כמה דקות לפני סיום המשחק בין הסיקסרס והרפטורס נאלצתי להפסיד להגיב. חייב הייתי להתלבש – חליפה ופפיון – כי הערב ב-6:30 היה טקס ה-CONFIRMATION של הנכדה טלי מאטלנטה מה-JEWISH SCHOOL ביום ראשון. בשנה הבאה היא בכיתה י"א בביה"ס הישראלי-אמריקאי בהוד השרון. אבל היום היה קודש לג'ואיש סקול באטלנטה, וצריכים להתכונן.

ראיתי את הראשון עד הסוף, וכשחזרתי קראתי כמה מהתגובות, והנה אני מוכן עם כמה תובנות – INSIGHTS – על מה שקרה לפי הבנתי.

אבל לפני שאני מתחיל עלי לשלוח תודה גדולה לד"ר יניר רובינשטיין, 'שלהבת', שהוא פרופסור למתמטיקה באוניברסיטת מרילנד, שלא התעצל לעלות על רכבת מוושינגטון הבירה עד  פילדלפיה 'עיר אחוות הערים' ולשלוח דיווחים, תמונות, סרטונים, וראיונות אחלה – אחד בספרדית עם מרק גאסול (!!!), וממש הצליח 'להביא' אותנו אל המגרש עצמו.

יותר מאוחר ראובן בראל ואורן מנור עשו אותו דבר מפורטלנד. פורטלנד.נבא מאשרת לשניהם את האקרדיטציה משחק אחרי משחק מה שמראה את הכבוד והתודה שהפרנצ'ייז מרגיש כלפי הופס, וזאת תודות לתרומה האחראית שלהם והעבודה המקצועית לחלוטין שהם עושים בעיר הזאת באורגון הרחוקה.

שלושה כתבי הופס בשני אולמות עם ראיונות ותמונות ומה לא. אני מעז לומר שאין אתר אחר בעולם מלבד גופי מדיה מגה-גדולים כמו ESPN או USA TODAY עם כיסוי כזה. ממש אין. בכל העולם. הרגשה נפלאה ותודה גדולה מכל הלב ליניר, ראובן, ואורן על מלאכת הקודש שהם עושים לגאוות ולתפארת הופס קו איל!

היכנסו לפוסטים שלהם מהאולמות והראיונות המצוינים שלהם, ותהנו!