אירועי דיומא – 26.04.2019

כדורגל

פרמייר ליג – מחזור 36/אדר בר דוד

22:00 ליברפול – האדרספילד (ספורט1). התקוות של המייטי רדז ששנואת נפשם, מנצסטר יונייטד, תעשה בשבילם את העבודה בדרבי, נגוזו. האדומים לא תלויים בעצמם וחייבים איבוד נקודות של סיטי אבל לא יכולים לדאוג לגבי דברים שאינם בשליטתם. הם צריכים לנצח את שלושת המשחקים שנותרו להם ולקוות שאלוהי הכדורגל מרחפים מעל הקופ העונה ויעשו את הבלתי צפוי. היום יש להם משחק במתנה מול האחרונה בטבלה ואחת הקבוצות הגרועות בתולדות הפרמייר ליג. עם 9 ניצחונות רצופים, כולל אחד במינכן על באיירן ושניים על פורטו, זה יהיה בלתי נתפש אם דווקא הקבוצה שהפסידה 7 משחקים ברציפות ו-13 מ-14 משחקיה האחרונים, תצא עם נקודות מאנפילד.

כדורסל

המשחק הרביעי ברבע גמר היורוליג / עידן ארווץ

21:30, 5SPORT: באסקוניה (2-1) – צסק"א מוסקבה (1-2) – צסק"א יכולה להבטיח את מקומה בפיינל פור היורוליג אם תנצח היום. שימו לב לנתון המרשים הבא – צסק"א לא הגיעה רק לפיינל פור אחד מאז 2003! מנגד, באסקוניה תרצה גם כן להגיע לפיינל פור אפילו יותר מצסק"א, ואם אתה שואלים למה, התשובה היא שהפיינל פור ייערך השנה בבאסקוניה. בשביל שזה יקרה היא תצטרך 2 ניצחונות רצופים. ההתחלה היא לשלוח את הסדרה למשחק 5.

22:00, 5LIVE: ברצלונה (2-1) – אנדולו אפס (1-2) – אנדולו יכולה להבטיח היום את מקומה בפיינל פור היורוליג לאחר הרבה מאוד זמן שלא הייתה בו, אם תנצח היום. אנדולו החזירה לעצמה את הביתיות במשחק הקודם לאחר שברצלונה ניצחה בטורקיה במשחק ה-2. ברצלונה תצטרך 2 ניצחונות רצופים בכדי לעלות לפיינל פור, בעוד אנדולו צריכה ניצחון 1. האם המשחק ילך למשחק 5 ומכריע בביתה של אנדולו או שכבר היום הטורקים יעלו לחצי הגמר?

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם – שמינית הגמר

12:00, 21:00: שון מרפי-ניל רוברטסון (5:3 לרוברטסון)

12:00, 21:00: סטיבן מגווייר-ג'יימס קייהיל

16:00: מארק וויליאמס-דייויד גילברט

16:00: מארק סלבי-גארי ווילסון (5:3 לווילסון)

אתמול הסתיים הסיבוב הראשון של האליפות עם שני משחקים. בראשון בין אלי קארטר לג'ק ליסובסקי, קפטן קארטר הגיע חם מאד לסשן השני, וניצח חמישה פריימים ברצף, כשמיני קאמבק של ליסובסקי לא הספיק לו מול הקפטן הוותיק. הניצחון של הקפטן הפך אותו ללא מדורג הרביעי המדיח מדורג בסיבוב זה. זה ממש לא היה גורלו של המפגש בין קיירן ווילסון לסקוט דונלדסון, כשכמו בסשן הראשון, גם בשני הלוחם ווילסון היה גדול על הסקוטי שמולו. אתמול גם התחיל שלב שמינית הגמר עם שני משחקים. בראשון שבין ניל רוברטסון לשון מרפי ראינו את רוברטסון מסיים את הסשן ביתרון קטן של 5:3. בשני שבין מארק סלבי לגארי ווילסון, אלוף העולם לשעבר מפנים שווילסון לא יעשה לו את העבודה קלה כלל וכלל, כשווילסון סיים את הסשן ביתרון של שני פריימים עליו. שני המשחקים ימשיכו היום ומחר.

שמינית הגמר תמשיך היום עם שני משחקים חדשים. הראשון יפגיש את סטיבן מגווייר מול ג'יימס קייהיל. מגווייר לא ציפה לתרחיש הזה פעמיים – פעם אחת כששרד בעור שיניו את המפגש מול טיאן פנגפיי ובפעם השנייה כשציפה מן הסתם לפגוש נולו את רוני אוסליבן. אלא שכפי שקייהיל שיחק מול אוסליבן, לא בטוח כלל שלסקוטי הוותיק יש הרבה סיבות לשמוח. יהיה מעניין. המשחק השני יפגיש את מארק וויליאמס מול דייויד גילברט. על הנייר נראה שיש לנו כאן פערי איכות וניסיון מובהקים לטובת וויליאמס. אלוף העולם אוחז כבר בשלושה תארים כאלו, הוא אחד השחקנים המנוסים וקרי הרוח באליפות, ונראה טוב בסיבוב הראשון מול מרטין גולד. "החקלאי העצבני" שמולו לעומת זאת הגיע רק פעם אחת לשלב הזה, וזה היה ב-2012. על פניו נראה לא כוחות. שידורים ביורוספורט.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור האלפים – קטע 5 ואחרון

קטע 4 של אתמול היה בעל דינמיקה דומה מאד לרוב קודמיו. התקפות של וינצ'נזו ניבאלי דיללו את חבורת ההובלה לכדי רביעייה שכללה את טאו גאוגגן הארט, ראפאל מייקה, פאבל סיבאקוב וניבאלי עצמו. במיאוץ לקו הסיום היה זה גאוגגן הארט שהקדים את ניבאלי ואת מייקה, כשהוא רושם את נצחונו השני במירוץ (ובקריירה). סיבאקוב, שהגיע רביעי, שמר על ההובלה במירוץ, כשגאוגגן הארט עלה למקום השני, והשלים צמד בלתי צפוי של סקיי במקומות הראשונים. תמונת הההובלה היא כעת סיבאקוב, גאוגגן הארט (27+), מייקה (31+), ניבאלי (33+), הירט (48+), קטנאו (1:03+), ולאסקוב (2:04+), קארבוני (2:30+), פרום (2:34+) ובילבאו (2:39+).

קטע 5 הוא הקטע הנועל של המירוץ. הוא כולל את שתי העליות הקשות ביותר בו, כשאחרי שתיהן נראה ירידות ארוכות ותלולות. היום מן  הסתם נראה את ניבאלי מתנפל בשצף קצף על הפסגות, ובפרט על הירידות, על מנת לשבור את הצמד הצעיר של סקיי. יהיה מעניין. שידור ביורוספורט ב-15:00.

 

לפוסט הזה יש 14 תגובות

      1. אצל אסטבן צ'אבס זו היתה מחלת נשיקה
        שהשביתה אותו לעונה מלאה ועדיין הוא לא קרוב למה שהיה.
        לא יודע מהי המחלה של סאגאן אך ההשפעה
        למרות שהוא מנסה בגבורה להתמודד לא פחות חריפה.

  1. מקווה מאוד שליברפול תנצח היום. לא אופתע אם נראה מנוחה (או חילופים מוקדמים אחרי יתרון משכנע במחצית) לחלק מהשחקנים. קצת מקווה שהאדרספילד לא ינסו לחלץ נקודה כי מעשית אין להם על מה לשחק – הבטיחו את המקום האחרון בטבלה.

  2. מחקרים יותר ויותר מראים כי קיים קשר בין עיסוק ברכיבת אופניים וטריאתלון להתקפות לב , הסיבה כנראה הכניסה העמוקה לאזור האנאירובי של המתחרים המעלה את לחץ הדם .
    לפני מסםר שבועות נפטרו בארץ שני רוכבי אופניים
    ביום בו שרר אובך בדרום , רכיבה באובך מקשה על הריאות ומכניסה את הרוכבים מהר יותר לאזור האנאירובי.
    והיום מודיעים סייקלינג ניוז על מותו של רוברט דה גריף רוכב אופניים שהתמוטט במירוץ הקלאסי אומלופ עקב התקף לב לפני כשלושה שבועות. .

  3. איזה קטע.
    אנחנו במלון היאט ממש מעל אצטדיון אטלנטה ברייבס. בת המצווה של הנכדה שירה. הערב ב-6 ארוחת ערב חגיגית ראשונה במסעדת האנק ארון, בקומה ה-8. אני יושב ליד החלון שב-7 יתקיים ממש לנגד עיני משחק הבייסבול בין קולורדו לאטלנטה ברייבס. דוגמה הכי טובה שישנה לתפיסת שני זבובים במכה אחת!

    תודה לדיומא העשיר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט