מחצית ראשונה היסטורית לדוראנט והווריורס סוגרים עניין / דור בלוך

מחצית ראשונה היסטורית לדוראנט והווריורס סוגרים עניין / דור בלוך

לוס אנג'לס קליפרס 110 (2) – גולדן סטייט ווריורס 129 (4):

קודם כל צריך להגיד כל הכבוד ללוס אנג'לס קליפרס ובעיקר לדוק ריברס על עונה שהייתה הרבה הרבה יותר טובה מהציפיות המוקדמות, האופן שבו ריברס גרם לקבוצה שלו להאמין, גם אחרי שהיא פירקה נדבך אחרי נדבך מקרבה, שהקבוצה לא הולכת לטנקינג אלא הולכת בכל הכוח לפלייאוף אפשרה לה לנצל את ההתפרקות של הלייקרס והטימברוולבס ולהגיד לפלייאוף, ושם האמונה שלהם בבלתי האפשרי אפשרה להם לעשות את אחד הקמבאקים הגדולים בהיסטוריה של הפלייאוף ולהשיג שני ניצחונות מול אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה.

אבל הלילה זה נגמר. אחד מהדברים שדיברנו עליהם בפריוויו הוא יכולת החוץ הנהדרת של הווריורס בסדרה הזאת בהשוואה ליכולת בבית, קאר דיבר על כך שהקבוצה שלו יודעת שבחוץ היא חייבת להתאמץ בעוד בבית היא לפעמים לא ממוקדת עד הסוף, וזה בהחלט בא לידי ביטוי הלילה.

את ההפתעה הטקטית של הערב הביא סטיב קאר שהוריד את בוגוט לספסל והעלה את ליבינגסטון בחמישייה. המהלך הזה אפשר לווריורס הגנה עם ידיים ארוכות וזריזות יותר בפתיחה, והוא גם סימל שקאר ילך הרבה יותר לדט' ליינאפס כאלה ואחרים מאשר להרכבים עם סנטר דומיננטי בהשוואה למשחקים אחרים בסדרה.

הרבע הראשון היה צמוד כשיכולת טובה של גלינרי ושל גילגוס-אלכסנדר, אחד השחקנים החביבים עליי מהסדרה הזאת, מאפשרת לקליפרס להישאר צמודה מול דוראנט שלהט מהרגע הראשון. אבל ברבע השני ההגנה של הווריורס נכנסה לעבודה בראשות קליי תומפסון שהיה פשוט נפלא וגם דריימונד גרין התאושש מפתיחה הגנתית לא טובה, כאשר המטרה הראשית הייתה לו וויליאמס שפשוט לא הצליח להיכנס לעניינים. בהתקפה גרין עם כמה מהלכים יפים מאוד ניצל את הפוקוס על דוראנט לשלושה אסיסטים להאלי-הופס נהדרים, אבל בסופו של דבר הסיפור של המחצית הזאת היה דוראנט עם 38 נקודות במחצית, רחוק נקודה בלבד משיא הנקודות למחצית ראשונה.

הקליפרס פתחו את המחצית השנייה מבולבלים אבל נכנסו במהרה לעניינים והצליחו לצמצם את הפער שוב קרוב לחד ספרתי, אבל אז ההגנה של הווריורס שוב נתנה את הקבאץ' ההגנתי שלה, דוראנט המשיך לעשות את הקטע שלו ודאנק מהדהד של איגודלה, שהיה מצוין לאורך כל המשחק בעיקר בהגנה, ושלשה שלו בפוזשן האחרון של הרבע סימל לקהל להתחיל להיערך להיפרד מהקבוצה שלו לעונה זאת.

דוראנט מסיים את המשחק הזה עם 50 אחרי מחצית שנייה שקטה יחסית כולל 6 מ-14 מהשלוש, אבל הוא האיש שייאש את הקליפרס והכריע את המשחק הזה בהתקפה. קארי הוסיף 24 במשחק שקט כשהוא זז הצידה לטובת דוראנט שהשתלט על המשחק. גרין עם 16, 10 אסיסטים ו-14 ריבאונדים לצד 4 חסימות והרבה דברים שלא רואים בסטטיסטיקה. הספסל של הווריורס היה חלש כתמיד למעט איגודלה שסיים עם 15. בצד השני 29 של גלינרי לא הספיקו כשגם גילגוס אלכסנדר יכול לסמן משחק חיובי עם 22. לו וויליאמס ירצה לשכוח את הערב הזה, הווריורס נכנסו לו לראש ולגופיה והגארד שעשה סידרה נהדרת סיים עם 3 מ-21 מהשדה.

בסופו של דבר דיברנו על שלושה מפתחות לפני המשחק – הסתבכות של דוראנט וקארי או הגבלתם בדרך אחרת, משחק מצוין של גלינרי ומשחק חלש של איגודלה. בפער האיכויות בין הקבוצות הקליפרס היו צריכים שכל השלושה יתממשו ובפועל רק אחד מהם התממש פחות או יותר. החזרה של איגודלה לעניינים היא חדשה גדולה עבור הווריורס, כשאנחנו כעת מוכנים לעבור עמוד לקראת הסדרה שכולם חיכו לה, יש שיגידו גמר המערב האמיתי – הווריורס נגד הרוקטס.

מתחילים!

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. בסוף פערי האיכות ניצחו, אבל מבחינתי הלוחמים האמיתיים של הסדרה אלו הקליפרס שפשוט א"א שלא לסמפט אותם.

    השורה הסטט' שהכריעה את המשחק (כמובן חוץ מדוראנט):
    לו וויליאמס 3/21 מהשדה.

  2. תודה דור על סקירה איכותית כרגיל וזריזה.
    הווריורס באו לנצח היום ושיחקו הגנה חונקת שגמרה את הקליפרס
    לקליפרס יש את גילגס אלכסנדר , האראל ושאמט כבסיס צעיר מצוין שצבר אחלה נסיון העונה ויחד עם ויליאמס שחתום לעוד שנתיים

  3. קליפרס עונה הבאה:
    חוזים לגלינארי, וויליאמס, הראל, גולגול-אלכסנדר, שאמט, רובינסון ועוד כמה קטנות
    ומקום מתחת לתקרה ל-2 שחקני מקסימום. שניים קומפלט.
    יאללה שיבוא הקיץ

  4. תודה דור, שחקת אותה.
    מקווה שדוראנטלא מגיע לשיא מוקדם מדי, זה מרגיש כמו גמר מערב, אבל זה היה רק סיבוב ראשון!!!

  5. לדה שוט ושמעון
    .
    להגיד על פפ שהוא מאמן בינוני זה כמו לשמוע פרשנים ישראלים בערוץ 5 מדברים NBA..
    .
    זה מאמן שבאים אצלו להשתלמויות, שכתבו ספרים על שיטת המשחק שלו ושגדולי המאמנים מעתיקים שיטות לחץ ושינויי מיקום בזמן משחק.
    אין לכם מושג על מה אתם מדברים בכלל

    1. נכשל כישלון חרוץ בבאיירן (שהתפוצצה עם טריפל בשנה לפניו), נכשל בסיטי עם תקציב של מדינה קטנה (הכנה מנטלית של גן חובה למשחק השני נגד הספרס, ביזיון זה מחמאה), ספרד של אינייסטה, צ'אבי ו-ויה לקחה בלעדיו יורו-מונדו-יורו, ולו עוד הייתה תוספת של מסי (!!!). גם לפיני גרשון באים להשתלמויות כשהגדולה שלו מקורה בשושלת שמתבססת על הכדורסל של בלאט ושעומדת בזכות סיקוונס אבסורדי ובלתי-ניתן-לשחזור באדיבות טאנוקה בירד.

        1. ביקור קצר בוויקיפדיה:
          בארסה לקחה את UCL ב-2006 שנתיים לפני פפ (עם רייקארד, בשנה לפני שפפ הגיע מסי היה פצוע), פפ קיבל את מסי בריא לשנת שיא של המועדון ב-2009 ולקח "רק" עוד UCL אחד ב-2011. פעמיים בארבע שנים עם הסגל הטוב בהיסטוריה. מאז לא עבר חצי גמר. בשנים 2008,2010,2012 ספרד זכתה ביורו-מונדו-יורו כשהיא מתבססת על… אינייסטה, צ'אבי, פיקה, פויול ודויד ויה. ב-2015 זכתה שוב ב-UCL עם לואיס אנריקה. קצת אחר כך זידאן זכה שלוש פעמים רצופות ב-UCL עם ריאל ורונאלדו שכבר היה מעבר לשיא (בזכיה האחרונה הוא לא עשה הרבה במשחקים נגד באיירן ובגמר).
          אם לך או לדקסטר יש משהו ענייני לומר מעבר להטחת עלבונות אישיים – אפשר להמשיך להתקשקש…
          🙂

          1. מה עלבונות? בניגוד לויקיפדיה שלך, אני ראיתי כמעט כל משחק של בארסה, מאז שאני רואה כדורגל וזה הרבה. וגם את רוב משחקי נבחרות ספרד וארגנטינה. האמת – הדברים שלך כ"כ מופרכים, שכמעט אין טעם לויכוח.
            אתה באמת הנודניק, סליחה, שמחפש את הגרוש האחרון בסוף השדרה כדי להכתים את ברצלונה של פפ, על שלל ההישגים המדהימים שלה. אה כן! היא לא לקחה *כל תואר אפשרי*! וואלה יופי. איך זה באמת שלא לקחו הכל, כל שנה?
            הסגל הטוב בהיסטוריה נעשה הסגל הטוב בהיסטוריה בזכות פפ. שמיים וארץ בארסה של לפניו ואחריו. 3 ליגות הבדל. הקבוצה של דקו ורונלדיניו, לקבוצה שבאה אח"כ, עם להעלות ילד בן 17 להרכב, ולתת את המפתחות לצ'אבי ואינייסטה ואחרי זה כל צעירי לה מאסיה. החותמת שלו עליהם ועל הקבוצה. גם לכל השאריות שאספו אח"כ לואיס אנריקה ומי שלא יהיו. זו השיטה והשחקנים שלו.
            והמקום הכי מקומם אצלך זו נבחרת ספרד. תגיד, אתה עושה צחוק, סתם טרול (ואתה לא), או שאתה מתחכם?
            נבחרת ספרד לקחה מהמדף את ברצלונה של פפ! עם השיטה והכל. גזרה מן המוכן. טיקי-טקה עד הסוף ולעזאזל הכבוד של מדריד וראול.
            צאבי-אינייסטה-בוסקטס במרכז (מחוזק בצ'אבי אלונסו), פיקה-פויול בהגנה (מחוזק בראמוס), אלבה הצטרף אח"כ, ויה-פדרו בהתקפה (חבל שאין מסי). מה חסר? שים את קסיאס בתור הסמל של מדריד בשער (ואלדז גיבוי), והנה בארסה-של-פפ עושה יורו, מונדיאל, יורו ברצף. באותה שיטה מושלמת, שליטה מוחלטת, חילופי תפקידים ומסירות, והרבה פחות סקורינג – כי מה לעשות, חלוץ המטרה של השיטה, בחר לשחק דווקא בארגנטינה. זה אולי גדול ההישגים של פפ: לקחת את השיטה (של קרויף ומיכלס במקור), ודרך בארסה, להלביש אותה על הנבחרת הכי לוזרית באירופה, ולעשות אותה אימפריה.
            אתה מקדים מאוחר למוקדם – נבחרת ספרד לא היתה זוכה בתארים, אם פפ לא היה עושה מהשחקנים "ויה צ'אבי אינייסטה וכו' הגדולים", עם השיטה הייחודית שלו. אתה אשכרה לוקח הישג עצום וזוקף אותו, יש מאין, רק לשחקנים שלו. לא יפה.

          2. כמה תיקונים קטנים, ברשותך
            1. פפ מונה למאמן ראשי בקיץ 2008, מסי נולד ביוני 1987, צ'אבי ב-1980 ואינייסטה ב-1984 ("ילד בן 17…", "צעירי לה מאסיה…")
            2. פפ מונה למאמן ראשי בקיץ 2008, ספרד זכתה ביורו ב… קיץ 2008 (הבקיע יחידי בגמר – פרננדו טורס, היישר "מהמדף של פפ")
            3. יופ היינקס בבאיירן מינכן בשנה לפני פפ – טרבל…
            4. רק אתה ראית את המשחקים של בארסה, ספרד וארגנטינה

          3. גם פיל ג’קסון לקח 11 אליפויות כשאימן את השחקנים הטובים בהיסטוריה, ראינו מה קרא לשיטת המשולשים בניקס.
            .
            פפ גארדיולה נכשל בגדול כבר 7 שנים גם בבאירן וגם בסיטי הוא לא עבר חצי גמר ליגת האלופות למרות תקציבים של מדינה שלמה, אף אחד לא מתרשם מזכייה בליגה.

          4. אתה באמת קשקשן חסר מושג שנטפל לתאריכי ויקיפדיה בלי להבין כלום באמת. בחייאת ראבאק – אני לא קורא תאריכים? שאתה תתקן אותי?
            כל ברצלונה החדשה נבנתה ע"י פפ, תחילה כאחראי האקדמיה וכמאמן קבוצת המילואים, משם החליק לקבוצה הראשית – אכן, ב-2008. כל צעירי לה מאסיה הם הבייביז של פפ, מעריצים מוצהרים, צ'אבי, אינייסטה, בוסקטס, כמובן מסי שהוא בן הטיפוחים. "מאמן ראשי ב-2008" – אה, עד אותו רגע פפ לא היה ולא נברא. פחחח. הוא פעל להקים את הקבוצה החדשה, קידם את השחקנים, והשתלט עליה בטבעיות, אכן, ב-2008. עם שיטת המשחק שהנחיל בה, עוד הרבה קודם.
            אתה באמת חסר מושג בבארסה. אבל מושג ירוק. כלום. חבל על הזמן.
            תאריכן של ויקיפדיה. "היינקס השיג טרבל". נו, אז מה זה אומר בעצם? שהוא השיג מה שפפ לא השיג אחריו? באמת, טיעון מוחץ. אז לך עכשיו, ובתור התאריכן שאתה – מנה את הישגיו של פפ, עד היום, בקריירה שלו. אם זה הפרמטר היחיד שלך.
            לך תחזור, העתק הדבק לכאן. ואם תרצה – ספר מה אתה מבין מזה. אחר כך נדבר על דברים אחרים.
            קדימה:

          5. בכלל, מה יש להתווכח עם "אוהד אוקלהומה", היחיד בעולם שאומר, "בדוראנט נתנחם".
            פחחחחחחחחח עלק אוהד. הקאפקייק של האוהדים.

          6. מתוך ויקיפדיה:
            ב-2001 עזב את ברצלונה כשחקן פעיל ועבר לאיטליה
            ב-2005 שיחק בקטאר
            ב-2006 שיחק במקסיקו
            ב-2007 אימן עונה אחת בקבוצת המילואים של ברצלונה
            ב-2008 מונה למאמן ראשי בברצלונה (מסי בן 21, אינייסטה בן 24, צ'אבי בן 28)
            עוד מנפלאות ויקיפדיה (בחיי מעניין):
            ב-2008 הביא גוארדיולה את דני אלבס (סביליה) וג'רארד פיקה (מאן יונייטד), ב-2009 הביא את זלאטן מאינטר (לא הלך כל כך), וב-2010 הביא את דויד ויה (סביליה) ואת מסצ'ראנו (ליברפול) וזכה בפעם השניה ב-UCL.
            בלי קשר לויקיפדיה, ראיתי את רוב המשחקים (מעריץ של מסי ושל ויה), ובלי קשר לכלום, מציע לך לא לקחת ללב, אנחנו גולשים כאן למחוזות לא נעימים. חג שמח

  6. תודה רבה דור על סקירה מצוינת ועל המחויבות והאכפתיות.
    .
    עכשיו נראה אם הלוחמים למדו משהו מהשנה שעברה או שהם ישארו עם אותם תבניות ויפלו למלכודות ההגנתיות של יוסטון – השאלה היא האם הם למדו איך לנצל את ההתכווצות/ התקבצות של הטילים בדאבל-אפ ובצבע. הם יצטרכו לשחק עם הרבה יותר חיתוכים ועם פריסה חכמה על קשת ה3. הגנה דווקא יש להם.
    .
    בהמשך לבלוג החי ולדיון על מאמנים – אישית אני חושב שסטיב קר הוא מנהל משחק לא מדהים – הוא לא תמיד יודע לעלות עם ההרכב הכי טוב להריץ תרגילים שנבנו למפגש מסוים או לנצל מיס-מאץ' בצורה אידאלית אבל לומר שהוא לא מאמן ענק – הוא לקח בדיוק אותו חומר שחקנים שלא עבר סיבוב שני ועשה ממנו מכונה קטלנית – כן עוד לפני שדורנט הגיע. כל אלו שמדברים על אובדן האליפות ב2016 – אז אם קיירי היה מפספס את אותה זריקה מפורסמת והחסימה האימתנית של לברון על איגי הייתה מפוספסת בשל פאמפ שאיגי היה עושה (שונא להגיד את זה אבל זה אולי מהלך הכדורסל הגדול ביותר שראיתי דומה להוא של פאנתנייקוס ב96) – אז הוא היה מאמן גדול ומהולל? כאילו אם בודצהלר בונה עכשיו שושלת במילווקי אז גם נגיד שזו לא חכמה כי עם יאניס הפריק וצוות משלים שכולל עוד אולסטאר סנטר שתוקע שלשות ושחקן של 40/50/90 (מקווה שיחזור להתמודדות מול בוסטון) אז מה החכמה גם אני הייתי לוקח איתו אליפות?
    .
    פפ? מספיק לראות את מספר השערים לפני שמסי הגיע להבין מה הוא עשה בברצלונה – שהייתה עם סגל לא פחות טוב לפניו ועדיין לא התקרבה לרמת הכדורגל ולמספר ההישגים שהגיעו איתו.
    .
    הזלזול הזה פשוט בלתי נתפס בעיניי.

  7. תודה דור. אחרי המון שנים הקליפרס מסתמנים כאחד הפרנייצז'ים הכי בריאים בליגה, נתנו מאבק מרשים ויהיו שחקן רציני בשוק בקיץ. דוראנט זו מכונה התקפית הכי מושלמת בליגה לפחות בעיניי הסובייקטיביות.
    יאללה אפשר לעבור לגמר המערב האמיתי.

  8. תודה דור סיקור מצויין , הקליפרס הפתעה מענגת עם שחקנים צעירים כישרוניים שיחד עם חיזוק בקיץ של שני כוכבים יוכלו ללכת חזק על התואר בעונה הבאה .

  9. תודה רבה דור, הסוף בושש אך הגיע. חתיכת מנה עיקרית ממתינה לנו בחצי גמר המערב.
    .
    מי זה פפ? כמה שלשות הוא קבר בקריירה שלו? אז מי אישר לו לצאת מדיומא? ולמה התותח הקטמוני רק מפגיז אותנו בתגובות ולא כותב פוסטים? שאלות של שבת בבוקר…

  10. אגב בטח כבר קראתם על כך שאפילו לשלוח מיילים ג'ני באס ופלינקה לא יודעים לעשות..
    בחיי זה ארגון של 4 מיליארד דולר שאפילו בקיוסק השכונתי היו מתביישים בניהול שלו

    1. זה מה שקורא , לרוב שאבות נפטרים והילדים יורשים את העסק ואין להם מושג, גנ׳י הפרנואידית צריכה לעשות את הדבר הטוב ביותר ולתת למישהו מבחוץ להריץ את ההצגה, היא בוחרת רק במי שהיא מכירה (לא קשור להכשרה או לא ומשם מתחיל הבלאגן), למונטי ויליאמס ולרמביס לא הייתי נותן לנהל ולאמן אפילו את הקבוצה של הנכדה שלי

  11. תודה דור על הסיקור.
    מחכה לתגובה של גיא שמנתחת את אחוזי הקליעה ההיסטוריים של דוראנט. אולי הוא לא עבר את ה63 של ג'ורדן אבל אם הוא היה זורק יותר הוא בהחלט היה עובר.

    1. אייברסון (פעמיים), בארקלי, ג'ורדן, סליפי פלויד, וינס קארטר, וריי אלן, סיימו משחק פלייאןף עם 50 נקודות או יותר באחוז אפקטיבי גבוה משל דוראנט הלילה.
      .
      בהתבוננות על מה שדוראנט עושה בפלייאוף עד כה –
      אז אם הוא ימשיך בקצב הקליעה, וביעילות הנוכחית, אז זה יהיה אחד מעונות הפלייאוף הגדולות ששחקן נתן.
      35 נק' למשחק ב-64.2% אפקטיבי, 71.9% TS.
      לפניו (כאמור – אם וכאשר) השחקן שסיים פלייאוף עם 6+ משחק'ים, 30+ נק', באחוז האפקטיבי וה-TS הגבוהים ביותר הוא לברון של 2017
      (32.8 נק' למשחק ב-62.2% אפקטיבי, 64.9% TS)

  12. ראיון סוף המשחק של בברלי ווויליאמס היה humbleness בהתגלמותו.
    היה שם פירגון אדיר לקווין דוראנט ורוח הצוות של הקליפרס.

    הראיון הסטואי של דוראנט בעקבותיה העלה תחושה שהוא חש בבית.

    לי זה נראה חתונה מושלמת, דוראנט לקליפרס, מקווה שאני אוזמן לחתונה

  13. ראינו בסדרה הזו שאפשר להאט את קרי, תומפסון והשאר, ולעצבן את דוראנט. האם ליוסטון יש את הכלים?
    הארדן יצטרך לעבוד קשה כדי לאזן את דוראנט מבחינת נקודות, אבל ג"ס נראית פגיעה מתמיד.
    תומפסון הרי ישמור על הארדן, נקווה שקרי יקבל אותו בפיק אנד רול ויצא כל משחק ב 6 עבירות המחצית.

  14. צריך לומר דברים באומץ, כפי שהפסקתי לאהוד את אוקלהומה סיטי, אני כבר לא רואה את עצמי אוהד של הלוחמים, ההשתלטות של דוראנט מרחיקה את ליבי ואהדתי אליהם.
    מצידי הם יכולים לנצח עוד 500 אליפויות, הדרך יותר חשובה מהתוצאה, והדרך של דוראנט מגעילה אותי.
    היחיד שתמיד תהיה לי אהבה אליו הוא סטף קרי.

    1. זה נראה יותר כמו אהדה אישית מעניין שקשור לכדורסל. דוראנט לא שיחק קבוצתי במשחק הזה? הוא לא שיתף את הכדור ונתן גם לקרי להוביל במשחק?
      אם קרי היה קולע חמישים בצורה דומה לא היית מדבר אותו דבר.

        1. כן, נתן גם לקרי להוביל למרות שהוא היה השחקן החם ולקרי היה משחק פושר. נתן לקרי להוביל למרות שבסדרה הזאת הוא מרכז את ההתקפה לא פחות טוב מקרי. למרות זאת הוא לקח צעד אחורה לא פעם ונתן לקרי להוביל את ההתקפה.
          זה כל העניין, המטרה היא הניצחון לא להאדיר את קרי בתור גדול רכזי ההיסטוריה או את דוראנט. אם דוראנט הוא אופציה טובה יותר ויעילה יותר הולכים על דוראנט יותר פעמים. כשקרי לא יעיל הולכים יותר על דוראנט. הרומנטיזציה של משחק הכדורסל וקרי כשחקן כדורסל מיותרת פה. עושים מה שאפשר בשביל לנצח.

          1. נשאר חלוקים. זה בסדר.
            דוראנט הרס את המשחק ההרמוני והקבוצתי של הלוחמים.
            הניצחון הוא לא חזות הכל, לא אצלי לפחות.
            שנים אהדתי קבוצות שלא זכו באליפות אפילו פעם אחת.
            למשל, את שיקגו של ג'ורדן שנאתי.

          2. פשוט שטות להגיד את זה אחרי המשחק האחרון. דוראנט עשה את כל הנקודות בתוך המשחק הקבוצתי. עם סטף היה תופר שלשות במשחק מעבר הייית נשפך על ההרמוניה ההתקפית כאן.

          3. הניצחון הוא לא חזות הכול לנו כאוהדים אבל לשחקנים הוא בהחלט אמור להיות חזות הכול. המטרה היא לא שואו, מסירות מרהיבות או דאנקים מדהימים המטרה היא ניצחון. ואני מצפה מקבוצה שתעשה כל מה שהיא יכולה בשביל לנצח בגבולות החוקים. אם זה אומר לשחק קצת פחות יפה ולשרוט ולבעוט אז זה מה שזה אומר. אם זה אומר לתת קצת יותר מהלכי פיק אנד רול או בידודים של דוראנט ופחות פיק אנד רול של קרי אז זה מה שזה אומר. אני אבחר כבר איזה קבוצה לאהוד על פי סגנון המשחק שאני יותר אוהב לצפות בו. אבל אם אני ארגיש שהמטרה העיקרית של הקבוצה היא לא הניצחון אלא זכיה באהדת הקהל ממש יירד לי ממנה.

    1. אולי תנסה את פיניקס? שנה הבאה מאמן חדש ויש סיכוי טוב לציון, שמעתי שגיא וגילרי מגייסים (מה שכן, תצטרך לעבור מבחן קבלה בסטטיסטיקה מתקדמת).
      קח בקלות חבריקו, דוראנט נתן משחק לפנתיאון והשתדל לא לזרוק בחצי השני כדי לא להרגיז את אוהדי ג"ס, סטף נתן כמה צליפות וגם חדירות מעולות והייתי מציע לו כרגע להתרכז בבריאות. אני מבטיח לך שדוראנט יהפוך עולמות כדי שסטף יזכה ב-FMVP, יש ביניהם הרבה מאוד כבוד והערכה הדדית, גם בימי המשבר בשנה שעברה הם מעולם לא יצאו אחד נגד השני – לא על המגרש, לא בחדר ההלבשה (לפחות לפי הדיווחים), ולא בתקשורת.
      .
      נ.ב.
      אתה תמיד מוזמן לחזור לאוקלוהומה

    2. כדור הרעם – למזלך הרב בעונה הקרובה, אחרי העזיבה של דוראנט, סטף יהיה בקבוצה שלא זוכה באליפויות = 2 ציפורים במכה אחת…

  15. תודה על הסיקור!
    KD פשוט הצגה, כדורסל ברמה הכי גבוהה שיצא לי לראות. אם הקרסול של קרי ידפק בהמשך הווריירס יוכלו להאשים רק את עצמם שנגררו למשחק 6 בסיבוב ראשון

  16. התגובה הכי ראויה למשחק הגיעה דווקא מסטיב נאש:
    Kevin Durant’s 38 pts in the half of a playoff game are 3 more than steve nash’s 35 in 2005 vs Dallas. It’s not nearly as impressive though because there are more possessions in today’s game. And because Kevin Durant is taller and better at basketball.

  17. הווריורס עולים לשלב הבא אחרי שהידקואת ההגנה במשחק הזה והקליפרס נשארים עם המחמאות (ועם צפייה עצומה לקיץ שיכול להקפיץ את הארגון הזה לגבהים חדשים).
    דוראנט היום שוב הוכיח שהוא מכונת ההתקפה הכי טובה ובלתי עצירה ב-NBA. שהוא מעביר הילוך שבא לו ואז פשוט גומר את המשחק.
    הבעיה היחידה של הווריורס, הקרסול של קארי שצריך לדאוג לו והרוקטס הולכים לתקוף (שגם ככה היו משחקים עליו בהגנה). בנוסף, הספסל של הווריורס זה רק איגואדלה שהגיע לפלייאוף.
    מעניין שדווקא ג'רבקו לא מקבל דקות אחרי שנתן אחלה עונה השנה והראה שמגיע לו להשתלב ברוטציה.

  18. פפ הוא המאמן עם התקציב הכי גדול אי פעם ועם השכר הכי גבוה והוא נבחן רק במבחן התוצאה. איבוד אליפויות באנגליה בצירוף כשלונות באלופות והכשלון עם באיירן מראים דהוכ לא כזה גדול. את בארסה הגדולה לא הוא הקים ולא פיתח ולא נעליים הוא רק המשיך את הדרך וכדי להמשיך אותה קיבל את השחקן הכי גדול אי פעם שדרך על דשא שמביא תארים גם הרבה אחרי פפ.
    גם מנואל מפלגריני לקח אליפות עם הסיטי וחצי גמר אלופות בשמננית שכר ורבע תקציב מפפ והוא פוטר כי כשל לקח אלופות וכי רצו שם גדול.
    הכדורגל היפה לא מעניין זה מעניין בערך כמו הכדורסל "היפה" של גולדן סטייט. מעניין השורה התחתונה.

      1. מה זה כאלה שהאמת מבינים? שופטים במבחן תוצאה כדורגל יפה לא מעניין אף אחד זה לא ריקוד אומונתי פפ בא גם לבאיירן וגם לסיטי וקיבל תקציב עתק שכזה רק למטרה אחת אלופות (מצחיק אותי שאתם שופטים אותו בסקאלה שונה מפריז סן גרמן)., נכשל ובגדול אתה יכול לדבר על טיקי טאקה כמו שפיל ג’קסון יכול לדבר על שיטת המשולשים, כל עוד יש לך כוכבי על כל שיטה תעבוד זה בדיוק המקרה גם עם קר (אני רוצה לראות את קר ללא קרי דוראנט וקליי, שקולעים שני מטר מאחורי קו השלוש יוצר תרגילים לשלושה), הקבוצה בלעדיהם לא מסוגלת לייצר נקודות.

  19. תודה רבה. היו שלבים שהיה נראה שלקליפרס יש צ'אנס ללכת למשחק 7.
    אם לא דוראנט תופס כזה יום זה היה ממש קרוב.

  20. משחק גדול ל kd. בחמישיה שלי של כל הזמנים הוא כבר מזמן תפס את המקום של ה SF לפני לברון (ברור) ובירד (קצת פחות ברור אולי בירד עדין לפניו).
    הקליפרס קבוצה נחמדה מאוד השחקן הכי חשוב שלה זה הארל. אף אחד לא דיבר על זה היום אבל חוץ מלו וויליאמס מי שנוטרל היום זה הארל.
    הקליפרס קבוצה נחמדה אבל בלי חיזוק רציני (דוראנט?) לא יגיעו לשום מקום. שגא שחקן מעניין נשפכו עליו בשידור היום כאילו הוא כבר באול סטאר. לא מאמין שיהיה שם בקרוב יש יותר מידי גארדים טובים במערב התור ארוך ומוכשר מאוד.

  21. גולדן גועל נפש.
    דוראנט עושה שביתות איטלקיות ומתפוצץ עם 50, כדי לעצבן את קר.
    גרין, ערס עלוב שלא מצליח להבין למה לא שורקים לטובתו כי הם פאקינג אלופים ומגיע לו כבוד.
    רואים עד כמה הם לא סובלים אחד את השני

כתיבת תגובה

סגירת תפריט