כל סיום הוא התחלה חדשה – פריוויו מוצ"ש / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כל סיום הוא התחלה חדשה – פריוויו מוצ"ש / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שבוע שלישי של פלייאוף לפנינו, וסוף הסיבוב הראשון משתלב בתחילת הסיבוב השני. משחקו האחרון של הסיבוב הראשון ישוחק הלילה בדנבר מול הספרס, והסיבוב השני יתחיל כשפילי תתארח בקנדה. אנחנו יוצאים לדרך.

02:30 בשעון המעורר של שמעון: טורונטו ראפטורס – פילדלפיה 76', 0-0

שתי הקבוצות מגיעות לסוג של מאניטיים מבחינתן, כשהראפטורס, עם קוואי, מתמודדים עם יריבה חזקה במזרח (בלי לברון); ופילי, הקבוצה שסיימה את הפרוסס, צריכה להוכיח שקרבות השריון הקשים השתלמו בסופו של דבר.

תקציר העונות הקודמות

ההימור של טורונטו על קוואי (וגרין) בקיץ הוכיח את עצמו עד עכשיו, כשגרין מצא מחדש את הקליעה שלו בצפון, וקוואי מפגין יכולת גבוהה אחת לשני משחקים 😉… אבל יוג'ירי לא נח והנחית בחורף גם את מארק גאסול – האיש, ההגנה, השלשות והמסירות. טורונטו הייתה קבוצה מצוינת גם בלעדיו, והתמורה הייתה לא מבוטלת (JV, דילון רייט, סיג'יי מיילס ובחירת סיבוב שני ב-2024). מדוע?

כי השנה הזו, יאניס או לא יאניס, היא ה-שנה של הרפטורס, השנה שבה יש להם סופרסטאר ביד והם יכולים ללכת עד הסוף, והשנה שבה הם צריכים ללכת עד הסוף כדי לשכנע אותו להישאר. ואם רוצים ללכת עד הסוף, ואם אנחנו במזרח, נצטרך לעבור דרך החלום האפריקאי של ימינו אנו, האיש והפה מפיק המרגליות, ג'ואל אמביד. וגאסול, על ניסיונו בפלייאוף, על הגריט והגריינד, מהווה אופציה לא רעה בכלל להפחית מנזקו של הקמרוני הגדול, ועל הדרך גם לעזור בניהול המשחק כשצריך.

האמת? כל הכבוד ליוג'ירי, על היושרה האינטלקטואלית והאומץ. להסתלבט על טורונטו ונזילותה בשלבים המכריעים – זה קל. לשים את כל הביצים, כולל שלך, על שחקנים חדשים שלא ברור שיישארו, ולשלוח לקצה השני של היבשת את חביבי הקהל המקומי ובחירות עתידיות – זה קשה. ולפחות בינתיים זה משתלם. ההפסד, הביתי, במשחק הפתיחה, לאורלנדו (?!?), אולי העלה ספקות, אבל ארבעה ניצחונות רצופים הראו שטורונטו בעניינים השנה.

ואם ב-all in עסקינן, אז גם אלטון ברנד, מקבילו של יוג'ירי בפילדלפיה, החליט שלתהליך המפורסם ביותר (לשמצה) בתולדות הליגה יש גבול, ומימש חלק מנכסיו המרובים, ובחירות עתידיות, על מנת להנחית כלים מוכחים בדמותם של ג'ימי באטלר וטוביאס האריס. זהו הזמן, זה היום, זה הרגע, וזה בובאן מריאנוביץ', אם תהיתם, שמאפשר לפילי דומיננטיות בצבע גם כשאמביד על הספסל.

כמו טורונטו גם פילי התחילה את הפלייאוף בהפסד ביתי, לברוקלין מלאת העזוז, וכמו טורונטו גם פילי המשיכה בארבעה ניצחונות רצופים והעפילה לשלב הבא.

אז מה יהיה לנו?

בטורונטו קוואי, לאורי וסיאקאם נותנים את הטון, עם כ-35 דקות למשחק בפלייאוף עד כה. גרין, גאסול ו-ואן-וליט עם כ-25 דקות מסייעים בעדם, כשאיבקה ופאוול עם כ-20 דקות משלימים את עיקר הדקות, כלומר 8 שחקנים עם דקות משמעותיות על הפרקט, ופטריק מקאו וג'רמי לין מקבלים 5 דקות לערך. האמת, קצת יוסטוני מצידם, ואני חושב שמקאו ולין יכולים לקבל יותר דקות בסדרה הקרובה מול הספסל החלש יחסית של פילי.

ה-%eFG של הרפטורס מרשים, כשגאסול ראשון עם 66%. סנטר, אולי תגידו, ברור שיקלע באחוזים גבוהים – אז מארק יצביע על כך שהוא גם מוביל באחוזי הקליעה לשלוש בקבוצה עם 54% (ו-2.6 זריקות לשלוש בפלייאוף). איך מייצרים אנשים בגודל כזה עם קליעה כזו? לפרטים פנו למשפחת גאסול, ברצלונה, ספרד.

ומי זורק הכי הרבה לשלוש? נכון, דני גרין, הגיוני, עם 5.6 זריקות למשחק בפלייאוף. ומי קרוב אליו במקום השני? לא נכון, קוואי, עם 5.2 זריקות למשחק בפלייאוף. ולמה? ככה, לא כל דבר אני יודע, מה אתם רוצים ממני? אבל מהמעט שראיתי את קוואי השנה, עולים בי ניחוחות קובי בריאנטיים שאומרים "תנו לי את הכדור ולכו הצידה", ומכיוון שהשנה היא 2019 מה שצריך לעשות כשהכדור אצלי, לפחות בחלק מהמקרים, הוא לזרוק לשלוש, אז זה מה שקוואי עושה. האם זה נכון? תמהני… סביר להניח שכשקוואי עולה לזריקה, שלשה או לא, זה תחת שמירה צמודה של לפחות שחקן אחד, בעוד שאם היה נכנס לצבע היה מושך שמירה של לפחות שני שחקנים ויכל להוציא החוצה לשלשה פנויה. אבל, כך אפשר לטעון, אם קוואי היה רוצה לעשות את הדבר הנכון היה נשאר בספרס, אבל כנראה שרצה להיות קובי בריאנט (וגם את זה אפשר להבין), ולכן החליט לעזוב. כך או כך, היות שהוא קולע את השלשות ב-54%, לפחות לפני שהוא נשמר על ידי סימונס, אפשר לטעון שהאסטרטגיה הזו סבירה. ועם זאת, אני אטען אחרת – על סמך המעט מאד שראיתי את הראפטורס בסופי משחקים השנה, האסטרטגיה הזו הייתה ברורה ליריב, והאחוזים היו נמוכים מאלו של קובי, ואביו הרוחני מספר 23, כך שלא ברור שזה הדבר הנכון לעשות. האם ניק נרס רואה את זה, למרות המספר במשקפיים שלו? קרוב לוודאי שכן. האם קוואי מבין זאת ויפעל בהתאם? קשה לדעת, אבל זה אחד הפרמטרים ששווה לעקוב אחריהם בסדרה הקרובה.

עוד מי ששווה לעקוב אחריו במשחק הלילה, ובכלל, הוא הקמרוני השני על הפרקט – פסקל סיאקאם. שחקן נפלא ומתפתח, רק בן 24, סיאקאם מהווה בסיס להנחה שלטורונטו יש עתיד גם אם קוואי עוזב. משתיים, משלוש ומהעונשין, הבחור יודע ליצר נקודות (22.6 בפלייאוף), עושה הגנה, לוקח ריבאונדים (8.5 למשחק) ונע גם בלי הכדור. פורווארד טו-ווי נפלא שכאילו נלקח מהחלומות הוורודים של סטיבנס ושאר מאמני הליגה.

עוד שחקנים ששווה להזכיר הם דני גרין, השלשות וההגנה על גארדים, וסרג' איבקה, שמאפשר לנרס לשחק סמול בול כשצריך וכשגאסול על הספסל. האם גרין יכול לעצור את הגארדים המשובחים של פילי, או לפחות להפחית מנזקם? כן. האם איבקה יכול לעצור את אמביד ובובאן? כנראה שלא, אבל הוא ידע להוציא אותם מהצבע ולקלוע שלשות כשצריך, וגם לחסום את הסיקסרס החודרים.

בנוגע ללאורי, השריד האחרון לטורונטו של פעם, אפשר לומר שהוא בהחלט ידע עליות וירידות במהלך השנה, ובמהלך הסדרה מול אורלנדו, אבל גם שכיום הקבוצה פחות תלויה בו מבעבר. הוא עדיין בעל אחוז האסיסטים הגבוה בקבוצה (33% מהאסיסטים בקבוצה), אבל ואן-וליט לא הרבה אחריו (עם 26%), וחשוב יותר – יש שלושה שחקנים נוספים עם כ-15%, בדמותם של קוואי, גאסול וסיאקאם. אז גם אם פילי יצליחו לנטרל את לאורי במהלך חלק מהסדרה טורונטו יכולה להמשיך לתפקד.

אצל פילי, האריס, בן סימונס ובאטלר עם מעל 30 דקות לערב בסדרה מול ברוקלין, כשרדיק, ואמביד שפספס משחק עקב פציעה, עם מעל 25 דקות למשחק, משלימים את החמישייה המפורסמת. אחריהם אניס ובובאן, עם מעל 15 דקות, מקונל ומונרו עם 10 כל אחד, והסימונס החביב עלי, ג'ונתן, עם 8 דקות, בדומה לקורקמז ובולדן. האמת? רוטציה מכובדת לפלייאוף, אבל חלק גדול מהדקות נובע מהצורך לשים גוף במקום אמביד (בובאן/בולדן) ולא בהכרח מהעדפה אמיתית של בראון.

ומי מוביל את פילי ב-%eFG? לא אמביד, לא האריס, לא באטלר, ואפילו לא רדיק הצלף, אלא בן סימונס בכבודו ובעצמו. היה כיף להסתלבט על הקליעה של סימונס, אבל לפחות בפלייאוף הזה, עד כה, הוא מסתדר מצוין ונצטרך למצוא מישהו אחר לצחוק עליו, למשל בובאן הרקדן החובב החביב.

על אמביד נאמר כבר הכל, לא אחזור על כך, אבל אציין שבסדרה מול אורלנדו הוא חסם 2.8 חסימות למשחק, כך שנראה שהוצאתו מהצבע תהיה אחת המשימות העיקריות של גאסול ואיבקה, ויש להם את אחוזי השלשות המתאימים על מנת להכריח אותו לצאת משם.

באטלר חטף פעמיים במשחק מול אורלנדו וקרוב לוודאי שיקשה על משחק המסירות של טורונטו. נראה לי נכון להפקיד בידיו את קוואי, ולתת לסימונס להתמודד עם לאורי, אבל בהחלט יתכן גם ההפך. בכל מקרה שני הגארדים הפותחים של פילדלפיה הם שומרים מצוינים וטורונטו לא תלקק דבש. מצד שני, גם ההפך נכון.

שורה תחתונה – טורונטו טובה יותר, מגובשת יותר, מאומנת יותר, עם יותר ניסיון בפלייאוף, ומארחת את המשחק והיא תנצח הלילה בהפרש של שלושה פוזשנים לפחות.

05:00 בשעון המעורר שלי, דנבר נאגטס – סאן אנטוניו ספרס, 3-3 בסדרה

תקציר הפרקים הקודמים

ווא-ווא-ווי-ווא. איזו סדרה מסתיימת לה הלילה בין הנאגטס לספרס. הנאגטס עתירי הכישרון וחסרי הניסיון, כבשו את המקום השני במערב ("המקום הראשון בעולם הרגיל", מנתח מוח ©), אך נתקלו בפופ והחבורה שגררו אותם לסדרה הארוכה ביותר בסיבוב הראשון השנה.

שתי הקבוצות איבדו את הביתיות פעם אחת, שמרו עליה פעמיים, הובילו בסדרה, השוו, ונקלעו לפיגור. כל מה שרציתם מסדרת פלייאוף ואף פעם לא העזתם לבקש. המשחק בשעה נוחה יחסית ומומלץ לוודא שהאישה אחראית לילדים בבוקר, כך שלא תפספסו אף דקה.

אחרי שישה משחקים כבר לא נותר יותר מדי מה לחדש על הסדרה הזו, אז אסתפק בלציין שפאטי מילס עם 12% משלוש במהלכה, מספר בלתי סביר לפאטי, אבל כזה שאינו נובע רק מחולשה רגעית אלא גם מהגנת הפרימטר הטובה של הגארדים הקטלניים של דנבר. ברטאנס, שלפי בסקטבול רפרנס משחק 15 דקות למשחק, אבל לי לפחות זה נדמה כמו בערך שליש מזה (גם כי לא שיחק באחד המשחקים), עם 28% משלוש. בלינלי עם 42% משלוש, אבל רק 3.2 זריקות למשחק, זורק גם 2.7 זריקות לשתיים, ב-37% מהטווח. מוזר, הא? כל זאת כדי לומר לכם חברים, שאם יש משהו שהספרס לא ממש הצליחו לעשות בסדרה עד כה, זה ליצור מצבי קליעה נוחים לשלוש, ואחר כך גם לקלוע אותם. והיות והמשחק הלילה הוא בדנבר, והיות ויוקיץ' בכושר נפלא, והיות וסביר להניח שהשלשות של דנבר יכנסו באחוזים גבוהים, קשה לי לראות את הספרס לוקחים את המשחק הערב בלי שיפור משמעותי משלוש.

מה הספרס יכולים לעשות?

לחדור לצבע ולהוציא החוצה לשלשה – אף אחד לא יודע שפופ היה מורה לרכיבה על אופנוע בעברו, בעיקר מכיוון שזה לא נכון, אבל לפי ה"שמיניות" שהספרס עושים בצבע של היריב, אפשר היה בהחלט לחשוב שזה המקרה. הבעיה היא שכאשר הספרסים החודרים נתקלים ביוקיץ'/מילסאפ/פלאמלי/אחר הם פשוט מוסרים את הכדור לספרסי אחר שעושה את אותו הדבר, במקום שאותו ספרסי יעמוד מטר אחורה, יקבל את הכדור וישחיל את השלשה. על כן אני מתכבד בזאת לבקש מפאטי/ברין/דרק שכאשר הם רואים מישהו חודר לצבע שייקחו צעד אחד אחורה ויחממו את הידית. תודה.

עוד אני פונה לליבו של דרוזן, שנהנה לשוטט לו בתוך הצבע בניסיון למצוא את המצב האופטימלי לג'אמפ, ומבקש שיעשה את זה יותר מהר ובעוצמה, לא מכיוון שזה ישפר את סיכויי הקליעה שלו, בדרך כלל הוא מצליח לקלוע גם מתוך הסלומושן הזה, אלא מכיוון שזה לא יאפשר להגנה של דנבר "להתרחב חזרה" ולכסות את השחקן הפנוי. מהר, חזק ובאופן אלגנטי דמאר, רשום לפניך.

מה הנאגטס צריכים לעשות?

יתכן שאני סובל מ"הטיית האוהד המודאג", (גילרי ©), אבל לטעמי הם לא צריכים לעשות אלא בעיקר לשכוח – לשכוח שזה משחק שבע, לשכוח שזו סדרת פלייאוף ראשונה מזה אלפיים שנות גלות, לשכוח שזה מלך הלילה בצד השני, ופשוט לשחק את המשחק הרגיל שלהם. זה בהחלט אמור להספיק. האם יוקיץ' יצליח בכך? לדעתי כן. אני מוצא בו יותר ויותר קווים נדב-הנפלדיים – איש חכם ולא אתלטי שלא מתרגש משום דבר. האם שאר השחקנים יצליחו בכך? לא יודע, אבל אם כן הם בהחלט מועמדים לנצח.

אז איך זה יגמר? האם דנבר תתחיל את מה שלדעתי תהפוך לנוכחות רב שנתית קבועה ודומיננטית בפלייאוף של המערב או תאלץ להמתין לשנה הבאה? האם הספרס יצליחו, כרגיל, להפריך את ההערכות בנוגע אליהם ברכבת ההרים שהייתה עונת "פוסט-קוואי-1"? הלילה אחת הקבוצות הסימפטיות האלו תמשיך הלאה ותזכה לכל הכיבודים. הלילה הקבוצה השנייה תסיים את העונה שלה ותערך לקיץ ולהתחלה חדשה, אבל לפחות בשבילי, ולטווח הארוך, שתיהן ראויות לכל המחמאות והכיבודים, על העונה, על הסדרה, ועל הפוטנציאל לעתיד. תודה רבה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 550 תגובות

  1. תודה רבה מיקי. מסכים איתך בתחזית לטורונטו-פילדלפיה, סדרה מעניינת מאוד (הפריוויו של שמעון עולה עוד מעט). מבחינת דנבר-ס"א, אני חושב שנחזה בניצחון של דנבר. הם קבוצה הרבה יותר טובה, במיוחד בחוץ, ולספרס לא יהיה עוד יום חזק כמו היום הקודם. במשחק 7 אתה לא עושה התאמה שונה ממה שעבד לכל אורך הסדרה ברוב המקרים וסביר שזה גם יקרה כאן, במשחק קשה וארוך. הנאגטס טובים בהרבה והביתיות תשפיע לטובה, לכן אני מאמין שזה יגמר בניצחון שלהם.

  2. מעולה מיקי. היום פילי הולכים לנגב את הראפס.

    דנבר ספרס ילך עד הבאזר או קרוב אליו יהיה צמוד רצח. מורי יכריע את הסידרה לטובת דנבר ויתן לה טיול מול פורטלנד.

  3. תודה רבה מאנו בדימוס.
    שני משחקים אש. אני מהמר על פילי (הפתעה?) ודנבר, אבל שום תוצאה לא תפתיע אותי.
    נתראה ברבע החותם של המשחק השני בתקווה שיהיה צמוד.

  4. ההבדל בין פילי לראפטורס עם הכוכבים:
    אצל הראפטורס הם נלחמים בשיניים כדי להשאיר את קוואי, והקרב שלהם הוא מול הקליפרס המצויינים שנותנים לקוואי את האופציה "לחזור הביתה".
    אצל פילי – יש עדיין את הבסיס של אמביד-סימונס. בנוסף, אני לא בטוח שבאטלר והאריס יקבלו סיטואציה יותר טובה בקבוצה אחרת אם יחתמו כשחקנים חופשיים (אולי אם אחד מהם יצטרף לדוראנט במידה והוא יעזוב את הווריורס, וגם אז קשה לי לראות את אחד מהם משתלב איתו ולא שחקן חופשי בכיר יותר כמו קיירי, תומפסון או אפילו קוואי עצמו).
    יוג'ירי הכין פה את הקרקע בכל מקרה לבנייה מחדש אם קוואי עוזב, כי הוא נפרד מדרוזן, שהתקרה שלו הייתה ברורה והגיע הזמן להיפרד ולנסות משהו אחר. אני מניח שהבא בתור יהיה לאורי והחוזה הגדול שלו.

  5. לפני הכל תודה
    ==
    סימונס מפחד מקאווי. הוא לא הולך לכדרר
    ==
    וגם לא כל כך יודע לקלוע..
    ==
    חוץ מזה, הלוואי שסאן אנטוניו

  6. מעולה מיקי. איזו התרגשות ליומיים הבאים בפרט ולשבועות הבאים שיהיו חסרי שינה.
    .
    מפתחות שאני יכול לחשוב עליהם לסדרה
    .
    קוואי – לא חושב שיש לפילי מאצ' אפ טוב מול קוואי. אולי סימונס ישמור עליו? לא חושב שהוא מספיק חזק בשבילו – באטלר נמוך ממנו וגם לא מספיק חזק לדעתי.
    אמביד והבריאות – אוי ואבוי לאמביד אם הוא יתחיל לשחק במקום שהוא לא צמוד לסוף הבקבוק. אלו לא הנטס ואין מקום לטעויות. הוא חייב להקפיץ כמה שפחות ולהיכנס פעם אחר פעם ולקוות שישרקו לו או שיגמור את המהלך בלייאפ. לדעתי הדאבל שיבוא עליו יהיה קטלני כי את הסנטר יקיפו שלושה פורוורדים שהם שומרי עילית (או אליט? איך צריך לומר? שמישהו פעם יעשה בזה סדר..) ולאורי מוציא עבירות תוקף בצורה נהדרת (האם יש סטטיסטיקה לפעולה של סחיטת עבירות תוקף?). אמביד לא מוסר טוב ולכן הוא אסור לו להתמזמז עם הקפצות מיותרות.
    באטלר – הוא שומר אפילו יותר טוב ממה שחשבתי – לדעתי על קוואי הוא לא יהיה אפקטיבי בשל פערי כוח וגובה אבל יכול לעשות עבודה נהדרת על לאורי – בטורנטו מלבדו ומלבד ואן-פליט אין מובלי כדור טובים (אולי החיסרון היחידי של קוואי שהוא מוסר לא משהו)
    רדיק והאריס – שני שחקני התקפה מעולים לכל סידרה אחרת אבל כאן – יש לי תחושה שנראה אותם הרבה פחות אפקטיביים – לפחות כל עוד המשחק עומד. קשה לי להאמין שטורנטו יאפשרו לרדיק מבטים פנויים. האריס צריך מרווח בשביל לייצר את הסלים שלו במיוחד מחצי מרחק ואני לא רואה את סיאקום גרין או קוואי מאפשרים את זה. יש כאן חוסר הרמוניה בין הצורך של רדיק האריס וסימונס למשחק מהיר לבין זה של באטלר ואמביד במשחק איטי. אולי צריך לפצל את החמישיות להרכבים הללו.
    .
    מאמין שזה של טורנטו ב5 או 6 משחקים.

  7. לצערי אחמיץ את המשחקים בגלל הבת מצווה של הנכדה ובערב נשף ממש עם איזו להקה שהזמינו, אבל תהיה טלוויזיה בלובי ואקפוץ לשם מדי פעם. אני מת על הכתיבה הקולחת ומשעשעת שלך. וואללה, אלה ההורים של הגאסולים? ננראים צעירים כל כך. אולי תמונה ישנה? הפלייאוף העונה נראה כל כך הרבה יותצר חזק מהעונה שעברה, בעיקר המזרח עם דוג איטס דוג.
    תודה מיקי

  8. מיקי
    פרוויו נפלא
    אני אתך לגבי הראפטורס הלילה.
    לגבי דנוור, השאלה היא איזה יוקיץ וג'מאל נראה הלילה.
    אם הם יהיו בשיאם גם דוראנט לא יעצור את דנוור הלילה.

  9. יופי של פריוויו, מאנו!
    .
    אני אתך, גם עם ההנמקה, וגם עם השורה התחתונה, בכל הנוגע לפריוויו של המשחק המזרחי (מה שכמובן אומר שהסיקסרס מנצחים…)
    בכל הנוגע למשחק 7 –
    אין לי מושג. זו הייתה סדרה הכי לא צפויה שיש. הפרמטרים שיכריעו את הסדרה די ברורים (לא סתם מופעים בסיקור המון "3" ו-"%"…),
    רק מי תהיה זו עם "40", ומי עם "25"?
    את זה נדע רק לפנות בוקר.

  10. מחזיק אצבעות ללב הענק של הספרס . אבל משחקי חוץ היו עקב האכילס שלהם כל העונה, ולא נראה לי שינצחו בחוץ את משחק ההכרעה, ועוד באולם הביתי ביותר בליגה .

  11. פשש.. הופס עם 2 פריוויואים לחצי הגמר המזרחי (איפה יהיה הבלוג החי?).. כבוד.
    סורי מיקי. הספרס חזקים והכל אבל הבוקר זה של הילדודס מקולורדו. רגע, שיניתי את דעתי- הספרס יקחו כי לילדודס ירעדו הידיים. לא- שיניתי שוב- זה של דנבר. סורי מיקי.

  12. טורונטו ודנבר, מקום 2 מנצח מקום 3/7
    אם בטעות סנטוניו ייקחו את זה, הם מדלגים די בקלילות מעל פורטלנד, פופ השועל יודע את זה, הוא לא יוותר בקלות.

  13. פריוויו תענוג יא מיקי.
    לילה לבן עד 8 בבוקר שבסופו פילדלפיה גונבת את הביתיות והספרס מנצחים בדרך לסדרה מול הבלייזרס.
    נ.ב באשר למה שכתבת על קוואי ועל ההשוואות לקובי אז אין לי מושג מה אתה רואה אבל על המסך שלי קוואי הרבה אבל הרבה יותר יעיל מקובי וזה כולל גם את האחוזים מהשלוש

  14. קדימה פילי, אבל נראה לי שטורנטו ינצחו, הם עמוקים מדי ומאוזנים הרבה יותר , כל עוד הברית האוסטרלית בפילי אין להם סיכוי, מאמין שסימונס יסיים עם 8 נקודות ואפטיות מוחלטת אחרי שישתקו אותו , והוא יתקע את כל המשחק.

  15. פריוויו נהדר באמת.
    פערי הכוחות בעמדת המאמן חשובים מאוד במשחק 7, לכן אני הולך עם סן אנטוניו בעיניים עצומות.
    מאותה סיבה טורונטו לוקחת ב-6.

  16. הקנדים שוחטים, לאונרד בלתי עציר בגיים אוף זונס צדקו שאמרו שמדובר במפלצת, והמטומטם בראון הכניס את מריאנוביץ וקורמקז שלא מתאימים לרמה, פילי לא מצליחים לייצר עצירה בהגנה

  17. לא אותם כוחות, לנארד בלתי עציר פילי מחקים את קאבס של לברון ולא מסוגלים לייצר עצירה בהגנה, אני לא מבין מדוע מריאונביץ מקבל דקות זה לא זה גם לא קורמקז בטח לא נגד החמישייה של טורנטו, בראון הביתה.

  18. סיאקם התחיל את הסדרה הזאת בטירוף.
    כל מהלך שנותנים לו הוא פשוט טורף את הסל.
    ואין לפילי שום תשובה הגנתית לו ולקוואי

    1. באטלר שומר עליו אשך, יש נגד קוואי עכשיו עדויות מצולמות על התעללות בגופה, מה שהוא עשה לו הרבע, לבאטלר יהיה סיוטים כל החיים.

    1. באטלר שומר עליו אשך, יש נגד קוואי עכשיו עדויות מצולמות על התעללות בגופה, מה שהוא עשה לו הרבע, לבאטלר יהיה סיוטים כל החיים.
      .
      אמביד מתחיל רק על ה3 פילי מפגרים

    1. כאן , טורנטו ינצחו לא מבין למה הוא נתן לאיבקה בן ה40 (תעודת הזהות שלו מזוייפת יש לו ירידה חדה ביכולת האתלטית) שנמוך מאמביד בשני ראשים לשמור עליו.

  19. נרס משחק עם חמישייה שנייה מול ראשונה, וגומר לטורנטו את היתרון, איבקה לא יכול לשמור על אמביד תכניס את גאסול

  20. איזה סתום נרס, 3 הפרש והוא האשם הישיר הכניס חמישייה של גמדים וראה את ההפרש מתנקז, גאסול חייב לשחק על אמביד, שמריאנוביץ מקבל דקות תכניס את איבקה

  21. פילי חייבת להחליט כבר,הם לא יכולים לעשות דאבל על קוואי ולהשאיר את סיאקם פנוי,אני במקום בראון נותן לקוואי להשיג 50 נק' אבל לא מביא דאבל בשום מצב,לא משאיר את סיאקם לא את גרין ולא את לאורי פנויים.

    בצד ההתקפי פילי איכשהו שורדת וטורונטו קולעת בלי הכרה,אבל הם חייבי לנסות למצוא לרדיק זריקות טובות יותר כי טורונטו סוגרים אותו ממש ממש טוב.

  22. קוואי מבצע מעשים מגונים ואז רוצח את באטלר, הוא לא יקרא לעצמו אחד המגנים הטובים בליגה אחרי הלילה.

  23. גאסול משתק את אמביד, איך בראון המפגר מכניס כמו רובוט את מריאנוביץ וקורמקז לא מתאימים לפלייאוף.
    .
    קוואי רוצח בלתי עציר

    1. את מי בדיוק הוא יכניס? ראית את הספסל של פילי,טיג'י מקונל זאת הסחורה הכי חמה על הספסל וזה צריך להגיד לך הכל.

    2. מריאנוביץ לא יכול לשחק, גם לא בולדן וקורמקז אסונות, שיתן למונרו דקות עדיף, יש גם את מקונל שיכול להריץ פיקאנדרול.

  24. מחצית ראשונה.
    כמה נקודות.
    1. מחצית מאד מהנה . תודה לאל שהטניס התבטל היום.
    2. תוצאה 61:52. תוצאת סיום צפוייה 120:100 וקוואי בקצב של 50 נקודות.
    הוא במועדון של הגדולים ביותר. דיימו ו KD.
    3.אמביד לא רואה אור יום בגלל ג'סול
    4. סימנס דווקה הוא בזכות תנועה בלתי פוסקת שומר את פילי במשחק
    5. ההגנה של טורונטו. BLOODY HELL

    1. קוואי בין הטובים בעולם גם לפני שנתיים היה בהצגת היחיד בספרס (היה שחקן הISO בין הטובים בליגה) והוא עוד השתפר, בלתי עציר לדעתי טופ 5 בלי שאלה בכלל ואפילו טופ 3 (אני לוקח אותו לפני קרי בפלייאוף).
      .
      סייאקם כוכב איזה אתלטיות איזה סיומת מדהימה, מציאה של טורנטו
      .
      גאסול משתק את אמביד הסנטר הראשון בליגה שמחסל אותו העונה הגנתית אני חושב שזה המשחק הרע ביותר של אמביד, יש מישהו שייתן לו מסה בצבע והוא מתחיל הרבה פעמים על ה3.

  25. לאורי כנראה הכי גרוע במגרש.
    פילי לא מאומנת. לא שומרת. אין להם סיכוי.
    גם במחלקת האינטיליגנציה טורונטו לוקחים בהליכה. פילי פשוט משחקים מטופש.
    לסימונס יש תחושה נהדרת למשחק בהתקפה. זה כמובן לא יעזור לפילי לנצח.
    אמביד חושב שהוא יותר טוב ממה שהוא באמת. הוא אפילו לא הסנטר השלישי בטיבו בליגה.

        1. אני לא מאשים אותו, אני מאשים את בראון שנותן לו להתחיל בקו ה3, כן לפעמים הוא הולך יותר מדי ראש בקיר ולא מנסה להוציא כדורים (בניגוד לגוקיץ), אבל הוא סנטר נפלא.
          .
          ראית את מהלך מספר שניים בספר של בראון המטומטם, סימונס רץ עם הכדור עוצר באמצע ומוסר לאמביד שמחכה על ה3.

        1. אני לא מאשים אותו, אני מאשים את בראון שנותן לו להתחיל בקו ה3, כן לפעמים הוא הולך יותר מדי ראש בקיר ולא מנסה להוציא כדורים (בניגוד לגוקיץ), אבל הוא סנטר נפלא.
          .
          ראית את מהלך מספר שניים בספר של בראון המטומטם, סימונס רץ עם הכדור עוצר באמצע ומוסר לאמביד שמחכה על ה3.
          .

  26. פילי צריכה לנסות להכניס את רדיק למשחק. עם הקליעות שלו הוא יכול לפתוח את המגרש לחדירות של סימונס, באטלר ולא ולמשחק פוסט של אמביד. הראפטורס בעבודה הגנתית מצוינת עליו עד כה

  27. אם שחקן קולע ב-80% מהשדה זה סימן שהמגן שלו הלך לישון.
    אם יש שני שחקנים כאלה באותה קבוצה זה סימן שכל ההגנה הלכה לישון.
    בוקר טוב פילי!

  28. אני חושב שטורונטו קצת המומים מהקלות של להתקיף את פילי, מה שמגביל אותם.
    כשהם ייצאו מההלם תהיה שחיטה.

    1. כן פשוט וקל , אמרו לקוואי המגנים הטובים בליגה עוברים התעללות ממנו ומסיאקם, רדיק פתח חם את המחצית ועדיין טורנטו שומרים על ההפרש.

    1. לא פילי יקחו אחד שניים סמוך על לאורי, אבל טורנטו מאוזנים הרבה יוצר עמוקים הרבה יוצר ויש להם מאצאף לאמביד, שבלעדיו פילי כמו תרנגולת בלי ראש.

  29. אנשים טובים, מי זה הפרשן של TNT?
    אני יודע שזאת אחד הדמויות ממשפחת סימפסון, אני לא בטוח מי…
    אשמח לעזרה

    1. לא מסכים מבחינת כישרון הם בטופ, מבחינת התאמה ואיזון ואימון על הפנים, זה עדיין רק משחק 1 אשך טורנטו טובה יוצר לא כישרונית יותר.

  30. 13 איבודים והיד נטויה
    טורונטו מרווחים את המשחק לקוואי וסיאקם
    באו מוכנים
    לא הבנתי את תוכנית המשחק של ברט בראון זה כאילו אם אין אמביד מתפללים לטוב
    מה קורקמז עושה על המגרש?

  31. בראון יכול להתחיל לשלוח קורות חיים,
    איזה גחבות הפרונט אופיס של פילי,השקיעו את העתיד בהווה,
    והשאירו את פאקינג "אין לי מי לי חוץ מסימונס" בראון,
    הם בבעיה רצינית לשנה הבאה

  32. חברה זה רק משחק 1 תרגעו עוד ננגב אותם. אם לא מה שטוב שבראון יעוף ישר וסימונס כבר יהיה כשיר לטרייד. יש יתרונות בכל מצב.
    זה סדירה למה לא ראיתם בלואו אאוטים?

    1. שמעון הדבר היחיד שפילי ינגבו זה חומוס אחרי הסדרה יבואו לחופשה בישראל, טורנטו טובה יותר מאוזנת יותר, יהיה פה 4-1 או 4-2 לטובתם

    2. וכל עד אמביד חי על ה3, אני בספק גם אם זה הם ייקחו, הפאמפ פייק שלו כזה צפוי הקבלת החלטות שלו משם לא מובילה לכלום, בראון חייב לקבל את הפתקית הורדה , לא הגיוני שסיאקם שווה יוצר מבאטלר ומהאריס ביחד, אני לא מדבר על קוואי בכלל שבלבל אחר.

  33. באטלר רק יכול לחלום על חוזה מקס', הוא והאריס נראים חוורים ומפוחדים,פתאום שהם פוגשים קבוצה פיזית נורמלית ולא מקלונים כמו ברוקלין נגמרת החגיגה,ג'רי ווסט ידע שהאריס זה בלופ ולא שווה חוזה מקס' ונפטר מהסחורה במהרה.

  34. אם מדברים על רוח לחימה ותחרותיות לכל בחמישיה המפוארת של פילדלפיה יחד אין את רוח הלחימה של אלן אייברסון בסדרה המפורסמת מ2001
    אמביד מתקרב לאחוזים של קוטג

  35. Zach Lowe

    @ZachLowe_NBA
    Interesting — don't think Embiid got a single post touch in that late 3Q stretch vs Ibaka. Maybe some fatigue after Brown rode the starters more than usual.

  36. בראון זה בילי דונובן של המזרח,שניהם חסרי מושג לחלוטין,בראון היה צריך להיות מפוטר כבר שנה שעברה אבל הקרדיט שנתנו לו עוד שנה זה בגלל שהוא סבל את כול תקופת הפרוסס.

  37. חֲלִיל רוֹעִים יָרֹן
    גּוֹלְשִׁים עֶדְרֵי הַצֹּאן,
    מַה לִּי וּמִי לִי עוֹד, כְּנַעַן?
    הוי
    רוּחַ מִיָּם הָמָה,
    בֵּין שִׁבֳּלֵי קָמָה,
    מַה לִּי וּמִי לִי עוֹד, כְּנַעַן?
    הוי
    איפה נעלמו כולם? ואיפה שימון? השעון בכה מאד?
    היום מילווקי מנגבים את הסלטיקס.

  38. הסדרה תיגמר מהר ויהיה לחבר'ה מפילי הרבה זמן לעסוק במה שהם טובים, סימונס בלבלות עם הקרדשיאן, אמביד בלהטריד דוגמניות אינסטגרם ובאטלר בללקק לעצמו את הביצים.

  39. ההתקפה של פילי זה פקק,באטלר לא יפגע בחישוק גם ישימו לו שם תמונה של החוזה של וויגנס,האריס נראה מבוהל ורך וסימונס לא יכול לקלוע ועכשיו זה גם נראה שהוא לא יכול לשמור.

  40. האם יש עוד עהווואר בעולם שחושב שסימונס זה מג'יק החדש?
    אמביד זה לו אלסינדור החדש?
    פילי יפסידו 2 בטורונטו?
    נראה…

  41. יש עוד למישהו ספק שפילי גרועים מהעונה שעברה?
    אמרתי כבר אז שפילי הגיעו לשיא הישגם ומשם זה רק ירידה עבורם.

      1. פילי של ארסן, בלינלי, קובינגטון, הולמס, סאריץ ומקונל משמעותי משמידה את הנוכחית יותר מטורונטו.

  42. חבר'ה עם כל הצחקים בוא לא נשכח שמדובר במשחק הראשון.
    סילבר עוד יעשה התאמות, צוות המשרוקיות יעברו על הוידאו, ותהיה לנו אחלה סדרה.

      1. לא יודע.. יכול להיות שרוצים לדחוף את הקיוטי-רקס החוצה.
        מייקרוסופט מיצה את הגימיק של Hyena בברלי.

  43. אם היו מכריחים אותי לעבור לאמריקה. נראה לי שדנבר היתה העיר בשבילי.

    דרוג 5 הערים שנראה לי שכדאי לגור שם:
    1. דנבר
    2. מיאמי
    3. סן דיאגו
    4. סיאטל
    5. פורטלנד

    1. 1. אין שום דבר כיפי בלילות בקולורדו (אולי באספן לחופשת סקי) , מיאמי היא העיר מספר 1 מבחינת חיי לילה חברה מזכירה את תל אביב (ממאי עד אוקטובר הרבה גשמים . סן דייגו אחלה עיר
      גם בסיאטל וגם בפורטלנד המזג האוויר חרא.

    1. קשה לשחק בקולורדו, בטח מול קבוצה עם תנועה כמו של דנבר, וקשה עוד יותר שהכוכב שלך משתתק במשחקי הדחה, מקווה שהספרס יקחו אבל קשה לי להאמין.
      .
      פורטלנד תבוא לסדרה עם שבוע מנוחה זה ייתרון עצום בפלייאוף.

  44. כל ההתקפות שלנו מחרידות עד כה.
    באמת זאת ההכנה שעשו?
    להתקיף בצורה הכי לא יעילה שאפשר על ההתחלה ובעקביות?

      1. זה לא חוסר מזל. התקפה תקועה ולוקחים מיד ריינג' רחוקות עם שמירה.
        הכי גרוע בספר.
        להקשיב למקהייל – חייבים תנועה ולשחק חזק פנימה

  45. שתבינו, לא שדנבר כאלה טובים, המזל שלנו שהם מתלהבים אבל עוד לא נכנסו למשחק.
    אבל אנחנו פשוט הגענו לא מוכנים ודואגים להכניס אותם טוב טוב.
    היום כולנו קלינגונים בחסות פופ.

  46. 23:13 לדנבר
    2 הקבוצות צריכות להתבייש בעצמן. כדורסל חסר כישורים. מלא החטאות. נראה שברוקלין היתה חוגגת מול כל אחת מהן

  47. הפעם האחרונה שהספרז הגיעו למשחק 7 היה נגד הקליפרס… אחרי שהובילו כבר 2-3 בסדרה וחטפו על הבאזר את כריס פול על טים דאנקן…
    מייד אחרי המשחק סטף קארי צייץ I Love Basketball כי הוא מייד הבין שזה סולל לגולדן סטייט את הדרך לאליפות, האיום הגדול הסתלק…

    1. בדיעבד זה היה הרגע הגדול האחרון של הקליפרס לוב-סיטי… לפני הצ'וק נגד יוסטון עם הארדן על הספסל… סדרות משוגעות

    1. …ושברתי את הנאחס של הספרס.
      מצטער, איסלנדי. אני אשתוק מעכשיו.

  48. הסיפורים מספרים שלמנו ג’ינובילי היה 3 ביצים , איך לאולדריג ולדרוזן אין אפילו אחת? גיים 7 כאלה אפטים.

  49. הידיים רועדות?
    לברון ג'יימס במשחקי 7, הטוב בתולדות ה-NBA
    מאזן 2-6, שני הפסדים בתחילת הדרך ומאז רק נצחונות
    ממוצע 34 נק', 8 ריבאונד, 5 אסיסט
    CYBORG

          1. הטעות אצלך…
            .
            אני ביקשתי :
            "אפשר בבקשה סטט' פלייאוף שלו במערב ? תודה"
            .
            אתה ענית :
            "במשחק 7? קל:…"
            .
            אז לא… מה שביקשתי, והייתי די ברור.. זה :
            "אפשר בבקשה סטט' פלייאוף שלו במערב ? תודה"

  50. מדהים יכולנו לתפוס את דנבר במשחק החלש שלהם ביותר השנה.
    אם רק היינו מגיעים למשחק זה כבר היה חצי גמור.

  51. איפה הצוות הרפואי של הספרס? אין פלא שקוואי עזב, דפרוזן על המגרש כבר רבע שעה ואף אחד לא בא להחליף לו טיטול!! חוסר אחריות.

  52. איך אומרים,אני ממש מקווה שיפרקו את הבינוניות "- " בספארס באוף סיזן,
    בטח לפופ גם ימאס מבניה מ 0 ויפרוש.
    קשה לי לראות את דפלוזן ואת דמרקוס בספארס

  53. האוויר הדליל בקולורדו משפיע על אחוזי השדה של שתי הקבוצות. לפחות ההגנה של הנאגטס (בעזרת הספרס) היא של משחק שביעי

  54. היה עדיף על ריח מדרוזן הלילה, לפחות היה ריח טוב כי הוא מסריח את הפרקט 17 דקות גיים 7 משחק הדחה הוא על 2 נקודות 0-7 מהשדה,2 אסיסטים על שני איבודים

    1. ההגנה של הספרס זה לא הבעיה הלילה, הבעיה זה התקפה 34 נקודות ואנחנו דקה מהחצי, 23 אחוז מהשדה 11 אחוז מ3 . אפילו הנכדה שלי הייתה קולעת יותר, זה אחוזים שווסטברוק צוחק עליהם.

  55. מעניין דנבר או פורטלנד בגמר האיזורי,
    אפשר לתת לדפלוצן את הבראקט שלי כדי לנגב את השושנה

  56. חשבתי שאמרו שהמשחק בדנבר – שיפוט מבזה. אם שורקים על כל מגע אז גאיי אלדריג' וויאט היו צריכים להיות עם איזה 4 עבירות כבר.

  57. במשחק הראשון של העונה ידעתי שהרגע הזה יגיע, שאצטרך לראות את דפלוצן חונק לנו את העונה במשחק הדחה.
    מי אמר שאי אפשר לדעת איך תמות.

  58. תמונות קשות, אין ספק, אבל צריך לשרוד את זה ולהמשיך לשחק, ולא לוותר על השלשות, לא נוכל לסגור את הפער רק על ידי הגנה.

  59. לא מקנא בפופ,יזכרו לו את הבחירה בדפלוצן על קוואי,
    עד יום מותו,
    איך איך איך אפשר לקחת פלוץ במקום סופרסטאר WTF

  60. דרך מצוינת להתחיל את השבוע, נשאר רק לקבל דוח, לדפוק את הזרת במשקוף, שתחרבן עלי יונה, ולנסות להוציא נפיחה שקטה רק כדי לגלות שיצא גם פרס.

  61. פופ אולי יתנחם שיותר גרוע מהמחצית הזו לא יכול להיות. שיתן לאולדריג' ודרוזן לשתות מה"מאנו ג'ויס" ויקווה לטוב.
    .
    הנאגטס לא ניצלו פה אולי את המחצית הכי גרועה שזכורה לי של הספרס. היו צריכים כבר לסגור את המשחק במחצית, אבל הם שוברים את הטבעת

  62. פופוביץ זה הגנב דעת הגדול בעולם פחחחחחחח
    גרם לכל הגאונים לחשוב שמדובר באיזה עילוי בסך הכל זכה בלוטו כשקיבל את דאנקן. גם בראון הדביל מפילי לורח עם דאנקן 5 אליפויות.
    ככה זה בעולם השקר.

  63. הוא אפילו לא מסוגל לפגוע במדינת אסם בהודו אם מטיסים אותו לשם, נותנים לו כדור ואומרים לו לזרוק.
    הוא יפגע בבוטאן.

  64. פופוביץ הענק הגדול הגאון חחחחחחחח
    אם אנשים היו יודעים כמה זה רחוק מהאמת הם היו מתפוצצים מצחוק

  65. המנטליות של הספרס פאתטית. גם אם בטעות יורידו את ההפרש ל7 יחטפו מייד 2 סלים קלים וההפרש יחזור חדו ספרתי כמו בסוף המחצית.

  66. סאן אנטוניו במשחק מזעזע ורק 10 איכשהו . דרוזן ואולדריג בכלל לא הגיעו למשחק . אם הם קצת יתעוררו הם יכולים לחזור למשחק צמוד ואולי אפילו לניצחון

  67. אל תשלה את עצמך מיקי. זה הכל תעתוע.
    ברגע שירד לאיזור של 6 הפרש בטעות הספרס ידאגו לחרבן על עצמם..ראיתי יותר מידי משחקים כאלה

  68. הספרס מחליפים סלים. לא מצליחים להשיג עציאות בהגנה ולפתח מומנטום.
    התקווה שלהם זה לצמצם לאיזה חמש ושהמעמד יעשה את שלו לנאגטס הצעירים

  69. הבנת? יורד ל8 הפרש וכדור של הספרס ויש ללמרפות נתיב פנוי לסל אז הוא מעדיף חצי מרחק כמו מתחנגל. מיד עבירה מטומטמת בצד השני ואייר בול של בלינלי

  70. מאיר אריאל… הכתיבה שלך מזעזעת עם ניסוחים של ילד קטן. חוסר הכבוד שלך לפופ פשוט דוחה. אתה מקלקל את האתר.

  71. עד שיש פעולה הגנתית טובה לספרס, הם לא מצליחים להשתלט על הכדור ונותנים לנאגטס עוד הזדמנות. עכשיו גם מארי חזק כדי לגמור את המשחק

  72. מחזיר אתכם לתגובה 231.
    לקבל סל כזה, בשלב כזה, זה חוסר אחריות הגנתית של גיי, עם כל הכבוד למה שהוא עושה בהתקפה

  73. 50 שניות לסוף, זה נותן לדנבר את ה- two for one הכי נוח שיש, אחרי טיים אאוט, עם 2 לטובתם, בבית
    אין תירוצים. זה רק שלהם להפסיד

    1. כל התגובות פה אותו דבר (גם שלי)
      פשוט לא מבין איך אף אחד לא הבין שם שצריך לעשות עבירה מילא היה לוקח להם שניה-שתיים אבל כל ה24 לא עשו

    1. רק צריך ליזום יותר לזרוק יותר הוא נעלם להמון דקות ומשחקים חייב להתייצב והוא סופרסטאר לא פחות. יש לו את כל החבילה

      1. כל סיום הוא התחלה חדשה – פריוויו מוצ"ש / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
        תגובות 302-316 על למה הספרס מסיבה נסתרת לא עשו עבירה בסיום המשחק ונגמר בדיוק ב4 הפרש.
        לא כולל התגובות הצבעוניות של טרולים אחרי 8 בבוקר שנדחפו שם. וגם זה שהפוסט הלך אחורה אחרי שהפוסט קודם במהלך הלילה .
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  74. כן, אבל דנוור יותר מוכשרת…
    דה-רוזן, למרות מחצית שניה לא רעה הראה טוב מאד מדוע הודבק לו הכינוי המפורסם. סופרסטאר אמיתי היה שם 31 נקודות היום!
    גם ג'מיל יכול היה לתת יותר, אולי בשנה הבאה.
    על ניקו יוקיץ אין מילים. טריפל בזמן הנכון, המון חכמת משחק שאין עוד דבר כזה היום באן בי איי…
    לדעתי הם יהיו בגמר ובצדק מול מה שיבוא…

    1. + 1
      לא מסכים לגבי מארי כמה אפשר לצפות משחקן כזה צעיר? הידים רועדות אבל תיפקד בסוף שם את הסל הכי חשוב ו 23 נק' רבע ממה שהקבוצה קלעה. על יוקיץ אין מילים. דה רוזן שוב היה דפרוזן אין חדש .זה היה אחלה משחק 7 לא רמה גבוהה אבל מלא מתח.
      יאללה מחכה לערב לשתי סדרות הגמר האמיתיות מזרח ומערב. וואו.

      1. אשך סלח לי אבי כי חטאתי. עברתי וייה דה לה רוזן

        מארי עם 20 פלוס ונצחון לדנבר כרגיל.

        הסידרה הבאה תהיה ככ קלה לדנבר למרות המנוחה שבוע של םורטלנד. יגמר גנטלמני גג 6.
        יוקיץ ינגב אותם ואת קנטר בלי הכרה סהו הוא יצא מהכלא והנגרות של פופ

          1. גיא מסכים בגדול לגבי היציבות אבל זה משהו שמתפתח עם השנים. אין לי ספק היום שהוא יהיה שם יש לו כבר בארסנל את כל מה שצריך. פשוט הכל. רק קצת זמן חסר שזה אי אפשר לקצר. תחשוב על פיניקס עם רכז כמו מארי. עולם אחר.לגבי יוקיץ' כבר אמרתי אין מילים. גאון.

        1. כמעט. הרף הוא 24.
          כאשר מוריי קולע 24+ נקודות, המאזן של הנאגטס (עונה רגילה + פלייאוף) הוא 14 – 1
          כאשר הוא קולע 20 – 24 נק', המאזן שלהם הוא 9 – 7
          .
          "מחולל" הניצחונות האמתי הוא יוקיץ'.
          בעונה הרגילה והפלייאוף, כאשר הוא מוסר 9+ אס', המאזן של הקבוצה הוא 25 – 5

          1. גיא הכל נכון חוץ מזה שזה לא משחק עונה רגילה. זה game 7. הסטטיסטיקה היחידה שעובדת בו זה זוג ביצים גדולות. אני כבר תקופה ארוכה שם עין על ג'אמל מארי. המשחק הזה בשבילי היה המבחן בשביל הילד ירעדו הידים או לא.רעדו קצת אבל היה שם ברגע הכי חשוב. זה אומר שחקן שקדימה יהיה שחקן ענק כי את כל היתר יש לו מהירות שליטה בכדור קליעה מסירה עילאית וגם רואים שהמשחק אצלו זה קודם כל בשביל ה fun . השחקן עם הפוטנציאל הכי גבוה בליגה להפוך לסטף בעתיד.. על יוקיץ אין מה לאמר. אין אתלטיות בשיט אבל מקרה קלאסי של IQ כדורסל של גאון בתוספת הרבה כח פיזי שמחפים על זה.

          2. גיא יוקיץ ללא ספק הכוכב של דנבר. אבל התקרה של דנבר שצריכה להיות אליפויות תלויה אך ורק בסופרסטאריזם של מורי. והמאזן הקטלני שלהם שהוא קולע 24 ומעלה רק מאשש את זה.
            עונה הבאה מורי חייב להתפוצץ לבוא בגישה של רוצח הוא לא יכול להרשות חעצמו מנטלית לסיים משחקים עם 4 ו 7 נק או לניות עם 4 נק לאורך 35 דק משחק.
            הסידרה מול פורטלנד תהיה של יוקיץ לגמרי אני צופה לו ממוצע נק גבוה.
            אחכ מול גולדן סטייט כבר יצטרכו מורי בשיא

          3. 0 חשיבות. זה מה שצריך ליחס לסטטיסטיקה שהבאתי. לכן ה-"_" שמקיפות את המילה "מחולל".
            .
            לגבי מארי –
            חסרה לו יציבות. אבל אני חושב שזה אלמנט תלוי ניסיון (בין השאר), כך שבהחלט יכול להיות שנראה אותו בשנתיים הקרובות נותן זינוק גדול ביכולתו.
            .
            יוקיץ'?
            אחד הרכזים הטובים בליגה.

          4. אני אתך בנג'ו
            לראות אל יוקיץ מסדר את השחקנים על המגרש מקו השלוש כמו שוטר תנועה זה דבר פנטסטי.
            הוא גאון בלי אתלטיות, קפיצה או ניטור אבל עם עמדה וכח שלא מתבטא במסת שריר.
            השריר הכי גדול וחשוב שלו נמצא בין האזניים. שם הוא הכי טוב באן בי איי היום.
            אם הייתי איינג' הייתי מוותר על כל הקבוצה בשביל להתחיל משהו עם השחקן הזה.
            מסירות הפרקט שלו היום הסבו לי הנאה מרובה היום.

      2. שמעון רק בקטנה לדעתי אין מצב שדנבר עוברת את פורטלנד. פקטור מרכזי בסדרות האלה זה גם נסיון . דנבר עדין מאוד צעירים פורטלנד עם הרבה נסיון וגם לילארד הגיע בגדול לפליאוף הזה הוא בכושר של מגה סטאר והוא זה שיכריע את הסדרה הזאת לא הקרב בין יוקיץ' לקאנטר שברור שיוקיץ יתעלה בו. ככה נראה לי לפחות. דנבר גם ככה הקבוצה הכי צעירה דעלת לשלב הזה מתקשה לראות אותם עוברים את פורטלנד למרות יוקיץ' והיתרון בעמדת המאמן.

  75. המשחק הכי גרוע שלנו שאי פעם ראיתי ועדיין כמעט סגרנו את הפער. לא נשברנו. צריך לקחת גם את זה בחשבון.

        1. שנה הבאה נהיה יותר עצובים…לא רואה הרבה שינויים מבוצעים בספרס.
          מה כולם מתפלאים שפופ לא עשה עבירה ??? למרות שכל השחקנים חיכו לשמוע את ההוראה מהספסל . אם בגיים 6 24 שניות לסיום כשהוא מוביל ב 3 בסדרת גמר הוא לא עושה עבירה אז מה זה גיים 7 בסיבוב ראשון ??

כתיבת תגובה

סגירת תפריט