אירועי דיומא – 22.05.2019

 

 

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

ג'ירו ד'איטליה – קטע 11

קטע 10 היה קטע קצר ושטוח לחלוטין, המיועד למיאוץ המוני. כפי שקורה הרבה בסיומים מהירים מהסוג הזה, הם מלווים בהתרסקויות כואבות. המתרסק הראשי אתמול היה האוחז בחולצה הסגולה, פסקל אקרמן, לאחר שנגע עם האופניים בגלגל של רוכב מלפנים. הוא אמנם סיים את הקטע, אך עם חבלות ומדים קרועים כמעט לחלוטין. במיאוץ המדולל לקו הסיום, היה זה דווקא ארנו דמאר שהצליח להגיע ראשון, כשאחריו ויוויאני, עם עוד קטע שירצה לשכוח (כמו את כל המירוץ הזה). דמאר, למרות מירוץ חלש למדי, מוצא פתאום את עצמו עם סיכוי ממשי לזכות בחולצת המאיצים הסגולה, כשהוא בפיגור של נקודה בלבד מאחורי אקרמן. בגזרת ההובלה הכללית אין שינוי, כשוואלריו קונטי עדיין מוביל לפני רוגליץ' (1:50+), נאנס (2:21+), רוחאס (2:33+), מסנאדה (2:36+), אמאדור (2:39+), אנטיונס (3:05+), מדואס (3:27+), קארבוני (3:30+) ובילבאו (3:32+).

קטע 11 הוא השני מבין שני הקטעים המאד שטוחים שאחרי יום המנוחה. בניגוד לקודמו, מדובר בקטע ארוך הרבה יותר – 223 ק"מ. היום אנו צפויים לראות את הפעם האחרונה בה נראה תחרות ראש בראש בין כל המאיצים המובילים – ויוויאני, יואן, אקרמן וכעת גם דמאר, ובפרט הזדמנות אחרונה לויוויאני להוציא משהו מהמירוץ האומלל הזה. כמה מהם צפויים לפרוש בסוף היום, כי הקטע השטוח היחיד שנותר יהיה אחרי רוב קטעי ההרים הקשים. תוצאת הקטע היום בכל הקשור למאבק על החולצה הסגולה תשפיע מן הסתם על החלטה זו. שידור ביורוספורט מ-14:05.

 

 

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. תמיד שמח בפלוטון – דמאר זורה מלח על הפצעים (ובלי עין הרע לא חסרים כאלה אחרי אתמול) של אקרמן וקרוה לו שחצן. יהיה מעניין בסיום היום…

  2. הלילה/בוקר יום חמישי יתקיים בברזיל המשחק הראשון ברקופה של דרום אמריקה בין אתלטיקו פראנאנסה לבין ריבר פלייט(כלומר בין זוכת טורניר הקופה סודאמריקנה לבין מחזיקת הקופה ליברטדורס).
    יש שידור ישיר בערוץ ספורט 2 בשעה 03:25 (המעוניינים יכולים להקליט, כמובן).
    בקבוצה הברזילאית משחקים שני שחקנים ארגנטינאים:
    לואיס 'לוצ'ו' גונזלס שחקן מרכז השדה הוותיק (בן 38!!) שהוא גם קפטן הקבוצה. הוא במקור מקבוצת הורקאן אך שיחק בריבר בשתי קדנציות. באחרונה מהן, בשנת 2015 הוא זכה אתה בקופה ליברטדורס. כמו כן עשה קריירה יפה באירופה (פורטו, מארסיי). שיחק גם בנבחרת ארגנטינה, בין היתר בטורניר גביע העולם ב-2006 בגרמניה.
    השחקן השני הוא מרקו רובן, החלוץ המרכזי. הוא כבש שלוש שער מרשים במשחק הראשון בין פראנאנסה לבין בוקה ג'וניורס בשלב הבתים בקופה ליברטדורס השנה והוא מוביל את טבלת מלך השערים בטורניר ביחד עם אדריאן מרטינס (עוד ארגנטינאי שמשחק בליברטאד הפרגוואית). במקור הוא מרוסאריו סנטרל, אבל שיחק גם באירופה בויאריאל, בדינמו קייב ועוד) ואפילו בריבר פלייט (שנת 2007).
    צפוי משחק מעניין ואיכותי.

    בנוסף, יש בלילות האחרונים שידורים חיים בערוצי ספורט 1משלב שמינית הגמר בטורניר הקופה סודאמריקנה 2019.

  3. היאנקיס והרד סוקס תיפגשנה בלונדון עוד שבועיים. נראה אם יצליחו להעביר את השנאה עד מעבר לאוקיאנוס. אלפי צופים מהיאנקים והרד סוקס טסים למשחק שייערך לראשונה אחרי עשור על דשא מלאכותי.

    1. הקבוצה בהחלט הגיעה בהרכב יותר חלש. אבל זה לדעתי בעיקר הקטע הזה עם הורדת הנקודות (אחרי הספרינט ה"לא חוקי"), שהוציא לו את כל הרוח מהמפרשים, כי הוא איבד סיכוי לזכות בחולצה הסגולה. בספרינטים אתה צריך סוג של "נשמה יתרה" וכזה דבר יכול להיות מכה אנושה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט