מעורב הופס ליום ראשון: מג'יק חייב להתפטר ולברון – למקום אחר / 100 הספורטאים הכי בעולם / מנחם לס

 

קיזיטו מאדו הוא פרופסור למדעי החברה שהגיע לארה"ב מניגריה, קיבל את ה-PH.D מאוניברסיטת מישיגן, ועתה הוא כותב להנאתו בפייסבוק, ב-SB NATION, ועוד.

הוא כתב מאמר מצויין ל-SB NATION וכתב שהבעייה של הלייקרס היא שהם מאמינים ב-EXCEPTIONALISM שלהם.

The Lakers have no choice but to believe in their own exceptionalism. Anything less would deny everything they’ve ever been

https://www.sbnation.com/nba/2019/3/15/18264679/lakers-lebron-james-rebuild-magic-johnson-rob-pelinka#

 

מאמרו נתן לי את הרעיון לפוסט הזה שניכתב מהלב וללא שנאה, אפילו שאולי יהיה כמה אוהדי לייקרס שלא יאמינו לי. זהו פוסט שניכתב ממש מהלב כי הליגה חייבת לייקרס חזקה ובריאה.

כמה שאני חושב יותר על המילה שמאדו הציע, אני מאמין יותר באמיתותה. אני, שחי "נגד" הלייקרס כבר מאז 1961; ומכיר אותה ואת ההיסטוריה שלה על בורריה,  מאמין שאכן, המילה שליוותה את הלייקרס משך כמעט כל ימי חייה היא  Exceptionalism. מיוחדות. אסקלוסיביות. כמעט תמיד היה בהם משהו שהבדיל אותם מהיתר – אפילו בשנים השחונות בהן הם לא היו אלופים. מין בלעדיות. אפילו בגופיות הכחולות-זהובות שלהם ישנו משהו דומיננטי כשהם על הפארקט נגד קבוצה אחרת. משהו תמיד הפריד והבדיל אותם מהאחרות.

בתחילה זה היה ג'ורג' מייקן, הענק הלבן הלוחש ששלט בזמנו על כל הליגה ללא מיצרין, אפילו שחבש משקפיים עבות כאלה והיה מין יורם כזה, כמו תנחום כהן-מינץ, שהיה "הג'ורג' מייקן הישראלי". אחריו שיחקו שם ג'רי ווסט, אולי השחקן האלגנטי וןהמהודר מכולם שאף פעם לא נראה מזיע, בלתי מסורק, או מלוכלך. אבל הוא היה – כמו ג'ון סטוקטון – אחלה מלוכלך מהודר ומכובד. השופטים עצמם הרגישו מין יראת כבוד כלפיו ולא שרקו לליכלוכים שלו כי הם בעצמם לא האמינו שזה אכן קרה, ואולי הכל היה סתם מין הפרעה בראייתם. מין פאטה-מורגנה. ג'רי ווסט היה פיור שוטר כמו סטפן קרי, אבל כבן קאונטרי של אזורי הפחם במערב וירג'יניה הוא היה TOUGH כמסמר.

איתו שיחק המעופף האופטימלי הראשון, השחקן הראשון שנראה שהוא מסוגל להלך באוויר – הלו הוא אלג'ין ביילור. היחידי שעשה מה עשה – ואז אפילו מצא זמן לשתות כוסית יין בשעה שהילך באוויר היה ד"ר ג'יי. אף אחד אחר עד היום. אפילו מייקל ג'ורדן לא היה מסוגל לנתר, ולהירדם באוויר כמו ביילור והדוקטור.

אחריהם באה תקופת לו אלסינדור – הלוא הוא קרים עבדול ג'אבר, והוא התחבר לשואו-טיים של מג'יק וכל השאר. אין צורך לחזור על התקופה. אתם מכירים אותה.

שאקיל או'ניל וקובי הגיעו להמשיך את השושלת.

ואחרי כמה שנים שחונות, מג'יק הגיע לבנות את השושלת, הפעם כנשיא כל האופרציה הכדורסלנית. אוהדים אמיתיים כדדי, דקסטר, וכל השאר באתר, כאילו קיבלו זריקת קורטיזון. האמונה במג'יק הכל-יכול היא כמו אמונת בפטיסטים בגרינוויל ש-"ג'זוס כבר ידאג שהכל יהיה בסדר".

כמובן שהמלך לברון הגיע, והפנטזיות, אילוזיות, אשליות, הזיות, ודמיון הרקיעו שחקים. כל מה שעשה מג'יק התקבל בחיוך מוסתר של "סימכו על מג'יק! הוא יודע מה שאנחנו לא מבינים". כך היה כשהוא הביא לקבוצה זקנים שנמצאים כמעט בסוף המדרון של הגבעה מהצד השני כמו ראז'ון, סטפנסון, וכל השאר.

אפילו הטרוף להביא את AD בכל מחיר – אפילו במחיר של כל צעירי הקבוצה הנפלאים ועוד שתי בחירות דראפט – התקבל אצל רבים במין הרגשה ותחושה של משהו גדול,  ונטייה טבעית להאמין במג'יק כבן אלוהים היודע הכל.

עכשיו הכל התרסק לנגד עינינו.

מג'יק הוא כנראה מנהל כדורסל פחות מבינוני שניסה לגרום לפצצת מימן עם AD ונפל על פניו. כל הזקנים שהביא ללייקרס הם – כמובן – זקנים, ולברון עצמו מראה סימני גיל וירידה ברורים.

WHEN IT RAINS IT POURS אומרים אצלנו. כשמתחיל לרדת גשם זה כבר הופך לגשם זלעפות. לונזו בול נפצע. לאינגראם התגלתה בעייה רפואית רצינית ביותר בזרועו הימנית (שההודעה המשמחת מבית החולים היא שהניתוח עבר בהצלחה). קוזמה כנראה כל כך נפגע מהמוכנות של מג'יק לוותר עליו, על אינגראם, על לונזו, על הארט – ועוד – והכל עבור גבה אחת שמי יודע כיצד כל מה שקרה יפגע בו כשחקן, שהוא איבד כל מוטיבציה לשחק, ורמתו ירדה פלאים.

ה- Exceptionalism שהעביר את כל עיר המלאכים על דעתה עד שכל הכרטיסים העונתיים נחתפו כלחמניות חמות במחירים מופקעים לחלוטין חגג. ההרגשה היתה שהלייקרס חוזרים לכבוש את הפיסגה לעשר השנים הבאות.

לפתע היו כמה פגיעות חמורות ובלתי מובנות לחלוטין לילידים המקומיים – היפים והיפות השזופים מכף רגל ועד ראש מסנטה קלרה ומנהטן ביץ' – בשריון שלהם: פול ג'ורג' – שהיתה לו דלת פתוחה ללייקרס, העדיף לגור בקאונטרי עם אשתו והילדים. לינארד קוואי העדיף ארץ זרה, קפואה בחורף, על השמש של קליפורניה. רגש הגדלות והאמונה שכל שחקן באשר-הוא יסכים להיות שמש המנקה שרותים רק עבור הכבוד לשחק בלייקרס פתאום חטף חבטה. "מה?, שאלו השפוטים, "הייתכן שלמרכוס אולדרידג' העדיף את סן אנטוניו? וגם קייל לאורי? ודמר דהרוזן?  פור גאד סייטק, אפילו כרמלו אנטוני????

"האם ייתכן ששחקני על לא רוצים לבוא אלינו? האם ייתכן שאנחנו לא בלתי ניתנים לפיצוח?" – מחשבות דכאוניות כאלה החלו לחלחל לראשי שפוטי-לייקרס.

לפתע הלוס אנג'לס טיימס כותב להם:

"The Lakers haven’t gone through a proper rebuild at any point in the last six seasons"

האומנם? ואנחנו הרי האמנו בהם ובהנהלתם אמונה טוטאלית. אמונה עוורת!

מאדו כותב:

In acquiring LeBron, the Lakers’ reckless belief in their mystical identity was seemingly validated. Their odds of wining an NBA Championship rocketed from 20/1 to 7/2. The Lakers, in their minds, had finally returned to their rightful place at the top of the league.

 Team president Magic Johnson and general manager Rob Pelinka need to give up the delusion that the Lakers are still the Lakers of old, take responsibility for their failures, and rebuild from that self-reflection.  

וההוכחה?

ארנוביץ כותב שזאת דוגמה טובה:

As an example of the Lakers’ delusion, Arnovitz cited team owner Jeanie Buss, who said that the biggest obstacle facing the Lakers right now is “fake news.” כאילו כל בעיות הלייקרס הן 'FAKE NEWS'.

הפתרון הוא להתחיל הכל מחדש, ללא לברון וללא מג'יק!!! כשגם הלוס אנג'לס טיימס מציע זאת זה הופך למשהו רציני ביותר.

(https://www.latimes.com/sports/lakers/lakersnow/la-sp-ln-lakers-jeanie-buss-hold-jim-buss-timeline-20150106-story.html

 

אנא קראו את ההצהרה הזאת בזהירות:

“Next summer if nobody comes, and I’m still sitting here like this, then it’s a failure. If you judge us on one summer, that’s ridiculous. Then a lot of dudes shouldn’t be in their roles … And if I can’t deliver I will step down myself, [team owner Jeanie Buss] won’t have to fire me, I’ll step away from it. Because then I can’t do this job.”

מי אמר אותה?

צדקתם. מג'יק בעצמו (https://nypost.com/2018/06/26/magic-johnson-gives-himself-a-lakers-ultimatum/)

הוא נתן לעצמו אולטימטום. עתה הוא הזמן להתפטר.

2. אני לא בטוח שכולם יודעים שהכינוי "BOY" הוא המשפיל, מעליב ומתעלל ביותר מכל הכינויים לעבר שחור אמריקאי!

היום מסתבר שביוטה היה צופה מספר שניים שקרא לעבר ראסל ווסטברוק "BOY" שרק החמיר את ה-CONFRONTATION וגרם להשעיית הצופה השני מכל משחקי NBA לשארית חייו (אני תוהה רק כיצד ה-NBA מתעתדת ליישם את העונש. האם למישהו יש מושג?).

עכשיו בלייק גריפין מספר שזה בדיוק מה שגרם לסיפור שקרה לו במינסוטה באירוע שם בתחילת העונה:

 

 

התקרית הכניסה את בלייק ל'אמוק' והוא סיים את המשחק עם 16 נקודות נוספות שנצטרפו לקודמות לתת לו 34 נק' למשחק ונצחון 129-1;23 בהארכה.

 

3. חדשות טובות (אני מאד מחבב את הצעיר): ברנדון אינגראם יהיה 100% אחרי הניתוח

ההודעה מבית החולים:

"Los Angeles Lakers forward Brandon Ingram is expected to make a full recovery after undergoing surgery on his right arm".

הניתוח נקרא בשפה הרפואית thoracic outlet decompression surgery

למה הידיעה כה חשובה ומעודדת? כי היו חששות כבדים מאד שהבעייה בזרועו עלולה להיות לא רק מסיימת קריירה, אלא אפילו מסיימת חיים !(https://larrybrownsports.com/basketball/brandon-ingram-out-for-season-shoulder/487205).

סוף טוב הכל טוב!

Ingram’s season ended prematurely earlier this month on account of a very serious and scary physical issue. It sounds as though the surgery was meant to correct this and the prognosis is good, which is great news for one of the Lakers’ young pillars going forward.

4. האם למישהו יש הסבר להנאה המיוחדת של צ'ארלס בארקלי  מהכשלונות של לברון?

 

5. וונסה בריאנט מתבגרת ומשמינה. כמו הרוב

6. בוב מקדו בבופלו ברייבס, היום הקליפרס

7. ה-GOAT בירידה וצעיר חדש מנסה לתפוש מקומו. הגיע די קרוב.

היו ימים…

9. המלך פוגש את ה-GOAT לפני משחק בשרלוט

10. מייקל נישא לאיבט (לפני כמה שנים)

11. לי הוא נראה BOMBED. תסתכלו היטב על עיניו. הבקבוק מאשר?

12. עם אשתו איבט. מתחיל להשמין הבחור…

13. עכשיו איבט כבר בהריון (ילדם השני)

14. ESPN WORLD OF FAME, כל המאה!

(לפתע חשבתי על אתגר: כמה מה-100 אתם מכירים בשמם?)

ESPN לא מכנה אותם 'הספורטאים הגדולים של המאה' אלא בעלי ה-"FAME"  הגדול. FAME…כיצד מתרגמים FAME? מהוללים נשמעת לי מילה טובה. 'בעלי מוניטין'...ידועיםמפורסמים... או 'ספורטאי התהילה' הגדולים, WHATEVER IT MEANS.

הנה, ויסלחו לי בעלי הסמרטפונים:

1
Cristiano Ronaldo
Soccer • Portugal
Search Score
100
Endorsements
$37m
Social Following
148m
2
LeBron James
Basketball • United States
Search Score
47
Endorsements
$52m
Social Following
45.3m
3
Lionel Messi
Soccer • Argentina
Search Score
54
Endorsements
$28m
Social Following
103.1m
4
Neymar
Soccer • Brazil
Search Score
55
Endorsements
$19m
Social Following
107.2m
5
Conor McGregor
MMA • Ireland
Search Score
100
Endorsements
$15m
Social Following
29.7m
6
Roger Federer
Tennis • Switzerland
Search Score
23
Endorsements
$41.5m
Social Following
14.5m
7
Virat Kohli
Cricket • India
Search Score
25
Endorsements
$20m
Social Following
37.1m
8
Rafael Nadal
Tennis • Spain
Search Score
40
Endorsements
$29.3m
Social Following
15.6m
9
Stephen Curry
Basketball • United States
Search Score
12
Endorsements
$42m
Social Following
23m
10
Tiger Woods
Golf • United States
Search Score
20
Endorsements
$42m
Social Following
6.4m
11
Kevin Durant
Basketball • United States
Search Score
9
Endorsements
$32m
Social Following
17.4m
12
Paul Pogba
Soccer • France
Search Score
15
Endorsements
$32m
Social Following
30.7m
13
MS Dhoni
Cricket • India
Search Score
5
Endorsements
$28m
Social Following
20.5m
14
Kylian Mbappe
Soccer • France
Search Score
32
Endorsements
$18.87m
Social Following
23.5m
15
Khabib Nurmagomedov
MMA • Russia
Search Score
100
Endorsements
$3.9m
Social Following
13.4m
16
Antoine Griezmann
Soccer • France
Search Score
20
Endorsements
$23m
Social Following
22.6m
17
Serena Williams
Tennis • United States
Search Score
37
Endorsements
$18.11m
Social Following
10.8m
18
Yuvraj Singh
Cricket • India
Search Score
1
Endorsements
$31m
Social Following
14.5m
19
Mesut Özil
Soccer • Germany
Search Score
15
Endorsements
$6.5m
Social Following
30.9m
20
Novak Djokovic
Tennis • Serbia
Search Score
21
Endorsements
$22m
Social Following
8.5m
21
Lewis Hamilton
Formula One • England
Search Score
3
Endorsements
$33m
Social Following
8.7m
22
Suresh Raina
Cricket • India
Search Score
1
Endorsements
$20m
Social Following
15.3m
23
Thomas Müller
Soccer • Germany
Search Score
3
Endorsements
$30m
Social Following
9.2m
24
Shaun White
Snowboarding • United States
Search Score
32
Endorsements
$27m
Social Following
2.3m
25
Rory McIlroy
Golf • Northern Ireland
Search Score
3
Endorsements
$34m
Social Following
3.2m
26
Phil Mickelson
Golf • United States
Search Score
4
Endorsements
$37m
Social Following
257k
27
Andres Iniesta
Soccer • Spain
Search Score
8
Endorsements
$2.2m
Social Following
26.7m
28
Kei Nishikori
Tennis • Japan
Search Score
9
Endorsements
$33m
Social Following
927k
29
James Rodríguez
Soccer • Colombia
Search Score
11
Endorsements
$4.8m
Social Following
40.5m
30
Mohamed Salah
Soccer • Egypt
Search Score
24
Endorsements
$11m
Social Following
21.3m
31
Tom Brady
American Football • United States
Search Score
35
Endorsements
$20m
Social Following
4.7m
32
Zlatan Ibrahimovic
Soccer • Sweden
Search Score
10
Endorsements
$5.5m
Social Following
35.8m
33
Gareth Bale
Soccer • Wales
Search Score
9
Endorsements
$5.5m
Social Following
37.7m
34
Deontay Wilder
Boxing • United States
Search Score
100
Endorsements
$1.6m
Social Following
2.5m
35
Jordan Spieth
Golf • United States
Search Score
3
Endorsements
$30m
Social Following
2.0m
36
Luis Suarez
Soccer • Uruguay
Search Score
6
Endorsements
$7.4m
Social Following
31.2m
37
Maria Sharapova
Tennis • Russia
Search Score
5
Endorsements
$17m
Social Following
14.6m
38
Sergio Ramos
Soccer • Spain
Search Score
13
Endorsements
$4m
Social Following
28.7m
39
Tyson Fury
Boxing • England
Search Score
79
Endorsements
$2.65m
Social Following
21.5m
40
Wayne Rooney
Soccer • England
Search Score
2
Endorsements
$5.1m
Social Following
24.5m
41
Ninja
Esports • United States
Search Score
1
Endorsements
$2.46m
Social Following
12.5m
42
Ravichandran Ashwin
Cricket • India
Search Score
1
Endorsements
$17m
Social Following
9.2m
43
Sun Yang
Swimming • China
Search Score
1
Endorsements
$2.46m
Social Following
32.6m
44
Marcelo Vieira
Soccer • Brazil
Search Score
4
Endorsements
$3.2m
Social Following
33.8m
45
Russell Westbrook
Basketball • United States
Search Score
3
Endorsements
$19m
Social Following
11.6m
46
Rohit Sharma
Cricket • India
Search Score
6
Endorsements
$8.6m
Social Following
12.8m
47
Kyrie Irving
Basketball • United States
Search Score
3
Endorsements
$17m
Social Following
12.3m
48
Radamel Falcao
Soccer • Colombia
Search Score
4
Endorsements
$4m
Social Following
16.9m
49
James Harden
Basketball • United States
Search Score
4
Endorsements
$18m
Social Following
8.3m
50
Dwyane Wade
Basketball • United States
Search Score
6
Endorsements
$14m
Social Following
11.9m
51
Odell Beckham Jr.
American Football • United States
Search Score
4
Endorsements
$18.8m
Social Following
3.8m
52
Sergio Aguero
Soccer • Argentina
Search Score
1
Endorsements
$6m
Social Following
28.7m
53
David De Gea
Soccer • Spain
Search Score
3
Endorsements
$7m
Social Following
11.8m
54
Derrick Rose
Basketball • United States
Search Score
7
Endorsements
$13m
Social Following
10.4m
55
Paulo Dybala
Soccer • Argentina
Search Score
4
Endorsements
$4.03m
Social Following
24.7m
56
Dani Alves
Soccer • Brazil
Search Score
2
Endorsements
$8.75m
Social Following
21.5m
57
Colin Kaepernick
American Football • United States
Search Score
24
Endorsements
$13.41m
Social Following
3.2m
58
Karim Benzema
Soccer • France
Search Score
3
Endorsements
$2.9m
Social Following
25.3m
59
Eden Hazard
Soccer • Belgium
Search Score
13
Endorsements
$5.3m
Social Following
17.6m
60
Luka Modric
Soccer • Croatia
Search Score
16
Endorsements
$5.25m
Social Following
16.1m
61
Philippe Coutinho
Soccer • Brazil
Search Score
15
Endorsements
$3.1m
Social Following
19.3m
62
David Luiz
Soccer • Brazil
Search Score
1
Endorsements
$1.3m
Social Following
24.9m
63
Anthony Joshua
Boxing • England
Search Score
27
Endorsements
$7m
Social Following
7.7m
64
Yuzuru Hanyu
Figure Skating • Japan
Search Score
22
Endorsements
$13.41m
Social Following
0
65
Carmelo Anthony
Basketball • United States
Search Score
6
Endorsements
$7m
Social Following
9.1m
66
Gerard Pique
Soccer • Spain
Search Score
5
Endorsements
$3.8m
Social Following
18.6m
67
Valentino Rossi
Moto GP • Italy
Search Score
5
Endorsements
$6.98m
Social Following
13.2m
68
Canelo Alvarez
Boxing • Mexico
Search Score
44
Endorsements
$2.5m
Social Following
4m
69
Stan Wawrinka
Tennis • Switzerland
Search Score
1
Endorsements
$18.3m
Social Following
1.7m
70
Chris Paul
Basketball • United States
Search Score
7
Endorsements
$7m
Social Following
8.3m
71
Drew Brees
American football • United States
Search Score
7
Endorsements
$13m
Social Following
3.1m
72
Alexis Sanchez
Soccer • Chile
Search Score
24
Endorsements
$3.8m
Social Following
9.6m
73
Toni Kroos
Soccer • Germany
Search Score
6
Endorsements
$2.5m
Social Following
20.1m
74
Harbhajan Singh
Cricket • India
Search Score
1
Endorsements
$6.98m
Social Following
9.1m
75
Andy Murray
Tennis • Scotland
Search Score
2
Endorsements
$13m
Social Following
3.6m
76
Klay Thompson
Basketball • United States
Search Score
3
Endorsements
$13m
Social Following
5.8m
77
Russell Wilson
American Football • United States
Search Score
3
Endorsements
$10m
Social Following
5.4m
78
Gennady Golovkin
Boxing • Kazakhstan
Search Score
40
Endorsements
$2m
Social Following
3.4m
79
Cesc Fabregas
Soccer • Spain
Search Score
1
Endorsements
$5m
Social Following
10.3m
80
Gonzalo Higuain
Soccer • Argentina
Search Score
7
Endorsements
$6m
Social Following
6.8m
81
Isco
Soccer • Spain
Search Score
2
Endorsements
$5m
Social Following
16.4m
82
Aaron Rodgers
American Football • United States
Search Score
13
Endorsements
$7.5m
Social Following
4.5m
83
Manny Pacquiao
Boxing • Philippines
Search Score
15
Endorsements
$2.5m
Social Following
11.6m
84
Dwight Howard
Basketball • United States
Search Score
12
Endorsements
$3.5m
Social Following
6.8m
85
Giannis Antetokounmpo
Basketball • Greece
Search Score
2
Endorsements
$13m
Social Following
3.5m
86
Yi Jianlian
Basketball • China
Search Score
1
Endorsements
$6.98m
Social Following
14.4m
87
Damian Lillard
Basketball • United States
Search Score
1
Endorsements
$13m
Social Following
4.8m
88
Javier Hernandez
Soccer • Mexico
Search Score
6
Endorsements
$9.9m
Social Following
5.1m
89
Carson Wentz
American Football • United States
Search Score
11
Endorsements
$11m
Social Following
1.0m
90
Shakib Al Hasan
Cricket • Bangladesh
Search Score
1
Endorsements
$6.98m
Social Following
10.7m
91
Jerome Boateng
Soccer • Germany
Search Score
3
Endorsements
$11m
Social Following
5.9m
92
Mushfiqur Rahim
Cricket • Bangladesh
Search Score
1
Endorsements
$7.57m
Social Following
9.1m
93
Sania Mirza
Tennis • India
Search Score
2
Endorsements
$2.13m
Social Following
12.4m
94
Shikhar Dhawan
Cricket • India
Search Score
1
Endorsements
$7.57m
Social Following
8.8m
95
Gianluigi Buffon
Soccer • Italy
Search Score
8
Endorsements
$6.9m
Social Following
6.8m
96
Robert Lewandowski
Soccer • Poland
Search Score
5
Endorsements
$2.9m
Social Following
13.8m
97
Rob Gronkowski
American Football • United States
Search Score
8
Endorsements
$8m
Social Following
3.0m
98
Mashrafe Bin Mortaza
Cricket • Bangladesh
Search Score
1
Endorsements
$7.57m
Social Following
8.5m
99
Bryce Harper
Baseball • United States
Search Score
3
Endorsements
$13m
Social Following
1.4m
100
Blake Griffin
Basketball • United States
Search Score
7
Endorsements
$6m
Social Following
4.4m

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. למה בארקלי יורד על לברון?
    איש שמן, מזדקן, התהילה שלו הרחק מאחוריו, יצא בנס מפרשות אלימות, בדיחה בברנז'ה, ליצן של תוכנית אירוח, טרול, והכי חשוב – לא עשה אף טבעת, לוזר ענק, ההגדרה של לוזר.
    אז מה עוד יש לו לעשות, אם לא לשפוך מרירות? כמו יתוש על זנב של פיל. הוא והאידיוט השני, פול פירס, שהתרגל שנים להריח את השאריות של לברון. טרולים זקנים. מחזה עצוב.

  2. לא מסכים בקשר לפול פירס. גם לכנות את בארקלי 'לוזר' קשה לי. פשוט התמזל מזלו הרע לשחק בתקופה של ג'ורדן

    1. בארקלי יורד על לברון כי יש דם רע ביניהם.
      בארקלי פעם ביקר את לברון בצורה לגיטימית, ולברון בתגובה השתלח עליו בצורה מכוערת ואישית.
      מאז יש ביף ביניהם ובארקלי מכניס לשיקוץ.

  3. מעולה מנחם. לברון יכול לשחק רק בלברון סיסטם 2 אולסטארים קלעי 3 ופועלים שחורים שעושים הגנה עבורו. מי שלא בונה לו את זה לא יגיע לכלום. לברון גם כבר בירידה עף אחד לא מנצח את הגיל. כן הוא יכול להעמיד סטט אבל את כל השאר לא. אם החייקרס לא יצליחו להביא כוכב הקיץ נגמר הסרט שלהם.

    קוזמה הושעה בגלל הדחיפה ללברון בטח. ועכשיו זה כבר אווירת סוף עונה שם אז כל מה שקורה שם עכשיו לא רלוונטי.

    מייקל בטח כל היום במסיבות בונגה בונגה הוא שדון לא קטן אני מתאר לי אותו עם הסיגר ו10מבחורות סביבו😎

  4. הקטע של בארקלי הוא בעיקר בעד הצעירים
    ==
    אפשר לגמרי להבין את מה שהוא אומר
    איזה שחקן צעיר יכול להתעלם מכזו פעולה של "מנהיג הקבוצה"
    ==
    כריסטיאנו רונלדו בראש הרשימה?
    ==
    תודה על המעורב דוק

  5. תןדה על המעורבב פרופסור
    מומי מאוכזב ממג’יק שנפל לעצות לא הכי טופי של הפמלייה של לפלופ
    מומי היה מעיף את לפלופ בטרייד ויפה שנה אחת קודם
    מה קרה למגיק ?? הוא נפל קורבן לתרמית במקום להקים קבוצה על הצערים הוא זרק את ראסל ורנדל ועכשיו אף אחד לא רוצה לשחק עם הפלופ
    במקום להקשיב לעצות לא הכי טופי הוא צריך להקשיב למומי
    מה אתה אומר על האישה של ג’ורדן ? יש מצב שהילד ה 2 זה עם עזרה של סקוטי פיפן ?

    1. מומי חזרת להגיב לאור עזיבת הנמסיס אם בי ג'י?? -:) יש מצב לברון נתן למג'יק בתרמית כמו ליידי בוי בחופי תאילנד לתייר המזדמן??.
      עד כמה שאני זוכר הנישואין הראשונים של ג'ורדן נגמרו בתשלום נאה לגרושה לא?

    2. מומי האישה של מייקל מגניבה, אבל מה קרה לאישה של קובי? לא מצליחה להיפטר מהשומן אחרי ההריון השלישי. אולי למומי יש איזה קומבינציה קוזברה/מרחואנה עבורה? אומרים שזה סם הרזייה

  6. מנחם עתה אובססיבי לחלוטין לגביי הלייקרס, תשעים אחוז מהכתיבה שלך זה עליהם, די יש עוד קבוצות. מקווה שלפחות בפלייאוף תכתוב עליהם קצת פחות.
    ההערה שלך.על אשתו של קובי היא סיבה מצויינת לנשים לא להיכנס לאתר

    1. ליעד, תרד מזה אוקיי? אני מדבר על אשה שקשה לה להיפטר מהשומן אחרי ההריון השלישי וזו סיבה לנשים לא להיכנס לאתר? כתבתי שגם ג'ורדן השמין. אז עכשיו גברים לא ייכנסו לאתר?

      1. מנחם לא מבין מה אתה רוצה? ונסה בריאנט נראית נשית כמו שאישה אמורה להראות… לי יש יותר כרס ממנה ואני לא אחרי שלוש לידות

  7. פייי מנחם שבוע טוב ותודה על המעורבב.
    ה-פייי על הרשימה הבלתי נגמרת שהדבקת 🙂
    התמונה של מייק עם העיניים הזגוגיות לפנתיאון
    רק לא ברור עם זה מבקבוק סינגל מאלט שהוריד באוטו או מהמריחואנה בסיגר 🙂

    1. מה לעשות שאתמול הלוס אנג'לס טיימס הכניס את ההצהרה של מג'יק בה הוא אומר (למעשה) שאם הם לא עושים את הפלייאוף הוא מתפטר?

  8. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
    .
    הניתוח של הלייקרס מדויק לגמרי לדעתי. בעברית עממית קוראים לזה לחיות בסרט. הקיץ הקרוב יהיה קריטי עבורם.
    .
    חדשות מצוינות בעניין אינגראם.
    .
    לא יודע מה זה אומר boy באמריקאית, אבל השחקנים צריכים לעשות כל מאמץ להתעלם מהאידיוטים האלה – על הפרקט, ברחוב, ובמדיה חברתית. פשוט להתעלם. איזייר סד ת'ן דאן, אני יודע, אבל זה מה שנדרש.

    1. Boy זה התיחסות מעמדית בדרך כלל. כלומר מעמד גבוהה כלפי המשרת/עבד/עובד/וכו׳
      דוגמה – תביא לי את העיתון, boy.
      בעבר לאנשים ממעמד גבוהה היה סוג של משרת (הרבה פעמים היה אדם צעיר) שהם פנו אליו בכינוי boy
      לא תמיד זה היה מעליב. אבל כיום יש לזה הרבה מטען. כאשר boy מופנה לאדם שחור, זה ישר מקשר לעבדות , גזענות וחיות אחרות. בקיצור, זה לא ה n word , אבל לא אומרים את זה.

  9. הרי מראש אחד לא ניבא שהלייקרס יקחו אליפות וזה יפה איך קל לשכוח כמה פצועים מהחמישיה היו ללייקרס במהלך העונה, אז הלכה עונה, ביג דיל, בסופו של יום ללייקרס תמיד תהיה את תהילת העבר והשנים השחונות הן חלק בלתי נפרד ומבורך מהליגה, מה שלמשל אי אפשר להגיד על ליגות באירופה עם השיטה העקומה.
    אספקט נוסף מאוד חשוב הוא בעמדת המאמן, מאז פיל ג׳קסון, מסיבה מאוד לא ברורה, בלייקרס מתעקשים למנות ליצנים לא ראויים לתפקיד, וולטון שהיה נראה כאילו הוא עילוי, מתגלה כמאמן בינוני ומטה, שמרן וחסר כל השראה. ברגע שיפתרו את הענין הזה, יפתרו לפחות 80% מהבעיות (ואלוהים שמעתי שרוצים להחתים את ג׳ייסון קיד?!? לא הספיק להם מייק בראון?)

  10. אחלה מעורב, תודה רבה.
    יכול להיות שג'ורדן לא שיכור או מסטול בתמונה, יכול להיות שהוא פשוט בכה באוטו על שרלוט. ברוך השם, יש לו סיבות…

  11. נראה לי האמירה של לברון מסבירה את מעברו למערב.
    נמאס לו להפסיד בגמר אבל אם הוא יפספס פלייאוף במזרח החלש אז גם אוהביו הגדולים ביותר יקטלו אותו, אבל שזה במערב אז יש לו כביכול תירוץ

  12. על הציטוט של לברון, כל מה שאפשר לומר זה "הוצא מהקשרו".
    .
    זה מה שהוא אמר על החמצת הפלייאוף:
    I would obviously love for this team to be in the postseason and for me to be a part of the postseason is something I’ve always loved, but it’s just that right now now that’s not the hand that I was dealt. And you play the hand that you’re dealt and let the dealer shuffle the cards and give you another hand
    .
    וזה מה שהוא אמר על התחושה של הפסד בפיינלס:
    Was that question asked after I actually lost in the Finals? So, that was definitely a moment thing there. That was, in the moment. I would actually rather miss the playoffs than lose in the Finals
    .
    2 האמירות נאמרו במהלך אותו ראיון.

      1. לא כתבתי שהציטוט לא נכון. רק שהוא חלקי –
        או במילים אחרות:
        הוצא מהקשרו.
        .
        את המשפט שכתבת ,שוב, הוא אכן אמר. רק אותו משפט הוא המשך של משפט קודם (Was that question asked after I actually lost in the Finals? So, that was definitely a moment thing there. That was, in the moment)
        מה שמשנה מהותית את מהות התוכן.

  13. תודה על המעורב מנחם!
    אני חןשב שאם יש מסקנה אחת ברורה שהנהלת הלייקרס, ובכלל כל הנהלה של קבוצה צריכה לקחת מהפיאסקו בדד-ליין האחרון, היא – לא לנסות לסגור עסקה בה אתה מחליף חצי משחקני הסגל שלך, אם אתה לא מאמין ב-100% שהיא אפשרית!!
    אם דיבורים על טרייד שכזה היו קורים במהלך הקיץ ובסוף מתפוצצים, היה ללייקרס מספיק זמן ליישר את ההדורים בין ההנהלה והשחקנים לפני פתיחת העונה. אבל כשדבר כזה מתפוצץ באמצע העונה? איך אפשר לצפות מכל כך הרבה שחקנים ברוטציה הקבןעה של הסגל לתת 100% מעצמם אחרי שניסית להיפטר מהם?
    עד כמה האמצעי מקדש את המטרה?
    אני מבין את הרציונאל הבסיסי של להחליף מלא שחקנים תמורת סופרסטאר. אבל רבאק, למה לנהל את המשא ומתן באופן כזה חפוז וחסר אחריות באמצע העונה?
    או שדמפס עשה כאן מהלך מלוכלך על מג׳יק וגרם לו להאמין שהם יוכלו להכשיר עסקה, או שהאפשרות היותר סבירה – מג׳יק פשוט פישל ברמות.

  14. תודה דוק על עוד מעורב נפלא!
    אני מסכים איתך לגמרי לגבי הלייקרס.
    הם צריכים להגיד ביי ביי ללברון ולמג'יק ולהמשיך מאיפה שהפסיקו – עם וולטון והחבורה הצעירה שלהם, או לפחות מה שנשאר ממנה.
    בתקווה שעם הנכסים שיקבלו על לברון, יוכלו להתחיל דרך חדשה ובריאה יותר, ובשאיפה גם למשוך כוכב בפרי אייג'נטסי שלא היה מגיע אם לברון נשאר.

    1. אני רק חושב על היקום המקביל הנפלא שיכלח להיות לנו אלמלא לברון.לברון נשאר בקליבלנד או הולך לכל מקום אחר.כתוצאה מכך פול ג'ורג' משחרר את הסרט שלו של החזרה הביתה ומודיע בהתרגשות שהוא חתם בלייקרס.
      הלייקרס רצים שנה עם פול גורג' והצעירים.בסוף השנה קוואי שרוצה לוס אנג'לס חותם גם כן בלייקרס.בינתיים לברון במהלך השנה מנסה להעביר את דיוויס לקליבלנד,ניו אורלינס מתעצבנים ומוליכים אותו שולל ובקיץ שמקבלים הצעה מהלייקרס מסכימים להעביר את דיוויס תמורת אינגרם ,הארט ובחירה סיבוב שני.
      ורק לחשוב שכל זהכ אולי היה ק'ורה אם לברון לא היה מגיע…

      1. שכחת להזכיר גם את הדולפיון המוזהב שהיה יורד מהשמים ומשכנע גם את דוראנט ויאניס לחתום בלייקרס.
        לחשוב שכל זה אולי היה קורה אם לא היינו מתעוררים.

        1. שמע זה היה חצי בצחוק אבל תוריד את הקטע של דיוויס.אז אני חושב שהסיכוי שג'ורג' וקוואי היו בלייקרס היה גבוה מאוד מאוד.לפי לא מעט שמועות הסיבה העיקרית שג'ורג' לא בלייקרס ושקוואי לא שוקל בכלל את הלייקרס הם לברון,תוציא אותו מהמשוואה ולפחות ג'ורג' היה בוודאות בלייקרס

          1. כן, ומה זה חשוב שפול ג'ורג' בעצמו אמר, שהוא היה עובר ללייקרס אם אינדיאנה לא היתה עושה את הטרייד לאוקלהומה… ומה קשור לברון? זה היה זמן טיכו לפני.
            אבל "השמועות" יותר חזקות ממה שהאיש אמר בפועל וממה שקרה בפועל. הן אפילו משנות את מהלך הזמן!
            כמו כן: בני גנץ חשף את עצמו לפני 5 דקות בפני ג'יני באס. בדוק.

    1. אתה מערבב בתאריכים.אני לא מדבר על הטרייד.אני מדבר על כך שכל הסימנים הראו שאחרי שנה אחת באוקלהומה ג'ורג' יחתום בלייקרס.עובדה שהוא הפיק סרטון אני חוזר הביתה .המשתנה היחידי שהיה זה שלברון חתם בלייקרס והופ פתאום הוא נשאר באוקלהומה.אם אתה לא יודע לעשות 1+1 אז זה על אחריותך.לי זה די ברור שהעובדה שלברון חתם בלייקרס הייתה גורם משמעותי ועיקרי לכך שהוא לא חתם בלייקרס בסופו של דבר.עכשיו אתה יכול להתכחש לזה כמה שאתה רוצה אבל ימיו של לברון כשחקן שמושך כוכבים אחרים לשחק איתו מאחוריו.היום שחקנים לא רוצים לשחק איתו.דוגמאות: ג'ורג',קוואי ודוראנט

      1. תגיד, אתה עושה צחוק ממישהו?
        ממתי לדוראנט היתה בכלל אפשרות להצטרף ללייקרס של תקופת לברון??
        ממתי לקוואי היתה בכלל אפשרות להצטרף ללייקרס של תקופת לברון??
        אתה מבין שאתה ממציא פה עניין – שלא רק שאין לו בסיס – הוא בכלל לא אפשרי!
        .
        קוואי הועבר בטרייד לטורונטו. דוראנט האריך בחוזה בגולדן סטייט. כל אלה קרו קרה לפני שלברון היה בלייקרס.
        לכן הם לא לא יכולים בכלל, "לא לרצות" להצטרף. הם היו סגורים בקבוצה לפני שלברון היה בלייקרס.
        זה כמו שאתה לא רוצה להתחתן עכשיו עם בר רפאלי. היא נשואה מזמן. זה לא רלבנטי.
        וההבדל הוא, שאין גם שום ציטוט שמאשר את ההנפצה שלך, גם לא ברמת העתיד = מה יקרה כשהחוזה שלהם יסתיים. כלום.
        אתה ממציא פה אגדה, כזב, שהוא לא אפשרי מבחינת הכללים. ולא קיים מבחינת מה שקרה בפועל.
        כמה אתה חושב אנשים מטומטמים?

  15. תודה על המעורב
    רוב התגובות קוטלות את לברון, יש כמה אנשים שממש לא אוהבים אותו. אני לא אהדתי את מיאמי או קליבלנד אבל לברון לדעתי בסדר גמור. כרגע מפילים עליו את ניהול המשא ומתן מטעם הלייקרס, את כל הבעיות בקבוצה, כל צעד שהוא עושה מתפרש לרעתו ומייד עולות השערות איך אופיו השלילי גרם לכל הדברים לקרות…מעניין. אני לאט לאט הופך מנייטרלי לאוהד מתון שלו. בכל זאת הלך על הדרך הקשה, לייקרס עם סימני שאלה במקום נגיד לתקתק גמרים ומעלה בפילי או בקליפרס, אם הוא עובר מחר אפילו לפניקס או סקרמנטו (בעלות הפוטנציאל) . בקיץ זה עניין של שבוע עד שאחד התותחים חותם בלייקרס לדעתי

    1. שמע אני השנה באמת שזנחתי את כל חוסר האהדה שלי אליו ובאמת רציתי שהוא יצליח,ובתור אחד שראה את כל משחקי הליקרס השנה,חייב להגיד שזאת הייתה משימה מאוד מאוד קשה.לגבי ניהול משא ומתן עצן העובדה שהוא נפגש עם דיוויס והעובדה שהוא חתם בסוכנות שלו יצרה אנטגוניזם גדול במיוחד שכנראה הייתה אחת הסיבות העיקריות לכך שניו אורלינס שיחקו עם הלייקרס.מעבר לכך שהוא פשוט לא נראה מחובר לקבוצה,יכול להיות שבגלל שהקבוצה שבנו לא מתאימה לו,יכול להיות שהוא שמר כוחות כי הוא חשב שנגיע לפליאוף,שורה תחתונה למרות שלברון סטטיסטית הביא מספרים יפים,ההרגשה לאורך כל הצפייה הייתה שזה לא זה.
      לסיכום הלוואי ואתה צודק ויגיע תותח ללייקרס שנה הבאה אני מאוד פסימי וכנראה שנסתפק בווקר ומקסימום באטלר

      1. מסכים שעוד אין חיבור בקבוצה, וגם היו הרבה פציעות. הארוחה עם דייויס זה לא הכי טוב, אבל לא סוף העולם, סה"כ דייויס באמת מאד רוצה ללייקרס, גם בלי הפגישה הזו.
        כנראה שבעלי הקבוצות בליגה זעמו על זה והפעילו לחץ על ניו אורלינס לטרפד את העניין, לא יודע.
        המועמדים בקיץ ללייקרס: קיירי/קוואי/דוראנט (סבירות נמוכה)/ באטלר/ אולי דייויס(עכשיו זה סבירות נמוכה)
        מניח שאחד מאלה יגיע, אולי שניים. בתסריט מסוים אולי גם קאזינס אפשרי, כי בגולדן אי אפשר לשלם לו בצורה רצינית.

    1. לא חושב שאתה צודק.אם כן אז אני לוקח את דברי בחזרה.לוח הזמנים שאני זוכר זה שלברון חתם בלייקרס ואחרי זה ג'ורג' האריך את החוזה באוקלהומה.
      אם המצב היה כפי שאתה מתאר אז יצאתי פיתה.

    2. כרגע גם קיירי הביע עניין לשחק עם לברון, גם קוואי בעבר ביקש לעבור ללייקרס, וגם דייויס. לא נראה לי שלברון מרחיק כוכבים מהקבוצה.

      1. קיירי אף אחד כולל נראה לי הוא עצמו יודע מה הוא רוצה,ובשבילי זאת תהיה הפתעה אם הוא יבוא ללייקרס(הלוואי)לגבי דיוויס אז אתה צודק שהוא כן רוצה לשחק עם לברון.מה אני יגיד לך הלוואי ואתה צודק ויגיע לפחות תותח אחד ולפחות שאני יותר אהנה שנה הבאה מהמשחקים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט