סיקור משחקי יום ב' של פלייאוף ב-NBA / גיא רוזן

 

דטרויט פיסטונס (0 – 4) 104 – מילוקי באקס (4 – 0) 127

3 דברים בלטו הלילה במשחק האחרון בסדרה בין מילווקי לדטרויט:
הראשון הוא היכולת של מילווקי להעלות הילוך בהגנה, ולחנוק יריבות כאשר הם הפוכים משחק צמוד לתבוסה תוך דקות.
השני זו דטרויט. הם ממש רצו לנצח הלילה. הם הגיעו מוכנים למשחק, ובמשך מחצית אחת היו יריב שווה לבאקס כאשר הם מניעים היטב את הכדור, קולעים את ההזדמנויות שהבאקס נתנו להם מהשלוש –
למחצית הם ירדו ביתרון בן 6 נקודות.
מי שהוביל את הקבוצה, זה גריפין, שבמשחקו השני אחרי שחזר מפציעה הוא קלע 22 נק', ומסר 6 אס', כאשר יכולת ניהול המשחק שלו היא מרכיב קריטי בהתקפת דטרויט של אותה מחצית ראשונה.
גריפין שיחק רק 28 דקות בגלל בעיית עבירות, כאשר הוא מסיים את המשחק עם 6 עבירות. אחד הרגעים היפים במשחק היה אחרי שיצא מהמשחק בעבירה שישית. הקהל עמד על רגליו, והריע לו בקריאות "MVP, MVP!"
השלישי הוא אותו הילוך נוסף שיש למילווקי –
4 דקות לסיומו של הרבע השלישי, דטרויט מובילים בהפרש בן 4 נק' (82 – 78) ונראה שצפוי לנו משחק שיהיה צמוד עד לסיומו.
12 דקות אחר כך, משך זמן של רבע, כאשר על שעון המשחק נותרו 3:57 דקות לסיום,
התוצאה על לוח התוצאות הראתה 92 נקודות לדטרויט, 123 נקודות לבאקס.
ב-12 דקות משחק הבאקס החזיקו את הפיסטונס על 10 נקודות בלבד, כאשר הם מצידם קולעים באותו פרק זמן 35 נקודות משלהם.
יאניס סיים את המשחק עם 41 נק', 9 ריב', ו-4 גגות.
לצדו בלטו מידלטון עם 18 נקודות, ובלדסאו עם 16 נק' ו-5 אס'.
בשורות הפיסטונס, חוץ מגריפין, בלט גם רג'י ג'קסון שסיים את הלילה עם 26 נקודות ו-7 אסיסטים.

 

 

יוטה ג'אז (1 – 3) 107 – יוסטון רוקטס (3 – 1) 91

סיפור המשחק הוא דונובן מיצ'ל.
את הרבע האחרון יוטה פתחו בפיגור בן 3 נקודות, כאשר התחושה היא שהפסד נוסף בדרך. יוטה שלטו במשחק במהלך המחצית הראשונה, אבל להפסקה ירדו עם יתרון זניח בן 6 נקודות. לא לקח ליוסטון הרבה זמן למחוק את ההפרש, ולעלות ליתרון בעצמם, וכך הגענו לאותו רבע אחרון.
13 נקודות מצידו של מיצ'ל ב-4 הדקות הראשונות של הרבע ה-4, העניקו ליוטה יתרון 91 – 80,
ובלילה כזה בו התקפת יוסטון קרטעה, הרבה סיכוי למחוק את אותו הפרש, לא היה להם.
מיצ'ל סיים את הרבע עם עוד 6 נקודות (19 ברבע הרביעי, 31 במשחק כולו), ועזר ליוטה לשמור על היתרון עד לסיומו של המשחק.
לצדו בלטו במשחק, ובאותה ריצה ברבע האחרון, פייבורס (12 נק', 11 ריב' מתוכם 6 בהתקפה) ואוניל (11 נק', 11 ריב') שמשחקם האגרסיבי (בצורה חיובית) תרם המון לניצחון של יוטה בקרב על הפוזשנים (16 – 9 ליוטה בריב' ההתקפה).
קראודר היה הקלע הבולט של יוטה במחצית הראשונה, כאשר הוא מסיים משחק מצויין עם 23 נקודות ב-73% אפקטיבי.
את יוסטון הובילו החשודים המיידים:
הארדן (30 נקודות ב-58% אפקטיבי, 4 אסיסטים אבל גם 8 איבודים), וכריס פול (23 נקודות, 8 ריב', 7 אס', 5 חטיפות).
נוכח נפקד היה קפלה, שסיים משחק איום עם 4 נקודות בלבד. 1 מ-6 מהשדה, 2 מ-6 מהעונשין.
חצי מאיבודי הכדור של הארדן הגיעו אחרי שקפלה לא הצליח לתפוס מסירות לצבע (תוך ניסיון לנצל את הדאבל טים/עזרה בהגנה ששלחו יוטה).
נקודה אחרונה –
יש איזה מיתוס שצריך לשבור.
שאלת זריקות העונשין.
זה היה משחק פיזי מצד 2 הקבוצות, והיה כמעט שוויון במספר הביקורים בקו העונשין –
26 פעמים יוטה. 24 יוסטון.
בכל אחד מ-4 משחקי הסדרה, יוטה סיימו את המשחק עם יותר ניסיונות קליעה מהעונשין.
(אין באמירה הנ"ל ביקורת כלפי השופטים. השיפוט הלילה היה בסדר גמור. טעויות שיפוט היו, יש, ויהיו. אבל לא הייתה "הטיה" כלשהי. לא לטובת יוסטון. לא לטובת יוטה).

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
69 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Berch
Berch
23/04/2019 8:48:21

תודה על הסיקור גיא
🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
23/04/2019 8:50:43

תודה גיא. הארדן שוב הראה שאי אפשר באמת לעצור אותו. ההגנה החדשה טיפה מאיטה אותו אבל הוא ימצא לזה פתרונות.

ההבדל היום היה קראודר שקלע 23 נק, זה לא יקרה עוד הרבה לאחר שקלע 18 נק יחד בשלושת המשחקים הראשונים.

IDO
IDO
23/04/2019 8:52:37

מי אמר מטאטא?

אסף
אסף
23/04/2019 9:59:22
הגב ל  IDO

אני לגמרי חשבתי שיהיה טיטוא כפול… כהרגלי בניחודים מסוג זה טעיתי😂

צביקה
צביקה
23/04/2019 9:00:13

תודה רבה על הסיקור המהיר והמעולה

דה שוט
דה שוט
23/04/2019 9:06:41

אחלה סיקור, כדורסל נטו, תענוג.
כואב הלב על גריפין, PF טופ חמש בשקט, קבור בתהום הנשייה, מה שבאלמר ו-ווסט עשו לו זה פשע נגד האנושות, אני מטיל קללה על הקליפרס, אוי (מקצועית) למי שיבוא לשם.

Smiley
Smiley
23/04/2019 9:49:48
הגב ל  דה שוט

כנראה שבאלמר ו-ווסט ראו את הנולד… והעדיפו שמישהו אחר ישלם לו כסף גדול ולבנות קבוצה יותר טובה ומאוזנת. בדיוק כמו שאיינג' לקח החלטה לשדרג את עמדת ה-PG מתומאס לארווינג (למרות כל מה שאייזיאה עשה עבור בוסטון).
ה-NBA הוא עסק אכזרי וצריך לקבל בו החלטות לא פשוטות ואף קרות. כנראה שגריפין יתנחם בחוזה המיליונים שלו בעיר המכוניות.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
23/04/2019 10:26:49
הגב ל  דה שוט

ההיפך. עשו לו טובה. לדעתי הוא בכושר הכי טוב שלו, ובמזרח הוא גם אולסטאר קבוע. היה צריך לנשק לו את הרגליים במקום להתעלם מהלחיצת יד.

דינגו
23/04/2019 9:06:55

תודה על סיקור זריז ביותר. יוסטון פספסו הזדמנות לנוח קצת לפני שחוטפים דוראנט על הסובוח.

דביר
דביר
23/04/2019 9:08:31

נו הארדן עייף כבר חבל על הזמן. אם לא היה כזה עודף כשרון הם לא היו ככה עוברים את יוטה

bobby
bobby
23/04/2019 9:08:48

תודה על הסיקור המעולה!
בעצם קיבלנו הלילה 2 משחקים צמודים יחסית, אבל בלאו-אאוטים במחצית השנייה הביאו לניצחונות בהפרשים גדולים.
כפי שציינת, אצל מילווקי הבלואו-אאוט התחיל כבר ברבע השלישי, ויוטה חיכו לו ממש עם תחילת הרבע הרביעי (סיימו אותו בתוצאה פאקינג 31-12! מה זה 12 נק׳ ברבע ליוסטון?? מקווה שלא יחזור על עצמו).
סך הכל קווין סניידר עשה לדאנטוני שח-מט עצום ב-2 משחקי הבית ביוטה, רק שלצערו במשחק 3 הוא לא הצליח לתרגם את הטקטיקה המעולה לכדיי ניצחון.
דאנטוני ובזלדק יצטרכו לעשות התאמות מסוימות למשחק 5, למה משהו במשחק לא מתקתק כפי שהיה בתחילת הסדרה, הן בהתקפה והן בהגנה.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/04/2019 9:17:38

תובנות מהלילה ובכלל מהפלייאוף עד כה :
מזרח :
אי שוויון ברור בין 4 הראשונות לבאות אחריהן . שתיים מהסדרות גם נגמרו בסוויפ , כשאף סדרה במערב לא תסתיים כך .
בכלל, המזרח די צפוי , ולדעתי גם ההמשך שלו. אני לא רואה את פילי עוברים את טורונטו , שהיא מאוזנת יותר.
הסלטיקס מול הצבאים הוא מאבק פתוח לחלוטין , ואני לגמרי לא בטוח שהצבאים עוברים . הסלטיקס עם מסורת ונחישות, והם עלוקות לכל קבוצה. בהנחה הסבירה שהדאבס ישחו בגמר השנה , אני מעדיף כיריבה את הצבאים , אח"כ את הטורפים , וממש לא רוצה לקבל את הקלטיים .
מערב :
גם כאן , כמו בסרט – במערב אין (כמעט ) כל חדש . החדש היחידי הוא העליה הצפויה , ובקלות יחסית , של קבוצת הריפ-סיטי לחצי הגמר על חשבון OKC המאכזבת . ס"א מול המייל-היי-סיטי שקול מאוד , למרות שאני חושב שהנאגטס יעברו בסוף . יש גבול לניסים שיכול פופ לחולל עם קבוצה ברמת כישרון של יורוליג-מינוס.
ועכשיו למורמונים מול האובססיביים . כבר שנתיים אני טוען שהחבורה של מורי וד'אנטוני הם ONE TRICK PONY . קבוצה מאוד חד מימדית , שהפטנט שלה פשוט – לזרוק שלשות , כששחקן אחד , השיקוצון , מחזיק בכדור רוב זמן ההתקפה והולך לאחת מ-4 אופציות . הראשונה – זורק מעבר לקשת . השניה – חודר על המגן שלו ומנסה לסיים לבד. השלישית – חודר ומוציא החוצה לשלשה של אחד האחרים . הרביעית – חודר ומרים לשוויצרי לדאנק.
הבעיה העיקרית של האובססיביים – הם כל כך התרגלו לשלשות ( 52% מהזריקות שלהם העונה הן מעבר לקשת ) , שהם פשוט שכחו איך קולעים מהמידריינג' . היחיד שעוד קולע משם הוא CP3 . זה מה שיצא מהאנליטיקס של מורי הגאון . ומה קרה היום ? למורמונים יש הגנה קשוחה , שמקשה מאוד על קליעה מבפנים . היא חיסלה היום את השוויצרי . וברגע שהזריקות לשלוש לא נכנסות , האובססיביים פשוט אובדי עצות בצבע . מספיק לראות את ההפרש בנקודות מהצבע במשחק היום בין השתיים .
אני מקווה שסטיב קר ומייק בראון ילמדו היטב את המשחק היום בעיר אגם המלח . לדאבס , בניגוד למורמונים , יש לא רק הגנה מצויינת אלא גם התקפה לא רעה כלל . צריך רק להתיש את השיקוצון ( בלי דאבל-טים ) תוך החלפת השומרים עליו ( איגי, קליי , KD כולם מתאימים למשימה הזאת היטב ) , ומתחת לסל יחכו לקפלה הקנגורו/לוני-טון (ואולי גם ג'ורדן בל יקבל דקות ) .

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
23/04/2019 10:32:23

הוואן טריק פוני הייתה מרחק פציעה של כריס פול מלבעוט בקבוצת הכוכבים הכי גדולה בהיסטוריה בתחת, ובכל מקרה נתנה את הסדרה הכי צמודה מולם בפער מהאחרות, אבל תמשיך לספר סיפורים. זה בסדר להיות אוהד של הקבוצה שלך, אבל פשוט תרשום את זה. אל תספר שאתה הכי מפחד מבוסטון אם זו הקבוצה שאתה הכי רוצה לקבל.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/04/2019 10:41:24

תמשיך בסיפורי המעשיות שאתה מספר לעצמך ואיש לא מקשיב. 2:1 ללוחמים בסדרה אחרי 2 נצחונות משכנעים , אחד ביוסטון , ואז נפצע איגי ולא חזר . זוכר את זה ? איגי – שומר-עילית , FMVP וחבר כבוד בחמישית האמפטון'ס .
ילד – לך תלמד כדורסל , ואל תספר לי את מי אני רוצה לקבל ואת מי לא .

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
23/04/2019 11:37:05

זוכר חתיכת בכיין (הרווחתי טוב באותה שנה בפלייאוף אז קל לי לזכור). קבוצה עם קארי, קליי ודוראנט ואתה מילל על חיסרון של איגי. תמשיך לקרוא להארדן שיקוצון ולהרגיש בוגר.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/04/2019 12:30:59

חח איגי פיסח בן 50 עם 3 מהלכים בפלייאוף ומספרים שהוא גאון אתה משווה לכריס פול? מס 2 של יוסטון ואת סקוט פוסטר שנתן לכם 10 נק שהימר נגד הארדן?
הארדן כמעט ניגב אתכם עונה שעברה. טריק אחד אבל שאיש בליגה לא מצליח לעצור, בלי דוראנט הארדן היה מנגב איתכם את הפרקט

הייט אשברי
הייט אשברי
23/04/2019 13:39:18
הגב ל  ראס א שטן

שמעון – מקשקשן מעליך אני לא מצפה לכלום . אבל לך לא מתאים לכתוב כאלה שטויות . אני לא צריך להשוות לכריס פול , כי עם שניהם בהרכבים ג"ס היתה ב- 2 : 1 מבטיח אחרי ששברה ליוסטון את הביתיות במשחק הפתיחה. איגי הוא שומר עילית שהוציא את המיץ ללברון מספר פעמים בגמרים , וגם עשה עבודה מצויינת על אבו-זקן בסדרה המדוברת עד שנפצע .
אם הוא לא היה נפצע האובססיביים לא היו מגיעים למשחק שישי .
לגבי סיפורי הניגובים , את השיקוצון אפשר לעצור יופי . והוא נעצר ע"י הלוחמים והפסיד 2 סדרות פלייאוף עוד לפני שדוראנט הגיע .

ראס א שטן
ראס א שטן
23/04/2019 13:53:17
הגב ל  ראס א שטן

הייט הארדן הכוונה של השנתיים האחרונות לא לפני, הוא לא היה כזה טוב לפני.
איגי זה נכון מה שאתה אומר לשנת 2015 ולא לשנה שעברה. אז מה גם הספרס הובילו 2-1 ושברו ביתיות לדנבר? מה זה אומר על המשך הסידרה? הייתם צריכים פציעה של פול+סקוט פוסטר בשביל לנצח עם 3 כוכבי על את הארדן

הייט אשברי
הייט אשברי
23/04/2019 14:17:39
הגב ל  ראס א שטן

אתה שוב מתעלם . הובילו 2 : 1 עם איגי בהרכב, כשהוא ממרר לשיקוצון את החיים . ברגע שהוא נפצע ונעדר, המומנטום השתנה, וישר במשחק הראשון שהוא נעדר הרוקטס גנבו בחזרה את הביתיות והישוו ל-2:2 . מה לא מובן ?
לגבי השיקוצון, הוא בדיוק אותו שחקן – רק עם רישיון של ד'אנטוני להשתולל עם הכדור בלי להרפות , על חשבון המשחק הקבוצתי. האחוזים שלו לא מרשימים – הוא פשוט זורק ללא הפסק , אז ברור שהנקודות מצטברות .

ברוך הנביא
ברוך הנביא
23/04/2019 18:05:26
הגב ל  ראס א שטן

מתי איגי הוציא את המיץ ללברון? לעולם לא הצלחתם לעצור או להאט את לברון הגנתית , מה שניצחתם זה התקפית בזכות דוראנט (שהיה טוב מלברון), אבל לברון היה מדהים בעצמו .

Yaniv Knoll
23/04/2019 12:33:24

הso called אובססיביים עשו שחמט רציני על קבוצתך האהובה בגמר המערב לפני שנה שרק פציעה של הכוכב השני שלהם מנעה מהם לעבור את הקבוצה מלאת הכישרון הרב בהיסטוריה, קצת ענווה לא תזיק לך.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
23/04/2019 14:19:34
הגב ל  Yaniv Knoll

קשקשן – לך תלמד כדורסל (אפילו שהרוב חושבים כמוך). אה רגע, שכחתי, שיקוצון, שיקוצון, שיקוצון

שלמה
שלמה
23/04/2019 14:58:31

אדון אשברו תפסיק לקרוא לאחרים קשקשנים או שיקצנים.
אתה השיקוצון הכי גדול שלא שם לב לכל השטויות שהוא רושם.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 9:19:32

והסאנס מפטרים את קוקושקוב…איזה מועדון נפלא יש לנו. אנחנו נותנים פייט לדיספונקציונליות של הניקס.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-ת-!
23/04/2019 9:28:08

קודם כל –
אין וויכוח. דפוקים.
.
עכשיו ממבט של אוהד שסובל מעודף לא הגיוני של ווישפול ת'ינקינג,
השאלה היא "האם זו החלטה של ג'ונס?"
אם אכן אין כאן המשך בחישה של סרבר, אז אולי יש היגיון פנימי מאחורי ההחלטה.
ג'ונס שקיבל לאחרונה את המשוכות במשרה מלאה, "מנקה את הלוח" מההחלטות של קודמו לתפקיד, ומנסה לבנות צוות מקצועי שמתאים להשקפת העולם הכדורסלנית שלו.
למיטב הבנתי הסאנס מנסים להביא את מונטי וויליאמס, מאמן שיש לו עבר הן עם ג'ונס, והן עם באוור.

trusttheprocess
trusttheprocess
23/04/2019 9:33:39

פרט לזה שבאופן אישי הוא אהוב על הרבה מאד שחקנים בליגה בגלל האישיות שלו ויש לורגישות רבה עליהו בליגה בגלל הטרגדיה שעברה עליו אין לו שום דבר בכדורסל שנותן לך לחשוב שהוא מאמן טוב , הוא סגנון בילי דונובן , ניתן לחברה לשחק ומה שיהיה יהיה

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 9:44:49
הגב ל  trusttheprocess

כן, גם אני לא מבין את הייפ.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/04/2019 12:32:20
הגב ל  trusttheprocess

תודה שחיזקת את התחושות שלי לגביו. אלווין גנטרי 2

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 9:46:18

אין כזה דבר – סארבר לא בוחש

דה שוט
דה שוט
23/04/2019 9:35:02

19 נצחונות ומקום אחרון עם כל כך הרבה כישרון – לדעתי החלטה טובה. לפעמים צריך סבלנות ולפעמים צריך אומץ והחלטיות. תקוו שכאן זה המקרה השני (אתם טובים בלקוות לא?)

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 9:45:27
הגב ל  דה שוט

סבלנות? מאמן שלישי שמפוטר בארבע השנים האחרונות. זו לא הדרך.

דה שוט
דה שוט
23/04/2019 9:52:13

זאת גם דרך, בקבוצה של צעירים צריך מאמן טוב, עדיין יש זמן כשבוקר עוד קצת מקשיב, עוד שנתיים שלוש כבר יהיה ברמת כוכבות כזו שיהיה הרבה יותר קשה להגיד לו מה לעשות. צריך מאמן ותיק ומוכח, רצוי אמריקאי, קוקושקוב היה הימור מוזר

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 9:54:04
הגב ל  דה שוט

מה מוזר? עוזר מאמן מוערך במשך שנים. רק בגלל שלא נולד בארה"ב?

דה שוט
דה שוט
23/04/2019 10:02:06
הגב ל  דה שוט

צודק, לא קשור להיותו סרבי, אבל היה עוזר כל השנים – היית לוקח את מאסינה עכשיו? זה גם יהיה ניסוי, לזה התכוונתי

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 10:03:40
הגב ל  דה שוט

אז גם הווריורס עשו ניסוי מוזר כשלקחו את סטיב קר?
הספרס כשמינו את פופוביץ'?
לייקרס עם ריילי?
בולס עם פיל ג'קסון?
להמשיך?

דה שוט
דה שוט
23/04/2019 10:12:12
הגב ל  דה שוט

קר היה שחקן ופרשן והבריק בעונתו הראשונה, ולא בקבוצת צעירים, על תחילת דרכם של האחרים אינני יכול להגיב ברצינות, לא מספיק בריא, צריך לבדוק לאיזה סוג קבוצות נכנסו. בניית קבוצה צעירה מצריכה לדעתי מאמן מוכח. יכול בהחלט להיות שאתה צודק, לא שולל, מאמין שעם מאמן טוב הסאנס יפרצו סוף סוף (סוף), כישרון יש והמון

דה שוט
דה שוט
23/04/2019 10:13:12
הגב ל  דה שוט

לא מספיק בקיא! בינתיים בריא 😂

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 10:14:12
הגב ל  דה שוט

הווריורס היו אחת הקבוצות הצעירות בליגה ואיך זה שהוא היה פרשן ושחקן קשור למשהו?
אתה רוצה יותר חדש – מה לגבי סטיבנס בסלטיקס? זה לא ניסוי? כל מאמן חדש שלא היה על הקרוסלה צריך לקבל את ההזדמנות מתישהו.

דה שוט
דה שוט
23/04/2019 9:58:07

בכלל, כל הזמן מדברים על ליגה של שחקנים ושהמאמנים לא חשובים, אבל הטובים איכשהו כמעט תמיד צפים למעלה: קר, ד'אנטוני, סטיבנס (כן כן), בודנהולצר, פופ (במסגרת המגבלות), מאלון. חריגים היו המאמנים של לברון (סורי, לא קונה את האגדות על ספולסטרה, לא עשה הרבה בלי לברון). יש בפיניקס המון כישרון – ויבוא עוד בקרוב – תביאו מאמן אמיתי ולא ניסויים מוזרים. יש גבול ל-ווישפול, צריך לעזור למזל.

אסף
אסף
23/04/2019 10:01:40
הגב ל  דה שוט

מסינה אולי???

דה שוט
דה שוט
23/04/2019 10:03:17
הגב ל  דה שוט

ממש לא! בדיוק כתבתי על זה למעלה. עם צעירים לא טוב לעשות ניסויים, ראה מקרה הלייקרס (וולטון נכשל שם, לדעתי)

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
23/04/2019 9:35:41

תודה גיא.
אני חושב ש4-1 או 4-2 מייצגים הרבה יותר את מאזן הכוחות בסדרה הזו מאשר סוויפ.

אסף
אסף
23/04/2019 13:37:15

דה שוט מסינה עובד מספר שנים תחת אחד המאמנים הכי גדולים בהיסטוריה של הליגה ובניגוד לקוקושוב גם יש לו נסיון עשיר כמאמן ראשי באירופה,
נכון שלא עבד כמאמן ראשי עדיין בליגה אבל הוא רחוק מלהיות ניסוי בעיניי

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 9:54:18

מסתבר שקאפלה שיחק חולה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/04/2019 9:56:43

תודה רבה גיא, אחלה סיקור.
.
סחטיין ליוטה על הניצחון, לא חושב שזה יספיק אבל עדיין יפה. מעניין איך יוסטון יגיבו להגנה נוסח יוטה במשחק הבא, והאם קר ילמד מזה לסדרה הבאה.
.
לא מכיר את קוקושקוב, אבל קשה לשפוט מאמן שקיבל משימת טנקינג. במה בדיוק הוא נכשל? שלא הצליח להגיע ל-15 נצחונות? שלא הגיע ל-25? לא יודע על סמך מה מקבלים החלטה כזו, לכאן או לכאן.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 9:57:21

המשימה שלו לא הייתה טנקינג…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/04/2019 10:49:59

אם כך הם היו צריכים לפטר אותו אחרי 15 מחזורים, ולא אחרי 82. מדוע לא עשו זאת? מדוע שיחררו את צ'נדלר? כי עשו עונת טנקינג.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 10:53:26

לפטר מאמן אחרי 15 משחקים זה בערך הדבר הכי מטופש לעשות – תגובה מהבטן שבטח לא תוביל לתוצאות. זה לא שצ'אנדלר היה כזה פקטור משמעותי. איך שהעונה התקדמה היא הפכה לעונת טנקינג אבל בתחילתה היו בהחלט ציפיות לשיפור בסאנס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/04/2019 11:02:22

סבבה, אז לא אחרי 15, אחרי 30, 41, 52 וכו'. מרגע שהגעת להבנה שלא תהיה התקדמות למה לחכות? כדי להרוויח בחירה גבוהה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 11:05:26

שכרת מאמן, דברים לא עובדים כמו שצריך אז ישר לפטר? איך אתה יודע שלא תהיה התקדמות? לפעמים צריך לתת לדברים זמן בטח כשמדובר באחת הקבוצות הצעירות בליגה. התגובות האלה של לפטר אחרי חצי עונה/עונה זו הדרך הבטוחה ללכת לאיבוד – ראה מה שקורה בארגון שלנו ב-שנים האחרונות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/04/2019 13:34:55

אני מסכים שצריך לתת זמן, ושלא כדאי לפטר מהר.
.
ההערה שלי הייתה על איך בעצם מודדים מאמן אחרי שנה כמו השנה של פיניקס. האם צריך לפטר את קוקושקוב ואת פיזדייל לא? קשה לומר, ועוד יותר קשה לומר כשהקבוצה עושה טנקינג, זה מקשה עוד יותר על שיפוט הוגן.

אהרון שדה
אהרון שדה
23/04/2019 10:17:11

שורה תחתונה של הערב .
עדיין כל הביתיות מובילות או לפחות עם יתרון ביתיות .
ועדיין המאזן הכולל 17-15 לקבוצות החוץ.

נתן גולד
נתן גולד
23/04/2019 11:00:56

אהבתי מאוד את התגובה של מיטשל בסוף המשחק. במקום לטפוח לעצמו על השכם אחרי סדרה מאוד קשה מבחינתו, הוא בחר לציין את קראודר בתור האיש שלהם במשחק הזה. זה מראה המון בגרות, צניעות ומנהיגות. אני חייב לציין שזה לא מפתיע, מיטשל הראה את התכונות האלה עוד בעונת הרוקי שלו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2019 11:17:56
הגב ל  נתן גולד

קראודר ואפילו יותר פייבורס ניצחו להם את המשחק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/04/2019 11:18:31

תודה על הסיקור

ילדיסקו
ילדיסקו
23/04/2019 11:34:05

ו גם רוביו נתן משחק מצויין.
אומנם כמה החטאות מעצבנות בסוף כשהוא חופשי ומאושר לשלשל אותם, אבל בחצי הראשון הוא ןקראודר החזיקו ליוטה.
ברבע השלישי זה היה פייבורס ואוניל,
וברביעי דונובן לקח פיקוד ב 15-1 תוך שלוש דקות מפתיחת הרבע.
אינגלה וגובר לא הגיעו הערב.

אני מאוד אוהב את הדרך בה סניידר החליט שהארדן ינצח, הוא יעבוד ויצטרך לאלתר. זה המסר. העמידה והשמירה מאחור/שמאל משבשת לו את הקצב כבר שני משחקים.
הוא אומנם מסיים עם סטטיסטיקה מפוארת ובמשחק הקודם עם נצחון..אבל סטיב קאר בטוח אוהב את זה, לגמרי עקב אכילס של יוסטון כל עוד אף אחד לא נותן כלום מהספסל.

no funny shtuff
no funny shtuff
23/04/2019 12:42:19

אז מה היה לנו הלילה-
סוויפ והכנה לג'נטלמנ'ס סוויפ.
לגיטימי.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/04/2019 12:43:56

קוקושוב לא נראה סלובני בכלל, נראה ישראלי או מישהו מהמזרח התיכון. הוא השתזף בארהב או שהיה תמיד ככה?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 12:54:44
הגב ל  ראס א שטן

קודם כל הוא סרבי אבל אני מניח שזה מגיע מהמוצא של אחד ההורים.

רועי ויינברג
23/04/2019 13:19:40

תודה גיא. חבל שיוטה לא עשו את ההתאמות האלה בתחילת הסדרה – פייבורס מצ'-אפ טוב מגובר לקפלה, רויס אוניל הארדן סטופר לא רע שעשה לו חיים קשים היום. לדעתי יגמר ביוסטון, למרות שאני מקווה ל-3:3 ולמשחק שביעי מפתיע.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2019 13:46:30

נראה לי שזה יותר קשור להתאמות שהמערכת החיסונית של קאפלה מתקשה לעשות .

שייקה
שייקה
23/04/2019 13:45:21

הספסל של יוסטון לא הגיע למשחק במיוחד גרין והאוס שהיו חושך מצריים. וגם קפלה רק עשה נזק היום מאשר להועיל העיקר הוא חושב שהוא אולסטאר…

ראס א שטן
ראס א שטן
23/04/2019 13:54:17
הגב ל  שייקה

כל הסנטרים האלו כמו קאפלה, גובר, אדמס קצת הוזים שהם אולסטארים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
23/04/2019 14:24:41
הגב ל  ראס א שטן

קפלה עלה ממש חולה ממה שהבנתי, אבל בכל מקרה אי אפשר להשוות בין החוזה של גובר ואדאמס לשלו. קפלה חתם על חוזה שטוביאס האריס היה מוצא כמעליב.

ראס א שטן
ראס א שטן
23/04/2019 14:49:53

קאפלה חתם על מה שהוא שווה ועוד עשו לו טובה.

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2019 16:35:12

אני מסמפט מאד את וטה, ולדעתי אחד מכוכבי המשחק שלא מרבים לציין היה ריקי רוביו. מצויין. רק שיימנע מזריקות ארוכות.
תודה גיא על סקירה מצויינת

בריאן סקלבריני הG.O.A.T
בריאן סקלבריני הG.O.A.T
23/04/2019 16:55:40

כאוהד שיקגו אני מקווה שבשנה הבאה יהיו בפלייאוף, חסר לי לקרוא סיקורים עליהם הפלייאוף, נקווה שהטנקינג ישתלם, דרך אגב עוד מישהו אוהד פה שיקגו או שאני פרש בודד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/04/2019 19:06:48

מילווקי קלעו באותן דקות 45 נק' שזה הפער בין 78 ל-123.