מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1. קווין דוראנט ממיטתו בבית החולים:"לפי הרופאים, הניתוח הצליח מאד"

זאת למטה מאינסגראם היא התמונה האמיתית מאתמול. אבל אינסטגראם לא עולה לתמונת כותרת אז הכנסתי תמונה מפציעתו הקודמת!

 

View this post on Instagram

 

What’s good everybody I wanted to update you all: I did rupture my Achilles. Surgery was today and it was a success, EASY MONEY My road back starts now! I got my family and my loved ones by my side and we truly appreciate all the messages and support people have sent our way. Like I said Monday, I'm hurting deeply, but I'm OK. Basketball is my biggest love and I wanted to be out there that night because that’s what I do. I wanted to help my teammates on our quest for theave it all I physically could, and I'm proud my brothers got the W. It's going to be a journey but I'm built for this. I’m a hooper I know my brothers can get thi three peat. Its just the way things go in this game and I'm proud that I gs Game 6, and I will be cheering with dub nation while they do it.

A post shared by 35 (@easymoneysniper) on

"כמובן שהכל כואב. אבל אני OK. הכדורסל הוא האהבה הגדולה שלי, ורציתי להיות שם במשחק בטורונטו כי זה הדבר שאני עושה. רציתי לעזור לחברי קבוצתי לנצח אליפות שלישית ברציפות. אני לא מאשים אף אחד.

הפציעה?

“just the way things go in this game”

מיד אחרי הניתוח והידיעה שהוא כנראה יפסיד את כל העונה הבאה, החלו ריצות של עתונאים לשאול את מי שמצאו בקבוצות, אפילו סגן של סגן.

ה-MOOD הוא שכל קבוצה שדיווחו עליה תסכים להחתימו על 164 מיליון ל-4 שנים בתחילת עונת 2020-21.

2. סטיב קר: "הייתי עושה אותו דבר שוב ללא היסוס"

הפציעה של דוראנט תגרום לו כנראה להפסיד את כל העונה הבאה, אלא אם כן גופו יחלים בצד המהיר של גרף ההחלמה שהוא 9 חודשים אחרי הניתוח שעבר. יש מצב שהוא לא יהיה כשיר למשך 12 חודשים.
*

בפוסט-גיים של משחק 5 סטיב קר אמר שההחלטה היתה של בוב מאיירס.

היום הוא דיבר אחרת. אני לא יודע אם היה זה פרשר מהבוסים או שהדברים נאמרו ברצון חופשי לחלוטין (הראיון במלואו):

 

מילה במילה:

 

“I completely understand the world we live in. As Bob mentioned the other night, there’s going to be blame. There’s going to be finger pointing. We understand that and we accept that. This is kind of what you sign up for when you get into coaching, general management, in the NBA. There’s all kinds of coverage, judgment, criticism, and it’s all part of it. So we accept that. The main thing is our concern for Kevin and these last couple of days just checking on him. Obviously, everybody feels horrible for what happened. As Bob mentioned the other night, this last month was a cumulative collaborative effort in his rehabilitation. And that collaboration included Kevin and his business partner, Rich Kleiman, our medical staff, his own outside second opinion doctor, outside of our organization. Kevin checked all the boxes, and he was cleared to play by everybody involved.

“Now, would we go back and do it over again? Damn right. But that’s easy to say after the results. When we gathered all the information, our feeling was the worst thing that could happen would be a re-injure of the calf. That was the advice and the information that we had. At that point, once Kevin was cleared to play, he was comfortable with that, we were comfortable with that. So the Achilles came as a complete shock. I don’t know what else to add to that, other than had we known that this was a possibility, that this was even in the realm of possibility, there’s no way we ever would have allowed Kevin to come back.

“So it’s devastating, mostly for Kevin, obviously. But I feel horribly for Rick Celebrini as well, who is one of the best people I’ve ever been around and one of the smartest, brightest minds that I’ve ever been around. He’s devastated. Bob, the team, we all are. But we made the decision collaboratively with all the information that we had and we thought it was the right one.”

לפי סטיב קר ההחלטה היתה משותפת לכולם. ברגע שהרופאים נתנו אור ירוק, כולם – כולל דוראנט – היו בדיעה שהוא משחק.

מה שקרה היה WORST CASE SCENARIO, "אבל הייתי עושה אותו דבר שוב ללא היסוס".

חומרת הפציעה באל כשוק! (Steve Kerr says Kevin Durant's Achilles injury came as "a complete shock" pic.twitter.com/q5bX1je1Av)

3. מה תהיה השפעת פציעתו של דוראנט על משחק הלילה?

שאלת ה-64 מיליון דולארים.

איש לא יודע.

ניתן רק לנחש. השחקנים עצמם לא יודעים מה תהיה השפעה הפציעה עליהם אם כי כרגע כמובן שכולם החליטו "לעשות הכל" עבור הנצחון,

מה שהפציעה עושה באמת ל-PSYCHIC איש לא יודע ואין דרך לנחש.

האם הפציעה תגרום לגולדן סטייט למאמצים מעל ומעבר בגלל פציעתו של דוראנט?

ברור. את זה אני כבר מבטיח לכם. הם יחליטו בעוד מועד שזה "משחק בשביל דוראנט". אבל להחליט ולבצע הם שני דברים שונים. אלף ניתן להתאמץ ולנסות יותר מדי. בית, דווקא בגלל הרצון לעשות מעל ומעבר, ה-PSYCHIC יכריח דווקא משחק יבש וחסר השראה.

טורונטו?

הם יגיעו עם הרגשה של "פיספסנו, ואנחנו עומדים לתקן זאת כאן ועכשיו דווקא על מגרשה של הווריורס". הם ירגישו ששלושת הימים האחרונים היו ר-ק גולדן סטייט. כולם מרחמים על דוראנט, כולם מבכים על מר גורלו, והם עולים עם הרגשה שבגלל פציעתו של דוראנט אוהדי הכדורסל שהיו נייטרלים, ירצו עכשיו שהווריורס ינצחו כ"מתנה לדוראנט המסכן". הם ירגישו שלהם לא היה כל יד ודבר במה שקרה, והם לא עומדים עכשיו להתנצל על נצחון ללא דוראנט.

כמובן שלא הייתי שם, אבל כמה עתונאים כתבו שכשהזריקה של קייל לאורי פגעה בבק-בורד עם הבאזר, כמה מהם גילו פניקה בהבעתם.

אני מקווה רק ששתי הקבוצות יצליחו לשחק כדורסל נטו מבלי שמאורעות שלושת הימים יהוו כל פקטור במשחק.

כמובן שאחרי משחק הלילה כולנו נהיה יותר חכמים.

 

4. הלייקרס מוכנים לתת את לונזו ואינגראם, ובחירת דראפט רביעית עבור דייויס

*
לפי מרק סטיין (@TheSteinLine

The Lakers have made Brandon Ingram, Lonzo Ball and the No. 4 pick in the June 20 draft available in trade talks with the Pelicans, league sources say. New Orleans has made it known it hope to assemble a three-teams-or-more deal before surrendering Anthony Davis

*
הכל תלוי כמובן מה הקליפרס, הסלטיקס, הניקס, והנטס יציעו (או כבר הציעו) – בסוד או לא בסוד – לפליקנס. זה הרבה פחות מאשר הלייקרס היו מוכנים לתת עבורו בזמנו (https://larrybrownsports.com/basketball/details-lakers-trade-offer-anthony-davis/482865
אני לא יודע מה הקליפרס, הניקס, והנטס מציעים, אבל לפי הבוסטון גלוב(+), דני איינג' מוכן לתת את ג'ייסון טאטום, ג'יילן בראון, ומרכוס סמארט, ובחירה 6 מוגנת לשנה הבאה.

ה-"KICKER" כאן היא העובדה שבזמן הדיבורים של מג'יק, ללייקרס לא היתה בחירה רביעית. עכשיו הסיפור שונה לחלוטין. הפליקרס מאמינים שבבחירה מס' 4 יש להם כוכב בטוח.

5. עלי לעצור כאן ולהביא לכם שוב את הידיעה שהגריזליס שכרו את טיילור ג'נקינס כמאמנם!

 

מה כל כך מיוחד בידיעה הזאת?( https://sbnation.cmail19.com/t/d-l-pdkyukl-ykztllijr-j/)

לא הרבה, מלבד העובדה שכמעט אף אחד לא יודע מי הוא.

מה שכן יודעים זה שהוא בן 34, שסיים את WHARTON COLLEGE של אוניברסיטת פנסילבניה, שכל מה שהוא  הוא האוניברסיטה לעסקים וכגלכלה הטובה ביותר בארה"ב.

איך הגיע כבוגר 'וורטון' לכדורסל הוא חידה בעיני, אבל עובדה. בעשר השנים האחרונות הוא הסתובב בין כמה וכמה קבוצות, כשכולם מעריצים את העבודה שהמאמן שהגיע ללא כל נסיון כדורסל, למשרת עוזר מאמן  באטלנטה ובמילווקי.

מה יש לי לומר בנידון? שלא הרבה אנשים שמעו על קני אטקינסון (מאמן הנטס)  לפני שקיבל את המשרה. גם ניק נרס לא היה ידוע להרבה אנשים מחוץ לאלה המתרוצצים בליגת G.

גריזליס הופכת עתה לקבוצה עם ה-POWER STRUCTURE הצעיר ביותר בליגה ברמות. מאמנה ג'נקינס הוא בן 34. המנכ"ל החדש זאק קליימן הוא בן 30, ובעל הקבוצה רוברט פרה הוא בן 41. כל השלושה לבנים, צעירים, ולא שיחקו כדורסל מעל כדורסל תיכון.

מעניין. מעניין מאד.

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 147 תגובות

  1. תודה רבה מנחם.
    .
    אם אכן הדיווחים נכונים אני מתפלא גם על איינג' וגם על גריפין – על גריפין מאחר ולדעתי עדיף קוזמה על לונזו ועל אינגראם, ובוודאי שעדיף טאטום+בראון+סמארט על כל מה שהלייקרס יכולים להציע, ועל איינג' בגלל שלדעתי טאטום ובראון לבדם שווים יותר מדייויס.
    .
    רק בריאות קיי.די.

    1. לא בטוח אם איינג' להוט להנחית את דיוויס כשהוא רואה שקיירי בורח לברוקלין וריץ' פול, שהוא הסוכן, מזהיר שדיוויס יגיע לשנה אחת.
      איינג' ילך על דיוויס רק עם הבטחה של האחרון לחתום מחדש, אחרת הוא ישאר עם הצעירים ועם הבחירות. לא חושב שאיינג' יהמר על דיוויס לשנה.

  2. דוראנט עושה רושם שעדיין יהיה מלפפון לוהט בקיץ – ישנם דיווחים שעדיין קבוצות הולכות להציע לו מקס
    .
    הסיכוי של דוראנט להשתקם – לא יודע ואני בספק אם יחזור להיות השחקן שהיה. אבל הוא עדיין גבוה ועם קליעה אבסולוטית, ככה שזה לא יפגע. מה שכן, הוא יהיה פחות נייד ממה שהיה בעבר.
    כמו שגיא רשם, גוף רזה כמו שלו הרבה יותר קל לנייד מאשר משקל כמו של קאזינס

  3. תודה רבה דוק
    ==
    מכיוון שאין לי מושג אז טורונטו ישברו
    ==
    ונראה שהפציעה תחזק את לוחמים
    ==
    המשחקים הבאים שלהם

  4. חחח זוכרים שאמרנו שהפליקנס היו צריכים להטריד את דיוויס עוד אז כי מגיק הציע לו הכל כולל חוזים נגמרים שהיו מפנים עוד מקום בתקרה כולל מה שמציעים עכשיו.
    אם הם יקחו את הטרייד בלי קוזמה זה רשמית מדיח את בילי קינג מהgoat.
    אני האמת לא רואה שהסרט הזה מתממש בלי קוזמה ואינגראהם שעוברים. לונזו טוב לטרייד המשך תמורת עוד שחקן

  5. משחק כוחות מעניין, בין הלייקרס לפליקנס. מצד אחד, דייויס הוא הימור לעונה אחת (עבור כל מי שהיא לא הלייקרס). מהצד השני, גריפין יודע שהלייקרס עלולים להישאר קרחים עת יגיע שוק השחקנים החופשיים.
    .
    הפעם, להבדיל מהדדליין, יש באמת רצון להתקדם. אין לי מושג מה יהיה,
    אבל אני די בטוח שגריפין לא ייצא פרייר. אם הוא יקבל הצעה שוברת שוויון (מישהי שהיא לא הלייקרס, משהו כמו הת'אנדר בזמן הטרייד על ג'ורג'),
    הוא ייקח אותה ב-2 ידיים.
    אם לא?
    זה מסקרן לגלות אם הוא יצליח להוציא מהלייקרס את קוזמה.

      1. מהיכן הביטחון שגריפין לא יעשה את מה שהכי טוב בשביל הפליקנס?

        1. הקישור שלו ללברון ולריץ' פול חזק מדי.
          וכן אופיו כמו שאני תופס אותו הוא של נחש חלקלק.
          הפוך מהדמות של ה-gm שיילך למלחמת חורמה ראש בראש נגד הלייקרס לטובת הפליקנס.
          בנוסף, הוא יוכל לבלבל את השכל על החשיבות של בחירה 4 בלי שאף אחד יוכל לסתור אותו.
          על איך שזה מסתדר עם הטיימליין של ציון והכל.
          זה פוליטיקאי מושלם הגריפין הזה, מה שהוא אומר ומה שהוא עושה זה שני דברים שונים לחלוטין.
          סומך עליו שיחליק את העיסקה בנזק מינימלי ללייקרס.
          יש לפליקנס כבר את ציון, אז הם כבר לא יכולים להידפק ולהישאר בלי כלום כמו קודם, זה גם לטובתו ב"החלקה".

          1. המון השערות. 0 הוכחות.
            .
            בכלל, הסברה הזו שסילבר רוצה שהלייקרס ולברון יצליחו, היא לא עומדת בקנה אחד עם העובדות.
            והעובדות הן שסילבר לא יכול לרצות בהצלחת לברון. הרי זה ידוע שהוא שתול של פוטין (סילבר הוא דודן מדרגה שלישית של את'ל רוזנברג!), ואין לו שום רצון לעזור למעומד העתידי של המפלגה הדמוקרטית.
            דרך אגב, גם הוא שתול. רק לא של פוטין. של "האנשים הירוקים הקטנים". כאשר הוא שר על הכסף היהודי, זה בכלל מסר לשולחיו ממאדים (כסף = ירוקים. החלק היהודי בשיר נועד לבלבל את האויב). תמיד טענו שלברון חייזר. ובצדק!!!
            .
            רואה? הוכחות! . . .

          2. סילבר לא רוצה בהצלחת לברון, גיא זה מנוגד לעובדות, סילבר הוא הקומינשר של הליגה מטרתו להכניס כמה שיותר כסף לליגה. ואין מה לעשות לליקרס יש שוק טלוויזיה ענק ואת לברון שאין שחקן שמושך יוצר עניין ממנו לטוב ולרע , גם שהסריחו העונה כמות הידיעות שבאו אליהם בלתי פוסקת, רק תחשוב איך זילבר ימכור את זה שהיו טובים.

          3. אגב זה שהוא מקושר ללברון וריץ' פול זאת עובדה, לא השערה.
            .
            לפני שגריפין הגיע התחושה הברורה הייתה ש"הפליקנס לא יעשו טרייד עם הלייקרס ויהי מה".
            אחרי שהגיע – מעניין, אף אחד לא מדבר כך יותר. כל עניין ה"עיקרון" נעלם בפוף אחד.
            כי ברור לכולם שגריפין יעשה עסק עם הלייקרס.
            כי זו אחת הסיבות המרכזיות לשמן הובא.

          4. זה ברור ברוך, גיא מעדיף להיתמם ולגלגל עיניים. הוא לא מסוגל לחיות בעולם שהוא לא טהור ובו בעלי אינטרסים גוברים על הספורטיביות.
            נפשו רכה מדי כנראה מכדי להודות בכך.

          5. גריפין הגיע בגלל שה-GM הקודם "הפיל את הכדור".
            ברור שהלייקרס פייבוריטים. וזה לא בגלל גריפין. זה אך ורק בגלל שקבוצות אחרות יהססו לתת הצעה ALL IN שהיא הימור לעונה אחת בלבד.
            זה אומר שתאורטית, הלייקרס יכולים להציע יותר מהמתחרות, ללא החשש שדייויס יברח אחרי עונה אחת בלבד.
            .
            זה לא אומר שלא תהיה הקבוצה שתתן הצעה ששוברת את הכלים, ומשאירה ללייקרס אבק. אין לי ספק בכלל שבמצב כזה, דייויס לא בלייקרס.
            .
            נראה לי שלא ברור לך דבר אחד –
            גריפין, הוא לא עובד בשביל סילבר. הוא לא מקבל משכורת מסילבר. את העתיד המקצועי שלו, לא סילבר קובע.
            בעלי הפליקנס הם שמעסיקים את גריפין. הם שמשלמים לו את המשכורת. הם אלו שיכולים לפטר אותו.
            והכי חשוב?
            טיב מערכת היחסים שלו עם בעלי הפליקנס הוא זה שישפיע (לצד תפקודו המקצועי) על המשך הקריירה שלו.
            .
            בכל הנוגע לכוחו של סילבר. יש לו כוח, כן. זה לא כוח בלתי מוגבל. הוא כפוף ל-board of governors של ה-NBA, כאשר אלו דווקא בעלי הקבוצות הקטנות שיש להם את מרב הכוח בגוף זה (מה לעשות, יש יותר "הורנטס" ב-NBA מ-"לייקרס").

          6. ברוך,
            עזוב שאלות של "ספורטיביות" או "הגינות". אלו לא מעניינות אף אחד.
            .
            בוא נדבר על אינטרסים נטו.
            אנשי עסקים, להם אין בעיה לקחת סיכונים. גם כאשר הם מנוגדים לחוק, או כאשר הם ב-"אזור האפור" של החוק.
            בסופו של יום, סיכון נמדד מול סיכוי. או במילים "כלכליות" יותר, משווים תוחלת רווח מול תוחלת הפסד.
            לקונספירציה האשכית, יש תוחלת רווח מוגבלת למדי. אנחנו מדברים על לברון בגיל מבוגר. אנחנו מדברים על שוק עם ביקוש קשיח, שהכנסותיו גבוהות בכל מקרה.
            תוחלת ההפסד?
            פשיטת רגל. תדמיין את המשבר שעבר על ענף הבייסבול עם התפרצות עידן הסמים, ותכפיל פי כמה וכמה.
            הבעיה בקונספירציה היא שיש לה יותר מדי חלקים נעים. יותר מדי נקודות כשל. תחשוב מה יקרה, בעידן שלנו, אם ייחשף סיפור של דראפט מכור. תחשוב על החוזים שהרשתות יבטלו. צריך רק "גרון עמוק" אחד בשביל לפוצץ תרמית שכזו. בעידן הוויקיליקס,
            זה סיכון שפשוט אי אפשר לקחת.

          7. טמיר,
            איזה כיף זה לבורא עולם דמיוני. איזה קל להצדיק אותו. הכל שחור ולבן,
            וממה שלא מתאים, מתעלמים.
            המציאות, מה לעשות, מורכבת בהרבה.
            .
            משום מה יש לך את ההרגשה שאני חושב שהכל הגון וספורטיבי.
            ממש לא.
            אני מתבונן על מפט האינטרסים במבט מפוכח. בלי תאוריות, שנאות, אהדות, ונרטיבים.
            .
            מי שעוקב אחרי ההתנהלות הכלכלית של הליגה, ברור לו שתאוריית קונספירציה, כזו בה אתה בוחר להאמין, תסכן את כל מנועי הרווח של הליגה.
            המצב הקיים –
            שוק שחקנים חופשיים ער, סופר טימס, בקשות טריידים של כוכבים, וכ"ו,
            זה מצב שגורם לליגה להיות רלוונטית 365 ימים בשנה. אתה חושב שסתם ניסו ב-NFL להביא את סילבר?
            הוא יצר מפלצת גלובלית שחיה בתקשורת, ברשתות החברתיות, במשך כל השנה.
            ברגע בו יוכח שהייתה רמייה בלוטרי, לדוגמה, זה יפגע בליגה אנושות.
            רק בשביל לברון?
            פשוט לא.

          8. ה-gm הקודם היה בובה שעשתה מה שהבעלים אמרה לו.
            הדיבור אצל כולם, שהשאיר רבים בשוק, היה "הם החליטו שעל אפם וחמתם דייוויס לא יגיע ללייקרס!'
            סוג של הצהרה ודווקא.
            .
            מעניין, אבל ברגע שגריפין הובא כל הנרטיב בכלי התקשורת האמריקאיים עבר מ"הכל רק לא לייקרס" ל"הלייקרס זו אפשרות!", כשבעצם כולם יודעים כעת שזה "ר-ק ללייקרס".
            .
            לא נראה לך מוזר שגריפין פתאום מובא וכל הנרטיב משתנה?
            יש פה הרבה אינטרסים, הם כלכליים-שיווקיים מצד הליגה (סילבר), הן מצד הפליקנס (לסיים את הסיפור ולקבל שחקנים צעירים שמתאימים לה – וג'נטרי אוהב את צעירי הלייקרס), וכמובן מצד לברון-ריץ' פול שמתים לקבל את שלהם כבר והיו מקבלים זאת מזמן אם לא היו משתינים מהמקפצה ובוחשים כפי שבחשו.
            .
            המון אינטרסים, ובדיוק האדם הנכון במקום הנכון לדאוג שהכל יסתדר לטובת כל הצדדים.

          9. גיא אני שמח שירדת מהעץ והפסקת להיתמם לגבי האינטרסים, למשל של סילבר שלברון והלייקרס יצליחו.
            גם שלגריפין יש קשרים חזקים ללברון וריץ' פול.
            .
            לגבי סידור הלוטרי – מי יודע?
            מעולם לא אמרתי שאני חושב שזה מה שהיה.
            אין לי מושג ואין לי ממש דעה בעניין.
            אני רק מעלה שאלות הנוגעות לצירופי מקרים מעניינים.
            אין לא לי, ולא לך, דרך לדעת.

          10. גיא כמה קבוצה כמו הלייקרס והניקס מכניסות לליגה? לעומת קבוצות קטנות? את חוזה הטלוויזיה העצום שהם קיבלו הם לא קיבלו בגלל השארלוט והפילקאנס אלא בגלל כוכבי על וקבוצות עם נתח טלוייזיוני עצום.
            .
            לגבי שוק שגדול גם ככה זה לא נכון, תראה את הצמיחה העצומה שהיה לגולדן סטייט, הניקס גם שהם לוזרים מכניסים כמו מטורפים, בעידן של היום ניקס ולייקרס גדולה זה חלומה הרטוב של הליגה ושל הקומינשר.
            .
            גיא ראית את הטרייד שכריס פול עבר ליוסטון לא היה בו שום דבר ספורטיבי או חוקי, מורי קושש חוזים שבועיים לפני שבכלל היה לו מותר לדבר עם פול, אתה חושב שזה לא מוזר שהליגה לא ביטלה את זה?
            .
            אתה מתעלם מכך שמדובר בעסק בגלל זה כל השואו הזה סביב המשחקים, והמטרה של הקומניישר למקסם רווחים לליגה ואת זה הלייקרס ולברון עושים בצורה מקסימלית , אני כבר רואה את האייטם שמוכרים בתקשורת על לברון בן ה35 שהתאחד עם הגבה ומנסה להחזיר את הלייקרס לגדולה שאבדה לה, זה זהב טהור.

          11. לגביי גריפין המטרה שלו למקסם רווחים לפליקאנס אבל אתה לא יכול להתעלם מהקשרים הטובים וההדוקים שלו על לברון וריץ פול, לברון פותח דלתות להמון מקומות בליגה, אתה לא רוצה שאדם כזה יצא נגדך.
            .הרבה פעמים בליגה מאמנים לא מנחילים שיטה לקבוצה, למרות שזה לטובתה ומעדיפים לשמור על מקומם מאשר שיצא להם שם של אחד שמתווכח עם כוכבים, ובעצם ייגמר הקריירה (דונבון דוגמא טובה לכך, פלורידה לעומת אוקלהומה ) למה אתה חושב שאצל הGM זה לא יהיה אותו דבר?

          12. אי פעם טענתי שמינו את גריפין בגלל העיניים היפות שלו? בגלל שהוא חובב ציון?
            .
            את גריפין הביאו בשביל להוציא את המיטב. הן בטווח הקצר, והן בטווח הארוך.
            הגישה של הפליקנס בדדליין, זו הייתה גישה הרסנית. ברגע בו ברור לכולם שלזה "רק לא לייקרס", המחיר האפשרי מקבוצות אחרות צונח פלאים. חוץ מתחושת "הראינו להם!" (נעימה ככל שתהיה), הרבה לו יצא מהטקטיקה שלהם בדייליין.
            גריפין תורם משמעותית ליכולתם למקסם את הרווח על דייויס. זה לחלוטין אינטרסים, רק לא אלו שאתה ציינת.
            .
            לא ברור לי מדוע אתה מופתע מכך שהלייקרס הם הפייבוריטים לטרייד על דייויס. זה לא מסובך –
            הם מתמודדים עם משווה עם הרבה פחות נעלמים (העובדה שדייויס מוכן לחתום בשורותיהם מחדש).
            .
            כל תאוריית הקונספירציה שלך נשענה על "לוטרי מכור". בלי פרט "שולי" זה, היא קורסת (לא שלפני כן היה לה בסיס מי יודע מה…)
            .
            אחרון –
            סילבר.
            מי שעקב אחרי הדיווחים על הדיונים בין בעלי הקבוצות במהלך הדיונים על ה-CBA בזמן השביתה של 2012, יודע שהם לא גוף הומוגני. לכל אחד מבעלי הקבוצות זכות שווה ב-board of governors שהוא המעסיק של סילבר. הקבוצות הגדולות –
            הניקס, הלייקרס, הבולס, ועכשיו גם גולדן סטייט,
            הן המיעוט.
            בחישה של סילבר לטובת הקבוצות הגדולות אולי תגדיל את ההכנסות הכוללות של הליגה. אבל תמנע מיכולתן של הקבוצות מהשווקים הקטנים למקסם את יכולתם להרוויח, הן מהשוק שלהן, והן מעליית ערכה של הקבוצות עצמן.
            יסוסטון, דאלאס, סן אנטוניו. אלו קבוצות שמסורתית מנסות להיות תחרותיות,
            ולהן יש המון מה להפסיד עם סילבר בוחר "לעזור" ללייקרס/ניקס.
            להן, דרך אגב, (הקבוצות מטקסס שהבאתי בדוגה) יש גב רחב יותר ב-board of governors.

          13. ברוך,
            לתחושתי, גריפין הגיע בשביל למקסם את הצלחת הקבוצה גם בטווח הקצר, וגם בטווח הארוך. הקשר שלו עם לברון/פול?
            זה יתרון לפליקנס. כאשר ברור לכולם שהמשא ומתן עם הלייקרס הוא "in good faith",
            היכולת של הפליקנס למקסם את התמורה מדייויס עולה.
            בדדליין, כאשר היה ברור שהפליקנס מושכים את הלייקרס באף, לא הייתה קבוצה שהחליטה שמשתלם לה להצטרף לריקוד המוזר.

          14. בחישה של סילבר לטובת הקבוצות הגדולות אולי תגדיל את ההכנסות הכוללות של הליגה. אבל תמנע מיכולתן של הקבוצות מהשווקים הקטנים למקסם את יכולתם להרוויח, הן מהשוק שלהן, והן מעליית ערכה של הקבוצות עצמן.
            יסוסטון, דאלאס, סן אנטוניו. אלו קבוצות שמסורתית מנסות להיות תחרותיות,
            ולהן יש המון מה להפסיד עם סילבר בוחר "לעזור" ללייקרס/ניקס.״

            גיא מאיפה מגיעים רוב הרווחים של הליגה? מחוזה התקשורת המטורף שקיבלו 24 מליארד דולר ל9 שנים,את החוזה הזה הם קיבלו בגלל הקבוצות בעלי השוק הגדול ובגלל הכוכבים, אני לא זוכר שחקן בהיסטוריה שמשך יותר תקשורת ותעסוקה מלברון הוא החלום הרטוב של סילבר, ועוד בלייקרס רק תחשוב מה קורה אם הם מצליחים, הליגה תהיה בנסיקה אדירה שאולי רק הניקס תעלה אותה יותר, וזה מה שחשוב לסילבר
            .
            איך אתה חושב שהערך של הסאנס ושל הקבוצות בליגה מהשווקים הקטנים עלה ב10 שנים האחרונות בצורה כל כך חדה? למרות שהם מסריחים?

          15. ברוך,
            אי אפשר לכתוב "אינטרסים", ואז להתעלם מהם. סילבר הוא שכיר. המעסיקים שלו הם בעלי הקבוצות.
            .
            אז יש את האינטרס הכללי של הליגה, לו ללא ספק יש משקל. ויש את האינטרס של הקבוצות הפרטניות.
            נקודת שיווי המשקל היא היכן שהוא בטווח.
            מה גם, אפילו החלוקה ל-"שוק גדול/שוק קטן", לא מלמדת על מפת האינטרסים. תיקח את הקליפרס. אתה באמת חושב שהם מעוניינים שהליגה תעזור ללייקרס ולברון?
            עזוב את שאלת היריבות העירונית –
            אתה באמת חושב שבאלמר סופר את הדלתה שבמשוואת הרווח בעקבות לברון/לייקרס?
            הוא מפוצץ כסף. הוא רוצה להצליח.
            אתה באמת חושב שקיובן מעוניין בהצלחת הלייקרס?
            קראת לאחרונה על איך שעושה לו טוב לראות את הלייקרס מדשדשים?
            גם לו לא חסר כסף.
            תוסיף את יוסטון, את הספרס (זוכר שהם לא ממש רצו את קאוויי בלייקרס?), את הסלטיקס. אתה מדבר על אחוז נכבד מבין בעלי הקבוצות עם אינטרס מנוגד לזה שאתה מתאר.

          16. זאת לא תיאוריית הקונספירציה "שלי", ציינתי בבירור את מקורה מהוידאו בתחילת הפוסט המקורי.
            וגם כתבתי בבירור בסיומו –
            "האם יש ממש בתיאוריות הנ"ל?

            בעיניי הכל נשמע מאוד הגיוני, וקצת מופרך לי לקבל את המספרים של הלוטרי האחרון, למרות שתמיד הכל יכול לקרות וזה רק סטטיסטיקה.
            קשה לי להאמין שהליגה / סילבר / נייקי היו הולכים למרחקים כאלה, בכל צורה שהיא, כדי להשיג את מבוקשם, גם אם לעולם לא ניתן היה לאתר טביעות אצבעותיהם על העניין.

            כן מסוגל להאמין ל"עידוד" מצד סילבר לגייל בנסון לקחת את גריפין, מתוך שאיפה שמשם והלאה הכל יתפוס את הכיוונים הרצויים – "לשים את האנשים הנכונים במקום הנכון", משהו כמו שיבוץ השופטים במשחקים השונים תוך הסתמכות על סגנון שריקותיהם לצורך השגת התוצאה הרצויה (תיאוריית קונספירציה נוספת)."
            .
            אז גריפין זה הסיפור העיקרי כאן לדעתי, ולא הלוטרי.
            .
            חשוד לי מאוד שגייל בנסון, שלפי כל הדיווחים הייתה זו שעמדה מאחורי גישת ה"רק לא לייקרס" הלא מתפשרת, פתאום עשתה שינוי של 180 מעלות והביאה את האיש האידיאלי לעשות עסקה עם הלייקרס.
            בעיניי, טביעות ידיו של סילבר ניכרות במהפך.

          17. איזה אחוז נכבד רוב הבעלים בNBA מחזיקים את הקבוצות כהשקעה וכעסק לכל דבר גם הבעלים של יוסטון הוא כזה (ברור שיש לו רגש, אבל אף אחד לא משקיע חצי אחוז מההון שלו בשביל רגש לא אומר שהוא מרמה בדראפט המטרה שלו בסוף זה לייצר כמה שיותר כסף לליגה וסופר טימס בטח בקבוצות שוק גדול מכניסים לליגה את מירב הכסף, רק תחשוב על בירד נגד מגיק בעידן התקשורת של היום או את שיקגו וגורדן שהשיג את אחוזי הרייטניג הגבוה מכולם כמה כסף זה יכניס לליגה? לא סתם הרייטינג של הליגה היה הגבוה מכולם בשנים האלו. כל פעם שהספרס לקחו אליפות יורד לסילבר כמה שנים מהחיים,לא סתם מנסים לפמפם את הווריורס כקבוצה הגדולה בהיסטוריה, זאת שמחזיקה ב4 אולסטארס לא כולם באלמר והבעלים של פורטלנד ברח לי שמו.
            .

            אם סילבר היה הוגן הוא היה מבטל את הטרייד של פול הוא ידע אבל שליצור קוטנדרית נוספת זה מה שטוב לליגה (הטריד לא חוקי, מה שמורי עשה שם זה יריקה לחוקי השכר והטמפרינג), לגבי הקליפרס היא קבוצה עם שוק גדול בדיוק כמו זה של בוסטון, וגם אליהם יש העדפה, יש סיבה ברורה למה הלייקרס קבוצה סוג ב ומקבלת את שעות השידור הטובות ביותר.
            .
            שוב אתה חייב להתייחס למטרת התפקיד של סילבר, וזה להכניס כמה שיותר כסף לבעלי הקבוצות על ידי יצירת עניין ומה לעשות שהלייקרס מעפנה מעניינת הרבה יותר ממילווקי

          18. גיא אמרת את זה לבד סילבר הוא שכיר. המעסיקים שלו הם בעלי הקבוצות מה המטרה שלהם של רובם? איך יעשו את זה בצורה הטובה ביותר?

  6. תודה מנחם אחלה מעורב ! . ההצעה של הלייקרס לטרייד עבור דיוויס לדעתי עלובה כי לונזו שחקן מאוד פציע ועם אבא "בעייתי " , אינגרם עם בעיות בריאות בכלי הדם ההצעה של בוסטון על הנייר טובה בהרבה , אם אני הפליקנס הייתי דורש מהלייקרס לשפר את ההצעה .

    1. שנשאר שנה בחוזה לא תקבל יותר מידי במיוחד שדיוויס דואג להבהיר שהוא לא מאריך בשום מקום למעט הלייקרס.
      לא מבין למה יוסטון לא עושים אול אין על עונה של דיוויס. קאפלה, גורדון+4 בחירות דראפט זה יותר טוב ממה שהלייקרס יכולים להציע. ומשדרג את יוסטון רצח הן בהתקפה והן בהגנה. פליקנס מקבלים סנטר הגנתי במחיר סביר עם חוזה ארוך שניתן להטרדה בהמשך אם לא רוצים אותו.

      יש את קאפלה וציון והם סגורים לעמדות 4-5. הם חייבים רכז לכן אני מון לתת את סימונס תמורת הולידיי…:)

        1. מורי גם ככה בקבר מחובק עם הארדן תכף סוגרים את הארון ושמים את החול. הגולגולת של פול תקוע ביניהם ואין מה לעשות איתו. אז מה זה משנה עוד מהלך התאבדות אחרון. גם ככה להארדן יש את העונה הנוכחית לתת עוד עונת פנתיאון עם דיוויס זה שגרוג מטורף קליעה הלייאופים הגנה זה כמו סטודמייר רק הרבה יותר משופר הארדן זה נאש משופר מה צריך יותר מזה. גולדן עונה הבאה גמורים בלי דוראנט. אם לא עכשיו אז מתי? יאללה מורי תן לנו את דיוויס מגיע להארדן טבעת בתקווה שהפעם לא יהיה היחנקות

      1. למה לפליקנס לגעת בחוזה האיום של קאפלה??
        למה לפליקנס להעמיס על הגב את הברכיים של גורדון המזדקן??
        זה באמת מגניב לחשוב על הארדן עם AD ביחד, רק אין שום סיכוי שזה יקרה. כלום. יותר סביר שהגבה יגיע לגבת-יגור.
        יוסטון תקועה עמוק. אין לה מוצא. רק טרייד נועז על הארדן, ולהתחיל סייקל חדש. גם יהיה פייר לתת לו צ'אנס אחרון לטבעת. ביוסטון זה לא יקרה.

        1. איש לא שואל את הגבה. קאפלה+גורדון+8 בחירות דראפט זה יותר טוב ממה שהלייקרס מציעים עכשיו.

          גם לקוזמה הם יצטרכו לעשות הסבה לעמדה 3 כי ציון עמדה 4.

          קאפלה על חוזה 15 מיליון ל-4 עונות לא כזה נורא ונותן הגנה וכיסוי למרות שג'נטרי לא מאמין בהגנה בכלל, אם לא ירצו אותו יש מספיק קבוצות שיקחו אותו בטרייד המשך. אני אישית לא הייתי לוקח את קאפלה אבל יש מצב שגריפין כן הוא היה כבר עם טריסטן ב-17 מיליון אז קאפלה קטן עליו.

          1. מה קשור הגבה?? יש קבוצה מנין אורלינס פה. אתה מעביר חוזים רעים אליה בלי טיפת הגיון. רק אתה, כאוהד יוסטון במדי gm פליקנס, היית לוקח את קאפלה וגורדון, חוזים איומים. מניח שגריפין פחות שש לקדם את יוסטון לאליפות.

  7. האמת מפריע לי העסק עם דיוויס.
    השחקן אובריטייד ברמות. הוא שחקן פציע ברמות על. לא סיים עונה מלאה פעם אחת עד כה בקריירה. הוא לא מצליח לקחת קבוצה לפלייאוף, העונה שהוא כן הצליח זה היה בגלל קאזינס ורונדו.
    מרגיש לי שהבקשה של הפליקנס מוגזמת מדי על שחקן אולסטאר.

  8. אז ג"ס היו בשוק מהפציעה השניה של דוראנט? בשוק מזה שהוא נפצע שוב? לי זה נראה הגיוני ביותר.
    הם רוצים שנאמין שזה בעצם צירוף מקרים? שהכל נעשה באחריות ובמקצועיות?
    הם סיכנו את הקריירה שלו, ושיקול הדעת שלהם ואולי גם שלו, היה מוטעה.
    אם דוראנט לא חוזר להיות השחקן שהיה ומשכיח את הפציעה, היחס של השחקנים לקבוצות ולפציעות ישתנה מאד.

  9. תודה רבה מנחם
    יהיה מאוד מעניין לראות מה יקרה עם דיוויס.
    לגבי המשחק היום – אני מאוד מקווה שטורונטו יגמרו את הסיפור עם משחק שש ואחרון, כי לדעתי אם הם לא ינצחו היום הם יפסידו את הסדרה ואז יבכו על כך שנים רבות.
    לגבי הפסקה האחרונה שלך – כתבת על המאמן החדש בכותרת שהוא שייך לפליקנס אך במאמר עצמו רשמת שהוא שייך לגריזליס ואני מניח שהוא באמת שייך לגריליס.

  10. כרגע מה שתוקע את העסקה עם הלייקרס זה שהם לא מוכנים לתת את גם קוזמה בעסקה , גם עם קוזמה יכלל בעסקה עדיין יהיה קבוצה שלישית שתיקח שחקנים ותיתן אולסטאר או משהו דומה .
    כרגע הדבר היחיד שנראה לי אולי אופציה זה קאפלה אדמס ביל אהרון גורדון , לא יודע תמורת מי בדיוק אבל אלה נראים לי הכי הגיונים כאפשריים .
    ריץ פול סתם עושה רעש , הוא יודע שהלייקרס חייבים את דיוויס עכשיו כי אם לא לברון נשאר בלי כוכב לעונה הבאה או שיצטרך להחתים שחקנים כמו קמבה באטלר ואז הוא סתום להחתים את דיוויס לעונה 2020.
    לפי הדיווחים בוסטון אול אין מבחינתם אם דיוויס יעבור אז קיירי ירצה להשאר , ברמת העיקרון דבר שנראה מאוד הגיוני, אופציית KD ירדה כרגע , הוא לבד בברוקלין לא שווה כלום גם אם יביאו את באטלר או האריס .
    הפליקנס לא כאלה מרוצים מבחירה 4 ומנסים לראות מה היא שווה בחוץ , אני במקומם מנסה להשיג כמה שיותר בחירות .
    הרבה שחקנים באזור 8-14 שיכולים להיות גנבות .
    בול בול , ראדיש , קובי וייט , דאמבויה וקולבר .
    מקווה שהנושא יסגר בקרוב שגם נוכל להתכונן לדרפט ויהיה עוד בחירות

  11. תודה מנחם. אני חושב שהפליקנס יכולים לסיים עם 3 בחירות טופ 5 בדראפט הקרוב אם יעבירו את הולידיי לקליבלנד ואת דיוויס לניקס (שני מהלכים אפשריים). אם הם נפטרים מכמה חוזים גרועים ובונים קבוצה סביב קולבר, בארט וזאיון השמיים הם הגבול.

    מי שמנצחת היום לוקחת אליפות לדעתי, אלא אם גולדן מנצחת וגרין מקבל עבירה טכנית שתמנע ממנו לשחק במשחק 7. זאת לא אפשרות בלתי סבירה.

      1. דווקא מבחינה סטטיסטית זה פחות סיכון , 3 בחירות מדרפט אחד שתמיד יש 2-3 שחקנים שהם כוכבים או רול פלייר , לבין כל שנה עוד בחירה שלא ברור אם תיהיה גבוה או נמוכה .
        כמו שרשמתי יש מספר פרוספקטים שלפי דעתי יכולים להיות גנבות בול בול , ראדיש , קובי וייט , דאמבויה וקולבר .
        3 -4 בחירות השנה בדרפט יכולות לסדר את הקבוצה לעתיד .

        1. זה נכון בהנחה שיש לך כבר חלקים אחרים בקבוצה. להמר את עכל העתיד=לתת את כל שאר השחקנים הנורמליים שיש לך ולקוות שהשלושה שתבחר יתפתחו לגרעין לקונטנדרים זה לונג שוט בהגדרה.

          1. זה המצב של קבוצה בבניה , מקסימום לא פגעו ימשיכו להסריח ולקבל עוד בחירות גבוהות , עדיין יהיה אפשר להטריד את הרוקיס לקבוצות אחרות שיאמינו בהם .
            הקבוצה צריכה להבנות מהדרפט , אנחנו הפליקנס אף פרי איגנט לא יגיע , לא צריך לכוון לפילאוף או להיות טובים , צריך לצבור נכסים ולתת לילדים לשחק , המטרה להיות אוקלומה /סיאטל ולא ניו אורלינס 2012 שמיהרה להביא שחקנים שכביכול ותיקים צעירים וידחפו לפליאוף .

          2. אז כמו שאמרתי – סיכוי טוב שתפגע באחד חצי/חצי בשני ותפספס בשלישי. בינתיים מכרת את כל הנכסים שלך ונשארת עם קבוצה בבניה שתהיה בינונית להרבה זמן.

      1. טריידים טובים על הולדיי
        הולדי תמורת קאפה ועוד שחקן
        הולדי תמורת אדמס
        הולדי תמורת טרנטר ועוד שחקן
        הולדי תמרות ארון גורדון ועוד בחירה
        לא רואה כרגע מצב שמטרידים אותו , הוא המבוגר האחראי המנטור של כל הילדים שיגיעו , אני מאמין שהוא יעבור באמצע העונה , אחרי הכול הוא בן 29 בפריים שלו ויכול לשדרג הרבה קבוצות פילאוף , לפי דעתי יוסטון צריכים ללכת עליו עם טרייד של קאפלה (אם מצליחים להפטר מהחוזה של פול)

        1. אין שום סיבה להעביר אותו.
          ניסיון
          הגנה
          גישה למשחק
          מקצוען ודמות חיובית ביותר בחדר ההלבשה
          גארד 1-2 מגוון וקרוב לטופ.
          .
          הכל צ'ק.
          מה תקבלו בתמורה? הבטחות נכזבות?

        2. למה שיקחו את קאפלה הנגר שלא שווה את החוזה ללא הארדן , בטח ליד זאיון , מה יוסטון יעשו איתו , הוא גארד שפחות מתאים לשיטה שלהם. אני לא מבין את מורי איך הוא הטביע אותם עם כריס פול זה היה ידוע לכולם ועדיין הוא עשה את זה כמו לשתות רעל במודע.

  12. מורי גם ככה בקבר מחובק עם הארדן תכף סוגרים את הארון ושמים את החול. הגולגולת של פול תקוע ביניהם ואין מה לעשות איתו. אז מה זה משנה עוד מהלך התאבדות אחרון. גם ככה להארדן יש את העונה הנוכחית לתת עוד עונת פנתיאון עם דיוויס זה שגרוג מטורף קליעה הלייאופים הגנה זה כמו סטודמייר רק הרבה יותר משופר הארדן זה נאש משופר מה צריך יותר מזה. גולדן עונה הבאה גמורים בלי דוראנט. אם לא עכשיו אז מתי? יאללה מורי תן לנו את דיוויס מגיע להארדן טבעת בתקווה שהפעם לא יהיה היחנקות

  13. מדהים לראות כל פעם מחדש איך לברון הרס את הלייקרס.
    במקום לונזו, הארט, אינגרם, קוזמה וזובאץ מפותחים יותר + בחירה רביעית, יהיה להם את דייויס לשנה ולברון לשנה שנתיים. הקבוצה הראשונה הייתה יכולה תוך כמה שנים להיות באופן של הליגה. הקבוצה שתהיה? תוך שנתיים תלך שוב לבנייה מחדש

    1. הרס?
      קרא מתחת. KD עם LBJ ביחד. זה השאקובי החדש. לא היה עוד צמד כזה מאז, ואתה יודע מה השאקובי המקורי עשה.

  14. AD לא יגיע לבוסטון. לקרוא בעיון.
    1. הידיעה פה מעל היא קשקוש. בוסטון לא הציעה בחיים דיל מופרע של טייטום, בראון, סמארט ובחירה על AD. אין ידיעה כזו בגלוב, או בכל מקור אחר. מקסימום יש ספקולציות של אוהדים בטוויטר (וגם שם דיברו על דיל אחר, ללא בראון).
    2. בכל מקרה ריצ' פול שם קץ לספקולציות אתמול, כשהודיע:
    אם AD יועבר בטרייד לבוסטון, הוא יעזוב בלי תמורה בשנה אח"כ.
    חלק מכתבת השער המרעישה של Sports Illustrated מאתמול. ארוכה, ולא כדאי להחמיץ –
    כך משתלט ריצ' פול, ולברון, על שוק שחקני ה NBA.
    3. בוסטון הפסידה בבית את גיים 7 בפינאלס ה NHL. לא קשור לכדורסל אבל תמיד תענוג כשזה קורה.

      1. יש לי מנוי לגלוב. אתה מתבלבל. היה איזה ציוץ מספוקלצ של רייצ'ל איך קוראים לה, על טייטום סמארט ובחירה יותר נמוכה, סתם קשקוש שהחזיק עוד פטפוט אוהדים ברשת, שממילא מלאה חארטה.
        בוסטון לא קרובה להציע דבר כזה מופרע – גם טייטום, גם בראון, גם סמארט, גם בחירה גבוהה סיבוב ראשון, על 1 שנת השאלה של AD, שממילא הודיע ע"י הסוכן שלו שהוא לא יישאר שם אחרי שנה…
        בוסטון לא קרובה ל AD. לא בחלומות אפילו.

  15. עוד נ. ב. קטנטן:
    KD מחוץ לכדורסל. AD ולברון ביחד, במוקדם עכשיו כנראה, או גג עוד שנה.
    אתם יודעים מה זה אומר, חובבי מורשת וספירת טבעות:
    The sum of all your fears

  16. תודה מנחם
    שנה מנוחה טובה לגוף ולנפש – מייקל, ג'ורג', קאוואי, אפילו קאזינס יחזור לעצמו
    בפברואר קיידי מתחיל להוריד חלודה,
    בפלייאוף הוא כבר ישתלט
    רק לא ידוע איפה
    בינתיים, בסטף ננוחם

    1. זו תהיה הפתעה מרעישה אם דוראנט יהיה אפקטיבי בפלייאוף של השנה הבאה.
      אבל כן, לבנות עליו כשחקן מפתח (היכן שזה לא יהיה) בעונת 20/21, זה לחלוטין בגבולות הסביר.
      זה נותן לו את ה-10+ חודשים עד לרע בו הוא חוזר לשחק, את סיום העונה להחזיר לעצמו את ה-sea legs שלו,
      ואת הקיץ להיכנס לכושר משחק מלא.
      דבר אחד ידוע, וברור –
      בעונה הראשונה אחרי חזרה מקרע בגיד אכילס, היכולת היא לא אותה יכולת. לוקח זמן להחזיר לגיד, ולשרירים, את אותו טוח תנועה, אותו כוח מתפרץ. את זה רק דרך המון עבודה קשה וסבלנות אפשר להחזיר.
      .
      ברמה מסוימת, התזמון לא כזה גרוע. יש לו סיכוי לצמצם את סך הזמן האבוד לכדי עונה אחת בלבד.

      1. בעונה אחרי הבאה סטף כבר בן 33.
        והיא נפתחת אחרי שריצ' פול, מי אם לא הוא, עושה את המוות לגולדן סטייט עם החוזה החדש של דריימונד, האחרון המשמעותי שלו, כבר יהיה בן 31.
        כך או כך, גולדן סטייט בלי KD בעונה הבאה. אולי עוד ייקחו אליפות השנה – אני סומך על הלוזריות והפאניקה של טורונטו שיעשו את זה עבורם – אבל השושלת איננה, מעוד שבוע בערך. ואלה חדשות טובות ליתר 29 הקבוצות.

        1. או שבעקבות הפציעה kd ישאר על חוזה מקס ויאריך תקרירה שלו ושל סטף בכך שיורידו את העומס אחד מהשני , מישהו פה מוכן להמר נגדם אם דוראנט חוזר לפלייאוף שנה הבאה , מה שבטוח המילארד דולר מס מותרות לא מפחיד אותם

          1. הכל ספקולציות (תקרא את גיא על משך ההחלמה, הוא מבין בזה).
            רק מדמיין את השיחה:
            "היי KD, איך אתה מרגיש? תשמע, יש לנו קצת קשיים בפלייאוף. אולי תעשה מאמץ ותבוא לעזור לנו? זה קריטי, למורשת של המועדון. וגם סטף נורא רצה שתעזור לו להתחלק בעומס!".
            LOL

        2. אתה מתבלבל לגמרי מהתקשורת ושטויות
          הבן אדם רצה לשחק עכשיו וירצה גם בפלייאוף שנה הבאה אם ישאר
          אתה רוצה להגיד לי שאם הוא חוזר לפלייאוף שנה הבאה כשיר ב100 % אבל ב70% יכולת אתה מהמר נגדם.
          הבן אדם מכונה גםמאם קביים שם 20

  17. מקווה שהגבה הצולעת תתחבר עם אליל נעוריה וביחד ירדו נמוך ממה שהמועדון עבר העונה.
    נמאס מכל הפרימדונות הקוראים לעצמם "סופרסטארים" ולא מסוגלים להנהיג קבוצה להצלחה בצורה טבעית דרך בנייה.
    הכל זה כאן ועכשיו,רוצים הצלחה,אין זמן כי מחר נלך לקבר ,רוצים אוכל מהיר בבורגר ראנץ' או מקדונלדס קפה ודונאט סוכרי על הבוקר בDD .
    .
    אתמול צפיתי בדוקו על האליפות הראשונה של שיקגו ,זה היה עולם אחר לגמרי,התחרות,הכשלונות ולבסוף טעם ההצלחה שהוא אדיר .
    כל-כך שונה איך שחקני שיקגו חגגו את ההצלחה אחרי בנייה של יסודות חלקים חלקים כמו פאזל ובדרך הרגישו את הכשלונות אבל הם המשיכו להבנות,כקבוצה,בנו אופי כל עונה עד התמורה הגדולה.
    .

    1. מתגובותיך משתמע שאתה ממש בעד הצלחתה של טורונטו בסדרה מול גולדן סטייט,
      ממש בעד קאוויי. והאמת? למה לא. אחלה קבוצה, אחלה שחקן. גם אני בעדם.
      .
      רק שאלה אחת –
      מה ההבדל בין קאוויי לדייויס?
      זה דרש טרייד. וזה דרש טרייד.

        1. אין לי מושג.
          אבל אם צריך להשוות בין המערכת בה שיחק דייויס, לזו בה שיחק קאוויי,
          אז על פניו, דרישתו של דייויס "מוצדקת" יותר.

          1. אין הבדל, בין המהלכים של דיוויס לאלו של קוואי אני גם בעד שחקנים שמודיעים לקבוצה מאשר מנייאקים כמו לברון דוראנט… שנותנים לקבוצה להירקב על ידי מסרים שנויים במחלוקת. (וכולם מודיעים קודם באופן אישי לפני שיוצאים לתקשורת שהם לא מתכוונים להאריך חוזה ומבקשים טרייד),

        2. רצה הביתה לסן-דייגו.
          במידה ויעזוב לקליפרס אחרי ההצלחה האדירה השנה, היחס של המועדון אליו בנוגע לפציעה, והאהבה האין-סופית של האוהדים, ההנחה הזו מתאשרת.

    2. ל Adisu33 הרומנטיקן

      האם ג"ס ניצחו דרך בנייה?
      האם שמת לב שדוראנט, לברון, פירס, דרקסלר, אפילו אוסקר רוברטסון, נחשבו ללוזרים לפני האליפויות, והכי טובים שיש אחרי?
      זוכר את כל הסופרסטארים שלא זכו? אם אחד לא זוכר אותם.
      העולם השתנה, לשחקנים יש את הכוח, והאחריות.

      1. דוקא גולדן סטייט בהחלט ניצחו דרך בנייה.להחתים שחקן אחד כוכב ככל שיהיה שמצטרף לתהליך שכבר בנית ורובו מורכב משחקנים שאתה בחרת בדראפט ולא מעט ויתרו עליהם אז זה בהחלט בנייה נכונה של קבוצה

        1. בנייה נכונה עדיין היו צריכים את דוראנט בשביל להפוך לשושלת, דוראנט הוא ההבדל בין קוטנדרית לאלופה, אני די בטוח שב2017 אם דוראנט היה נשאר באוקלהומה הם היו מדיחים אותם. אין מה לעשות הדרך הטובה ביותר לאליפות היא לקחת את השחקן הטוב בשוק החופשי ולהמשיך משם.

          1. תראה זה משחק של אם ואם,אבל בוא נדבר על עובדות ללא דוראנט הקבוצה הזאת זכתה באליפות+מאזן הכי טוב איפעם בליגה הסדירה+הפסד במשחק שביעי בפיינלס.
            הייתי אומר שזה לא רע בכלל ולגבי הפיכה לשושלת בהחלט יכלה להפוך לשושלת אל תשכח שבלי דוראנט היה להם אפשרות להחתים SF אחר שהיה אמנם פחות טוב מדוראנט אבל בטח עדיף על בארנס שהיה להם

          1. זה לא נכון,גם במקרה של אובדן אליפות לא תשנה את התגובה שלי.גולדן נבנו בצורה הכי נכונה שיכולה להיות.אין בניה יותר טובה מזאת ,זאת לא הייתה קבוצת אינסטנט כמו שמיאמי היו,או בוסטון לצורך העניין.הם בנו חתיכה אחרי חתיכה ובסוף קיבלו את הדובדבן אבל זה לא סותר את העובדה שהקבוצה הזאת אכן נבנתה בצורה רומנטית.
            דרך אגב תראה את התגובה שלי לברוך גם ללא דוראנט סביר מאוד להניח שהם היו שושלת

          2. נתן אתה שוכח שדוראנט בא הלכה האלטרנטיבה (בארנס ויתר שחקני רוטציה) ככה שכך או כך אין ללמוד מאליפות טורונטו דבר על האלטרנטיבה של ג.ס

          3. דוראנט בה אל מקומו של בארנס, לא היו באים שום שחקנים מחליפים אם דוראנט לא היה בא בארנס היה מקבל 20 מליון וסותם את התקרה. ללא דוראנט הם לא היו עוברים לא את יוסטון עונה שעברה ולא את הקאבס, דוראנט היה שובר שוויון, זה קבוצה חלשה משמעותית מזאת של 2016 ללא דוראנט הספסל הזדקן ואין הגנה גם בסדרות שניצחו ניצחו בגלל התקפה עודפת (גרין מגן בינוני באישית, בנה שם על ההגנת הפרימטר של קלי איגודלה. ראינו איך ההגנה נראית כשהם לא משחקים) …
            גם התקפית כמה שזה מצחיק הם די מוגבלים, דוראנט היה שובר שוויון שאין לאף אחד עליו בליגה תשובה ושלידו קרי וקליי שני ענקים בעצמם אין יותר מדי מה לעשות , דאבל טים גרין מנהל משחק 2-1 גומר אותך, אין דאבל טים קרי דוראנט וקליי כל אחד יכול לקלוע 30+ בשינה באחוזים מדהימים והריווח (כל אחד קובר את ה3 שני מטר מאחורי הקו), השמיכה ההגנתית קצרה מדי, אני בטוח שאוקלהומה עם דוראנט אחרי החיזוק של סבאוניס ואולדיפו לוקחת את גולדן סטייט 2017.

          4. שוב ברוך אתה לא יכול לדעת מה היה קורה אם דוראנט לא היה.אולי הם היו מבצעים טרייד עם אינדיאנה ומביאים את פול ג'ורג'? אני לא יודע להגיד לך מה היה מצב השוק באותה תקופה לגבי SF ,אולי בארנס היה מבין את מקומו ומביא להם תוצרת מספקת(בארנס סך הכל היה לא רע בכלל ואפילו טוב באותה עונה עד הגמר המקולל מבחינתו שלטעמי הוא אחד האשמים הראשים שבגללו הם לא זכו באליפות.
            השורה תחתונה אין ספק שדוראנט הפך אותם למפלצת אבל לדעתי גם בלעדיו הם היו חזקים מספיק בשביל לזכות שוב באליפות.,זה היה הולך קשה יותר אין ספק אבל אתה לא יכול להגיד שגולדן סטייט לא נבנו נכון ורק בגלל שהביאו את KD הם אימפריה.
            לצורך הבהרה התיאוריה שלך נכונה נגיד והלייקרס יזכו באליפות אז זה רק בזכות לברון.פה זה לא המקרה

          5. גולדן סטייט נבנו מדהים, איפה אמרתי שהם לא נבנו נכון, אבל דוראנט זה מה שהפך אותם לדורסניים כל כך על כל בנייה מדהימה כמו של גולדן סטייט ספרס… יש 15 קבוצות של בנייה זבל , להביא את השחקן הטוב בעולם/ לבנות סופר טים דרך הרבה יותר בטוחה לאליפות ולקוטנדרית מאשר בנייה דרך הדראפט, גרין של 2017 הוא שחקן של 30% מ3, כולם נתנו ב2016 חריגה היסטורית ועדיין הפסידו אליפות.
            .
            רק להסתכל על מינסוטה שיקגו אורלנדו, פיניקס, ניקס פורטנלד … וגם פילי הבינה את זה, שהפרוסס נכשל שמכל הבחירות יצא להם את אמביד וזבל . ההנהלה של גולדן סטייט הוכיחה פעם אחר פעם שהיא בין הטובה בליגה (עד הפציעה של דוראנט).

  18. ניתוח קצר של סיטואציית AD, בהנחה שהוא רוצה ללכת ללייקרס:
    הפליקנס עשו טעות שלא לקחו את ההצעה של המנג'ר הגרוע בתולדות הלייקרס כשעוד יכלו.
    הכדור בידיים של דיוויס, אם הוא לא חותם על הארכה באף מקום, אף קבוצה חוץ מלייקרס לא תציע עליו הרבה, וגם הם לא מאד חייבים.
    עוד שנה ולא מקבלים עליו כלום, ולכן או שיהיה טרייד טוב לפליקנס עם הלייקרס, או טרייד משנמך סטייל קאווי וס.א.
    הכל תלוי בכמה דיוויס החלטי ואקטיבי.

    1. דוקא מקרה קוואי וטרונטו יכול לגרום לקבוצות לקחת יותר סיכון ולהציע יותר על דיוויס אפילו שהם יודעים שזה רק לשנה.לא נראה לי שטורנטו יצטערו על הטרייד אם הם לוקחים אליפות,אתה יודע מה גם בלי אליפות וקוואי יעזוב אותם בסוף העונה.

      1. יש הבדל, טורונטו ויתרו על דרוזן, ככה שגם אם קוואי עוזב, עדיין יש בסיס לבנייה מחדש. לעומת זאת, הפליקנס יבקשו שחקנים צעירים + בחירות. לא רואה סיבה שקבוצה תקריב את העתיד שלה בשביל שנה אחת של דייויס.

        1. אם קוואי עוזב לטורנטו נגמר הסיפור הם ידעו את זה והקריבו את העתיד בשביל זה כיוון שאלופה שווה הרבה יותר מקבוצה בינונית של פלייאוף (תשאל את יוסטון), הם ילכו לריבלד, הבסיס שלהם הרבה פחות טוב מזה של הפליקאנס 90% אחוז מהקבוצות יקריבו את העתיד שלהם בשביל אליפות בטח שחלון ההזדמנויות נפתח, גם פילי קלטו את זה אי אפשר לדעת מה יקרה עוד כמה שנים צריך להכות בברזל שהוא חם

          1. נחמד להגיד, אבל כרגע AD לבד לא שווה אליפות. לדעתי גם אם הוא עובר לליקרס הגג שלהם זה גמר מערב. בנוסף, לליקרס, בניגוד לטורונטו יש בסיס צעיר מעולה ובחירה רביעית. אני אישית לא הייתי מקריב את כל זה לשנה אחת טובה

          2. זה כבר עניין של טעם.אני מאלה שמאוד מאוד מחזיק מAD ושילוב שלו עם לברון יכול להיות מעולה,אתה מוסיף לקלחת עוד מספר שחקנים טובים(במקום עוד סופרסטאר אבל כנראה זה יהיה עוד סופרסטאר) ובהחלט יש לך קונדיטורית.

          3. אבל אתה לא קובע בלייקרס אלא הברון מאקרון. הוא היחיד שלחוץ על זה. אחרת דיוויס מגיע בקיץ הבא חינם בלי לוותר על קוזמה ויש סגל מפלצתי.

          4. גם אני מאד מחזיק מAD אבל לדעתי בלי כוכב 3 לא יהיה טבעת איתו ועם לברון למרות שהמערב נחלש יותר בגלל היעדרות דוראנט ההזדקנות של הלוחמים יוסטון פורטלנד ואוק שרצים המון עונות יחד. הכ שאלה את מי הלייקרס יביאו שיקיפו אותם. נדע יותר אחרי שכל הקבוצות יהיו סגורות

          5. AD לבד לא יכול להוביל קבוצה !! זה עובדה הוא לא מנהל משחק הוא לא יאניס לברון הארדן… אבל כוכב משני הוא כנראה הטוב מכולם והשחקן הטוב בעולם, גם דוראנט חייב מנהל משחק לצידו , אני לא רואה דרך לעצור פיקאנדרול של דיוויס ולברון

  19. רגע, עדיין יש פה אנשים שלא מבינים שקוואי עזב את הספרס בדיוק בגלל מה שקרה עכשיו לדוראנט ?
    .
    הפציעה של דוראנט היא שוברת לב, אבל אם יש משהו שהיא הוכיחה זה שקוואי ידע בדיוק מה הוא עושה כשלא הסכים לחזור לשחק למרות שהרופאים של הספרס טענו שהוא כשיר, והספרס יצאו הכי קטנים שיש כשלא האמינו לו שהוא עדיין לא מרגיש בריא והתחילו את אותו מסע הכפשות ושמועות שהופעלו על דוראנט.
    .
    אחד התעקש להקשיב לגוף שלו ולרופאים שלו, גם במחיר של להגיד לקבוצה שבה שיחק כל הקריירה ללכת להזדיין.
    השני עלה לשחק ועכשיו הקריירה שלו ואולי גם ההסטוריה של הליגה כבר לא יהיו אותו דבר.
    .

    1. טורונטו התייחסו אליו בכפפות של משי. נתנו לו לשחק מתי שבא לו.
      רק פירגון, חום ואהבה.
      והצלחה מקצועית כבירה.
      אם הוא עוזב אותם לקליפרס ההנחה שלך לא מחזיקה מים.
      (היא הייתה אולי הטריגר, אבל לא הגורם האמיתי – ההחלטה לחתוך לסן-דייגו)

      1. האחוזה בסן דייגו מרוחקת שעות מהסטייפלס סנטר. זה לא קל"ב בנעלי בית. רכישת האחוזה שם, כשלעצמה, לא אומרת כלום על ההחלטה שלו איפה לשחק בעונה הבאה. סן דייגו היא מוקד חייו הרגילים, הוא למד שם בקולג', שם חבריו, משם אישתו וכל משפחתה.
        על כל פנים, זו ליגה שבה כוכבי העל מחליטים מה יקרה איתם.
        לברון, קיירי, קוואי, AD. הם בעלי הדעה, וזה בדיוק גם מה שריצ' פול הערס עושה בשם הלקוחות החדשים שלו.
        ועל כל זה בא עכשיו המקרה של דוראנט: עשה טובה ונכנע לקבוצה, וכנראה איבד את הקריירה, בשיאו, אולי אפילו את ה GOAT. כוכב על, שלא לקח את גורלו בידיו. בום.
        אין, זו ההוכחה הניצחת. לכן קבוצות יכולות לצפות עכשיו, במקסימום, שכוכב העל שלהם ייתן עונה טובה, כמו קוואי. כל היתר, פרח מהחלון. השחקנים הגדולים הם בעלי הבית, והיתר שרק יגידו תודה על שהם נושמים.

      2. אה, בגלל שכל מה שחשוב לקוואי זה שקבוצה תתייחס אליו בכפפות של משי ואז הוא בטוח ירצה להישאר שם למרות שמעולם לא רצה להגיע לשם ואף אחד לא שאל אותו ?
        .
        אתה צריך לעבוד על הלוגיקה שלך אשך.
        ואין פה שום הנחות ושום מים להחזיק. אלה העובדות, וזו הסיבה שהוא לא בסאן אנטוניו היום, ואולי גם הסיבה שהוא עדיין בריא (יחסית – עדיין יש השלכות לפציעה ההיא).

    2. דדי איש לא הצמיד אקדח לדוראנט. הוא עלה לשחק כי הוא רצה בעצמו לשחק, דברים כאלו קורים. היה גם את הפיתוי של להחזיר מ3-1 מהקרשים שהיה נותן לו מעמד של אל.
      לגבי קאווי הוא קיבל הכל בטורנטו, הוכתר למלך הצפון לעד, נראה אם ישאר שם..

      1. 6/13/19, 2:26 PM
        Jay Williams says he knows for a fact that the Warriors told KD he couldn't injure his Achilles. And Jay ain't speaking on some sources shit. He and KD are homeboys.

    3. קאוואי רצה לעזוב את ס"א, הסיבות עדיין לא ידועות, הפציעה הייתה רק תירוץ
      דוראנט רצה לשחק – אם לא היה משחק, הייתה הולכת האליפות וכולם כולל הוא היו שואלים אם היה יכול/צריך לשחק; כולם חכמים בדיעבד
      אני לגמרי עם הטמיר ועם שמעון כאן. אם קאוואי יעזוב את טורונטו – זה מראה שאין שום קשר בין היחס אליו לבין הבחירות שלו.

      1. 6/13/19, 2:26 PM
        Jay Williams says he knows for a fact that the Warriors told KD he couldn't injure his Achilles. And Jay ain't speaking on some sources shit. He and KD are homeboys.

      1. מלובני,
        מחר אני בירושלים פוגש את חגי ומזמין אותו לבירה אותה אני חייב לו. אני אשמח אם יתאפשר לך גם להגיע –
        קודם כל, זה יאפשר לי לסגור גם את החוב מולך. וחשוב יותר, זה יהפוך את המפגש למשמח יותר.

          1. אני בירושלים מחר.
            אוסף פתקים של מאמינים מהכותל כדי להתעלם מהם.
            .
            סתם סתם, אני באמת בירושלים עד אחהצ אבל כנראה מאד עסוק.

    1. אני משוכנע כל העונה שקוואי יגיע לקליפרס כמו שהייתי משוכנע שנה שלמה שלברון יגיע ללייקרס.
      הסיבה – סיבות שלא קשורות לכדורסל וקבוצות קולטות מיטביות עבור כל אחד מהם.

      1. אני חושב שאצל קאווי בבסיס הסיבות לא קשורות לכדורסל אבל הגעה לקליפרס בצירוף עוד כוכב שיש להם מקום בשבילו בהחלט תיתן לו את האפשרות להמשיך להיאבק על טבעות בעתיד הקרוב. בניגוד ללברון שהגיע ללייקרס בלי עוד כוכב והיה די ברור לכולם חוץ מלו כנראה שזה המצב

        1. ברור. למרות שקשה להתעלות מעל אליפות ולכן מעבר אחרי אליפות מצביע על סיבת הבית.
          לברון היה בטוח שג'ורג' יגיע, אולי אחרים, וש-AD יועבר במהלך העונה תחת הלחץ של קלאץ' מבפנים ומבחוץ.

    2. דדי בעניין קוואי ס.א אני איתך
      אבל תסביר לי הגיונית למה לו ללכת ללברון ודיוויס להיות 1 מ 3 כאשר בדרך לקחת אליפות שנייה בקבוצה שהוא הבלעדי בה ?
      אלא אם כן הוא רוצה להיות אם וי פי ב 3 קבוצות שונות בגמר ……וגם לזה יש פתרון טוב מבלרון שירצה בדיוק אותו דבר

      1. אהרון, מהרגע שהחליט שאין יותר אמון בינו לבין הספרס, הוא רצה לעזוב ללוס אנג׳לס.
        שם באזור הוא גדל, את המזג אוויר הזה הוא אוהב, ודרך אגב הלייקרס היא הקבוצה שלדבריו גרמה לו להתאהב בכדורסל בילדותו.
        .
        כל דבר מעבר לזה זה סתם ספקולציה של אנשים ששמים את עצמם במקומו ומה הם היו עושים וזו טעות גדולה.
        קוואי הוא טיפוס אחר.
        אי אפשר בכלל לדעת אם זה שיש עוד כוכבים בקבוצה זה משהו שהופך אותה ליותר או פחות אטרקטיבית עבורו.
        היו כל מיני שמועות שהוא מעדיף להימנע מכל הרעש והדרמה שלברון יוצר, והיו שמועות שהוא ישמח שלברון יוריד ממנו את הלחץ התקשורתי.
        מה האמת ?
        מה שכל אחד מרגיש.
        .
        .אני בכלל חושב שזה לא ממש משנה לו איך הסגל של הקבוצה נראה, כל עוד הוא מספיק תחרותי, אבל זה רק הרושם שלי ממנו בכל מה שקראתי ושמעתי ואין לי מנושג מה נכון באמת.
        .
        הדבר היחיד שבטוח זה שהוא רוצה לוס אנג׳לס.
        אני גם יודע שכל שחקני טורונטו משוכנעים שהוא עוזב בכל מקרה, ואליפות רק תקל עליו לעזוב.
        .
        מי שכן נראה לי שידחוף אותו ללייקרס זה הדוד/מנג׳ר שמחפש את כל החסויות והרווחים שמחוץ למגרש, והלייקרס נותנים את זה בערך פי 10 מהקליפרס, וזה בכלל לא משנה אם הקליפרס טובים בשנים האחרונות או שהלייקרס גרועים.
        .
        הקליפרס הם גם בלוס אנג׳לס, אפילו גם בסטייפלס סנטר
        – אבל רק הלייקרס זה הוליווד.
        .
        ואם זה משנה משהו אני גם יודע שבצמרת הכי גבוהה בלייקרס משוכנעים שקוואי מגיע, למרות שהאנשים מתחתם לא ממש מבינים מאיפה הביטחון הזה.
        לא יודע מה זה אומר אם בכלל.
        .
        אם תקשיב בשקט בשקט לתקשורת בשבועות האחרונים – מה שפעם היה קליפרס בוודאות הוא היום ״לוס אנג׳לס, כנראה קליפרס״…
        .
        הדברים האלה, הרמזים האלה, הראיון של הדוד לאחרונה (לדעתי הראשון שהוא נתן), זה כל מה שחשוב בנסיון לפענח לאן הוא הולך – לא הדיעה שלך על מה כדאי לו או מה יעשה לו טוב.
        את זה תנסה להסיק מהבן אדם – לא מהמוטיבציות שאתה מייחס לו וההגיון שלך שאתה מנסה למצוא אצלו.

    1. ודעתך מסתמכת על?
      לברון בעונה האחרונה, בקבוצה רעה בכאוס, ותוך פציעה והתאוששות לא קצרה:
      27.4 נקודות, 8.5 ריבאונד, 8.3 אסיסט, 0.59 טרו שוטינג…
      אלה מספרי mvp, לא סתם סופרסטאר. בעונה כנראה המבורדקת שלו בקריירה.
      האיש הוא מכונה. יעבור עוד זמן עד שירד לשורה השניה, ועד אז יהיה כבר AD, כנראה השחקן הטוב בעולם פוסט דוראנט ולברון, לקבל את הלפיד, ואיתם מי שירצה להצטרף ללייקרס… הפוטנציאל מפחיד.

  20. א. הלייקרס לא באמת רציניים. אם הם היו רציניים, הם היו מציעים את האחים בלול ואת האחיות מלול.
    כל עוד קוזמה לא על השולחן + הרבה, אבל הרבה תוספות. זה לא רציני

    ב. וזה מעניין, כי איך הם יצליחו לשמור את קוזמה אצלם, כשהבחור לא מסוגל לסבול את הנוכחות של לברון יותר.

    ג. מה שמוביל אותי למאסטר הפלאן הגאוני שלי – טרייד על דרוזן.
    אני חושב שיהיו קונים לסחורה המפוקפקת הזאת. בטח שהלייקרס באים בחשבון (רק את קוזמה) וקחו את מי שאתם רוצים, לא כולל ווייט.
    אבל יש עוד קבוצות עם מון מקום מתחת לתקרה (הניקס למשל)

    ד. צריך לדבר על מאמני ה- NBA. זה נורא מוזר שהליגה הכי טובה בעולם עם השחקנים הכי טובים בעולם והארגון הכי טוב בעולם (נגיד), לא מצליחים להביא את המאמנים הכי טובים בעולם. היצור הזה שמחת עכשיו יותר טוב ממסינה שחותך הביתה לאיטליה או מבלאט?
    כולם מנופפים בניק נרס, אבל שום מילה על כישורי האימון של טיירון לו? ברט בראון? נו באמת.

  21. באמת קרקס מה שהולך בלייקרס.
    זה בדיוק מה שפחדתי שלברון יגיע.
    כן, אני אשמח אם דיוויס יצטרף, אבל ללברון יש פחות או יותר שנתיים בטנק.
    האם נצליח לזכות באליפות עם דיויס+לברון + מקס ומשלימים?
    אני לא יודע, גם היסטורית הפציעות של דיוויס לא מאוד מעודדת:
    https://712800.smushcdn.com/1149542/wp-content/uploads/2017/10/AD-injuries.png?size=620×434&lossy=1&strip=1&webp=1
    כאמור, לא מעודד.
    .
    להבנתי, הסיבה שלא רוצים לוותר על קוזמה, היא החוזה שלו, כדי שיהיה קל יותר להחתים שחקן חופשי.
    עכשיו קוזמה משמעותית פחות טוב מבול ואינגראם, ולא שחקן שניתן יהיה לבנות עליו כcornerstone לעתיד, יותר איפשהו בין שחקן שישי לשחקן משלים טוב.
    מה שזה נותן זה יכולת להחתים שחקן מקס נוסף, אבל בעצם, מי נשאר?
    קיירי – עושה רושם שנטס, במקרה של קיירי שווה לשמור על קוזמה ולהחתים את קיירי.
    קוואי – no brainer
    לטעמי כל הנותרים לא שווים יותר מאינגראם ושחקנים משלימים טובים סטייל ברוגדון, מידלטון וכו'..
    כל זה בנ'ק הנחה שבכלל מישהו יחתום שם, מה קורה אם אף אחד לא בא?
    .
    ככה שבעצם לייקרס הולכת אול אין על לברון וסיכוי לזכות באליפות, פעם אחרונה שניסינו את זה? Dweightmare ונאש שהוביל ל6 שנים כואבות ללא פלייאוף.
    אוהדיי לברון יקחו את זה בלי למצמץ , כי מה אכפת להם? אוהדי לייקרס? זה כבר סיפור אחר.
    .
    אני חושב שלייקרס חייבים לשמור על אחד מאינגראם\בול ,אלא אם כן הם יודעים שקוואי\אירווינג באים.

    1. ״להבנתי, הסיבה שלא רוצים לוותר על קוזמה, היא החוזה שלו, כדי שיהיה קל יותר להחתים שחקן חופשי.״

      הבנתך לא נכונה.
      אין לזה שום משמעות בגלל שלמרות שהטרייד יסגר בימים הקרובים (אם לא נסגר כבר), הוא יבוצע רק 30 יום אחרי הדראפט, כשהלייקרס כבר יהיו מעל לתקרת השכר.
      .
      כל קבוצה בליגה היתה שמחה לקרקס של להעביר כמה ילדים מוכשרים אך פציעים שעוד לא עשו כלום, תמורת סופרסטאר בן 26.
      ומאד יכול להיות שאת ההשפעה של זה תראה כבר הקיץ בפרי אייג׳נסי…

      1. אני מסכים שכל קבוצה הייתה רוצה להעביר צעירים עם פוטנציאל בתמורה לסופר סטאר מוכח.
        אבל המהלך הזה הוא יותר מרק להעביר אותם, זה מהלך של אול אין על אליפות בשנתיים הקרובות.
        ומה שאני דואג לו, הוא היום שאחר כך.
        האם קוזמה ודיויס יכולים להיות בסיס לעתיד? אני לא חושב.
        לגבי הטיעון "דיוויס ימשוך שחקנים חופשיים" והטיעון השני "אנחנו הלייקרס ובלוס אנג'לס, שחקנים ירצו לבוא".
        זה לא ממש קרה בשנים האחרונות, ההחתמה האחרונה, לברון, לטעמי לא היה מגיע אם לא היו מספיק נכסים ואפשרויות, כדי לדאוג לו לכוכב נוסף.
        לטעמי, אם מצליחים להשאיר את אינגראם או בול, שנראים כמו שחקנים שיהיה אפשר להתבסס עליהם ל 10 שנים הבאות, זה ניצחון ללייקרס.
        ד"א,
        להבנתי החוסר ויתור על קוזמה היה בקונטקס של אם הלייקרס נותנים את אינגראם ובול, הם לא יהיו מוכנים את קוזמה.
        מה שמצדיק את מה שכתבת, ומרגיע אותי לגבי סדר העדיפויות של הלייקרס.
        https://twitter.com/lakerslegacypod/status/1138939397384986624?s=21

        1. דייויס בן 26.
          יהיה בשיאו כשלברון יפרוש.
          .
          ובלי דוראנט יש אליפות בעונה הבאה שמחכה שמישהו יתקיף אותה.
          והקבוצה שתעשה את זה בכל הכח גם תזכה בה.

  22. חדשות לא מעודדות מחבר מקושר, אבל זה לא בהכרח אומר שזה נכון (או לא נכון) –
    .There are people with the Lakers who believe that the Celtics are now offering Tatum, Smart, and the Memphis 1st.

      1. נראה לי טעות נוראית של בוסטון אם זה נכון.
        .
        אבל זה בקלות גם יכולה להיות דיסאינפורמציה מהפליקנס, אפילו בשיתוף עם בוסטון, כדי לגרום ללייקרס לתת יותר.

  23. בסוף אינג' ובוסטון יוצאים קירחים מכל הכיוונים .
    זה מה שקורה לגרידים ונחשים ,עם כל הנכסים שהוא חסך (בעיקר מהשוד הגדול ברובע ברוקלין) הוא מתקשה לשכנע כוכבים להגיע לבוסטון,אפילו קיירי שרצה לעזוב את קליבלנד הגיע במקרה לבוסטון ומתכנן כבר לעוף משם (היא לא הייתה ברשימה שלו מלכתחילה)
    אלוהי אייזאה נוקם .
    .
    קוואי ישאר בטורונטו ,יש לו אהדה של מדינה שלמה.
    .
    דיוויס יבכה על היום הזה שהוא חבר ללברון,הוא יהיה שק החבטות של התקשורת במקרה של אי הצלחה.

    1. למה נחשים וגרידים? בילי קינג הוא זה שהסכים לאחד הטריידים הגרועים בהיסטוריה וכמעט חיסל את הנטס.
      איינג' עושה הכל למען הקבוצה שלו. אין GM אחד בליגה, שגם אם אייזיאה בריא, לא עושה את הטרייד של קיירי תמורת תומאס.

  24. הפציעה של דוראנט פתחה את התחרות לאליפות בשנה הבאה, חלון שחייב לנצל, גולדן כבר לא המועמדת הודאית לאלופה, קבוצות כמו בוסטון קליפרס לי קרס שיש להם בסיס טוב ויש להם אופציה להביא את דיוויס צריכים ללכת על זה אול אין גם אם זה לשנה.
    דיוויס הוא האס לשנה הבאה, הלייקרס צריכים להגיד כן לכל דבר שהפליקנס דורשים, גם ככה יצליחו להרכיב סביבם שלד טוב, כולם ירצו להיות חלק מהקבוצה.
    בוסטןן צריכים לתת את טיטום וקליפרס את sga.
    מדאיג אותי שגריפין רוצה אולסטאר , אין מה למהר, צריך לצבור כמה שיותר נכסים, צעירים ובחירות עתידיות יש לפחות 3 שנים להביא את השחקנים הנכונים, כמו פאזל, כמו שאוקלהומה עשו ולא פפליקנס 2012 גרסה 2.0

כתיבת תגובה

סגירת תפריט