הבלייזרס מפספסים הזדמנות לפתוח את הסדרה. הווריורס עולים ל-0-2 / אדר בר דוד

הבלייזרס מפספסים הזדמנות לפתוח את הסדרה. הווריורס עולים ל-0-2 / אדר בר דוד

גולדן סטייט ווריורס (2) 114 – פורטלנד טרייל בלייזרס (0) 111

הבלייזרס לא נתנו לתבוסה במשחק הראשון להשפיע, הובילו ב-15 הפרש במחצית אבל גם זה לא הספיק מול האלופה.

אחרי שלא מצאה את עצמה במשחק 1, סיימה עם 39% מהשדה ו-25% מהשלוש, הערב הבלייזרס פתחו נהדר – 2 שלשות של מקולום ואחת נוספת משני האקס פקטורים שלה – הארקלס ואמינו וזה 22-16 לאורחת. בצד השני, איגואדלה מחטיא 2 שלשות פנויות מהפינה ולייאפ קל אבל קליי פותח אגרסיבי עם 6 זריקות ב-8 הדקות הראשונות ושלשה של הבכור לבית קארי מורידה לנק' בלבד.

החלק הראשון של המשחק מסתיים עם סל מחצי מרחק של אוון טרנר שקובע 31-29 לפורטלנד כשדמיאן לילארד ללא נקודות אבל מקולום, אמינו והארקלס מחפים עליו עם 25 משותפות. סטף עם 12 נק' מוביל את האלופה כשדריימונד גרין עם 6 נק' ו-4 חסימות מהדהדות.

בחצי הראשון של הרבע השני קיבלנו 4 מחליפים בכל קבוצה לצד מקולום ותומפסון. סי ג'יי המשיך לצלוף מצד אחד כשבצד השני התקפה טיפוסית של ג"ס מסתיימת באסיסט נהדר לדאנק של ג'ורדן בל. כמה מהלכים טובים של סת' קארי, קולע גניבה יפה מהידיים של סטף במפגש הראשון אי פעם של אחים בגמר קונפרנס, ונקודות ראשונות של לילארד מעלות את הבלייזרס ל-43-56 ומשתיקות את הקהל הזחוח והאנמי של הווריורס. דיים תופר עוד 2 שלשות ומעלה את ההפרש ל-17 לפני שלייאפ של סטף מוריד את הקבוצות כשהאורחת מדהימה עם 50-65. מקולום מוביל עם 16 נק', לילארד עם 10 כשגם הספסל נותן עבודה עם 18 נק' מתוכן 7 של קארי הצעיר והוד. סטף מוביל עם 19 (גם 4 איבודים) כשקליי לא בעניינים עם 3-11 מהשדה ורק 9 נק'. ההבדל העיקרי במחצית הוא 11/22 של הבלייזרס מחוץ לקשת (7/28 במשחק הראשון) בעוד האלופה מיידה 3/13 מאותו טווח (17/33 במשחק הראשון). במשחק הראשון לקח לבלייזרס 34 דק' להגיע לסקור של המחצית הראשונה היום והיא מוכיחה שהיא לא הגיעה למעמד הזה בחסד.

כמה פעמים ראינו את האלופה עולה למחצית השנייה ופשוט מתפוצצת? אז קארי המשיך מאיפה שהפסיק עם 2 שלשות מהירות וסל מחצי מרחק אחרי חטיפה של לוני מלילארד ושולח את סטוטס להזעיק פסק זמן כשההפרש יורד ל-11. זה לא ממש עוזר כי קליי מאפס את היד עם 2 שלשות משלו ואסיסט נהדר של איגי לגרין משלים ריצת 0-13 של האלופה ופתאום יש לנו משחק חדש. המומנטום ממשיך ודקות טובות של ג'ורדן בל מקפיצות את הווריורס ליתרון 5 ורק שלשה של לילארד פלוס 4 נק' מהקו עוצרות את הדימום ומורידות את הקבוצות בשוויון 89 בסיום הרבע.

פורטלנד לא נבהלת ופותחת מצוין את הרבע האחרון. שלשה של דיים ושני סלים של לנארד מהספסל מקפיצים אותם ליתרון 8 ועכשיו הווריורס צריכים להגיב. והם אכן הגיבו – עשר נקודות רצופות אחרי מהלכים מצוינים של גרין ופתאום הם ביתרון 2. ואז הגיע קארי. סת' קארי! שלשה נוספת שלו מחזירה את היתרון לקבוצה מאורגון. הווריורס שוב מגיבים עם האלי הופ של גרין ללוני. מקולום מחטיא בצד השני ואסיסט של קארי לגרין מקפיץ את היתרון ל-3. האם לילארד יעשה שוב את הקסם בקלאץ'? לא ולא אומר איגואדלה, גונב לו את הכדור וגונב את המשחק.

סטף נתן הצגה עם 37 נק', 8 אס' ו-8 ריב' (ו-6 איבודים) ב-11/22 מהשדה ו-11/11 מהקו. תומפסון הוסיף 24 באחוזים בינוניים (8/22, 4/8 לשלוש) וגרין עשה הכל על המגרש עם 16 נק', 10 קטיפות, 7 מסירות ו-5 גגות. לוני היה נהדר עם 14 נק' ללא החטאה, בל הוסיף 11 כשהספסל המושמץ של האלופה תורם 33 נק' ב-13/20 מהשדה.

בצד האדום לילארד הוביל עם 23 נק' ו-10 אס' (5/12 מחוץ לקשת), מקולום לא ישן טוב הלילה אחרי שנעלם במחצית השנייה עם 6 בלבד והמון החטאות במאני טיים (0/5 ב-4 הדקות האחרונות) בדרך ל-22 נק'. סת' קארי היה אדיר בשני הצדדים של המגרש עם 16 נק' ו-4 חטיפות (13+ בדקות שלו על הפרקט), הוד והארקלס הוסיפו 12 לראש. גם יום קליעה נהדר של 18-39 מחוץ לקשת ו-17-18 מהקו לא הספיק.

לפוסט הזה יש 75 תגובות

  1. פורטלנד קבוצת הגנה מזעזעת ולא אינטליגנטית, עם גבר בחליפה שבוהה בהם על הקווים (כמו רוב מאמני הnba, התפקיד הכי מיותר שיש). בכל אופן שאפו לגולדן

  2. תודה על סיקור סופר זריז, אדר.
    .
    כאשר משחקים מול קבוצה כמו גולדן סטייט, אלו הדברים הקטנים שעושים את ההבדל.
    את המחצית הראשונה פורטלנד סיימו עם יתרון 8 – 4 בריבאונד ההתקפה, ויתרון 5+ בכמות הפוזשנים.
    ההפרש עמד על 15 גם בגלל האחוזים האדירים מה-3 (11 שלשות ב-50% במחצית).
    .
    את המחצית השנייה גולדן סטייט פתחו בריצה מטורפת. השלשות תופסות את העין, אבל 2 ריבאונד התקפה + 2 איבודי כדור של פורטלנד, היו חלק מרכיב מהותי ב-"שבר" של פורטלנד שאפשר את הריצה.
    כנ"ל הריצה ב-4 הדקות האחרונות. עוד 2 ריבאונד התקפה קריטיים, עוד איבודי כדור לא מחויבי מציאות, ובמשחק של פוזשן אחד,
    זה היה בסופו של יום כל ההבדל.
    .
    8 – 2 לגולדן סטייט בריבאונד ההתקפה במחצית השנייה, 5+ בכמות הפוזשנים באותה מחצית.
    .
    כמובן שאי אפשר לתת הקרדיט לשינוי רק לשחקני פורטלנד…
    לוני המושמץ, שוב הראה את האפקטיביות הרבה שלו. הוא לא שחקן יוצר, אין לו טווח. אבל הוא יודע להגיע למקומות שמאפשרות לקבוצה לנצל את ההגנה על הגארדים (6 מ-6 מהשדה הלילה) בשביל להשיג נקודות קלות. הוא משיג ריבאונדים בהתקפה (3 כאלו הלילה), והוא מסוגל לשמור גם על עמדות הפנים, וגם לכסות את החילופים במקרה הצורך.

          1. הם יכולים והם גם עושים את זה לפרקים. העניין הוא שזה מצריך יותר מאמץ וריכוז והעובדה שיש לך נשק כמו דוראנט שאתה יכול לתת לו את הכדור ופשוט לקבל סל מביאה הרבה פעמים ל"עצלות".

        1. דונקי אמר משהו דומה לתגובה של עידו אחרי הנצחון במשחק 6 על הרוקטס, שכאשר יש מישהו כמו דוראנט על הפארקט, קל להיות עצלן ולא להתאמץ כי יודעים שתמיד אפשר לתת לו את הכדור ולסמוך עליו שיעשה את העבודה. כאשר הוא איננו, כולם מתאמצים יותר, בהגנה בתנועה, בכדורים חוזרים.

          1. בדיוק. זה מה שתמיד אמרנו פה, לא חדש. פחות מאמץ במחשקים עצמם, פחות מאמץ בין משחקים, פחות מאמץ בעונה הסדירה=פחות עומס, פחות קריעה.

  3. הסדרה עוד פתוחה לגמרי.. במיוחד משום שדוראנט ימשיך להעדר ממשחק 3 ו 4 וככל הנראה גם ממשחק 5..
    לדעתי הסדרה עדיין בידיים של דמיאן וסי ג`יי מהסיבה הפשוטה שהסגל הקצר של הווריורס אמור להשחק עוד יותר עם הזמן.
    וכמובן שאי אפשר להשוות את הווריורס של היום לקבוצה העמוקה של 2014 עם בארנס ספייטס ואזילי..

    1. עד עכשיו הם משתמשים הרבה בספסל.
      לא מאמין שישחקו,
      מלווקי/טורנטו יהיו אופרה אחרת.
      לא רואה איך פורטלנד לוקחת יותר ממשחק אחד.

  4. האם יש עוד קבוצה שהיתה לוקחת את 2 המשחקים הראשונים בפינאלס הקונפרנס – בלי השחקן הכי טוב בעולם??
    לא צריך להתאמץ לתת תשובה. אין
    זה כמה ההבדל הוא אבסורדי, לא רק מול פורטלנד, בכלל
    סדרה בדיחה בעוד פלייאוף צפוי מראש

      1. די… אפשר לספר את הסיפור הזה עונה, שתיים, להשאיר בכוח איזה תירוץ לראות, שאוהדי גולדן או יוסטון לא ירגישו לא נעים, כי היה להם קל מדי/ כי לא היה להם סיכוי ממילא. אז אומרים, היה תחרותי ! בלי להעליב כן ?
        בעונה השלישית, החמישית בעצם, כבר אי אפשר למכור את הלוקשים האלה. יש כוח בלתי ניתן להכנעה ב – 2 דרגות מעל הליגה. אז אפשר רק ליהנות מהמהלכים, והם מאוד מאוד מהנים, שירה בתנועה …

  5. גולדן סטייט נראים מצוין. הרבה יותר טוב מאשר בסיבובים הקודמים. ההגנה של פורטלנד לא מספיק טובה, ולאמספיק חדה בחילופים , מקולום הגיע לזריקות סבירות והחטיא ברבע האחרון והפסיד את המשחק. לילארד ומקולום השתפרו מהמשחק הראשון אבל הם צריכים להיות אדירים כדי לנצח ולא רק טובים.
    גולדן נגד מילווקי בגמר נשמע טוב, כשהם בלי דוראנט יותר קל לא לשנוא אותם. נקווה שהוא יעזוב.

  6. פורטלנד פספסו הזדמנות פז להשוות את התוצאה ולהעביר את הלחץ לווריורס.
    סטוטס חייב לצאת מהקיבעון שלו לעלות עם אמינו והארקלס. בעיקר אמינו שיכול להיעצר על שוטטות.
    .
    ולהוביל ב-8 ותוך 2 דקות לחטוף 10 נקודות.. רכות בלתי נסבלת של הבלייזרס.
    תגובתו של מקולום- I'm trying Jeniffer

  7. חבל שפורטלנד העפילה לגמר, המעמד פשוט גדול עליה. הייתי מעדיף לראות את דנבר שם. מחצית ראשונה הם שיחקו טוב בהגנה אבל הרסו את הכול עם מחצית שניה נוראית בהגנה. רוטציות איטיות, כיסוי רע לריבאונד. בשביל לנצח קבוצה כמו גולדן סטייט צריך הגנה ערנית וממושמעת זה היה ככה במחצית הראשונה, במחצית השניה זה התפרק.

      1. הם משחקים נגד לוני, ג'רבקו, קוק, בל, מקיני, איגי וליווינגסטון גריאטריים ושני אחי ספלאש שבעים כמו אשכנזי אחרי ארוחה בבית מרוקאי.
        .
        היו צריכים להוציא יותר מהסיטואציה הזו, קבוצנ טיפשה ולא מאומנת.

  8. לפני פתיחת הפלייאוף שמענו שתהיה אלופה חדש .
    תוך כדי הסדרה מול הקליפרס , וגם אחריה – הקולות התרבו .
    לפני הפתיחה מול האובססיביים , ובפרט לאחר פציעת KD – כבר הסירו מהאלופה את הכתר .
    לפני הסדרה עם ריפ סיטי – אין עומק , אין ספסל…
    ועכשיו תוך כדי הסדרה – טוב, אולי יגיעו לגמר , אבל האיילים / הדינוזאורים יטחנו/יטגנו אותם.
    .
    והמסע לתריפיט ממשיך…

    1. אם (הכל יכול קרות) ינצחו את המזרחית (כן גם טורונטו זו אפשרות לכל המזלזלים) אולי יעשו משחק ביניבשתי עם אלופת אירופה שבטוח תקרע אותם או עם האוסטלית של בוגוט. ואחר כך ישחקו נגד אולסטארס מזרח+מערב.
      זה כמו ביבי וכמו לברון במזרח כל פעם אותם דיבורים..

    2. לא הרבה אמרו את זה, סתם סיפור שאתה מוכר לעצמך כדי להגיד, "באנו קטנים ונצא גדולים ..
      ההימורים בווגאס משקפים בדיוק את מה שחושבים כולם עוד מתחילת העונה (מתחילת כמה עונות אחורה) – עוד אליפות, קל. לגולדן יש סיכוי גדול פי2, מכל יתר הקבוצות ביחד. וזה עוד היה בפתיחת הפלייאוף. אין לזה אח ורע ..
      אתה היית אדום, אולי אתה עדיין אדום "ואיזה מסכנים האוהדים" בנשמה. אבל הקבוצה שלך נהייתה הכי צהוב עולה. תתגבר. אליפויות עושות נעים.

      1. אתה אמנם יודע לקרוא וזוכר פוסטים קודמים, אבל לוגיקה היא לא הצד החזק שלך . אחרת היית מבין מיד את ההבדל התהומי בין ג"ס לקבוצתו של דון שימון .

  9. תודה אדר סיקור מעולה.
    איגי עם חטיפה שמזכירה את הסוף של משחק 3 מול הקאבס. הפרש 3 נקודות לברון מקבל כדור בפינה עולה לזריקת 3, ואיגי במהלך שנראה כמו שטות מוחלטת לבן אנוש פשוט מוציא לו את הכדור. איזה קור רוח יש לבנאדם הזה.
    צריך לזכור שיוסטון אובססיביים – הם מתכוונים לזה – הם ידעו בערך כל תנועה של שחקני גולדן סטייט והיו עורכים לסדרה מולם יותר מכל קבוצה אחרת בשנים האחרונות. שכחנו עד כמה הם קבוצה טובה ושיש לה מאמן מעולה. נכון מנהל משחק לא משהו, אבל כמנחיל שיטה הוא מאמן ענק לא מבין איך יכול להיות ספק בזה בכלל – במיוחד שרואים את סטוטס שמשחק בלי שיטה כל כך (וקרדיט פעם נוספת לאשך על האבחנה הזו פורטלנד = ג"ס לפני עידן קר)
    גם אם דורנט לא חוזר לסדרה מול מנצחת המזרח (אני מאמין מאוד במלווקי ומאמין שנראה אותם הלילה במשחק דורסני) לג"ס יש עדיין שחקן שלא סתם לקח פעמיים ברצף MVP ודי פינה את הבמה מאז שדורנט הגיע. סטפני לא שכחה לשחק כדורסל וגם אם דורנט לא חוזר לגמר אני לא בטוח בכלל מי תקח את הסדרה הזו (ובלי קשר ספרו לי עוד על מיזוגיניות שובנסטיות וכדומה, והסיבה שנשים לא כותבות באתר היא בגלל התמונות של מנחם והאשך – אהה בטח)

  10. פורטלנד כאלה רכים, לא ייאמן, הפסידו רק על דבר אחד – האסל – רק האסל! בל, לוני, איגי, גרין עשו להם בית ספר להאסל. לילי כריות זאת מחמאה. בפורטלנד הם ייקחו לפחות אחד, גולדן סטייט נראים נהדר, אבל גם פגיעים. אני הייתי פותח עם לנארד במקום אמינו שעל שפת הגוף שלו היום צריך לקבל קנס

      1. סטוטס משחק לך לידיים – לזכותך ייאמר שהבחנת בתקרה שלו לפני שנתיים. עדיין יש לו יכולת להפתיע, כפי שמנחם כתב במעורב – שייצא קצת מהשבלונה, שייתן לשחקנים הרעבים שיש לו על הספסל. בלי קשר, כל הקטע הדתי הזה של קאנטר זה עלוב – שב בצד עם הצום שלך ואל תשחק, אי אפשר לבוא ככה למשחק כל כך חשוב, שקאנטר חצי מת מההתחלה ואמינו כפוף עם ראש נבול כל המשחק – הם לא משחקים נגד נס ציונה, הם מנסים לנצח את ג"ס באורקל עם שני שחקנים פחות. חוסר מקצועיות

  11. האחוזים הלילה של גולדן לשלוש ומהעונשין היו נמוכים במיוחד
    של פורטלנד היו גבוהים
    זו הסיבה למשחק הצמוד, זה לא ישאר ככה
    לעומת זאת גולדן עדיפים בריבאונד, זה כנראה כן ימשך

    כנראה יהיה 4-1, מאמין שפורטלנד יקחו משחק
    במזרח, תוצאה דומה למילווקי

  12. אנשים פה אשכרה חושבים שגולדן סטייט בלי דוראנט לוקחים את מילווקי???

    דבר ראשון גרין ואיגודלה יצטרכו לשמור על יאניס ולא על פאקינג אמינו או זאק קולינס,הלובים שלו ללוני יראו הרבה פחות קלים כאשר יש את יאניס ולופז בצבע,אפשר לראות איך זה השפיע על הלובים של הארדן לקאפלה,שנית בלדסו יעשה עבודה קצת יותר טובה על קרי מלילארד עד כמה שאפשר,ובכלל ההגנה של מילווקי ב7 רמות מעל זאת של פורטלנד,מי שצפה במפגשים בין שתי הקבוצות בשנים האחרונות יודע שהאורך של מילווקי תמיד עשה חיים קשים לגולדן סטייט.

    בצד ההתקפי מילווקי גם יכולה לעמוד בקצב של גולדן סטייט,במיוחד שהיא יכולה גם להרוג אותה בריבאונדים,בלי דוראנט זה יגמר ב6 למילווקי,אם דוראנט זה יגמר בסוויפ או ב5 לגולדן סטייט.

    1. לא ראיתי פה אף אחד שאמר שגם ללא דוראנט הם 100 אחוז לוקחים.
      לכולם ברור שמילווקי זה לא פורטלנד.
      אבל אני כן חושב שהם פייבוריטים, מילווקי עוד לא הוכיחה שהיא מסוגלת לנצח קבוצת התקפה מהטופ של הליגה (ג"ס,יוסטון) בנתיים הם עברו את דטרויט (בלי גריפין) ואת בוסטון שזה יפה אבל זה לא אותן רמות של התקפה.
      נסיון- אצל ג"ס לכולם בערך יש כבר איזה טבעת שתיים בעוד שאצל שלמילווקי יש רק שחקן אחד שהיה שם. תקן אותי אם אני טועה (גאסול לא נחשב).
      עייפות-כמו שזה נראה ג"ס תגמור את הסדרה ב4/5 משחקים. לעומת זאת אני מאמין שהסדרה במזרח תסתיים ב6/7 תוסיף את זה שג"ס משחקים יום אחד קודם ויש להם שבוע יותר לנוח ולהתכונן.
      אגב אני חושב שלטורנטו יש יותר סיכוי לנצח אותם מאשר למילווקי

  13. אנשים כאן חיים בפנטזיה . מה עשיתם מהצבאים ? אם לפלופ היה נשאר בקליבלנד הם היו יוצאים לחופשה ברגע שהיו נתקלים בו . 8 שנים ברציפות הוא אימלל קבוצות לא פחות טובות ממילווקי של השנה . כי המזפח היה ונשאר כזה. אני מחזיק אצבעות לבאקס שיעלו לגמר , כי מול הראפטורס, בזכות שחקן אחד , ווינר שהגיע מהמערב והתקרה שלו מפחידה, זה יכול להיגמר אחרת . לולא העייפות שלהם מהסדרה עם פילי , הם היו לוקחים את המשחק הראשון . אני חושש בסדרת גמר רק מקוואי . את הבאקס הלוחמים יעברו , אם יהיה צורך, גם בלי KD .

  14. איזה כיף לצפות בלוחמים בלי דוראנט, כדורסל חכם, שמח, קבוצתי, מלא תשוקה ורגש.
    חברי הלוחמים יכולים לדבר מהפה לחוץ בנימוס ופוליטיקלי קורקט עד מחר במס שפתיים ולהגיד שהם מתגעגעים לדוראנט וחייבים אותו, אבל העיניים לא משקרות! רואים בעיניים של כל הלוחמים שכיף להם יותר בלי דוראנט.
    כל הקבוצה פורחת וממצה את מלוא היכולת האישית והקבוצתית בלעדיו; דוראנט חוסם אותם, משתלט ומפריע, מוטב ללוחמים בלעדיו.
    אני מוכן להתערב עם כל אחד מכם שהלוחמים בלי דוראנט מנצחים את מילווקי ויאניס 4:1

    1. אני מוכן להתערב גם בכל סכום , יתרה מכך אני מוכן להתערב איתך שללא דוראנט מילווקי מבצעת בהם חיסול ממוקד ולוקחת את הסדרה

      1. קדימה בואו נתערב.
        הלוחמים בלי דוראנט מנצחים את מילווקי ויאניס 4:1 .
        חצופים עזי מצח, סטף קרי הוא השחקן הכי לא מוערך בליגה.
        קדימה תתערבו איתי.
        כולכם גם טענתם שפורטלנד לא עוברת את דנבר ואני טענתי אחרת וצדקתי.
        יאללה, בואו נסגור התערבות במייל.

      2. אני לא נוטה להמר על כסף או בכלל, זה נוגד את העקרונות שלי וסותר את הערכים המקצועיים שלי בתחום בו אני מתפרנס.
        אבל יש לי הצעה להתערבות כדי שלא תחשבו שאני מתקפל.
        במידה ודוראנט לא חוזר וההתערבות תהיה תקפה לגמר מול אלופת המזרח ולגבי פורטלנד.
        המפסיד תורם חמישים שקלים לאתר הופס.
        מה דעתכם?

  15. מצטרף לכדור הרעם כאן מעליי.
    הווריורס בלי דוראנט קבוצה הרבה יותר כיפית ומשוחררת.
    אני לא בטוח שהם יותר טובים בלעדיו, אבל הם בהחלט ממצים את עצמם טוב יותר במשחק שלא מסתמך על בידודים שלו.

  16. סטף קלע 79 קליעות עונשין רצופות מהעונשין ברבע רביעי/הארכה של משחק פלייאוף. ההחטאה האחרונה שלו היא מהגמר הראשון ב2015. צ׳וקר אמיתי.

      1. הארדן לא הוריד את הזקן מאז שהופיע בפלייאוף גם שבר שיא מטומטם !!! תכו תשמעו על זה מדוריס ברק הבעיה זה שאין לו ידיים גדולות .

    1. אני דווקא חושב שזה נתון נחמד.
      אבל אם כבר נתונים משוגעים אז קחו את זה:
      הארדן הוא עדיין השחקן עם הכי הרבה איבודים בפלייאוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט