חג אביב שמח לכל משפחת הופס, מאחל לכם חירות, אושר, בריאות והנאה ממשפחתכם, כי את כל היתר עולם הספורט כבר העניק לנו בשבועות האחרונים. פלייאוף ה-NBA נפתח עם כל מה שאפשר לבקש – מהפכים, הפתעות, התרסקויות של כוכבים גדולים ותצוגות הרואיות של אחרים, אבל בסופו של דבר כמו שכמעט תמיד קורה דומה שהדברים מתיישרים.
פילדלפיה חזרה לכיסא הנהג מול ברוקלין, וטורונטו צפויה לעשות זאת הלילה. גולדן סטייט לקחה את הביתיות בחזרה בקלילות מול הקליפרס, מה שמשאיר לנו, כמו שלמעשה מרבית הפרשנים צפו מראש, שתי סדרות תחרותיות ממש ושתיהן מגיעות אלינו מהמערב – סן אנטוניו שמרה על הביתיות אחרי משחק שלוש מול דנבר, ואוקלהומה תנסה לחזור לחיים מול פורטלנד במשחק המרכזי של הלילה.
אז בואו ניגש לאקשן!
אורלנדו מג'יק (1) – טורונטו רפטורס (1) 2:00:
אורלנדו עשתה את שלה לעונה זאת ויותר מכך.
עצם העלייה של המג'יק לפלייאוף היא הישג, וחשוב מכך יש לה בסיס צעיר ומוכשר שעם המהלכים הנכונים יכול להפוך אותם לקבוצה נחמדה מאוד בואכה כוח במזרח בהתבסס על הקו הקדמי של גורדון את ווצ'ביץ'.
הניצחון במשחק הראשון בטורונטו היה כבר סנסציה של ממש, אבל במשחק השני טורונטו הראתה את עליונותה המוחלטת ודרסה את המג'יק כצפוי. ההבדל העיקרי בין המשחקים? איבודי הכדור. טורונטו העלתה הילוך הגנתית במשחק מספר 2 וכפתה 17 איבודים על אורלנדו בעוד היא עצמה מאבדת 7 בלבד במשחק בו שלטה לחלוטין. קוואי לנארד השתולל עם 37 נקודות שלא השאירו סיכוי למג'יק. במשחק הראשון לעומת זאת כמות איבודי הכדור הייתה מאוזנת, מה שאפשר למג'יק לרוץ ולהישאר במשחק.
ההבדל ההגנתי בין שני המשחקים בא לידי ביטוי גם באחוזי הקליעה של המג'יק שירדו מ-48% ל-26% מחוץ לקשת במעבר בין שני המשחקים. ואחרי כל זה לשתי הקבוצות יש עדיין דיי הרבה אפסייד לעומת מה שהן הראו עד כה בסדרה.
באורלנדו, ניקולה ווצ'ביץ' עדיין לא מצא את הדרך לבוא לידי ביטוי כשהוא קולע רק 8 נקודות למשחק. בצד השני הרפטורס קלעו בשני המשחקים סביב ה-30% כאשר קייל לאורי קולע 20% מחוץ לקשת ב-5 זריקות בלבד בשני המשחקים.
אם כן נרשום לעצמנו – אם טורונטו משחקת הגנה סבירה ושומרת על הכדור לאורלנדו אין שום סיכוי כאן, בית או חוץ, הסדרה הזאת והתמשכותה תלויה לחלוטין בקנדים. אפילו אם ההתקפה של אורלנדו תמצא את עצמה בדומה למשחק הראשון, שיפור קל באחוזי הקליעה של טורונטו, תרחיש סביר לחלוטין לקבוצה בה משחקים לאונרד, לאורי ודני גרין לא ישאיר כל סיכוי למג'יק.
הימור: טורונטו ב-15.
אינדיאנה פייסרס (0) – בוסטון סלטיקס (2) 3:30 (ספורט 5):
עוד קבוצה שעשתה את שלה ויותר מכך העונה היא אינדיאנה פייסרס, אבל במקרה של הפייסרס לעולם לא נדע מה עוד הקבוצה הזאת יכלה לעשות. היא אומנם הצליחה להחזיק מעמד ולסיים במקום מכובד לאחר פציעתו של אולדיפו, אבל מה שנהיה ברור מאוד לקראת סוף העונה, וביתר שאת בשני המשחקים הראשונים מול הסלטיקס הוא שבהיעדרו של הגארד האקספולסיבי, לפייסרס פשוט אין התקפה לשחק ברמות האלה.
ההתקפה של הפייסרס הייתה מזעזעת בשני המשחקים על אף שבמשחק הראשון הם קלעו 74 ובשני 91. ההבדל העיקרי בין המשחקים היה בויאן בוגדנוביץ' שסומן לפני הסדרה כפוטנציאל ההתקפי המשמעותי ביותר של הפייסרס. אחרי משחק ראשון פאסיבי מאוד של 12 נקודות, היה ברור במשחק השני שבוגדנוביץ' מבין שאם ההתקפה לא תבוא ממנו היא לא תבוא בכלל והוא זרק 21 פעמים לעומת 11 במשחק הראשון בדרך ל-23 נקודות.
שני הניצחונות בשני המשחקים הראשונים עלולים לטשטש מעט אמת מטרידה לגבי בוסטון – היא ממשיכה לשחק כדורסל נורא. האופנסיב רייטינג שלהם מדורג במקום ה-12 בפלייאוף הזה (של אינדיאנה 16), וזה מול אחת הקבוצות החלשות בפלייאוף כולו. יחס אסיסטים איבודים במקום ה-14, EFG במקום ה-11 והסיבה לכך זועקת מהנתונים.
הסלטיקס הם הקבוצה השנייה בשיעור מהלכי הבידוד מתוך סך המהלכים שביצעה, והיא במקום הרביעי מהסוף בכמות הנקודות שהיא מוציאה מהמהלכים האלה, בעוד בהשוואה מהלכי הפיק אנד רול, בהם היא הקבוצה הרביעית הכי יעילה בליגה, משמשים אותה כשליש מהפעמים.
ואם נהיה עוד יותר ספציפיים אז נסתכל על קיירי ארווינג וטייטום, הממוקמים במקום ה-2 והשלישי באחוז המהלכים שבהם הלכו לבידודים. בעוד קיירי עושה זאת ביעילות סבירה (1.23 נקודות למהלך, מעט פחות מדניס שרודר ודונובן מיטשל, מעט יותר מדמיאן לילארד וספנסר דינווידי), טייטום לגמרי לא בכיוון עם 0.4 נקודות למהלך. עבור טייטום הנתונים האלה מסמנים זינוק של כ-10% באחוז המהלכים בהם הלך לבידוד וצניחה של 0.5 נקודות למשחק ביעילות שלהם.
כל זה מצביע על כך שבוסטון, אחרי עונה שלמה עדיין לא הצליחה למצוא את הדרך לנצל את הכישרון שלה, עם שלל השחקנים הצעירים שהוכיחו את עצמם בעונה שעברה, קיירי ארווינג כסופר דופר סטאר (37 נקודות במשחק 2 למי ששכח), וגורדון הייוורד כשחקן שמקבל שכר של מקסימום אבל מתפקד כשחקן משלים. היכולת שלה לעשות זאת תכריע את הסיכוי שהסיבוב השני של הפלייאוף יהיה תחרותי בצד הזה של הבראקט.
הימור: בוסטון ב-8.
אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0) – פורטלנד טרייל בלייזרס (2) 4:30:
המשחק המרכזי של הלילה מגיע אלינו בלי שום ספק מאוקלהומה, כאשר אם הסדרה הזאת תמשיך להיראות כמו שנראתה בשני המשחקים הראשונים, הרי שהיא צפויה להיגמר הרבה יותר מהר ממה שכולנו חשבנו.
אחרי משחק ראשון צמוד שבו פורטלנד הצליחה לשמור על יתרון דחוק עד הדקות האחרונות, במשחק השני ההגנה של אוקלהומה קרסה ברבע השלישי כאשר סי ג'יי מקאלום סוף סוף חוזר להראות ניצוצות שסימנו אותו ואת לילארד כדואו קו אחורי משמעותי במערב, ופורטלנד שמרה על יתרון הביתיות בקלילות.
בשני המשחקים בלט אותו נתון, אוקלהומה קלעה 15% ו-18% מחוץ לקשת בהתאמה. קצת יותר ממחצית מהזריקות של הקבוצה מחוץ לקשת נלקחו על ידי ג'ורג' ו-ווסטברוק, וכאשר הם קולעים ביחד סביב ה-20% ברור שהקבוצה הזאת לא יכולה ללכת לשום מקום. רוב הביקורת הלכה לכיוון של ווסטברוק, אבל לג'ורג' יש לא פחות אחריות על הסיטואציה, יתכן והסיבה היא הפציעה של הפורוורד אבל ביכולת הזאת, אוקלהומה תתקשה לחזור לסדרה מול פורטלנד נטולת נרקיץ'.
אבל אם תשאלו אותי הסדרה הזאת עדיין לא גמורה.
במובנים רבים פורטלנד נתנה את הכי טוב שיש לה לתת עד כה, ואילו לאוקלהומה יש תקרה הרבה יותר גבוהה ממה שהראתה.
לילארד ומקאלום קולעים 30 נקודות לערב, כאשר השחקנים המשלימים של הקבוצה הזאת עונים על השם סת' קארי, אל פארוק אמינו, מו הארקלס ורודני הוד, אין שום סיבה שאוקלהומה תאפשר לשני קלעים ואם נדמה לכם שמדובר כאן על איזה התפוצצות קליעה על אף הגנה חזקה של אוקלהומה, חישבו שנית. לילארד ומקאלום זורקים בסדרה הזאת ברק 20% מהזריקות שלהם מול שמירה צמודה, הכי מעט בפורטלנד, כלומר חלוקת הדגשים ההגנתית של אוקלהומה פשוט לא טובה מספיק.
לצורך הדוגמא קחו את ההגנה של הקליפרס – ההתקפה של גולדן סטייט מגוונת, מאומנת וקשה לשמירה הרבה יותר, אבל השחקנים שזורקים הכי הרבה זריקות מול שמירה צמודה הם דוראנט וקארי, בפער של כ-20% בהשוואה לאיגודלה ותומפסון, לא שלהשאיר את קליי חופשי זה נפלא, אבל אתה צריך לבחור את הרעל שלך.
גם בהתקפה אוקלהומה יכולה לעבוד נכון יותר ולקבל החלטות טובות יותר. רק 3.8% מהמהלכים של אוקלהומה באים מחסימות, הנתון הרביעי הנמוך בפלייאוף הזה, היא מדורגת חמישית במהלכים מבידוד ושנייה במהלכי פוסט אפ בהם היא פשוט לא מספיק יעילה (0.78 נקודות למהלך). המהלכים הכי יעילים של אוקלהומה הם חיתוכים אבל היא לא מצליחה ליצר מספיק כאלה – רק 2.6% ממהלכיה, אחרונה מבין קבוצות הפלייאוף עד כה.
אם כן, אוקלהומה תצטרך לעשות עבודה טקטית טובה הרבה יותר הלילה, גם בבחירת הזריקות שלה וגם בסכמה ההגנתית שלה, הגבלה של מקאלום ולילארד היא צו השעה, אם אל אמינו ינצח אותך לפחות תדע שנתת את הסיכוי הטוב ביותר לקבוצת לנצח.
הימור: אוקלהומה ב-10.
בירדמן
19 אפר 2019 14:36:32כתיבה מצוינת. טענות מגובות בנתונים סטיסטיים, מלל עשיר.
זיו פנמה
20 אפר 2019 00:09:45המבקר הרשמי של אתר הופס
בירדמן
20 אפר 2019 16:29:16+1000
האווי לאסוף
19 אפר 2019 15:05:03וואו, מצויין, הסיקור של אוק' פורטלנד הוא מאסטר פיס של כתיבת פריוויו. תודה רבה דור
שלהבת
19 אפר 2019 15:25:54מקווה בשביל כולנו/אינדיאנה שבוסטון תנצח. אין טעם להאריך את הסבל שלהם.
סימור סקגנטי
19 אפר 2019 16:52:20באמת סדרה קשה לצפייה אבל עדיין מגיע לפייסרס ניצחון אחד, תגמול על העונה היפה שנתנו.
שלהבת
19 אפר 2019 15:26:52דרך אגב: מה לגבי כלל שאם סדרה מגיעה ל- 3-0 היא מוכרעת? כלומר הטוב מ-7 או 3-0.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 אפר 2019 15:37:46פחות מתח, בסדרות שפתאום משתנות (אחוז נמוך אבל בכל זאת), ופחות כסף, אז לדעתי זה לא יקרה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 אפר 2019 15:36:03חג שמח דור, ותודה רבה.
.
טורונטו לא תתקשה. בוסטון כן, אבל תנצח, ולדעתי ראסל מבין את המשחק פחות מדור, כך שאני לא צופה שינוי חד בשיטה של אוקלהומה, והם יהיו תלויים בעיקר באחוזים של ג'ורג', פרגוסון ואולי גם מוריס ופטרסון. לא יודע איך זה יגמר.
זיו פנמה
20 אפר 2019 07:20:000 מ3
טיג זריקה חשודה
19 אפר 2019 15:39:05סיקור מצויין לערב שיכול להיות מעניין.
ההרגשה שלי שאורלנדו מנצחת היום,וכך גם לגבי אינדיאנה וokc, ראס יבוא להוכיח משהו(לא שזה תמיד טוב במקרה שלו).
bobby
19 אפר 2019 16:05:50תודה על הפריוויו הנהדר.
אין ספק שמתוך שלושת הקבוצות המארחות ללילה זה, אוקלהומה הכי צריכים ויכולים לקחת את הניצחון.
אני מסכים שבמקרה של אורלנדו הם ככל הנראה עשו את שלהם בסדרה, וקשה לי להאמין שיקחו עוד משחק בסדרה.
לגבי אינדי – הרבה כישרון התקפי אין שם, אבל בהחלט יש אופי. מאמין שיש צ׳אנס שיצליחו לקחת אחד בבית, רק שקשה לי לראות את זה קורה הלילה.
בוסטון יודעים שב3-0 הסדרה סגורה. הם ינצחו לדעתי, ובמשחק 4 יעלו מעט שאננים, בעוד אינדי ירצו לפחות להציל קצת את הכבוד, ורק אז יזכו לניצחון בדרך לג׳נטלמן סוויפ.
רועי ויינברג
19 אפר 2019 16:21:37תודה דור, כיף לקרוא. איתך בהימורים, לדעתי יש 3 שאלות מרכזיות הערב:
באורלנדו השאלה היא כמה ווצ'ביץ' יורגש. הוא היה חלש מאוד בקנדה בשני המשחקים ושיחק תפקיד של גבוה מסורתי יותר ולא התפקיד שהיה לו בעונה החולפת של פרנצ'ייז פלייר. הפער בין משחקי הבית למשחקי החוץ הורגש אצלו ואורלנדו תצטרך הופעה גדולה של האול-סטאר שלה כדי לנצח. לא חושב שזה יקרה.
באינדיאנה השאלה היא האם נראה את הפייסרס מנסים לחדש בהתקפה. אולי לפתוח עם ג'וזף וקוליסון ליד בוגדנוביץ', אולי טירייק אוואנס יקבל זמן משחק בחמישייה. ההתקפה שלהם הייתה שבלונית בשני המשחקים. לא אופתע אם בוסטון תנסה משהו חדש גם היא, אולי מרקוס מוריס במקום ביינס בחמישייה ליד קיירי, בראון, טייטום והורפורד, בניסיון לאתגר את מיילס טרנר.
באוקלהומה השאלה היא האם ווסטברוק יזרוק פחות. זאת סדרה שיכולה להגיע למשחק 7. הוא זרק יותר וביעילות פחותה בבית, אבל הוא הרס אותם בשני המשחקים הראשונים. מקווה שהיום יהיה יעיל.
מנחם לס
19 אפר 2019 17:00:39יום ששי ענק היא המילה הנכונה, ולא רק בגלל הסדר. תודה דור!
no funny shtuff
19 אפר 2019 17:54:12פשש.. אחלה סיקור, תודה רבה.
מהמר שהלילה יסתיים ב-
2:1 טורונטו
3:0 בוסטון
2:1 פורטלנד
.
אני אצטרף מתישהו למשחק המרכזי באוקלהומה סיטי. נראה לי שהולך להיות שם חם.
חג שמח לכולם..
זיו פנמה
20 אפר 2019 07:20:282 מ3
זיו פנמה
20 אפר 2019 00:15:51אורלנדו לא יעשו חיים קלים הערב לטורונטו להערכתי
סכין בגב האומה
20 אפר 2019 00:50:23סיקור מצוין עם נתונים סטטיסטיים מרשימים. תודה
זיו פנמה
20 אפר 2019 02:13:38א.מ. 112
ט.ר. 115
דדי
20 אפר 2019 02:31:36https://twitter.com/famouslos32/status/1118992463870533634/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1118992463870533634&ref_url=https%3A%2F%2Fsplunged.com%2F%3FsPost%3D507173%26fPost%3D507192%23post-507193
Smiley
20 אפר 2019 02:32:20ראפטורס – מג'יק
http://bfst.to/watch/nba-5.php
תמיר
20 אפר 2019 02:39:01התחיל נחמד באורלנדו בינתיים אייזיק וגורדון חונקים את
קוואי בהגנה
Smiley
20 אפר 2019 02:44:30אייזיק נותן פריצה מהחצי השני של העונה. שחקן מאוד נחמד
תמיר
20 אפר 2019 02:47:04איפה היו השלשות האלה כל העונה?
Smiley
20 אפר 2019 02:43:58סיאקם בלתי עציר בראפטורס
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 03:20:451+
Smiley
20 אפר 2019 02:46:21הטימברוולבס רוצים את בילאפס לתפקיד הנשיא
https://bleacherreport.com/articles/2832161-nba-rumors-chauncey-billups-interviewing-for-timberwolves-president-role
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 02:55:24הפלופים של לאורי זה פשוט בושה לענף,כל דבר קטן והוא על הריצפה,הגיע הזמן שהליגה תתחיל באמת לקנוס שחקנים על הדבר הזה.
Trusttheprocess
20 אפר 2019 03:07:55וכששורקים לו פאול הוא בוכה כמו ילדה קטנה
מזכיר לי את דינווידי מהנטס
Trusttheprocess
20 אפר 2019 03:06:19ארון גורדון משחק מצוין
הזריקה שלו נראית ממש טוב והוא גם מוביל את הכדור ומוצא שחקנים חופשיים.
Smiley
20 אפר 2019 03:13:53המג'יק סתם איבדו ריכוז בשתי דקות האחרונות של המחצית. יכלו לסיים ביתרון
תמיר
20 אפר 2019 03:15:01איזה שלשה של רוס!!!
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 03:15:56לך תזדיין קוואי.
משחק לא רע באורלנדו.
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 03:19:31תמיד חשבתי שזה יהיה 70% קליפרס ו-30% טורונטו, אבל אחרי שראיתי אותו בתוכנית של איבקה הבנתי שזה 100% קליפרס ותמיד היה.
הוא רוצה הביתה וזה כל מה שמניע אותו וגרם לו לעשות את הבלאגן בספרס.
IDO
20 אפר 2019 03:23:50הוא יהיה MVP תחת דוק. מאמן שיישר אותו. הוא דיי כדור משוגע בטורונטו
Smiley
20 אפר 2019 03:31:12סלטיקס – פייסרס
http://bfst.to/watch/nba-8.php
http://ripple.is/nba/9817-boston-celtics-indiana-pacers
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 03:35:38סיאקם = חרגול
Smiley
20 אפר 2019 03:38:19מרקל פולץ' מבסוט על הספסל. כמו שאוגוסטין משחק, גם שנה הבאה הוא לא יקבל תפקיד מרכזי
Trusttheprocess
20 אפר 2019 03:40:00העיקר שה 8 מליון דולר שנה הבאה נכנסים לחשבון בנק
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 03:40:17יווווו שכחתי ממנו,ועכשיו שהזכרת אותו נזכרתי שיש להם גם את מו במבה.
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 03:39:41לאורי חזר להשליך בלטות,זה אפילו לא לבנים מה שהוא זורק,והכי קטע שהוא זורק בפוזה כאילו הוא קארי.
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 03:46:29בוסטון התחילו חמים
Smiley
20 אפר 2019 03:47:52המג'יק צריכים נקודות מפורנייה, הוא לא במשחק עד עכשיו
ויקטור לוי
20 אפר 2019 03:53:19פשששש. זו בוסטון שיכולה לעשות צרות גם בגמר לכל אחת
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 03:56:52= בוסטון האמיתית.
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 03:56:14משחק אש באינדי
הממזר של סטוקטון
20 אפר 2019 03:56:19בוקר טוב, שבת שלום וחג שמח !..
.
לכמה זמן Hyena סמארט בחוץ ?
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 03:57:19לפחות שני סיבובים ראשונים
הממזר של סטוקטון
20 אפר 2019 03:58:44סיבוב יכול לקחת שבוע, ויכול לקחת שבועיים..
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:03:136-8 שבועות אם אני זוכר נכון
הממזר של סטוקטון
20 אפר 2019 04:08:10באסה. אין מי שידביק את הבלדסו בכלבת.
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:13:49הנגיף יגיע למוח בדיוק בזמן לקוואי
Smiley
20 אפר 2019 03:56:58המג'יק לא יצאו טוב מההפסקה. סיאקם פשוט מתעלל במי שמולו ויחד עם הצמד מהספרס האפטורס שולטים במשחק
Smiley
20 אפר 2019 03:58:08הפציעה של סמארט החזירה את יכולות הכדורסל לג'יילן בראון
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:01:16קיירי לוהט,עדיין לא סובל אותו,הוא נשרף אצלי
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:02:28בוסטון טיים
Smiley
20 אפר 2019 04:03:50קרטר-וויליאמס פשוט תוקע את המג'יק בהתקפה עם חוסר הנכונות/יכולת שלו לזרוק מרחוק
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:04:36מעולם לא פקפקתי שבוסטון תגיע לגמר מהמזרח.
הם היו צריכים את הפלייאוף כדי להתעלות על כל השטויות.
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:05:54החרא עוד יצוף ,משהו מסריח בממלכה של דני " קיירי"
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:07:10איך עברה עליכם ארוחת החג,הבטן מפוצצת ?
הממזר של סטוקטון
20 אפר 2019 04:08:47שמעון שומר לאוק'.
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:09:10ירדתי חזק על כרובית\ברוקולי בתנור עם צלעות חזיר גרמניות ,אחושלוקי
לא אוכל חמץ😀
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:10:33שמור את הכרובית לראס
Trusttheprocess
20 אפר 2019 04:11:32כמו שצפיתי אינדיאנה זה סוס מת , נגמר להם הכח בשבועיים האחרונים.
הם קבוצת הפלייאוף הכי גרועה חוץ מדטרויט
נתנו לבוסטון טיול בסיבוב הראשון
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:11:56מסכנים אינדי, משחקים טוב, אבל בוסטון העלו שלוש רמות.
Trusttheprocess
20 אפר 2019 04:13:32Lol
משחקים טוב 35 נקודות ועוד מעט מחצית
פייקרס
20 אפר 2019 04:12:49רבע ראשון מדהים של הסלטיקס, נראה שהם מתחילים להתחבר בדיוק בזמן.
יש להם גם מאצ'-אפ מעולה (הכל יחסי) נגד גולדן סטייט בגמר, הרבה תלוי בחזרה של סמארט שיתנכל לסטף. בוסטון גם יכולה להשליך סוללה של פורוורדים על דוראנט בלי נזק יותר מדי גדול לאחד מהם, מרכוס מוריס הוא קרציה רצינית, היוורד, טייטום, וכל הגרשונים בתחתית הרוסטר. עם רוז'ייר גיבוי לקיירי שיכול לתפוס יד חמה בקלות, בראון שחוזר לעצמו וככה זה נראה, והורפורד-ביינס מול קבוצה כמו גולדן בלי סנטר התקפי כוכב – ממש מאצ'-אפ חזק מאוד, בתוספת הבית בגארדן.
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:13:22לגרמנים המלעונים יש כמה מאכלים מה זה דוחים, פודינג יין…. יאק
כרוב אדום מבושל מוגש חם ,איכסה
דגים מוחמצים,לא רע אבל מ-ס-ר-י-ח
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:25:54נקניקיות דם
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:31:43איכסה ,נכון,שכחתי אותם,גם שמלץ,
פאק זה מגעיל,שומן חזיר לבן ,עם בשל/שום,הם מורחים על לחם ואוכלים טפייייייי
הכרובית עולה לי
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:14:13סמכו על דני
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:15:17איזה כיף בלי הפלולה ,שמתי את כל הסטוק של הבובות בבוידם,למשמרת
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:26:55נקווה שלא נצטרך להשתמש בהן יותר
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:37:44+1
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:15:52כרובית\ברוקולי עושים נפיחות
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:17:00אויייי שכחתי
הכי דוחה כרוב ירוק משימורים,הם מחממים ומגישים עם בשר ,יאאאאאאאק
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 04:18:52יואל, יש לך מצברוח טוב אחרי הפקה-קים?
גם אני כמעט נפחתי את נשמתי…
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 04:17:46לפחות הפעם סטיבו לוקח טיימאאוט בזמן….
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:19:50לעעע
אני פשוט נהנה מהחיים שלי
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:20:18אני אוהב נפיחות כמובן
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:25:011+
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 04:30:27מי לא?
רוני מילוא…
פחחחחחח
Trusttheprocess
20 אפר 2019 04:18:00פורנייה הזה גבינה צרפתית מקולקלת
סוף סוף יצא מהמעדניה
פייקרס
20 אפר 2019 04:23:58רק אומרים על בוסטון משהו טוב והם מנחסים.. ככה בקלות נהיה שוויון
האינדיקציה הכי טובה שבוסטון יוצאת משיטת המשחק זה החזרה להירו בול של קיירי
שישמור את זה למצבים שבאמת צריך
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 04:30:59צודק
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:34:25אינטליגנצית המשחק של קיירי בקרשים,
מה אמרתי במשחק הקודם על קיירי דוק.
פה קבור הכלב
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 04:38:21קיירי הוא מגנט לשחקנים טובים.
אז כן, הוא משחק כמו הארדן עם בידבודים אבל זה שחקן שיתן לך שלשת קלאץ'
יש רק עוד חצי שחקן שיכול לעשות את זה בסלטיקס וזה טייטום.
לא מוותרים על קיירי אלא עם כן אין ברירה…
אני מניח שעוד חודש וחצי נדע מה קורה.
הממזר של סטוקטון
20 אפר 2019 04:40:23קיירי לא יקבל החלטה לפני הדראפט.
ויקטור לוי
20 אפר 2019 04:18:49יש משחק באורלנדו…
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:22:13למה כמעט כולם מגדלים זקנים ב נ.ב.א?
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:23:12אינדיאנה התעוררו חזק
Smiley
20 אפר 2019 04:24:02איזה קאמבק של הפייסרס
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:24:14אינדי בשיוויון!
פייקרס
20 אפר 2019 04:24:18רק אומרים על בוסטון משהו טוב והם מנחסים.. ככה בקלות נהיה שוויון
האינדיקציה הכי טובה שבוסטון יוצאת משיטת המשחק זה החזרה להירו בול של קיירי
שישמור את זה למצבים שבאמת צריך
ויקטור לוי
20 אפר 2019 04:27:17סיאקאם סופר – סטאר המניה הכי בטוחה של הראפס בקלאץ" טיים
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:29:37ושנה הבאה יהיה האיש הבלעדי אחרי שמס' 2' יברח
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:27:58אינדי קבוצה נהדרת
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:30:27אינדי הייתה בועטת לפילי בתחת.
אכלו אותה עם בוסטון שנפלה בגלל הסכסוכים.
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 04:30:53טורנטו צריכים להיתפלל חזק חזק שבוסטון ידיחו את מילווקי בחצי הגמר,כי אני לא רואה אותם בשום מצב עוברים את מילווקי,בטח בלי יתרון ביתיות
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 04:33:07בדיוק
על זה אני מדבר חצי שנה.
הסלטיקס לא מסוגלים לעבור את חצי גמר המזרח.
זו עובדה!
כל עוד הייווארד לא יביא את מה שהביא ביוטה…
Smiley
20 אפר 2019 04:35:48היווארד לא יביא את מה שהביא ביוטה כי הוא לא מקבל את נפח הדקות והזריקות כמו שהשיטה ביוטה הייתה משחקת עליו. בוסטון זה קיירי ורק אחר כך טאטום והאחרים
ויקטור לוי
20 אפר 2019 04:31:44איזה מזל יש לטורונטו, קוןאי לא טוב בקלאצ ומחטיא בלי הכרה' אבל אורלנדו מפספסת משחק קריטי שהיה מונח על הרצפה לקחת….
Smiley
20 אפר 2019 04:33:27בלייזרס – OKC
http://bfst.to/watch/nba-5.php
http://ripple.is/nba/9820-portland-trail-blazers-oklahoma-city-thunder
ויקטור לוי
20 אפר 2019 04:34:29אורלנדו ממש הפסידה הזדמנות לא חוזרת להכניס את טורונטו לפאניקת הפלייאוף שלה, יתרון 1-2 לפני עוד משחק בית היה הופך את כל הסדרה…..
Smiley
20 אפר 2019 04:34:33למג'יק יש בעיה עם פורנייה וגורדון, הם לא מספקים את הסחורה
יואל פנסיונר של יצור בובות
20 אפר 2019 04:36:50מתי גורדון סיפק סחורה ? זאת פעם ראשונה בפלייאוף
לך עם גורדון למלחמה,
Smiley
20 אפר 2019 04:37:57ותחשוב שהוא עוד קיבל חוזה גדול
פייקרס
20 אפר 2019 04:37:00פורנייה תמיד היה בלוף, לא ראיתי את המשחק אבל 1 מ-12? 1 מ-8 לשלוש? במשחק הכי גדול של הקריירה שלו?? שביקה
Smiley
20 אפר 2019 04:38:25למזלם של המג'יק טרנס רוס מוכיח את עצמו מהספסל פעם אחר פעם
פייקרס
20 אפר 2019 04:43:13אין "למזלם" בהפסד בפלייאוף… פורנייה וגורדון היו צריכים לתת משהו ונכשלו על הפנים, אין מחר בסדרות כאלה
הממזר של סטוקטון
20 אפר 2019 04:36:14ההיגיון אומר שאנחנו הולכים לשמוע באוק' משרוקיות ביתיות ביותר.
הממזר של סטוקטון
20 אפר 2019 04:39:14אוקלהומה – פורטלנד
http://navdunk.com/report?i=1622&show=
הממזר של סטוקטון
20 אפר 2019 04:50:30http://bfst.to/watch/nba-11.php
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:43:47יואל תחזיק מעמד, עוד רגע מתחיל אוק, תוכל לשחרר את הכרובית על ראס, השחקן המצחין בפלייאוף
יואל
20 אפר 2019 05:34:46מאוחר מידי,אני יורד על ענבים ירוקים, טעים רצח
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:46:46ראס אתה פאתט
Smiley
20 אפר 2019 04:49:08לפי הפתיחה, נראה כאילו הבלייזרס ישנו במלון רדוף הרוחות באוקלהומה
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:49:38רדוף ריחות
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:49:13פורטלנד זה ההגדרה למשענת קנה רצוץ, אבל זה מה יש
הממזר של סטוקטון
20 אפר 2019 04:51:03! Hyena
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:51:24in russ we trust
Adiso33
20 אפר 2019 04:52:43תפסיקו לזרוק שלשותתתתתתת!!!!
כושלדודה שלכם.
מתי הם יבינו ששלשות זה לא הצד החזק שלהם?
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:54:33כשיהיה להם מוח. עובדים על זה, יש כמה תאים שהשיגו מסיאטל, מגדלים בצלחת פטרי
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 04:55:05מקולום נהיה לנו ביולוג ימי
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 04:59:26מי גרוזיני?
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 04:58:47הייווארד עם 4 נקודות בלבד….
כשהוא ככה, יום און יום אוףףףף לסלטיקס אין שום סיכוי להגיע לגמר המזרח.
פייקרס
20 אפר 2019 05:07:46הוא לא החוליה המרכזית, היוורד הוא עוד מחליף ברוטציה וככה צריך להתייחס אליו
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 04:58:51הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לokc זה שראס קולע מחוץ לקשת בתחילת המשחק,כי אז מבחינתו זה אור ירוק לכל המשחק לא משנה מה.
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 05:00:13בדיוק
Adiso33
20 אפר 2019 05:03:03קבוצה לא מאומנת בעליל,הכל זה מקריות.
אין משחק פנים למרות שזה אמור להיות הצד החזק שלהם.
כזה מבאס,בילי הזה חסר הבנה.
פייקרס
20 אפר 2019 05:09:27אינדי ככ' מוגבלת התקפית …. אין אפילו אחד שאפשר להסתמך עליו
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 05:10:22תקשיבו
יש לי סטארט אפ
אאאיםםםםםם יהיה נס והסלטיקס יגיעו לגמר מול יוסטון
הייתי שם את טרי לשמור על הארדן. ככה כל פעם שהשיקוץ קופץ עליו לקבל זריקות הוא מפיל אותו בעבירות תוקף….
רוזייר יכול לסחוט ככה את המיץ מהארד-און.
הממזר של סטוקטון
20 אפר 2019 05:15:31לא מבין איך פורטלנד בלי מקולום ולילארד על הפרקט בו זמנית.
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 05:16:48הליילה הזה
הליילה הזה
כולו מה-רואור
הגפילטה שוחים אצלי במעי הגס…
פייקרס
20 אפר 2019 05:16:58כאילו 2 משחקים שונים לגמרי
רבע ראשון מדהים של בוסטון, 28-41, וגם אינדיאנה מנסה לצמצם פערים במשחק התקפי טוב יחסית
רבע שלישי מחריד של אינדיאנה, כרגיל אצלם בסדרה, וגם בוסטון נגררת לזה, 12-21, כדורסל מאוד לא טוב משני הצדדים
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 05:17:29אינדיאנה ובוסטון מזכיר את המשחקים מ2005 בין אינדיאנה ודטרויט,מינוס ההגנה,משחק כל כך מכוער לא ראיתי מאז המשחק ה2 או ה1 בסידרה הזאת,לטעמי צריך לתת זיכויים לאוהדים שרכשו כרטיס.
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 05:20:00+100
גועל נפש
ברוך רובין
20 אפר 2019 05:19:40סת קרי נוראי, איך סטף לקח את כל היופי והכישרון?
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 05:24:04לא מבין למה פורטלנד שומרת צמוד על ראס מחוץ לקשת,תנו לו מרחב ותנו לו לזרוק,כל חדירה שלו זה 2 נק' קלות לאדאמס.
ברוך רובין
20 אפר 2019 05:24:04ווסטברוק נוראי, הורס את ההתקפה, הזריקות מיד ריינג שלו זה אסון טבע, בלי כדור הוא כמו הספינקס לא זז.
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 05:25:20טייטום הוא סטאר קווליטי כשהוא מרוכז.
מקווה שלא יהיה חלק מחבילה עבור הגבה…
ברוך רובין
20 אפר 2019 05:28:37נגר כזה
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 05:29:10מקולום זה מידלטון של המערב.
תמיר
20 אפר 2019 05:29:11אם קיירי לא מתעורר עכשיו זה של הפייסרס
פייקרס
20 אפר 2019 05:31:02אין לפייסרס סיכוי, היכולת ההתקפית שלה גובלת בבדיחה, כמו החמצת הדאנק עכשיו של יאנג. לבד לדאהנק קל, נבהל מעצמו וזרק איזה מין פלואטר שלא פגע בטבעת….
תמיר
20 אפר 2019 05:35:41בוסטון משחקת ברמה מאוד נמוכה הלילה
אינדי מכינה עקיצה
פייקרס
20 אפר 2019 05:40:11זבוב לא יכול לעקוץ
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 05:34:39לגמרי מסכים
אבל קיירי היום במצב אוףף. לפחות עד עכשיו הוא יותר נזק.
ברוך רובין
20 אפר 2019 05:30:19למה בראון במשחק הטוב בקריירה שלו לא זורק יותר? הסל נראה בשבילו כמו אוקינוס הלילה תנו לו את הכדור, 7-7 מהשדה , 4 מ4 מה3, אבל רק 2-5 מהעונשין
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 05:33:26הייווארד עדיין עם רק 4 נקודות באמצע הרבע הרביעי.
זה עצוב ולא נתפס.
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 05:33:59כל סל של okc זה כמו לידה,הם צריכים לעבוד כל כך קשה בשביל כל סל.
פייקרס
20 אפר 2019 05:37:14בוסטון נדפקה קשות מהחוזה של גורדון היוורד, שהפך לעוד שחקן ברוטציה ולא חשוב במיוחד
גם מלכתחילה זה היה נמהר מדי, לרוץ ולהגיד לו כן עם חוזה מקס. בזמן שיש לסלטיקס פוורורדים צעירים מעולים שהוא דורך להם על המקום
בוסטון עם שחקן מקס' אחר במקום היוורד, עכשיו, היתה דורסת את המזרח… ונותנת פייט רציני בגמר. עכשיו היא תקועה עם דד-מיט לשנים הבאות שאף אחד לא ייגע בו
ברוך רובין
20 אפר 2019 05:40:55קיירי ארווינג אססין מהסרט המפחיד ביותר, רוצח על הפארקט ברגע שהרבע הרביעי מגיע לסיומו אין שחקן בליגה שאני הייתי נותן לו את הכדור לפני.
פייקרס
20 אפר 2019 05:42:24דווקא ערב חלש שלו, העניין הוא שאינדי כ"כ חלשה בהתקפה שמתישהו אחד הקלעים של בוסטון יפגע ויביא את הנצחון
זה ההפרש הצמוד הכי מרמה שיש
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 05:43:32ואם הסלטיקס יפסידו?
פייקרס
20 אפר 2019 05:44:56אם אתה רואה את המשחק הערב, את כל הסדרה – לא סביר
אבל הכל יכול לקרות, זה רק יאריך את הסדרה בעוד משחק לא הכרחי
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 05:42:41מאמן אינדי עם תגובות בזמן.
כמו שאני אוהב.
אחת הסיבות שאינדי החזיקה למעלה בלי אולדיפו זה המאמן שייצב את הקבוצה.
רק להזכירכם שכולם ציפו להתרסקות שלא קרתה וזה בזכות צוות האימון של אינדי.
אז שאפו.
ברוך רובין
20 אפר 2019 05:51:50ברור זה סגל של שלושים נצחונות חסרי כשרון בלי אולדיפו עבודת אימון מדהימה, אני בכלל לא מתרשם מסטיבנס לעומתו שמחזיק באחד הסגלים העמוקים והכישרוני עם בליגה ועדיין לא מוציא ממנו 60%
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 06:01:46בשנה שעברה זה עבד אבל השנה כשייש לו 2 אולסטארים ביד הוא מפשל בגדול.
הוא פשוט לא מצליח להפיק מהם מה שהם שווים. הניהול שלו בזמן אמת בעייתי. אימון זה לא רק באולם האימונים.
פייקרס
20 אפר 2019 05:44:07תכלס אינדיאנה הקבוצה הכי חלשה בכל הפליאוף משני הצדדים, המיקום שלה מרמה. אולי רק דטרויט בלי גריפין יותר גרועה
פייקרס
20 אפר 2019 05:52:27בולגיים בוסטון, קל, רבע אחד מדהים ו-3 פושרים ומטה
היא פשוט עדיפה על אינדיאנה בכל עמדה במגרש, בהפרש, שלא לדבר על הספסל ששם זה כואב בכלל להשוות
ברוך רובין
20 אפר 2019 05:54:48הגברת השמנה יכולה לשיר, אינדיאנה לא קבוצת פלייאוף מבחינת כישרון (ללא אולדיפו) אפילו לא קרוב , מדובר בצוות אימון נפלא ובקבוצה מדהימה ולוחמת
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 05:58:51+100
דה שוט
20 אפר 2019 06:06:54+ 1
פייקרס
20 אפר 2019 05:56:39אינדיאנה עם 35 נקודות במחצית השניה
היו לה שני סטרצ'ים ארוכים בלי אף סל שדה, במצטבר 12 דקות מהחצי השני, רבע שלם של משחק, בלי אף סל שדה
זה כמה אולדיפו חסר לה
ד"ר רזי הופמן
20 אפר 2019 05:58:05זה נראה כמעט אבוד מבחינת אינדי ואני קצת מרחם עליהם.
האם זה יהיה סוויפ, סוויפ ג'נטלמני או מהפך?
אני אלך על הג'נטלמני.
סלטיקס יפסידו בראשון ב 8 בערב.
דה שוט
20 אפר 2019 06:06:14רק שלא יתעוררו לנו עכשיו שני השעלולים
Adiso33
20 אפר 2019 06:07:47בוסטון ומילווקי יהיה אש
פייקרס
20 אפר 2019 06:16:30בוסטון עד עכשיו היתה בינונית ולא יציבה, וזה הספיק כדי לעבור את אינדיאנה
עם מילווקי יצטרכו להיות טובים עד מעולים. והם מסוגלים, אחד על אחד הם טובים ממילווקי, יותר בנויים לסדרה ארוכה
העניין הוא שבניגוד לבוסטון, מילווקי העונה לא יודעת מה זה נפילות מתח גדולות, שומרת על יציבות מדהימה, הרבה בזכות יאניס שמשחק כמו חולה נפש כל פוזשן וסוחב אחריו את היתר
גם מירוטיץ' אמור להיות כבר חזרה בכושר – כלי מאוד חשוב לבאקס. בזמן שבוסטון עדיין תחסר את סמארט, שתפקידו להתעלק עם בלדסו. הבדל שמיים וארץ מההגנה של קיירי
כרגע נראה צמוד עם יתרון קל למילווקי, אבל אם בוסטון תעלה קצת את הרמה שלה של העונה הרגילה + אינדי, היא תנצח
Adiso33
20 אפר 2019 06:23:00מילווקי העונה זאת חיה אחרת לגמרי
דה שוט
20 אפר 2019 06:18:19חחח חנק אותו
Adiso33
20 אפר 2019 06:21:21אם זה היה על הארדן המגן היה הולך למקלחת מוקדמת
IDO
20 אפר 2019 06:24:54אני מציאה בכנות ל OKC להכנס לרבע האחרון בלי 15 הפרש.
Adiso33
20 אפר 2019 06:25:54החרא הזה לא רוצה להרים ידיים
IDO
20 אפר 2019 06:27:2555% מהשלוש. ל OKC זה לא יכול להמשך לנצח…
IDO
20 אפר 2019 06:29:43דיימו ענק! עם הקבוצה תופסת יום הוא מפנק אותם באסיסטים. ביום שהיא לא תופסת יום הוא טוחן 40-50 נקודות
IDO
20 אפר 2019 06:33:1625 נקודות ברבע!! ועוד לא הגיע לילארד טיים..
Adiso33
20 אפר 2019 06:33:56בן יונה הלילארד הזה,אי אפשר לעצור אותו.
25 ברבע
דה שוט
20 אפר 2019 06:34:04היה 16 נהיה 4 לילארד לא בהכרה – עוד שיא קריירה על חשבון אוק' סיטי (נקודות שלו ברבע בפלייאוף).
אורי
20 אפר 2019 06:35:07דיים השחקן הכי טוב על המגרש בפער
IDO
20 אפר 2019 06:38:23סיוויון 89
טיג זריקה חשודה
20 אפר 2019 06:39:16ראס ואדאמס בסייסטה על הספסל,שחלילה לא יתעייפו יותר מידי,בסה"כ משחק מכריע עבור okc אבל לא משהו מיוחד יותר מידי.
dor bloch
20 אפר 2019 06:41:28הולך להיות פה משחק לפנים בדקות האחרונות
IDO
20 אפר 2019 06:41:29תודה לאל שהואידו את מוריס. הוא כבר שנים מנצח אותנו… (עוד מהתקופה ב DC)
דה שוט
20 אפר 2019 06:45:02ראס במשחק מעולה, מנהל הכל טוב, עושה הכל. מוריה – לילארד חוזר – נא להרגיע אותו!
IDO
20 אפר 2019 06:47:12פתחתי בירה כשרה מספר שלוש להרגיע את הראש. היום כולנו במרדף של פרעה על העבדים (:
IDO
20 אפר 2019 06:45:45דיימו משחק יותר טוב שהוא רודף קומבק. אז הוא חיה רעה. לשמור על יתרון הוא פחות טוב. הצאצן חיכה שיהיה 7 הפרש שיהיה לדיימו על מה לשחק.
פייקרס
20 אפר 2019 06:46:14התלות של פורטלנד בלילארד מוחלטת. במעט הדקות שנח ברביעי, אוקלהומה פותחת פער שאולי יהיה הקובע.
.
תכלס דנבר וסן אנטוניו מתמודדות על מקום בגמר המערב. עם כל הכבוד לפורטלנד שעושה את המקס', ולתחת של אוקלהומה שאיכשהו מחזיק אותה בחיים – לא מהסדרה הערב תצא היריבה של גולדן סטייט
דה שוט
20 אפר 2019 06:55:41סא בלי ביתיות, לא תגיע לגמר מערב
פייקרס
20 אפר 2019 07:00:14ס"א בכושר הפלייאוף שלה, עדיפה בלי ביתיות גם על פורטלנד וגם על אוקלהומה.
למען האמת דנבר היא המשוכה היותר גבוהה שלה בדרך לגמר המערב
IDO
20 אפר 2019 06:48:28שיטץ OKC ראשונים ב 100+
IDO
20 אפר 2019 06:53:14הגענו ללילארד טיים!!
פייקרס
20 אפר 2019 06:58:12היה לך כבר לילארד טיים כל החצי השני… כנראה לא יספיק להערב
דה שוט
20 אפר 2019 07:00:17כן, די, מספיק, שום לילארד טיים
פייקרס
20 אפר 2019 06:55:29במקרה של אוקלהומה הטבלה דווקא כן משקרת. היא לא מקום 6 במערב, אלא 7. טובה רק מהקליפרס (גבולי) וחלשה בפירוש מכל האחרות. למרות הנצחון המסתמן על פורטלנד המוחלשת. לא ברור על מה פול ג'ורג' חשב כשהאריך שם את החוזה – אליפות לא היתה גבוה ברשימה.
IDO
20 אפר 2019 06:59:36OKC קבוצה מצויינת. ביום שראס משחק כמו היום הוא עושה את כולם לידו טובים +1
דה שוט
20 אפר 2019 06:59:21ראס ענק היום
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 07:03:32ידעתי שאסור לזלזל בחולשה של פורטלנד.
IDO
20 אפר 2019 07:04:25בשלב הזה הקובי עולה לדיימו
מנחם לס
20 אפר 2019 07:04:29ווסטברוק הוא סופר סטאר, פשוטו כמשמעו, ותמיד היה כזה
זיו פנמה
20 אפר 2019 07:25:22מסכים איתך דוק
הממזר של סטוקטון
20 אפר 2019 07:06:11LOL
פייקרס
20 אפר 2019 07:08:30לא צריך ללכת רחוק בבוקס-סקור:
OKC מהשלוש:
משחק 1, 5 מ-33, 15 אחוז
משחק 2, 5 מ-28, 18 אחוז
משחק 3, 15 מ-29, 52 אחוז
דה שוט
20 אפר 2019 07:09:28יאללה, יש ניצחון, משחק הבא ג'ורג'י בוי יגיע
מנחם לס
20 אפר 2019 07:10:46OKC עדיין יצטרכו ניצחון בפורטלנד. אפילו אם יהיה 2-2 לפורטלנד נשאר יתרון הבית
המשגיח
20 אפר 2019 07:10:59עם כל הכבוד לפילי-נטס, זו הסדרה היחידה עם קצת דם רע בין שחקנים (בקטע טוב).
משחק 4 יהיה נהדר
IDO
20 אפר 2019 07:12:22GOOD GAME
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 07:14:06פלטון זועם, הוא טוען שהובטח לו המבורגר כפול בוונדיס אם אוק מגיעה ל-120
Adiso33
20 אפר 2019 07:40:01הכתף של ג'ורג' ממש מדאיג.
אי אפשר לסמוך על האחוזים האלה מהשלוש של הקבוצה הלילה.
כל פעם שלילארד דופק שלשה וראס עם הכדור בהתקפה באזור השלוש ואני כזה-"בבקשה לא לזרוק,בבקשה לא להתפתות…"
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2019 08:29:37ואז הוא מתפתה.
הכל זה למען ראס, אפס למען הקבוצה. הכל אישי.