הקרב על מקום בפלייאוף נמשך: אנאנדולו אפס מגיעה להיכל / שי בוקר

 

עוד קרב קשוח מחכה למכבי תל אביב (13-12) בהיכל הערב (21:05, ערוץ הספורט) כשתפגוש את אנאדולו אפס (9-16) הטורקית. שתי הקבוצות מגיעות להתמודדות במומנטום חיובי כשבצד אחד הצהובים ניצחון שבעה מתוך 10 משחקים בסיבוב והסגולים עם אותו מאזן. הצהובים יודעים שכל הפסד יכול לגמור את העונה והם גם יודעים שלא ניצחו את אנאדולו בבית מאז עונת 2011/2012 (מאזן 2-0). כל מה שצריך לדעת על המשחק, מקצת על הכוכבים הטובה של אנאדולו אפס, סטטיסטיקה, ראיונות עם אנג'לו קלויארו וג'רמי פארגו, שחקן מפתח מכל קבוצה, שני מפתחות לניצחון לכל קבוצה וההימור שלי למשחק הזה נמצאים בכתבה.

נתחיל עם אנאדולו אפס שבשבוע שעבר הביסה בביתה 70:92 את ברצלונה בדרך למקום הרביעי. מה שהיה מיוחד בניצחון הזה, הוא ששיין לארקין ואדריאן מוארמן רשמו 30+ נקודות מדד באותו משחק. משהו כזה לא זכור לי. יש להם הרבה כלים בהתקפה, אבל אפשר להסתכל על הרביעייה הבאה ככוכבים של הקבוצה:

אדריאן מוארמן:

ממוצע נקודות למשחק: 12.4

ממוצע ריבאונדים למשחק: 6.4

אחוזים ל-3: 43.2%

משחקים עם מדד של 20+: 8 כולל שני משחקים מעל 30

משחקים עם 10+ נקודות: 17, שלושה מעל 20

אפשר לומר שהוא עושה עבודה שקטה ולכן התקשורת לא שמה לב אליו כל כך. אני אגיד לכם מה, הוא חתיכת שחקן. אם תרצו, הוא ה"דייויד בלו" של הסגולים. קלעי נהדר ל-3 ויכולת חדירה כשצריך.

ספרופולוס על מוארמן: "יש להם הרבה שחקנים, לא רק בובואה, מוארמן, יש יותר. יש להם ביג גייז טובים, (ברייאנט) דאנסטון וטיבור פלייס שיכולים ליצור בעיות וקרונסלאב סימון שיכול לקלוע 25 נקודות. אי אפשר להמעיט בערכו של אף שחקן. מוארמן שחקן מאוד מסוכן התקפית ונתרכז להגן עליו אישית וקבוצתית."

שיין לארקין:

ממוצע נקודות למשחק: 9.6

ממוצע אסיסטים למשחק: 3.1

אחוזים מקו העונשין: 89.1%

משחקים עם מדד של 20+: 2, 43 שבוע שעבר

משחקים עם 10+ נקודות: 9, הפגיז 37 במחזור האחרון

לארקין שחקן ברמת NBA, זה די ברור. רכז שיכול ליצור לחבריו וגם לעצמו.

רודריג בובואה:

ממוצע נקודות למשחק: 10.9

ממוצע חטיפות למשחק: 0.4

אחוזים מקו העונשין: 92%

משחקים עם מדד של 20+: 4

משחקים עם 10+ נקודות: 12, 4 משחקים ללא נקודות

המזל של בובואה זה שהוא משחק לצד רכזים כמו לארקין ומיצ'יץ'. הוא שוטינג גארד מצוין שאם נותנים לו מטר הוא יעניש.

 

ואסילה מיצ'יץ':

ממוצע נקודות למשחק: 11.8

ממוצע אסיסטים למשחק: 5.2

אחוזים ל-2: 55.8%

משחקים עם מדד של 20+: 5

משחקים עם 10+ נקודות: 17

מיצ'יץ' עשה קפיצת מדרגה גדולה. בשנה שעברה הוא היה שחקן ספסל בז'לגיריס והשנה הוא פתח ב-20/25 המשחקים של אנאדולו ביורוליג. רכז טהור שגם יכול ליצור לעצמו, אבל תמיד יכול להשתפר.

אגב, הטורקים לא ניצחו שלושה משחקי חוץ רצופים (7-5 בחוץ העונה) ובאים במומנטום פחות טוב למשחקי חוץ. מהעבר השני, הצהובים לא הפסידו משחק בית מאז ההפסד הכואב לבאסקוניה, 81:79 ב-13 בדצמבר. מכבי קבוצת בית נפלאה העונה (4-8). כן, יש לה שלושה הפסדים צורמים בבית (89:86 לצסק"א, 74:70 לפנר וכמובן ההפסד לבאסקוניה), אבל הם למדו לקחים וניצחו לא פחות מ-4 משחקים בהפרש חד ספרתי.

מכבי לא ניצחה את אנאדולו בהיכל מאז 2011/2012 עת הביסה אותה, 57:96.

לפניכם ראיונות עם אנג'לו קלויארו וג'רמי פארגו מאתמול לקראת המשחק הערב:

כשחקני המפתח במשחק זה, אני דווקא בוחר בטאריק בלאק וברייאנט דאנסטון. מי שיהיה יותר דומיננטי, קבוצתו ככל הנראה תנצח.

עכשיו למפתחות.

מכבי תל אביב:

  • לשמור על השלשות-חובה! לטורקים יש לא פחות משישה קלעים שקולעים 40.0% או יותר.
  • הספסל של מכבי חייב להופיע. ג'רמי פארגו עד כה לא מראה את מה שהקבוצה צריכה: שזה מוביל אמיתי על הפרקט. ברגעים אלה, מכבי צריכה לתת לג'ון דיברתולומיאו את המושכות להוביל את הספסל.

אנאדולו אפס:

  • שליטה בריבאונד! להפתעתי הרבה, זה לא הצד החזק שלהם (31.92 לעומת 34.56 של מכבי תל אביב).
  • מוארמן ולארקין חייבים להמשיך ביכולת הטובה שלהם. הם המנוע של הקבוצה, אין לי ספק שיופיעו.

הימור: יהיה צמוד, יהיה דרמטי. הקבוצה שתרצה יותר תנצח. תנו לי להעמיק. הקבוצה שחייבת ניצחון יותר תנצח. תוצאה סופית, 80:85 למכבי תל אביב.

חשוב לציין כי ניצחון של מכבי תל אביב בתוספת לניצחון של באיירן מינכן בקובנה והפסד של מילאנו בביתה לאולימפיאקוס ישים את מכבי תל אביב במקום ה-8 בעזרת בית משולש שנראה ככה:

מכבי נגד באיירן ומילאנו עם מאזן פנימי של 1:3, באיירן במאזן פנימי של 2:2 (השלימו סוויפ על מילאנו), מילאנו 3:1 בגלל שניצחה רק את מכבי במשחק דרמטי. האם הצהובים יעלו לפלייאוף? הרבה תלוי במשחק הערב.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. למה שחקני המפתח הם לאו דווקא בלאק ודאנסטון ולא ווילביקן ולארקין? בסך הכל פריוויו מעניין עם לא מעט פרטי סקאוטינג. אתה יודע מאיפה מוארמן קלעי יותר טוב מעבר לקשת השלוש? מהפינה, טופ אוב דה קי או כששומרים עליו?

  2. אחלה פריוויו הכנת אותי מצוין
    חייבים הגנה טובה היום
    אם מנצחים את המשחק הזה זה האמת יתן פוש רציני לקראת הסיום גם אם לא נהיה בסוף המחזור בטופ 8
    אני מאמין שעם הקהל שיבוא אש ועם הטירוף של הבית אנחני מסוגלים לנצח
    אה ויש לי הרגשה לרקין לא יהיה טוב דוקא היום
    הלוואי. זו כבר התחלה טובה
    תודה על הפריוויו

  3. שני דברים הרגו את המשחק- פארגו החלוד (שלדעתי בגילו ובמצבו הפיזי כבר לא יחזור לעצמו) ושריקות מוגזמות לעבירות תוקף על מכבי.

  4. הערה לגבי הפריוויו – להשוות כמות רבאונדים למשחק לא אומרת כלום. קבוצות שיעברו למשחק מהיר (לדוגמא) יתפסו יותר רבאונדים רק כי יהיו יותר פוזישנים במשחק, לא כי יכולת הרבאונד שלהם תשתפר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט