NBA מוק דראפט 2019 גרסה 4.0 ואחרונה. /יונתן גזלה

הלילה ב:2:00 שעון ישראל (19:00 שעות ניו יורק)

במבט חטוף במראה האחורית של המסע הרכוב, לעבר הלילה הגדול של ה-20 ביוני, מבינים שעונת הדראפט היא לא פחות ארוכה ומייגעת מעונת ה-NBA, החיה לצידה בייקום במקביל. היא מתחילה רשמית בסרטוני הייפ ובשילוש הקדוש של משחקי הראווה של התיכונים: המקדונלד אול אמריקן, נייקי הופס סאמיט והג'ורדן ברנד קלאסיק. ממשיכה בעונת הדירוגים של ESPN לקראת עונת המכללות, דרך הטורניר, הגרלת הלוטו, הקומביין, האימונים האישיים והראיונות ו…ערב הדראפט בברקלי סנטר.

השנה היא אחת השנים המוזרות מכיוון שהדראפט דחוס בטופ שלו אך מאוד שטוח לאחר מכן. הפער בין בחירה 4 ל-9 לא מאוד ברורה אותו כנ"ל בין 15 ל-25 או 35 לצורך העניין. זהו ה-crapshoot הגדול מכולם. זה הולך להיות אחד הדראפטים הכי לא צפויים בזמן האחרון. קבוצות יכריעו לפי סגלים, ראיונות, אימונים אישיים ואולי תוכניות לעתיד. ישנם כמה קבוצות עם בחירות מרובות שינסו להמיר כמות באיכות ולהיפך. יהיו לא מעט פרשמנים שהחלו את השנה כבחירות לוטרי בטוחות, שיידחקו לחלק האחורי של הסיבוב הראשון או אפילו עד לסיבוב השני. הסופמורים, ג'וניורים וסניורים ככל הנראה יראו נוכחות יפה הלילה אולי גם מכיוון שקבוצות רבות לא מעונינות להעמיס פרויקטים בני 18-19 על סגל האימון שלהם ומכיוון שכך יחפשו בגרות ובשלות.

בכל מקרה מוק דראפט אחרון בהחלט השנה! בכל בחירה הבאתי את קולו של הסנגור שדוחף לבחירה והקטגור שפחות אוהב אותה. מוחי מרגיש מסוכסך וחבול כמו זוג מיליונרים אחרי סשן גירושין ברבנות. כרגיל ניסיתי לצמצם במלל אבל העורך הפנימי שלי החי בראשי התפטר אחרי שחציתי בביטחה את 5000 המילים.

תהנו

1. זאיון ווילאמסון, PF , פרשמן, אוניברסיטת דוק, בן 18.8

הניו אורלינס פליקנס

שחקן במשקל 280 פאונד המתנשא ל-7"6 (2.01) עם מוטת ידיים של 2.08.

אני מנסה לדמיין מה צריך לקרות בשביל שזאיון ירד מהפסגה. למעט שערורייה יוצאת דופן (וגם לא בטוח) או פציעה מאוד קשה, קשה לי להאמין שניו אורלינס או דויד גריפין יוכלו לוותר על הטופ דוג המובהק של הדראפט. אז אתם יודעים שזאיון הוא ספסימן יוצא דופן עם פוטנציאל לגעת בשמיים

הסנגור: הוא פרשמן בן 18. let that sink in. יש לו גוף שלקח לקארל מלון 10 שנים לבנות, יחד עם ניתור של וינס קארטר. בעל חוכמת משחק ורוגע השמור לאלופים. לגבי הקליעה אני לא מודאג. לבחורצ'יק יש מוסר עבודה יוצא דופן. מי שראה אותו בגיל 16 יודע למה אני מתכוון. המסירה, קריאת המשחק, השליטה בכדור ועוד ועוד. גם אם ההיסטוריה תהיה אכזרית אלינו ותשים אותו בערמה של הגרג אודנים ולא של הקווין דוראנטים אין מה לחשוב או להתלבט כאן. זאיון יפתח את יום חגו של הקומישנר סילבר

הקטגור: הוא לא מאוד ארוך לעמדות הפנים. דריימונד ארוך וחכם ממנו בשלב זה בשני צדי המגרש. לא בטוח שהוא קולע טוב יותר מדריי ובוודאי לא מוסר כמוהו (זה נכון לרוב בליגה). הוא חזק מדריימונד קפיצי ואקספלוסיבי ממנו. אז בעצם שחקן המסומן להפוך לדבר הגדול הבא הוא קלע בינוני שינצח ב-NBA על ידי בריונות ואתלטיות? האם הוא קפיצי מספיק כדי להתמודד עם ידי המשוטים של שחקני הפנים הארוכים של הליגה שמוטת ידייהם נעה בין 2"7 ל- 6"7? (התשובה היא כן…אבל אני הקטגור אז לא שמעתם את זה ממני)

סיים את העונה עם 22.6 נק' (68% מהשדה!), 8.9 ריב', 2 אס', 1.8 חס' ו-2.1 חטיפות.

2. ג'ה מוראנט, PG, סופמור, מורי סטייט בן 19.7
ממפיס גריזליז

3"6 קפיצי, עם מוטת ידיים של 8"6. שוקל רק 175 פאונדס (80 קילו)

ג'ה מוראנט הצליח לכבול את עצמו בשלשלאות לבחירה השנייה סופית לפני כחודש, כאשר ווג' הודיע שמחנה ממפיס הודיעו לקבוצות שונות שלא יבנו על ג'ה בדראפט הקרוב. ג'ה מגיע על תקן אורז המזוודות של מייק קונלי כאשר הנהלת ממפיס תנסה לעשות בו חסד ולהובילו בקדושה לסוג של קונטנדרית (יוטה, כן?).

הסנגור: עונת 2020 תהיה עונת הבכורה של הצמד ג'ה מוראנט וג'ארן ג'קסון ג'וניור שמתאימים למשחק המודרני כמו כמו סיר ומכסה. השליטה בכדור, ראיית המשחק, האתלטיות, השליטה בקצב ובעיקר חוסר פינוק של אדם שדילגו מעליו פעם אחרי פעם ונאלץ לשחק בתיאטרון הפרינג' כאשר חבריו לצמרת כיכבו בברודווי של ששבסקי באוניברסיטת דוק

הקטגור: ESPN פירסמו לפני שבוע 4 סימני שאלה על משחקו של מוראנט: האם הגוף הרזה הזה יחזיק בליגה תובענית ופיזית? האם יוכל להתפתח למגן NBA סביר עד ממוצע? האם הוא יצליח לנהל התקפות עומדות בהם לא יוכל לצבור תאוצה והמלכודות מגיעות משום מקום? וכיצד יתאים לסגנון ואופי הקשוח של ממפיס? אני מוסיף תהיה נוספת: האם הקליעה שלו אמיתית?

ג'ה סיים את העונה עם 24.1 נק', 9.9 אס', 5.6 ריב', 0.8 חסימות ו-1.7 חטיפות.

3. אר ג'יי בארט, SF/SG, פרשמן, דוק, בן 18.8

ניו יורק ניקס

ווינג אתלטי ובנוי (7"6 – 210 פאונדס), עם מוטת ידיים של 9"6 (2.07).

אר ג'יי בארט רוצה את הניקס. לעומת זאת הניקס כמו ההיא שאהבת נעוריה זאיון חמק מבין אצבעותיה, רוצה ללמוד לאהוב את אר ג'יי. היא מספרת לעצמה שאר ג'יי לא פחות טוב ושבכלל הגיע הזמן לאהבה בוגרת ושקולה ולא פרפרים וזיקוקים. אבל לפעמים בלילות…

הסנגור: אר ג'יי הוא הכוכב האמיתי של הדראפט. עזבו אתכם ממשחק המכללות הטפשי הארכאי והצפוף. ה-NBA היא ממלכת הספייסינג. ואר ג'יי הוא אחד הסלאשרים והיוצרים הכי מוכשרים שהגיעו בשנים האחרונות. תחשבו ויקטור אולדיפו בעמדת ה-SF. עם אר ג'יי לא צריך לדמיין איך ישחק מול המקצוענים. הוא משחק מולם שנים כל קיץ וחלקם נשבעים שהוא שחקן NBA טוב עד מצויין כבר שנתיים. הוא מדבר, מתאמן וחי כמו מקצוען כך שהעיר ניו יורק יושבת על אופיו כמו כפפה.

הקטגור: כמו כפפה? יותר כמו כפפה של או ג'יי סימפסון. מי הולך לקלוע מבחוץ בשנים הבאות בגארדן? אנחנו לא בשנת 99. קווין דוראנט אחרי הפציעה הוא חלום רחוק בטח אחרי הפלירטוט של קיירי עם ברוקלין. הזמן שלי קצר אז רק תעשו סיבוב על הרוסטר של 2020 עד כה… האם נראה מאבק בידודים מזעזע בין אר ג'יי לקווין נוקס בדרך לעוד בחירה ב-2020 או שבכל זאת איזה פרי אייג'נט יעשה עם אלופת 70 ו-73 חסד נעורים.

בארט סיים את העונה עם 22.6 נק' למשחק ב-45.4% מהשדה, 31% משלוש ו-68% מהעונשין, 7.6 ריב' ו-4.3 אסיסטים.

4. ג'ארט קולבר, SG, סופמור, טקסס טק, בן 20.3

ניו אורלינס פליקנס (טרייד מהלייקרס)

 

7"6 (כ-2.00 מטר) מוטת ידיים ארוכה של 10"6, 195 פאונדס.

לפליקנס יש כעת את לונזו בול וג'רו הולידיי בקו האחורי וברנדון אינגרם ינוע בין עמדות 3 ל-4 כאשר זאיון וסנטר כלשהו שיחתום יסגרו קו קדמי. מכיוון שאין כאן סנטר דומיננטי בדראפט השנה ובהינתן שהפליקנס לא יבצעו טרייד על הבחירה (או תמורת כוכב או תמורת הבחירות של אטלנטה) אני מניח שקולבר הוא אחלה התאמה.

הסנגור: שחקן מודרני שנע בין עמדות 2-3, switchable בין העמדות, חזק, ארוך עם פוטנציאל יצירת מצבי קליעה ברמה גבוהה. חייב לשפר את הכדרור במשחק עומד, והקליעה נראתה מעט שטוחה לקראת סוף השנה, אך האימונים האישיים מראים שחקן עם מכניקה מאוד משופרת וקפיציות יותר מרשימה ממה שהראה לנו עד כה. גם אם יעלה מהספסל, יוכל לשחק כמעיין פוינט פורווד, כמו אוון טרנר, ולהפעיל את שחקני הספסל.

הקטגור: טרייד, טרייד, טרייד. הפליקנס חייבת עומק וקליעה סביב זאיון כאשר אינגראם נראה כמו התאמה גרועה לידו. בנוסף סנטר שיחסוך מה'יהלום מציון' לנתר אקסטה 10 ס"מ מול רוב גבוהי הליגה במשך 82+ משחקים כל שנה. אדון גריפין, תפוס את הנהלת הוויזארדס בטלפון ותדחפו את כל מה שהוא לא הולידיי לונזו או זאיון תמורת ברדלי ביל. חבורת צעירים שמגדלת את עצמה זה אוברייטד. קולבר לא נראה כמו שחקן שהתקרה שלו זועקת סופרסטאר

השנה: 18.9 נק' ב-47% מהשדה, 32% מהשלוש ו-71% מהעונשין, 6.4 ריב', 3.7 אס', 1.5 חט'.

5. דאנדריי האנטר, SF, סופמור, וירג'יניה, בן 21.5
קליבלנד קאבלירס גובה – 7"6 מוטת ידיים 2"7 שוקל 225 פאונדס.

יש כאן כמה אופציות. הראשונה, לקחת מניה בטוחה שנראית מתאימה ביותר לאופי ולסוג הכדורסל שהקאבס רוצים לשחק, סביב קולין סקסטון, בזמן הדאיכה והפציעות של לאב. או, להמר בצורה פרועה על אפסייד של גבוהים כמו סיקו דומבויה. אני מאמין שהאופציה הראשונה תיראה קוסמת יותר למועדון שנמצא בתהליך של השתלת אופי והיא תיקח את המניה הבטוחה עם מוסר העבודה שמגרה את המחשבה לעתיד טוב יותר

הסנגור: אלוף המכללות הטרי ישנה את אופי הקבוצה. הוא עובד קשה על משחקו ושונא להפסיד. הוא אף מזכיר לכל מי שרוצה לשמוע שהוא לא שיחק במשחק ההדחה של וירג'יניה מול UMBC ב-2018. הוא יהיה מה שאו ג'י אננובי לא הצליח עדיין להיות עבור הרפטורס עקב הפציעות.

הקטגור: יש משהו משעמם ובוגר מידי בהנטר. זה כמו לבחור בגיי קראודר או טוריאן פרינס בבחירה חמישית. קליבלנד צריכה, כקבוצה שחזרה לממדיה הטבעיים, לנסות ולהביא שחקן BOX OFFICE. מוכר כרטיסים. שחקנים שיטריפו את הקבוצה והקהל. משהו בסגנון פורזינגס או טריי יאנג.

השנה: 14.9 נק' (52%, 42%, 80%), 5 ריב', 2 אסיסטים ב-32 דקות.

6. קובי ווייט, PG/SG פרשמן, UNC, בן 19.2

הפיניקס סאנס

 

גארד 5"6 מהיר, אגרסיבי ואקספלוסיבי השוקל 185 פאונדס.

ג'ונת'ן גיבוני מומחה לשעבר של דראפט אקספרס ז"ל ושל ESPN בהווה טוען שהסאנס לא חמים על הרעיון של דריוס גארלנד הקטן והשברירי ליד דווין בוקר אלא מעדיפים את קובי וויט הארסי והאגרסיבי. אזרום עם הקביעה הזו ואאמין לו

הסנגור: מהיר, חלקלק, אתלטי מאוד, מגיע לצבע מתוך שינה ונלחם על כל פוזשין. רעמת האפרו שלו מתמזגת עם הלוגו של הסאנס בצורה מושלמת. ייצור עם בוקר קו אחורי גבוה יצרני ומסוכן עם או בלי הכדור. בסטריקים הוכיח גם יכולת קליעה לא רעה. בוק הפך למוסר מצויין בשנים האחרונות ווויט מספיק טוב בשביל לפתח משחק מסירה סביר מהפיק&רול בשנים הבאות

הקטגור: עוד שחקן עם בעיית IQ וקבלת החלטות פזיזה? ה-NBA מוכיח כבר 9 שנים רצוף ש- BBIQ מנצח אליפויות. בגרות, יצירתיות והיכולת לקרוא את היריב ולהשתנות עבורו, היכולת לקרוא חוזקות וחולשות. קובי וויט שחקן דמקה מאוד מוכשר. אליפויות מנצחים בשח.

קלע העונה ב-28 דקות 16.1 נק' (42.3% מהשדה, 35.2 משלוש) 4.1 אס' 3.5 ריב' חטיפה אחת ו2.7 איבודים.

7. דאריוס גרלנד, PG, פרשמן, ונדרבילט, בן 19.2

שיקגו בולס

פוינט גארד בגובה אופטימאלי של 3"6 אך לא ארוך בידיו השוקל 175 פאונדס בלבד.

דריוס גארלנד ערך אימון פרטי וסודי עם הניקס! כך אומר גיבוני מ-ESPN. האם הניקס מפחדים לפספס שוב את ה"סטף קרי הבא" ומתכננים טרייד דאון? או אפילו להשאיר את בארט לניו אורלינס ולקחת את גארלנד ב-3? הולך להיות מעניין מ-4-7. אני עדיין חושש שאם בארט נבחר שלישי, לא ניו אורלינס ולא הקאבס ילכו על פוינט גארד. אני נח על הגבעה של גארלנד לא מעט זמן כבר. בעיני יש לו פוטנציאל מאוד גבוה בליגה של 2020.  אם רק יתנו לו מפתחות להוביל התקפה.

הסנגור: שחקן שלא מגיע בניתור לשמים אלא נע ללא הפסקה עם או בלי כדור ויכול לעלות מכדרור או מסירה מכל טווח. גארלנד יכול לשחק עם או בלי הכדור ומלא ביטחון כמו כוכב על המגרש. יש לו כל כך הרבה מובים לגילו כך שלא פלא שהוא בן של שחקן כדורסל (וינסנט גרלנד לחובבי הניינטיז). הציוות שלו עם לאבין עלול ליצור קו אחורי מאוד מסוכן עם טווח קליעה פסיכי. שולט בקצב המשחק בצורה מצויינת

הקטגור: סי ג'יי מקולם עם נגיעות לנדרי שאמט זה הטופ שלו. הבולס כרגע צריכים להשקיע בעמדת הפנים שלהם ולמצוא את האס הבא שלהם שם. סיקו דומבויה יכל להיות אופציה מצויינת לטעמי כאשר הוא יוצר עם פורטר ומרקנן חמישייה מאוד וורסטילית ומאיימת. גארלנד הוא גאנר לעיתים שמחפש יצירתיות על חשבון יעילות. הוא גם לא בדיוק שחקן עם switchability בהגנה. הבולס יצטרכו למצוא דרך להחביא גם את לאבין וגם את גארלנד כאשר הגארדים החזקים של הליגה יגיעו לבקר בעיר הרוחות.

8. סיקו דומבויה, PF/SF, בינ"ל, גינאה/לימוז', בן 18.3

אטלנטה הוקס

הילד עוד לא יהיה בן 18.5 ביום הדראפט. 9"6 עם מוטת ידיים של 11"6 ומשקל של 210 פאונדס (אני חושב שהוא גבוה וארוך יותר…). ההצלחה של סייקום ודריימונד גרין מגדילה את הצורך של קבוצות ב3-4 הרץ כאיילה ועושה הכל: קליעה, מסירה, ריבאונד חטיפות והובלת כדור.

הסנגור: ההוקס עם טרביס שלאנק הזהוב לשעבר מהמפרץ, יתלבטו כאן בין יוצר קלאסי מעמדה 3 כמו רדיש או הכישרון הצרפתי-גינאי העולה שהוריד 15 פאונדס במשקל ונראה יותר כמו SF ארוך מאשר PF דוהר. הוא עבד על גופו וקליעתו ובעיני חייב להיבחר בטופ 10. רדיש אולי מראה מובים של סופרסטאר ווינג אבל דומבויה הוא הדבק שההוקס צריכים. טוריאן פרינס וג'ון קולינס יושבים על העמדה שלו מה שיאפשר לו לצמוח דרך הספסל ובבוא היום בדיוק כמו דריימונד להפוך את אחד מהם ללא רלוונטי יותר.

הקטגור: מי השוטינג גארד שיבוא ויקח את הקבוצה הזו לרמה הבאה? האם שלאנק באמת חושב שקווין הרטר הוא קליי ת'ומפסון? מי השחקן שסותם את הקו האחורי? בעיניי, ההוקס צריכים לנסות להחליף את בחירות 8 ו-10 תמורת הבחירה הרביעית של הפליקנס. הפליקנס לא באמת זקוקים לשחקן בעמדות 2-3, אם לונזו ודרו ואינגראם סוגרים קו אחורי. יש להם חורים גדולים יותר ליד זאיון ומהספסל. 2 בחירות סיבוב ראשון עלולים להביא להם את דמבויה וסנטר כמו הייס לפליקנס ולאטלנטה את הפרטר המושלם לצד טריי יאנג: ג'ארט קולבר.

דומבויה פר 36 בלימוז': 14.5 נק' (50.4 מהשדה ו-31.5% משלוש) לקח 6.5 ריב' ומסר 1.5 אסיסטים. שיחק 16 דקות בלבד למשחק בבוגרים של לימוז'

9. קמרון רדיש, SF, פרשמן, דוק, בן 19.6

וושינגטון וויזארדס

 

גובה של 8"6 עם מוטת ידיים של 0.5"7 (2.14). שוקל כ-210 פאונדס.

הוויז מחפשים את מספר 3 גם בעמדה וגם בהיררכיה. ג'בארי היה תגלית בסוף העונה ובובי פורטיס יקבל יותר הזדמנויות יחד עם תומאס ברייאנט המשתפר. אבל לטווח הארוך מי הסקורר שלהם מהכנף? האם ברדלי ביל ישאר בקבוצה? מתי וול יחזור לכושר?

הסנגור: בוויזרדס רדיש יכול להתפתח בשקט ללא ציפיות או לחצים. הוא יודע לעשות כל כך הרבה דברים ולהיראות פלואידי תוך כדי. הוא ישמור, הוא ימסור, יוביל מתפרצות ויקלע בחופש החדש שיקבל

הקטגור: טלפון 'מייזו' זה לא 'אייפון', וקאם רדיש הוא לא KD. זה עלול להטעות או לתת תחושה דומה, אבל זה פשוט לא. לא באחוזים, לא באורך, לא במובס ולא באופי. בעונתו בדוק, זה הריח כמו ברווז ונראה כמו ברווז. אני לא יודע אם זה היה ברווז אבל כמות הנוצות עליו…

עשה השנה: 13.5 נק' (36% מהשדה, 33% משלוש) 3 ריב', 2 אס' ו1.5 חטיפות

10. ג'קסון הייז, C, פרשמן, טקסס, בן 18.9

אטלנטה הוקס (בטרייד עם המאבס)

 

0"7 (2.12), מוטת ידיים 4"7 (2.21), 218 פאונדס.

אטלנטה בתהליך לנסות להתקדם בדראפט בטרייד על 2 הבחירות תמורת 1. הניקס וניו אורלינס בעיקר על הכוונת כשהן ינסו להביא את RJ או את קולבר. לגבי ג'קסון הייז מדובר על פריק אתלטי, ארוך ויוצא דופן. נמדד אפילו טוב ממה שחשבו. יש לו ורטיקל של 34.5 אינצ'ים (לדעתי עוד עשוי לשפר את זינוקו) והוא רץ מקצה לקצה במהירות הבזק (3.30 שניות). הוא מאוד פלואידי וטבעי בתנועה שלו. rim runner קלאסי עם פוטנציאל ליותר. גילה את הכדורסל מאוחר ומאז מדביק את הפערים.

הסנגור: לא השחקן הטוב על הלוח אך זהו תפקיד שחסר להוקס למרות עונת השיא של ג'ון קולינס. שחקן שיכול גם לנקות רחבות בהגנה וגם להתחלף על הקשת. תראו אותו בסרטון רץ, קופץ ונע באותה החיוניות שנתנה למרווין בגלי את הבחירה השניה שנה שעברה. צוות הפיתוח של ההוקס עשו מאלכס לן שחקן אחרי ששכב בקומה בפיניקס. מה יהיו מסוגלים לעשות עם הייז?

הקטגור: הווריורס לא נבנתה אחרי בחירת סטף קרי. היא נבנתה באמת בשנת 2011 כאשר בחרו בת'ומפסון וב-2012 כאשר בחרו בבארנס, אזילי ו…דריימונד גרין. בחירה מרובה בדראפט היא לא תירוץ לזריקת האות השביעית בא'-ב' אחרי הבחירה הראשונה שלך. ההוקס זקוקים לגבוה הקופץ ורץ? שיחתימו את ג'בייל מקגי. בבחירה עשירית יש לא מעט שחקנים מוכשרים שלא צריכים לקחת שיעורים בסיסיים במכניקת קליעה ושיכולים לתרום מיידית.

השנה: 10.3 נק' ב-73% מהשדה (לא זורק שלשות), עם 5 ריב' ו-2.5 חסימות ב-23 דקות.

11 רומיאו לנגפורד, SG, פרשמן, אינדיאנה, בן 19.5

מינסוטה טיברוולבס

6"6 (1.98), מוטת ידיים 11"6 (2.11), משקל 200 פאונדס.

אני מאוד אוהב את השחקן הזה. שמעתי ממקטרגים השוואות לשבאז מוחמד, עוד סופרסטאר תיכונים ארוך שנזל מבינוניות במכללות והפך לסוג של בדיחה ב-NBA. רומיאו הוא מזן אחר.

הסנגור: אם היה משחק ללא הקרע ברצועת אגודלו הקולעת ומשחיל 38%-40% משלוש רוב הסיכויים שהיה בחירה טופ 5. האורך שלו והיכולת הורסטילית שלו להגיע לסל ולקו העונשין היא נכס לקבוצות שזקוקות לסקורר כמו של פעם שיודע לשים את הכדור בחור בשלל דרכים. יש כאן פוטנציאל מצויין עבור קבוצה שלא מושכת פרי אייג'נטס באופן תדיר.

הקטגור: האצבע שבורה והרצפה עקומה. עוד סלאשר עם בחירת זריקות רעה שמשליך לבנים משלוש במינסוטה? KAT יאלץ לאשפז את עצמו במחלקה סגורה עד לסיום חוזהו. FreeKAT# יהפוך לקמפיין ויראלי. הוולבס זקוקים לק-ל-י-ע-ה

עשה השנה: 17 נק' (46%, 27% ו-73%), 5.5 ריב' עם 2.3 אסיסטים. מגיע לקו 7 פעמים למשחק ב-33 דקות במכללות.

12. נאסיר ליטל, SG/SF, פרשמן, UNC, בן 19.2
שארלוט הורנטס 6"6, 2.00, מוטת ידיים 1"7, 2.16, משקל 215 פאונדס.

העונה המזעזעת של ליטל היא זיכרון רחוק. הוא מתאמן מאוד קשה יחד עם חברו ל-UNC קובי וויט כאשר ליטל מאמין שהוא שווה הרבה יותר ממקום בעשירייה השנייה אחרי שהוביל את המוקים לפני שנה במקומות 1-3. לצערו הקליעה עוד לא שם (בפוטנציאל כן) והוא חייב לשפר את השליטה שלו בכדור ובמסירה שלו. הוא בן המקום ולמייקל חיבה מיוחדת לטאר הילס שכמוהו לבשו את המדים התכולים.

הסנגור: לטעמי יש לו פוטנציאל הגנתי מצויין. את התקרה בהתקפה עוד לא החל להריח. שחקן סופר חזק וארוך שהפיזיות שלו והחוש לכדורים טועים לבדם יספיקו על מנת להופכו לשחקן חיובי ב-NBA כל מה שמעבר זה רק בונוס (ויש הרבה מעבר).

הקטגור: 9.8 למשחק בנורת' קרולינה? ונא לא לספר סיפורים על איך רוי ווילאמס מאמנו שונא פרשמנים. את קובי ווייט הכניס לחמישייה ונתן לו 33 דקות ואת המפתחות לקבוצה. במה ליטל מצטיין? יש כמוהו 4 בשקל בסיבוב השני. אם ייפתח את הקליעה המדוברת (אחוזי העונשין מרמזים על פוטנציאל) ויהדק את השליטה בכדור אשמח להיות הקבוצה שקוצרת את הפירות בסיום חוזה הרוקי שלו. עד אז הוא סתם יונח במדף המיוחד של ההורנט עם שאר הווינגים הארוכים וחסרי המעוף בקבוצה.

השנה: 9.8 נק' (48%, 28%, 76%), 4 ריב' ואסיסט.

13. פי ג'יי וושינגטון, סופמור, PF/C, קנטקי, בן 20.6

מיאמי היט

8"6 (2.04), מוטת ידיים 2"7 (2.18), משקל 230 פאונדס.

כששעון יחל לתקתק הערב, יהיה קשה להיט של ריילי לוותר על האופי ותרבות הארגון שלה. יש להיט שטאנץ. ופי ג'יי בראון..אני מתכוון פי ג'יי וושינגטון לגמרי נכנס לתבנית זו.

הסנגור: ידיים ארוכות טובות וחזקות, קליעה רכה בטח מהמיד ריינג', שלל מובים פשוטים ויעילים בפוסט ואולי מקליעה לשלוש מקשת ה-NBA. ריבאונדר בחסד, מוסר לא רע ובכלל שחקן סולידי שיעמוד בתנאי הכושר המחמירים של ההיט. האם יש לו תקרה גבוהה יותר? מי יודע… אבל בבחירה 13 אפשר גם לא להמר אלא לבנות תשתית טובה לסופרסטאר שיגיע אולי עוד שנתיים כשההיט תנקה את כל משכורות הגבוהות שלה.

הקטגור: שוב אותו ניגון שוב אותו הטעם. מיאמי חייבת להיבנות מחדש. היא חנוקה בקאפ השנה ואין לה מקום להחתים נפש חיה. המצב משתפר שנה הבאה ובעוד שנתיים, ככה שזה בדיוק הזמן לנסות לחבוט הום ראן בבחירה זו. אין להיט שום עמדה שהיא צריכה בו רול פלייר, אפילו אם הוא מצויין. היא צריכה איזה דונובן מיצ'ל שנבחר בדיוק במקום זה לפני שנתיים. לא בטוח שיש כאן כזה אבל אופציות אפשריות לריזיקה מחושבת הן נקיל אלכסנדר-ווקר או קווין פורטר ג'וניור שמראים מובים של סופרסטארים גם אם המשחקם רחוק מלהיות מהודק ומלוטש.

PJ השנה: 15 נק' (53%, 45%, 66.7%), 8 ריב', 2 אס' חסימה וחטיפה ב-29 דקות.

14.  נקיל אלכסנדר-ווקר, קומבו-גארד, סופמור, וירג'יניה, טק בן 20.6

בוסטון סלטיקס (דרך טרייד מסקרמנטו)

שחקן קו אחורי בגובה 5.5"6 מוטת ידיים 9.5"6 (2.06), שוקל כ-200 פאונדס.

בוסטון בפחות משנה הפכה מ"הקבוצה שתשלוט בליגה בשנים הבאות" ל-"קבוצה שכולם נוטשים אותה לאשפתות". קיירי עם 3 רגליים בחוץ, הורפורד מחפש חוזה ל-4 שנים במקום אחר (וויתר על שנתו האחרונה), רוזייר חמוץ כמו קרטון חלב פתוח במועדון חיילים, ויחפש הצעה בחוץ והאח מוריס חתום בקלאץ' ספורטס, אז ניתן לנחש להיכן יגיע. ופתאום… הסלטיקס נותרו עם סמארט, בראון, טייטום, היוורד ורוברט "טיים לורד" ווילאמס כגרעין הקבוצה. מי יהיה הפוינט גארד של הקבוצה? האם יימצא גבוה שיימלא את תפקיד הסקורר בפנים? לסלטיקס כמה בחירות דראפט והסדר שלהם בעיניי (אם לא יעשו טרייד) הוא רק לפי מי לדעתי כדאי להוריד מהלוח לעומת מי שככל הנראה ישאר לבחירות מאוחרות.

הסנגור: NAW הוא קומבו גארד אתלטי ויוצר שרק על בסיס כישרון שווה מיקום גבוה. הוא לא עושה שום דבר ברמה סופר גבוהה אבל הרב גוניות שלו והשימוש שלו בגופו הארוך ושינויי מהירויות כדי להגיע לסל מרשימים. מוסר טוב מכדרור או תוך כדי תנועה. הקליעה מלאת פוטנציאל עם טווח טוב. נראה כמו שחקן חמישייה טוב בפוטנציאל או שחקן שישי קלאסי שעולה כדי לשים נקודות על הלוח ולשחק מעט כפליימייקר (עדיף לצד פליימייקר).

הקטגור: טרייד. הסלטיקס צריכים להמיר את כל הבחירות לבחירה גבוהה יותר או לחילופין בטרייד על שחקן. עומק, כפי שראינו השנה, לא עזר לסלטיקס ובעיקר הפריע לה.

השנה: 16.2 נק' (47%, 37%, 78%), 4 ריב', 4 אס' ו-2 חטיפות.

15 טיילר הירו, SG, פרשמן, קנטקי, בן 19.2

דיטרויט פיסטונס

 

6"6 עם ידיים קצרות (4"6) השוקל 192 פאונדס.

הירו מגיע על תקן קומבו גארד צלף שעושה מעט טעויות ובא לעבוד עבור הקבוצה. דיטרויט צריכה את גריפין ודרמונד בעמדת עושיי המשחק מבפנים ומבחוץ ולהקיפם בקלעים. הפיסטונס חוו בסוף שנה שעברה התעוררות של לוק קנארד אבל זה לא מספיק.

הסנגור: להירו שחרור מהר בגלל ידיו הקצרות והמכניקה המושלמת שלו. היה צריך ליצור מצבי קליעה לעצמו לעיתים מה שהוריד לו את האחוז מרחוק. כשיוצאים אליו הוא גם יודע מעט להוריד כדור לקרקע אך ב-NBA יתקשה בזה, כפי שקרה בעונתו הראשונה בקנטקי . לכן בעיקר ינוע סביב חסימות או ימתין לדאבל טים על אחד משחקני הפנים. הוא גם לא נוהג להחטיא הרבה מעונשין.

הקטגור: האם זה לא יפגע בקנארד שהיה טוב בתפקיד מוגבר ויצטרך להתרגל לכך שיש שוב עוד שחקן על המשבצת שלו?

השנה: 14 נק' ב-46% מהשדה, 36% משלוש ו-94% מעונשין, 4.5 ריב' ו-2.5 אסיסטים

16. גוגה ביטאדזה, C, בינ"ל, בודצ'נוסט/גיאורגיה 19.9

אורלנדו מג'יק

11"6 השוקל 250 פאונדס עם מוטת ידיים של 2"7.

ניק וויצ'ביץ' הפך הקיץ לשחקן חופשי עם לא מעט אופציות וקשה לי להאמין שהמג'יק המחזיקים בזכויות ה"בירד" שלו, ישלחו את משאית הברינקס לביתו למרות עונתו המרשימה. למג'יק יש אפשרות לפתח שחקן עם סגנון דומה באותה העמדה. או שאולי שווה לקחת אותו כבק אפ גם אם ווצ' יוחתם לבסוף.

הסנגור: סנטר רב גוני אירופאי וקשוח. גוגה יכול להפוך מהר מאוד לשטאנץ שהוא בדיוק בין נרקיץ' ליוקיץ'. רך מנרקיץ' אך רב גוני ממנו, מהיר ועוצמתי יותר מיוקיץ' אך לא מוסר ועושה משחק כמוהו.

הקטגור: יש את מו במבה שחייב לקבל את המושכות מקדימה. למג'יק אין גארד מוביל טוב. למרות שהדראפט הזה חסר פוינט גארדים ברמה גבוהה (יש כמה שיוכלו להיות אחלה מחליפים) צריך לנסות לעשות מהלך כדי להשיג כזה

מה עשה גוגה השנה ביורוליג: 24.2 דקות, 12.3 נק' ב-55%, 31.3% משלוש, 71.4% מעונשין, 6.4 ריב'2.3 בלוקים

17 ברנדון קלארק, ג'וניור, PF, גונזגה, בן 22.7

אטלנטה הוקס (דרך טרייד מברוקלין)

 

8"6 עם מוטת ידיים של 8"6 וגובה הגעה של 6"8 – שוקל 208 פאונדס.

ברנדון קלארק מרגיש לי במקום 17 אחלה בחירה. הוא עיצב את גופו כעת כווינג ולא כשחקן פנים וחיית צבע. עובד על גופו ומשחקו לא מעט על מנת שיוכל לפחות בהתקפה לשחק כ-3 או 4 נמוך. גילו ה"מופלג" עלול דווקא להיות יתרון כבחירה מאוחרת יותר של אטלנטה. טרוויס שלאנק יחפש דמות טיפה יותר בוגרת שתאזן ותיישר את סגל הפעוטות שלו. יכול להיות שיהיה כאן טרייד אם אטלנטה לא תצליח למכור את בחירות 8 +10 תמורת 4. אולי נראה משהו כמו 10 + 17 תמורת בחירה תשיעית.

הסנגור: אי אפשר לקחת לקלארק את ה-IQ הגבוה, הניתור, חוש המיקום, מוסר העבודה הנהדר (שיפר את קליעתו בשנה בצורה ניכרת אולי יצליח בכל זאת לייצר טווח NBA משלוש), הזזת הרגליים בהגנה, קפיצה פסיכית של 41 אינטש ואינסטינקט של נמר. הוא חסם 3 חסימות למשחק ושבר שיאי PER לא שזה מה שמרשים. עוד לא סגור מה הוא ברמה הבאה ואיך ישתלב עם ג'ון קולינס אבל הוא נכס לא רע לקבוצה בעלת צוות פיתוח מצויין

הקטגור: ומה עושים איתו אם אין לו קליעה? ישחק בפוסט מול הנפילים והחזקים ב-NBA? יחזיר את ה-20 הפאונדס שהוריד? גם בבחירה 17 זה בעייתי לבנות על שינוי כל סגנון המשחק של שחקן בגיל 23

השנה: 16.9 נק' 68.7% מהשדה, 25ֵ% משלוש, 62% מעונשין, 8.6 ריב', 2 אס', 3.2 בלוקים, 1.2 חטיפות

18 קלדן ג'ונסון, SG/SF, פרשמן, קנטקי, בן 19.6
אינדיאנה פייסרס קנטקי. 6"6 (2.00) עם מוטת ידיים של 9"6 (2.04) ומשקל של 216 פאונדס.

אינדיאנה ב-aftermath שאחרי הפציעה של אולדיפו חייבת גארד יוצר ואמין עם עדיפות לפוינט גארד. כזה יהיה קשה להשיג בטרייד אך יש לה הזדמנות להשיג שחקן שהפך מאוד אנדרייטד בדראפט הזה שלדעתי יפרח בשוק קטן ללא לחצים אחרי שיחק עד כה בתיכון אווק היל הסופר מפורסמת ומכללת קנטקי.

הסנגור: קלדן ג'ונסון נראה חזק מתמיד באימונים. הוא אתלט נהדר שנתן עונה סולידית פלוס בקנטקי. ג'ונסון הוא יותר ממה שהראה בקנטקי. היד שלו נהדרת והוא פשוט מרגיש כמו שחקן לרמה הבאה. הוא יחדור, ילחם, ימסור ויגיע לקו והכי חשוב יעבוד על המשחק שלו אם יקבל את ההזדמנות המתאימה כשחקן רוטציה חשוב.

הקטגור: שווה לפייסרס לחשוב כמו המאבס ששנה שעברה לקחו את ג'יילון ברונסון על סמך היכולת שלו לתפקד במצבי לחץ ולשלוט בקצב המשחק. ישנו את טיי ג'רום ה-PG מורג'יניה שגם כשאולדיפו עם הכדור ביד יוכל לרווח להם את המשחק.

השנה: 13.7 נק' (46%, 39%, 70%)' 6 ריב' 1.6 אס'

19. לוקה סמניץ',PF, קרואטיה/אולימפיה, 19.5

סן אנטוניו ספרס

11"6 (2.11) שוקל 227 פאונס. מוטת ידיים של 11"6.

הספרס בונים על קו אחורי סופר הגנתי ומגוון שנה הבאה בדמותם של דיג'ונטה מורי ודריק וויט. דמאר ורודי גיי שכנראה יחתום סוגרים את עמדת ה-SF לא רע. לוני ווקר, ברין פורבס פאטי מילס הלא נגמר ובלינלי יספקו הרבה ברק וקליעה מהספסל. לספרס חסר גבוה שיכול לפתוח לאולדרידג' את הרחבות כמו ברטנס אך גם מספיק פיזי מגוון וארוך כדי להוריד כדור לקרקע וליצור. לכאן יכול להיכנס לוקה סמניץ'

הסנגור: לוקה מאוד אוהב את משחקו של אגדת העבר ובן ארצו טוני קוקוץ' אך מבין שללא גוף חזק ויציב שיכול לספוג מגע יתקשה ברמה הבאה. הוא מראה פוטנציאל קליעה מרחוק (צ'יפ אנגלנד הפך את איש הלוחות קוואי לנרד בעל הזריקה השטוחה לצלף מפחיד תוך כמה שנים). אך גם יכול להוריד כדור לרצפה ולמסור בצורה מדוייקת. ירגיש בבית בספרס חובבת הכדורסל הבינ"ל

הקטגור: כבודו, לתביעה אין התנגדות. אך אם רודי גיי לא חותם מחדש אז אולי אפשר ללכת בכל זאת על אחד משלל הווינגים הסבירים עד טובים שנותרו.

20 רוי האצ'ימורה, ג'וניור, PF, גונזגה, בן 21.2

בוסטון סלטיקס (טרייד מהקליפרס)

8"6 (2.04), מוטת ידיים של 2"7 (2.18), שוקל 225 פאונדס.

אם אכן הורפורד עוזב את הסלטיקס האצ'ימורה מאוד הגיוני כאן. חשוב לציין שלא מעט מוקים דוחפים אותו קרוב לעשירייה הראשונה בגלל נתוניו והתפוקה שהביא לגונזגה. אם הוא פנוי כאן זה עושה הרבה שכל

הסנגור: שחקן פיזי וחזק בעל קליעה, חוכמת משחק, ריבאונד, יסודות חזקים, מוסר עבודה ושקט.מבצע פעולות פשוטות, קל לאימון. אחרי השנה שעברה על בראד סטיבנס הוא לא יתנגד לתכונות אלה. רוי החליט לרדת למחתרת בכל תהליך הזימונים והאימונים האישיים. הוא שומר על מיסתורין. חלק מהמוקים חושבים שזה בגלל שכבר קיבל הבטחה למיקום טוב יותר. נחייה ונראה. בכל מקרה הוא מציאה בבחירה זו.

הקטגור:אפור מידי וצפוי מידי בפעולות שלו. יקח למאמן סביר עד טוב 3 משחקים להבין את כל החולשות שלו ולצפות כל מהלך שלו לפני שזה קורה. חסר לו את הגן היצירתי והלא צפוי

השנה: 19נק' ב-59.1% מהשדה 41.4% לשלוש ו-74% מהעונשין.

21 בול בול, C, פרשמן, אורגון, בן 19.4

אוקלהומה סיטי ת'נדר

2.5"7 (2.20 מ') עם מוטת ידיים של 7"7 (2.31 מ') השוקל 208 פאונדס.

לחצי דקה השתכנעתי שהוא שווה בחירה גבוהה בהרבה. כשבול הבין שהחצי דקה שכיכב באורגון לא תייצר מספיק ריר אצל הסקאווטים ומנהלי הליגה, יצא לסט של אימוני ראווה מול אין שמירה (על שם פורזינגס) על מנת שיראו כמה הוא ארוך, כמה הוא פלואידי וכמה קליעתו חלקה. הוידאו מצורף כאן תשפטו בעצמכם.

הסנגור: בול בול בנו של אגדת ה-NBA מנוט בול היה פצוע כל העונה. הקליעה שלו איטית מעט אך נכנסת באחוז גבוה ויוצאת מכתפו מגובה של ג'ירפה צעירה. משוטיו הארוכות יחסמו מכל מיני זויות, מה שיבלבל לא מעט שופטי ליגה בתחילה שימלאו אותו בפאולים. לת'נדר הוא יושב בול על משבצת האנטי תזה לסטיבן אדמס שהוא בכל מובן ההפך הגמור של בול בול. כשהת'נדר ירצו לפנות רחבות בהתקפה ישחקו עם בול בחמש כאשר יעמוד בפינה ויעניש את העזרה בקליעה או הורדת כדור לרצפה.

הקטגור: הוא לא ממש זוכר שהוא כל כך גבוה. כמו כלב דני ענק היושב על ברכי אדוניו בחוסר מודעות, בול בול נמשך מאוד לקו האחורי באופן אולי טבעי מדי. א. הוא לא זריז ו-shifty כמו KD או AD. ב. הוא נראה כמו פציעת אכילס פוטנציאלית בכל רגע נתון וג. הוא שוקל פחות מגארד ממוצע. גבוהים הולכים להעניש אותו עם מרפק הפלא ע"ש לברון (שני ידיים עם הכדור המרפק מפנה דרך). מוב האסור במכללות אך מותר גם מותר ב-NBA

22 קאם ג'ונסון, SF, פרשמן, UNC, בן 23.1

בוסטון סלטיקס

 

8.5"6 (2.05) שוקל 210 מוטת ידיים 10"6.

הסלטיקס ישלימו בעיני דראפט טוב אם יחזקו את קליעתם בכמה עמדות. ללא קיירי (לפחות על פי השמועות האחרונות) זאת תהפוך לקבוצה של בראון וטייטום שיפלסו דרכם אל הסל ויצטרכו ריווח טוב כפי שנתן מרקוס מוריס בגירסה הכי מוצלחת של הסלטיקס השנה. קאם ג'ונסון עוזר מאוד כאן. הוא מבוגר מבראון וטייטום בכמה שנים ומתאים לחבורה הזאת.

הסנגור: קליעה מצויינת, אתלטיות וריב' עם גודל אידיאלי לווינג. אני חושב שהוא גם שומר לא רע לרמה הבאה. הוא בעל פוטנציאל להפוך למלקום ברגדון של הדראפט הזה ואולי לגנוז את הפרויקט הסלטיקסי שעד כה לא צלח בשם סמי אוג'וליי.

הקטגור: אולי בכל זאת לבחור סנטר ארוך שיכול למזער נזקים בצבע ובריב' אחרי פלייאוף כה קשוח במזרח? ברונו פרננדו עושה כאן שכל. בבחירה זו גם טיי ג'רום האלוף מוירג'יניה הגיוני כדי לחזק את הובלת הכדור. קאם ג'ונסון יכול להוות תוכנית מגרה במקרה שהיוורד מדשדש שוב השנה, אך ההיסטוריה מלמדת ששנה לאחר סיום השיקום זה כנראה לא יקרה.

עשה השנה: 16.9 נק' (50.5% מהשדה ו-46% משלוש), 6 ריב', 2.5 אס' וחטיפה

23. קיי. זי. אוקפלה, SF/PF, סופמור, סטנפורד, בן 20.1

יוטה ג'ז

 

10"6 במשקל 210 פאונדס עם מטת ידיים נהדרת של 2"7.

יוטה צריכה לחזק את סגל הווינגים שלה עכשיו שהיא סגורה בקו האחורי עם קונלי ומיצ'ל.

הסנגור: קיי זי הוא אתלט מצויין ארוך להפליא עם מוטת ידיים ארוכות וכתפים רחבות וחזקות. יש לו יכולת סבירה כבר עכשיו להוריד כדור לקרקע. יש לו צעד ראשון מהיר והאורך שלו עוזר לו לסיים בטבעת באחוז טוב. הקליעה שלו היא מה שמאפשרת לו לתרום מיידית. אין לו מובים ותחושה של סטאר פוטנציאלי אך הוא בהחלט מרגיש כמי שביום מן הימים יכול להיות שחקן חמישייה תורם ומאזן

הקטגור: הג'ז זקוקים לעוד כוח אש מאחור מהספסל. נטו מוגבל ולצערי קשה לבנות על הבריאות שלאקסום.  טיי ג'רום אולי עדיף כאן למרות שיש לא מעט אופציות בשוק לרכזים מחליפים, אך ווינגים מאוזנים עם קליעה והגנה זה עדיין מצרך נדיר אז אולי בכל זאת.

עשה השנה: 16.9 נק' ב-46% מהשדה, 38% משלוש, 6 ריב' 2 אס' 3 איב'

24 ברונו פרננדו, C, סופמור, מרילנד, בן 20.8

פילדלפיה 76

 

 

10"6 (2.08 מ'), 235 פאונדס, מוטת ידיים 3"7 (2.21 מ'). 5% שומן גוף!

אני באמת מנסה להבין למה ברונו נופל במוק דראפטים. הוא נשמע נהדר בראיונות, הוא נראה חייתי במיוחד באימונים האישיים שיוצאים בוידאו ומדובר בסנטר שרירי וחזק עם קליעה רכה וידיים ארוכות. זה לא שהדראפט הזה משופע בהם…אני קצת זורם עם הירידה כי כנראה יש שם משהו אבל לא אוציא אותו מהסיבוב הראשון כמו לא מעט מוקים. זאת מכיוון שאני חושב שהקבוצה שהכי זקוקה לסנטר חזק ומאסיבי זו דווקא…פילדלפיה. פילי זקוקה לתכנית ב' בכל מה שקשור לדקותיו של ג'ואל. אין שום סיבה שג'וג'ו יחטוף "כאבי בטן" בפלייאוף או שייראה כמו ג'ורג' פורמן בסיום הקרב עם מוחמד עלי אחרי הדקה ה-35 שלו.

הסנגור: קליעה משופרת ויפה, חזק ומאסיבי בריבאונד, כמה מובים לא ראים סביב הסל ופוטנציאל להפוך לפרטנר מצוין בפיק&רול.

הקטגור: יש עוד הרבה עבודה. הוא חור שחור בהתקפה כרגע ולא רואה את המגרש ברמה מאוד גבוהה. לא תמיד מתאים את ארסנל המובים שלו לסיטואציה הנכונה. אם יש סבלנות לשפצר את כל חלקי משחקו יחד שנה שנתיים ואז התביעה (אני קטגור,כן?) לא מתנגדת לבחירה.

השנה: 13.6 ב-60.7% מהשדה 78% מעונשין, עם 10.3 ריב', 2 אס', 2 בלוקים אך 3 איבודים ו-3 עבירות ב-30 דקות.

25. טיי ג'רום PG, ג'וניור, ורגיניה, בן 21.9

פורטלנד טרייל בלייזרס

 

5.5"6 , שוקל 195 פאונדס, אך עם מוטת ידיים 4"6. ג'רום הוא פיור שוטר עם ראיית משחק משובחת בפיק אנד רול. אין לו שליטה בכדור ברמת גארד מוביל ב-NBA או מהירות וניתור ששווים התייחסות. הוא מוח כדורסל בוגר ומשופשף שיודע בכל רגע נתון היכן כולם נמצאים. מזכיר בזה את ג'יילון ברונסון משנה שעברה. הבלייזרס סבלו לא מעט כשלילארד ומקולם ישבו בחוץ ואוון טרנר הפך למושיע. חייבים להוסיף כאן עוד אופציות

הסנגור: קליעה ועוד פעם קליעה, יציבות, בגרות, IQ גבוה

הקטגור: עוד חור בהגנה בקו האחורי של הבלייזרס? מתי הבלייזרס ימצאו את הדרקסלר הבא שלהם? אתלטיות חייתית בקו האחורי הננסי הזה.

עשה השנה: 13.5 נק' ב-43% (40% משלוש ו-74% מעונשין) עם 5.5 אס' 4.2 ריב'

26 קווין פורטר ג'וניור, SG, פרשמן, USC, בן 18.9

קליבלנד קאבס (דרך טרייד מיוסטון)

5.5"6 השוקל 212 פאונדס, מוטת ידיים 9"6.

קליבלנד לא בשום לחץ לנצח. יחסית לקבוצה הבוחרת כל כך גבוה (הבחירה הגיעה בטרייד), היא יכולה להמר כאן על אחד האתלטים והשחקנים המעניינים בסיבוב הראשון. אחד שיש שרואים בו פוטנציאל גדול להפוך לכוכב כאשר אחרים חושבים שהוא בקושי שחקן NBA.

הסנגור: שחקן עם כל המובים ש-SG יוצר צריך בליגה. אין זריקה או תנועה שלא אוהב. נראה מאוד אסטטי במיוחד בהיותו שמאלי. חזק, מהיר, וקפיצי (למרות שאיכזב בניתור לגובה). מכניקה יפה וחלקה בזריקה עם נטייה להוספת דרגות קושי שלא לצורך (כמו אלו שזורקים לסל בחצר בסיבוב וצועקים "קובי!").

הקטגור: קליבלנד מנסה לבנות משהו חדש סבלני וטוב. האם חוסר הבגרות במשחקו של פורטר ג'וניור יוצר מינוס גדול יותר מהפוטנציאל שלו להתפתח?

השנה: 22.1 דקות למשחק, 9.5 נקודות, 4.0 ריבאונדים ו -1.4 אסיסטים. % 47.1 אחוזים מהשדה ו-41.3% משלוש (לא זרק הרבה).

27. גראנט ווילאמס, PF, ג'וניור, טנסי, בן 20.4

ברוקלין נטס (בטרייד מדנבר)

7.5"6 (2.02 מ') שוקל 240 פאונדס (5% שומן בלבד) עם מוטת ידיים של 10"6.

בדומה לברנדון קלארק, גם ווילאמס יהיה במקום טוב יותר אם ירד לעמדת ה-SF רוב הזמן. זו בחירה מאוד ברוקלינית שמאוד מתאימה לאופי הקשוח, החכם והלא מוותר שמנסים ליצור בברקלי סנטר.

הסנגור: הוא סקורר מאוד טבעי עם משחק נוסטלגי במיוחד בפוסט. הוא בטח לא השחקן שהכי מתאים למשחק המעבר ומבול השלשות של קני אטקינס אבל הוא נותן לברוקלין אפשרות להפעיל אותו בלאו פוסט כשהמשחק העומד תקוע. הוא פחות או יותר בממדים של זאיון למעט המשקל והאתלטיות (לפעמים זה ההבדל בין 1 ל-27) ויש לא מעט דמיון במשחק שלהם (יש שגם משווים אותו לדריימונד בגלל יכולת המסירה שלו). שילוב שלו עם חבורת הגארדים שתהיה לברוקלין (קיירי כן?/לא?) עלולה לעזור לווילאמס למצוא נישה מענייינת שם

הקטגור: ישרוד בליגה רק אם יהפוך לקלע רציני. אין משהו יותר פתטי מלראות שחקן לא אקספלוסיבי שנותנים לו מרווח של מטר לזרוק

קלע השנה: 18.8 נק' ב-56% מהשדה ו-32.4% משלוש, 7.5 ריב' ו-3.2 אס', 1.5 חסימות וחטיפה אחת.

28 דילן וונדלר, SF, סיניור, בלמונט, בן 22.3

גולדן סטייט ווריורס

7.5"6, 200 פאונדס, מוטת ידיים 10"6.

כישרון התקפי מגוון ומיומן עם זריקה יפייפיה וקשתית וטווח NBA. ידיו הארוכות וחוש המיקום שלו הופכים אותו לריבאונדר טוב לעמדה. אני ככל הנראה מגזים כשאני מתעקש עליו בסיבוב הראשון אבל אני מנסה להיזכר שלמרות ניצחון הרפטורס זו עדיין ליגה של קליעה וריווח. הווריוס חייבים מגן כנף אמין וחזק, עדיף עם קליעה אמינה ולכן לא הייתי לוקח את מטיס ת'ייבול (אני עוד לא מאמין לקליעתו) מה שהכי פגע בווריורס בהיעדר KD זה חוסר המקום של סטף וקליי לפעול כאשר גרין ואיגי לא מרגישים בטוחים בזריקה. כאן נכנס וונדלר הג'ינג'י.

הסנגור: הוא אתלטי, מהיר עם קליעה שמאלית קטלנית שיפרח בשיטה שמסתמכת על קריאת ההגנה ויציאה מחסימות. הוא יתפתח עם הזמן למגן חכם אך לא הרבה מעבר לממוצע.

הקטגור: בין מילווקי, פילי וטורונטו הווריורס נמצאים בנחיתות רעה בריבאונד. דימיאן ג'ונס איבד את המוג'ו, בל קטן מידי וגרין לאט לאט יתחיל לשחוק את ברכיו וגבו בהתמודדות מול הנפילים. הפציעה של קיוון לוני הגבירה את הצורך לעבות את מצבת הגבוהים. ווינדלר משחק בעמדה בא כל שנה הווינגים נהיים יותר אתלטים ויותר חזקים. עוד קלע רך זה לא הפתרון שהם מחפשים.

עשה השנה: 21 נק' (54% מהשדה, 42% משלוש) 11 ריב', 2.5 אס

29 פיונדו קבנגליי, C/PF, סופמור, פלורידה סטייט 21

סן אנטוניו ספרס (טרייד מטורונטו)

10"6 השוקל 256 פאונדס עם מוטת ידיים של 3"7.

עוד קנדי הפעם מברלינגטון כנראה ישמע את שמו בסיבוב הראשון (יש מוקים שהוא יותר קרוב בהם לבחירה 20). את שמו מבטאים כך: Fee-ON-doo Ka-ben-GAH-lay. וכדאי להכיר שם כזה. קודם כל בגלל הייחוס המשפחתי (אמו היא אחותו של דיקמבה מוטומבו אבל המשפחה גדולה ולא כל כך היו בקשר..). יש לו סיפור מעניין שכולל צמיחה לגובה מאוד מאוחרת, גישה עצלנית למשחק, התפקחות ולקיחת אחריות, מקום ברוסטר של פלורידה סטייט, עונה ראשונה בינונית מהספסל ועונה שנייה שפתאום שחררה את כל הארסנל שלו.

הסנגור: הוא בהגדרה סטרץ' 4/5 שיכול לרווח את המשחק וגם לצלול פנימה לאלי אופס וסיומות שבהגנה מגן לא רע על הסל כבר עכשיו (קצת רוצה יותר מדי ותוקפים מנצלים את זה). הוא עוד לא פיתח משחק אמין עם הגב לסל אבל כנראה שלא שם תהיה הנישה שלו למרות המאסיביות שלו

הקטגור: אין לתביעה התנגדות. אולי הייתי שוקל מגן ווינגים טוב וחזק במקום רודי גיי ודרוזן כמו מטיס ת'ייבול אבל סה"כ גבוה שגם מרווח את המגרש וגם יכול להגיע לחסום זו ברכה.

השנה: 13.2 נק' 50.2% מהשדה 37% משלוש, 76% מעונשין, 6 ריב', בלק וחצי.

30 מטיס ת'ייבול, SG/SF, סניור, וושינגטון האסקיז, 22.2

מילווקי באקס

6"6 השוקל 195 פאונדס עם מוטת ידיים של 0"7.

ת'ייבול נחשב על ידי לא מעט למגן הטוב במכללות השנה. אני הכרתי אותו כאשר מרקל פולץ שיחק איתו לפני כמה שנים (הוא גדול ממרקל) בעונה המקוללת ההיא. ת'ייבול כבר אז היה שומר נהדר, מסיים בצבע וקלע יעיל מחוץ לקשת. בשנתיים האחרונות נבחר לשחקן ההגנה של הפאק-12. השנה הקליעה לא הייתה חדה במיוחד בתחילת השנה אך ההשפעה שלו היא בצד השני של המגרש

הסנגור: מישהו צריך לשמור על הקוואיים של העולם. בקבוצה שמפוצצת קלעים ושצריכה לאחר שעברה טבילת אש בפלייאוף, להבין כיצד לשמר טוב יותר את כוחו של יאניס. ההתאמה לבאקס יכולה להיות פנטסטית. בהתקפה הזריקה שלו נראית לא רע וברגע שיהפוך לקלע קאץ' אנד שוט בטווח ה-NBA יקנה את עולמו. מה שחשוב הוא שמדובר על שחקן קבוצתי שמזיז את הכדור ולא מנסה לעשות דברים שהוא לא טוב בהם. הוא יתן 100% כל ערב ולא יוותר על אינטש.

הקטגור: אין לתביעה התנגדות אני חושב שזו אכן פונקציה שהייתה חסרה לבאקס ובבחירה 30 זה בדיוק המקום.

עשה השנה: 11.7 נק', 41.1% מהשדה, 30.5% משלוש, 85.1% מעונשין, 4 ריב' 2.8 אס', 4.5 חטיפות!!, 2.9 חסימות!!

 

John

כותב כשזה בוער בעצמותיי או כשעונת הדראפט בעיצומה

לפוסט הזה יש 118 תגובות

    1. ג'ון, התעלית על עצמך. הייתי שם פוסט זה נגד כל אחר בעולם, כולל SI, ESPN או USA-TODAY. הבאת כבוד לאתר אני לוחץ את ידך ומחבק אותך. תודה

  1. בול בול הגיע למשחק 5 של הפיינלס ויצא לי לראות אותו מקרוב. נדהמתי מכמה דקיק הוא. בחיי לא ראיתי משהו כזה. לפי דעתי הוא פשוט פיזית לא מתאים לליגה במשקלו הנוכחי. חייב לבנות מסה. למה לא נשאר עוד שנה במכללות?

        1. רשום עליו האשים תאביט באותיות ענק וזה רק מתמונות שלו בלי שניית משחק שראיתי שלו. זה הסוג של הגדולים והגבוהים שאין להם קשר לענף והם שם רק בגלל הגודל. כאלו שהתקרה שלהם זה בן וואלאס והרצפה? היא עמוקה בין סין/פרישה/ישראל/חורים כלשהם…
          יש מלא כאלו כל שנה קוואמי בראון, מוחמד במבה, תאביט, כל נגרי העל שסתם גדולים ומידי פעם יתנו איזה 8 נק למשחק בעונה הסדירה אבל בסוף אין להם פיק אנד רול, אין כדרור, אין מסירה, אין קליעה, אין עונשין, לרוב יעלמו.
          יחידי סגולה כמו בן וואלאס וגובר יאבקו על תואר שחקן ההגנה של העונה. זה בחירה שהיא אחרי לוטרי שאין מה להפסיד על ההימור יותר מידי.

        2. לא בהכרח. יבנו לו תוכנית מתאימה ואם לא יוכל לא ישחק הרבה.
          תיזכר איך תון מייקר נראה כשהגיע לליגה – אותו סיפור.

        3. הוא יפצע רק לאחר חתימת חוזה. חוזה בסיבוב ראשון יכול להגיע ל 10 מליון דולר , עד גמר חוזה הרוקי.
          אם ישאר עוד שנה יכול לסכן את כל הר הכסף שמחכה לו.
          אם לא יעשה שטויות הוא מסודר לכל החיים, יוכל להשיג לו דוגמנית חתיכה, ואישה שניה מהצד.
          וואלה מתחיל להיות לי חשק להתחלף איתו.

        1. נפלט לי אמירות כאלו על מרקאנן ואז הוא התחיל לנגר. אל תזכיר את שמו של הגרמני לשווא

          1. לב ורצון זה נחמד בסוף הכישרון מדבר אני לא חושב שהיה סופרסטאר יותר עצלן משאקיל אוניל, עדיין הוא היה הטוב בעולם

  2. ג'ון נראה לך שאם גארלנד על הלוח הסאנס יעדיפו את קובי ווייט עליו?
    אני שומע לא מעט שאנחנו מנסים לעלות לבחירה הרביעית כדי לקחת את גארלנד.

    1. אני לוקח את גארלנד 7 ימים בשבוע 365 ימים בשנה על קובי וויט. השמועה אומרת שהם מאוד התלהבו מקובי וויט. אני לא חושב שיש להם מה לנוע לכיוון 4 בשביל גארלנד כי קשה לי לראות את ניו אורלינס לוקחים אותו שלא כחלק מטרייד. ומכיוון שטרייד כזה גם לא יקרה עם קליבלנד או עם אטלנטה שלא צריכות פוינט גארד הוא אמור להיות זמין בבחירה 6. לפי מה שאני מבין ומה שגבוני דיווח הם מעוניינים בוויט ואין להם אינטרס ל'בלבל' את האויב.

    2. לדעתי גארלנד הולך לנ"א ו-וויט יהיה אצלכם, הוא אחלה שחקן אבל אריזונה חיסולים בע"מ מומחים בהעלמת שחקנים במדבר

    3. גארלנד יוצא בהצהרות , הגארד הכי טוב ועוד. הוא מפעיל חזק מאוד יחסי ציבור. לאור ההצהרות שלו והקמפיין שלו. הוא עצמו חושב שיבחר הרבה אחרי בחירה 4.
      שחקן לאחר פציעה ארוכה. הייתי מעדיף שמישהו אחר יקח עליו הימור.
      קובי וייט הייתי כן לוקח, יש לו שם מדליק נשמע כמו קובי בריינט.יגיע גם לרמה של קובי הגדול בערך עוד 25 שנה, קצת סבלנות.
      לאוהדי הסאנס היקרים על תסמכו על אף פרוספקט. קחו שחקן רציני שהשתפשף קצת בליגה.

  3. מעולה יונתן.

    ג'ה מוראנט מזכיר לי רצח את סטיבי פרנסיס, הם ככ דומים במובים בדריבל. איך הוא מבחינת הקליעה? יש לו קליעה סבירה מחצי מרחק/שלשות או אין לו בכלל והוא רק חודר? מה שכן הוא מאד מהיר ודריבליסט וזה תמיד טוב לאחד על אחד בNBA.

    עוד לא הצלחתי לאכול את בארט, יש לו כשרון גולמי כמו וויגינס ודי מזכיר אותו בקולג', בלי קליעה בכלל, אתלט ועם פוטנציאל. אני גם חושב שהוא יהיה ברמה הזאת של וויגינס ואולי טיפה פחות בגלל שהוא מגיע לניקס, סתם תחושת בטן כזאת, הפסימי שלו נראה לי גבארי פרקר.

    קובי וויט לדעתי אחלה שחקן ואם ישאר עבור הסאנס לחטוף אותו. גארלנד ילך לבחירה 4 בנ"א לדעתי חלק מהיחסים הטובים בין גריפין ללברון, הוא שחקן של לברון.

    1. ציון
    2. מוראנט
    3. בארט
    4. גארלנד
    5. האנטר
    6. וויט

    לדעתי ככה יראו 6 הבחירות הראשונות,בסדר הזה

    1. אם הפליקנס לוקחים את גארלנד כשיש להם את בול והולידיי (ולא כחלק מטרייד) אז אני לא מבין אותם. האם הוא מיועד להפוך לשחקן שישי? גארלנד בהחלט הכישרון הרביעי הטוב כאן אך העמדה שלו מאוד תפוסה גם בקליבלנד וגם בניו אורלינס.

      1. לדעתי לונזו בול הולך להיות מוטרד בטרייד המשך…או הקיץ או בפברואר. המחליף יהיה בול לדעתי אם ישאר בסגל אחרי שיראו שגארלנד נותן יותר

      2. מוראנט רק שלא יפצע כמו פרנסיס. לי נראה בכל זאת שפרנסיס היה שחקן הרבה יותר טוב. אפשר בקלות להוכיח את זה עם משפט פיתגורס.

      3. לאור הרקורד ורמת הגאוניות שהוכיחו עד כה הפליקנס. הכל אפשרי . אגב לפליקן המקורי עם המקור היפהפה יש יותר אינטלגנציה מהדפוקים האלה.

  4. איזה כיף! תודה, ג'ון.
    .
    כן, גם אני (כאוהד של הסאנס) הבנתי שהסאנס ככל הנראה הולכים על ווייט.
    אני מקווה שהם יודעים מה הם עושים. אני בספק, אבל לקוות תמיד אפשר…

    1. קשה להבין מה הפוטנציאל ההגנתי של גארלנד. נראה לי שהם בונים על הגובה והאקספלוסיביות של וויט כדי לאפשר לבוקר לנשום בהגנה. מבחינה אתלטית וויט עליון על גארלנד.

      1. וויט שחקן תותח הספיק לי לראות משחק אחד שלו להבין שמדובר בשחקן מעולה. לא חושב שהוא אולסטאר או משהו אבל בהחלט שחקן טוב.

    2. יש שמועות שקובי יבחר 4 או 5. תתפלל שיהיה פנוי לסאנס.
      יכול להיות גיבוי טוב לפוינט גארד ותיק ורציני.

  5. תודה רבה ג'ון, מעמיק ויסודי כהרגלך.
    .
    בעניין הספרס – אני לא חושב שאפשר לבנות על דרוזן וגיי כ-sf לאורך זמן, דרוזן בגלל ההגנה והאורך (ליתר דיוק העדר ההגנה והעדר האורך), וגיי בגלל הגיל והפציעות. בנוסף, הסמניץ' הזה נראה לי סוג של ברטאנס, אולי קצת משופר, וכבר יש לנו כזה. לא עדיף לדעתך לקחת אחד מה-sf שציינת קצת יותר למטה – איזה קאם או אוקפלה כזה? הבחירה ה-19 יחסית גבוהה אצלנו, ואם לא נגייס SF השנה קשה לי לראות מאיפה נקבל אחד מוצלח בשנים הבאות.

  6. בדראפט המאד קשה לחיזוי הזה אני בפינה של דיאנדרה האנטר. הוא קצת הועלם במשחק האיטי של הקאבלירס אבל הוא מסוגל להגיע למצבי קליעה בעצנו וגם שומר מצויין.

    1. התקווה, שלי אישית (לא שקראתי משהו שמלמד שיש סיכוי, או רצון של הסאנס), זה האנטר בסאנס.
      אני חושב שהוא יכול לשחק 4 ב-NBA של ימינו, אני חושב שהוא יכול להתראים בול לצדו של אייטון.
      .
      לא שאני בקיא מספיק בכל הנוגע לכדורסל מכללות,
      אבל היד שלו. המנוע שלו. ההגנה שלו. כל אלו נראים לי כתכונות שיתורגמו היטב ל-NBA.
      .
      הרכזים שיש בדראפט?
      מפחידים אותי. גארלנד אולי תותח כמפורסם, או שאולי הוא שחקן עם 0 פוטנציאל הגנתי שחייב את הכדור ביד בשביל להצליח (לנו כבר יש בוקר אחד בקבוצה).
      קובי וויט, הוא עשה רושם של שחקן שלא "סגור על עצמו". להיות שחקן שמשחק בהילוך "היפר" כל הזמן זה אולי יפה לעין (ולהיילייטס), אבל אנחנו צריכים שחקן שיודע גם לשחק אוף דה בול, ושיודע לשחק כדורסל על חצי מגרש (אחרת שוב אייטון יהיה "הילד שאף אחד לא מוסר לו…)

      1. יש לכם עודף שחקנים במס 3 . מיקל, וורן , גקסון, אוברה (ריאלי להחתים אותו) .להוסיף עוד אחד? הוא לא גיימס וורתי!הוא גם לא ציון כדי להיות מס 4 כוכב עם הגובה שלו.
        מדובר בשחקן שעוד שנה שנתיים ישכחו ממנו.

        1. יש נושאים עליהם אני יכול להתווכח ארוכות. ניתוח פוטנציאל של שחקנים בדראפט, זה לא אחד מהם.
          לצערי, אין לי את הבקיאות של ג'ון או גילרי. כל מה שאני יודע, זה תולדה של מעט היי לייטס וניתוחי דראפט של אתרים שונים.
          או במילים אחרות – כולם.
          .
          מה שאני כן יודע,
          זה שלסאנס אין שחקן בעמדה 4 עליו אפשר לבנות עליו בטווח הארוך.
          אני גם יודע שהן וורן, והן ג'קסון, לא מהווים חלק מהתכנויות של הסאנס בעתיד. אני ממש לא אופתע אם יהיה טרייד על הצמד לפני תחילת העונה.
          מי שכן בתכניות של הסאנס זה אוברה.
          היות והוא RFA, רוב הסיכויים הם שהוא ישחק בקבוצה בשנים הקרובות,
          יחד עם ברידג'ס, הוא "סוגר" את עמדה 3.
          .
          אם נחזור להאנטר,
          מהמעט שראיתי, מדובר על שחקן שמסוגל לשמור על עמדות 1 – 4,
          ומדובר על שחקן עם יד מרשימה מבחוץ.
          זה בדיוק מה שחסר לסאנס לצדו של אייטון.
          כמובן, שבהחלט יכול להיות שאני טועה, ובגדול.
          לכן אין לי באמת ויכוח אתך,
          רק תקווה שמי שזה לא יהיה שהסאנס בוחרים, שזה לא יהיה בנדר 2.0 . . .

  7. פוסט נהדר ומושקע, תודה רבה יונתן.
    אני מקווה לראות הרבה טריידים ושינויים כדי שיהיה לנו קצת אקשן.
    אני גם מאוד מקווה שערוץ הספורט יקבלו שכל וישדרו את הדראפט, לא בא לי לראות את זה במחשב.

  8. גאי לא מסוגל לשחק 30 דקות בליגה.
    גאי יהיה מצויין מהספסל. זה המקום שלו ושם הוא ידעך לאיטו, ויביא הרבה ניסיון ואנרגיות מהספסל. חוזה של 35 ל- 3 שנים או 40 ל- 4 שנים, יסגור לספרס את הפינה הזאת.
    יחד איתו יהיה לספרס יש את הספסל המנוסה ואולי הטוב בליגה:
    לחמישיה, צריך להביא ילד מתלהב שיהפוך עם טיפול הנכון (וקליעה) לסופרסטאר.
    אני מאד אוהב את ברנדון קלארק, אבל גם לוקה לעניים זה סבבה.
    היות וגבוהים ממש קשה להשיג בבחירות גבוהות, שווה להזיז את הבחירה ב3-4 לכיוון של הבחירה ה- 29. כמו שאומרים על מטיס ת'ייבול, יהפוך את הספרס לקבוצה סופר הגנתית, סיוט לכל קבוצה שתיתקל בה.
    בסופו של דבר הספרס יבחרו במסורת הארוכה שלהם לבחור את השחקן הלא נכון:
    גראנט וויליאמס יהיה הוויליאמס הלא נכון שיצטרף לגרין הלא נכון, לדיוויס הלא נכון ולמוריי הלא נכון,

  9. ה- Wish List שלי:
    א. בחירה 19 – פי. ג'יי וושינגטון, ברנדון קלארק, גוגה ביטאדזה, ברונו פרדננדו, פיונדו קבנגליי
    ב. בחירה 29 – מטיס ת'ייבול, לוקה סמניץ',
    ג. בחירת סיבוב שני – קייל גאי

  10. מעולה ג'ון. לא יודע כמה אני מסכים עם זה שהתקווה של שיקגו בעמדות הפנים כשיש את קרטר ומרקנן, אבל לדעתי גם יבחרו בגרלנד. קשה לי לראות את ההוקס מוותרים על רדיש שמשלימים את הליבה שלהם נהדר. לא יפתיע אותי לראות את אורלנדו הולכת על גארד ארוך במקום פורניה, כי הם מאוד מחזיקים מבמבה.

    מה אתה חושב על קלאקסטון? שם שהיה חסר לי במוק הזה. יתאים מאוד לגולדן

      1. לא חושב שישאר מישהו שיכול לקלוע ברמת NBA מהמשחק הראשון שלו בליגה בבחירה ה-28. ג"ס יכולה להרוויח מהשנה הזאת סנטר לחמישייה שיכול להחליף על כל אחד וישלים את גרין-דוראנט-קליי-קרי כשארבעתם בריאים. היורש של קוון לוני, במקרה הסביר שבו הוא יעזוב לקבוצה שתשלם לו הרבה יותר.

        1. חסר לך דוגמאות? לנדרי שאמט, ברוגדון,ברטאנס. ואני בטוח שיש עוד מלא. כשאתה ידוע לקלוע אתה יודע לקלוע.
          לצפות שמישהו כמו קלקסטון יתרום מהר זו כבר סוג של אשליי.

    1. לגבי שיקגו, את הקטגור אמר. הוא ניסה… הסנגור ניצח 🙂 למרות שלא יזיק שחקן שבאמת יודע להוביל כדור מהקו הקדמי…

      לגבי ניק קלקסטון הוא בדיוק הטיפוסים שמגיעים לקומביין ומעיפים לכולם את הסכך עם גובה, מוטת ידיים, אתלטיות וכו'. חשוב לציין שזו אחת השנים הכי חלשות של הקומביין אי פעם. כמות הפרוספקטים ששווים משהו שהגיעו היו מועטים וגם אלו שבאו שיחקו בחצי קלאץ'. אני אוהב אותו כעוד גופה גבוהה ואתלטית שאתה זורק מדי פעם למגרש כדי להגן לקפוץ ולמלא חורים. אני חושב שיש עוד 5 שחקנים שהייתי לוקח בסיבוב השני לפניו כולל כאלה שביום נתון גם הייתי בכיף מכניס לסיבוב הראשון (צ'ומה אוקיקי או טאלן הורטון-טאקר)

  11. לעתים רחוקות אני מחמיא על מאמר אחרי קריאת כמה שורות. כאן אני חורג ממנהגי כי קראתי מאמרים קודמים. ומאוד בער לי להחמיא לך.
    כל הכבוד!

  12. אני אשמח לראות את בול בול בפילדלפיה..
    גם סגירת מעגל יפה (כבנו של מנוט) וגם תוספת כוח אש משלוש לכמה דקות מהספסל

  13. תודה פנטסטי ג’ון למה לדעתך שגארלנד יפול כזה נמוך? קולבר וויט לפניו נבר, למה לפליקאנס לא להטריד את הבלוף לונזו? במקרה הטוב הוא יפתח יכולת של שחקן חמישייה בינוני

    1. לונזו יהיה שחקן מפתח בפליקנס. הייתי שם עליו באנקר , לא להחלפה.
      הלייקרס בשעתו חשבו שהם נפטרים מראסל, קיבלנו אול סטאר. אותו דבר יקרה עם לונזו רכז מעולה שרואה את עצמו כבר שנתיים מופיע ברשימות של טריידים.
      למה שגארלנד יפול נמוך? למה בכלל צריך להבחר גבוה ? שיחק כל העונה 4 , 5 משחקים.היה פצוע , הבחור רזה , כך שיש פוטנציאל ("הלוואי שלא) לפציעות נוספות.

      1. לונזו יהיה אולסטאר כמו שגוש גקסון יהיה קובי בריאנט וזה שאמרו עליו פה לפני כמה חודשים. לונזו יעלם בקרוב או ביכולת או בפציעה. הגוף שלו חלש הוא מגן חלש אין לו התקפה בכלל. כל מה שהוא יודע זה להעביר את הכדור מחצי לחצי ומול ניקס וכאלו לקלוע פה ושם 2 שלשות שאיש לא שומר עליו. שחקן נוראי

  14. תודה רבה. לגבי שלושת הראשונים מדובר בכוכבים והייתי בוחר אותו דבר. החל מהבחירה הרביעית יש יותר נסתר מהגולן. שחקנים שאני מאד אוהב זה פי גיי וושינגטון שאני לא אתפלא אם יהיה כוכב גדול. יש לו הגנה נהדרת התקפה מעניינת כולל קליעה והרבה גריט. אני מאד אוהב את בול בול ולא יודע למה אבל די משוכנע שאם יקבל דקות יהיה

    1. מצויין. אני גם מאד אוהב את גונטיי פורטר ומאד מקווה שיפול עד הקינגס בבחירה 40 מדובר בשחקן שחקן חסר מזל.

      1. ג'ונטיי כישרון טופ 15 אבל חוק האצבע שלי אומר ששחקן סיבוב ראשון יכול לעלות למגרש מתישהו בסבירות גבוהה. במשפחת פורטר זה עסק מורכב. סיבוב שני זה כבר סיבוב של הימורים. כל שחקן תותח שנפצע קשה ופנוי בסיבוב השני אם אני GM אני עליו.

  15. מוכן להמר כבר מעכשיו שאם הספרס לוקחים באמת את סמניץ' איכשהו פופ יהפוך גם את האירופאי הזה תוך 3-4 לסחורה חמה. ולשחקן שידברו עליו כשחקן שמימש יותר ממה שחשבו עליו ( יש לפופ נטייה כזו עם שחקנים בינלאומיים
    פארקר, מאנו,ספליטר אפילו בטראנס שעוד צריך לפרוץ)

  16. אגב בנק' הפרובנציאלית של הדראפט. התחזיות מדברות על זוסמן כבחירה איפשהו בעשירייה הסוגרת של הסיבוב השני
    (50-60)

      1. מקווה שאתה צודק שמעון. מעניין אם יילחם על זה במקרה שייבחר באזור החזוי לו ויילך לליגות הקיץ למיניהן . משהו בנחישות שלו ובנכונות לעבודה קשה מזכיר לי מאוד את כספי בזמנו.

  17. סחתיין כל ההשקעה יונתן.

    נראה לי שהשנה, למעט 3 המקומות הראשונים,
    המוקים יפספסו בהרבה, והקבוצות יבחרו לפי התרשמות אישית, בין היתר מהאימונים שערכנו בקבוצות.

    מחר בבוקר הליגה תראה לגמרי שונה.

  18. רק למקרה שהחצת, אז הנה שוב:

    ג'ון, התעלית על עצמך. הייתי שם פוסט זה נגד כל אחר בעולם, כולל SI, ESPN או USA-TODAY. הבאת כבוד לאתר אני לוחץ את ידך ומחבק אותך. תודה

    והדיון מתאים ברצינותו ורמת הידע לפוסט מצויין שכזה.

    איזו השקעה ג'ון! לא יאומן.

    1. אתה יותר מצודק, המוק הזה ברובו נכתב לפני הטרייד. צחוק הגורל זה שכתבתי על כך שמוראנט ילווה את מייק קונלי לקונטנדרית עוד לפני הטרייד. הוספתי את המילה יוטה + מילה או שתיים בהמשך מבלי להתעמק בטרייד. בנוסף מאז הבוקר גם בחירה 30 כבר עברה לדיטרויט. עוד נראה הרבה טריידים הלילה. יהיה מעניין

  19. כרגיל מגיע באיחור. תודה על ההשקעה יונתן. מקצועי מאוד.
    .
    אחת הסיבות שאני לא מת על מוק-דראפטים היא שהם מצריכים ממך לנסות להיכנס לראש של קבוצות ומנהלים במקום פשוט לציין מי השחקנים שאתה יותר אוהב וחושב שיצליחו בליגה (למרות שכמובן זה הרבה תלוי סיטואציה.
    .
    אז במקום מוק-דראפטס, אני מעדיף ביג-בורדס. ובשלי יש כמה שחקנים שאני מאמין שיהיו נהדרים בליגה וממוקמים מחוץ ללוטרי ברוב המוקים, כולל שלך. מי אלו?

    על ברנדון קלארק כבר דיברתי לא מעט. עדיין מאמין בו מאוד למרות המידות המאכזבות בקומביין. דה קיד קן פליי! פוטנציאל להיות אחד מחמשת השחקנים הכי טובים שיצאו מהדראפט הזה. אם אכן ייבחר מחוץ ללוטרי, מאמין שעוד יהיה מי שיצטער על זה.
    .
    את גראנט וויליאמס אני גם מאוד אוהב. מאמין שיש לו סיכוי לא רע להיבחר בסיבוב הראשון וגם הוא עם סיכוי טוב להיות אחד השחקנים היותר מועילים לקבוצה שלו (חכמת משחק, הגנה נהדרת, ומהלכים מנצחים).
    .
    מסכים עם זיו לגבי ג'ונטאי פורטר. אצלו זה העניין של הפציעות החוזרות וההיסטוריה המשפחתית הלא מעודדת, אז בהחלט הימור. אבל מי שייקח אותו בסיבוב השני יכול להרוויח בגדול — סנטר עם חכמת משחק, קליעה, וגם חסימה.
    .
    שחקנים שהם אוברייטד לדעתי (כאן ובכלל): האנטר (בינוני מאוד), גארלנד (הרוויח מהפציעה שלו), רדיש, דומבויה, וליטל.

    1. צחוקים ערן ואני מסכים איתך לגבי האוברייטד אחד לאחד חוץ מרדיש. יש לו הרבה כדורסל ונתונים בסיטואציה נכונה ובנבא הוא יכול לדעתי לפרוח.

  20. פוסט מעולה, אבל לא נשאר לי כוח לקרוא את התגובות…
    תודה רבה ג'ון, בזכותך מחר בבוקר ארגיש הרבה יותר בעניינים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט