טורונטו שמטה – BLEW IT!!! – משחק בו היא היתה טובה יותר משך 40 דקות!
בואו נתחיל בזה שנגדיר את המשחק הזה כמשחק הטוב ביותר עד עתה בפלייאוף.
משחק חזק, גברי, נועז, סוחף, וסוער. ללא ספק המסעיר והמרגש עד עתה מכל המשחקים. לי, כאחד שלא העדיף נצחון של אף אחת, המשחק היה הנאה צרופה. סוף סוף משחק פלייאוף כפי שהגננת ציוותה. מהרגע הראשון ועד האחרון, כל תזוזה היתה סואנת וכל סל גרם להתרגשות וגעש, ואם תלכו לבלוג החי תראו למה.
ההגנה של טורונטו בחצי המשחק הראשון היתה הטובה ביותר שראיתי העונה מכל קבוצה שהיא. גם מילווקי לא קטלה קנים, כמו שאומרים החברים שלי מגרינוויל באנגלית. שתי הגנות שבמערב כלל לא מכירים ולא מבינים. אני יכול לדמיין רק את הזיעה שניגרה ממצחם של סטיב קר, סטפן קרי, קייל ת'ומפסון, ואפילו קווין דוראנט השוכב באיזה שהוא חור עם מזגן ורגל במצב גבוה, כשחזו במשחק בטיווי והחלו לרעוד ולפחד כי – אתם יודעים – 'מאין יבוא עזרי?'.
למה הזיעו מפחד?
כי הם יודעים שהגנה כזאת היא אופרה חדשה עבורם. סטפן קרי הסתכל הערב על אצבעות ידו הימנית ובוודאי החל לבכות כשהוא יודע שהסרט של קליעות השלוש שלו עומד להסתיים בעצב וביגון.
כשטורונטו מגיעה למילווקי ופותחת הפרש של DOUBLE DIGIT נגד הקבוצה מספר 1 במזרח, ומסיימת את הרבע הראשון 34-23, אתה בדרך לנצחון. אבל רבע אחרון חלש של קוואי לינארד (יחסית!), מרק גאסול, סרג' איבקה, ולמעשה כולם מלבד קייל לאורי חיסל את הזדמנות הפז הזאת לנצחון.
הקמבק הגדול התחיל וניגמר עם ברוק לופז. התאמינו שברוק לופז מכל האנשים הוא השחקן המצטיין של הבאקס? הוא וקייל לאורי מטורונטו היו שני אנשי המשחק ללא ספק.
במה טורונטו הצטיינה?
*ההגנה שלה שיחקה שלושה רבעים בצורה הנהדרת והנפלאה ביותר. במשך שלושת הרבעים האלה לא הפסקתי לחשוב כיצד הווריורס תסתדר עם ההגנה הזאת אם היא, וטורונטו, תגענה לגמר.
*גבור הקבוצה – ואולי השחקן הטוב על המגרש שממש עשה הערב 'תחיית מתים' היה קייל לאורי. הוא קלע 30 נקודות מצויינות ב-10 מ-15 ו-7 מ-9 מה-3!!! ארבעת איבודי הכדור שלו היו בגלל פעילותו הנועזת מהרגע הראשון עד האחרון בכל אחת מ-40 הדקות שהוא שיחק.
במה מילווקי הצטיינה?
*32 נקודות ברבע הרביעי הקובע, אחרי רבעים של 23, 28, ו-25. היא ידעה לעשות בהרבע האחרון הכל: ליהנוטת משלשות של ברוק לופז, ליהנות מפאולים של יאניס, ומחסימה שלו שקבעה את המנצחת הערב.
*יאניס וקוואי לחמו איש באיש, ראש בראש, סל בסל. שניהם היו די טובים – ובזה כמובן אני מדבר באופן יחסי למה שאנחנו רגילים מהם ב'משחק טוב', וכמובן שההגנות הערב היו סיפור אחר לחלוטין מששניהם רגילים להן – אבל אז בא ברוק לופז וגנב משניהם את ההצגה:
* ברגע הקריטי ביותר של המשחק באה החסימה הנהדרת של היווני, וכן, היתה זו חסימה TO SEAL THE DEAL:
🚫 Giannis came up with a HUGE block to seal the deal! 🚫#FearTheDeer | #NBAPlayoffs pic.twitter.com/HEyEAG04jr
— NBA on TNT (@NBAonTNT) May 16, 2019
*ברוק לופז, קלעי שלשות של 28-30% עד לאחרונה, לפתע הפך ל-KILLER מה-3. לדעתי השלשה הזאת קבעה את המשחק. השלשה החשובה ביותר במשחק הזה:
*מי היה המצטיין השני בבאקס? תתפלאו! מלקולם ברוגדון שהיה פצוע ואק חזר לשחק, ונתן ערב מפואר של 5 מ-9 ל-15 נק' ב-27 דקות, עם 18+ עבור מילווקי – הטוב ביותר בכל הקבוצה.
במה טורונטו כשלה?
*17 נקודות ברבע האחרון אחרי 34 ברבע הראשון, 24 ברבע השני ו-23 ברבע השלישי. ברבע הרביעי היא נשברה לחלוטין. כל ה-ROLL פליירס שלה היו מתחת לכל בקורת. כולם יחד, מלבד לינארד ולאורי קלעו 39 נק', וזה כולל את סיאקם, דני גרין, איבקה, כולם. כמובן שההגנה המשופרת של מילווקי ברבע האחרון היקשתה על כולם. אבל מי אמר שפלייאוף הוא דבר קל?
*למה נישברה? כי היא הפסיקה לשחק כדורסל ונתנה כל כדור לקוואי לינארד שניסה לנצח ב-ISO, וניכשל שוב ושוב ושוב. היו לו 3 רבעים מצויינים של 9, 9, ו-8 ואז רבע של 6, לממוצע של 8. טורונטו חייבת אותו מצויין – "9" – כדי לנצח בחוץ קבוצה ביתית כמו מילווקי.
*דני גרין הוא אחד מקלעי השלשות הטובים בליגה (נדמה לי שני באחוז הקליעה). אתה לא יכול לנצח כששחקן חמישייה כמוהו קולע 1 מ-5 ל-6 נק'.
*מרק גאסול היה גבור בהגנה, אבל כשסנטר קולע 2 מ-11 ל-6 נק', אפילו ה-12 ריבאונדים שלו לא מכפרים על משחק חלש. הוא נע מצויין בחצי הראשון ומאד התלהבתי ממנו, אבל כדוריו מחצי מרחק ומרחוק נראו טוב, ניכנסו לחישוק במלוא החן, אבל יצאו החוצה.
במה מילווקי כשלה?
*לא תאמינו, אבל הבאקס קלעה רק 25% מה-3. בד"כ אתה לא מנצח משחקים בהם אתה קולע 15 מ-42 מה-3! (ומאבד 3 כדורים כתוספת).
*אילו מילווקי הפסבידה הייתי מטיל חלק גדול מהאשמה על ג'יאניס אנטטוקונמפו. לא שמשחק של 23 נק' ו-14 ריב' הוא 'רע', אבל הוא איבד 6 כדורים, וקלע ב-7 מ-16. זה אחוז נמוך לשחקן כמוהו החי על כניסות מדהימות לסל. אבל כמובן שההגנה עליו היתה מצויינת. הוא סופר-סטאר. הוא יהיה כנראה ה-MVP. אסור לו לסיים משחק עם 23 נק'. אילו הבאקס הפסידו, הייתי מטיל עליו חלק ארי מהאשמה. לא כי הוא היה גרוע חס וחלילה, אלא בגלל שלא היה מצויין.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
16 מאי 2019 07:38:20יש משחקים שבסיומם אפשר לספר על הקבוצה שפישלה. זה לא אחד מהם –
2 הקבוצות שיחקו הלילה כדורסל נהדר.
.
ההבדל בין הקבוצות בסופו של יום, היה ריבאונד ההתקפה.
טורונטו לחצו נהדר על קווי המסירה, והצליחו בחלקים נרחבים של המשחק להאט את יאניס, ולעצור את התקפת המעבר של מילווקי. המחיר היה שההרכבים הגבוהים של מילווקי (יאניס + מירוטץ'/איליאסובה + לופז) חגגו מתחת לסל.
אי אפשר להגדיר את ההפסד של טורונטו בריבאונד ההתקפה כ-"טעות". זה פשוט ההימור שהם לקחו בבחירת המטרות ההגנתיות שלהם.
.
יהיה מרתק לראות מה יהיו השינויים של המאמנים לפני משחק 2.
.
גם עבורי, זה היה המשחק הכי מהנה לצפייה עד כה בפלייאוף.
.
תודה, מנחם.
מנחם לס
16 מאי 2019 07:43:42צודק לחלוטין. אשנה את המילה 'פישלה' למשהו אחר כבר עכשיו
עידו גילרי
16 מאי 2019 08:00:37היה יופי של משחק אבל רבעק גיא אתה כל כך משוחד לגבי שתי הקבוצות שגם אם היה נגמר 77-85 היית אומר שזה המשחק שהכי נהנת ממנו בפלייאוף.
היו לך באזר ביטרים, משחק של ארבע הארכות וזה המשחק?
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
16 מאי 2019 08:11:22יש סיבה למה כתבתי "עבורי, זה היה המשחק הכי מהנה לצפייה עד כה בפלייאוף",
ולא "זה היה המשחק הכי טוב/איכותי/מותח עד כה בפלייאוף".
.
הדגש הוא כמובן על המילה "עבורי" –
2 הקבוצות "המאומצות" שלי, נפגשות בגמר המזרח. והם הגיעו ושיחקו כדורסל טוב. כאמור, נהניתי.
.
סיבה נוספת, וקצת יותר אובייקטיבית (?) להנאה שלי מהמשחק, היא שהלילה היה (או שלפחות לי זה הרגיש ככה) הרבה פחות בכי לשופטים, שערויות כאלו או אחרות, ובכלל התעסקות בטפל.
בלי פלייגרנטס, בלי טכניות (למיטב זיכרוני), בלי אצבעות לעיניים.
וכל זה מבלי לגרוע בקשיחות שבה שוחק המשחק.
עידו גילרי
16 מאי 2019 08:16:07ולכן יש סיבה שכתבתי משוחד…
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
16 מאי 2019 08:19:14לא ניסיתי להציג את החלק הסובייקטיבי בתגובה שלי כמשהו אחר.
אור
16 מאי 2019 10:04:13גיא אולי משוחד אבל השלמתי את המשחק מהלילה והוא בהחלט היה נהדר
משחק ה-4 הארכות אוברייטד לדעתי חוץ מהעובדה שהיו בו 4 הארכות
עידו גילרי
16 מאי 2019 10:42:01הוא בהחלט היה טוב אבל גם כלל קבוצה אחת שכל שחקניה למעט 1 הבריזו מהרבע האחרון.
ראס א שטן
16 מאי 2019 07:48:37מנחם, ג"ס הולכים לתת לבאקס בראש ולנגב איתם את הפרקט חזק כל זאת בהנחה שכולם בריאים שם כמובן. הבאקס יהיו איילים דרוסים אחרי הסידרה מול גולדן סטייט.
כמובן שאם דוראנט לא ישחק הבאקס ינגבו אותם.
ראס א שטן
16 מאי 2019 07:49:35אותי באופן אישי 2 הסדרות משעממות והעניין שלי ירד בפלייאוף, אולי ישוב בגמר.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2019 09:06:57כנ"ל
מנחם לס
16 מאי 2019 18:43:53קרא מה שכתבתי לסיימון
מנחם לס
16 מאי 2019 18:43:04אז אולי תשוב רק למשחקי הגמר?
חיים
16 מאי 2019 07:53:15גולדן סטייט מקבלת עכשיו סדרה עם הגנה קצת פחות קשוחה, אבל הם לפני רגע עברו את יוסטון שעשו את זה, והם ניצחו בעבר גם את ממפיס הקשוחה, ככה שהם יודעים להתמודד עם סגנון משחק כזה ולנצח בו. אין ספק שגולדן סטייט פייבוריטית נגד כולם עם דוראנט. בלי דוראנט זה יותר קשה, אבל אני עדיין נוטה להמר עליהם…
Dor
16 מאי 2019 08:21:03תודה מנחם. משחק צפוי. נרס שוב התחפש לבראון ושחט את החמישיה שלו + עוד שני שחקנים. מישהו מופתע שברבע האחרון כבר לא היה להם אוויר? אם לא האחוז הנמוך של הבאקס מהשלוש, משחק פושר של יאניס ובעיקר משחק מטורף של לאורי (שאני מתחיל להחזיק ממנו) זה היה נגמר הרבה קודם. טורונטו לא ינצחו במשחק שחמישה שחקנים משחקים 40 דקות אלא אם כן קאווי יקלע 50. לא מבין למה איבאקה לא שיחק יותר מול ההרכבים הגבוהים של הבאקס. גם קואצ׳ באד לא הבריק אבל בכל זאת לבאקס היה יותר אוויר. ולופז. טורונטו יגנבו משחק או שניים אבל בסגנון המשחק שלהם אין להם סיכוי לקחת את הסדרה
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2019 09:06:281+
ניר מועלם
16 מאי 2019 08:30:44רציתי לקום למשחק הזה ובגלל העבודה לא קמתי, לצערי היה משחק נהדר וצמוד לפי ההיילייטס ולפי דבריך.
אני כנראה אקום בשבת בבוקר ואראה את משחק 2 בסדרה.
קייל לאורי ??? מי היה מאמין שדווקא בגמר הקונפרנס הוא יתעורר על עצמו, השאלה אם הוא יקלע 20 נקודות לאורך הסדרה(לא דיברתי על 30 שזו הגזמה בשבילו).
מילווקי??? הם צריכים להגיד תודה שבמשחק כל כך גרוע שלהם (על פי סטטיסטיקה והייליטס) הם מצליחים לנצח ולשמור על הביתיות.
Smiley
16 מאי 2019 08:46:12כמו שהווריורס לא פגשו הגנה כמו של מילווקי/טורונטו. ככה גם האחרות לא פגשו התקפה כמו של הווריורס
דביר
16 מאי 2019 09:14:22נכון מאוד…
גם ההגנה נגד ג"ס תיראה הרבה פחות קשוחה מהריווח הנפלא של שלושת הקלעים הגדולים בכל הזמנים בקבוצה אחת
Smiley
16 מאי 2019 09:40:40שלא לדבר על ההגנה של הווריורס שהם מחליטים לשמור
מנחם לס
16 מאי 2019 18:44:58גם זה נכון, אבל בספורט הגנה טובה תמיד גוברת על התקפה טובה
ברבור שחור
16 מאי 2019 08:47:10טורונטו יקחו את המשחק הבא ! הבאקס בכושר קליעה ירוד ולא בכל יום לופז ידפוק כזאת הופעה
Berch
16 מאי 2019 08:49:46למילווקי היה גם את הקהל….. שחקני טורונטו שמעו על הקהל היווני ופשוט נלחצו כשהמשחק התקדם.
פחדו לחטוף איזה צלחת לראש או מטבע לעין.
🙂
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2019 09:05:31אני מת על הקהל שלהם
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2019 09:04:33תודה רבה דוק.
היה משחק טוב, עם קצב מצוין, אבל רחוק מהמשחק הטוב בפלייאוף.
שתי הקבוצות (בעיקר מילווקי) הפקירו לחלוטין את קו השלוש, וגולדן הייתה שורפת אותן משם.
למזלן, שתיהן לא קלעו טוב (חוץ מלאורי ולופז).
לופז בהחלט היה המצטיין במשחק, עם השלשות, ריבאונד ההתקפה והחסימות.
לאורי היה ענק.
קוואי עשה לברון בסיום.
אבל מי שהפסיד לטורונטו את המשחק היה גאסול, שהושאר שוב ושוב חופשי על השלוש, ובדר"כ יש לו יד טובה, אבל היום הוא היה קלינגון וידע את זה, כלום לא נכנס והוא בסוף חשש לזרוק.
אם כמה זריקות היו נכנסות לו – הוא היה פותח את הצבע וטורונטו היו עושים סלים קלים יותר ומנצחים.
דני גרין בחור חביב מאוד, אבל כיף לראות אותו מחטיא את הווינר שוטס הקבועות שלו במדי קבוצה אחרת.
הוא חירב לי איזה שנתיים מהחיים בעונות האחרונות.
עידו גילרי
16 מאי 2019 10:43:52מילווקי עושה את זה כל העונה. הם מוכנים לקחת את הסיכון במחיר של אטימה של הצבע (מה שהם עשו מצויין היום).
גאסול באמת ענין עצוב. איך שחקן כמוהו לא מסוגל להוות שום איום התקפי זה לא ברור.
ראס א שטן
16 מאי 2019 11:05:10הוא ביריד'ה בגיל ולא רואה הרבה כדור כמו בממפיס במקומות שהוא אוהב ועד שהוא רואה הוא קר ולא מרגיש בזון. לא הייתי בונה על החמצותיו לטווח ארוך הוא דווקא מהמסוכנים. שווה להמר על סיאקם יותר
עידו גילרי
16 מאי 2019 11:07:00כמו מול פיל סיאקאם יקבל את הזריקות מבחוץ כל הזמן. אבל גאסול כבר מול הסיקסרס קיבל כדור בפוסט מול טוביאס האריס ולא עשה מזה סלים.
ראס א שטן
16 מאי 2019 11:36:45אני אישית מפחד ממנו עדיין 🙂
אולי אכן אין לזה בסיס וזה פסיכולוגי
עידו גילרי
16 מאי 2019 11:38:58soft baby, too soft
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2019 13:12:52ראיתי את גאסול לראשונה העונה ישר אחרי הטרייד והוא כבר היה גופה בתהליכי פירוק מתקדמים
מחפצה מנמצה
16 מאי 2019 09:08:38אכן גולדן סטייט מפחדת . מקורות יודעי דבר מספרים שהם כל כך מפחדים מההגנה של מילווקי עד שהם אפילו מוכנים לתת לפורטלנד את הסדרה .
הם אף פעם לא נתקלו בהגנות חזקות אף פעם .
הפחד משתק
האימה ממש כאן
רעידות וצמרמורות במפרץ מההגנה של הבאקס .
מי יבוא לעזרי ? מי ?
רפיקי
16 מאי 2019 09:09:51100+
מנחם לס
16 מאי 2019 18:47:25למעשה הווריורס מתפללת שצפון קוריאה תשלח רקטה גרעינית לעבר ארה"ב כדי שהגמר יבוטל וזה יחסוך להם את הבושה וההשפלה.
רפיקי
16 מאי 2019 09:16:05לצערי לא יכולתי לצפות במשחק אבל רק הערה..להשוות את ההתקפה של הווריורס להתקפה של טורנטו זה כמו להשוות חתול לנמר.
…
הלקח שקיוותי שנלמד אחרי שנתיים רצופות שאנשים חשבו שהרוקטס לוקחים אותם הוא כזה:
כל קבוצה שמתיימרת להדיח את ג"ס חובת ההוכחה עליה,עד אז, בברירת מחדל, אין להם סיכוי.
המורה שולה
16 מאי 2019 10:08:57די ילד. די. תלמד משהו. תקרא. סע להודו. תתגייס. תהיה יחצן מסיבות. תפתח עמוד לאוהדים של הקבוצה. רק אל תמשיך עם משפטים כאלה נבובים. חובת ההוכחה וכל מיני קלישאות. זה לא עלון התיכון. הלקח שקיוויתי, עלק – מה נהיה מהפספוסים של היום? נהיו תחת. ברירת מחדל חחחחח. מי אחראי לזה??
רפיקי
16 מאי 2019 10:58:31אהלן קפוץ לי.
זה הדעה שלי וזאת השפה שלי.
יום טוב.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2019 11:19:07זה טרול המחמד. אין מה להתייחס
דה שוט
16 מאי 2019 11:58:10מי שלא ראה עדיף שלא יגיב, בטח לא עם כל הקלישאות השחוקות. סטף רוקד מול פורטלנד ונתן הצגה משחק ורבע מול הטילים אבל את דוראנט הביאו בשביל לא להינגף (שוב) בפני לברון ואת זה אוהדי ההצלחות שוכחים.
בלי דוראנט סטף היה נשחק ואולי נפצע (שוב), יוסטון היו באים אחרת ולא בטוח שבסדרה מלאה סטף ואני-בא-לפרקים-קליי היו עוברים, שלא לדבר על השנה שעברה ללא הביתיות ומול יוסטון חזקה יותר.
דוראנט זה השושלת ועכשיו מאוד קל לשכוח.
ראס א שטן
16 מאי 2019 12:03:02בדיוק. אנשים לא מבינים את זה. לנוח במשך העונה אפשר במזרח ששם יש 10 נמושות. אז מאמץ שצריכות לעשות באקס ראפס ופילי הם חצי מהמאמץ שהן היו נדרשות במערב במשך כל העונה. דוראנט וקרי מאפשרים אחד לשני לנוח, להיפצע, לנוח תוך כדי משחקים. אם לא היה את דוראנט קרי היה צריך להישחק כמו הארדן ולהיקרע כל משחק וכמו שראינו מול קבוצות פיזיות עם הגנות טובות בפלייאוף הוא התקשה כל הקריירה.
נגד פורטלנד דוראנט לא נחוץ, קרי חגג עליהם כל הקריירה גם בפלייאוף, הם מסוג הקבוצות הרכות שקרי נהנה לשחק מולם אבל מול הבאקס זה סרט אחר, זו לא פורטלנד ושם דוראנט זה הקומנדו, חיל האוויר לא מספיק.
דה שוט
16 מאי 2019 12:17:53נסה להשוות את העומס שיש על הארדן בשלוש השנים האחרונות, בהשוואה לעומס שיש על סטף. מעניין איך הכל היה נראה אם הם היו מחליפים קבוצות לפני שלוש שנים.
ראס א שטן
16 מאי 2019 12:32:57לסטף לא היו נשארים ברכיים. זה למה הביאו את דוראנט בעיקר בשביל זה.
רק לראות מה קרה למלך המזרח ב-8 העונות האחרונות במערב. זה מאמץ מסוג אחר, במערב אי אפשר לנוח בעונה הסדירה, כל משחק הוא מלחמה, יש מעט נמושות.
במזרח יש לך 10 נמושות=40 משחקים בעונה מול פחים=50% מאמץ.
עולם אחר.
רק לראות כמה מנוחות קאווי לקח השנה, כל משחק שלישי נח. במערב היו משלמים על זה מחיר כבד. נראה שנה הבאה בקליפרס אם ינוח ככ הרבה ואם כן באיזה מקום יסיימו.
סטף וקליי זה חיל אוויר, הם פותחים שערי כניסה ומחפים חיפוי אווירי בשביל הקומנדו שמחסל שזה דוראנט. ויש ימים שחיל האוויר מוריד את כל הבניינים מה לעשות
אגב יש לי כינוי לדוראנט, דה שוט מה דעתך על "הכירורג"? הוא עושה ניתוחים כירורגים ליריבות
דה שוט
16 מאי 2019 14:06:53שמעון – כל מילה, ממש, וזה לא מוריד כלום מסטף וקליי, אנשי ה-73:9
Ljos
16 מאי 2019 14:10:53אפשר אולי גם להפסיק עם הנראטיב הטיפשי הזה? הארדן עושה הרבה, נכון, אבל בעיקר רק את הדברים שהוא ממש מעולה בהם. מצד שני, אתם מתייחסים לסטף כאילו הוא הולך לישון על המגרש כשהכדור לא אצלו ביד.
Ljos
16 מאי 2019 14:47:10בהמשך לאשך, מדובר בטרול של האתר ואני ממליץ להתעלם ממנו (גם כשהוא כותב לך שאתה בסדר כ-O ואז תוקף אותך בשם אחר).
בקשר לשפה, תחושת העליונות שלו בשל התקינות/משלב אומרת הרבה יותר עליו מאשר עליך.
ראס א שטן
16 מאי 2019 11:03:33צודק רפיקי, מצחיק אותי הזלזול בלוחמים, אנשין שכחו את הטחינה הקבועה. לא נורא בגמר יזכירו שוב לכולם את המטחנה וגם בעונה הבאה.
רפיקי
16 מאי 2019 12:59:41דה שוט לא אמרתי שום דבר על המשחק אז זה לא רלוונטי שלא צפיתי.
אמרתי שההתקפה של ג"ס טובה בהרבה מזו של טורנטו, שזה עובדה,ולכן לא נכון להשוות.
מה זה משנה איך אמרתי את זה.
…
ואני ממשיך לטעון שג"ס תנצח את מילווקי (אם תעלה) גם ללא דוראנט.
ואני ממשיך לטעון שהסדרה היתה של ג"ס ולברון לקח אותה רק כי גרין חמום מוח.
רפיקי
16 מאי 2019 13:05:48ואגב במקום להגיד מול פורטלנד ומשחק וחצי מול הטילים אתה יכול לומר בזמן שדוראנט לא שיחק.
כלומר מתי שצריך שירקוד.
ברוך רובין
16 מאי 2019 14:16:30הם שיחקו הגדם במשחקים 6-7 ללא גרין וגם עם גרין ניצחו פעם 1, ברור שיש מומנטום אבל הלוחמים לא יכולים לתרץ, בטח שלברון חיסל ומעך אותם כאילו היה ילדים.
דה שוט
16 מאי 2019 14:50:11+ 1
מקבל את הרוב, המאזן ללא דוראנט ועם קרי – 26:1 – מדבר בעד עצמו.
לא מקבל את הביטחון שלך בניצחון על מילווקי ללא דוראנט. בכל מקרה, נראה לי שדוראנט יחזור ולכן לעולם לא נדע. באשר למשחק השוטף והיפה ללא דוראנט – כאן אני מסכים, דוראנט אכן "תוקע" את ההתקפה, אבל התקפות תקועות הן לא בהכרח פחות טובות (ההתקפה של יוסטון תקועה כבר שלוש שנים).
בקשר ללברון – היו גם משחקים 6-7 כפי שציין ברוך; אין תירוצים.
מעניין אם הריקודים של סטף וקליי יימשכו הערב (סביר להניח שכן, אבל אף פעם אי אפשר לדעת).
רפיקי
16 מאי 2019 16:52:30#אני לא בטוח שיקחו ללא דוראנט,אני חושב שהם פייבוריטים.
#מה שאני אומר זה שעם גרין הם היו לוקחים אחד משלוש
#זה 29:1
האווי לאסוף
16 מאי 2019 10:02:37פתיחה חמה לסדרה, שרק ימשיכו כך
אוהד ס"א
16 מאי 2019 10:48:05צריך להבין שמילווקי היא קודם כל קבוצה עם מנהיג ולא שחקן עם קבוצה (ע"ע לברון).
לכן כמעט בכל יום נתון יכול שחקן להצטיין מעל יאניס וזה בסדר גמור. כי הניצחון חשוב מהאגו.
תראו איך ג'ורג' היל פורח השנה, מול הגרסה הכבויה והמפוחדת שלו תחת לברון.
מהצד השני, ברגע שטורונטו ויתרו על המשחק הקבוצתי, הם נשברו.
אלה חדשות רעות מאד לגולדן סטייט שהיתה רגילה להתמודד בגמר עם קבוצה מסוג אחר.
ראס א שטן
16 מאי 2019 11:35:11החדשות הרעות הן למילווקי שיאלצו להתמודד מול קרי קליי דוראנט וקאזינס. אני בטוח שהם היו שמחים עכשיו לפגוש את הלוחמים.
לגולדן אין מה לדאוג מיאניס +כמה שחקנים בינוניים, רמסו קבוצות קשות מהם
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2019 11:21:02מגעיל אותי איך שיאניס קיבל את ה-FREE PASS של לברון ברגע שזה עבר למערב.
אשכרה יש להם סלוט למלא של שם גדול להאדיר וכל האמצעים כשרים.
הוא רק הכלי.
ראס א שטן
16 מאי 2019 11:33:41חחח. 8 שנים גמר וזה תלוי בצוות האוסטרלי אם יפריעו ליווני. תלוי בקליעה של הקואלה LOL
עידו גילרי
16 מאי 2019 11:37:36איזה פרי פאס. הטופ של המערב לא חזק יותר מהטופ של המזרח.
ראס א שטן
16 מאי 2019 11:42:25זה רק השנה עידו. שנה הבאה זה נגמר
עידו גילרי
16 מאי 2019 11:43:22יכול להיות. בוא נחכה קודם ונראה איך יתיישרו הכוכבים.
ראס א שטן
16 מאי 2019 11:47:46אם קיירי קאווי ציון מוראנט כולם במערב זה מכת מוות למזרח. אני לא מבין למה לא מבטלים את החלוקה לאזורים ובתים, למה הקבעון. שעות טיסה וכו' זה המצאות אנחנו ב-2020 תכף. אפשר להטיס אותם עם חמקן 🙂
עידו גילרי
16 מאי 2019 12:00:43קיבעון
דה שוט
16 מאי 2019 12:19:57לדעתי, ג"ס יוסטון ודנבר חזקות מהמקבילות במזרח.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
16 מאי 2019 12:27:29הנתונים חולקים על דעתך.
אשך טמיר המקורי
16 מאי 2019 13:15:14לנתונים אין דעה.
דה שוט
16 מאי 2019 14:02:011. העשור נשלט על ידי הכדורסל המערבי המהיר ועתיר הכישרון.
2. האליפויות היחידות מהמזרח היו של לברון.
3. לברון חריג במזרח – שמונה גמרים רצופים.
4. לברון במערב לא הגיע לפלייאוף.
.
יש כל מיני נתונים
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
16 מאי 2019 14:12:13ואיך שלל נתונים אלו קשורים להצהרה שלך?
הייתה עונת כדורסל ששוחקה. יש את הקבוצות. יש את המאזנים שלהן, יש את הסטטיסטיקות שלהן, יש את המדדים המתקדמים שמנסים לדרג קבוצות תוך התחשבות בלו"ז.
כל אלו יחדיו מלמדים שבמקום הראשון יש את גולדן סטייט ומילווקי. אחר כך טורונטו. ואחר כך כך השאר.
ברוך רובין
16 מאי 2019 14:19:52דה שוט אתה משווה את לברון של 2012 בטח בצד ההגנתי לזה של היום, הקבוצה סבלו ממצבור פציעות אדיר והשמועות לטרייד שחיסל את הכימיה בקבוצה. לברון במשך קרוב לעשור היה השחקן הטוב בעולם בפער אדיר מהשאר מזרח או מערב אין פה שאלה בכלל.
.
זה שהשופטים וחלק טוענים סטרואידים (אני לא מאמין לקשקוש של חומרים אסורים האיש איירון מן), נתנו לו חוקים משלו כמו לכל הכוכבים זה משהו אחר.
רק לראות אתמול את יאניס נכנס לצבע 80 אחוז מהכניסות הם עבירת תוקף
ראס א שטן
16 מאי 2019 14:26:17לברון מעולם לא היה עשור השחקן הטוב בעולם. הוא היה הטוב בעולם בשנים 2012-2015, כלומר 4 שנים. יש שיגידו גם ב-2016 בעקבות אותה סידרה אבל סטף של 2016 היה לא פחות טוב לדעתי. נניח 5 שנים ושם זה נגמר. מאז זה דוראנט והארדן עד היום.
ראס א שטן
16 מאי 2019 14:30:07גיא המאזנים של קבוצות המזרח זה 40 משחקים מול פחים. יש הבדל בין לשחק 4 משחקים מול הבולס מאשר 4 משחקים מול מיניסוטה.
המאזן מול יריבות לא מהאזור לא מספר את כל הסיפור כי יש רק 30 כאלו והוא מתעלם מעומס ומאמץ מצטבר מול קבוצות חזקות מהמערב.
למשל שלחק נגד דנבר, יוסטון, מיני, פורטלנד, ספרס ברצף
לא זהה לשחק נגד דנבר, יוסטון, מיני, הוקס, שארלוט וספרס. כי באופציה השנייה נחת 2 משחקים באמצע למרות ששיחקת מול אותן יריבות מערביות.
ברוך רובין
16 מאי 2019 14:41:12שמעון איזה שחקן היה טוב יותר מלברון עד סוף 2016 מתחילת 2008-2009 לא היה באמת תחרות זה היה לברון וכל השאר בטח בפלייאוף
ברוך רובין
16 מאי 2019 14:43:03רק שתבין לברון 2016>>>> מהארדן 2019 ראינו בפלייאוף אחד נתן הצגות נגד גולדן סטייט בפלייאוף וסחף את הקבוצה לאליפות, למרות שהוא התמודד עם סגל מוכשר בהרבה ועמוק בהרבה (בטח עם הפציעה של דוראנט), אני אגיד את זה חד ופשוט
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
16 מאי 2019 14:50:50שמעון, יש מדדים שמתחשבים בחוזק הלו"ז.
לכן זה כמעט ושוויון בין מילווקי וגולדן סטייט, עם טורונטו במקום השלישי.
דה שוט
16 מאי 2019 15:03:45גיא – ראה דבריו של שמעון לגבי מאזנים וסטטיסטיקות במזרח ובמערב. תשווה קילומטראז' בין קאוואי ואמביד לבין הארדן או לילארד, יש חיזוק טוב יותר לטענה בנוגע ליחסי הכוחות בין הצדדים מאשר קריסתו המפוארת של לברון במערב? הוא פשוט עבר למערב והוכיח את כל הטענות שהועלו נגד המזרח לאורך כל העשור.
ברוך – הארדן עם כוכב מזדקן לצדו הוציא מהלוחמים הרבה יותר ממה שלברון הוציא מהם ללא כוכבים (ועוד עם דוראנט). אי אפשר לבנות תיאוריות שלמות על משחק אחד ללא דוראנט. כשלברון עבר את הלוחמים ואת הספרס, היו לצדו שני כוכבים מוכחים, קרובים מאוד לשיאם.
מסכים – לברון הגדול בדורו, אבל דוראנט יעבור אותו, וסטף לא מעורך – מכורח הנסיבות (לא זכה ב-FMVP, לא השתלט על סדרת גמר).
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
16 מאי 2019 15:09:54???
דה שוט, כל מה שהוכח זה שהלייקרס מסריחים.
שוב –
יש מדדים שמנרמלים את המאזנים לפי חוזק הלו"ז. במקום הראשון ביחד נמצאות מילווקי וגולדן סטייט, כאשר אחריהן טורונטו.
כן, המערב בכללי חזק יותר. זה לא אומר שאוטומטית כל קבוצות המערב חזקות יותר.
דה שוט
16 מאי 2019 15:23:00גיא – ציינתי כאן שלוש
ראס א שטן
16 מאי 2019 16:52:47ברוך ככה מהר שכחת את קובי שלקח אליפויות? 08 09 10 זה הבלק ממבה. 2011 זה דירק
ברוך רובין
16 מאי 2019 18:24:27האליפות של דרק ב2011 הייתה איתה המרגשות, ושמחתי כל כך שחיסלו את מיאמי אבל בשום פנים דרק לא היה השחקן הטוב בעולם באותה תקופה אלא לברון , גם ב2010, ו2008
ראס א שטן
16 מאי 2019 11:41:57המזרח הולך כ"כ למות. אזור של 2 קבוצות. באקס ופילי שפילי עם 60% נכות בעקבות הצוות האוסטרלי.
כל השאר בדיחה. בוסטון בלי קיירי=אינדיאנה, קבוצות בינוניות.
טורנטו בלי קאווי זה גופה בלי ראש.
מה יהיה ניקס עם קיירי???
אולי אינדי אם תשים יד על הולידיי או טוביאס תצטרף למועדון הביג 3.
קונפרנס פח, עונש.
המערב לעומת זאת יהיה יותר רצח ואליו יצטרפו ציון ומוראנט, לא יאמן.
לוקה ופורזי ישתפרו. הולך להיות מלחמת עולם על הפלייאוף, על הכניסה אליו בכלל. למעשה חוץ מהסאנס שיסיימו עוד עונה במקום ה-15 יתמודדו 14 קבוצות על הכניסה לפלייאוף שכמעט למעט יוסטון והלוחמים איש לא בטוח בכלום.
ראס א שטן
16 מאי 2019 11:46:08יש וחובה לבטל את הקונפרנסים, תכתבו מכתב לסילבר. 87 משחקים (כל קבוצה 3 פעמים מול כל קבוצה), יוסיפו עוד 10 ימים לעונה הסדירה, כולם ירוויחו עוד מלא כסף, ממילא ישחקו הרבה מחליפים. יהיה שיוויוני והוגן בלי הטייה של קונפרנס ונמושות.
פלייאוף 1 עד 16- סיבוב ראשון הטוב מ-5 שיהיה אולי סיכוי להפתעה.
די עם הביזיון הזה. המזרח הולך להיות מביך שנה הבאה.
ברוך רובין
16 מאי 2019 14:25:07זה אני מסכים כל הכישרון יהיה במערב בשנים הבאות. (הכל תלוי עם פתאום דוראנט והשאר בוחרים לשחק בניקס, ברוקלין…), אבל העשור הבא מבחינת הכישרון לא נראה טוב כל הבחירות הגבוהות בשנים האחרונות הלכו למערב
צביקה
16 מאי 2019 11:59:52וואוו. איזה מעורב נהדר ותגובות כיפיות.
אני מסכים עם מנחם שזה היה פשוט משחק נהדר. קמתי לסוף הרבע השלישי, וראיתי את כל הדרמה במיטבה, לאורי ששיחק נפלא, לא רק בשלשות המדויקות אלא בניהול ההתקפה מול ההגנה החזקה של הבאקס, חסימות אדירות, ISO מעצבן של קאוואי, החמצות של גרין וגאסול וסיאקום, איבוד כדור מזעזע של גרין (זה היה הנקודה שבה הם הפסידו לדעתי), 4 שחקנים על יאניס והוא קולע, שלשות קריטיות של לופז – באמת זה פשוט היה ממש תענוג לצפיה.
ומה שכתב שמעון על המזרח בשנה הבאה – אכן מפחיד לחשוב על זה. כי אם מה שישאר זה רק הבאקס (אני ממש לא מאמין בפילי, ובוסטון אהובתי, אם איינג' לא ישלוף איזה שפן – לא רואה איך היא יוצאת מהרמה שהראתה השנה), אז כל הקונפרנס איבד עוצמה בענק. ואחרי השנ הטובה שהייתה במזרח, זה יהיה מאוד מבאס אם תהיה נסיגה.
מנחם לס
16 מאי 2019 18:51:13אין מה לדאוג. כל עונה מתחיל עולם חדש וחיים חדשים
דה שוט
16 מאי 2019 15:21:54מבט בטבלת דקות המשחק של הכוכבים לפי דירוג ESPN (לקחתי כדירוג אקראי לצורך בדיקה) ממחישה את ההבדל בעומסים בין המזרח למערב.
מבין עשר הראשונים – רק יאניס ואמביד מהמזרח, אם מרחיבים ל-15 נכנסים גם קאוואי, ווצ'ביץ' וקיירי.
לפני הדקות – אפשר לספור משחקים: לילארד ויוקיץ' עם 80, הארדן ודוראנט עם 78, ג'ורג' וטאונס עם 77. אפילו סטף, הפצוע הסדרתי עם 69 משחקים. במזרח? ווצ'ביץ' עם 80 (בקושי פלייאוף) וכאן זה נגמר. יאניס עם 72, הכי הרבה, אחריו קיירי עם 67, אמביד עם 64 וקאוואי "והקבוצה שלו" עם 60 משחקים במהלך העונה הרגילה. מדובר בכוכבים של קבוצות הפיינל פור המזרחי.
מבחינת דקות משחק – הארדן, ג'ורג' ו-ווסטברוק עם 36.8 בערך, הרבה מעל שאר המדורגים, אחריהם? דוראנט ולילארד (כפי שניחשתי בתגובה לגיא למעלה, לפני המחקרון הקטן הזה). הכי מעט דקות למשחק בחבורה המובילה? יוקיץ', ווצ'ביץ' ו… יאניס (32.8)
.
סטטיסטיקה זה דבר מאוד מתעתע (כמו במשפט האלמותי של בנג'מין ד'יזרעאלי) – לפעמים היא רק מראה לנו את מה שאנחנו כבר ממילא יודעים.
.
נ.ב. הכי מעט משחקים בין המדורגים, לדויד ויונתן, הנעימים והנאהבים, דיוויס עם 56 משחקים העונה, אחד יותר מלמלך המזרח (55 השנה, 82 אשתקד).
דה שוט
16 מאי 2019 15:22:22צ"ל "מבין עשרת הראשונים"
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
16 מאי 2019 15:52:04זה לא ברור לי מה כל זה מלמד.
שבמערב קשה יותר?
אני לא חושב שיש על כך ויכוח.
אבל גם אם המערב כקונפרנס חזק מהמזרח, זה לא אומר שאוטומטית כל הקבוצות שבו חזקות מכל קבוצות המזרח.
תבדוק דרך איזה פריזמה שאתה רוצה,
תשווה מאזנים, תנרמל אותם, תוסיף מקדם "קושי",
את כל אלו עשו אתרי ספורט שונים.
התוצאות ברורות –
2 הקבוצות הכי חזקות השנה ב-NBA היו מילווקי וגולדן סטייט. אחר כך טורונטו. ואחר כך כל השאר.
ברוך רובין
16 מאי 2019 15:58:21בדיוק גיא , וזה נכון לעונה זאת ( רק תסתכל במאזן של מילווקי מול טופ 4 במערב ) אבל לצערי האיזון שוב הולך להרס בליגה בשנים הקרובוצ
ראס א שטן
16 מאי 2019 17:00:05גיא לא ברור על מה עתה מתווכח אמרת פה כל מה שדה שוט אמר והסכמת איתו. זהו.
לגבי הבאקס הם היו צריכים להזיע במערב כפליים ערב אחרי ערב וייתכן שהיו מסיימים במקום שסיימו אבל אחרי הרבה מאמץ זה כל מה שהוא אומר.
המזרח חלש במקום בו יש 10 מ15 קבוצות נמושות זה לא לעניין. שלא נדבר על סה שרוב המזרחיות הולכות לטנקינג מוקדם גם.
אתה אומר שהבאקס מס 1 או 2 בליגה? נראה בגמר מול הלוחמים. לטעמי יוסטון מס 2 בליגה בדיעבד והסידרה מול הלוחמים הייתה הגמר האמיתי.
נראה מה יעשו הבאקס ואז נדע.
דה שוט
16 מאי 2019 17:06:14טורונטו במערב עם קאוואי משחק 60 משחקים מסיימים לא רחוק ממלך המזרח
דה שוט
16 מאי 2019 17:35:14סופש חם, אני משועמם, אז אני ממשיך, לטובת עצמי ואולי לטובת מי מהמבקרים באתר…
קאוואי שיחק השנה 60 משחקים, מתוכם 23 מול המערב שהם 76.7%, מול המזרח שיחק את השאר שהם כ-71%. אולי זה מקרה, אולי לא. נניח שטורונטו היו במערב, הרי ש-22 משחקים ששוחקו נגד המזרח, היו משוחקים מול קבוצות המערב. נחלק את זה בצורה שרירותית, יש לנו 11 משחקים נגד "האריות": ג"ס, יוסטון, דנבר, אוק' סיטי, יוטה, פורטלנד, הקריפרים, ועוד 11 משחקים נגד "הנמושות" המערביות שכללו השנה כמה גורי-אריות: ספרס, סקרמנטו, מינסוטה, אפילו דאלאס (לא! פיניקס לא אריה וגם לא גור!).
הראפס סיימו עם 58 נצחונות, יוסטון במקום 4 במערב סיימו עם 53. מעניין עם כמה נצחונות היו הראפס מסיימים לו היו משחקים את 22 המשחקים הללו במערב, במקום במזרח. אולי היו נשארים מחוץ לארבע הראשונות? אולי עפים בסיבוב הראשון?!?!?!?!
ברוך רובין
16 מאי 2019 18:26:47להגיד שאוקלהומה (בקבוצה החלשה בפלייאוף ) יוטה ופורטלנד הם אריות זה בדיחה, טורנטו טובה יותר משלושתם בהרבה, גם כך מילווקי ופילי המטומטים.
ברוך רובין
16 מאי 2019 18:30:26דה שוט אני אגיד את זה כאן וחלק עם היה ליוסטון את קוואי או יאניס במקום הארדן הם היו מנצחים את הסדרה חד וחלק. הארדן היה מדהים בעונה הרגילה בפלייאוף הוא שוב השתתק. טופ 4 במזרח לא נופל ואפילו מתעלה מטופ 4 במערב
דה שוט
16 מאי 2019 18:39:35תבדוק את המספרים של הארדן נגד ג"ס, השתתקות זה לא
ברוך רובין
16 מאי 2019 20:06:28תסתכל ברבע הרביעי בגיים 7 של קוואי מול פילי, לעומת השני רבעים האחרונים של הארדן, להגיד שהוא לא השתתק זה רחוק מאמת, ועכשיו הוא גם לא יכול לבכות על הצוות המסייע שדוראנט וקאזינס פצועים, לברון ניצח קבוצה חזקה בהרבה הוא נכשל. אפשר להאשים את דאונתני בהרבה דברים לא בזה שהכוכב שלו בורח מהכדור ברבע 4 בגיים שמגדיר לגסי.
ראס א שטן
16 מאי 2019 21:03:43בחיים לא ברוך. קאווי ויאניס היו מקבלים סוויפ אם היו במקום הארדן. הם לא יכולים לשחק בשיטה שלו. אתה תראה בגמר המערב שיאניס ביום טוב יגרד 2 נצחונות על הלוחמים בדיוק כמו הארדן.
הארדן טוב מהם. נגד פילי הארדן היה עושה 45 נק למשחק. אל תסתנוור. קאווי היום קלע 38 אחוז מהשדה והגנת הבאקס עוד לא בשיאה עליו בסידרה חכה.
הארדן השחקן הטוב בעולם. הוא צוקר ללא ספק אבל אחרים לא יכולים להגיע אפילו עד הרגע בשביל להיחנק הם נחנקים הרבה לפני.
ראס א שטן
16 מאי 2019 21:07:12ברוך נגד פילי הארדן היה קולע 45 נק ממוצע בסידרה. היה מרקיד את סימונס סטפס. עזוב שטויות. הארדן חגג על קליי שומר ב20 דרגות יותר טוב מסימונס
ברוך רובין
17 מאי 2019 03:03:30קוואלי חגג על באטלר שומר ברמה של קוואי, יאניס טוב מהארדן בשני מידי המשחק, אני רק מנסה לחשוב מי ישמור על יאניס וקוואי בסדרה כזאת שדוראנט פצוע, הארדן שחקן מדהים לעונה הסדירה שמעון. לצערי פעם אחר פעם הוא מגלה לנו שבפלייאוף אין לו מה למכור, השחקנים הגדולים באמת היו לוקחים את הסדרה הזאת בטח אחרי שכל הכוכבים הסתדרו לצידו, פציעה של דוראנט חצי קרי, הספסל לא היה קיים
מנחם לס
16 מאי 2019 18:52:20זה רק כי במערב לא משחקים הגנה. הכל במערב רך, כולל הקרקע המועדת ל'רעידה הגדולה' בכל רגע
ראס א שטן
16 מאי 2019 21:04:55חח לא מנחם במערב יש התקפות ולא נגרים שמשחקים במזרח. עקב ריבוי הנגרים במזרח אתה מקבל תחושה שיש הגנות.
שחר
16 מאי 2019 17:47:34אם מישהו לא משחק צריך להכניס לו את זה לממוצע דקות המשחק כ 0
ואז קוואי בעונה הרגילה יהיה על ממוצע של 20 דקות למשחק, מנורמל על כל ה 82 משחקים
לדעתי הגמר האמיתי היה גולדן – יוסטון, שהיה שקול לגמרי. מילווקי וטורונטו הן בלבל של דנבר, ופורטלנד
ברוך רובין
16 מאי 2019 18:28:27מילווקי יותר טובה מיוסטון בכל אלמנט, די מצחיק שאומרים שיוסטון זה הגמר למרות שהפסידו לקבוצה חלשה מזאת של גולדן סטייט 2016 שהודחה על ידי מזרחית, הם הפסידו לקבוצה ללא קאזינס ודוראנט עם חצי קרי והספסל החלש בהיסטוריה של קר, מילווקי עם הסגל של גולדן סטייט לא אם דוראנט מחסלים את הקבוצה הזאת חיסול ממוקד.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
16 מאי 2019 18:50:27יוסטון פגשו השנה את מילווקי פעמיים, והם הפסידו ב-2 המשחקים (בבית ב-7 הפרש, במילווקי ב-14 הפרש).
.
לא זאת בלבד שלמילווקי מאזן טוב יותר, ובהפרש,
לא זאת בלבד שיש להם הפרש סלים עדיף, ובהפרש,
לא זאת בלבד שיש להם נט רייטינג עדיף, ובהפרש,
לא זאת בלבד שלמילווקי יש מאזן טוב (ובהפרש) מול קבוצות של 50%+ ניצחונות (28 – 13 לבאקס. 24 – 18 לרוקטס),
לא זאת בלבד שלבאקס יש % ניצחונות גבוה יותר מול המערב –
גם אם ניתן ליוסטון "מקדם מזרח", ונכפיל את אחוז הניצחונות שלהם מול המזרח ב-50, ואת אחוז הניצחונות שלהם מול המערב ב-32
(ונעשה את אותו היפוך גם לבאקס),
נקבל תוצאה שנותנת לרוקטס 53.7 ניצחונות, ולמילווקי 57.7 ניצחונות –
עדיפות לבאקס, ובהפרש.
.
הגיע הזמן להפסיק לשפוט קבוצות לפי "מזרח/מערב".
הבולס של 96' שיחקו במזרח, כאשר באותה תקופה מאזן המערב היה עדיף על המזרח. זה הופך אותם לקבוצה פחות היסטורית?
ראס א שטן
16 מאי 2019 21:05:27מסכים איתך חוץ מפורטלנד
מנחם לס
16 מאי 2019 18:53:04תודה לכולם