משאלות לקיץ 2019 / רן ריין

בעקבות יריית הפתיחה של עונת הטריידים, עם הטרייד של אטלנטה וברוקלין, החלטתי לרכז את כל המשאלות שלי לקיץ 2019 לכתבה אחת ומסודרת. זו כתבה שחייבת להתחיל בדיסקליימרים – ברור שלא הכל פה יקרה, כנראה גם לא הרוב. המוטיבציות למשאלות הן שילוב של מה שאני מאחל לשחקן מסוים, לליגה או לקבוצה וחלקם פשוט דברים שהייתי רוצה שיהיו, בלי הסבר או סיבה ברורה. אם כלל המשאלות יתגשמו עונת 2019-2020 צפויה להיות מעניינת, בלתי צפויה ועם הרבה סיפורים לעקוב אחריהם. הפורמט הוא גם די חופשי, איפה יכול להיות נחמד ששחקנים יחתמו, איזה טריידים יכולים לעשות טוב לקבוצה או לליגה וכולם מוזמנים להעיר, להוסיף או לחזק כל אחת מהמשאלות לקיץ 2019 הבא עלינו לטובה. הטריידים וההחתמות הן לפי חוקי תקרת השכר ולפי שחקנים חופשיים ואפשרויות שפתוחות בקיץ הקרוב. סדר המשאלות לא חשוב, אבל לא יהיו משאלות שסותרות אחת את השנייה, כדי שאולי אלוהי הכדורסל יקראו ויזרמו איתי על המשאלות. בתחתית כל משאלה יש כפתורי לייק ולא לייק, מוזמנים לתת את דעתכם.

המשאלה: דוראנט לניקס

הסיבות: בידור, מורשת ופיזור הכישרון בליגה בצורה טובה יותר. דוראנט צריך לקחת קבוצה שאינה גולדן סטייט לטבעת, אחרת המורשת שלו תישאר עם כוכבית. הוא יודע את זה, הליגה יודעת את זה והאוהדים יודעים את זה. המאדיסון סקוויר גארדן לא ראה פלייאוף שנים והעיר ניו יורק מחכה לגיבור החדש שלה – זה פשוט יהיה כיף. המזרח יאתגר את דוראנט בדיוק במידה וסדרת גמר פוטנציאלית של גולדן סטייט בלעדיו מול הניקס איתו היא משהו שקשה לא להתרגש ממנו.




המשאלה: קיירי ללייקרס

הסיבות: כי זה פשוט יהיה מדהים לראות את קיירי ולברון שוב יחד, זה יראה שקיירי למד משהו קצת בבוסטון ודווקא אולי יכין אותו לשלב הבא עוד שלוש שנים שירש מלברון את הקבוצה כמו שהם תכננו בקליבלנד. קיירי ולברון זה באמת צמד קטלני, ולברון אומנם בדעיכה קלה אבל קיירי אחרי עונה נהדרת (פלייאוף קצת פחות כמובן) ירצה להוכיח שעוד יש לו את זה ושהוא יכול להוביל קבוצה רחוק לתוך הפלייאוף. זה יכול להשתלב לא רע עם הצעירים הקיימים והשואו טיים שהסטייפלס סנטר מחכה לו. מה גם שהקרבה והדמיון (החלקי אך הקיים) בין קיירי וקובי יכולים ליצור בלוס אנג'לס חיבור מיוחד בין העיר לקיירי. אי אפשר להסתיר גם את הרצון לראות את קיירי ו/או Uncle Drew בעוד סרט או שניים אם הוא כבר בסביבה של הוליווד.



המשאלה: טובאייס האריס לדנבר

הסיבות: התאמה ותזמון. האריס הוא בדיוק השחקן שהם צריכים, 3-4 שיהנה מהמסירות וחוכמת המשחק של יוקיץ', יוסיף אנרגיות בשני צידי המגרש (ובצד ההגנתי יש צורך בעוד קצת אנרגיות) ויאפשר להאריס לפרוח כאופציה שנייה או שלישית וכתלות במאץ' אפ אולי גם ראשונה. האריס בן 26 ומסתדר יחסית טוב עם הטיימליין של הקבוצה שלא חסרה הרבה כדי להגיע לגמר המערב השנה. האריס גם יכול להוות מודל מצוין למייקל פורטר ג'וניור שבשנה הקרובה עשוי לחזור מהפציעה ויוכל ללמוד מהאריס קצת את מוסר העבודה ואיך להתפתח בליגה הקשוחה. דנבר צריכה או לוותר על מילסאפ, לדנבר יש אופציה של 30 מיליון לעונה הבאה, או לפרוס את החוזה שלו לכמה שנים כדי להצליח להחתים את האריס.



המשאלה: וינס קרטר לקונטנדרית

הסיבה: פה הסיבות הן נטו הרצון העז שקרטר לא יסיים את הקריירה בלי טבעת אליפות. הוא אחד השחקנים האהובים, המיוחדים והמרגשים ששינו את פני הליגה בשני העשורים פלוס האחרונים. קרטר כבר הודיע שזו תהא עונתו האחרונה, ולא הייתי רוצה לראות אותו מסיים את הקריירה בלי טבעת אליפות. קרטר הוא אישיות מיוחדת לצד שחקן עם יכולות מדהימות, שעשה קריירה מגוונת עם עליות וירידות שפשוט מגיע לו לחגוג עם טבעת. הוא לא אחד שרדף אחרי טבעות ובעונה הנוכחית התרכז דווקא בפרויקט הפיתוח באטלנטה. ייתכן והמשאלה הזו מנוגדת לרצון שלו, ואין "מגיע" בספורט – אבל וינס חייב טבעות. קשה לדעת באיזה קבוצה הסיכויים שלו טובים ביותר, כי באמת קיץ מטורף לפנינו.



המשאלה: קמבה ווקר לניקס

הסיבה: קמבה צריך לצאת משארלוט, מה שקורה שם לא טוב וקמבה שחקן מאוד מוכשר. קמבה אכן יכול לחתום על סופר מקס ענק, אבל לפעמים הכסף הוא לא הכל ובניו יורק הוא יוכל לעשות גם יותר כסף מחסויות וכדומה. קמבה יכול להתאים נהדר ליד דוראנט גם מבחינת הכישרון והיכולת שלו לייצר נקודות בעצמו אבל גם מבחינת רמת הכוכבות שלו. קמבה לא מהווה "איום" על דוראנט, ברור שגם אם קמבה בניקס, הקבוצה היא של דוראנט והוא מוביל אותה. קמבה גם יכול לעזור לדווין סמית' ג'וניור למצוא את עצמו בליגה, אם בכלל יש עוד סיכוי שזה יקרה.



המשאלה: מייק קונלי לדיטריוט

הסיבה: הסיפור בממפיס הסתיים, הדור של קונלי וגאסול כבר לא. כל כך כיף לראות את גאסול על במה גדולה נותן מניסיונו וחוכמתו, שגם לקונלי מגיע. קונלי צריך להתקדם מממפיס, וממפיס כנראה תתקדם מקונלי עם ג'ה מארנט אותו תבחר במקום השני בדראפט. קונלי יכול לפרוח קצת במזרח, אולי אפילו להגיע לאולסטאר אליו לא הצליח להגיע במערב. השילוב שלו ושל בלייק הוא מעניין אם כי טיפה (הרבה) אחרי השיא של שניהם. הוא מתאים לשיטה של קייסי ולאופי הלוחמני של דטריוט. זה יכול לקרות בטרייד, שאגב כבר היו שמועות שדובר בעונה החולפת, למשל תמורת אנדרה דראמוננד ולוק קנארד שגם יסייעו לממפיס בבניית הקבוצה סביב ג'קסון ג'וניור וג'ה מראנט.



המשאלה: כריס מידללטון לדאלאס

הסיבה: אני אוהב את דונצ'יץ', אני אוהב את המהלך שהם עשו על פורזינגיס ואני חושב שמידדלטון שחקן מצוין שיש לו עוד קפיצה לעשות (לא אומר טופ 10 בליגה אבל יש עוד לאן לגדול). הוא יכול להיות צלע משלימה מעולה להתקפה מבוססת על דונצ'יץ' ופורזינגיס והוא יעזור להם לרווח את המגרש, לשמור טוב ולהיות שם לכל מה שהם צריכים. הוא שחקן נהדר, ולמעשה כל קבוצה שתחתים אותו בקיץ תהנה, אבל זה נראה לי פשוט שילוב שיכול להיות טוב לכל הצדדים. מצד שני גם במילווקי אני חושב שטוב לו ושזה מאוד מתאים, אבל משהו בי פשוט רוצה לראות את דאלאס חוזרת לימיה הגדולים בהובלתם של דונצ'יץ' ופורזינגיס.



המשאלה: ג'ימי באטלר לברוקלין

הסיבה: ג'ימי צריך קבוצה משלו. אין סיכוי שאם יחתום על חוזה גדול בפילי או בלייקרס זה יסתיים טוב. פשוט אין כזה. גם ככה הסגנון שם לא מתאים לאוסף השחקנים הקיים. באטלר יקבל קבוצה שברור בה שהוא האלפא בעיר גדולה, ויעזור לפתח את היריבות מול הניקס (כמובן אחרי שיחתימו את דוראנט וקמבה). באטלר גם אולי יתבגר וירגע קצת אחרי שיקבל את החוזה ויבין שיש לו משהו בטוח ביד לשנים הקרובות ושעדיף לו להתמקד עכשיו במורשת שלו. יחד עם הצוות המסייע הנהדר שכבר צבר קצת ניסיון פלייאוף, יכול להיות שתתפתח פה קבוצה שיכולה להגיע רחוק במזרח.



המשאלה: קוואי נשאר בטורונטו

הסיבה: הזריקה של משחק 7 בחצי הגמר האזורי פשוט הפכה אותו לאייקון מקומי. כולי תקווה שהוא לא ישבור לאוהדי טורונטו את הלב עכשיו. המזרח תופס תאוצה, ולדמיין את קוואי מביא אליפות ראשונה לקבוצה מחוץ לארה"ב יכול לעשות שינוי משמעותי בתפיסה של הנבא את השוק הקנדי (ואולי אפילו מעבר לו, או שאני מגזים?). הוא יכול לגדל סיידקיק מדהים בדמות פסקל סיאקם, וטורונטו יכולה להיות במצב טוב גם מבחינת תקרת שכר עוד עונה. נראה שדווקא המרחק מאור הזרקורים עושה לו טוב והניהול, הצוות המקצועי והצוות הרפואי בטורונטו כולם שם כדי לדאוג שיהיה לו טוב.
* נכון לרגע כתיבת שורות אלה, סדרת הגמר עוד לא נגמרה, אבל גם אם יביא אליפות עוד העונה, הייתי רוצה לראות אותו נשאר וממשיך את המסע הנפלא-מור הזה בטורונט.




המשאלה: אנתוני דייוויס עובר בטרייד ללוס אנג'לס קליפרס

הסיבה: "התהליך 2.0" מתחיל בניו אורלינס, בניצוחו של דיוויד גריפין, והוא עושה מהלך על כל הקופה עם הקליפרס. התמורה לניו אורלינס היא בדמות, שיי גילג'יוס אלכסנדר, לאנדרי שאמט, דאנילו גאלינרי ובחירת דראפט של הקליפרס, כמו גם את זו שקיבלו ממיאמי. זו אצבע בעין ללייקרס, שכל כך עצבנו את הפליקנס בשנה שעברה, זה ירים את היריבות בלוס אנג'לס ופשוט יהפוך את ניו אורלינס לקבוצה מרתקת. רחוקה מהיעד אבל לפחות בדרך אליו. החמישיה שלה תכלול את הולידיי, שאמט, אלכסנדר, זאיון וגלינרי. קבוצה גמישה ומתאימה למשחק של התקופה ואף מאתגרת אותו עם קלעים ואתלטיות יוצאי דופן. רנדל כמובן יחתום גם ויעלה חזק מהספסל לתת אנרגיות ויהווה דוגמא יחסית טובה לזאיון.



המשאלה: דמרקוס קאזינס חותם באטלנטה לשנה אחת + אופציית לשנה נוספת של הקבוצה

הסיבה: קאזינס שחקן בלי מזל, אחרי ההחלמה מהפציעה ותחילת האינטגרציה שלו לגולדן סטייט נפצע שוב והחמיץ חלקים משמעותיים של הפלייאוף. הוא לא יוכל לדרוש חוזה גדול כי באמת שהוא לא מצדיק את זה ולא ברור איזה מין שחקן הוא וגם ככה הערך של גבוהים בליגה יורד. בגודלן סטייט היה נראה שהוא זונח חלק מהמנהגים הרעים שלו ואולי ספג קצת מרוח האלופים ומהכדורסל הנהדר של גולדן סטייט. קאזינס רוצה להוכיח לליגה שהוא עוד יכול להיות שחקן משמעותי בשביל קבוצה בפלייאוף ולנסות להציל בדרך כלשהי את המורשת שלו בליגה. באוגוסט הוא יחגוג 29, ואם ישאר בריא יכולות להיות לו עוד כמה שנים טובות של כדורסל ברמה גבוה. המשחק הייחודי שלו מבחוץ פנימה וגם יכולת הקליעה והמסירה שלו יכולים לעזור מאוד לקבוצה כמו אטלנטה, שמחכה לפריצה במזרח. לאטלנטה צעירים רבים וטובים והבנייה שם של הקבוצה עושה רושם נכון. שילוב של בוגי לשנה אחת בשכר משמעותי יחסית עם אופציה של הקבוצה לשנה הנוספת ידחפו אותו לשחק בצורה נכונה ולעבוד יחד עם הצעירים לדחוף את ההוקס לפלייאוף. קאזינס יכול גם להיות מנטור עבור ג'ון קולינס הנהדר שעשה רושם טוב בשנה האחרונה.



המשאלה: ווצ'ביץ' חותם בלייקרס

הסיבה: הלייקרס מאוכזבים מהמשאלה הקודמת ומהעובדה שדייוויס עובר ליריבה העירונית ומחליטים לעשות מהלך על סנטר אולסטאר אחר. ווצ'ביץ' מצידו עושה קפיצה משמעותית מקבוצת פלייאוף מנומנמת באורלנדו לליגה של הגדולים עם לברון וקיירי (ממשאלה אחרת בכלל). ווצ'ביץ' יתאים שם נהדר עם יכולות הקליעה שלו והחסימות המעולות שלו וימלא תפקיד דומה לזה של קווין לאב בקליבלנד של אז. ווצ'ביץ' לא צריך שכר מקסימום וללייקרס יש מקום נוסף להחתמה הזו עם כניסה לLuxury Tax. בלוס אנג'לס בונים חמישייה דינאמית ומיוחדת שתכלול את קיירי, בול, אינגרם, לברון וויצ'ביץ' כשקוזמה והארט עולים מהספסל לתת אנרגיות ונקודות מול ספסלי היריבה. זו לא קבוצה מיידית לאלפיות ויש הרבה על מה לעבוד שם, אבל זה יהיה מבדר. הקבוצה הזו עם הקלעים הנוספים והיכולת של קיירי לצד לברון היא שיפור משמעותי מאוסף השחקנים האקראיים שהיו סביב לברון בשנה החולפת.



המשאלה: קליי נשאר בגולדן סטייט

הסיבה: אנחנו נזכרים עכשיו כמה כיף שזה גולדן סטייט בלי דוראנט ובהובלת קרי. גם קליי נזכר בזה ומחליט לחתום לעוד שנים רבות. קליי שחקן מיוחד על המגרש ומחוצה לו, ואין ספק שהספלאש ברדרז כבר נכנסו לספרי ההיסטוריה. גולדן סטייט ללא דוראנט תעלה למגרש כל משחק להוכיח שהיא יכולה בלעדיו, ובתקווה תגיע לגמר מולו ומול הניקס במה שיכול לחתום את עונה 2019-2020 בצורה הטובה ביותר. קליי כמובן מאוכזב שאינו יכול לקבל את הסופר-מקס, אבל בכל מקרה מחליט להישאר בגודלן סטייט, לנסות ולחזק את המורשת של הקבוצה.



המשאלה: דריק רוז חוזר לשיקגו

הסיבה: נוסטלגיה. פשט ככה. רוז הביא את הבולס לשיא בעידן שאחרי ג'ורדן ומאז הפציעה שלו הבולס לא מצליחים לחזור להיות רלוונטיים. לעומת הבולס, רוז בשנה האחרונה עשה קפיצה משמעותית, שינה את סגנון המשחק שלו ואומנם לא נראה כמו רוז של תחילת הקריירה אבל נראה כמו אבולוציה טובה ומעניינת לשחק נשמה. הבולס כמובן צריכים רכז כי כריס דאן זה לא משהו שאפשר לסמוך עליו. נוכחות של וטרן בקבוצה עם צעירים מבטיחים ומבטיחים למחצה היא חיובים, ואם רוז בדרך כלשהי יצליח להביא אותם לפלייאוף בשנה הבאה זה יהיה טוב לכולם. רוז יכול להיות גם מנטור טוב לזאק לאבין, שעוד אולי יצא ממנו משהו, רוז כמו לבין התבסס הרבה על האתלטיות שלו, וייתכן שיוכל לכוון את האנרגיות והיכולות של לאבין למקום טוב ויעיל יותר.



לסיכום, הולך להיות לנו קיץ משוגע והליגה תתהפך בתקווה שוב. אין ספק שיהיו המון הפתעות, והרבה תנועה של שחקנים. כתבו בתגובות את המשאלות שלכם!
לא רק קבוצות הנבא יעברו שינויים בקיץ הקרוב, גם אפליקציית מאניטיים ספורט שעזרה לאלפי אוהדים לא לפספס את רגעי האמת ולהתעורר לרגעים החשובים של הפלייאוף. אנחנו רוצים להמשיך ולהשתפר לקראת העונה הבאה ונשמח לשמוע אתכם. אם יש לכם משאלות או הצעות לשיפור האפליקציה, אנחנו נשמח לשמוע.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

    1. זה טרייד טוב ומעניין בהחלט. קצת מתבאס עליו בשביל cj אבל יכול להיות בסוף גם לטובתו אם זאיון יתפתח למפלצת שהוא צפוי להיות..

  1. תודה.
    אני מצטרף רק ל:
    דוראנט לניקס
    קליי נשאר (לא משאלה, מובטח יותר מהשמש העולה)
    קרטר לקונטנדרית – אבל כזו שתיתן לו דקות
    עם קוואי אני על הגדר

  2. משאלת הלב שלי:
    טרייד על סרבר. מישהו? לא? אני מוכן להכניס לעסקת החבילה את בחירות הדראפט העתידיות של הסאנס ב-5 השנים הבאות. לא?
    .
    לא, דובי. להסכים להחליף את סרבר בדולאן זה כמו להסכים להחליף סרטן עור בשחמת כבד.
    .
    וקצת יותר ברצינות. כל מה שאני רוצה זה שסרבר יהיה עסוק. שמשהו אחר שהוא לא הסאנס יעסיק את מחשבותיו, ושייתן לצוות המקצועי לנסות לקבל החלטות מושכלות בשקט.
    כן, אני יודע שהסיכוי שזה יקרה דומה לסיכוי לראות כתבה על "איך בוחרים סטייק משובח" בלי לראות תגובות "בשר זה רצח!" בטוקבאקים.
    .
    זה משאיר אותי עם אופציה אחת בלבד. מזל.
    לקוות שההערבות של סרבר בנעשה בקבוצה יוליד מהלך לא צפוי, כזה שינחית בקבוצה יש מאין איזה נאש 2.0
    (אם להיות כנים, אפילו אלילת המזל מתפקעת מצחוק כאשר היא מתבוננת בתגובה. יש דברים שאפילו היא לא מסוגלת לעשות…)

      1. אם כך,
        מה שהתנהל אצלי בחצר בסוף השבוע האחרון, זו המקבילה הקולינרית לפרק הלפני אחרון של משחקי הכס…

  3. פוסט יפה, מקורי ואופטימי. ממש מעולה, תודה רבה רן.
    .
    ניקס – מסכים עם שחר (וגיא) דלעיל – נכון לעכשיו זה גיא הריגה לכשרונות כדורסל. צריך לשמוח שזינגר, פרימדונה ככל שיהיה, יצא משם, ולהימנע משליחת כשרונות נוספים. אם יצליחו לעשות משהו חיובי עם הצעירים שלהם, ע"ע ברוקלין, אפשר לשקול שינוי של המדיניות הזו.
    .
    קיירי הלייקרס – לצערי אתה צודק, נראה שלברון יודע להסתדר עם קיירי, וקיירי יודע להסתדר עם לברון. עם אחרים שניהם, כנראה, פחות מסתדרים. לכאורה זה טוב, מצא מין את מינו, אז למה לצערי? בעיקר בגלל שזה קצת חבל שקיירי לא יהיה/יכול להוביל קבוצה בעצמו. ואם לא לייקרס, אין לי בעיה שקיירי ילך לניקס, שם יכול לעשות שטויות מבלי להרע את מצב המועדון הגרוע בכל מקרה.
    .
    דייויס – נראה לי סוג של קיירי ולכן לדעתי אם יגיע ללוס אנג'לס זה לא יהיה לקליפרס, הלוגו לא העיף את פול, גריפין ודיאנדרה כדי לקבל פרינססה חדשה, יתכבד וילך ללייקרס או לניו יורק.
    .
    לא יודע מה להגיד על האריס בדנבר. מצד אחד הם צריכים עוד משהו, מצד שני לא בטוח שהאריס הוא האיש, בעיקר בגלל ההגנה.
    .
    קראתי בשקיקה שהספרס מחפשים הצעות על דרוזן, לא יודע אם זה נכון, אבל אשמח להטריד עבור שחקנים צעירים ובחירות.

    1. מסכים. הרגשתי ככה גם כשסיימתי לכתוב. מצד שני עדיין יושבים על אמביד וסימונס. רק צריך לשמור על הבריאות של אמביד ולהביא מישהו שיעזור לסימונס לעשות את הקפיצה הבאה. וכן אפשר וצריך להחתים עוד איזה שחקן, עדיף עם נסיון בפלייאוף שיידע לתת עבודה כשצריך.

  4. תודה רן, כיף לקרוא. העלת כמה משאלות מעניינות – אני הייתי רוצה לראות את ווצ'ביץ' בקינגס (יצור קבוצת התקפה מדהימה) ואת בן סימונס מפתח ג'אמפ שוט. קונלי הרבה יותר מתאים לאינדיאנה לדעתי.

    1. ווצ'ביץ' בקינגס מעולה. יש שם קבוצה מרגשת בלי ספק.
      משאלה של בן סימונס עם ג'אמפ זה משהו שאני לא בטוח שאלוהי הכדורסל יכולים לעשות לצערי…
      קונלי באינדיאנה גם נהדר. היה לי פשוט קצת חזון שבדטריוט הוא וגריפין עוד יכולים לתת פוש אחרון יחד. אבל תכלס במצבם הבריאותי רוס הסיכויים שלא יקרה.

  5. המשאלה המעודכנת: קוואי נשאר בטורונטו ווינס קארטר חוזר לטורונטו עושים עוד עונה מרשימה בפלייאוף. אולי אפילו אליפות!

  6. משאלות קיץ שלי
    דוראנט נשאר בווריירס ואם לא אז רק לניקס יחד עם AD.
    קליי נשאר בווריירס ודריימונד מאריך חוזה שנה לפני הזמן.
    עד כאן הווריירס
    קוואי לקליפרס לנסות לקחת אליפות שלישית בקבוצה שלישית
    מידלטון או מילווקי או דאלאס עם לוקה ופורזינגיס.
    ווציביץ לסקרמנטו במקום קואלי סטיין.
    לונזו לפיניקס.אני ממש חושב שהוא יצליח שם
    במידה ודוראנט נשאר בווריירס אז AD ללייקרס
    קמבה לניקס
    קיירי וגימי באטלר לנטס

    עוד מעט נבדוק את שוק השחקנים החופשיים ונעלה עוד אפשרויות

  7. יופי של טור, רן. משאלות שלא נראות הזויות. הרבה מהן עלולות להתממש. לי יש שלוש משאלות:
    1)קומיסיונר יותר צעיר ומודרני מסילבר. הוא מחזיר את הליגה שנים אחורה בגלל הטיפוס השמרני שהוא. הליגה חייבת לפרוח עם המודרניזציה של העולם במקום להישאר עם תובנות של המאה שעברה.
    2) שלניקס תהיה סוף סוף קבוצה רצינית
    3) שפט ריילי יתפטר, וגם במקומו יבוא צעיר נמרץ, פיקח, שיהפוך את מיאמי שוב להיות קבוצת-על.

    1. מחזיק אצבעות שטייטום ובראון יעשו שנה הבאה את הקפיצה שכולם ציפו מהם לעשות. ושהם ישתחררו מהעול של קיירי ויחזרו לשחק עם חיוך.
      משם דני איינג' כבר ידאג ליתר.

  8. אני לא רואה קבוצה מחתימה את באטלר כשחקן מספר 1 , אם ג'ימי באטלר הוא השחקן הכי טוב שלך אין לך סיכוי לנצח בפליאוף
    בלי קשר שגם באטלר וגם האריס כבר סגורים בפילדלפיה , פילדלפיה הציעה לשניהם חוזה מקס יום אחרי שעפו מהפלייאוף

  9. אחלה אחלה
    והנה תקווה קטנה שלי, שמלו ימצא קבוצה. אולי איזו פניקס או שיקגו או קבוצה אחרת שצריכה בעיקר טנקינג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט