אירועי דיומא – 07.04.2019

היום: הטור של פלנדריה וגם גמר אליפות סין הפתוחה בסנוקר.

כדורגל

ליגת ג'פאניקה – פלייאוף עליון, מחזור 3 / ניר מועלם:

20:30 מכבי נתניה – מכבי תל אביב, ספורט 1: מפגש מסקרן בין האלופה לעונה הנוכחית – מכבי תל אביב לבין הקבוצה שעושה עונה מדהימה ואף העפילה השבוע לגמר גביע המדינה בניגוד לקבוצה אותה היא תפגוש שעפה השבוע בחצי גמר הגביע מול בני יהודה. מכבי אומנם מגיעה אחרי ניצחון במחזור הליגה האחרון אך באמצע השבוע כאמור היא הפסידה לבני יהודה במסגרת חצי גמר גביע המדינה ולכן כל שנותר לה הוא לשמור על מאזן נקי מהפסדים במשחקי ליגה. מנגד, נתניה יכולה עוד לסיים במקום ה-2 בליגה אך בשביל זה היא חייבת להשיג נקודות כי כרגע היא עם משחק פחות מבאר שבע אך עם הפרש של 4 נקודות ממנה. הימור – נתניה בבית יכולה לנצח את מכבי תל אביב שנמצאת בתקופה לא כל כך טובה ואני אפילו אהמר על ניצחון מפתיע של מכבי נתניה שתנחיל הפסד ליגה ראשון לאיביץ' העונה.

ליגת ג'פאניקה – פלייאוף תחתון, מחזור 3 / ניר מועלם:

19:00 הפועל רעננה – אשדוד, 5 פלוס: קרב תחתית לוהט בין רעננה לבין אשדוד כאשר רעננה נמצאת במקום ה-4 בפלייאוף עם 32 נקודות ורחוקה 7 נקודות מהקו האדום בו נמצאת אשדוד עם 25 נקודות. רעננה מגיעה למשחק אחרי 3 תוצאות תיקו רצופות ואילו אשדוד מגיעה אחרי ניצחון 2-3 על ק"ש שעצר עבורה רצף של שלושה הפסדי ליגה רצופים. אם אשדוד רוצה להישאר בליגה הראשונה היא תהיה חייבת לנצח את המשחק הזה כי במקרה של ניצחון היא תצמק את הפער ל-3 נקודות בלבד (במקרה שבית"ר תפסיד להפועל ואם היא תשיג נקודה ומעלה אז הפער יקטן ל-4 נקודות במקום ל-3). חשוב לציין גם שלאחר המחזור הקרוב יישארו רק 4 מחזורים בלבד ו-12 נקודות בקופה. הימור – אני רואה את אשדוד משיגה נקודות באצטדיון רמת גן, אך היא תצא משם רק עם נקודה אחת בלבד, דבר שלא יספיק לה וככל הנראה יגזור את גורלה באופן סופי אך ישאיר לה סיכוי תיאורטי.

בונדסליגה – מחזור 28 / ניר מועלם :

19:00 מינשנגלאדבך – ורדר ברמן, ספורט 4 : המשחק שינעל את המחזור ה-28 בבונדסליגה יהיה בין שתי קבוצות שנאבקות על הכרטיס לאירופה בעונה הבאה, כאשר גלאדבך נמצאת במקום ה-5 עם 47 נקודות ו-ורדר ברמן במקום ה-7 עם 42 נקודות. גלאדבך נמצאת בתקופה מאוד לא טובה והיא הייתה תקופה ארוכה במקום השלישי אך בחודשיים האחרונים היא מגמגמת ולא מצליחה לשמור על מקומה והיא איבדה המון גובה כאשר בשבעת המחזורים האחרונים שלה היא ניצחה פעם אחת, עשתה 2 תוצאות תיקו והפסידה 4 פעמים וסה"כ היא השיגה 5 נקודות מתוך 21 האפשריות, דבר שמראה על כושרה הנוכחי הגרוע ואני לא אתפלא לראות אותה נשארת קירחת לבסוף. ורדר ברמן לעומתה מגיעה אחרי 2 ניצחונות ליגה רצופים ובנוסף היא ניצחה השבוע ברבע גמר הגביע הגרמני את שאלקה 2-0 בחוץ ועברה אל חצי הגמר. גלאדבך עם מאזן ביתי נהדר של 9 ניצחונות, תיקו אחד ו-3 הפסדים בלבד ולכן למרות כושרה הנוכחי אני אהמר על ניצחון של גלאדבך.

סרייה א' – מחזור 31 / ניר מועלם:

13:30 פיורנטינה – פרוזינונה, 2 ONE : פיורנטינה בתקופה גרועה נמצאת רק במקום ה-10 בליגה והיא מגיעה אחרי 2-2 מול רומא ואחרי 6 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, מנגד פרוזינונה מתחת לקו האדום במקום ה-19 והיא רחוקה כ-8 נקודות מהישארות בליגה כאשר נותרו רק 24 נקודות בקופה, כך שהחבל כבר על צווארה ולכן אסור לה לאבד יותר מידי נקודות עד סוף העונה ובמחזור האחרון היא ניצחה 3-2 את פארמה וזה קרה אחרי שלושה הפסדים רצופים. הימור – פיורנטינה בכושר לא טוב והיא תפגוש קבוצה שנלחמת על חייה ואני לא אתפלא לראות את פרוזינונה יוצאת עם נקודות ואני אהמר כאן על תיקו.

19:00 אינטר – אטאלנטה, 2 ONE : מפגש מסקרן מאוד בין אינטר לאטאלנטה כאשר אינטר במקום ה-3 בליגה עם 56 נקודות ומנגד אטאלנטה במקום  ה-5 עם 51 נקודות וזה קרב שכולו על כרטיס לליגת האלופות, כאשר ניצחון של אינטר יתן לה קצת שקט נפשי לקראת סוף העונה וירחיק ממנה את אטאלנטה ומנגד הפסד או תיקו יסבך את אינטר ויכניס את שאר הקבוצות עמוק לתוך המאבק על הכרטיס לליגת האלופות. חשוב לציין שיהיו מספר חיסורים משמעותיים ל-2 הקבוצות:

אינטר תחסר את דה פריי ומרטינז, כאשר מיראדנה יחפה על דה פריי בהרכב ומנגד איקארדי יהיה ה-9 של אינטר במקומו של מרטינז הצעיר.

אטאלנטה תחסר את החלוץ הטוב ביותר שלה – דובאן זפאטה שקיבל במחזור האחרון כרטיס צהוב ועקב צבירת צהובים לא ישחק במשחק הקרוב ובמקומו יפתח איליציץ בהרכב.

הימור – יהיה משחק מאוד צמוד וקשה אך אני חושב שחסרונו של זפאטה ומנגד האנדנוביץ שספג העונה רק 7 שערים בג'וזפה מיאצה, ולכן אני אהמר על איקארדי ואינטר.

21:30 נאפולי – גנואה, 2 ONE : נאפולי במקום ה-2 מגיעה אחרי הפסד מפתיע של 2-1 לאמפולי מהתחתית אך היום היא חוזרת לסן פאולו איצטדיונה הביתי הקשה, בו היא תארח את גנואה שנמצאת במקום ה-13 ורחוקה 6 נקודות בלבד מהקו האדום ולכן הפסד כאן וניצחון של קבוצות תחתית יכול לסבך אותה ולהכניס אותה עמוק יותר למאבקי התחתית. גנואה מגיעה גם היא אחרי הפסד אבל הוא היה משמעותי עם 4-0 לאינטר כאשר לפני זה היא הפסידה גם כן אך 2-0 לאודינזה שנמצאת גם היא במאבקי התחתית. הימור – נאפולי קבוצה מאוד ביתית וגנואה בכושרה הנוכחי ועם הסגל שלה תתקשה מאוד לקחת נקודות בסן פאולו ולכן אני לא רואה סיכוי כלשהו של גנואה לחזור עם נקודות מנאפולי.

כדורסל

המחזור ה-25 בליגת ווינר סל / עידן ארווץ

19:20, 5SPORT: בני הרצליה (19-5) – מכבי ראשון לציון (13-11) – אם חושבים על הניקס בליגת ווינר סל הישראלית, זו הרצליה. היא עם ניצחון אחד מ-14 משחקיה האחרונים ותקועה עמוק במקום האחרון. גם הגעתם של ג'רום דייסון ודיאור פישר כרגע לא ממש עוזרת להרצליה שתצטרך להתחיל לנצח אם היא רוצה לשחק בליגה הזו גם בעונה הבאה. המטרה של ראשון, בניגוד להרצליה, הוא הפלייאוף. יש שם קבוצה טובה מספיק ומאמן גם כן בשביל להגיע לשם ואפילו מהמקום ה-5 או ה-6. היום, בכל מקרה, אם דייסון ושחקן הרצלייני נוסף לא יגיעו ל-20 נקודות לפחות, זה יהיה כתום. ראשון.

19:25, 5SPORT: הפועל באר שבע (12-12) – מכבי אשדוד/באר טוביה (16-8) – אחרי עונה מצויינת, אשדוד של השנה לא מספיק טובה. בעונה שעברה, היא הגיעה לפלייאוף עם יתרון ביתיות (לא עזר והודחה ברבע הגמר). השנה, היא עדיין מועמדת לירידה. היא ממוקמת במקום ה-10 ולא תרצה להתדרדר לתחתית. באר שבע בתקופה טובה ותרצה כבר בעונת העלייה שלה להגיע לפלייאוף (זה ללא ספק אפשרי, כרגע היא במקום ה-5). יש לה סגל טוב מאוד ומאמן מצויין ואין סיבה שזה לא יקרה. באר שבע.

21:05, 5SPORT: הפועל חולון (6-19) – עירוני נס ציונה (13-11) – שלושה ימים לפני חצי גמר היורופקאפ, הפועל חולון תארח הערב את נס ציונה, שמדורגת במקום ה-6. חולון הובסה במחזור האחרון באילת בעוד נס ציונה ניצחה את הרצליה בבית. נלך פה על הפתעה בדמות ניצחון כתום. נס ציונה.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות סין הפתוחה – הגמר

8:00, 14:30: ג׳ק ליסובסקי-ניל רוברטסון (יורוספורט ואח"כ יורוספורט 2).

שני חצאי גמר שונים בתכלית היו לנו אתמול. הראשון בין ג'ק ליסובסקי לסקוט דונלדסון היה כצפוי חד צדדי לחלוטין, ובו ליסובסקי איפשר ליריבו האומלל זכייה בפריים בודד בכל המשחק. המשחק השני בין ניל רוברטסון ללוקה ברסל היה כבר הרבה יותר צמוד, ובו שני השחקנים המצויינים היו צמודים עד ל-7-7, כשמשם האוסטרלי פתח מבערים וניצח במשחק.

כמו שקורה לא מעט באליפויות מסוג זה, אחרי לא מעט הפתעות, קיבלנו בסופו של דבר גמר לא ממש מפתיע עם שני שחקנים אותם נראה גם באליפות העולם הקרובה. בכל הקשור לרוברטסון, זה ודאי נכון. האוסטרלי הוא אחד השחקנים הטובים העונה, וזכייה (צפוייה) שלו היום תעלה את מספר זכיותיו בטורנירי דירוג העונה לשלוש. אף אחד לא יתפלא אם זה יקרה, כמו גם אם זה יימשך בטורניר הבא אחרי אליפות זו – אליפות העולם. אשר לליסובסקי הרי שמדובר בשחקן שעשה קפיצת מדרגה רצינית השנה. זהו לו הגמר השלישי בעונה זו, לאחר שעד לעונה הקודמת הצליח להגיע רק לחצי גמר בודד בטורניר הזמנה. הבריטי הוא שחקן מבריק למדי, שאם יצליח לשדרג במעט את העקביות ואת האלמנטים היותר הגנתיים במשחקו, הוא יוכל לחרות על חגורתו הישגים רבים. היום זו בהחלט יכולה להיות התחלה טובה.

טניס / אלכס דוקורסקי

גמר טורניר צ'רלסטון – נשים

קארולין ווזניאצקי-מדיסון קיז, 20:00 (שידור באחד מערוצי צ'רלטון) – הטורניר נערך על משטח שדי ייחודי למדינה המארחת, חימר בצבע ירוק, שנראה כי אופי המשחק עליו שונה מעט ומהיר יותר מהחימר הכתום המסורתי באירופה ובדרום אמריקה. שתי הטניסאיות ייחפשו תואר ראשון העונה בעיר שממוקמת בקרוליינה הדרומית. שתי השחקניות נפגשו בעבר פעמיים והשחקנית מדנמרק גברה בשני המשחקים על האמריקאית.
ווזניאצקי ניצחה בחצי הגמר את פטרה מארטיץ' הקרואטית ויריבת בגמר גברה על האלופה האולימפית, מוניקה פויג מפורטו ריקו.

גמר טורניר מונטריי – נשים

גארביניה מוגורוזה-ויקטוריה אזארנקה, 00:30 (המשחק אינו משודר בערוצי הטלוויזיה שמשודרים בארץ, למיטב ידיעתי) – הטורניר נערך על משטחים קשים בעיר הנופש המכסיקנית. הבלארוסית זכתה בטורניר האחרון שלה בסוף 2016 ותשאף כמובן לנצח את הספרדיה, עליה גברה במשחק היחיד ביניהן עד היום.
אזארנקה ניצחה בחצי הגמר את אנג'ליק קרבר, במשחק צמוד מאוד שנמשך שלוש מערכות ויריבתה, ילידת ונצואלה, ניצחה בשתי מערכות את מאגדלנה ריבאריקובה הסלובקית.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של פלנדריה

*המלצת צפייה* ברוכים הבאים למונומנט השני של עונת הרכיבה, ולציר שסביבו סובבת עונת הקלאסיקות של האביב – הטור של פלנדריה. זהו אחד המירוצים האהובים והמרתקים ביותר של לוח השנה, והסיבה היא התוואי שלו – 267 קילומטרים של דרכים כפריות פלמיות, עם אינספור עליות קצרות ותלולות וקטעי פאבה שוברי עצמות (גם כשהרוכבים על האופניים, וגם למרבה הצער כשהם מוצאים עצמם תכופות שרועים על הקרקע). דבר אחד שבדרך כלל לא רואים במירוץ הזה הוא פלוטון, היות והכאוס שהמירוץ גורם מביא בדרך כלל לפירוק של הדבוקה לקבוצות קטנות. ברור שנראה כאן את כל המי ומי של עולם הקלאסיקות. קודם כל נוכל לראות כאן את קבוצת קוויק סטפ בהרכב קלאסיקות הפאבה החזק ביותר שלה, יחד עם פיליפ ז׳ילבר (הזוכה לפני שנתיים), בוב יונגלס, איב לאמפר וזדנק שטיבאר. שטיבאר, אותו כבר ראינו זוכה בשתי קלאסיקות חד יומיות השנה, הוא אלוף סייקלוקרוס מספר פעמים, מיומנות נדרשת למדי במירוץ מסוג זה. יחד איתו נוכל לראות שני אלופים נוספים מעולם הסייקלוקרוס – מתיו ואן דר פול (זוכה מירוץ חוצה פלנדריה ברביעי), ו-ואוט ואן ארט, עוד מועמד חזק מאד לזכייה. זוכה השנה שעברה, ניקי טרפסטרה, יהיה כאן גם הוא, הפעם לא במדי קוויק סטפ אלא באלו של דיירקט אנרג׳י. עוד מועמד חזק לניצחון (כאן ובכל מירוץ) הוא פטר סאגאן, הזוכה מלפני שלוש שנים, שינסה להרים את העונה המאכזבת משהו שלו בינתיים. דבר דומה ניתן לומר גם על גרג ואן אוורמאט. מלבדם נוכל לראות כאן שורה ארוכה ארוכה של קלאסיקנים כקריסטוף, דמאר, טרנטין, בואסון האגן, דגנקולב, ואלגרן, בנוט, נסן, סטויבן, וולנס, מוהוריץ׳, רואו, פדרסן ומתיוס. גם אלוף העולם, אלחנדרו ואלוורדה, החליט לנסות כוחו על הפאבה, וישתתף במירוץ בפעם הראשונה בקריירה. בכל מקרה אם יש מירוץ שלא כדאי להחמיץ, זה המירוץ. שידור ביורוספורט מ-11:15 ועד 18:30.

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. תודה רבה לכל העוסקים במלאכה .
    קצת על מה שהיה מה שכתבת ומה שלא.
    ברגל וסל.

    נתחיל ברגל .
    אתמול 2 משחקי עונה בראשונה מינכן רומסת את דורטמנד 0-5 וחולפת על פניה לפסגה אבל בפער של נקודה בודדת .

    בספרד ברצלונה חיכתה 85 דקות לפני שכבשה פעמיים בדקה וסגרה מעשית את סיפור האליפות.

    באנגליה סיטי ניצחה 0-1 את ברייטון והעפילה לגמר הגביע ומירוץ הדאבל דאבל עדיין קיים
    יש לה בכיס את גביע הליגה
    היא בגמר הגביע ומובילה (באחוזים) את הטבלה האנגלית וברבע גמר האלופות.

    היום תיקבע אגב יריבתה לאותו הגמר במפגש בין
    ווטפורד לוולבס ( 18.00 ).

    בליגה ישוחק משחק אחד במסגרת המחזור ה 33 בין אברטון לארסנל .המשחק חשוב בעיקר לארסנל שנמצאת במירוץ הקשוח של מקומות 3-6 .

    באיטליה נציין שאם גנואה מנצחת את נאפולי היא מכתירה עוד הערב את יובה לאלופה באופן תיאורטי ולא רק מעשי .
    ( יהיה פער 21 7 מחזורים לסוף אך במאזן הפנימי יובה מנצחת).

    עוד באיטליה היום
    16.00 אודינזה- אמפולי
    קרב תחתית אדיר בין 16 המארחת ל 17 אמפולי
    שנמצאת נקודה מתחת לאודינזה ונקודה בודדת מעל בולוניה שבקו האדום במקום 18 .

    16.00 קליארי-ספאל
    עוד קרב תחתית בין המארחת קליארי 14 בטבלה עם
    33 נקודות לארוחת עם נקודה פחות ו 5 נקודות בלבד מעל הקו האדום .

    19.00 לאציו -סוסואלו .
    לאציו רק שמינית אך עם 48 נקודות ו 2 משחקים חסרים ממילאן הרביעית שזה אלופות .
    ניצחון היום יוריד את הפער לנקודה בודדת ומשחק חסר .

    ספרד .
    שלושת הראשונות בטוחות האלופה בטוחה (סגנית עדיין לא).
    נותר המאבק על המקום הרביעי לאלופות וכמובן מאבקי אירופה ותחתית.
    היום הכל יתחדש במסגרת השלמת מחזור 31.

    13.00 אלאבס-לגאנס .
    המארחת שביעית עם 44 נקודות 3 נקודות מחטאפה הרביעית.
    לגאנס במרכז הטבלה .15.00 חטאפה -בילבאו .
    המארחת עדיין נאחזת במקום הרביעי
    אך הפער בפסגה מצטמצם והיא חייבת לחזור לעגור נקודות .
    בילבאו שמינית עם 43 נקודות רק 4 מחטאפה .
    וניצחון יקדם אותה מהותית למאבק על האלופות .

    17.15 ויאדוליד-סביליה .
    המארחת 16 נקודה מהקו האדום .
    סביליה מנסה לחזור לטופ 4 כרגע שישית מרחק נקודה מחטאפה מה שאומר שניצחון שלה ואי ניצחון של חטאפה והיא רביעית (ולנסיה החמישית נוצחה אתמול על ידי ריאל ).

    19.30 סלטה -סוסיאדד.
    סלטה מתחת לקו האדום
    מקום 18 עם 29 נקודות .
    סוסידאד מדורגת 9 7 נקודות מהקו האדום .

    19.30 לבנטה-ווסקה.
    קרב תחתית בין לבנטה כרגע 3 נקודות מעל הקו לווסקה 7 נקודות מתחת לקו האדום .

    21.45 בטיס – ויאריאל.
    בטיס עשירית עם 40 נקודות
    ויאריאל לאחר עם שבוע של השמטות.
    לאחר ש הובילה 2-0 בויגו והפסידה 2-3
    ולאחר מכן מחקה 2-0 ל 2-4 מול ברצלונה עד הדקה ה 90 אך הסתפקה בנקודה .
    כרגע היא נקודה מעל הקו וייתכן שעד תחילת משחקה תרד מתחת לקו .

    ישנם גם משחקים ביתר הליגות נתמקד דווקא בליגות הקטנות יותר

    הולנד 29 17.45 ויטסה -איינדוהבן
    האורחת האלופה במרחק 2 ומשחק חסר מאיאקס במאבק חתול ועכבר שיימשך כנראה עד הסוף .

    פורטוגל 28 . 19.30
    פיירנסה -בנפיקה
    גם בנפיקה מנהלת קרב חתול ועכבר עם פורטו שניצחה .
    בנפיקה חייבת לנצח על מנת להשתוות לפורטו ולחלוף על פניה בהפרש שערים .

    ברוסיה 22
    לוקמוטיב האלופה המדורגת רביעית מארחת את זניט המוליכה ביתרון 8 משחק מסקרן .

    על פליאוף הלאומית בכדורסל בהמשך

    1. תודה על התגובה אהרון
      אני אוסיף כמה דברים:
      1. השפלה נוראית של דורטמונד אך עדיין נפילה אחת של באיירן ודורטמונד יכולה לזכות באליפות למרות התבוסה של אתמול.
      2. בירם כיאל שיחק בכל משחקי ברייטון בגביע אך פתאום כשמגיעים לחצי הגמר הוא בכלל לא בסגל, ואני יכול להבין את התסכול שלו.
      3. איטלקית שלא רשמתי – אודינזה בבית לדעתי תנצח את אמפולי, קליארי תוציא תיקו מול ספאל ולאציו תנצח בבית את סאסואולו שתסתבך בתחתית.
      4. דאבור יחזיק אצבעות לניצחון של סביליה על ויאדוליד

      1. תודה
        1. נכון מאד טבלאית השאלה בעיקר מנטלית ודורטמנד נראית פגיעה מאד מנטלית.
        2. נכון השאלה אם יש לו אלטרנטיבה טובה יותר .
        4 אכן סביליה הייתה עמוק בפנים כשחתם מאז הסתבכה אך לאחרונה חוזרת לעצמה אל לא בטוח שזה יספיק לאור כושרה הנפלא של ולנסיה למרות הפסדה אתמול.

  2. עוד היום תחילת פליאוף הלאומית בכדורסל רבע גמר משחק ראשון ( הטוב מ 3).

    17.45 מכבי חיפה -עפולה
    חיפה סיימה רביעית את העונה הסדירה וברגע האחרון חלפה על פני עפולה .
    חיפה עם 10 -16 עונתי 61 אחוז ותוצאה ממוצעת של 81-86
    עפולה עם 11-15 58 אחוז ו יחס של 85-89 .

    חיפה היא למעשה אכזבת העונה לפני שנתיים כזכור סיימה כסגנית האלופה בארץ אשתקד ירדה ליגה וכולם היו בטוחים שהקבוצה של רוזן תטייל לליגת העל אך בינתיים הטיול היחיד היה לארצות הברית ולמשחקים הקבועים עם קבוצות נ.ב.א בהכנה לעונה .
    לא מזמן פוטר המאמן ברק פלג. ועוזרו דניאל סאוררה החליפו .
    השחקן הבולט בקבוצה הוא ווילי וורקמן המתאזרח עם 32 דקות למשחק ו 15 נקודות ו 9 ר ומדד 20.9 הגבוה בקבוצה במשותף עם דניאל גיבנס הזר שמקבל אף הוא 32 דקות וקולע 17 עם 9 ר.
    הזר הנוסף דה שילדס מקבל 31 דקות ועושה 15 5 5
    ומדד 15.3
    עוזרים .
    דניאל קופרברג 22 דק
    10 נק ו8 ר ומדד 13.4
    אנתוני פישר 11 נקודות ומדד 10 ב 25 דקות .
    עוד בקבוצה שמות כמו גיא לביא וחן מעיין .

    את עפולה מאמן ניר קפלן
    הקבוצה החליפה מסיבות שונות את הזרים במהלך העונה .
    מוביל קאהין סירוט עם 18 נק ו 11 ב 32 דקות ומדד 24.3
    וזר בשם אנדראה אורנרוז עם
    16 5 6 ב 32 דקות ומדד 25.6
    עוד בולטים
    בן קרטר 9 ו 8 ר ומדד 15.2 ב 25 דקות .
    דולב דראפיץ הבן של מאמן נתניה כדורגל
    11 נקודות ומדד 12.4 ב 25 דקות .
    רום קורנליוס 26 דקות 10 5 4 ומדד 12.
    יריב איינהורן 25 דק 9 4 4 מדד 9.7
    ארז הררי 8 נק ומדד 9.1
    וכמובן הוותיק הבלתי נגמר גור פורת.
    22 דק 9 נק ומדד 8.
    בהמשך כל תגובה סדרה.

  3. השאלה במירוצים הללו איך הם מתפתחים.
    בולורדה אסור לזלזל במירוצים הללו ,יש לו רקע אדיר במירוצים מהסוג הזה.
    רק שלא בזה ספציפית , פיליפ זילבאר סובל מבעיות קיבה , בבוס יונגלס אני לא מאמין ,זדנק סטייבר לעומת זאת הוא מועמד חזק מאד.
    כנל פיטר סאגאן ,אך כשמדברים על מירוץ השאחה איזה מירוץ ,
    פאבה רטובה היא לא פאבה יבשה , והצפי הוא למירוץ רטוב בסופו.
    מירוץ רטיב הוא יתרון אדיר לרוכבי שטח בנברם ו או סייקלו קרוס , אם אכן המירוץ רטוב הומועמדים הם סטייבאר סאגאן ואן ארט אך מעל כולם מתיו ואן דר פול הוא הנכד של ריימונד פולידור ,ומול גנים כאלו ,אפילו ולורדה לא יכול להילחם.
    אם המירוץ ישאר יבש ,אז מוביסטאר החליטו לתת לולורדה כת ההרכב החזק בייתר שיש ,אותו הרכב כמעט איתו ולורדה פרץ בוולטה 2012 בקמ ה17 וכמעט מחק את ההתקפה של קונטאדור .
    אם כך אנינו פשוט לא יודעים באיזה מירוץ מדובר
    כי במקרה הזה בין שתי נקודות לא עובר רק קו ישר אחד….

  4. תודה רבה לכולם ושבוע טוב.
    לאחר הריצה המצוינת של לונה, אתמול, בפראג, גם היום נרשמו תוצאות מצוינות בחצי המרתון, והפעם במירוץ שנערך בברלין.
    מארו טפרי, שיאן ישראל במרתון וחניכו של דן סלפטר, שיפר את שיאו הלאומי בחצי המרחק וקבע 1:02:05.
    רץ נוסף ששיפר את שיאו האישי הוא היימרו עלמיה, רץ המרתון השלישי בטיבו במדינה (ואחד מהשלושה שישתתפו באליפות העולם) וחניכו של גזצ'או יוסף, שסיים עם 1:02:58, שיא אישי וירידת בכורה מתחת ל-63 דקות.
    תוצאה מצוינת גם לסלאמוויט באיולין, אשתו של מארו טפרי וחניכתו של סלפטר, שקבעה במרתון הבכורה שלה תוצאה מעולה של 1:09:03.

  5. המשך פליאוף הלאומית
    19.30 רעננה -יבנה
    רעננה ראשונה בעונה הסדירה מאזן 4-22 85 אחוז ויחס 86-94
    מול יבנה השמינית עם מאזן 14-12 46 אחוז ויחס של 81-81.
    ברעננה המאמן אבנר יאור פגע היטב בזרים
    ג'אמר סאלי שמקבל 32 דקות ומחזיר 24 6 5 ומדד 24.7
    ויין לוינגסטון מקבל 31 דק' ומחזיר עם 18 +8 ר' ומדד 18.7
    הישראלים הבכירים הם
    .שגב דוד 29 דק' עם 12 ו 5 קטיפות ומדד 16.5
    וכוכבי העתודה אלופת אירופה כזכור
    מייקל בריסקר עם 27 דקות בהם תורם 16 מעמיד מדד 15.3
    גיל בני קפטן העתודה ההיא עם 28 דקות 10 4 5 ומדד 11.6
    משלמים את הסגל הישראלים אוריאל טרוצקי ,גל חלמיש ועידן סטורלו

    ביבנה אותה מאמן שי סיגולוביץ
    נציין את הזרים
    ברנדון אדוארס שהגיע באמצע העונה ושיחק 13 מש' מחצי המשחקים בדיוק.
    31 דק עם 16 +11 ר' ומדד 24.4 .
    קרין ג'אמר הזר השני קיבל 33 ד' עם 17 6 4 ומדד 16.9 .

    הישראלי אולי המעניין ביותר הוא אפיק ניסים הוותיק כבר בן 38 אבל מקבל 27 דק 'וקולע 11 ומדד 9.4
    איתו אלעד הופמן שקצת דעך (ייתכן וגם בגלל השילוב עם ניסים ) בכל אופן הופמן מקבל 29 דק וקולע 12 עם 4 ר' ואס ומדד 11.4
    גיל גילנסקי תורם 9 4 5 ומדד 10.9 ב 24 דק'.
    יריב עמירם מקבל 19 דק ומחזיר 8 נק' ומדד 8.8
    טוני יאנגר הוותיק עם 7 נק' ומדד 6.9 ב 20 דק'.
    משלימים יובל רחמיליביץ ויהונתן רוז.

    לכאורה רעננה פייבוריטית אבל היא ידועה בהשתנקויות פליאוף ובצד השני ניסים המנוסה .
    הסיכוי באחוזים 30-70 רעננה.
    (חיפה -עפולה זה 40-60 חיפה לטעמי )

  6. סדרה מעניינת במיוחד היא בין גליל עליון לאשקלון אף הא מתחילה ב 19.30
    גליל שלישית בעונה הסדירה מאזן 9-17 65 אחוז ויחס 77-80
    אשקלון שישית מאזן 12-14 54 אחוז ויחס של 81-81
    גליל מאומנת על ידי אבישי גורדון
    לאחרונה הגיע זר חדש בשם ג'ו לואל 8 משחקים בלבד בקבוצה בהם מעמיד 20 +10 כ"ח ומדד 24.3 ב 26 ד'.
    ראשיד מורן הזר הנוסף תורם 15 7 5 ב 32 דקות ומדד 17.
    מבין הישראלים שם מעניין מאד הוא של ג'וני יזרעאלי הוותיק שמקבל 30 דק' תורם 10 + 8 אס' ו 4 כ"ח ומעמיד מדד 14.3 .
    מירון רואינה תורם 8 +5 כ"ח ב 22 דק' ומדד 10.8
    ליאור קררה מקבל 33 דק' עם 11 נק + 6ר' ןמדד 11.6
    רון סבג מקבל 24 דק' קולע 9 עם מדד 9.3
    וגם אלון ספיר כאן עם 33 דק' למשחק בהם קולע 11 קוטף 7 ומדד 10.2
    משלימים את הסגל די גי שארפ ( 5 נק' ב 16 דק ומדד 5.1 ) ושקד ירושלמי .

    גליל נראית לי כזו שבהחלט מסוגלת ללכת עד הסוף בפ]ליאוף.

    יריבה היא אשקלון של המנהל המקצועי רועי ברקוביץ והמאמן אבי סוכר.
    אשקלון עשתה החלפות זרים בתחילת העונה
    והיום הזרים הם טיילור סמית ( 20 מש') שעושה 16 + 9 כ"ח ב 32 דק' ומדד 23.4
    הזר השני הוא בילי מקשפרד ( 22 ) שמקבל 34 דק' ועושה 20 +11 ו 3 אס בדרך למדד 24.5
    הישראלי הבכיר הוא אחיו של המנהל המקצועי ניר ברקוביץ בנו של גדול כדורסלני ישראל בכל הזמנים שמעמיד 11 4 6 ומדד 15 ב 31 דק'.

    משלימים
    רועי נציה עם 5 נק ב 20 דק ומדד 5.3
    איגור מאיור 9 נק' ב 22 דק' 7.2
    יוני דרעי עם 5 נק' ב 15 דקות ומדד 4.6
    עידן רג'ואן 7 נק' ב 13 דק בלבד ומדד 5.8
    זו גם תהיה סדרה מרתקת ומעניינת

  7. הסדרה האחרונה שנדבר עליה היא בין קרית מוצקין סגנית העונה הסדירה לקריית אתא בדרבי הקריות .
    מוצקין 9-17 65 אחוז ויחס של 80-85
    קרית אתא 13-13 (50 ) ויחס של 82-82
    מוצקין מאומנת על ידי רועי פרל
    היא קבוצה מאוזנת עם חלוקה יפה של זרים וישראלים
    נציין את חאבייר קארטר עם 29 דק. 20 נק' + 9 כ"ח ומדד 22.
    איתו ג'אמר סמואלס תורם 27 דק' עם 13 +7 ר' ומדד 16.9
    זיו בן צבי מקבל 29 דק' עם 13 5 7 ומדד 16.9
    טל טסלר 25 דק' 9 3 4 ומדד 10.8
    עומר טל 25 דק' 11 4 4 ו 11.7
    נעם מטלון 30 דק' 12 נק' ומדד 11.3
    אור קורניליוס מקבל 13 דק' וקולע 9 עם מדד 7.8
    משלימים דוד גולדברג ויעקב אופק .

    את קריית אתא מאמן שרון אברהמי
    מוביל לוינגסטון עם 34 דק' ו עם 14 6 3 ומדד 17 .
    לאחרונה הגיע עמנואל אומבוגו 8 מש בהם מקבל 33 דק ותורם 18 +12 כ"ח ומדד 23
    (והוא מצליח כמעט להחזיר את תרומתו של גימי הול שב 32 דק' ב 14 מש' עשה 19 +12 ר' ומדד 25.6 )
    יונתן מור מקבל 27 דק' עם 14 + 5ר' ומדד 13.8
    גיא דותן עדיין איתנו עם 7 3 4 ב 24 דק' ומדד 9.2
    דניאל דנינו 10 4 3 25 דק' ומדד 10.1
    קלארק רוזנברג 26 דק' 13 + 4ר' ומדד 11.5
    וג'ורדן לואיס עם 6 נק' ב 31 דק ומדד 7.3
    יהיה מרתק

  8. לבסוף נציין שהמחזור הראשון (מחמש) בפליאוף התחתון גם ישוחק היום
    19.30 אליצור נתניה -הפועל רמת גן .
    נתניה (9 ) מאוכזבת את אי העפלתה לגמר סל תנסה להישאר בהקדם בליגה מאזנה 14-12 והיא צריכה תאורטית ניצחון בודד .הפועל רמת גן עם 16-10 ביתרון משחק בודד מרחובות ר"ג 12 ו 13 מוריד ליגה והיא תצטרך להילחם בציפורניים.
    בנתניה משחקים גיל אמיתי ,גיא לביא וזרים כג'פרסון וסאמרוויל
    בר"ג הוותיקים יוני ניר ושולמן

    20.00 הוד השרון -כפ"ס
    הוד השרון 11 עם 16-10 נלחמת על חייה
    כפ"ס עם 22-4 כבר ירדה ליגה.
    בהוד השרון נציין את פול דייליני בעברו בליגת העל מכוכבי ליגת העל כיום 20 5 5 ומדד 22.3 בשרון
    גם טמיר אריאלי בקבוצה המאמן נתי כהן חייב להשיג ניצחון לשיפור עמדות בתחתית .

    21.00 הפועל חיפה -מכבי רחובות
    נפגשו במחזור הסיום בעונה הסדירה וייפגשו כבר במחזור הראשון בפליאוף .
    הפועל חיפה עם 15-11 רוצה ניצחון שמעשית ישאיר אותה בליגה שכן תהיה ביתרון 3 ופנימי על רחובות
    רחובות עם 17-9 פיטרה את גורקה מאמנה השני שהולך הביתה ניצחון יחזיר אותה לתמונת המאבק ואולי יעלה אותה מעל הקו האדום ובהקשר של חיפה הוא יסגור את הפער לכדי משחק שלרחובות יתרון פנימי (אם תנצח)
    השבוע ניצחה חיפה 84-92 ומעניין מה יהיה היום .
    את חיפה מאמן אלעד חסין
    נככב בה נאור שרון עם 18 5 9 ב 27 דק ומדד 19.8
    עוד בקבוצה יאנג עם 23 +5 ב 37 דק' ומדד 18.2
    וגם ג'פרי אלן עם 18 +11 ב 29 דק' ומדד 18.2
    ונעם לייש .
    ברחובות ישנם כמה שמות מעניינים שמשום מה לא מצליח להרים את העגלה מהבוץ.
    הזר ברנדון באומן עם 20 +8 ר' ומדד 21.6 ב 35 דק.
    ואיתם ישראלים וותיקים ומעניינים מאד.
    יובל נעימי עם 11 נק 7 אס 3 ר' 31 דק' ומדד 12.
    אבירם זליקוביץ 14 4 3 ב 28 דק' ומדד 15.9
    ואפילו גור פורת הוותיק עם 3 נק ב 17 דק ומדד 8.7

    1. נראה חוסר נסיון של הצעירים , מוקדם מדי בהרבה לתקיפות הדדיות ,מרחק של רק דקה מהדבוקה ויותר מ 80 קמ להמשך , בקצב הזה הם יפלו בקלות בהמשך לנסיון העדיף של רוכבי הכביש הותיקים , למעשה סאגאן סטייבאר ולורדה.

  9. תענוג , לרוכבים היה חשוב יותר שסאגאן לא ינצח מאשר לנסות לנצח…
    מזכיר את העליה של אנואר אסאאדאת לשילטון במצריים…

    1. הוא סובל מזה כבר שנתיים. לדעתי אם הקלאסיקות חשובות לקבוצה, הם צריכים להביא עוד קלאסיקן שיכול לזכות במירוצים כאלו, ואז יהיה קשה לקבוצות להתמקד רק בו.

      1. לא יכול להבין או לקבל אחרי ההופעות המדהימות של השענים שלהם שכחתי את השם המדויק שמחמן או משהו שלקח קטע ומקום שלישי במירוץ הקטעים שוב הצלחתי לשכוח אם בטירנו או בפארי ני , ואחרי ההופעה המדהימה של האיטלקי ,לבורה אין שום תירוצים ,יש להם קבוצה חזקה טירוף ,
        מה שכן לא מספיק שיש כלים צריך גם לדעת להשתמש בהם.
        גם מוביסטאר ולורדה ואן אוורמאט , צריכים לבוא בטענות לעצמם ,על מה שנקרא חוסר ברוח לחימה.
        דוקא בוולטה סן חואן נאירו קינטנה הראה שהוכ יודע ויכול לנהל יופי את מוביסטאר כאשר הוא רוצה ודאג לתת לווינר אנאקונה את הניצחון.
        הבעיה במוביסטאר ידועה אך עכשיו התרחבה לבורה ,ואפילו קוויקסטפ נשארו ללא תשובה.
        זו חוכמת הניהןל והאימון כשיש לך את ולורדה ומארק סולר בקב אחת אז למה לא ללכת על שני ראשים ,איתו הדבר בקשר לשענים של בורה
        קוויקסטך להוציא המירוץ היום , הלכו אפילו על ארבע ראשים , באותו ענין בדיוק כשיש לך את זילבאר שטייבר ואלהפיליפ ,למה לתת לאלהפיליפ חופש ?
        שורה תחתונה כאשר המועמדים לניצחון יורים לעצמם ברגל ,צריך להגיד ברוו לאלברטן בטיול , נתנו לו ולקח כמו גדול , איך לקח , 20 שניית על 14 קמ לא היו מספיקים לבטיול נגד ואן אוורמאט אי ולוורדה או סאגאן או מתיו ואן פול או או או או לבד…
        אבל נגד 15 רודפים שכללו את הנל הספיק לו …
        מה יש לומר ,ניצח בצדק !

כתיבת תגובה

סגירת תפריט