הראפטורס והבאקס שוברות את התקרה במשחק מספר 6 / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הראפטורס והבאקס שוברות את התקרה במשחק מספר 6 / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

03:30 שעון בית זית, טורונטו ראפטורס – מילוואקי באקס, טורונטו מובילה 2-3

 

איך הגענו עד הלום?

תקרה היא ככל הנראה מילת המפתח למה שקורה בטורונטו ובמילוואקי השנה.

טורונטו

הקבוצה נמצאת בצמרת המזרח כבר לא מעט שנים אך לא הצליחה לחצות את מפתן הלברון ולהגיע לפיינלז. ב-2016 הקבוצה ניצחה 53 משחקים וסיימה במקום השני במזרח, ובפלייאוף הפסידה רק ללברון אחרי 4-2 בגמר המזרח. רבים – אוהדים, בעלים ואף יריבים – ציפו שהקבוצה המוכשרת מהצפון תמשיך לעבוד ולהשתפר, אך ב-2017 טורונטו ניצחה "רק" 52 משחקים, סיימה "רק" במקום השלישי, וההפסד, שוב ללברון, הגיע כבר בחצי הגמר, והפעם בסוויפ. 2018 החלה בקול תרועה רמה עם מאזן של 60 ניצחונות שהבטיח את המקום הראשון במזרח ויתרון ביתיות עד לגמר האזורי, אבל התוצאה הסופית הייתה זהה – שוב הפסד בחצי הגמר, שוב ללברון, ושוב בסוויפ.

אפשר היה להסתפק בכך – הקבוצה הלא אמריקאית היחידה בליגה, בלי שוק גדול וללא הילה היסטורית, יכלה לטפוח לעצמה על השכם, להמשיך לשפר את מצבם רוחם של כמעט 40 מיליון קנדים במשך חודשי החורף הקפואים ולסיים את העונה באפריל-מאי עם בוא האביב. מה רע?

אבל יוג'ירי החליט אחרת. כנראה בגלל שיוג'ירי לא מקבל את מושג התקרה. אם היה מקבל, כנראה שאף אחד מאיתנו לא היה שומע עליו לעולם. כשחקן, לאחר ששיחק מעט במכללות בארה"ב ולא הצליח להתקבל לליגה הטובה בעולם, שיחק מספר שנים בצרפת, בלגיה ובריטניה, לא בדיוק מעצמות הכדורסל של היבשת. כסקאוט, בילה את השנה הראשונה שלו בקריירה כשהוא עובד ללא תשלום (!) עבור אורלנדו (!!). בדנבר כבר הצליח לקבל שכר עבור שירותיו, עבר לטורונטו שם קודם עד לתפקיד סגן GM, ושב לדנבר כ-GM האפריקאי הראשון בליגה. זו כשלעצמה הצלחה מסחררת ושבירה של תקרה גבוהה ביותר.

בדנבר גילה יוג'ירי את מורכבות היחסים בין מועדון לכוכב הראשי שלו, כשמיודענו שמנמלו, אז עדיין בגירסא הדיאטטית, ביקש לנטוש את הרי הרוקיז לטובת ניו יורק המעתירה. נראה שיוג'ירי למד לקח מהפרשה, ומאז לא היסס להטריד כוכבים בעצמו – עם שובו לטורונטו הטריד את רודי גיי לסקרמנטו, הסכים להטריד את לאורי לניו יורק (דולאן טרפד), ובסופו של דבר לאחר שלושת ההפסדים הרצופים ללברון, הטריד את הכוכב הגדול שלו, דרוזן, עבור… עבור… עבור מה באמת?

שאלה טובה, שהתשובה הסופית והמלאה עליה תיוודע רק בשנים הבאות. אבל ללא קשר לתשובה הסופית, הנכונות לעשות את השינוי, למרות הסיכונים הכרוכים בו, מעידה על אומץ, נחישות וחוסר נכונות להתפשר על תוצאות טובות אך לא מעולות.

ולא שהדרך הייתה סוגה בשושנים – התחלת הפלייאוף בהפסד ביתי לאורלנדו (!!), העלתה חששות, (אני מתקשה לכתוב אורלנדו בלי סימני קריאה, מסתבר, אבל כנראה שבצדק…), ההפסד במשחק השני בבית מול פילי, ההעלמות של חלק גדול מהרוסטר בפלייאוף, וכמובן שני ההפסדים הראשונים למילוואקי. כל אלו גרמו לסימני שאלה רבים להיערם סביב ההחלטות בשנה האחרונה, אבל במשחקים האחרונים, ובוודאי בניצחון החוץ האחרון במשחק החמישי, נראה שיוג'ירי מקבל בדיוק את מה ששילם עבורו וביוקר – קבוצה חזקה, מנוסה, קשוחה, לומדת וקרת רוח שמדלברת במאני טיים.

כשחושבים על תקרה, ותקרת זכוכית, בדרך כלל הדימוי הוא של התנפצות גדולה ועתירת רסיסים, אבל נכון לעכשיו התקרה של טורונטו גובהת באופן איטי והדרגתי בתהליך דמוי חציבה – סדרה אחרי סדרה, משחק אחרי משחק, רבע אחרי רבע, פוזשן אחרי פוזשן. מאד ספרסי וממפיסי מצידם, ולא במקרה.

לכן בנקודת הזמן הזו, ולפחות בכל הקשור לפלייאוף הזה ולסדרה הזו, נראה שיוג'ירי, וטורונטו כולה, יכולים לשמוח על הסיכון וההעזה בניהול הרוסטר. נכון, לברון כבר לא במזרח, אבל גם פילי ובוודאי מילוואקי הן קבוצות חזקות, הסדרות מולן צמודות מאד, ונדרשת איזו איכות מנצחת שטורונטו של דרוזן לא הצליחה ליצר בשנים הקודמות. זה היה קריטי נגד פילי וזה קריטי לא פחות נגד מילוואקי.

מילוואקי

מילוואקי גם היא מתגוששת עם תקרה משלה עצמה, רק הטיימליין קצת יותר צעיר ובוסרי.

גם כאן יש לנו עסק עם קבוצה משוק נידח, שאינה מאריות הליגה, ושלא זכתה בתואר "מאז ימי קארים וביג או הרחוקים, כשהוויקינגים הגיעו לאמריקה", (© דה שוט). אחרי שנים ארוכות של דשדוש, התמזל מזלה, או היטיבה לבחור, בדראפט 2013, במקום ה-15, יווני/ניגרי ארוך שהפך למפלצת כדורסל שמשתפרת כל שנה. מאז הגיע לליגה קלע יאניס 7, 13, 17, 23 ואף 27 נקודות בעונת 2018, כשבדרך הוא מכפיל את מספר החסימות, החטיפות והריבאונדים, משלש את מספר הזריקות והאסיסטים, וגורם לקבוצות שבחרו לפני מילוואקי לתהות מדוע העדיפו עליו שחקנים כמו אלכס לן, נרנלס נואל, MCW וכמובן אנתוני בנט.

ועם זאת, גם הנהלת מילוואקי לא ראתה בשיפור המתמיד הזה הצלחה מספקת, וג'ייסון קיד פוטר במהלך העונה הקודמת. מחליפו, ג'ו פרונטי, אמנם לקח את הקבוצה לחצי גמר המזרח שם הפסיד בשבעה משחקים רק לבוסטון, אבל המועדון חיפש דמות שתוביל את הקבוצה בשנים הבאות ובחר במייק בודנלהוצר, שאחרי שזכה בארבע אליפויות בספרס לקח את אטלנטה ב-2015 כל הדרך עד לגמר המזרח שם נתקל גם הוא בתקרת הלברון. לא מיותר לציין שגם טורונטו ראתה בבודנהולצר מחליף אפשרי לקייסי, אך קואץ' באד העדיף את מילוואקי.

בודנהולצר שינה את שיטת המשחק של מילוואקי שהפכה מקבוצה שכמעט לא זורקת משלוש לאחת הקבוצות המשלשלות ביותר בליגה. קווי הדמיון לקליבלנד של לברון ניכרים כשהקבוצה מתבססת על יאניס כמפצח הגנות ומאפשר זריקות חופשיות לקלעים. שחקנים חופשיים מתאימים דוגמת לופז ואיליאסובה צורפו, ההגנה השתדרגה פלאים, ומילוואקי דהרה את כל העונה הסדירה למקום הראשון ומאזן נפלא של 22-60, בדומה ל… טורונטו של שנה שעברה… השיפור בקבוצה איפשר ליאניס לשפר יעילות – הוא שיחק פחות (33 דק'/37 דק'), אבל זרק באותה מידה (10), כשהוא קולע יותר טוב (54.5%/59.9%), ומשפר ריב' (10/12.5) ואסיסטים (5/6). וגם כאן, נראה שהנהלת מילוואקי קיבלה את ההחלטה הנכונה.

במזרח כמו במזרח, הסדרה בין הראשונה לשמינית לא הייתה קשה במיוחד, והקושי הראשון של מילוואקי היה הפסד הבית במשחק הראשון מול הסלטיקס. הפסד כזה, לקבוצה מנוסה שהדיחה אותה בשנה שעברה, בהחלט יכול היה להשפיע על המשך הסדרה, אבל מילוואקי עמדה באתגר ומחצה את הסלטיקס בארבעה משחקים רצופים, שניים מהם בחוץ, על מנת להעפיל לגמר. המומנטום, כידוע, נמשך עם שני ניצחונות בית רצופים, והדרך למפגש עם הלוחמים נראתה באופק.

אבל אז פתאום הופיעה לה איזושהי תקרה.

מה השתנה שם פתאום, בשלושת ההפסדים הרצופים, האחרון שבהם בבית? ישנם מגוון הסברים אפשריים, חלקם מתייחסים לכל משחק בנפרד, ולהתאמות השונות, אבל הסיבה הבסיסית, לדעתי כמובן, היא הניסיון והבגרות העדיפים של טורונטו שגרמו לכך שבמשחקים האחרונים טורונטו קצת יותר טובה ממילוואקי – קולעת קצת יותר טוב, מקבלת החלטות קצת יותר טוב, ומגיעה עם קצת יותר אנרגיה, והקצת הזה מספיק בדיוק על מנת להכריע במשחק בין שתי קבוצות ברמה פחות או יותר דומה.

ובינתיים, בסדרה

בחינת הנתונים הסטטיסטיים של חמשת המשחקים ביחד מעלה מספר נקודות מעניינות (כל הנתונים להלן הם ממוצע למשחק בסדרה עד כה אלא אם נאמר אחרת):

רוטציה

בטורונטו 9 שחקנים מקבלים דקות משמעותיות – קוואי 41, אחריו לאורי 36, סיאקאם 35 וגאסול הקשיש עם 33 דקות. דני גרין ו-ואן-ווליט עם 26 לכל אחד, הראשון יותר במשחקים הראשונים, השני יותר במשחקים האחרונים, פאוול עם 24 ואיבאקה עם 20. במילוואקי 8 שחקנים כאלה כשיאניס 38, מידלטון 36, לופז 32, ברוגדון, מהספסל או מהחמישייה, עם 30, ובלדסו והיל עם 29. מירוטיץ' 20, איליאסובה 15 וקונאטון סוגר עם 12 דקות למשחק. סך הכל התמונה מאוזנת למדי – שתי קבוצות עמוקות ואיכותיות עם 3-4 מחליפים ברמת פלייאוף.

 

התקפה והגנה

בהתקפה ההבדלים בין הקבוצות קטנים – מספר הזריקות זהה (90 מהשדה, 40 מתוכן מעבר לקשת, ועוד 28 מהעונשין), וכך גם אחוזי הקליעה (TS% 53% לשתי הקבוצות). ההבדל הוא באחוזים מהשלוש כשטורונטו, שהחלה את הסדרה עם אחוזים מזעזעים התייצבה בינתיים על 36%, בעוד שמילוואקי מדשדשת עם 30% בלבד, וגם באחוזים מהעונשין כשטורונטו עם 82% מול 73% למילוואקי. מספר האס' עומד על 28 במשחק, נתון נאה לכל הדעות – כוכבים אינטרגלאקטיים או לא מדובר בקבוצות לתפארת. מילוואקי מאבדת מעט יותר עם 12.4 מול 11.8, אבל גם קוטפת 11 ריב' בהתקפה מול 8.5 של טורונטו.

גם בהגנה ההבדלים מזעריים – מילוואקי קוטפת מעט יותר ריב' (43/38), וקיים שיוויון מוחלט במספר החטיפות (7.5) והחסימות (6).

ואם היה חסר איזשהו נתון כדי להמחיש עד כמה הסדרה הזו תחרותית – אחרי 5 משחקים ו-250 דקות משחק מאזן הנקודות של שתי הקבוצות זהה ל-ח-ל-ו-ט-י-ן עם 546 נקודות שמביאות לאופנסיב רייטינג של 106.8 נק' ל-100 פוזשנים. מתי הייתה הפעם האחרונה שבה שתי הקבוצות קלעו בדיוק את אותו מספר נקודות אחרי 5 משחקים? אין לי מושג, תשאלו את גיא.

השוואה בין כוכבית

קוואי משחק מעט יותר דקות מיאניס (41/38), לוקח מעט יותר זריקות (21/17) וקולע מעט יותר (9.6 סלי שדה/8). ההבדל המרכזי הוא ביעילות, כשלקוואי TS% של 59% וליאניס 53%, גם בגלל פערים משמעותיים ביעילות מהעונשין – שניהם זרקו 10 זריקות, כשקוואי קלע למעלה מ-9 ויאניס 6 בלבד – ולכן קוואי קולע 30 נק' מול 23 של היווני הצעיר. בסעיף מתנות – יאניס עם 6 אס', בעוד שקוואי, למרות מרכזיותו בהובלת הכדור, עם 4 בלבד. מצד שני, קוואי שומר טוב יותר על הכדור עם 2.5 איבודים מול 4.5 של יאניס. בהגנה – קוואי חוטף פעמיים מול חטיפה בודדת ליאניס, אבל יאניס חוסם 2.5 וקוואי פחות מ-1.

הדיפנסיב רייטינג שלהם דומה, כשיאניס עם 101 וקוואי עם 104 (מתוך 106 קבוצתי לשניהם), האופנסיב רייטינג מגלה שליאניס רק 100 בעוד שלקוואי 116 (ושוב, מתוך 106 לשניהם). את הנתון ההתקפי של לאונרד קל להסביר, בעיקר לנוכח ההחמצות של שאר הסגל בשני המשחקים הראשונים. הנתון ההתקפי של יאניס מפתיע – היתכן שהקבוצה קולעת יותר טוב בלעדיו??? – והתשובה מעט מורכבת אבל בכל זאת חיובית – בשלושה מהמשחקים אכן האופנסיב רייטינג שלו פחות טוב משל הקבוצה, בשניים מתוכם רק במעט אבל במשחק מספר 3, ההפסד הראשון בטורונטו, זכה ל-62 בהשוואה ל-93 קבוצתי. היוסג' של שניהם הוא 30%.

אני חושב שבסך הכל המספרים מתאימים למה שאנחנו רואים בעיניים – שניהם שחקנים מצוינים, אין ספק, אבל עד כה קוואי יותר יעיל ויותר יציב מיאניס.

מעבר לקשת

אחד המאפיינים הבולטים של הסדרה הוא אחוזי הקליעה מעבר לקשת, או ליתר דיוק, העדרם.

במילוואקי – את האחוזים של יאניס (31%) עוד ניתן להסביר בכך שהוא תמיד נשמר בקפדנות, קשה הרבה יותר להסביר את איליאסובה (23%), בלדסו (15%), ומירוטיץ' (19%). במקרה של האחרון, שהובא לקבוצה בדיוק בגלל יכולתו משלוש, התמונה קשה במיוחד – ב-22 דקות מירו זורק 6 פעמים לשלוש וקולע רק פעם אחת. ברור שחלק מהקרדיט הולך להגנה של טורונטו, אבל הירידה מ-43% בפלייאוף הקודם בניו אורלינס ל-29% בפלייאוף העונה ול-19% בסדרה עד כה היא מפתיעה מאד. לא חשבתי שאי פעם אגיד את זה, אבל יתכן שפציעתו של פאו גאסול פגעה במילוואקי בהקשר הזה.

גם בטורונטו הקליעה לשלוש ידעה ימים יפים יותר – ואן וליט אמנם מציל את המולדת עם 52% מדהימים (אחרי ה-7/9 התומפסוני במשחק 5), אבל סיאקאם עם 24% וגרין עם 21% מתחרים בחולשה של מילוואקי. סיאקאם צעיר, לא מלוטש וקרוב לוודאי שישתפר בשנים הבאות, אבל כל שיפור בסדרה הנוכחית יכול להיות משמעותי. גרין ותיק, מנוסה וכבר קבר שלשות בהצלחה בגמר אזורי ובפיינלז. בשנים האחרונות בספרס האחוזים ירדו מאד אבל במהלך העונה הסדירה בטורונטו דווקא חזר לעצמו כך שהירידה לא לגמרי מובנת. יתכן שהוא הפך איטי מדי לרמות האלה, או שהוא נותן את הכל בהגנה, אבל לדעתי הסטטיסטיקה תתיישר מתישהו, פשוט לא בטוח שבסדרה הנוכחית. אם כן, אלו יהיו חדשות רעות מאד למילוואקי.

 

נקודות מעניינות למשחק הלילה ולהמשך הסדרה

יאניס צריך למצוא את המוג'ו שלו, שאבד קצת במהלך הסדרה בכלל, ובשלושת המשחקים האחרונים בפרט. העיקר הוא כמובן היכולת לפרוץ לצבע ולפרק את ההגנה הקנדית. ממוצע הקצב בסדרה הוא 98.2, אבל כשמילווקי ניצחה, הקצב היה 101 ו-102, כשטורונטו ניצחה הוא היה 99, 95 ו-93 (בסדר הזה), כלומר טורונטו מאטה יותר ויותר את המשחק ומנצחת. אם מילוואקי תצליח להפוך את המגמה הזו, ולחזור לרוץ, היא בהחלט יכולה לנצח הלילה ואז גם במשחק השביעי. קל להגיד, קשה לבצע. הרכב נמוך וזריז כנראה לא יכלול את לופז, שהוא כרגע האופציה הטובה ביותר של מילוואקי לשלשה, ולא בטוח שזה מחיר ששווה לשלם. מה שכן, בדקות שלופז נח, יתכן שיש טעם לנסות הרכב נמוך וזריז.

אחת השיטות לעצור את יאניס הדוהר היא בעבירות, אבל עד כה המחיר שטורונטו משלמת על כך הוא נמוך יחסית – יאניס קולע 6/10 מהעונשין למשחק, כשההבדל מקוואי בהיבט הזה שווה עד כה בדיוק 3 נק' למשחק, ושיפור בהיבט הזה, ובקליעות העונשין של מילוואקי בכלל, יכול להכריע במשחק צמוד. האם ניתן לצפות לשיפור מהעונשין דווקא במשחק מכריע בחוץ? כנראה שלא, וכנראה שנרס והגנת טורונטו ימשיכו לשלוח את יאניס לקו לא מעט.

קריס מידלטון הוא כנראה הדבר הכי קרוב לכוכב שני במילוואקי. האחוזים שלו בסדרה כולה לא מלהיבים עם 52% %TS ו-33% לשלוש, אבל הם בעיקר לא יציבים – במשחק הראשון קלע 16% מעבר לקשת ומילוואקי ניצחה רק בשיניים, בשני 67%, בשלישי שוב 16%, ברביעי 57%, ובחמישי החמיץ את שתי הזריקות שזרק. הקורלציה אינה מושלמת, אבל לדעתי ללא משחק טוב שלו הלילה למילוואקי יהיה כמעט בלתי אפשרי לעבור.

התעלות של אחד מהקלעים שכשלו עד היום – מירוטיץ'/איליאסובה ואפילו בלדסו מכאן, גרין או סיאקאם, או ערב נפלא נוסף של ואן וליט מכאן – ולו רק אחד מהם, בהחלט יכולה להכריע את המשחק לכאן או לכאן.

אז יש לנו סדרה אדירה, תחרותית להדהים, בין שתי קבוצות מצוינות שמגביהות את התקרה שלהן ממש בכל פוזשן שעובר. בסופו של דבר תחרות שבירת התקרה הזו תוכרע בפוטופיניש, על סנטימטרים ספורים בזריקה, על עוד רבע צעד בהגנה, ועל עוד שבריר ריכוז בדקה המכרעת. לטורונטו יש יותר ניסיון, והמשחק המכריע אצלה בבית, אז אני נוטה להמר על חזרתו של קוואי לפיינלז לראשונה מזה חמש שנים.

 

מקורות: בסקטבול רפרנס, בית זית, דינודין.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 525 תגובות

  1. מעולה מאנו א מאנו. לצערי האיילים יוקרבו קורבן כנראה היום. אשמח להפסד של הראפס שאני לא סובל אישית אבל קשה לי לראות את זה קורה במשחק של סידרה עבור הראפס כי את ה7 במילווקי הם לא ינצחו.קאווי שובר צלחת על הראש של יאניס לצלילי הזורבה

  2. פריביו נהדר.
    .
    אספר לך מתי נרשם שוויון בנקודות בין קבוצות, אתה תנחש מיהן –
    2 הקבוצות הגיעו למשחק 7 בפינאלס, נכנסו לדקה האחרונה, שוויון בתוצאה, ושוויון נקודות כללי בסדרה.
    699-699.
    אחת מהן חצתה את ה-700 וזכתה.
    והתשובה?

    1. לברון היה שותף בנוסף גם לגמר צמוד במיוחד ב-2013,
      אז דקה וחצי לסיום ההיט היו ביתרון של 2 במשחק (כדור של הספרס), ובפיגור של נקודה אחת בלבד בשקלול המצטבר של הסדרה כולה.

  3. סקירה מעולה למשחק קריטי לשתי הקבוצות.

    ניחוש שלי – טורונטו הולכת לעשות היסטוריה הלילה.

    תודה רבה!

  4. מת על הכתיבה שלך – זעפרני השאיר נעליים ענקיות שאתה מצליח למלא בהצלחה וזו באמת משימה קשה…
    די כתבת הכל הלב אומר שמלווקי לא אמרה את המילה האחרונה ושהיא תחזיר הבוקר את הסדרה לבית – זה יקרה בעיקר אם שחקני המשנה יצליחו לשים את הכדור בפנים ואם יאניס יצליח להחזיר לעצמו את המוג'ו כמו שכתבת.
    מדהים כמה הם נאבקו מול פילי על הקליעה שלהם שפתאום באה להם הרבה יותר בקלות. איך שגלגל מסתובב לו.

  5. מעולה – צריך להיות הפרייויו למשחק השביעי בתקוה שיהיה…
    אני חושב שאחת הנקודות הכי משמעותיות שנגעת בהם היא הקצב. ברגע שטורונטו משחקים התקפות ארוכות גם במקרה של החטאה הירידה להגנה מסודרת יותר מהחטאות בהתקפות מעבר (ראה רבע ראשון משחק 5). טורונטו מוותרים על נקודה חזקה שלהם אבל כזו שהיא מרכזית אצל הבאקס.
    ושאלה קטנה לסיום – במה בדיוק פגעה הפציעה של פאו גאסול?

      1. אתה מסתכל על עונה אחת לפני שנתיים עבור שחקן מזדקן בשלהי הקריירה? יש עוד הרבה שחקנים מלפני שנתיים שהיו יכולים לעזור לבאקס. בפועל הוא אף פעם לא היה חלק מהקבוצה אז קשה להגיד שהפציעה שלו פגעה בהם. גם אם לא היה פצוע אני מתקשה לראות אותו מקבל דקות בסדרה. הוא מעולם לא קלע שתי שלשות למשחק בסדרה אפילו לא קרוב. זו אשליה.

        1. מסכים לגמרי. לכן כתבתי שלא חשבתי שאי פעם אגיד את זה… אבל אחרי שחשבתי מה בכל זאת יכול לצאת למילווקי מהעסקה המוזרה הזו, ואחרי שראיתי את אחוזי השלשות של מילווקי, אז ההגיון היחיד שאני יכול למצוא לעסקה הזו הוא שגאסול יכול לתת כמה דקות כשלופז נח – שלשות, קצת גוף בצבע, ואולי גם מסירות כשהמשחק קצת תקוע. בסדרה "רגילה" זה לא שווה יותר מדי, אבל בסדרה הזו כל פיפס קובע, אז זה יכול, אולי, היה לעשות הבדל של כמה נקודות.

          1. הביאו אותו כמו ברוב המקרים כתעודת ביטוח למקרה פציעה. אין לו ערך מוסף בסדרה הזו. הוא יתקשה מאד בקצב המשחק של הבאקס.

  6. פריוויו מדהים,עונג לקפה של הבוקר,
    מחמאות לשף,תודה
    לראס א שטן,החלפנו סטוק, תולעי שיקוץ חוררו את הטיטולים,
    החבילות החדשות בדרך אליך ,הפעם יעבוד

    1. באמת כיף של שבת בבוקר, אנשים קמים באיזי, שותים קפה, אוכלים משהו.
      קוראים פריביו סבבה, מדברים עם אנשים אחרים על כדורסל, מתכוננים לערב. תענוג.
      אז למה ככה? למה אתה ממשיך עם זה?
      תולעים, שיקוץ, טיטולים – למה אתה חייב להגיע ולירוק?
      אתה חושב שזה מצחיק מישהו? לא הצחיק בפעם הראשונה, לא בפעם המאה.
      אתה חייב להוציא עצבים? יש מקומות אחרים.
      רוצה להציק לאחרים? מה הקטע שלך, באמת?
      אתה בנאדם מבוגר. מה הקטע שלך כל פעם לבוא ולכתוב, קקה פיפי? באמת: מה מציק לך?
      רוצה תשומת לב? הנה, קיבלת.
      ועכשיו תפסיק. די.

      1. אותו זה מצחיק, וזה כבר חשוב.
        גם אותי זה מצחיק.
        גם עוד כמה פה.
        לא רוצה, אל תקרא.
        אתה זה שמבאס כאן, מפריע ורוצה תשומת לב.
        אתה זה שרוצה להציק לאחרים.
        לא תצליח

      1. האמונה למאמינים אסף,אנחנו בדקנו עם קוראת בקפה,
        ועל פיה ,הוצאנו טיטול מיוחד מהפס היום,טרי,רק ללאורי,עם מלא חמסות,
        צבע אישי ( ירוק קיא )
        והשבעות על כל הבגאז,אנטי נזילות.נו ראס,קיבלת את הסטוק החדש?איך מרגיש?
        איכותי א' א'
        וכדי להראות שאין כעסים,הוצאנו טיטול אישי לאנונימי,מרוב דיבורי קקי,שלא יברח לו באמצע הבלוג,
        ממי שכמוהו😍

  7. אנונימי,איזה עצבים?,
    אותי ועוד כמה יחידי סגולה פה ,זה משעשע,
    תמשיך בעניינך,את שלי תעזוב בשושו,
    מתי כתבתי קקי ,ימפגר?
    קקי קקי קקי,בגללך זה נדבק כמו שלשול,אשמתך אנונימי

  8. העומק של הכתיבה של מאנו מיקי, לפחות, לדעתי יותר מהעומק של הקבוצות.
    עשרות כתבות מדהימות ומאות תגטבות ענקיות
    למיקי הענק.
    השיחה עם גילרי (עוד ענק) כיפית.
    חתיכת סידרה מקווה ל7 ושהטובה יותר תקח.
    קוואי מרשים מאד, אולי בכל זאת פגעו בו בספרס והוא סטייל גבר מיושן לא מספר, והאשמה נופלת עליו ועל הדוד שלו.
    למרות שמיקי ומ'א הביאו חלום שקאווי יחזור, פנטזיה שלא תקרה לצערנו, מצא בית עכשווי. או אצל הרשע מהלייקרס.
    שנהנה

  9. ואווווו איזה כיף של פריוויו. תודה רבה (:

    ראס א שטן(שמעון) אין בינינו שום דבר וזה לא אישי, כמות השטויות שאתה כותב בחודש האחרון היא כבר מעבר למביכה. כשתסתיים העונה אצטרך פוסט מיוחד בשביל לתקן את כמות השטויות שאתה פולט בדמות "עובדות".

  10. נתוני העבר שאתם מביאים לא רק שלא ידענו
    אלא גם שכחנו. זה מצוין.
    הפיכת בהאודצנלר במילווקי לשלשות ועוד
    המסע של יוגיני מאפריקה לאירופה ואמריקה
    כמה פוסטים מצוינים בפריוויו אחד.
    יאניס יקלע 33 בעונה הבאה לפי ה 7 13 17..
    למרות רפות הבנה שלי בחשבון.
    כתבה שהיא בין מצוינת ליותר מידי טובה 😇

  11. מאנו מיקי המופלא אתה מזמן ברמה אדירה
    של עידו גילרי,
    גיא רוזן
    זעפרני
    מידן
    אפלטון
    עמית
    פאקו
    רון
    שכל אחד מהם ואתה כותב בדרך הכי מדהימה
    בדרך שלו.
    כולם 1000 מתוך 100.
    ואם ערבבתי בין 2 אתרים אז לא
    זה אתר אחד בשבילי שיתאחד בעתיד.

  12. שכחתי בטח עוד שמות כמו האשך ונו פאני סטף
    ואחרים שאהובים מאד,
    תודה למגיבים ב2 האתרים שזה אתר אחד
    וסליחה שלא ציינתי שמות רבים יותר

  13. פריוויו מ ע ו ל ה !

    לא טריוויאלי בכלל לחדש ולהוסיף תוכן איכותי על הסדרה הזו והביצוע של מאנו(מיקי) ממש מעניין, זורם ואיכותי.

    בטח הזכירו את זה באתר קודם אבל אם פאו גאסול היה משחק אז היו לנו שני מאבקים בין אחים בגמרים האזוריים ( סטף-סת', מארק -פאו) בפעם הראשונה אי פעם.

  14. עושה כבוד לשם מאנו, הפריוויו שלך מיקי. תותח (גם מאנו המקורי…)
    .
    יש לנו כאוהדים את הנטיה "לחפש אשמים". קבוצה אחת מפסידה, אז כנראה הם עשו משהו לא נכון.
    אבל לפעמים רואים כדורסל בו 2 קבוצות מצוינות משחקות כדורסל, ומה לעשות רק אחת יכולה לנצח.
    2 הקבוצות נותנות הגנה מהמעלה הראשונה,
    ל-2 הקבוצות צוותי אימון שמבצעים התאמות ושינויים קטנים ממשחק למשחק,
    כאשר הסיבה היחידה שזו מילווקי עם הגב לקיר, ולא טורנוטו היא שבסופו של יום הם הכניסו באחוזים טובים יותר את המבטים הפנויים שהם יצרו לעצמם –
    לטורונטו היו בסדרה כולה 125 ניסיונות פנויים לחלוטין מה-3 מהם הם קלעו 37.6%
    למילווקי היו בסדרה כולה 120 ניסיונות פנויים לחלוטין מה-3 מהם הם קלעו 32.5%
    .
    הנתון של טורונטו לא מפתיע – הם טיפסו מ-7.8 שלשות מסוגזה בעונה הרגילה ל-9.4 בסדרה מול מילווקי, וזה בגלל שכשיטה, מילווקי מאפשרים יותר מבטים פנויים מה-3.
    מה שכן חריג זה האחוז של מילווקי שבסדרות הקודמות בפלייאוף קלעו את אותן זריקות בכמעט 37%
    אם מילווקי היו שומרים על אותם 37%, יש בהחלט מצב שברגע זה (שבת אחה"צ) אנחנו היינו בעיצומם של כתיבת פוסטים על מילווקי – גולדן סטייט, אחרי שהבאקס ניצחו 4 – 1 את טורונטו.
    .
    אבל כזהו הכדורסל –
    לשפיץ של הנעל יש משקל גדול לפחות כמו טיבם של צוותי האימון, או יכולתם של הכוכבים הגדולים.
    זה גם מה שהופך את המשחק לכל כך מעניין.

  15. תודה מאנו-מיקי, אחלה פריוויו
    זאת השנה של יאניס, מילווקי לוקחת הערב (אפילו בדו ספרתי) פורצה ויסקונסין

  16. תודה על הפריוויו המושקע!
    קוואי סחב את טורונטו לבד עד לפני שני משחקים, ופתאום הצוות המסייע העלה הילוך והגיע בשעה טובה לפלייאוף.
    פעם ואן וליט, פעם גאסול, פעם לאורי, איבקה, תמיד יש לקוואי עזרה.
    אם זה ימשך היום, הם במצב טוב, אני מאמין שזה יקרה
    למילווקי קשה להעלות הילוך כי החברה' שלהם הופיעו בפלייאוף כבר מהרגע הראשון. אולי מידלטון יכול להשתדרג קצת, אגב, מה עם קונאטון?

  17. מאנו פריווי נהדר כרגיל!
    מקווה שהפציעה של קוואי לא תשפיע יותר מידי, ושטורונטו ינצחו ב6 או ב7 (משחק 7 תמיד נחמד).
    יוג'ירי אכן סיפור נהדר, ורק בתחילת הדרך – מאחל לו שיצליח להשאיר את קוואי ואולי אפילו להביא עוד שחקן בקיץ.

  18. נפלא מאנו.
    אני חושב ומקווה שטורונטו יסיימו את הסיפור היום.
    די נמאס לי מיוסטון של המזרח.
    טורונטו מהנים יותר, מגניבים יותר, הכוכב שלהם שחקן כדורסל טוב הרבה יותר, והם ייתנו פייט רציני יותר בגמר.
    יהיה משחק מצוין.

    1. נו בטח אשך,
      פאר היצירה של המפעל של פופ ושות'
      קוואי מ-ד-ה-י-ם.
      איש מוזר ומעניין,אבל לא מזיק,ושחקן טופ של הטופ

  19. תודה רבה מאנו.

    מתחבר למה שגיא כתב, שתי קבוצות שעושות הכל כדי לנצח את הסדרה. שתיהן טובות, אבל מנצחת יש רק אחת ולפעמים המזל קובע. מקווה שטורונטו.מקווה שקוואי. מקווה שינצחו גם את הגולדן בויס.

  20. נתון די מדהים מהמשחק הקודם:
    החמישייה של הבאקס (בלדסו,ברוגדון,מידלטון,יאניס ולופז) שיחקו יחד 15 דקות במצטבר וניצחו בזמן הזה 45-26 כשהם קולעים ב70 אחוז מהשדה!.
    בשאר 33 הדקות הם הפסידו ב25 הפרש וקלעו רק 34 אחוז.
    הגיע הזמן של באד לזנוח את הרוטציה המדוקדקת והמחושבת מראש ולתת לחמישייה דקות משמעותיות יותר יחד.

  21. וואו איזה פריוויו, לבטח הטוב ביותר במרשתת.
    .
    לשמחתי, הסדרה הזו סידרה לי מעורבות רגשית- אני לגמרי בעד הדינוזאורים.
    מאמין שיהיה משחק צמוד ועצבני. כמו שנכתב בסיקור, יום יוצא דופן של שחקני המשנה יעשה את ההבדל.
    לטורונטו אסור להגיע לגיים 7. צריך לסגור את הסדרה בשישה משחקים ולתת לקוואי לנוח עד הפיינלס.
    אם טורונטו לוקחים את המשחק, זה יתאים להימור שנתתי בתחילת הסדרה (טורונטו ב-6. תגובה 31. 75% מהגולשים בחרו במילווקי. גולשים ידועים אחרים הימרו על הצבאים עם סוויפ בואכה סוויפ ג'נטלמני).
    .
    http://www.hoops.co.il/?p=158352

  22. ע"פ ONE הפועל באר שבע מקבלת אירופה בגלל שמכבי חיפה לא מפסידה לנתניה, אני מקווה בשביל הדרומיים שהם לא משקרים.

  23. A giant. A supernova in the sky of modern literature. Like the brilliant alchemist who somehow manages to combine seemingly contradictive elements into rich and subtle tales; bleak but redemptive-horrific yet humane. An extraordinary novelist that offers a glimpse to the lifes of extraordinary people, Grossman produces one Chef d'Oeuvre after another with the ease and comfort of a truely skillful maestro. Probably one of the most important writers of our contemporary and argueably one of its best. Grossman simply knows no way of writing apart from the utterly beautiful

  24. פינצ'ר אם ברצלונה לוקחת גביע אתה צריך לקבל תמונה של אלוף. שחדרה תנצח את בני יהודה אחרי שזו ניצחה את מכבי תל אביב? (שהביסה את באר שבע)

  25. מאנו דה מאן – כל הכבוד. פריוויו לפנתיאון!!
    וכתושב בית זית (אנחנו שכנים?) מרגיש לי כאילו הפריוויו נכתב במיוחד בשבילי. נשבע שלקח לי רגע לקרוא שוב ולנסות להבין למה לעזאזל "שעון בית זית".

    הראש אומר טורונטו, הלב בענק אחרי מילווקי. גם בעד הגריק פריק שילמד את האמריקאים שונילים אירופאים יודעים לשחק (טוב נו, לא וניל, אבל בכל זאת אירופאי), וגם כי מאז השביתה האיטלקית של קוואי בסאן אנטוניו, אני נגדו באופן כללי.

    גו באקס!

  26. הראפטורס מניעים את הכדור יפה דבר שלא היה אצלם מקודם בפלייאוף.. .. אנטטקומפו ממשיך בשלו ולא לקלוע עונשין..

    1. בוגי במצב של חזרה למשחק 1
      העוגייה כנראה יחמיץ את 2 המשחקים הראשונים על-פי הדיווחים אבל דעתי היא שהוא סיים את העונה

    2. דוראנט בינתיים 'אאוט' למשחק הראשון. אני אתפלא מאד אם קאזינס יהיה כשיר לחזור אפילו אם יקבל אוקיי מהרופאים

  27. זה משחק לגברים. מי שאין לו גאטס, שיילך לחפש משחק אחר. ממש משחק על הכיפאק של שתי קבוצות שנלחמות על חייהן כי אם מילווקי מנצחת, זה סוף הסיפור. טורונטו יודעת שהיא חייבת לעשות סזאת הערב.

  28. סיאקם איש המפתח היום.
    גרין ממשיך עם כשרונו המיוחד להחטיא את הזריקות שיכולות להרים את האולם ולקבור את היריבה.
    שבעתי די מאלה בספרס בשנים מאז 2014.

  29. אם טורנטו לא מנצחת את המשחק הזה היא תפסיד בסדרה.. כלומר המנצחת של היום היא העולה לגמר..
    לא בהכרח נכון מאוד אבל תחושת בטן שלי..
    בינתיים מתפתח משחק פלייאוף טיפוסי מהסוג העסיסי של פעם עם התעלות של הכוכבים הגנות חזקות והמון עצבים

  30. הגריק פריק כבר שכח מתי היתה לו הכניסה האחרונה החופשית לטבעת. עוצרים אותו לפני שהוא מגיע ואז הוא די חסר אונים

    1. הוא הרבה יותר חד היום. אמה אחרת לעומת המשחקים הקודמים. הוא מוציא את המסירה הרבה יותר מהר וב-2 דקות הוא סידר. שלשת פינה להיל. שלשת TOP OF THE KEY לברוגדון וחצי מרחק לאיליאסובה.

    1. הטיטול שלך בהזמנה אישית מוכן אנונימי,
      איסוף עצמי ,שליח עד הבית או שליח + הדגמה ממי?

  31. מעבר לכל ההתלהמות פה, את המשחקים עד עכשיו נצחו ההרכבים השניים. היום קואץ' באד שהוא העי טוב בביזנס, מושך את ברוגדון ויאניס לתוך ההרכב השני וקוצר את הפירות RIP IT

  32. מדהים, טורונטו משחקת בלי שוטינג גארד בהתקפה. קבוצה עם נכות התקפית בסיסית
    אולי היא תעבור את השלב הזה, אבל בפינאלס היא תישחט.
    כי הווריורז, גם במשחקים חלשים ומתוך שינה, עושים כמות נקודות שטורונטו יורקת דם להגיע אליהם
    יופי של הגנה, אבל בסוף צריך לשים את הכדור בסל….

  33. רבע וחצי וגאסול עדיין לא זרק זריקה אחת עדיין.. מוזר לי החוסר שימוש בו.. זה לא שהוא משחק נגד בן וואלאס.. הראפטורס חייבים לנסות לתת לו את הכדור בטופ אוף דה קיי לנסות לפחות שיבנה את ההתקפה משם..

  34. קאט לדיון סחיטת עבירות מתקיף – עבירה כמו שאיבקה עשה על איליאסובה – סבבה שהמתקיף יקבל על זה עבירה; עלה בקו ישר לסל וסחט את העבירה – נראה לי שבאז'נר הזה – לזה התכוון המשורר

  35. קואץ' באד הכי טוב בביזנס. החליט לא לשמות כלום. ולעשות מה שהביא להם 60 נצחונות בעונה. ואת כל זה עשה עם בלאדסו בקבוצה. הכי טוב בביזנס

    1. זה משחק 7 (למרות שזה 6) ידיים טיפה רועדות .
      בכל אופן 2 הקבוצות טובות יותר מכל מה שג"ס פגשנו עד עכשיו במערב.
      קליפרס הקבוצה החלשה בפלייאוף ועשתה להם קצת צרות בגלל האופי ההגנתי
      יוסטון קבוצה המורכבת מ2 שחקנים עם בעיות אופי בפלייאוף
      ופורטלנד קבוצה חלשה לגמר מערב והקבוצה הכי רכה שהגיע רחוק.

        1. קבוצת התקפה טובה או קבוצת בידודים של שחקן אחד?
          מה שאין להם זה 2 שחקני על שלא יתקפלו מולם (במיוחד קוואי) .
          הקבוצה נבנתה בצלמו ובדמותו של האנליסט מורי שהתורה שלו זה לזרוק כמה שאפשר שלשות ואם לא אז ליי-אפ ובשום מצב לא חצי מרחק.

  36. טורונטו לגמרי במשחק. מילווקי חייבים להראות שהם מסוגלים לקלוע 115-120 נקודות כדי לנצח כאן. זה לא יקרה כשיאניס נראה כמו ילד שאיבד את ההורים שלו.

  37. לאורי נראה לי כמו בחור סימפטי ביחסי אנוש אבל הפנים שלו על כל שריקה מזכיר את כריס פול וזה די מעצבן

    1. שמיים לארץ ההבדל ביניהם .
      כריס פול הוא אחד הכסחנים המלוכלכים הגדולים ביותר בהיסטוריה של המשחק ,בנוסף לבכי ולפלופים שלו .
      לאורי לא כסחן ולא מלוכלך ,הוא כן בכיין (לא ברמה של נפוליאון פול) והוא פחות פלופר.

  38. להשאיר את דני גרין על הספסל. אין ברירה.
    כמו אמינו מפורטלנד, שניהם לא שחקני חמישיה לגיטימיים, ולא צריך להתעקש לעלות איתם למחצית השניה.
    גאסול חייב להתעורר, לא זורק ולא קולע. מאכזב מאוד.

  39. הבאקס באו יותר אגרסיביים למחצית הזו. רצים אחרי כל כדור ואפשר לראות את זה בהבדל בריבאונד: 25:13.
    הראפטורס העלו הילוך בהגנהבדקות האחרונות והחזירו את עצמם למשחק.

  40. יאניס מזכיר לי את החבר הזה שרוקד בפרעות במועדון עמוס עד אפס מקום.
    כמה מרפקים הקנדים אוכלים ממנו בכניסות האלה יאללה.

    1. יאסו, אתם באים לשורת רמבטיקו?
      נזכרתי שלפני 19 שנה למדתי לרקוד עם יוונים לצלילי מערכת סטריאו.
      כולנו שיכורים מאוזו ובוכים קזנזידיס 🙂

  41. גאסול כבר היה בתהליכי ריקבון מתקדם בממפיס רק אף אחד לא ראה ולא ידע.
    כשראיתי אותו בטורונטו אחרי הטרייד הייתי המום.
    טרייד שהחליש אותם מאוד.

    1. לא מסכים (עם כל החיבה שלי לליטאי). הוא נותן להם דברים שוולנצ'ניוס לא היה נותן להם כמו ניסיון, חוכמה, קליעה מבחוץ והגנה קבוצתית.
      הליטאי היה מוכשר, אבל נראה שהוא לא יכול היה עוד להתקדם בקבוצה של הראפטורס, וגאסול מתאים להם יותר

  42. משחק טוב עד עכשיו קשוח קשה שום דבר לא בא בקלות כמו שבפלייאוף צריך להיות, מדוע בלדסו עדיין מקבל קרדיט לא מובן לי? קוואי חייב להפסיק לאבד בשלומיאליות הטקאפיך עליו נפלאים הלילה, וגרין נשאר גרין בפלייאוף חושך מצריים

  43. סילבר סימן להם את הקיוטי-רקס בעיגול שחור.
    באותו הזמן ה גריק טרג'יק מקבל
    רשיון לסמי טריילר, פול טריילר, ורישיון להרוג.

  44. טעות של נרס, בדיוק כמו של סטוטס.
    במקום לדבוק במה שהולך ולהתגמש, עולים עם אותה חמישיה ראשונה שלא עובדת.

  45. טמטום בריבוע לא להכניס את מירוטיץ'. לופז השתפר בשלשות (אבל היום הוא אפס). מיראוןטיץ' לא צריך להשתפר. זה בדם שלו

  46. יאניס חייב להפעיל יותר לחץ על קוואי בהגנה, להמשיך לתקוף לעייף אותו כי כל הנטל ההתקפי הוא עליו

  47. ליווני היה דבר שלאף אחד לא היה: כניסה לסל. הוא איבד אותה לחלוטין (גם למדו לשמור עליו), והוא עושה ש/טות אחרי שטות.

  48. הרבע הזה ממחיש את ההבדל בין קוואי שהוא שחקן טופ 3 בליגה בהגנה ובהתקפה
    לבין יאניס שהוא השחקן הטוב בעולם אבל רק בהתקפות מעבר.
    התקפה רגילה זה כבר דרישה מוגזמת

  49. קאוויי שחקן מדהים. עכשיו נראה כמה זמן ינוח בתחילת הרביעי.
    אם הבאקס לא מגדילים את הפער, לדעתי זה של טורונטו.

  50. לאורי בסידרה שגם אם בסוף מילווקי ינצחו בה מחזירה לו את כל הכבוד האבוד מהתקופה עם דפרוזן..
    כולם נותנים את הקרידיט לקוואי (ובצדק) אבל אל תשכחו שמי שהתחיל את החזרה זה לאורי עם 2 שלשות רצופות.

    1. נראה שבודנהולצר קיצר את הרוטציה, עוד ממשחק קודם, והוא וויתר על מירוטיץ' (אולי גם ישנה שם פציעה או משהו שלא יודעים)

  51. סליבר מגרד בפדחת ,הוא לא יודע איך לאכול את החרא הזה .
    לא רק שמשחק 7 בורח לו מהאף הארוך גם מצב של משחק גמר במדינה אחרת.

  52. יואל החיתולים שלך בלאי חבלז תביעה ייצוגית. איזה חרבון של הבאקס חחח פילי םראיירים ליד הבאקס בשלשולים שלהם

  53. הבאקס צריכים לעשות מהלכים מהר מדי. עומדים במקום והפסיקו לעשות תנועה. משחקים לידיים של ההגנה של הראפטורס

  54. וואןווליט קצת מזכיר לי את טימי הארדווי לפתע. שאתה י-ו-ד-ע שאי אפשר להוציא לו הכדור מהיד לא משנה כמה שתנסה.

    1. טורנטו זה בלוף ופילי זה יותר בלוף זה מה שמעון וברוך אמרו. אנחנו בשוק שאתה חושב שפילי שווים משהו.
      יותר מזה עסיבה דל האריס או באטלר קובר את פילי סופית עם מקס ודאי לסימונס.
      היינו בשוק כמה פילי גרועים.

      1. די יא בכיין
        תגיד פעם בחיים שלך שטעית
        פילדלפיה זה לא רלוונטי פה
        אין לך מושג מה החוזק של טורונטו ואיזה הגנה יש להם
        כל מה שאתה רואה זה טריפל דאבל של ווסטברוק

      2. טורנטו התעוררו בסדרה גם תרנגול עיוור לפעמים פוגע, איך שהם הופיעו מול פילי הם היו חייבים לקבל סוויפ אחד משאר השחקנים פרט לטיפה סייאקם לא הופיע, וזה לא בגלל הגנה טובה זה בגלל שהם החטיאו כצו ילדים.

        1. לאורי בסדרת קריירה הוא ברמה של אולסטאר כולם קולעים את הקליעות החופשיות מ3 (אלו שהחטיאו במשחקים מול פילי), שוב זה סדרה חריגה הם יחזרו לאחוזייפ שלהם, ומילווקי בצד השני לא קולעים את הזריקות החופשיות, אבל כן טורנטו יותר חזרה ממה שחשבתי

      3. פילי לא גרועים. פשוט אין להם שיטה נורמלית.
        הקבוצה הביאו שני שחקנים משמעותיים באמצע העונה עם באטלר והאריס ולעשות התאמות תוך כדי תנועה זה מאוד בעייתי.
        .
        אם הם מצליחים להשאיר אותם בקיץ התוצאות יהיו טובות הרבה יותר בעונה הבאה

          1. טורנטו יותר חזקים ממה שחשבתי מיינתי את זה כמה פעמים שטעיתי לגביהן, עדיין פילי היו צריכים לתת להם סוויפ מבחינת כישרון, ומבחינה איך שהם הופיעו בסדרה הקודמת בטח שאף אחד פרט לקוואי לא קבר את העור, ולא זה לא בגלל ההגנה (היו להם הרבה יותר זריקות חופשיות מהסדרה הזאת), כשעור נכנס הם קבוצה אחרת.
            טרסט תשווה את האחוזים שלהם (פרט לקוואי ) בזריקות חופשיות מול פילי לעומת באקס ותחזור אליי

  55. גיא הפולסא דנורא שלך על הבאקס הצליח. הבעיה איתך שמעולם לא האמנת שגולדן יקחו אליפות העונה. זה בשורות רעות מאד לטורנטו.

  56. שום דבר עוד לא סגור, אבל טורונטו בהחלט יכולים לקחת הכל השנה.
    ההגנה שלהם פשוט תרצח את הלוחמים, יכולה להיות סידרה לפנתיאון

      1. ברוגדון שחקן של 40% קריירה, מידלטון 38.8% קריירה ולופז העונה 36.5%.
        זה כבר 3 יותר ממירוטיץ (35.9% קריירה)

  57. אבל טראסט אמר שלא צריך דאבל טים למה טורנטו עושים כזה על יאניס מה הם מפגרים? דיקשיבו לטראסט וברט בראון למטה

    1. מילווקי עושים טריפל טים על קוואי, לא עוזר להם
      נגד יאניס זה עובד יותר טוב כי אין לו קליעה
      ופעם אחרונה שבדקתי פילי לא שיחקו נגד מילווקי

  58. מה שלא יאומן זה שזה דווקא ברוק לופז שמצליח לשמור את מילווקי בחיים.

  59. שוב מזכיר… גם ג'ורדן בכל הפלייאופים הראשונים שלו נוגף פעם אחר פעם. תנו ליווני לגדול ולהחכים קצת.

    1. ובגלל שקלעי השלשות הטוב ביותר של מילווקי – מיראוטיץ' – לא נגע בפרקט, והקלעי מ-3 של הקבוצה המטופשת הזאת נעשה ברוק לופז. IT DOES NOT MAKE SENSE

  60. עכשיו לימפ ביסקיט צריך להיזהר בגמר מאנקל ברייקר של בוגוט בטעות או מהידיים של גרין לעיניים בטעות

  61. מילווקי מפסידה בגלל שקלעי השלשות הטוב ביותר של מילווקי – מיראוטיץ' – לא נגע בפרקט, והקלעי מ-3 של הקבוצה המטופשת הזאת נעשה ברוק לופז. IT DOES NOT MAKE SENSE

    1. כבר הסבירו לך שזה לא נכון:
      .
      "ברוגדון שחקן של 40% קריירה, מידלטון 38.8% קריירה ולופז העונה 36.5%.
      זה כבר 3 יותר ממירוטיץ (35.9% קריירה)"

  62. בודנלהצר הורג אותי כל פעם בטיימאוט שהמשחק גמור, מה הוא שואל אותם עם מי אני הולך הביתה , 4 שניות לסיום.

  63. איזה כיף, וואלה אני מאושר בשביל הקנדים בחיי.
    לאורי הוכיח כולם שהוא לא צ'וקר עם סידרה מעולה, כשקוואי שם את שמו גבוהה גבוהה בשיח על הטוב בעולם.
    פשוט תענוג של סידרה, כן ירבו כאלה.
    הימור שלי? אם דוראנט לא משחק יש לנו אלופה חדשה השנה

  64. * הבאקס עם 9 זריקות עונשין יותר
    * הראפטורס עם 44.4% מהשלוש
    * 32-23 לספסל הראפטורס
    * 8 שחקנים בלבד שותפו בכל קבוצה. מירוטיץ' לא ביניהם..
    * הבאקס עם 44 נק' בחצי השני

  65. יאללה רוצה לראות את סטפן ודוראנט מרקדים על קאווי. איזה סצינה יהיה לראות אצ הראפס ביתרון 2 0 ואז דוראנט חוזר לסידרה ומנגף אותם בסוויפ

  66. יוג'ירי יצא מלך.
    קוואי ימשיך בטורונטו.
    דרייק חולה נפש.
    בדיוק כמו שהימרתי – 4:2. חבל לא שמתי כמה שקלים.

    טורונטו הוכיחה עמידות, יהיה לא קל ללוחמים.

  67. לכל המזלזלים בטורונטו, נא לאכול את הכובע בבקשה, ומהר.
    ולא להגיד זה הכל קוואי, הם שיחקו ב3 המשחקים האחרונים מעולה בתור קבוצה כשגם הספסל נותן את שלו (כשלאורי משחק כמו אולסטאר)
    כבוד!

  68. מידלטון הולך לממש את אופציית השחקן עם ה19 מיליון שלו 🤣 בלדסו עם חוזה רב שנים חתם מסכן יאניס… למזלו עונה הבאה התחרות היחידה שלו כנראה יהיו ברט בראון וסימונס…. בדרך לכרטיס חופשי לגמר

  69. הההלללללווויייההה !
    .
    אני אוהב את איך שכל הפלייאוף הזה
    גאסול הגדול מתפקד על תקן קצין העיר…
    תחילה טראסטדהחרוסת, ועכשיו הגריק טרג'יק.

  70. הקבוצה הפחות טובה עלתה אבל זו שתיפקדה יותר טוב בזמן אמת, אפקט קוואי אפשר להגיד.
    מנחם האחוזים של מירוטיץ בסדרה הזאת מחפירים ,הוא קיבל מספיק הזדמנויות ,הוא לא הגיע לסידרה,ולצערי לא רק הוא ,מילווקי לא הצליחה לקנות סל מהשלוש ובמצב כזה כל טורונטו התמקדו רק בדבר אחד ,לעצור את החדירות של יאניס והצליחו. בסגנון המשחק של מילווקי עם אחוז כזה לשלוש הם לא יגיעו לשום מקום אלא אם יאניס מפתח קליעה טובה ואז אפשר לסגור את הליגה..

  71. 8 דקות בהן מילווקי עשו כל טעות אפשרית, הצצות המשלים של טורנטו הראה שהם "על באמת" הכריעו את המשחק.
    ריצה של 27 – 5 , שהפכה פיגור של 14 נקודות ליתרון של 8. עד לסיום, הבאקס שוב לא באמת היו בעמדת ניצחון.
    .
    לאורי – תותח. כל שלשה שלו הגיעה בדיוק בזמן.
    ואן וליט – תותח. כל שלשה שלו הגיעה בדיוק בזמן.
    גאסול – תותח. כל שלשה שלו הגיעה בדיוק בזמן.
    .
    ואז כמובן יש את קאוויי.
    במשך 3 רבעים היה לו משחק רע. הוא סיים את הלילה עם אחוזים רעים.
    אבל גם הוא –
    הגיע בדיוק בזמן.
    כל רב' התקפה – בול. כל אסיסט – בול. וכשהיה צריך נקודות קלאצ' – בול.

      1. כמה שטויות אתה כותב, שתהיה לי בריא.
        אני מהרגע הראשון בסדרה כתבתי שאין לי מושג מי תנצח. שהדבר היחיד שאני בטוח בו זה שזו תהיה סדרה ארוכה וצמודה.

        1. חחח גיא אל תעלב אבל כוחותייך הם מעל לכוחותיי. שמת בבראקט באקס אלופים זה מספיק.
          אגב יצאתי רפה הבנה בלי קשר אני מודה.
          כתבתי בתחילת הפלייאוף שהדבר היחיד שהבאקס צריכים לדאוג לגביו זה שהימרת עליהם כאלופה.
          דווקא אתה היית טורנטו על השנים והשנה בסוף נטשת אותם😎.
          אתה פרופסור אקסוויר בשילוב עם הפניקס זה פיניקס בעצם

          1. זה מה שכתבתי בפריוויו של הראפטורס בתחילת העונה:
            .
            "הניחוש שלי הוא שטורונטו ייצגו את המזרח בפיינלס הקרובים.
            יש להם הכל –
            ניהול משחק, קליעה, הגנה, עומק.
            סימני השאלה בהחלט קיימים –
            איך יתאקלם קאוויי? איך תראה הקבוצה תחת שרביטו של המאמן החדש?
            עדיין מוקדם מדי בשביל לענות ברצינות על השאלות הנ"ל,
            אבל רמזים לתשובות כבר יש –
            יש את הרושם שקאוויי משתדל להתאקלם לקבוצתו החדשה.
            והמאמן החדש מכיר היטב את המערכת, היות והוא עוזר מאמן שזכה לקידום.

            תודה הלל. פריוויו מצוין."
            .
            זה מה שכתבתי בפריוויו של הבאקס:
            .
            "קבוצה מאוד מסקרנת.
            יהיה מעניין לראות איך בודנהולצר יסתדר עם בלדסאו,
            יהיה מעניין לראות עם אילו הרכבים הוא בוחר לשחק.

            הניחוש שלי?
            בודנהולצר יצליח לממש את הפוטנציאל האדיר של הקבוצה (בעיקר בצד ההגנתי),
            ואם הוא יצליח להסיט את בלדסאו להרכב השני (ברוגדון יהיה הרכז ברוב הדקות בהן יאניס על הפרקט) כשחקן המוביל של הספסל –
            יש מצב שנראה את מילווקי מתמודדים בגמר המזרח כשווים מול שווים על הזכות להעפיל לפיינלס.

            תודה, עידן. פריוויו נהדר."
            .
            זה מה שכתבתי בפריוויו למזרח:
            .
            "טורונטו.
            מילווקי.
            בוסטון.
            פילדלפיה.
            וושינגטון.
            אינדיאנה.
            דטרויט.
            מיאמי.

            לטורנטו (לדעתי) יש את הפוטנציאל לסיים את העונה כקבוצה עם המאזן הטוב בליגה.
            יש להם עומק בלתי נתפס. הם מסוגלים להעלות לפרקט חמישייה שנייה עם הגנה ששווה לא מעט חמישיות ראשונות בליגה.

            מילווקי זו הקבוצה שהכי הרשימה אותי בקדם העונה.
            לא בגלל יאניס (שמתחיל את העונה בכושר של MVP),
            אלא בגלל שכבר ניתן לראות את טביעת האצבע של בודנהולצר.
            בודנהולצר הוביל את אטלנטה (בלי שחקן ברמתו של יאניס) ל-60 ניצחונות.
            יש לי תחושה שבמילווקי הוא בדרכו לשחזר את ההצלחה.

            בוסטון במקום השלישי (לדעתי זה ייגמר בפוטו פיניש בין השלישייה הראשונה) רק בגלל שיש לי חששות בקשר לגב של הייוורד, ולברכיים של קיירי.
            מה שקיירי עבר מזכיר מאוד את מה שווייד עבר. ווייד של אחרי 2013 היה עדיין שחקן נהדר,
            אבל הוא לא התקרב להיות שוב ווייד של 2006.
            בוסטון צריכה את קיירי של 2017.

            פילדלפיה. אולי הקבוצה שהכי אכזבה אותי במשחקי קדם העונה.
            בגלל שחקן אחד –
            סימונס.
            הוא סיים את משחקי ההכנה עם 0 שלשות שהוא זרק לסל.
            הוא סיים את משחקי ההכנה עם 8 מ-14 מהעונשין (57%).
            עכשיו, נכון. זה מדגם קטן. אולי הוא למד לשפר את קליעתו בפגרה. אולי. אם כן, אז אני לא מבין למה לא לנצל משחקים שיש להם 0 משמעות בשביל לראות איך הולך.
            אולי זה מזל רע נטו, אותם אחוזים מהעונשין. נחיה ונראה.
            (אחוזים מהעונשין מלמדים המון על יכולת הקליעה של שחקן)
            כרגע?
            אני רואה שחקן סופר מוכשר, שמבין משחק ברמה הגבוהה ביותר,
            אבל עם חור עצום במשחקו, חור שקבוצות חכמות יודעות לנצל בשביל להאכיל את הסיקסרס קש.

            וושינגטון, כנראה שוב יוכיחו שאני טמבל (דרגתי אותם במקום השלישי בשנה שעברה…)

            תודה, מידן."
            .
            את זה כתבתי לפני משחק 1 של גמר המזרח:
            .
            "אני מעדיף שלא להמר על זהות המנצחת (מטעמי ניחוס…),
            אבל יש לי תחושה שמצפה לנו סדרה לפנתאון.
            טורונטו, בניגוד למה שנכתב בלא מעט תגובות ביקורתיות –
            היא עדיין קבוצה טובה מאוד, בדגש על ההגנה, שהיא ברמה הגבוהה ביותר שיש.
            ויש להם גם לא מעט ניסיון פלייאוף (קאווי וגרין זכו באליפות. איבאקה שיחק בפיינלס. גאסול ולאורי זכו להגיע לגמר מערב/מזרח)."
            .
            אני די מרוצה מחלק זה של תחזיותיי לעונה.
            .
            בנוסף, את זה כתבתי לעידו אחרי משחק 1:
            .
            "יש סיבה למה כתבתי "עבורי, זה היה המשחק הכי מהנה לצפייה עד כה בפלייאוף",
            ולא "זה היה המשחק הכי טוב/איכותי/מותח עד כה בפלייאוף".
            .
            הדגש הוא כמובן על המילה "עבורי" –
            2 הקבוצות "המאומצות" שלי, נפגשות בגמר המזרח. והם הגיעו ושיחקו כדורסל טוב. כאמור, נהניתי."
            .
            זה תקף גם בסיומו של גמר המזרח.

  72. שמעון, דרך אגב –
    לא כתבת שזה יגמר בסוויפ ג'נטלמני של הבאקס?
    לא כתבת אחרי הניצחון של טורונטו במשחק 3 שזה "הניצחון האחרון"?
    .
    אולי כדאי להיות קצת פחות נחרץ.

    1. גם אני חשבתי ככה טעיתי בענק לגביהם, אבל הצוות המסייע הופיע פעם ראשונה העונה, אותו צוות שהחטיא את הזריקות החופשיות מול פילי (ששם היו יותר זריקות חופשיות )לאורי בסדרת קריירה כולם קוברים את העור מהטרייז, שהם נראים ככה הם קבוצה הרבה יותר מסוכנת מזאת מול פילי (שוב פחות זריקות חופשיות כולם קולעים, פרד ואן ולין עם 11-13 מ3 בשני משחקים אחרונים , לאורי קולע באחוזים שהוא לא חלם עליהם, ומילווקי בצד בשני התפרקו , הלילה ובסדרה לא פגעו למרות כמות די זהה של זריקות חופשיות) כל הכבוד להם אין פה ספק. יאניס יצטרך ללמוד מלברון ולחמוד את רזי הפוסט אפ.

      1. קייל לאורי לא יקלע שוב 65% אחוז אפקטיבי בסדרה לא יקרה חריגה סטטיסטית אדירה ונורמן פאוול ופרד ואן בליט לא יקלעו ב57% אפקטיבי וגאסול לא יקבור שוב את העור ב37% מאחורי ה3 , שוב כל הכבוד להם הם ניצחו ובצדק, והם שיחקו הגנה ענקית מול קבוצה שהתפרקה בדקות האחרונות אבל חייבים לציין את החריגות

  73. המזפח כזה פח
    שאתה יכול לקחת סופר סטאר מהמערב
    לזרוק אותו רחוק רחוק עד לערבות הקרח של קנדה
    והוא עדיין ינווט לפיינל'ס בלי מפה או מצפן.
    .
    רק עם הזוהר הצפוני של חגורת ואן וליטהיילן.

    1. אותו סופרסטאר שהוביל על הלוחמים ב25 נק במחצית אם אני זוכר נכון, בקבוצה שסיימה ראשונה במזרח שנה שעברה.
      לא קשור למזרח מערב חבריקו, קוואי פשוט כזה טוב, וטורונטו לא קוטלי קנים גם בלעדיו.

      1. ועל רגל אחת. במזרח.

        אתה מדבר על אחד אם לא ה, ב הידיעה
        השחקנים האהובים עלי בליגה.
        תאמין לי שאני יודע יותר טוב מכולם פה מה הוא שווה.
        .
        זה רק נועד לשים את ההישג של הזונה מאוהיו
        בפרופרציות הנכונות.

  74. וואו טורנטו כל כך מגיעה לה אחרי שנים של ייסורים מלברון.
    מלווקי – זה נראה שהם הגיעו בלי תכנית ב' כאשר מצופפים על יאניס וזה על קואוץ' באד. עדיין נתנו פלייאוף נהדר והראו שהם על אמת רק שישמרו על הקיים ויבנו תכנית קצת יותר מגוונת להתקפה שלהם – זה בסה"כ מה שהם צריכים.

  75. הודעה חשובה מטעם הממזר.. :
    .
    לראשונה מאז
    תחילת השושלת המופלאה מהמפרץ
    הממזר נייטרלי לחלוטין בפיינל'ס הכללי
    הבא עלינו לטובה.
    .
    לא משנה כיצד תסתיים הסדרה האחרונה
    הממזר יהיה גם שמח גם עצוב
    עם תום התמודדותם של בחירי ליבו, האחד
    נגד השני.
    .
    בהצלחה לשני הצדדים.

          1. לגמרי סיפור נהדר – אבל האהבה לסטף מעוורת אותי – מת שהוא יראה לעולם שהוא אחד השחקנים הגדולים בהסטוריה

          1. לא אני פדוט שונא כת הראפס תמיד שנאתי. יש לי אנטי לקבוצה הזאת לא יודע למה פשוט בא לי שיפסידו כל משחק

  76. הימורים. ממי קאווי מקבל ברכייה לאשכים מרפק לראש אצבעות בעין אנקל ברייקר גלישה לברך/קרסול?

    גרין? קליי? לוני? בוגוט? איגי? אולי בכלל סטפן???

    הכל כמובן בטעות

  77. כמה נתונים מעניינים נוספים:
    אצל הבאקס –
    1. CONNAUGHTON עם 0 זריקות מהשדה ומהעונשין ב10 דק' משחק (ו2 עבירות..)
    2. ברוגדון לא טוב בהרבה עם 6 זריקות (ב50%) בלבד מהשדה (ועוד 2 מהקו) (ו3 איבודים, שזה הכי הרבה אצל הבאקס)
    אצל הראפטורס –
    1. דני גרין. איי איי איי.. 0 נק' ב14 דק'. 0 מ4 מהשלוש. לא זרק זריקות ל2 או/ו מהעונשין. מדד יעילות 7-. (היחיד עם מדד שלילי אצל הראפטורס!!!)
    2. ולעומת זאת.. קבלו את ואן וליט!!! 14 נק' ב34 דק' מהספסל. 5 מ6 מהשדה מתוכן 4 מ5 לשלוש, מלווים ב2 אסיסטים ובמדד היעילות הגבוה מבין שתי הקבוצות: 12+
    האיש וההתעלות

להגיב על אסף לבטל

סגירת תפריט