קפיצת מדרגה או שקיעה בבינוניות? פוסט אורח של עידן עופר

דריק פייבורס

 

 

קפיצת מדרגה או בינוניות?

אחרי  קיץ סוער ודראפט מעניין אך פושר הגיע הזמן לראות אילו שחקנים יעשו קפיצת מדרגה ואילו שחקנים ישקעו בבינוניות.

דרק פייבורס– הפורוורד הנהדר מיוטה נכנס לעונתו ה-3 בליגה. יוטה אמנם נכנסת לבנייה ועושה "טנקינג" אבל זוהי שנת מבחן בשביל פייבורס. עד כה הוא תיפקד כמחליף ראשון לגבוהים אבל עכשיו ללא מילסאפ וג'פרסון הוא נכנס למשבצת של הפאוור פורווד הפותח וחובת ההוכחה עליו להראות ליוטה שאחרי קיץ של אימונים משותפים עם ה-hall of famer  קארל מלון יש לה על מי לבנות  בזמן שהיא מחכה שאנדרו וויגינס יפול לידיים שלהם.

 

ג'ף טיג– הרכז המצויין הזה מוייק פורסט קיבל את החוזה של הקריירה שלו. לא הרבה חשבו ועדיין חושבים שהוא שחקן של 32 ל-4 שנים, אבל כנראה שאטלנטה חושבת אחרת. טיג שהעמיד ממוצעים לא רעים של 14.6 נק' ו7.2 אס' בעונה הרגילה חייב לשפר את המספרים הללו ולהוכיח שהוא שווה את החוזה  שלו ושהוא מסוגל להוביל את ההוקס לגבהים חדשים, אם לא ההוקס יבינו שלא זה השחקן שמסוגל להוביל אותם לאן שהם רוצים והם יתנו את ההזדמנות לדניס שרודר הגרמני שהרשים מאוד בליגת קיץ וזכה להשוואות מחמיאות לרונדו.

 

או ג'יי מאיו – השוטינג גארד מ- usc  בא אחרי עונה לא רעה בדאלאס ובזכותה קיבל חוזה של 28 ל-3 שנים מהבאקס. הבעיה עם מאיו שאחרי חצי עונה טובה החצי השני של העונה היה מרובה בפציעות. מאיו שבתיכונים הושווה לקובי בראיינט מגיע לעונה הקרובה כשחקן המרכזי של הבאקס. מאיו שהעמיד ממוצעים של 15.3 נק' ו4.4 אס' למשחק צריך להצדיק את החוזה שקיבל ולהוכיח שביכולתו להיות הסופרסטאר שכולם חשבו שיהייה ולא שחקן משלים טוב כמו שהיה מאז שהגיע לליגה לפני חמש עונות.

 

ג'רמי לין– אני מניח שחלקכם תוהים למה לין נכנס לרשימה הזו. הסיבה העיקרית היא כי לדעתי הוא השחקן הכי חשוב של הקבוצה אולי הכי מעניינת בליגה בעונה הקרובה. הארדן, פרסונס והאוורד יהיו טובים העונה, זו לא השאלה, השאלה היא אם לינסניטי שפרץ לתודעה לפני 2 עונות מסוגל להיות זה שיחבר את חבורת השחקנים המוכשרת שהורכבה ביוסטון. לין שהעמיד ממוצעים של 13.4 נק' ו6.1 אס' למשחק בעונה הסדירה ורק 4 נק' ו2 אס' למשחק בפלייאוף יהייה חייב לשפר את הנתונים הללו ולהיות הרבה יותר יציב ממשחק למשחק על מנת שהרוקטס יוכלו להגיע גבוה השנה ושלין עצמו שהיה מעורב בלא מעט שמועות של טריידים ביחד עם עומר אסיק ישאר בקבוצה ויוכיח שהחוזה הגדול שקיבל היה מוצדק.

אריק גורדון– ניו אורלינס בונה קבוצה מעניינת. הוליידי, אוונס ואנטוני דיוויס זו התחלה לא רעה, אבל החלק החשוב בקבוצה הוא גורדון. הבעיה של גורדון זה הפציעות, במשך 2 העונות האחרונות הוא לא הצליח להישאר בריא  ולשחק באופן סדיר ובאותה רמה מתקופתו בקליפרס. העונה לגורדון יש את אוונס שיתפקד בעיקר כשחקן שישי או כ- SF  הפותח, אבל אם גורדון לא יוכיח שהוא התגבר על הפציעות ושהוא מסוגל לחזור ולשחק כמו בשנים הראשונות שלו בליגה הוא ימצא את עצמו בקבוצה אחרת מהר מאוד.

 

שווים אזכור:

קמבה ווקר– הגארד שבמכללות הושווה לאלן אייברסון צריך להעלות את רמתו להוכיח שביכולתו לחבר את חלקי הפאזל הלא רעים שנמצאים בבובקאטס.

ברנדן נייט– נייט שעדיין לא ברור אם הוא PG  או SG  צריך להראות שהוא מספיק טוב לתפקד כ-PG   ושהדיבורים על הבאת רונדו לא מוצדקים, ובדיוק בשביל זה הביאו את צ'ונסי בילאפס.

ווסלי ג'ונסון- עונה של להיות או לחדול בשביל ה-SG/SF  שנבחר 4 בדראפט ע"י מינסוטה. חתם על חוזה מינימום בלייקרס וכנראה שהוא או ניק יאנג יפתח בחמישייה וזו בדיוק ההזדמנות והמקום בשבילו להוכיח שיש לו מקום בליגה הזו כרול פלייר איכותי.

 

ווסלי ג'ונסון

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. החוזה של טיג לא ממש יוצא דופן אפילו בהנחה שישמור על המספרים מהעונה האחרונה בלי להשתפר.
    סטאקי ירוויח העונה, 8.5 מיליון, ג'ורג' היל 8 מיליון (14 נקודות ופחות מ-5 אסיס'), ג'מיר נלסון מעל 8 מיליון, קלדרון ב-7 לעונה, ג'רמי לין, דרגיץ'….

  2. א.ב, כתבתי על זה שהוא צריך להצדיק את החוזה שקיבל. כל אחד מהשחקנים שרשמת קיבל חוזה גדול אחרי עונה טובה אבל לא בהכרח הצדיק אותו ובגלל זה החוזה שקיבל טיג מעלה סימני שאלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט