Load Management – דנבר בפורטלנד / ראובן בראל

מנוחה לשחקני חמישייה לפני הפלייאוף – נחוץ או מיותר?
אני מאמין שכל עוד יש על מה לשחק, המאמנים צריכים לתת לקבוצה את הסיכוי הטוב ביותר לנצח. לדנבר בהחלט יש על מה לשחק, היא קבוצת הבית הטובה ביותר בליגה העונה (יחד עם הבאקס) ויתרון הביתיות שלה בסיבוב השני לא הובטח עדיין. לכן מאוד הופתעתי כשהגעתי לאולם וראיתי רשימת השחקנים הכשירים של דנבר למשחק (כן, אני כנראה האחרון בעולם שידע את זה – שילוב של סופ"ש סקי, נסיעה של 5 שעות חזרה ביום ראשון מדרום אורגון לפורטלנד כולל עצירת תנועה למשך שעה וחצי שהובילו להגעה למגרש 10 דקות לפני השריקה).

מגיעה הערכה ליצירתיות של מייק מלון – עוד לא פופוביץ' אבל לפחות כל שחקן קיבל איבר גוף כואב שונה

 

אז בדנבר מאמינים ביכולתם לנצח את יוטה בחוץ בעוד יומיים או שבונים שם על הפסד של יוסטון באוקלהומה. אם זה הכיוון אז עלתה תיאורית קונספירציה – הנאגטס הפסידו בכוונה את המשחק לפורטלנד כדי להגדיל את הסיכוי שלהם להימנע ממפגש מול יוסטון בסיבוב השני.

ביוסטון בכל מקרה שמחו לשמוע על האסטרטגיה של דנבר.

אחרי שהתרשמתי עמוקות מהאומץ/טיפשות של מייק מלון ולפני שיצאתי למושב שלי ראיתי בחדר העיתונאים ג'ינג'י גבוה מאוד שנראה מוכר, ראיתי אותו משחק בוודאות אבל איפה?

אולי אתם תצליחו לזהות:

הצלחתם, אל תגלו עדיין יש עוד רמז למתקשים כמוני:

לי נפל האסימון כשראיתי את השם במושב לידי – ג'וני רוג'רס שהסתובב במשך שנים באירופה וזכור במיוחד מהתקופה בפנא בתחילת המילניום. דיברתי איתו על המשחק ששבר את הלב לרוב אוהדי הכדורסל בארץ. ההפסד של מכבי בגמר בשנת 2000 בסלוניקי. וכמובן על קטש, עליו הוא אמר שהיה צריך לשחק בליגה. היום הוא עובד בקליפרס בטייטל של Pro Player Personnel – מעין מנטור/מאמן שחקנים.

המשחק היה צמוד באופן מפתיע, הנאגטס השיגו יתרון בפתיחה ובסיום אבל לא הצליחו לשמור עליו הרבה בזכות הצ'יף אמינו שהיה שם ברגעים שפורטלנד הייתה צריכה גם אם לא בצורה הכי אלגנטית.
מאז הגול המפורסם של רוני רוזנטל מול אזארבייג'אן יש לי חיבה למהלכים גמלוניים. שמסתיימים איכשהוא בצורה מוצלחת אתמול הצלחתי לראות אחד בלייב:

תומאס עם עוד ניסיון לא מוצלח ברבע הרביעי

לנאגטס היה מועמד משלהם לסגור את המשחק ולהשיג ניצחון מפתיע. אייזאה תומאס עד לא מזמן האיש של הרבע הרביעי נכשל מהלכי הסיום ולא הצליח להבטיח את הניצחון.

מייק מלון התייחס לאחר המשחק להחלטה להשאיר את המחליפים של המחליפים על המגרש בדקות הסיום:

לא משכנע, אני מתחיל להאמין לתיאוריית הקונספירציה – מלון רצה להבטיח את ההפסד.

בחדר ההלבשה של פורטלנד כל העיתונאים והשחקנים צופים יחד ביוטה מפסידה ללייקרס שזה אומר שהם צריכים רק ניצחון מתוך שני המשחקים שנותרו כדי להבטיח יתרון ביתיות. אולי התחזית האופטימית שלי מתחילת העונה תתגשם:

"תחזית אופטימית:
לילארד משחזר את היכולת מהשנה הקודמת, נבחר שוב לאולסטאר ומקולום מצטרף אליו, סיום עונה חזק נותן להם את המקום החמישי ומפגש מול יוטה בסיבוב הראשון. סדרה מצויינת של 7 משחקים מסתיימת עם סל ניצחון של לילארד על הבאזר בדרך להפסד מכובד מול הווריורס בחצי הגמר."

כדי להשלים את המחזה הסוריאליסטי לילארד עוזב את חדר ההלבשה על אופני רטרו עם רמה. לא, הוא לא זנח את רכב הפאר שלו, זה חלק מקידום הנעל שלו Dame 5 שעוצבה בהשראת האופניים שהיו לו כילד.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. אין מה לעשות… ה-nba זה מרתון, פופ הבין את זה מזמן.
    אפשר לשחק כל משחק עם ההרכב הכי חזק, לא לחלק דקות וליפול בפלייאוף בשיטה שהומצאה ע״י הרוטציות הקצרות ע״ש דאנטוני (עד שמורי בנה לו סגל עמוק…).
    ב-nba הבינו שהם חייבים לחלק דקות ועומסים, גם אם זה אומר שזה בסוף העונה ויש סכנה למיקום בסופו של דבר.
    לדנבר עדיין יש ״יתרון״ שזה לשחק באוויר הדליל של קולורדו, ויש להם בגל מספיק רחב כדי לשמור על רמת אינטנסיביות גבוהה.
    מצד שני, הבלייזרס נקלעו למצב בעייתי עם הפציעות של מקולום (שחזר בינתיים) אבל איבדו באמת את הסיכוי עם הפציעה של נורוקיץ (ולחשוב שקני סמית ובארקלי הימרו עליהם להפתעה לגמר)

  2. אחלה סיקור.פורטלנד/דנבר צריכות לקוות שיקסחו בטעות את הקליפרס.
    לספרס יש מאמן עדיף, ולאוקלהומה יש יותר כישרון וניסיון בסגל.

  3. נו, אשרי המאמין שפורטלנד יעברו את יוסטון במאבק על המקום השלישי. בעיניי מה שחשוב הרבה יותר זה שדנבר יבטיחו את הביתיות מול יוסטון. הרוקטס הם עדיין הקבוצה הטובה יותר – אבל בלי ביתיות אין לדנבר שום סיכוי. עם הביתיות – יש להם 40% להערכתי לעבור.

    ומעניין מאד על רוג'רס. הייתי במיליון משחקים של הקליפרס השנה ואף פעם לא שמתי לב אליו. צריך לדבר איתו פעם. נדמה לי שאני זוכר אותו גם מאולימפיאקוס, ולא רק מפאו, היתכן?

    1. יוסטון מפסידה ל OKC . פורטלנד מנצחת את הלייקרס והקינגס. ודנבר את יוטה או מיני ואז דנבר מסיימת 2 פורטלנד 3 ויוסטון 4

      1. אני מאמין שגם אם יוסטון תפסיד ל OKC, פורטלנד לא יתאמצו מאוד לנצח את השניים הנותרים. יוטה נראית כמו מצ׳אפ נוח יותר מאוקלהומה.

  4. האיש שלנו בפורטלנד, תודה!

    מדהים שזיהית אותו. מה הוא עשה שם אם הוא עובד בקליפרס? סקאוטינג לקראת הפלייאוף?

  5. כואב הלב על פורטלנד
    הכל התחיל להתחבר השנה
    יוסוף השתדרג
    משולם חזר מפציעה והתחיל להתחמם
    ואז השבר הנורא קרה
    נו טוף. אולי שנה הבאה
    (מת על ליילארד והנאמנות שלו לקבוצה. נדיר)
    🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט