מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1. יוסטון החלה במגעים לטרייד של כריס פול

 

שאמס צ'רניה מדווח ב'אתלטיק' (https://theathletic.com/1026128/2019/06/17/charanias-inside-pass-the-trade-offers-for-anthony-davis-plus-more-league-notes/) שיוסטון החלה בשיחות 'מוקדמות' בקשר לטרייד של כריס פול. זה לא אומר שיוסטון "דוחפת" לקראת טרייד של כריס פול, אבל היא 'פתוחה לשיחות מוקדמות' על האפשרות לטרייד עם קבוצות שיש להן את הרווח תחת סף המשכורת להסתדר עם הסכום שיוסטון חייבת לו – 124 מיליון לשלוש השנים הבאות.

אין שום אינדיקציה עד כמה מעשי הוא הטרייד של פול, אבל עד עתה יוסטון התעקשה ש'כריס פול אינו מועמד לטרייד'. זהו שינוי ב-180 מעלות בעמדת הקבוצה עד לפרסום המאמר של צ'רניה. פרסום המאמר לא בא 'משום מקום'. הוא בא ישר מתוך מנהלי הקבוצה עצמה.
לקראת סיום העונה היו ידיעות על סכסוכים אמיתיים בין פול וג'יימס הארדן (https://larrybrownsports.com/basketball/chris-paul-james-harden-clashing-playing-style-personality/500462). ייתכן וזה דחף מעט את הידיעה מהקבוצה.
*
אבל אני מאמין הרבה יותר בעובדה החמורה בהרבה: כריס פול הוא בן 34 והוא חתום על חוזה מוגזם לחלוטין לשחקן שהוא בקושי האופציה השנייה בקבוצה. האמת – לדעתי – היא שיוסטון מחפשת איזה פראיירית שתסכים לקחת ממנה את ההתחייבות המוגזמת הזאת.
*
אני לא מאמין שזה יקרה, אלא אם כן יהיה  BUYOUT כשקבוצה A (יוסטון) תהיה אחראית על השלמת משכורתו של פול שקבוצה B לא תהיה מוכנה לשלם. "חצי-חצי" נראה לי דיל לא רע גם ל-A וגם ל-B.

2. עכשיו מתגלים פרטים נוספים על הסכסוך בין כריס פול לג'יימס הארדן. מסתבר שהסכסוך עמוק ורציני משידענו.

ממש לפני שליחת הפוסט, קראתי ספור חדש לחלוטין ב'לארי בראון ספורטס', המגלה פרטים שלא ידענו על הסכסוך בין כריס פול וג'יימס הארדן. מסתבר שהסכסוך הגיע לממדים כאלה שבעלי הקבוצה, המנהלים, וכנראה גם מייק ד'אנטוני, הגיעו למסקנה שאין דרך בה השניים יכולים לחזור ולשחק יחד.
*הפרטים על המריבה בחדר ההלבשה אחרי ההפסד לגולדן סטייט במשחק ה-6 ידועים (https://larrybrownsports.com/basketball/chris-paul-james-harden-tense-game-6/497042). אחת הטענות של כריס פול היתה שג'יימס הארדן מחזיק בכדור יותר מדי ובכך משבש את כל משחק הקבוצה, שבגלל הארדן 'המשחק נעצר', לפי דברי פול, כפי שדיווח טים מקמן (https://www.espn.com/nba/story/_/id/26987545/there-too-much-damn-turmoil-unsettling-vibe-surrounds-rockets).סכסוכים קטנים בין כוכבים תמיד היו ותמיד יהיו. ברוב המקרים הסכסוכים מובנים, מקובלים, וניפתרים די בקלות ע"י התערבות שחקנים אחרים, וכמובן המאמן. הסכסוכים המתוקשרים (שמקהייל כינה אותם כ-'סיכסוכים בין זוג נאהבים') בין לארי בירד וקווין מקהייל, בין מג'יק וקרים עבדול ג'אבר. או בין מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן ידועים. הם תמיד הסתיימו בחיבוק, וידוע שטבעת אליפות היא המרככת היעילה ביותר בין הניצים, כמו שאומרים החברים שלי מאלרעי.

הפעם זה סכסוך רציני הרבה יותר. זה לא רק סכסוך בין שני סוגי משחק. זה CLASH  של PERSONALITIES – התנגשות בין שני בני אדם עם אישיות שונה לחלוטין.

טים מקמן מציין ש"מקור מוסמך" ברוקטס סיפר לו דבר שלא ידענו לפני כן, שהפעם, כריס פול "ניסה לאמן את ג'יימס הארדן", וג'יימס הארדן הסתכל עליו במבט שאמר ללא ספק – (מבטים יכולים לדבר כמו אינציקלופדיות שלמות):

– "‘You can’t even beat your man. Just shut up and watch me.'”

פול היה מתוסכל לחלוטין מאי הרצון והמחוייבות של הארדן להרחיב את המשחק (SPACING), וחוסר התחייבותו (ורצונו) לנוע ללא הכדור.

זה הגיע עד כדי כך שפול ביקש ממאמנו מייק ד'אנטוני לא לשחק כשהארדן משחק.

It has reached a point, team sources say, where Paul cherishes the chance to play without Harden on the floor. On several occasions, according to team sources, Paul barked at D’Antoni to keep Harden on the bench while he was running the second unit. Harden simultaneously would lobby — or demand — to check back into the game.

 

ברור שהשניים לא יכולים להתקיים יותר ביחד. THEY JUST CAN'T CO-EXIST.

פול הוא בן 34. יוסטון חייבת לו 124 מיליון לשלוש השנים הבאות. אף קבוצה לא תסכים לקחת אליה את חוזהו (כפי שהזכרתי בפרק הקודם, ללא BUYOUT רציני ביותר).

העתון 'יוסטון קרוניקל' כתב שאין כאן כל ברירה אחרת אלא להשאיר את כריס פול בקבוצה, ולמצוא איזה INTERVENTION – אפילו להביא מישהו מהחוץ אם בתוך הקלאב אין אף אחד שמסוגל לעשות זאת.

(היי, אני לא מבין מה הבעייה. הרי הם לא טראמפ והילרי קלינטון. הם לא ביבי וליברמן. מה הבעייה לקחת שני בוגרים, מולטי-מיליונרים, השואפים לאותה מטרה, ולפתור אותה ביחד. מה זה כאן? ניתוח מוח?)

3. היי. קוואי לינארד מחייך שוב!!! (בסיום נאומו ב'מצעד טורונטו')

 

4. למלו בול ישחק השנה באוסטרליה

 

 

ללמלו בול ישנו בית חדש: דאון-אנדר. אוסטרליה. הארץ של I DO שלנו.

הוא ישחק ע"פ חוזה "NEXT STARS" עם קבוצת ה-NBL אילווארה האורס.

המטרה? במקום ללמוד ולשחק שנת פרשמן באיזו מכללה, הוא ישחק בליגה האוסטרלית עם שחקנים מבוגרים ופיזיים. זהו עולם אחר לחלוטין מהבדיחה שהיה מעורב בה עם אחיו בליטא.

הפעם זה כדורסל רציני, נגד גברים ולא נערים.

מטרתו? להרשים, לצבור נסיון, ולהיבחר גבוה בדראפט של השנה הבאה. ההרגשה היא שהשפעת האב הולכת וקטנה – ועתה שלונזו ישחק בניו אורלינס, האבא לא יכול לחלק את עצמו בין שתי יבשות, ויש גם בן שלישי.

ללא ההתערבויות המזיקות של האב, כדורסל נטו יש ללמלו. כמובן שחובת ההוכחה עליו, אבל ראיתי אותו מספיק להאמין שהוא בחר בדרך הנכונה.

5. בוסטון סלטיקס נפגשת היום או מחר עם קיירי אירוינג 

לפי שאמס צ'רניה מהאתלטיק (https://theathletic.com/1026128/2019/06/17/charanias-inside-pass-the-trade-offers-for-anthony-davis-plus-more-league-notes/) הסלטיקס ביקשו מקיירי אירוינג "להיפגש לפני הדראפט". הדראפט הוא ביום חמישי. אין הרבה אפשרויות  מלבד הערב או מחר בערב.

*

כמובן שהסלטיקס רוצים לדעת מה תוכניותיו של אירוינג. הוא הרי החליט לצאת מהתחייבותו הנוכחית והסלטיקס, כמובן, בידיים קשורות אלא אם כן הוא מוכן להיות ישר איתם, ולומר להם דוגרי מה תוכניותיו.

האם הוא יאמר להם?

– כיצד הוא יכול אם הוא עצמו לא יודע?

הפרי אייג'נסי מתחיל ב-30 ליוני, ואלא אם כן הלייקרס – או משהו אחר – הציע לקיירי דיל כל-שהוא והוא מוכן לקבל אותו, ייתכן והוא עצמו לא יודע בדיוק היכן ישחק בעונה הבאה.

הדיעה הרווחת היא, כמובן, שפעמיו מופנות לנטס (https://larrybrownsports.com/basketball/kyrie-irving-serious-sign-brooklyn-nets/498903), אבל 'הדיעה הרווחת' היא אמינה כמו שבועה של טראמפ לאומה.

הנה האפשרויות:

1)הוא עצמו אינו יודע

2) הוא חושב שהוא יודע אבל הוא באמת לא יודע, ויסרב לגלות

3) הוא חושב שהוא יודע אבל הוא לא יודע ומה שיאמר להם הוא מה שהוא חושב שהוא יודע שזו לא האמת (את זדה למדתי מהמורה שלי קווינט)

4) הוא יודע אבל לא רוצה לגלות.

5) הוא יודע אבל יגיד לסלטיקס משהו לא נכון.

6) הוא יודע ויגלה להם

כמובן שהרבה תלוי גם בהסכם שלו עם הסלטיקס בקשר לפרסום החלטתו או לא. אם הסלטיקס מבטיחים לו שהם לא מפרסמים את החלטתו, אבל רק ישתמשו בה בכלכלת צעדם הבא, אני לא בטוח מה קיירי יחליט בקשר ל-2-6.

6. כל הכבוד לגולדן סטייט!!!

הנה הפררסומת שהם פרסמו בעתונים ובאתרי מדיה רבים:

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 227 תגובות

  1. כריס פול מסתבר לא רק נזק כספי אלא גם נזק מקצועי. מצחיק איך מורי רצח את הקבוצה כי הוא הבטיח איזה. היה צריך לשלוח את פול לעזאל בקיץ שעבר. הפרת ההתחייבות לא הייתה פוגעת כלל או מקסימום בקטנה. שחקנים שירצו לשחק לצד הארדן תמיד יהיו.
    יודעים מה לא עושה תנועה בלי כדור או לא עשו גם בשיאם? מייקל קובי אייברסון לברון ראס קאווי קיירי ליליארד. הכוכב היחיד שאי פעם עשה תנועה בלי כדור זה סטף קרי. אני מדבר על סופרסטארים לא על מי שהמשחק שלהם בנוי על זה כמו קליי ריי אלן או רדיק או רגי מילר.
    אפשר לחשוב כריס פול בחייו עשה תנועה בלי כדור😂😂.
    ברור שעדיף שהסופרסטאר יעשה תנועה בלי כדור גם אבל לך תנסה לחנך כוכבי nba ברמה הזאת. אז איך הארדן אמר לו בשביל זכות דיבור קודם תנגב אותי.
    לברון נגיד יכול לדרוש מקוזמה לעשות תנועה בלי כדור.
    מורי עשה את הטעות הכי גדולה בהיסטוריה. יש לו שחקן טופ 3 בליגה בשיא הקריירה והוא הרג לו את הקריירה עם ההחתמה של פול מחדש וגם לעצמו.
    זה ספינים איש לא יגע בכריס פול למעט או וושינגטון אלא אם כן יוסטון תהיה מוכנה לשלם מחצית משכרו ואז יש לה סיכוי לא רע מקבוצות כמו פיניקס וכו.

    1. שמעון אתה זה ששם דגש כל הזמן עד כמה אליפות זה הדבר החשוב ועדיף אליפות ושנים בלוטרי מאשר להיות גבוה בלי אליפות. עכשיו תן אפשרות ריאלית ( לא דמיונית עם "הדברים יסתדרו מעצמם" ריאלית) שהם יכלו להביא שחקן/ים בקליבר של כוכב לאליפות ותסביר למה השחקן באמת היה חותם ביוסטון

        1. אתה טועה, שמעון.
          אם הרוקטס לא היו מחתימים את פול, היו להם 20 מיליון פנויים. אבל אז לא היה להם את ה-MLE בו החתימו את טאקר,
          כך שה-20 מיליון הופכים ל-12 (אחרי החוזה של טאקר) + 3 ומשהו מיליון של ה-ROOM אקספשין.
          עם 12 מיליון ו-3 מיליון, לא מביאים, לא סופרסטאר, ולא 2 שחקנים מעולים.

    2. שמעון – לא רוצה להעליב אבל או שהתחלת לראות כדורסל אתמול או שאתה פשוט לא מבין כלום בכדורסל.
      בוא נתחיל מזה שרג'י מילר וריי אלן היו סקוררים אדירים בשיאם – שניהם היו יודעים ליצור לא פחות מאשר לקלוע מבחוץ. תראה וידאוים של ריי אלן כשהיה צעיר (כנראה לא ראית כדורסל אז – אחרת אין דרך להסביר את התפיסה שלך) ותבין איזה שחקן הוא היה.
      ג'ורדן לא עשה תנועה בלי כדור? בבקשה דוגמא: https://www.youtube.com/watch?v=eM2X5QlJCHk
      שיקגו בתקופת ג'ורדן הייתה הרבה יותר קרובה בצורת משחק לווריורס של ימינו בסגנון משחק (חוץ מהשלשות).
      הנה עוד דוגמא לתנועה ללא כדור של ווייד (לא הזכרת אותו אבל אני בטוח שגם הוא בעיניך נכנס לרשימת האגו-סטארים שרק עומדים ומסתכלים על המשחק): https://www.youtube.com/watch?v=0qKOtGR20SA

      מוסר השכל – לך תעשה שיעורי בית.

      1. מסכים עם הרבה ממה שכתבת. ריי אלן ורג'י מילר – מהקילרים הגדולים שידע המשחק. שייכים לכיתה של הטובים ביותר. אולי לא הר רשמור, אבל מיד מתחתיו.

  2. *******************************************
    כל עוד אין ללייקרס הבטחה ממספר שחקנים איכותיים (מרכוס מוריס , מרקיף מוריס , רונדו , בולוק גי גי רדיק ) יסכימו לחתום בחוזים של וטרן מינימום אז במקום להחתים סופר סטאר (אלא אם כן מדובר בקוואי לנארד) אז הייתי מנסה להציע לכל אחד מהשחקנים האלה חוזה של 5 מיליון לעונה. אני לא חושב שקמבה ווקר שווה חוזה מקסימום…הנתוהים שלו קצת משקרים והוא גם נמוך מאוד לרכז.
    ************************************

  3. דרך אגב , השחקן הראשון שהייתי מנסה להחתים בלייקרס זה פטריק ברוולי. עם שחקנים כמו ברוולי ודיימון גרין לוקחים אליפות . כשלא הולך , שחקנים כאלה מחזירים אותך למשחק.

  4. תודה רבה.
    הטרייד של פול היה הזוי מבחינת הציוות בין הנבלה לטרפה אבל איכשהו זה כמעט עבד להם בשנה הראשונה.
    אך האמת הגיעה לדפוק בדלת.
    הם צריכים 2 כדורים והם שני טיפוסים נאלחים, כל אחד בסגנונו.

  5. לייקרס סגל
    חמישייה
    רונדו וטרן מינימום
    בולוק 5 מיליון
    לברון
    קוזמה
    דיוויס
    ספסל:
    ברוולי 5 מיליון
    גי גי רדיק 5 מיליון
    גף גרין וטרן מינימום
    מרקיף מוריס 5 מיל
    מרכוס מוריס 5 מיל
    מגי וטרן מינימום

      1. דווקא מתחרים על הפלייאוף אך זה יהיה קשה, אך אין להם יותר מידי סיכוי להישג משמעותי בסגל כזה עם רק כוכב על אחד בשיאו וכוכב על אחד בירידה והשאר שחקנים איכותיים עד כוכבים כשרובם וותיקים ורק אחד בשנותיו הראשונות ואין עוד כוכב בשיאו שלא לדבר על כוכב על.

  6. דרל מורי אמר אתמול שהרוקטס מתכוונים לשמור את כל החמישיה שלהם יחד ולחפש שידרוג.
    הם יפתרו את הבעיות ביניהם.

    1. לדרל מורי אין ברירה אז הוא יגיד מה שצריך. אם היה יכול היה בועט בכריס פול לאריזונה או מיניסוטה

    2. ברור מי ייקח את הגופה של פול , צריך לקבור אותו איפשהו בטקסס, השחקן גמור גילרי אתה זוכר שדיברנו על ההימור על פול לפני שנה?

      1. ברור שאני זוכר. הם עדיין נמצאים בעמדה טובה לקראת השנה הקרובה. הווריורס לא נמצאים שם המפלצת שנוצרת בלייקרס צריכה זמן להתחבר. שיישרו את ההדורים ויש להם עוד ריצה אחת לפחות עם ההרכב הזה .

          1. אולי גילרי הוא "אופטימי מדי" -אבל מצד שני גם "ריאלי מדי" (כנראה שגם מורי כזה), הקב' הזאת נעצרה פעמיים ברציפות רק מול הקבוצה הטובה בליגה בחמש השנים האחרונות, אותה קב' די יצאה מהמירוץ שנה הבאה (או לכל הפחות נחלשה משמעותית) ובכל מקרה אין להם הרבה לאן לזוז עם כל החוזים הנוכחיים שלהם.
            לנסות לתת ריצה אחרונה עם הסגל הנ"ל בשנה שנראית יחסית פתוחה במערב זה הדבר הריאלי ביותר שהם יכולים לנסות לעשות – לא יילך, יפרקו שנה הבאה…

  7. הדיווח של צ'רניה הוא מה-17/6. לא יודע מי קדם למי, וגם לא משנה, כי מה שקובע הוא מה שעושים ולא מה שמצהירים. הוא חייב היה לומר מה שאמר, וזה גם לא מחייב אותו לשום דבר.

  8. זה דבר די גדול מה שקורה עם הליגה האוסטרלית – שהצליחו להביא את למאלו בול (אני חושב שהוא לא יכול לשחק במכללות כי קיבל כסף בליטא, וזה הפך אותו ל"מקצוען") ואת אר ג'י האמטונס (לברייקרס הניו זילנדים שיצאו שמועות שדן שמיר הולך לאמן).
    הליגה האוסטרלית מנסה למצב את עצמה כאופציה לכישרונות צעירים וכד' כדי לעלות את ערכה ואת הפרסום שהם מסוגלים לקבל. ההגעה של בול עם הקרקס הנלווה שלו זה מבורך עבורם (היו אפילו תלונות שהוא צריך להביא את החברים שלו והוא צריך לשחק בסידני או מלבורן)

    1. הצטרף לצוות האוסטרלי😁

      עכשיו נותר לפילי להביא אותו לצד בולדן סימונס ובראון ויש אליפות

      1. ראיתי אותם חוטפים בראש איזה 150 נקודות מהברייקרס לפני שנה… ואחר כך שלחו אותם לקנות מצרכים לאכול בסופר שליד האולם… השחקן הכי טוב שלהם היה דיוויד אנדרסון, ובגילו, זה אומר הרבה על הקבוצה…
        .
        בנוסף, ראיתי כמה כתבות עם ביקורת על כך שהיה צריך להתאמץ כדי שיחתום בסידני או במלבורן לכיסוי התקשורתי היותר רחב

  9. מחשבה אחת שעברה לי בראש על קיירי אירווינג –
    יש לו ותק של 8 שנים בליגה.
    .
    אסביר –
    .
    לא כל חוזי המקס נולדו שווים.
    חוזה המקס לו זכאי קיירי הוא חוזה מקס לשחקן עם של 7 – 9 שנים, והוא מתחיל (שנה א' של החוזה) ב-32.7 מיליון.
    חוזה מקס של שחקן עם ותק של 10 שנים מתחיל ב-38.15 מיליון.
    ב-2 המקרים, הסכום שהשחקן מרוויח גדל בכל שנה ב-5%, והחוזה הוא ל-4 שנים.
    .
    שחקן שחותם חוזה חדש בקבוצה בשורותיה שיחק קודם לכן, זכאי לתוספת של 8% בכל שונה, כאשר החוזה הוא ל-5 שנים.
    .
    אז נכון, אם הטרייד יבוצע כבר ב-6 ביולי ודייויס יוותר על 4 המיליונים, הלייקרס יוכלו לשלם לקיירי משהו כמו 27 מיליון.
    אבל –
    אם הוא חותם בקבוצה על חוזה ל-3 שנים עם אופציית שחקן לשנה ג', יוצא שהוא לא מפסיד כל כך הרבה –
    בשנתיים הראשונות הוא ירוויח בכל שנה 5 מיליון פחות,
    אבל אז, כאשר יחתום מחדש הוא יהיה זכאי למקס של שחקן עם 10 שנים, ולתוספת של 8% בכל שנה. זה יצמצם משמעותית את "ההפסד" בשנתיים הראשונות.
    .
    (זה לא אומר שהוא לא מוותר על כסף אם הוא חותם בלייקרס. זה רק אומר שהוויתור הוא על פני שנתיים, ולא על פני 4 שנים של חוזה ארוך עליו לא בהכרח היה לו כדאי לחתום גם אם היו יכולים לשלם לו את מלוא המקס)

    1. א. ט.ל.ח
      ב. אין באמור ללמד שיש לי מושג אפילו מינימלי לגבי תהליכי קבלת ההחלטות של קיירי.
      ג. הרלוונטיות היחידה של האמור היא הדיווח שקיירי היה שמח לשחק עם דייויס.

      1. הכי מתאים לו לייקרס כמו שאמרתי. מצד שני במערב הוא יצטרך להילחם על מקומו באולסטאר ואילו במזרח זה מובטח לו גם בלי לשחק עונה שלמה.
        המזרח הולך לפתוח עונה הבאה עם סימונס ווקר אם קיירי לא שם חח

      1. שים לב ל-"ט.ל.ח".
        יותר גרוע מלא לדעת, זה לחשוב שאתה (אני, לצורך העניין) באמת יודע. אני יודע קצת, כי זה מעניין, ואני נובר בתחום.
        אבל זה לא ברמה שמתקרבת למקצועית, לא ברמת השליטה של דדי בתחום.
        .
        אבל תודה, בכל מקרה.

    2. זה גם אומר שהוא לוקח סיכון שבמהלך השנתיים האלה הוא לא ייפצע או שהפרוייקט לא ייכשל חרוצות או אנאעארף והלייקרס ישמחו לתת לו את ה-MAX הכי כבד בליגה בדיוק כשהוא נכנס לשנות ה-30 שלו.

      נשמע כמו יותר מדי סיכונים מיותרים, וכל זה בגלל הנהלה שעשתה טעות פטאלית ועכשיו כדי לחלץ אותה מהתסבוכת צריך לעשות שמיניות באוויר ולחפש מי מוכן להסתפק בפחות ולקחת צ'אנס על הברכיים (הרעועות) שלו ושל הפרוייקט. מצד שני מבין את האופטימיות כי אם יש טיפוס שישמח לגלות שהוא יצא באן דן דינו מבין הטריו וצריך להקריב זה קיירי אירווינג.

  10. מה עם האפשרות לשלוח את כריס פול לסלטיקס??? נכון שהוא בעייתי בחדר ההלבשה אבל הוא בדיוק סוג הפוינט גארד שהם צריכים

  11. 1. האם ניתן כבר לדבר עם השחקנים החופשיים?
    2. האם ב1 ביולי כבר יפורסמו החתמות או שרק ב1 ביולי הקבוצות יתחילו לדבר עם השחקנים החופשיים?

    1. רשמית, אסור לדבר עם שחקנים חופשיים עד ל-1 ביולי. השחקנים, בינם לבין עצמם, מדברים כל הזמן. כך שבין "רשמית" לבין המציאות, יש פער.
      .
      ב-1 ביולי יתחילו לפרסם את הסיכומים. ההחתמות החל מ-6 ביולי.

      1. ממך ציפיתי שתגיד שאין סיכוי שהם מדברים לפני שכן הם עושים טמפרינג😎 לא מתאים לך.
        מה עם רכז בפיניקס? יגיע או שנצטרך להחזיר את אייזיה מארץ כנען?

        1. תדמיין לעצמך את הבחירה הגרועה ביותר שארגון יכול לעשות, ואז תשכח ממה שדמיינת לעצמך,
          בגלל שסרבר יודע לקבל החלטות גרועות אפילו מהסיוטים הגדולים ביותר של אוהד סאנס באשר הוא…
          .
          לשאלתך –
          אין לי מושג, ואני לא אופטימי. יהיה רע.

          1. בהרגשה שלי (וזאת הרגשה בלבד), פיניקס הולכת על רוביו בתור רכז בשנה הבאה…לפחות בתור ניסיון כדי לראות מה אפשר להוציא באמת מאיטון כשרכז אמיתי משחק לצידו…

          2. תיאודוסיץ' הבין סוף סוף את מה שבודירוגה הבין כל החיים. יש שחקנים שנועדו להיות כוכבי על באירופה (ואפשר לשים שם גם את שאראס)

          3. גם שאראס ואפילו מקל (לא מאמין ששמתי אותו באותה קטגוריה של בודירוגה, שאראס ותיאודוסיץ") הראה שיש לו כדורסל… אבל יש שחקנים שזאת לא הליגה שלהם, שאירופה בנויה עבורם יופי טופי

  12. -האנליסט השיקוץ והגמד הרשע-
    מורי פשוט דפק את הקבוצה הזו עם החוזה שכנראה יתחרה כחוזה בין הגרועים בהיסטוריה.
    .
    אישית מעולם לא החזקתי מהגמד ,הוא מלוכלך, פלופר חסר תקנה וסרטן בחדר ההלבשה.
    הוא לא הצליח מעולם יותר ממה שרבים נותנים לו.
    הוא לא משפר שחקנים וכל הבולשיט של יעילות (בין אסיסט לאיבודים ועוד…) לא מביאה ממש תוצאה.
    .
    ויש את השיקוץ אשר מרמה את כל העולם במשך 82 משחקי עונה רגילה ואז או העייפות גומרת אותו או שהשופטים מתחילים טיפה להיות רציניים ואז כל הפלופים ואחיזת זרוע של היריב תוך כדי "ניסיון" זריקה או סטפ-באק כפול 3 או דריבל דריבל דריבל דריבל דריבל דריבל דריבל קפיצה על השומר תוך כדי זריקה ,כל זה לא ממש עובד בפלייאוף.
    .
    עכשיו נשארו שניהם תקועים האחד בסירחון של השני ללא אפשרות ממשית להפרדה …אלא אם כן יבואו הניקס ,יקחו את הגמד הרשע והחוזה שלו וינפנפו זאת ברחבי מנהטן "הבאנו סופרסטאר" ועל הדרך הם מסוגלים גם למסור את בחירת הלוטרי שלהם ככה כמחווה של רצון טוב

    1. ובכל זאת אחרי הניתוח המעמיק 😂 נראה לי שמורי ישב עם השניים ויאמר להם "תשמעו ,לא מעניין אותי מה קורה איתכם אבל נפתחה כאן הזדמנות חד פעמית לריצה אחרונה אחרי מה שקרה בגולדן סטייט ,זו ההזדמנות שלכם לעשות זאת"
      ואולי זה יצליח להם אחרי הכל….עד שיפגשו את הסייבורג,מלך הצפון,שובר השושלות, הפאן גאי,מגן הכנף והעורף ומחיי הלאורי.

          1. הייט לעולם לא יודה.
            לעולם לא יודה שהיריבה היתה טובה ושמגיעות לה מחמאות. זה עניין עקרוני, לא משהו נגד טורונטו דווקא.

          1. אין לו קלאסה.
            כשדוראנט נפצע הוא לא הפסיק ללהג כמה הווריורס טובים בלעדיו ושאמנם הוא קצת חושש מטורונטו אבל אין סכנה לאליפות.
            קליי נפצע למשחק אחד, ובסיום של האחרון אבל זה לא משנה לו את הנראטיב של "הפסידו בגלל פציעות". אם לא היו פציעות היה מוצא תירוץ אחר.
            קלאס-לס.

          2. אל תבלבלו לי כולכם על קלאסה . אני מפרגן לראפטורס על האליפות , ורק אתמול גם הגנתי מול גיא על הקבוצה שהם בנו ולמה הם התחזקו נכון ולא אינסטנט לאליפות כמו מה שמנסים לעשות הלייקרס. .
            אבל כשכותבים צריך לכתוב נכון .ומה לעשות – אין אחד שלא יודע שמול הרכב מלא של ג"ס לא היה לטורונטו סיכוי.
            ולא רק מול הרכב מלא – גם מול הרכב בריא ( כולל קליי ) נטול דוראנט הראפטורס היו מפסידים בסדרה.

    2. 1. הרוקטס כבר שנתיים היו היריבה הכי קשה לווריורס הבריאים.
      2. אם לא הפציעה בהאמסטרינג כנראה היית מדבר אחרת – אבל מה שקרה קרה. בדיוק כמו הפציעות בגמר האחרון ואין מה לעשות נגד זה.
      3. מורי הבטיח חוזה וקיים – המצב של לא לקיים את זה מוציא את הארגון באור סופר שלילי מבחינתם, ולכן הבטחות צריך לקיים. בנוסף, שחקנים מדברים אחד עם השני (כמו שבזמנו לא רצו להגיע לקליפרס של סטרלינג) וזה יוציא שם רע לארגון, במיוחד שפול הוא יו"ר השחקנים (או משהו בכיר כזה אצלם).
      4. מראש היה ידוע שההימור יהיה לשנה-שנתיים (מקסימום 3). לצערם ההימור כשל.
      5. אף אחד עוד לא יודע איך הרוקטס יהיו שנה הבאה. כן הם הזדקנו בשנה, אבל עדיין מועמדים לקחת את המערב בסגל הנוכחי (בטח בכושר של הארדן ובטח שהווריורס לא יעמדו להם בדרך).
      6. כריס פול לאורך שנים היה אחד ממנהלי המשחק הטובים בליגה. הבעיה כאן אולי נעוצה בשיטה שגם הארדן וגם פול זקוקים לכדור ביד כדי לנהל את המשחק. הרוקטס ידעו את זה לפני ועדיין היו במרחק מתיחה אחת בהאמסטרינג מאליפות

        1. אתה מבין שיש הבדל בין שחקן וארגון?
          קח עוד דוגמא: קרלוס בוזר חותם ביוטה ומפר הבטחה ללברון. שוב, יש הבדל ששחקן עושה את זה מאשר מועדון

          1. אז עדיף להתאבד מאשר שם רע? מורי התאבד זה מה שהוא עשה.תאר לך ליוסטון היה כרגע 40מיליון דולר להתחזק!!
            חוץ מזה שלדעתי הפרת ההבטחה לא הייתה פוגעת ביוסטון כלל. שחקנים דואגים לעצמם לא לכריס פול. גם לדמאר דרוזן הבטיחו שלא יוטרד חח. זה ביזנס וביזנס יש תקיעות סכינים בגב תשאל את איזייה תומאס. לא ראיתי שאיינג או יוגירי נפגעו מזה.
            מורי עשה מהלך אולי הכי גרוע בהיסטוריה שהחתמת פול על החוזה החדש

          2. אתה טועה בכל כך הרבה רמות.
            .
            א. היו ליוסטון 12 מיליון + room אקספשין. אי אפשר לעשות עם הסכומים האלו יותר מדי.
            ב. לשחקנים אולי לא אכפת מפול, אבל אתה לא מנתח את הסיטואציה נכון –
            אתה היית הולך לקנות דגים אצל דייג שמכר לשכנה שלך דג מקולקל?

          3. גיא היה את העניין של החלפת בעלים פרטיטה לא התחייב לכלום, כתבתי על זה כל כך הרבה שנה שעברה , ממש לא היו חייבים להביא לפול את החוזה הדבילי הזה טעות פטאלית של מורי שגמר את יוסטון, והדבר העצוב שזה היה ידוע לכולם רק לקרוא את התחזית שלי לגבי יוסטון ולגבי פול מעונה לפני או הדיון.

          4. שמעון אתה ממשיך לקשקש בלי שאתה בודק את העובדות ו/או הנתונים. אתה סתם ממשיך לזרוק סיסמאות באוויר משל היית רון קופמן ביציע העיתונות.
            .
            מורי לא התאבד. הוא עשה מהלך שהוא חשב שיביא אותו לאליפות, והוא היה די קרוב לשם (מרחק מתיחה אחת בהאמסטרינג… כמו שהווריורס היו מרחק אכילס, או רצועה בברך…).
            כבר שנתיים שהרוקטס הם היריב הכי גדול שיש לווריורס להציע.
            ושוב, אף אחד לא יודע איך תיראה העונה הבאה. אבל לרוקטסבסגל הנוכחי יש קייס גדול לקחת את המערב.

          5. אתה טועה השאלה אם הייתי הולך לעבוד אצל מישהו שהפר הבטחה לעובד אחר. ברור שכן אם זה מתאים לי והשכר טוב. לא שאלה אפילו

          6. מורי לא טעה בטרייד אתה לא מקשיב סמיילי. הטרייד היה טוב. מורי טעה בהארכת חוזה שלו. הטרייד היה טוב לשנה אחת. אחכ היה צריך להעיף אותו לכל הרוחות.

          7. גיא היו עושים עם זה גם טריידים כמו על קאפלה ויכולים להביא אחלה שחקנים. בהצלחה עם כריס פול.

          8. אבל אחרי אותה שנה (שנת ההאמסטרינג), יוסטון הרגישו שהם כל כך קרובים ולכן"מה שלא שבור, לא צריך לתקן". הם סמכו על הבריאות של פול בשנה שלאחר מכן, ושאולי יצליחו להתגבר על הווריורס.
            אחת הסיבות שפול הגיע ליוסטון היא ההבטחה לחוזה חדש, אחרת הוא לא היה מגיע או דורש את המעבר לרוקטס. בדיוק בגלל הסיבה הזו הסלטיקס לא הלכו אול-אין על דיוויס (לא היה מוכן להתחייב).
            .
            אז כן, יוג'ירי לקח סיכוי בלי התחייבות וזה הצליח לו. אבל המילה הזו של החתימה העתידית היא מה שגרמה לטרייד להתבצע מלכתחילה

          9. בסופו של דבר, במשחק שש פול לא היה הבעיה אלא השחקני האחרים. אולי מתישהו שכל החלקים יסתדרו בפאזל של הרוקטס (פול בריא, הארדן מתפקד במשחקים החשובים, שאר הסגל מסוגל לשים שלשה במאני-טיים) הרוקטס ישחקו בסדרת הגמר.

          10. סמיילי מה זה הרגישו כולם ידעו שזוהי התקרה של הקבוצה ושירת הברבור שלה, רק לקרוא את בפריוויו שנכתב על ידי שנה שעברה 1 ל1 , החוזה על פול מטומטם, כמו לקחת ביודעין זריקת רעל פרטיטה לא התחייב לו לכלום

          11. סמיילי כי זה אריזונה , אל תתבלבל אם זה היה הניקס או הלייקרס פריי אגנט היו עומדים בתור גם החור יוסטון שבטקסס הוא לא מוקד משיכה , יש שלוש לוקיישנים שהם מקודי משיכה , 2 הענקים לוס אנגלס וניו יורק וסביבתה אחריהם מיאמי

          12. רק הלייקרס מנצלים את זה.
            הניקס לא מסוגלים למשוך אף אחד שנים וכל פעם נשארים עם הציפיות שלהם לעשות חמוצים… הקליפרס בתקפת סטרלינג היו אותו הדבר. קיבלו את גריפין וג'ורדן בדראפט ואת פול קיבלו מסטרן.
            אריזונה זה גולף שמש וצוות רפואי שמאריך קריירות (יחד עם האקלים החם).

          13. אריזונה זה מדבר עם נתח שוק שקטן משמעותית מזה של LA, לקליפרס יצא שם נורא במרוצת השנים כלוזרית הניצחית עם הבעלים הרע בליגה (רק לשמוע את הסיפורים על סטרי ג והצוות הרפואי משנות ה80-90) עכשיו זה משתנה, זה ששולם מטומטם לא אומר שניו יורק לא מקום משיכה, לו היה לניקס מנהל נורמלי ומאמן נורמלי שיש לו סמכויות מלאות ובעלים שלא מתערב הייתה רואה איך כל הכוכבים נוהרים לניקס, גם עכשיו שאין להם קבוצה אתה רואה את כל השמועות, בסוף לשחק בניקס בדיוק כמו בלייקרס נותן יתרונות אדירים

      1. שמעון
        אם קצת מזל דוראנט נפצע משחק שני ולא חמישי וקליי קורע תרצועה בסדרה מולם ולא בגמר ,ואתה מדבר אחרת עכשיו . אפילו אם היו מפסידים לטורנטו בגמר
        מצד שני ידוע שהמזל הולך אם הטובים ופול והארדן הם חארות

  13. גיא רוזן
    לגבי מה שרשמת על קיירי ארווינג…
    השאלה אם הלייקרס ירצו אותו. אומנם הייתה לו עונה סדירה טובה מאוד אבל בפליאוף האחרון היה גרוע מאוד

    1. לדעתי,
      אם קיירי מתקשר לפלינקה דקה אחרי תחילת שוק השחקנים החופשיים, ואומר לו "אני מגיע תמורת כמה שיש לכם מתחת לתקרה",
      אז דקה אחר כך יופיע "חם מהתנור! קיירי סיכם בלייקרס."
      .
      ובצדק.
      אז היה לו פלייאוף גרוע. והוא פציע, מאוד. וההגנה שלו היא "לא משהו" (בלשון ההמעטה"). אז מה.
      הוא "משנה משחק". תתבונן שוב בפיינלס של 2016. בלי קיירי אין לקאבס אליפות, לברון או לא לברון.
      אנחנו מדברים על סקורר שיודע ליצור לעצמו מצבים מכלום. אנחנו מדברים על קלע שלשות מהטופ שיש. זה שחקן מקס, בלי היסוס או סימן שאלה.

      1. ברור שקיירי אולסטאר הוא אחד השחקנים הטובים בליגה לא ברמה של הסופרסטארים (דיוויס לברון דוראנט…) אבל דרגה מתחת אולסטאר במסדר ואחד הסקוררים הטובים מכולם .

      2. קיירי מתאים כמס' 2 ללברון.
        שם הוא יבין את מקומו בהיררכיה.
        למרות שעזב את לברון ורצה להיות מס' 1 והבין בבוסטון שזה 'לא' עובד (בלשון המעטה).
        לדעתי, הוא למד את הלקח.
        הפרימדונה הקטנה לצד הפרימדונה הגדולה.

    2. כולם יודעים מה קיירי מביא לשולחן במשחקו וביכולות שלו, וזה כנראה למה עדיין יש לו ביקוש ובקלות הוא יקבל חוזה מקס.
      .
      בנוסף, יש את עניין לברון, שאם הוא רוצה וקיירי רוצה, אז הלייקרס מחתימים אותו ללא שאלה.
      וכמובן העניין שזה כבר עבד עם לברון, אז למה שזה לא יעבוד שוב (יחד עם דיוויס)?

    3. כן אבל זה היה שהגנת היריב הייתה מרוכז בו באל איי אי אפשר יהיה להתרכז בו אז יהיה לו iso חופשי לאחד על אחד מול סביר להניח נגר כלשהו..חיים יותר קלים זה נקרא

  14. בוקר טוב חברים.
    תזכורת:
    גולדן סטייט מתה!
    גולדן סטייט מתה ולא תשוב עוד לעולם.
    "הקבוצה היפה" איננה.
    סטף לעולם לא יהיה מגדולי המשחק.
    סטף לעולם לא יהיה fmvp.
    דוראנט וקליי לא יענדו עוד טבעת.
    לא יהיה לאגדה הכוזבת של 2016 הפי אנד.
    אוי יוסל כמה זה כואב,
    אוי שי כמה זה צורב,
    אוי כמה זה נעים!

  15. כריס פול שחקן ענק, אחד המגינים הטובים בגארדים, קלעי אבסולוטי מחצי מרחק, רכז "ראש גדול", שולט בקבוצה, מנהיג, מקרין על כל ההגנה. הקליפרס שלו תמיד היו כוח בליגה ותמיד גם סבלו מפציעות. זה עקב אכילס שלו, החולשה היחידה שלו.
    כל ההבדל בין יוסטון של הארדן אף אחד לא ממש ספר, שהגיעה לגמר המערב במקרה ("נס קליפרס") – ובין יוסטון "האובססיבית" שהייתה מרחק 27:0 מלהדיח את אחת הקבוצות הטובות אי פעם – זה כריס פול!
    מאוד רציתי שיבוא לאוק' סיטי בקיץ 2017, שיחנך קצת את ראסל, אני עדיין מחזיק ממנו רכז טופ-7 בליגה, וכשהוא בריא – גם יותר. תחזרו למשחק 6 לפני חודשיים ותראו שחקן אחד בלבד ביוסטון שהגיע למשחק (וזה כולל גם את ד'אנטוני). הארדן עשה במכנסיים וטאקר יקיר האתר הוריד 4 ריבאונדים.

      1. חחח… שחקנים מרגשים היו שם על הבננה, אתה לא חושב? מה יותר כיף לראות? לא רוצה להעליב אף שחקן או אוהד אז לא אתן דוגמאות, רק שאלה קטנה: יוטה נגד אוק' סיטי בשנה שעברה; יוסטון נגד ס"א בשנה שעברה; בוסטון נגד קליבלנד בשנה שעברה; אינדיאנה נגד קליבלנד בשנה שעברה; מילווקי נגד טורונטו השנה; טורונטו נגד ג"ס השנה – מה יותר מהנה לצפייה? אל תזלזל בחבורת הבננה!!!

    1. דה שוט יש לי שאלה אליך בלי שתעלב או תיקח אותה באופן אישי? אתה נקרופיל אין לי שום סיבה אחרת למה אתה רוצה את פול וכרמלו בקבוצה, שניהם גמרו את הסוס

      1. פול בשנה שעברה כמעט הגיע עד הסוף מול קבוצה היסטורית, השנה גם היה טוב, החברים שלו פישלו בסוף משחק 5 וכל משחק 6. תראה העונה כמה הוא "גמר את הסוס".
        כרמלו אכן די סוס מת אבל אוק' סיטי בלעדיו עשו בושות ולא השיגו יותר ממה שהשיגו איתו. עדיין אני מעדיף לראות אותו משחק על פני רוב ה-PF בליגה; אין תחליף לכישרון.

        1. גם לגורדן היה כישרון לא אומר הייתי רוצה לראות אותו משחק, פול נצן משחק אחד טוב ו5 נוראיים, הוא כבר לא מסוגל לעבור שחקנים, פול והארדן הפסידו לקבוצה ללא דוראנט לא בדיוק קבוצה היסטורית.

  16. תודה רבה מנחם, מעורב משובח.
    קודם כל על הריב בין פול להארדן – זה מרגיש קצת כמו שני ילדים שרבו בגן ומשחקים אותה שהם לא מוכנים להתפשר, שיתבגרו כבר, אנשים בני 30+ שמרוויחים מיליונים. בלי קשר לריב המפגר שלהם, אני מסכים איתך שיוסטון חייבים לחפש טרייד על פול וכנראה לי תהיה ברירה אלה לשלם חלק מחוזהו, מה שאני מפחד מאוד ממנו זה שהניקס יקחו את פול, זה מהלך שמתאים להם מאוד.
    לגבי הכרזה של גולדן סטייט – כל הכבוד להם על התמיכה, זה בהחלט יפה לראות את זה.

    לגבי הדראפט – כל שנה משדרים את זה בערוץ הספורט, מישהו יודע אם גם השנה? זה אמור להיות בלילה שבין חמישי לשישי אך לא ראיתי שזה מפורסם להם בלוח שידורים. אשמח לדעת אם מישהו יודע משהו.

  17. יש משהו לא נכון בטענות של פול נגד הארדן? הוא באמת תוקע את ההתקפה, לא זז ס"מ בלי הכדור ובאופן כללי חסר תועלת בפלייאוף כשהוא לא מקבל שריקות של עונה רגילה. הנה הצעה: אם הם באמת לא יכולים לשחק יחד, להטריד את הזקן ולבנות סביב פול.

  18. תודה מנחם .
    אין ליוסטון ברירה ולא חצי ברירה .
    היא תשאיר את פול ב 100 אחוז כי אפילו הניקס לא תיקח .
    ובאמת שאני חושב שהניקס היא פיקציה של 29 מנהלי הליגה להיות ה…מתחת לשטיח של הליגה ולקחת לעצמה כל כביסה מלוכלכת .
    אבל כאן לא מדובר בלכלוך אלא בגופה ואפילו בניו יורק לא יהיו מסוגלים להריח את הריח.

    אגב ליוסטון יש אפשרות פשוטה להפריד ביניהם והיא ….לשלוח את הארדן בטרייד .
    זו בהחלט אפשרות למצב שבו מבינים בטקסס שלא תהיה אליפות .
    אבל בעיני בסיטואציה שנוצרה עם שנת השבתון של ג.ס הכל נפתח מחדש
    וגם אם ל.א פייבוריטית כרגע זו פייבוריטיות לא שוברת שוויון כמו שהיה עם ג.ס .

    ולכן בסיטואציה זו המטרה של כולם להרגיע את הרוחות .
    ואולי גם להקשיב קצת לפול ואם יש לו למשל 30 דק לערב לתת לו לשחק את הרבע (לפחות בעונה הסדירה ) בו הארדן נח .
    וככה כל אחד יראה ויראה איך הוא ביחד ואיך כל אחד לחוד .

    פתרון נוסף יכול להיות עוד החתמה מעניינת בטרייד משהו שיוכל להפריח את הציפיות והתקוות וכמו שמנחם אומר טבעת אליפות היא המחטא הטוב ביותר של כל המריבות.
    אז טבעת עדיין לא תהיה אבל אם תבוא עוד צלע מעניינת ( לאו דווקא שחקן מקסימום) זה יוכל לעשות שלום בית .

  19. קיירי – אם לא יגיע ללייקרס לדעתי לא יעשה הבדל משמעותי באף קבוצה שיגיע אליה, כולל ברוקלין.
    .
    יוסטון – שיחרקו שיניים, יסתמו את האף, ויקוו שהפרויקט של לברון לא יתרומם. יש להם סיכוי לייצג את המערב בפיינלז.
    .
    תודה רבה מנחם

    1. האמת לא חשבתי על זה עד שקראתי את מה שרשמת – עד עכשיו כמה שנים המערב היה נשלט על ידי גולדן סטייט ויוסטון כל הזמן חלמו לנצח אותם, עכשיו כבר אין גולדן סטייט אבל דווקא הרוקטס נראים לא כל כך מוכנים לליגה.
      יכול להיות שנראה מהלך של מורי שינסה להציל את העונה עוד לפני שהתחילה.

  20. אחלה מעורב, תודה רבה
    עדיין לא הצלחתי לפענח את הארדן, ובטח לעולם לא אצליח. סופר סטאר, אבל לא מוכן להתגמש במילימטר. בחייאת, אתה לא רואה איך אתה תוקע את ההתקפה? לא תסכים אפילו לשנות פרומיל ממשחקך כדי לשפר את הקבוצה שלך?

      1. הארדן ו-ווסטברוק עם אותו סגנון משחק, פחות או יותר…
        הארדן – פשוט עושה את זה ביעילות (בדומה לנאש בסגנון של דאנטוני, רק שהוא קודם סקורר ואחר כך מסירה להבדיל מנאש)
        ווסטברוק – פשוט עושה את זה בוירטואוזיות (כמו לצפות בתאונת רכבת…)

  21. דרך אגב כל השמועות על דוראנט כרגע הם שהוא לא חותם בווריירס
    שמעון אם הוא חותם בניקס אני מבקש קרדיט על זה שאני כל השנה טוען את זה

  22. אין סיכוי שמישהו יגע בפול אלא אם כן יהיה בייאאוט
    הגורל של יוסטון כבר ידוע מראש יהיו טובים עונה סדירה יסיימו ראשון אן שני במערב ויקבלו תלוחמים אם קליי בסיבוב הראשון ויעופו בסוויפ

  23. הדבר הכי צפוי בעולם זה KD מאריך בגולדן, ולשנה אחת בלבד.
    שנת התאוששות בכמה, 30 מיליון דולר? מגיע לו. מגיע שהם ישלמו, וזה בלשון המעטה.
    ואחרי זה, כל הקלפים אצלו ביד. סטיחל לברון. נראה מה בינתיים קרה בליגה.
    אלא אם כן תהיה קבוצה שמוכנה כבר עכשיו לקחת אותו פצוע, בחוזה ארוך טווח. חוץ מגולדן, שזו הדרך היחידה שלה להתחזק בהמשך – לא רואה סיבה שמישהי תעשה את זה. אפילו עם KD. זו חזרה מסובכת מאוד וזה עלול לא להיות אותו פנומן חד פעמי, למרבה הצער.

      1. ברור דוראנט הוא אחד הטובים בעולם גם בלי אכילס אני בהחלט רואה אותו הופך לPF סטייל נוביצקי יכולת הקליעה כבר שם

    1. האמת, רעיון פנטסטי. הג'אנק שלי מול הג' אנק שלך, אולי נוכל רק לעלות מזה.
      החילוץ דל יוסטון מפול כזה לא סביר, שהסלטיקס יכולים גם לבלוע את קאפלה. ולפנות את הבלטה של היוורד לטייטום, בעיני סופרסטאר שנתקע. הוא באמת העתיד של הירוקים. גם בגלל קיירי.
      כריס פול, בראון, טייטום, הורפורד וקאפלה – זו חמישיה שלוקחת את המזרח, עם האח מוריס והאמסטף סמארט לתת מכות. ךחמידיה השניה. ובפינאלס אלוהים גדול.
      העניין הוא, שדני איינג', לשעבר "הגאון", לא מעז כלום. פספס את קוואי. פספס את AD. אין מצב שהוא באמת ייקח הימור נועז, על CP3.

    2. לא הספיק כבר לבוסטון מטריידים להבאת גארדים פציעים עם שגעון גדלות??? לוקח את הייווארד על כריס פול בכל סיטואציה.

        1. בוסטון צריכים פוינט גארד עקב עזיבת קיירי. כריס פול בעל יכולת מסירה פנומנלית, יכול להפיח חיים חדשים בג'ייסון טייטום וג'יילן בראון, ולהוות להם מנטור. מי יודע, אולי גם פול בעצמו יזכה לעדנה.
          גורדון היוורד יכול להיות טוב ביורוליג. שחקן איטי שצריך את הכדור ביד שלו, רוזיר אמר שכשהיוורד על המגרש הוא (רוזיר) לא נוגע בכדור. העזיבה של היווארד לא הורגשה ביוטה. ג'ו אינגלס צוטט: "גורדון מי?". סליחה שאני עוד פעם מביא את הציטוט של שחקן גולדן סטייט: "הלכנו עליו גם בהגנה וגם בהתקפה".

          1. שיטרידו עבור קונלי תמורת חלק מהבחירות והצעירים שלהם. פוינט גארד מצוין, כמו פול וקיירי, אבל גם דמות חיובית לשם שינוי. עם כריס פול גיים אוף זונס פשוט יעשו קאט אנד פייסט לפרק שלהם על קיירי וישדרו שוב.
            .
            ממש לא מסכים בנוגע להייווארד, ביוטה הוא היה מצוין, בשני הצדדים, הוא פשוט צריך להתייצב אחרי עונה שלמה בחוץ ועוד עונה בבלגן.

  24. הקבוצות היחידות שחצי הגיוני לי שאולי ילכו על פול בתנאים מסויימים הן מינסוטה ומיאמי.
    אולי אפילו פול+קאפלה במקרה של מיאמי.

  25. אולי זה כבר דטסקס קודם, אבל מכל מה שאני מבין, רוב פלינקה עשה בעסקת AD טעות של טירון, רשלנות מקצועית, רשלנות פושעת אפילו, שהולכת לדפוק את הלייקרס קשות. על זה הוא מקבל מולטי מיליונים? "הכריש"? עבור זה מחזיקים עורכי דין של ארבע ספרות לשעה?? טעות של ילד שלא מכיר את כללי השכר… ועכשיו הכל תלוי בחסדי גריפין, שלחלוטין אין לו רצון לעזור ללייקרס ולחזק אותה וזה רק הגיוני, כמחזיק בחירות הדראפט שלה… גריפין יתרשל בעצמו אם יביא את הלייקרס למצב טוב יותר כעת.
    או שיש פה איזה רעיון נסתר? אחרת פלינקה צריך להיזרק משוח בזפת ונוצות מהענף.

    1. לצערי אתה צודק.
      הלייקרס שילמו מחיר מופקע. הם שיחקו נגד עצמם והצליחו להפסיד.
      רוב פלינקה לא טיפוס חד. הוא לא מרגיש את הניואנסים הקטנים. אין ספק שגריפין עשה לו בית ספר.
      כבר בלונזו אינגראם והבחירה 4 זה היה אמור להיעצר. במידה והיה נותן עוד בחירת סיבוב ראשון אפשר היה להחליק את זה. אם היה נותן עוד בחירת סיבוב ראשון זאת גניבה אבל אוקיי פלינקה הוא GM רוקי שצריך תוצאות.. אבל בנוסף גם ג'וש הארט ועוד 2 החלפות בדראפט????!!!! זה מחיר בלתי נתפס ודי משקשק.
      .
      אין ספק שהפליקנס ניצחו בטרייד אבל ללייקרס עדיין יש את AD . כך שהם יכולים לבכות יותר מדי.
      .
      פשוט זה קצת הזוי שפלינקה שאמור להיות כריש מתברר כקרפיון קטן שנלחץ מכל בו.. הרי אין מצב שגריפין לא מסתפק בחבילה קטנה יותר.
      הוא פשוט זיהה פראייר ורכב עליו.

      1. לא מצליח להבין אחרי כל מה שאמרת על לונזו + חוסר הוודאות על העתיד של אינגראם איך זה אמור להספיק (עם התוספת של בחירה 4)

        1. צריך להפריד בין האם עדיף המצב הזה משאר הקודם ובין האם יכלו לעשות זאת טוב יותר. בשביל תוצאה כזו גם יכלו לשלוח כל מגיב שפוי באתר והיה משיג אותו דבר. gm משיג יותר.
          עם כמות הנכסים שהפליקנס השיגו אני לא אתפלא אם יצליחו להנחית שחקן טופ 15-20 ויישאר להם עודף.

          1. דקסטר, זה אחד הטריידים הכי חד צדדים בהיסטוריה לטובת הלייקרס, פלינקה פשוט רצח את ניו אורלינס, קיבל סופרסטאר בפריים שלו והביא בתמורתו שני שחקנים מחליפים שחקן בינוני עם כריש דם ש שנייה מסיים קריירה, ואת הבחירה 4 שמי יודע איך בחירה תראה , ועוד שני בחירות עתידיות שדיוויס עדיין בקבוצה , שחקן כמו דיוויס נופל אחת לכמה שנים

          2. ברוך זה ממש הפוך.
            פלינקה לא רצח שום דבר כי הוא השיג את דיוויס אלא ריץ פול.
            לכן אמרתי שנה שעברה שאוהדי הלייקרס צריכים לנשק את הרגליים של לברון וקלאצ ספורט כי הם היחידים שיוכלו לעשות משהו בארגון הדמיקולו הזה. הטרייד הזה הוא נטו ריץ פול.
            תחשוב שזה הארדון האחרון שהפליקנס רצו לעשות איתו עסקים ובלית ברירה עשו.
            עצם זה שדיוויס בלייקרס מראה דבר אחד- לא היתה אף מתחרה רצינית על שירותיו.
            כי אם הסלטיקס או הניקס היו נותנים אפילו 80% מהלייקרס הוא ממזמן היה שם.
            פלינקה שיחק את היד שלו כמו טירון ואין אחד שלא מבין את זה.
            ברור שהמצב עם דיוויס הוא טוב בהרבה והלייקרס צריכים להגיד תודה שהיתה להם את ההזדמנות להביא אותו אבל זה ממש לא הם. עשו את כל העבודה בשבילם.

        2. זה הקטע המגוחך של רפי ההבנה גם בין ״אוהדי״הלייקרס, וגם בתקשורת.
          .
          נרטיב שנמשך שנים – הצעירים של הלייקרס הם באסטים, לא שווים כלום, והיו צריכים כבר להעביר אותם עבור כל שחקן על גבול אולסטאר שהיה אפשר להשיג עבורם.
          .
          הלייקרס עושים טרייד עבור דייויס עם אותם צעירים, אחרי סיטואציה שבכלל מאיימת לגמור לאינגראם את הקריירה + כמה בחירות דראפט = כולם צועקים גוועלד הלייקרס נתנו יותר מדי…
          .
          אוי הצביעות…
          מחפשים את הטעויות בכל המקומות האפשריים חוץ מבמראה…
          .
          הכי יפה זה לשמוע את ווג׳, רמונה, וווינדהורסט בולעים את הרוק כל פעם שדברים זזים לכיוון הלייקרס בדיוק הפוך ממה שהם אמרו (לברון, דייויס…).
          .
          פה באתר אין אפילו את זה – פשוט ממשיכים כאילו כל הקונספציות וה״סקאוטינג״ שהרגע התמוטטו מעולם לא קרו…
          .
          פופקורן.

          1. הוויכוח הכי מבדר הוא כששני הצדדים טועים.
            .
            קצת עצוב כשהם גם ״אוהדי״ לייקרס, אבל עדיין מבדר.
            .
            טרייד מעולה לשתי הקבוצות, רק נשאר לראות אם פלינקה לא עשה את טעות חייו עם הטיימינג.

          2. דדי איש מכירות אתה לא.
            ברור שעדיף ללייקרס המצב הנוכחי במקום הקודם.
            להזכירך כל האתר יצא עלי ואני היחידי שאמר שהייתי משאיר 1-2 גג מכל הגרעין הצעיר וגם אתה יצאת נגדי והנה התהפכת בדעתך.
            מקלארקסון, נאנס, ראסל, זובאק, רנדל, לונזו, קוזמה, הארט ואינגראם נשאר רק אחד..
            .
            אבל רק טירון שלא מבין במו"מ חושב שהלייקרס לא יכלו לעשות עסקה טובה יותר.
            בסופו של דבר מכל התהליך של הלייקרס נשאר רק דיוויס ועוד הלייקרס בחובות קדימה.
            אז כן, בערך מוחלט זו עסקה שפלינקה יצא ממנה מופסד.
            יש GM שהיה עושה יותר גרוע מזה? אחרי שברור שהלייקרס זו הקבוצה היחידה??
            מה גריפין יעשה? יוותר על כל הנכסים שהלייקרס מציעים בשביל טאטום בלבד? איינג' אפילו לא הציע את הבחירה של ממפיס… בשביל קווין נוקס וניליקינטה?
            פלינקה שילם יותר מהמקסימום לכן הוא הפסיד בעסקה. מאוד פשוט. האם טוב שדיוויס בלייקרס- כן.
            זה לא סותר.

          3. אתה מדבר על מגוחך? יוצא בהצהרות שאתה שומע ככה וחברים שלך מספרים ככה וזה כזה ברור שיקרה ככה ושום דבר לא מתגשם, ומשחק אותה מבין יותר טוב מכולם אבל "לא מגלה" בעצם שום דבר.
            .
            לעניין, הלייקרס נתנו יותר מדי בסיטואציה הנתונה, כשדייויס מתחנן להגיע רק אליהם והפליקנס כבר חייבים להעביר אותו. לא אכפת לי מהפרשנים האלה ולא יודע למה זה כזה חשוב לך מה הם חשבו.

          4. אני התהפכתי בדעתי ???
            .
            יפה שאתה מוכיח בדיוק את מה שדיברתי עליו, אבל לא אכפת לך שכולם רואים את זה ?
            .

            אם זה היה תלוי בך וביכולות המכירות והסקאוטינג שלך, הלייקרס היו היום עם לברון וג׳ימי באטלר שחקן חופשי במקום עם אנטוני דייויס.
            .
            תהלל עוד קצת את הטרייד עבור כריס פול וספר לנו כמה הלייקרס חסרי יכולת ומתעקשים להחזיק בבאסטים שלהם שאף אחד לא מחזיק מהם בזמן שקבוצות מדהימות כמו יוסטון ופילדלפיה נותנות הכל תמורת תותחים כמו כריס פול וג׳ימי באטלר…
            .
            התחום שלך זה לא מכירות – זה פרסום ושיווק.
            הספינים שלך על כל הטייקים הנוראיים והשגויים שלך כל השנים (ועוד מוסיף על זה את שלי !) היו גורמים לכל יועץ פוליטי להסמיק ממבוכה.
            .
            את הילדים האלה אתה נותן תמורת דייויס. לא תמורת פול ג׳ורג׳.
            .
            בלייקרס לא משחקים בשביל להיות קבוצה ״מכובדת״.

          5. דדיהגב 12 יונ 2019 23:09:36

            החבר הכי מקושר שלי לא מצליח להשיג את האנשים בלייקרס שהוא מדבר איתם על בסיס קבוע.
            .
            לדבריו נדיר מאד שזה קורה, ואם זה קורה זה בדרך כלל אומר שמשהו מתרחש…
            .
            הדיבור היה שסילבר ביקש שלא יעשו שום רעש תקשורתי עד סוף הפיינלס כמו שהיה בדד ליין, אבל כל העסק מתחמם מאד.
            .
            מקור של חבר אחר אמר שלונזו, אינגראם, הארט ובחירה 4 בעיסקה, קוז נשאר.

          6. עלק התחום שלי לא מכירות.
            בוא ספר את זה מכל מי שמבקש ממני להעביר הדרכה.
            שב ותשתה מים קרים חבוב. אין ניואנס בתהליך הזה שאני לא מכיר.
            .
            חבוב, אתה לא בהאזנה. דייויס לא היה במשחק עד לפני כמה חודשים!!!
            הכל בזכות ריץ פול! אף אחד בלייקרס לא היה מסניף את השחקן הזה מקילומטרים אם זה לא היה הוא!
            זאת לא עסקה שלהם זו עסקה שלו! הוא יצא למלחמה מול כולם והצליח!
            הלייקרס לא תכננו להביא את דיוויס במקום פול גרוג' וחוץ מזה הדיבור היה אינגראם תמורתו ולא כל הצעירים אל תהיה ליצן.
            הלייקרס לא עשו פה כלום הם קיבלו מהשמיים סיטואציה ושילמו את המחיר המקסימלי. אין פה שום מהלך מתוחכם.
            .
            ואין שום ספינים הפוסטים שלי מפורסמים לעיני כולם אם אתה כבר זקן וסנילי אני יכול לעשות לך העתק הדבק להזכיר לך מה כתבתי. כולם יודעים שאני הראשון שאמר שצריך להטריד את הגרעין הצעיר, הם לא נותנים מה שהלייקרס צריכה. אבל בוודאי שיש להם ערך בטרייד.
            לא הבנתי מה הקשקוש שלך עם כריס פול וכל השאר, ומה קשור באטלר.. זה אמרתי לפני שנתיים שהוא היה על המדף.
            אתה ממש מתחיל לאבד את זה וחבל יש לך יתרונות

          7. חבל.
            כולם ראו וקראו.
            כל פעם שאיזה אולסטאר גבולי עבר בטרייד כולל כמה פעמים בעונה שעברה.
            .
            זה נראה עוד פחות טוב גם להגיד את הדברים וגם להכחיש אותם.
            .
            שורה תחתונה – כשרונות כאלה לא נותנים סתם.
            מחכים להזדמנות המתאימה כי יודעים שהיא תגיע בקבוצה הזאת.
            אנחנו עכשיו בעמדת זינוק מדהימה כי היינו מספיק חכמים (טוב חלקינו) להבין את זה.
            אם היו מקשיבים לך היינו חוגגים עכשיו עוד הפסד בסיבוב שני של הפלייאוף.
            .
            ולא משנה כמה ספינים תנסה לשים על זה – זאת השורה התחתונה.

          8. והכי מצחיק מהכל זה שאתה היית מהלל אותם שבנו את אותה קבוצה שהצליחה להפסיד בסיבוב השני, כמו שירדת עליהם על המאזן שלהם העונה – בלי שום הבנה של הסיטואציות האמיתיות בפריזמה היחידה שחשובה – אליפויות.

          9. מי שעושה צחוק בינתיים מעצמו זה אתה.
            נכון כולם ראו.
            כולם ראו שהצעתי לקפוץ על פול ג'ורג'\באטלר\ביל כי הם שחקנים מתאימים ללייקרס והיה אפשר להביא אום במחיר המתאים. מה בדיוק הבעיה?
            נראה לך שהלייקרס חיכו כי ידעו שנתיים קודם שדיוויס יחליף סוכן והסוכן שלו יילחם נגד כל העולם ויצליח להשתיק קבוצות שלא לבצע עליו טרייד? ובו בזמן שהפליקנס יסרבו לטרייד הזוי שהיה אמור לשלוח את כל שחקני הלייקרס כולל בני משפחתו של מגי'ק? ושאותו GM יפוטר ויבוא אחד אחר במקומם שהורו לו "אל תעשה עסקים עם הלייקרס בכל מחיר" אבל בכל זאת עשה כי הלייקרס היו היחידים ששילמו יותר ממחיר מקסימום???
            .
            גם כן משא ומתן… חבוב, הלייקרס לא חיכו לשום מקום. זה הארגון שבמשך ה 6 שנים האחרונות היה עם המאזן הגרוע ביותר בליגה- כן כולל הניקס והפיניקס. לכן היו לו בחירות גבוהות ושוב ושוב הם לא יכלו להפוך אותם לשחקנים טובים יותר. ושוב שחקנים סירבנו לשבת איתם למשא ומתן או נפנפו בנימוס.
            .
            אם ריץ פול לא היה מציל את הלייקרס מעצמם. ארגון שאין מושג מי מחליט שם והכל מתנהל כמו קיוסק היינו שומעים עכשיו על טרייד של לברון ועוד שנה של קוזמה וחבריו.
            .
            ועוד משהו מה שהציל להם את הטרייד זו הבחירה ה 4 המזליקית שלהם. גם זה היה מתוכנן לפני כמה חודשים.
            יאללה דדי תתקדם אתה מתנהג כאילו אתה מפליץ NBA בשינה בוא תעשה טובה. זה לא פיזיקה גרעינית.

          10. דדי, כל התגובה המקורית היתה בעניין העיתוי… זו טעות טראגית של פלינקה. ההבדל בין קיירי, אולי קוואי, לבין איזה שני אחים מוריס. איך הוא טעה ככה? ולמה שגריפין יעשה עכשיו טובה, למרות כל היחסים המצוינים עם לברון/ריצ'? אתה לא היית טועה ככה…

          11. הלייקרס יכולים די בקלות להגיע ל 32 מיליון מתחת לתקרה גם עם עסקת דייויס ב 6 ביולי.
            .
            המקסימום של קוואי/קייקי/באטלר/קמבה הוא 32.7
            זה לא יהיה מה שיפריע לאף אחד מהם להגיע ללייקרס.

          12. איזה טיימינג חחחחחחחח אי אפשר להמציא דברים כאלה.
            .
            Adrian Wojnarowski

            @wojespn
            Lakers are trying to expand Anthony Davis trade and create ability to open max salary slot on July 6, sources tell @BobbyMarks42 and me. Lakers offering contracts of Mo Wagner/Jemerrio Jones/Isaac Bonga to additional teams, so LA can satisfy CBA rules on creating $32M in space.

            1,643
            3:04 AM – Jun 19, 2019
            Twitter Ads info and privacy

          13. Adrian Wojnarowski

            @wojespn
            Lakers are aggressively pursuing the purchase of second-round picks in Thursday's NBA Draft too, league sources tell ESPN. Those picks will offer two important things for LA: acquisition of inexpensive labor and ability to exceed the salary cap with those minimum contracts. https://twitter.com/wojespn/status/1141134741808308225

            Adrian Wojnarowski

            @wojespn
            Lakers are trying to expand Anthony Davis trade and create ability to open max salary slot on July 6, sources tell @BobbyMarks42 and me. Lakers offering contracts of Mo Wagner/Jemerrio Jones/Isaac Bonga to additional teams, so LA can satisfy CBA rules on creating $32M in space.

            1,625
            3:08 AM – Jun 19, 2019

          14. מעניין אם יש קשר בין המאמץ שלהם למקסם את המקום בתקרה לבין החדשות על הורפורד…
            .
            תיאורטית הם ״אמורים״ להשקיע יותר מאמץ בקו האחורי, אבל הטיימינג מסקרן.
            .
            בכל מקרה, הדבר הבאמת מעודד הוא שהמאמץ הזה שהם עושים עכשיו כנראה מרמז שיש מישהו על הכוונת והם צריכים כל דולר אפשרי מתחת לתקרת השכר.

          15. LOL איך בקלות? להיכנס למירוץ להטריד את שלישיית שוקו מנטה אפרסמון לכל קבוצות הליגה?

            ווג' אישר סופית בציוץ הזה את הטימטום של פלינקה עם התאריכים. היינו אומרים unbelievable אבל דווקא מאוד believable.

  26. פול הוא באמת אחד הדוחים כמו שקורנהאייזר אמר ב PTI האחרון "לוקח לו בדיוק שנתיים לגרום לכל החברים שלו בקבוצה לא לרצות לשחק איתו"!! הוא גם אחד מחסרי המזל אבר בליגה – קיובן חירבן לו אליפות ודאית עם קובי שחסם לו את הטרייד ללייקרס ובקליפרס והרוקטס הוא חטף פציעות בטיימניג קטלני פלייאוף אחרי פלייאוף.
    אם כל זאת אין ספק שיש אמת בטענות שלו לבחור השני שעושה טובה שהוא זז או משחק הגנה ממש מצא מין את מינו..
    לגבי מורי לא היתה לא ברירה והיה חייב ללכת אול אין כמעט ועבד לו אולי בגלל המתיחה של פול אולי לא זה כבר לא משנה והגבול בין הצלחה לכישלון במקרים האלו הוא דק מאוד. אין להם ברירה אלה להשלים ולנסות עוד ריצה במערב הפתוח ולכן להערכתי ישלימו. אם כבר מורי יטריד את קאפלה זה יותר ריאלי.

  27. הורפורד עושה לסלטיקס טובה גדולה ולא מממש את האופציה לעונה הבאה. לאיינג' תהיה עכשיו קצת יותר גמישות.

    1. זה נכון, אבל אפשרי שהוא גם עושה טובה לעצמו – כך יכול להשיג חוזה ארוך יותר בסלטיקס שהירידה החדה ביכולתו אמורה להגיע בזמן הקרוב (בהתאם לגיל-מקווה שלא…), תוסיף לזה את הסכנה שיש תמיד לפציעה רצינית בשנת חוזה ואת העובדה שהוא עדיין רוצה להיות בקב' ששואפת גבוהה….

      עשה טובה לבוסטון אבל גם לעצמו לפי דעתי..

          1. לא רע בשלב שלו בקריירה…ובהתחשב בנסיבות שסולי כתב כאן מעלה.
            מאוד אוהב באופן אישי את הורפורד,
            שחקן לטעמי לא מוערך מספיק.

  28. אגב הפינאלס, ומי באמת ווינר –
    מהן תצוגות הפינאלס הגדולות אי פעם?
    על פי מדד Game Score, עלו 100 מפגני היחיד הגדולים אי פעם בפינאלס.
    .
    לברון – 12 פעם סה"כ. כולל שני המקומות הראשונים, קרי המשחקים הכי גדולים: משחק 6 ב 2016 ומשחק 1 שנה שעברה
    מייקל – 11 פעם
    מג'יק – 9, כולל מקום 5, משחק 6 נגד פילדלפיה
    שאק – 9
    קארים – 5
    ווייד – 5
    דוראנט – 5, כולל מקום 4, משחק 3 שנה שעברה
    סטף – 5
    בירד – 4
    וורת'י – 4
    בארקלי – 2
    דאנקן – 2, כולל מקום 3, משחק 1 נגד הנטס
    קיירי – 2
    קארל מלון – 1
    מוזס מלון – 1
    קובי – 1
    קוואי – 1, משחק 4 השנה
    ועוד ועוד…
    .
    לרשימה המלאה:
    . https://www.basketball-reference.com/play-index/pgl_finder.cgi?request=1&match=game&is_playoffs=Y&round_id=fin&age_min=0&age_max=99&season_start=1&season_end=-1&pos_is_g=Y&pos_is_gf=Y&pos_is_f=Y&pos_is_fg=Y&pos_is_fc=Y&pos_is_c=Y&pos_is_cf=Yℴ_by=game_score

      1. רוצה לטעון משהו נגד המדד? הוא מוטה מסיבה כלשהי? לא בא לך טוב לברון מייקל או מג'יק? עשה זאת. במקום זה אתה מנסה להתנפל על השליח, וזה לא מי יודע מה מחזיק.
        בהצלחה.

          1. אתה *מניח* מה *הכינוי* שלי, וגם לא בהצלחה. אני יודע מי אתה. מבין את ההבדל?
            לעניין: נתונים שאתה לא אוהב, הם "טרוליזם"? תטען כלפי שיטת המחקר. לא כלפי מי שמביא אותם. כי לצורך העניין, זה כל אדם בעולם. בכלל, לא רק פה.
            עד כאן.

    1. Game Score לא מודד הרבה מאוד דברים – הוא לא מודד הגנה (חוץ מחסימות וחטיפות).
      הוא לא נותן ערך לטיימינג ולמצב במשחק – יש הבדל גדול בין לקלוע 50 נקודות במשחק צמוד לבין לקלוע 50 נקודות במשחק שהסתיים כבר במחצית. הוא לא מתייחס לרמת היריב – יש הבדל גדול בין נצחון על הווריורס של 2017 לבין נצחון על אורלנדו של 2009.
      הוא לא מבדיל בין סל נצחון לסל ברבע הראשון והוא גם נותן יותר מדי משמעות לסטטיסטיקה מצטברת – למשל במשחק 1 בגמר 2018 הייתה הארכה – זה עזר ללברון להרוויח עוד סטטיסטיקה שמתורגמת ל-Game Score. אה – ולא היה את המדד הזה לפני 1983 ככה שהוא לא כולל כמעט חצי משנות קיומה של הליגה.

      רוצה הוכחה? לפי המדד שלך ב-10 השנים האחרונות ג'יימס הארדן הכניס 17 משחקים ל-100 הראשונים ולברון רק 9 (עונה רגילה ופלייאוף), דוראנט רק 5. הארדן גם מחזיק במקום הראשון וה-5 ברשימה, לברון נכנס רק פעם אחת ל-10 הראשונים ודוראנט נמצא רק במקום ה-41 – זה אומר שהארדן היה טוב מלברון ודוראנט בעשור האחרון? גם לווסטברוק יש יותר משחקים ברשימה מלדוראנט – אז היית לוקח אותו קודם?

      1. זה לא המדד שלי.
        מה שאתה אומר, כלומר מה שהמדד מגלה, הוא שהארדם מצטיין פנומן במשחקי עונה רגילה. ושום דבר בפינאלס. נשמע מאוד משקף מציאות.

        1. נו אתה רציני? השקעתי בלהסביר לך את כל החסרונות של המדד ונתפסת לדוגמא של הארדן? בוא ניקח דוגמא ממה שפירסמת – ווייד השחקן החמישי בטיבו בהיסטוריה של הפלייאוף ביחד עם קארים ודוראנט. אם היית בונה קבוצה לפלייאוף היית לוקח את ווייד לפני קארים או דוראנט? היית לוקח אותו לפני לארי בירד וקובי? אני לא חושב שיש בנאדם אחד שפוי שחושב שבירד וקובי פחות טובים מווייד.

          1. לא. למה צריך להסביר את המובן מאליו, ואתה נבון בלי ספק כפי שעולה מהתגובות שלך?
            זה מדד שהניב את 100 תצוגות הפינאלס הגדולות ביותר. לא פחות אבל גם לא יותר. לא פלייאוף שלם, לא עונה סדירה, לא כלום. רק פינאלס.
            אז את ווייד, בהתאמה – אולי הייתי מעדיף במשחק פינאלס, על פני, לא חשוב מי. קובי. מישהו בתפקיד שלו. מה קשור בירד או קארים?
            וגם יכול להיות שהמדד בזה הוא אפס, כלום, עיוות לשמו, מדד קלוקל. וזו בעיה של המדד, אפשר לטעון נגדו, ולבטל את הפוסט – היינו את התוצאה המתקבלת – כעוד תגובה מיותרת וזניחה.
            אני מוצא בו עניין, בזכות ציוני דרך משמעותיים – כמה ממשחקי השיא פה אכן זכורים לנצח – וגם במניין המצטבר של הצטיינויות. שכן עושה הגיון. לברון מייקל מג'יק שאק הם אכן, גדולי הפינאלס, ובהפרש. ואגב, לדוגמא, המדד עושה יותר צדק עם סטף למשל. למרות מה שרבים – מודה, גם אני – חשבנו עליו בפינאלס. וזה אגב היה המניע לבדיקה. לראות האם סטף אכן חלש במבחן ההיסטוריה. ממש לא!

          2. בשביל לבדוק את רמת השחקן בפלייאוף -אם כבר הייתי משתמש בפרמטר הזה לגבי סדרות שלמות – וגם הייתי בודק כמה משחקי פיינלס מתחת לממוצע היו לכל כוכב – וגם ביחס לכמות המשחקים.
            גדולה זה לא רק משחקי על – זה גם כמה משחקים רעים היו לך.
            בניסוח אחר – אם היית צריך לבחור בין שחקן ש30% מהמשחקים שלו בגמר הם אדירים, 30% ממוצעים ו-40% חלשים – או שחקן שרק 10% מהמשחקים שלו אדירים אבל 80% ממוצעים ומעלה ורק 10% חלשים את מי היית בוחר?

  29. אלא אם יש לו חברה כוסית, כריס פול הוא לא שחקן שמעניין לדבר עליו. ועכשיו לדברים יותר מעניינים: אל הורפורד ורנדל יוצאים מהחוזה שלהם (אופציית שחקן שנה אחרונה) אלא אם ביג אל החליט לתת מתנות חינם לאיינג' לא מבין מה הקטע שלו. רנדל משוכנע שהוא שווה יותר מהחוזה שלו, אני בספק. מאחל לו בהצלחה למצוא פראיירית ובתקווה שזו לא תהיה קבוצה שאני מחבב

    1. מה מעניין בהריסון בארנס? שחקן שלא שווה חצי ממה שהוא מרוויח. איזה מזל לקינגס(בהנחה שהפראיירים לא מתכוונים להחתים אותו מחדש)

      1. מורי הוכיח בעבר שהוא מסוגל להנדס טריידים כאלו ואחרים. אפילו במקרה פול שהוא החתים איזה שלושה חוזים משום מקום כדי למלא את השורות.
        כמו שיוסטון הציעו את בחירות הדראפט עבור באטלר, ככה הם יכולים לצרף אותן, או את קאפלה או שחקן כזה או אחר כדי לשלוח את פול לדרכו

  30. אוי איזה כיף.
    השחקן היחיד שממש אהבתי בבוסטון עוזב.
    מגדל הקלפים של איינג׳ מתמוטט.
    .
    איזה קיץ בשביל להיות צהוב סגול !

    1. Steve Bulpett
      @SteveBHoop
      Major change in the Al Horford situation:
      Per source close to Horford, his side is no longer discussing a new 3-year deal to stay with the Celtics. He is expected to sign a 4-year free agent contract elsewhere…
      Story to come.

      2,844
      2:24 AM – Jun 19, 2019

    2. כן ראיתי את זה
      נראה שאתה שונא בוסטון לפחות כמו שאתה אוהד לייקרס. לא מצליח להבין אנשים כמוך כמו שאינני מבין שונאי לייקרס.
      הסלטיקס הציעו 3 והוא רוצה 4. עכשיו נראה אם תהיה קבוצה שתסכים לתת לו חוזה ל 4 שנים עם לפחות 15 מליון כשיהיה בן 37.
      נראה שהשנה יש לאיינג הרבה עבודה בקיץ. אני סומך עליו שימצא דרך עם כל הכסף שמתפנה להנדס קבוצה טובה שתגיע לפליאוף ותיתן פייט למי שלא יבוא.

        1. שימשיך לחלום, אלא עם כן פנו אליו ממקום אחר והציעו משהו כזה. לא הייתי נותן לו כזה חוזה. בטח שלא יותר מ 10 כשיגיע ל 37.
          הוא לא לברון או דוראנט.

  31. ומאוד מוזר שפנמה בלי שום סיבה ניצחה 0-2 במחצית שניה אחרי שבראשונה הכל הלך החוצה. ברזיל תצליח אולי 3 או 4? מבחינת רמה היא די משתווה להצלחות אז 0-3 ואולי 0-2 ואולי 0-4 . 1-3 הכי אהוב עלי

להגיב על אילן לבטל

סגירת תפריט