וואו וואו וואו ג"ס נגד דנבר ועוד משחקים אדירים ביום שישי הגדול / דור בלוך

וואו וואו וואו ג"ס נגד דנבר ועוד משחקים אדירים ביום שישי הגדול / דור בלוך

שישי שמח לכולם, ואיזה שישי מחכה לנו אבל מאחר ולא יהיה לנו את העונג לצפות בלייקרס ובלברון ג'יימס הלילה, אספתי עבורכם כמה ממהלכיו הגדולים של השבוע, בבקשה:

וכעת, בואו ניגש לאקשן!

שארלוט הורנטס (35-29) – וושינגטון וויזארדס (37-27) 2:00:

מוזר ככל שזה נשמע, ניצחון הלילה בשארלוט, ו-וושינגטון תהיה בתמונת הפלייאוף במזרח. הוויזארדס נמצאים בסה"כ 3 משחקים ממקום בשמיניה של המזרח נכון לעכשיו, ועם העובדה שאף אחת מהקבוצות המדורגות מהמקום 7 ומטה במזרח לא מחזיקה במאזן חיובי בעשרת המשחקים האחרונים, אין סיבה שהוויזארדס לא ירגישו שיש להם סיכוי.

וושינגטון שהתקפתה לא הרשימה בלשון המעטה התפוצצה בשלושה נצחונות שהשיגה בארבעת המשחקים האחרונים כשקלעה 125 או יותר בכל אחד מהמשחקים. הקו האחורי של הקבוצה עם סטורנסקי וביל התייצב, אריזה תורם, וג'בארי פרקר אימץ את את תפקיד השחקן השישי כשהוא קולע 22 ו-20 בשני המשחקים האחרונים. הלילה היא פוגשת קבוצה שכבר ראתה את הארץ המובטחת אבל קרסה במשחקים האחרונים עם 4 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים והפסד הלילה עלול לתת מכה מכריעה לשאיפות הפלייאוף של ההורנטס.

הימור: וושינגטון ב-5.

אורלנדו מג'יק (36-30) – דאלאס מאבריקס (37-27) 2:00:

עוד קבוצה שנאבקת על המקום בפלייאוף במזרח תארח הלילה, כאשר המג'יק הלא יציבים יארחו את המאבריקס שכבר חושבים על עונת היוניקורנים, היא העונה הבאה של הקבוצה. המאבס ניצחו רק 2 מעשרת המשחקים האחרונים שלהם כאשר הטרייד שהביא להם את פורזינגס הפצוע משמעותו הייתה ויתור מוחלט על תחרותיות העונה.

המג'יק לעומת זאת, נמצאים משחק אחד בלבד אחרי מיאמי, ואחרי שני הפסדים רצופים כולל אחד כואב במיוחד בקליבלנד, הם חייבים את הנצחון הלילה לקראת הכניסה לישורת האחרונה של העונה. המשחק הזה הוא ראשון משבעה משחקים רצופים מול קבוצות עם מאזן שלילי מה שיכול לאפשר להם מומנטום שיקח אותם לפלייאוף, אבל אם זה יקרה זה חייב להתחיל הלילה.

הימור: אורלנדו ב-12.

מיאמי היט (34-30) – קליבלנד קאבלירס (49-16) 3:00:

גם מיאמי, כמו יריבתה מפלורידה נאבקת על המקום בפלייאוף, והיא מדורגת כעת במקום ה-8. לאחר שנצחו כבר 3 פעמים את קליבלנד העונה אין שום סיבה שלא יעשו זאת שוב הלילה ויעלו את רצף הנצחונות שלהם ל-4 נצחונות רצופים, ו-5 נצחונות בששת המשחקים האחרונים שלהם. ההיט יוכלו להתבסס על הקו הקדמי החזק שלהם ולהנות מהיעדרותם של זיזיץ' ותומפסון בשורות הקאבס.

הימור: מיאמי ב-20.

שיקאגו בולס (47-19) – דטרויט פיסטונס (32-31) 3:00:

אחת מההתרחשויות המוזרות של סוף העונה הזאת הוא המומנטום של שיקאגו שמחזיקה במאזן חיובי על פני עשרת המשחקים האחרונים. נדמה היה שהמומנטום הזה נעצר עם שני הפסדים רצופים אבל אז בא הנצחון המפתיע על פילדלפיה ושיקאגו, עם זאק לוין שנמצא בכושר נפלא היא שוב קבוצה שאף אחד לא יכול לזלזל בה בניגוד למה שהמאזן שלה משדר.

אבל הלילה הם יפגשו קבוצה שצריכה את ה-W, וגם נמצאת בכושר נפלא. הפיסטונס נצחו 4 מחמשת המשחקים האחרונים שלהם כולל נצחון יוקרתי בהארכה מול טורונטו. דטרויט ממוקמת במקום ה-6 בשוויון עם ברוקלין שמדורגת שביעית, השאלה מי תסיים במקום ה-6 ומי במקום ה-7 עשויה להתברר כמשמעותית במזרח כאשר נכון לעכשיו דומה ששתי המובילות – מילווקי וטורונטו נהנות מיתרון איכותי משמעותי על היתר, בעוד המדורגת 6 עשויה לפגוש את אינדיאנה.

הימור: דטרויט ב-8.

יוסטון רוקטס (25-39) – פילדלפיה 76'ס (24-41) 3:00:

יום שישי מתחמם עם משחק צמרת בין קונפרנסים מרתק בין יוסטון לפילדלפיה.

הרוקטס אחרי עונה עמוסה בפציעות, נכנסת לכושר בזמן הנכון, היא סופרת כבר 6 נצחונות רצופים כולל נצחונות על בוסטון וטורונטו ותרצה להמשיך את המומנטום הנהדר של הארדן והחברים. עם רצף הנצחונות הזה הרוקטס מוצאים את עצמם כבר במקום ה-4 כשהם מאיימים על ה-3 במערב הצפוף.

כשמסתכלים על הסגל הפוטנציאלי המלא של יוסטון זה ממש לא מפתיע וכאשר פאריד ושאמפארט הפצועים יחזרו הקבוצה תמצא את עצמה עם עשרה שחקנים מנוסי פלייאוף, וכשירים לעלות על המגרש ולעמוד מול כל יריבה בליגה, אתגר משמעותי לכל קבוצה שאינה עונה לשם גולדן סטייט.

בצד השני פציעות ממשיכות להיות מנת חלקה של פילדלפיה, ולמעשה לשפוט אותם כרגע על בסיס המשחקים האחרונים יהיה פשוט לא אחראי. פילדלפיה חסרה מזה 7 משחקים את ג'ואל אמביד, מסוג השחקנים שהוא יותר מסתם חיסרון של נקודות וריבאונדים, בדומה לסטף קארי, היעדרו משנה את כל האופן שבו הקבוצה שלו משחקת. פילדלפיה עושה שיקול נכון כשהיא לא לוקחת סיכונים איתו, אחרי הכל לא ברור לחלוטין מה הדירוג האופטימלי במזרח, ואילו הבריאות של אמביד בפלייאוף צפויה להיות משמעותית מאוד.

מבחינת פילדלפיה דגש משמעותי יהיה הרבע הרביעי, שלב במשחק בו הקבוצה כשלה מספר פעמים לאחרונה כולל בהפסד המפתיע לשיקאגו ובמשחק בו איבדה יתרון דו ספרתי מול גולדן סטייט. טוביאס האריס דיבר על יותר מדי איבודי כדור ויותר מדי מהלכים נואשים, יהיה מעניין לראות האם בראט בראון יצליח לשכנע את שחקניו לשחק משחק סולידי יותר, במידה והמשחק הלילה ילך לכיוון צמוד כמו משחקיהם האחרונים.

הימור: יוסטון ב-8.

ממפיס גריזליס (40-26) – יוטה ג'אז (27-37) 3:00:

איך ששינויים לאורך העונה יכולים להשפיע על מאצ'-אפים בליגה. כאשר אנחנו מתקרבים לסיום העונה ממפיס העסוקה בטנקינג מפואר תארח את יוטה שנמצאת במומנטום נהדר ורוצה להיות שוב הסוס השחור של הפלייאוף במערב, כאשר לראשונים יש יתרון בסדרה בין שתי הקבוצות, כתוצאה משני נצחונות בתחילת העונה, כאשר שתי הקבוצות היו במקום אחר לחלוטין.

ממפיס אומנם ויתרה על גאסול ועל העונה שלה, אבל יפה לראות שהאתוס של הקבוצה הזאת נשמר והיא מסרבת להתבזות. בחמשת המשחקים האחרונים היא השיגה שלושה נצחונות כולל על קבוצות עם שאיפות פלייאוף – הלייקרס ופורטלנד. עם מעט כוח האש שיש לה ממפיס עושה הרבה. קונלי באופן ספציפי היה בטירוף מול פורטלנד עם לא פחות מ-40 נקודות, אבל גם רייט שעלה מהספסל וקלע 25 באחוזים נהדרים ושחקנים סולדיים כמו ולנצ'יונס ואייברי בראדלי תרמו על מנת להעניק ניצחון יוקרתי לממפיס. כשמסתכלים על הסגל שלה לא מזהים את אותה התפרקות שניתן לראות בקליבלנד או ניו יורק, וזה נותן הרבה תקווה לעתיד של הדובים.

את הג'אז כל זה לא יעניין, הלהקה הזאת סופרת כבר ארבעה נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, ואלו חמישה משחקים בהם היא פגשה את הקליפרס, דנבר ומילווקי ויכלה להם, עוד עדות שאסור לזלזל בג'אז בפלייאוף. מה שהג'אז עושים הוא סוג של אוונגארד בליגה בה כולם יכולים לעשות הכל, הג'אז הולכים על חלוקת תפקידים קשיחה סטייל ניינטיז. רוביו מרכז, גובר לוקח ריבאונדים, ומיטשל קולע, ולאחרונה הוא קולע הרבה. 32 מול הקליפרס ו-46 מול מילווקי הזכירו למי ששכח ששחקן השנה השנייה מסוגל להתפוצץ כשצריך על אף ממוצע נקודות פושר יחסית של 23 נקודות על פי העונה.

ההצלחה של יוטה בהמשך תלויה במידה רבה ביכולת שלה לתת מבטי קליעה טובים לשחקני המשנה שלה, וביכולת שלהם לקלוע את המבטים האלה. אם תסתכלו על הקבוצה כך היא גם נבנתה, שחקני המשנה של הם ג'ו אינגלס, קייל קורבר, ספלושה וקראודר, שחקנים שאם הם לא קולעים מחוץ לקשת אין להם זכות קיום אמיתית בליגה, עכשיו הוא הזמן שלהם להרים את הראש.

הימור: יוטה ב-12.

ניו אורלינס פליקנס (37-30) – טורונטו רפטורס (19-46) 3:00:

ממשיכים להתחמם עם ניו אורלינס שנמצאת בכושר טוב ותארח את אחת הקבוצות החזקות בליגה.

הפליקנס אחרי משבר דיוויס נראים כמתאוששים והם נצחו 3 מארבעת המשחקים האחרונים שלהם כולל נצחונות על יוטה ודנבר. מה שמרשים בעיני הוא שהם עושים זאת בתקופה שבה הדומיננטיות של דיוויס הולכת ופוחתת מסיבות מובנות. הוא משחק 22 דקות או פחות וקולע 22 נקודות או פחות בכל אחד מחמשת המשחקים האחרונים של ניו אורלינס והקבוצה בכל זאת מנצחת. זה לא ברור לאן הקבוצה הזאת הולכת ביום שאחרי הגבה, אבל אפשר לזהות כמה שחקנים שיכולים להיות לפחות שחקנים משלימים טובים בקבוצה שתחזור להיות קבוצה מנצחת. אחד מהם הוא ג'וליוס ראנדל שקלע 30 בנצחון על יוטה וקולע מעל 20 נקודות בכל אחד מחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה, שחקן שיכול להוות אתגר משמעותי לגבוהים של טורונטו.

הרפטורס עשו מהלכים בסגירת החלון שאמורים לתת להם סיכוי אמיתי ללכת עד הסוף, אך דומה שהם עדיין מחפשים את הדרך הנכונה לשלב את גאסול ולין שהצטרפו אליהם, שני הפסדים רצופים לדטרויט ויוסטון הם שכר לימוד ששווה לשלם אותו, בהנחה כמובן שהם אכן יגיעו לפלייאוף מוכנים. לרפטורס אין מחירים אמיתיים לשלם כרגע כשהם מדורגים במקום השני במזרח מרחק 3 משחקים מהמקום הראשון ובפער של 4.5 משחקים מהמקום השלישי וקשה לראות את אינדיאנה או פילדלפיה עוקפים אותם.

הרפטורס יחסרו גם היום את פרד ואן פליט, בעוד ניו אורלינס סובלת מפציעות רבות ומגוונות החל מהולידיי ומור שיחסרו בוודאות דרך אוקפור וברטאנס שבספק.

הימור: טורונטו ב-5.

גולדן סטייט ווריורס (20-44) – דנבר נאגטס (21-43) 5:30:

המשחק של הלילה יפגיש את שתי המובילות של המערב במאבק ישיר על המקום הראשון, כשגולדן סטייט המובילה והמארחת הלילה מובילה במשחק על פני הנאגטס.

אבל באופן לא אופייני שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה כשהן לא בכושר מיטבי. גולדן סטייט נצחה רק חמישה מעשרת המשחקים האחרונים כשללא קליי תומפסון הפצוע היא הפסידה ברציפות ליוטה, ניו אורלינס וסן אנטוניו לפני שהתאוששה עם נצחון על הלייקרס. כמו טורונטו גם גולדן סטייט מתמודדת עם שינוי משמעותי לרוסטר שלה בצירוף של קאזינס. במה שנראה כמו ההגדרה של צרות טובות, קאזינס הצטרף לרוסטר של כוכבים, בתפקיד שבו לקבוצה אין כוכב אמיתי, וזה גם התחיל מצוין עם 10 מ-11 נצחונות במשחקיו הראשונים בקבוצה. אלא שמאז מאזן הקבוצה הפך שלילי, קאזינס מחזיק במאזן +- שלילי במרבית המשחקים והוא עדיין זקוק למנוחה כאשר הוא עלה בחליפה לשני משחקים במטרה להימנע מפציעות.

גם בצד השני יש השתלבות מעניינת של שחקן חדש – איזאה תומאס. הגארד עומד על 9 נקודות למשחק בלבד ויהיה מעניין מאוד לראות האם הוא יהיה מסוגל להראות ניצוצות מהיכולת שהפגין בבוסטון לפני שהקריירה שלו ספגה מכה אחר מכה, המאמן שלו התייחס להשתלבות שלו וניסה להנמיך (סליחה) ציפיות כשהתייחס אליו כאל עוד שחקן ברוטציה, אבל לפחות לדעתי תומאס יכול להיות איש המפתח של דנבר, ולייצר יותר איזון בין הקו הקדמי של הקבוצה לקו האחורי שלה. בעוד יוקיץ' הוא הכוכב הבלתי מעורער, דנבר התקשתה עד כה למצוא מספר 2 ברור והיא תצטרך אחד כשנגיע לשלבי ההכרעה. האם למארי, האריס או בארטון יש את מה שצריך או דווקא איזאה תומאס ישתלט על הקו האחורי כשהפלייאוף יתחיל? זאת אחת השאלות שיעניינו אותנו מסביב לנאגטס.

במהלך מעניין נוסף גולדן סטייט צירפה את בוגוט שלא צפוי להיות כשיר למשחק הלילה, כמוהו גם ליבינגסטון, תומפסון ולוני. בצד של דנבר שסבלה לאורך העונה מאינספור פציעות, המצב משתפר ורק טריי ליילס ופורטר צפויים להיעדר.

הקבוצות שיחקו כבר פעמיים העונה אחת נגד השניה כאשר במפגש הראשון בין השתיים דנבר הצליחה לשמור על סקור נמוך ונצחה את המשחק, ואילו בשני גולדן סטייט התפוצצה על דנבר והביסה אותה. אני נוטה לכיוון השני במשחק היום.

הימור: גולדן סטייט ב-20.

לוס אנג'לס קליפרס (29-37) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (25-40) 5:30:

הקליפרס רוצים לנעול את מקומם בפלייאוף כשהם מובילים ב-4 משחקים על סקרמנטו ו-4.5 על מיניסוטה והלייקרס. גם כשהיא מסתכלת למעלה, לקליפרס יש על מה להילחם כשהם נמצאים בשוויון עם הספרס על המקום ה-7 ועם משחק אחד בלבד פחות מיוטה.

המצב הזה מייצר מצב שבו בהחלט יתכן שהמשחק הזה יהיה קדימון לסדרת פלייאוף בין השתיים בסיבוב הראשון, כאשר אוקלהומה ממוקמת במקום ה-3, אך מובילה רק בחצי משחק על יוסטון ומשחק אחד על פורטלנד, כך שגם עבורה יש למשחק הזה, כמו לכל משחק עד סיום העונה משמעות גדולה.

זהו מפגש בין שתיים מהקבוצות החביבות עליי העונה בליגה. הקליפרס ממש לא היו אמורים להיות באזור הזה, לאחר שפירקו את החבילה, אבל עם יכולת נהדרת של לו וויליאמס מהספסל, איזון טוב בין חמישיות והרבה אופי הקליפרס מוצאים את עצמם עם סיכוי טוב להגיע לפלייאוף. הם מחזיקים במאזן נהדר של 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים כשהם מנצלים לוח משחקים נח לנצחונות על הלייקרס, הניקס והמאבריקס.

הת'אנדר לעומת זאת נכנסו לסלאמפ עם 4 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלהם, אך התאוששו מעט עם נצחונות דרמטיים על ממפיס ועל פורטלנד בהארכה. ווסטברוק קלע 37 וג'ורג' 32 בערב מזעזע מחוץ לקשת (1 מ-9), ושני דברים עיקריים מסקרנים אותי לגבי ההמשך – הראשון הוא האם ג'ורג' ימשיך לזרוק יותר מווסטברוק. מדובר באחד הדפוסים החשובים והמעניינים עבור הקבוצה הזאת העונה, כזה שאפשר לג'ורג' לפרוח. השני הוא האם יימצא תורם שלישי משמעותי בהתקפה. סטיבן אדאמס הוא שחקן פנים סולידי שעושה את המספרים שלו סביב הדאבל דאבל, אבל גרנט ופרגוסון הם רול פליירס וקשה לזהות שם פוטנציאל לפריצה. מי שכן יכול להפתיע בפלייאוף הוא דניס שרודר שעולה מהספסל ומראה הרבה כישרון התקפי לצד חולשה הגנתית שצריך לכפות עליה.

זהו המפגש הרביעי והאחרון בין השתיים בעונה הסדירה כאשר הת'אנדר ניצחו את שני המפגשים האחרונים לאחר שהקליפרס ניצחו את הראשון.

הימור: הת'אנדר ב-7.

לפוסט הזה יש 183 תגובות

  1. פילי בלי אמביד נראית בערך ברמה של הקליפרס או סקרמנטו, אז המשחק תלוי ביוסטון. הם צודקים שאמביד נח, זה הפרוסס שלהם וצריך לשמור עליו

  2. פריוויו נהדר! תודה רבה דור.
    .
    מפתיע אמנם, אבל שיקגו – דטרויט יהיה ממש מעניין, וכך גם פילי יוסטון למרות העדרו של אמביד.
    .
    הזווית הספרסית – נחזיק אצבעות לממפיס ולאוקלהומה אבל בשני המקרים זה לא יעזור.

  3. חתיכת ליל ששי יצא לך. דור, היכן הימים שביום ששי היו לך 2 משחקים?????
    אם אתה זקוק לעזרה, אל תהסס לבקש!
    שבת שלום לכולם

  4. תודה דור, לילה עמוס במשחקים טובים. שווה לצפות בשיקגו, קבוצה ללא ציפיות ששחקניה עולים ונותנים עבודה.

  5. לא מסכים עם הקביעה לגבי פילי שלא ברור מה המיקום האופטימלי לקראת הפלייאוף. המיקום האופטימלי לפילי הוא מקום שלישי, חד משמעית. זה עשוי להיות ההבדל בין לעוף בסיבוב ראשון (בוסטון) או סיבוב שני (בוסטון/מילווקי) או סיכוי לא רע להגיע לגמר המזרח (סיבוב ראשון מול מקום שישי וסיבוב שני מול טורונטו). ופילי תלויה רק בעצמה. אני לא אומר לשתף את אמביד, לא יודע בדיוק מה מצבו הרפואי, אבל מי שמשחק, כדאי שיהיה במוד פלייאוף כבר מעכשיו כי מבחינת יריבות לפליאוף זה לדעתי להיות או לחדול. לפילי לדעתי 20% סיכוי לעבור את בוסטון, 40% סיכוי לעבור מילווקי ו- 50% לעבור את טורונטו. הם משחקים באיזה שאנטי, לא מבין את זה.

    1. כל מילה בסלע. ההבדל בין מקום שלישי ורביעי במזרח עצום, אפילו גדול יותר מאשר בין שביעי לשמיני במערב. אמביד כל כך חשוב וכל כך פציע שבכל זאת עדיף להושיב אותו, אבל כל האחרים צריכים לתת הכל כל לילה.

    2. מאחר ורק מול בוסטון תהיה להם בייתיות, ומאחר ופילי היא קבוצת בית חזקה הרבה יותר מאשר קבוצת חוץ – בדיוק כמו בוסטון, אגב, ומאחר וטורונטו ומילווקי הן קבוצות חוץ חזקות, הייתי מחליף את האחוזים אצלך ל-50% מול בוסטון, פחות מול טורנטו, עוד יותר פחות מול מילווקי.

  6. רב תודות.
    לדעתי הקליפרס ינצחו.
    טורונטו ינגבו.
    והפיסטונס ינוגבו.
    פילי בדרך לעוף סיבוב ראשון מול בוסטון.

    1. לדעתי לבוסטון ופילי סיכוי לא גדול להיפגש שם. אני מהמר שבוסטון יסיימו מקום שלישי ופילי רביעי. אולי הפוך. לאינדי לו"ז קשה מאוד מאוד.

  7. אחלה פריוויו לאחלה לילה.
    יוסטון צריכים להיזהר עם האתרוג שלהם כריס פול, הנ"ל מפורסם בפציעותיו בדיוק בזמן הלא מתאים.
    שילמדו מהווריורס איך משביתים שחקנים- מהמר על קרי שיהיה המסופסל הבא- ללא בעיה כאשר רק הבריאות בפלייאוף עומדת לנגד עיניהם.

    1. רק שיוסטון לא יכולה לתת לאף אחד לנוח, אלא אם כן בא לה על יריבות יותר חזקות בלי יתרון בייתיות.

  8. שארלוט חייבת את המשחק הזה אם הם רוצים לשמור על תקוות הפלייאוף (ועל הדרך לשמורמרחק מהוויזארדס שלא יצטרפו לחגיגה על מקום השמיני). בטח שהמג'יק פוגשים את המאבריקס במשחק השני.

    המרוץ למקום השמיני נהייה מעניין במזרח. ואפשר לראות בסיטואציה מסוימת שכל שלושת המקומות האחרונים יהיו בסימן שאלה (אם הנטס מתחילים לאבד גובה)

    1. יפה לראות קבוצות ששומרות על התחרותיות אבל זה לא מתבטא ברמה… ראוי לציון: סם דקר עם כמה מהלכים נחמדים

  9. בלי אמביד פילי קבוצה מסכנה ומבולגנת.
    וג'ימי בחייאת ג'ימי,תוריד את הסרט הכחול שיש לך על הראש זה רק גורם לך לחשוב תועבה ופחות כדורסל.
    והצמות גם לא הכי להיט!

    1. 1+
      אמרתי לשמעון שהם הקבוצה החמישית במזרח עוד בפגרה.
      ומה שמדהים שהם עדיין כאלה גם אחרי שהאולסטאר היחיד של אינדי גמר את העונה ואילו הם הביאו עוד שניים.

  10. מפגש פסגה שיקוצי
    4 קודקודים ראש בראש
    הארדן מנגב עם הסרט של ג'ימי את הרצפה, פול עושה מהקנגורו קואלה.

  11. זאת העונה האחרונה של בראון,הם לא מגיעים לגמר האזורי ככה,אשכרה ועידה לקידום זכויות שיקוצים ביוסטון

    1. חחח. אברינס אפילו לא מצופה זהב.

      מייק קונלי ככ מבוזבז בממפיס יכול לפרוח ביוטה אינדי טורנטו באקס שווה להן להמר עליו אין מה להפסיד ישרדו שנתיים של החוזה שלו

  12. איך אני שמח לראות את נואה מבסוט סוף סוף.
    עוד זוכר לו חסד נעורים על הטרלת לברון בימי שיקגו הזוהרים במקצת

  13. בוקר טוב לכל השיקוצים קמתי לראות את המשחקים המעניינים. לא מבין מי שחשב שלפילי בלי אמביד יש סיכוי מול הארדן. היה ברור הבלואו אאוט.

  14. חשוד מאד, ההפסד של יוטה. תיאורית הקונספירציה שלי גורסת שסניידר מאמין שיוסטון יעקפו את אוקלהומה למקום השלישי, ומעדיף את דנבר… ערמומי מצידו.

  15. שמעון תחפש את הקטע שסימונס מנסה לעשות פוסט-אפ על השיקוץ הגמדי. הגמדי לוקח לו את הכדור כמו מוצץ מתינוק ומראה לו את הדרגות

  16. לא היה הרבה ספק שיוסטון יאכלו את פילי בלי מלח, הלילה.
    המשחק של הלילה, המשחק שהוקדש לפינת הפרינג' הפרטית שלי (משחק של קבוצות שוליים/שוליים למחצה מעניינות בלילה בו הסאנס והבאקס לא משחקות),
    היה בין דטרויט לבולס.
    .
    הבלוס, הם משחקים בשביל לנצח. ויש להם המון כישרון בקבוצה. יש להם גם ספסל ששווה יורוליג…
    אז הלילה הם כבר הובילו ב-20 וקצת הפרש על דטרויט במהלך הרבע השני, וב-15+ הפרש עמוק ברבע השלישי.
    רק שדטרויט שמולם מתחילה לפתח השנה זהות –
    ג'קסון הוא עדיין שחקן "לא יציב", גם גריפין.
    אבל מי שצפה בדראמונד לאחרונה יודע שהוא משחק ברמות אנרגיה שלא זכורות קודם בקריירה שלו. ההגנה שלו (עם כל החסרונות שיש לו בכיסוי הפיק אנד רול, ובסגירה לכיוון הפרימטר) השתפרה פלאים (לא שהוא היה גרוע לפני כן) בזכות נוכחות בצבע, כזו שמקשה על שחקנים שמנסים לחדור לסל.
    וגם בהתקפה הוא נותן עונה מרשימה (כמעט ולא לוקח זריקות רעות).
    לצד ספסל לא רע בכלל (בעיקר לוק קנארד שהופך לאט לאט לשחקן משמעותי בקבוצה) דטרויט הפכו לקבוצה שיכולה בלילה נתון לנצח כל קבוצה בליגה (רק תשאלו את גולדן סטייט).
    .
    מהצד השני, אוטו פורטר ממשיך לשחק כדורסל מצוין.
    הוא עשה הלילה הכל על הפרקט –
    הוביל את הבולס בדקות הטובות ברבעים השני והשלישי עם שלוב של הגנה נהדרת, קליעה (בעיקר בחדירה לסל), וניהול משחק שבוושינגטון לא הייתה לו את ההזדמנות להציג.
    בעונה הבאה אני בהחלט רואה את הבולס קופצים מדרגה.
    יש להם שלישייה קדמית מרשימה, כזו שעדיין לא מתקרבת למיצוי הפוטנציאל שלה –
    קארטר, מרקאנן, ופורטר.

      1. אני אחלק את התגובה שלך ל-2:
        .
        בחלק הראשון, אתה כמובן צודק…
        .
        לגבי החלק השני?
        היה אחלה משחק. הבולס ודטרויט, כאשר שורה עליהן המוזה, נותנות כדורסל לא רע בכלל.

  17. 3-15 לגולדן סטייט. השיעור הועבר. זה ההפרש הריאלי.
    עכשיו יחזרו למשחק "נורמלי" כי לא נעים מאדם סילבר והרייטינג, עד הפיליאוף.

  18. גולדן מרחו סנו פוליש לפני המשחק 🙂

    לכו לאוק שם יהיה מעניין יותר זובאץ מנגב בכלל הם בחמישייה של אלכסנדרשאמט בברלי גאלו וזובאץ

  19. דנבר חוזרים להיראות כמו אחרי קללת האשך של עונה שעברה. יודעים שאין להם סיכוי מול כוחות גדולים מהם אז מוותרים מראש.

  20. זובאץ אחלה שחקן קליפרס יהפכו אותו למצויין איזה דבילים הלייקרס אלוהים ישמור לברון זרק אותו בשביל "הריווח" של מוסקאלה

  21. גולדן-דנבר זה שיחזור המשחק הראשון של הדרים טים 1992 נגד אנגולה.
    באו יותר מדי רציניים נגמר 48-116.
    אז פה 8-27 באמצע הראשון. אלה יחסי הכוחות. חחחחחחחח.

  22. קר מתעלל היום בדנבר ובמיוחד ביוקיץ' שנראה מתאים ליורוליג
    העלה את חמישיית המוות לסגור את החצי שהיה בשוויון
    בארבע דקות עשו 4-20
    LOL

  23. שוב פעם יורדים במינוס דו-ספרתי ובאים למחצית השנייה במצב מרדף.
    סטיבן אדאמס כמה שהוא עוזר בהתקפה עם הסקרינים שלו וריבאונד ההתקפה, בהגנה הוא פשוט מתקשה מול כל גבוה וגארדים חודרים.
    ג'ורג' כנראה עדיין מרגיש את הזרוע והכתף ומתקשה בשני צידי המגרש.

  24. זה רק 17 הפרש בחצי אבל להבין את הפער האמיתי צריך להסתכל על הפלוס-מינוס, לפני שקר הוריד הילוך והעלה מחליפים
    קליי +32 סטף +25 גרין +23 דוראנט +21
    יוקיץ' -31 בארטון -32 מארי – 21 האריס -19

  25. יוקיץ' לא צריך להיות בשום דיון לשום MVP ושום חמישיית עונה
    לאסוף מספרים נגד קבוצות בינוניות ביתרון הגובה העצום של דנבר זה שום דבר
    היום אפשר לראות שהוא רחוק מהצמרת הגבוהה. התעללות מה שעושים לו

        1. אתה צריך בדחיפות ללמוד את הכללים במשחק.
          עבירה זו הייתה ב-100%,
          הדבר היחיד שבספק זה אם זה פלייגרנט (לטעמי, ממש לא. תנועה שהיא חלק מהמשחק, זה לא פלייגרנט).

  26. אוקהלומה לא תסיים 3 או 4, הכי גבוה שלה זה 5
    יכולה גם להידרדר עד 8 וגולדן סיבוב ראשון… בקלות. זה רק 3 משחקים ויש לה לו"ז רצחני, לאחרות לו"ז קל יחסית

  27. יופי של משחק. ראס זה מאניה דפרסיה, טר"ש או צל"ש, רק אוויר או רק רשת. נואל היה גדול אבל יצא כי דונובן מנהל משחק עם מחשבון ותוכנית מהבית. סוויט לו פשוט מדהים, וסחטיין גדול לקליפרס.

    1. בחייאת אשך,ממתי 2 הכוכבים מאותה קבוצה יוצאים ב6 עבירות?
      אני מאמין שלא ראית את כל המשחק אז למה להיות "שמעון"?

  28. דייי כבר עם הרובוטיות הזו של מאמנים שחייבים להכניס את החמישייה לדקות האחרונות ללא קשר מה קורה על הפארקט.
    נואל היה מצויין ,זריז מספיק לצאת לקלעים ולחזור לשמור על הטבעת אז למה לעזאזל את מכניס את אדאמס הכבד .
    עם זה מוצלח למה להרוס??
    מאמנים בליגה הזו פשוט בא לי להקיא מהם!

    1. אוקלהומה לא יגיעו לשום מקום קבוצת סיבוב ראשון, אני מוכן להתערב שיוטה עוברים אותם למרות מיסור בכישרון משמעותי, המאמן מקובע ראסל הוא ראש בקיר למרות משחק מצויין הלילה (עדיין לקח 9 זריקות מ3!!! למרות שאפילו ללונזו איר בול אחוזים טובים משלו משם)מ די בטוח שנסתום הזה יהרוס שב לקבוצה שלו בפלייאוף עם אחוזים של קוטג . אדאמס לא מתאים להיות סנטר פותח יותר סתום כזה לא ראיתי, יש לו ירידה חדה ביכולת ההגנתית ואני לא חושב שזה קשור רק לשיטת משחק שכופה איבודים, הוא פעם אחר פעם כל משחק יוצא לדאבל טים אגרסיבי ללא צורך ומשאיר את הצבע חשוף ופתוח לחלוטין לשחקנים, כמו רובוט עם פונקציה אחת, ראסל מזייף בהגנה מאוד.

      1. כן אה ,אתה זה שסיפרת לנו על הלייקרס שיגיעו לגמר המערבי חחחח
        בחייאת רובין,אני מוכן להתערב איתך עכשיו שאוקלהומה עוברת את יוטה .
        בעצם אני מוכן להתערב שאוקלהומה מגיעה העונה לגמר המערבי.
        רוצה להתערב?

      2. צודק לגבי אדאמס לצערי,הבחור יותר מידי הולך לאיבוד וכל סנטר טוחן אותו .
        נ.ב-פול ג'ורג' עדיין לא 100% להזכיר לך.

  29. אוקלהומה נכנסת למאני טיים וזה רע בשבילה.
    במאני טיים ווסטברוק חוזר להיות ווסטברוק ומנסה לקחת את המשחקים עליו. נראה שהשינוי של ווסטברוק השנה הוא בעיקר קוסמטי. בסוף משחקים ובמשחקים חשובים הוא חוזר ליידות אבנים במקום לתת לקלעים טובים יותר לזרוק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט