אחרי יומיים יבשושיים יחסית של משחק אחד לערב, אנחנו חוזרים לערב של שני משחקים, שבהם למגינת ליבם של המעוניינים בשעות שינה במחוז העמקים, פרובינציית תל אביב וממלכת ירושלים, המעניין שבהם הוא דווקא המוקדם כאשר הסלטיקס יארחו את הבאקס במשחק 3, ואחריהם יעלו ויבואו הטרייל בלייזרס והנאגטס.
שני המשחקים צפויים להיות מרתקים אחרי שראינו שני משחקים שונים מאוד אחד מהשני בשתי הסדרות, כך שאנחנו מגיעים למשחק 3 כפי שאנחנו אוהבים – בשוויון 1-1 כשכל הצ'יפים על השולחן.
אז בואו ניגש לאקשן!
בוסטון סלטיקס (1) – מילווקי באקס (1) 3:00 (שידור ישיר בערוץ 5):
במקרה קלאסי של טיט פור טאט, בוסטון הנחיתה את המכה הראשונה, רק כדי לראות את מילווקי מגיבה היטב, משחק תחרותי עוד לא היה לנו בסדרה הזאת וניתן לקוות שהלילה, כשהסדרה עוברת לאולם האימתני של הבוסטון סלטיקס נקבל בדיוק אחד כזה.
מצחיק לעקוב אחרת תגובות האוהדים ברשתות החברתיות לאחר כל משחק. אחרי המשחק הראשון התעוררו המזלזלים במילווקי והסבירו שמילווקי לא מתאימה לפלייאוף, שכשעוצרים את ג'יאניס אין להם דרך להגיב ושבוסטון בוגרת יותר, מוכנה יותר והיא כעת פייבוריטית ברורה. אחרי משחק 2 התגובות כמובן היו תמונת מראה.
והאמת היא שיש לנו כאן שתי קבוצות מפוצצות כישרון, מהסוג שלא היה לנו במזרח שנים, להתאמות שמבצעים המאמנים כמו גם לכושר הקליעה שבו מגיעים שחקני המשנה יש חשיבות אדירה וכל משחק הוא רכבת הרים של דינמיקות משתנות שמביאות לתוצאה סופית שלא מייצגת בשום צורה את יחסי הכוחות בין הקבוצות. לא. כדי לקבל מושג על יחסי הכוחות צריך יהיה להסתכל על הסדרה כולה וזה יקרה הרבה אחרי משחק מספר 3.
במשחק הראשון בוסטון התמקדה בג'יאניס, הורפורד שמר אותו מדהים, כאשר יתר הקבוצה קורסת אחורה כדי למנוע ממנו גישה ליורו סטאפ או לכל דרך אחרת לסל לכיוון ימין או לכיוון שמאל. השלשות של בוסטון נכנסו באחוזים מזהירים ובוסטון על אף קמבאק של מילווקי בסוף הרבע השני ותחילת השלישי ניצחה בקלילות.
במשחק השני תמונת מראה, המשחק צמוד עד הרבע השלישי אז ריצה מטורפת של הבאקס גמרה את המשחק כשבוסטון פשוט לא מצליחה לעשות דבר בהתקפה.
יודעים מה, אני לא אכתוב כאן את דעתי, אשמח אם תכתבו את דעתכם בתגובות וננסה לנהל על כך דיון עד משחק מספר 3.
אבל הנה כמה נקודות מעניינות:
מילווקי העלתה את מירוטיץ' בחמישייה במשחק השני, וסיים עם 9 ו-9, 3 חטיפות ו-2 אסיסטים ב-25 דקות בערב קליעה חלש של 1 מ-5 מהשלוש. ג'יילן בראון תקף אותו שוב ושוב וסיים עם 16 כשהוא מכניס את הפורוורד לבעיית עבירות.
ארווינג קרס במשחק מספר 2 מ-26 נקודות במשחק מספר 1 ל-9 במשחק מספר 2 ומ-11 אסיסטים ל-4 בלבד. לעומת זאת, בלדסואו עלה מ-6 נקודות ב-25 דקות ל-21 נקודות ב-26 דקות.
ג'יאניס סיים את המשחק הראשון עם 22 נקודות, 2 איבודים ו-2 אסיסטים, את המשחק השני הוא סיים עם 29 נקודות, 4 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, בשני המשחקים הוא קלע מעל 50% מחוץ לקשת ביכולת קליעה מפתיעה.
כריס מידלטון עלה מ-16 ל-28, גם הוא היה בערבי קליעה טובים מאוד בשני המשחקים. בעוד במשחק הראשון נרשם שוויון בכדורים החוזרים, במשחק השני מילווקי סיימה עם יתרון של 6 ריבאונדים.
ברוגדון וסמארט צפויים להיעדר, אם כי ברוגדון קרוב לחזרה וחזרתו צפויה להיות משמעותית במיוחד.
הימור:
מילווקי תיקח בחזרה את הביתיות במשחק קרוב – 5 למילווקי.
פורטלנד טרייל בלייזרס (1) – דנבר נאגטס (1) 5:30:
בסדרה שזוכה אולי להכי פחות יחסי ציבור מכל סדרות חצי הגמר האזוריות, אנחנו מקבלים לא מעט דברים מעניינים לדבר עליהם, עם שני משחקים יחסית קרובים בתוצאה והבדלים גדולים מאוד בקצב.
במשחק הראשון שתי הקבוצות קלעו נפלא, אבל לפורטלנד לא הייתה תשובה הגנתית ליוקיץ', ואין כאן מקום להפתעות גדולות או פרשנויות מתוחכמות. מארי, האריס, וביזלי קלעו היטב מחוץ לקשת כשדנבר מתייצבת על 50% מהשדה ו-41% אחוז מחוץ לקשת, כשזה קורה נפתחים מרחבים מתחת לסל שיוקיץ' האינטיליגנטי יכול לנצל בקלות הוא הוסיף ל-37 נקודותיו גם 6 אסיסטים שסייעו לקבוצתו לנצח.
בצד השני לילארד עם 39 וקנטר עם 26 כמו גם מקאלון והוד עם 16 ו-17 בהתאמה היו מצוינים, אבל אם פורטלנד לא מצליחה להאט את דנבר שנהנית מיתרון ריבאונד משמעותי אז היא תתקשה לנצח משחקים בסדרה הזאת.
במשחק השני דנבר הגיעה נחושה לעצור את לילארד והוא אכן היה בערב נורא של 14 נקודות ב-5 מ-17 מהשדה. סי ג'יי מקאלום עם 20 וקאנטר והוד עם 15 כל אחד סייעו לכפות על כך מעט אבל הסיפור בלי ספק היה ההגנה של פורטלנד, אם אתם בוחרים להסתכל על זה כך או העייפות של דנבר אחרי 7 משחקים מול הספרס ועוד אחד מול פורטלנד. יוקיץ' סיים עם 16 נקודות אבל לא פחות חשוב הוא הלך לקו רק 4 פעמים לעומת 12 במשחק הראשון.
בנקודה הזאת באבולוציה שלה דנבר תלויה לחלוטין ביוקיץ', וביכולת של הקלעים מסביבו להרחיב עבורו את שטח הפעולה, קצת דומה לסיטואציה של לברון בקליבלנד ובמשחק הזה דנבר קלעה קרוב ל-20% מהשלוש.
מה שאני לומד אם כן משני המשחקים הראשונים הוא שדנבר היא הקבוצה המוכשרת יותר מבין השתיים, יש לה יותר כלים הגנתיים והתקפיים, היא תשלוט בריבאונד (בלט מאוד במשחק השני בעיקר בריבאונד ההתקפה), והסדרה הזאת תוכרע במידה רבה על יכולת הקליעה של השחקנים שמסביב ליוקיץ', ועד כמה הרגליים של הסנטר יאפשרו לו להיות אגרסיבי ולנהל את המשחק של דנבר.
פורטלנד מצידה תצטרך ללכת לגישה האקסטרימית של לתת לדנבר לחיות על המיד ריינג', לקחת באופן מוחלט את ההליכה של יוקיץ' לסל ואת הקליעה מרחוק של הקלעים ככל שתצליח, ועל ידי כך להאט את דנבר מספיק כך שמשחק גדול של לילארד או משחק התקפי מאוזן של 4-5 שחקנים כמו שראינו במשחק מספר 2 יאפשר לה לנצח.
מסכימים? יש מפתחות נוספים שאתם מזהים לסדרה הזאת?
הימור: דנבר ב-12.
אחלה פרוויו
המזרח איז קאמינג
🙂
שמתי אלפיה לניצחון הפועל כפר סבא.
נס ציונה ברור שלא ינצחו.
ברור
שכפר סבא
יעלו ליגה
לא?
תודה רבה דור. אני חושב שבוסטון תנצח – הם יותר טובים בבית כל העונה, במיוחד אירווינג (24.8 נקודות ב-61.2% טרו שוטינג בבית, 22.2 ב-57% בחוץ). מאוד מעניין אותי איך הסלטיקס יגיבו להרכבים שבהם יאניס משמש כסנטר דה-פקטו, אולי עם אוג'ליי שיכסה אותו ולא עם ארון ביינס שהיה כבד מדי בשביל לשמור עליו במשחק 2. ג'יילן בראון יתן משחק טוב גם הוא בשני צדדי המגרש ובוסטון לא תחטיא כל כך הרבה זריקות פתוחות. הסדרה יכולה לחזור למילווקי ב-2:2, אבל הלילה זה של בוסטון.
איתך בקשר לדנבר. לא יהיה להם עוד ערב קליעה כזה מזעזע, למרות שהמודה סנטר מגרש קשה. אחוזים מתיישרים בסופו של דבר ודנבר קולעת באחוזים די טובים כל העונה.
יאניס קצת התפתח מהשחקן שהיה בשנה שעברה. אוגי לא יכול לשמור עליו יותר כמו שעשה בפליאוף של שנה שעברה.
אני עם בוסטוניה היום. אחרי שרזי ולאסוף חטפו קרניים בתחת מהאיילים שניסו לצוד שוב הם קנו רובי ציד משובחים לצוד אותם וכמו במשחק אחד אוכלים איילים לצלילי זורבה יווני.
https://www.youtube.com/watch?v=dzlcxN0lxSo
יוקיץ ביקש החזר אחרי שלא נהנה בחמאם הטורקי ומצא יותר מידי חרקים מציקים שם, הבטיחו לפצות אותו בפיצוי מפנק.
דנבר מנצחים ומחזירים ביתיות, הסלאמפ הנוראי מהמשחק הקודם לא יחזור.
שמעון יקירי, יוקיץ יבוא לחמאם הטורקי ויקבל הצלפה כואבת במיוחד. לילארד יאפס כוונות, משולם יצלוף והנאגטס ינוגבו בדרך ל-2:1 של הבלייזרס.
אחלה סקירה
אני עם מילווקי היום – הם הדבר האמיתי, משחק 1 היה תאונה מבחינתם.
שמעון – אמנם באיחור אבל ברכות על הניצחון, עוד תעלו בטעות
🙂
תודה אבל כל דבר שלא גביע המזרח אכזבה מבחינתי. אל תשכח אנו האח התאום של okc חרבון ואנדאציבריות בדמנו 😎 שום דבר לא גמור
לא סתם טענת שפילי לא יקבלו בראש מטורונטו (גם אם ייקחו טורונטו ב-6 זה לא נקרא שקיבלו בראש)
.
אבל מאיפה הביטחון שזו הקבוצה מס' 2 בליגה אחרי ג"ס? לפי שמות השחקנים? מבחינתי יוסטון דנבר מילווקי בוסטון וכן גם טורונטו פייבוריטיות מולם.
לפי שמות שחקנים=על הנייר.
הרי כל קבוצה סיכוייה נמדד על הנייר בהתחלה. מאמן תלכיד קבוצתי תרגילים אופי וכו' זה דברים שצריכים להתפתח תוך ל הבסיס והאיכות הראשונית היא על הנייר. מה לעשות סופרסטאר+2 אולסטארים יש רק לגולדן בכל הליגה.
והיא על הנייר מס 2 בליגה בבסיס ובאיכות שלה, תקרא לזה חומר גלם. מקום 2 בליגה בחומרי הגלם שלה.
את התוצר של חומרי הגלם כבר צריך להכין השף (המאמן).
מה אתה עוד עוד רוצה שקבוצה תביא מרשא 3 אולסטארים בשיא שלהם?? רוב הליגה לא מצליחה להשיג 1 אפילו.
אם השף לא מצליח להכין מנה מנצחת הוא מפוטר. תאר לך את פופ מאמן קבוצה כמו פילי. היו לוקחים אליפות ייתכן בסוויפ על הלוחמים, פילי הרבה יותר קשוחה מהלוחמים גם.
על הנייר סבבה, אבל זה לא nba 2k.
.
אי אפשר לדעת מה היה קורה עם פופ, זה טיעון שאני לא כ"כ אוהב. לזה שבראון מאמן בינוני מינוס אני מסכים
.
פילי יותר קשוחים מג"ס????
כן, גולדן יותר טובה וכשרונית אבל רכה כמו חמאה. לפילי יש מאצאפ חלומי מול הלוחמים. אמביד יעמיד מולם ממוצע 40 נק. סימונס הנגר אפילו יכול לחגוג על קרי ולקחת אותו לסל. גימי וקליי די מאוזנים. גולדן גם נותנים לרוץ. פילי יותר קשוחה והספסל יותר טוב
שמעון – הכל נכון חוץ מהסוף – אם הכוכבים בשמים יסתדרו איכשהו ופילי תגיע לגמר – הגולדנים יפליקו להם בישבן – ראית מה קרה ללברון במערב? מי לא קשוח? גרין? קליי? דוראנט? אפילו סטף יותר קשוח מכל החבר'ה שלך, אולי חוץ מהילד אמביד.
אה, כן, שכחתי את באטלר, אבל הוא גיבור רק על ילדים, גם כן גיבור של המזרח, במערב אף אחד לא ספר אותו.
דה שוט קליי זה חמאה דוראנט גם רך. זה דהם קטלניים בהתקפה זה משהו אחר. גרין יקבל שיעור מאביד או סימונס אל דאגה. אמביד זה משהו שהלוחמים לא פגשו מעולם נראה את הסמול בול שלהם מולו חחח. יביא דאבל יענשו בגדול.
עוד חזון למועד וברור שהלוחמים ינצחו בגלל היותר כשרון אבל פילי היא המאצאפ הכי קשה שיכול לעמוד ללוחמים שיהיה ברור.
עד אז אני מקווה שלא נחרבן מול הראפס ושנעבור מהיה מול הבאקס. אמנם הבאקס עם הביתיות אבל מעדיף אותם אין להם מי יעצור את אמביד והם נחותים בסגל על הנייר מולנו.
את בוסטון אני פחות רוצה סטיבנס חכם להורפורד יש נדלן בקמרון הם יודעים להוציא את אמביד מהצבע סמארט הפיטבול יהיה והוא ימרר את מי שהוא ישמור וקיירי הקלאץ שינגב את סימונס. בוסטון הרבה יותר מדאיגה אותי במאצאפ.
הבאקס זה יאניס וכל השאר נגרים שאפשר לנטרל.
קרי חמאה הכוונה ולא קליי
באטלר עשה פלייאוף במערב חביבי עם פאקן טאונס ווגינס האינבצילים
יאללה תעלו לגמר הכללי, הלוואי, יהיה מגניב (אני נותן לכם 30-40 אחוז סיכוי להגיע לשם)
אגב גם אוק מהטופ של הליגה אבל לא הצליחו שם לממש את הפוטנציאל מעולם.
אני מקווה שזה לא יקרה לפילי.
שמע – אם אתם עוברים והסלטיקס עוברים – יש לכם ביתיות!
On another note : House Rockets in Game of Zones. Hillarious
https://www.youtube.com/watch?v=6SGvnwsbf88
פרק ענק
אחד המוצלחים שלהם :
It's our name sake, the rockets. We value long range weaponry here.
.
I CAN'T SHOOT 27 3s, what if I miss ’em?? But, what if you make ’em
.
ועוד רבים . מבריק .
ותרגמו בקשה לטרחן כמוני "We value long range weaponry here"
אתה בטח צוחק . אבל אם באמת לא הבנת – " אנחנו מוקירים נשק ארוך טווח " . מתייחס לחלל שנגלה בטלסקופ , יוסטון שהיא עיר הטילים , הכינוי רוקטס , וכמובן בראש וראשונה לעובדה שהאנליטיקס של מורי וד'אנטוני מתבטאים בזריקת שלשות .
חחחחחחחחחחח איזה פרק ענק
תודה!
carmelo should back up marquese chriss
גאון מי שחשב על הסדרה הזאת
ואיך ב-1:50 כריס פול נשען על מקל , קריצה לפציעה.
וגם לדעיכה עם הגיל .
חחחחח כל רגע הוא גאוני
STARters
head band
hoodie
(: (: (:
געגועים קשים, הליגה ובטח שהפלייאוף הרבה פחות אטרקטיביים בלעדיו, נשארנו עם קליעה אחת יפה (קיידי), וחצי (האריס)
הם מעולים
לא יודע אם טורנטו מודעים אבל אמביד רחוק טכנית אחת מלהיות מורחק למשחק. נרס צריך להרים טלפון לדאדלי
לאורי יטפל בזה
הם צריכים להיות מודאגים יותר מפיגור 3-1…
וכל הסגל יותר מדי רגוע בשביל להוציא טכנית מאמביד
אולי איבקה יציל את המצב..גם ככה הוא לא קולע כלום
ובכללי זה נראה שיש יותר מדי חיבוקים תוך כדי מגרש בין הקבוצות היריבות
איפה העצבים של הפלליאוף?!
אתה טועה. מורחקים ממשחק אחד אחרי 7 טכניות. יש ספירה עד 4 שקשורה לפאולים לא ספורטיבים בצורה כלשהיא
אחלה פריוויו, תודה רבה
משחק חשוב הערב בעיר השעועית, הבית עזר השנה לסלטיקס ונקווה שגם היום. קיירי, אם אתה קורא את הטקסט הזה, אנא חזק ברגים ושמן גלגלים בזמן, אתה קריטי
לא קורה
מצוין דור, תודה רבה.
.
אני עם מילווקי ודנבר הלילה, לצערן… אבל בכל מקרה נראה לי שאלה סדרות שילכו לשישה או שבעה משחקים, אז יהיה להן זמן להתאושש.
כפר סבאאאאאאאאאאאאאאאא
הפועל. לא רואים??
אם כל זה שהפלייאוף העונה טוב יותר בכמה רמות עדיין חסר את השחקן הזה ששווה לקום בשבילו(לברון).
איך הוא חסר…
פריוויו מצויין.
לילארד וקיירי ינגבו עם 40+
עוד לילה של 2. הרופא אמר לי שכל לילה כזה עולה לי חודש בחיים (אז לפי חישובי הייתי צריך למות לפני 46 שנה). אני לוקח את הצ'אנס. נקווה שהמשחקים יוכיחו את צדקתם
תגיד לרופא שימשיך לעסוק ברפואה
כי רק אלוקים נותן חיים
איי מנחם.. נהדר אתה..
לדעתי לילה של שני משחקים נותן לך חודש נוסף בכל פעם מחדש..
אני עם בוסטון בבית זה אןפריה אחרת
דנבר זה סימן שאלה פיפטי פיפטי
גוד שאבס
לא ממש מפתיע לגלות שהכותרות שחיברו את בלאט לסאנס היו רלוונטיות רק לצורכי טרפיק באתרים השונים…
.
מונטי וויליאמס חתם על חוזה ל-5 עונות עם הסאנס.
מתאים לדרישות המערכת גיא???
במיוחד ל"רשע"
רשמית – מונטי וויליאמס יהיה המאמן החדש של הסאנס. וויליאמס חתם היום חוזה ל-5 השנים הקרובות בפיניקס (מה שיבטיח לו לקבל פיצויים במשך המון זמן לאחר שיפוטר בשנה הקרובה)
+100
מבחינתי ה-סדרה המעניינת מכולן הין פורטלנד-דנבר.
לא יודע למה.. נהנה מכל רגע בסדרה הזאת, משב רוח רענן
כי זו הסדרה הכי שיוייונית עם הקבוצות הכי מרעננות בפלייאוף
thx
הולך עם בוסטון בדרך ל-4-2
היצחקתני
אם כבר רז 2-4 לטובת מילווקי
אשך גמרת את בוסטון הלילה , מסכן איינג הפלת עליו אסון טבע.
אחלה פריוויו דור. היום זה של קבוצות החוץ לדעתי (כדעתך).
לאלו שאוהבים להתלונן על ההגנה הנוראית של גרין או על היכולת של קאפלה (משום מה נדמה לי שמדובר באותם אנשים), הנה דוגמא קטנטנה שמראה למה קאפלה מסתבך מול גולדן סטייט, ועד כמה ההגנה של גרין חכמה וטובה: https://twitter.com/MoDakhil_NBA/status/1123604238603395073
למי שלא יכול להיכנס ללינק, הנה אמל"ק: קאפלה מסתבך מול גולדן סטייט, כי גרין מגן חכם וטוב.
הטופ 4 של המזרח אמת טוב וצמווד השנה ולא פלא שגם התגובות של האוהדים משתנים ממשחק למשחק בהתאם לתוצאות – זה צמוד.
אבל בזמן האחרון אני מנסה לחשוב למי יהיה המצ'אפ הכי טוב מול גולדן סטייט ומי תוכל באמת למתוח אות וככל שאני חושב על זה יותר אני חושב שלפילי ובוסטון יש מולם מצ'אפ טוב יותר…
טורנטו שחשבתי שייקחו את המזרח נראים תלויים מדי בקוואיי בפלייאוף (בעיקר בגלל שלאורי שוב מוכיח שאי אפשר לסמוך עליו במאני טיים..) ואני לא חושב שלמילווקי יש מספיק איכות להתמודד מול ג"ס בסדרה כשיאניס יקבל טיפול צמוד.
באקס – סלטיקס
http://bfst.to/watch/nba-5.php
תודה רבה
אני עם מילווקי אבל בעידן שבו השלשות קובעות כל כך הרבה, קשה להתחייב לזהות המנצחת. אם מילווקי ינצחו אחד בחוץ וברוגדון חוזר הם עולים ב 4-2 לדעתי. אחרת יגמר ב-7 משחקים
סימונס נקנס ולא קיבל הרחקה על המכה לביצים של לאורי
https://bleacherreport.com/articles/2834388-ben-simmons-fined-20k-assessed-flagrant-foul-for-elbowing-kyle-lowry-in-groin
מומנט אוף סיילס זה מחווב סוג ב'. הכי טוב זה דקה של מחיאות כפיים – מה שיותר מגיע להבליצ'ק
מילווקי שוב עם מירוטיץ בחמישייה. ואיזה שווה קסידי
עברו 4 דקות, ואנחנו בהפסקה קלה של 5 דקות לפרסומות.
הספורט הקשה בעולם!!
כנראה שבגלל זה אני אוותר על סוף המשחק השני לטובת הסופר ראגבי
תכין סידורים לטיימאאוטים, אחרת זה סיוט
יש ענן ענק מסידני עד טסמניה. כבר יומיים גשם רצוף. אני לקוח שבוי
לא טוב ליהענן הזה
אחרי שאני רואה את הבאקס, אני מבין איזה שינוי עצום בודנהולצר עשה בקבוצה עשו ואיזה שחקן יאניס.
MVP ומאמן העונה הם חייבים לקבל פה
יאניס ובן סימנס לא כל כך שונים אחד מהשני.. אתה יודע?
בוא נקווה שלאוסטרלי תהיה אותה התפתחות כמו ליווני-ניגרי
והנה עברו עוד 4 דקות, והספורטאים הטובים בעולם יוצאים לעוד 5 דקות פרסומות…
ויאניס ירד לנוח. שלא יתפס לו שריר המאמץ
בלדסו מקבל פלאשבקים משנה שעברה מבוסטון. משחק עם המון לחץ על עצמו
נתן לקיירי 3 נקודות במתנה ולעצמו עבירה 2
נשיא מועדון ה IQ החד ספרתי
וידוי קטן. זו הפעם הראשונה שאני רואה את סובטון או את מילוויקי השנה.
כזה אני. NBA מתחיל מבחינתי רק בEASTER
ושב פרסומות.. בחיי הספורט הזה יותר קל מזוגות מעורבים
בלדסו עם 3 והבאקס תלויים בג'ורג' היל עד להפסקה
קיירי מפלצת.
בראון חוזר בפלייאוף הזה לעצמו. גארד אתלטי שתופר שלשלות ומשחק הגנה
יותר כמו פועל זבל. אבל איכותי ביותר!
שום תרגיל לא בנוי עליו וכל הנקודות שלו מגיעות מריבאונד התקפה או סוף שעון ה-24.
מרקוס מוריס (אחד החביבים עליי בליכה) גם כזה.
מי שלא אוהב את דוד דרו, הצפייה בבוסטון יכולה להיות חוויה מבאסת ביותר.
ההירכיה שלהם סטגנטית
צ'אקה נוספת
KING OF THE LEFT CORNER
הייוורד מחרפן אותי. לפעמים נראה שהוא מפחד לזרוק. הוא חייב להיות יותר אגרסיבי. הוא נמצא במוד מאוד פסיבי.
דווקא עושה מהלכים יפים לדעתי. עושה לבאקס בלאגן בהגנה ומביא שחקנים אחרים בסלטיקס לזריקות פנויות
הוא שחקן נפלא אבל הוא חייב להיות יותר אגרסיבי. שידרוש את הכדור יותר. הוא צריך ליצור יותר מהלכים כי כשהוא יוצר אותם בוסטון משחקת יותר טוב. כמה שפחות שהכדור יהיה אצל רוז'ייר ביד וכמה שיותר אצלו בוסטון ישחקו יותר טוב.
זאת לדעתי הייתה הכוונה מלכתחילה אצל סטיבנס ואיינג'
קובינגטוןהוא ההוכחה ש-white men can jump
קישור נוסף
http://ripple.is/nba/10285-milwaukee-bucks-boston-celtics
קובינגטון פשוט אדיר לבאקס
משאיר את הבאקס במשחק עם הלחימה שלו
קונאטון*
צודק
טאטום החליט להופיע סוף סוף
המטווח !
ועוד פוסטר של בראון על יאניס!!!
JB !!! פועל זבל בכיר!
הצטרפתי בחצי. יופי של משחק.
אני לא צוחק,תחליפו את בלדסו במייק קונלי ומילווקי יכולה לתת קרב סביר לגולדן סטייט(כלומר להפסיד 4-2),יש לבלדסו רק הילוך 6 בגיר,ושהמוח שלו בגודל של הגיר אז זה הופך לבעייתי.
הלו הלו!!! קצת כבוד . אתה מדבר על נשיא(!!) מועדון ה IQ החד ספרתי.
עוד יאשימו אותך בגזענות…
המוח שלו בגודל של גיר?
אסור להגיד מטעמי פוליטיקלי קורקט.
מדהים שלבוסטון יש שחקן בקליבר של JB שכל מה שהמאמן מבקש ממנו זה לעמוד בפינה ולחכות ל CATCH AND SHOT .
תביאו אותו אלינו תראו איזה סופר סטאר הוא יהיה.
שורקים היום הכל על יאניס
לא משנה מה ייגמר בסדרה הזאת- לבוסטון יש יותר כלים למאבק עתידי מול ג"ס
בסוף יימאס לי מהחרט הזה ואני אגמל.
חרא.
מה שמדהים שיש אנשים שקמים באמצע הלילה לראות את מופע הפרסומות משולב בקצת כדורסל והרבה טעויות שיפוט
אחלה משחק
קורנר 3 קולעים באחוזים הרבה יותר גבוהים ובוסטון מנצלת את זה יפה היום
שטות של השופטים לשרוק את האופנסיב הזה. צריך להיות NO CALL
גם העבירה של אןג'וליי בחדירה הייתה צריכה להיות כך.
שורקים היום על נער הזהב החדש של הליגה הכל.
+ מיליארד…
ההבדל בין המשחק הזה לראשון – פשוט לא נותנים לבוסטון לפוצץ מכות לא הרבה יותר מזה
בוסטון ובאקס מנגבים זה את זה…
יש גם את העניין הפעוט שהפעם השלשות קצת יותר נכנסות, לצד הספסל שהוא לא נוכח נפקד…
נכון
מלווקי היו ביום לא גדול אבל גם לא נורא במשחק הראשון מה3 -33%. אבל הלכו לקו 24 פעמים כל המשחק והמשחק הם כבר על 25 פעמים על הקו. אני חושב שההבדל הוא בזה ובהגנה שלהם שהרבה יותר מתפקדת היום.
הבאקס לא במשחק גדול, אבל הם פשוט טובים ומנצלים את מה שהסלטיקס נותנם להם.
שוב הפסקת פרסומות, וזמן טוב למעקב הספורט הקשה בעולם או מקום רביעי כמו שהביא לנו דוקטור גיא.
אנחנו שעה וחצי משריקת המשחק והדענו לאמצע הרקבע השלישי יענו …
חצי שעה של משחק עם שעה הפסקות.
או דקה משחק על 2 דקות מנוחה.
אני מוריד את הטניס לדרגת כדורגל ישראלי
רוצה לומר את ה NBA …
אסור להתקרב לשחקני מילווקי היום.
נגעת שילמת.
חשוב לראות איך בוסטון שורדת את הריצה הזאת של מילווקי
לא שורדת כשהשופטים שחקן שישי.
אתה מגזים רזי…בוא נגיד שהשיפט לא חלק אבל זה יהיה קל מדי לבוסטון לבחור בזה כסיבה לריצות האלה של מילווקי שמתרחשות בכל משחק בסדרה הזאת
לא ראית את העבירה השלישית שיאניס קיבל (תוקף שלא היה ולא נברא)?
זו הייתה טעות שיפוט. לא "שופט ששיחק עבור בוסטון".
בקלות! ייתנו את הכדור לקיירי ויקוו לטוב
הספסל של הסלטיקס היום מפסיד להם את המשחק. בקושי תורם
tbh nt nhgfhg jk hj g
כל מלה!
😂😂😂
ג'ורג' היל נהדר הערב, הנסיון שלו עושה את שלו.
הוציאו את הסלטיקס לגמרי מהמשחק.
הם נבנים מהגנה וברגע שלקחת להם את היכולת להגן והוספת תסכול זה משפיע עליהם גם בהתקפה.
זה ושאף אחד לא רואה כדור חוץ מקיירי
קפץ לו הווסטברוק
איזה שינוי דרסטי בין הכדורסל של היום ללפני נגיד 5 שנים…. השלשות עשו מהכדורסל משחק אחר…. לא בטוח לטובה
עוד קצת מנוחה ללוחמיי הכדורסל… (הפסקת פרסומות נוספת)
הסלטיקס לא יכולים לקחת כשגורדון הייווארד עם 3 בלבד.
אמרתי את זה לפני שהפליאוף התחיל. תלוי איזה היווארד יופיע לפליאוף, זה של 4 5 משחקים השנה? זה שמסוגל לתת 20 עד 30 נקודות במשחק או שפן שנותן 3 עד 9. קיבלתם שחקן שלא ממש הגיע לפליאוף והאשמה ברובה עליו.
רוז'ייר גם לא נותן היום כלום לסלטיקס
עושה קספר. רוח רפאים לבנה
חחחחח
בוווווווו
מולי, עם זה אני לא מתווכח.
מאיפה ג'ורג' היל מביא את הרבע הזה?
2013
אפשר תמיד להאשים את השופטים אבל מילוואקי מניעים כדור ומגיעים לזריקות טובות שגם נכנסות. זה הכל
יאניס עושה צעדים בזמן שהוא עושה צעדים …. (:
בלאדסו מחליק ליד JB ולכן … JB מקבל עבירה
בלדסו זאת נקודת חולשה אדירה במילוואקי, תחליפו אותו בגארד פותח טוב בליגה והם קבוצה הרבה יותר מפחידה
קיוו לקבל את קונלי, או לפחות ניסו מהלך. מצד שני בלדסו לדעתי קיבל הארכת חוזה, ככה שהבאקס רואים בומשהו לעתיד
הסלטיקס חטפו פה 40 ברבע… הגנה של פלייאוף… זאת אפילו לא הגנה של עונה רגילה. אסור להם להרשות את זה.
בנוסף, הספסל של הסלטיקס פשוט לא קיים היום. מצד שני היל נפלא ברבע השלישי וקוננטון היה נהדר בחצי הראשון
ראיתי כבר 4 גרסאות לשם שלו
שוקל פשוט לעשות COPY-PASTE לשם שלו באנגלית
מלווקי היו ביום לא גדול אבל גם לא נורא במשחק הראשון מה3 -33%. אבל הלכו לקו 24 פעמים כל המשחק והמשחק הם כבר על 25 פעמים על הקו. אני חושב שההבדל הוא בזה ובהגנה שלהם שהרבה יותר מתפקדת היום.
יש שלושה שחקנים שדשא לא צומח לידם.
לברון
קיירי
ווסטברוק
מה שמדהים ש -2 מהם שחקו ביחד ועשו אליפות ! אלוהי האנליטקס
שימו את ווסטברוק בקבוצה של קיירי או לברון ויש לכם אליפות
לא עם לברון. הוא צריך קלעים לידו
לברון מביא את השחקנים שצריך. אין דאגות
אני מסתכל על המשחק אצל חברים ומחר מוקדם מאד יוצאים לאטלנטה. אני לא עושה מעורב הלילה (לכן גם לא משצתתף בבלוג החי).
מאחר ולא יהיה מעורב, אני מזמין גולש שיכתוב מין חוות דעת ודעתו על המשחק הראשון. אפשר גם על השני.
אם זה שווה משהו אני אכניס בשמכם. שילחו לי לאימייל ל-
meless1937@gmail.com ז"א שיש לכם זמן עד 2 בצהרים שלכם לשלוח לי ואני אכניס בשמכם.
אני מבקש רק שמי שרוצה ללכת על זה ברצינות שיכתוב כאן כדי שלא תהיה כפילות. למעשה, אתם יודעים מה? ארשה אפילו שתי חוות דעת. אז אכניס את שני הראשונים של המשחק הראשון, ושני ראשונים של המשחק השני.
שריקה רעהההה
כל מילה שלילית על בלדסו אינה במקום
הוא הלב של הבאקס לטעמי
קולע מעט מאוד בפלייאוף
נתוניו בעונה הרגילה:
נק'
15.9
ריב'
4.6
אס'
5.5
נתוניו ב10 המשחקים האחרונים:
16.1 נק'
3.8 ריב'
5.8 אס'
נגעת שילמת.
אח"כ באים בטענות לבוסטון שלא שומרים.
במשחק ה1 בסידרה הורפורד יכל להיות מואשם ב18 סעיפים של אלימות.
יאניס צריך להיות מואשם ב-20 בכל חדירה.
רק שבוחרים לשרוק מגע רק מצד אחד כדי להעלות את הרייטינג (לדעתם).
נו אדך למה אתה מתפלא?
למעשה, הכל נכון גם לחבר צוות שרוצה לכתוב.
תודיעו כאן למי בא לעשות זה. כמו שאמרתי – אפילו 2
הבאקס פשוט הידקו את ההגנה וגורמים לסלטיקס להיות חסרי אונים. תכף קיירי יתחיל עם ניסיונות הקמיקזה שלו
היכולת של מילווקי להפוך לבלתי עצירה ולגמור משחק היא פוט מדהימה, אם זה המתפרצות, השלושות באחוזים לא הגיוניים, ההגנה שמתדהק
שמישהו יבדוק מה מצבו של איינג'
במחצית אמרו שהוא רואה סרט ולקחו לו את הפלאפון שלא יבדוק את התוצאה
אתה לא מעודכן..
הוא כבר הספיק להטריד את אותם אנשים לממפיס כולל סמארט תמורת סמארטפון.
כל מה שמילווקי היו צריכים לעשות היום כדי לנצח זה:
1. להופיע
2. לקלוע כמה שלשות
3. לקלוע מהקו
ועוד אומרים שכדורסל זה ספורט קשה….
ייגמר 4-2 כמו שאמרת אבל לא לטובת הסלטיקס…..
סבחיר נור משיגנז,
קיירי מנצח את הסלטיקס היום?
יד ימינו ( מרוחה בווזלין) של הפלול בפעולה?
שנה הבאה בניקס הרקובה
IM CALLING THIS GAME
BUCKS WIN
WILL REACH 100 FIRST
זה הבדלי רמות חברים, יש יותר סיכוי ליוסטון לקחת את הסדרה מאשר לבוסטון
זה לא נכון. POUND TO POUND בבוסטון יש יותר כשרון.
אממה שמירה כפולה על קיירי וזהו ניטרלת אותם
אז כנראה שאין שם מספיק כישרון ברגע שאפשר לשתק אותם בצורה די פשוטה. מילווקי גדולה עליהם בכמה רמות וגם מול טורונטו העמוקה והארוכה לא היה להם הרבה סיכוי, רק מול פילי היה להם סיכוי מהגדולות של המזרח. הם אוברייטד חד משמעית. קיירי סבבה שחקן מעולה אולי בלחץ מגרד את הטופ 10, הורפורד נחמד+ לא יותר מזה, הייווארד סוס מת לגמרי בנסיבות מצערות אך זו האמת. ג׳יילן בראון ורוזייר שתי חלשים בינוניים ביותר. טייטום סבבה המון כישרון אבל עוד צעיר מדי עם חלב על השפתיים. מרקוס מוריס שחקן משלים סבבה. וזהו אין שם כל כך הרבה כישרון.
אני לא יודע למה בוכים על השיפוט כבר? לא קלטנו שסילבר מכר את הספורטיביות והוגנות בשביל הכסף , יאניס בדיוק כמו לברון, נכנס עם מרפק חדה מעיף את המגן מטר ועוד מקנח בעבירה, זה די מבדח, גם הצעדים שלא נשרקים אבל זה מובן שכרטיס שלך מוכרים 500 דולר באיביי
לא מסכים איתך ברוך.
השיפוט איום ונורא רוב הפלייאוף הזה לכל הצדדים.
השיפוט מוטה כוכבים ועניין ברור בליגה איך שלא נסתכל על זה זיו, ויאניס זה הפרצוף החדש של הליגה ראית את האתלטיות שלו, הרבה יוצר קל למכור את זה לקהל מאשר הפלופים של הארדן
קיירי אירווינג גם כוכב לא?
וכמה פעמים קיירי הלל לסל הלילה? הוא לא יאניס, קיירי הוא אולסטאר נפלא , ליאניס הליגה תעניק את הMVP , ואיזה קל להתאהב בו לילד.
השחקן שגדל בעוני מחריד ביוון שעבר את כל הסיכויים והפך לשחקן הטוב בעולם זה שמוביל את מילווקי שלא זכתה בליגה 48 שנה (מזכיר לך מישהו?)
זה התרבות שלנו שאוהבת את האנדרגוג ויחידה יש מספיק מפיקים שיידעו איך לעשות את ההצגה הטובה בעולם.
תגובה כואבת בדיוקה
הבאקס מדהימים, חבל שהרסתי לעצמי את הבראקט 🙁 בסיבוב הראשון פגעתי באחוזים מטורפים, מוזמנים לצפות bibi bracket אבל ההמשך לא נראה מבטיח חחח
שימו את ויני דל נגרו על הקווים איפה שסטיבנס עומד, והסלטיקס בפיינל'ס.
אל תעשה מנחם…
די עם הבלוף הזה שסלטיקס כל כך כישרוניים ועם פוטנציאל כל פעם לגבי הקבוצה הזאת אני שומע אם ואם, מילווקי הרבה הרבה יותר מוכשרת ועמוקה.
עזבו שטויות זה סדרה גמורה לגמרי.. 4-2 בגג
מאיפה הבאת 2 לבוסטון?
לא יודע נותן להם מרווח ניצחון סטיית תקן, מאמין שיהיה 4-1 אבל לא שולל 4-2, 4-3 וטוב מזה מבחינת סלטיקס אני שולל לחלוטין
Legroin שואל איך ג'ורג' היל עד עכשיו ?!..
גם אם ישחקו פה עוד שעה הסלטיקס לא ינצחו. עלו מהמחצית בלי אנרגיות, ומשחקים לא טוב. הבאקס ביתרון שמרגיש כמו 20-25
הם חוסלו מסדרת השריקות נגדם בהגנה.
יצא להם כל האוויר.
היום זה לא השיפוט, אלא מחצית נוראית, בעיקר רבע שלישי, של הסלטיקס.
הספסל שלהם לא תורם היום כלום. מוריס היה טוב בהתחלה ונעלם. טאטום לא מספיק אגרסיבי (למרות שצבר הרבה נקודות). הסלטיקס הפסיקו לשחק (הרבה בזכות ההגנה הטובה של הבאקס)
כתבתי בזמן אמת, הם התחילו טוב את החצי והשריקות הבלתי נגמרות בהגנה השפיעו עליהם מאוד בהתקפה.
אם אפשר איזה הפסקה לפרסומת, קצת התעייפנו
איזה קור רוח לשחקנים של בוסטון… אילו אני הייתי שחקן כיום הייתי "פשוט" יורד מהמגרש… "פשוט" זוועה האיפה ואיפה הזו… לא מבין את האדישות של השחקנים והקהל ( כנראה "בהשראת" המאמן )… ולכל המתבכיינים על המתבכיינים – תזכרו שהפשעים הגדולים ביותר של האדם מתרחשים לא מחוץ לחוק אלא בחסותו…. וכרגיל מתבלבלים בין סיבה לתוצאה, אין פה תחרות של יכולת אלא של שיפוט ומי מנצל את העוולות שלה ( לא הכל זה רמאות אמנם, ומילווקי הם ללא ספק לא כמו הרמאים של יוסטון וכו )… וכרגיל מסתכלים כאן על שריקות נקודתיות ולא על מגמות…. לראות משחק של יוסטון, "מצד אחד", ומשחק של בוסטון "מצד שני", זה פשוט מזוכיזם טהור ולא יודע כמה אפשר עוד להחזיק לראות את זה… ממש כמו להיגמל מהתמכרות, מיוסטון כבר התחלתי, כנראה שבשנה הבאה גם ההמשך יגיע…
ברוך הבא
או ברוך השב.
פול פירס אחרי המשחק הראשון שבוסטון ניצחו אמר שהסדרה סגורה
שואל פעם אחרונה (לא צריך להיות ארוך)
אני מסתכל על המשחק אצל חברים ומחר מוקדם מאד יוצאים לאטלנטה. אני לא עושה מעורב הלילה (לכן גם לא משצתתף בבלוג החי).
מאחר ולא יהיה מעורב, אני מזמין גולש שיכתוב מין חוות דעת ודעתו על המשחק הראשון. אפשר גם על השני.
אם זה שווה משהו אני אכניס בשמכם. שילחו לי לאימייל ל-
meless1937@gmail.com ז"א שיש לכם זמן עד 2 בצהרים שלכם לשלוח לי ואני אכניס בשמכם.
אני מבקש רק שמי שרוצה ללכת על זה ברצינות שיכתוב כאן כדי שלא תהיה כפילות. למעשה, אתם יודעים מה? ארשה אפילו שתי חוות דעת. אז אכניס את שני הראשונים של המשחק הראשון, ושני ראשונים של המשחק השני.
בלייזרס-נאגטס עליי מנחם
בודנהולצר מאמן העונה. איזה בית ספר הוא עושה לרובוט מבוסטון. איך הוא הורס בטייימאאוטים שלו את המומנטום של הסלטיקס כל פעם שזה מתגלה. היווארד הכניס שלשה? טיימאאוט! מוריס הכניס שלשה? טיימאאוט! הוא לא מחכה לריצה בשביל להגיב. הוא מזהה אותה וקוטל אותה בעודה באיבה.
הוא מאמן מעולה והלוואי שמילווקי יגיעו לגמר מול גולדן וינצחו כי מגיע לו.
JB תופר 4 שלשות מהפינה השמאלית? נעביר אותו לאמצע…
נגמר המשחק , בוסטון לא יחזרו מזה, עצוב שמשחק שפעם היה פיזי הפך למשחק של ילדות, ששחקנים שבגובה 2 מטר פלוס ו100 קילו ומעלה נופלים כמו עלה ניגף ברוח מכל נשימה או מהמגע הקטן ביותר, אני רואה את מסי בכדורגל ששוקל אולי 50 קילו פחות מהם ומשחק בהרבה יותר פיזיות ואגרסיביות. עכשיו יגידו לי שקצב השריקות נשאר זהה, זה מחלחל לשחקנים בהגנה שאסור לגעת ביריב אז הם משנים את ההגנה, אני לא אומר לחזור לשנות ה80 אבל טיפה פיזיות , זה בושה.
מסכים איתך לגבי העקרון – המשחקים הופים להיות רכים מדי.
בלייזרס-נאגטס זה סיפור אחר. סדרה תתתעעענננוווגגג!!!
* הופכים
כדורסל הוא המשחק הכי רך מכל ענפי הספורט. כל נשיפה נחשב עבירה והשחקנים שם הכי גדולים וענקיים מכל ענף חח זה מה שמצחיק. סוסים מםלצתיים 2.10 כמו נקבות
טייטום עבורי הוא אכזבת העונה.
אחרי העונה שעברה ציפיתי ממנו לפרוץ – כרגע הוא משדר שליליות לכל עבר
רק עונה שנייה. הבעיה שאחרי עונת רוקי מרשימה בנו לו ציפיות לא הגיונית לשחקן שנה שנייה, בדיוק כמו למיטשל מהג'אז. שניהם שחקנים מצויינים אבל עדיין צעירים
שניהם עבדו עם קובי בקיץ…
התכוונת אבדו עם קובי?
חטפו הכשה מהבלק במבה
1+
חחח אתה משווה את מיטשל?? מיטשל כוכב מוביל נגאי על לבדו לפלייאוף שנתיים במערב!! אולסטאר טופ 20 בליגה כבר.
טייטום? ילד עם טיטול כרגע מס 4 בקבוצה שלו. את טייטום תשווה כרגע לסימונס אם כבר. מיטשל בליגה משלו.
אבל טייטום לגעתי בקבוצה שתבנה סביבו יפרח. בבוסטוניה יש לחץ והקבוצה לא שלו
מיצ'ל שיפר בעונה השנייה את:
1. נק' למשחק
2. אס'
3. אחוזים מהעונשין
4. חסימות
5. אחוזים לשלוש
טייטום?
1. נק'
2. חט'
3. אס'
4. אחוזי עונשין
זהו
תזכר איך דיברו פה על מיטשל בתחילת העונה.
שניהם רקבעונתם השנייה ושנים טובים ועוד ישתפרו. ההבדל שמיטשל מוביל קבוצה וטאטום כינור שני לארווינג
טייטום לא שני ולא בטיח. 4 ביום טוב.
הורפורד מס 2 שם. וטייטום לא מהותי יותר ממוריס או בראון בפלייאוף הזה
1+
אכזבה גדולה מהייוורד.
לא מה דאתה מצפה לשחקן של כמעט מקס.
החוזה שלו יהיה תקוע לבוסטון בשנתיים הקרובות
הקרסול שלו שבר פה כמה תקוות
אני עם מילווקי וטורונטו ב 7 משחקים שתיהן מלפני הפלייאוף
וגם עם פילי בטעות ינצחו את המשחק הרביעי ויעלו ל 1-3 עדיין אני חושב שטורונטו יקחו
פורטלנד – דנבר
http://bfst.to/watch/nba-5.php
התערבות?
על טורונטו?כן
אני גם אתערב איתך. אם פילי יובילו 3 1 נתערב גם יש?
תתערב עכשיו שהם ב 1-2.
טורונטו-גולדן סטייט הגמר
שימון, אתה משהו עם כל התנאים לפני תע'רבויות…
או שאתה בפנים או שאתה לא…
שישיית בירות. אם אתה מנצח אני אשלח אלך הבייתה.
חחחח אם פילי עושים 3 1 תם הטקס. לא הבנתי מה אתה תופס מטורנטו ככ חחח אין סיכוי בעולם שהם יצאו מהמזרח. הבאקס ובוסטון גם טובים מהם
הם מאכזבים וכן פילי פתאום התחברו אבל גם ב 3-1 אני מאמין שטורונטו יקחו את 2 משחקי הבית ואת משחק 6 בפילי
אני הימרתי טורנטו אבל האמת שהתקרה של פילי הרבה יותר גבוהה
גורדון הייוארד שיחק כל המשחק בפחד
מחצית ראשונה הוא היה טוב. עשה מהלכים טובים. כמו כל הסלטיקס הוא חלש בחצי השני
קיירי שאהבתי כל כך השנה נהיה קשה לי לצפייה.אם דוראנט הולך לניקס מקווה שיצרף אולסטאר אחר ולא את קיירי שרק יהרוס לו
פסיק אחרי הכל כך.כלומר השנה קיירי נהיה קשה לי לצפייה.עד השנה אהבתי אותו
חחחח איזה ניקס ואיזה קיירי יא אח. דוראנטולה בלוחמים בונה פסלים. ניקס יסתפקו באר גי בארט 🤣🤣🤣
חח
אההה הוא כבר לא העביר את המשרדים שלו ל נ"י ?!…
יכול להעביר אני תמיד אמרתי שהוא ישאר עונה הבאה בלוחמים תמיד. זה היה ההימור שלי. גם בהעברת המשרדים הוא יגיע אם כבר לנטס בטח לא ניקס מה יש לו לעשות בניקס לעזאזל??
שמעון… אל תדליק אותי !
.
כשיצא הספין של מעבר המשרדים מהמפרץ לנ"י, אתה בלעת אותו בבת אחת, בלי להסס.
ממזר תמציא מה שבא לך. לא תמצא בחיים שאמרתי שדוראנט יגיע לניקס עונה הבאה. להיפך בכל מקום גיחכתי על זה תוכל למצוא פה מספיק כאלו בטוח. תמיד ציינתי והדגשתי שישאר בגולדן
אתה כל כך אוהב התערבויות, ממתין לך להתערבות בהמשך השרשור.
"עד לא מזמן הייתי בטוח שדוראנט ישאר בגולדן אבל העברת חברת ההשקעות שלו לניו יורק עורר חשדות קשים"
.
ציטוט שלך. אתה נפלת לספין שלא קיים, ועוד נתת לינקים שלו.
נו עורר חשדות שלא ישאר בלוחמים לא שיגיע לניקס ומעולם לא נאמר שלעורר חשד זה לעזוב. תביא את כל יתר הציטוטים אל תתחכם 🙂
LOL
.
"תמיד ציינתי והדגשתי שישאר בגולדן"
.
VS
.
"עד לא מזמן הייתי בטוח שדוראנט ישאר בגולדן אבל העברת חברת ההשקעות שלו לניו יורק עורר חשדות קשים"
.
אתה באמת רוצה שאביא את כל השרשורים שלקח לי כדי לנסות להוריד אותך מהספין של מעבר משרדים מהמפרץ לתפוח הגדול ?
פורטלנד – דנבר
https://exprestream.com/stream/1/
מדהים מה בודנהולצר מוציא מקבוצה עם כישרון כזה מוגבל…. שב"ש
בוקר טוב לכולם אנימרוא יאניס בא עם הגרזן היום ומנגב את בוסטון חזק. חשבתי ינצחו את הבא ויפסידו היום אבל עכשעו הלחץ על בוסטון עצום למשחק הבא מאסט ווין על החיים שלא יגמר גנטלמני
בונדלהצר , סטיבנס מאמן טוב שצריך ללמוד איך לנהל משחק הוא חלש בזה מאוד, הטיימאוטים שלו לא טובים, ההיררכיה לא ברורה, חייבים לציין את בונדלהצר שנתן נוקאאוט להגנה שהציבו על יאניס.
בודן בכמה רמות מעל סטיבנס בכל אספקט שקיים באימון.
הוא חי את המשחק בעוד סטיבנס רובוט ולא יודע להגיב בזמן.
בודן מאד מזכיר לי את השועל פופ בגדולתו. אני חושב שמילווקי יכולים לעשות את זה ולנצח את הלוחמים השנה.
אם בוסטון רוצה להיות קבוצה היא צריכה עוד 2 לבנים
קטי מה NBA :
*^&^$%?$$^^^)^^^)^)^)^'/@%#$%#@%^@^!6
חחחחחחח
LOL
רק שלא יאשימו אותך בגזענות פרופסור.
ויהודי על הקווים
דנבר-פורטלנד לא ראיתי דקה מהסדרה ובשאר 3 הסדרות לא פספסתי דקה
הפספוס כולו שלך.
סדרה מ-ע-ו-ל-ה לטעמי
היווארד לא השחקן שהיה ולא צריך לצפות את זה ממנו, גם ביוטה היה אוברייטד אבל הפציעה חיסלה אותו (מזל גדול שקיבל חוזה לפנייה), סוג של קארמה שפגע באיינג אחרי המקרה עם איזייה תומאס.
הסדרה רחוקה מלהסתיים. כרגע זה נראה משחק 7 אבל בוסטון עוד יכולים לעשות נס ולגמור ב-6 אם הם יאספו את החרא שלהם יחד (לא נשמע טוב בעברית).
איזה 6 אשך? חחח 7 במקרה הטוב. אם בוסטון לא מנצחים הבא יהיה גנטלמני
כמובן שאני בונה על ניצחון בבא
חח מצחיק… מילווקי ב5/6 זה שקוף מדי. די לעדר בוסטון הזה ״הסדרה לא גמורה״, נכון היא לא גמורה היא נעולה חתומה וסגורה, אפילו גיים 7 לא יהיה, גולדן יוסטון יותר פתוח מזה… יש טורונטו פילי דנבר פורטלנד סדרות פתוחות תהנו מהן.
עידן אני מוכן איתך ל2 התערבויות.
1. טורנטו לא זוכה במזרח
2. אם פילי עולה ל3 1 ובתנאי שאין פציעות לביג 3 שלה או אמביד מורחק לגיים 6 או 7 אז פילי לוקחת.
יש? תבחר מה שבא לך
חח לא מספיק לך 1-3אתה עוד מציב לי תנאים.עזוב מ התערבויות בוא נהנה מהמשחקים ואם טורונטו יעופו תוכל לצחוק עליי
לא צוחק עליך ראפס היה הימור הגיוני. כל 4 המזרחיות העו בעלות סיכויים שווים לחלוטין לדעתי לקחת את הכתר המזרחי. אחת תצליח 3 יכשלו. אבל על הנייר פילי ובוסטון עם שחקנים יותר איכותיים ממה שיש בטורנטו ובאקס בטוטאל יאניס קאווי אמביד קיירי זה הסדר בסטארים אבל ששם יתרונן. אבל בשאר הסגל אין תחרות תוציאו את קיירי יאניס קאווח אמביד מהקבוצות על מי הייתם הולכים? פילי בוסטון באקס ראפס בסדר הזה
עזוב, שימון חסר תקנה 🙂
כמו ראס 🙂
יובי בראון נהדר
ההימור שלי לפני הפלייאוף היה
מילווקי ב 7 על בוסטון
טורונטו ב 7 על פילי
גולדן סטייט ב 5 על יוסטון
דנבר ב 6 על אוקלהומה(פה נפלתי)
יאללה… אין כמו מערבון טוב אחרי צפיה במז-רע.
זה אתה הקופירייטר של ויצ"ו ??
אני מאוהב בפורטלנד ולא סובל את אמינו..
מה קרה לך הצ'יף זה הלוחם מס' 1 בקבוצה, הקהל מת עליו ובצדק
לא יודע.. כמעט כל הפעולות שלו (בשני צידי המגרש) מובילות למשהו שלילי..
לכל הנייטרלים כאן, תגידו – איך אי אפשר שלא להתאהב בקבוצה הזאת?? פורטלנד האלו זה תענוג אחד מתמשך. איזה כיף לראות אותם, בלאגן, טעויות, לחימה – כדורסל כמו שאני אוהב!
לא שלחתי בבראקט של הופס השנה אז תגובה 28
http://www.hoops.co.il/?p=155394
יש לי הרבה ביקורת על סטוטס אבל הוא מראה למידה המשחק – בינתיים 11-5 בריבאונד וזה מרשים ביותר כי רואים שהם הבינו עד כמה הם היו בבעיה במשחק הקודם.
סטוטס מתחיל לקבל בינה? מתחיל לתקוף את מורי עם הגבוהים הבעיה שהגבוהים הארקלס ואמינו נגרים🤣
הליגה רוצה SC30 Vs. SC30 ב ווסט קונפרס פיינל..
מי השני? חח
אהאוקיי אח שלו.. שכחתי שהוא קיים. נשמע כמו דבר שהליגה רוצה צודק..
שמעון זה קריאה אליך:
1. התערבות שדוראנט שנה הבאה לא בגולדן (לא בגולדן = שלי. בגולדן= שלך)
2. התערבות שבאקס זוכים במזרח.
חח לא.
אבל מוכן להתערב שדוראנט לא בניקס אם בא לך.
לגבי הבאקס סיכוי טוב שיקחו את המזרח אז לא מתערב.
בארטון חייב להיות מחוץ לרוטציה חוץ ממשחק אחד הוא פשוט נזק אדיר לדנבר. לא מבין את ההתעקשות של מאלון עליו
בארטון פח אשפה צודק. כל הno names שלהם כל כך אבל כל כך טובים ממנו, מונטה מוריס טורי קרייג..
לגמרי אשפה וזה נאמר לפני הסידרה ולפני הפלייאוף, חייב להיות חלק מחבילת טרייד חייב
אני לא מצליח להתעניין בסדרה הזאת. עובר למצב בהייה כל פעם שמנסה להציץ.
חוסר ההתעניינות נובע מכך שמדובר בשידור חוזר מהעונה הרגילה ולא מהפלייאוף. ההגנות בסדרה הזו יכולות ללמוד משהו מבוסטון מלווקי יוסטון וגס
קשקוש רציני..
הפוך ממך בדיוק..
אין לי שום קשר היסטורי לאף אחת מהקבוצות, לא הייתה לי שום העדפה או עניין באף אחת מהן לאורך העונה כולה, אבל (בדגש חזק על ה'אבל'): שמע! ממשחק למשחק אני פשוט לא יכול להוריד את העיניים מהבלייזרס האלה. אולי זה המנהיגות השקטה של לילארד, אולי האנדרדוגיות האנטי ממסדית של קאנטר, אולי הצניעות של מק'ולם, היהירות של קולינס או השד יודע מה – הם פשוט נהדרים!
ואני ממליץ לכל מי שטרם עלה על העגלה – תצטרפו אליי! הבלייזרס זאת ההצגה הטובה בעיר כרגע.
בפיגור 6 הוא פותח בלי יוקיץ'?? זה יכול להתדרדר מבחינתו במהירות
החזיר אותו אחרי 2 דק' בפיגור 10.. ה-4 נק' האלה יכולות להיות ההפרש בסיום
read my lips
מילסאפ צריך להיעצר על שני סעיפים:
1)שוד לאור היום והלילה שהוא לוקח מדנבר 30 מיליון לשנה!!!!1
2)שוטטות,מה הוא עושה לעזאזל, הורס כל התקפה לא יכול לעצור כלום בהגנה בשביל מה הוא על הפרקט.
השחקן היעיל ביותר (מלבד יוקיץ') בדנבר בפלייאוף
תחזיר את לילארד וקאנטר!!!!!!!!
סת' קרי גורם נזק לפורטלנד. יכניס את ה2 -3 שלשות שלו במשחק אבל בדרך יקבל החלטות גרועות שיפגעו בפורטלנד
יוחזרו דרקסלר ופורטר
את קלייד אני לוקח בעיניים עצומות לכל מקום.
תמיד אצלי בלב, הוא וצארלס ברקלי.
ד"ר אתה מתקשה לצוד איילים אה? אולי משחק הבא
דרקסלר רלוונטי לכדורסל של היום אך ורק לתחרות הטבעות.
דרקסלר זה סוג של דרוזן בכדורסל של היום
סדרת השטיח
אחחח איזה פורטלנד זאת הייתה… ג'רום קרסי, קליף רובינסון, באק וויליאמס… איינג' צולף שלשות.
צולף ? זרק פחות מ 3 שלשות למשחק.
ובממוצע סביר של בערך 37%… אבל הנוסטלגיה.
מוריייייייייייייי הוא הגיע
מק'ולם אדיר
אמינו ממשיך בתצוגת הנפל
מורי צריך לתת 20 פלוס חייב
אין אחד הדברים האהובים עלי בליגה זה מורי בזון
ראיתם את מורי בטיול שנתי, וקינח בגוייבה 🙂
חחחחחחחחחחחחחחחח
ג'מאל עבדל נאצר
שמעון זה מארי לא מורי .. ג'מאל מארי
זה מורי כי כך מבטאים וזה לא משנה
הבלייזרס עשו כמעט הכל נכון ועדיין רק 1 הפרש
טוב חצי
אני אנסה לנמנם קצת. כפכפו אותי עוד 10 דקות אם אני עדיין ישן בחצי השני.
מישהו שראה בוסטון יכול להסביר מה היה שם ואיך יאניס ניגב?
הלייקרס סוגרים עם טיי לו אחרי שמונטי סגר עם הסאנס 5 שנים חחחחח. מי רוצה להתערב שהוא לא מסיים את החוזה שם?
פספסנו ב-4 חודשים
הכוונה שמונטי לא מסיים את החוזה בסאנס
זה מובן מאליו
מורי מנגב ניער את דמיאן כמו אוויר
יוקיץ הסרבי החביב מתחיל להתברר כמו מניאק לא קטן הטורקי מתסכל אותו והוא שולח מרפקים ודחיפות
איזה שלשה ומסירה של יוקיץ אבל דמיאן חולם לא הגיוני שזורקים מעליו ככה את הכדור
מעריץ את אשתך ..
יוקיץ' הזה פשוט גוש בשר, אבל פעם אחר פעם מוכיח איזה שחקן נהדר הוא.
למה הרננגומז נמחק מהרוטציה? היה סבבה בעונה הסדירה קרה משהו?
מייק מלון אמר מתישהו שהוא מקצראת הרוטציה לשקראת הפלייאוף. בגלל זה תומאס הפך למעודדת
כמו שזה נראה שמייק מלון לא יהפוך למעודדת. קנטר חוגג על הסרבי בלי הכרה. הפחד שלי זה סידרה בין גולדן לפורטלנד שכל דבר חוץ מסוויפ בה יהיה הפתעה מרעישה
קנאטר מ-3.
טורקיש איירליינס ממריא לסרביה
קנטר לבד על ה3 לא זורק מוסר לאמינו7 שזורק אבן על שומר, הגיוני סה"כ
דיימו CJ רובין הוד, קנטר, קולינס
חמישיית המוות שלנו (:
וואו דמיאן מקילומטר חח
קולינס הזה חסר בינה לגמרי
השחקנים של דנבר כל כך גרועים בpick and pop עם יוקיץ',כל פעם מביאים דאבל על השחקן אחרי החסימה של יוקיץ' הוא נשאר לבד על הקשת של ה3 והם בכך מנסים לחדור,תוציאו לו כבר את הכדור יא אהבלים.
בכוח*
איזה שחקן דמיאן יאללה
הענף התפצל.
בארה"ב משחקים את משחק ה"כדורסל ללא מגע".
ענף דומה אך לכל המשפחה, קרוב של הכדורסל, אותו משחקים בשאר העולם.
אל תקראו לזה יותר "כדורסל" את מה שאנו רואים כאן.
אני פה בשביל הפרסומות
יוקיץ' נראה בסוף כל משחק כאילו הוא סיים קרב היאבקות עם טיגריס.
100+
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לגמרי כולו שריטות
רובין הוד הזה הוא חתיכת גניבה! איפה מצאנו אותו???
הקאבס בחליטו להיפטר ממנו לפני שהוא הופך בקיץ לשחקן חופשי
בפח המיחזור.
אל תתלהב, הוא נותן משחק אחד ממאה. שחקן נזק.
שחקן פח זבל אל תתרגש מתרנגול עיוור
3 שחקנין על יוקיץ ועדיין הוא משחיל סלים. איזה שחקן!!!
לא משנה איך העונה הזאת תיגמר,דנבר חייבת להביא בעונה הבאה SF טוב,זה נק' התורפה שלהם.
מישהו הימר על פורטלנד בגמר ועוד אחרי הפציעה שלהם?
לילארד השחקן השני שאני לוקח אחרי דוראנט לקבוצה שלי
ME ME
מנצחים בגמר את פילי
חחח יש יותר סיכוי שטורנטו יקחו אליפות ללא הפסד עד סוף העונה מאשר גמר פורטלנד פילי אבל היי אני קונה את זה 🙂
גולדן ימחקו אותם 4-1 במקסימום , אבל עדיין סחטיין , הייתי בטוח שהם יתפרקו אחרי הפלייאוף הזה והדחה בסיבוב הראשון
דביל הבארטון הזה
ברטון זה הבלדסו של דנבר
אכן
יוקיץ' עוד לא רעה מנוחה. המאמן שלהם יודע שאם יוקיץ' יוצא זה GAME OVER
רעה = ראה
קרא את הכתבה של מנחם על קוואי ולא רצה לקבל אחת גם
אכן אכן לא רוצה להיות MIKE BALLON
דנבר צרירה לעשות אחד משני הדברים,או לתת ליוקיץ' מנוחה על הספסל,או להאט את המשחק כי כל רגע זה נראה שהוא עומד להתעלף.
הוא תמיד נראה ככה אל תתרגש
לא זז ודופק שלושה , די די תן לו לשחק
פה זה לא ניק נרס יוקיץ ישחק עד הסוף או ינוח איזה דקה באמצע וזהו. מלון יודע מה יקרה אם הוא ירד לספסל וגם ככה יוקיץ לא עושה הגנה
זה מרגיש הסדרה היחידה שיש יותר כדורסל משיפוט , בקושי פסקי זמן ועצירות פרסומות , מרגיש קצר פי 5 יותר מיוסטון-גולדן
איפה הביטקוין הקנדי? חסר לו 4 נק. לפי גיא שהוא 24+ נק דנבר במאזן 15-1. הביטקוין נרדם גמרי
יאללה דנבר קרובים מורי צריך לגמור את זה במאני ריל סלים שיידי פליז סטנד אפ
יוקיץ מדהים
יוקיץ קופץ לוקח ריב התקפה חודר כל התקפה וזורק שלושות כל זה בלי לרדת מהמגרש , איך אפשר לא לאהוב את השמן הזה
אם יוקיץ יכול אני בטוח שגם קאווי יכול ואם לא שיתאמן יותר
מסתבר ששחקני NBA יכולים לשחק 48 דק, וואו. ולא קורה להם כלום. הם לא מתמוטטים לפתע. אפילו יוקיץ.
על כל דקה משחק יש 2 דקות מנוחת פרסומות..
ספורט אמריקאי
נכון
יאללה, דיים טיים ..
סגור את העניין
יאללה מורי טיים
קאווי הולך לשחק 48 דק מחר פילי צריכים להכין את הדאבל טים
משחק שני רצוף שהשופטים עושים הכל כדי לחרבן.
והכל אותו שטאנץ – נגעת שילמת.
מתקיפים יכולים לדחוף בכל הכוח, למגינים אסור חלילה ליצור מגע בשר בבשר בשום חלק של הגוף.
פארוקי ניגב את האריס
אמנם רק מסקנת רבע רביעי.. אבל מקולם כזה טוב! הכי פחות מוערך בין הרכזים בליגה ביחס ליכולות שלו!
כי הוא לא רכז
איך השדרים מופתעים שיצאו מהקבעון ויוקיץ משחק כל הדקות חחח. השדרים גם בקבעון
משחק משחק !!!
3 דקות לסיום, שוויון , ליליארד יחסית חלש, אני מהמר על זריקה מהחצי 2 שניות לסוף
דנבר עוד ישלמו על זה.
יוקיץ יחטוף שבץ, התקף לב, וישברו לו כל העצמות בגוף אחרי המאמץ האדיר והבלתי אנושי הזה.
משחק שני ברציפות, פורטלנד לא יכולה לעשות ריבאונד בהגנה
סטוטס לא עשה שיעורי בית בסיסיים
על זה הוא הולך להפסיד משחק וסדרה
מורייייייייייייייייייייייייייייי הוא הגיע ל24 נק
בום מארי רוצה את הניצחון
SHITTT
IM CALLING THE GAME
DENVER WIN
אתם מבינים למה ההירו של ליליארד וסטוטס לא משתלם בטווח הארוך? לא מביא להישגים.
מדי פעם היילייט.
יש טעות בידך אשך יקח , לילארד זה הייליט של המאני טיים.
יקר*
מוריייייייייייייייי
מי נותן לבארטון די מורי תזרוק לבד. מורי טיים VS דמיאן טיים
חבל שעידן לא רואה את הסדרה הזו
GO MO HARKLESSSSS
בארטון מנצח לבד לפורטלנד את המשחק , MVP
דייייייייייייייייייייייי דיייייייייי להביא כדור לבארטון הדביל זה בבקשה מורי קח את הכדור המזויין ואל תמסור לאיש
חח, הראו עכשיו את האוהד השזוף עם הפנים המבריקות שהצוות של TNT תמיד מראים אותו בהקשר לפורטלנד…
DAIMO TIME
דמיאןןןןןןןןןןןןן זה ההבדל בין הכוכב שלוקח כדור על 3 שחקנים בלי למסור לאהבל כמו מורי שמוסר לבארטון 2 התקפות כדור ומאבד אותם ועושה איירבול. דמיאן לא ימסור לפארוקי במצבים כאלו, איזה אהבלים דנבר אלוהים. בארטון הMVP של פורטלנד
והוא מסר… 🙁
חחחחחחחחחחחחחחחחחח ויש מצב שגמר את המשחק היה צריך ללכת לפלוטר
זה מעניין כי פארוק לקח את הזריקה האחרונה…
מסר גם מסר חחחחח
חחחחחחחחחח ומה יצא מזה???
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח דמיאן מסר לפארוקי ועלול לשלם במשחק הוא לא קורא בהופס LOL
יאללה יוקיץ, תן עוד 5 דק
OT בייבי
הבטחתי לכם 10 תגובות קודם שוויון וזריקה מהחצי, בבקשה.
איזה אהבל מורי לקח ריב 4 שניות לסוף ולקח טיים אאוט רק 2 שניות לסוף הארכה
דנבר הגיעו ראשונים ל 100. רק אומר
אני מתגעגע לקובי , במידה והוא היה רואה משחק של יוקיץ הטנק הזה משחק 50 דקות הוא לא היה יורד גם בפסקי זמן מהמגרש כדי להוכיח שהוא יכול יותר .
איכס על הפרסומות,אותו זבל כמו לפני 20 שנה,
תאכל זבל תקנה זבל,הכל נקי יפה ורקוב……..
מהות הריקבון באמריקניזציה
שונא פרסומות יותר מהפלול,
מורי עם 27 נק. הסטט אומר שדנבר צריכים לנצח האנליטיקס
על פי הסטטיסטיקה המשחק גמור ונעול!!!
מורי עושה למלון דפיקות לב
הוא כולה נח שנייה על לילארד מה עושים סיפור
נו באמת פאול רגיל
זאת דוריס שחופרת חזק ברקע?
נו באמת על מה פלגרנט
אם זאת דוריס ,יש לה קול שמוריד חצילים
כן. זאת היא
תגובה 94.1
דוריס צודקת, פאול של עייפות
גאון הבחור, עושה פאול ומקבל 10 דקות מנוחה
+100
יוקיץ' קנה מנוחה ….
סילבר סדר את הליגה לענייני בלרינה
מה הם בודקים שם. ינעל שופטים. היה פאול תנו שתי זריקות, ניגמר סיפור.
נמאס מהעצירות האלה….
למורי לא מגיע חמצן למוח רבאק 5 שניות זרוק מה אתה ממשיך לכדרר למוות
סי גייייייייייייייייייי
בום
CJ MONEY
אני בעד שתי הקבוצות,
שתיהן נלחמות על הזכות לקבל מטאטא בגמר האזורי,אבל סבבה
מקולום טיים
מורי בקבלת החלטות רעה מאד כמו ראס. לא קורא שעון נתקע סתם רבאק זרוק מכדרר למוות שנגמר השעון ומוסר לאנשים הלא נכונים
איזה שחקן המקולם הזה – אמרתי לכם!! בצי פלדה , ארסנל בלתי נגמר של תנועה, אתלט .. הכל יחסי ציבור.. שם בכיס 90 % מהרכזים בליגה!!!
הכי גרוע זה הפרעות מהקהל כשאתה עומד חופשי לשלוש ושני ציקלמטים מאחוריך על הקו צורחים לך באוזן אז פיספסת שלשה. גועל נפש.
עכשיו כן נכנס למרות השנים האלה. רק חסר שיכנסו לתחומי המגרש….
יוקיץ – גריק -דוראנט -קליי-סטף , איך מארגנים קבוצה כזו לאולסטאר?
גריק בוא למערב
הסדרה הכי טובה והכי איכותית מבין כל הארבע… by far… אולי גם היחידה שאפשר באמת להתענג על כדורסל טוב ( הכל יחסי… )
תאכלס…
אמינו הורג את פורטלנד
טרייד על בארטון
בארטון כל כדרור שלו נראה כאילו הכדור עף לו מהיד פחד מוות
איזה אהבלים דנבר חחחח מה יוקיץ מחכה לנעל של מורי
איזה טעות כפולה של יוקיץ
גם לתמנונים נגמר החמצן באיזשהו שלב
מילסאפ לקח את הניצחון
מורי הזה רוצח קלאץ חייב להפוך לסופרסטאר רק בן 22
מה סטוטס עושה למען השם?
בארטון הוא סוג של דרוזן – הוא יודע לקלוע אבל מעורר אימה בעיקר בקרב אוהדי הקבוצה שלו
הוד במקום קנטר. איזה מיסמץ
סטוטס החליף לחמישיה בלי אף גבוה!!!!
טמטום שלא נראה כמותו
אמינו על יוקיץ' והוד על מילסאפ…
הסל הכי קל בעולם שיהיה אולי הסל המכריע של המשחק
הנעל שמורי איבד עדיפה על סטוטס
יאללה לילארד תן בקלאץ
תודה לאל שCJ מחפה על לילארד היום
איך יכול להיות שדווקא בארטון הוביל את ההתקפה הזו?
כי מלון התחכם הוציא את מורי לצרכי הגנה ונשאר בלי מוביל כדור נורמלי חח
מייק מלון עשה שטות הוציא את מורי מקפיץ הכדור שלו ואיבד שוב כדור קרייג את בארטון חחחח
ביצי פלדה… כבר אמרנו?
אני מאבד פ]ה שנים
מה יגיד יוקיץ ?
הסדרה הזאת ללקק את האצבעות איזה כיף
וואווו מה הולך שם בפורטלנד בהארכה.
מורי צריך לזרוק ולא למסור לאיש
יאללה יוקיץ, 55 דק
OT2
למקולם.. למי שנרדם..
המשחק הזה אחלה דרך לפתוח את היום(או לסיים)
איזה ת'רילר!!! הדקות משחקות לטובת פורטלנד, לדעתי, ליוקיץ' נגמר החמצן והאחרים יכנסו ללחץ
מורי לא יודע מה זה לחץ
יוקיץ רצה לנצח לבד טעה היה צריך למורי קרח בורידים חבל. שקשקתי שבארטון הוציא את החוץ הייתי בטוח יאבד כדור
אני חושב שדנבר חייבת לעלות עם ביזלי, בארטון זה לא זה וקרייג לא משהו היום
מזכיר .. דנבר הגיעו ראשונים ל-100. המשחק שלהם להפסיד
יוקיץ' היה צריך למסור את זה למארי, חבל…
לכל מי שאמר פלייאוף לתת כמה שיותר דקות שיסתכל על יוקיץ' בהארכה הזאת. הוא פשוט גמור
כפרה יש הבדל בין 45 ל55
יוקיץ' עוד שחקן שפחות משתמש באתלטיות ובכושר בשביל המשחק שלו. קוואי? חייב כוח, זריזות ומהירות
וואו איזו דרמה, סי ג'יי אדיר
החייל הזה על הקוים היה צריך להיות מורחק על ידי השופטים, הוא וחבר שלו. מותר לצעוק ולקלל ולעשות כמעט הכל אבל לא לעמוד ממש על הקו ולהפריע כך לשחקנים. אוהד כזה צריך להיות מורחק נקודה!
השאלה עם יוקיץ – מה יותר טוב, שחקן מעולה שנראה גמור וחסר כוחות או שחקן בינוני – טוב שהוא טרי אבל אולי "קר" ?
דוריס ברק נותנת פייט יפה לבוני בתחרות הפרשן שאומר בעצם כלום
21 ריבאונד התקפה לדנבר
לא יאומן. שוב
זהו לילארד נמאס לו
דיים טיים. דנבר גמור עשו את השטויות שלהם בסיום הזמן החוקי שהיו צריכים לנצח
פלדה ל סי גיי.. כבר אמרנו?
האמת מגיע לפורטלנד…
דנבר גם יפסידו את המשחק וגם את הסדרה על זה
ואכישהו הם בשוויון
שמעון בארטון עם 2 מהלכים הגנתיים ו2 שלושות, מבטל את הטרייד.
וואלק בארטון עשה כמה מהלכי אש
סי גיייייייייי לא בהכרה
קאנטר???????????????
מה זה המשחק המטורף הזה
איך מורי לא ביקש טיים אאוט????
ביקש לא נתנו לו נראה לי
ראיתם איך מקולום לקח ישר טיים אאוט??? מורי הדביל לקח ריב ולא לקח טיים אאוט פעם שנייה אין חמצן במוח
יאללה הגנה של דנבר. רוצה הארכה שלישית.
אין לך רחמים
זו הסדרה היחידה שאני לא רואה.אחרי המשחק הזה אני הולך לעשות השלמה ביוטיוב עם התקצירים הארוכים ל 3 המשחקים בסדרה עד כה
ראה תגובה 184
ניסתי לקרוא לך בזמן
כן ראיתי.אני אעשה השלמות.
דאמט! זה היה קרוב
OT3
יאללה יוקיץ, תנוח בקבר
צודק
עכשיו הוא נח קצת לפני ההארכה השלישית וינוח אחרי המשחק!
עוד 5 דקות ליוקיץ' אני אשכרה מרחם עליו. לדעתי מלון צריך לתת לו שתי דקות לנוח. עדיף לדנבר כבר בלעדיו לדעתי כשהוא כל כך עייף
ממש לא עדיף בלעדיו הוא גורם לפוטלנד לחשוש בהגנה
ועוד הארכה
למה לעזאזל מורי שהיה בזון כבר לא זורק כדור 2 הארכות???? מה זה החרא הזה ויוקיץ עם זריקות אמביד נוראיות בסיום כל הארכה
מהלך אחרון כ"כ שקוף, עם תוצאה כ"כ שקופה…
לאף אחד לא נשאר חמצן במוח
יאללה סטוטס תעלה את הרכב המוות ונגמור עניין
חברים דוריס רוצה ללכת לישון, אתם מתבקשים לגמור את זה מהר
שיפוט נורא ואיום היום. דנבר חופרים לא פחות פנימה עם 12 זריקות עונשין מול 26 של פורטלנד – אז מספיק עם תאוריות קונספירציה של מכירת משחקים. אין מה לעשות
מורי בחייאת קח כדור די לכדרר למוות ולשרוף שעון קח כדור ותן גאמפים ותסגור את זה
חחחח הלכתי לכמה דקות וכשחזרתי לא הבנתי איך עדיין הארכה… רק עכשיו הבנתי שנכנסים לשלישית ולא לשנייה
בארטון בסוף ינצח את המשחק
לילארד מבוהל מכניסות פנימה. לא סחט אף עונשים כבר שעה. פשוט מבוהל. מעדיף קליעות קשות ממרחק
אימא'לה
אלוהים ישמור CJ
+1 ?
וואו סי גי לא בהכרה
יוקיץ גמור די למסור לו עושה שטויות
הנה החייל תפש עכשיו את הכדור..
מה הוא עדיין עושה שם. השופטים צריכים להרחיק…
למקולום נמאס
אני מכריז, פורטלנד לקחו
איזה אקסטזה באולם
אם פורטלנד מקולום מנצחת כל צופה מקבל ג'חנון
חח
יוקיץ' עושה המון איבודים ופורטלנד משחקים עליו בהתקפה. הוא חייב לרדת לנוח
מששששששולם!
רואה את ההארכה השלישית
סי.גיי מקולוםםםםם הבן האובד של דל קרי
רק בראש שלי הוא דומה לדל קרי
גם בראש שלי חחח
מורי קח כדור יא פחדן. סי גי סקורר חולני איזה סלים בארטון בהגנה חולנית עליו ועדיין קובר אותם
ליוקיץ' פתחו את השושנה,מאלון,רוטציות קצרות ,
יוקיץ' נגד מקולום, איזה קרב
אני לא עומד ב4 הארכות
הייתי צריך לצאת לריצת בוקר קבועה הרסו לי הכל החארות עם כל הארכות
יוקיץ' צריך דחוף 2 קילו חמצן
יוקיץ שורף סתם שעון
2 שריקות קשות של השופטי נגד פורטלנד בדקה האחרונה
בארטון ומארי איבדו שליטה ונכנסו הד-און בהגנה, אבל קיבלו עונשין
לא יפה
2 השריקות מוצדקות
13 איבודים לפורטלנד ב4 רבעים ו3 הארכות ,
גולדן לא איבדו איזה 13 ברבע ראשון מול יוסטון ?
אני מאוד אשמח אם הכדורסל הטיפה יותר אינטיליגנטי של דנבר ינצח.
לפחות מנסים להגיע לזריקות טובות.
ושוב פעם החייל הזה. מה צריך להתרחש בשביל שיעיפו אותו?
שיוציא אקדח וינסה לירות שם?
איזה באסה שדמיאן לא שם היום
וואו מילסאפ… גיבור לא צפוי
דנבר כופפו את היד…
וואו מיילסאפפ. הגנה חולנית של בארטון על מקולום באמת הגנה מדהימה
ובאיחור אופנתי סטוטס לוקח פסק זמן
דביל מור יא אלוהים
המשחק הכי משוגע בפלייאוף
אם כבר אז עבירה של מקאלום על מארי בשפשוף הזה.
עבירה ברורה , אתה לא יכול לעבור דרך הגוף של השחקן כדי לגעת בכדור
למה הוא זורק מהחצי כל המשחק במידה ואף אחד לא יכול לרוץ אחריו יותר כבר איזה 20 דקות
וואוו!! הארכה רביעית או שמורי גומר את זה?
אני בנהיגה – תהיה תאונה – יאללה לילארד
המנצחת תהיה שטיח בגמר המערב אבל הסדרה הזו שמה בכיס הקטן את דוראנט והארדן…
יאלהה מורי תגמור את זה יא דביל תן פיצוי
2 בלילה בחוף המזרחי, דוריס הרוגה, יוקיץ לא רואה בעיניים. בואו נטיל מטבע
דווחו למשרד החוץ שיש שני ישראלים לכודים במודה סנטר.
לא משחררים אותנו 🤪
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחח
וואי וואי לילארד משווה.
הלוואי עוד הארכה
אלוהיםםם ישמורררררר
איזה זריקהה גרועה של מורי מהחצי האכה 4
OT4 ……
יאללה נו דנבר הגיעו ראשונים ל100 ומארי עם מעל 27 נקודות , אפשר להגיד שהם ניצחו וללכת ?
איפה אתה רואה עבירה? הגזמת לא רק שחטף לו נקי.. אלא זה כדורסל.. אי אפשר לשרוק על כל שטות.. הגזמת.. כדורסל הגנתי במיטבו. סי גי – בטופ!!!
טמטמו לאנשים כבר את השכל עם השיפוט בדור הזה.
אף אחד כבר לא יודע מה זה עבירה.
יוקיץ' צריך השתלת ריאה, עוד דקת משחק הוא מתעלף
ספרו לי עוד על משחק מכור. הרבה זמן לא ראיתי שיפוט כל כך ביתי על החלטות כאלו חשובות. אבל ככה זה גם השופטים הם בני אדם
שאני אבין אם שורקים החלטה נכונה לטובת הביתית זה נקרא שיפוט ביתי? באיזה עולם?
לא מדבר על החוץ אלא על המגע שדנבר חוטפים בכל כניסה לסל ועדיין ביקרו הרבה פחות על הקו
לא ייאמן
חחח מאז 1953 לא הייתה הארכה רביעית בפלייאוף
נראה לי שעברו 66 שנים מאז שהיו 4 הארכות במשחק פלייאוף ב-NBA.
אכן . 1953 היתה הפעם האחרונה. וכנראה היחידה.
וואט דה פאק
עכשיו יוקיץ חייב לנוח ב2 הדקות הראשונות
Lol
יוקיץ' רץ בסלואו מושן
בארטון שולט בהארכות חח בא אחרי מנוחה במשחק
קנטאר 52
מקאלום 55
ליילארד 28
יוקיץ כמעט שעה
האריס 50 דקות
מארי 50 דקות
וזה לכל מצדדי המנוחות של טולונטוס… פגעו בראסטה של קוואי? בקוקיות….
וכולם נראים חושך , לא מסוגלים להגיע לטבעות
מה?
יוקיץ הכניס סל בחצי ההארכה השלישית…
על מה אתה מדבר?
מורי=ראס במוח שלו לייאפ מול הסל ומוסר לאיבוד כדור
איך אפשר להשוות? לוקח את מורי על ראס בכל יום בשנה
הקדימו את המשחק הרביעי?
חחח
רודני !!
איזה פלופ של דמיאן
שם לו מרפק בגב
זה פאול
דנבר לוקחת פה בגלל סלי (שערי) חוץ, לא?
פלופ
יוקיץ יכול לשחק בכלל עוד דקות בסדרה אחרי ?
יאללה הארכה 5
סדרה מבאסת, על מה הם מתקוטטים. כבר עדיף סוויפ של גולדן סטייט
בהחלטה משותפת הקבוצות ביקשו להוציא שקי שינה -ישנים בהיכל
בארטון בזון חח
איך אחרי 4 הארכות אף אחד בפורטלנד לא בבעיית עבירות
הוד טרי עושה נקודות
הייתי הולך עליו עוד פעם
איזה משחק פסיכי
שימו לב שהשחקנים שקולעים הכי הרבה בהארכה הרביעית הם הוד ובארטון, השחקנים הטריים במשחק.
איזה פלופ – רואים ששולח יד ודוחף אותו
במידה וזה היה גולדן-יוסטון קרי היה יוצא בבעיית עברות ברבע 2 כבר
יאללה רודני
בחייאת סטוטס לא שלשה משוגעת, לאף אחד אין כוח
להיכנס פנימה ולסחוט עבירה, 2 יספיקו
מילסאפ הכניס עכשיו סל למרות שני פאולים שנעשו עליו, נכנס קצת במזל.
זה ללא ספק המשחק הכי מרתק בפליאוף….
אמרתי לכם הוד זה איזי מאני
יש לו אוויר בריאות
רודני רודני!!!!
רודני הוד שולט בהארכה הרביעית
איזה משחק!! הכי מותח שראינו השנה!
ד"ר רודני ומיסטר הוד
מהלך גאוני:
"CJ יחטיא מקרוב אבל ישתלט ראשון על הריבאונד, ואז רודני יחכה עם הפרימטר פנוי לגמרי"
סטוטס גאון, חוזר בי
יוקיץ איזה לחץ
יווואוו איזו החטאה קריטית
יוקיץ חרבן זהו תם הטקס זה של פורטלנד
תנו לרודני את הכדור
האולם עם הנשים היפות בליגה.
אפילו הסבתות שלהם יפות.
בוא נתחיל בזה שלאוהדים במגרש אשכרה אכפת מי מנצח.
נכון
צ'וקיץ'
חחח לגמרי צוקיץ פספס גם 2 זריקות נצחון
דוריססס דיייי
DORIS DAY?
יוקיץ שיחק 65 דקות במשחק הזה
אלוף!
כולל טריפל מדהים של הגאון שהוא גם איש הברזל תרתי משמע.
ולא היה קיים בהארכות. למי שתהה למה צריך לתת לכוכבים שלך לנוח.
עידו אני מתפלא עליך שנהיית כזה דמגוג
יש הבדל בין לשחק 42 דק לבין לשחק 55-58.
כשמשחקים 4 הארכות אין ברירה ויהיו כאלה שישחקו מעל 50 דק' משתי הקבוצות וערך העייפות מתקזז.
הכוכבים בפלייאוף בפירוש צריכים לשחק יותר מ 40 דק' במיוחד שהם כל הקבוצה כמו יאניס במילווקי וקוואי בטורונטו.
הקבוצה היחידה שיכולה לאפשר מנוחות ארוכות יותר הם הווריוס וגם זה תלוי מצב.
1+
+100
אני מתייחס בעיקר למה שקרה בסוף המשחק. יוקיץ' היה גמור.
כלומר אני מתכוון לסיום המועד החוקי.
אתה לא יכול לתכנן להארכות. שם באמת הוא כבר לא היה קיים.
ואם הגענו ליום שבו אתה קורא לאנשים דמגוגים אז המצב ממש קשה.
עזוב דקסטר, זה לא נופל טוב בראיית העולם שלו, גם לא סל של הגאון באמצע ההארכה השלישית, גם לא ריבאונדים שלקח ואסיסטים בהארכות, זה לא מסתדר עם העובדה שצריך להוריד את יוקיץ לנוח…
אתה מדבר על ראית עולם? תנסה עובדות בשטח. שכחתי זה לא מתאים לראיית העולם שלך.
אהה אל תשכח לציין שאתה שומר על ראש פתוח ושסטיבנס הוא רובוט.
וואלאק איזה מעורב של מנחם יהיה רודני הוד זה האיש שלו חחח
הוא הודיע שלא יהיה. תרים אתה אחד
היה צריך 4 הארכות כדי לשבור את הכלל של מוריה.
חחחחחחחחח
מלון הפסיד את המשחק הזה כשהוא שחק את החמישייה שלו עד דק ולא נשאר להם כוח לשחק. כמה אנרגיה הוד הכניס לפורטלנד בהארכה הרביעית לדנבר לא היה שחקן שיעשה את זה.
ויש לו אחלה שחקנים על הספסל.
אין שום סיבה לייבש את הרננגומז.
וויל ברטון
ברטון באמת היה השחקן היחידי בדנבר שתפקד בסוף
תודה לאל. תודה לרודני.
בעוד יומיים נפגשים עוד פעם צ'וקיץ'
😂
נצחון גדול לטובת המשך הסדרה
בכלל פורטלנד הרבה יותר מגניבה ומוציאה מהיכשרון הנחות שלה מה שהיא יכולה
אין ספק שראינו תצוגת יחיד של שחקן היום – סי גיי מקולם.. אבל כרגיל.. בסערת הארכה רביעית שכחו שדנוור הובילה כמעט כל הזמן והוא בעצם הביא אותם לארץ המובטחת..
המנצחת הגדולה של הלילה – גולדן
שטויות הנצחון שלה בגמר מובטח, המנצחת הגדולה זה הליגה והצופים אחרי החרא של הסדרה השניה במערב
תתפלא אבל לא הכל בחיים זה נצחון לווריורס
ועל זה אמר פעם קרל יונג :
.
"הזהב נמצא במחשכים…"
לפי גיא צריך פה 4 אמבולנסים דחוף לטיפול נמרץ.
אירוע רב נפגעים
זוכרים שללברון לא היה עם מי לשחק שנה שעברה ?
ג'ורג' היל ורודני הוד שכאלו…
יותר מדי סופי משחקים השנה אני רואה באוטו, שנה הבאה אתקין טלביזיה וזהו
האיש שלנו בפורטלנד בשאלה ליוקיץ׳ .
הופס בפלייאוף חברים 😉
משחק משחק היה פה ..