מעקב שחקנים חופשיים: יום 2 – הורפורד בסיקסרס, באטלר בהיט/ עידן ארווץ

שוק הפרי אייג'נטס התחיל בשעה 01:00 בלילה. עד ל-6.7 אף עסקה לא תהיה רשמית, אבל שחקנים יכולים להתחייב עקרונית לקבוצות.

תקרת השכר העונה: 109.14 מיליון דולר.
תקרת המס: 132,627,000 דולר.

רישון הולמס, שחקנה של פיניקס סאנס בעונה החולפת, הסכים לחוזה של שנתיים בסך 10 מיליון דולר אצל סקרמנטו קינגס. הפורוורד בן ה-25 העמיד השנה ממוצעים של 8.2 נק' עם 4.7 ריב' למשחק.

***

מיאמי מעבירה את חסן וויטסייד לפורטלנד תמורת מיירס לנארד ומו הרקלס. העונה וויטסייד עם 12.3 נקודות, 11.3 ריבאונדים ו-1.9 חסימות במשחק. הרקלס פתח ב-53 משחקים בעונה הסדירה וקלע 7.7 נקודות במשחק ולאונרד קלע 5.9 נקודות עם 3.8 ריב' בערב מהספסל של הבלייזרס.

***
ג'יי ג'יי בריאה
, הרכז בן ה-35 של דאלאס, סיכם על חוזה מינימום לשנה בקבוצה. הוא קלע 10.9 נקודות עם 5.6 אסיסטים למשחק העונה ב-38 משחקים לפני שסיים את העונה עם פציעה.

***

אנס קנטר סיכם על חוזה של 10 מיליון דולר לשנתיים בבוסטון. בפלייאוף האחרון הוא קלע 11.4 נקודות עם 9.7 ריבאונדים למשחק עבור פורטלנד שעשתה גמר מערב.

***

אלפריד פייטון סיכם על חוזה של 16 מיליון דולר לשנתיים בניקס. העונה, בניו אורלינס, הוא מסר 7.2 אסיסטים, לקח 5.4 ריבאונדים וקלע 10.6 נקודות בממוצע.

***

אוסטין ריברס סיכם על חוזה לשנתיים ביוסטון, כאשר השנה השנייה היא אופציית שחקן. העונה ריברס קלע 8.7 נקודות עם 2.3 אסיסטים למשחק ב-47 משחקים במדי יוסטון. ריברס ירוויח משכורת מינימום של שחקנים ותיקים, 1.8 מיליון לשנה, בשנתיים האלה.

***

טרוי דניאלס התחייב לחוזה של 2.1 מיליון דולר לשנה בלייקרס. הוא קלע העונה 6.1 נקודות למשחק ב-38% מהשלוש בפניקס.

***

סת' קרי חוזר לדאלאס אחרי שסיכם על חוזה של 32 מיליון דולר ל-4 שנים. העונה בפורטלנד אחיו של סטף קלע 7.9 נקודות ב-18.9 דקות למשחק.

****

מייקל קרטר וויליאמס ישאר באורלנדו לעונה נוספת. העונה הוא שותף ב-28 משחקים וקלע 4.8 נקודות עם 2.5 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים במשחק ביוסטון ואורלנדו.

***

ווין אלינגטון סיכם על חוזה של 16 מיליון דולר לשנתיים בניקס. הוא קלע העונה 12 נקודות למשחק עבור דטרויט ופתח בארבעת משחקי הפלייאוף של הקבוצה לאחר שהחל את העונה במיאמי.

****

שיקגו סיכמה עם תומאש סאטוראנסקי על חוזה ל-3 שנים בשווי 30 מיליון דולר. סאטורנסקי, 8.9 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק העונה, יעבור בסיין-אנד-טרייד מהוויזארדס תמורת בחירת סיבוב שני ב-2020. השנה השלישית לא מובטחת לחלוטין.

***

איש סמית, ששיחק בעונות אחרונות בדטרויט, הסכים לחוזה של שנתיים על סך 12 מיליון דולר אצל וושינגטון וויזארדס. סמית, גארד בן 30, קלע בעונה האחרונה 8.9 נק' עם 3.6 אס' למשחק.

***

ריקי רוביו סיכם בפיניקס סאנס על חוזה לשלוש שנים בסך 51 מיליון דולר. הרכז בן ה-28 ששיחק בעונות האחרונות ביוטה, קלע העונה 12.7 נק' עם 6.1 אס' למשחק.

***

טרי רוזייר סיכם בשארלוט לשלוש שנים בשארלוט הורנטס. רוזייר, שחווה עונה רעה בבוסטון, ירוויח 58 מיליון דולר. ממוצעיו העונה היו 9 נק' עם 3.9 ריב'.

***

קורי ג'וזף סיכם על חוזה לשלוש שנים בסקרמנטו קינגס. ג'וזף שהיה הרכז המחליף באינידאנה ירוויח 37 מיליון דולר כשהשנה האחרונה בחוזה מובטחת חלקית. בעקבות ההחתמה הקינגס משכו את הקוואליפיינג אופר לווילי קאולי סטיין שהופך לשחקן חופשי בלתי מוגבל. ממוצעיו העונה: 6.5 נק' עם 3.9 אס' למשחק.

***

טוביאס האריס הסכים לחוזה של 5 שנים בסך 180 מיליון דולר עם פילדלפיה. הפורוורד בן ה-26 שעבר במהלך העונה בטרייד מהקליפרס, קלע בממוצע 20.0 נק' עם 7.9 ריב' למשחק.

***

רג'י בולוק הסכים לחוזה של שנתיים בסך 21 מיליון דולר עם הניו יורק ניקס. הגארד-פורוורד בן ה-28, שעבר במהלך העונה ללייקרס, קלע בממוצע 11.3 נק' עם 2.7 ריב' למשחק.

***

המילווקי באקס קרובים להחתמת רובין לופז, ששיחק בעונה שעברה בשיקגו בולס, לשתי עונות. לפי הדיווחים, רובין מעוניין להצטרף גם בשל העובדה שאחיו ברוק משחק במילווקי. רובין סיים את העונה עם 9.5 נק' עם 3.9 ריב' למשחק.

***

גולדן סטייט ווריורס וממפיס גריזליס הסכימו על טרייד שבו יעבור אנדרה איגודלה לממפיס בתוספת בחירת דראפט סיבוב ראשון ב-2024. מהלך זה מאפשר לווריורס לרדת מתחת לאפרון כדי לבצע את עסקת הסיין-אנד-טרייד על ראסל. איגודלה, בן 35 שעבר עונה אישית לא פשוטה, סיים אותה עם 12.1 נק' למשחק בתוספת של 5.1 ריב'. שמועה ברחבי הליגה טוענת שהגריזליס יחתכו את איגודלה והוא הוזכר כמועמד ללייקרס.

***

ג'מאל מארי ודנבר נאגטס הסכימו על הארכת חוזה של הגארד בחוזה של 5 שנים כאשר השכר לא ידוע עדיין. מארי, בן 22 שהיה שותף גדול להצלחה של הנאגטס השנה, קלע העונה 18.2 נקודות עם 4.8 אס' למשחק.

***

פטריק בברלי יישאר ב-3 העונות הקרובות בקליפרס תמורת 40 מיליון דולר. בברלי, בין שחקני ההגנה הטובים בליגה, סיים את העונה עם 7.6 נק' ו-5 ריב' למשחק.

***

בובי פורטיס הסכים לחוזה של שנתיים בסך 31 מיליון דולר עם הניו יורק ניקס. הפורוורד בן ה-24, שעבר במהלך העונה בטרייד משיקגו לוושינגטון, קלע בממוצע 14.2 נק' עם 8.1 ריב' למשחק.

***

הגולדן סטייט ווריורס וברוקלין נטס הסכימו על sign and trade שישלח את דיאנג'לו ראסל לווריורס בעבור 117 מיליון דולר ל-4 שנים (מקסימום). העונה, בן ה-23 היה אולסטאר בפעם הראשונה והעמיד ממוצעים של 21.1 נק' ו-7 אס' למשחק.

***

מריו הזוניה הסכים לחוזה מינימום של שנה עם אופציית שחקן אצל הפורטלנד טרייל בלייזרס. הפורוורד בן ה-24 קלע 8.8 נק' עם 4.1 ריב' למשחק במדי הניקס בעונה החולפת.

***

לפי ווג', מייק מוסקלה יעבור הקיץ מהלייקרס אל אוקלהומה סיטי ת'אנדר. הפורוורד-סנטר בן ה-28 סיים את העונה עם 7 נק' ו-3.8 ריב' למשחק.

***

שחקנה של הברוקלין נטס בעונה החולפת, אד דייוויס, הסכים לחוזה ל-2 עונות בסך 10 מיליון דולר אצל היוטה ג'אז. הסנטר בן ה-30 רשם העונה 5.8 נק' עם 8.6 ריב' למשחק.

***

אל הורפורד, שחקנה של הבוסטון סלטיקס בעונה האחרונה, הסכים לחוזה ל-4 שנים בסך 109 מיליון דולר אצל פילדלפיה סיקסרס. הורפורד, בן 33 שהיה 5 פעמים באולסטאר, העמיד העונה ממוצעים של 13.6 נק' ו-6.7 ריב' למשחק.

***

טאג' גיבסון, שבעונה החולפת שיחק במדי הטימברוולבס, יעבור מעונה הבאה לניקס שם יחתום על חוזה לשנתיים ויקבל ממנו 20 מיליון דולר. הפורוורד בן ה-34 קלע העונה 10.8 נק' בממוצע למשחק יחד עם 6.5 ריב'.

***

שחקנה בעונה החולפת של הניו אורלינס פליקנס, ג'וליוס רנדל, הסכים לחוזה ל-3 שנים עם הניקס בסך 63 מיליון דולר. הפורוורד-סנטר בן ה-24 היה מצויין העונה כשסיים אותה עם 21.4 נק' ו-8.7 ריב' למשחק.

***

לפי ווג', נרלנס נואל ימשיך באוקלומה סיטי. בן ה-25 קלע העונה 4.9 נק' עם 4.2 ריב' למשחק.

***

רודני הוד יחתום על הארכת חוזה עם הפורטלנד טרייל בלייזרס לעונה עם אופציית שחקן לעוד עונה בסך 16 מיליון דולר. הוד עלה השנה מהספסל אצל פורטלנד וסיים את העונה עם 11.2 נק' בממוצע למשחק.

***

פרנק קמינסקי יהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, לאחר ששארלוט לא מימשה את האופציה עליו. הפורוורד-סנטר בן ה-26 סיים את העונה עם 8.6 נק' ו-3.5 ריב' בממוצע למשחק.

***

בויאן בוגדנוביץ', שעבר עונה נפלאה באינדיאנה לאחר פציעתו של ויקטור אולדיפו, הסכים לחתום ביוטה ג'אז על חוזה של 73 מיליון דולר ל-4 שנים. הפורוורד בן ה-30 סיים את העונה עם 18 נק' ו-4.1 ריב' ב-42.5% ל-3 נקודות.

***

שחקנה בעונה האחרונה של הרוקטס, ננה, החליט שלא לממש את אופציית השחקן (3.8 מיליון דולר) שהייתה לו, והוא יהפוך לשחקן חופשי. הסנטר, בן ה-36, קלע העונה 3.6 נק' בממוצע למשחק יחד עם 2.9 ריב'.

***

אל פארוק אמינו ישחק בעונה הבאה באורלנדו מג'יק, לאחר שהסכים לחתום איתם על חוזה של 29 מיליון דולר ל-3 שנים. אמינו, פורוורד בן 28, סיים את העונה עם 9.4 נק' ו-7.5 ריב' למשחק.

***

טרנס רוס יאריך את חוזהו באורלנדו וזה יעמוד על 54 מיליון דולר ל-4 שנים. הגארד-פורוורד בן ה-24, עלה השנה מהספסל וסיים עם 15.1 נק' למשחק.

***

לפי ווג', ג'רמי לאמב יעבור הקיץ משארלוט אל אינדיאנה. הגארד בן ה-24 עבר עונה אישית טובה בה היה השחקן השני הטוב של ההורנטס, עם 15.3 נק' ו-5.5 ריב' למשחק.

***

הפייסרס מעבירים שלוש בחירות (אחת סיבוב ראשון, שתיים סיבוב שני) לעבר הבאקס בתמורה למלקולם ברוגדון, שיקבל 85 מיליון למשך 4 השנים הקרובות. ברוגדון סיים את העונה עם 15.6 נק' ו-4.5 ריב' למשחק.

***

תומאס בראיינט יאריך את חוזהו בוושינגטון וויזארדס בחוזה של 25 מיליון דולר ל-3 שנים. בראיינט חווה עונה טובה בה היה נקודת אור בתוך הבלאגן של הוויזארדס. ממוצעיו של הסנטר בן ה-21 היו 10.5 נק' עם 6.3 ריב' למשחק.

לפוסט הזה יש 407 תגובות

  1. *תשדלו לפתוח מידי פעם פוסטים חדשים על העברות כדי שלא נצטרך לגלול 400 תגובות למטה*

    התחלה מטורפת…לא עומד בקצב של ההעברות..
    .
    זה שהאריס חתם על 180 מיליון זה משאיר מקום לבאטלר???
    .
    ברוגדון החתמה נהדרת לאינדי
    בוגדנוביץ קיבל מעל ומעבר על החצי עונה הנהדרת שעשה. יוטה מעניינת!

      1. אם באלמר מחתים את ה קיוטי, אני נודר לא לצרוב יותר תוכנות לא חוקיות של וינדוז עד תום החוזה..

    1. רק שה קיו-T-REX ינחת אצל המייקרו-לוגו, ויש לנו את הקונפרנס הכי מטורף אי פעם.
      .
      (ועדיין לא הייתי מהמר נגד הספרס)

  2. רוביו לסאנס זה ה-best case scenario עבור הסאנס.
    .
    חוזה ל-3 שנים, כך שהוא לא מתנגש עם המקס הבא (אם וכאשר. טפו, טפו, טפו…) שהקבוצה מתכננת לתת (אייטון).
    רכז ותיק שיודע לשחק היטב בהרכב בו שחקנים דומיננטיים שזקוקים לכדור, ולצד שחקני פנים.
    עכשיו יש היגיון בשיגעון. יש את רוביו, ויש שורה של רכזים צעירים (מאוד) מהם יש סיכוי שיצמח רכז העתיד של הקבוצה. רוביו זה מנטור לא רע אם המטרה היא ללמד ניהול משחק.

    1. שיהיה בהצלחה.. מחזיקים לכם אצבעות.
      .
      (למרות שאני לא יודע איך אתה יכול לחוות דעה על רוביו, אחרי שטענת שאתה לא רואה מספיק משחקים של הג'אז..)

  3. חשוב יותר ממי שהסאנס החתימו (רוביו), זה מי שהם לא החתימו –
    רוזיר.
    מתברר שהסאנס כבר היו בשיחות מתקדמות עם רוזיר, אבל אז ברוגדון לפייסרס "נולד", ותמונת המצב בליגה השתנתה.

  4. דבר אחרון קטן על הסאנס –
    17 מיליון לרוביו זה בהחלט סכום מכובד. אין ספק.
    אבל בשביל פרופורציה –
    זה מציב אותו במקום ה-17 ברשימת השכר של הרכזים בליגה. בשנה הבאה זה כבר יהיה מחוץ ל-20 הראשונים.
    מטורף.

      1. תודה תודה.
        כמובן, לקוואי לא אומרים לא, והדואו קוואי-AD הולך לשלוט בליגה בחצי העשור הקרוב. גם כאשר לברון יתפנה לתפקיד קארל מלון המבוגר, בדרך לעמדת הניהול.
        רק מה, זו שמיכה מאוד-מאוד קצרה. מאוד… חסרת תקדים, נדמה לי. הימור ענק.

        1. כמעט חסרת תקדים, השמיכה הקצרה.
          הקבוצה האחרונה שאני זוכר שהיו לה רק 5 שחקנים עם חוזה גבוה ממינימום זו ההיט של 10/11.
          הם הגיעו ל-4 פיינלס רצופים, וזכו ב-2 אליפויות.

          1. דווקא ההפך.
            אם יש משהו שאפשר ללמוד מאותה ההיט זה שלבנות סופרטים זה לא פשוט בכלל. הם היו מרחק הפסד בודד בבוסטון מלהפוך לכישלון קולוסלי.
            זו הבעיה בהרכב "סופרטים" שכזה. פציעה אחת, לא משנה של מי שהשלישייה הגדולה, מסכנת את כל התהליך.
            אז זה היה בוש שנפצע במהלך הפלייאוף, פציעה שכאמור כמעט פירקה את הקבוצה (אני לא רואה איך הפרוייקט היה שורד כישלון נוסף אחרי זה של פיינלס 11').

  5. D'Angelo Russell and Karl-Anthony Towns were huddling as recently as yesterday, league sources, while the Wolves have been canvassing the league to make the trades they need to make that can seal the former Nets All-Star as the new point guard in Minnesota

  6. כמו חתונת היהלום שמתכוננים לה שנים, החתן כבר נרגש, האורחים מחכים שעות…
    איפה שמעון??
    למה הוקדש כל מפעל חייו, אם לא לרגעים האלה?
    אני חושש לבריאותו, כשיתעורר בבוקר. רק להגיב לכל טרייד ולכל תגובה, ייקח לו, לפחות עד הפרי אייג'נסי של 2020.

  7. Miami is finalizing a sign-and-trade with Philadelphia to acquire Jimmy Butler, league sources tell ESPN.

    מעבר לזה שבאטלר עובר למיאמי זה אומר שקוואי עובר ללייקרס.

      1. כי קוואי לא יעבור בלי מספר 2
        היו דיווחים כמה היה לקוואי קשה בטורונטו בקטע של לסחוב קבוצה והוא שחקן שצריך הרבה מנוחה בעונה הרגילה.זה לא מעניין אותו להוביל קבוצה אלא רק לנצח כפי שאמר.בלייקרס עם לברון ודייויס יהיה יותר קל.האוהדים של הלייקרס כבר באקסטזה.הם יודעים שהוא חותם אצלם אבל מחכים לווז בומב שלא יקרה היום

        1. כל זה נשמע לי לא נכון ואני מקווה שלא יקרה.
          מפתיע מאוד לרעה על קוואי, אבל אם כך הוא הופך לשיקוץ רשמי ואין מקום טוב לעשות זאת יותר מהלייקרס.

          1. בבוקר כבר הגעתי ל 85 אחוז שקוואי יהיה בלייקרס עכשיו אני כבר ב 95 אחוז אחרי החתימה של באטלר במיאמי(למרות שצפיתי אותה בבוקר עקב הדיווחים בימים האחרונים(

  8. שיחקו אותה, הסיקסרס.
    ג'וש ריצ'ארדסון ירוויח בכל אחת מהשנתיים הקרובות "רק" 10 מיליון לעונה (גרעינים, במונחי הליגה כיום),
    כאשר הוא תפור על הסיקסרס "כדורסלנית" –
    הוא לא יושב לסימונס על הבלטה. הוא שחקן הגנה אדיר. והוא קולע מבחוץ באחוזים טובים מאלו של באטלר.
    אהה, כן. הוא גם לא רעל בחדר ההלבשה כמו באטלר.

  9. הסיקסרס ישחקו עם חמישייה גבוהה נראה לי
    סימונס
    ריצ’ארדסון
    האריס שיחזור לעמדה 3 מפעם
    הורפורד שיחזור לעמדה 4 מפעם
    אמביד

    1. חמישיה איטית בלי קליעה תקועה אחד לשני בתחת. כמובן שעקב!שקיעת באקס ראפס וסלטיקס לא אופתע אם הם יעשו את המובן מעחיו ויקחו את המזרח כי הם הקבוצה הכי טובה בכמה רמות אבל לי יש הרגשה שהצוות האוסטרלי ידאג לחרבן היטב היטב. המעבדות של יואל טרם מצאו חיתולים מתאימים

      1. עזוב שטויות שמעון,
        הצוות האוסטרלי חרך לי את פס היצור,
        אני יכול להמליץ על שקיות ניילון אטומות לשנתיים הקרובות,
        ולכבוד החוזה של הורפורד ,ממליץ לשים טיטול למבוגרים כל לילה ,בשנה הראשונה,
        מהשנה השלישית לשים כפול,טיטול על טיטול,
        הליגה התחרפנה לגמרי,חלק מהג'מ יקפצו מהחלון,

  10. איזו קבוצה מפחידה צמחה לה "פתאום" בפילדלפיה. במקום הדרמות של באטלר, הם קיבלו את קור הרוח והניסיון של הורפורד.
    סימונס, ריצ'רדסון, האריס, הורפורד, אמביד. זו חמישייה מפחידה. הן התקפית, והן הגנתית.

      1. הורפורד דחף לגוש האריס ובראנד חתיכת אול אין בכל הכוח מאחורה

    1. הם מתים ולא מפחידים איש. ואם אמרת שהם מםחידיםמאז אנחנו אפילו לא נעבור סיבוב

  11. למרות האובדן, הטראגי!, של באטלר – עדיין פילדלפיה לוקחת את המזרח. בקלות.
    .
    בכל מקרה, המעבר של באטלר סותם את הפה לעוד קשקשן, סטיבן א' סמית', שהתעקש: קוואי לא עובר ללייקרס – "מקורותי" מדברים על מעבר שלו ביחד עם באטלר לקליפרס.
    נו, זה כבר לא יקרה.
    .
    עכשיו זה קוואי לבדו, מס' 1 בלתי מעורער בקליפרס.
    או חלק מהשלישיה.
    או, בהפתעה א-לה-קוואי, נשאר בטורונטו.
    place your bets…

  12. יש לי תחושה שהפרוסס כבר לא יופיע כאן הלילה.
    .
    על לא דבר על התיאור אחד לאחד של מה הולך לקרות עם הקבוצה שלך עוד כמה שעות.
    .
    אבל לא נראה לי שאני אעשה את זה שוב.
    נשמור את זה לקבוצות שחלק מהאוהדים שלהם יודעים להעריך את זה.

      1. scared money don't make none

        אבל הוא 100% לא מגיע, נכון אשך ?
        100% קליפרס.
        .
        .ביחד עם אחד מכל אלה שעכשיו חתמו במקום אחר אבל איך שהוא כולם ״רצו״ קליפרס בזמן כזה או אחר… כמה מוזר.

        1. אני עדיין בטוח שיגיע לקליפרס.
          אם הוא לא בלייקרס אני לא מפסיק לצחוק.
          אם הוא בלייקרס אני לא מפסיק לבכות.

  13. דראגיץ נשלח לדאלאס.ישחק עם חברו לנבחרת סלובניה לוקה.ממש נבחרת אירופה פתחו שם בדאלאס ביחד עם פורזינגיס

        1. "אהבהלעולםלאנכשלת"
          .
          הבחור קב"ניסט על.. תקוע עם לימבו בכף הקלע. מי אני שאשפוט אותו ?
          .
          בכל מקרה, אם הוא עובר ללייקרס, זו כבר הקבוצה של הקיוטי, ולא של הזונה.

  14. הנטס ענקים הקימו קוטנדרית שעבר עונה הבאה תריסים על הטיייטל , לא חשבתי שהניקס כל כך מפגרים, אבל כבר לא מפתיע כלום, פילי גמורים , זה לא האיבןד של באטלר זה הורפורד ואיבוד של רדיק שהיה קריטי . מיאמי בכלל מטומטת באטלר הולך להנות מהחיים חוזה נוראי. כדורסל לא יהיה שם.

  15. יוטה ממשיכים לתת עבודה. אד דייויס לשנתיים, 10 מיליון.
    מחליף מצוין לגובר בפחות משליש ממה שפייבורס מרוויח.

  16. ביוטה החליטו שהם תופרים קבוצה למידות של מיצ'ל. לדעתי, בצדק.
    בשנה הבאה יהיו סביבו 3 קלעים נהדרים מה-3, ואת גובר (אחד מהמצטיינים בליגה בניצול הפיק אנד רול).
    כאשר קונלי מוריד המון מהלחץ בזכות שלוב של ניסיון, יכולת הובלת כדור, ויד טובה (מה שכל כך חסר בעמדת הפוינט גארד בעונה שעברה).

      1. The Mavericks are huge fans of Goran Dragic but could not take him back in the Miami sign-and-trade with Philadelphia that sends Jimmy Butler to the Heat because Dallas feared losing its flexibility to make additional moves this summer, league sources say

  17. ווג' מדווח, שקיירי ודוראנט הסכימו לקחת פחות מהמקס', כדי לאפשר לדיאנדרה לקבל את החוזה שלו.
    זה דבר שלא קורה היום. מעניין כמה זמן שני הנחשושים עובדים על זה…

  18. סיכום ראשוני של הלילה – מה קיבלנו?
    .
    1. פליקנס הופכת לקבוצה אדירה ועמוקה, תדבר חזק וכנראה תהיה בפלייאוף
    2. יוטה בנתה קבוצה לאליפות
    3. אניגמה גדולה בפילי – לאן יילך ההרכב הזה? נחלשה או התחזקה?
    4. נטס אול-אין להיות המעצמה הבאה במזרח
    5. מילווקי נחלשים משמעותית
    6. לייקרס מייק-אור-ברייק על קוואי – יבכו או יצחקו? יהיו בדיחה או יכניסו נה באוזן לכולם?
    7. קוואי, שכולם מחכים למוצא פיו, משחרר הודעה לעיתונות:
    https://www.youtube.com/watch?v=B5ImL9PWN7w

    1. נ"א אכן לפלייאוף, שאפו. יוטה, טופ 4 במערב, יש מצב לגמר מערב. פילי – כמו בשנה הנוכחית, אולי גמר מזרח אם נהיה מאד לארג'ים. נטס – פלייאוף ואולי סיבוב שני. מילווקי – נחכה להרכב הסופי. לייקרס – הטים טו ביט

    2. יוטה הולכת להיות קבוצה מרתקת העונה ,חיזקו את עמדת הרכז, הביאו עוד קליעה , מאז ימי סטוקטון ומאלון הם לא היו כאלה מועמדים. מה קורה במילווקי? מירוטיץ' חוזר לאירופה, ברוגדון זו אבידה רצינית מבחינתם…

  19. Sources: Nets restricted free agent D'Angelo Russell is a player of strong interest for the Warriors in a potential sign-and-trade. Golden State has searched for avenues on Russell, and is still evaluating next moves.

          1. מצחיק שהאוהדים של גולדן סטייט מקללים אותו כל הזמן, עשה להם טובה ענקית, כי הוא היה שחקן חופשי והם יכלו להישאר בלי כלום.

  20. Golden State is trading Andre Iguodala to the Memphis Grizzlies, league source tells ESPN. Warriors are sending a 2024 protected first-round pick in the 2024 (protected 1-4), 2025 (protected 1) and 2026 unprotected.

    1. את זה לא ראיתי בא… גולדן סטייט בהימור מעניין על ראסל,
      ממפיס עוד תעשה פלייאוף העונה בטעות, עם קאווי לא נוחת בקליפרס הם די נשארו עם הלקרדה ביד מבחינת סופרסטאר שקיוו שיבוא.. האם קאווי רוצה לסחוב לבד עוד קבוצה על גבו?

  21. סופה של תקופה, במפרץ. הקבוצה שמאז הטריידם שהביאו את בוגוט ואז את איגודאלה, הייתה בצמרת ההגנות בליגה,
    איבדה הלילה את מה שנשאר מההגנה שהייתה בינונית בעונה שעברה.

      1. עקרונית, כן. הבעיה שלהם היא שברגע בו הם קיבלו שחקן בסיין אנד טרייד, יש להם תקרת שכר קשיחה של 138.9 מיליון (בלי מקום למשחקים של "קאפ הולד נמוך מהחוזה, או אקספשין כזה או אחר).
        .
        לדעתי, חוזי המקס + גרין שווים ביחד כמעט 119 מיליון. זה רק 4 שחקנים. 10 שחקנים נוספים על מינימום מקרבים אותם מאוד לתקרה,
        וזה לפני שדנים ב-
        האם הם מצליחים להעביר את החוזה של לווינגסטון? (או שהם סופגים את 2 המיליון המובטחים שלו במקרה שישוחרר?)
        מה קורה עם לוני?
        ג'ונס?
        .
        השורה התחתונה –
        אני לא מאמין שהם יכולים להתחזק עם שחקן של MLE מלא.
        מה שכן, אם יהיו להם (אני סתם זורק מספר) 4 מיליון פנויים, אז מותר להשתמש גם בחלק מה-MLE
        (צריך לזכור שקבוצות במצב של תקרה קשיחה בדרך כלל משאירות מעט מקום ספר למקרים של פציעות, עבור חוזי מינימום)

      1. ממפיס לא העבירו אף אחד
        קיבלו את איגי ובחירות דראפט
        לגביי נאפייר וגרהאם היה כתוב בהתחלה שהם יהיו חלק מהעסקה
        לא סגור על זה אבל יכול להיות שבסוף זה רק ראסל

          1. כנראה של ממפיס היה מקום מתחת לתקרת השכר בשביל החוזה של איגי אז לא
            בכל מקרה מה שמעניין את ממפיס שנמצאת בבניה אלו הבחירות דראפט

  22. בעבר מכרה את עצה הנטס למוות באותו דרייט דפוק עם בוסטון.
    אני חושב שבין קיירי הבעייתי בחדר ההלבשה, לבין דוראנט הפצוע לשנה הקרובה, שניהם בחוזים ל 4 שנים, הסרט חוזר על עצמו…
    מבסוט אש שמואל נשאר באוקלהומה. פרסטי שיחק אותה.

  23. כחכחחכחכח (כחכוח גרון)
    .
    עגלת המפרץ רוצה להודות ולהיפרד
    מאחד מטובי בניה.
    .
    נאמן חמישיית המוות
    FMVP
    השחקן השישי האולטימטיבי
    יקיר קבוצת 73-9 האגדית והמיתולוגית
    מגן מורשת סטף..
    ובכלל… חבר ואח.
    אחד שמילים כמו –
    "רעות" "נאמנות" ו"אחוות לוחמים"
    אינן זרות לו.
    .
    להתראות איגי… ניפגש בטקס העלאת הגופיה.

  24. וואו וואו וואו.
    זה הסיכום שלי לפרי אייגנסי.

    דוראנט וקיירי בברוקלין ישלטו במזרח בקלילות, אין בשר במזרח.
    הורפורד בפילי לא מובן בכלל, אך שוב משקיעים בלהגן על הפרוסס אמביד. הביאו מחליף טוב ויקר לא חושב שזה מה שהם היו צריכים.
    יוטה קפיצת מדרגה סטייל טורנטו שנה שעברה, קונלי ובוגדנוביץ כח משמעותי מאד מבחוץ.
    ראסל בווריירס טעות ענקית מבחינתם למרות שזה מפתיע, איגי יחזור בחוזה מינימום לפי דעתי. מישהו צריך לחסום בשביל כל הקלעים בגולגן ביי.

    המערב יהיה חם ולוהט והמזרח…? יקוו לפציעה של כוכב מהמערב בשביל אליפות.

    1. בעקבות מקרה אילגאוסקס (אז הקאבס העבירו את איגאוסקס לוושינגטון תמורת אנטואן ג'יימסון, והחתימו אותו מחדש חודש אחר כך, אחרי ששוחרר בביי אווט מוושינגטון) הוכנס ל-CBA של 2012 הכלל ששחקן שהועבר בטרייד לא יכול לחזור לקבוצתו המקורית במהלך אותה עונה.
      אם איגודאלה ישוחרר בביי אאוט מהגריזליס, הוא יכול לשחק בכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו. למעט גולדן סטייט. לפחות לא כבר השנה.

  25. מהלילה הזה יש יותר שאלות מתשובות
    אין ממש מנצחת
    קצת יוטה ששיחקה אותה עם בוגדאנוביץ
    ואולי אולי בוסטון עם קמבה וטייטום ככוכב אמיתי
    ספק –
    פילי – איך הורפורד ואמביד ישחקו ביחד? הגנה והתקפה. מדובר על שני שחקנים כבדים. מה שכן השאר נראה טוב מאוד. מה אומרים על טרייד עם גולדן – סימונס בעד ראסל?
    טורונטו וקליפרס – הכל תלוי בקוואי.
    ברוקלין – עוד שנה, קד מבוגר ואחרי פציעה קשה, קיירי בעצמו די פציע והשילוב ביניהם בכלל לא נראה מבטיח בטח לא עם ג'ורדן שלא מסוגל לקלוע מיותר ממטר וגם הוא מתחיל להתבגר. עוד יתברר שניו יורק המנצחים הגדולים של הערב הזה.
    גולדן – ראסל וסטף יכולים לשמור ביחד ברמות הגבוהות?

    מפסידות
    מילווקי – עוד יבכו הרבה על ברוגדון, שחקן צעיר ונפלא שלא סיים להתפתח. לופז כבר מבוגר ומפה תתחיל הירידה.
    יוסטון – עוד מאותו הדבר רק פלוס שנה של פול וגורדון.
    לייקרס – מחכים לקוואי אבל מסתמן שהם נרדמו בשמירה על ראסל ועל לא מעט שחקני משנה. בלי דד ליין לקוואי הם יסיימו קבוצת יורוקאפ מחוזקת באד ולברון.
    פורטלנד – יש להם תקרת זכוכית והם לא ניסו לשבור אותה. הורפורד? באטלר? האריס? מישו?!?
    באטלר – שחקן מקום 3 בקבוצת אליפות. חבל שוויתר.

    ניטרליות

    רוב הליגה כשהכי טובה מבין כולם נראית דנבר.
    השאר שקועים בבנייה ובבינוניות.
    אינדיאנה – רוביו או לא ועם ברוגדון הם יסיימו מקום 5 בלי אולידיפו ומקום 3 איתו.
    ממפיס – שיפרה קצת עמדות עם עקיצה של איגי ובחירות דראפט.
    הסאנס – הזדמנות לראות את בוקר עם פוינט גארד אמיתי. אהבתי.
    בכל השאר פשוט לא קרו דברים מעניינים וצריך לחכות כמה שנים

  26. האם אלה סימנים מקדימים לטרייד על גרין?
    אין מקום תחת התקרה הקשיחה, הוא ירצה מקס בקיץ, איגי הועבר….מה האופציות?
    לתת לו מקס בקיץ ולהעביר את ראסל….? לא סביר

    1. התקרה קשיחה רק לעונה הנוכחית. בקיץ הבא יש לגולדן סטייט את מלוא זכויות הבירד של גרין, ואין שום דבר שמונע מהם (חוץ מאולי רצון…) לתת לו חוזה מקס.

    2. דונקי , אלא אם כן ייפצע באופן קשה (טפו-טפו-טפו – כבר קיבלנו השנה את מנת חוסר המזל ) , יקבל בקיץ הבא מקס , ובצדק .
      ובהנחה שקליי חוזר להיות השחקן שהיה, מסתמנת יופי של קבוצה .

  27. 01:00 לפנות בוקר בחוף המזרחי של ארה"ב,
    7 שעות מאז פתיחת שוק השחקנים החופשיים.
    .
    דבר אחד אפשר לציין –
    אני לא זוכר לילה של תחילת שוק השחקנים החופשיים כל כך מטורף.
    רק לחשוב –
    .
    הפיינליסטית של השנה שעברה, ומי שזכתה ב-3 אליפויות ב-5 השנים האחרונות, עשתה ממיק אובר לא יאמן בו היא מתליחה לאבד שחקן מקס (דוראנט), ולהרוויח אחר (ראסל) על חשבון אחד מאבני הפינה של הקבוצה (איגודאלה).
    .
    האלופה יושבת על הגדר, וממתינה למוצא פיו של הפיינלס MVP (יחד עם 2 היריבות מעיר המלאכים).
    .
    בוסטון, שרק בקיץ שעבר נחשבה בעיני רוב הגולשים כפייבוריטית ברורה לזכייה במזרח, איבדה 2 מ-3 שחקני המקס שלה, והביאה אחד אחר במקום.
    .
    הנטס, שבקיץ שעבר הייתה עדיין הקבוצה המקוללת של קינג, הצליחה להנחית 2 שחקני מקס + סנטר אולסטאר (לשעבר).
    .
    יוטה עשו מהלכים אדירים שיכולים בהחלט להפוך אותם מקבוצת פלייאוף, לקונטנדרית. אהבתי שהם החליטו להמר על הכוכב שכבר משחק בקבוצה (מיצ'ל), לתת לו את התנאים האופטימליים לפרוח, במקום להיות חלק מהתהליך הבלתי נגמר בליגה של "לפרק/לבנות".
    .
    אפילו הסאנס הצליחו (לא בזול, אבל הצליחו) לענות על החור בקבוצה, ולהביא רכז שבאמת יודע, ובכן, לרכז.
    .
    ורק הניקס, נשארו הניקס.
    כל כך הרבה דיבורים היו על הקיץ הקרוב. על כך שדוראנט יגיע. על כך שקיירי ישחק לצדו. בסופו של יום הם החתימו את פורטיס, גיבסון, ורנדל. 3 שחקנים שירוויחו מיליונים ביחד, שמשחקים על אותה בלטה.
    .

    1. אז רשמית הניקס מנסים לעשות הקליפרס.
      או שעם סגל חביב הם יצליחו כנגד כל הציפיות ויבנו לעצמם שם אחרי כל הבלאגן של השנים האחרונות, או שדולאן עף מהקבוצה בניגוד לרצונו.
      אני בעד "אדמה וחופש".

  28. איזו טפשות של מלווקי. אני עדיין מחפש את המושיע שיגיד לי שהם יכולים להשוות את ההצעה של אינדי אבל זו סתם פנטזיה
    החתימו את בלדסאו על משהו כמו 17 לשנה את לופז על משהו כמו 12 לשנה את מידלטון על משהו כמו 36 לשנה והם לא יכלו לתת לשחקן שלדעתי הענייה למרות הפציעות שלו הוא השני בחשיבותו בקבוצה הזו, 20M?! כאילו בניתם כל כך יפה בחרתם בדארפט באופן מופתי מה שהביא לכם 3 שחקני בית מדהימים ואתם מצליחים לדפוק את זה אלוהים?! האפשרות שלהם לאליפות ירדה משמעותית מאוד בעיניי.
    לא זוכר כמה בחירות דראפט הם הוציאו על מירוטיץ' שסיים עכשיו אז אני פשוט לא מבין את ההתנהלות של המועדון שהיה נראה בדרך למעלה. נראה לי אני יורד מן העגלה ברגע זה.

    1. כמה חשוב לך לשמוע שהם עדיין יכולים להשאיר את ברוגדון?
      כי אם תספר לי שיש לך מחלה נדירה, כאבי תופת, יש לך קדחת והתרופה היחידה היא עוד פע… אהמ, לשמוע שיש סיכוי קלוש שברוגדון ישאר במילווקי – כנראה שאמלמל משהו לא מתחייב ואברח לפני שתשאל שאלה נוספת.

  29. תודה על העידכונים
    ברוקלין – חתיכת הימור גם שלהם וגם של דוראנט , בקבוצה הזאת הוא יצטרך לחזור לפחות 90 אחוז יכולת בשביל שיהיה להם סיכוי ועוד הביא חבר שלא יכול להיות על המגרש מול אף קבוצה אם גארשים נורמלים
    לוחמים – וואו אף אחד לא ראה את זה בא , מעניין אם הם מעבירים אותו הלאה או משאירים .
    אם הוא נשאר חתיכת ניסוי מעניין יעבירו את קליי לשלוש , ראסל הוא חודר מעולה אם ריווח של סטף וקליי הוא יהיה אדיר , שישאירו את לוני והם נשארים רלוונטים , מעניין מה יעשו אם דונקי בכל מקרה יש הרגשה שהם לא סיימו הקיץ , אם יצליחו להביא שתי שחקני כנף טובים בהגנה ושלשות שיחקו אותה .
    עכשיו הכל תלוי בקאויי הלייקרס נשארו בלי כלום אם הוא לא בא

  30. מישהו יודע מה אם כספי ?
    יד לי הרגשה שאו הוא או זוסמן גומרים בלוחמים יעזור להם למלא תאולם ביהודים מסילקון וואלי

  31. זה היה דיי צפוי שאף כוכב לא יגיע לניקס, נשאר רק לקוות שבארט – נוקס – רובינסון – דיג'יי – טייר, ימשיכו בהתקדמות שלהם ושההנהלה לא תעז להטריד אותם. החתמה של רנדל ובולוק מובנת אפילו את של גיבסון אפשר להבין אבל למה למה למה להחתים גם את פורטיס שלא שווה רבע מהחוזה שקיבל ובנוסף לכל הוא רעל בחדר הלבשה.

  32. כל עוד דולאן שם אף אחד לא רוצה להתקרב.
    מהלך טוב מאוד של הקליפרס עם בוורלי אבל כמו שכתבו גם הם וגם הלייקרס והראפטורס מחכים למוצה פיו של קאווי,
    לא חושב שמאז ההחלטה ההיא של לברון ב-2010 היה כזה הייפ סביב ההחלטה של שחקן אחד. אל דאגה בשידור חי הוא לא יעשה את זה, גג בעוד הודעה קצרה ויבשושית כהרגלו.

  33. גם ללייקרס וגם לקליפרס עדיין יש סיכוי להשיג את קוואי, אבל שתיהן שמות את כל הז'יטונים עליו, ואחת מהן תישאר קירחת מכל הכיוונים, כי גם תפסיד את קוואי וגם תאבד את כל שאר הסופרסטארים האחרים שחתמו בקבוצות אחרות (אבל יכלו לסיים באחת משתי הקבוצות) וגם חלק גדול מהשחקנים המשלימים.

      1. בגלל זה לא ציינתי אותם בתגובה שלי, אבל לקליפרס וללייקרס יש מקום מתחת לתקרה להחתים סופרסטאר אחר, אבל אחת מהן תישאר בלי כלום (טוב לא ממש כלום, הם יחתימן שחקנים משלימים ממי שנשאר בשוק).

      2. מסכים על הראפטורס, גם בלייקרס יש את לברון+ דיוויס, לא יגיע אז יאספו שחקנים בכסף הפנוי.
        הקליפרס לדעתי במצב הכי בעייתי , בנו על שני כוכבים ועלולים להשאר עם הקבוצה הסימפונית הנוכחית שמסביבם כל המערב בערך במירוץ חימוש

    1. פילי חייבים תחליף לרדיק בקליעה! בכלל המערב מתחזק בטירוף, ניו אורלינס, ממפיס, סקרמנטו, דאלאס, הולך להיות "משחקי הרעב" על הפלייאוף .

      1. לדעתי הולכות להיות שם סכמות התקפיות שונות מהבול-פיק של סימונס/אמביד עם רדיק.
        לפילי יש קליעה מבחוץ עם ריצ'ארדסון, האריס, הורפורד ואפילו אמביד הוכיח שהוא מסוגל. אין להם קלעי ברמה של רדיק.
        .
        קיוויתי עבורם לקבל את טרנס רוס באותו טרייד עם המג'יק, אבל המג'יק ידעו למה הם רוצים להשאיר אותו ולתת את סימונס

        1. רדיק קלעי של סביבות ה 40% לשלוש וזה שההגנות לא נותנות לו מרחב כי יודעות שצריך לסגור אותו
          האחרים חוץ מהאריס פחות משכנעים, ויקשו פחות על ההגנות

          1. בגלל ז לדעתי נראה התקפה אחרת בפילי השנה… אולי אמביד סוף סוף משחק קרוב לסל עם איזה משחק בין גבוהים שלו ושל הורפורד. אני חושב שתהיה שם הרבה יותר תנועה שגם סימונס וגם הורפורד יודעים לחלק את האסיסטים לשחקנים שחותכים/בתנועה

  34. Bill Simmons

    @BillSimmons
    Less than 8 hours in, our best remaining free agents dwindled to…

    Kawhi
    Boogie
    Looney
    Seth Curry
    J. Holiday
    Hollis-Jefferson
    D. Green
    Ma. Morris
    Oubre (R)
    Cauley-Stein (R)
    Holmes
    Kleiber (R)
    Joseph
    Vonleh
    J. Green
    Shumpert
    Rondo
    Noel
    Wright (R)
    S. Johnson (R)
    Satoransky (R)

  35. שאלתי בתחילת הערב מה גולדן יכולים לעשות וכולם אמרו כלום, וואלה המנהלים שלהם ממזרים , הוכיחו שהם מוכנים לשלם כמה שצריך, עוד שנתיים יאניס שם

    שיחתימו את סת וכספי( היה פעם שתי זוגות של אחים ב2 קבוצות? גם מילווקי וגם גולדן יכולות)

    1. להוריד את הכובע.
      ממצב של לשלם רבע מיליארד דולר עבור קבוצה ש-2 מ-3 הכוכבים שלה לא משחקים,
      הם הפכו לקבוצה שכבר לא משלמת מס, ויש לה 3 חוזי מקס של שחקנים שבהחלט צפויים להצדיק אותם (גם אם לא בעונה הבאה. אבל אז יש להם את "התירוץ" של קליי, מה שנותן להם הרבה מרחב נשימה).

      1. גיא יש לך נתונים של כמה שחקני מקס שינו קבוצות בשנים האחרונות לעומת השנה? איך מוציאים את זה?

        מישהו בדק שלעומר יש דופק ? איך הוא אמור לעשות את הסדרת כתבות של ההחתמות עם ציונים בפאזל 2 מיליון חתיכות שהליגה עשתה הלילה?

        1. למיטב הבנתי, לא. (קליי צפוי לחזור במהלך העונה. בשביל חריגה שכזו הם זקוקים הערכה של רופא חיצוני שמלמדת שהוא לא צפוי לשחק העונה)

  36. ג"ס מאבדת בבת אחת בהגנה את דוראנט, איגי, לוני שאי אפשר להחזיק, וקליי.
    בהצלחה עם ההגנה של סטף וראסל!
    הקבוצה גם נשארת ללא שום, אבל שום יכולת תמרון, היא צריכה לעשות שמיניות כדי להחזיק רוסטר של רוקיז על מינימום.
    אוי זה הולך להיות מכוער, אבל אוהדי הקבוצה בשלהם –
    הפייפ-דרים החדש הוא, ד'אנג'לו בתור פיתוי ליאניס, עוד שנתיים כשהחוזה של היווני נגמר.
    בהצלחה גם עם זה.
    המלצה: מודל קובלר-רוס, 5 הצעדים להתמודד עם מחלה סופנית. עשוי מאוד לעזור.

    1. פיתוי למה הם תקועים עם מאה + לשלוש שחקנים ויש את החוזה של גרין , נראה אם לעקוב יסכים להוציא 4 חוזי מקסימום כמו שטען או שיקבל שכל ויטריד את הנגר גרין.

    2. מה שאתה כנראה לא מבין זה שדוראנט כל קרה עוזב ואיכשהו הם בכל זאת השיגו את ראסל, כמו ששנה שעברה הם פתאום הפתיעו עם קאנזיס, השנה עם ראסל, זה לא משנה האם הקבוצה תצליח או לא עם הסגל הזה , חד וחלק ההנהלה מוכיחה לכל שחקן בליגה שאין להם בעיה לשלם מס מותרות ולעשות מהלכים יצירתיים להביא אליפות, בתור אוהד שיקאגו (אתה יכול לשאול את גיא איך הוא שמח מרונדו בפיניקס ולהבין את ההבדל בין הנהלה טובה לפחות טובה) , זה לא משנה אליפות או לא, לחברה למעלה שם יש ביצים ולטווח הארוך הם זכו

      הראו שהם מוכנים לשלם לדוראנט וקליי מיליונים מעל המס, הצליחו להיפתר מדוראנט ששנה לא ישחק ולא יודעים איך יחזור וקיבלו אולסטאר בן 22.

      0 שכל יש לך בתגובה הזו

      1. מהלכים יצירתיים למה? אליפות??
        אולי, וזה הכי טוב שאפשר להוציא אותם – אולי to save face עם המעבר לאולם החדש בפריסקו.
        מה אליפות. זו לא קבוצה לפלייאוף.
        ראסל הוא העתק של מונטה אליס. אותם מספרים, פשוט העתק, במיוחד הגנתית. הוא מגיע מפלייאוף מחריד.
        סטף וראסל זה בק-קורט מסננת. דריימונד יצטרך לעבוד עבור דוראנט, לוני, איגי ביחד, עכשיו כשגם קאזינס ייאלץ ללכת.
        אין להם אגורה, מילולית, מתחת לתקרה *הקשיחה*, פרט להחתמת דחלילים ורוקיז כדי למלא רוסטר.
        "הצליחו להיפטר מדוראנט"? שמע אתה משעשע, עם ה-100 שכל שיש בתגובה שלך.
        גולדן סטייט איננה. התגובות האלה פתטיות. כמו ילד שלא מוכן להשלים עם אובדן. היתה ולא תחזור. אפילו לא פלייאוף. ועד שקליי יחזור – ובוא נראה איך – יבוא דריי, עם תביעה למקס' ארוך, בגילו, שהם ייאלצו לתת לו.
        יאניס? ריאלי כמו AD בערך.

      2. לסבר את אוזנך והשכל הרב:
        אלה המספרים של DAR בפלייאוף:
        19.4 נק', 3.6 ריב', 3.6 אסיסט על 2.8 איבודים, 36 אחוז מהשדה, 32 אחוז מהשלוש, אפקטיב 0.42, טרו-שוטינג 0.44… זה לא טוב, בלשון המעטה.
        אופנסיב-דפנסיב: 89-116, בממוצע קבוצה של 107-118. וזה רע, גם בלשון המעטה.
        .
        DAR הוא חזרה לצמד סטף-מונטה אליס.
        מצא את ההבדלים, אלה 2 עונות הקריירה הכי טובות של ראסל ומונטה. סיאמיים:
        Player A: 24.1 ppg (45% fg, 36% 3pt, 49% eFG), 5.6 apg, 3.5 rpg, 2.1 spg, 107 ORtg, 112 DRtg
        Player B: 21.1 ppg (43% fg, 37% 3 pt, 51% eFG), 7 apg, 3.9 rpg, 1.2 spg, 107 ORtg, 110 DRtg
        .

        1. אני אפילו לא אוהד גולדן , אבל להביא אולסטאר בן 22 שאף אחד לא ציפה לא יכול להיות החלטה גרועה, מה עדיף לעבור לאולם החדש ולא לעשות כלום? גס שנה אחרי שנה מוכיחה שהיא ההנהלה עם הביצים הכי גדולות וזה משתלם לה( כמו החוזה של קארי לפני כמה שנים והפציעה)

          אתה והמציאות זה שתי מקומות שונים לחלוטין

          1. מלובני, הוא צודק, קו אחורי של קארי וראסל זה מסננת, ויחזיר את גולדן סטייט לקו אחורי של מונטה אליס וקארי שוב פעם, מה גם שזה יאלץ את קליי לשחק בעמדה מס' 3, כשבעמדה מס' 2 הוא השומר הכי טוב בליגה, אבל בעמדה מס' 3 הוא יצטרך להתמודד מול שחקנים יותר גדולים וחזקים ממנו.
            הדרך היחידה שהם ירוויחו משהו מהטרייד הזה משהו, זה אם הם יעשו טרייד על ראסל בהמשך העונה ויקבלו איזשהו סמול פורוורד אול סטאר במקומו.

          2. אני לא אמרתי בחיים שזה החתמה ששווה אליפות, אבל בתור אוהד שיקאגו שהם לא עושים כלום, אני מעדיף לקבל את ראסל ושיהיה אפשר לעשות טריידים ודברים מאשר לא לעשות כלום נכון?

            בטווח הארוך פעם אחר פעם הם הוכיחו שהם מסתדרים ויודעים מה לעשות זה כל הטענה שלי, לשלוף שפנים מהכובע

          3. אני מסכים איתך שעדיף להם לצאת עם משהו מהעזיבה של דוראנט מאשר לא לקבל כלום, אבל ההתאמה של ראסל ליד קליי וקארי מוטלת בספק, אם יצליחו להטריד אותו ולקבל איזשהו אולסטאר בעמדת הסמול פורוורד, אז הם יצאו מהעזיבה של דוראנט בצורה הכי טובה שאפשר, בטח כשהם מעל התקרה.

          4. ביצים גדולות זה בטח, עצומות. זה סיין נ טרייד של יריות אחרונות מהבונקר, אולי מתוך ייאוש, כדי להראות סימנים של חיים עבור המשקיעים החדשים, כלומר קהל המולטי מיליונרים מהסיליקון ואלי באולם החדש…
            הסיכון שלו עצום, בעצם הכישלון כמעט ודאי – אם מישהו באמת חושב שיש כאן פוטנציאל אליפות. זה הזוי לחשוב בכיוון הזה. אין דוראנט, איגי, לוני, קאזינס, וקליי פצוע לעונה הבאה. מי הגיע? אולסטאר אחרי עונה 1 טובה במזרח, פלייאוף מחריד, שיושב בול על המשבצת של סטף. בול. כנ"ל ההגנה שלו. פה לא נגמרות הצרות, כי אין עכשיו סמול פורוורד, שניהם הלכו, איגי ודוראנט, ואין סנטר, כי ילא יוכלו להאריך את קאזינס או לוי.
            והנורא? אין הרבה מה לעשות אח"כ, כשקליי חוזר, בתקווה שהוא בריא בכלל. אין, חוץ מהארכה לדריי. ואולי ראסל יהיה מספיק טוב כדי להפוך אותו למשהו חדש לחיזוק.
            אליפות זה לא שווה, רחוק מאוד משם. וסטף כבר בן 31, כן. כדאי להתפכח. גם אני אהדתי קבוצות שנגמרו יום אחד. זה כואב, וצריך להתעורר יום אחד. החיים ממשיכים.

    3. תחסוך את דמעות התנין שלך , כי המהלכים טובים ורואים שעומדת מאחוריהם הנהלה איכותית .
      לוני עוד לא הולך לשום מקום .
      דוראנט שהולך – סביר שלטובה .
      ראסל יכול להיות שיחוק גדול .
      ג"ס תוסיף להיות מקבוצות העילית בליגה – אם לא השנה, אז בשנה שאחרי . וגם השנה סיכוי טוב שתיכנס לפלייאוף .

      1. עם קרי, ראסל, גרין יכנסו לפלייאוף גם במערב הקשה, וקליי חוזר כנראה לפני סוף העונה הסדירה, ולוני בינתיים בקבוצה, והאמת גם קאזינס עוד לא עזב, אחד מהם יקבל את החריגה

        1. די נו, זה לא אפשרי כספית! מה יש לא להבין? נתתי לינק למאמר מאוד מסודר ברדיט. קרא אותו.
          לא קאזינס, לא לוני, לא מוני. שום דבר. הכל מתפנה. גם שון.
          הם מתחת לתקרה *קשיחה* בעקבות הסיין נ טרייד. וזו אופרה שונה לגמרי.
          יישארו רק רוקיז שחייבים לרשום עבור רוסטר.

      2. למה דמעות תנין? דמעות שליש זה נקרא, בעברית. שלך הכוונה.
        מה דמעות, צדק פואטי.
        אכלתם כמו חזירים, בזכות דוראנט, it's only fair להתעורר מהקרנבל עם זוהמה בחדר ואובדן כל רלוונטיות.
        בערב אחד לאבד את שני ה-FMVP, לאבד את לוני דוראנט קאזינס, עם קליי לא משחק עונה שלמה, ולהסתדר עם ראסל, שלא יהיה אולסטאר במערב גם בעוד 100 שנה, דווקא על הבלטה של סטף, עם הגנה אפס, מסננת.
        חתיכת קבוצה יש לכם עכשיו.
        בוא נראה כמה דריימונד ישרוד את זה, ויודע מה יפה? עוד תשלמו לו מקס', ארוך, בשנת חוזה עם ריצ' פול. בגילו המתקשש. כי אין לכם ברירה. כי מחזור הפרי אייג'נט הבא הוא כלום ושום דבר וזה הכי טוב שיהיה שם. וכל זה, רק כדי להיראות נורמלי בהמשך.
        פלייאוף? גבולי.
        אבל תמיד אפשר לחלום על יאניס, בעונת 2022…

  37. תקרא ברדיט, למה אין שום סיכוי, אפס, שלוני נשאר.
    חושד שאתה קורא באותם מקומות, אבל נניח שאין לך מושג עדיין.
    ולא רק לוני – גם ליבינגסטון, קאזינס והיתר. חייבים לתת להם ללכת, כדי שיהיה רוסטר. בטח אין מה לדבר על לשלם ללוני מה שמגיע לו. he's a gonner baby.
    אי אפשר להעלות לינק. חפש ברדיט:
    The Warriors Tricky Cap Situation and How They Must Operate for the Rest of the Season

    1. והתמצית שלו שם אומרת:
      TLDR: The Warriors have hard capped themselves by trading for D’lo and have very little room to work with. In all likelihood they will have to waive Livingston, Mckinnie, Napier, and Graham which will allow them the space to re-sign Cook or Bell, possibly both depending on their market. Re-signing Boogie or Looney is very unlikely and will leave the Warriors with a massive hole at Center.

  38. די, נו, בטח שזה שפן מהכובע. מי ראה את זה מגיע?
    אני לא דמיינתי את גולדן סטייט משחקים ב-19/20 כאשר הם כבר לא קבוצה משלמת מס,
    ועדיין קבוצה שמשלמת לקליי מקס (מוצדק לחלוטין), ומצליחה להביא עוד שחקן צעיר על מקס.
    .
    לוני וקאזינס הולכים?
    לא נורא.
    הרי בכל מקרה, דקה אחרי שהתבררה חומרת הפציעה של קליי, היה ברור ש-19/20 זו עונת מעבר. השאלה היחידה שהייתה היא "מחכמים למה, או למי?"
    עכשיו אין יותר הימור על עתידו של דוראנט (הימור בגובה רבע מיליארד דולר).
    עכשיו יש גרעין של 4 שחקנים ששיחקו באולסטאר האחרון, רק בלי הלחץ (בגלל הפציעה של קליי והעזיבה של דוראנט).
    כאשר תגיע עונת 20/21, קרי וקליי עדיין יהיו האחים ספלאש, רק שהפעם יהיה מרווח תמרון מרשים בזכות החוזה האטרקטיבי של ראסל.
    ושלא יהיה ספק –
    החוזה של ראסל שווה כל סנט.
    זו סיטואציה נדירה שקבוצה מקבלת שחקן ששווה מקס בטרייד, כאשר זה חוזה המקס הראשון שלו. בדרך כלל השחקן יקבל את המקס בקבוצתו המקורית (או זו בה יש לו זכויות בירד).
    .
    אפשר לאהוב את גולדן סטייט, אפשר לבחור שלא. אפילו אפשר לא לסבול אותם.
    אבל דבר אחד אי אפשר לעשות –
    לזלזל בהם.
    זו הנהלה שיודעת מה היא עושה. מאז 2013 הם פעם אחר פעם שולפים שפן אחרי שפן. והם פוגעים בול באחוז מטורף של המקרים –
    הטרייד שהביא את בוגוט (אז קטלו את הנהלת גולדן סטייט בגלל הוויתור על אליס). הטריידים שהביאו את איגודאלה. ההחתמה של דוראנט. ועכשיו, דאנג'לו ראסל.
    תותחים.
    .
    (אני לא חושב שאפשר להתבלבל ולכנות אותי אוהד העגלה. אני פשוט call it as i see it)

      1. בדיוק הכוונה שלי, אף אחד לא אמר שזה אליפות אבל להגיד שזה לא מהלך טוב זה פשוט טמטום.

        כל מקרה גיא אני חוזר כל תגובה
        97.2.1.1.1

      2. אף אחד לא מתוסכל. אולי רק לברון הייטר מושבע כמותך. אשכרה היית אוהד ללייקרס ועזבת אותה בגלל לברון.
        מה תסכול? קרנבל!!!
        גולדן סטייט מתה, אגדת קארי נקברה.
        ומה הכי נורא עבורכם? במקביל שנוא נפשכם, לברון, מקים מפלצת שתדרוס את הליגה.
        סיוט. תענוגגגג. באמת חלום הבלהה שלכם.
        .
        אשר לך גיא. מי מזלזל בהנהלת גולדן סטייט? הזלזול הוא רק באשליות הפתטיות של החסידים, שמפנטזים על יאניס, חחחח, כל פעם יש להם חלום חדש כדי לא להתעורר.
        אין להם כלום. תסביר להם. כלום עבור אליפות. בקושי יש קבוצה שלא תעשה בושות. אפס. גולדן סטייט מתה. ואף מת עוד לא חזר מהקבר.
        התוכי הזה מת לגמרי.
        אשרינו שזכינו!

        1. אכן לצערי לברון כנראה הולך לחגוג על הגב של קוואי והחד גבה נשאר לי רק לקוות שלברון יסיים את הקריירה כמה שיותר מהר, לפחות השאיר לנו ירושה מכובדת. באשר לגולדן סטייט. על אפך מתברר שיצליחו להיות רלוונטיים גם אם לא בעונה הקרובה בטח בהמשך כשכנראה (לדעתי) ישתמשו בראסל בטרייד אז אל תנסה לשכנע את עצמך שגולדן סטייט מתה.

      3. מצטרף למחמאות של אלי. באמת מהנה לקרוא את התגובות הענייניות של גיא. גולדן סטייט עושים מהלך נכון להשאר רלוונטיים .

    1. לי אישית יש תחושה שהווריורס בין היתר בונים על העונה הנוכחית כדיי לעזור לראסל לפמפם את הסטטיסטיקה שלו ולהעלות לו את הערך. וכך, אם קליי יחזור לכושר מלא, אולי יוכלו להשתמש בראסל כקלף לטרייד עתידי? (לא רואה בדיוק איך הם יחלקו ביעילות את הדקות בין שלושתם).

      1. יש בזה משהו בהחלט אבל אני רואה את קליי לא בקושי רב עושה הסבה לעמדה 3 במקרה הצורך. הוא יכול לשמור גם בשביל ראסל וקארי

  39. נו מה קורה קאווי בלייקרס או לא.?😈😈 דדי עדכן אותנו אם כן 🧟‍♂️🧟‍♂️🧟‍♂️🧟‍♂️

  40. לא מצליח להבין את מי שאומר שגולדן לא עשו בחוכמה
    אומנם הם נפרדו מאיגי שהעונה זאת העונה האחרונה כנראה שהוא יוכל לתת.
    אבל איגי בתמורה לראסל הייתי לוקח כל יום
    לא יסתדר בקבוצה
    הוא עדיין שחקן עם ערך גבוה מאוד לטרייד
    לא כל יום אתה מקבל אולסטר בתחילת המקס הראשון שלו
    אני בשוק שהם הצליחו להביא אותו

    1. כולם אומרים שהם עשו בשכל. אפילו מהלך יפה. זה פשוט לא יוביל אותם לכלום. אני בדעה של בובי שיעשו לו הרצת מניה וישחילו אותו לאיזה קבוצה בעונה הבאה.

  41. בכל מקרה להחזיק את איגי העונה בעקבות הפציעות היה מיותר הוא לא קלע מעל 10 נק בממוצע בכל התקופה שלו שם הוא שחקן לפלייאוף ואם היה נשאר כנראה שלא היו מגיעים
    מי שרוצה לקחת את לוני קוק והחברה שיהיה לו בהצלחה רק שיבדוק מה ספייטס , ברבוסה , אוזלי איאן קלארק ושות עשו אם החוזים הגדולים שסטף סידר להם ספוילר מחוץ לשיטה של הלוחמים היו זבל

  42. לסכם, גולדן סטייט קיבלו לימונים והכינו לימונדה….
    במקום שדוראנט עוזב וזהו, הם קיבלו אולסטאר.
    מתאים או לא, זה כבר עניין אחר, לפחות לא קפאו על השמרים וקיבלו נכס לעתיד.

  43. מדהים שהווריורס הצליחו לקפוץ על המציאה , ולהשיג את דאנג'לו ראסל לפני כולם בסיין אנד טרייד .
    מעניין אם ברוקלין באו לקראת השחקן במקרה הזה ולא היו הצעות יותר טובות מקבוצות אחרות .

  44. לגבי הסיין&טרייד של באטלר – ההעדפה לעשות את זה עם מיאמי ולא עם יוסטון, שהיו דיווחים שהציעו את זה תמורת טאקר וגורדון, היא של פילי או של באטלר?

  45. שוק הפרי אייג'נטס היה בטירוף כזה בשעות הראשונות שלו שכבר לא נשארו שחקנים מעניינים על המדף חוץ מקוואי

  46. מישהו הבין מה פילי מתכוונת לעשות עם הורפורד אם יש להם כבר את אמביד והאריס סתם שחקן שעשתה להם כסף עוד כמה שנים ולא שווה את זה היה עדיף להחתים את דאנג'לו ראסל/ברוגדון או להשאיר עוד כסף למחליפים טובים

    1. הסיקסרס הם הקבוצה המעניינת ביותר עד כה בשוק השחקנים החופשיים.
      ההחתמה של הורפורד, לא קונבנציונלית ככל שתהיה, זו החתמה מרתקת –
      הורפרוד יודע לשמור על פורוורדים, יודע לרווח את המשחק (יותר מ-40% מהשלוש בפלייאוף האחרון), ויודע לנהל משחק.
      מה שהוא מביא לקבוצה זה את היכולת להישאר אפקטיביים (בדגש על ההגנה) במשך 48 דקות במשחק.
      בעונה שעברה, הסיקסרס היו קבוצת הגנה מהטובות בליגה ב-3 הרבעים הראשונים. ברבע האחרון הם היו במקום ה-22 בליגה.
      הסיבה היא אמביד. כאשר יש לו דלק במיכל, הוא אולי שחקן ההגנה מס' 1 בליגה. כאשר הוא מתעייף?
      תפוקתו צונחת, ויחד אתו גם תפוקת הקבוצה כולה.
      עם הורפורד בסגל, יהיו לסיקסרס 2 סנטרים שמסוגלים לתת היחד 48 דקות של הגנה עילית (כל אחד בנפרד הוא מגן נהדר. והם מסוגלים לשחק ביחד).
      בנוסף, צריך לקחת בחשבון שבמסגרת הסייו אנד טרייד על באטלר, הגיע לקבוצה ג'וש ריצ'רדסון.
      בגלל שהוא בהיט, הוא לא זכה להרבה כותרות בתקשורת האמריקאית, או אצלנו בהופס.
      מדובר בשחקן שמביא 3 אלמנטים קריטיים למשחקה של הסיקסרס:
      הגנה (אחד משחקני ההגנה הטובים ביותר בעמדת השוטינג גארד), קליעה סבירה (עולה כל באטלר באחוזים מה-3),
      ואולי הכי חשוב –
      הוא לא "יושב" לסימונס על הבלטה.
      הוא לא צריך את הכדור ביד בשביל להיות אפקטיבי.
      המשמעות היא שסימונס יכול שוב להיות הסימונס של לפני הטרייד עבור באטלר,
      ושהורפורד יקבל הרבה הזדמנויות להיות שותף בהנעת ההתקפה של הסיקסרס.
      .
      לגבי האריס –
      הוא רחוק מלהיות "סתם שחקן". הוא לא שחקן יוצר כמו באטלר. מה שהוא כן זה שחקן רב גוני שמסוגל לקלוע מכל הטווחים ולשמור על עמדות 3 – 4 בצורה סבירה +
      הוא יודע ליצור לעצמו מצבים (במקרה הצורך), הוא נהדר אוף דה בול. לא סתם הוא היה המטרה העיקרית של הסיקסרס.
      .
      השורה התחתונה?
      לטעמי, הסיקסרס סיימו לילה נהדר מבחינתם. כן, יש מצב שבעוד שנתיים החוזה של הורפורד יהיה יקר. אבל בשנתיים הקרובות (בדגש על השנה הבאה, אז אין בליגה פייבוריטיות ברורות), הסיקסרס יהיו מעומדת בכירה להעפלה לפיינלס, ומתמודדת ראויה במאבק על האליפות (לדעתי).

    1. באמת שאני אוהב את סאטו , אבל לא מבין מה שיקגו עשו פה
      יש לכם את קובי וויט שעכשיו הבאתם , קריס דאן , ולנטיין , ארצ'ידיאקונו , וגם לוין די בול-הוג

      חייבים לחתוך שחקנים בגארדים , או שהרבה חבר'ה ישחקו בגני ליג

  47. רוזייר חתם על 58 מיליון לכמה עונות? כבר ישבתי שהמניה שלו ברצפה והוא הולך לקבל מקסימןם 9 לעונה. מאוד הפתיע אותי…

  48. החמישייה של הלייקרס שנה הבאה
    רונדו
    קוואי ב 2
    לברון
    קוזמה
    דייויס

    הקטע הוא שגם הספסל אמור להיות חזק עם קולדוול פופ שקיבל שנתיים חוזים אסטרונומים בלייקרס רק בשביל הרגע הזה שיקבל מינימום בלי בעיה כי את הכסף עשה בזכות ריץ פול.
    איגואדלה אחרי ביי אאוט סת קארי טריסטן תומפסון אחרי ביי אווט או צנדלר מרקיף מוריס ועוד אפשרויות טובות יש

    1. – לברון יכול לעבור לשחק ב-4 כדי לשחק יותר בפוסט
      – למה שסת׳ קארי או מרקיף מוריס יגיעו בביי אאוט? איזשהו קבוצה תשלם להם יפה, תראה מה קורה בשוק

      1. סת קארי ומוריס שחקנים חופשיים.ביי אווט זה שחקנים בעלי חוזה כמו איגי ו טריסטן תומפסון.
        יכול להיות שישלמו להם יותר ולא יגיעו אבל אם לא ישלמו הרבה יעדיפו להגיע לאל איי גם מבחינת המקום וגם מבחינת הטבעות

        1. אוקיי, חשבתי שאתה מייחס את הביי-אאוט לכל השחקנים שציינת וזה לא נשמע לי הגיוני 🙂

          אבל גם ככה אני לא רואה את סת׳ קארי או מוריס מגיעים על חוזה מינימום. הם יכולים לקבל 10 מיליון לשנה בקלות

  49. קוואי הוא מה שמפריד בין 3 אליפויות רצופות ללייקרס והשוואת האליפויות של לברון למייקל לבין ריצה בצמרת אבל 0 אליפויות ב 3 שנים הקרובות
    כבר ב 2016 אמרתי שלברון סיים עם האליפויות אלא אם יהיה השחקן השלישי בטיבו בקבוצה בעקבות הגיל וזה מה שהחתמת קוואי תעשה

    1. אם אכן קאוויי מגיע ללייקרס,
      אני חושב שבפעם הראשונה נזכה לראות את גרסת לברון "מג'יק" ג'יימס.
      אין ללייקרס רכז אמתי.
      קאוויי ודייויס?
      הם זקוקים לשחקן יוצר לצדם בשביל להפיק מעצמם את המקסימום.
      המשמעות היא שיש ללייקרס, ללברון, ולצמד הכוכבים הטריים (אם וכאשר), סיכוי לנסות וליצור מצב נדיר של "הצלחתכם, הצלחתי".
      .
      אין לי מושג אם לברון יהיה מסוגל לוותר על נפח הזריקות שלו עד לרמה בו הוא השלישי בקבוצה בנקודות במשחק.
      אבל אם כן?
      אז יש מצב שזו תהיה לייקרס מאוד מעניינת.
      אותי תמיד סקרן לראות איך לברון מתפקד כפוינט פורוורד במשרה מלאה,
      בעונה בה הוא מאיים על ההובלה באסיסטים למשחק, ולא בנקודות למשחק.
      .
      דרך אגב,
      אם אכן לברון יצליח לעשות את השינוי הנדרש (וזה רחוק מלהיות מובטח),
      אני לא חושב שמישהו יתפוס אותו כשחקן השלישי בטיבו בקבוצה.

      1. זה השלב האחרון בקריירה של לברון והוא יידע לעשות את המעבר כפי שאמרת לשחקן יוצר ולפטם את קוואי ודייויס שנמצאים בשיאם המקצועי גם מבחינת הגיל.זה המתכון לאליפויות רצופות.
        גם קרי ודוראנט ויתרו על הרבה דברים בשביל ההצלחה הקבוצתית ואליפויות
        המצב הנכון יהיה שלברון יהיה בתפקיד היוצר עם ממוצע נק של 22-23 בערך וקוואי ודייויס המסיימים שכל אחד יהיה עם ממוצע נק של 25+.זה מתכון ל 3 אליפויות רצופות אם פציעות

        1. קוואי ודייויס נמצאים בנקודת השיא שלהם ולברון שעדיין מצויין פחות טוב ממה שהיה ב 2016 ובטח פחות טוב מ 2012 שאז היה מפלצת אתלטית.

    1. אם קוואי יגיע ללייקרס רוב הסיכויים שתהיה אליפות אחת. גג שתיים. שכח מזה שהלייקרס ישלטו בליגה. או שתהיה פציעה או ששחקן יישבר או שפשוט יעלה כוח חדש ורענן יותר

  50. קוואי בינתיים נהנה לראות את טורונטו, הלייקרס והקליפרס חסרי אונים עד שהוא יפרסם את ההחלטה.
    ההבדל בין המקרים הוא כזה: לטורונטו יש קבוצה מוכנה ששווה פלייאוף גם בלי קוואי, והרבה נכסים למכור אם מישהו מחליט לבנות מחדש.
    לקליפרס יש קבוצה די צעירה שעשתה פלייאוף ושיפור קל אמור להספיק להם בשלב הזה גם אם אין קוואי.
    ללייקרס יש 3 שחקנים בקבוצה.

  51. בס"ד
    לגבי הניקס- אם קוואי הסכים לבוא עם דוראנט אז יש כאן רווח ודאי עם סיכון/סיכוי אצל דוראנט והם היו חייבים לקחת זאת.
    לגבי קיירי-אני מסופק אם שווה להביא אותו ואת דוראנט לקבוצה של צעירים ללא שלד מרכזי.
    הניקס אם ויתרו על דוראנט היו צריכים ללכת בכל הכוח על קוואי-באטלר/קמבה כי המצב כרגע משנה את כל ההגמוניה וזה סכנה בשבילם.
    אני מבין שהם מנסים לבנות קבוצה שבמזרח תהיה שווה פלייאוף מהרף התחתון ועדיין לשמור על גמישות סבירה בזה שמחתימים חוזים לשנתיים.
    על רנדל נראה שהם בונים. אני מסופק אם שווה כזה חוזה.
    עדיין החוזים ככלל נראים גבוהים למרות שלא מופרכים לחלוטין כמו החוזים המוזרים של הארדוואי ונואה שנתנו בעבר.
    בכל מקרה הבעייה לדעתי בתפיסה ולא במעשה כזה או אחר. אני במקומם הייתי עובד אחרת לחלוטין- לוקח חוזים של שחקנים כמו איגודאלה תמורת בחירות כמו שעשו ממפיס, נשאר במוד חצי טנקינג שיאפשר עוד בחירה גבוהה, ומחפש שחקני פוטנציאל שלא פרחו עדיין.
    בדיוק כמו שעשו ברוקלין(ראסל, לה וורט, דיוונדי ועוד)…זה הדגם

  52. לא מבין את פורטלנד. איבדו היום שני שחקני חמישייה בלי מחליפים טובים והרוויחו עוד סנטר כשיש להם את נורקיץ' על המשבצת שלו. מהלך אדיר להיט – באטלר מגיע. שיחקו אותה

    1. רודני הוד עובר לחמישייה במקום הארקלס.הרוקי שנפל בדראפט ובסוף בחרו בו במקום ה 25 במקום אמינו או ז’אק קולינס ישודרג לחמישייה ווייטסייד תעודת ביטוח לנורקיץ שחוזר מפציעה קשה וגם כך עם חוזה שנגמר בקיץ הבא.לאונרד זה לא אבידה גדולה

    1. מיאמי חנוקים בשכר, כל הפחתה היא טובה עבורם. הבלייזרס… זה כבר סיפור אחר. אולי הם רוצים ביטוח עד שנורקיץ' יחזור מהפציעה.

  53. החתמה ללייקרס

    Free agent Troy Daniels has agreed to a one-year, $2.1M, agent Mark Bartelstein of Priority Sports tells @TheAthleticNBA @Stadium. Daniels gives the Lakers an elite shooter to pair with LeBron James and Anthony Davis and does not affect the team’s cap space.

  54. Free agent Troy Daniels has agreed to a one-year, $2.1M, agent Mark Bartelstein of Priority Sports tells @TheAthleticNBA @Stadium. Daniels gives the Lakers an elite shooter to pair with LeBron James and Anthony Davis and does not affect the team’s cap space.

  55. The Utah Jazz are planning to waive guard Raul Neto in order to create space to complete the Mike Conley Jr. trade, league sources tell @TheAthleticNBA @Stadium. Neto will become a strong option as a reserve point guard on the market.

  56. שחקנים חופשיים בולטים:
    רכזים: אלפריד פייטון, ראז'ון רונדו, איזייאה תומאס.
    גארדים: דני גרין, ווסלי מת'יוס, קנטביוס קלדוול-פופ.
    סמול פורוורדים: קוואי לנארד, קלי אובורה, ג'בארי פארקר.
    פאוור פורוורדים: מרקוס מוריס, קנת' פאריד, מרקיף מוריס.
    סנטרים: דמרקוס קאזינס, אנס קנטר, ווילי קאולי-סטיין, ג'בל מגי.

    1. לא נשאר מי יודע מה שחקנים ללייקרס לקחת (גם אם מגיע קוואי)
      אני מניח שרונדו יחזור לעוד עונה, מתיוס שגם ככה אין לו רגליים . פאריד בלי קליעה-מניח שיצליחו להביא במינימום, מגי..

      1. אם קאווי מגיע הם יוכלו להחתים את מקל זוסמן כספי שולדברנד וזלמנסון ועדיין יזכו באליפות. זה רונדו קאווי לברון קוזנה ודיוויס. 4 מפלצות התקפה מי יעצור אותם?

    1. Omg ירון אחד הגארדים הגרועים בליגה וואו הניקס הולך להיות קומדיה פייזדייל לא מגיע לחג ההודייה בורח עם חלוק ותרופות

  57. אחרי שמלי עזב את פנרבחצ’ה ועבר לניו אורלינס גם מרקו גודוריץ עוזב ועובר לממפיס
    לפני שנתיים שפנרבחצה זכו ביורוליג עזבו אותם בוגדנוביץ לסקרמנטו ואודו ליוטה

  58. הקונגרס עם החתמה טובה נוספת קצת עובר פיינג אבל קורי ג'וזף הוא שידרוג על יוגי פרל בעיקר בהגנה. הקינגס מעוניינים להחתים גבוהה נוסף במיד לבל ,אולי קאזנס שהביע התעניינות. הסגל כרגע רכזים פוקס,ג'וזף אחד מבין פרל ומייסון כנראה שפרל יחתך,סקנד הילד, בוגדנוביץ( שני שחקני הדראפט ג'ונס,גאי. סמול בארנס אריזה קורי ברוור. פאוור: באגלי ,ביליצה,סווניגן. סנטר דדמון,גיילס( מחפשים שחקן נוסף במיד לבל. אני מאד מרוצה מהאוף סיזן בעיקר מהגמישות בחוזים שתאפשר להחתים את השחקנים הצעירים בהמשך.

  59. מישהו יכול להסביר לי את הטרייד של פורטלנד וההיט??
    קודם כל אמינו עזב ועכשיו העבירו את הארקלס, מי אמור להיות העמדה 4 הפותח שלהם?? דבר שני איך בדיוק הדקות מתחלקות בעמדה 5 בין נורקיץ' ,חסן וקולינס שאף אחד מהם לא יכול לשחק בעמדה אחרת???

    1. יש את הרוקי שהיה אמור להיבחר בעשירייה הראשונה ונפל למקום ה 25. הוא אמור לפתוח במקום אמינו וזאק קולינס כן יכול לשחק 4
      רודני הוד טוב מהארקלס ויקודם לחמישייה

          1. נכון. טעות שלי. קנטר הולך לבוסטון למלא חלל מתחת לסל . יש המון שחקנים לעמדה 3 ,נראה לי שהארבע הטבעי היחיד הוא הרוקי ליטל ,לא קצת סוג של הימור???

      1. דאלאס עד לפני שבוע פינטזו על כריס מידלטון קמבה ווקר ניקולה ווצביץ ועוד שחקנים בלבל הזה ובסוף ההחתמה הכי גדולה שלהם זה סת קארי שעם כל האהבה הגדולה שלי לאחיו הוא עדיין ברמה של שחקן 6-7 בנבא

    1. נכון.השאלה מה בוסטון עושים בעמדה 4.לא בקיא בענייני תקרת השכר ואם הם יכולים להחתים את מרכוס מוריס או שחקן אחר או שפשוט ישחקו עם 2 סמול פוורדים כמו בתחילת שנה שעברה עם הייוורד וטייטום כשקמבה וגיילן בראון בגארדים

  60. למה ההחתמה של טרוי דניאלס בלייקרס לא יורדת מהקאפ ספייס שלהם של 32 מיליון דולר?
    אגב לדעתי זאת החתמה מצויינת – הוא עם 40 אחוז לשלוש ממוצע קריירה

    1. כי נראה לי הוא בא על תקן חוזה מינימום.גם אם הלייקרס יחתימו את קוואי כל שאר החוזים חוץ מ1 יהיו חוזי מינימום

      1. הלייקרס כדי למלא את הסגל אם קוואי יחתום יצטרכו בנוסף לדניאלה להחתים עוד 8-9 על חוזי מינימום וחוזהאחד מיד לבל

    2. אכן התאמה טובה, הוא בא על תקן מחליף שזורק כמה שלשות. לא תהיה הפתעה אם גם כרמלו יגיע בתפקיד דומה, עם קצת יותר דקות

  61. מה אתם אומרים על טרייד הורפורד, ראסל?
    פילי מרוויחה גארד צעיר ויוצר, שיגדל עם כל הסגל שלה.
    גלס יוצרת שלישיה של קרי, גרין והורפוד. ועם חזרה של קליי זאת קבוצה מפחידה

      1. צריך להפריש את הגופיות של דוראנט קרי קליי דריימונד איגי ואני אישית הייתי עושה את הכבוד הזה גם לשון ליבינגסטון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט