מעורב הופס ליום שלישי PM: האם למג'יק ישנה VENDETTA? גרין וסטף – "הגרונק ותום בריידי" / מנחם לס

 

1. האם שמתם לב שמג'יק גורם ליותר רעש, ומלכלך על לייקרס מכל האחרים, ביחד? 

האם למג'יק ישנה VENDETTA (נקמה) נגד הלייקרס?

(מה קרה למג'יק? האם הפך ל-'ANGRY OLD MAN'???)

ישנם אנשי כדורסל שמחכים לכביסה – לא משנה איזה, העיקר כביסה – שגורמת להם HIGH. מסתבר שלמג'יק ישנן כמה ערימות של כביסה מלוכלכת, או – לך תדעו – אולי בגדים חדשים מהחנות שהוא הופך לכביסה מלוכלכת, וכנראה יש לו מספיק עד שהוא יטחון את קבוצתו לשעבר עד עפר.

דווקא עכשיו כשכולם מתעניינים רק בפלייאוף, הוא מצא זמן ללכת לביקור אצל "FIRST TAKE" ולהוציא החוצה את כל הטינופת, בצדק או שלא בצדק. לי נראה שבאי-צדק מחלט.

אני לא שופט צדק. אני סתם איזה מל לס מגרינוויל, דרום קרולינה, WHO MINDS HIS OWN BUSINESS.

כבר זמן רב שאני יושב תוהה על כל הפאשלות שהלייקרס – מג'יק – עושה, אחת אחרי השנייה, בטריידים והחלטות מוזרות ביותר אחרות. כאילו שיושב בתוכם לייקר הייטר כמוני ובכוונה בא להרוס. לא אחזור על כל הפאשלות. בלעדיהן ללייקרס היתה אחלה קבוצה לעונה הבאה, ואחלה מאמן לצעירים ולצעירים פחות שהם הסתדרו ומסתדרים איתו, ואפילו הנהלה שבראשה יושב אחד מגדולי אנשי הכדורסל מאז ומעולם – מג'יק ג'ונסון.

או כך לפחות חשבנו.

במקום, הוא הרס את כל הטוב והיפה שהיה שם.

כל מה שהיה עליו לעשות זה לומר:

"נכשלתי. טעיתי. ניסיתי בלב שלם, פתוח, ואוהב, אבל כל חלומותי על אנטוני דייויס וכו' וכו' התנפצו. חשבתי להביא כוכבי-על ולעשות מהלייקרס את הטופ העולמי עם לברון, דייויס, ואז להביא את קווין דוראנט וקוואי לינארד, ולהחזיר את העטרה לישנה. טעיתי בכמה הנחות ותובנות לעתיד. אני לוקח עלי את כל האחריות. I AM SORRY. TRULY SORRY . לפחות הכל נעשה במטרה נקייה וטהורה. מבקש מהבעלים, ההנהלה, המאמנים, השחקנים, ובעיקר האוהדים לסלוח לי על כמה מהחלטותי שהסתברו כלא נכונות ולא מציאותיות. לפחות הכל נעשה במטרה טהורה ובאהבה אין קץ ללייקרס. כל מה שנותר לי לעשות זה לקוות שתוך שנה-שנתיים הכל יישכח והלייקרס תעלה שוב על דרך המלך. אני תמיד כאן לעזור ככל יכולתי, תמיד".

שלכם,

עכבר לייקרס בנשמה,

מג'יק

במקום זה הוא החליט ללכלך. להטיל את האשמה על אחרים בראיון מתוקשר עם האדם האחרון בעולם שאני הייתי בוחר להתראיין אצלו – סטיפן א סמית' שבשאלות מגרות הוציא ממג'יק עוד ועוד ליכלוכים – וזה היה ראיון שנודע עליו לכל העולם למפרע https://www.silverscreenandroll.com/2019/5/20/18632602/la-lakers-news-magic-johnson-espn-backstabbing-rob-pelinka-jeanie-buss-first-take-interview?_ga=2.130887439.1228465833.1558096728-1323862477.1543493394&utm_medium=email&utm_campaign=NBA_GMIB_05-21-19&utm_content=NBA_GMIB_05-21-19+CID_bb1796b5195baef7bfae634e8b9c77cd&utm_source=cm_email&utm_term=go%20on%20ESPNs%20First%20Take%20and%20accuse%20his%20successor%20Rob%20Pelinka%20of%20high%20treason

(מי שמעוניין לראותו שוב אז זה הלינק או הסרטון מופיע בפוסט שלי על כל המקרה מאתמול).

הוא מאשים את רוב פלינקה שפתח את פיו, ופיזר את השמועה כיצד מג'יק בכלל לא נמצא בלייקרס, לא עובד, ומשרדו ריק מהבוקר עד הערב, כולל הלילה. הווה אומר 24 שעות ביממה.

אתם יכולים להאמין שכחלק מתשובתו מגיק אמר ש- Magic bemoaned the fact that being president of basketball operations for the Lakers restricted his ability to go to the movies on Sunday nights

???????????????????

(בגלל עבודתו בלייקרס, ומה שרוצים שהוא יעשה, הוא לא יכול ללכת לקולנוע בימי ראשון בערב????????????)

הבנאדם שכה הערצנו איבד זאת לחלוטין.

הוא טוען שפלינקה בגד בו ותקע לו סכינים בגב "כי הוא רצה את הג'וב שלי".

הוא טוען שלפלינקה לא הייתה סבלנות לחכות 3 שנים. "אני הבטחתי שאני 'אבגר' אותו ואכין אותו לג'וב של "נשיא אחראי על כל פעולות הכדורסל". הוא אומר שכל מיני סוכנים 'הזהירו' אותו מפני פלינקה שהוא נמר רעב המוכן לאכול כל דבר בדרכו.

כל זה קרה כמה שעות לפני שהלייקרס – פלינקה – הציגו את מאמנם החדש פרנק פוגל. מג'יק רצה ללא ספק להשפיל ולפגוע בפלינקה כמה שעות לפני ההצגה של המאמן החדש בלייב טיווי. פלינקה נראה סחוט ממש ותשוש.

הנה הלינק למה שהוא אמר לעתונאים: https://www.silverscreenandroll.com/2019/5/20/18632986/rob-pelinka-magic-johnson-first-take-lakers-front-office-betrayal-rumors-first-take-interview-vogel?utm_medium=email&utm_campaign=NBA_GMIB_05-21-19&utm_content=NBA_GMIB_05-21-19+CID_bb1796b5195baef7bfae634e8b9c77cd&utm_source=cm_email&utm_term=denied%20it%20all%20and%20seemed%20legitimately%20hurt%20by%20being%20humiliated%20by%20Magic%20on%20live%20TV

ב-SB תארו את מה שאמר בכותרת הזאת:

Rob Pelinka says Magic Johnson calling him out on TV was ‘saddening and disheartening,’ call rumors he betrayed Johnson ‘not true’

אגיד לכם משהו על הלייקרס:

אפילו שהם לא בפלייאוף. אפילו שאין להם היום קבוצה. אפילו ואפילו ואפילו, הם עדיין מצליחים לכבוש את הכותרות הראשיות, אפילו לפני הווריורס והבלייזרס. גם זה משהו.

.

2. קליי תומפסון מכנה אותם "גרונק ובריידי": סטפן קרי ודריימונד גרין – חברים בלב ונפש!

 

קליי תומפסון אומר:  "THEY ARE BRADY AND GRONK". ומוסיף, "הם עומדים מוכנים לקחת את האוייב הבא במשחק הבא בפלייאוף".
*
לאוהדי הפוטבול כל מילה נוספת מיותרת. לאלה שפחות בעניינים, בריידי היה (והוא) הקוורטרבק הנפלא ביותר של הניו אינגלנד פטריוטס – הווריורס של ה-NFL – ולדעתי הגדול מכולם, אי-פעם, וגרונקוסקי הוא הטייט-אנד הענק (1.95 מ', 122 ק"ג) של אותה קבוצה, המטרה המועדפת ע"י בריידי במצבים הקשים ביותר, הענק הלוחש והפרצוף הכועס שמאמין שהשופטים תמיד דופקים אותו כי הוא חזק מדי, מהיר מדי, וחוצפן מדי.
*
(גרנקוסקי ביום רגיל של משחק)
*
*
מרכוס ת'ומפסון כתב ל'אתלטיק' שסטפן קרי ודריימונד גרעין הם הבריידי והגרונק של הכדורסל!
*
מתחילת משחקם יחד הם מגינים אחד על השני. בעונתו הראשונה בווריורס גרין זרק פעם אשכול ענבים על צופה שהציק לסטפן מהשנייה הראשונה, והעונה כל עת שסטפן עכבר עם הכדרור המיוחד שלו מול בעל הקבוצה ג'ו לייקוב, הוא סינן בין שיניו "שלם לבנאדם הזה" כשהוא שולח אצבע המצביעה לעבר גרין.
*
כשסטף לקה – בואו נגיד – בפלייאוף נגד ממפיס ב-2015 גרין הזמינו BLUES CITY CAFE הידוע בממפיס לכמה בירות ובורגר "להיכנס קצת לראשו של סטף ולהוציא ממנו כמה שטויות שהחלו להתאסף שם", לפי גרין.  בתחילת אותה עונה כשגרין הושעה ממשחק וניכנס לבעיות עם כל אדם שנמצא ברדיוס קילומטר ממנו, סטפן קרי הזמין את עצמו לביתו של גרין 'FOR HEART-TO-HEART' – כדבריו של קרי, וגרין טוען עד היום שהיתה זו השיחה שעזרה לו יותר מכל דבר אחר 'למצוא את משחקו'.

*

אלה היו סטפן ודריימונד בחדר מלון בקליבלנד ריץ-קרלטון המפואר ביוני 2015 כשהם מפגרים 2-1 מתכננים כיצד יוצאים מה-'HUMP'.

היו אלה סטפן קרי ודריימונד גרין ששיכנעו את דוראנט לבוא לווריורס ביולי 2016. גרין התחיל עם הסיפור וקרי חתם אותו."ללא דריימונד וסטף זה כלל לא בטוח שהייתי מגיע. חששתי מלהרעיד ולמתוח יותר מדי מיתרים. דריימונד התחיל, וקרי סיים את השכנוע שכולם ללא יוצא מין הכלל רוצים בי".

בסיום אותה עונה סטף ודריימונד החלו להריץ את הפיק-אנד-רול ביניהם עד כדי שלמות, והאגרסיביות של שניהם הפכה לדבק שהדביק את כל הקבוצה.

הווריורס חסרים שני שחקני חמישייה והם כל כך 'דקים' שסטיב קר נאלץ להעלות את הסנטר דמיין ג'ונס, שחקן שמהראשון לדצמבר עד שלשום כרטיס העבודה שלו דפק 6:29 דק'. ט-ו-ט-א-ל-י-ת. סטיב קר קרא לקרי וגרין לשיחה ולשמוע דעתם בקשר לעלות את דמיין ג'ונס, צעד שהשניים הסכימו עליו בהתלהבות.

מעט יודעים שקרי וגרין הם הגב של הקבוצה הזאת. הם גם עמוד השדרה עליו נבנית ההצלחה, והם גם שני המנהיגים של הקבוצה, דבר שקרה באוסמוסיס ואיש לא 'החליט' עליו. הם המנהיגים גם במעשה וגם בדיבור, ובאותו זמן הופכים לצוות ממאיר על הרמה של שקיל וקובי, ווייד ולברון, מייקל ופיפין, קרל מלון וג'ון סטוקטון.

כשדריימונד גרין התנפל בצרחות על קווין דוראנט כולנו בטיווי נדהמנו."כיצד האפס הזה לא מתבייש, ולא חושש, לעמוד פנים-מול-פנים נגד השחקן הטוב ביותר – אולי – של הווריורס ולהכניס לו קבל עם ועדה, כש'העם והעדה' הם כל העולם. כמובן שהתפלאנו כי אז הדינמיקה של הקבוצה עדיין לא יצאה החוצה ברבים. לא ידענו שמבחינת הירככיה זה הולך "סטפן קרי ודריימונד גרין" בראש הפירמידה, ומתחתיהם דוראנט, ת'ומפסון, ואיגודלה, ואז מתחתיהם כל השאר. דמרכוס קאזינס בינתיים היה 'אאוטסיידר' ומעמדו בהירככיה הקבוצתית עדיין לא ברור.

במשחק האחרון ה-'CURRY- AT-GREER' קלטו שהקבוצה מפגרת ב-18 והחליטו לצאת בדרך אחרת. דריימונד, ובעיקר גרין, שינו את המשחק על פניו, קלעו 33-57 בחצי השני, ואין טעם לחזור על נפלאותיהם.

אחרי המשחק אמר איגודלה:

“They’re Brady and Gronk,” Andre Iguodala said of Curry and Green after the game. “The black version.”

קרי וגרין צחקו למשמע הדברים.

קרי שאל: "רגע. מי משנינו הוא 'גרונק'? אני כמובן, לא?"

כולם התפוצצו מצחוק. כמובן שקרי הוא בריידי. הוא הפנים של הווריורס. הוא הסופרסטאר שעליו תקופת עליונות כמעט טוטאלית בנוייה. הוא האדם שגורם להכל לקרות. הוא שובר ההגנות ומקפל אותן כאילו היו כסאות מתקפלים.

גרין הוא רוב גרונקובסקי. הענק השרירי והאמוציונלי, ה-BULLY השולט במרכז, ולא מהסס להיכנס לתוך גופו של היריב ולהוציא את לבו. הברנש הנראה כאילו טטוסטורון יוצא לו מהאוזניים והפה. המפלצת הענקית הטורפת ללא היסוס גם בשוחות וגם באוויר.

מה שנתגלה לי רק ממאמרו זה של ת'ומפסון הוא שהשניים הפכו גם לחברים מחוץ לפרקט. "זה עוזר לנו להבין אחד את השני על הפרקט", אומר גרין, ומוסיף:

“Our skill sets complement each other well and we use each other,” Green said. “We have a chemistry amongst us that’s unlike many we’ve seen, ever in history. We don’t come from similar backgrounds. We’re different in many ways. Where we are the same, though, is we both want to win, we both do whatever to win, we’re both extremely competitive and we’re unselfish. When you add all those things together, those are ingredients for success.”

קרי מוסיף:

“We understand what each other does really well and what we don’t do well,” Curry said of his partnership with Green. “He’s always got your back. He makes the whole team better. He does a lot of stuff that frees up space for me, and vice versa. He’s the full platter. You get a little bit of everything with him. And he knows he can be himself and we’re not going to get in the way of that. And we can reel him in when he needs to be.”

במשחק השני דריימונד גרין קצת פישל. היו לו פאולים. סטיב קר הכניס את שניהם עם 8:04 דק' לסיום.

קרי התקרב לאוזנו של גרין ואמר לו: "LOCK IN. I NEED YOU.I CAN'T DO IT ALONE. I NEED YOU TO KICK SOME ASS"

זה היה כל מה שגרין צריך היה לשמוע. סטפן קרי לחץ על הכפתור, ודריימונד גרין הפך למפלצת.

הכפתור נשאר לחוץ למשך כל המשחק השלישי.

וכמובן שגם למשחק הרביעי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. תודה מנחם מצויין, אני לא יודע מה מגיק צריך להיות בתקשורת בטח שהפריי אגנסי עוד מעט מתחיל, כנראה שיש כאלה שלא יכולים לצאת מאור הזרקורים, יש לו 800 מליון בבנק ועדיין הוא מחפש להיות מעורב. ההחלטות שלו מוכיחות אחת ולתמיד שאין קשר בין GM לשחקן כדורסל.
    .

    2. אני רוצה לראות אחד בגודלן סטייט שיגיד שהמעמד של דריימונד מעל דוראנט או קליי, גרין יודע שעוד מילה לדוראנט ובמקרה שהוא יעזוב הם לא יראו יותר אליפות, לא ידעתי שקליי עד כדי כך מטומטם להשוות את גרין לגרונה (אחד נחשב לאולסטאר ענק ולאחד משחקני ההתקפה הטובים בכל הזמנים), השני במקצועו נכה התקפית, גם ההשוואה לגב או ללב של הקבוצה לא נכונה, קרי ודוראנט זה הגב מערכת העצבים והדם קליי ממש מאחוריהם, במקרה של גרין זה העלוקה שתופס עליהם גובה, מזכיר מאוד את ראגון רונדו והביג טריי (לשניהם 4 אולסטאר, שניהם 4 פעמים חברים בנבחרת ההגנה של העונה פעמיים בנבחרת הראשונה), שניהם בלי אתלטיות ובלי יכולת קליעה, ושניהם אוברייטדים ענקיים.
    .
    שוב אני אשאל את השאלה ששאלתי את גיא המשמעות של אולסטאר זה 1 מ24 השחקנים הטובים בעולם, אילו מישהו היה מתחיל קבוצה ללא התחשבות בגיל הוא היה לוקח את גרין באחת מהבחירות האלה?

    1. ?
      ממתי זו המשמעות של האולסאר?
      לאולסטאר נבחרים השחקנים הבולטים באותה עונה.
      לאורך השנים, ניתן לראות שלהצלחה הקבוצתית יש משקל לא קטן לבחירות (בדגש על בחירות המאמנים. החמישיות הן פונקציה של פופולריות).
      .
      לגבי השאלה אודות "מתחיל קבוצה" –
      שוב, למה זה רלוונטי?
      .
      יש לי ניחוש שיותר גולשים היו בוחרים בקאזינס בשביל להתחיל קבוצה.
      אבל אין מצב שהוא מסוגל לתרום להצלחת גולדן סטייט כמו גרין.
      .
      השורה התחתונה היא פשוטה למדי.
      אתה חושב שגרין לא אולסטאר. זכותך.
      הרוב המכריע של אנשי המקצוע,
      הן המאמנים (שבחרו בו לאולסטאר), והן אנשי התקשורת (שבחרו בו פעמיים ל-ALL NBA. פעם חמישייה 2, פעם חמישייה 3), חושבים שגרין אולסטאר.

      1. אוקי אז משנים את ההגדרה של אולסטאר ליותר תואר כבוד ולא מחשיבים אותו לאחד מ24 השחקנים הטובים , אין כמעט שחקן אחר שהיית לוקח במקום גרין לגולדן סטייט גם לא את הארדן גולדן סטייט , הם צריכים האסל והגנה, לא אומר שגרין שחקן טוב מהארדן, לא אומר שהוא בטופ 20 של הליגה אפילו לא קרוב.

        1. Cohen suggested the league to host an exhibition game featuring the league's best players, similar to Major League Baseball's All-Star Game
          גיא ההגדרה של אולסטאר, השחקנים הטובים בליגה , גרין לא אחד מהם, שוב אם שינו את התואר של אולסטאר

  2. אחלה כתבה!
    אז קרי וגרין הם צמד השולטים והדומיננטים בקבוצה ודוראנט הוא השחקן הטוב בעולם… לא הבנתי מכל הכתבות באתר באחרונה איפה קליי תומפסון מבחינת ההירכיה הפנימית והאם הוא בכלל מוערך על ידי הבעלים של הווריוורס ויש סיכוי שיקבל חוזה מקסימום בקיץ או שכדאי לו לחפש הכרה בקבוצה אחרת?!

    1. קרי שקיבל סופר מקס וגם דוראנט הם מספר 1 אחרי זה קליי שיקבל מקס בקלות ואז גרין שלא ייקבל מקס בחיים, גם ההנהלה של הלוחמים יודעת את זה.

      1. גרין יקבל מקס. אני חושב ככה.
        בעצם אין לי שום ספק בכך.
        אין גולדן סטייט בלעדיו.
        לייקוב אמר שהם יעשו את כל מה שצריך כדי לשמור על ה core של הקבוצה הזאת. הוא התכוון לכסף כמובן . ה core של ה core של הקבוצה הזאת זה גרין. הוא יחזיק ארבעה חוזי מקס במקביל אם ידרש וישלם את מס המותרות. הוא עושה חשבון כמה זה שווה לו. לא נראה לי שהוא אחד שלא יודע לעשות חשבון. השאלה היחידה אם הוא ישלם 3 א 4 מקס במקביל לא תלויה בו. היא תלויה בדוראנט והוא כנראה לא ישאר שם ולכן ישלם רק 3… דרך אגב אם מישהו יתפשר בשכר זה קליי לדעתי לא גרין למרות שלדעתי הם לא ידרשו את גם ממנו.

      2. בנגו כולם מדברים עד שכסף מגיע לשולחן, מה הוא לא לתת לגרין מקס ולהרוס את המצב רוח בחדר הלבשה, גם הוא וגם היועצים שלו יודעים שגרין לא שווה מקס שוב אחרי הסדרה מול מילווקי הרבה יסכימו איתי.

    2. גרין במקרה הטוב יקבל חוזה דומה לזה של קפלה, במקרה הרע יוותרו על שירותיו, מישהו יושב שגרין שווה חוזה מקס ?

      1. ברוך שחרר
        ==
        האיש הוא שחקן נשמה והאנפורסר בשרות הילדים הטובים
        ==
        ימצאו איתו את העמק השווה
        ==
        והא לגמרי שחקן אדיר שמתאים מאד לצרכי קבוצתו

        1. גרין לא ייקבל מקס גם לא קרוב בטח אם דוראנט וקליי נשארים, במקרה שדוראנט עוזב המקס שיביאו לו יהיה כמו החוזה של כריס פול אסון גרין לא שחקן של מקס אפילו לא קרוב . יש סיבה שגרין עבר לסוכנות קלאץ של לברון וריץ פול הם ידועים במאבקי חורמה מלוכלכים תשאלו את בלדסו וסאנס,

  3. מעורב מעולה. תודה רבה
    אז הלך מג'יק, שעם כל הדברים הרעים שאפשר להגיד עליו הוא עדיין מג'יק, ונשארנו עם פלינקה? אלוהים אולי מרחם על ילדי הגן, אבל רק בתנאי שהם לא אוהדי הלייקרס.
    .
    פעם אחר פעם מתברר שצריך משהו אקסטרה כדי להפוך לקבוצת על. לשיקגו היה את האופי של ג'ורדן, שרדה בכולם עד שהפכו לטובים ביותר. עושה רושם שהגולדנים מצאו שיטה נעימה יותר. גרין הוא הד קייס, זה ברור, אבל עושה רושם שקרי הוא חתיכת טיפוס מיוחד

  4. אחלה מעורב דוק, תודה
    ==
    לא סביר בעיני שגרין מעל דוראנט במעמד הקבוצתי
    ==
    גם לא מעל קליי
    ==
    יש לו פה גדול, זה הכל

  5. תודה מנחם. אהבתי את התיאור של קליי שבאמת מתאים לשניים, שילוב נהדר. יש קצת דמיון לפיפן וג'ורדן (כשדוראנט לא משחק). מג'יק יצא, לדעתי האישית, די פתטי. מותר לו כמובן, אגדה חיה ותוך כמה שנים כולנו נשכח לו את זה.

  6. אני מקווה רק שמג'יק לא שונא את המספר בתעודת הלידה שלו ומצליח להתמודד עם דרך הטבע בשלווה. יש כאלה שאינם מסוגלים. ששונאים להיות זקנים, עייפים, צולעים, ומתקרבים למוות. הם הופכים ל-ANGRY OLD MEN. אני, לשמחתי, מאמין שקבלתי את הזקנה בצורה החיובית ביותר שאני יכול כי אני יודע, מכיר, ומקבל את דברי קהלת. אז אני מנסה להישאר צעיר ברוחי – והאתר עוזר לי מאד בזה – ולהזדקן עם אשתי גייל בצורה הקלה והחלקה ביותר שאפשר, תוך כדי שאני KICK SOME ASS פה ושם

  7. חטא ההיבריס הפיל רבים וטובים, והוא בדרך להפלת הלוחמים.
    הם מעולים בלי דוראנט, יותר ממה שהערכתי, אבל הם חייבים אותו מול הרמות הגבוהות. לברון אכל אותם בלי מלח, ויכול להיות שהגריק יאכל אותם גם.
    דוראנט שיחק כאופציה שניה בהתקפה לספלאש, ופרץ קדימה רק כשהיו חייבים אותו. הוא הביא את הרמה שלו כמעט לשלמות ועדיין הלוחמים שמו אותו לג אחרי קרי ואולי באמת אחרי גרין.
    בכל מקרה, הנושא של דוראנט בלוחמים כל כך טעון שיהיה מרתק לראות איך הוא ישתלב בגמר (אם בכלל יהיה בריא). להיכנס למשחק כשקרי לחוץ על Fmvp, גרין לחוץ על החוזה העתידי והוכחת חשיבותו לא יהיה קל בכלל.

  8. יופי של מעורב. תודה
    אין ספק שבפלייאוף הזה גרין יותר משמעותי מקליי
    מעניין מה הם מתכננים לקיץ אחרי שדוראנט יעזוב. אולי להחתים את קוואי?

    1. אההה….לא.
      הם יכולים לתכנן כמה שהם רוצים, הם לא יכולים להביא אף אחד במקום דוראנט. זה או KD או כלום מבחינתם.

    2. זה לא אפשרי. אפילו במקרה שקליי נותן הנחת מעביד פסיכית ומסתפק ב-20 מיליון לעונה, אפילו ללא החוזה של דוראנט –
      עדיין גולדן סטייט יהיו מעל תקרת השכר.
      (אלא אם קאוויי "עושה קאזינס" ומסתפק ב-MLE. קשה לי להאמין שדבר כזה קורה)

        1. למה לו? אם הוא לא נשאר בווריורס הוא מן הסתם ירצה לעבור לאחת הקבוצות עם מקום מתחת לתקרה שיכולות להחתים עוד סופרסטאר.

  9. אני חושב שעם כל הבעייתיות שלו סטף קרי מוכיח שוב שהשחקן השני (או השלישי?) הכי טוב בג״ס, הוא גם השחקן הכי חשוב והכי משפיע בשני העשורים האחרונים.

  10. מנחם ערב טוב
    אבקש התייחסות לעזיבתו של קוואי מסאן אנטוניו . האם פופ היה מודע לגודל היהלום שהיה בכיסו.
    אני לא מכיר שחקן עם יכולות כאלו
    שבמשך שנה שעברה לא שיחק

  11. אחלה מעורב מנחם
    אני מאמין למג'יק…. לא יודע למה. יש לי הרגשה שפלינקה אכל אותו בלי מלח.
    כמו שחבר שלי ניסה יוזמה עסקית בבאר שבע, קרס כלכלית ואמר – "את השועלים פה אני מכיר, אבל קפצתי לבריכת הכרישים והם פשוט אכלו אותי…."
    נראה לי אותו דבר
    🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט