1. עולם מסובך הוא עולם ה-NBA
עברו כ-60 משחקים.
מהו המצב?
אף אחד לא יודע. עכשיו שהגולדן סטייט הפסידו לאורלנדו הערב (וכמובן שהפסידו גם למיאמי וגם לניקס הם מוכים ע"י בינוניות ומטה. המסקנה היא שאין היום אף קבוצה טובה מאד ב-NBA. יותר נכון לומר שלכל קבוצה ישנן חסרונות ברורים. אולי גולדן סטייט עם קאזינס היא הקבוצה היחידה ללא חסרוו בחמישייה, אבל אז החמישייה השנייה שלה מפגרת אחרי רוב החמישיות השניות בליגה, כשאחת הקבוצות שהייתי בטוח שהעונה תדבר בקול גבוה כי גורדון הייוורד ישתפר ממשחק למשחק – בוסטון סלטיקס – הפסידה אמש לפורטלנד (מותר להזכיר שהיה זה עוד הפסד ביתי 97-92?) – אני מרגיש מוזר ממש לומר שהקבוצה הטובה בליגה היא מילווקי, והשנייה היא טורונטו.
אילו היתה ליגה בת שני סיבובים עם המובילות היום בליגה, 1) מילווקי, 2) טורונטו, 3) גולדן סטייט, ו-4) דנבר, אין לי מושג כיצד הליגה ביניהם הייתה מסתיימת כי אין ביניהן אף שיקגו 1996, גולדן סטייט של 2017, או לייקרס או הבוסטון של כל עונה משנות ה-80.
זהו המצב. אוסף של בינוניות בטופ, ואחת הבינוניות האלה תצא מנצחת (לא שליוסטון, פילדלפיה, OKC, או אפילו לבוסטון יש הרבה פחות סיכויים מהן!). לכל רפי ההבנה כאן שכותבים מבלי להתעייף שגולדן סטייט רק משייטת עתה להנאתה ובפלייאוף תופיע ווריורס אחרת, יש לי חדשות לא משמחות במיוחד: זה לא יקרה. סטיב קר יודע זאת טוב יותר מכל אחד אחר. כי הוא המאמן שהיה השחקן הטוב ביותר בין כל המאמנים, בקבוצה הטובה ביותר, והוא יודע כי מייקל לימד אותו שהפלייאוף זה לא כמו ברז שאתה פותח וסוגר. עליך להיות טוב משך כל העונה כדי להיות טוב בפלייאוף, כי הפלייאוף אינה אלה עונה חדשה רק עם שיטת משחקים אחרת.
אתר ה-UNDEFEATED שאל כמה מומחים כיצד תסתיים העונה וזה ה-PREDICTION שלהם שהיה מבוסס על "שיטות מתמטיקאיות". אני לא מאמין להם. אבל אם כן הם בוודאי השתמשו ב-MULTIPLE CORRELATIONS ואז ב-MULTIPLE REGRESSION אבל אני לא מאמין. זה היה אתגר לדיסרטציה. אבל שיהיה:
2. הבעייה של הסלטיקס היא משולשת: מאמן, זהות, וקיירי!
(אבל אולי היא בכלל כזאת טובה כמו שחושבים???)
1) המאמן
בינינו? הוא חמוד. הייתי מדרג אותו כחמוד בין כל מאמני ה-NBA.
אבל הוא לא שייך. הוא הגיע מבטלר יוניברסיטי עם הצלחה מסחררת בעונה אחת שרק החמצת כדור של גורדון הייוורד מיותר מחצי מגרש מנעה ממנו אליפות מכללות. גם בבוסטון היתה לו התחלה טובה, בעיקר בגלל שאיזיה תומאס הקטן השתולל עם 30 ו-40 נק' למשחק, ואיינג' קלע בול עם כמה רוקי'ס וכתוצאה היללו אותו ועשו ממנו גאון. חשבו שעצם העובדה שהוא יושב כמעט אילם על הספסל, חסר מבע, ארשת, או העוויה – היא הוכחה לגאוניותו שהוא עושה הכל באימונים ובמשחקים השחקנים יודעים מה לעשות, אז ממה יש להתרגש?
אני מאמין באמונה שלמה שהוא די אבוד במשחק הזה של ה-NBA וכוכבים ברמה הזאת.. אני יודע שאני אחד היחידים שעולים עליו (לאחרונה גם דוק רזי התחיל להסכים איתי בתגובות) בגלל כח ה-AURA שלו והתנהלות המשחק שלו. בנוסף לטיים-אאוטים בזמנים לא נכונים, ולדעתי החלפות מוזרות ומשונות. בשלושת הבלואאוטס האחרונים הוא נתן לקבוצתו ליפול בריצות הורגות של היריבה לפני שהחליט לעשות משהו. הגרוע ביותר היה נגד הרפטורס שעשו ריצה של 0-15 לפני שהוא הועיל בטובו לקחת טיים! (הריצה הסתיימה ב-0-18).
היום עיתוני בוסטון ( בואו נגיד BOSTON GLOBE שהוא העיתון היומי של בוסטון, עם מוסף הספורט – ובמיוחד כדורסל – הטוב מכולם) מאשימים את הקבוצה מאה ואחד דברים, אבל בקושי נוגעים במאמן, שהוא אחת הסיבות העיקריות לדעתי למצב.
טוענים שזו לא 'אשמתו'. זה לא הוגן לתת לו את כל הקרדיט על השנתיים-שלוש טובות איתו, ועתה כשבוסטון נראית על הפנים ממש, להשאיר אותו מחוץ לבעייה.
2) חוסר זהות – IDENTITY
כמעט כל קבוצה מארבע הראשונות במזרח ובמערב הן בעלות זהות מסוימת. סתם לדוגמא, הווריורס היא קבוצת מסירות מהירות, SELFLESS – אין GOAT ואין העדפות שחקנים -צ בתרגילים וזריקות, ושלשות מדוייקות. מילווקי היא הגריק פריק וצוות משרתים מצויינים ולוחמים.. OKC? ראס ווסטברוק וג'ורג' פאול. יוסטון? בידוד הארדן ולתת לו לעשות את הסל. כמובן שיש יותר. בווריורס יש קסם המסירות. ב-OKC המהירות בה היא משחקת וקולעת לסל. בפילדלפיה שימוש כמעט בכל 24 השניות והסתמכות גדולה על אמביד בשניות האחרונות.
גם לכל אחת מהראשונות ישנה חמישה קבועה. בסלטיקס אתה לא יודע עד היום אם טרי רוזייר הוא שחקן חמישייה. מה עם גורדון הייוורד? שחקן חמישייה או לא? ומי הסנטר? ומה צורת המשחק?
מי הכוכב? לסלטיקס אין מנהיג, אף אחד לא יודע בדיוק את מקומו בשרשרת. מי לוקח את הזריקה האחרונה, והעיקר מה עושים עם קיירי?
3) עם קיירי או בלי קיירי?
קיירי אירוינג הוא השחקן הטוב ביותר בסלטיקס, נקודה.
אבל כמה הוא יעיל? אני לא מתכוון בעצמו. אני מתכוון כחלק מהחמישייה. היו משחקים רבים כשהיה פצוע, והשלישייה ג'ייסון טאטום, ג'יילן בראון, וטרי רוזייר שיחקה הרבה יותר טוב מאשר הסלטיקס שיחקה איתו.
אז מה? לשחק ללא קיירי?
זה יהיה טרוף. חייבים אותו. ואני גם מציע לא לשים לב להצהרות מהתחת שלו כפי שהצהיר בימים האחרונים, למשל,
“We will be fine … because I’m here.”
או, "אני לא רואה אף קבוצה בפלייאוף שתהיה מסוגלת לנצח אותנו 7 משחקים…"
וזה רק כמה ימים אחרי שאמר על חברי קבוצתו
“a bunch of young men in our locker room who feel they’re capable of doing a lot more than they’re doing.”
עתונאי הסלטיקס שאלו את השחקים הצעירים של הסלטיקס אם דבריו לא פגעו בהם והם ענו, "נאאא…זה אירוינג BEING אירוינג!"
אבל אני לא מאמין שמילים כאלה לא מחלחלות עמוק-עמוק אל תוככי נפשם של טאטום, בראון, או רוזייר שמאמינים שהם שחקנים על רמה שלא נופלת בהרבה מרמתו, ולפעמים הם אפילו טובים יותר.
הפתרון? הפתרון הוא – שוב – במאמן: (1) או שימצא דרך לערבב את אירוינג בשחקנים המשחקים ביעילות שתביע את מיוחדותו כפי שאריק ספואלסטרה עשה במיאמי עם לברון, אבל עדיין ווייד, כריס בוש, או ריי אלן, קיבלו את המגיע להם וסיימו כגיבורים לא פחותים מלברון, או (2) שיגיע למסקנה שאין ברירה ויושיב את קיירי אירוינג.
ועלי להזכיר עוד דבר חשוב: בהפסד נגד שיקגו בולס הסלטיקס נתנו לשני שחקנים שבשום צורה או אופן אינם עדיים 'כוכבים' – זאק לוויין ולאורי מרקנן לקלוע 77. לי זה אומר שישנה גם בעייה בהגנה – בפרימטר וגם תחת הסל. וההפסד המבייש נגד טורונטו רפטורס – משחק בו היתה לסלטיקס הזדמנות להתאחד ליחידה לוחמת ולהראות שיש לה את זה, היא התפוררה במקום להתאחד. מה שהגביר בי את החשש שאולי הם אף פעם לא היו 'מאוחדים' בחודשים האחרונים.
ואולי הסלטיקס היא בכלל קבוצה בינונית?
אולי אנחנו עושים דוקטורט דיסרטיישיון על דבר שהוא מאד פשוט: לסלטיקס אין את זה.
הפסד רביעי רצוף. הפעם לבלייזרס. הפסדים ביתיים עם הפרשים אסורים
? Maybe they are just an OK team that had one great stretch
אולי הם לא ב-BAD STRETCH? אולי מה שראינו היה UNUSUAL GOOD STRETCH לקבוצה ועתה היא חזרה לנורמליות של עצמה? אולי המאמן, הזהות, קרי או לא – הם כולם נושאים משניים לעובדה פשוטה שאני מנסה למצוא לה כאן סיבות – פשוט ולעניין – שהסלטיקס הם לא כאלה טובים עם שחקנים גמורים כאל הורפורד, גורדון הייוורד, וקבוצה שהסנטרים שלה – הראשון והמחליף – הם בין החלשים בליגה?
וישנה עוד בעייה שעדיין לא ניכנסתי אליה כי החלק הזה מתחיל להיות ארוך מדי: בעייה רצינית מאד בסלטיקס היא שיש לה יותר מדי שחקנים הדומים ושווים במה שהם עושים. אחד גבוה בשני אינטשים והשני נמוך באינטש. אבל כולם מהראשון עד מספר 8 לפחות הם בערך אותו סוג של שחקנים!
3. שמתם לב שהשחקן 'הנשכח' ביותר כיום ב-NBA הוא לינארד קוואי?
אני לא אומר 'טוב' או 'רע'; אני לא אומר 'סימן טוב' או 'סימן רע'; אני לא יודע אם זה אומר משהו או לא, אבל העובדה הפשוטה היא שלינארד די נעלם. מהכותרות, מדברים מיוחדים שהוא עושה, למעשה מכל דבר.
ד"ר רזי הופמן
1 מרץ 2019 07:36:02מנחם
מילת המפתח שלך היא מ-ו-ז-ר.
סטיבנס הוא באמת עוף מוזר האן בי איי. הוא לפעמים נראה לא שייך והתפקוד שלו מוזר ביותר. בחירת פסקי הזמן שלו מוזרה ולא טובה. נראה כאילו הוא לא חי את המשחק ובכל זאת איינג טוען כרגע שסטיבנס היא הבעייה הכי קטנה של הסלטיקס….
מה אגיד לך? גם זה מוזר 🙂
ד"ר רזי הופמן
1 מרץ 2019 07:48:20https://www.masslive.com/celtics/2019/02/danny-ainge-brad-stevens-is-the-least-by-far-of-anybody-that-there-is-to-blame-for-boston-celtics-struggles.html
ד"ר רזי הופמן
1 מרץ 2019 07:52:16עוד דבר
לא ברור לי התפקיד של עוזרי המאמן לסטיבנס.
האם הם יועצים לו לגבי הטיימינג של פסקי הזמן? האם הוא מתעלם מהם בעניין זה?
מו-זר…
קוין ג'ונסון
1 מרץ 2019 07:53:35קובי כותב 5 (!) ספרים שיוסרטו (!!) על ילדים מכל המינים (!!!) והצבעים (!!!!).
יש לי הרגשה שזה הולך להיות קאלט לעשרות שנים ולא מהסיבה שקובי ישמח
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
1 מרץ 2019 07:55:38זה שקאוויי "נשכח", זה הדבר הכי טוב שיכול להיות –
לטורונטו הקבוצה, ולאוהדים.
בגלל שבכל הנוגע לכדורסל נטו?
קאוויי נותן עונה לא פחות טובה מזו שנתן לפני הפציעה (העונה שבסיומה היה מועמד ל-MVP).
26.8 נק' (שיא קריירה), ב-53.6% אפקטיבי, 7.6 רב' (שיא קריירה), ו-3.3 אס'.
האחוזים שלו (לא רעים בכלל), הם במגמת שיפור ככל שהעונה מתקדמת. כנ"ל כמות האסיסטים למשחק שלו. שזה הגיוני לחלוטין לאור העובדה שהוא משחק בקבוצה חדשה, ושהוא חזר מהיעדרות לא קצרה.
בהתחשב בעובדה שטורונטו בקצב של 63 ניצחונות (מה שיהיה הישג שיא למועדון),
נכון להיום (מה יהיה בפלייאוף? אפילו אלילת המזל מפחדת לתת הימור),
יש את הרושם שההימור שטורונטו עשו ישתלם בטווח הארוך.
.
תודה, מנחם.
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
1 מרץ 2019 10:37:24צודק. לא צריך לשמוע עליו כלום.
הרושם שלי היה שהאחוזים שלו גרועים יותר אבל עם המספרים לא מתווכחים.
בטווח הארוך אני לא יודע אם ההימור ישתלם אבל מה שבטוח הוא שהם היו חייבים לקחת אותו
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
1 מרץ 2019 08:20:49תודה רבה מנחם, ניתוח מצוין של חידת הסלטיקס.
.
לא יודע להכריע מה הגורם המרכזי למה שקורה שם עכשיו, ובהחלט יכול להיות שזה שילוב של חלק או כל הגורמים שציינת.
.
אני לא רואה את איינג' מפטר את סטיבנס לפני סוף העונה, אז לדעתי רק בקיץ נתחיל לראות שינויים – בעיקר סביב האם קיירי נשאר או לא. נראה לי שאם קיירי נשאר יש סיכוי גבוה יותר שסטיבנס הולך, ואולי מטרידים חלק מהצעירים, אולי עבור דייויס. בעוד שאם קיירי עוזב הצעירים, סטיבנס וגם הייוארד ישארו.
.
אם הייתי חייב לבחור באחת משתי האופציות הייתי הולך על סטיבנס+צעירים+הייוארד ומוותר על קיירי (וכנראה גם על דייויס). סופרטים מבוססת יבוא נראית לי פחות מתאימה לאופי של הסלטיקס, ומאד אהבתי את הקבוצה שלהם בשנה שעברה. לדעתי יצליחו גם בלי קיירי.
אשך טמיר המקורי
1 מרץ 2019 08:26:25מעולה דוק.
קוואי במוד של להעביר את הזמן עד שהוא מגיע לקליפרס.
בבוסטון קיירי עושה לברון.
סטיבנס לא מצליח ליצור סינרגיה בין היכולות שלו לזו של הקבוצה.
והייורד אבוד לגמרי.
בואו לא נשכח שגם שני הגבוהים המחליפים, ביינס והגרמני, כמעט לא שותפים העונה בגלל פציעות.
יואל יצרן בובות מדופלם
1 מרץ 2019 14:15:52אני מסכים עם האשך,בלי להתייחס לכמה קיירי טוב או רע,הוא מזכיר לי את הפלולה עם ההתנהגות שלו,תגובות מטופשות,מנהיג הוא לא,והוא מת להיות,בקיצר שמוק……יעיפו אותו או שהוא יעזוב,קיירי לא יקבל את מה שהוא רוצה מהסלטיקס….. אלפא אחד ויחיד,עוד נרקסיסט.
בלי קיירי הסלטיקס וסטיבנס יחזרו לסוס, אבל בלי קיירי כרגע,אין לסלטיקס סיכוי לעבור את הגמר האזורי,חתיכת דילמה.הבעיה הגדולה , השמוק עושה נזק עתידי במרקם המעולה שנבנה שם,
אני חושב שקיירי יברח לקליפרס,האמת שילך,מתאים לי,חבל שדני לא הטריד אותו בזמן,מיי מן דני
אני חייב להגיד שאני כלכך יהנה מזה שהפלולית הצהובה לא תהיה בפלייאוף,אמןאמן.לכבוד זה אשרוף את קציר הבובות השנתי בשמחה!!!
ראס א שטן
1 מרץ 2019 08:32:04צודק מנחם לגבי סטיבנס.
לגבי קיירי זו בעיה אחרת, אם הוא כבר החליט בדעתו לחתוך משם (וככה זה נראה וזו תחושתי) אז שום דבר לא יעצור אותו ושום דבר לא יגרום לו לשנות דברים במידה וצריך שם.
בוסטון קבוצה מצויינת שהייתה מקום 2 בליגה על הנייר לפני הטרייד דד ליין לאחריו היא במקרה הטוב 4-6 בליגה. לא בטוח בכלל שהם מנצחים את יוסטון דנבר או אוק בסידרה. מול פילי טורנטו באקס נוכל לראות עוד חודשיים. הם כבר לא פייבוריטים כמו שהיו.
קיירי לא נותן מעבר, הוא נותן בקירוב למה שנתן בקאבס, הקטע שאין לו בבוסטון לברון ג'יימס.
ממה שראיתי אצל בוסטון בעיית טייטום לא קשורה לקיירי, הוא מאד פאסיבי, משחק לאט, לא שומר ולא מספק את הסחורה. הוא כן מקבל מספיק כדורים לעשות את זה, הISO שלו מאד מהוסס.
בראון ורוזיר עובדים על חוזה הבא וחייבים להוכיח את עצמם, הם לא יכולים רק לעשות עבודה שחורה שקיירי לא עושה וזה חלק מהבעיה ונראה שהמאמן מחכה שזה יפתר מעצמו בפלייאוף.
לגבי קאווי מרוב ששכחו אותו לברון שמוביל את הלייקרס למקום 11 עם מאזן שלילי ולא שומר קונוס מדורג לפניו במירוץ לMVP באתר הליגה, זה קומדיה.
-קובי עדיין המלך
אשך טמיר המקורי
1 מרץ 2019 08:44:54ערוץ התאגיד יותר שקרן וספינר מלשכת ראש הממשלה
ד"ר רזי הופמן
1 מרץ 2019 08:49:36מסכים לגמרי עם מה שכתבת על טייטום.
לדעתי השתן עלה לו לראש. מי שרואה את המשחקים רואה של טייטומבראון יש מספיק הזדמנויות ומצבים פנויים לתת משחקים של 30 נקודות והם דיי אפאטיים. העובדה שגייסון לא מקבל וזורק אלא משהה את הזריקה היא נזק כי הקבוצה מנגד מנצלת את חצי השנייה הנוספת לסדר את ההגנה. ההססנות הזו לא טובה לסלטיקס. על השמירה שלו אין מה לדבר. לפעמים הוא נזכר שצריך גם לשמור. בראון לפחות משתדל בשמירה.
הציפור הנדירה
1 מרץ 2019 13:42:38קובי הוא לא ראוי להיות מלך לאחר ההתנהגות האנטי מוסרית שלו, גם ממה שהוא כן הודה ב ויש ראיות דנ"א נגדו.
Berch
1 מרץ 2019 08:46:02אחלה מעורב מנחם
נראה שקיירי למד מלברון כמה דברים פחות טובים על התנהלות כוכבית בחדר ההלבשה
מבחינת השחקנים הסלטיקס היו טובים ורק הוסיפו כישרון. הבעיה היא בחדר הלבשה. קרוב לוודאי קיירי.
אם לאינג' יש שכל הוא יטריד אותו. כל הכישרון שלו לא שווה את הצניחה הקבוצתית.
או שיביא מאמן שידע להתמודד עם כוכבים. לא שמעתם ממני דוק ריברס
🙂
Benjo
1 מרץ 2019 08:50:53כייף לפתוח את שישי אחרי התצוגת קלאץ' של מיטשל בדנבר ועם מעורב כזה משובח.
לגבי :
1. בוסטון – סטיבנס הוא סטיבנס ולכל אחד חסרונות ויתרונות. אם אתה שחקן צעיר ומועד לטעויות פישולים ועוד לא ביססת את מעמדך ואתה יודע שכל תנועה שלך נבחנת – אין דבר טוב יותר עבורך ממאמן מהסוג של סטיבנס ומהשלווה שהוא מקרין ומקבל בה את השגיאות שלך. זה בונה בטחון. אם אתה כוכב עם מעמד מבוסס בא לך להוריד לו קונוס בראש שיגיב קצת. שיקח פסק זמן בזמן וכ'.
All in all?
לא יכול להגיד על מאמן שהגיע לגמר המכללות, לקח קבוצה של ילדים בחיתולים עד לגמר המזרח ב NBA וגם שם הפסיד על הקשקש שהוא מאמן לא טוב. סורי יש גבול. הבעיות של בוסטון נובעות מגורדון הייורד. גם כשפול ג'ורג' חזר מהפציעה הארוכה שלו וגם לדוגמא יותר עכשווית קאזינס – זה לא חוזר להיות אותו דבר מיד . נדרשת תקופה של שנה לפחות עד שנתיים לחזור לכושר מלא. מקוה שלא יאבדו סבלנות בבוסטון.
2. לגבי הלוחמים – אני ממש לא הייטר של לברון אבל איכשהוא הכל מסתובב סביבו. שים לב לסדר הכרונולגי המפתיע (שבירת רצף הנצחונות והתחלת הקרטוע) שמשתלב מצוין עם החתימה של גרין בקלאץ' ספורט. זה שבר שם משהו ברוח הקבוצתית כי דריימונד הוא באמת אחד מה core האמיתי שלהם. זה כמובן ברמת הפסיכולוגיה בגרוש.
יחד עם זאת לא מפתיע (לפחות אותי) לראות את הבאקס מקבלים סיכוי גבוה יותר משמעותית לאליפות מאשר הלוחמים .
הליגה השנה פתוחה יותר. (קוואי נפלא בטורונטו (כשהוא משחק מידי פעם)) יוסטון מפחידה עכשיו. עם הארדן פלוס קאפלה ופול שלם שינוי יגיעו רעננים לפליאוף זה יכול להיות משמעותי.
יחד עם זאת אני עדין עם הלוחמים בתנאי שיגיעו בכושר טוב לפליאוף.
תודה מנחם!
צביקה
1 מרץ 2019 09:08:05בתור אוהב בוסטון אני מרגיש מצד אחד בדיוק ככה כמו שכתבת מנחם, מצד שני מצפה לאיזה נס והצגה בפלייאוף שלפחות תביא אותם עד הגמר במזרח, והאמת ברגע שהם יגיעו לגמר, זה אומר שהם התחברו מצוין, מה שאומר שיהיה סיכוי גם לנצח בגמר המזרח ולהגיע לפיינלס – שזה הדבר היחיד שבאמת יכול לעשות את העונה הזאת כמוצלחת לפי הציפיות של כולנו (שנה שעברה הם היו בגמר המזרח בלי היווארד וקיירי…)
קובי הוא אנס
1 מרץ 2019 09:08:51קובי הוא מרעיל הבארות מס' 1.
לא היתה לו בעיה לפגוע בלייקרס בעבר עבור התהילה האישית שלו, הסיפור עם שאק (אפילו ניסה להכניס אותו לפרשת האונס), לזרוק עונות שלמות, וככה אין לו בעיה להמשיך לפגוע גם היום. העובדה שמכל האנשים בעולם שהוא מדבר איתם, עם לברון הוא "לא דיבר אפילו פעם אחת", זה ניסוח מאוד מכובס למה שקורה באמת.
קובי גם האיש שהמריד את קיירי לברוח מלברון ומקליבלנד, כדי שלברון חס וחלילה לא יאפיל עליו.
נחש היה ויישאר.
קובי הוא אנס
1 מרץ 2019 09:13:10אוי, זה ציטוט ממש קורע של קובי:
"לא ראיתי את הלייקרס 'חי' במספיק משחקים ולא הייתי מספיק בחדר ההלבשה לשמוע ולרחרח, להקשיב, ולהבין את הלך הרוח. לומר לך את האמת? *אני אפילו לא יודעים היכן הם עומדים בקונפרנס המערבי*" –
חחחחחחחחחחחחחח
לפעמים כשאתה מנסה יותר מדי להרחיק את עצמך ממשהו, אתה מסגיר את עצמך בשניה
קובי לא יודע מה קורה עם הלייקרס ואיפה הם בטבלה. חחחחחחחחחחחח
פחדנים
1 מרץ 2019 10:21:03100+אוהדיו של פרימדונה, השנוא, מתוך פחד מהכוחנות שלו, הגיבור על חדרניות בקולורדו, קובי אנס אותם לאהוד אותו, שים לב שאף אחד כמו דדי גור גולן לא מגן עליו וטוען כנגד, כמו שמעון שמכחיש שקצב אנס. עלובים, כל כך לשלוט על אנשים כשאדם חלש כקובי או לברון אהוד כל כך, אגרוף אחד וזהו.
אהרון שדה
1 מרץ 2019 09:25:50היי מנחם לא מסכים פעמיים
1. הפליאוף זה משחק חדש …שמעתי את כל המילים הללו הפליאוף לא מכונה שפתאום מתחילה לפעול אני חלוק על כך .
1. לברון…תזכיר לי כמה פעמים הגיע ל 60 ניצחונות בעונה הרגילה ומה עשה בפליאוף?
זה נכון גם במיאמי ואז בקלינלנד.
2. ג.ס של אשתקד הייתה כבויה כל העונה ולקחה עוד טבעת.
אי אפשר באמת לצפות מהם לנצח כל משחק זניח הפליאוף זה זמנם .
לצערי איני רואה אף קבוצה שמסוגלת לדגדג אותם.
סעיף 2. סטיבנס .
בוסטון השנה מאכזבת אך הוא הצליח בשנים קודמות.
הוא עוד יכול להפוך את העונה בפליאוף.
לא הייתי חותם שהוא לא מכין הפתעות לפליאוף .
( למרות שבוסטון אולי הקבוצה הביתית ביותר בפליאוף יותר נכון עם ההבדלים הרבים ביותר בין רמתה בבית לחוץ).
Zivke
1 מרץ 2019 09:57:16תודה רבה על מעורב מעולה לשישי בבוקר!!
אל תשכחו שגולדן סטייט 2018-19 מנסה (ונראה שמצליחה) לעשות משהו שהבולס של MJ או הסלטיקס והלייקרס של שנות ה-80 לא השיגו – 5 עונות רצופות בטופ של הליגה (4 אליפויות + הפסד אחד שהוא אולי המהפך הגדול בתולדות הפיינלס).
לקרוא להם קבוצה בינונית רק בגלל כמה משחקי עונה סדירה פחות טובים??? כל אלופה אחרת העונה תחשב להפתעה היסטורית!
ראס א שטן
1 מרץ 2019 10:08:51בדיוק מרדימים את כולם
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
1 מרץ 2019 10:41:09בראד סטיבנס קנה את עולמו כשהצליח להוציא מים מקבוצה שנפצעו לה שני כוכבים, ולפני כן כשבנה קבוצה למרות שהחליפו לו חצי הרכב. בניהול משחק הוא אף פעם לא היה שוס גדול, so far.
גולדן גיי
1 מרץ 2019 10:47:17גולדן סטייט בלי דוראנט אולי עוברת סיבוב אחד בפלייאוף, לא בטוח.
כל השושלת זה דוראנט, הכל קם ונופל עליו.
מה שהיה קודם זה נצחון בחאווא על קבוצת יורוליג פצועה של דיוויד בלאט, והצ'וק הגדול בכל הזמנים שנה אחרי. לא מסוגלים יותר.
E.C
1 מרץ 2019 14:06:18מסכים לגבי הפליאוף לגמרי. הליגה טובה מדי בשביל "לשייט" או לזלזל במשחקים. אין חיים קלים ב-NBA.
בוסטון חסרת זהות זה פשוט צועק, כאילו השחקנים מחכים למשהו שיקרה או לעונה הבאה. אין ציפיות ואמונה אמיתית בהישגיות.
עונה מעניינת, תודה על מעורב נפלא
שחר דלאל
1 מרץ 2019 15:37:42סטיבנס עילוי. באטלר שלו עלתה פעם נוספת לגמר שנה לאחר ההפסד לדיוק עם הרכב נחות משמעותית, זאת לא היתה הצלחה חד פעמית סטייל אינדיאנה סטייט של בירד.
לגבי בוסטון, ברור לנו שיש שם משהו שונה בחדר ההלבשה, זה לא מה שקרה בשנים הקודמות ואולי הנוכחות של קיירי עושה יותר נזק מתועלת. השאלה היא מה הם יעשו בפלייאוף, אחרי זה אולי נוכל לסכם.
מנחם לס
1 מרץ 2019 23:21:21הרבה מאמינים שהוא עילוי. אני לא.
אבל שמעתי שהיה עילוי של ממש בסטוק מרקט עם עתיד, אבל הג'וק של הופס הכריע
ברבור שחור
1 מרץ 2019 16:26:28גם על פופוביץ אמרת שהוא לא מאמן….אז יש סטיבנס מאיפה לשאוב נחמה
מנחם לס
1 מרץ 2019 17:26:05ראית את הספארס לאחרונה?
אמנון
1 מרץ 2019 17:12:20תודה על המעורב המעניין.
אירוע ראוי לציון שלא נכתב עליו הוא שקארים עבדול ג'באר החליט להעמיד למכירה פומבית שתתקיים בשני למרס ארבע משש טבעות האליפות מהשנים 1980, 1985, 1987 ו-1988 ועוד פריטים.
סיבת המכירה היא שברצונו להכניס כספים לקרן הצדקה שלו שעוזרת לילדים במצוקה.
נכתבו עליו דברים כמה פעמים באתר אבל בכל זאת ראוי להזכיר כי הבן אדם הוא ענק ולא רק בגובהו הפיזי.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5470447,00.html
מנחם לס
1 מרץ 2019 23:22:19אז מה נעשה עם הדברים הללו? ניקח אותם לקבר?
ברוך רובין
1 מרץ 2019 18:03:46מנחם מצויין תודה, כמה נקודות.
1. מסכים הליגה יותר מאוזנת מתמיד והכישרוןמבטופ עבר למזרח, עדיין הווריורס הם הטים טו ביט, עדיין מדובר בקבוצה היסטורית אבל בדומה לליקרס ו יש עייפות החומר.
2.מסכים בכל מילה , לגבי סטיבנס העונה הוא פשוט אפתח לחלוטין הוא לא מצליח לייצר היירכיה בקבוצה אין לו מושג בניהול משחק נראה כמו ילד בעולם של מבוגרים.
.
לגבי הסגל של בוסטון איינג לא מחר את המניות בזמן ומה שקורא שהתגלה הערך האמיתי שלהם, טייטום יהיה שחקן נפלא בעתיד אבל הוא בדומה לכל צעירי הסלטיק אוברייטד מאוד.
.
אין קבוצה בליגה שלא הייתה רוצה כוכב עליון כמו קוואי שקט אילן בא לעשות את העבודה וללכת הביתה לא מדבר עם התקשורת לא מחפש כל היום תשומת לב, אותנו האוהדים זה משעמם אבל זה מצויין לקבוצה.
ברוך רובין
1 מרץ 2019 18:04:50*אפתי
האווי לאסוף
1 מרץ 2019 20:11:28אולי, הצרות של בוסטון נראות רציניות, ואתה צודק כשאתה מפנה את האצבע המאשימה אל קיירי וסטיבנס. בעיקר קיירי לדעתי, אבל גם בחלק שלו סטיבנס לא הגיב נכון. באסה
האווי לאסוף
1 מרץ 2019 20:11:54ואחלה מעורב, תודה
מוקי
1 מרץ 2019 22:16:49כמה דברים…
סטיבנס נתן כמה עונות מדהימות כך שבסיכום הוא עדיין אחד המאמנים הטובים בנמצא.
יכול להיות שקבוצת פיגורות כזו היא הנקודה החלשה שלו כרגע.
מה לגבי איינג' ? כן הגאון הזה. מה האחריות שלו לגבי העונה? כל שנה הוא מזעזע את המערכת עם טריידים לרעיונות מגלומנים וסטיבנס זורם עם זה ומייצב את המערכת למשהו סינרגי.
אולי שנה שעברה עם כל הנכסים מהאפשרויות שצבר איינג' נכשל טוטאלית? הביא את היוורד שגם אם נתעלם מהפציעה, ממש לא צריך אותו ואת קיירי הדפוק שחוץ מלשחק יפה לא הנהיג קבוצה לכלום. למעשה בוסטון איתו ובלעדיו נראית פלוס מינוס אותו דבר.
אולי איינג' אשם?
אולי היה צריך לקבל החלטה אמיצה השנה ולהעביר את קיירי תמורת הגבה.
ולחסוך לסטיבנס ולקבוצה את הנזקים שקיירי עושה.
סולי
2 מרץ 2019 15:58:11מנחם אני זוכר אותם פוסטים על ה"חולשה" של גולדן סטייט גם לפני 4,3,2 ושנה שעברה – על זה שהם לא כאלה גדולים ולא יצילחו, ואז בא פוסט ממש לפני הפלייאוף שבו אתה אומר שבעצם ידעת כל השנה שגולדן סטייט הקבוצה הכי טובה בליגה אבל היה צריך לייצר עניין…
צריך להגיד פשוט את האמת- ג"ס היתה ועדיין הקבוצה הכי טובה בליגה ואחת המוכשרות בהיסטוריה והיא הקבוצה לנצח – עם זאת, זה ספורט והשנה יש כמה קבוצות מעניינות שיכולות בריצת פליאוף טובה לאתגר אותה ולקחת ממנה את האליפות, זה הספורט ולכן אנחנו אוהבים אותו.
ותודה על המעורב!