מגמות מהגמר
אחרי ה-2:4 של טורונטו על גולדן סטייט, שווה לדבר על כמה דברים שבלטו בגמר הזה (ובעונה הזאת) ויכולים להפוך לנורמה בשאר האן.בי.איי.
הדבר הראשון והמשמעותי ביותר הוא כל נושא ניהול העומסים. לא רק מבחינת ההחזרה המוקדמת של קווין דוראנט וקליי תומפסון מפציעות, שהובילה לפציעות המשך גרועות בהרבה עבור השניים, אלא מבחינת קוואי לנארד. אמ.וי.פי הגמר לא שותף ב-22 משחקים ועבר את רף 40 הדקות רק 4 פעמים בעונה הסדירה, כשבפלייאוף טורונטו נותנת לו מנוחה בתחילת כל רבע רביעי גם במחיר של הפסדים. זה השאיר את לנארד, שאשתקד שיחק 9 משחקים בלבד, בכושר טוב. לא נמנע שנראה את ג'ואל אמביד, סטפן קרי ושחקנים אחרים הנוטים לפציעות בתוכניות דומות. טורונטו לא המציאו את הגלגל במקרה הזה – טים דאנקן ולברון ג'יימס זכו למספיק מנוחה משלהם – אבל בעזרת טכנולוגיה הצליחו להביא את ניהול העומסים לכדי שלמות. זה יהיה נפוץ מאוד בליגה.
הדבר השני שאהבתי היה השימוש ברעיונות כדורסלניים פתוחים יותר, עם השפעה אירופאית. מהלכים לא שגרתיים כמו בוקס אנד וואן, הגנות אזוריות ושימוש בגארדים כחוסמים הכריעו כמה משחקים בסדרה. אני מקווה שהפתיחות המחשבתית הזאת תמשיך בקרב שאר מאמני הליגה ונראה יותר יצירתיות, בין אם בשיטות משחק או סתם בהרכבים על המגרש (כמו ההרכב עם סיאקם, איבאקה וגאסול מהמשחק השביעי של הראפטורס נגד פילדלפיה).
מגמה קיימת, שהורגשה במיוחד בסדרה, היא כל הקשור לפיתוח שחקנים. 3 מ-5 שחקני החמישייה של טורונטו הגיעו אליה בעונה האחרונה, אבל השאר היו במשך שנים במועדון. פרד ואן וליט וסרג' איבאקה גדלו בקבוצת ההתפתחות הטובה ביותר באן.בי.איי, כך גם נורמן פאוול שהיה טוב בסדרות במזרח ואו ג'י אנונבי. לא אופתע אם כריס בוצ'ר ומלקולם מילר, מירכתי הספסל של הקנדים, יהיו השחקנים החשובים בסדרות בשנה הבאה או בזאת שאחריה. הפיתוח הורגש גם בגולדן סטייט, למרות שהם לא הצליחו לפתח אף שחקן משמעותי מעבר לקוון לוני.
יש עתיד לגולדן סטייט?
קליי תומפסון עלול לפספס 9-12 חודשים ובכך להצטרף לקווין דוראנט שלא ישחק בכל העונה הבאה. אם הווריורס תצליח להשאיר את שניהם, זה מעלה כמה שאלות בקשר לעונה הבאה.
הווריורס לא יוכלו להציע לקאזינס מעל 7.7 מיליון דולר (120% ממשכורתו הנוכחית), כך שסביר שהוא יעזוב. שון ליבינגסטון שוקל פרישה ובסדרה הזאת הגיל נתן את אותותיו באנדרה איגודלה ולי, אישית, יש תחושה שגם הוא יתלה את הנעליים לפני פתיחת העונה הבאה. לוני, שחקן חופשי, עלול לעזוב גם כן לקבוצות שמחפשות סנטר פותח כמו סקרמנטו, דאלאס או ניו אורלינס נטולת דיוויס. זה מרגיש כאילו זאת סופה של תקופה.
גולדן סטייט יכולה לבקש חריגות שחקן פצוע על תומפסון ודוראנט, אבל היא תקבל חריגות בגודל חריגת המיד-לבל אקספשן, 8.6 מיליון דולר כל אחת. בהתחשב בשוק הקיים וברצון האפשרי של גולדן לחוזים חד-שנתיים, קשה לראות אותם מושכים עוד שחקנים חופשיים בפרופיל גבוה. השמות הריאליים ביותר הם רג'י בולוק ורודי גיי, לא חומר לאליפות. לא בטוח שזה יספיק לפלייאוף במערב החזק, בו מצטרפות ל-8 הקבוצות שעלו סקרמנטו, דאלאס של דונצ'יץ' ופורזינגיס והלייקרס של לברון.
יש לג"ס עוד אופציה, פחות סבירה. ב-1997 הספרס השביתו את דיוויד רובינסון וסיימו עם בחירת לוטרי שהפכה לטים דאנקן. יכול להיות שעדיף לגולדן סטייט, בהנחה שתומפסון ודוראנט לא חוזרים העונה, לנסות להוציא בחירת דראפט גבוהה ולהשיג משם דם חדש להמשך השושלת? דראפט 2020 נחשב לעמוק במיוחד. קשה לראות קבוצה של 5 גמרים רצופים עושה משהו כזה, אבל כבר ראינו את ההנהלה של הדאבס מפתיעה אותנו עם דוראנט וקאזינס. יהיה מעניין.
סיכום הבראקט
הפלייאוף נגמר וזאת הזדמנות טובה לסכם את ליגת הבראקטים של הופס שמנתה השנה 554 משתתפים. המנצח הגדול היה SweatiYeti עם 390 נקודות כשמאחוריו מר נקודה לדקה, ינון יבור, עם 380. דינו השיג 380 כמו ינון ושווה לציין את אורן גבאי שפגע עם 370.
45 ממשתתפי הבראקט (8.12%) ניבאו נכונה שטורונטו תזכה באליפות הנבא. SweatiYeti סיים במקום ה-15 בדירוג הכללי.
בהזדמנות זאת אני רוצה להחמיא לכלל הכותבים, העורכים, המגיבים והקוראים על עונה נהדרת נוספת. עברנו הרבה וסיימנו היטב. תישארו איתנו בפגרה – דברים גדולים בדרך.
שלהבת
14 יונ 2019 19:48:34תודה רבה רועי.
הוויזרדס הולכים להציע ליוגירי הצעה שלא יוכל לסרב לה….
מוש השור
14 יונ 2019 21:39:13יש לו חוזה עד 2021 עד כמה שאני יודע, שיציעו מה שבא להם.
סכין בגב האומה
14 יונ 2019 19:51:44יצא להם הכי גרוע שיש עם האולם החדש, אז אני מאמין שהם כן ינסו לבנות סגל אטרקטיבי, אבל מקרה דיוויד רובינסון יהדהד להם חזק ואם הם ירשמו פתיחה מגומגמת אז הכל פתוח.
קליי
14 יונ 2019 19:56:01גם אם תיאורטית הלוחמים ישביתו את קרי הגרלת הדראפט הקרובה הוכיחה שאין מה לבנות על טאנקינג.
יותר מעניין זה סטיב קר. הוא לראשונה הולך לאמן קבוצה שווה בין שוות, ושם יכולות האימון שלו יעמוד למבחן: האם הוא יצליח להוציא יותר מסך השחקנים העומדים לרשותו כמו פופוביץ בשנתיים האחרונות או דוק ריברס העונה עם הקליפרס. בכל מקרה מעניין זה בטוח הולך להיות.
כל חיבור אפשרי של כוכבים יכול ליצור את האלופה הבאה והמערב הולך להיות צמוד מזה שנים
עומרי
14 יונ 2019 20:30:34חושב שקר נחשב לגדול בגלל העובדה שהצליח לתמרן ולייצר נינוחות, בין כל כך הרבה כישרון. לא בטוח שבמקום אחר שחקן כמו קרי היה מוכן שדוראנט יגיע. לייצר אווירה מנצחת לאורך כל כך הרבה זמן זה לא פשוט.
זאת ועוד, תוסיף התעסקות עם ראש בלטה כמו גרין. בעוד מהלך מטומטם ברגע האמת ששינה מומנטום (ניסיון לסחוט עבירה מיותרת מלאורי והתעסקות עם השופטים), לצד ההרחקה לאחר משחק 4 בשנת 2016, גרין הוכיח את החיסרון שלא משתנה לצערנו בו. זה מי שהוא לטובה ולרעה. בכל מקרה לדעתי הוא היה צריך לקבל טכנית, מה שהיה מרחיק אותו מהמשחק הבא, והשופטים הבינו את זה. הרגשתי שזה בדרך, למשחק 7 עם קרי בלבד. עדיין קר מצליח להכיל אותו ונותן לו לפרוח במסגרת המגבלות שלו. זרוק מבט על התקשורת והכבוד ביניהם בשנייה האחרונה של המשחק.
ורועי – על הכיפאק. אני מאוד מתחבר. חושב שאם יש משהו שניתן ללמוד מהשנים האחרונות ומהעונה האחרונה במיוחד, זה החשיבות הפחותה בהרבה של העונה הסדירה מהפלייאוף. בדיעבד, כי אין כמו חוכמה כזו, לא היה צורך למשוך שחקנים כמו דוראנט וקליי ל-78 משחקים, בטח אחרי שנים של 100 משחקים בעונה.
חשיבות הביתיות יורדת עם הזמן, המשחקים מתנהלים יותר כהצגה למשפחה ועובדה – רק במשחק אחד בסדרה הכי חשובה של העונה הקבוצה הביתית ניצחה. שתי הקבוצות נחשבות לקבוצות בית יחסית חזקות, ועם זאת זה לא בא לידי ביטוי בשבועיים האחרונים. נראה שהקבוצה הביתית הייתה יותר בלחץ מקבוצת החוץ ברוב הזמן. ראיתי השנה את גולדן סטייט בבית נגד פיניקס שבה הורגש מאוד שהקבוצה של קרי ודוראנט הוא סוג של שכיר חרב. אפילו את תומפסון הורגש שהצופים (אוהדים?) מעריכים יותר. התבאסתי מאוד בשבילו.
שבוע אחרי זה ראיתי את גולדן סטייט בניו יורק, יעד אפשרי בהחלט של דוראנט, שם הוא קיבל יותר כבוד והפגיז בצורה לא נורמלית. ברור שחלק מזה הייתה חנופה לקראת השנה הבאה.
לדעתי, איפשהו חושב שהפציעה של דוראנט עשתה לו טוב בדעת הקהל, בלי שום קשר להפסד האליפות. דוראנט יקבל כבוד של מלכים בכל מקום שידרוך מעתה. חבל שזה מה שהיה נדרש בשביל שיעריכו אותו כמו שצריך.
עצוב, אבל זו המציאות.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14 יונ 2019 21:28:46אחלה תגובה. מסכים עם כל מילה
שחר אלוני
14 יונ 2019 20:11:33נקודות מעניינות, זה כמובן מאד מוקדם, אבל
מניח שקליי יקבל בקרוב מקס מגולדן, הם בונים תרבות של גב לכוכבים ולשחקני הבית, כמו בסן אנטוניו
דוראנט כמובן יקבל מקס אם ירצה. יש מצב שזה יקרה בגולדן, אבל כמובן קשה לדעת, ויכול להיות שהוא יחכה עוד שנה עם האופציה שיש לו ורק אז יחליט מה הוא עושה, שזה כמובן סיכון
קאזינס אם הוא נתפס על גולדן וזה מתאים לו יכול להישאר עוד שנה על 7.7 מליון, הוא יהיה שחקן מרכזי בפרופיל גבוה, וזה יכול להתאים לו, גם לא יהיה לחץ.
לוני גם יש מצב שיקבל בגולדן חוזה גבוה, הוא שחקן בית שהקריב, ויש מצב שישלמו בשבילו גם מס מותרות וכו' כדי להשאיר אותו בחוזה טוב. הוא מאד מתואם עם קרי וגרין על המגרש
איגי, יחכה להתפתחויות ויראה מה הוא עושה, להרגשתי יישאר עוד עונה באיזי
ליבינגסטון יש מצב שיפרוש
גרין עצמו, בעולם בו כולם היו בריאים יש מצב שהיו שוקלים טרייד עליו. עכשיו זה כמובן אחרת, בעונה הקרובה הוא שחקן מרכזי
שחר אלוני
14 יונ 2019 20:53:32לגבי טורונטו,
קוואי התגלה כווינר וקרחון כל כך גדול, שאחרי 2.5 סדרות (באמצע הסדרה עם מילווקי) גם הצוות המסייע שלו הצטרף, כולם שכחו מההתרגשות, מההסטוריה, מגודל המעמד, ניצחו 4 פעמים את מילווקי, ואח"כ 4-2 על גולדן בסידרה שהרגישה איפהשהוא בין 5-1 ל 6-0
השיא היה במשחק האחרון, על אליפות הסטורית למדינה שלמה, אף אחד לא התרגש, לא איבד פוקוס, הפוך, לאורי המושמץ ואן וליט שהי בשולי הרוטציה בעונה, סיאקם שנעלם לחצי פלייאוף והאחרים פשוט קירקסו את השושלת ההסטורית במשחק חוץ וקוואי אפילו לא הי צריך להצטיין
קליי
14 יונ 2019 20:59:35מסכים. לגבי גרין אני חושב שהשנה הבאה היא שנת מפתח בקריירה שלו. אם הוא ימשיך בהתנהלות יום עסל יום בסל הוא יקבל בחוזה הבאה שלו ירידה רצינית ויקבל במקרה הטוב מכל קבוצה עד 10 מיליון . מצד שני אם יתפקס על עצמו זאת ההזדמנות שלו להוביל קבוצה בתור גבוה שמפעיל את השחקנים סביבו ואף להיות סוג של עוגן הגנתי בדומה למה שעשה נואה בשיקגו ב2014 ( כשנבחר לשחקן ההגנה של השנה וסחב אותם כל הדרך לפלייאוף)
שחר אלוני
14 יונ 2019 21:15:18גרין זה ממש דילמה בלוחמים,
יחסית ל 2015-16 הוא בלי קליעה לשלוש ועם הרבה יותר איבודי כדור שלומיאליים ועדיין עם הרבה טכניות וכו'
עם זאת הוא עוגן במרקם הקבוצתי ושומר אישי טוב וקבוצתי מצוין
הוא גם הלב של הקבוצה שלהם שצריכה המשכיות עם כל הפציעות
אז כנראה שלא יטרידו אותו השנה
יחכו שנה ויראו מה קורה
רועי ויינברג
14 יונ 2019 21:17:04מסכים. בעונה של ה-73-9 הוא היה אדיר בתפקיד מרכזי ועכשיו תהיה לו עוד הזדמנות כזאת. אם יהפוך לשחקן של 14-16 נקודות בערב ומאמץ בהגנה, גולדן יכולה לסיים עם יתרון ביתיות בסיבוב הראשון. אני לא חושב שזה יקרה.
Gl
14 יונ 2019 21:24:01תודה רועי
אני לא מאמין שהם יזרקו שנה לפח זה לא באופי שלהם אני הייתי יותר מהמר שהם ילכו על שחקנים " " "היי ריסק היי ריוורד"
לא מבין כל כך בעניני תקרת שכר אבל אם הבנתי נכון במינמום אפשר להביא כמה שרוצים .
לדעתי כרמלו יהיה אצלם על ווטרן מינ אולי גם מייקל ביזלי אם דוראנט נשאר(חבר ילדות שלו) אולי אפילו לאנס סטפנסון , קאזינס יכול להיות יתפתה להשאר אם לא יקבל מקס במקום אחר , לוני לא מאמין שישאר, הם יגרילו מישהו בחשיבה מחוץ לקופסא הייתי מהמר על גמיר פרדט או דה- קולו, עוד פואורד גבוה אולי רודי גיי באמת , דמיאן גונס מישהו מהדראפט ובל יהיו הגבוהים , מקיני וקוק ישארו .
קרי ידאג לקלוע ולהאכיל את כולם בהתקפה עד שקליי יחזור גרין ידאג להגנה איגי וקר למקרי הראש
שחר אלוני
14 יונ 2019 21:28:20לוני יכול להישאר, אם יסכימו לשלם עליו מס מותרות. הוא מאד מתואם עם קרי וגרין על המגרש והוא עוגן הגנתי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14 יונ 2019 21:33:55ביסלי, כרמלו ושאר נעליים אסור שיגיעו לגולדן סטייט. לא מתאימים בכלל מבחינת התרבות הארגונית, שיטת המשחק וכמעט כל פרמטר שהוא.
.
לדעתי ינצלו את השנה לפיתוח הצעירים הקיימים וניסיונות למציאת כל מיני כשרונות שלא נבחרו בדראפט נוסח ואן וליט. הם הופכים לסוג של ספרס – צריכים לפתח את הדור הבא בלי בחירות גבוהות. סיכוי לא רע שיצליחו.
שחר אלוני
14 יונ 2019 21:48:56כל מילה
Gl
14 יונ 2019 22:19:22מקרה ראש אחד בטוח יהיה שם והיה גם בעבר ( מגי וניק יאנג וכו..) גם הספרס תמיד דואגים שיהיה לפחות ווטרן אחד בדרך כלל יותר .
הם עוברים לאולם החדש ויצטרכו להצדיק את זה + קרי וגרין לא יסכימו להפסיד הם חייבים להמר טיפה , אם הם מחתימים את דוראנט וקליי , הם ירצו להגיע לפלייאוף
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14 יונ 2019 22:54:43עם ביסלי וכרמלו לא מגיעים לפלייאוף, ובוודאי שלא מצליחים בו. אני חושב שתקן מקרה הראש מאויש על ידי דריימונד, וגם זה כנראה כבר עולה להם בבריאות. אם הם רוצים להישאר בסביבה, והם רוצים, הם צריכים לבנות נכון, ולפי הרקורד שלהם אין סיבה שלא יצליחו שוב. פה זה לא הלייקרס.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14 יונ 2019 21:37:23תודה רבה רועי, אחלה מחשבות, מסכים עם כל מילה.
.
בעניין המנוחות – אחרי הפציעות הנוראיות האלה, גם אם לא בטוח שהן נבעו מעייפות החומר, אני בהחלט מסכים שצריך לחשב מחדש את סרגל המאמצים של שחקנים מובילים בליגה. אני חושב שהטרוניה שאוהדים חשים במקרים כאלה תפחת עכשיו, אף אחד לא רוצה לראות מחזות כאלה.
מנחם לס
14 יונ 2019 21:53:00סחטן רועי על הידע ההולך ומתרחב בענייני חוזים וכספים. חשוב לנו מאד שיהיה באתר מומחה לזה. אולי גילרי וגאי א גם יודעים אבל הם כותבים על כך רק בתגובות ואתה היחיד המתחיל לכתוב זאת בפוסטים וזה חשוב ביותר. מקווה שתשתלט על העניין הזה בשלמות.
אני מוסיף משהו לכותרת.
דה שוט
14 יונ 2019 22:07:00תודה רועי, מעלה כאן שאלה שהעליתי גם אצל מנחם – האם זה כל כך בטוח שהווריורס יתנו לקליי חוזה מקס? 5 שנים לשחקן בן 30 עם רצועה צולבת קרועה – זאת החלטה גדולה לקבל עבור מועדון שגם ככה חנוק באפשרויות השכר שלו. כמובן שיש את עניין התרבות הארגונית וכל זה – זה יהיה מבחן מעניין עבורם.
כדור הרעם
14 יונ 2019 22:20:51אין פה שום התלבטות. מאוד מקווה שיציעו לקליי חוזה מקסימום.
קליי, קרי וסטיב קר צריכים להישאר בגולדן עד סוף הקריירה שלהם.
מחפצה מנמצה
14 יונ 2019 22:17:45הדבר שבלט אצל הלוחמים בסדרה זה חוסר בקלעים מלבד סטף וקליי, ועכשיו אחרי שתומפסון נפצע , המטרה הראשונה זה להביא שניים שמסוגלים לקלוע מרחוק . מלבד זאת, לא רואה את קאזינס נשאר וגם לא את בל ,קוק וג'רבקו .
סימן שאלה גדול איך תיראה הקבוצה , אבל דווקא ממצבים כאלה יכולים להתגלות כוכבים חדשים וצעירים מליגת הקיץ , יהיה מעניין .
דדי
14 יונ 2019 22:31:50הווריורס לא יכולים להציע לקאזינס 7.7 מיליון.
רועי ויינברג
14 יונ 2019 22:32:46אז כמה כן?
דדי
14 יונ 2019 22:35:50120% מהמשכורת הנוכחית…
CareBear
14 יונ 2019 22:32:24אני חושב שהעונה הזו תשפיע מאוד מאוד על מנהלים שילכו על טקטיקת האול אין של יוג'ירי בכל הכוח.
אני רואה איך בוסטון מוותרים על יותר ממה שדמיינו בשביל דייויס כעת למשל.
דדי
14 יונ 2019 22:32:45ומי שהם יעזיבו בוודאות זה איגי.
פיליפ
14 יונ 2019 23:10:41כתבה מעניינת אבל ההקבלה לסן אנטוניו של רובינסון למקרה כאן לא רלוונטית. כאן יש לך בכל זאת סופר סטאר (הגם שהוא אוברייטד בטירוף ולא מנהיג של ממש) ששווה הרבה נצחונות וזה בנוסף לגרין שגם נותן תפוקה ותרומה. קבוצה כמו הווריורס תנסה להפיק מהעונה הבאה את המיטב (מאמין שיעופו בסיבוב ראשון או שני בפלייאוף) ועונה לאחר מכן יתפנה מקום להביא שחקנים איכןתיים. דוראמט לא ישאר אחרי שנה הבאה. לדעתי גם קליי לא היה נשאר אחרי העונה הזו והיה בוחן טוב טוב את מימי הפרי אייגנסי
דקסטר
15 יונ 2019 00:02:01גם לי עלתה מחשבה.
מחשבה שנקראת אדון פופוביץ וארגון הספרס..
מעניין מה הם חושבים על הטרייד עכשיו. איך הקארמה בעטה בהם בתחת.
רצו לשלוח את קוואי למזרח והוא חזר אלוף ועם מדינה מאחוריו.
לא רצו את קוזמה אינגראם ולונזו וקיבלו את דה פרוזן ו 30 מיליון דולריו .שיהיה בהצלחה עם זה..
העיקר לא לעשות עסקים עם הלייקרס אה..
איך נטע אומרת.. נה נה בננה
רועי ויינברג
15 יונ 2019 00:51:48התגעגעתי לתקופה בשנה שבה אוהדי הלייקרס מפנטזים על אנטוני דיוויס ומסיימים עם ברנדון באס
דקסטר
15 יונ 2019 01:13:39וןאלה שלא מפנטז עליו בכלל.
לדעתי הוא מוערך יתר על המידה.
אני ממש אהיה מאושר משחקן סטייל ביל או באטלר לפניו.
בטח לא כאשר הפליקנס משחקים אותה גנגסטה. שיגמרו כמו הספרס מצידי- לא רלוונטיים. למה אני צריך לתת להם קבוצה שלמה? דיוויס שווה בדיוק חצי ממה שהם מבקשים.
ברבור שחור
15 יונ 2019 00:12:01איזה בלאגן השאירה העונה הזאת ללוחמים…לא רואה איך הם יכולים לעשות פלייאוף !
גרין שחקן בית אין סיכוי שיוותרו עליו.
דוראנט וגרין יקבלו מקס ? כמה זה יוצא ביחד עם החוזה של קרי ? 125 מליון לעונה ?
איפה השאר נכנסים ?
יוסי
15 יונ 2019 00:22:09רק אומר שאם דיוויס הולך ללייקס או ניקס הוא באמת אידיוט , 2 ארגונים כושלים שבשביל שיעבור אליהם ישארו בלי נכסים וגם אף אחד לא רוצה באמת להגיע לשם .
הפליקנס שינו הנהלה מהתשתית , מראים רצינות ונכונות ללכת אול אין על אליפות ועל ניהול נכון .
בסיס הולדי דיוויס זאיון נגיד גם רונדו חוזר ועם הסגל הקיים של פייטון רנדל , נפטר מהחוזה של היל תמורת בחירה עתידית הולך על סמול איכותי , דאמר קארול , אוברי , פרינס , ויש לך את הקבוצה הבכירה במערב וכנראה בליגה .
ללכת לניקס ולייקרס זה נטו בשביל כסף ופרסום , ללכת ללייקרס של לברון בן 35 שמתחיל עם פציעות , באמת דבילי .
העונה של טורנטו באמת צריכה לסמן לקבוצות שאם ישיגו את דיוויס יש להן באמת סיכוי .
קבוצות כמו בוסטון דנבר קליפרס , אטלנטה , קצת ביצים ויכולות להיות טורנטו 2.0
אישית אני כבר מעדיף שדיוויס ילך , יצא לוזר , אף פעם לא באמת סחב את הקבוצה והנהיג , מתאים לו להיות מאחורי לברון .
הקבוצה צריכה לכוון בטרייד של דיוויס להביא רכז לידע להפעיל את זאיון ולמקסם אותו , בין האופציות , בול ושי גלגוס אלכסנדר נשמעים כאופציות מצויינות , למרות שניראה שהקליפרס מחוץ לעניין , בול נראה כמו גייסון קיד הצעיר ויכול להתאים כמו כפפה לזאיון .
רועי ויינברג
15 יונ 2019 00:53:39יכולים להתחיל את העונה הבאה עם לונזו, קולבר, אינגרם, קוזמה וזאיון, או לחלופין עם קובי וויט, אר ג'יי בארט, קווין נוקס, זאיון ומיטשל רובינסון. יש עתיד
יוסי
15 יונ 2019 01:12:29יש הרבה אופציות השאלה מה הכי טוב וגם מה יתאים לזאיון.
אני סימנתי בדרפט את בול בול, קולבר, ראדיש, א
דאמבויה, וייט.
Smiley
15 יונ 2019 04:03:57באופציות שלך אני הולך על האופציה של הניקס
Smiley
15 יונ 2019 04:04:38החברה של הלייקרס הראו בשנה שעברה שהם ממש לא רוצים להגיע לפליקנס. ככה שהם יברחו משם מהר מאוד שתהיה להם האופציה
דקסטר
15 יונ 2019 02:15:34זה נראה שעוד פעם לא למדו שם בלה לה לנד מה צריך לעשות.
חבורה של דפוקים בחיי…
אני במקומם נותן להם דד ליין של 24 שעות- או שעושים עסקה או שממשיכים הלאה.
הלייקרס עם מינוף הרבה יותר גדול ממה שהם חושבים, דיוויס הולך אול אין על הלייקרס וכל קבוצה שתקבל אותו תצטער על הנכסים שהיא שיחררה.
לא יקרה כאן מקרה קוואי כי יש יד מכוונת מאוד חזקה. זה לא פול ג'ורג' המכונס בעצמו או קוואי שעד עכשיו לא ידע מה הוא רוצה.
יש כאן תהליך חסר תקדים של שנתיים (אולי) ששחקן נועץ שם של קבוצה ספציפית. ויש לו גם בן זונה של סוכן.
.
הלייקרס בעיניי נותנים את המקסימום- אינגראם לונזו ובחירה 4 זה די והותר. אם הפליקנס רוצים להשתעשע עם איינג' שישאו ברכה.
זה מאוד פשוט- ברגע שהלייקרס יורדים מהשולחן אוטומטית המחיר של בוסטון יורד. ואז ההצעה של הלייקרס נראית כמו חלום ורוד.
.
הם יתחננו להשלים את העסקה הזאת. בחייאת. למה הלייקרס כאלה דפוקים??? ואנחנו הרי יודעים שהם דפוקים. מחזרים אחרי הפליקנס כמו ילד אהבל בתיכון שלא יודע להתחיל עם בחורות.
.
הלייקרס צריכים להתרכז בטריידים עם קבוצות אחרות על הבחירה ה 4, לשלוח את לברון ושחקנים נוספים לשיר סרנדות לקיירי\באטלר\קוואי\קמבה ויאללה בלאגן.
.
כמו כן להגיד ללברון- חבוב.. AD לא מגיע. ניסינו אבל השקנאים מהאוסים לא משחררים. יש לנו את לונזו אינגראם קוזמה ונחתים עוד שחקן MAX.
מה אתה מעדיף להיות בקבוצה עם שני שחקנים מושבתים לשנה כמו הווריוס? להיות בקבוצה שמשחקת כמו יוסטון? להיות בקליפרס רחמנא ליצלן??
אז יאללה זאת הקבוצה וקדימה למלחמה ואם איזה צ'ימוק מדנבר או פורטלנד שולח אותך הביתה אתה לא טופ 3 ולא טופ 5 ולא נעליים.
ברוך רובין
15 יונ 2019 03:52:43אם קיירי קמבה באטלר ביל אתה לא תגיע לשום מקום, עזוב שבאטלר סגור ונעול בפילי על מקס בדיוק כמו האריס , יכול להיות שקוואי יגיע לליקרס אבל אני לא מאמין גדול כל כך לסיפורים האלה.
.
דקסטר אתה לא מבין את הערך של דיוויס לצערי הוא מדהים, הוא לא יכול להוביל קבוצה לבד כי הוא לא מנהל משחק (בדומה לדוראנט שצריך מנהל לידו) אבל ככוכב ליד מנהל משחק אין טוב ממנו, אני בהחלט רואה אותו ואת לברון עושים פיק אנדרול בלתי עציר, המתגלגל הטוב ביותר עם אמו הפיקאנדרול איך עוצרים את זה.
.
הפעם הפליקאנס לא מנסים להרוס לליקרס גם במחיר פגיעה אישית אלא לעשות את מה שהכי טוב לטובתם, לאיינג אין סיבה להציע על דיוויס הצעה בטח שקיירי עוזב.
דדי
15 יונ 2019 04:04:41לא ברור לי מאיפה הביטחון שבאטלר נעול בפילדלפיה.
יש כמה וכמה קבוצות שבאטלר יחתום איתן בשמחה ויעזוב את הסיקסרס לדעתי, בטח ובטח עם הלייקרס.
.
מבחינתי הוא ה worst case scenario שלנו הקיץ, למרות שאם זה היה תלוי בי, אני לוקח את בוגדנוביץ בהרבה פחות כסף.
ברוך רובין
15 יונ 2019 21:49:26דדי יש לו מקס גבוה על השולחן 190 מליון דולר, גם הוא וגם האריס סגורים שם אני לא רוצה לראות אותו בלייקרס
דדי
15 יונ 2019 22:36:48ממש לא סגורים.
ולדעתי באטלר יעדיף 140 מהלייקרס על 190 מהסיקסרס.
יש לי העדפות יותר טובות ממנו, אבל בתור המקרה הכי גרוע הקיץ ? ממש ממש תסריט לא רע.
שחקן שחקן.
עם דייויס זו אליפות בטוחה.
Smiley
15 יונ 2019 04:03:081. פסקל סיאקם גדל בקבוצת ההתפתחול ולא סרג' איבקה.
2. המנוחה לקוואי בתחילת רבע רביעי קשורה לרוטציית המנוחה בתוך המחשק עצמו (כמו למשל שג'ורדן היה נח קבוע בתחילת הרבע הרביעי, או כמו שדוראנט תמיד משחק את כל הרבע הראשון, או שאמביד יורד לנוח אחרי חמש דקות ועולה שוב לש-2-3 דקות האחרונות של הרבע הראשון). אין שום קשר לחלוקת עומסים שעשו איתו בהמלך כל העונה, כמו שהספרס עושים שנים.
3. תומפסון לדעתי יקבל מקס מהווריורס. ה-ACL היום היא פציעה קשה, אבל שיותר קל לחזור ממנה (להבדיל מהאכילס).
4. דוראנט – פה הסיפור כבר יותר בעייתי. יש לו אופציית שחקן והוא גם יכול לבחור להיות שחקן חופשי וכולם רשאים להציע לו חוזה גדול (כולל הווריורס). באמת שאין לי מושג מה הוא יעשה. אבל נראה לי שאם הוא יודע שיש קבוצה אחרת (ניקס?) שיציעו לו מקס אז הוא הולך לשם כמו שתכנן בהתחלה.
5. קאזינס – לדעתי יש סיכוי גדול שישאר בווריורס. כל הליגה ראתה השנה את קאזינס לאחר הפציעה (והוא לא היה כזה שחקן שהולך להצדיק חוזה גדול). אני בספק אם תהיה כמו שתהמר עליו בכסף גדול, אולי בחוזה לעונה אחת (שיהיה גבוה) מקבוצה שישאר לה כסף ולא תצליח להחתים FA בכיר. קאזינס עדיין נשאר הימור לפי היכולת שהציגולא בטוח שיהיו הרבה קופצים (אבל אשמח עבורו לאכול כובע).
אם אני צריך לקחת הימור – קאזינס נשאר בווריורס על ה-תוספת 120% שהם יכולים להציע לו.
6. לראפטורס יש שבועיים וקצת לחגוג לפני שהשמחה מתחלפת לחרדה לקראת ה-1 ביולי. אין לדעת מה קוואי יעשה. להערכתי קוואי בקליפרס שנה הבאה.
יוג'ירי מתחיל לבנות מחדש בראטורס. יש לו יסודות טובים אבל אין לו שחקן שיסחב אותם בפלייאוף (אולי הספרס מוכנים להחזיר את דרוזן בתמורה לגאסול…)
דדי
15 יונ 2019 04:07:42ליוג׳ירי אולי יש תכניות אחרות.
.
ולא ברור לי למה אתה חושב שקאזינס ישאר בקבוצה שגם לא יכולה לשלם לו כסף אמיתי וגם לא תתמודד על תואר.
Smiley
15 יונ 2019 04:23:37איזו קבוצה לדעתך תהמר עליו?
קאזינס הראה בדיוק מה שהוא שווה… שזה עדיין בגדר הימור להמר עליו.
היו לו דקות טובות, אבל הוא לא היה בכושר (דבר שיכול להשתנות כמובן) ולא נראה כאילו ממש התאושש מהפציעה. וכל עניין השחקן הבעייתי עדיין יושב שם אצל מקבלי ההחלטות.
האופציה להישאר עוד שנה בווריורס, בידיעה שהוא יהיה מרכזי יותר, שבמערכת שקיבלה אותו (והימרה עליו שאף אחד אחר לא) עם שחקנים שהוא מסתדר איתם (התחבר עם גרין) נראית לי עדיפה מבחינתו (אבל זה כי לדעתי לא יהיו עליו קופצים)
אשך טמיר המקורי
15 יונ 2019 04:49:18מסכים.
גם ככה קבוצות לא ממש התלהבו בגלל הגישה.
עכשיו עם הפציעות הוא צריך עדיין להוכיח שהוא שווה את הכסף.
ייתכן שמישהי תהמר, אבל באותה מידה ייתכן שלא תהיה כזו.
מבחינתו הוא אולי יצטרך לחתום שוב לשנה על חוזה נמוך יחסית, כשהעונה הוא יודע שהוא יהיה מרכזי ויוכל להוכיח את עצמו, ובמערכת מצוינת שהוא כבר מכיר ונוח לו בה.
קליי
15 יונ 2019 04:28:21אם קוואי עוזב את הראפטורס אז עוד'רי מיקסם את כל מה שהוא יכול היה לעשות עם הראפטורס ואז הוא צריך לבנות מחדש את הקבוצה דרך טריידים כי גם ככה רוב הבכירים בקבוצה מעבר לשיא וכל החוזים שלהם מסתיימים שנה הבאה. אפשרות אחרת היא להתחיל לעבוד במקום אחר
קליי
15 יונ 2019 04:29:11יוג'רי*
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15 יונ 2019 07:49:27אם אני גולדן אני לא משאיר את קאזינס, בלי קשר לכסף, נראה לי לא מתאים לקבוצה.
פה איתמר
15 יונ 2019 08:26:29מסכים
אשך טמיר המקורי
15 יונ 2019 09:33:022+
ג'ורג' עובדיה הסקרן
15 יונ 2019 09:57:01היום נראה שמה שתקע את סקרמנטו כל השנים היה קאזינס בעצמו ולא "הצוות המסייע". הכדורסל שלו היום – סנטר כבד בלי ניתור – לא שייך לליגה. גם לא הגישה.
אשך טמיר המקורי
15 יונ 2019 13:49:22זה גם היה נראה אז
אורן
15 יונ 2019 20:09:08מקום רביעי בבראקט של הופס זה הישג שאני שוקל להוסיף לקורות החיים שלי. ותודה רבה למנחם ולכל הכותבים הנפלאים באתר.
מר-גרינה
15 יונ 2019 20:49:09התפתחות נוספת ומעניינת, בין איזייה תומאס לדמאר דהרוזן, הייתה תחושה חזקה שהnba הוא רק ביזנס, ובצורה קיצונית.
זה כמובן תמיד היה ותמיד יהיה, אבל אלה 2 מקרים שקצת היו השתנה מהמקפצה.
עכשיו עם קליי ודוראנט יקבלו חוזה מקס מגולדן, יש בזה משהו שקצת חוזר אחורה, לא בטוח שכל קבוצה בליגה נותנת עכשיו מקס לשניהם למרות שיהיו כל השנה בחוץ, במובן מסויים זה צעד לכיוון השני שבו האירגון הוא גם בית, ולא רק ביזנס.
טורונטו במצב מעניין, קוואיי לדעתי לא ישאר, גאסול היה מעולה אבל לא בטוח שיזרקו עליו כסף, יש מצב שטורונטו של שנה הבאה תיחלש משמעותית.
לאורי לא יכול להחזיק קבוצה לבדו.
גולדן , עם גרין קרי וקאזינס יכולים עדיין להיות קבוצה רלוונטית, אבל אין ספק שההגמוניה נגמרה. תם עידן.
גיא רוזן
15 יונ 2019 20:54:44הדיווחים מרחבי הליגה הם שאם גולדן סטייט לא נותנים מקס לדוראנט,
אז תהיה רשימה לא קצרה של קבוצות שיקפצו על המציאה.
.
קליי, זה בכלל לא בסימן שאלה. כיום ACL זה לא סיבה להיסוס.
מספיק לראות את גארלנד, שלא שיחק כמעט בעונה האחרונה במכללות בגלל ACL. הוא צפוי להיבחר בבחירה טופ 6.
אור
15 יונ 2019 21:01:57גיא, תודה על ההסברים הרפואיים בתגובות, מעניין ומעשיר מאוד
ברוך רובין
15 יונ 2019 21:53:00דוראנט גם בלי אכילס שווה מקס, הוא בהחלט יכול להפוך לPF סטייל נוביצקי גם אם יהיה רק ב85% יכולת, קרע ברצועה מחלימים ממנו כולם קליי רק צריך לשמור על עצמו, קבוצה שלא תביא מקס לקליי בטח בגילו מפגרת