סיקור משחקי יום ב' של פלייאוף ב-NBA / גיא רוזן

 

דטרויט פיסטונס (0 – 4) 104 – מילוקי באקס (4 – 0) 127

3 דברים בלטו הלילה במשחק האחרון בסדרה בין מילווקי לדטרויט:
הראשון הוא היכולת של מילווקי להעלות הילוך בהגנה, ולחנוק יריבות כאשר הם הפוכים משחק צמוד לתבוסה תוך דקות.
השני זו דטרויט. הם ממש רצו לנצח הלילה. הם הגיעו מוכנים למשחק, ובמשך מחצית אחת היו יריב שווה לבאקס כאשר הם מניעים היטב את הכדור, קולעים את ההזדמנויות שהבאקס נתנו להם מהשלוש –
למחצית הם ירדו ביתרון בן 6 נקודות.
מי שהוביל את הקבוצה, זה גריפין, שבמשחקו השני אחרי שחזר מפציעה הוא קלע 22 נק', ומסר 6 אס', כאשר יכולת ניהול המשחק שלו היא מרכיב קריטי בהתקפת דטרויט של אותה מחצית ראשונה.
גריפין שיחק רק 28 דקות בגלל בעיית עבירות, כאשר הוא מסיים את המשחק עם 6 עבירות. אחד הרגעים היפים במשחק היה אחרי שיצא מהמשחק בעבירה שישית. הקהל עמד על רגליו, והריע לו בקריאות "MVP, MVP!"
השלישי הוא אותו הילוך נוסף שיש למילווקי –
4 דקות לסיומו של הרבע השלישי, דטרויט מובילים בהפרש בן 4 נק' (82 – 78) ונראה שצפוי לנו משחק שיהיה צמוד עד לסיומו.
12 דקות אחר כך, משך זמן של רבע, כאשר על שעון המשחק נותרו 3:57 דקות לסיום,
התוצאה על לוח התוצאות הראתה 92 נקודות לדטרויט, 123 נקודות לבאקס.
ב-12 דקות משחק הבאקס החזיקו את הפיסטונס על 10 נקודות בלבד, כאשר הם מצידם קולעים באותו פרק זמן 35 נקודות משלהם.
יאניס סיים את המשחק עם 41 נק', 9 ריב', ו-4 גגות.
לצדו בלטו מידלטון עם 18 נקודות, ובלדסאו עם 16 נק' ו-5 אס'.
בשורות הפיסטונס, חוץ מגריפין, בלט גם רג'י ג'קסון שסיים את הלילה עם 26 נקודות ו-7 אסיסטים.

 

 

יוטה ג'אז (1 – 3) 107 – יוסטון רוקטס (3 – 1) 91

סיפור המשחק הוא דונובן מיצ'ל.
את הרבע האחרון יוטה פתחו בפיגור בן 3 נקודות, כאשר התחושה היא שהפסד נוסף בדרך. יוטה שלטו במשחק במהלך המחצית הראשונה, אבל להפסקה ירדו עם יתרון זניח בן 6 נקודות. לא לקח ליוסטון הרבה זמן למחוק את ההפרש, ולעלות ליתרון בעצמם, וכך הגענו לאותו רבע אחרון.
13 נקודות מצידו של מיצ'ל ב-4 הדקות הראשונות של הרבע ה-4, העניקו ליוטה יתרון 91 – 80,
ובלילה כזה בו התקפת יוסטון קרטעה, הרבה סיכוי למחוק את אותו הפרש, לא היה להם.
מיצ'ל סיים את הרבע עם עוד 6 נקודות (19 ברבע הרביעי, 31 במשחק כולו), ועזר ליוטה לשמור על היתרון עד לסיומו של המשחק.
לצדו בלטו במשחק, ובאותה ריצה ברבע האחרון, פייבורס (12 נק', 11 ריב' מתוכם 6 בהתקפה) ואוניל (11 נק', 11 ריב') שמשחקם האגרסיבי (בצורה חיובית) תרם המון לניצחון של יוטה בקרב על הפוזשנים (16 – 9 ליוטה בריב' ההתקפה).
קראודר היה הקלע הבולט של יוטה במחצית הראשונה, כאשר הוא מסיים משחק מצויין עם 23 נקודות ב-73% אפקטיבי.
את יוסטון הובילו החשודים המיידים:
הארדן (30 נקודות ב-58% אפקטיבי, 4 אסיסטים אבל גם 8 איבודים), וכריס פול (23 נקודות, 8 ריב', 7 אס', 5 חטיפות).
נוכח נפקד היה קפלה, שסיים משחק איום עם 4 נקודות בלבד. 1 מ-6 מהשדה, 2 מ-6 מהעונשין.
חצי מאיבודי הכדור של הארדן הגיעו אחרי שקפלה לא הצליח לתפוס מסירות לצבע (תוך ניסיון לנצל את הדאבל טים/עזרה בהגנה ששלחו יוטה).
נקודה אחרונה –
יש איזה מיתוס שצריך לשבור.
שאלת זריקות העונשין.
זה היה משחק פיזי מצד 2 הקבוצות, והיה כמעט שוויון במספר הביקורים בקו העונשין –
26 פעמים יוטה. 24 יוסטון.
בכל אחד מ-4 משחקי הסדרה, יוטה סיימו את המשחק עם יותר ניסיונות קליעה מהעונשין.
(אין באמירה הנ"ל ביקורת כלפי השופטים. השיפוט הלילה היה בסדר גמור. טעויות שיפוט היו, יש, ויהיו. אבל לא הייתה "הטיה" כלשהי. לא לטובת יוסטון. לא לטובת יוטה).

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. תודה גיא. הארדן שוב הראה שאי אפשר באמת לעצור אותו. ההגנה החדשה טיפה מאיטה אותו אבל הוא ימצא לזה פתרונות.

    ההבדל היום היה קראודר שקלע 23 נק, זה לא יקרה עוד הרבה לאחר שקלע 18 נק יחד בשלושת המשחקים הראשונים.

  2. אחלה סיקור, כדורסל נטו, תענוג.
    כואב הלב על גריפין, PF טופ חמש בשקט, קבור בתהום הנשייה, מה שבאלמר ו-ווסט עשו לו זה פשע נגד האנושות, אני מטיל קללה על הקליפרס, אוי (מקצועית) למי שיבוא לשם.

    1. כנראה שבאלמר ו-ווסט ראו את הנולד… והעדיפו שמישהו אחר ישלם לו כסף גדול ולבנות קבוצה יותר טובה ומאוזנת. בדיוק כמו שאיינג' לקח החלטה לשדרג את עמדת ה-PG מתומאס לארווינג (למרות כל מה שאייזיאה עשה עבור בוסטון).
      ה-NBA הוא עסק אכזרי וצריך לקבל בו החלטות לא פשוטות ואף קרות. כנראה שגריפין יתנחם בחוזה המיליונים שלו בעיר המכוניות.

    2. ההיפך. עשו לו טובה. לדעתי הוא בכושר הכי טוב שלו, ובמזרח הוא גם אולסטאר קבוע. היה צריך לנשק לו את הרגליים במקום להתעלם מהלחיצת יד.

  3. תודה על הסיקור המעולה!
    בעצם קיבלנו הלילה 2 משחקים צמודים יחסית, אבל בלאו-אאוטים במחצית השנייה הביאו לניצחונות בהפרשים גדולים.
    כפי שציינת, אצל מילווקי הבלואו-אאוט התחיל כבר ברבע השלישי, ויוטה חיכו לו ממש עם תחילת הרבע הרביעי (סיימו אותו בתוצאה פאקינג 31-12! מה זה 12 נק׳ ברבע ליוסטון?? מקווה שלא יחזור על עצמו).
    סך הכל קווין סניידר עשה לדאנטוני שח-מט עצום ב-2 משחקי הבית ביוטה, רק שלצערו במשחק 3 הוא לא הצליח לתרגם את הטקטיקה המעולה לכדיי ניצחון.
    דאנטוני ובזלדק יצטרכו לעשות התאמות מסוימות למשחק 5, למה משהו במשחק לא מתקתק כפי שהיה בתחילת הסדרה, הן בהתקפה והן בהגנה.

  4. תובנות מהלילה ובכלל מהפלייאוף עד כה :
    מזרח :
    אי שוויון ברור בין 4 הראשונות לבאות אחריהן . שתיים מהסדרות גם נגמרו בסוויפ , כשאף סדרה במערב לא תסתיים כך .
    בכלל, המזרח די צפוי , ולדעתי גם ההמשך שלו. אני לא רואה את פילי עוברים את טורונטו , שהיא מאוזנת יותר.
    הסלטיקס מול הצבאים הוא מאבק פתוח לחלוטין , ואני לגמרי לא בטוח שהצבאים עוברים . הסלטיקס עם מסורת ונחישות, והם עלוקות לכל קבוצה. בהנחה הסבירה שהדאבס ישחו בגמר השנה , אני מעדיף כיריבה את הצבאים , אח"כ את הטורפים , וממש לא רוצה לקבל את הקלטיים .
    מערב :
    גם כאן , כמו בסרט – במערב אין (כמעט ) כל חדש . החדש היחידי הוא העליה הצפויה , ובקלות יחסית , של קבוצת הריפ-סיטי לחצי הגמר על חשבון OKC המאכזבת . ס"א מול המייל-היי-סיטי שקול מאוד , למרות שאני חושב שהנאגטס יעברו בסוף . יש גבול לניסים שיכול פופ לחולל עם קבוצה ברמת כישרון של יורוליג-מינוס.
    ועכשיו למורמונים מול האובססיביים . כבר שנתיים אני טוען שהחבורה של מורי וד'אנטוני הם ONE TRICK PONY . קבוצה מאוד חד מימדית , שהפטנט שלה פשוט – לזרוק שלשות , כששחקן אחד , השיקוצון , מחזיק בכדור רוב זמן ההתקפה והולך לאחת מ-4 אופציות . הראשונה – זורק מעבר לקשת . השניה – חודר על המגן שלו ומנסה לסיים לבד. השלישית – חודר ומוציא החוצה לשלשה של אחד האחרים . הרביעית – חודר ומרים לשוויצרי לדאנק.
    הבעיה העיקרית של האובססיביים – הם כל כך התרגלו לשלשות ( 52% מהזריקות שלהם העונה הן מעבר לקשת ) , שהם פשוט שכחו איך קולעים מהמידריינג' . היחיד שעוד קולע משם הוא CP3 . זה מה שיצא מהאנליטיקס של מורי הגאון . ומה קרה היום ? למורמונים יש הגנה קשוחה , שמקשה מאוד על קליעה מבפנים . היא חיסלה היום את השוויצרי . וברגע שהזריקות לשלוש לא נכנסות , האובססיביים פשוט אובדי עצות בצבע . מספיק לראות את ההפרש בנקודות מהצבע במשחק היום בין השתיים .
    אני מקווה שסטיב קר ומייק בראון ילמדו היטב את המשחק היום בעיר אגם המלח . לדאבס , בניגוד למורמונים , יש לא רק הגנה מצויינת אלא גם התקפה לא רעה כלל . צריך רק להתיש את השיקוצון ( בלי דאבל-טים ) תוך החלפת השומרים עליו ( איגי, קליי , KD כולם מתאימים למשימה הזאת היטב ) , ומתחת לסל יחכו לקפלה הקנגורו/לוני-טון (ואולי גם ג'ורדן בל יקבל דקות ) .

    1. הוואן טריק פוני הייתה מרחק פציעה של כריס פול מלבעוט בקבוצת הכוכבים הכי גדולה בהיסטוריה בתחת, ובכל מקרה נתנה את הסדרה הכי צמודה מולם בפער מהאחרות, אבל תמשיך לספר סיפורים. זה בסדר להיות אוהד של הקבוצה שלך, אבל פשוט תרשום את זה. אל תספר שאתה הכי מפחד מבוסטון אם זו הקבוצה שאתה הכי רוצה לקבל.

      1. תמשיך בסיפורי המעשיות שאתה מספר לעצמך ואיש לא מקשיב. 2:1 ללוחמים בסדרה אחרי 2 נצחונות משכנעים , אחד ביוסטון , ואז נפצע איגי ולא חזר . זוכר את זה ? איגי – שומר-עילית , FMVP וחבר כבוד בחמישית האמפטון'ס .
        ילד – לך תלמד כדורסל , ואל תספר לי את מי אני רוצה לקבל ואת מי לא .

        1. זוכר חתיכת בכיין (הרווחתי טוב באותה שנה בפלייאוף אז קל לי לזכור). קבוצה עם קארי, קליי ודוראנט ואתה מילל על חיסרון של איגי. תמשיך לקרוא להארדן שיקוצון ולהרגיש בוגר.

        2. חח איגי פיסח בן 50 עם 3 מהלכים בפלייאוף ומספרים שהוא גאון אתה משווה לכריס פול? מס 2 של יוסטון ואת סקוט פוסטר שנתן לכם 10 נק שהימר נגד הארדן?
          הארדן כמעט ניגב אתכם עונה שעברה. טריק אחד אבל שאיש בליגה לא מצליח לעצור, בלי דוראנט הארדן היה מנגב איתכם את הפרקט

          1. שמעון – מקשקשן מעליך אני לא מצפה לכלום . אבל לך לא מתאים לכתוב כאלה שטויות . אני לא צריך להשוות לכריס פול , כי עם שניהם בהרכבים ג"ס היתה ב- 2 : 1 מבטיח אחרי ששברה ליוסטון את הביתיות במשחק הפתיחה. איגי הוא שומר עילית שהוציא את המיץ ללברון מספר פעמים בגמרים , וגם עשה עבודה מצויינת על אבו-זקן בסדרה המדוברת עד שנפצע .
            אם הוא לא היה נפצע האובססיביים לא היו מגיעים למשחק שישי .
            לגבי סיפורי הניגובים , את השיקוצון אפשר לעצור יופי . והוא נעצר ע"י הלוחמים והפסיד 2 סדרות פלייאוף עוד לפני שדוראנט הגיע .

          2. הייט הארדן הכוונה של השנתיים האחרונות לא לפני, הוא לא היה כזה טוב לפני.
            איגי זה נכון מה שאתה אומר לשנת 2015 ולא לשנה שעברה. אז מה גם הספרס הובילו 2-1 ושברו ביתיות לדנבר? מה זה אומר על המשך הסידרה? הייתם צריכים פציעה של פול+סקוט פוסטר בשביל לנצח עם 3 כוכבי על את הארדן

          3. אתה שוב מתעלם . הובילו 2 : 1 עם איגי בהרכב, כשהוא ממרר לשיקוצון את החיים . ברגע שהוא נפצע ונעדר, המומנטום השתנה, וישר במשחק הראשון שהוא נעדר הרוקטס גנבו בחזרה את הביתיות והישוו ל-2:2 . מה לא מובן ?
            לגבי השיקוצון, הוא בדיוק אותו שחקן – רק עם רישיון של ד'אנטוני להשתולל עם הכדור בלי להרפות , על חשבון המשחק הקבוצתי. האחוזים שלו לא מרשימים – הוא פשוט זורק ללא הפסק , אז ברור שהנקודות מצטברות .

          4. מתי איגי הוציא את המיץ ללברון? לעולם לא הצלחתם לעצור או להאט את לברון הגנתית , מה שניצחתם זה התקפית בזכות דוראנט (שהיה טוב מלברון), אבל לברון היה מדהים בעצמו .

    2. הso called אובססיביים עשו שחמט רציני על קבוצתך האהובה בגמר המערב לפני שנה שרק פציעה של הכוכב השני שלהם מנעה מהם לעבור את הקבוצה מלאת הכישרון הרב בהיסטוריה, קצת ענווה לא תזיק לך.

        1. אדון אשברו תפסיק לקרוא לאחרים קשקשנים או שיקצנים.
          אתה השיקוצון הכי גדול שלא שם לב לכל השטויות שהוא רושם.

  5. והסאנס מפטרים את קוקושקוב…איזה מועדון נפלא יש לנו. אנחנו נותנים פייט לדיספונקציונליות של הניקס.

    1. קודם כל –
      אין וויכוח. דפוקים.
      .
      עכשיו ממבט של אוהד שסובל מעודף לא הגיוני של ווישפול ת'ינקינג,
      השאלה היא "האם זו החלטה של ג'ונס?"
      אם אכן אין כאן המשך בחישה של סרבר, אז אולי יש היגיון פנימי מאחורי ההחלטה.
      ג'ונס שקיבל לאחרונה את המשוכות במשרה מלאה, "מנקה את הלוח" מההחלטות של קודמו לתפקיד, ומנסה לבנות צוות מקצועי שמתאים להשקפת העולם הכדורסלנית שלו.
      למיטב הבנתי הסאנס מנסים להביא את מונטי וויליאמס, מאמן שיש לו עבר הן עם ג'ונס, והן עם באוור.

      1. פרט לזה שבאופן אישי הוא אהוב על הרבה מאד שחקנים בליגה בגלל האישיות שלו ויש לורגישות רבה עליהו בליגה בגלל הטרגדיה שעברה עליו אין לו שום דבר בכדורסל שנותן לך לחשוב שהוא מאמן טוב , הוא סגנון בילי דונובן , ניתן לחברה לשחק ומה שיהיה יהיה

    2. 19 נצחונות ומקום אחרון עם כל כך הרבה כישרון – לדעתי החלטה טובה. לפעמים צריך סבלנות ולפעמים צריך אומץ והחלטיות. תקוו שכאן זה המקרה השני (אתם טובים בלקוות לא?)

        1. זאת גם דרך, בקבוצה של צעירים צריך מאמן טוב, עדיין יש זמן כשבוקר עוד קצת מקשיב, עוד שנתיים שלוש כבר יהיה ברמת כוכבות כזו שיהיה הרבה יותר קשה להגיד לו מה לעשות. צריך מאמן ותיק ומוכח, רצוי אמריקאי, קוקושקוב היה הימור מוזר

          1. צודק, לא קשור להיותו סרבי, אבל היה עוזר כל השנים – היית לוקח את מאסינה עכשיו? זה גם יהיה ניסוי, לזה התכוונתי

          2. אז גם הווריורס עשו ניסוי מוזר כשלקחו את סטיב קר?
            הספרס כשמינו את פופוביץ'?
            לייקרס עם ריילי?
            בולס עם פיל ג'קסון?
            להמשיך?

          3. קר היה שחקן ופרשן והבריק בעונתו הראשונה, ולא בקבוצת צעירים, על תחילת דרכם של האחרים אינני יכול להגיב ברצינות, לא מספיק בריא, צריך לבדוק לאיזה סוג קבוצות נכנסו. בניית קבוצה צעירה מצריכה לדעתי מאמן מוכח. יכול בהחלט להיות שאתה צודק, לא שולל, מאמין שעם מאמן טוב הסאנס יפרצו סוף סוף (סוף), כישרון יש והמון

          4. הווריורס היו אחת הקבוצות הצעירות בליגה ואיך זה שהוא היה פרשן ושחקן קשור למשהו?
            אתה רוצה יותר חדש – מה לגבי סטיבנס בסלטיקס? זה לא ניסוי? כל מאמן חדש שלא היה על הקרוסלה צריך לקבל את ההזדמנות מתישהו.

        2. בכלל, כל הזמן מדברים על ליגה של שחקנים ושהמאמנים לא חשובים, אבל הטובים איכשהו כמעט תמיד צפים למעלה: קר, ד'אנטוני, סטיבנס (כן כן), בודנהולצר, פופ (במסגרת המגבלות), מאלון. חריגים היו המאמנים של לברון (סורי, לא קונה את האגדות על ספולסטרה, לא עשה הרבה בלי לברון). יש בפיניקס המון כישרון – ויבוא עוד בקרוב – תביאו מאמן אמיתי ולא ניסויים מוזרים. יש גבול ל-ווישפול, צריך לעזור למזל.

          1. ממש לא! בדיוק כתבתי על זה למעלה. עם צעירים לא טוב לעשות ניסויים, ראה מקרה הלייקרס (וולטון נכשל שם, לדעתי)

    1. דה שוט מסינה עובד מספר שנים תחת אחד המאמנים הכי גדולים בהיסטוריה של הליגה ובניגוד לקוקושוב גם יש לו נסיון עשיר כמאמן ראשי באירופה,
      נכון שלא עבד כמאמן ראשי עדיין בליגה אבל הוא רחוק מלהיות ניסוי בעיניי

  6. תודה רבה גיא, אחלה סיקור.
    .
    סחטיין ליוטה על הניצחון, לא חושב שזה יספיק אבל עדיין יפה. מעניין איך יוסטון יגיבו להגנה נוסח יוטה במשחק הבא, והאם קר ילמד מזה לסדרה הבאה.
    .
    לא מכיר את קוקושקוב, אבל קשה לשפוט מאמן שקיבל משימת טנקינג. במה בדיוק הוא נכשל? שלא הצליח להגיע ל-15 נצחונות? שלא הגיע ל-25? לא יודע על סמך מה מקבלים החלטה כזו, לכאן או לכאן.

      1. אם כך הם היו צריכים לפטר אותו אחרי 15 מחזורים, ולא אחרי 82. מדוע לא עשו זאת? מדוע שיחררו את צ'נדלר? כי עשו עונת טנקינג.

        1. לפטר מאמן אחרי 15 משחקים זה בערך הדבר הכי מטופש לעשות – תגובה מהבטן שבטח לא תוביל לתוצאות. זה לא שצ'אנדלר היה כזה פקטור משמעותי. איך שהעונה התקדמה היא הפכה לעונת טנקינג אבל בתחילתה היו בהחלט ציפיות לשיפור בסאנס.

          1. סבבה, אז לא אחרי 15, אחרי 30, 41, 52 וכו'. מרגע שהגעת להבנה שלא תהיה התקדמות למה לחכות? כדי להרוויח בחירה גבוהה.

          2. שכרת מאמן, דברים לא עובדים כמו שצריך אז ישר לפטר? איך אתה יודע שלא תהיה התקדמות? לפעמים צריך לתת לדברים זמן בטח כשמדובר באחת הקבוצות הצעירות בליגה. התגובות האלה של לפטר אחרי חצי עונה/עונה זו הדרך הבטוחה ללכת לאיבוד – ראה מה שקורה בארגון שלנו ב-שנים האחרונות.

          3. אני מסכים שצריך לתת זמן, ושלא כדאי לפטר מהר.
            .
            ההערה שלי הייתה על איך בעצם מודדים מאמן אחרי שנה כמו השנה של פיניקס. האם צריך לפטר את קוקושקוב ואת פיזדייל לא? קשה לומר, ועוד יותר קשה לומר כשהקבוצה עושה טנקינג, זה מקשה עוד יותר על שיפוט הוגן.

  7. אהבתי מאוד את התגובה של מיטשל בסוף המשחק. במקום לטפוח לעצמו על השכם אחרי סדרה מאוד קשה מבחינתו, הוא בחר לציין את קראודר בתור האיש שלהם במשחק הזה. זה מראה המון בגרות, צניעות ומנהיגות. אני חייב לציין שזה לא מפתיע, מיטשל הראה את התכונות האלה עוד בעונת הרוקי שלו.

  8. ו גם רוביו נתן משחק מצויין.
    אומנם כמה החטאות מעצבנות בסוף כשהוא חופשי ומאושר לשלשל אותם, אבל בחצי הראשון הוא ןקראודר החזיקו ליוטה.
    ברבע השלישי זה היה פייבורס ואוניל,
    וברביעי דונובן לקח פיקוד ב 15-1 תוך שלוש דקות מפתיחת הרבע.
    אינגלה וגובר לא הגיעו הערב.

    אני מאוד אוהב את הדרך בה סניידר החליט שהארדן ינצח, הוא יעבוד ויצטרך לאלתר. זה המסר. העמידה והשמירה מאחור/שמאל משבשת לו את הקצב כבר שני משחקים.
    הוא אומנם מסיים עם סטטיסטיקה מפוארת ובמשחק הקודם עם נצחון..אבל סטיב קאר בטוח אוהב את זה, לגמרי עקב אכילס של יוסטון כל עוד אף אחד לא נותן כלום מהספסל.

  9. קוקושוב לא נראה סלובני בכלל, נראה ישראלי או מישהו מהמזרח התיכון. הוא השתזף בארהב או שהיה תמיד ככה?

  10. תודה גיא. חבל שיוטה לא עשו את ההתאמות האלה בתחילת הסדרה – פייבורס מצ'-אפ טוב מגובר לקפלה, רויס אוניל הארדן סטופר לא רע שעשה לו חיים קשים היום. לדעתי יגמר ביוסטון, למרות שאני מקווה ל-3:3 ולמשחק שביעי מפתיע.

  11. הספסל של יוסטון לא הגיע למשחק במיוחד גרין והאוס שהיו חושך מצריים. וגם קפלה רק עשה נזק היום מאשר להועיל העיקר הוא חושב שהוא אולסטאר…

      1. קפלה עלה ממש חולה ממה שהבנתי, אבל בכל מקרה אי אפשר להשוות בין החוזה של גובר ואדאמס לשלו. קפלה חתם על חוזה שטוביאס האריס היה מוצא כמעליב.

  12. אני מסמפט מאד את וטה, ולדעתי אחד מכוכבי המשחק שלא מרבים לציין היה ריקי רוביו. מצויין. רק שיימנע מזריקות ארוכות.
    תודה גיא על סקירה מצויינת

  13. כאוהד שיקגו אני מקווה שבשנה הבאה יהיו בפלייאוף, חסר לי לקרוא סיקורים עליהם הפלייאוף, נקווה שהטנקינג ישתלם, דרך אגב עוד מישהו אוהד פה שיקגו או שאני פרש בודד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט