מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

 

1. בואו ניתן מבט במה שנשאר מהעונה:

(לפני משחקי אמש)

נשארו 3 שבועות לעונה, אבל בגדול הכל במזרח די מסודר. המאבק היחיד שנשאר הוא התחתית של הקונפרנס המזרחי. ברור שמילווקי תסיים ראשונה. הרפטורס תסיים שנייה, הסיקסרס שלישית, ואני מאמין שהפייסרס תהיה רביעית.

בתחתית המאבק הוא בין כל הקבוצות מ-6 עד 10, אבל עלינו לזכור שההבדל בין הפיסטונס למיאמי היט למשל, שנראה כמו משחק אחד, הוא למעשה שניים: מיאמי, עם 37-36 צריכה לצח אחד, והפיסטונס עם 36-37 צריכה להפסיד אחד כדי להשתוות.

W-L PCT GB CONF DIV STRK
1
Bucks (x) 55-19 .743 0 37-10 14-2 W2
2
Raptors (x) 51-23 .689 4 30-15 10-4 L2
3
76ers (x) 47-26 .644 7.5 28-17 7-8 L1
4
Pacers (x) 45-29 .608 10 30-15 9-5 W1
5
Celtics 43-31 .581 12 29-15 10-5 L4
6
Nets 38-36 .514 17 25-20 7-6 W2
7
Pistons 37-36 .507 17.5 25-22 8-6 L2
8
Heat 36-37 .493 18.5 21-24 7-8 W1
9
Magic 35-38 .479 19.5 23-20 7-6 W4
10
Hornets 34-39 .466 20.5 26-22 10-5 W3

 

ז"א שמ-6 עד 8 במזרח הכל יכול לקרות, וגם המג'יק וההורנטס עדיין מקוות, בריאליסטיות, שזה לא ניגמר עד שזה ניגמר. למשל המג'יק, במקום 9, היא 2.5 משחקים ממקום 6. היו נפילות ועליות דרסטיות הרבה יותר בעבר.  "538" מאמין שהנטס והפיסטונס די בטוחות, אבל תשאל את המאמנים והמנהלים אם גם הם חושבים ככה. מה שכל זה אומר הוא שכששמעון טוען "ערב לישון בו" הוא למעשה ערב לחיים ולמוות לכמה קבוצות תחתית במזרח. בטופ של המזרח יתרונות הבית כבר נקבעו למעשה כי ההבדלים ביו 1-2-3-4-5 הם גדולים מדי ורק התפרקות מוחלטת לאחת הקבוצות יכולה עדיין לשנות יתרון בית.

במערב המצב שונה. 8 הקבוצות נקבעו הלכה למעשה (אם כי עם 10-11 משחקים אפילו יתרון של 6 משחקים שיש לספארס על הקינגס עדיין לא מבטיח את מקומם ה-8 של הפלח וצאן מרעיתו תיאורטית:

המאבק כאן צמוד מאד בין הווריורס והנאגטס, אם כי סטיב קר (וכמה משחקניו) אמרו שיתרון ביתי עד הסוף הוא לא גורם כזה משמעותי עבורם (לפי משחקה של דנבר אתמול אני לא חושב שיש להם ממה לחשוש). כל הקבוצות מ-5 עד 8 משחקות עבור מיקום, והן חושבות גם על מה קורה למעלה, כי אם נניח למשל שדנבר  מסיימת מקום ראשון, עדיף לקבוצה לסיים 8 מאשר 7, כדי למנוע את הווריורס בסיבוב הראשון

W-L PCT GB CONF DIV STRK
1
Warriors (x) 50-23 .685 0 30-15 11-3 W1
2
Nuggets (x) 49-23 .681 0.5 30-14 9-2 L1
3
Rockets (x) 47-27 .635 3.5 27-19 10-6 W2
4
Trail Blazers 45-27 .625 4.5 24-22 4-9 W3
5
Clippers 44-30 .595 6.5 25-21 11-3 W5
6
Thunder 43-30 .589 7 25-21 8-6 W1
7
Jazz 43-30 .589 7 25-20 7-8 W1
8
Spurs 43-31 .581 7.5 29-20 9-6 W1
9
Kings 36-37 .493 14 19-25 4-12 L1

 

גם בין האחרונות קיים עתה מאבק על זאיון ויליאמסון, אבל כפי שתום זילר כותב ב-SB NATION, המאבק הוא על כמה אחוזים פה ושם, לא יותר מזה. פעם, בימים ההם, הקבוצה עם הרקורד הגרוע ביותר הייתה בוחרת ראשונה. עתה האחרונה זוכה רק ב-14% סכוי לבחירה הראשונה. הניקס והסאנס הן בטוחות כמעט בשני המקומות האחרונים. קליבלנד כנראה תהיה השלישית מהסוף והקאבס רביעית מהסוף. גם הקאבס וגם הבולס החלו לנצח ולשחק טוב לפני 2-3-4 שבועות אבל לי נראה שהם הורידו את הרגל מהדוושה והן משייטות עד הסוף.

2. קיירי אירוינג האשים את 'הסלטיקס' – סטיבנס – אחרי ההפסד בשרלוט, באשמה ישירה!

כשהסלטיקס השמיטה יתרון של 18 נק' ב-8:22 דק', והצליחה עוד להפסיד ב-7 כשקמבה וולקר (ולא רק הוא!) חוגגים עליהם, קיירי אמר ישירות לעתונאים (ואתמול כללתי את הסרטון!) ש-"כולם עושים TRAPPING במצבים כאלה". כלומר? רק אנחנו לא עושים!

מי זה 'אנחנו', זאת השאלה.

מה זה TRAPPING? אני בטוח שרובכם יודעים, אבל רק כדי להיות בטוח, ישנם שני סוגי טראפינג. אחד זה לחץ על מוביל הכדור ע"י שני שחקנים המונעים ממנו למסור למי שהוא רוצה ובכל מכריחים אותו לפעולה אחרת משהתכוון לה. כששחקן חם נמצא בזון ולא משנה מה שתעשה הוא קולע, מאמנים מצווים על טראפינג עם ההוראה למנוע כדור מהשחקן החם. קמבה וולקר קלע כמשוגע, והסלטיקס לא עשתה מאומה למנוע ממנו כדורים.

הצורה השנייה של TRAPPING היא כיסוי של השחקן החם עם שני שחקנים. הווה אומר שברגע שהכדור מגיע לוולקר מיד מגיע שחקן שני שהמאמן קובע לדאבל-טים עליו.

גם זה וגם זה לא נעשה על קמבה וולקר. כמובן שלטראפינג יש מחיר: טראפינג, ביסודו, מביא את ההגנה למצב ששחקן אחד פנוי. החוכמה היא למצוא אותו, ושהשחקן השני יהיה מסוגל לקלוע. אז אתה בוחר איזה רעל פחות הרסני עבורך.

אין לי בעייה נפשית מיוחדת נגד בראד סטיבנס.  לך תדע, אולי הוא הפרנק סינטרה של המאמנים? אתם יודעים, "I"LL DO IT MY WAY!!!".

האמת היא שאני לא חושב שהוא פרנק סינטרה. אני רק מרגיש (ולמעשה יודע) שהוא מאמן ברמת כדורסל – וכדורסלנים – שהוא אף פעם לא ידע או פגש. הוא כאילו בא 'מחוץ לבראנז'ה'. הוא לא היחיד – גם אריק ספואלסטרה הגיע מהדיביזיה השלישית במכללות לאמן ב-NBA, והוא הצליח. לך תדע. אני מתפלא גם שסטיבנס עדיין לא התרגל למצב בו הוא נמצא. אבל אין שאלה שקיירי האשים ישירות את בראד סטיבנס. זה ברור לכל בר בירב (לא כתבתי זאת – בר-בירב – כבר 60 שנה ולמעשה אני לא בטוח אם כך אומרים זאת!), אבל הלכתי לבוסטון גלוב רק להיות בטוח, ואכן זה המצב לאמיתו :

(https://www.bostonglobe.com/sports/celtics/2019/03/24/how-will-celtics-respond-yet-another-humiliating-loss/DUXq3FWqn5BCfywOk5gF5O/story.html)

זאת לא הפעם הראשונה, ובטוח לא האחרונה, שאירוינג מבקר את מאמנו. זוכרים את המקרה בו בראד סטיבנס שירטט את הכדור האחרון לג'ייסון טאטום במקום לקיירי בהפסד למג'יק?

אתמול בראד סטיבנס אמר ש-"אין לי כל בעייה עם שחקנים המבקרים אותי. רק שלא ישכחו לחתום  את שמם אחרי הביקורת".

מה??? קיירי עשה זאת בפני כל העולם בסרטון!!!על מה הוא מדבר?

סטיבנס עוד אמר:

“He knows he can come in and talk about that stuff,” Stevens said. “I’ve got an open door with regard to if he’s ever got any ideas about how teams that he’s played with have guarded in the past or whatever. I don’t get too caught up in that. Listen, nobody is harder on me last night than me. I don’t really care what’s said outside of that. And he had a great game; we all didn’t finish it off. I’ll take my part of that.”

הוא אמר: "אני יודע שהם סיימו בריצת 5-26 והרוב מידיו של קמבה, אבל רק 7 באו כשהוא היה ISOLATED. אני יודע שטראפינג הוא משהו שאתה עושה לפעמים, אבל לא תמיד. פעם זה עובד ופעם לא!"

WHATEVER!!

 

3. 

למה? למה דווקא באטלר, ולא בן סימונס או ג'ואל אמביד?

כי ג'ימי – יותר מסימונס או אמביד – מרוויח את לחמו כשהמשחק הוא על הקו. אלה הרגעים החשובים בחייו. "הרגעים האלה הם מה שמושך אותי לכדורסל. אני פחות מרוכז כשהמשחק הוחלט לצד אחד או השני, או כשיש משחק שלא כל כך חשוב מי ינצח בו ומי יפסיק".

אחרי הניצחון על בוסטון (וואווו…כבר עבר כמעט שבוע מאז!), ביל סטייצ'ר כתב ב-USA TODAY:

Jimmy Butler hit the game-winning shot, crouched down, then stared at the rim in awe of what he’d just done. Butler had just sealed Philadelphia’s 118-115 comeback victory over Boston Wednesday. In actuality, he reminded the world exactly why the 76ers traded for him months ago.

Butler’s game-winner was the cap to a larger fourth-quarter explosion where he’d scored 15 of his 22 points. After he seemingly coasted through the first three periods, the Sixers’ star came alive right on time — money time.

הוא בא כדוב שכול ברבע האחרון (בו קלע 14, ורצה שכל כדור יילך אליו). הוא היחידי בסיקסרס עם התאווה הזאת לנצחון כשהמשחק על הקו.
תנו מבט בתמונה הזאת ברגע האמת כיצד ג'ימי הוא הדובר וכל שחקני הסיקסרס כורעים לשמוע מה יש לו לומר:
*

אבל מה? אמר כבר מי שאמר שאחד כמו ג'ימי יכול להיות גם הברכה וגם הקללה בקבוצה בה ישנם כוכבים לא פחות מוכשרים ממנו כמו טוביאס האריס, ג'ואל אמביד, בן סימונס, או קלעי טוב ממנו שגם הוא לא חושש לקחת את הזריקה האחרונה כמו ג'יי-ג'יי רידיק.

בשיקגו בולס של אז לא היה ספק אצל מי צריך להיות הכדור האחרון (ואפילו מייקל ידע למסור אותו ברגעי אמת מסויימים לג'ון פקסון או לסטיב קר). הבעייה של ג'ימי היא שהוא לא בדיוק יודע והולך עם ראש בקיר מדי פעם.

JUST SAYING.

בכל מקרה, הוא השחקן שבסיום העונה הרבה קבוצות הזקוקות לסוג שחקן כמוהו (שלרובן אין!) תרצינה בו. הוא יהיה שחקן חופשי לחלוטין שיקבל, כנראה, חוזה מקסימלי (או קרוב מאד לזה). גם פילדלפיה תהיה זקוקה לו, אבל הכל תלוי בפלייאוף. אם יהיה לו פלייאוף מעולה, הוא-הוא יהיה זה שיישב חזק במושב הנהג.

4. החוזים הגרועים ביותר בליגה נכון להיום

אנדרו ויגינס, פורוורד, מינסוטה. 4 שנים, 148 מיליון

מינסוטה רצו לבנות קבוצה מבוססת על שני עמודים: קרל-אנטוני טאונס ואנדרו ויגינס.  רק עמוד אחד עומד חזק. ויגינס קולע 17.5 נק' ב-40%. הוא סגור על 37 מיליון לעונה עד, וכולל, 2022-23. לדעתי זה החוזה הגרוע מכולם.

5. כריס בוש פורש רשמית

– האם החלטת מי יציג אותך כשתיבחר להיכל התהילה?
*
האמת? זה אפילו לא עלה לי על קצה המחשבה!
*
ספורטס אילוסטרייטד ערך איתו רעיון כשנודע  למגזין היקרתי שהוא החליט לקרוא לזה קריירה.
*
כמובן שלפני 'היכל התהילה' יהיו עוד כמה מאורעות כגון העלאת הגופייה שלו לרפטרס במיאמי, וכמעט בטוח גם בטורונטו.
*
כריס בוש – אול סטאר 11 פעמים – לא היה מוכן לפרוש עד כשגילו בדמו קרישי דם, כשאחד מהם שנתגלה בריאותיו היה מסוכן לחייו.
*
הראיון איתו ארוך מדי. אכלול רק כמה שאלות וחלק מהתשובות.

.

SI: בטורונטו היית המוביל והכוכב. האם זה מטריד אותך כשמשייכים אותך רק למיאמי?

CB: תקופה אחרת. עולם אחר. אהבתי מאד את התקופה שם בקנדה. היו הרבה שכבות לקריירה שלי ואת התקופה בטורונטו תמיד אזכור באהבה  והערכה גדולים ביותר!

SI: בתחילה שנאו את 'השלישייה הגדולה' במיאמי.

CB: זאת היתה שגיאה לערוך את 'התהלוכה' ("THE PARADE"). אבל היי. אם מישהו מציע לך PARADE כשאתה ועוד שני שחקנים בראשה לא תרצה אותה? היינו יחד. לא חשבנו על מאומה מלבד 'אנחנו יחד'. היינו גם הרבה יותר צעירים. היי, אני עדיין לא יודע מה היה רע בזה. כולם אוהבים PARADE!

SI: האם השנאה והכעס כלפיכם מטורונטו וקליבלנד פגעו בכם?.

CB: בוודאי. אבל זה היה PROCESS שהיינו חייבים להתגבר עליו. זה טבע הבריאה הנקראית כדורסל מקצועני. בעלי קבוצות לא חושבים פעמיים עליך, על משפחתך, ביתך, ילדיך בבית ספר. הם מעבירים אותך כמו שמעבירים סחורה ממקום למקום. אבל כשזה בא בגלל רצונו והחלטתו של השחקן, זה הופך לבגידה, להזנחת דבר שבנית, מה לא. כדורסל זה כדורסל וכדורסל מקצועני לא יודע רגשות. כל אחד עושה מה שטוב ביותר עבורו. אבל לשחקנים זה לא מתאפשר תמיד. מנהלי קבוצות עושים מה שבא להם. ידענו שעם הזמן הרוחות תירגענה.

SI: תמיד דובר על דוויין ווייד שהעביר את השליטה על הקבוצה לדוויין. האם מישהו דיסקס אתך את כל התהליך או זה היה פשוט עניין של הבנה שאתה תהיה 'THE THIRD MAN'?

CB: איש לא דיבר על כך. זה לא דבר שמדברים עליו. זה תהליך שקורה באופן טבעי. האישיות הדומיננטית – אם האדם הוא גם השחקן הטוב – זה מה שהופך שחקן למין 'מנהיג'. לברון אף פעם לא היה 'מנהיג' רשמי. אבל אישיותו היא כזו שהוא מביע דעתו, דורש, ושחקנים או מקבלים זאת או לא. ברוב המקרים זה קורה באופן טבעי ודי חלק. זה לא עניין של נשיא הקבוצה פט ריילי האומר באסיפת שחקנים, "מעתה זה ה-SHOW של לברון". זה יותר עניין של 'זה מה שעלינו לעשות כדי להצליח'. זה לא עניין של הירככיה או שליטה. זה כנראה קורה בכל קבוצה של אנשים החותרים למען מטרה מסויימת שכולם מאוחדים ברצון להשיגה! עבורי זאת אף פעם לא היתה בעייה לכאן או לכאן.

SI: במה אתה מתרכז עתה, כשאתה לא משחק?

CB: ראשית להיות אב שילדי יהיו גאים בי כשיגדלו. ואז להיות אזרח מועיל לחברה. האם אני יכול להצליח במשהו אחר כפי שהצלחתי בכדורסל? אני נהנה עתה מאד ביצירת מוסיקה. אני יוצר מוסיקה גאה. כל מיני RECORDINGS ואומרים שאני כשרוני בזה. מצאתי הרבה חברים חדשים.

SI: אוקיי. זה 2018-19 נגד 2013. אתם נגד הווריורס. כיצד אתם משחקים?

CB: אנחנו עולים עם ריי אלן, D, BRON, שיין בטייה ואני…

In crunch time, that’s probably what you would have seen. We weren’t going to switch everything. And if they switch everything, we’re probably going to work in the post vs. LeBron until they make a decision not to switch, and then we work from there. I think we really try to get after Curry, and try to run him off the threes. You can never really say who’s going to win, but it would be a hell of a series, I could tell you that.

6. סרטון שחובה לראות ולשמוע: אייברסון STEPS ON טיירון לו, והרבה יותר

 

7. כיצד כוכבי NBA נראו כצעירים

לו אלסינדור – קרים עבדול ג'אבר – בכיתה י' בלינקולן ממוריאל היי

 

 

8. גבוהים עד השמיים (אבל טאקו הוא חיה – וליגה – אחרת לחלוטין!)

*

*

*

*

טעיתי: ג'ורג'י מרסרד היה הגבוה ביותר ב-NBA – גובה 7'7.  טאקו הוא 6'7

*

שון בראדלי אף הוא היה 6'7, אבל טאקו מלא יותר ושרירי יותר בגופו!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 101 תגובות

  1. בכל הסיפור של "להיכנס לפלייאוף" יש משהו שיצא מכל פרופורציה.
    לקבוצה שאין לה סיכוי לאליפות, מה בעצם הביג-דיל?
    נניח דטרויט כזו שהולכת לעוף סיבוב ראשון.
    להתאמץ 82 משחקים עבור מה? עוד 2 משחקי בית והדחה צפויה וכואבת? זה ממש מגוחך. כל המאמץ הגדול והדיבורים לפני, עבור עוד 2 משחקי בית??
    על חשבון זה, מוותרים על הכרטיס בלוטרי, ואת האפשרות לקבל שחקן שישנה את פני המועדון.
    מחמיצים שנה שאפשר לפתח שחקנים צעירים לקראת העתיד.
    לקבוצה שאין לה סיכוי ממשי לאליפות – אין בעצם שום תמריץ טוב להתאמץ.
    בניגוד לליגות כדורגל – שם יש מאבק נגד ירידה, יש מפעלים אירופאיים ששווה להיכנס אליהם, לחצי ליגה יש עניין להתאמץ עד סוף העונה.
    אבל כל הדטרויט של ה-NBA זה סתם קישוט לנפח לוחות שידורים.

    1. כל ספורטאי במהותו עולה למגרש כדי לנצח. בספורט הפתעות תמיד קורות, ככה שגם פיסטונס כאלה יכולים למצוא את עצמם מנצחים פתאום

      1. בנוסף, זאת העבודה של השחקנים האלה. הם בעצמם יודעים שהחוזה שלהם תלוי בהצלחתם כשחקנים. אם שחקן יפשל הוא לא יקבל כסף ככה שהם גם נלחמים על מקום התעסוקה שלהם.

      1. אבל מה קורה כשאין לך שום סיכוי to win it
        דטרויט תקבל נניח את פילי או טורונט, לא יודע כמה פריים טיים זה, עם (נניח) דנבר-אוקלהומה או בוסטון-אינדיאנה ממול.
        והסיכוי של דטרויט לאליפות הוא לא 1 ל-16.
        יותר כמו 1 ל-1000.
        פי כמה וכמה (וכמה) יותר קטן מהסיכוי ללוטרי ציון.
        ל-NBA יש בטן גדולה של קבוצות הביניים – אלה שבערך עושות פלייאוף, רק בלי שום סיכוי הלאה, ושום בונוס על זה. קישוט.

        1. נו… כבר היו דברים מעולם…. יוסטון באה ממקום שישי ולקחה אליפות .

          עוד נקודה ששכחתי זה הכסף הגדול שבא מהטלוויזיה. אמריקה באפריל מתפנה לכדורסל ורק הקבוצות שמשחקות רואות מזה כסף. אם הגעת למאי זה בכלל ג'ק פוט. יוני …. אליפות.

        2. כל שחקן כדורסל צריך לחיות במחשבה שהוא הולך לנצח את המשחק הבא. אחרת הוא יכול לפרוש בכיף. שחקן שלא מאמין שיש לקבוצה שלו סיכוי לקחת אליפות נראה כמו לברון ג'יימס השנה.

    2. אם דטרויט תבחר 13 איזה שחקן היא יכולה לבחור שישנה את פני המועדון? הם לא יקבלו שחקן ישנה אפילו את הספסל.
      האוהדים רוצים לראות נצחונות ולא קבוצה שמנסה להפסיד. מהות הספורט בכלל הוא הישגים. עליה לפלייאוף זה הישג.דנוור קבוצה גבולית שנה שעברה , מועמדת להיות מס 1 במערב. כך שיש פה גם השקעה לטווח הרחוק/קצר.קבוצה מונחית נצחונות , יש לה סיכוי טוב להגיע להישגים, וגם לקבל פרי אייגנטס איכותיים.
      מהלוטרי לא מגיעים לכלום , ראה אורלנדו, שרלוט ועוד. מנטליות של הפסדים מוליכה לרצף של הפסדים.מי שהתרגל להפסיד ימשיך להפסיד.

    3. ניק, ראית פעם תגובה של קבוצת כדורסל כמו וופורד – פיצפונת, 1,600 סטודנטים – כשהיא ניבחרת לטורניר ה-68? איך מכללה שלמה יוצאת בטרוף של שאגות ושימחה (אפילו שהיא רואה שאם תנצח את המשחק הראשון – והיא ניצחה – היריבה הבאה היא קנטקי האדירה? (והיא היתה קרובה מאד לנצח את קנטקי!!!). זוהי חווייה לחיים, אפילו ללא סכוי לנצח את האליפות.

  2. 1. במערב נשאר להילחם על מיקום. סקרמנט עדיין עם סיכוי תיאורטי אבל כנראה שלא תגיע לשם. כל משחק במערב יכול לשנה את המיקומים של 3-8.
    במזרח יש מלחמה על הכרטיס האחרון וקצת על מיקומים בחלק התחתון. בוסטון נלחמת לפחות על הביתיות בסיבוב הראשון (כנראה מול הפייסרס העקשנים).
    2. קיירי נראה כאילו מכין את הקרקע לעזיבה שלו… ורק לחשוב שבתחילת העונה הוא הצהיר מול הקהל הביתי שהוא רוצה להישאר אם ירצו בו. כנראה שלא פשוט להיות קוצה שקיירי השחקן המוביל (אפשר לשאול את הקבאלירס שעידן שלו – פרה-לברון homecoming).
    אפשר להאשים את סטיבנס ולחלוק על יכולתיו כמאמן (לדעתי עדיין מאמן מצויין), אבל עושה רושם שלא משנה כמה מאמן טוב אתה, שקיירי הוא השחקן "שלוקח מנהיגות" זה בעייתי. קיירי שחקן אדיר עם יכולות יוצאות דופן (השחקן המוביל אבל לא מנהיג), אבל כמנהיג הוא מתגלה כבעייתי מאוד (ולכאורה הבעיות של הסלטיקס יכולות לספר על כך).
    3. ג'ימי קלוזר הוא אולי האופציה הכמעט יחידה (ואחד שיודע לנצח משחקים) אצל פילי. האריס מסוגל לייצר לעצמו (ברמה מוכה יותר מבאטלר) ואמביד השחקן הכי טוב (אבל הרבה פעמים לא קורא נכון את הסיטואציה וחסר לו ניסיון).
    באטלר פשוט מסוגל לייצר הכי טוב מכדרור ולגבור על השומר שלו. אצל באטלר לדעתי, המנטליות שלו היא שגם אם הוא מחטיא זריקה חשובה אין לו בעיה לקחת את הזריקה הבאה כי הא בטוח היכולות שלו שהחשק על כף המאזניים.
    4. הייורד – לדעתי מקבל "הנחה" לקראת עונה הבאה. זאת הייתה עונת הרצה, שנה הבאה זה המבחן.
    קונלי – שהוא בריא הוא שווה את הכסף הגדול. הבעיה שהוא נפצע יותר מדי. אולי עם צוות רפואי כמו בפיניקס או חלוקת עומסים כמו בספרס יכולים לשמור אותו בריא לעונה שלמה. בנוסף, לממפיס לא הייתה ברירה לשלם לו את הסכום הזה אחרת הוא היה עוזב ולא הייתה חלופה טובה יותר שהייתה מגיעה לממפיס.
    קווין לאב – החוזה הזה עושה אותו יותר נוח לטריידים כאשר יודעים שהוא סגור לכמה שנים ואין לו אופציית יציאה. קווין לאב כגלגל שני שלישי עדיין טוב מאוד.
    5. כריס בוש היה שחקן פנטסטי. סטרץ' 4 שיכול היה להוריד כדור לרצפה ויכול היה לשמור על כל עמדה. אנשים לא מבינים כמה הוא היה טוב. עושה רושם שגם הנישה שלו כסייד-קיק הייתה נוחה לו, כאשר הלחץ על לברון ו-וויד והוא עושה את העבודה שלו בשקט.

    1. יותר כמו – קיירי מכין את הקרקע לעזיבתו של סטיבנס…

      אורלנדו מאד רוצים את הפלייאוף. הם שרפו את המגרש היום

        1. דוד דרו יהיה בלייקרס לתחושתי. לברון לא סתם מבסוט ברשתות החברתיות יש לו כוכב בקנה.

    2. קיירי מנהיג מצוין. כל מה שאמר השנה היה ענייני לגמרי. הבעיה שהצעירים בבוסטון הם אוסף של ערסים שמחזיקים מעצמם הרבה מעל לגובה שלהם.

  3. לאשך היקר
    ראיתי את תשובתך לגבי השחקנים הטובים מלברון.
    מציע לך מכל הלב להיות קצת יותר אמיתי בשעת כתיבתך.
    שנאתך ל"שיקוץ" העבירה אותך על דעתך.
    להגיד שמג'יק או בירד שגם שיחקו פחות עונות מלברון וגם העמידו ממוצעים פחות טובים שלא לדבר על הדומיננטיות והשחקנים ששיחקו לצדם זה עלבון לאינטילגנצייה.
    האקים? נו באמת….עם כל גדולתו אתה משווה אותו באותה נשימה?
    בארקלי(וכמה שאני אוהב אותו בטח יותר מאת לברון אבל נו באמת…)
    דוראנט??? אותו לברון האכיל מרורים עד שבחר ללכת לקבוצה הטובה בכל הזמנים- אגב שלברון ניצח אותה אחרי פיגור 3-1.
    הארדן? זה שמפציץ בעונה הסדירה ומחטיא 29 זריקות ברצף במאני של המאני טיים?
    תבדוק את ממוצעיו של לברון בסדרות הגמר ובפליאוף.
    שכנעת אותי.
    לא טופ 5
    טופ 3
    מייקל קארים לברון

    1. לבעל השם המוזר. אתה כותב שטויות.לברון לא באיזור ולא בקרבה של רמה לבירד. האקים שם את לברון בכיס הקטן. אתה יודע בכלל מי זה האקים?
      אשך צודק ולא אכנס לפירוט על כל שחקן בנפרד.
      אגב אתה באמת חושב בשיא הרצינות שלברון טוב ממגיק?

    2. ההשפעה על הקבוצה ורוח אינם דברים שנמדדים בסטט.
      אין ספק בכלל שלברון הוא מנהיג בכמה רמות מתחת למגיק ובירד ובכל יום נתון אני לוקח מנהיג כמו מגיק על פני ״כוח״ טהור שלברון מביא איתו

    3. לפחות אני לא לבד.
      אין לי טיפה של ספק שבירד, מג'יק, בארקלי, האקים שחקני כדורסל ומנהיגים טובים יותר לקבוצתם, ודוראנט שחקן כדורסל הרבה יותר טוב ממנו, והאכיל אותו מרורים במפגשים הישירים ביניהם.
      לברון זה המון הייפ ואוויר חם.

      1. להפלופ ומנהיגות
        ==
        זהו אוקסימורון גמור
        ==
        לגבי האציל.. הוא בערך באותו המקום כמו להפלופ
        ==
        בסביבות ה100 הטובים בכל הזמנים

  4. מייק קונלי לא חוזה גרוע. נשארו לו עם סיום עונה זאת עוד שנתיים לחוזה בלבד. הוא משחק מעולה הצקפה והגנה נותן מנהיגות ומשקיע בכל מצב. הלוואי היה לנו אותו המקום סימונס.

    כל היתר זה חוזיי אימה. היוורד עוד יתאושש אולי אז נחכה גם אם זה לא יהיה בבוסטון. בכלאופן בזמן החתימה היה שווה את זה בניגוד לכל היתר.

      1. יודע מי דאג לחוזה של גון וול? לברון😎 הוא חבר בכיר בקלאץ

  5. החוזה של וול בליגה משל עצמו. 4 שנים מתחיל ב שליש מהתקרה והולך ואוכל יותר ויותר ממנה כל שנה עבור שחקן שנאמר בעדינות – לא משפר את המשחק של אלו שמסביבו ולא מוביל את הקבוצה שלו לשום מקום טוב.

  6. הצחיק אותי:

    "מקומם. משלמים לסנ(י)גלי הזה 15.7 מיליון"

    "SI: במה אתה מתרכז עתה, כשאתה לא משחק?
    כריס בוש: … להיות אזרח מועיל לחברה"

    1. בעולם המבוסס על אגואיזם חזירי. התשובה של בוש משמעותית. אגב בוש הוא איש אשכולות, ומאוד אינטלגנטי.

  7. תודה על אחלה מעורב.
    ז'יאנג נפגע מאוד מההגעה של טאונס. מינסוטה היו צריכים להטריד אותו מזמן. הוא שחקן לא רע בכלל.

  8. חסר לי במעורבים (אולי פספסתי) סיפור הפרידה של לונזו בול מ BBB בטענה שהאיש שאביו מינה למנהל עסקי היה נוכל (שזו עובדה – ישב בכלא על הונאות) שמעל בכספו של בול ב1.5 מיליון דולר.

    1. מה באאמת?!?!??! אני מופתע לחלוטין

      ברצינות אבל, אני מרחם על לונזו. הפה של אבא שלו הנחית אותו במצב בו הוא לא יכול להתפתח כמו שצריך.

  9. לא רואה את קיירי ממשיך בעונה הבאה כמו שלא רואה את דייוויס מגיע.
    הסלטיקס יצטרכו להמציא את עצמם מחדש עם סטיבנס ומה שיבוא בדרפט . לדעתי
    יחתימו את רוזייר על משהו דומה למה שסמארט קיבל וימשיכו בבנייה.
    אני חושב שאיינג למד לקח מהקשקשת על דייוויס של הסלטיקס ושל הלייקרס.
    הדיבורים האלה פוגעים מאד במרקם הקבוצתי ואחריהם לא ניתן לתקן.
    סטיבנס מאמן מצויין באימונים ומאמן בינוני בניהול משחק באן בי איי. מקווה שמשהו ישתפר שם בשנה הבאה כש"הכוכב" היחידי יהיה הייווארד.
    בלי אנקל דרו, הסלטיקס יצאו לדרך חדשה.

    1. מסכים לגמרי.
      .
      לדעתי יצאו נשכרים מעזיבתו של קיירי. גורדון הייוארד, הורפורד והצעירים יהיו קבוצה מצוינת. שישמרו את הבחירות אצלם ויבחרו איזה הורפורד צעיר בדראפט והם ישארו קונטנדרית ביום שאחרי גולדן סטייט.

        1. מסכים אתך לגמרי.
          למצוא הורפורד כמו שהיה בשיאו לאטלנטה קשה מאד למצוא!
          הסלטיקס צריכים סנטר טוב ואלו נדירים כמו דרקונים 🙂

        2. מסכים איתך, התכוונתי לומר שזה החלק ברוסטר שצריך לגייס אליו – ביג אינטיליגנטי, ולא 1/2/3/5

    2. צר לי דוקטור. שום דבר לא בטוח. לי אין ספק הסלטיקס ילכו חזק על דייויס. התוצאות נכון להיום רק מגבירות את המוטיבציה לטרייד.
      יושב איינג וחושב (והוא טוב בזה) עם הצוות שיש לי עכשיו אני דורך במקום. טאטום , בראון, סמארט ואחרים הם עדיין אססטס(נכסים).נמכור כמו בבורסה ביקר , כל עוד אפשר.
      בנית קבוצה זה קשקוש, ובסלטיקס יודעים את זה.צריך להצליח ועכשיו!

      1. נחיה ונראה.
        נניח שאנקל דרו הולך, איזו מוטיבציה תהייה לדייוויס להגיע? אפילו לשנה אחת?
        עדיף כמה ציפורים ביד מאשר דייוויס על העץ….

      2. דיוויס לא יגיע לסלטיקס אלא אם כן נא יעשו לו דווקא ולא רואה טת בוסטון מוותרים יל טייטום עבור שנה אחת

  10. קיירי בסוף יבין מה זה אומר להוביל קבוצה. זה לא רק לקבל את ההחלטות על המגרש אלא מחוץ למגרש.
    ובזה הוא לא ממש מצטיין. הוא צריך לחזור להיות סייד קיק של מישהו. ללא מחוייבות יתרה על המגרש וגם מחוצה לו.
    הוא לא מסוגל לשאת בנטל לבד.
    אותו כנ"ל גם קוואי. אלו שחקנים שלא יכולים להוביל פרנצ'ייז אלא להיות הכוכבים המשניים המושלמים.
    קוואי כרגע בטורונטו ואף אחד לא שם קצוץ על מה קורה בקנדה אבל אם יחליט לחתום בקליפרס החגיגה תתחיל…

    1. ועוד משהו. תן לי את קוואי על קיירי בכל יום ואני לוקח. לקוואי יש כנראה את הפאקים שלו אבל לפחות הוא לא מרעיל את החדר הלבשה. קוואי קצת יושב לטייטום על המשבצת וגם הערך שוק שלו יותר גבוה משל קיירי. הייתי עושה טרייד של קיירי וטייטום בעד קוואי (אם המעורבים מסכימים להאריך חוזה כמובן).

      1. ברור שקוואי מעל קיירי..
        נתתי אותו לדוגמה של סופרסטאר שלא יכול להנהיג קבוצה לאליפות
        אלא שהנטל המנטלי צריך להיות על כוכב אחר והוא צריך לעשות את שלו…

  11. גון וול לא היה מוצא קבוצה שתשלם לו 47 מליון לעונה(יש תעריף נפרד לכל שנה). לא מבין על מה חשבו הויזרדס, הם פחדו להפסיד שחקן? אין שום שחקן בליגה ששווה חוזה כזה. מקסימום אומרים לו שלום. ושפריירית אחרת תשלם לו כל כך הרבה כסף.
    אגב הם משחקים לא רע בלעדיו. במילא גם איתו הם לא קבוצה לפלייאוף.

  12. ALBATROSS – מעמסה. מויקיפדיה: באופן כללי מסמל האלבטרוס עול כבד או מכשולים רבים; על כך מבוססת האמרה האנגלית "An albatross around their neck" (בתרגום חופשי: "אלבטרוס סביב הצוואר").
    https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%9C%D7%91%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%9D#%D7%90%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%99%D7%94;_%D7%94%D7%90%D7%9C%D7%91%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A1_%D7%91%D7%AA%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%AA

  13. מעורב מעולה, תודה רבה
    קיירי הוא שחקן נהדר, אולי הטוב בליגה היום כשזה מגיע לרבע האחרון. בכל זאת, אני מקווה שהוא יעזוב את הסלטיקס. הוא לא רחוק מלהפוך למרעיל חדרי הלבשה באופן רשמי (העאוונטה הראשונה בניקס/לייקרס/האל יודע היכן תקבע את העובדה הזו במסמרות)

  14. "טראפינג הוא משהו שאתה עושה לפעמים, אבל לא תמיד. פעם זה עובד ופעם לא!"
    אדון סטיבנס, בשביל לדעת אם הפעם זה עובד, צריך לנסות.
    מסתמן שבסוף השנה סטיבנס וקיירי לא ימשיכו ביחד. האם יש אוהד סלטיקס שמעדיף את סטיבנס?

    1. אני מעדיף את סטיבנס על קיירי. קיירי מתגלה כילד קקה שלא יודע לסתום ומוציא לכולם סביבו את החשק לשחק כדורסל. יותר מידי יציאות על הקולגות שלו בתקשורת, הוא צריך לעוף.

  15. התרשמתי מאוד ביום ראשון מטאקו פול. יחד עם זאת הייתי ממליץ לא להישאר עוד שנה באוניברסיטה וללמוד איך לא להיכנס לבעיית עבירות מוקדם במשחק. לגבי ההחתמות ההזויות, טריסטיאן תומפסון הוחתם בזמנו על חוזה עתק בקליבלנד רק בגלל לחץ כבד שהפעיל לברון ג'ימס שתומפסון היה חבר טוב שלו על ההנהלה. לברון עזב והשאיר את קליבלנד עם החוזה.

          1. לימודי רפואה הם 5 שנים, לפי מה שאתה אומר מותר רק 4?
            שמא כוונתך כמו ששימי ריגר שידר פעם משחק: "לאמר אודם עם הכדור… למד באוניברסיטת רוד-איילנד, מייג'ורד אין קאנאביס…"

    1. חחח ענק זה ההגנה שלו כל העונה ככה כבר שנים

    2. הכי הגניב אותי הקטע שהוא לא מוכן להוציא חוץ, עומד ומחכה וקרוסו (שהוא רכז כן?) צריך לבוא מרחוק ולהוציא לו את הכדור כדי שיוכל לכדרר לבדו ולעשות לעצמו אייסו שוב.

  16. מנחם, אתה מאוד קשה עם סטיבנס, ולהגיד שאין לו מושג אחרי שעונה אחרי עונה הוא מוציא עבורינו מים מסלע זה די לא הוגן. בפירוש יש לו עונה רעה. הוא לא הסתדר עם הסגל ה׳חדש׳ שלו, הדינמיקה הקבוצתית לא עובדת וזה גם נראה שקיירי לא ממש סופר אותו. מצד שני, אימון כדורסל זה לא מדע מדוייק ולפעמים גם עושים טעויות. גם לגדולים ביותר היו עונות קשות, במיוחד כשהם היו צעירים ופחות מנוסים. מה גם שיש לו כוכב שהתפתח השנה מילד כאפות חביב לסרטן אמיתי בחדר ההלבשה. לפי דעתי הכל יחזור לעבוד כמו שצריך בשנה הבאה, כשקיירי יעבור להיות ילד קקה במקום אחר.

    1. אברי, מאמן שעומד כמו ממוטה על הקו באותו מבע בהפסד או ניצחון, זו כבר התחלה גרועה. לדעתי היה עליו להישאר בקולג'. כמו מייק ששבסקי.

  17. גם אני לא אוהב את קיירי ,בשבילי הוא שכיר חרב ,אבל לא הוכח שהוא אשם בכלום ,ועיקר הבעיה העונה זה ההגנה ,אין מלחמה ודווקא קיירי משתדל

  18. תודה על המעורב
    בוסטון היו תלכיד קבוצתי וקיירי הוא שחקן בידודים, זה לא משתלב. לגולדן זה קרה עם דוראנט, אבל הוא איכשהוא משתלב בקבוצתיות, חלקית, והוא גם שחקן על. קיירי יש לי הרגשה ילך ללייקרס, והוא לא היחיד שיעשה את זה. הוא קולט שה 4 גמרים עם לברון היו אחלה שנים עבורו.

    פילי הם ילדים, לא נראה לי שימצו את הפוטנציאל בפלייאוף. מול קבוצה רצינית עם נסיון הם לא ישיגו כלום, והם הולכים ליפול על טורונטו שיש לה את השחקנים היותר מנוסים בפלייאוף. נראה מה יהיה

    אם דוראנט לא נשאר בגולדן, אני לא אתפלא אם הוא בדרך ללייקרס. קבוצת שחקני בידודים קלאסית

      1. למה להם?
        בלייקרס הם קבוצה לאליפות, כולם ישחקו בידודים ועם הרייטינג הכי גבוה מאז ג'ורדן.
        בניקס הם לא עדיפים על פילי ושות', סיכון מיותר

  19. מנחם תודה על המעורב!
    אני מאוד מסכים עם הדעה שלך שבאטלר הוא הצלע המשמעותית של פילי בפלייאוף בעיקר אבל בגלל הנסיון שלו.
    זה רק אני או שקיירי אירווינג מפתח מניירות של פרימדונה?
    (למד משהו מהשהות המשותפת בצל לברון)

להגיב על הבן הנגר, חובב הווניל, מחוץ לחדר ההלבשה של ג'ו אינגלס וקייל קורבר לבטל

סגירת תפריט