1. מה לעשות שהלייקרס – גרועה ככל שתהיה, והיא לא כזאת גרועה! – תמיד תישאר בראש מעיינינו?
בואו נהיה אמיתיים: אם לברון לא היה היום בלייקרס, היא באמת הייתה הולכת ונשכחת. משהו שווה-ערך ועניין למינסוטה, שם כל העסק התחיל. (אגב, לא יודע אם ראיתם איזה סופות שלג איומות הולכות שם – ובחלקים רבים אחרים של ארה"ב! – אסונות טבע איומים ששנים על שנים לא היו כמוהם. אם היו כאן נטורי קרתא הם היו אומרים שאלוהים מכה בגלל טראמפ, שעם כל שקריו והאישיות החולנית שלו, בגדול הוא עושה עבודה טובה שהייתה צריכה להיעשות לפני שנים, בעיקר בענייני המסחר עם סין ושאר העולם, ושמירה מסוימת על גבול פרוץ, אבל זוהי דעתי ובואו לא נתחיל דיון על כך).
תראו. הלייקרס הפסידו משחק מכוער לפליקנס (שהושיבו את AD בגלל…בגלל…אני לא יודע בגלל מה!). ההפסד הזה פגע בסיכויי הלייקרס לעשות את הפלייאוף. לא פגיעת מוות (עדיין סיכוייה לפלייאוף הם 16%), אבל נניח כדור בירך. הוא גם גרם ללברון לפתוח את פיו.
*הוא אמר לשחקני קבוצתו שזה יהיה אסון אם הם 'יתרגלו' להפסיד.
*הוא אמר להם שהכי גרוע יהיה אם יתחילו להרגיש 'נוח' עם הפסדים.
*הוא אמר להם שכל אחד חייב לתת 'את כל מה שיש לו' כל משחק.
ואז בא המשחק נגד ממפיס גריזליס, קבוצה מוזרה TO SAY THE LEAST שאיבדה את מרק גאסול והיא אולי המסתורית ביותר בין כל קבוצות ה-NBA: אתה לא יודע איתם אם זה אסל או באסל, ואני בטוח שבין כל גולשי האתר (שהם מביני כדורסל!) אין יותר מעשרה היכולים עכשיו, ברגע זה, לדקלם את חמישיית הממפיס (ואם הצלחתם, באמת ובתמים, אנא הזכירו זאת ב'תגובות'. אני למשל לא יודע באיזו חמישייה הם פתחו נגד הלייקרס).
אז הלייקרס הפסידו משחק שני ברציפות, למרות שביני לבין מומי, החמישייה של הלייקרס נתנה משחק די סולידי. הספסל איכזב והיה אחראי להפסד (הספסל כולו קלע 7, והיו לו מספיק דקות להשליש ולהרביע את התפוקה), ועלי להזכיר את לברון, ששוב החמיץ זריקת פאול קריטית לפני הסוף שיכולה היתה לשנות את כל הסיפור (הוא גם הסריח בהגנה, אבל זה בחלק האחרון של הקטעים על הלייקרס). חובה גם לציין את ההגנה הקריסטלית של הלייקרס שעזרה להוציא את יואקים נואה מהקבר ולהחזירו לכותרות כשהוא דאג בסוף המשחק להבטיח את הניאחריצחון (ותרם 14 חיצים ותריסר הורדות במהלך)..
אחרי משחק זה לברון אמר לבני קבוצתו:
*זה לא הזמן להיכנס לפניקה.
*אבל זה הזמן לקחת כל משחק בשיא הרצינות ולתת הכל כי אסור להפסיד יותר משחקים כאלה".
אני הייתי רק מזכיר לו שההפסד לא בא כל כך בגלל שהלייקרס היתה ר-ע-ה אלא בגלל שממפיס היתה FAIRLY DAMN GOOD, והלייקרס – כדי לנצח – צריכה לא רק לשחק טוב בהתקפה, אלא, בעיקר, בהגנה. וזה שלברון לא מוכן לעשות יותר: לשחק הגנה.
נקודת האור? ברנדון אינגראם המתקדם בצעדי ענק להיות אול-סטאר (נגד הממפיס הוא היה הלייקר הטוב ביותר עם 32).
נקודת החושך? הלייקרס הפסידה לממפיס, שהדעה הרווחת בין העכברים היא שהיא מנסה להפסיד.
ישנם המגדירים את התמונה הזאת כתמונה המגדירה את המצב:
לברון על הרצפה. לברון אינו מה שהיה. לברון לא משחק כלל הגנה. זוהי התמונה המתארת טוב יותר מאלף מילים את מצבה של הלייקרס:
הנקודה התחתונה היא ש-"538" נותנת להם עתה רק 16% סיכוי לעשות את הפלייאוף (https://projects.fivethirtyeight.com/2019-nba-predictions/) ואני מאמין שאם הם לא יעשו את הפלייאוף הם צריכים לעשות חושבים הכל מחדש כי בשנה הבאה לברון באמת יהיה כבר די למטה במדרון.
כדי לעשות את הפלייאוף לפי 538 עליהם לנצח 16 מ-22 המשחקים הבאים!
2. הבעייה של הלייקרס היא לא רק "יותר מדי 'נוחות'. היא גם חולשת שחקנים
הנה מה שהגיע מחדר ה-FILM של הלייקרס ( Laker Film Room (@LakerFilmRoom) February 24, 2019):
This is how many points better/worse the Lakers are per 100 possessions when a player is on the floor this season. (min. 500 minutes played)
LeBron = +7.4
Chandler = +5.6
Hart = +4.7
Zu = +3.0
Zo = +1.3
Kuz = +1.2
BI = +0.2
KCP = -4.1
Rondo = -4.5
McGee = -4.9
Lance = -6.2
מה שאני רואה כאן הוא שה-EXPERIMENT להחזיר שחקנים וותיקים שנס ליחם לצוות הוא נסיון שניכשל. רונדו, מגי, ולאנס סטיפנסון לא היו צריכים להיות בצוות – עונה אחת או לא עונה אחת. שחקנים צעירים, רעבים, ואתלטיים היו עושים הרבה יותר טוב.
לברון אמר כמה דברים מעניינים מאד אחרי ההפסד לממפיס (חלקים נילקחו מ'הרינגר.'). אצטט רק קטעים נבחרים המספרים את הסיפור עם הערות שלי:
*לברון אמר שהבעייה של הלייקרס עתה היא 'חוסר תרבות כדורסל' ("BASKETBALL CULTURE")
תרבות כדורסל היא דבר שניבנה תוך שנים. אולי אילו אמר זאת עוד הקיץ, והיה דואג לעבוד על כך, אולי קצת היה מחלחל. אבל עתה המילים האלה הן אמיתיות, אבל חלולות לגבי המצב העכשווי.
*הוא שאל את המדיה: "כיצד אתם יכולים לשאול שאלות כאלה אם אף פעם לא הייתם שם? אם אתם לא יודעים מה זה להיות בפלייאוף"
עיתונאי מסויים שאל אותו למה התכוון כמה ימים לפני כשאמר ללוס אנג'לס טיימס ש"מעתה הוא עומד 'להפעיל את האינטנסיביות של הפלייאוף במשחקו " (https://www.latimes.com/sports/lakers/la-sp-lebron-james-lakers-rockets-20190220-story.htmlhttps://www.latimes.com/sports/lakers/la-sp-lebron-james-lakers-rockets-20190220-story.html
זאת לא שאלה הוגנת??? כמובן שלא היינו שם אבל יש לנו עיניים ויש לנו מוח. הוא הוסיף לשואל: So you gotta be comfortable with being uncomfortable.”. מה היא הנקודה התחתונה כאן? הנקודה היא שלברון ניכשל עד עתה בגדול כמנהיג. אתה לא מנהיג ומוביל את חבריך הצעירים בקבוצה על ידי מילים קשות כגון "תפסיקו להרגיש נוחות", או "עליכם לתת הכל".
מנהיגים אמיתיים כלארי בירד, מג'יק, ומייקל ג'ורדן העבירו את המילים הללו במשחקם, לא בפיהם.
“It’s how you think the game every day. It’s how you play the game. It’s how you prepare for the game. And it’s not even like when you get to the arena. It’s like way before that. It’s like: Basketball, is that the most important thing while we’re doing this? Is it the most important thing in your life at this time? If you feel like you’re giving it all to the game, then you can do other things. But if you feel like you’re not giving as much as you can, then you can’t focus on anything else. That’s just … my personal take.”
כן? מה בקשר ל-SPACEJAM2? מה בקשר לתכנית הטיווי (https://twitter.com/KingJames/status/1098669976439840768)? מה בקשר ל-A&R (https://www.instagram.com/p/BuRmVDgHS-z/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=70oz54bino4e? מה בקשר לכל עסקיו? אף אחד לא מבקש ממנו להקדיש כל דקה חופשית מכדורסל למחשבות ועיסוקים בכדורסל, אבל שלא יגיד שהוא 'מקדיש את כל כולי לכדורסל' בשעה שיש לו את לוח הזמנים העמוס ביותר, כנראה, מכל שחקן כדורסל שאי-פעם חי, כולל מייקל!
הגיע הזמן שמגיק יפתח את פיו, ויאמר כמה מילים על ה-MESS שהוא יצר.
3. והשורה התחתונה: לברון עצמו הוא-הוא הבעייה!
תגיד לי, אחי, הלייקרס לא היו אמורים להיות 'קבוצה חדשה' כשלברון יחזור מהפציעה?
אז איך זה, אחי, שהוא חזר והם כלל לא יותר טובים? ועם ההפסד לממפיס, שהיא קבוצה בתהליך של טנקינג המנסה להפסיד, היא אולי אפילו גרועה יותר משהיתה?
דדי, אחי, היש לך מושג שתצטרכו להיות מעתה ועד הסיום 6-16 כדי לעשות את הפלייאוף לפי '538'?
אדבר אליך באנגלית דדי אחי. רק לרגע.
הרי לברון אמר את המילים הבאות:
, LeBron said he thinks that maybe the young players on the team don’t have the experience necessary to understand how a playoff race works.
הוא אמר אפילו דברים יותר גרועים. הקשב דדי. הוא אומר להם שבצורה שהם מתאמצים ומשחקים אולי אין להם מקום בקבוצה הזאת, בלייקרס:
Lakers’ LeBron James after loss to Grizzlies (via @SpectrumSN): “If you’re still allowing distractions to affect the way you play, this is the wrong franchise to be a part of and you should just come in and be like, ‘Listen, I can’t do this.’” pic.twitter.com/s3gHiuhODx
— Ben Golliver (@BenGolliver) February 26, 2019
הנה. מילה במילה:
IF YOU’RE STILL ALLOWING DISTRACTIONS TO AFFECT THE WAY YOU PLAY, THIS IS THE WRONG FRANCHISE TO BE A PART OF AND YOU SHOULD JUST COME IN AND BE LIKE, LISTEN, I CAN’T DO THIS,” JAMES SAID.
אז דדי אחי, אתה לא חושב שלצעירים האלה הלך החשק לשחק כי מג'יק ורוב פלינקה היו מוכנים לתת את כולם עבור AD אחד??
But maybe, just maybe, the young players on the team were disillusioned by Magic Johnson, Rob Pelinka and LeBron (you can’t tell me he isn’t consulted on things like this) basically telling them that all of them were worth one of Anthony Davis.
לברון מבקש מהם להשתטח על כדורים? לוותר על הכל למען הלייקרס? למען הכדורסל?
(למה שלברון לא יבקש מ-AD שישתטח ויוותר על כל הדברים האחרים בחייו?)
או חשוב יותר, למה שהוא לא יתאמץ יותר? לברון הפך לאחד החורים הגדולים ביותר בכל ה-NBA בהגנה. תנו מבט במה שקורה נגד הפליקנס: עומד ולא מזיז את התחת. הוא רוצה שהצעירים ישתטחו ויקריבו הכל בעוד שהוא עומד ומסתכל?
דדי, אני יודע שאתה לא מאמין לי כי אתה לא מסתכל על משחקי הלייקרס. רק קורא עליהם ב'לייקרס נשיון'.
אז הנה:
I just wanna know what LeBron James was thinking on defense during this Lakers / Grizzlies game 👀 pic.twitter.com/6gadl2AWrx
— kingtisemedia (@kingtisemedia) February 26, 2019
IT IS TIME TO HIT A PLAYOFF MODE'.
-זה מה שאמרת, לברון?
לברון, אתה אחד הבולשיטרים הגדולים שאני מכיר. ברמות!
4. הדבורה הגדולה ביותר הידועה לאדם – התגלתה
סוסמעץ
27 פבר 2019 05:08:56הלייקרס אף פעם לא הגעילו אותי עד כדי כך
ואז מגיע אחד, מכנה את עצמו מנהיג וכל כולו חוסר של דוגמה אישית.
אין פלא שאף אחד לא רוצה לעשות הגנה
וכמה יפה יהיה לראות אותם מחוץ לפלייאוף.
==
תודה דוק
אשך טמיר המקורי
27 פבר 2019 05:10:21תודה דוק, מדויק.
נקודות 3 ו-4 הן החשובות.
הנרטיב של לברון עושה את כולם טובים יותר מתרסק.
הנרטיב של לברון מנהיג חיובי ואהוד בחדר ההלבשה מתרסק.
הנרטיב של לברון יביא אותך לפלייאוף לבד מתרסק.
הוא הפוליטיקאי הגדול בהיסטוריה של הספורט ואישיות נרקיסיסטית פתולוגית וכעת השקרים נחשפים.
הלייקרס עוד היו לא רעים בתחילת העונה והפתיעו לטובה אבל באישיותו ובהתנהלותו המזיקה הוא חירב אותם לגמרי, כמו שהיה צפוי, בסיוע מג'יק, עושה דברו המטופש וחסר השכל אשר שטיח לרגליו.
סוסמעץ
27 פבר 2019 05:15:17כל מילה
אופיר נ.
27 פבר 2019 06:02:59תודה דוק על המעורב.
מסכים עם האשך,
עד תחילת השנה הלייקרס היו קבוצה בצמיחה,
שהיה ניתן לראות ניצוצות חיוביים.
לברון הגיע והוריד פטיש 5 טון, על התהליך.
הדרך של הלייקרס להינצל היא אחת.
להטריד את לברון.
לקבוצת לוטורי שבדרך למטה ולא צפויה לראות אור שמש בשנתיים הקרובות. הפניקס, ניו אורלינס(טרייד על אנתוני דיוויס), ממפיס.
(לא הייתי מטריד אותו למזרח… שלא יחשוב שהוא יכול להשתלט על הקונפרנס שוב, אלא מטביע אותו במערב)
או, לקבוצה שיש בה הנהלה ומאמן עם עמוד שדרה –
ספרס.
אבל נראה חי שלברון הוא כל כך רעיל,
שאף קבוצה חא תרצה לגעת בו.
נזיר הנשמה
27 פבר 2019 09:23:14לברון לא יעבור בטרייד. הוא מוצג כהישג הגדול של מגיק, למרות שבפועל זה לא הישג של מגיק.
אם לברון בחוץ גם מגיק בחוץ.
לא מסכים איתך לגבי ערכו של לברון בטרייד. הרבה קבוצות ישמחו לצרף אותו אליהם.אני רק חושב שהוא לא יהיה זמין. לא מכיר את החוזה שלו אבל בדרך כלל בחוזים שלו יש סעיף נון טרייד.
ראס א שטן
27 פבר 2019 09:48:40תהיומקצת מציאותיים. תזרים מזומנים של מיליארדים לא עוברים לשום מקום.
טרייד יהיה רק אם התאגיד יבקש וירצה בעצמו לקבוצה שהוא ירצה.
פילי זה יעד טוב להשמדה בפאסיב אגרסיב עם מאמן לבן וזר שזה בדיוק מה שלברון אוהב.
לא חושב שיעזוב את הלייקרס אבל הוא יפעיל את איום הטרייד כמוצא אחרון אם הוא יראה שכוכבים לא מגיעים בקיץ.
זיו פנמה
27 פבר 2019 05:32:50תודה מנחם.
לכל מי שלא קרא את התענוג הזה:
"שקיעתו של הרודיאו: נטס משפילים את הספרס בברקליס סנטר / איל רדושקוביץ'" – מומלץ בחום!! (לא מבין איך יש רק 22 תגובות לכתבה הנפלאה הזאת)
אופיר נ.
27 פבר 2019 06:03:22+1
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27 פבר 2019 08:14:51💯+
אחד העם
27 פבר 2019 09:00:56טוב שכתבת
לא מתאים לי לפספס פוסט על הספרס וודאי לא מעטו של רדו . אז אני אאשים את המראה החדש של האתר:)
הפוזל שעוד לא למד עברית
27 פבר 2019 06:33:28טריוויה:
מיהו שחקן ה-NBA שיש לו טבעת אליפות, בלי שישחק בפלייאוף בכל הקריירה שלו?
ועוד אחת:
מיהו מאמן ה-NBA שפוטר באמצע העונה, עם המאזן הכי טוב בקונפרנס (11-30) – ומה קרה בעקבות הפיטורין?
אליקו
27 פבר 2019 12:47:07כספי. בלאט
ohad
27 פבר 2019 06:45:54מותר ללברון להפסיד רק 6 פעמים וזה שיש להם בלוז:מילווקי,דנבר,בוסטון,טורנטו,okc וגולדן סטייט.
וזה בלי לדבר על ה16 משחקים אחרים שיש להם
נזיר הנשמה
27 פבר 2019 09:26:12זה אפשרי.16-6 זה לא דבר יוצא דופן.זה 72% הרבה קבוצות עושות רצף כזה.
יש להם לברון, קוזמה, אינגראם , בול צוות שיכול לעמוד במשימה.
ד"ר רזי הופמן
27 פבר 2019 07:57:04קצת עצוב המצב של הלייקרס, וזה מאוהד סלטיקס…
הדבורה הגדולה היא מין נדיר ביותר שלא ידוע דבר על הביולוגיה שלה למעט זה שהיא כנראה על הרים עם גישה בעייתית.
דבורת הדבש האירופית היא זן/מין הגדול מבין זני דבורי הדבש ולא מדבורי העולם.
מנחם לס
27 פבר 2019 16:53:40תודה דוק
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
27 פבר 2019 08:19:42תודה רבה מנחם.
.
אין ספק שלברון מפשל הפעם, אבל הטעות האמיתית היא של מג'יק – אי אפשר לחתוך את העוגה ולהשאירה שלמה. הלייקרס היו צריכים להבין שאם לברון מגיע צריך לקבל את כל ההחלטות מהר ולהתמקד בכאן ובעכשיו, והם פיספסו הזדמנויות ומרחו את תהליך השינוי. עם פול ג'ורג', קוואי, או באטלר הם היו נראים אחרת. גם באופן שבו ניהלו את בחירות הדראפט שלהם, בתקופת מג'יק ולפניה, היה שגוי.
.
ניהול, ניהול, ניהול.
ראס א שטן
27 פבר 2019 08:56:06מגיק יעשה מה שלברון יגיד, הוא לא יצא נגד לברון אלא אם כן לברון יקניט אותו ראשון בתקשורת ואז אולי הוא יגיב. הקיץ הזה יהיה מרתק ככל שהימים יחלפו, זה הסרט האמיתי שיהיה צריך להיות מועמד לאוסקר
נזיר הנשמה
27 פבר 2019 09:29:24שיטת הטמפרינג הקיצונית שלהם. הפכה אותם לשנואים.את הכסף שהם מציעים לשחקנים, רוב קבוצות הליגה יכולות להציע.פול גורג דוראנט אפילו לא קפצו לביקור.
יניב
27 פבר 2019 09:50:28ברור שמג'יק עשה טעויות אבל זה הרבה מה קדם למה.הביצה או התרנגולת.
פול ג'ורג' הטעות הייתה בשנה שעברה שלא עשו עליו טרייד וזה עוד לפני שלברון חתם,אבל הסיכון שמג'יק לקח היה מאוד הגיוני,גורג' רמז יותר מפעם אחת שהחלום שלו לשחק בלייקרס אז בהחלט שווה לחכות לו שנה.עוד נקודה לגבי ג'ורג' אחת השמועות העקשניות שג'ורג' עשה פניית פרסה לגבי הלייקרס קשורה ללברון ושהוא לא רצה לשחק איתו אז אף אחד לא היה מבטיח שגורג' היה כן מאריך את החוזה בלייקרס.
לגבי קוואי-אז שוב פופוביץ ציין בעצמו שקודם כל זה היה לא לליקרס ואז לשמוע הצעות אחרות,אז פה לא התבזו כמו במקרה AD וגם קוואי סביר מאוד להניח לא היה מאריך את החוזה ברגע שלברון חתם בלייקרס.
לגבי באטלר אז אותו אפשר יהיה להשיג שנה הבאה.
לגבי ניהול בחירות הדראפט מסכים בהחלט למרות שאינגרם עדיין נראה לי אחת הבחירות היותר טובות בדראפט שלו שהיה חלש.ואל תשכח שכל הבחירות היו בחירות בסימן הקללה של בחירה מספר 2
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
27 פבר 2019 14:14:47נכון. בניהול בנב"א המנג'רים לוקחים הימורים ענקיים, מה לעשות וזה לא תמיד הולך. עוד בצד החיובי ללייקרס צריך לזכור שאתם עדיין רק באמצע התהליך, בכל מקרה לא דובר על לבנות קבוצה לאליפות תוך שנה אחת.
מי שמאכזב הם לא הצעירים אלא דווקא הותיקים.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
27 פבר 2019 14:12:44+1
הנה קול שפוי
מנתח מוח
27 פבר 2019 08:39:43קליבלנד הקטנה החריבה את העתיד של הלייקרס והסלטיקס.
ראס א שטן
27 פבר 2019 08:54:16מנחם כל מילה על השיקוץ. מרוב הספינים שהוא עושה נראה לי הוא התבלבל בעצמו וכבר לא זוכר מה לעשות ואיפה. ופה אומרים לי שג'ימי באטלר סרטן בחדר הלבשה LOL. ג'ימי באטלר אפילו לא אמר דברים דברם כאלו על טאונס וויגינס שפחות טובים מקוזמה ואינגראם.
אולי לברון צריך לנגב את אינגראם וקוזמה ועם החמישייה השלישית?
ג'ימי באטלר לפחות עשה פלייאוף במערב בעונתו הראשונה שם עם סגל די זהה והוא מקרה ראש?
משחק ההגנה של לברון ככה כבר שנים פשוט בפלייאוף יש איזה היילליט או שניים שלו ושוכחים הכל.
לברון רק ילך וידעך, הוא לא קוסם, מביך לראות את "השחקן הטוב בעולם" לדעת רבים פה מקום 11 במערב שלפני זה ניגב את המזרח 8 שנים רצוף, מביך.
הוא לא רגיל בעונה סדירה לשחק באינטנסיביות אלא לנוח ולהעמיד סטט, במזרח זה היה אפשרי, במערב הפרוע מנוחה=סיכון להדחה מחוץ לפלייאוף זה כל ההבדל בין לשחק במזרח של 11-13 נמושות לבין מערב עם 3-4 נמושות.
אחד העם
27 פבר 2019 09:05:23אני ממש לא מת על לברון אבל להתכחש לעובדה שהוא היה השחקן הטוב בעולם בשנים האחרונות ?
גם אתה,לשיטתך, כנראה תסכים שהוא טופ 3 (על אף שהעונה הנוכחית לא מוסיפה לו מניות)
ראס א שטן
27 פבר 2019 09:07:30לברון כבר לא השחקן הטוב בעולם מאז 2015 (כן למרות האליפות ב-2016-גולדן די נתנו לו להעמיד סטט).
היום טופ 3? איפה? באיזה עולם? הארדן דוראנט קרי הרבה הרבה לפניו, הוא גם לא טופ 5.
נזיר הנשמה
27 פבר 2019 09:31:54שכחת את הפריק, את קוואי, אמביד
ראס א שטן
27 פבר 2019 12:35:40לא שכחתי אמרתי אפילו לא טופ 5. מה שנותר לו זה בעיקר המותג והשופטים שיעזרו
המשגיח
27 פבר 2019 09:47:15האם לברון עצמו הוא הבעיה? אולי הפציעה הדי ארוכה שלו שדירדרה את הקבוצה וגרמה לכל הבלאגן.
בכל מקרה, לי כאוהד כדורסל יהיה חבל לא לראות את לברון בפלייאוף כי זו עדיין חוויה בלתי רגילה, אבל מבחינה אובייקטיבית אין מה לעשות – לקליפרס וסקרמנטו מגיע כרגע יותר (ויש להן גם אחלה פער).
אחד שזוכר
27 פבר 2019 10:44:17לצפות בלברון משחק זה לא חוויה טובה, בידודים בידודים ועוד פעם בידודים, ולקינוח שאר הקבוצה בארבע על חמש כי לברון נותן לאחרים לזרוק ועומד בצד ומסתכל. אנטי כדורסל ואנטי קבוצתיות וכל זה משחקן שהוא כאילו קבוצתי… מעדיף לצפות כמעט בכל קבוצה אחרת
אהרון שדה
27 פבר 2019 09:48:12לברון גמר את הסוס לתמיד .
הסיבה היחידה שהיה הרבה זמן על הסוס הייתה כי הוא יצר לעצמו את תנאי התחרות הקלים ביותר באזור הנחות ביותר.
אם למשל היה בוחר בניקס במקום ל.א אז היה לו עוד סיכוי.
באזור המערבי כבר לא נראה אותו בגמר אפילו לא הגמר האזורי.
בקיץ התערבתי עם מישהו כל מסעדה שלברון לא יעשה גמר אזורי אמרתי לאותו אחד שאני מעריך שאפילו ניצחון בסיבוב פליאוף לא יהיה לו ושיש מצב שאפילו פליאוף לא יהיה לו
ראס א שטן
27 פבר 2019 12:36:33צודק אהרון יא שועל, תמיד אמרת את זה
יניב
27 פבר 2019 09:56:28תודה מנחם.
אני חושב שהשנה הרבה מיתוסים על לברון נשברו וזה נראה לי כמו שהאריות הצעירים מריחים את סופו של האריה הזקן.
זה נראה שבכל החזיתות הוא הולך ומפסיד.זה התחיל שגורג' ויתר להגיע ללייקרס כאשר שמועות עקשניות מקשרות את זה לבואו של לברון.אחר כך המשיך עם קוואי שמאוד רצה להגיע ללוס אנגלס ופתאום הליקרס בכלל לא אופציה.והשיא לגבי השחקנים היה כמובן הראיון של דוראנט שאמר בריש גלי ששחקנים טובים לא רוצים לשחק עם לברון.
באגף של המנהלים גם ייבשו אותו ואת הסוכנות שלו במקרה של AD.הפליקנס כנראה לא היו מסרבים להצעה אם לא היו רוצים פשוט להכניס אצבע בעין של לברון וההמשך יגיע שנה הבאה שפליקנס יקחו הצעה פחות טובה העיקר שלא ישחק עם לברון.
גם בגזרת הלייקרס אנחנו רואים שג'ני עדיין לא התקפלה בפניו וולטון נשאר מאמן למרות חוסר שביעות הרצון הבולט של לברון.
ואפילו בגזרת התקשורת יש יותר יותר ביקורות עליו שלא היה בשנים האחרונות.
לסיכום שהשחקן הכי מתוקשר בעולם חובר לקבוצה הכי מתוקשרת בעולם אז יש 2 תרחישים או הצלחה מפוארת או כישלון עוד יותר מפואר וכרגע אנחנו במצב של כישלון מפואר
ראס א שטן
27 פבר 2019 12:34:59כל מילה.
גם הקאפקייק הריח שהאריה כבר לא שולט והרשה לעצמו לומר מה שאמר. לפני שנים הקאפקייק לא היה פוצה פה
האווי לאסוף
27 פבר 2019 10:30:01תודה על הפריוויו, מאוד מקצועי ונטול פרובוקציות..
יואל
27 פבר 2019 10:40:34תודה דוק
עונג ע ו נ ג ע-ו-נ-ג ע_ו_נ_ג
הכל באשמת נורטון….. תקע את הלשון בעכוז הימני של הפלול,
האמת " המלך עירום" מלך מיי אס
אשך טמיר המקורי
27 פבר 2019 14:12:22אורגזמה מתמשכת.
הפכתי לגבר המולטי-אורגזמי
הציפור הנדירה
27 פבר 2019 10:54:36הדברים כלל לא מדויקים כי עד לסאגה של הטרייד של דייוויס שלא היה, הלייקרס היו טובים יותר משמעותית ולברון הוביל היטב את הקבוצה וגם הצעירים וגם הוותיקים היו טובים יותר ורונדו היה נהדר. כל פרשיית הטרייד שלא התרחש השפיע לרעה והשחקנים משחקים פחות טוב ופחות מתאמצים.
לגבי ההגנה, לברון בן 34 ולא יכול לשלק הגנה כמו הצעירים.
הציפור הנדירה
27 פבר 2019 10:56:00*"לשחק הגנה…"
Jony
28 פבר 2019 12:29:40מסכים. חוששני שבאתר יש יותר מידי שנאה ללברון. דווקא מתוך אהבת הספורט הגדולה של הכותבים והמגיבים. קשה קצת לעכל את ההיקף של ההשפעה של לברון על הקבוצות שלו ובוודאי מחוץ לאנב. אבל צריך לזכור שהוא הרוויח את זה ביושר. גם בגלל שהוא שחקן ענק. וגם בגלל התפקיד הפוליטי שהוא לקח על עצמו בזירה הפוליטית כדובר שחור אמיץ ותורם לקהילה. הוא לא מושלם( קצת כמו כולנו.. ). אבל הוא גם לא מרושע. הוא מקדם את האינטרסים שלו וזה לגיטימי לחלוטין. זה שוק חופשי במדינה חופשית. אם אין הנהלות שיכולות להתמודד איתו זו כבר בעיה אחרת ולא שלו…
אשך טמיר המקורי
27 פבר 2019 14:13:37ומי גרם לפרשיית הטרייד?
ראית את מאנו משחק הגנה שנה שעברה? אתה יודע בן כמה הוא היה?
אין קשר לגיל, הכל זה בתרגיל
אהרון שדה
27 פבר 2019 11:25:03טוב אחרי שאמרתי את מה שאני חושב כל לברון הגיע הזמן לומר מה אני חושב על ל.א
איינשטיין כבר חיווה דעתו על מי שעושה אותו הדבר ומצפה שהתוצאה תהיה שונה.
ל.א הביאו בזמנו את קארל מלון סביבות גיל 40 יציפו לאליפות יחד עם הרכב החלומות שכלל את שאר המתבגר קובי ופייטון הזקן אף הוא ….זה התרסק בגמר מול דטריוט .
לפני מספר שנים חזרה ל.א על הטעות הזו ביתר שאת כשהביאה את נאש הקשיש ואת האוורד הזקן לקובי הוותיק זה התרסק אך כמדומני עם מקום 8 ואחרון לפליאוף.
גם הפעם למרות הרוקיס הצעירים ל.א שמה יהבה את כל יהבה על הברכיים של לברון שנושק כבר ל 35 שנה עם קילומטרז בליגה של בן 80 ועוד עם חוזה ל3 שנים התוצאה תהיה אותה תוצאה אולי גרועה יותר ואולי הבלחה חד פעמית שתסיים לכל היותר בחצי גמר אזורי.
אך המחיר יהיה יקר מאד בשביל הבלחה שכזו שאף אחד עוד לא מבטיח אותה .
יניב
27 פבר 2019 12:09:03אהרון המקרה עם קארל מלון שונה לגמרי.קודם כל הגיעו לגמר אמנם הם היו פייבורטיים אבל זה בטח לא כישלון קולאוסלי כמו המקרה השני.דבר שני הקבוצה הפסידה את הגמר בגלל 2 דברים:
1.קרבות אגו קשים ביותר בין קובי לשאקיל.
2.פציעה של קרל מלון ששיבשבה לגמרי את המשחק.
לגבי לברון וכידוע לך אני לא מחסידיו,אין קבוצה בליגה למעט אולי גולדן סטייט שלברון יחליט לעבור אליה והיא תגיד לא תודה.אין חיה כזאת
MBK
27 פבר 2019 14:32:24אהרון לא נכון
הלייקרס לקחו 3 אליפות לפני מלון ופייטון שחברו לשאק וקובי
המקרה של מלון ולברון אפילו לא קרוב להיות זהה
Berch
27 פבר 2019 11:48:17מעורב טוב
מדגיש את ההבדל בין מי שמדבר
למי שלא רוצה לפטפט ומדבר על המגרש
קצת מסכן בעייני לברון.
לא ברמה החומרית
🙂
פאקו
27 פבר 2019 12:42:35תודה דוק, אחלה מעורב.
משה פ.
27 פבר 2019 13:31:19בהתחלה חשבתי לכתוב תגובה לכל תגובה, אך כתבו פה כל כך הרבה דברים נכונים גם במאמר וגם בתגובות שאני פשוט אתן לייק אחד גדול לכולם.
מסכים עם כל מה שכתבו פה – גם בעד וגם נגד לברון.
איך זה יכול להיות?
הבעיה היא שלברון זה מסוג השחקנים שבלתי אפשרי לוותר עליהם, גם אם ברור שהם עושים בלאגן בקבוצה. תראו לי GM או מאמן אחד שהיה מוותר על לברון. כתבו פה למעלה שאולי הווריורס… אז תהיו רגועים, אין מצב שסטיב קר מוותר עליו אם זה היה אפשרי. טוב, אולי בלאט, אבל על רקע אישי, לא מקצועי.
וזה למרות שלברון הוא אכן שחקן של 1 מול 5 בהתקפה אבל 4 מול 5 בהגנה. כששניים מה- 4 הנותרים הם סופרסטארים זה עוד יכול לעבוד ואפילו להביא אליפויות, אבל כשכל הארבעה הם רוקיז צעירים שרעבים לכדור אז יש בעיה. ובטח אחרי שהרוקיז קוראים באינטרנט שלברון, סליחה, מג'יק, סליחה, ריץ' פול, עושים הכל כדי לנסות להעיף אותם לחור נידח מוכה הוריקאנים.
אכן יהיה כואב לא לראות את לברון בפלייאוף. הוא באמת עדיין השחקן הטוב ביותר לטעמי. אבל הוא יכול להאשים רק את עצמו בבלאגנים שיש סביבו. במיאמי, בקליבלנד פעם שנייה ועכשיו בלייקרס – פשוט אף פעם לא שקט איתו, ולא בגלל שמחפשים אותו, אלא בדיוק להיפך – בגלל שהוא כל הזמן מחפש אחרים: מחפש את המאמן, מחפש את הכוכב שיחבור אליו בעוד שנה, מחפש את הצעירים לגעור בהם או להעיף אותם, וכמאמר הגשש החיוור, הוא גם היה מחפש את מזג האוויר אם היה יכול.
MBK
27 פבר 2019 14:37:47צריך להכניס לכלא את מי ששחרר את דיאנגלו ראסל זובאק ורנדל
בול,ראסל,אינגרם,קוסמה ורנדל יחד עם הארט נאנס ג׳וניור + 2 סטארים סטייל דוויס וקוואי או קליי תומפסון יכלו לתת אופק להרבה שנים
ניסינות הטריד על דוויס ריסקו את הקבוצה
זה מזכיר לי את מה שקורה במכבי תל אביב כשלא מימשו אופציה על 7-8 שחקנים במהלך העונה ואז מתפלאים למה איבדו אליפות
למה שחקן שיודע שהוא משחק במקום שיכול לזרוק אותו מהיום להיום ירצה לתת את הנשמה שלו ?
יניב
27 פבר 2019 14:41:22+100
מנחם לס
27 פבר 2019 16:59:19מידן צודק ב-100%
מתן יעקובי
27 פבר 2019 14:41:45תודה רבה מנחם על המעורב
אני חושב שאתה מאוד צודק ואני אפילו חושב שלברון זהו הוא הפך לסוס הזקן ההוא שהיה כוכב ועכשיו הזדקן אבל יש לו עדיין שם גדול לפי דעתי לברון צריך להבין שזהו המכל שלו נגמר והוא צריך לפנות במה
ליאור
27 פבר 2019 14:53:44תודה מנחם!
מסכים איתך ועם המגיבים. הלייקרס עשו טעויות קשות בהרכב הרוסטר שלהם. שיחררו (גם בשנים קודמות) נכסים וקיבלו שחקנים עייפים.
חשבתי שלאבר בול אמר שהליקרס עושים פלייאוף כבר בשנה שעברה – הנה עוד בחירת דראפט מטומטמת. לונזו הוא חביב, אבל טייטום הוא אולסטאר. אני גם חושב שקבוצות אחרות רוצות למנוע מהלייקרס/לברון להגיע לפלייאוף בפרנציפ – כל כך הרבה יהירות יש שם בקבוצה ובהנהלה.
ישראל
27 פבר 2019 16:16:31אפשר לבוא בטענות לחברון כמה שרוצים והאשך מעיד שאני משונאיו הגדולים .
אבל….
מה הוא הביא את עצמו לשם…
אחרי הסאגה עם קובי שישב להם על הספסל מאתיים שנה , הם חזרו על אותה טעות והביאו כוכב מזדקן.
למה ?
הם המטומטמים?
לא ,זו פשוט הדרך האמריקאית לסגור חוזי פרסום מהר.
קובי הרוחת להם מליארד בפרסום יגלו לשלם לו שישב על הספסל…
הספורט לא מענין , את הכסף סופרים בבית ובבנק לא בטלויזיה.
כולם מדברים עליהם סימן שמענין ,מענין מוכר….
לא צריך שינצחו .
מנחם לס
27 פבר 2019 17:00:30תודה לכולם
עולמו של ההייטר
27 פבר 2019 17:11:44אהרון, שמעון, כמו עוד כמה הייטרים, ממשיכים באגדת "אם לברון היה במערב".
מה הם אומרים?
הנה אהרון: "אם לברון היה בניקס, הוא לא היה כ"כ מצליח". הנה שמעון: "במזרח היה נורא קל".
הוא לא יגיד אף פעם: "אם לברון היה בספרז, או באוקלהומה, או בבוסטון, או בלייקרס של קובי" = היה זוכה בהמון אליפויות נוספות. דבר מאוד הגיוני אגב: אם קווין דוראנט למשל בחר בגולדן סטייט, למה שלברון, השחקן הטוב ביותר שרוצה עוד טבעות, לא יבחר בקבוצה החזקה ביותר? או אחת מהן? ולמה שהקבוצות האלה לא ירצו אותו? ולא היתה קבוצה בליגה שלא רצתה אותו. תגידו תודה שהסתפק במיאמי, או בקליבלנד הצולעת של בלאט.
.
זהו עולמו של ההייטר:
ממציא עולם מדומיין, בו הוא מחליש מראש את מי שהוא שונא —>
ואז אומר, לעצמו ולצערנו לעולם: תראו! הוא ממש גרוע! הוא היה נכשל עם הניקס!!!!!! לברון לא היה עושה אף טבעת עם הניקססססס! איזה אפססססס!!!!
ילד, לך תשחק גולות עם עצמך בארגז חול. כי הילדים האחרים מנצחים אותך.
וגם לעצמך תפסיד.
מעין
27 פבר 2019 21:00:49מדויק
סולי
27 פבר 2019 19:03:28איך אתה אוהבבב את הלייקרס מנחםם חחחח
Westbororian
28 פבר 2019 08:01:57Celtics should aim for Randle not fragile-braw.