היום בשתיים דראפט האן.בי.איי שישודר בספורט 5. במשבצת הזאת נעדכן על הטריידים במהלך הדראפט ואתם מוזמנים להשתמש בה כדי לדבר ביניכם על הבחירות. בין המועמדים השנה שמות כמו זאיון וויליאמסון, ג'ה מוראנט, אר ג'יי בארט וגם יובל זוסמן שעשוי להיבחר בסוף הסיבוב השני.
הבחירות:
סיבוב ראשון | סיבוב שני |
---|---|
1.ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון (F - דיוק) | 31.ברוקלין נטס (מניו יורק) ניקולס קלקסטון (C - ג'ורג'יה) |
2.ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט (G - מורי סטייט) | 32.מיאמי היט (מפניקס דרך אינדיאנה) קי זי אוקפלה (SF - סטנפורד) |
3.ניו יורק ניקס אר ג'יי בארט (G/F - דיוק) | 33.בוסטון סלטיקס (מקליבלנד דרך פילדלפיה) קרסן אדוארדס (PG - פרדו) |
4.אטלנטה (מהלייקרס דרך ניו אורלינס) דיאנדרה האנטר (F - וירג'יניה) | 34.אטלנטה (משיקגו דרך הסיקסרס) ברונו פרננדו (C - מרילנד) |
5.קליבלנד קאבלירס דריוס גארלנד (G - ונדרבילט) | 35.ניו אורלינס (מאטלנטה) מרכוס סילבה (F - ברזיל) |
6.מינסוטה טימברוולבס (מפניקס) ג'ארט קאלבר (G - טקסס טק) | 36.שרלוט הורנטס (מוושינגטון דרך אורלנדו) קודי מרטין (F - נבאדה) |
7.שיקגו בולס קובי ווייט (G - נורת' קרוליינה) | 37. דטרויט (מדאלאס) דוידיאס סרבידיס (F -ליטא) |
8.ניו אורלינס פליקנס (מאטלנטה) ג'קסון הייז (C - טקסס) | 38.שיקגו בולס (מממפיס) דניאל גאפורד (C - ארקנסו) |
9.וושינגטון וויזארדס רוי האצ'ימורה (F - גונזאגה) | 39.גולדן סטייט (מניו אורלינס) אלן סמיילג'יץ' (C - סרביה) |
10.אטלנטה הוקס (מדאלאס) קאם רדיש (F - דיוק) | 40.סקרמנטו קינגס (ממינסוטה דרך פורטלנד) ג'סטין ג'יימס (G - וויאומינג) |
11.פיניקס סאנס (ממינסוטה) קמרון ג'ונסון (F - נורת' קרוליינה) | 41.גולדן סטייט ווריורס (מהלייקרס דרך אטלנטה) אריק פאסקאל (F - וילאנובה) |
12.שרלוט הורנטס פי ג'יי וושינגטון (F -קנטאקי) | 42. וושינגטון (מסקרמנטו דרך פילדלפיה) אדמירל סקופילד (F - טנסי) |
13.מיאמי היט טיילר הירו (G - קנטאקי) | 43.מינסוטה טימברוולבס (ממיאמי דרך שרלוט) ג'יילן נוול (G - וושינגטון) |
14.בוסטון סלטיקס (מסקרמנטו דרך פילדלפיה) רומיאו לנגפורד (G - אינדיאנה) | 44.דנבר (משרלוט דרך מיאמי) בול בול (C - אורגון) |
15.דטרויט פיסטונס סקו דמבויה ( SF - גינאה) | 45.דאלאס (מדטרויט) אייזאה רובי (F נברסקה) |
16.אורלנדו מג'יק צ'ומה אוקקה (PF - אובורן) | 46.לוס אנג'לס לייקרס (מברוקלין דרך אורלנדו) טיילן הורטון-טאקר (F -איווה סטייט) |
17. ניו אורלינס פליקנס (מברוקלין דרך אטלנטה) ניקל אלכסנדר-ווקר (SG - וירג'יניה טק) | 47.ניו יורק ניקס (מאורלנדו דרך סקרמנטו) איגי ברזדייקיס (F - מישיגן) |
18.אינדיאנה פייסרס גוגה ביאטזה (C - סרביה) | 48.לוס אנג'לס קליפרס טראנס מאן ( F - פלורידה סטייט) |
19.סן אנטוניו ספרס לוקה סמאניץ' (PF - סלובניה) | 49.סן אנטוניו ספרס קוונדארי וות'רספון (G - מיסיסיפי סטייט) |
20. פילדלפיה 76' (מהקליפרס דרך בוסטון) מת'יס ת'יבולה (SF - וושינגטון) | 50.יוטה ג'אז (מאינדיאנה) ג'רל ברנטלי (F - צ'רלסטון) |
21.ממפיס גריזליס (מאוקלהומה סיטי) ברנדון קלארק (PF - גונזגה) | 51.בוסטון סלטיקס טרמונט ווטרס (G - לואיזיאנה סטייט) |
22.בוסטון סלטיקס גראנט וויליאמס (SF - טנסי) | 52.שרלוט הורנטס (מאוקלהומה סיטי) ג'יילן מקדניאלס (F - סן דיאגו סטייט) |
23.אוקלהומה סיטי ת'אנדר (מיוטה דרך ממפיס) דריוס ביזלי - (SF - ארה"ב) | 53.יוטה ג'אז ג'סטין רייט-פורמן (G - הופסטרה) |
24.פיניקס סאנס (מפילדלפיה דרך בוסטון) טיי ג'רום - (SG - וירג'יניה) | 54.פילדלפיה 76' מריאל שאיוק (F - איווה סטייט) |
25.פורטלנד טרייל בלייזרס נאסיר ליטל (SF - נורת' קרוליינה) | 55.סקרמנטו קינגס (מיוסטון דרך ניו יורק) קייל גאי (G - וירג'יניה) |
26.קליבלנד קאבלירס (מיוסטון) דילן ווינדלר (SF - בלמונט) | 56.ברוקלין (מפורטלנד דרך הקליפרס) ג'יילן האנדס (G - יו.סי.אל.אי) |
27.לוס אנג'לס קליפרס (מדנבר דרך ברוקלין) מפיונדו קבנגלה (C - פלורידה סטייט) | 57.דטרויט פיסטונס (מדנבר דרך פילדלפיה) ג'ורדן בון (G - טנסי) |
28.גולדן סטייט ווריורס ג'ורדן פול (SG - מישיגן) | 58.יוטה ג'אז (מגולדן סטייט) מייה אוני (G - ייל) |
29.סן אנטוניו ספרס (מטורונטו) קלדון ג'ונסון (SF - קנטאקי) | 59.טורונטו ראפטורס דוואן הרננדז (F - מיאמי) |
30.קליבלנד קאבלירס (ממילווקי דרך דטרויט) קווין פורטר ג'וניור (SG - יו.אס.סי) | 60.סקרמנטו קינגס (ממילווקי) וניה מרינקוביץ' (G - סרביה) |
הסיקסרס העבירו את הבחירה -57 בדראפט לדטרויט פיסטונס
*
הווריורס העבירו את הבחירה ה-58 בדראפט ליוטה ג'אז תמורת מזומן.
*
הקינגס מעבירם את הבחירה ה-47 בדראפט לניקס תמורת הבחירה ה-55 ומזומן.
*
הפייסרס מעבירים את הבחירה ה-50 בדראפט ליוטה ג'אז תמורת בחירת סיבוב שני עתידית.
*
מיאמי העבירה את הבחירה ה-44 בדראפט לדנבר תמורת בחירת סיבוב שני עתידית ומזומן.
*
הסיקסרס העבירו את הבחירה ה-42 דראפט וג'ונתון סימונס לוושינגטון תמורת מזומן.
*
הפליקנס העבירו את הבחירה ה-39 בדראפט לגולדן סטייט תמורת שתי בחירות סיבוב שני עתידיות ומזומן.
*
אורלנדו מג'יק העבירות את הבחירה ה-46 בדראפט ללייקרס תמורת מזומן ובחירה עתידית.
*
דטרויט העבירו את הבחירה ה-45 בדראפט יחד עם שתי בחירות סיבוב שני עתידיות לדאלאס תמורת הבחירה ה-37.
*
הסיקסרס העבירו לאטלנטה את הבחירה ה-34 תמורת הבחירה ה-57 בדראפט ושתי בחירות סיבוב שני עתידיות.
*
אינדיאנה פייסרס מעבירים את הבחירה ה-32 שקיבלו מקודם יותר מהסאנס למיאמי היט תמורת 3 בחירות סיבוב שני עתידיות.
*
הקאבלירס העבירו את הבחירה ה-30 בדראפט לפיסטונס תמורת 4 בחירות סיבוב שני עתידיות.
*
ברוקלין העבירו את הבחירה ה-27 בדראפט לקליפרס תמורת הבחירה ה-56 בדראפט ובחירת הסיבוב הראשון של פילדלפיה ב-2020.
*
הסלטיקס העבירו את הבחירה ה-24 בדראפט שקבילו מפילדלפיה לפיניקס סאנס יחד עם ארון ביינס תמורת בחירת הסיבוב הראשון של מילווקי ב-2020.
*
אוקלהומה סיטי העבירו את הבחירה ה-21 בדראפו לממפיס תמורת הבחירה ה-23 ובחירת סיבוב שני ב-2024.
*
פילדלפיה שלחו את הבחירה ה-24 והבחירה ה-33 בדראפט לסלטיקס תמורת הבחירה ה-20.
*
פיניקס לא עוצרים ושולחים את הבחירה ה-6 בדראפט למינסוטה תמורת הבחירה ה-11 ודריו סאריץ'. לסאריץ' עוד שנה על חוזה הרוקי שלו.
*
הניו אורלינס פליקנס שולחים את הבחירה ה-4 בדראפט אותה השיגו מהלייקרס לאטלנטה הוקס תמורת הבחירות ה-8, 17 ו-35 בנוסף לבחירת הסיבוב הראשון המוגנת של קליבלנד מ-2020. הפליקנס יעבירו להוקס גם את הבחירה ה-57 בדראפט והחוזה המסתיים של סולומון היל.
*
פיניקס סאנס מעבירים לאינדיאנה את הפורוורד טי ג'יי וורן והבחירה ה-32 בדראפט תמורת מזומן. וורן הוא סקורר מוכח שסיים עונה של 18 נקודות למשחק והוסיף לארסנל שלו אחוזים משופרים מעבר לקשת (43%). הוא גם נמצא על חוזה נוח לשלוש שנים ויוכל לעזור לפייסרס באופן מיידי. הסאנס מנסים לפנות מקום מתחת לתקרה כדי לפתות את אחד הרכזים בשוק החופשי (ריקי רוביו למשל).
*
מילווקי העבירה את טוני סנל והבחירה ה-30 לדטרויט תמורת ג'ון לוייר. העונה סנל שיחק 17.6 דקות למשחק וקלע ב-39.7% מהשלוש ואילו לוייר קלע 3.8 נקודות עם 2.4 ריבאונדים בממוצע. סנל יסייע לדטרויט בעמדות הכנפיים.
*
אטלנטה העבירה למיאמי את הבחירה ה-44 תמורת 1.9 מיליון דולר ובחירת סיבוב שני עתידית ב-2024. הבחירה היא במקור של שארלוט (הועברה להוקס בדראפט הקודם).
*
אטלנטה העבירה לגולדן סטייט את הבחירה ה-41 בדראפט תמורת 1.3 מיליון דולר ובחירת סיבוב שני עתידית ב-2024. להוקס עדיין נשארו 4 בחירות (שלוש מהן בסיבוב הראשון והבחירה ה-35). הווריורס שעומדים לשלם מס מותרות עצום מחפשים אופציות זולות למלא את הסגל.
*
בוסטון מחפשת טרייד על ארון ביינס בניסיון לפנות מקום בתקרת השכר. ביינס, 5.6 נקודות עם 4.7 ריבאונדים למשחק, ירוויח 5.4 מיליון דולר בעונה הבאה. לא מן הנמנע שנראה את בוסטון מוותרת על אחת מבחירות הסיבוב השני שלה בניסיון לשכנע קבוצות לקחת את האוסטרלי.
*
תודה רבה רועי.
.
כמה כסף בוסטון כבר יכולה להרוויח בטרייד כזה, הרי גם השחקן שיגיע תמורת ביינס ירוויח כמה מיליונים לא? וכמה זה משפיע על הצעות שהיא יכולה לתת? מספיק כדי לפתות שחקן משמעותי? אם לא, נראה לי שזה פשוט חלק משינוי הכוון יקב עזיבת קיירי והורפורד ושהם פשוט מחפשים שחקן צעיר יותר שיתאים לטיימליין החדש.
לא בהכרח הוא יכול לעבור תמורת חוזה לא מובטח ואז הם חוסכים .
נכון, תודה.
לפי ניתוחים שקראתי (ואני לא יודע כמה הם מהימנים, גיא ודדי יתקנו אם צריך), אם בוסטון מטרידה את ביינס וחותכת/לא מחדשת למי שאפשר (ביי ביי רוזייר סמי, מוריס ותייס) אז יש לה 38 מליון פנויים בקפ-ספייס. לא יודע כמה זה חכם לעשות את זה אבל אולי לשם איינג׳ מכוון.
https://www.masslive.com/celtics/2019/06/heres-a-step-by-step-look-at-how-the-boston-celtics-can-open-almost-39-million-in-cap-space.html
מעניין. זה מספיק למקס אפילו אם משאירים חלקם מהם. למי הם יציעו לדעתך? פורוורדים יש בשפע. אין סנטרים פנויים בסכום הזה, למיטב זכרוני. כנראה גארד? באטלר יהיה רעיון גרוע עם הצעירים. אולי קמבה?
לא נראה לי שהסלטיקס בכיוון של ניקוי אורוות כללי.
אני לא אתפלא אם ניקוי אורוות זה אכן הכיוון, אחרת למה לחתוך שחקן כמו ביינס?
טרייד על היוורד??
לא יודע אם זה חכם אבל ווצ'יביץ'?
אני חושב ששני שחקנים עשויים להתגלות כ״גניבת הדראפט״. ברנדון קלארק, ווקבנגליי (האחיין של דיקמבה) שיהיו בין חמשת השחקנים הכי מוצלחים במחזור.
מקווה, אגב, שהניקס (אותה אני אוהד), לא יפשלו וייקחו את בארט, יחתימו את kd ויכוונו חזק לעונת 20-21 עם הצעירים שיתבשלו עוד עונה ועוד שחקן max
מונדיאל נשים הולנד נגד הקנדיות. הז׳יטונים יצאו במרמה מהולנד שנשרק פנדל שלא היה עבור קנדה. מאוד מעניין שהVAR אישר שלא היה כלום.. אבל מי יודע אולי קנדה תחלץ 0-0 שכולם חשבו שכבר לא יכול לקרות!
0-0
רק מקודם דווח על ידי מישהו (צוטט על ידי דדי) שביינס קיבל הבטחה שלא מטרידים אותו? חבל מאוד אם הוא עוזב, כי בשביל 5 מליון לעונה הוא ווליו פור מאני מצויין.
עושה רושם שבוסטון משאירים בסגל את כל ארבעת בחירות הדראפט שלהם כי כרגע סטיבנס צריך לשים מדים על המנקה בשביל שתהיה לו חמישייה. או זה או שבונים שם על גרשון ׳הדוב המרקד׳ יבוסלה.
מדים על המנקה…. חחח
הימורים איפה כריס פול מסיים את הערב?
תחשוה שלי בבוסטון.
מכל טעויותיו של איינג' זו תהיה הגדולה ביותר…. בנוסף, בשביל פול לא צריך לפנות מקום בתקרה, אפילו ההפך. לא נשמע לי סביר.
נכון ולכן זה לא יקרה אני נותן לאיינג' הרבה יותר קרדיט מזה.
הערכה שלי פול יסיים את הערב ……ביוסטון
אפשר להמר שלא משנה איפה, הוא בסוף יהיה ממורמר? או שזה יותר מדי להמר בקזינו של הבית?
ססארי מפסידה אליפות?
משחקת בחוץ
שירות לציבור חלוקה לפי קבוצות
מהסוף להתחלה (בדירוג)
מזרח
ניקס :
בחירות 3+ 55
קליבלנד :
בחירות 5 ו 26
שיקגו :
בחירות 7 ו 38
אטלנטה :
בחירות 8 , 10 , 17 ו 35
וושינגטון :
בחירה מס' 9
מיאמי :
בחירות 13 + 44
שארלוט :
בחירות 12 + 36 +52
דטרויט :
בחירות 15 +30 +45
אורלנדו :
בחירות 16 +46
ברוקלין :
בחירות 27 +31
אינדיאנה :
בחירות 18 +50
בוסטון :
בחירות 14 , 20 ,22 , 51
פילי :
בחירות 23 , 33 ,34 , 54
טורונטו :
בחירה מס' 59
מילווקי :
נכון לעכשיו המזרחית היחידה שלא בחגיגה.
מערב :
פיניקס :
בחירות מס 6 +32
דאלאס :
בחירה מס 37 .
ניו אורלינס :
בחירות מס .1 , 4 , 39 ,57
ממפיס :
בחירות מס 2 , 23
מינסוטה :
בחירות מס 11 +43
לייקרס :
את החגיגה שלה כבר עשתה השבוע נכון לעכשיו מחוץ לחגיגה הלילה.
סקרמנטו :
בחירות מס 40 +47 +60
קליפרס :
בחירות 48 +56
ס.א
בחירות 19 +29 +49
אוקלהומה :
בחירה מס 21
יוטה :
בחירה מס 53
יוסטון :
כרגע מחוץ לחגיגה היו להם "חגיגות" מעניינות השבוע שיכולות כמובן לגלוש ללילה.
פורטלנד :
בחירה מס 25 .
דנוור :
לא בעסק .
ג.ס
בחירות 28+41+58
ססארי מקזזת הפרש אבל לא יודע
ונציה נראית לא רע בינתיים
קייל קוזמה רומז על קיירי ארווינג שמגיע לליקרס.
.
קיירי קוזמה לברון דיוויס מי יכול לעצור דבר כזה, מי צריך הגנה שקולעים 130 נקודות במשחק, תמיד גם אפשר להביא נגר בעמדה 2 שיעשה הגנה ולהגיד שהוא הלב של הקבוצה, או המנוע והשחקן החשוב ביותר.
.
קוואי זה החלום אבל גם אם קיירי האליפות שלנו
הסיקסרס הולכים לבחור את זוסמן באחת מהבחירות שלהם בסיבוב השני..
mark my words..
בכללי זה דראפט חלש ולא עמוק, לפחות יש בו כוכב על.
התגובה שלך כאן…נפל לי השידור! יש לינק ונציה-ססארי
ףליזזזזזז מישהו?
אני במקום גולדן סטייט הולך על זוסמן אם הוא על הלוח ב-58, ואולי גם ב-41. הוא יכול לקלוע זריקות פנויות ברמה גבוהה…
איפה קוזמה רמזעל זה שארווינג מגיע ללייקרס?
https://twitter.com/kylekuzma/status/1141441596153454592
אני רק רואה עיינים
איפה מה שהוא רשם?
תמונת הפרופיל
Indiana has traded for Phoenix’s TJ Warren, league source tells ESPN.
Suns will send the No. 32 pick to Pacers too, source tells ESPN. Pacers are taking Warren into salary cap space.
Pacers will send cash to Suns in deal, league source tells ESPN. Suns wanted to unload the three years, $35M on Warren’s deal to create space.
מה זה הטמטום הזה ?…
ג'יימס ג'ונס הולך להצניח את הקיוטי-רקס, ולגלגל אותו ללייקרס תמורת מו ואגנר ובחירת סיבוב שני 2023 ?…
מדהים, מדהים.
אנחנו נותנים את הקלף מיקוח הכי טוב שיש לנו בשביל כלום.
בדיוק כשחשבתי שאי אפשר לרדת אחרי מקדונו…
כלום ?.. לברון באדי עוד מוסיף בחירת דראפט..
.
זוכר את את השיחה שלנו על איך GM ונושאי תפקידים מתמנים ומתנהלים בליגה ? מ.ש.ל
תדרוך איפה שכואב. חכה חכה יש פה תוכנית נסתרת. קונספירציה של הליגה להעלות אותנו מאשפתות.
תאמין לי שכואב לי כמעט כמו שכואב לך.. רציתי אתכם בתמונת פלייאוף.
.
עכשיו כשאני נזכר בזה..
כשזרקתי לך קצת שמות שחקני עבר שהתמנו למשרה בכירה,
דווקא על המפגר הבוחש הזה דילגתי.
נחמד מצידך…
אני עוד כסף קטן… הצמד-חמד הולך לנגן לך על זה כל הלילה של הדראפט…
"גילרי, בוא תגיד לי שאני עם התואר רואה חשבון שלי, לא יכול לנהל קבוצה ב NBA… "
.
"גילרי, אתמול קניתי לנכדות שלי קוקר ספניאל אנגלי, במחיר הקרן..והעבתיו במכס תמורת בקשיש..
עכשיו, בוא תגיד לי ש…"
אני יורד למחתרת
עידו זוכר את השיחה שלנו?
https://www.youtube.com/watch?v=rxCuYueuyxM
TheTimeline#
Trade will not be finalized until July 6 when the Pacers will have room to absorb TJ Warren. Indiana will still have close to $31M in room after the trade (not including the Bogdanovic hold). Phoenix will have $21M ($29.5M w/o Oubre Jr.) after the trade.
As @BobbyMarks42 says, Pacers will still have $31M in cap space after absorbing Warren into the roster. One significant Indiana target in free agent, per sources: point guard Ricky Rubio.
Atlanta has acquired New Orleans No. 4 pick in the draft for No. 8 and 17 and 35, league sources tell ESPN. Pelicans are sending Solomon Hill, No. 57 pick and a future second-round pick.
זה כבר מעניין. את מי הם רוצים להבטיח? קולבר?רדיש?
דיאנדרה האנטר
אני איתם…
Atlanta is also sending a Cleveland heavily protected first-round pick in 2020 to the Pelicans, league sources tell ESPN.
Atlanta is pursuing Virginia's DeAndre Hunter with the No. 4 pick, league sources tell ESPN. Atlanta GM Travis Schlenk makes a big move in lottery second year in a row to get his man. Last year, it was Trae Young. This time, DeAndre Hunter.
Atlanta has targeted two wing players at No. 4 — DeAndre Hunter and Cam Reddish — and is leaning toward selecting Hunter, league sources tell @TheAthleticNBA @Stadium.
אני מזכיר לכולם שאני הייתי על העגלה של אטלנטה,
כשכולם רצו לתלוש את הראש של GM אטלנטה על הדיל עם דאלאס…
.
דאנדרה האנטר זה השחקן היחיד שאני זוכר מהגמר מכללות, ולטובה, השאיר רושם ענק.
אטלאנטה הולכים להיות מפחידים בשנים הבאות.כבר השנה הראו ניצוצות עם יאנג וקולינס
מה עם הלייקרס? שקטים בדראפט?
Minnesota has traded No. 11 and Dario Saric to Phoenix for the No. 6 pick in the draft, league source tells ESPN.
טוב, חאלס… משהו קורה פה…
אני מניח שחושבים אצלנו שקובי וויט עדיין יהיה על הלוח ב 11
אפשר להניח שגריפין לא סיים להשתולל הלילה.
כשמישהו רוצה להרגיש טוב על הקבוצה הזבלית שהוא אוהד כל מה שהוא צריך לעשות זה להסתכל מה פיניקס עושים ואז ישנים בשלווה
מעולה, עכשיו תגיד לי רק מה עושים כשאתה אוהד פיניקס.
זה כמו להיות אוהד של הג'טס , סובלים 50 שנה
הלייקרס צריכים בחירות סיבוב 2
אני לא יודע מי יותר אומלל,האוהדים של פיניקס או אלו של הוויזרדס,מצד אחד סרבר משמיד את הארגון צעד אחר צעד וכל פעם שאני חושב שהוא לא יכול לעשות יותר נזק הוא איכשהו מתעלה על עצמו מחדש,מצד שני אין להם את החוזה של ג'ון וול לעוד 4 שנים ויש להם ג'נרל מנג'ר,גרוע אומנם אבל עדיין יש להם אחד,זה משהו שאין לוויזרדס שנייה לפני הדראפט,מצד שלישי תמיד אפשר להפיק את המיטב גם ממצב עגום שכזה, שתי הקבוצות יכולות לחסוך עלויות,משהו שתמיד קורץ לבעלים של שתיהן,ולהקים יחד קו חם לאוהדים שלהם שעל סף התאבדות.
אני חושב שאנחנו (הסאנס) מבצעים איזה סוג של התאבדות קבוצתית היום, מעין אקט כיתתי מתוכנן:
https://arizonasports.com/story/1981778/suns-josh-jackson-accused-of-being-high-exposing-child-to-marijuana/
ישו או חייזר או משהו בדרך אלינו (או ראסל על מקס 😳) – תהיו עם יד על הדופק.
סוג של. אני הפנמתי שהחליטו להביא את ה-BFF של בוקר.
סארבר כבר הולך לחברים שלו בסטייט להעביר לגליזציה באריזונה.
גריפין גאון
אז ממה שאני מבין, לברון התקשר לרוב פלינקה לברר אם הוא הצליח להשיג בחירות דראפט סיבוב ופלינקה אמר לו שהוא בכלל לא ידע שיש דראפט הלילה
אז ממה שאני מבין, לברון התקשר לרוב פלינקה לברר אם הוא הצליח להשיג בחירות דראפט סיבוב 2 ופלינקה אמר לו שהוא בכלל לא ידע שיש דראפט הלילה
האנטר מושלם לאטלנטה.
.
נשמע שהסאנס הולכים על רכז פרי אייג׳נט.
.
טרייד מצויין לפייסרס.
.
השגיאה הראשונה של גריפין אלא אם כן הוא מכוון על איזה פרי אייג׳ט.
.
ההתאמה המושלמת שם לדעתי זה אל הורפורד.
מזכיר לי את הולידיי באיכות ובאופי.
משהו שגריפין כנראה רוצה ליד הצעירים.
.
אבל הוא חייב לכוון למישהו ספציפי או שאני לא אוהב את הטרייד הזה לפליקנס.
רמז: מה אוהב גראס ואת דווין בוקר יותר מג'וש ג'קסון?
ד'יאנג'לו ראסל?
אה, כן…
.
.https://twitter.com/chelitobenn/status/1141754478212894726?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1141754478212894726&ref_url=https%3A%2F%2Fsplunged.com%2F
דדי, מה זה אומר?
לא הבנתי
מי לעזאזל קונה קופסאות קרטון למעבר? זה בכל מקום. לכל עסק יש, ארגזים של ארגזים, מיותרים.
ג'יזס.
הוא גם מתעקש לשלם על הקטשופ במקדונלדס? תוספת על כל קללה שהמעבירים יזרקו לעברו בשפה שהוא לא מבין?
בס"ד
קישור למישהו?
זה עוד חצי שעה
הם תיאמו צבעים, נכון? 😵
אין לי הסבר אחר מניח את הדעת לורוד-לבן-כתום הזה.
החיתוך הסטטיסטי הגדול בהיסטוריה.
.
.https://twitter.com/CrabSmutPeddler/status/1141824047849697280/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1141824047849697280&ref_url=https%3A%2F%2Fsplunged.com%2F%3FsPost%3D537713
החדשות הממש כואבות הם ש REDDIT NBASTREAM הלך לעולמו.
.
מתכנן מסלול מחדש..
לא הבהתי את המהלך של ניו אורלינס שויתרו על בחירה 4 תמורת שלוש בחירות היום ועוד אחד בשנה הבאה. אשמח להסבר
לגבי פיניקס, די ברור מה הם מנסים לעשות רק שלדעתי זה נעשה כל כך רע
אני מנחש, בניגוד לאטלנטה, לניו אורלינס לא היה מישהו סגור לבחירה רביעית. לפי כל מה שהמומחים (ג'ון) אומרים מדובר בדראפט שאחרי בחירה שלוש יש מכתש של בחירות שכל אחת יכולה להיות לגיטימית באותה מידה. ונפטרו מהחוזה המעיק של סולומון היל.
פתאום ווג׳ ורמונה שצולבים את פלינקה כבר ימים וטוענים שהטרייד יקרה ב 6.7 והלייקרס לא יוכלו להוסיף לו עוד קבוצה, מדווחים בנון שלנטיות שהיה חלון מוסכם של 10 ימים שבהם פלינקה יוכל להוסיף קבוצה שלישית שתיקח את ווגנר, ג׳ונס ובונגה ותאפשר ללייקרס ליצור מקום של 32 מיליון מתחת לתקרה…
.
אוי אי אס פי אן.
.
יש לי קליפ של ווג׳ מצייץ את זה –
.
.https://media.tenor.com/images/b2f8839b073abe2da62e2324eb18a75b/tenor.gif
דדי, לא כתבת בעצמך לפני לא הרבה זמן הוא צריך ללכת ?
לינקים לשידור?
כנס ל- http://ripple.is/nba
המערכת לא נותנת לי לצרף את הלינק המלא.
איזה. מטומטמים הסאנס, אבל מה האוהדים מבינים כל GM מבחר בקפידה והיה עושה עבודה יותר טובה מאיתנו, דש לגילרי וגיא.
LOL
שתתפגר הליגה, רק בשביל החליפה של בול היה שווה להישאר ער.
השילוב המושלם בין הבגדים של קת'רין אוהרה ב"שיט'ס קריק" (https://nowtoronto.com/downloads/98114/download/Catherine%20OHara%20Schitts%20Creek%20season%20five.jpg?cb=e5265b39339f76769c4a089c90158717&w=640) על האמא האחרת מקורליין.
כן, אבל על הגופה שלו זה הרבה יותר ביזארי. עכביש מפאייטים – אני נחנק פה מהפופקורן. כזה מותק.
NBA DRAFT 2019
.
http://buffstreamz.com/watch/nba/draft.php
ההופעה הכי טובה בדראפט זה של הטוויטר של woj ממציא השפה האנגלית, ממזר אני בהוואי עכשיו לקחתי את הנכדות לגן החיות של הונלולו, אני די בטוח שהזברה שם הייתה עושה עבודה יותר טובה מGM של הסאנס. אבל מה אני מבין כל אחד מהם נבחר בקפידה אחרי אלפי ראיונות ומאות מועמדים
גלינרי נראה בדרך החוצה מהקליפרס…
היה צפוי.רשמתי כבר בסדרה נגד הווריירס שיעשו עליו טרייד לקראת העונה הבאה.העלה את הערך שלו אבל לא מתאים בטח מבחינת השכר לקבוצה שרוצה אליפות ויש לו עוד שנה אחת בחוזה
דדיהגב 19 יונ 2019 10:55:20
אתה צודק אהרון.
זו טעות כי פלינקה בכלל לא הבין שזה חשוב.
.
דדיהגב 19 יונ 2019 10:51:24
אתה טועה.
פלינקה לא הבין מה נפל עליו ואיך פתאום אין לו מקום לעוד מקס, ועכשיו הוא מתרוצץ כדי לתקן את זה.
.
אוי דדי.
איפה זה סותר את מה שדדי רשם?
מזכיר לך שהוא מקורב להנהלת הלייקרס
עדיין לא מסוגל להבין מה קורה, גם כשזה מונח לך מול העיניים הא ?
טוב, הפתעות אולי יהיו בדראפט, אבל בטח לא כאן.
לא כתבת לפני כמה שבועות שפלינקה צריך ללכת הביתה ?
תפסיק לבלבל תמוח, כמות השטויות שאתה פולט שנייה רק לשחצנות והיהירות שלך
אור ,תיזהר,
ימחקו אותך,אסור אסור אסור ,לגעת בבייבי של האתר
אופססס ,הייתי אמור לשנות את הכינוי שלי,
נו,נתקן
דדי יכול להיות שהלייקרס מפנים מקום בתקרת השכר כי הם יודעים שטופ פרי אייג׳נא מגיע או שהם מנסים את מזלם פשוט ??????
אהבתי לראות אחוז גבוה של אבות, כשהציגו את השחקנים. לא לא דבר של מה בכך.
הלייקרס עדיין ישנים?
לוקח לניו אורלינס 5 דקות להחליט על זאיון ויליאמסון…
דדי ,אז כמה כסף יש בסוף ללייקרס להחתים fa?
ולמה שתהיה קבוצה שתסכים לקחת 3 נגרים מהלייקרס?
הרסו לי את הדראפט, הסאנס.
גיא מה יש לך למה הרסו הם מבינים יותר מאיתנו האנשים בפרונט אופיס שם, להחליף את הנכס הכי טוב שלכם בשקית בוטנים, גאונים אחד אחד לא קיים פרוטקציות בליגה
אני מבקש – גם נתנו להם בחירת דראפט כדי שיסכימו לעשות לנו את הטובה הזו.
ואתה יכול להמשיך ולכתוב דברים שמעולם לא אמרתי. אני רק אחזור על זה כדי שתבין – אתה כן אתה ברוך לא היית עושה עבודה טובה יותר.
לתת את הנכס הכי טוב שלכם ועוד בחירה דראפט בשביל מה? עידו אפילו הקינג צ’ארלס של הנכדה שלי היה עושה עבודה טובה יותר הם מטומטים אחד אחד , פשוט תגיד טעיתי פעם אחת
להיות GM כולל הרבה דברים. גם לי זה נראה כרגע נורא. זה לא אומר שהייתי יודע לעשות את העבודה הזו טוב יותר. גם אתה לא היית יודע מאיפה להתחיל.
אין לי בעיה להגיד שטעיתי. אבל פשוט אין לך מושג מה התפקיד דורש וכרגיל אתה יודע לצעוק שכל העולם מטומטם.
אז אני עומד מאחורי דברי – אתה לא היית מסוגל לנהל קבוצת nba במשך חצי שעה.
עידו קוף היה עושה עבודה טובה יותר, לא יודע אני חושב שהקבוצה הזאת אולי צריכה רכז, אבל מה אני מבין.
.
ברור שרוב גדול של אוהדים כולל אני היה עושה עבודה יותר טובה מהנהלה שלכם, שפשוט קיבלו את התפקיד בחסד ולא בזכות על ידי פרוטקציות וקשרים , רק תראה מי יושבים בהנהלות של קבוצות ותסביר לי איך מגיק ג’ונסון שנה שעברה קיבל את התפקיד? זה שהוא היה מוסר גדול לא אומר שיש לו מושג בחוזים במשא ומתן, או בהרכבת קבוצה (כל בעולם ידע שלברון פורח בשיטת משחק 1 הוא החליט על קבוצת רכזים), ועל המשא ומתן עם דיוויס…
.
בדברים שלא הייתי יודע הייתי מעסיק אנשים תחתית שמבינים כמו בCBA שריברס ודייואץ לא שמעו אליו או פלינקה שלא מבין את תקרת השכר אבל שוב הם יודעים יותר מאיתנו.
.
אתה מוכן להסביר לי מה ההגיון בטרייד שלכם?
לא יפה… בערך הדבר הכי מעליב שאפשר לומר על בן אדם :
.
"אתה לא היית מסוגל לנהל קבוצת NBA !"
.
כבר מוטב שהיית מכנהו "אוויל משריש" או משהו בסגנון.
ממזר הבעיה שהוא לא מוכן להודות בטעויות שלו ,זה די מצחיק הוא עדיין לא מבין שרוב הGM אין להם מושג בתפקיד ומה הם צריכים לעשות וקיבלו את התפקיד בפרוטקציה, כן אוהד NBA כולל אני היה עושה עבודה הרבה יותר טובה מהמטומטמים האלה,אבל מה אני מבין.
קאפקייק, זה לא אפשרי בעליל..
״בבחירה השלישית, הניו יורק ניקס בוחרים את סקו דמבויה !״
בווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
ניו אורלינס בחרו בזאיון.מפתיע
חמוד איך ציון מתרגש
ווז לא עושה את הקטע שעשה בשנה שעברה שהיה מגלה כמה דקות לפני מי נבחר.כנראה השנה הליגה לא מאפשרת לו
מילא הוא שהוא כבר הסתאב במערכת, אבל מה עם שאמס… אין לו אינסייד ? או שגם אותו קנו ?
כנראה שהליגה אוסרת
היא לא יכולה לאסור את זה.
יפה לראות שזאיון מתרגש ככה
Go show D’em BabY
זיון בוכה
מתרגש מאוד
וואוו, ציון באמת מרגש, המס את לבי הציני. נראה בחור מקסים.
איזו ניאגרה מציון.
מי היה מאמין שיש שם כאלה מפלים…
גה מוראנט נבחר לממפיס כצפוי
אם הניקס לא יפתיעו אז בארט בחירה 3 והאנטר בחירה 4 של אטלאנטה
ברוך, זו הטרלה מיותרת.
זה באמת רלוונטי מי ה-GM של הסאנס?
גם אם איינשטיין היה ה-GM, זה לא היה הופך אותם לחכמים יותר. לא כאשר מקבל ההחלטות הוא סרבר.
.
הדבר היחיד שנותר לי לקוות זה שההימורים שלו ישתלמו, ובדרך נס נמצא את עצמנו עם FA בעמדת הרכז(ועדיף אחד שיתאים לקבוצה).
מבוסס על מה ?
עידו העביר את תחושות ההתמרמרות היטב, קודם לכן, בבלוג החי.
אני שואל איך אתה יודע שרק ל סרבר יש יד בדבר
יש דג. יש ראש. ופשוט אי אפשר להתעלם מהריח.
.
מאז שסרבר פיטר את מקדונו הוא לקח את המושכות, והוא לא מרפה. הסיבה שאין לנו רכז? (הסאנס יכלו להביא, ואפילו כבר היו בדרך להביא, את גילגוס, אבל סרבר החליט על ברידג'ס)
הסיבה שאריזה הגיע?
סרבר.
דרך אגב, לפעמים ההימורים שלו פוגעים (אריזה היה טעות מהותית. אבל במקומו יש לנו את הסיכוי לשמור את אוברה). אבל אלו נטו הימורים.
שוב, איך אתה יודע, ש סרבר לבדו לגמרי מעורב בבחירה ? נטו ניחוש.
.
כשהחבר של עשה מערוף ללייקרס עם צ'אנדלר זה גם היה הבעלים ?
.
יש GM מכהן, זו העובדה
אם הוא רק בובה, אז הוא עוד יותר אידיוט, למה הוא דופק לעצמו את השם.
ברור. יש GM שהכלב של הנכדה שלי קינג צ’ארלס קאבליר היה עודה עבודה טובה ממנו, אני לא מדבר עליי או על שמעון או על כל אוהד בעולם שרואה שהקבוצה שלכם צריכה רכז, אבל מה אנחנו מבינים עדיף להטריד את הנכס הכי טוב ועוד להוסיף בחירה בשביל צלחת שקדים
לא אכנס אתך לוויכוח על הנושא. גם ככה אני בדיכאון.
אבל בגדול –
יש GM, ויש GM בובה. אלו לא חדשות מסעירות.
תקרא קצת על המתנהל מאחורי הקלעים, ותבין.
.
צ'אנדלר?
לא קשור לאף אחד חוץ מלצ'אנדלר עצמו. הסאנס העריכו אותו מאוד, ועשו לו את הטובה עם הביי אאוט. זה שזה היה ללייקרס, זה בכלל לא רלוונטי.
כאמור, אם הוא בובה, אז הוא יותר גרוע מ GM גרוע.
.
העובדות שאנו כן יודעים הן שהוא ה GM, ולכן נושא באחריות.
למה גיא תן לי להנות טיפה, אני יודע שהתעללות באוהדים של הסאנס זה לא בסדר והם סובלים מספיק מהנהלה, אבל זה נורא כיף
יהה יהה מספר 2 יהה
מל
שכן שלך זיון מרגש
לא משנה את מי הניקס יבחרו, שריקות הבוז יישמעו עד מנהטן
איזה קטע, מסתבר שבוגי אבא של ג'ה.
אין שריקות בוז!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כולם מסכימים
Cleveland is still discussing possible trades including the fifth overall pick — and separate deals to unload JR Smith's partially guaranteed expiring contract that would absorb a bad contract into the Cavs space attached to another first-round pick, league sources tell ESPN.
נראה לי שמיאמי תתאים.
אטלאנטה בחרה את האנטר
שאמס ווז צייצו לפני הבחירה
אמרתי לך..
בארט לניקס
האמת, מזכיר לי את בראון בסלטיקס בסיגנון המשחק
מתרגש בגלל הכסף הגדול?
בגלל שהוא יגור במנהטן?
צריך לקחת טקסי ל JFK לתפוס טיסה ל LA לשני הפסדים בסטייפלס סנטר נגד הקליפרס של קוואי והלייקרס של לה-פלופ.
זה הדראפט
ה11 שאני עוקב בלייף,
בדשבילי הדראפט פחות מעניין מבדרך כלל
ארגי בארט כוכב
אף פעם לא בכו ככה. עולם חדש
צחוקים גם בארט בכה
אולי זה משהו רגשני באוויר של דיוק…
מה עם הלייקרס?
לדעתי טעות של הפלקינס
הופה, טאקר משחק אותה בפרסומות. דרך ארוכה עבר מחולון…
אחלה בחירה לאטלנטה
תזכורת.. אני על העגלה של אטלנטה לפני כולם, עוד מהדראפט של העונה שעברה..
.
מי שצריך סימוכין וציטוטים, ש ירים את היד.
.
(אם כל מה שקורה במפרץ, צריך להתחיל לחשוב על אלטרנטיבה…)
לא. לא לפני כולם. אני ממש בספק אם יש מישהו שהיה דפוק כמוני, וצפה ביותר ממשחקיהם ממני. אני על העגלה שלהם מאז שראיתי את קולינס לפני שנתיים (האמת? זה קצת הזוי שבחרתי בהם. שיחקו כדורסל מזוויע בחצי השנה הראשונה של קולינס,
והמשיכו לשחק מזוויע בחודשים הראשונים של קדנציית יאנג)
(אבל אני אוהד סאנס….)
יאללה… תחרות ציטוטים !
.
ליידיז פירסט… הבמה כולה שלך !
אתה מלך הציטוטים. לך על זה.
"עוד 7 שנים תוסר הקללה האטלנטית
ותוקם בה אומת הבאנדוואגנס הגדולה ביקום מאז..
רק צריך להיפטר מה SKUNK העונה לשם שרודר.
בקיצור, אני במחנה של טריייאנג !"
.
הממזר של סטוקטון, אתר הופס, ליל דראפט 2018, 22 יוני 2018, 03:18:16
אני גם הייתי על העגלה של טריי יאנג חייבים להוריד מאטלנטה את הפיניקס האפל אחרי זה אכילס יבוא, רק תראה מה עושה לראש העומד בארגון שלהם
תודה, תומר. נהדר כרגיל!
וחייבים שוב להדגיש את ה-ח"ח הנדרש על העקביות וההשקעה.
אני יודע שאף אחד לא ממש מתבונן במשחקי אטלנטה.
ג'ון קולינס, הוא בהחלט סיבה טובה.
אני ממש אוהב את השחקנים שבעוד שברור שהם לא יהיו המובילים בקבוצתם,
הם עדיין נותנים 100% בכל משחק, את מה שהם עושים טוב, הם עושים מצוין,
והכי חשוב –
את הם יודעים מה אסור להם לנסות לעשות.
טייסון צ'אנדלר עשה אחלה קריירה ממיקסום יכולותיו,
קפלה מיוסטון בדרך לקריירה דומה.
קולינס ממש מזכיר את צמד השחקנים,
ובהתחשב בעובדה שהוא משחק תחת אחד המאמנים הטובים ב-NBA, יש לי תחושה שאנחנו עוד נשמע לא מעט על השחקן הזה.
(טפו, טפו, טפו…
אני והניחוסים שלי. בטח מחר יתברר שהוא קרע איזו רצועה. מצטער אטלנטה!)
.
(ינואר 18')
בחייייאאאאאתתת רשע…
.
אם ניקח כל מחמאה שלך על שחקנים בליגה, כעלייה על עגלה, אז…
הקבוצה היחידה שלא תרכב עליה תהיה פיניקס…
אתה משווה את זה ל נבואת :
"אומת הבאנדווגאנס הגדולה ביקום"
.
???
"רק הערה אחת קטנה –
ברור לי שאטלנטה היא קבוצה זניחה, ושכל לשכוח מקיומה. אבל קולינס,
אפילו לא ברשימת הראויים לציון?
10.2 נק', 58% מהשדה, יד רכה (33% מהשלוש, כמעט ולא זורק מהטווח), 7.1 רב', מתוכם 2.7 בהתקפה, ואת אלו הוא משיג רק ב-22.8 דקות למשחק.
קולינס מוביל את כל הרוקים באחוזי רב', הן בהגנה, והן בהתקפה. הוא וג'ארט אלן הם הרוקים היחידים עם 10+ נק', 60%+ ב-TS.
אז ברור לי שיעילות בלי נפח דקות זה לא מספיק בשביל תואר רוקי השנה,
אבל ברשימה שלי, הוא טופ 10"
.
(מרץ 18')
.
"אחלה פוסט.
מסכים עם הבחירה ב-2 השחקנים במקום הראשון.
קצת פחות עם מיקומו של קולינס מחוץ לטופ 10.
אין במחזור הזה שחקן שקולע 5+ נק' באחוז אפקטיבי שמתקרב לזה של קולינס.
אין במחזור הזה ריבאונדר טוב מקולינס.
אז אולי הוא לא "נוצץ" כמו הצמד שמאכלס את המקום הראשון (ובצדק),
אבל מבין כל מי שדורג במקומות 6 – 10 (כולל סמית' במקום ה-3), אין אחד שיש לו קייס טוב משל קולינס למקום בצמרת הסולם."
.
(שבוע אחר כך, גם מרץ 18')
.
"תותח אתה, תומר!
אפילו בסוף הכנסת את קולינס לעשירייה (אחד עשרייה?) !"
.
(אפריל 18')
.
צריך לכתוב לך את זה במפורש?
ב-2018, כמעט ואף אחד לא היה על העגלה של אטלנטה. היחיד (או אחד הבודדים) שצפה בקבוצה ,ואז בעיקשות (שמזכירה כזו של מי שיש לו OCD) הטריד את תומר פעם אחר פעם על הרוקי של הקבוצה, קולינס, זה אני, המשועמם.
כן, תכתוב לי במפורש, איפה אתה צופה את עלייתה של אטלנטה ?!
.
כל מה שאני רואה זה קולינס, קולינס, קולינס (שאפו)
.
תראה לי ציטוט אחד שמראה שאתה רוכב איתם !
.
אני אפילו אתן לך ציטוט נגדי שלך :
.
"ברור לי שאטלנטה היא קבוצה זניחה, ושכל לשכוח מקיומה. אבל קולינס"
.
ז"א ברור לך שאטלנטה דרעק, אבל קולינס…
.
גם החמאת לדונקי ולטוסטר, אני אמור לחשוש שאתה מצטרף לעגלה ?
.
לאורך אותה שנה, רוב הפוסטים של תומר, כתבתי על קולינס. כתבתי שאני צופה בהוקס.
לא כתבתי על מיצ'ל, על טייטום, על לא משנה מי שזה לא יהיה (ג'קסון). היחיד שצפה בהוקס בותה תקופה זה אני. וזה מצוין פעם אחר פעם.
אז צריך למצוא לך את המקום בו כתבתי "אני על העגלה"? אתה רציני?
.
שתהיה לי בריא, ממזר. אני לא חושב שקראתי מישהו שאוהב יותר ממך את "המילה האחרונה".
אז בבקשה:
"המילה האחרונה" :
.
"צופה בהוקס".. יש לך ליגפאס… מה אתה רוצה לומר לי שאתה צופה רק בסאנס ובהוקס ?
.
הרי אתה זה שמתגאה שהוא יכול לדרג טופ 50 שחקנים, כי הוא צופה בהרבה משחקים..
לא רק בהוקס, ובסאנס…
.
אז קולינס הוא השחקן היחיד שהחמאת לו.. בחייאת
להביא ציטוטים של שחקנים אחרים שהחמאת להם ?…
.
לא חייב מילים מפורשות, אבל איזה מראה מקום שאטלנטה היא הקבוצה איתה אתה רוכב יהיה נחמד..
.
אני לעומת זאת אשכרה חזיתי שאתה ואחרים תנסו להשתחל ל "אומת הבאנדוואגנס הגדולה ביקום"
LOL שזה בדיוק מה שקורה עכשיו..
BS ממזר.
מצד אחד אתה כותב "אז קולינס הוא השחקן היחיד שהחמאת לו.. בחייאת",
ומהצד השני, אתה במקור כתבת "אני במחנה של טריייאנג"
.
וזה מעבר לעובדה ש-
.
"יופי של מעורב, מנחם.
את העונה שעברה העברתי עם לא מעט דקות של צפייה ב-2 מהקבוצות הגרועות בליגה –
הסאנס (הקבוצה אותה מסיבות עלומות כאלו או אחרות, אני אוהד),
ואטנלטה.
באטלנטה צפיתי בעיקר בגלל קולינס –
ואני חייב לציין שאני מסכים עם מה שכתבת ב-100%.
אני חושב שהוא עבר מתחת לרדאר של רוב אוהדי הכדורסל, רק בגלל שזו אטלנטה בשורותיה הוא שיחק.
מדובר בשחקן שמשחק "מעל הטבעת", ריבאונדר עם חוש לריבאונד, מגן טוב מאוד (גם באחד על אחד, וגם בעזרה בהגנה),
והכי חשוב, מדובר על שחקן ממושמע שלומד ומתפתח כל הזמן.
בדקות שלו בליגת הקיץ הוא היה 2 רמות מעל שאר השחקנים,
והשלוב שלו עם יאנג נראה מבטיח מאוד.
יהיה מעניין מאוד, באטלנטה השנה."
.
יולי, 2018
LOL "המילה האחרונה"… מה חיכית שאני ארדם ?… חחח
.
שוב, איפה כותב או רומז שאתה על העגלה שלהם ? איפה ?
זה שאתה צופה בהם ?
.
אניצ ופה בכל לינק שאני זורק על המחשב,
חלק יותר וחלק ממש פחות, אז מה זה עושה אותי ? לעגלון של חצי מהקבוצות בליגה ?
אתה רוצה לומר לי למשל שבדאלאס לא צפית ?
.
אתה מנסה לגחך את נבואתי ? להוציא אותה מקונטקסט ?
.
היא נכתבה רגע אחרי שכמעט כולם אכלו את הראש האטלנטי על הויתור של לוקה סקייווקר..
"עוד 7 שנים תוסר הקללה האטלנטית
"ותוקם בה אומת הבאנדוואגנס הגדולה ביקום מאז..
רק צריך להיפטר מה SKUNK העונה לשם שרודר.
בקיצור, אני במחנה של טריייאנג !"
.
כשאני כותב שאני במחנה של יאנג (סימן קריאה!!!),
("במחנה".. ולא שאני מת על הסטט' שלו)
שנייה אחרי ש שאני מדבר על אומת הבאנדוואגנס
(שכידוע אני נחשב לגדול הבאנדוואגנים באתר)
זה די ברור מה כתוב, ומה המשמעות.
.
אתה לעומת בסך הכל ציינת נתונים סטט' (שאתה עושה עם הרבה) של שחקן אחד שאתה אוהב לראות (יש הרבה)
ומציין את העובדה שהשילוב נראה טוב
(כל שילוב שנראה בעייניך, שם אותך על העגלה ? כי אני זוכר
מאותו הדראפט שאמרת שלוקה ודניס ג'וניור יהיו שילוב טוב… אגב, עוד נבואה אדירה שלי, כשאני התנגדתי
וחזיתי שדניס ג'וניור יוטרד, כבר באותו לילה כתבתי זאת… אז האם זה שכתבת שלוקה ודניס ג'וניור הם שילוב טוב הופך אותך לבאנדוואגן של דאלאס ?… ברור שלא..)
חח אני אצטרף אליך בהמשך.לא חשבתי שאי פעם אעודד את אטלאנטה בגלל הקבוצה המקוללת של קואץ באד עם טיג קורבר קארול מילסאפ והורפורד אבל וואלה נהניתי מהכמה משחקים שראיתי השנה עם יאנג וקולינס
ואני הייתי זה שהשווה ביניהם לגולדן סטייט.
לא אומר שאני על העגלה, או צריך לקבל זכות ראשונים שהיא ממש חשובה כמו שכולנו יודעים, אלא שזה מסביר אחד מכם ואמור טיפה להרחיק את השני.
Barring a trade, the Cavaliers are focused on Vandy guard Darius Garland with the No. 5 pick, league sources tell ESPN.
היה טרייד בין ההוקס לפליקנס על הבחירה הרביעית (האנטר), טרייד מעולה.
אהה באמת? לא שמנו לב.
Sources: Cavs have selected Darius Garland with the No. 5 overall pick in the 2019 NBA draft.
מת על הבחירה של הקאבס בוחרים את השחקן עם הפוטנציאל הכי גבוה עם סיכוי לסופרסטאר (ללא פציעה הוא טופ 3 בדראפט חתום ונעול, הם צריכים כוכב
טיפשיים הקאבס היו צריכים לבחור בקיוון פורטר
קליבלנד עם 2 רכזים משני הדראפטים האחרונים.סקסטון וגארלנד
הפליקנס שדדו את ההוקס בטרייד הזה. לא ייאמן איך תוך חודש מקבוצה שיש בה בקושי שחקנים הם הפכו ל1 הקבוצות החזקות בליגה שנה הבאה
הם לא הופכים למפלצת תוך שנה , הם ממש לא שדדו את אטלנטה, אף אחד לא מבטיח שבחירות 10 ו17 לא יהיו בלופים, אני בהחלט חושב שציון ישתלט על הליגה בעונה שדומה לזאת של שאקיל אין יותר מדי מה לעשות נגד האתלטיות שלו
עידן מה לקאבס יש לעזאזעל לעשות עם שניהם.
הם בחרו את השחקן הכי טוב מבחינתם ללא קשר לעמדה.מקסימום שניהם ישחקו בעמדות 1-2
לוקחים שחקן עם פוטנציאל סופרסטאר והתקרה הגבוהה ביותר זה בדיוק מה שהם צריכים היו לעשות ולא לקחת עוד שחקן עם רצפה גבוהה ותקרה נמוכה, קליבלנד צריכה כוכב גארלנד בהחלט יכול להיות כזה
מבין אלו שהתראיינו גרלנד נשמע הכי חכם ובטוח במה הוא רוצה
Sources: Minnesota has selected Jarrett Culver with the No. 6 overall pick in the 2019 NBA draft.
מיני היו צריכים לבחור את קובי וויט. טיג מתחיל להיגמר
טוב, אני בעד קובי ווייט.
וכן.
זה רק בגלל השיער.
Sources: Bulls plan to select UNC’s Coby White with the No. 7 pick in NBA draft.
הגיוני. הם ממש לא משתגעים על דאן.
מה עם מייקל פורטר שדנבר בחרו שנה שעברה שאמרו שהוא השחקן הכי טוב בדראפט אבל נפל למטה בגלל הפציעה?אמור לשחק השנה?
כן יש לו פוטנציאל אדיר הוא סקורר מחונן רק שיחזור ליכולת לפני הפציעה.
זו שאלה מצויינת שיש לה תשובה מאוד מפורטת:
איי אואו נואו.
3 מ-6 הראשונים יעברו לקבוצות אחרות
בגלל הטריידים שנעשו לפני הדראפט
יאללה רדיש להוקס
ההורס כבר בחרו.עשו טרייד עם ניו אורלינס
שיקגו זכו מההפקר קובי הרכז האהוב עליי מהדראפט הזה שנה הבאה הם יהיו בפלייאוף
אני רק אומר לאשך וחבורת הזמר שלו שגריפין עשה על הלייקרס סיבוב עצבני ,ניקה להם את המדפים והשאיר אותם בלי יכולת לשחק עם הכסף בשביל כוכב נוסף או שחקנים מעל הממוצע.
איזה סיבוב קיבל את לונזו איר בול שהוא בלוף (תמצא לי שחקן אחג בליגה של היום בעמדת הרכז בלי קליעה או אתלטיות), את אינגרם שבקלות הוא מסיים קריירה עם כריש דם נוסף, ואת הארט. והבחירה 4 שהעביר לאטלנטה תמורת 3 בחירות ביניים שאף אחד לא יודע מי יצא מהם תמורת כוכב על שבא פעם בכמה שנים, הלייקרס ניצחו בענק בטרייד
אנחנו נראה עונה הבאה את בול האמיתי ללא כל הקרקס בהוליווד
קובי והקוקיות לשיג'אקו
New Orleans still discussing trades at No. 8, league sources tell ESPN.
Sources: New Orleans is selecting Jaxson Hayes with the No. 8 overall pick in the 2019 NBA draft.
היפאנים עם 2:1 על אורוגוואי. מי היה מאמין.
אם יש עוד צדיק בסדום שחובב כדורגל
http://www.livetotal.tv/football/3119039/uruguay-vs-japan-live/
והנה ה 2:2
גול של חימנז
אחלה בלם
יהיה עוד גול
נחייה ונראה
בכל מקרה משחק פתוח לגמרי ואני עדיין בשוק מהפנדל.
מרגיש שדווקא יצאנו טוב יחסית ל7
אתה מתכוון לוונדל קרטר? מרקאנן?
אני בעד קובי בשיקאגו
אני אשקר אם אגיד שלחבר לי את האיש שמתחת לשיער של קובי ווייט אל מרקאנן לא עוזר לי לחבב עוד יותר את הקבוצה הצעירה הזו.
ראיתי סרטון שלו רק, מה הבעיה מתחת למנוע?
אני באמת רק מנסה להגיד שאני חולה על השיער שלו.
השחקן הכי אוברייטד במוקים נבחר בדיוק עכשיו
פסססט
פסססססססט
מי זה?
בחירה בינונית ואפילו גרועה לפליקנס
Sources: Washington is selecting Rui Hachimura with the No. 9 overall pick in the 2019 NBA draft.
לא אוהב תבחירה
למה?
השחקן הכי אנדרייטד במוקים נבחר עכשיו. לדעתי הם היו צריכים לבחור בלייטל
Atlanta is focused on Duke's Cam Reddish at 10, league source tells ESPN.
אטלאנטה קבוצת העתיד במזרח
הג'י אם של אטלנטה קיבל בסוף את שני השחקנים שרצה.
איך הוא נפל עד לפה?
אטלנטה צריכים לקחת את דומבויה, יוכל לשחק כשחקן שישי או לחילופין לפתוח בסמול, כשהאנטר בשוטינג גארד, טריי יאנג בפוינט, קולינס בפאוור והייז בסנטר. ככה יהיה הרכב גבוה, חזק ומעולה בהגנה.
הייז בניו אורלינס.אטלאנטה בחרו בבחירה 4 את האנטר
אז קולינס בסנטר והארטר בשוטינג, פחות הגנתי אבל עדיין טוב
יש לי תחושה שהסאנס לוקחים את ברנדון קלארק.
אז רדיש או וושינגטון ישארו ב-11. לא רע…
וושינגטון הוא בונוס,
אם הסאנס בוחרים בו זה שחוק,
לדעתי הסליפר של הדראפט אולי חוץ מדגונטיי פורטר
אטלנטה צריכים או את רומיאו לנגפורד או את דומבויה
אטלנטה עם חמישיית קלעים מהשלוש
בתכלס זה דראפט די גרוע
אוי איזה קבוצה מלהיבה מתבשלת באטלנטה, bout time
נשות ארה"ב ניצחו את השבדיות 0-2. משחק א-ד-י-ר
לגמרי.
שתי הקבוצות האהובות עליי לשנה הבאה הן אטלנטה והמאבס
אבא רדיש לא מבסוט מהבחירה היחסית מאוחרת.
הפנים אומרות הכל?
לפי ההשוואות של בילופס כל שחקן בדראפט הזה הוא סופר דופר סופרסטאר
לא קשור, פשוט לרוב משווים לפי תקרה או סגנון משחק
ההשוואות שלו לא קשורות לכלום
למי שראה את פול ג'ורג' משחק בפרזנו סטייט יודע שאין שום קשר במשחק שלו לקאם רדיש שמזכיר לי את ווסלי ג'ונסון
לא ברור לי מה ההוקס צריכים את האנטר וקאם באותה הקבוצה .הם חירבו לעצמם השנה את הטרייד עם לוקה
טריי יאנג בחודשיים האחרונים של העונה היה יותר טוב מלוקה.אטלאנטה הולכת לשלוט במזרח עוד 4-5 שנים
+1
על לוקה
אטלנטה צריכים לפתוח שנה הבאה עם חמישייה כזאת: יאנג בפוינט, הרטר בשוטינג, רדיש בסמול, האנטר בפאוור וקולינס בסנטר.
חמישייה עם שחקני הגנה טובים (האנטר ורדיש)
טוב גיא אני הולך להטביע את יגוני בכרית.
יש מצב שאתה משתלט על העידכונים?
גם אני פורש.
אני מסכם את הלילה הזה במשפט –
"???"
לפחות הוא לא יריב עם בוקר על הכדור..
פיניקס בחרו את קאם גונסון
מי זה!? מה קורה פה? שהליגה תתערב ותשעה את סארבר.
אני הולך לצפות השנה הרבה באטלאנטה
שארלוט חייבים לבחור סנטר טוב, לדעתי בול בול הענק צריך ללכת עכשיו
מישהו יכול בבקשה לסכם את הבחירות עד עכשיו
פליז..
בחייאת תסתכל בטבלה למעלה.
יש לך סיכום מתעדכן של כל הבחירות בפוסט עצמו.
פיניקס עוד לא בחרו את פיטר דינקלידג' ?
כנראה רואים בקאם ג'ונסון את הקליי תומפסון הבא שהוא נבחר כזה גבוה.
אני חושב שיש לו אחלה נתונים וסגנון משחק. השאלה כמה הוא יכול להשתפר
לקחו לג'ורדן את השחקן מ-UNC…
גיא הסבר למה אתם עצובים בבקשה 🙂
ראית את מי הסאנס בחרו? כי השחקן בעצמו לא ראה. הוא יושב לו בבית, מכין שעון לעוד חצי שעה, כשיגיעו למקום בו חשבו שיבחרו בו.
כי לא ענינו על אף אחת מהדרישות של הקבוצה וויתרנו על הנכס הכי טוב לטרייד תמורת מקום מתחת לתקרה בתקווה להביא פויינט גארד בפרי אייג'נסי.
עשו טרייד עם מיניסוטה וירדו למקום ה 11 ולא בחרו רכז.נתנו את טי גיי וורן ל אינדיאנה תמורת כלום בשביל לפנות מקום בתקרת השכר ולא בחרו רכז שחסר להם
הם מזעזעים אותי עם הבחירות
נפתרנו מ-TJ וורן תמורת שקית בוטנים (לא, אנחנו לא קיבלנו שקית בוטנים. אנחנו נתנו שקית בוטנים רק בשביל שייקחו לנו אותו מהידיים),
מהשמרמז על ניסיון להביא שחקן יקר בשוק השחקנים החופשיים (דאנג'לו ראסל, זה ההימור שלי).
האם יצליחו?
אלוהים גדול. השאלה המתאימה יותר היא "האם יש מספיק כדורים בשביל בוקר ודאנג'לו באותה קבוצה?"
או – "האם יש מספיק כדורים בשביל להעביר לי את כאב הראש אחרי צפייה במשחקי הסאנס?"
.
אחר כך העברנו את הבחירה ה-6 תמורת סאריץ' והבחירה ה-11.
סאריץ' שחקן לא רע בכלל, ויש לנו חור בעמדת ה-PF. אבל –
בוקר, דאנג'לו, אייטון. מי לעזאזל עושה הגנה בקבוצה הזו???
סאריץ', הוא אולי יודע לקלוע מבחוץ. אבל הגנה? זה לא הבונטון שלו.
.
וזה משאיר אותנו עם הבחירה ה-11.
בחרנו בשחקן שלא היה אמור להיבחר לפני הבחירה ה-18.
מה הוא מביא למשחק (לא שאני מכיר אותו. מקריאה מהירה במרשתת) –
PF/SF שקולע היטב מהשלוש. אבל מה עם ההגנה???
.
השורה התחתונה?
אם לפני שהלכתי לישון המחשבה הייתה שנסיים את הלילה עם רכז העתיד של הקבוצה,
אז במקום החלפנו את וורן ואת הבחירה ה-31 ב-2 PF שלא בהכרח יעזרו במקום בו יש את החוסר הגדול ביותר-
ההגנה.
אה, כן. רכז, יש כרגע רק בתאוריה. ראסל הוא RFA. זה לא תלוי בנו. זה אפילו לא תלוי רק בו.
יום כיף אתה אומר
Sources: Charlotte is selecting Kentucky’s PJ Washington with the No. 12 overall pick in the 2019 NBA draft.
שרלוט מנצחת של הדראפט!
הבחור סטאד ענק!!!!
אולי.
אבל אם קמבה עוזב, מה נשאר להם בקו האחורי? קודי זלר וקיד-גילכריסט?
מליק מונק
והטלה/כבשה
נכון.
ועדיין… המצב לא משהו.
אל תשכח את חגיגות אופציית השחקן של MKG שהתממשו…
תמיד אפשר לסמוך על פיניקס שתיקח בבחירה 11 בדראפט שחקן שהוא יכול אפילו להיות בחירת סיבוב שני,אני מת על סרבר!!!!!! וכמובן על ג'יימס ג'ונס.
זה דווקא על באואר נראה לי.
הם מבינים יותר מאיתנו הרי מה אתה מצפה
שתי דקות אחרונות והיפנים מעיפים כדורים
תיקו 2 טוב להם.
והשופט מוסיף 5 דקות
הוסיף עוד דקה אבל נגמר תיקו
sreekar
@sreekyshooter
Devin Booker has played 4 seasons in the NBA and is still younger than the guy the Suns just took at a higher pick than where Booker was drafted in 2015.
188
3:48 AM – Jun 21, 2019
Twitter Ads info and privacy
suns gonna suns
פיניקס אשכרה עשו טנקינג שנה שלמה בשביל לסיים עם דריו סאריץ ושחקן שהוא בחירת סיבוב שני,חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בוחרים מעולה 😉😋
רותם אתה יודע לעדכן טבלאות בטייבלפרס?
לא
האמת כואב לי על אוהדי הסאנס ואני באמת מרחם עליהם אבל זה פשוט כיף בטח להתעלל בגילאי אחרי שהיה בטוח כל כך לגבי הGM ואיך הם נבחרים
מסכנים, זה כמו התעללות בגופה
אין לי כח לאנשי קש שלך עכשיו. לא טענתי מעולם שכל הג'י אמים נבחרים בהליך מסודר. טענתי כמו תמיד שחסר מושג כמוך שרק יודע לצעוק לא ידע מאיפה להתחיל לעשות את העבודה.
מסכן וושינגטון הולך להירקב בריקבון של שארלוט
זה מתחיל להיראות כמו דראפט שיהפוך לדראפט חלש ביותר כמו 2016
אני עדיין בשוק שיש לפיניקס עדיין אוהדים,לא בגלל סרבר שמשמיד אותם,אלא בגלל שאני די בטוח שרובם התאיישו ונתנו את נשמתם לבורא עולם.
תן לי עוד כמה דקות. אני בדרך.
אם הלייקרס היו נשארים במקום 11, הבחירה היתה פורטר.
Miami is focused on Tyler Herro at No. 13, per source.
Sean Highkin
✔
@highkin
Whoever the Celtics draft coming up here is going to be the sticking point that prevents them from trading for Giannis in a year.
31
3:56 AM – Jun 21, 2019
אבל ברצינות סילבר צריך להתערב פה ולקחת את הקבוצה מסרבר,זה מרגיש כאילו פיניקס לא שייכת לליגה,הם עושים טנקינג כבר 5 שנים,ג'ונס שתול של לברון,הם מחלקים שחקנים טובים בתמורה לכסף, והכי גרוע זה שאני די משוכנע שאם תתנהל חקירה מעמיקה נגלה שבוקר מוחזק שם בניגוד לרצונו.
הוא עשה את זה לסאם הינקי , אבל לא יגע בזבל המזוקק של פיניקס .
עדיף להיות אידיוט וגרוע מאשר חכם וצודק
Sources: Boston is selecting Indiana's Romeo Langford with the No. 14 overall pick in the 2019 NBA draft.
בחירה טובה מאוד, אם הקרע באצבע מחלים גם ישפר את הקליעה
בינתיים צדקת. הבן שלי אומר בול בול
צדקת.
למישהו כאן, נחשו מי, כל כך כואב לשמוע שקיירי אולי בדרך ללייקרס –
אז הוא מוחק תגובות בנושא!!
אוי זה קורע. מה שלב שבור ועצבים יכולים לעשות.
תמחק תמחק – זה רק מגביר את ההנאה.
זה כנראה סומסום שמוחק, כי כואב לו על אובדן התחרותיות בליגה. אל תשפוט אותו לחומרה.
.
מדובר ב"אלוף העולם בלאהוב תחרותיות 2016-2019" והוא די לוקח ללב ודי תחרותי בעניין…
ואוהב את מכבי תל אביב
למה בחרו בהירו? שחקן רק עם קליעה עם מוטת ידיים של דינוזאור
Sam Cooper
@scooperhoops
The Phoenix Suns swapped Jarrett Culver, TJ Warren and the 32nd pick for Cam Johnson and Dario Saric
Wow
689
3:49 AM – Jun 21, 2019
Detroit is focused on Sekou Doumbouya with No. 15, league source tells ESPN.
בחירה מוזרה של ההיט.מה הם צריכים את טיילקר כשיש להם את רידצסון בעמדה 2
זה הדראפט הכי משעמם בשנים האחרונות,והכי גרוע זה שלפי כל הסקאוטים שנה הבאה זה דראפט יותר גרוע.
על מה הסלטיקס ילכו?
בולבול?
רשמתי למעלה
הלכו על שייקספיר ובחרו בג'ולייט.
NO בולבול
אז היו דיבורים אבל צדקת
מי יקח את הקבולבול?
טיילר הירו הכי קרוב לדווין בוקר
אתה מתכוון ששניהם נמצאים באותה מדינה?
לדעתי לא, לא בחירה משתלמת. שחקן הגנה גרוע, ממש לא לבחירה במקום כזה. חוץ מזה אין לו יכולת ליצור לעצמו ולחבריו לקבוצה, כשבוקר רוצה הוא אחלה מוסר
לאנגפורד אחד הבחירות האהובות עלי בינתיים
הסלטיקס הלכו על גארד שמסוגל ליצור לעצמו סל
מזכיר לי את קיירי קצת
״דני איינג׳ מאבחן כשרונות אדיר״
(שעוד לא בחר אולסטאר אחד בדראפט מאז 2003)
נראנ לי שיהיה לו את טאטום שנה הבאה עם תג האול-סטאר
אתה גם רואה בספורט 5 עם ירון טלפז?😀
זה דולק ברקע.
לא ממש משקיע בדראפט הזה מסיבות מובנות…
לא האמנתי שקראתי שאף בחירת דראפט של איינג' לא הפכה לאולסטאר,זה פשוט מדהים כל העניין הזה,אבל אני מהמר שטייטום יהיה הראשון שישבור את הרצף.
השנאה שלך לסלטיקס כמו שו של שי ללברון
זה לא אומר שהוא לא מאתר כשרונות. כמה דוגמאות קטנות: טרי רוזייר, ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון, רוברט וויליאמס
רוברט וויליאמס עוד לא שייך לקטגוריה הזו… תן לו זמן להוכיח קודם שהוא מסוגל להתעורר לאימון
הוא אדון הזמן, יש לו זכות לעשות את זה
Orlando is focused on Auburn's Chuma Okeke at No. 16, league source tells ESPN.
סאריץ' עם החוזה הצנוע, והידית הסבירה, ממש תפור על השכנה מאותו הבית..
דומבויה גניבה אדירה של הפיסטונס!!
נאסיר ליטל ממשיך להדרדר… מה ששנה אחת רעה יכולה לעשות למניות שלך
כן, באמת הפתעה.
ה״התלהבות״ של רומאו לנגפורד להיבחר על ידי בוסטון זה לא משהו שאפשר להסתיר…
בס"ד
בתור אוהד ניקס:
אחרי שנעשה הבסיס בבחירת דראפט עם רצפה משמעותית ותקרה גבוהה, מרשה לעצמי לחלום.
תקרה השכר באיזור 109. לניו יורק יש כסף לשני אולסטארים. יש באיזור ה40 מיליון חובה אחרי בארט אם לא מממשים מודיאיי וקורנט(וניתן גם טרייר אבל חבל). זה אומר 69 מיליון שזה הרבה.
כל הזמן חלמנו על דוראנט אבל לאור הפציעה+הגיל+היכולת של קוואי ברור שקוואי הוא אופצייה א'.
אליו יש לצוות רכז על כשהאפשרויות הטובות הן קמבה וקיירי.
בשילוב עם קוואי אני מעדיף את קמבה ולא קיירי שעלול לנסות 'להנהיג' על חשבון קוואי ולעיתים מהווה רעיל לחדר הלבשה.
קמבה-בארט-קוואי זה בסיס מעולה.
אבל אם חולמים אולי אפשר להתרחב…
הורפורד יכול להיות התאמה מושלמת לקבוצה כזו.
תגידו- הורפורד גם בגילו על גבול האולסטאר איך תדחוף המחיר שלו?
כאן אני בונה על שיטה הפוכה- את הורפורד מעניין חוזה ארוך. כל קבוצה תוריד לו בגלל הגיל כל שנה.
אני מציע הפוך- לתת לו נמוך שנה ראשונה ולהעלות כל שנה ל4 שנים.
אני יודע שאומר שגם קוואי וקמבה יצטרכו קצת להתפשר אבל נניח שכל אחד מהם 'עושה הנחה' ומסתפק ב30(ממילא זכאים למיטב ידיעתי ל32.7 כשעוברים קבוצה),
מוותרים גם על טרייר, יש לתת להורפורד באיזור 13.5 שנה ראשונה וחוזה כללי על איזור ה60+.
יכול להיות שהספיגה של השנה הרביעית וכלל שווי החוזה יתן לזה ערך אחר.
אפשרות נוספות היא פוורווד כמו רנדל שמראש ערך השוק באיזור ה10.
אז משתמשים בmle להביא סנטר נחמד כמו ביינס או טובים ממנו וקיבלנו קבוצה מעולה
יש גם אפשרות הפוכה- להשאיר את דיאנדרה על איזור 10 ובmle להשתמש לפאוורווד נחמד.
קמבה-בארט-קוואי-הורפורד/רנדל-ביינס/רובינסון.
ספסל-דניס-ניקולטינה-וונלה(אם חותם מינימום)-נוקס-ביינס/רובינסון.-דוטסון.
מוסיפים עוד שני וטרנים על מינימום וזה קונדנטורית משמעותית.
בשלב ראשון- בוא נקווה ממש שקוואי ואם לא דוראנט יחתמו בניקס.
אח"כ נקווה לקונטנדרית.
Anthony Puccio
✔
@APOOCH
Nets fans chanting, "Kyrie's leaving!" as Celtics make their pick.
235
4:06 AM – Jun 21, 2019
Twitter Ads info and privacy
טיילר
עידן הוא חוזה עתידות (כך לפי הבן שלי). בשביל מה לראות את אם סילבר מודיע מה שעידן כבר כתב?
+1
מעניין אותי איך סקו יהיה בדטרויט. לא מאמין שיצליח שם כי הם בכל זאת לא יודעים לפתח שחקנים אך הלוואי שאטעה
לדעתי יהיה טוב, תזכור שקייסי שנה שעברה שיחק את ואן וליט וסיאקם די הרבה
עידן, מתי הורטון טאקר אמור להיבחר?
לא יודע.אני מדווח מה שווז ושאמס מצייצים בטוויטר
אני אעשה את זה רק עד בחירה 30.אין לי כח להחזיק עד 60.
תודה עידן!
Sources: New Orleans has selected Nickeil Alexander-Walker with the No. 17 overall pick in the 2019 NBA draft.
בחירה חכמה
Indiana is focused on Goga Bitadze at No. 18, league source tells ESPN.
סנטר מוכשר מאוד, ארוך וקולע טוב
בול עם ג'קט קורי עכביש
לא ארכנופוב?
חליפה גאונית, ההברקה של הדראפט.
לא יכול להיות עם אורך הגפיים שלו
הוא בעצמו עכביש רעדן עם הרגלי גפרור…
תכלס, מבחירה 4 ומעלה, כל השמות האלו ג'יבריש בשבילי… אין לי מושג מה אני עוד עושה פה.
תן מבט על השולחן של נאסיר ליטל ושל בול בול ותראה מהי טלנובלה
+1
תקציר הפרקים הקודמים, בבקשה…
שחקנים שצפו להם לוטרי (ולכן הם בחדר הירוק) ויושבים שם על קוצים כאשר הם מתדרדרים במהלך הערב
משהו לגבי הבחירה ההזויה של הסאנס:
https://twitter.com/wojespn/status/1141869112601337857?fbclid=IwAR12pPTdbd9-stWzFGyExdT8uEoPtH5lQ1tSuKIoB6lICs4j8DizeAEzHuc
מישהו יודע מה סיכוייו של זוסמן להיבחר במקום ריאלי?
אמור להיבחר בעשירייה האחרונה, יש סיכוי טוב שייבחר על ידי פילי
תודה
להיבחר במקום ריאלי, סיכוי לא ריאלי.
אבל יש תקווה עם סיכוי ריאלי, להיבחר במקום לא ריאלי.
.
אומרים אולי סוף סיבוב 2
תבנה מזה שיר ממזר
אלכסנדר ווקר מאוד דומה לבן דודו, שחקן ארוך ומצוין
Sources: San Antonio has selected Luka Samanic with the No. 19 overall pick in the 2019 NBA draft.
זאיון לבש בכוונה חליפה לבנה…. הומאז' ללברון…
מי הסוכן שלו בסוף?
בדיוק השוו את החליפות שלהם
בחירה טובה מאוד של הספרס, שחקן מאוד מוכשר עם תקרה גבוהה
Boston is selecting Mattise Thybulle at No. 20 — and possibly trading him to the Sixers, league source tells ESPN.
Deal is agreed on — and Sixers will send Boston Nos. 24 and 33 in this draft, league sources tell ESPN.
???
וגם תגיד מה הבחירה השלישית כדי שארוויח עוד כמה שעות שינה 🙂
של הסלטיקס כמובן
העבירו את הבחירה לפילי
השלישית?
לא היה איזה שם רגיל כזה, כמעט נשכח לחלוטין, שנשכח בינתיים? איזה קלארק ברנדון או משהו?
ברנדון קלארק
וואלה, הייתי ממש קרוב, תודה. מעניין מה הסיפור.
בחירה 21 של ממפיס
Sources: Oklahoma City is trading back to Memphis' No. 23.
Oklahoma City has traded the No. 21 pick to Memphis, league source tells ESPN. Memphis is targeting Gonzaga's Brandon Clarke with No. 21.
Oklahoma City will get the No. 23 pick tonight and a 2024 second-round pick in the trade, league source tells ESPN.
אלון ברנד הוא מטומטם חסר שיניים
איזה טרייד אידיוטי
שחקן מוושינגטון , טרייד עם בוסטון
לא למדו כלום בפילדלפיה!
ממפיס חייבים ללכת על הבולבול
ממפיס בחרו נהדר עם ברנדון קלארק.
הגריזליס בונים קבוצה נהדרת!
המצב של הגריזליס שאין להם לחץ ו/או מה להפסיד. על הנייר כל הצעירים האלה זה סבבה אבל חסר ניסיון…עכשיו צריך להיפטר מפארסונס וחוזה העשור שלו
ככה אתה רוצה להעיף את השחקן הכי ותיק בקבוצה?
יש לו יתרונות… הוא יודע איפה ואיך לבלות… יכול לחנוך את הצעירים על החיים היפים של ה-NBA
בנוסף, אני חושב שהוא כבר הביע מרמור על מחסור הדקות שלו
מישהו חייב ללכת על בול בול, נדיר לראות שחקנים בגובהו עם סט כישורים שכזה
למה? כדי לקבל פוטנציאל לגרג אודן 2.0.
הבנאדם נראה כמו פסרמות למרפאה שיקומית ם המשקל שלו והפציעה שלו
ההבדל הקטן הוא שבול ילקח רק באמצע סיבוב ראשון או תחילת שני, ואודן נבחר בבחירה הראשונה בזמנו
אז יקחו אותו בסיבוב השני שאין חוזה מובטח ואפשר לבחון אותו בהתחלה במחנה אימון וליגת קיץ. ואולי גם כמה בדיקות מקיפות.
סיבוב ראשון ו"נתקעים" איתו למשך 3-4 שנים
Sources: Boston is picking Grant Williams at No. 22 in the 2019 NBA draft.
טוב ילה
בוקרטוב אמריקה אני חוזר לשון.
גרנט וויליאמס הוא בחירה טובה!
איזו הגנת טבעת תהיה לממפיס בשנים הקרובות.
וואו.
הם יודעים מה הם עושים!
אחלה בסיס
Sources: Oklahoma City is picking Darius Bazley at No. 23 in the 2019 NBA draft.
זה מה שקורה שווסטברוק מבלה בקיץ עם לברון 😉
אני לא מחזיק מברנדון קלארק.
נסיר ליטל בצניחה חופשית
אני מת על השוטים האלו. אוהדי יוטה חוגגים, מצביעים על החולצות שלהם, ולמטה בקטן הכתובת: "מועבר לאוקלהומה".
Boston is trading No. 24 to the Suns — who are focused on taking Ty Jerome, league source tells ESPN.
Portland is focused on UNC's Nassir Little with No. 25, league source tells ESPN.
דווקא יכול להיות שיחוק של הבלייזרס
כן במקום מו הארקלס
יכול לשחק בשתי עמדות הפורוורד, חזק ואתלטי. יהיה לו זמן להתפתח שם
אמרו באולפן שהוא היה בעדיפות גדולה אצלהם
עברו 3 שעות ואנחנו עוד לא בפיק 25.. זה תמיד כזה איטי ?
יותר גרוע מהאוסקר
Sources: Cleveland is targeting Kentucky’s Keldon Johnson at No. 26 in the 2019 NBA draft.
The Suns are sending the Celtics a 2020 first-round pick via the Bucks in Ty Jerome trade, league sources tells @TimBontemps and me.
Sources: Boston has traded center Aron Baynes to Phoenix.
ביינס מחליף של אייטון
הבלייזרס קיבלו פה מתנה עם ליטל
אני חושב שההנהלה של פיניקס עובדת בשביל הקבוצות האחרות, אין דרך אחרת להסביר את זה
הבעיה היא אצלנו, אנחנו לא רואים את התמונה הגדולה של סארבר וג'ונס…
איפשהו בעליית הגג של סארבר יש ציור יפהפה של ג'נרל מנג'ר ממש מוצלח, שעושה את כל הבחירות הנכונות.
The Suns are acquiring Celtics center Aron Baynes as part of the Ty Jerome trade, league source tells ESPN.
Sources: Cleveland selected Dylan Windler — not Keldon Johnson.
Brooklyn has traded No. 27 to the Clippers, league source tells ESPN.
Clippers are focused on Florida State's Mfiondu Kabengele, league source tells ESPN.
Clippers will send the Nets a 2020 first-round pick via Philadelphia and the 56th pick tonight, league source tells ESPN.
Golden State is focused on Michigan's Jordan Poole at No. 28, league source tells ESPN.
אני לא עד כדי כך מכיר את טיי ג'רום (או כל שחקן מכללות אחר, אם להיות כנה),
אבל בפיינל פור הוא היה נהדר. יש לו טווח NBA, ויש לו ראיית משחק שנראה לי שתתורגם היטב ל-NBA.
האם ההגנה שלו מספיק טובה? האם הוא יצליח להתמודד מול האתלטיות של המקצוענים? מול ההגנה של המקצוענים?
אין לי מושג. אפשר רק לקוות . . .
San Antonio is focused on Keldon Johnson with the No. 29 pick, league source tells ESPN.
Cavs are trading for the No. 30 pick — and focused on Kevin Porter, league sources tell ESPN.
You Sources: Cavs sent four second-round picks and cash to Detroit for pick No. 30.
Sources: The 76ers are trading swingman Jonathon Simmons and No. 42 pick to the Wizards.
גניבה של קליבלנד.
הלייקרס רצו אותו ב 11.
זה מראה לך כמה ללייקרס אין מושג מהחיים שלהם
רצו ב 11 שחקן שנבחר 30
מה שאני ראיתי עכשיו זה את החוסר מושג שלך.
אם צוות הסקאוטינג של הלייקרס אומר ככה על שחקן, אתה צריך לשאול את עצמך איפה אני טועה…
באמת חוסר מושג קלאסי,
זה למה הלייקרס רצו אותו בבחירה 11-
https://www.theringer.com/nba/2019/6/19/18684292/kevin-porter-jr-2019-nba-draft
בדראפט כזה מצחין זה אחד מהשחקנים הכי מעניינים בדראפט.
יכול לצאת ממנו איזה דיון ווייטרס(למרות שהוא גבוה יותר) אבל זו לא הכתבה הראשונה שאני קורא השוואות סגנון להארדן.
הוא היה הרבה מאוד זמן השנה על הראדאר שלנו, יצא לי לעקוב אחריו בUSC.
הוא ביי פאר הבחירה הכי מעניינת בדראפט הזה.
ושימו לב איפה נבחרו השחקנים הכי מעניינים בדראפטים כאלה אפורים כאלה על שם ג'ימיבאטלר.
Ryan Phillips
✔
@RumorsandRants
Was told the Lakers are trying to buy three picks in the second round.
182
5:41 AM – Jun 21, 2019
קלקסטון הזה מזכיר את כריס בוש
ספרס, סיכום ביניים:
אז אכן לקחנו את הברטאנס המשופר ב-19, אבל גם SF ב-29, גם אם לא השמות שהוזכרו. מסקנת ביניים – קוואי חוזר…
😉
למה אף אחד לא בחר עדיין בזוסמן?
עצבים
אתה לא רציני כן?
אז פיניקס עם כריס פול בוקר אוברה סאריץ ואייטון אה?
דאלאס עם עוד ליטאי קיובן מעודד הגירה
למה ציון צולע? עושה הליכת קאווי?
New Orleans is trading No. 39 to Golden State, league source tells ESPN.
arriors get the guy they stashed/developed in Santa Cruz last season. An 18-year-old pick-and-pop/slash big from Serbia. Probably destined for another year in SC, maybe as a two-way.
Shams Charania
Verified account
@ShamsCharania
Follow Follow @ShamsCharania
More
Sources: New Orleans is selecting Alen Smailagic at No. 39 2019 NBA draft — and traded to Golden State.
42 השחקן עם השם הטוב בהיסטוריה
אוף דווקא למיאמי?
תיקון – עבר לדנבר
מי?
בול בול
🍆
Admiral Schofield at no 42
הולך לוושינגטון
הורטון טאקר היה אמור להיות אמצע סיבוב ראשון, מה קרה?
46 באורלנדו
עבר לליקרס
מעולה עבורו, לדעתי ישמש כשחקן שישי או אפילו בחמישיה כשוטינג גארד
קם יורש לקווינסי פונדקסטר, פרי אהבה אסורה עם ג'רום בלוסומגיים – קווינדארי וות'רספון. מוגדר כ-sg אבל נראה שיכול לשחק גם SF. יאללה, זה מה שיש ועם זה ננצח.