גרג אוגדן מסיים את ההדגמות היום; ההחלטה ביום א' הבא (או לפני) / מנחם לס

הנה החדשות האחרונות לגבי גרג אודן ש-8 קבוצות כבר סיימו לעבוד איתו, כל אחת 90 דקות לפי ההסכם בינו לבין הקבוצות הרודפות אחריו:

1. הוא נראה מצויין. הוריד משקל, ונראה מאושר.

2. הוא רץ ללא כל קושי נראה לעין; נראה קליל וזריז.

3. הוא מרים משקולות באותו משקל ומספר לחיצות כמו כשהיה בשיאו באוהיו סטייט.

4. הוא מנתר יותר ויותר גבוה. מראה לכל קבוצה כמה דאנקים פשוטים, וזהו. שיסיקו את המסקנות לבדם.

הוא עדיין לא מנסה להגיע לשיאי הגבהים של העבר, אבל הוא אמר למוריי גידנייקן מה-'אורגוניאן' שהוא יכול להגיע לגבהים של פעם ללא קושי אילו ניסה, אבל הוא בכוונה לא רוצה להראות הכל בינתיים למנכ"לים ומאמני הקבוצות שבאים לחזות בו. הוא יודע שהדבר הטוב ביותר הוא "TO KEEP THEM GUESSING".

במילים אחרות, האמינו או לא, גרג אודן – 2.14 מ' והכל – נראה מוכן לחזור לכדורסל אחרי אוברול כללי לגופו ונפשו, כשהוא נראה בדיוק כמו הגרג אודן של לפני 3.5 שנים, הפעם האחרונה שהופיע למשחק NBA נגד היוסטון רוקטס, משחק בדצמבר 5, 2009, בו שבר גם את עצם הפטלה המגינה על הברך, וגם את הטיביה (העצם הארוכה היותר עבה המחוברת לברך ולכף הרגל; העצם השנייה הדקה יותר היא הפיבולה). מאז הוא עבר סרייה הנראית כבלתי פוסקת של ניתוחים וריהביליטציה במטרה מוצהרת לחזור לשחק. הבעייה בשבירת הטיביה היא הבעייה שישנה לסוסי מרוץ שאותם נאלצים להרדים לנצח עם פציעת הטיביה, כי משקל הסוס הגדול הוא מעמס גדול מדי עבור העצם הדקה הזאת שלא מצליחה להתאחות בצורה חזקה מספיק. אותו דבר עם אודן: משקלו העצום גרם לעצם השבורה בעיות הולכות ונשנות.

 

 

השחקן הזה בן ה-25, בחירת הדראפט מס' 1 ב-2007 נראה כאילו הבעיות מאחוריו. לפני שבוע הוא ביצע מאתיים ניתורים רצופים והכל צולם בוידיאו עבור כל העולם לחזות. שמונה קבוצות (ומספרן הולך וגדל יומית) הביעו עניין רב ב-"אודן החדש" ונראה כאילו הגלגל התהפך. בעוד שרק לפני כחודש הוא היה זה שרץ אחרי הקבוצות, עתה הקבוצות רצות אחריו. לפני כחודש זה היה הוא שטס מאולם אחד לשני לבקר קבוצות שחפצו ביקרו. היום? הם כולם באים אליו לאולם כדורסל 'סודי' בעיר מגוריו אינדינאפוליס. אותו דבר כמו מוחמד: כשהוא סרב לבוא אל ההר, ההר נאלץ לבוא אליו.

הנה הן הקבוצות שהחלו ללקק לו את התחת עם "ההצעות הכספיות הטובות ביותר; המאמן הטוב ביותר; הסכוי לאליפות הגדול ביותר; הסיכוי לכמות דקות גדול ביותר, והסיכוי לחסויות, תגמולים, ופרומושיון גדולים ביותר": מיאמי, סאן אנטוניו, קליבלנד, בוסטון, דאלאס, סקרמנטו, אינדיאנה, וממפיס. לאף אחת אין את האפשרות להציע לו 'הכי טוב' בכל התחומים. עליו יהיה להחליט בין כסף, סכוי לשחק, סכוי לאליפות, כימייה עם שחקנים, מאמן, וטיב השוק. בסופו של דבר ההחלטה תהיה תלוייה במה שליבו לוחש לו כי אין אפשרות מתמטית לקביעת ההצעה הטובה ביותר.

נקודת השבירה היא שהוא מבקש GUARANTEED CONTRACT לזמן ארוך ואף מנכ"ל לא רוצה להיראות הטיפש הגדול שהחתים אותו למקסימום שנים והוא ניפצע במשחק הרביעי ומסיים את הקריירה. הבנאדם השתתף רק ב-82 משחקים ב-5 שנות NBA, ויצא לו מוניטין כשל אנדרה ביינום כ-"כלי שבר המחפש להישבר שוב בהזדמנות הראשונה!".

מישהו יהיה ה-GAMBLER. המנכ"ל שיעיז יהפוך לחכם מכולם או הטיפש מכולם. אני מקווה שיהיה זה פט ריילי שיסכים להציב את צווארו על סכין הגיליוטינה.

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. דוק אני מקווה כמוך שהמיפלץ הזה יבוא למיאמי כי רק שם באמת יש לו סיכוי לאליפות ואני די פסימי בקשר להמשכיות שלו לעונות הבאות. הלחץ על הגוף זה לא דומה כהוא זה למה שהוא הציג לקבוצות שרודפות אחריו נחיה ונראה

    נ.ב. כתבתי לך משה וכזה בפוסטרים קודמים נראה שיש לך איזו שהיא בעיית האקים אירנים.
    כשאני גולש דרך האייפון לאתר הוא הביא 2-3 דפים באירנית (כתוב באנגלית משהו על צוות ביטחון או משהו כזה) אם תרצה אשלח לך צילום מc

  2. המשך- צילום מסך. יש לציין שזה מופיע רק בגלישה דרך האייפון ולא דרך המחשב
    תודה דוק על כל הדברים המעניינים והמאלפים שיש רק באתר כמו שלך

  3. אם קיובן וגנרל מנגר החדש של דאלאס שקר כל שהוא לא מחתימים אותו זה יהיה פספוס ענק של דאלאס אחרי שלא הצליחו אם הווארד

  4. למה??? מי מבטיח לכם שהברכיים שלא ישרדו משך כל העונה?

    מישהו שם לב פתאום מול איזה יריבות מיאמי תצטרך להתמודד במזרח??

    נגמר הבית זונות, פתאום יש לך לא מעט מגדלורים להתעסק איתם בצבע.

    וגם אם ישרוד את העונה מישהו מבטיח שהברכיים שלו יתמודדו בפלייאוף מול ווסט, היברט, סקולה או מה שיש לברוקלין, דטרויט, קליבלנד להציע??

    אני אגיד שוב וכאחד שראה בלייב לא מעט משחקים של אודן מהימים הנוצצים שלו במכללה ב2007, זה ריסק אחד ענק.

    גם אם 300 פרופסורים יגידו לו מחרותיים שהוא יכול להתחיל לשחק הופס אף אחד מהם לא יודע לחזות עם הברכיים שלו יתפוצצו באמצע מרץ. המזרח הרבה יותר מסוכן למיאמי השנה.
    הרבה יותר בעיות קבוצות מזרחיות יוכלו לעשות למיאמי בצבע.

  5. מנחם אני פשוט מת על הכתבות שאתה מתחיל עם קצת מידע מדעי 🙂

    האמת שלא ידעתי שהוא שבר את הפטלה!. זה מדהים כי לפי follow up שעשו בקרב ספורטאים שהתפרס על פני 7 שנים, פציעות ברכיים תופסות בין 15-50% מכלל פציעות הספורט!!!. מתוכם, האחוז של שבר בעצם הקטנטנה והכה חשובה הזו, תופס בסה"כ 0.5-1.5% מכלל פציעות העצם.

    אני מקווה שהוא יצליח לחזור לשחק, גם אם הוא יחזור ל80-90% יכולת זה מדהים, הרי הבחור כבר פרש מכדורסל פעיל. בעיני זה לא פחות מנס!

    לדעתי אם הוא מגיע בסוף למיאמי זה סוגר את הליגה גם העונה כי הוא יפתור להם לא מעט בעיות, בטח ובטח על רקע החיזוק של הספסל של אינדיאנה (סקולה לדעתי הוא הגניבה הגדולה שלהם, שחקן אדיר)

  6. כמה זמן ומילים מבוזבזות על שחקן שלא שיחק בליגה כמעט בכלל
    שבור פצוע
    שגם אם יחזור- אני צנצנת- אם לא יפצע שוב בכלום זמן.
    הוא לעולם לא יהיה פקטור.

    חלק מהטמטום האמריקאי שהדוק אוהב כל כך- שאדם מקבל שכר והכנסה לפי הגודל הפיזי והפוטנציאל שלו- אבל לא לפי מה שעושה בפועל בכלל.
    ולא חסרים דוגמאות לאמריקאים טיפשים ששילמו מליוני דולרים על שחקנים שכל החיים היו פצועים ויהיו פצועים.

    דביליזם טהור ממעלה ראשונה.
    פתטי.

  7. הוא בהחלט יכול להיכנס לפוסט של מומי על המכוערים…
    הוא צריך ללכת למקום עם הצוות הרפואי הכי טוב, ודווקא כזה שלא ידרוש ממנו יותר מידי דקות משחק.

  8. הוא צריך ללכת למיאמי שם יש לו סיכויי אליפות הכי גבוה והוא ישחק שם די הרבה מכיוון שיש למיאמי רק עוד סנטר אחד בסגל

  9. מיאמי זקוקה לאודן לכמה דקות במשחק ולסדרת פלייאוף נגד קליבלנד או אינדיאנה
    ובמיאמי הלחץ עליו הכי קטן – הם זכו בלעדיו, והוא לא יידרש להרים קבוצה מפסידה לפלייאוף. אפילו לא לפוח בהרכב.
    המודל הוא החוזה שבינום חתם בקליבלנד – שנתיים, כאשר רק חלל מהשכר לשנה הראשונה מובטח והשאר על בסיס ביצועים וכשירות. ברור שיקבל פחות מהכסף המובטח לביינום…

    יהיה משמח לראות את אודן משחק כדורסל. אבל הישמרו מאופטימיות.

  10. נו באמת.

    "to keep them guessing" זה הדבר האחרון שאודן רוצה.

    כל הבעיה שלו היא שכולם "guessing".

    וכולם רואים בו הימור גדול ולא תולים בו תקוות גדולות.
    בגלל זה ההצעות היחידות שיש לו הן חוזי מינימום פחות או יותר ללא התחייבויות לטווח ארוך.

    יש סיבה שהוא עוד לא חתום בשום מקום, והסיבה היא לא הביקוש הגדול אלא ההצעות הנמוכות.

    אין שום דבר שהוא מנסה לא להראות לקבוצות האלה.
    הוא רוצה חוזה, והוא רוצה את החוזה הכי גדול שהוא יכול לקבל כי זה יכול להיות החוזה האחרון שלו.
    אז בוא נפסיק להתייחס לעניין כאילו הוא יושב להנאתו ומסנן הצעות מקבוצות שמתחננות אליו לחתום…

  11. היה לא מזמן איזה שחקן של פורטלנד עם בעיות ברכיים שחזר מפרישה, אמרו שלא יעמיסו עליו, שיעלה לתרום כמה דקות מהספסל ועוד בלה בלה בלה… הצליח לגרד 5 משחקים לפני שהיה צריך עוד ניתוח. עצוב אבל זו המציאות.
    אם היה משהו בברכיים היו סוחטים אותו כבר מזמן, הדבר היחיד שמשחק לאודן, בהפוך על הפוך, זה שהוא סוג של הד קיייס, יש לו כל מיני בעיות אישיות שיכול להיות שהיו חלק בפרישה המוקדמת שלו ואולי זה לא 100% בגלל ברכיים גמורות.

  12. נראה מי יצחק אחרון. (נדמה לי שיהיו שניים שיצחקו: אודן והדוק). נחייה ונראה. אני יודע עובדתית ש-8 קבוצות מעוניינות בו. מוכנות לחתום איתו הרגע. הוא פשוט מחכה להצעה הכספית הגדולה ביותר.

    1. דוק' לס אתה יודע על איזה סכום הוא בערך מדובר? ומיאמי יכולה להרשות לעצמה להחתים אותו? כי אני יודע שהם כבר מעבר לתקרה ומעניין עד כמה הם מוכנים לחרוג בשבילוץ
      ומבין ג'ואל אנתוני ,ג'ואן הווארד ג'יימס ג'ונס וראשד לואיס לא יכלו לוותר שם על מישהו? כולם בקושי משחקים, לאף אחד לא נגמר חוזה או שאפשר לנסות להעביר(לא שיהיה ביקוש מיוחד אבל בכול זאת) השיקול בעיקרי שנראה לי זה אולי לאימונים .

    1. כי הוא חיובי בחדר ההלבשה, למעשה חצי מאמן גבוהים, ואחרת לאף אחד מהפאב פייב (שווים כתבה – רמז לדוק) לא היתה טבעת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט