****************************
(רק תארו לכם שקוואי לינארד נשאר בטורונטו או עובר לקליפרס…וואללה שלא נשאר אף אחד. הלייקרס יורדים לליגה ב'…)
**************************
דוראנט הודיע שהוא עומד לחתום בנטס על 4 שנים ב-164 מיליון.
לדוראנט יצטרפו קיירי אירוינג ודאננדרה ג'ורדן, כפי שגורמים ב-NBA הודיעו לפני שעה קלה.
זהו מהלך מפתיע מאד לקבוצה עם מנכ"ל חדש – שון מרקס – ומאמן חדש, קני אטקינסון.
בעל הניקס ג'ימי דולן לא היה מוכן להציע לדוראנט את המקסימום (164 ל-4 שנים) בגלל שרופאי הקבוצה הזהירו אותו מפני הפציעה של דוראנט.
Whoa. Kevin Durant takes parting shot at #DubNation after signing with #WeGoHard (h/t Cantbearsedman on Reddit). pic.twitter.com/YJwd1HpJhn
— Sportsnaut (@Sportsnaut) July 1, 2019
***************************
שאלה: האם אפשר להתחיל לדסקס אליפות לנטס?
*************************
ג'וליוס רנדל חותם עם הניקס על 63 מיליון ל-3 שנים
רדיק סיכם עם הפליקנס
*מיאמי מסכמת עם פילדלפיה על SIGN-AND-TRADE על ג'ימי באטלר!
ברוגדון חותם בפייסרס על 4 שנים ב-85 מיליון
טוביאס האריס חוזר לפילדלפיה
180 מיליון ל-5 שנים!
לפי לארי בראון, דיאנדרה ראסל סיכם עם מינסוטה
D'Angelo Russell and Karl-Anthony Towns were huddling as recently as yesterday, league sources, while the Wolves have been canvassing the league to make the trades they need to make that can seal the former Nets All-Star as the new point guard in Minnesota
— Marc Stein (@TheSteinLine) July 1, 2019
ג'יימס דולן לניו יורק פוסט על סרובו לשלם לדוראנט: "אני לא משלם לשחקנים נכים"
*
סטפן א. לדולן: "כמה יותר אידיוט אתה יכול להיות?
*קליי תומפסון נתן OK לווריורס על 190 מיליון ל-5 שנים
*כריס מידלטון הסכים ל-178 מיליון עם מילווקי
*קריסטפס פרוז'ינגיס חותם עם דאלאס על 158 מיליון ל-5 שנים.
ניקולה ווצ'ציק חותם על 100 מיליון ל-4 שנים עם המג'יק
הריסון בארנס חותם על 85 מיליון ל-4 שנים עם סקרמנטו
מרק גאסול – לקח את האופציה שלו ל-25.6 מיליון עם טורונטו
פול מילסאפ – 30 מיליון (אופציה שלו) בדנבר
ניקולה מירוטיץ' חתם בברצלונה מהיורוליג
ברוק לופז – 4 שנים – 52 מיליון במילווקי
דריק רוז – שנתיים עבור 15 מיליון בדטרויט
ג'ונאס וולנצ'יונאס – 3 שנים 45 מיליון בממפיס
ג'רלד גרין – חוזר ליוסבטון רוקטס לשנה. משכורת לא ידועה בינתיים.
טרנס ג'ונס – 4 שניפ, 54 מיליון בחזרה למג'יק
אל-פארוק אמינו – 3 שנים, 29 מיליון עם מג'יק
ריקי רוביו – 3 שנים, 51 מיליון עם פיניקס
אריזה – שנתיים על 25 מיליון בסקרמנטו
בוג'אן בוגדנוביץ' – 4 שנים עבור 73 מיליון עם יוטה
ת'דיוס יאנג, 3 שנים עבור 41 מיליון עם הבולס
רודני הוד – שנתיים עבור 16 מיליון בחזרה לפורטלנד
ת'ומאס בריאנט – 3 שנים 35 מיליון עם הויזרדס
מייק סקוט – 2 שנים, 9.8 מיליון עם הסיקסרס
ג'רמי למב – 3 שנים עבור 31.5 מיליון עם הפייסרס
דמאר קרול – שנתיים עבור 13 מיליון עם הספארס
נרלנס נואל חוזר ל-OKC.
טאג' גיבסון – שנתיים עבור 20 מיליון עם הניקס
*****************************************
האם דוראנט ידע כבר כמה שבועות – למעשה מאז הפציעה – שעם הווריורס הוא לא חותם?
אני בטוח שכן. אחרת למה שלא יחתום איתם על חוזה ל-5 שנים עבור 221 מיליון?
כי הוא יודע שהם החזירו אותו לשחק מוקדם מדי, ואולי חיסלו לו את הקריירה.
עידן ארווץ
1 יול 2019 03:19:49תודה מנחם.
השאלה היחידה היא איך דוראנט יחזור מהפציעה.
FAN
1 יול 2019 03:21:53ג'ורדן ממש לא רלוונטי…וזה אחרי שנה שלמה בלי דוראנט… ג'ארט אלן משחק מספיק טוב…
.
הניקס מצאו את הסופרסטאר שיצעיד את הפראנצ'ייז לאליפות- גוליוס אירווינג רנדל…
.
איך הליגה משנה את פניה בחצי שעה
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 03:23:59אכן, היה ממש בדבריך לגבי המקס לדוראנט.
מה שאני לא מבין זה מה הנטס צריכה את ג'ורדן?
במיוחד כשיש את ג'ארט אלן.
מלובני
1 יול 2019 03:24:42הוא לא חבר טוב של דוראנט?
FAN
1 יול 2019 03:25:56ככה זה נראה..חוץ מזה לא רואה שום סיבה שיגיע.
הימור-מאכזב קשות בעונה הקרובה, שתהיה בלי דוראנט, ועף על טיל בלי לשחק פעם אחת עם הקאפקייק
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 03:28:59קצת מוגזם לא? להנחית אותו על הראש של אלן בגלל סיבה כזאת
רפיקי
1 יול 2019 03:32:21דוראנט חושב הוא לברון יכול לבוא בדרישות.
שכח שללברון יש 2 אכילס
Lavar
1 יול 2019 03:32:39כנראה שהוא יהיה על חוזה נמוך, ואז זה באמת יותר משתלם
מלובני
1 יול 2019 03:55:30במידה וכבר מישהו שירצה להביא חברים זה דוראנט עברתי לאליפות וקיירי העולם שטוח
Smiley
1 יול 2019 09:55:11לחנוך את אלן כמו שעשה עם מיטשל בניקס. מה שבטוח, לנטס יהיה כיסוי אווירי מאחור
Adisu33
1 יול 2019 03:37:05הוא יעלה מהספסל
FAN
1 יול 2019 03:36:05המעבר של רדיק מבאס..לא נראה שהפליקנס יצליחו להגיע לפלייאוף בשנה שנתיים הקרובות…
.
לגבי אינדיאנה, המעבר של בוגדנוביץ צפוי, המעבר של יאנג הפתיע אותי. והרכישה של ברוגדון עוד יותר..
Adisu33
1 יול 2019 03:38:16הם יהיו בפלייאוף כבר בעונה הבאה והם יהיו מעל הלייקרס (אם הסייבורג לא חותם שם)
trusttheprocess
1 יול 2019 03:40:51הדבר הכי טוב שקרה לפילדלפיה השנה זה שרדיק כבר לא שם , הוא איום ונורא.
רדיק לא שם זה אומר שכבר לא עושים את ה DHO עם אמביד , המהלך הכי שנוא עלי , משחקים יותר פיק אנד רול שזה מצוין
וכמובן רדיק לא נותן 20 נקודות אוטומטיות לשחקן ש הוא שומר עליו.
קליי
1 יול 2019 03:43:22מצד שני פילי איבדו את הריווח שהוא נתן בחמישייה וכרגע עם אמביד וה30 אחוז שלו משלוש וסימונס והאין קליעה שלו זה בעייתי מאוד
FAN
1 יול 2019 03:48:02אני נוטה יותר לחשוב (בסגל הנוכחי של פילי) שהוא הולך להיות חסר מאוד. היכולת שלו בפיק אנד רול הייתה קטלנית והיה קשה מאוד לשמור על זה…לא יודע אם יצליחו למצוא מישהו יותר טוב…
שחר אלוני
1 יול 2019 03:50:21הוא הולך להיות ילדודס, יקרסו מול המשוכה הרצינית הראשונה בפלייאוף
למשל בוסטון
trusttheprocess
1 יול 2019 03:56:14רק בשביל הקטע , פילי לא משחקים פיק אנד רול , ורדיק לא היה אפילו פעם אחת השנה בפיק אנד רול כי הוא לא מסוגל לכדרר פעמים בלי לאבד את הכדור
trusttheprocess
1 יול 2019 03:49:43העונה מתחילה מחר?
יש עוד הרבה זמן ו40 מליון דולר לבזבז
מה עם יקבלו את ריצ'רדסון ממיאמי , יחתימו את הורפורד ודני גרין , זה מספיק קלעי שלוש בשבילך?
שחר אלוני
1 יול 2019 03:51:28סימונס האריס ואמביד על מקס, יש עוד 40 מליון?
trusttheprocess
1 יול 2019 03:54:35החוזה של סימונס יתחיל רק אחרי השנה הקרובה
שחר אלוני
1 יול 2019 04:02:42נכון, טעות שלי, יש להם 30-40 מליון אחרי החוזה של סקוט
אולי יביאו עוד שני שחקנים סבבה ותהיה להם קבוצת סיבוב שני נחמדה, העניין הוא שאין להם עוגן מנהיגותי עם אופי של סחיבת קבוצה בפלייאוף, החוסן המנטלי שלהם לא היה גבוה עד כה, ובלי באטלר ורדיק זה ירד עוד.
כמו שטורונטו הביאו את גאסול…לא יודע אם נשארו הרבה כאלה חופשיים
FAN
1 יול 2019 03:54:38גם נכון. אבל צריך לזכור שהוא קלע 40 אחוז לשלוש בפלייאוף.
לא רואה איך הורפורד קשור לקבוצה.. גרין אכן סבבה אבל צריך לזכור שהיכולת של ג'י גי' להעיף שלשות היא הרבה יותר מיוחדת..מעטים בליגה..ג'ו האריס בלינלי סטף וכו…
מה שכן אולי זה יעזור להם לעבוד הרבה יותר על הפן ההגנתי, ולהכין חמישייה בונקר..כי באמת קשה לראות איך מסתדרים שוב פעם עם סימונס
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 03:55:16לא. גרין גמור, הורפורד סתם ידרוך לאמביד על האצבעות.
בכל מקרה גם אם תמצאו משחקני משנה טובים בראון לא יידע להשתמש בהם.
trusttheprocess
1 יול 2019 03:57:03אז נחתים אותך בתור אחראי אווי ובידור שלפחות יהיה משעשע
שחר אלוני
1 יול 2019 03:48:24פילי בפלייאוף רק באטלר העלה הילוך ונראה כמו שחקן שמתעלה במאני טיים של העונה
רדיק היה בסדר גמור
אמביד לא שרד את המתח בסיבוב השני
סימונס היה כצפוי ממנו (התקפות מעבר ופה ושם הטבעה בפוסט)
מה פילי עושים?
מקס לסימונס, מוותרים על רדיק ולא מתאמצים במיוחד להשאיר את באטלר שמצידו הבין שעם סימונס בפוסט ובראון על הקווים, כדאי שהוא יתחפף למקום אחר, גם אם הוא מוותר על כסף….
ככה זה שהבעלים מתערב בהחלטות מקצועיות, אין משהו פחות טוב מזה, ראה מקרה הניקס
trusttheprocess
1 יול 2019 03:53:17לא מספיק כמעט עם כלום , מעבר לתיעוב שיש לי כלפי ג'וש האריס.
רדיק היה איום ונורא , על כל נקודה שקלע נתן 2 נקודות לקבוצה הבניה ,
אמביד היה חולה , בד טיימינג אבל אין מה לעשות , גם דוראנט וקליי נפצעו בגמר , בד טיימינג
בטאלר לא מוכן לוותר על דולר(נאריס למשל וויתר על 10 מליון דולר) ורוצה לשחק במיאמי , הוא פרי אייג'נט אתה לא יכול להכריחו אותו לשחק איפה שהוא לא רוצה.
מה חשבת שיחתכו את סימונס? המקס שהוא יקבל יתחיל רק מהשנה הבאה , לא הנוכחית ויהיה הרבה יותר פשוט לעשות עליו טרייד כשהוא סגור על חוזה ל 5 שנים
שחר אלוני
1 יול 2019 04:07:46אני מקווה בשביל אמביד שהוא אכן היה חולה, וזה עניין מקרי, אבל השמועות היו שבאותו שבוע היו לו כאבי בטן, בעיות במערכת הנשימה ועוד משהו, אז לא ברור מה המצב.
לגבי סימונס אם הרציונל זה להטרידו עם החוזה החדש אז ניחא, העניין הוא שלא הרבה מנג'רים יקחו אותו בחוזה מקס, רק אולי מנג'רים בסגנון הניקס או אולי קבוצת שרוצה להמר על פוטנציאל, ואין לה הרבה מה להפסיד, כמו קבוצת סף פלייאוף או לוטרי מהמזרח, השאלה רק את מי בדיוק הם יוכלו להביא בטרייד….טוב נראה לאן זה הולך
ברוך רובין
1 יול 2019 04:50:30איזה שטויות אתה מדבר פילי גמורים, הפליקאנס מתאים להם כמו אוויר לנשמה, הבא ו את הורפורד את אמביד האריס סימונס , הלל הסיכוי לאליפות
שלהבת
1 יול 2019 03:50:21לא נורא החתימו את סקוט שיכול לקלוע ולרווח
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 03:57:08שבראון לא השתמש בו בכלל
trusttheprocess
1 יול 2019 04:01:31לא השתמש בו בכלל ומייק סקוט קלע שלשת נצחון בפלייאוף , הוא בטח עשה את זה מהבית כי בראון לא השתמש בו.
הוא לא שיחק הרבה נגד טורנטו כי נפצע במשחק האחרון נגד ברוקלין.
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 04:06:24😂
די נו זה המרמור מדבר מגרונך.
בראון אלוף בלקבור שחקנים טובים ולהוציא מהם את המינימום.
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 03:53:04מה שנשאר זה make or break ענק ללייקרס סביב קוואי.
הוא יכול לרומם או לרסק אותם.
כי אם הוא לא בא, אפילו את דיאנג'לו כנראה לא יהיה להם.
מבין קטן
1 יול 2019 04:04:56הסיכוי ששני המקרים האלה לא יקרו לא גדול, ואם כן, אז מה עם ג'ימי באטלר?
אבל גם בהינתן שלא מגיע אף אחד מאלה – עדיין יש להם 35 מיליון דולר, לפזר יפה-יפה.
לברון, קוזמה, AD – זה שלד מעולה, הפרונט-קורט הכי טוב בליגה, בקלות. עם מקום לברדלי ביל אולי שרוצה לברוח מהכלום בוושינגטון. או קומבינה של פט בברלי בפוינט, דני גרין. אולי האחים מוריס לתת מכות, או דמרכוס קאזינס שבינתיים נשכח… הלייקרס במצב טוב בכל מקרה.
מבין קטן
1 יול 2019 04:09:22אפרופו האחים מוריס, עוד לא הזכרנו עוד חברים בכנופיית ריצ' פול, מקליבלנד, טריסטן, JR בביי-אאוט, אפילו ג'ורדן קלרקסון על חוזה נגמר… יש פילרים
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 04:03:23טאג' גיבסון בניקס… הולכת ונרקמת סופר-שיט
FAN
1 יול 2019 04:07:17WTF!?!?!?!?!?! שיסגרו את הקבוצה וזהו..
ומי המאמן של מינסוטה? תיבודו "47 דק לשמחק" עזב?
אחד העם
1 יול 2019 10:21:32חח
מלובני
1 יול 2019 04:06:19יש לגולדן איזה שפן משו לעשות או שהיא בדרך הבטוחה לעונה מיותרת?
שחר אלוני
1 יול 2019 04:10:09שאלה מצוינת
יהיה להם קשה לשקם את השושלת, כרגע זה קרי וקליי(אחרי הפציעה) ובקיץ כבר צריך לתת מקס לגרין, וזה סוגר את הקבוצה ולא מספיק בשביל לקחת אליפות אלא אם יש הרבה מזל (וגם לא יהיה צוות מסייע)
מבין קטן
1 יול 2019 04:25:47אין. אולי טרייד על החוזה הנגמר של דריימונד, וזה לא יקרה.
רפי
1 יול 2019 04:08:31טרייד בין פילי למיאמי על באטלר
FAN
1 יול 2019 04:08:59באטלר בדרך למיאמי- אמן יקבר במקום האחרון במזפח…מה זאת ההחלטה המטומטמת הזאת?!
.
וריצ'רדסון בדרך לפילי
ג'ון בראון
1 יול 2019 04:09:16ביי ביי לחלומות האליפות של פילי
FAN
1 יול 2019 04:09:56הורפורד בפילי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה הולך עם הליגה המטומטמת הזאת?!?!?!?
רפי
1 יול 2019 04:09:57הורפורד בפילי
trusttheprocess
1 יול 2019 04:10:23מה שאמרתי לפני 5 דקות קרה
הורפורד וריצ'רדסון
FAN
1 יול 2019 04:11:49אתה הדדי של פילי… בא תן הסבר למעבר המוזר הזה
trusttheprocess
1 יול 2019 04:12:28באטלר לא רצה לחתום , זה ההסבר
שחר אלוני
1 יול 2019 04:17:20יפה
דדי
1 יול 2019 04:50:53בא לך על כמה ציטוטים פרוסס ?
.
סתם בשביל להראות לכולם מי אתה באמת ?…
נהיה עדין ונקרא לזה חוצפן ? או שנלך ישר לצבוע ושקרן ?
הממזר של סטוקטון
1 יול 2019 04:54:39LOL אני אמחוק לך את התגובות אם תמשיך ככה..
שחר אלוני
1 יול 2019 04:12:39החדשות רצות מהר בפילי
באטלר הולך להינפש במיאמי, מגיעים ריצ'רדסון והורפורד
עם סימונס בפוסט, הורפורד יוכל לעשות חסימות לאמביד על קשת השלוש
ויותר ברצינות, איזה תפקיד יהיה להורפורד בפוסט הצפוף ממילא של פילי, כשאפילו אמביד לא מצא בו את מקומו?
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 04:23:19לא ברור בכלל
רפי
1 יול 2019 04:13:06סימונס, ריצ'דסון, האריס הורפורד ואמביד
חמישיה ענקית
שחר אלוני
1 יול 2019 04:17:10לצערי כאוהד לייט של פילי (לפחות בילדות) זה בעיקר על הנייר
סימונס פוינט? הוא לא מניע התקפה עומדת ואין לו קליעה וצריך את הכדור ביד, נוטה להיכנס לפוסט כדי להיות אפקטיבי
אמביד נאלץ לצאת הרבה לקשת השלוש בגלל הצפיפות בפוסט, ועכשיו גם הורפורד יהיה שם
האריס לא יזכה להתחיל שום התקפה ויהיה היורש של רדיק בזריקות לשלוש
ריצארדסון הוא שחקן של 42 אחוז מהשדה בעונה הרגילה, ובפלייאוף זה נוטה לרדת
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 04:24:23מסכים עם שחר – פילי נחלשת
trusttheprocess
1 יול 2019 04:34:03הגנה וריבאונד הכי טובים ב NBA
קצח
1 יול 2019 09:54:17לא לוקחים אליפות בליגה הזאת עם הגנה וריבאונד מאז 2010 בערך…
קליי
1 יול 2019 04:15:14אם פילי באמת יאבדו את באטלר אז הם חוזרים לאותו מקום שהם היו לפני שנה. יש להם מצד אחד את מילווקי ויאניס ומצד שני את בוסטון שבפלייאוף בעונה הקודמת תפרה אותם בלי אירווינג בגלל החוסר קליעה של סימונס. אני לא רואה את זה אחרת השנה גם עם יקיפו אותו בקלעים כי במשחק העומד הוא נטל. עכשיו עם ברוקלין ואינדיאנה שנוספו למדורה התיקרה של פילי תהיה חצי גמר המזרח
קליי
1 יול 2019 04:17:17רק כתבתי ובאטלר עזב…
שחר אלוני
1 יול 2019 04:18:18כל מילה
רפי
1 יול 2019 04:15:54נראה לי שפילי לקחו את אבדיו והרוקי של ההיט בטרייד
מבין קטן
1 יול 2019 04:16:11למרות האובדן, הטראגי!, של באטלר – עדיין פילדלפיה לוקחת את המזרח. בקלות.
.
בכל מקרה, המעבר של באטלר סותם את הפה לעוד קשקשן, סטיבן א' סמית', שהתעקש: קוואי לא עובר ללייקרס – "מקורותי" מדברים על מעבר שלו ביחד עם באטלר לקליפרס.
נו, זה כבר לא יקרה.
.
עכשיו זה קוואי לבדו, מס' 1 בלתי מעורער בקליפרס.
או חלק מהשלישיה.
או, בהפתעה א-לה-קוואי, נשאר בטורונטו.
place your bets…
שחר אלוני
1 יול 2019 04:19:50פילי טופ 5 במזרח, זה סיבוב שני, ואולי אם הכל יסתדר וכל הקוביות יפלו על "6" אז הפסד בגמר המזרח (פרגנתי)
מבין קטן
1 יול 2019 04:22:19למי יפסידו? למילווקי, שנחלשה? לטורונטו שתיכף תתפוגג, עם העזיבה של קוואי? לבוסטון, המרוסקת? מי בכלל יש במזרח קונטנדרית? פילדלפיה אובר-דוג היסטרי, ומילווקי. זהו.
שחר אלוני
1 יול 2019 04:25:36פילדפיה נחלשה ביחס לשנה הנוכחית
באטלר ורדיק היו שניים מהשחקנים הכי טובים שלה בפלייאוף, בטח בסדרה עם טורונטו
במקומם הגיע הורפורד (התאמה מקצועית בסימן שאלה עם הפוסט הצפוף מדי של פילי, איפה אמביד ישחק?) וריצ'ארדסון שהוא שחקן בינוני, לא בטוח שהוא עדיף נניח על מייק סקוט.
במזרח יש את מילווקי, בוסטון, אינדיאנה, ברוקלין עם קיירי, וטורונטו נראה באיזה הרכב, זה הטופ 6 נכון לדקה זו.
מבין קטן
1 יול 2019 04:31:39מילווקי בטח, למרות שהיא נחלשה. האובדן של ברוגדון הוא בכיה לדורות.
בוסטון בקושי תעבור סיבוב בפלייאוף, על מה אתה מדבר? אין קיירי, אין הורפורד, אין ביינס, אין רוז'ייר, אין גבוהים לקבוצה שגם ככה נרמסה מתחת לסל… קמבה תחליף סוג ב' לקיירי, ג'יילן וטייטום, ואולי גורדון היוורד, אם הבריאות בסדר. לא חומר לגמר.
אינדיאנה, ברוגדון ואולדיפו זה אחלה בק-קורט. אבל! איבדו את בוגדנוביץ', קוליסון, תד יאנג, טייריק. מי נשאר? סבוניס ומיילס טרנר, שוב רבים על אותה בלטה.
ברוקלין עם קיירי" קוצה מלהיבה מאוד, בלי ספק. גמר מערב? תבוא שנה אחרי, נראה מה עם דוראנט. לא עכשיו.קיירי לבד, זוכר לאן סחב את קליבלנד? אל תנסה. לא נעים.
טורונוטו: עם קוואי, מועמדת מס' 1. אבל ההנחה הרווחת מאוד היא, שקוואי בחוץ. תעשה פלייאוף, תעבור סיבוב. לא הלאה.
פילדלפיה בדרגה טובה ממילווקי, ובשתיים פלוס מהיתר.
כרגע זה סיקסרז-באקס, גמר מזרח. שקוף.
קליי
1 יול 2019 04:28:46לא צריך הרבה. שמירה הדוקה על הקלעים ,לצופף את הצבע כאמביד מקבל בפוסט ולתת לאין קליעה של סימונס לנצח. ככה בוסטון עשו שנה שעברה וככה יעשו בפלייאוף הבא
Adisu33
1 יול 2019 04:21:34ברגע שבאטלר עבר למיאמי 90 אחוז שקוואי נשאר בטורונטו
מבין קטן
1 יול 2019 04:23:46ראית כבר את הלייק הפומבי שנתן לברון לפוסטר קיר של קוואי במדי הצהוב-סגול? שלא תופתע…
Adisu33
1 יול 2019 04:27:53נו ו…?
לברון הוא לקקן וקוואי לא שם ז
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 04:26:16הלוואי.
רק שלא ייצא קטן עם הלייקרס
Adisu33
1 יול 2019 04:29:30אני ממש אתבאס אם הוא חותם בלייקרס ,משהו שקשה לי להאמין שהוא יעשה.
מבין קטן
1 יול 2019 04:35:25אם היה מאריך בטורונטו – למה לא להגיד מייד? ככה עושים, לקבוצה ולמדינה שמעריצה אותך כמו אל? כי למה?
כל אבני הדומינו נפלו, אין לו סיבה לחכות. אלא אם הוא עדיין רוצה להיות בטוח סופית, לגבי הקבוצה הנכונה ב-LA.
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 04:37:55כנ"ל. זה כ"כ לא הוא
מבין קטן
1 יול 2019 04:40:05תן לי לנחש: גם לא הופתעת שהוא הציב אולטמטום טרייד לספרז ולפופ, נכון?
🙂
אין לאף אחד מושג איך הראש שלו עובד. הוא מסוגל לכל.
Yaniv Knoll
1 יול 2019 04:35:540 סיבות להישאר בטורונטו, אולי ל1+1 בשביל לראות את כיוון הרוח אבל אני אהיה בהלם.
מוקי
1 יול 2019 08:01:5160 אחוז לנצח את המזרח וחמישים אחוז לפחות בגמר סיכוי אופטימלי לעוד אליפות
קצח
1 יול 2019 10:00:24המון סיבות להישאר בטורונטו –
קודם כל קוואי הוא king of the north וסחף את הקבוצה לאליפות – אוהבים אותו שם עכשיו. טורונטו לא זכתה מעולם באליפות עד העונה.
אחר כך – אם הוא נשאר אין סיבה לחשוב שטורונטו לא יכולה לקחת את המזרח שוב. בינתיים אין שם קבוצות שהתחזקו משמעותית ועם כל המעברים המוזרים בסוף קבוצה צריכה להתחבר – טורונטו הראו שהם קבוצה מחוברת בפלייאוף האחרון. אי אפשר להגיד אותו דבר על פילדלפיה, למשל.
אם קוואי יישאר ויצליח למשוך את הרפטורס להישגים יפים (לא חייב אליפויות – מספיק שהם יהיו רלוונטיים 4-5 שנים קדימה ויגיעו לאיזה גמר או שניים) הוא ייזכר שם כאגדה. בלייקרס? יש להם מספיק אגדות. טורונטו? יבנו היכל-תהילה שם רק בשבילו.
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 04:27:00קוואי החליט שזה זמן מצוין להשאיר את כולם במתח וללכת לדוג
רפי
1 יול 2019 04:28:13באטלר היה ה GO TO במוני טיים בפלייאוף.
מה יהיה עכשיו ? לא יודע אבל במשחק 7 מול טורונטו באטלר היה חושך
לגבי הורפורד בפילי –
1. הוא יתן הרבה גמישות לפילי להפחית בדקות של אמביד, וכנראה ישחק עם אמביד בהרכב כמו שאיליוסובה שיחק לפני שנתיים.
2. מנהיגות, מנהיגות , מנהיגות
3. לפילי יש עוד מגן לזרוק על סיאקם וגיאניס בפלייאוף
בכלל החמישיה של פילי בהגנה הולכת להיות עוד יותר טובה מהשנה שעברה
נראה איך ברט בראון יריץ את ההרכב הזה
שחר אלוני
1 יול 2019 04:33:50ההגנה שלהם בסדר, למרות שהאריס לא מגן טוב וריצ'רדסון אני לא מספיק יודע
מנהיגות אין להם, אלא אם הורפורד יכנס לתפקיד, השאלה אם הוא יראה כדורים בהתקפה (כנראה לא יותר מדי)
אין להם קליעה לשלוש כמעט בכלל חוץ מהאריס שזה כנראה יהיה תפקידו (על חוזה מקס), ואולי מייק סקוט מהספסל
trusttheprocess
1 יול 2019 04:35:04ריצ'רדסון מגן מצוין
רפי
1 יול 2019 04:31:48עכשיו נפל לי האסימון – באטלר , וויטסייד וויטרס באותו חדר הלבשה!!!!!
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 04:39:56🤣
מלובני
1 יול 2019 04:32:23לא מסוכן לרובוט ללכת לדוג?
מלובני
1 יול 2019 04:32:58היה אמור להיות לאשך אבל יצא ככה, אני עייף מידי
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 04:40:54אולי יהיה קצר וזה הבאג שיביא אותו ללייקרס
גיא רוזן
1 יול 2019 04:34:36שיחוק ענק של פילי.
.
בעונה שעברה, הדקות של הסקסרס התחלקו בין "מצוינות" ל-"בינוניות מינוס". ההבדל לא היה באטלר. או האריס, או סימונס.
ההבדל היה אמביד. ב-30 הדקות הראשונות שלו על הפרקט, הסיקסרס בראשותו היו אחת הקבוצות הטובות בליגה.
הבעיה התחילה כאשר הוא ירד לספסל, או כאשר הוא שיחק 35+ דקות.
עכשיו, עם הורפורד בהרכב, לסיקסרס יש גמישות שלא הייתה לה קודם –
אפשר לשחק עם הדקות של אמביד. אפשר לשחק עם הדקות של הורפורד. אפשר לשחק עם הצמד ביחד.
היכולות הזו, להישאר עם הרכב שיש לו עוגן הגנתי משמעותי גם כאשר אמביד על הספסל, זה (לדעתי) ההבדל בין הקבוצה של ה-"כמעט" בעונה שעברה,
לקבוצה שיש לה (לדעתי) את הסיכוי הגבוה ביותר לסיים את השנה הבאה בטופ של המזרח.
.
באטלר?
יכולת ניהול המשחק שלו, ללא ספק תחסר. אבל כל השאר?
קליעה והגנה, יש לריצ'רדסון לא פחות. והוא (ריצ'רדסון) לא "יושב" לסימונס על הבלטה (מסוגל לשחק אוף דה בול. מה שבאטלר שונא לעשות).
שחר אלוני
1 יול 2019 04:36:01ריצ'ארדסון בעונה הרגילה 42% מהשדה, ובפלייאוף האחרון שהוא שיחק זה ירד עוד
למיטב זכרוני 37 מהשדה ו 32 לשלוש או משהו דומה לזה
רפי
1 יול 2019 04:36:182018-19 NBA SEASON:
Josh Richardson (MIA):
PPG: 16.6
FG%: 41.2%
3P%: 35.7%
AST: 4.1
Jimmy Butler (PHI):
PPG: 18.2
FG%: 46.1%
3P%: 33.8%
AST: 4.0
שחר אלוני
1 יול 2019 04:39:42מה היה לו בפלייאוף האחרון שלו (2018) ?
לגבי העונה הרגילה, כן, זכרתי 42% מהשדה, זה 41%, בסדר, הוא כנראה הובא יותר לטובת הגנה, ישאירו אותו חופשי לשלשות כמו את סימונס
רפי
1 יול 2019 04:46:32בפלייאוף האחרון שלו הוא שיחק נגד פילי בסיבוב הראשון לפני שנתיים
זה לא היה כוחות
התפקיד שלו בפילי יהיה שונה לגמרי מאיך ששיחק במיאמי
גיא רוזן
1 יול 2019 04:46:58בפלייאוף האחרון היו לו 46% אפקטיבי, 35.4% מהשלוש.
אבל גם אם משווים נתוני קריירה בפלייאוף בין ה-2, יש יתרון קטן לריצ'רדסון (חצי אחוז).
.
אחוז מהשדה זה לא נתון שמלמד משהו על קליעה של שחקן. אחוז אפקטיבי זה הנתון הרלוונטי.
50% אפקטיבי בקריירה, זה נתון שהוא בהחלט סביר.
גיא רוזן
1 יול 2019 04:40:19בקריירה יש לריצ'רדסון 50% אפקטיבי ו-37% מהשלוש. בהתחשב בתפקיד בו שיחק בהיט בשנתיים האחרונות (הרבה יותר מדי הירו בול. בדרך כלל לא באשמתו – להיט לא היה יותר מדי לצדו), אלו אחוזים לא רעים בכלל.
שחר אלוני
1 יול 2019 04:46:37מה היו האחוזים שלו בפלייאוף? נניח בשלוש עונות האחרונות באותם פלייאופים שהוא שיחק בהם?
פילי סיימו אשתקד מקום 3 בעונה הרגילה, הם בהחלט יכולים לשחזר
העניין הוא שבפלייאוף רוב שחקניהם נוטים לרדת ביכולתם, ואצל ריצ'ארדסון זה נראה שלא הוא זה שישנה את זה לאור משהו כמו 37% מהשדה בפלייאופים שלו אם אני לא טועה
רפי
1 יול 2019 04:38:04מסכים גיא
אבל אני עוד לא מבין את הטרייד עם מיאמי יש שם עוד כמה נעלמים
מבין קטן
1 יול 2019 04:38:05מוסיף ומעלה –
כרגע פילי מועמדת לא רק למזרח, אלא גם לאליפות. קבוצה חזקה התקפית, אדירה הגנתית, ועמוקה. וממילא, זה המשחק של כל אחת השנה.
מלובני
1 יול 2019 04:39:09הורפורד דוגמא ומופת לשחקן לא יזיק לסימונס ואמביד הצעירים לקבל קצת שיעורים מהבחור, כל מקרה שהמזרח נחלש מצבם קצת יותר טוב משנה שעברה
קליי
1 יול 2019 04:42:09מאני טיים בפלייאוף. כדור אחרון של פילי להכריע את המשחק. למי נותנים את הכדור?(בפלייאוף האחרון עשה את זה באטלר ואני חושב שקוואי הראה כמה זה חשוב שיש אחד כזה וכרגע אין את זה לפילי)
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:12:30נותנים לאמביד על קשת ה3 ואז הוא מחכה ומחכה נכנס לצבע דורס את כולם ואו מאבד כדור או עושה תוקף או מחטיא. הנה קח את הפרומו מעכשיו למאי 2020
שחר אלוני
1 יול 2019 04:42:34בגלל חוסר ההתאמות המקצועיות, וחוסר היכולת של סימונס לקלוע או להניע התקפה עומדת, הייתי מפרגן להם עם מקום 2-4 בעונה הרגילה, והדחה בסיבוב השני. אם הכל יפול לצד שלהם, הדחה בגמר המזרח.
הפרנצ'ייז שלהם זה אמביד, צריך למקסם את היכולות שלו ולפנות לו את הצבע
הורפורד בהקשר הזה הוא שחקן משלים, לא שחקן שיוביל, ולכן אם הצירוף שלו פוגם במיקסום היכולות של אמביד בהתקפה זה חוסר התאמה מקצועית….סבבה, נראה מה יהיה
מבין קטן
1 יול 2019 04:45:27פרט למילווקי – למי בדיוק הם יפסידו, בסדרת הטוב מ-7, במזרח?
שחר אלוני
1 יול 2019 04:48:05לבוסטון, אולי לאינדיאנה, אולי לנטס, ולגבי טורונטו נראה מה יהיה ההרכב שלהם
מול בוסטון זה יראה כמו לפני שני פלייאופים, כי האופי של הקבוצות לא השתנה
שחר אלוני
1 יול 2019 04:49:17זו קבוצה בלי שלשות, כמה כאלה מצליחות בפלייאוף?
גיא רוזן
1 יול 2019 04:59:452 דברים –
ראשון, זה לבדוק מי עזב ומי הגיע.
עזבו:
באטלר שתרם השנה בפלייאוף שלשה אחת למשחק ב-26.7%, ורדיק עם 3 שלשות סופר משמעותיות למשחק ב-41.4% .
הגיעו (בינתיים) ריצ'רדסון (נחיה ונראה. יש לו אחוזים טובים משל באטלר מטווח ה-3, גם בעונה הרגילה, וגם בפלייאוף),
ואל הורפורד שקלע בפלייאוף של השנה שעברה 2 שלשות למשחק ב-41.8%
.
אז כן, הם זקוקים לעוד חיזוק מבחוץ. לא נראה לי שהם אמרו את המילה האחרונה.
.
חשוב יותר –
הם נחלשו בתחום פחות ממה שניתן היה להאמין, וצריך לזכור –
הם היו מרחק נגיעה מניצחון בסדרת הפלייאוף שלהם מול טורונטו.
הממזר של סטוקטון
1 יול 2019 05:03:59מרחק נגיעה עם אותם 40% מהחמישיה שהתחלפה…
.
פילי יכולים לעשות פיינלס, אבל לא בגלל שהתחזקו, אלא רק בגלל שהמזרח מתפורר.
מבין קטן
1 יול 2019 04:54:10די נו, אתה לא רציני…
כבר השנה, בפלייאוף לא מאוד טוב, הם היו מרחק נשיפה מלהדיח את האלופה שבדרך.
פילדלפיה התחזקה עוד יותר. טורונטו גמורה בלי קוואי. אינדאנה, נטס – חבל בכלל להיכנס לזה, לא קרובות לאיום.
ובוסטון, עם האופי? זה האופי שהביא לג'נטלמני קליל מידי מילווקי, בהרכב הרבה יותר חזק?
או שזה איזה אופי מהעבר, שדווקא עכשיו, כשקיירי והורפורד וביינס הלכו, יחזור לקבוצה? עם אופי לא מנצחים סדרות שבהן הבדלי הרמה גדולים מאוד. אולי כשזה צמוד. לא ככה. בוסטון ממש לא בליגה של פילי. לא קרובה אפילו. אמביד והורפורד מול האין-גבוהים של הסלטיקס, תהיה שם שחיטה, שלא לדבר על החור שהוא קמבה.
שחר אלוני
1 יול 2019 04:56:25בוא נראה מה יהיה…אם אטעה אומר זאת בשמחה, אין בעיה
השנה חשבתי שהלייקרס יהיו טובים ושאוקלהומה יתנו פלייאוף טוב, בשניהם טעיתי
מבין קטן
1 יול 2019 05:14:30כולם טועים, זה חלק מהעניין, הכל טוב.
הכל ספקולציות, אבל לפחות במקרה של בוסטון, אני פשוט מתקשה לראות מאיפה היא מגיעה לגמר המזרח ואפילו לוקחת אותו… רק עונת שיא משוגעת של ג'יילן וטייטום, כשגורדון חוזר לפיק מימי יוטה, ואיכשהו סוגרים את הבור בצבע. לא סביר.
Adisu33
1 יול 2019 04:45:28דרגיץ' לדאלאס
מעניין מה קיובן מנסה לבנות שם.
יורוליג?
מלובני
1 יול 2019 04:51:12הוא כבר זכה עם גרמני, למה לא ?
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 04:59:37חחח זבל של זבל פילי איזה רקבון חחחח אל הורפורד הגופה שלו עם 109 מיליון חחחח בחלומות שלו הוא לא דמיין. האהבלים חושבים הגופה של הורפורד תביא טבעת חחחחח. חבורת סתומים שגם עם פירוק הבאקס הראפס וסלטיקס ודוראנט בחוץ יצליחו לפשל ולא להגיע אפילו לגמר. פח זבל בלי קליעה לסימונס יש מקס ובשביל באטלר אין שנה 5 😂😂😂😂. רקבון וצחנה.
גולדן ז"ל דריי לא יקבל מקס עכשיו שדוראנט עזב. אם כן הלוחמים יותר אידיוטים מפילי שיתנו לניקס או לסאנס לתת מקס לדריימונד.
הנטס המנצחים הגדולים. העונה לא יעשו כלום אבל עונה הבאה את המזרח הנכה הם אמורים לקחת.
יאניס בורח מהבאקס מיד בתום החוזה חח איך הבאקס התפרקו נשארו עם אריק בלדסו lol.
הכי מצחיק שבלי כלום במזרח הצוות האוסטרלי יגמור על פילי
trusttheprocess
1 יול 2019 05:02:26תפסיק כבר לדבר שטויות , פילי הציעו לבטאלר מקס כולל שנה חמישית , הוא לא רצה לחתום
https://www.phillyvoice.com/sixers-sign-and-trade-jimmy-butler-miami-heat-josh-richardson-nba-free-agency/
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 05:06:24שאני אפסיק לדבר שטויות עוד לא קראתי כלום פתחתי עיניים הלכתי לראות ואני 109 מיליון להורפורד😑😑.
תן להתעדכן בשקט😎
מבין קטן
1 יול 2019 05:03:35תגיד שמעון, עכשיו באים???
אחרי הערב הכי היסטרי בליגה, ב-5 השנים האחרונות לפחות?
לך תתעדכן, קרה הרבה. ותעלה פוסט ניגובים מיוחד.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 05:06:36צודק😎
trusttheprocess
1 יול 2019 05:08:31ok
יש מצב שפילי יותר טובים , לא בטוח , אבל יש מצב
מה שבטוח זה שהורפורד יתן לאמביד הרבה מנוחה כדי שאמביד יגיע רענן ובריא לפלייאוף
הייט אשברי
1 יול 2019 09:52:31תפסיק לבלבל במוח . כדורסל משחקים ב-2 צידי המגרש . לדונקי מגיע מקס, ובקיץ הבא הוא יקבל אותו.
trusttheprocess
1 יול 2019 05:01:06רק לשם ההבהרה , פילי הציעו לבאטלר מקס מלא של 5 שנים 190 מילון והוא לא רצה לחתום.
הוא רוצה להיות השחקן מספר אחד בקבוצה ולקבוע הכל ושהכדור יהיה כל הזמן בידיים שלו , שזה טוב ויפה אבל מיאמי עם באטלר לא יגיעו לשום מקום.
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 05:17:57בדיוק
מבין קטן
1 יול 2019 05:01:41בסוף, מפה לשם, קבוצה אחת נשארה קונטנדרית בערך אותו דבר, ואפילו במצב יותר טוב. רק בגלל הבלגן מסביב ובמיוחד התרסקות הנמסיס הגדול.
וזו יוסטון.
תכלס כרגע – והדגש הוא על כרגע, לפני המוב הגדול של קוואי – זה ייראה ככה:
גמר מערב: יוסטון-יוטה, בהפרש אף על דנבר ופורטלנד. יוסטון בגמר.
גמר מזרח זה קלי קלות: פילי-מילווקי.
קשה מאוד לראות מי בכלל תהיה בסביבה (בהנחה כמובן שקוואי לא נשאר בקנדה). ופילי לוקחת.
פילי-יוסטון בגמר… האליפות תישאר במזרח.
(*כמובן – הכל כפוף לקוואי…)
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 05:04:39פילי לא תיקח את גביע המזרח גם אם יגישו לה אותו. סמוך על הצוות האוסטרלי
מבין קטן
1 יול 2019 05:06:15חוץ ממילווקי, אתה רואה מי בכלל יכול לנצח אותה 4 מ-7?
אין. המזרח מפורר לחתיכות קטנות. והנטס זה שנה אחרי.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 05:26:14הצוות האוסטרלי ינצח אותה כמו השנה
דדי
1 יול 2019 05:03:41יאללה בוא נלך על זה. שימו לב לשעות…
נקרא לזה ״meet the process"
יש הרבה מה ללמוד על בן אדם אחרי שעוקבים אחרי הדברים האלה…
.
דדיהגב 30 יונ 2019 23:06:46
אני שומע אפשרות חזקה מאד של הורפורד לסיקסרס, האריס נשאר, ינסו סיין אנד טרייד עם באטלר כדי לקבל משהו מהעזיבה שלו.
69
דדיהגב 30 יונ 2019 23:11:43
מאד מוזר לגבי הורפורד לקבומה כמו פילי, אבל כל הזמן דיברו על איזו קבוצת מסתורין שאף אחד לא דיבר עליה שהולכת עליו.
.
.
trusttheprocessהגב 30 יונ 2019 23:34:13
LOL
אתה מתכוון לטוויט הזה : https://twitter.com/DidTheSixersWin/status/1145093518127443968
זה חזרה על מידע שפורסם כבר לפני 4 ימים , לאף אחד אין מושג אם זה נכון , מה שבטוח שלמשתמש טוויטר שמפרסם גיפס מצחיקים אחרי נצחונות של הסיקרס בטוח אין מושג
69.2.1
דדיהגב 30 יונ 2019 23:40:52
שום טוויט טמבל.
.
תגיד תודה שאני אומר לך מה קורה בקבוצה שלך.
69.2.1.1
דדיהגב 30 יונ 2019 23:41:11
ותתחיל לעקוב אחרי מי שזה לא יהיה שצייץ.
69.2.1.2
trusttheprocessהגב 30 יונ 2019 23:44:33
תפסיק כבר לזיין את המוח , זה מלפני 24 שעות הטוויט הזה , ואני כתבתי פה לפני 4 ימים שפילי היא הקבוצה "המסתורית" לגבי אל הורפורד.
לפחות אני אומר את האמת שחוץ מלקרוא מידע מכל מיני מקומות באינטרנט מכל מיני מקומות שמשחקים אותה " אינסדיירס" אין לי מושג מה קורה.
69.2.1.2.1
Maldini1 יול 2019 03:26:02
מה עם החבר שמקושר לאירגון שבודק בבגאז'ים ומספר לו כמה התראות על יורים המוניים היו בכניסה לחניון ואיזה ליסינג לינדה ראמביס לקחה? אל תזלזל במקורות שלו ככה
בערך 4 שעות אחר כך כל מה שאמרתי ששמעתי שיקרה – קרה.
.
ומה קרה אז ?
בטוח שהתנצלות, הודאה בטעות, או מינימום איזו היעלמות אלגנטית ?
.
אז זהו שלא – פשוט עוברים לפוסט הזה, והפלא ופלא… (שוב – נא לשים לב לשעות)
.5.1.2
trusttheprocessהגב 1 יול 2019 03:49:43
העונה מתחילה מחר?
יש עוד הרבה זמן ו40 מליון דולר לבזבז
מה עם יקבלו את ריצ'רדסון ממיאמי , יחתימו את הורפורד ודני גרין , זה מספיק קלעי שלוש בשבילך?
.
.15
trusttheprocessהגב 1 יול 2019 04:10:23
מה שאמרתי לפני 5 דקות קרה
הורפורד וריצ'רדסון
15.1
FANהגב 1 יול 2019 04:11:49
אתה הדדי של פילי… בא תן הסבר למעבר המוזר הזה
15.1.1
trusttheprocessהגב 1 יול 2019 04:12:28
באטלר לא רצה לחתום , זה ההסברי
"trust" דה פרוסס ?
הכל חוץ מ trust.
מלובני
1 יול 2019 05:06:03דדי כל פעם שאתה מופיע באתר זה רגע קסום
הייתי אומר לך להביא מידע על שיקאגו אבל נראה לי עדיף לא לדעת
הממזר של סטוקטון
1 יול 2019 05:08:10דדי.. דדי…
.
עריכה כפרה… עריכה.
trusttheprocess
1 יול 2019 05:10:43מה בדיוק הראית פה שחזרת היום על מידע שכתבתי באתר זה לפני כמעט שבוע ולא על בסיס ידע מוקדם? על בסיס זה שקראתי ידיעות באינטרנט ?
trusttheprocess
1 יול 2019 05:13:32שמעון , תעזוא לי לסתם לדרמה קווין הזה את הפה ותמצא את הלינק שכתבתי לפני שבוע בפילי היא הקבוצה המסתורית שתחתים את הורפורד?
וזה בלי ידע מוקדם , זה היה על בסיס לינק מרדאיט שאמר את זה
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 05:03:44הקבוצה היחידה שיותר עמוק באדמה מפילי זו גולדן סטייט הגופה שלהם שוכבת 2 קומות מתחת לאדמה. אני הייתי מעיף משם את כולם לא מחדש חוזה לאיש למעט סטפן וקליי ושנה הבאה בונה הכל בדראפט או החתמות להיות אולי קבוצת פלייאוף.
ברוך רובין
1 יול 2019 05:07:39גמורים
מלובני
1 יול 2019 05:08:15אני קונה גמר של גולדן-פילי השנה, אם גיא לא היה כלכך בעד פילי הם היו ההימור שלי לגמר, עם התמיכה של גיא זה הדחה בסיבוב הראשון
מבין קטן
1 יול 2019 05:12:01גולדן גבולית מאוד לעשות פלייאוף. זה סטף-דריי-איגי, וזהו בערך, כן?
למען האמת, אפילו לא שם:
יוסטון, יוטה, דנבר, פורטלנד, ניו אורלינס, אוקלהומה, ספרז, ולפחות אחת מבין הלייקרס או הקליפרס, בהתאם לקוואי… ויש גם סקרמנטו על הדרך. גם ממפיס לא פראיירים. כבר 10 קבוצות.
שחר אלוני
1 יול 2019 05:17:43איגי בעונה הרגילה בקושי נותן מאמץ, שמר את עצמו לפלייאוף.
קרי ישחק עם גרין, ואולי עוד מישהו שיביאו
בלי קוואי זה כרגע לייקרס, יוסטון, דנבר, יוטה, פורטלנד, אוקלהומה בפלייאוף, ועל שני המקומות הנותרים יתחרו הקליפרס, נ"א, ס"א, סקרמנטו ואולי אפילו מנסוטה עם וגולדן שלדעתי יכנסו
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 05:14:54ינוחו שנה ויחזרו כמו גדולים
ברוך רובין
1 יול 2019 05:19:21נגמרה השושלת גרין יכול להוביל אותם רק לים במאי, בלי קלי וקרי שמשחק 40 משחקים למזלם אי אפשר לרדת ליגה 35 נצחונות גג
מבין קטן
1 יול 2019 05:23:22מדויק…
האמת, להציל את הקריירה של סטף, הוא היה או יהיה צריך לבקש טרייד… אחרת הוא תקוע בקבוצה גמורה, וזה רק יהיה יותר מכוער בקיץ הבא, עם ריצ' פול שתובע מקס' לדריימונד, איגי פורש – ואין שום דבר שאפשר לעשות. כי כל הכוכבים כבר יושבים בקבוצות שלהם.
ההתרסקות של גולדן סטייט תהיה קרובה להיעלמות של הקאבס. זה המחיר על דוראנט וחצי עשור של טיול לגמר. בסוף משלמים.
הממזר של סטוקטון
1 יול 2019 05:30:37LOL איזה שטויות..
.
Yaniv Knoll
1 יול 2019 05:10:38הלייקרס יושבים על הגדר ולא עושים כלום עד להחלטת הבחור המצחיק. בקצב הזה החמישייה שנה הבאה היא כנען לברון קוזמה ננה והגבה 🤣
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 05:13:20100+
אסטרטגיה דפוקה לאללה
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 05:12:24אד דייוויס ביוטה. יעשה את התפקיד של פייבורס.
.
שווה לראות את הדיון על קוואי למטה בטוויטר של רייצ'ל ניקולס. מרתק.
זיו פנמה
1 יול 2019 05:15:11לא מבין את הפייסרס.. יורים לעצמם ברגל.
לעומת זאת יוטה התחזקה משמעותית בעיניי.
Yaniv Knoll
1 יול 2019 05:18:37סטפן א סמית כרגע טוען שלפי מקורות חשאיים קוואי סגר שם
שחר אלוני
1 יול 2019 05:19:00איפה?
Yaniv Knoll
1 יול 2019 05:25:44אני סתם צוחק על חוסר האמינות והכותרות רפאים שהוא מייצר , אין לי באמת מושג מה הפייסרס עושים.
מבין קטן
1 יול 2019 05:24:53famous last words 🙂
חגי "התותח" ניסני
1 יול 2019 05:25:54האם מלווקי יכולים להשוות את ההצעה על ברוגדון?
מבין קטן
1 יול 2019 05:27:31לא, זה סגור. בעיני טעות טראגית. הבאקס פשוט החליטו לוותר.
חגי "התותח" ניסני
1 יול 2019 05:46:07תודה.
.
איזו החלטה אומללה של הבאקס פשוט לתפוס את הראש. אני ממש לא נגד בלדסאו אבל לתת לו את אותו הסכום בערך שברוגדון ולא להיות מוכנים לפתוח את הכיס על שחקן של 40/50/90 + שומר טוב + אינטליגנט גדול. איזה טמטום אלוהים הם יכלו לבנות קבוצה שתהיה מועמדת חזק לאליפות והעדיפו לוותר על זה, ולא עבור מחיר בשמיים. מזכיר לי את הוויתור של OKC על הארדן.
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 05:52:42ההחתמה של בלדסו והוויתור על ברוגדון, טימטום כפול
חגי "התותח" ניסני
1 יול 2019 05:57:23לא חושב שההחתמה של בלדסאו רעה לבאקס – תראה כמה רוביו יקבל בסאנס – לא היו להם יותר מדי ברירות. אבל לוותר על ברוגדון תמורת הסכום הזה – פשוט טמטום.
ברוך רובין
1 יול 2019 06:01:48מסכים אשך בלדסו נכה עם תעודות. ברוגדון אדיר היו חייבים להשאיר אותו בטח במכיר הזה, עוד שנתיים יאניס יברח ואז יצטערו על כך זה מה שקורה שבעלים לא מוכן לשלם מס.
חן
1 יול 2019 05:25:58מישהו רואה תרחיש של קאווי + קליי בקליפרס?!
לא הייתה שום הודעה רשמית שקליי חתם על המקס בגולדן סטייט, אז זה עדיין יכול לקרות…
ברוך רובין
1 יול 2019 05:32:26קליי סגור עם הלוחמים, מה קוואי יעשה בקליפרס ישחק עם עצמו בלייקרס 90% אחוז, הפליקאנס בהחתמת ענק עבודה מופלא של גריפין!!!!
פילי איבדו את רדיק שהוא קריטי להצלחה ועוד החתמנו את הגופה הורפורד ל4 שנים יש לו אולי שנה שנתיים לתת ואז הוא נטל , הטרייד עם מיאמי מצויין אבל יום נורא שלנו, הרסו לי את המצב רוח.
.
מיאמי מטומטים באטלר בא רק בשביל הבחורות.
.
נטס בנו קוטנדרים תוך שנייה דוראנט ב80% קיירי ודיאנדרה זה קוטנדרית פלוס צוות מסייע מצויין.
.
את הניקס ופיניקס צריך לזרוק מהליגה , או לחייב את הבעלים למכור אשפה כימית, גם את אורנלדו הייתי מבטל שהיא בית קברות לשחקנים.
.
מילווקי גם נפלו 187 מליון למי דלטון זה מוגזם יכלו לסגור איתו ב150-160 ולסגור גם עם ברוגדון (אחלה שחקן ושילוב מצויין ליד יאניס) נחלשו נורא.
.
הלוחמים גמורים בוא נראה את ״האולסטאר ״ גרין אופציה שנייה בהתקפה למזלם אי אפשר לרדת.
trusttheprocess
1 יול 2019 05:36:36רדיק הוא איום ונורא , פשוט שחקן איום ונורא
תמצא לי שחקן אחד ב NBA שהוא מסוגל לשמור עליו
מלובני
1 יול 2019 05:40:28עכשיו הוא יכול לשמור על סימונס
ברוך רובין
1 יול 2019 05:42:26הוא ריווח לנו את כל המשחק, השילוב שלו עם אמביד בהנדאוף היה קטלני, בערך הדבר היחיד שסימונס ידע לעשות זה למסור לו כדור שהוא רץ כמו משוגע על קשת ה3 והוא עדיין קבר את הכדורים באחוזים מדהימים . סימונס ריצ’רדסון האריס הורפורד ואמביד קבוצת הגנה מצויינת, אבל הריווח נחוץ, יש לך 4 שחקנים בהרכב שלא קולעים מרחוק באופן יציב רובם עם שחרור איטי , זה נחמד לשנות ה90 לא לכדורסל של היום, ראינו לאן יוטה מגיעה עם ההגנה, מזל שמילווקי נחלשו גם אבל אנחנו גמורים בטח עם המקס לאוסטרלי .
trusttheprocess
1 יול 2019 05:46:40רדיק שחקן הגנה איום
ריבאונדר גרוע
לא מסוגל לכדרר
מאבד כדורים סדרתי
לא מסוגל לקלוע על אף שחקן אחד על אחד
לא מסוגל לסיים מתחת לסל
חייב שכל הקבוצה תשחק בשבילו לשחרר אותו כאילו הוא סטף קרי
תודה אבל לא תודה
ברוך רובין
1 יול 2019 05:53:48רדיק לא מסוגל לקלוע על אף שחקן? קמאון מאיפה אתה ממציא את השטויות האלה, רדיק חייב שהקבוצה תשחק אליו? הוא היא האופציה הכי טובה שלנו אתה זוכר את השלושות ברבע ה3 בפלייאוף אחרי שהוא לא נגע בכדור כל המחצית.
הוא לא שחקן אחד על אחד אבל הוא קטש אנד שוט מדהים שמרווח את כל המשחק, השילוב שלו עם אמביד היה קטלני ביותר, עוד חודשיים נבכה עמוקות על כך שאיבדנו אותו שנתקע עם הנגר סימונס ואמביד על קו ה3 והגופה של הורפורד
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 05:41:20🤣
ברוך רובין
1 יול 2019 05:45:04זהו פילי גמורה אשך זוהי קללת שמעון,לא ברמה של קללת הרשע אבל גם היא יכולה לחסל קבוצות, ההבדל הרשע זה בום וגמרנו ממש כמו פצצת אטום, אצל שמעון זה כמו שפעת לאט לאט
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 05:53:55חחחחח הרגת אותי
Smiley
1 יול 2019 10:02:35פילי צריכים להתחיל להתקשר לדני גרין (או שהוא במסע דייג עם קוואי…)
Smiley
1 יול 2019 10:03:41וגם לסת' קארי
מנחם לס
1 יול 2019 05:44:56חליי סגור בווריורס על 190
נתן
1 יול 2019 05:29:56דדי אולי תחתן קצת מידע על הלייקרס כרגע מאוד יעזור
ברוך רובין
1 יול 2019 05:33:09לך לליקרס נישיון ורדיו תקבל את אותו מידע בדיוק.
ג'ון בראון
1 יול 2019 05:36:05לדעתי בהנחה שקוואי לא רוצה את טורונטו, הלייקרס היא האופציה היחידה שבה הוא יהיה בקונטנדרית- בלי לזלזל בקליפרס המצויינים לדעתי הם לא ברמה הזאת. כמעט כל הכוכבים בfa הנוכחי (למעט באטלר) עברו לקבוצה בה יוכלו להיות קונטנדרים- קיירי דוראנט והורפורד ודייויס וגם קמבה העדיף שדרוג מקצועי. אני הייתי מהמר על הלייקרס, אשמח לדעת אם יש לדדי מידע מעניין
ברוך רובין
1 יול 2019 05:37:40הגיון הלייקרס לא פועלת לברון מלקק לו את העכוז , כל הכוכבים תופסים קבוצה, מה הוא יעשה בקליפרס?או בקור של טורנטו, רק הלייקרס הוא כבר אצלנו אפשר לפתוח שמפניות של אליפות!!!
מבין קטן
1 יול 2019 05:40:44אם וכאשר…
בהינתן ש-KD פצוע, אז קוואי-לברון-AD אלה בדיוק השחקנים שהייתי מעלה בדרים-טים האמריקאי (עם סטף והארדן). בדיוק אלה. 3/5 מהקבוצה הכי טובה שאפשר להרכיב.
גיא רוזן
1 יול 2019 05:50:51קאוויי החמיץ כמעט עונה מלאה בגלל פציעה טורדנית בגיד הארבע ראשי.
לברון כבר לא ילד, והחמיץ בעונה שעברה תקופה לא קצרה בגלל פציעה באחד משרירי מיתר הברך.
דייויס החמיץ לפחות 14 משחקים בכל אחת מ-4 עונותיו הראשונות בליגה.
.
ואתה פותח שמפניות?
השמיכה הקצרה של גולדן סטייט בשנה שעברה לא לימדה אותך כלום?
.
סופר טים שכזו, עם היעדר עומק, עם תלות כל כך גדולה בכל 3 הכוכבים,
בהחלט יכולה להצליח.
אבל האותה המידה היא גם יכולה להתרסק. זה לא מצב בו יש שחקן אחד שאם הוא נפצע העונה גמורה (כמעט לכל קבוצה יש שחקן אחד כזה).
זה מצב בו אם אחד מ-3 נפצע, העונה גמורה. פי 3 סיכוי.
ברוך רובין
1 יול 2019 05:57:53גיא לברון ודיוויס לבדם זה קוטנדרית ומפלצת כל אחד ישחק 50 -60 משחקים בעונה הרגילה עם זיוף פציעות, מי יכול בדיוק לעצור פיקאנדרול ביניהם להוסיף לזה את השחקן הטוב בעולם זה כבר לא כוחות באופן דרסטי . גם עם 1 נפצע זה עדיין מפלצת דו ראשית שמי בליגה יכולה להתמודד מולה?יו אבל עם כזה כישרון זה אליפות פציעות או לא, מביאים שחקני רודפי טבעות לעבות את הסגל, או שחקנים שפיניקס תשחרר לנו.
גיא רוזן
1 יול 2019 06:06:10אני מסכים שלברון + דייויס, זה בסיס לקונטנדרית.
זה לא משנה את העונבדה שכאשר בונים קבוצה שהיא כל כך עמוסה בטופ, ודלילה בעומק, אלמנט הסיכון גדול בהרבה.
זו סטטיסטיקה פשוטה.
זו הסיבה שהתערבתי עם דה שוט שגולדן סטייט לא זוכים באליפות. לא בגלל שלא היה להם כישרון מספק,
אלא בגלל שהם היו פגיעים יותר לפציעות של מי מהשלישייה.
וצריך זכור –
גולדן סטייט עמוקים בהרבה ממה שיהיה (ככל הנראה) ללייקרס.
.
אתה כותב על הפיק אנד רול של דייויס ולברון. מי הם אותם שחקנים שממתינים בפינות ומרווחים את המשחק, במהלך אות פיק אנד רול?
קרוסו?
קוזמה?
הלייקרס עדיין לא החתימו אף אחד. נגיד ויהיה קאוויי, והם יתחזקו בקלע סביר בעזרת ה-room mle (קלעים מחירם גבוה מאי פעם. פשוט למצוא אחד כזה, זה לא יהיה),
זה לא ברור שהם מרחק של פציעה אחת מלהכניס מקל לגלגלים של הקבוצה?
לא תהיה להם את הפריבילגיה שלטורנטו הייתה, לתת מנוחות יזומות ועדיין לנצח.
.
כאמור –
קונטנדרית?
לדעתי, כן.
שמפניות?
אם צריך להכין משוואת סיכויים, אז הסיכוי של השדה גדול משל הלייקרס,
והפער משמעותית גדול מזה שהיה בין השדה לגולדן סטייט השנה.
אריק מנקין
1 יול 2019 06:08:45לברון שחקן גמור .
הפציעות אצלו רק החלו
0אנטוניו דייוויס ישחק לבד כי נגמר הכסף למשלימים שנלחמים .
עם פרימדונה כמו לברום אף אחד לא ילחם.
הלייקרס קבוצה גמורה !
גיא רוזן
1 יול 2019 06:13:07מנקין,
על סמך מה אתה קובע שלברון שחקן גמור?
כדורסל, הוא הציג ברמה של שחקן טופ 5 בעונה שעברה.
כאשר הוא היה על הפרקט, הלייקרס ניצחו. כאשר הוא היה על הספסל, הלייקרס הפסידו. זה עד כדי כך פשוט.
.
על סמך מה אתה כותב "הפציעות רק התחילו"?
הייתה לו מתיחה באחד משרירי מיתר הברך. ראו את הפציעה –
היפר אקסטנשין קלסי. לא משהו שאפשר לייחס לגיל, או לבעיה שקשורה לחוסר מוכנות פיזית.
יותר מכך, הוא לקח את הזמן, וחזר רק אחרי שהחלים ב-100%. אצלו אין מקום לטעיות של חובבנים, כאשר מדובר בקונדישנינג.
ברוך רובין
1 יול 2019 06:13:15גיא יש גם מבנה גוף המבנה גוף של לברון ומאלון לא דומים לזה של דוראנט לדוגמה, לדיוויס היה צוות רפואי נוראי עד עכשיו בלוזיאנה, גם קוואי גם לברון וגם דיוויס מסוגלים לשחק 60 משחקים בעונה סדירה + פלייאוף וכמובן שיש את קוזמה שיעשה קפיצה לרמת אולסטאר (בטח שיקלע בלי הכרה מול שחקני ספסל), הלייקרס לא ינסו לשבור שיאים בעונה הרגילה לא יישחקו את השחקנים כמו הווריורס (אתה יודע כמה משחקים דוראנט וקליי שיחקו העונה וילמדו מטורונטו שייתרוח הביתיות לא כזה משנה, אז במקום 78 משחקים כל כוכב משחק 56 -60 משחקים שיש רוטציה המנוחות .
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:03:09השמיכה הקצרה של גולדן גיא לימדה 2 אליפויות. לברון קונה גם אחת. אבל קאווי לא יהיה שם. אני חושב שבלי קאווי הלייקרס לא חזקים וקאווי ינגב אותם עם הקליפרס.
גיא רוזן
1 יול 2019 06:08:55שמעון,
על מה אתה מדבר?
.
השנה זו השנה הראשונה בעידן קר שלגולדן סטייט היה ספסל בינוני מינוס.
זו השנה הראשונה בעידן קר, שכאשר קרי ודוראנט לא שיחקו, הקבוצה חטפה על הראש.
.
לפני כן, היה להם תמיד את אחד מהספסלים היעילים בליגה.
.
זה לא מסובך לבדוק את הנתונים.
ברוך רובין
1 יול 2019 06:16:18גיא יש גם מבנה גוף המבנה גוף של לברון ומאלון לא דומים לזה של דוראנט לדוגמה, לדיוויס היה צוות רפואי נוראי עד עכשיו בלוזיאנה, גם קוואי גם לברון וגם דיוויס מסוגלים לשחק 60 משחקים בעונה סדירה + פלייאוף וכמובן שיש את קוזמה שיעשה קפיצה לרמת אולסטאר (בטח שיקלע בלי הכרה מול שחקני ספסל), הלייקרס לא ינסו לשבור שיאים בעונה הרגילה לא יישחקו את השחקנים כמו הווריורס (אתה יודע כמה משחקים דוראנט וקליי שיחקו העונה וילמדו מטורונטו שייתרוח הביתיות לא כזה משנה, אז במקום 78 משחקים כל כוכב משחק 56 -60 משחקים שיש רוטציה המנוחות .
.
גיא גולדן סטייט שחטו את הקבוצה שלהם עם 78 משחקים בעונה הרגילה אחרי 5 עונות שאם פלייאוף מתקרבים ל100 משחקים, הלייקרס ייתנו לכוכבים לנוח בעונה הרגילה בטח עם זה שהמערב נחלש. גולדן סטייט נחלשו, יוסטון הזדקנה בשנה, אוקלוהמה זה בלוף, היחידה שמאיימת זה דנבר, אז נחים בעונה הרגילה וחוגגים בפלייאוף פשוט כל כך
ברוך רובין
1 יול 2019 06:18:16ואני לא מדבר על כוח המשיכה של המלכה ובעוד קוטנדרית כמו לייקרס כל שחקן שקיבל בייאוט, כנראה הלייקרס תהיה אופציה מועדפת עליו ברור שהסגל עוד יתעבה במהלך העונה.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:21:52היה אותו ספסל עונה שעברה. גיא עזוב שטויות אתה בונה על פציעות 3 עונות חשבת יהיה פציעות בגולדן בסוף פגעת.
קאווי לברון דיוויס קוזמה זה פו פו פו
לא שזה יקרה באמת כי קאווי לא יגיע לשם
גיא רוזן
1 יול 2019 06:26:12ברוך,
אתה כותב על מבנה הגוף של לברון ומתעלם מזה של דייויס?
אתה כותב על הצוות הרפואי של דייויס ומתעלם מהגיל של לברון?
ומה עם ההסיטוריה הרפואית של קאוויי?
.
אני לא אומר שמי מהם צפוי להיפצע. אני אומר שהם פגיעים יותר במידה ומי מהם נפצע.
דוגמה לחשיבות העומק?
2016, גולדן סטייט. אם לא היה להם עומק, הם לא היו צולחים את פציעתו של קרי ומגיעים עד לפיינלס.
ההשוואה הטובה ביותר ללייקרס בגרסה עליה אתה כותב הם ההיט.
להזכיר לך עד כמה הם היו קרובים להתרסק ב-2012 אחרי פציעתו של בוש?
.
תמתין עם השמפניות. מוקדם. ממש מוקדם.
גיא רוזן
1 יול 2019 07:04:15שמעון,
תבדוק את עצמך. זה לא ממש מסובך.
שחר אלוני
1 יול 2019 06:03:22אם אחד נפצע ונשארים נניח קוואי-לברון-קוזמה, הם עדיין המועמדים הראשיים.
קוואי היה אלוף עם שחקנים פחות טובים השנה
יהיה להם גם עומק סביר, כי יגיעו שחקנים טובים יחסית על מינימום
ברוך רובין
1 יול 2019 06:07:57ברור, גם קוואי ודיווס קוזמה זה אליפות גם קוואי לברון קוזמה , גם לברון דיוויס קוזמה. בטח שהליגה חלשה משמעותית.
.
לדעתי הפליקאנס קבוצה שעושה פלייאוף השנה, זאיון לדעתי הולך תוך חודשיים להיות דומיננטי כמו שאקיל בעונתו הראשונה,הם הולכים לסובב הרבה ראשים, פרט לדנבר אף קבוצה בליגה לא באמת מאיימת.
מנחם לס
1 יול 2019 05:48:46שמעתי
מנחם לס
1 יול 2019 05:50:29יאנקיס ניצחו את הרד סוקס 8-12 בלונדון. האנגלים יצאו מדעתם מרוב התלהבות
אריק מנקין
1 יול 2019 06:02:55ברסה מהיורו ליג…
ואוו עלינו על סקופ ,קרדיט לאתר …חחח
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:19:18אני אומר באטלר הורפורד ובארנס יכולים להצטרף לכריס פול לממלכת החיות 4 שודדי על.
אתם לא יודעים איזה עוקץ באטלר הביא למיאמי הוא התעייף והולך 5 שנים לנוח בסאות ביץ. אם ככה הוא עזב רונטנדרית בשביל גופות זה רק לנוח. כל השאר להיות מס 1 וכו חרטוטים שהוא מחרטט.
הורפורד עדה כריס פול לפילי שחקן שיש לו עונה לתת ולדעתח גם העונה הוא יחרבן בשיטת משחק של פילי סימונס אמביד והורפורד תקועים אחד בתחת של השני בצבע. ריצרדסון לא מגן ברמה של באטלר שלא נדבר על זה שבסביר להניח שפילי יפיקו ממנו 50 אחוז ממה שעשה במיאמי מניסיון העבר.
לפילי אפילו אין תחרות במזרח אבל סמכו על צוות אוסטרליה שהם יפסידו את זה בכל הכוח.
אני דווקא צופה ורוד לבוסטוניה יש לי הרגשה טובה לגביהם איינג יצחק על הורפורד.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:37:21דיאנגלו ראסל בגולדן בטייט חחחחח זה בטוח איש לא דמיין על חוזה מקס
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:39:07בסיין אנד טרייד הביץ של דוראנט דונקי בא לנטס? 😂😂 סתם זה בטח איגי ולוני ובסיום העונה איגי יפרוש ויהיה עוד מקום לנטס
trusttheprocess
1 יול 2019 06:37:23גמרתם לקטול את גולדן סטייט?
נראים לא רע
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:40:17חחח אתה סומך על דיאנגלו ראסל? אין פלייאוף העונה שלא נדבר על קונטנדרית בשנים הקרובות. קרי וקליי רק יתבגרו וידעכו. דיאהגלו לא יוביל אותך לכלום בקושי במזרח עשה מקום 6 מה יעשה במערב
ברוך רובין
1 יול 2019 06:44:31אחלה החתמה דיאנגלו לא לקבוצה כמו הווריורס, אבל מה בדיוק יעשו יעבירו את קליי להתמודד עם המפלצות בSF , גם אני מסוגל לקלוע על קו אחורי שלו ושל קיירי, נפטרים מאיגודים ונשארים בלי ספסל בכלל כשקרי ישחק חצי עונה לדעתי לא עושים פלייאוף
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:45:39לעומת מה שהיה אכן החתמה טובה אבל קונטנדרית הם סיימו להיות לעתיד
trusttheprocess
1 יול 2019 06:45:28רק ביקום שלך שחקנים בגילאי 22 שכבר קולעים 20 נקודות למשחק,אולסטאר והובילו את הקבוצה שלהם לפלייאוף לא משתפרים
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:46:46אני ממאמניו הגדולים דל ראסל ערב דראפט 2016 אמרתי שהוא יהיה כמו הארדן😑😶🙄 אבל הארדן עד 2016 כן? היום אני לא מאמין בזה😎
מחפצה מנמצה
1 יול 2019 06:48:21אתה כרגיל מילה אחת שמונה שטויות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:43:29קיובן מקים ארגון kkk בדאלאס קריסטפאס קלי קוסטאס
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:45:00איגי וקייל קורבר בממפיס. לא סתם איגי לכלך כנראה ידע 😁
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:48:13רובין לופז בבאקס מגדלי התאומים
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 06:48:54הניקס כרגיל לקחו את הפלופ רנדל חחח
אופיר נ.
1 יול 2019 06:56:34שיחוק של ברוקלין להביא את kd וקיירי, תוספת לשלד הקבוצה המצויין שהיה שם העונה.
אבל, אם דוראנט לא יחזור ל-80% יכולת, הם לא ייקחו אליפות עם קיירי בלבד.
המנצחות עד עכשיו מבחינתי הן אינדיאנה שהצליחה להביא את ברוגדון הנהדר, שיהיה הרבה יותר טוב בהתחשב בעובדה שהוא רק סיים את חוזה הרוקי שלו, ואת ג'רמי לאמב שלדעתי הארגון המסודר של אינדיאנה ירגיע אותו וייצב אותו כקלע מצויין אחרי שנים של דשדוש.( זוכרים אותו מהטרייד על הארדן ואת מנחם עם גלי ההערצה אליו? ).
המנצחת השניה היא יוטה, שהביאה בדיוק את מה שחסר.
אם קוואי לא יגיע ללייקרס, אפשר יהיה להכניס את הלייקרס ואת הניקס לאותו סל של הקבוצות האומללות של ה-fa.
אופיר נ.
1 יול 2019 07:03:21סליחה עכשיו ראיתי את די ראסל לגולדן סטייט
איזה מהלך מבריק!!!
הלייקרס בלי pg.
trusttheprocess
1 יול 2019 07:06:13ברוגדון רק סיים את חוזה הרוקי שלו אבל הוא כבר בן 26
MJ234523
1 יול 2019 07:04:30מסכים לגמרי עם הבעלים של הניקס.
כדור הרעם
1 יול 2019 07:10:12ביי ביי דוראנט.
לא אתגעגע אליך.
לא תזכה בשום אליפות נוספת כי בלי קרי ותומפסון והלוחמים את לא שווה כלום.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 07:25:05גם הלוחמים לא יזכו בכלום אל דאגה.
רותם אלרן
1 יול 2019 07:13:10מטורף לגמרי, נקרעתי מדולן, שרוט עם קבלות.
יש החתמות ממש מגניבות כרגע
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 07:24:25אז גי זי בינתיים עשה בהיס ללברון. בקרוב נתחיל לראות הרבה גי זי ביונסה ובון גובי ביציעים😎 keep the faith
אהרון שדה..
1 יול 2019 07:24:52שאלה מה ממפיס מרוויחה מזה שאיגוואדלה אצלה ?
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 07:26:10ייחתך משם במהירות האור. הוא לא יסיים שם את העונה יצטרף לקונטנדרית לפני הפלייאוף במינימום אחרי ביי אאוט או משהו. יש דיבורים על הלייקרס. הוא היה לקוח של פלינקה בעבר.
אהרון שדה..
1 יול 2019 07:28:05אבל ממפיס תצטרך לשלם לו את החוזה לא ?
וזה לא חוזה קטן ?
ובכלל מה היא קיבלה תמורת הטובה הזו ?
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 07:31:45The Warriors are sending a 2024 protected first-round pick in the 2024 (protected 1-4), 2025 (protected 1) and 2026 unprotected.
אהרון שדה
1 יול 2019 08:34:05תודה לא ידעתי שממפיס מקבלת את זה חשבתי שברוקלין מקבלת זאת
Smiley
1 יול 2019 10:06:24איגואלה מקבל בייאאוט וסוגר מעגל בפילי
Ljos
1 יול 2019 10:27:29ואז דואג שהם יחתימו את חברו לתפילה, מארק ג'קסון. ג'קסון מנסה לעשות גירוש שדים לסימונס, אומר לכולם שאמביד רוצה שהם יפסידו בלילות הבק-2-בק שהוא מגן על הבק שלו, ומרחיק מחדר ההלבשה את אל הורפורד שהוא החליט שהוא להט"בי כי הוא סיפר שאכל בננה פעם. איגי מנסה להעביר למארק מידע פנימי על הקבוצה, אבל שוכח שהוא המאמן שלו ויודע את כל זה כבר.
אהרון שדה..
1 יול 2019 07:26:41אני גם מסכים עם בעלי הניקס אבל ….נגיד זאת כך .
אם הניקס היו מחתימים את דוראנט היה מתברר למפרע שהוא נכה 100 אחוז .
אבל ברגע שנטס החתימה אותו וניקס קיבלה החלטה שלא להחתים אותו …הרי שמירב הסיכויים שהוא יתגלה כפלא רפואי ראשון במעלה .
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 07:34:50גאמל מורי סגר את המקס בדנבר
ליגה מטורפת!!!!
1 יול 2019 07:35:38הליגה השתגעה לגמרי, הקבוצות מתחלקות לכמה סוגים :
1. קבוצות שנדפקו לגמרי בגלל ההחלטות של הכוכבים שלהן : פילי נדפקה , טורונטו נדפקה , בוסטון נדפקה . כולן צריכות לשנות את עצמן ולהיבנות בחוסר איזון.
2. קבוצות קמצניות כמו מילווקי ושארלוט שדפקו את עצמן מחוסר רצון לעבור את תקרת המס.
3. קבוצות שמנצלות את הכאוס /בלגן של האחרות כדי להשתפר כמו יוטה , אינדיאנה וגולדן סטייט.
כרים עבדול-ג'באר
1 יול 2019 07:36:22תור הזהב הקצר של פילי נגמר. אין קלעים אין מי שיפתח את המשחק הכל הולך פנימה אם לא יהיה שינויי בעלילה הפכו לקבוצה בינונית ומטה.הפליקאנס לאומתם בנו קבוצה מדהימה לאליפות בעוד שנה שנתיים ואפילו יעשו צרות קשות השנה. גולדן בבעיה קשה אין לה חמישיה והספסל שלה לא ברור.
חן
1 יול 2019 07:39:01כולם פה קוברים את גולדן סטייט אבל הם נתנו מהלך מנצח עם דיאנג'לו ראסל. כל הכבוד להם. יגיעו לפלייאוף כמו גדולים גם השנה…
רותם אלרן
1 יול 2019 07:58:16הבעיה היא שהם החתימו שחקן בעמדה היחידה בה הם לא צריכים שחקן מוביל ודומיננטי
Smiley
1 יול 2019 10:07:24תומפסון זז לשלוש ויש להם שלישיית גאנרים מטורפת בקו האחורי (ותומפסון שומר בשביל כולם עם ברך אחת…)
ביי ביי באטלר
1 יול 2019 07:41:24לדעתי פילי נחלשה ,
הכל טוב ויפה עבור פילי עד שיגיעו לפליאוף ושם הם יצטרכו מישהו שיקח את המושכות , מי זה יהיה ?
הורפורד, סימונס או אמביד שאין להם מספיק קליעה אולי טוביאס האריס , אבל לדעתי הוא לא שחקן מספיק טוב בשביל להוביל בפלייאוף ,
הם עוד יתגעגעו ליכולות קלאץ' של באטלר
גיא רוזן
1 יול 2019 07:48:31יש לי 2 נתונים שמתארים את דעתי על יכולת הקלאצ' של באטלר בפלייאוף –
.
הראשון הוא "35%" . אלו האחוזים של באטלר מהשלוש בקריירה בפלייאוף. בעונה שעברה, דרך אגב, המספר עמד על 26.7%
.
השני הוא "55". 55 משחקי פלייאוף יש לבאטלר בקריירה. ב-52 מהם הוא היה שחקן חמישייה.
מה שלא היה לו אפילו פעם אחת במהלך הקריירה זה באק-טו-באק של 30+ נקודות בפליאוף. אפילו לא פעם אחת.
Trusttheprocess
1 יול 2019 08:01:01גם אם היה לו 100 אחוז מהשדה , מה זה משנה בכלל.
הוא לא רצה לשחק בפילדלפיה
גיא רוזן
1 יול 2019 08:09:29טראסט,
אני הייתי לא פעם ממבקריה הגדולים של הסיקסרס.
הלילה, לדעתי, הם שיחקו אותה בגדול.
בכוונה, או שלא בכוונה, הם בנו מסביב לאמביד קבוצה. עם עומק, עם הגנה (מפחידה), עם היגיון.
איך שאני רואה את זה –
כבר כרגע אתם הפייבוריטים לצאת ראשונים מהמזרח. אתם מרחק חיזוק קל בעמדות הקלע בשביל להיות קונטנדרים.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 08:14:15חחחח זה בדיוק הסוף שלהם אם אתה על העגלה. קונטנדורים חחח מילה מביכה בהתחשב במזבלה שהמזרח הפך להיות. אוי להם אם הם לא מצליחים לקחת את המזרח אוי להם התחרות שלהם זה בין אשפה לפח אשפה הצפרדע הירוק. לדעתי גם את זה הם לא יצליחו לעשות הודות לצוות האוסטרלי.
ביי ביי באטלר
1 יול 2019 08:24:18שטויות גיא, הנתונים היבשים לא תמיד אומרים הכל .
ראיתי את הפלייאוף האחרון ומי לקח
מנהיגות ברגעים מכריעים .
מי יקח את הכדור עכשיו ברגים החשובים וייצר קליעה ? לא הגבוהים , לא האריס שלא הוכיח את עצמו עדיין ובטח לא סימונס שאין לו זריקה נורמלית
גיא רוזן
1 יול 2019 08:24:31אני יכול להביא כמה תגובות שאתה כתבת, רק לפני שנה,
אז המזרח היה פח, וקבוצות כמו טורונטו ומילווקי היו "חחחח".
הקונטנדרית היחידה שלך הייתה גולדן, וה-"אופוזיציה" היו הת'אנדר ופילי.
.
אני? על העגלה של פילי?
לא ממש.
לא יותר מניסיון לנתח כדורסלנית את מה שאולי יכול להיות.
גיא רוזן
1 יול 2019 08:30:59גם אני ראיתי את הפלייאוף האחרון. ראיתי את באטלר לוקח יותר מדי זריקות מבחוץ, למרות שהוא לא פוגע בכלום.
ראיתי שבמאני טיים זה דווקא רדיק שלוקח זריקות מכריעות (לא הכל נכנס, אבל הוא לקח אותן).
.
כן, שאלת "השחקן היוצר" (בדגש על משחק עומד) היא שאלה לא פתורה עובר הסיקסרס. היא הייתה כזו גם בשנה שעברה.
המודל שלדעתי יכול לעבוד היטב בפלייאוף?
סלטיקס פלייאוף 2018.
אל הורפורד כחלק אינטגרלי בניהול המשחק.
פועל יותה של סגנון שכזה הוא הרבה פחות לחץ על אמביד, ולכן גם הרבה יותר הגנת עילית בדקות הקלאצ'.
ברוך רובין
1 יול 2019 08:03:17אני אתן לך רמז הוא לא רוצה לשחק כדורסל, הוא רוצה להנות במיאמי .
עידו גילרי
1 יול 2019 08:06:40נכון.. באטלר שמוציא לכל אחד את הנשמה בכל מקום שאליו הוא מגיע בגלל התחרותיות שלו. באטלר שהיה יכול לעשות את המיליונים במינסוטה אם רק היה סותם את הפה. בדיוק הבאטלר הזה הוא זה שלא רוצה לשחק כדורסל. אני מבין שעשית לך גורו אבל זה כבר נהיה מצחיק.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 08:15:35באטלר סיים עם כדורסל ראה מירוטיץ ודארן קוליסון. רק שבניגוד אליהם הוא פרש עם מקס. הוא יעשה סקורינג קמת בשנה הראשונה עם הרבה הפסדים ולאט לאט אפקט כרמלו. באטלר למעשה פרש מכדורסל ברמות הגבוהות על חשבון ריילי
ניר מועלם
1 יול 2019 08:00:19בתור אוהד הניקס אני אתחיל עם הקבוצה שלי – הבעלים של הקבוצה חתיכת אפס, יש לו פה מסריח וניהול יותר גרוע מהסירחון שלו מהפה, אבל, אם כבר לא הביאו אולסטאר, לפחות לא שילמו לאיזה שחקן מקסימום אלה הלכו על גיבסון ורנדל שיכולים לתת גיבוי נהדר לקבוצה הצעירה, אז מצד אחד אני מאוכזב שאין אולסטאר, ומצד שני נראה את הילדים פורחים שוב בלי הפרעה מיוחדת.
לדעתי גולדן סטייט עשתה מהלך נהדר, השאלה מבחינתי מה זה אומר על דריימונד גרין שמסיים חוזה בעונה הבאה? האם מישהו יודע אם יהיה לו מקום תחת תקרת השכר?
את פילדלפיה אני באמת לא מבין, הם נתנו לסימונס מקס שיתחיל בעונה הבאה, עבור גארד מוכשר אבל מוגבל מאוד, נתנו להורפורד חוזה הזוי לעוד 3 שנים שכבר בעונה הקודמת הוא הראה שיש ירידה חדה ביכולת שלו, ובנוסף גם החתימו את האריס שלדעתי היה חלש מאוד בפילי ולא מתאים, אני חושב ששתי העיסקאות הללו גמרו אותם לשנים הבאות וחבל.
לגבי הנטס – עשו מהלך נחמד שידענו עליו כבר אתמול שככל הנראה יקרה, הם הלכו על ההימור כאשר נפתחה להם ההזדמנות, אני מאחל להם שילך להם טוב, על פניו כרגע לעונה הנוכחית הם ויתרו על ראסל והביאו את אירווינג ( ויסלחו לי אוהדי אירווניג, לדעתי הוא פחות טוב מראסל), ובנוסף אליו הביאו את ג'ורדן שבניקס נראה עוד סתם שחקן גבוה, ואני לא מתייחס לדוראנט שלא ישחק השנה וגם אם איך שהוא יהיה כשיר לפליאוף, אני לא מאמין שנראה אותו באותה יכולת.
עכשיו אני מגלה שהניקס החתימו גם את בובי פורטיס על שנתיים עם 31 מיליון דולר, נראה כאילו לא היה למי לשלם אז רצו להראות שהם משלמים וזה מה שהביאו, החתמה שטותית לדעתי.
גיא רוזן
1 יול 2019 08:11:52גולדן סטייט לא זקוקים מקום מתחת לתקרת השכר בשביל להחתים את גרין. יש להם את זכויות הבירד שלו.
ברוך רובין
1 יול 2019 08:31:58כן ו4 חוזי מקס לא נראה לי שהם יהיו מוכנים לשלם
ברוך רובין
1 יול 2019 08:32:18אני במקומם אומר לגרין 50 מליון ל3 שנים או הביתה בטרייד
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 08:40:09גרין יכול לשכוח מהמקס ברגע שדוראנט עזב. הוא כבר לא שווה להם את זה. הוא יהיה בן 31 בדרך לשקיעעה ונגר מאי פעם. אסור להם להתפתות גם אם הוא יתן עונת חוזה יחסית סבירה. לדעתי אין מצב שהם יביאו לו מקס. בשביל זה יש פילי ניקס וסאנס
קליי
1 יול 2019 08:05:47כל עוד הניקס עושים החתמות לשנתיים זה לא נורא. את הקיץ הזה הם פספסו (מבחירה שלהם) ובקיץ הבא אין כזה היצע של שחקנים. עוד שנתיים יהיה שחקנים מעניינים על המדף בנתיים הם צריכים לחשוב בכיוון של לפתח את בארט
Yaniv Knoll
1 יול 2019 08:06:52גולדן במהלך מבריק.
גם אם ראסל לא יוביל אותם לאליפויות נוספות זה הימורים מהסוג של ארגון שתמיד מוכן להגיע רחוק
Smiley
1 יול 2019 10:08:54בונים על הייאוש של יאניס ממילווקי בעוד איזה שנתיים…
Berch
1 יול 2019 08:14:11לא מריח לי טוב מה שקורה בפילי…. מקווה שאתבדה
🙂
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 08:22:25מריח כמו התמונות עיזים עם החרא שמנחם מביא פה.
פופאי
1 יול 2019 08:16:02הימור מהסוג שיחזיר אותם לפרופורציות.
איגואדלה ודוראנט הם האחראים העיקריים לטבעות שלהם
יותר מנער הפוסטר קרי שהולך להבין שאין מי שיחליף לו חיתול גם בעונה הרגילה.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 08:21:53איזה מזבלה המזרח הפך להיות אלוהים ישמור. צריך לבטל את הקונםרנס הזה. קבוצת הנגרים של אינדי הם מס 2 שם 😂😂. קבוצת הנגרים של פילי הם מס 1 😂😂 יאניס נמלט על נפשו מיד עם סיום החוזה. יאניס נשאר עם אריק בלדסו ועוד עלול לקחת את המזרח הודות לצוות האוסטרלי.
אל הורפורד עשה כריס פול לפילי חחח שחקן גבוה בירידה שיש לו אולי עונה שניים בקנה על חוזה מפלצתי דאיינג בעט אותו מכל המדרגות ופילי אספו את הגופה. עכשיו הם בונים על גוש אליפויות ריצרדסון חחחחח ריצרדסון לא יעשה בפילי 50 אחוז ממה שעשה בהיט הודות לצוות האוסטרלי בדיוק כמו טוביאס. הוא פשוט יהיה קובינגטון. למעשה פילי החליםו את סאריץ וקובינגטון בריצרדסון והגופה המזדקנת של הורפורד. אין גם רדיק כלומר אין קליעה. גיא תביא לנו באופטימיות איזה קלעי נפלא מה3 זה ריצרדסון שנפטז על טבעות😂😂😂
גיא רוזן
1 יול 2019 08:33:18הכי מצחיק יהיה כאשר בעוד חצי שנה תכתוב ש-"אני כל הזמן אמרתי שהסיקסרס ינגבו את כולם" (ע"ע הדעה המסתובבת על מילווקי. ואז על טורונטו)
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 08:36:47מה יש לנגב גיא המזרח מת אין מה לנגב. פילי קבוצה זבל מהסרטים אבל אמורה לקחת את המזרח בהליכה בפו פו פו ופו . אמרתי לא מזמן שפילי תעלה רק אם כולן ירדו וזה מה שקרה. אם הם לא לוקחים את המזרח זה הכשלון הגדול בהיסטוריה חרפה שטרם נראתה ותרשום שהם לא יצליחו אפילו את זה לעשות. בגמר הם יקבלו ניגוב שהם טרם חוו. על מה לעזאזל אתה מדבר?
גיא רוזן
1 יול 2019 08:42:04על מה אני מדבר?
על כך שבתחילת הפלייאוף כתבת שפילדלפיה הם האופוזיציה היחידה.
על כך שבתחילת העונה הפכת את מילווקי לנגרים, ואז בפלייאוף הכרזת שהם ינגבו את טורונטו.
פוליטיקאים בארץ לא מחליפים כיוון מהר כמו שאתה משנה את דעתך (הנחחחחרצת!)
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 09:00:07פילי אכן הייתה האופוזיציה היחידה. פשוט לא שיערתי את הנזק של הצוות שהאוסטרלי שהוא עד כדי כך גדול ש-3 אולסטארים לא היו מסוגלים לעמוד מולו. טורנטו הייתה צריכה לקבל גנטלמני מפילי וזה מה שהיא הייתה מקבלת אם היה לה מאמן נורמלי. עומד מאחורי כל מילה.
לגבי הבאקס אכן טעיתי, הם באמת התגלו כנגרים דה לוקס, הייתי צריך לדבוק בעמדתי. הטעות שלי הייתה ששיניתי את עמדתי לגבי הבאקס אז בגדול טעיתי ונו מה? מה אתה רוצה לומר לנו? מה הקשר בין זה לחרא של פילי בחלון הנוכחי? את המזרח הנוכחי הם צריכים לקחת גם בלי הורפורד.
בוא פעם אחד תגיד את קביעתך בלי להסתובב סחור סחור ולכסות את כל האפשרויות. לאיפה פילי תגיע העונה? תענה תשובה אחת ברורה, שאלון אמריקאי אסדר לך שלא תתחמק (קח הנחה שאלו הסגלים הסופיים)
א. סיבוב 1
ב. סיבוב 2
ג. סיבוב 3
ד. גמר הליגה
ה. אליפות
גיא רוזן
1 יול 2019 09:24:17אתה איפה שהוא מחמיץ את הפואנטה.
.
זו הנחרצות היודעת כל, שכל כך מציקה (לפחות לי).
אין לי מושג מה יהיה, וחבל שכך. הייתי שמח לקחת כמה שקלים בווינר…
.
לא. לא כתבתי בשום שלב שמילווקי תזכה באליפות. כתבתי שזו תהיה או מילווקי, או טורונטו. גם לפני הסדרה בין ה-2 כתבתי שאין לי מושג מי תזכה.
מה שכן כתבתי, ובעקביות מתחילת העונה, שלדעתי זו לא תהיה בוסטון שתייצג את המזרח בפיינלס, אלא המנצחת בין מילווקי וטורונטו.
כתבתי שהסיקסרס, גם הם לא ייצגו את המזרח.
וכתבתי שאלופת המזרח תזכה באליפות.
.
הפואנטה היא שלא אני, ולא אתה, באמת יודעים משהו.
לא אני ולא אתה יודעים מי יבחר לשחק היכן.
לא אני ולא אתה יודעים מי תנצח ומי תפסיד.
אנחנו לפעמים מסוגלים לניחוש מושכל, אבל בין זה לבין "לדעת", יש פער.
.
ההבדל בינינו שאני משתדל לא לבטל דעות כאלו ואחרות ב-"חחחח", ואז באיזו הכרזה חסרת תוחלת.
.
לסיום,
לשאלתך:
ההערכה שלי, בשלב מוקדם מדי זה של טרום טרום עונה, היא שפילדלפיה יתמודדו על המקום הראשון במזרח. לא כמו בשנה שעברה אז היה פער לא קטן בינם לבין המקום הראשון, אלא ברמה של משחק לפו, משחק לשם.
אם קאוויי לא ממשיך בטורונטו,
אז הניחוש שלי הוא שהסיקסרס מסיימים בטופ של המזרח.
מה יהיה בפיינלס? אלוהים גדול. אין לי, או לך, מושג איך יראו המתחרות.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 08:37:55גיא רק שהורפורד יחרבן אל תסביר לנו למה החוזה שלו היה טוב 😂😂😂. תרשום זה חוזה ברמה של כריס פול וגון וול שלא תגיד שלא ידעת ולא חשבת
Tragic
1 יול 2019 08:29:25מההה קרההה פה הלילה?
אני מתעורר ומגלה שהליגה התחרפנה לגמרי,
זה כאילו שמישהו החליט לערבב את כל הקלפים, אבל בהגזמה.
אהרון שדה
1 יול 2019 08:32:06סיכום זמני שלי .
במזרח הכל פתוח אני עדיין חושב שלמרות שמילווקי נחלשה יש לה תלכיד טוב ויתר הפייבוריטיות נחלשו יותר יאניס עם הניסיון עושה אותה לפייבוריטית גדולה.
טורונטו בלי קוואי על סף הפליאוף (וגם זה רק בגלל שזה מזרח)
פילי נחלשה ,בוסטון נחלשה
אינדיאנה התחזקה וברוקלין לא תהיה רלוונטית למאבק האליפות העונה אולי לאחר חזרת דוראנט ותלוי איך הוא חוזר.
על יתר הפליאוף יאבקו אורלנדו ,דטריוט ,ואולי אף אטלאנטה
שארלוט נחלשה וושינגטון גם יכולה בקונסטלציה בריאה לעשות את הפליאוף.
שיקגו ,קליבלנד ,ניקס ושיקגו לא רלוונטיות לשנה הבאה (האחרונה תשתפר אולי )
במערב :
שלטון ג.ס יסתיים לאחר 5 עונות ברצף (אבל לא לתמיד אלא לעונה אחת בלבד אח"כ היא במאבק גם אם לא שליטה בלעדית כבעבר).
כרגע הרבה מאד תלוי בקוואי אם יצטרף ללייקרס הסיפור נסגר לעונה הבאה לפחות (ללא קליי ודוראנט) ודדי חוגג אליפות.
בהנחה שהוא לא בלייקרס הכל פתוח במערב.
על הכתר המערבי יילחמו לייקרס ,יוטה ,יוסטון כשקצת מאחריהם פורטלנד ,דנבר ואוקלהומה.
הפערים צמודים מאד כשגם קבוצות כמו דאלאס וסקרמנטו רוצות פליאוף.
אם קוואי מצטרף לקליפרס הם בוודאי חזק בתמונה.
לג.ס יהיה קשה מאד לעשות אפילו פליאוף ללא קיירי ולעולם אי אפשר לפסול את ס.א
ניו אורלינס נראית מעניינת מאד אך לפחות בעונה הקרובה צריך להיזהר עם שנת הרוקי של ציון והשינויים הרבים אותם עברה.
ממפיס ,פינקס ומינסוטה מסתמנות כחלשות באזור אבל גם מולם לא יהיה קל לאף קבוצה.
ג'ון בראון
1 יול 2019 08:36:32אחלה עקיצה של הקליפרס. בברלי יותר טוב מרוביו וטיג שמרוויחים יותר ממנו
זיוו ויווו zivovivo
1 יול 2019 08:46:23באסה הוא היה היעד מספר אחד של הקינגס להשלמת הסגל ולדעתי הציעו לו יותר. הקינגס עם לילה סולידי, דדמון, בארנס ואריזה ועדין עם 16 מיליון מתחת לתקרת השכר. צריכים באק אף לפוקס עכשיו כשבברלי סגר , חזרה של תומאס נראית לי האופציה הכי טובה.
הייט אשברי
1 יול 2019 08:41:49מבחינת הווריורס – אולי יצא הפסד הקבוצה בשכרה . הסיכוי שדוראנט יחזור ויהיה השחקן שהיה קטן מאוד . וב-70% יכולת , שגם זה יפה אחרי גיד אכילס , זה יותר מדי להתחייב לו לתקופה ארוכה . תודה על 3 השנים היפות , אבל קשה להחזיק כל הזמן בליטופים שחקן שמקשיב יותר מדי לניפוחי השכל של ה"מורשת" שעושה התקשורת .
מבחינת דוראנט – אני מקווה שזה יעשה אותו מאושר . אם המטרה שלו תארים נוספים – הסיכוי שלו להשיג אותם בברוקלין בהרכב המסתמן קטן מאוד . אם היה מצטרף לקליפרס עם קוואי סיכוייו היו עולים מאוד, אבל אז זאת שוב לא היתה הקבוצה שלו , בפרט לאחר הפציעה ואיך שהוא יחזור .
שלום
1 יול 2019 13:42:16דוראנט כבר הראה שהוא לא צריך שהקבוצה תהיה שלו בשביל לקחת אליפות ולהיות השחקן הכי טוב של האלופה.
הסיכויים של דוראנט לקחת אליפות נוספת גדולים משל קרי לדעתי
דני
1 יול 2019 08:42:22הלייקרס עדיין צריכים להחתים לפחות עוד 8 שחקנים איכותיים לסגל
עדיין פנויים: רונדו , קלוד-פופ,קוואי, גף גרין, מרקיף מוריס, מרכוס מוריס , מגי, צלנדר
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 08:44:26גיא תפסיק לרמות. אני אמרתי שהמצב היחיד שגולדן לא יזכו באליפות זה רק פציעות וזה אכן מה שקרה. בלי םציעות 3 אליםויות קלות היו לוקחים. אתה זה ש3 שנים אומר לני גולדן לא יקחו ושלשדה יש יותר סיכוי. אז פעמיים טעית ופעם 3 היה פציעות.
גיא רוזן
1 יול 2019 08:54:56אתה באמת מאמין למה שאתה כותב?
משעשע.
.
בשנה שעברה כתבתי במפורש שהאלופה תהיה המנצחת במפגש בין יוסטון לגולדן סטייט. אני בחרתי ביוסטון ב-7 משחקים. להזכירך –
הסדרה הגיע ל-7 משחקים.
.
השנה כתבתי שאני מאמין שהאלופה תגיע מהמזרח, ושלמרות שגולדן סטייט הם הפייבוריטים, לטעמי לשדה יותר סיכוי לנצח בדיוק בגלל הסיכוי לפציעות ובעיות העומק.
אפילו התערבתי על כך עם דה שוט. אתה (בצדק) חששת להתערב.
.
אם נכנסים למי כתב מה,
אז אתה כתבת על מילווקי וטורונטו שהם "נגרים", עד שהובהר לך שאתה טועה. אז קפצת על העגלה של מילוקי. ואז על זו של טורונטו.
גונן שגב החליף פחות פעמים מיקומים אסטרטגיים בהשוואה עליך…
.
להזכיר עוד?
"הת'אנדר ינגבו". "דנבר ינגבו". וזה אחרי שלא הפקת לקחים מ-"הת'אנדר ינגבו" של השנה שעברה…
.
עכשיו, לטעות?
כולם טועים. אני כתבתי "לייקרס טופ 3" במערב. כתבתי שוושינגטון יעשו פלייאוף.
רק שהנימוקים שלי היו כאלו –
נימוקים.
לא איזו אג'נדה מוזרה, עליה התאמתי תכופות את תגובותיי.
לא איזה נימוק שמסתכם ב-"התאגיד!" (במקרה הטוב) או ב-"חחחח" (במקרה התדיר).
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 09:05:18כן תגיע מהמזרח-די לכסתח את כל האפשרויות, הימרת על הבאקס וטעית בדיוק כמו שטעיתי עם פילי!
דבר שני האלופה הגיעה מהמזרח כי דוראנט נפצע, זו הסיבה היחידה.
מתי לעזאזל עליתי על עגלת טורנטו???? זה מעולם לא קרה רק אחרי שדוראנט וקליי נפצעו שזה די ברור.
הבאקס אכן נגרי על, התברר שצדקתי פשוט לא דבקתי בעמדתי. טורנטו האמא של הנגרים שלקחו אליפות בזכות ברט בראון ופציעות של דוראנט. אני לא מחליף כלום, אני די אומר את דעתי.
דבר שלישי הוצאתי יותר נק בבראקט בשני העונות האחרונות 🙂
גיא רוזן
1 יול 2019 09:09:39"פשוט לא דבקתי בעמדתי…"
פרייסלס!
עידו גילרי
1 יול 2019 10:21:47זה מזכיר לי את הבת שלי כשהייתה קטנה -"הבטחתי ,אבל לא קיימתי"
עגל
1 יול 2019 14:14:34גיא:
"Les promesses n'engagent que ceux qui y croient"
"ההבטחה מחייבת רק את אלה שהאמינו לה"
התשובה של ז'אק שיראק למפגינה שעימתה אותו בזמן מסע הבחירות עם הבטחתו מהעבר (אותה לא קיים).
כזה הוא שמעון, בדיעבד הוא ישנמך או את פילי או את המזרח. תמיד ייצא בסוף שהוא צודק.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 14:52:11חח עגל. לשנמך יותר מזה את המזרח לא ניתן. אני טוען שגם המזרח וגם פילי נמוכים פשוט המזרח יותר נמוך מפילי. זה של פילי להפסיד. פערי האיכות היו ידועים עונה שעברה וידועים העונה עוד יותר. אם נשווה מול פילי של עונה שעברה פילי נחלשה. הקבוצה עם באטלר חזקה יותר לטעמי. כמו שפילי נחלשה המזרח נחלש הרבה יותר. אין לי מה לומר צדקתי. כל דבר פחות מכתר המזרח הוא מהכשלונות הגדולים בהיסטוריה.
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 10:35:21תודה שמעון שאתה מחליף אותי בוויכוחים עם גיא.
אני מרגיש שאנחנו צוות tag team, כשאחד מתעייף מחליפים כיפים ומתחלפים.
גיא לא מתעייף ולא מתחלף אף פעם, נראה לי הוא על הורמוני גדילה כמו השיקוץ, בגלל זה הידע הרב בנושא.
(שרשור קורע ביניכם 😂)
עידו גילרי
1 יול 2019 10:39:59גיא פשוט מתאמן.
you soft baby
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 10:43:06אני אכן מתרכך, במיוחד באיזור הבטן
עידו גילרי
1 יול 2019 10:44:16way ahead of you
שלום
1 יול 2019 13:44:50וואלה, אמרת שגולדן סטייט לוקחים בלי פציעות?
נביא!
טוב שהיחס לזה לא היה 1:1
ג'ון בראון
1 יול 2019 08:52:13או שהלייקרס מחתימים את קוואי, או שהם קבוצת פלייאוף סבירה פלוס ולא יותר. לא נשאר על הלוח כמעט אף שחקן משלים סביר
אהרון שדה
1 יול 2019 08:55:13אשר לג.ס לדעתי הבעלים יושבים היום במסעדה יוקרתית מאד ומרימים לחיים .
הם נאלצו רגשית להציע חוזה מקסימום והתפללו שדוראנט לא ייקח .
הוא וויתר על איזה 53 מיליון והלך לנטס.
הסיכוי שלו לחזור לא גבוה ואותם זה היה מגביל וגם הוכח שהוא מייצר בעיות לא פשוטות.
עדיין ג.ס בלעדיו (ובלי איגוודאלה) זו לא ג.ס של לפני 3 שנים.
הם כבר לא ישלטו ככה בליגה עם קליי בגיל 31 לאחר שנה ללא כדורסל ועם קרי בגיל 33
בכל זאת קליי ,קרי וגרין יהוו שלישייה כפי שהיוותה השלישייה של ס.א ההיא.
השלישייה של ג.ס הרבה יותר צעירה ויכולה בהחלט להתמודד על תארים אך היא חייבת מעטפת רצינית מסביבה .במובן זה ההחתמה של ראסל טובה מאד גם אם לא בהכרח תעזור בעונה הקרובה.
נתן
1 יול 2019 10:01:44מעניין אותי אהרון, מה אתה אומר על ערך הנאמנות בקבוצה שכ"כ חשוב לך, אחרי שג"ס זרקו ככה את איגואדלה.
או שנאמנות היא ערך חד צדדי?
אהרון שדה
1 יול 2019 10:13:39האמת שאיגוודאלה התחיל בכך שהוא כיבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ.
בכנות אני לא חושב שזה מפריע לו .
הוא עשה את שלו בתארים וברגעי תהילה איתם הוא כבר שחקן עבר שיושב על חוזה וממילא חוזהו נגמר עוד שנה והקבוצה הולכת לעונה "פיננסית" ככה שזה יצא נחמד לשני הצדדים .
הסיפור של אזייה תומאס למשל הרבה יותר הפריע לי בזמנו (או דומיניק וולקינס עונת 93-94 ) .
עגל
1 יול 2019 14:17:14בקיצור איגי לא היה נאמן ולכן היה צריך לזרוק אותו.
נשמע כמו לקוח מסרט על המאפיה האיטלקית.
לא נאמן = דיבר
לזרוק אותו = לקבור אותו
תום
1 יול 2019 08:58:17כל הקבוצות שמחכות לקוואי משותקות – טורונטו, לייקרס, קליפרס.
שתיים מהשלוש יישארו בסוף עם מקום לשחקן מקס אבל בלי שחקן להחתים.
אהרון שדה
1 יול 2019 10:14:41יכול להיות שזה מה שהוא רוצה שהלייקרס ימתינו לו ויפספסו חיזוק ראוי אחר ואז כשיעבור לקליפרס יהיה לו הרבה יותר קל להתמודד איתם …האם רק אני חושב על כך ?
אבי
1 יול 2019 09:17:31אמאלה כמה חוזים הזויים. גיא אתה מרוצה לפחות שהבאתם את רוביו? אני מאמין שההחתמה הזו תגרום לאייטון עונה הבאה להעמיד ממוצעים מפלצתיים
גיא רוזן
1 יול 2019 11:14:12אני קורא את הסכומים שהקבוצות השונות מחלקות השנה,
ואני מרגיש לגמרי סבבה עם ההחתמה של רוביו.
באליפות, לא נזכה. גם לפליאוף לא נגיע. לא נורא.
כל מה שאני רוצה זה שיפור. כל ניצחון מעל "30" יעשה אותי שמח. ועל הדרך,
אם בוקר ילמד לשחק לצד מנהל משחק נוסף,
אם אייטון ילמד איך לתפוס מקום בהיי/לואו פוסט,
אם כל הפורוורדים של הקבוצה ילמדו לנוע ללא כדור בשביל שלשות/ליי אפים,
ואם תהיה לנו הגנה שהיא קצת יותר מרמת הקט סל שהצגנו בעונה שעברה –
אז אני אסיים את העונה עם חיוך גדול על שפתיי.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 14:12:17🙂🤗
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 14:57:48הבעיה – אתם במערב.
וכמו שכל המזרח נחלש, כל המערב התחזק.
Tragic
1 יול 2019 09:46:54עמרי כספי הולך להפוך להחתמה סולידית עבור הלייקרס.
ואני מחכה לראות איפה פטריק מקאו ישחק בסוף ומהמר עליהם לאליפות.
שחר אלוני
1 יול 2019 09:54:51כן 🙂
אור
1 יול 2019 10:01:19עדיף שכספי והקללה שלו יתרחקו מהלייקרס
ניר מועלם
1 יול 2019 10:01:50מסכים איתך, כספי יכול להיות שחקן ספסל שמקבל 10-15 דקות במשחק בלייקרס, וגם להגיע לפליאוף בתנאי שישאר כשיר ולא פצוע.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 14:11:40חלומות יפים יש לך. נראה לך לברון יבוא אותו? הנגרים יהיו חברים שלו קורברים וכו כספי לא בקליקה של תאגיד והוא לבן ויהודי…
Smiley
1 יול 2019 10:11:57איך הוא יסתדר עם ה"ג'וייש מאני…"
Smiley
1 יול 2019 10:11:23דני גרין הוא הנדוניה שקוואי מביא איתו למקום שבו הוא חותם….
.
הווריורס ופילי צריכים ללכת בכוח על סת' קארי ודני גרין.
עידו גילרי
1 יול 2019 10:13:09הווריורס תחת הארד-קאפ הם לא יכולים ללכת על כלום.
Smiley
1 יול 2019 10:13:56סת' אח על אמת של סטף…
עידו גילרי
1 יול 2019 10:16:18אז אתה בונה על רגשי?
עידו גילרי
1 יול 2019 10:19:34ברגע שיעבירו את ליבינגסטון יוכלו להשתמש ב-MLE. אבל גם ככה הם עוד צריכים לקוות להשוות את מה שיציעו לבל או קוק. נראה לי שלוני כבר לא אופציה עבורם (אלא אם הוא לוקח את ה-MLE)
Smiley
1 יול 2019 10:52:12הם קיבלו את נפייר בטרייד של ראסל, לא? נראה לי תעודת ביטוח… ולא חושב שיש קבוצות שעומדות בתור עבורו, כנ"ל בל.
לוני יכול לקבל שאריות של קבוצה עם כסף שלא עשתה את ההחתמות שלה (קליפרס, ניקס)
.
אני חושב שהווריורס מקווים לרגשי
עידו גילרי
1 יול 2019 10:56:30נראה לי יחתכו את נפייר – לא מובטח. בתור עבור מי?
Smiley
1 יול 2019 11:26:17לא רואה קבוצות חוטפות את קוק ואת בל. לא חושב שיש להם ממש שוק
Smiley
1 יול 2019 11:30:17אין ממש לווריורס ספסל… דווקא אני הייתי משאיר את נפייר
Smiley
1 יול 2019 10:13:28שיוג'ירי יהמר על טרייד על איגואדלה שיסגור לו את הפינה של ה-SF במידה והוא לא חותם חזרה…. SF FMVP אחד במקום השני…
צואה
1 יול 2019 10:14:11קוואי מגיע ללייקרס
בנוסף הם הציבו לרונדו 24 שעות להחליט אם הוא מעוניין להצטרף בחוזה מינימום
גם איגאודלה יצטרף לאחר שיקבל בייאאוט מממפיס
וגם סת קארי ודני גרין נמצאים על הרדאר של הלייקרס
Smiley
1 יול 2019 10:14:38חבל לי שאיגואדלה לא מסיים את הקריירה בווריורס… לא אתפלה אם הוא יחליט לפרוש במקום לשחק את השנה האחרונה ליד פארסונס
צואה
1 יול 2019 10:15:41הוא מצטרף ללייקרס
Smiley
1 יול 2019 10:15:36Bill Simmons
✔
@BillSimmons
Less than 8 hours in, our best remaining free agents dwindled to…
Kawhi
Boogie
Looney
Seth Curry
J. Holiday
Hollis-Jefferson
D. Green
Ma. Morris
Oubre (R)
Cauley-Stein (R)
Holmes
Kleiber (R)
Joseph
Vonleh
J. Green
Shumpert
Rondo
Noel
Wright (R)
S. Johnson (R)
Satoransky (R)
קצח
1 יול 2019 10:22:06תגידו לא היו פה כמה אוהדי לייקרס שהסבירו לכולנו איך הלייקרס יחתימו בחוזי מינימום את דריק רוז, אל פארוק-אמינו, דמארה קארול וטאג' גיבסון?
פשוט שואל כי כולם חתמו על חוזים יפים שהלייקרס לא יכולים להרשות לעצמם אם הם רוצים להביא את קוואי…
אייל
1 יול 2019 10:22:25ועכשיו מפורסם שהרכז המעולה ראסל חתם בגולדןסטייט רישמית
Gl
1 יול 2019 10:24:55כל מי שפוסל תלוחמים לדעתי טועה או מופתע כי אף אחד לא ראה את זה בא
איגי בכל קבוצה שהיא לא גולדן יהיה בור בהתקפה , ראסל הוא חודר מעולה ואפילו יותר חשוב מזה הוא חודר ומוציא לקליעה מעולה אחרי שקליי יבריא אם הריווח של שתי המכונות הוא יהיה מפחיד
קליי יכול לשחק סמול פאוורד .
השאלה איך הם יסתדרו בהגנה אבל אני לא דואג להם הם ימצאו דרך, בגלל הפציעה של קליי מאמין שהם יסיימו בסביבות מקום 6 במערב לא מקנא בקבוצה שתפגוש אותם בסיבוב הראשון אם קליי
ברוך רובין
1 יול 2019 10:59:51קליי שחקן מצויין ומגן מדהים אולסטאר בחסד אבל הוא לא מסוגל להתמודד מול המפלצות האתלטיות בעמדה 3, ועונה בלעדיו לווריורס יש את הקו האחורי החלש בליגה הגנתית, שני שחקנים שצריכים להחביא בהגנה עם אפס מגני פרימטר איכותיים (גרין מגן קבוצתי טוב מגן פרימטר בינוני), ועדיין לא דיברנו על החוסר עומק בספסל הם איבדו את כוח המשיכה והשנה יש להם תקרה קשיחה להבדיל מהלייקרס, קרי מזדקן בעוד שנה קבוצה ללא הגנה, השושלת נגמרה, השנה הם לא עושים פלייאוף, עונה הבאה כן אבל ללא סיכוי ממשי לאליפות.
Gl
1 יול 2019 11:30:39נחייה ונראה אתה קצת מתבלבל מהבלגן מסביב .
אני מהמר שהשנה בעקבות מה שראינו בפלייאוף יעברו יותר ויותר לאזוריות בהגנה , בנוסף הם יתחילו תעונה חזק עד שכולם יתחברו ויתנו גז בסוף אחרי שקליי יחזור יספיק להם לפליאוף
ואתה לא יודע מה הם עוד יעשו לאף אחד לא היה מושג על המהלך הזה
אתה ושמעון עוד תאכלו תכובע בגללם אני אומר לך מעכשיו שיהיה מאוד קשה להעיף אותם בפליאוף
משה פ., לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
1 יול 2019 10:25:42ההפתעה הנעימה של היום הראשון לעונת ההחתמות, כמובן חוץ מהנטס, היא יוטה. אם הכל יתחבר כמו שצריך עוד נראה אותה בגמר הקונפרנס…
המהלכים הנבונים הם של גולדן סטייט, בוסטון פניקס וניו אורלינס. כולן התחזקו בנסיבות הקיימות. השלוש הראשונות מכוונות לגמר קונפרנס בגדול וניו אורלינס בונה נכון מאד את הסגל העתידי שלה. ללא ספק זו תהיה הקבוצה שיכולה לשלוט בליגה בעשור הבא.
המפסידות בגדול (טוב, זו לא חוכמה) – ניו יורק ולייקרס. תראו באיזו מהירות שכחנו את הטרייד של אחד השחקנים הטובים בליגה.
הלא ברורות – טורונטו, קליפרס, דאלאס. מה קורה עם שלושתן? לא ברור בכלל.. שתיים פשוט מחכות לקוואי, אבל עד שהוא יחליט כבר לא ישארו שחקנים על השולחן לבנות לו צוות מסייע כמו שצריך (סליחה שאני מזלזל בצוות הקיים של טורונטו, אבל משהו חד פעמי בסגנון האליפות האחרונה, וכן דאלאס 2011 או דטרויט 2004 לא יחזור על עצמו).
ודאלאס בונה על שני אירופאים צעירים, וזה בסדר אבל לא מספיק. לוקה וקריסטפס לבד לא יסחבו את הקבוצה לפלייאוף. מרק קיובן הוכיח שהוא יודע לעשות מהלכים נועזים, אבל הפעם משום מה שקט, ובניגוד לניו אורלינס הוא לא ביצע שום מהלך לבנייה עתידית.
אגב, מה עם יוסטון ?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
1 יול 2019 10:30:16אם נואל נשאר עולים הסיכויים שאדאמס מוטרד מאוקלהומה, מעניין לאן.
Ljos
1 יול 2019 10:41:24הדיבורים היו על בוסטון.
אבל, גאד, כמה שבאוקלהומה עשויים להתחרט על טרייד כזה.
ברוך רובין
1 יול 2019 11:01:19מה איינג יכול לתת בדיוק בוסטון נחלשה מאוד קמבה ווקר זה אולי המגן החלש בליגה שאני קולע עליו 20 נקודות באחוזים מצויינים, הדרך היחידה שלהם לקחת את אדאמס זה להטריד את היווארד ומי יסכים לדבר הזה?
Smiley
1 יול 2019 11:04:07בוסטון אולי לא יכולה לתת הרבה, אבל OKC עושים קולות שהם מוכנים למכור את אדאמס בזול כדי להקל על תקרת השכר ולדעתי הם כבר חושבים שהוא לא שווה את החוזה הזה
ברוך רובין
1 יול 2019 11:12:31ברור שהוא לא שווה גם הנגר ווסטברוק לא שווה סופר מקס, נוצר מצב אבסורדי בליגה עם הכסף זה מקומם.
Smiley
1 יול 2019 10:55:00מקווה עבור איינג' שיעשה מהלך לאיזה שחקן גבוה
Smiley
1 יול 2019 11:01:50יוטה עם מהלכים יפים מאוד עד כה, אבל לדעתי עדיין רחוקים מלאיים על המערב ברצינות.
על הנייר זה נראה בהחלט טוב, אבל כדי לצנן את ההתלהבות:
קבוצה חדשה, עם PG חדש (ופציע) שהתבגר בעוד עונה.
מיטשל עדיין בגדר פונטציאל וצריך עוד ניסיון כדי לסחוב קבוצה על הגב סטייל הגדולים באמת.
בוגדנוביץ' תוספת נחמדה (מה עושים עכשיו עם אינגלס?) אבל זה לקבל אותו לאותה סיטואציה מהפייסרס לג'אז.
.
הסגל טוב, כנראה יבטיחו פלייאוף יותר מוקדם, אבל עדיין הסגל הזה לא טופ מערב
שחר אלוני
1 יול 2019 11:04:29אכן
סולי
1 יול 2019 11:09:01הכל נכון, אבל הליגה של השנה היא בדיוק הזדמנות לקב' כאלו לדעתי – מן שנת מעבר שכל קב' שמתחברת טוב יכולה ללכת עד הסוף.
סכין בגב האומה
1 יול 2019 12:21:20אינגלס יכול להיות שחקן שישי קלאסי.
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 14:59:30לגמרי טופ מערב
יוסל’ה שוחמכר
1 יול 2019 16:15:54מסכים. הם השתפרו אבל כך גם המערב בכללי, כך שהם נותרו בערך באותו המקום.
לא ברמה של יוסטון, דנבר והלייקרס.
Smiley
1 יול 2019 11:04:34Chris Broussard
✔
@Chris_Broussard
Kawhi to Lakers rumblings getting stronger & stronger. Iguodala likely to join Lakers after Memphis buyout. Danny Green & Seth Curry in Lakers’ scope. Lakers offered Rondo vet minimum & 24 hours to decide. Lakers on verge of building powerhouse.
מלובני
1 יול 2019 11:08:29דדי נעלם מרב שמחה?
תום
1 יול 2019 11:37:28עם איזה כסף בדיוק הלייקרס יביאו את דני גרין וסת׳ קארי אם קוואי מגיע?
שני שחקנים שיכולים לקבל 10 מיליון לשנה כל אחד באקלים הנוכחי
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 14:14:14אם קאווי מגיע ואתה שם לצד לברון ודיוויס יחד איתם את גל מקל ועומרי כספי עם ספסל של סוזמן זלמנסון שולדברנד וכמה די ליג הם לוקחים אליפות
תום
1 יול 2019 16:22:57יכול להיות, אבל זה לא קשור לדיווח שהלייקרס רוצים להביא את גרין,סת׳ קארי וכו׳ בנוסף לקוואי.
אני רק מציין שזה לא נשמע לי אפשרי
מלובני
1 יול 2019 11:10:35יפה לראות את ההערכה של לברון כלפי איגי, הוא כלכך לא רוצה שהוא ישמור עליו בפלייאוף ששנה שעברה הוא פיספס בכוונה ועכשיו דאג איכשהו שראסל יגיע לגולדן בשביל שאיגי יצטרף ללייקרס .
Smiley
1 יול 2019 11:31:28אחרי שהבלייזרס איבדו את אמינו הם צריכים לעשות איזה מהלך על קווין לאב
Smiley
1 יול 2019 11:35:21מייקל רפפורט מאבד את זה על דולאן:
https://twitter.com/i/status/1145442345061666817
Smiley
1 יול 2019 11:40:36ויש גם את סטיבן איי סמית:
https://twitter.com/i/status/1145478864350654469
Captain Beefheart
1 יול 2019 11:40:35לשם שינוי דולן צודק (לא שזה יוציא את הניקס מהביוב). להחתים על חוזה מקס שחקן פצוע שלא ישחק כל העונה הבאה וכשיחזור יהיה בן 32 פלוס אחרי פציעה שלפי כל הסטטיסטיקות מסיימת קריירות, וגם כך הוא כבר שחוק ובמורד הגבעה – כמה טיפש אתה יכול להיות. ניפגש באמצע העונה שאחרי הבאה ונראה איך הנטס שוב הלכו שבי אחרי סטארים בדימוס ומישכנו לשווא את עתידם. קבוצה אמיתית בונים מלמטה. או מדראפטים (בקלאסה כמו גולדן) או סביב סטאר שמתהווה ואז עושים פיין טיונינג (מילווקי).
בשנה הבאה אני הולך עם דנבר והג'וקר ועם אוק' (בתקווה שהמאנייקים ימצאו כבר את המוג'ו 😉 ).
ומי הקבוצה שאני רוצה שתזכה באליפות? – זו שבשורותיה יהיה אחד וינס קארטר.
סולי
1 יול 2019 11:48:43יש איזושהיא אופציה (מבחינה חוזית) ש Cauley-Stein מגיע לסלטיקס? יש להם כסף מתחת לתקרה להחתים אותו?
Smiley
1 יול 2019 12:14:42נראה לי אם הוא מוותר על הרבה כסף והקינגס לא משווים את ההצעה שלהם.
.
דווקא הייתי שולח אותו לטימברוולבס כדי לצוות אותו לטאונס – אולי הגעה של החבר תפיח בו רוח תחרותית
רק שאלה
1 יול 2019 12:14:48לא מבין איך הווריורס השיגה את דאנג'לו ראסל (מה קיבלו ברוקלין בטרייד) ולמה ברוקלין עשתה להם את הטובה הזו?
Smiley
1 יול 2019 12:34:03ברגע שקיירי החליט שהוא מגיע, לנטס לא היה טעם להחזיק בראסל, ו/או לשלם לו מקס (או קרוב לזה). היה סוג של סיינ-נ-טרייד עם דוראנט
אור
1 יול 2019 13:16:40השאלה היא מה הקטע עם הסיין-אנד-טרייד מבחינת ברוקלין
Smiley
1 יול 2019 13:38:38בטרייד מכניסים עוד שחקנים שרוצים להיפטר מהם?
אור
1 יול 2019 13:53:43גרהאם ונאפייר.. אולי זו הסיבה בשביל החוזים של דוראנט וקיירי
רק שאלה
1 יול 2019 13:55:10איך סיין-אנד-טרייד עם דוראנט מסתדר מבחינת שכר ? ממפיס מעורבת גם בטרייד הזה? (טרייד משולש עם ההעברה של איגי )או שאלו שני טריידים נפרדים?
אור
1 יול 2019 13:59:12ממפיס מקבלת את איגודאלה ובחירת סיבוב ראשון עתידית מהווריורס
פינקי
1 יול 2019 12:26:09אני דווקא מבין את דולאן (בהקשר של דוראנט, בקשר לשאר ההחתמות? רחמים על אוהדי הניקס…).
זה חתיכת הימור שהנטס לקחו כאן, הם הולכים לשלם העונה 40 מיליון לשחקן שלא יראה פרקט, וכל זה בתקווה שהוא יחזור בשנה הבאה מפציעה שחיסלה לא מעט קריירות.
הניסוח יכל להיות קצת עדין יותר, אבל במהות הוא צודק.
Riverman
1 יול 2019 12:41:47לגביי יוטה, חמישייה של קונלי ספיידר בוגדנוביץ אינגלס וגובר יכולה להיות קטלנית. אינגלס ובוגי מרווחים את המגרש לפיקנרול עם גובר או חדירות של מיטשל. יש גם ספסל חזק ורוב הסיכויים שבוגי או אינגלס יעלו ממנו. יש מצב לגמר מערב אם הכל מתחבר.
עגל
1 יול 2019 13:47:55ידיעה היישר מהמקור הסודי שלי (חבר של דדי):
נרקם טרייד אחד על אחד סטף קרי תמורת כריס פול!
.
#להציל את הקריירה של סטף, #טבעת להארדן
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 14:08:17סטף והארדן יהיה קטלני אבל בהגנה כדאי להזמין דחפור
תום
1 יול 2019 13:57:56כשישקע כל האבק מהיום המטורף הזה, על כמה קבוצות אפשר להגיד בביטחון יחסי שיהיו טובות יותר בעונה הבאה ממה שהיו בעונה החולפת? (ברור שיש עוד חלקים בפאזל שלא הושלמו) – לדעתי מעט מאוד.
במזרח – לא בטוח שיש כזאת:
– ברוקלין ללא דוראנט עדיין זאת פשוט החלפה של ראסל בקיירי. יותר טובה? אולי, תלוי מאוד בחיבור של קיירי לקבוצה.
– בוסטון – בסגל הנוכחי קשה להגיד שיש שיפור כי יש בור בעמדות של הגבוהים. קמבה במקום קיירי זה אחלה, אבל הורפורד זאת אבידה גדולה בשנה הקרובה
– טורונטו – אם קוואי נשאר אפשר להגיד שיהיו אותו דבר, אחרת כנראה פחות טובים
– פילי – סימן שאלה. אולי השילוב של הורפורד יהיה מצוין ועדיף על מה שבאטלר ורדיק נתנו, אבל באותה מידה יכול להיות שלא
– מילווקי – כנראה פחות טובים – אותה קבוצה בלי ברוגדון שהיה די משמעותי בעונה החולפת
– אינדי – ככה ככה. ברוגדון ולאמב במקום בוגדנוביץ׳ וקוליסון. די שקול למרות שבוגדנוביץ׳ היה השחקן הטוב ביותר שלהם ללא אולדיפו. אם יהיו טובים יותר ,זה רק בגלל חזרה של אולדיפו.
– מיאמי – קשה להבטיח הצלחה, מאוד תלוי ב-state of mind שבאטלר יגיע איתו. ייתכן שיהיו טובים יותר.
– אטלנטה – פרויקט מגניב אבל עוד לא במקום של לדבר על עונת פלייאוף משמעותית
– כל השאר (אורלנדו, שיקגו, …) – יש תנודות לפה ולשם אבל לא מספיק מעניין
במערב:
– יוטה – אולי היחידה שעליה יש קונצנזוס שתהיה טובה יותר – קונלי ובוגדנוביץ׳ על רוביו ופייבורס
– ווריורס – לא. קליי פצוע ודוראנט הלך (ואיגי גם). דיאנג׳לו זה אחלה אבל יותר טוב משנה שעברה קשה להאמין שיהיה
– יוסטון – אלא אם דריל מורי ישלוף את השפן הקבוע, כרגע נראה שיש סטטוס קוו לרעה. שיפור בוודאי שלא
– דנבר – אולי כן, בגלל שיפור אינהרנטי בסגל הקיים – עוד שנה ביחד לקבוצה צעירה ומוכשרת. לא בגלל איזשהו טרייד
– לייקרס – בואו נחכה שיהיו להם 5 שחקנים. מן הסתם אם קוואי חותם אז כן, אחרת לא ברור בכלל מה החמישייה שלהם
– קליפרס – שוב תלוי בקוואי. אם הוא לא שם, אני לא רואה סיבה להאמין שיהיו טובים יותר עם סגל דומה לשנה שעברה שרק הזדקן בעוד שנה (לו וויליאמס בעיקר)
– פליקנס – ברור שכולנו מתלהבים ממה שיצא שם ביחס לשממה הפוטנציאלית שעזיבת דיוויס יכלה ליצור, אבל המון חלקים נעים וצעירים שעוד קשה לדעת איך יסתדרו כולם. פוטנציאלית תחתית פלייאוף שזה יותר טוב משנה שעברה.
– דאלאס – פספסו את קמבה והורפורד. האם יהיו טובים יותר השנה? תלוי בפורזינגיס ובגרף השיפור של לוקה (כמה אפשר להשתפר מעונת רוקי כזאת?)
– ת׳אנדר, ספרס – סטטוס קוו
– פורטלנד – שינויים קלים, לא מספיק דרמטי
– קינגס – לא ברור
– ממפיס – אחלה קבוצה לליג פאס, קשה לדבר על הצלחה רצינית כרגע
– מינסוטה – meh
– סאנס – מה?
זיוו ויווו zivovivo
1 יול 2019 14:56:39הקינגס התחזקו. שמרו על הקור של שנה שעברה החליפו את סטיין בדממון שלדעתי טוב ויציב ממנו . הוסיפו את אריזה בוגדנוביץ בריא( שנה שעברה סחב פציעה רוב השנה) ועדיין יש להם בין 16 ל22( אופצית קבוצה לפרל ומייסון) מתחת לתקרת השכר לרכז מחליף טוב ואולי לעוד שחקן פנים. גם עשו חוזים טובים שיאפשרו להם לשמור על גמישות ולהאריך שנה הבאה לבאדי הילד ובהמשך לפקס ולבאגלי.
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 15:02:00בהחלט התחזקו. רכז מחליף קורי ג'וזף.
תום
1 יול 2019 15:32:20השאלה שלי היא האם הם יהיו טובים יותר בעונה הקרובה.
שמירה על גמישות לעתיד וכו׳ זה אחלה אבל לא רלוונטי לשאלה הזאת.
דדמון משמעותית טוב מקאולי סטיין?
אין ספק שעשו כמה מהלכים, כולל ההשארה של בארנס, אבל אני לא יודע אם דדמון, קורי ג׳וזף ואריזה מזיזים את החוגה.
רז
1 יול 2019 16:52:57אם השאלה היא שיפור לעומת שנה שעברה, אז הספרס ממש לא נמצאים בסטטוס קוו, החזרה של דזונטה מארי וההתבגרות של דירק וויט בריאן פורבס טלפוני ווקר, יחד עם שמירה על העובדה שהסגל ימשיך לעוד עונה כמעט באותו הרכב זה מספיק סיבות לראות אותם מומעדים חביתיות הפלייאוף. וכמובן הרבה יותר טובים
קליי
1 יול 2019 14:00:44כמה שיורדים על הניקס כל ההחתמות שהם עשו הם לשנתיים (כולל רנדל שיש להם אופציית קבוצה על השנה השלישית)
נכון לחוזים שיש עכשיו רק 20 מליון מובטחים לשנת 2021-2022 (בארט,רובינסון,נוקס+ה5 מליון שמשלמים לנואה על הווייב ההוא).
זה שם אותם מועמדים לקלוט כמה פרי אייגנטס לא רעים שפנויים כמו יאניס,בארדלי ביל….
בנתיים הם יכולים להמשיך לצבור בחירות דראפט ולבנות איזה בסיס כמו שעשו הנטס בשנים האחרונות.
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 14:07:25חחחח הניקס מתים. הם מתחת למיץ של הזבל בתחתית האשפה. אם דניס במית ונוקס לא הופכים לסטארים הם גופות. רנדל זה מנפח הסטט מס 1 בליגה. בובי פורטיס 15 מיליון חחחחח wtfff? מי יבוא לשם? רק כרמלו. הבעלים שם יותר רקוב מכל יתר המועדונים יחד
אייל
1 יול 2019 14:23:24לא חחחחחחחחח חחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחח דבקתי חחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחח בעמדתי חחחחחחח חחחחחחחחחח חחחחחחחחחח חחחחחחחחחח חחחחחחחחחחח חחחח.
קליי
1 יול 2019 14:24:07הקליפרס במרחק החלטה של קוואי לקיץ כושל. אני לא רואה אף אחד מכסח אותם על זה שהם ויתרו על האריס
יניב
1 יול 2019 14:25:51אני זוכר שהניקס פינו מקום בתקרת שכר בשביל להביא את לברון בהחלטה הראשונה שלו.
מאז ועד היום כל מה שהניקס עושים זה לפנות מקום בתקרת שכר ל 2 כוכבים שיגיעו ויושיעו את המועדון.
ועל זה נאמר בהצלחה עוד שנתיים…
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
1 יול 2019 14:47:46😂😂😂😂
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 15:03:18היום מפנים מקום בתקרת השכר, מחר מפנים את הגופות, וחוזר חלילה…
אוהד ס"א
1 יול 2019 15:03:21דמאר קרול לספרס? למה זה טוב בדיוק? להחליף את דרוזן ב- 3?
קליעת ה- 3 שלו הוא גבולית מאד לרמה הדרושה (32%), למרות שאני מאמין שהוא ישתפר בגלל צורת המשחק היותר קבוצתית של הספרס שתיתן לו מבטים טובים יותר, אבל זה גם אומר שאין שום סיכוי ללוני או לקלדון לראות פארקט (מאד חבל).
מהבחינה הכספית, הספרס הולכים כנראה להחתים את גאי על 32 לשנתיים (הרבה יותר מדי, אבל בתחום הסבירות של בית המשוגעים שהולך מסביב). אז מאיפה הכסף? אלא אם כן נפטרים מדרוזן.
אחד העם
1 יול 2019 16:11:11לא ברור לי בכלל מה קורה שם.
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 16:33:59אם אין איזה קלף בשרוול על דרוזן אז באמת לא עשינו דבר.
אבל אני בדעה שהקבוצה של שנה שעברה + הפצועים + לוני שיוצא משנת ההסגר + הניסיון שצברו הצעירים היא טופ 4 במערב.
דקסטר
1 יול 2019 15:15:14האם אוקלהומה עושים פלייאוף בכלל… אם לא זה מטורף ששני שחקנים ביחד באזור ה טופ 15 יהיו בחוץ
סולי
1 יול 2019 15:42:07בעונה כזאת הכל יכול להיות – יכולים להישאר בחוץ אבל יכולים להשתחל גם לטופ 4..
אשך טמיר המקורי
1 יול 2019 16:31:54לא עושים
מבין בינוני-גדול
1 יול 2019 16:28:28וואי איזה מדהים מה שקורה כאן
אני מקווה שאני לא מבלבל, אבל קראתי שהנטס קיבלו שלוש בחירות סיבוב ראשון מהלוחמים, מוגנת 1-4 ב-2024, מוגנת 1 ב-2025 ולא מוגנת ב-2026, ואז הדיל עם הלוחמים הגיוני
מסתבר שגם דוראנט gm לא רע אם זה נכון…
לנטס עכשיו נכסים להשיג בטרייד שנה הבאה כוכב רציני
קליי
1 יול 2019 16:31:15זה לא הנטס . ממפיס קיבלו את הבחירות
AI3
1 יול 2019 17:42:22ממפיס קיבלה, ולפי מה שהבנתי זו רק בחירה אחת מבין השלוש.