מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1. ג'ואל אמביד למד לקלל. מתי ילמד לא להשליך לבנים מדאונטאון כשאין אף סיקסר תחת הסל?

ספרתי אמש 6 פעמים שג'ואל אמביד זרק מאחורי הקשת כשאף שחקן קבוצתו לא עמד באזור הסל. ז"א שכל החטאה היא איבוד כדור בטוח. ממוצעו העונה מה-3 הוא 295. הווה אומר כל זריקה שלו מה-3 היא לרעת קבוצתו. אפילו אם היה שחקן סיקסרס באזור אז שמו היה בובאן, והוא כבד מדי לנוע לעבר הכדור, ומתמקם רחוק מדי, ועם רגש שהוא לא-רגש היכן ינחת הכדור.

צריכים לתת לברט בראון עוד חודש לראות אם הוא מסוגל לארגן את הקבוצה הזאת, כי את החומר הגולמי הטוב בליגה יש לו.

טוב. לפני הסוף, כשהמשחק היה על הקו, זה מה שקרה:

 

ג'ואל אמביד איבד את הכדור, אבל היה פאול יותר ברור מחוף פיפלירה בפיליפינים:

אבל הזיברה בלעה את משרוקיתה, ועוד במשחק ביתי של פילי.

לא נעים. חוסר שריקה שדי קבעה את המשחק. מצד שני הם ציפצפו 5 פעמים נגד אמביד, והוא הגבוה מכולם.

היי, אני אוהד של הסלטיקס אבל אני לא מאשים את אמביד ומה שאמר בסיום (שעלה לו 25 גדולים):

 

2. אהבה אסורה בין הלייקרס ו-AD

זה לא סוד. הלייקרס ו-AD רוצים להיכנס למיטה. החיים – דל דמפס ואולי אחרים – לא מרוצים מהסידור.

מיטה?

אולי פעם.

לא עכשיו.

אז מה עושים במקרה כזה?

המורה שלי קווינט לימד אותנו בכיתה ג' שאם רצונך לא מתמלא בגלל זה או דבר אחר, יש לך שתי ברירות: אתה יכול להתרומם ולצאת להילחם  ביום הבא. או, אמר קווינט, אתם יכולים להתקפל ולמות!

עכשיו שהלייקרס ו-AD הבינו שהכניסה למיטה לא תיעשה עתה – ואולי אף פעם – הם החליטו אמש להתקפל.

אנטוני דייויס לפתע שיחק את המשחק הגרוע ביותר ששיחק מאז הגיע ל-NBA. הוא היה 1 מ-9 ל-3 נקודות ב-24 דקות משחק. הוא מזכיר לי ילד שלא קיבל את הסוכריה ומחליט לעשות ברוגז. הוא היה 16-, והיה הסנטר הפותח של הקבוצה שהפסידה בבית לאורלנדו מג'יק ב-30 נקודות הפרש!

במי הוא פוגע? בחברי קבוצה המנסים לעשות את הטוב ביותר שהם יכולים, ולהבטיח לעצמם את החוזה הבא כי להם לא מחכים 150 מיליון ל-5 שנים.

AD. בייבי מגודל.

עכשיו הלייקרס.

הם הפסידו לאטלנטה. ב-NBA כל קבוצה יכולה להפסיד לכל קבוצה בכל עת. זה לא ההפסד, זאת הצורה שהם שיחקו נגד קבוצה שהיא 20 משחקים מתחת ל-500.

לא היה שחקן לייקר אחד שנראה לי כאילו בא לו לשחק. לברון קלע 28 וטריפל דאבל, אבל אפילו הוא נראה כאילו נידשבר לו מהכל.

אני לא אתפלא אם מיד אחרי האול סטאר תשמעו ששלושה אנשים פוטרו: אלבין ג'נטרי ודל דמפס מהפליקנס ולוק וולטון מהלייקרס. שני המאמנים על שהם, כמאמנים, לא מצליחים למצוא דרך – ברוך או בשוט – לשכנע את שחקניהם לשחק, ואת דל דמפס על שבגלל גאווה או לך תדע מה, נתן לדיל הטוב ביותר בתולדות ה-NBA לברוח בין אצבעותיו.

ומג'יק? מג'יק יבוא לאול סטאר ויחייך מפה לפה כי אותו לא מפטרים. הוא מפטר.

3. מייקל ג'ורדן: "אני גאה לארח את האול סטאר!"

עתונאים, סוכנים, שחקני עבר, וכל מיני קיבצים כבר נמצאים בשרלוט לאול סטאר. כתבנו אלעד דהאן מגיע לשם הלילה. אני מגיע לשרלוט ביום ששי בצהריים, אבל לחווה של קני, כ-30 ק"מ מדאונטאון.

נתתי את הכבוד לאלעד שלנו שיגיע לאול סטאר ויחווה את אחת מחוויות חייו. לי זה כבר מבצע קשה מדי לקפוץ לכל האירועים, מסיבות העתונאים, הנשפים, ערב הראיונות, ערב המדיה, ומה לא.

מייקל אירח היום את העתונאים ואמר שזה כבוד גדול לו ולעיר לארח את האול סטאר. "זה מראה שהעיר הגיעה". אני לא מבין על מה הוא מדבר. לי זכור בברור שהייתי שם באול סטאר, אבל לך תדע. אולי אני טועה. בקיצור, הוא אמר:

"אני יודע שעד עתה לא הוכחתי את עצמי כבעל קבוצה, אבל הכל עומד להשתנות. אני נדרתי לעצמי, לעיר, לשותפי לקבוצה, ולשחקנים שמעתה אני מקדיש את עצמי להקמת קבוצת פאר בשרלוט. זה הפרוייקט הבא הגדול שלי!".

אחיו המבוגר ג'יימס (למייקל עוד אח מבוגר; שניהם עתה בהנהלת ההורנטס) שסיים קריירה מרתקת של 41 שנים בצבא ארה"ב אמר: "מייקל תמיד היה כזה. כשהוא מחליט על משהו, מאומה לא יעצור אותו. עד עתה הוא היה עסוק מדי בדברים אחרים. מעתה זה רק ההורנטס עבורו ועבורינו, אחיו המבוגרים"

מייקל נשאל בקשר להישגיהם האישיים של ראסל ווסטברוק (עונות טריפל דאבל) וג'יימס הארדן (30 משחקי 30 נק' רצופים). הוא הגיב: "שחקנים מצויינים. ישנו דור חדש של שחקנים טובים מאד. אבל לנצח 6 אליפויות זה עדיין הישג קשה יותר".

4. מי הקבוצה הטובה ביותר במזרח?

ישנן שאלות על כל קבוצה.

נכון להיום:

Eastern Conference

TEAM W L PCT GB HOME ROAD CONF PF PA DIFF L-10 STRK
43 14 .75 23 – 5 20 – 9 30 – 8 6664 6107 +557 8-2 2
42 16 .72 1.5 23 – 5 19 – 11 26 – 10 6616 6293 +323 7-3 5
38 20 .66 5.5 22 – 8 16 – 12 27 – 11 6271 5968 +303 6-4 1
36 21 .63 7 22 – 8 14 – 13 26 – 10 6436 6072 +364 7-3 1
36 21 .63 7 23 – 7 13 – 14 20 – 15 6597 6396 +201 6-4 1

 

 

הבאקס

Giannis Antetokounmpo PF
Khris Middleton SF
Eric Bledsoe PG
Malcolm Brogdon PG
Brook Lopez C
Ersan Ilyasova PF
Tony Snell SG
George Hill PG
הטרייד שהביא להם את ניקולה מירוטיץ' היה תפישת דג זהב. הוא ב—ד—י—ו—ק  מה שהרופא ציווה. הוא מעלה אותם במוחי מקבוצה שלא היתה מגיעה רחוק בפלייאוף לקבוצה שתתחרה עם פילי ובוסטון על נצחון המזרח – עד כדי כך מירוטיץ' חשוב. יש להם גובה עם לופז ואיליאסובה. יש להם בג'יאניס אולי את ה-MVP ןכריס מידלטון הוא, אולי, השחקן הטוב ביותר ב-NBA בין הלא 'סופר סטארים. הם היו חייבים קלעי שלוש ברמה של ג'יי ג'יי רדיק, ועכשיו יש להם.
לי יש שתי שאלות:
1)האם אריק בלדסאו יספיק נגד הפוינט גארדים הסופר-סטארים בפלייאוף?
*
2) האם לסנטרים הוותיקים לופז ואיליסובה נשאר מספיק להתמודד עם גואל אמביד, מיילס טרנר, או הפאור-פורוורדים של הסלטיקס?

טורונטו

ame
Kawhi Leonard SF
Serge Ibaka C
Pascal Siakam PF
Kyle Lowry PG
Marc Gasol C *
Fred VanVleet PG
Danny Green SG
Norman Powel

*

כאן מארק גאסול הוא מה שהרופה ציווה: נסיון, גובה, קליעת חצי מרחק. פסקל סיאקם בתנופה נהדרת. לינארד הוא אחד מחמשת שחקני ה-NBA הטובים ביותר. כל השאר מתחברים בצורה מצויינת. הם מין קבוצה 'חסרת שמות', אבל היא יכולה לנצח כל קבוצה בליגה במשחק אחד או בסידרה. המאמן Nick Nurse כבר אמר אחרי שני משחקיו הראשונים שם שהוא 'שינה את משחק כל הקבוצה מהקצה אל הקצה'. כן? נחיה ונראה.

אבל:

1)קייל לאורי. הוא לא נראה לי טוב בחצי העונה הראשונה. יותר מדי UPS ו-DOWNS. היצליח להתמודד עם אירוינג? בן סימונס?

2)קללת הפלייאוף

אינדיאנה פייסרס

Name
Victor Oladipo SG
Bojan Bogdanovic SF
Domantas Sabonis PF
Myles Turner C
Thaddeus Young PF
Darren Collison PG
Tyreke Evans SG
Wesley Matthews SG *
Cory Joseph PG
Doug McDermott SF
Aaron Holiday

*

אם טורונטו היא "NO NAME TEAM" אז אינדיאנה הם טיכראעיחיעה, חיחלחיענע, מינימלחוק, לחיוט, ו-עכילתחיכה. אבל לכן היא משתמשת בעשרה שחקנים, ובמקום 2 כוכבים, 2 טובים מאד, ואחד טוב, אז יש לה 5 טובים מאד ועוד 5 טובים. אולי אולדיפו היה יותר מסתם 'טוב מאד' – אבל הוא סיים את העונה. הם נראים כחלשים מחמשת הראשונים במזרח, אבל הם לא. הם באמצע והם צרה צרורה לכל אחד.

השאלות:

1)עכשיו שאולדיפו סיים את העונה, המון תלוי על כתיפיו של דארן קוליסון. אותה בעייה שהעלאתי בקשר ללאורי.

2)אינדיאנה תגיע לכל סידרה כנחותה. כי היא נחותה 'MAN-TO-MAN', והסיכוי היחידי שלה הוא משחק קבוצתי יעיל ביותר.

בוסטון

ame
Kyrie Irving PG
Jayson Tatum SF
Marcus Morris PF
Al Horford C
Jaylen Brown SG
Gordon Hayward SF
Terry Rozier PG
Marcus Smart PG
Daniel Theis PF
Aron Baynes C
Brad Wanamaker PG
Semi Ojeleye PF

*

דבר אחד שאיש לא מדבר עליו הוא שהסלטיקס היא הקבוצה העמוקה ביותר ב-NBA? בראד סטיבנס משתמש ב-12 שחקנים כשהאחרון, סמי אוג'לי, עדיין משחק 10.7 דקות למשחק.

בוסטון יכולה לקחת אליפות אם שני דברים יקרו:

1)היא חייבת ללמוד לשחק עם קיירי אירוינג. אתמול היא ניצחה את פילדלפיה בלעדיו והחלו זמירות דשהיא אולי טובה בלעדיו. היא לא. כשהמים רותחים חייבים קיירי אירוינג כי כל הילדים מסביבו לא יכולים בלעדיו. הם חייבים אותו, אבל חייבים אותו מבלי שרמת המשחק של גייסון טאטום, ג'יילן בראון, מרכוס סמארט, וטרי רודזייר תיפגע. זה הגוב של בראד סטיבנס. אם יצליח – אני מבטיח להפסיק לרסס אותו.

2) היא חייבת את גורדון הייוארד כזה:

G. HaywardSF 28 8-11 6-7 4-4 1 3 4 3 1 0 2 3 +11 26

*

ואם הוא ישחק 35 דקות זה יהיה יותר טוב, ועם אל הורפורד ומרכוס מוריס אולי יכולים לשחק סמול בול ללא סנטר. אתמול (שלשום) הוא שיחק חלק, נקי, חופשי, כמו בימיו הגדולים ביוטה ג'אז. אני מאמין בגורדון למרות שהוא קצת איטי ופלגמט כזה.אבל הוא עילוי כדורסל, ואם (1) ו-(2) מתקיימים, הסלטיקס תהפוך לאחלה קבוצה בחצי השני.

פילדלפיה

oel Embiid C
Jimmy Butler SG *
JJ Redick SG
Ben Simmons PG
Tobias Harris

 

את דעתי הבעתי: זאת החמישייה הטובה ביותר ב-NBA בפוטנציה, עם שני תנאים:

1)ברט בראון יצליח להופכם בחצי השני ליחידה מתפקדת ביעילות וקואורדינציה.

2)ג'ואל אמביד יוגבל ביותר לזריקות מה-3 (הוא 295. משם. אם אני בראון אני תוקע אותו תחת הסל בקרייזי גלו)

לפילדלפיה אין מחליפים בעלי שמות אבל יש להם מחליפים יעילים בכל עמדה.

אז היכן הם עומדים היום? לכו לראשית הפוסט ותנו מבט בטבלה: 1) מילווקי, 2) טורונטו, 3) אינדיאנה, 4) בוסטון, 5) פילדלפיה.

מה יהיה חוזקן בסוף העונה?

אני מנבא שבוסטון תנצח בחצי הגמר את טורונטו, ופילדלפיה את מילווקי, ובגמר פילדלפיה תנצח 3-4

5. 5 צעדים עם כדור ללא שריקה? זה כבר מוגזם!

ואחרי זה השופטים הלכו לטוויטר להצדיק את חוסר השריקה. הפעם הליגה ניכנסה לעובי הקורה ואמרה שהשופטים  BLEW IT BIG TIME! (https://sbnation.cmail20.com/t/d-l-nuyidll-ykztllijr-k/

6. מה המיוחד בפול ג'ורג'?

*

*

לפול ג'ורג' ישנה עונת MVP.

אשאל אתכם שאלה: כמה מכם יודעים שהוא 2.06 מ' (עם מוטת ידיים של 2.16)?

הגדולה שלו היא שהוא 2.06 שמהירותו, זריזותו, קליעתו, כניסתו, וכל צורת משחקו 'מרגישים' כאילו שהוא שחקן בגובה 1.92 – 1.95.

ודבר אחד שכחנו: שרק לפני 5 שנים, במשחק אימון של נבחרת ארה"ב הוא שבר את עצם רגלו בצורה הכי מזוויעה למראה, ואני מציע לבעלי לב חלש לא לפתוח את הסרטון.

לחשוב שהוא חזר מפציעה כזאת – שהיו חששות שהיא מסיימת קריירה – להיות הכוכב שהוא היום?

לא יאומן!

פציעה שכזאת? רק מילה אחת: GRUESOME!

;

 

7. דוק חזרה מדפיציט 23 לנצח את לואיוויל!

ערן שור יכתוב לנו על המשחק, אבל אולי דבר שהוא לא יודע: בסיום המשחק אחד משחקני דוק אמר לעתונאי שזאיון ויליאמסון מסוגל 'לפנצ'ר' כדור סל בשתי ידיו הערומות.

העתונאי לא האמין ומיהר לזאיון בחדר ההלבשה עם כדור.

ז'איון פינצ'ר אותו.

יש על זה סרטון אבל אני לא מוצא.

 

במאמר ארוך  מאד, ומצויין,  ב'אתלטיקhttps://theathletic.com/author/alykhan-bijani/), עליקן ביג'אני שקיבל רשות מהנהלת יוסטון בילה כמה ימים עם הקבוצה.

בראיונות שונים עם השחקנים מסתבר שג'יימסג הארדן הוא השקט בחבורה, ביישן, נחבא אל הכלים, והוא השחקן שכולם אוהבים ומעריצים.

מי שכתב על קנאה או האשמות שהוא לוקח כל כל הרבה זריקות לא יודע את הלך הרוח בקבוצה.

השחקנים כולם, ללא יוצא מין הכלל, אומרים: "כמה שיזרוק יותר זה יותר טוב לנו ולקבוצה. רק שלא יתאמץ מדי ושיישאר לו את הכוח והאנרגיה לפלייאוף.

כריס פול אמר בפרוש:"אנחנו תלויים בנקודות של ג'יימס הארדן. זה ה-DNA של הקבוצה שלנו וככה נלך למלחמה עד הסוף. כולם יודעים שזה הנשק היעיל ביותר שלנו".

לא ידעתי.

 

ישנו סיכוי שג'ימי ג'ונסון גרם לו בכוונה. המאמר טוען שיש סכוי. הוא היה בין המובילים וידע שה-BIG WRECK יחסל איזה 15-20 מכוניות ומאחר והוא היה בראש, הוא רק גרם להתנגשות שבפכה שרשרת, אבל לא היה חלק מהחללים:

https://www.usatoday.com/story/sports/nascar/2019/02/10/advance-auto-parts-clash-daytona-exhibition-race-jimmie-johnson/2832773002/

אגב, בהתנגשות הזאת לא נפגע אף נהג בגלל כל אמצעי ההגנה החדישים.

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 165 תגובות

  1. 1. הראשון שנתן את המחמאה הזו להארדן, ומזמן, היה לא אחר מאשר קווין דוראנט. עוד לפני שנתיים בערך, הוא אמר: "ג'יימס השחקן הכי אנדרייטד בליגה, אנשים לא מעריכים איזה דבר לא ייאמן הוא מביא כל לילה למגרש". אגב הם היו פעם באותה קבוצה. עם ראסל…
    2. חילופי מאמן בלייקרס זה פיקנטריה שלא מזיזה בשיט לעונה הקרובה. מה שבאמת חשוב זה לזרוק את המאמן של פילדלפיה. ברט בראון הולך להרוס חלון הזדמנויות אולי חד פעמי שנפתח לסיקסרס השנה בזכות מהלכי טרייד נועזים. בראון מאמן גרוע עם רוטציות מקובעות. הוא מוציא מלימונדה עכבר. יש לו מנטליות של טנקינג, הוא השריד לקבוצת הטנקינג ומזה כנראה כבר קשה להיפטר. ההנהלה חייבת להשלים את הפרוסס בחוליה הכי חשובה, הראש, ולעשות מהלך אמיץ, כמו שעשו בזמנו בקליבלנד עם המאמן הפוזל, להדיח אותו עכשיו ולרוץ הלאה.

    1. הבעיה של בראון שהוא מתאבד עם בן סימונס. סימונס סה הבייבי שלו. הבחירה שלו ורק שלו בדראפט. הוא מתאים את כל שיטת המשחק של פילי למקסם את סימונס ומצידו שיחנקו כל היתר. הוא מנפח לסימונס סטט הוא הכניס את סימונס בכוח לאולסטאר ומה דיהרוג את הדביל הזה הוא בן סימונס.
      כמו כן הוא מאד מקובע ומנהל משחק קטסטרופה אבל זה אפשר לשפר.

      לפילי יד חלון הסדמנויות ענק ולצערי בראון יחרבן לנו עם סימונס.

  2. מנחם מעורב מופלא כמה נקודות :
    1. בראון אשם הוא זה שאומר לאמביד להשליך לבנים מ3 , הוא זה שמסרב להריץ פיקאנדרול להאט לא ולא ביד, הוא זה שלא מנצל מספיק את השילוב עם האריס וזה שדוחף את סימונס לפלייאוף על חשבון קבוצותו, מסכים איתך בכל מילה יש להם סגל לאליפות המאמן מקובע ולא מספיק לרמות הגבוהות .
    .
    2. זה היה ברור שדיוויס יתחיל שביתה איטלקית זה הוראות של התאגיד בדיוק כמו שהוא נתן הוראות למעריב להתחיל לעשות בלגן בבוסטון , דמפס מפגר שסירב לעיסקה חלומית כזאת שהעדיף אגו על חשבון הקבוצה ייזכר כמנג’ר הגרוע בהיסטוריה, שבילי קינג גאון לידו, וולטון לא מצליח להשתלט על כאבי הראש והפאסיב אגרסיב של לברון בקבוצה (אני לא חושב שמאמן לבד שהוא לא פופ יכול לאמן את לברון, ואני לא מאמין שמאמן שהוא לא בובה יכול לשלוט בכיתה הטיפולית שיש בלייקרס ביזלי סטיבנסון מקגיי זה יחידת מתאבדים).
    .
    3. האולסטאר היה כמה פעמים בשארלוט לזיכרוני, לגבי מייקל ג’ורדן הוא נחשב לשחקן הכדורסל הטוב בהיסטוריה על ידי רבים אבל הוא היה מנגר ועכשיו הוא בעלים מחורבן, אני לא רואה אותו הופך את ההורנטס לטובים יותר, לדעתי הקבוצה חייבת ללכת לריבילד והוא עשה טעות איומה שהוא לא העיף את ווקר העונה.
    .
    לגבי השיאים של הארדן ווסטברוק הם מפוברקים מנופחים ודי מגוחכים היום הארדן פגע בטובת הקבוצה ווסטברוק פוגע לא מעט בטובה של הקבוצה בשביל הממוצע הדפוק הזה של הטריפל דאבל, אם הארדן בהתחלה היה מועיל עכשיו לא מעט משחקים הניסיון להאריך את הרצף פוגע בקבוצה על ידי הימור על זריקות בלתי אפשריות.
    .
    4. מבחינת סגל הקבוצה הטובה במזרח היא פילדלפיה וזה ללא תחרות יש לה לדעתי את החמישייה הטובה בליגה אחרי זה של הלוחמים) ומאצאף מצויין נגדם, הבעיה כמו בסעיף הראשון זה ברט בראון ומחליף נורמלי לאמביד, בובאן לא מתאים לעידן הזה של הNBA.
    .
    אחרי זה מילווקי לדעתי, יש להם את המאמן הטוב במזרח כוכב על בלתי עציר ושיטה שתפורה למידותיו.
    .
    אני מפחד להמר על טורנטו השנה אני בכללי לא מחזיק מגאסול הוא סוס מת, הביאו אותו לתת גוף לאמביד אבל אמביד ימעך אותו, על הנייר יש להם חמישייה הגנתית מופלא וסופרסטאר ששמו קוואי, ספסל מצויין אבל זה לא זה.
    את בוסטון אני לא יודע איך לעכל עדיין אין שם היררכיה והחוסר יציבות של השחקנים משגע אבל הם הקבוצה בין העמוקות בליגה כמו שציינת, אם קיירי עוזב הם נתקעים שנה הבאה עם 60 מליון בחוזים של הורפורד והיווארד, הם יהיו חייבים להגיע לגמר המזרח כדי למנוע את זה אם לא איינג אכל אותה, וגם הפליקאנס.
    .
    6 פול גורג מדהים, הוא מחזיק את אוקלהומה בחיים, בטח שווסטברוק מזיק יותר ממועיל העונה, הוא בכושר קליעה מדהים הוא כנראה שחקן ההגנה של העונה פשוט פנטסטי.

    1. ראס תורם אחרי הארדן הכי הרבה להתקפה מכל שחקני הליגה בשילוב נק +אס לדאנקים ולייאפים.
      אגב הוא קלט ככל שאחוזי השדה והאפקטיבי שלו נמוכים יותר הם מנצחים יותר 🤣🤣🤣

      כל השאר נכון.

      1. מה זה השטויות האלה הוא מנפח את האסיסטים והנקודות על בסיס קבוע, לא היה עדיף שגורג או שחקן אחר היה זורק יותר?

    2. על הניפוח של ראסל וטובת הקבוצה:
      במשחק האחרון, בדקות האחרונות, הוא היה רחוק 5 אסיסטים מטריפל דאבל מיוחד מאוד, שיכול להכניס אותו למקום הראשון בהיסטוריה תוך עקיפת וילט צ'מברלין (!) ו-51 שנה (!!).
      לפי התיאוריה שלך, מה שהוא היה צריך לעשות זה לנסות ולהשיג כמה שיותר אסיסטים. מה שקרה בפועל: הוא מסר שישה אסיסטים בזמן הזה. הנקודות מהאסיסטים האלה ניצחו את המשחק (וגם שלשה ענקית המעידה על ביצים בזמן שנקודות יש לו כברמעל עשרים בחשבון ה-TD).
      טוב או לא טוב לקבוצה?

          1. גם הוא שחצי מהאס שלו לזריקות חצי מרחק למלון

            ווילט היה מנפח הסטט הגדול בהיסטוריה

            100 נק
            50.4 ממוצע נק לעונה
            55 ריב במשחק
            9 TD רצוף
            65 משחקים רצופים מעל 30 נק

            הכל זה ניפוח סטט

            שיאי העולם של בולט ופלפס גם ניפוח סטט היה מספיק הזהב לא חבל על המאמץ?

          2. שלראסל יהיה חצי מהאייקיו כדורסל של סטוקטון שמעון יהיה מה להזכיר אותם באותה נשימה. הפוינט גארד הכי כדורסל בהיסטוריה של המשחק אחרי "חיים של מומי"

          3. תתמודד סטוקטון= טי גיי מקונל=לונזו בול בכדורסל של היום. הוא היה בעידן בו רוב הגארדים בליגה היו פחים. חצי מכמות האס שלו זה חצי מרחק לקארל מלון.

            ראס עושה מספרים שסטוקטון לא היה עושה עוד 100 שנה ולא חלם עליהם.
            שלא נדבר שסטוקטון מעולם לא היה קרוב להיות mvp. תתמודד עם המציאות.

          4. "תתמודד עם המציאות".. אתה מתכוון אולי למציאות המדומה שאתה חי בה.
            הכדורסל התקדם, אבל מה גורם לך לחשוב שאם סטוקטון היה משחק היום הוא היה משחק בדיוק כמו ששיחק לפני 20-30 שנה?
            סטוקטון לא חלם להגיע למספרים, זה לא עניין אותו בניגוד לראסל. היה רכז ועשה מה שרכז צריך לעשות, הגנתית והתקפית.

            כרגיל אצלך, אין שום משקל לאייקיו כדורסלני (או מח בכלל), ויש את כל המשקל לטריפל דאבלים ואסיסיטים לליי אפ.

            לפני שתתמודד עם המציאות, כדאי שתצטרף אליה

          5. דה שוט,
            אני אתן לך תרגיל מחשבתי –
            תיקח את הת'אנדר ברגעי השיא שלהם, בפיינלס של 2012, ובגמר המערב של 2016,
            ותכניס להרכב את סטוקטון במקומו של ווסטברוק.
            2 דברים (לדעתי) קורים –
            לת'אנדר יש (לפחות) אליפות אחת.
            דוראנט לא הולך לשום מקום.
            .
            הנימוק לטענה שלי הוא שסטוקטון במקום ראסל מאפשר לדוראנט לזרוק הרבה יותר (ומה לעשות, דוראנט פוגע. ווסטברוק לא),
            סטוקטון במקום ראסל מאפשר ריווח משחק (אם אני זוכר נכון, לסטוקטון בקריירה כמעט 39% מהשלוש. ו-54% אפקטיבי. בהפרש עדיף על ווסטברוק).
            החלק של המשחק בו ווסטברוק עדיף על סטוקטון, פחות נחוץ בקבוצה בה משחק דוראנט (כי כבר יש שחקן אחד על אחד בלתי עציר).

          6. לוקח את סטוקטסון בטח באוקלהומה בכל יום כמעט על ראסל ווסטברוק, כן ווסטברוק הרבה הרבה יותר כישרוני (אחד השחקנים הכישרוניים בהיסטוריה, אין לו שכל אבל הוא יכול לעשות הכל בכדורסל באתלטיות לא אנושית) אבל הבחירת זריקות הניפוח סטטיסטיקות על פני חבריו לקבוצה, אני בהחלט רואה את אדאמס נהיה שחקן של 20 נקודות ליד סטוקטסון את דוראנט זורק הרבה יותר (אני יודע שמעריצי ווסטברוק לא שמו על יעילות אבל זה דבר קריטי),אני גם די בטוח שהוא היה זורק היום הרבה יותר מ3. באוקלהומה במקום ווסטברוק ויש להם טבעת בעיר הגזענית הזאת .בכללי אני יכול לספור בקלות 6-7 שחקנים כיום שאני לוקח על ראסל ווסטברוק בשינה (לברון הארדן קרי דוראנט, אמביד קיירי, יאניס).

          7. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
            אני מת כאן, קרעתם אותי שמעון ודה שוט, אין מאמן שהיה לוקח את סטוקטון על ראסל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

          8. ווסטברוק זה בלאט על סטרואידים.
            תמיר בלאט, כן? אם לא היתה לו אתלטיות כזאת מטורפת הוא היה משחק היום בארץ.

        1. לארי בירד? זה שסיים שלושה רבעים עם כמעט קאוודרופל דאבל הייתה חסרה לו חטיפה אחת), וכששאלו אותו אם הוא רוצה לעלות לרבע הרביעי להשלים את הסטטיסטיקה, אמר: 'מה הטעם, אנחנו מובילים ב30 הפרש'?
          אני ממש אוהב את זה שאתה אף פעם לא נותן למציאות לקלקל לך תאוריה מוצלחת

          1. יודע על כמה td ראס ויתר שהיה חסר לו אס אחד או ריב אחד? היו לו מלא כאלו בשנים האחרו ות וירד לנוח הרבה לפני הזמן.

            ראס מנפח סטט בדיוק כמו שמייקל בירד מגיק ווילט לברון וכולם ניפחו

          2. אם דבריך הם שגם ראס לא מנפח סטט' כמו ששאר בשחקנים שהזכרת לא ניפחו, אז אתה כמובן צודק, ובפרט בצקופה האחרונה ראס משח. באחרויות וחושב על טובת הקבוצה בלבד ולא על הסטטיסטיקה שלו.

          3. אתה לא יכול לטעון שזו אמירה צינית, ואחר כך להמשיך לטעון אותה ברצינות ולהוסיף שכל שחקן משחק בשביל הסטט'. לא, חד משמעית לא. כוכבים משחקים בשביל הסטט', גיבורים (לארי) משחקים בשביל האליפות

        2. בירד במיוחד לא ניפח כל סטטיסטיקהכח זה לא היה הוא אלא רק לטובת הקבוצה!!! טראה תגובת האווי לאסוף.

          1. ציפור אסביא לך איך זה עובד. כף אחד לא ראס ולא הארדן או ווילט מתעוררים בבוקר לפני העונה ואומרים וואלה היום אני אעשה שיא כלשהו ומתכננים.

            הם כולם זורמים תוך כדי משחק ומשחקים ואז אם פתאום קרובים לשיא כלשהו אז הולכים עליו.

            גולדן סטייט לא תכננו לעשות 73 9. אבל לקראת רבע עונה הם ראו שהם שם באזור והלכו עליו.

            ראס לא מתכנן עונות td זה משהו שקרה תוך כדי העונה ואז הוא הלך על זה.

            הארדן לא תיכנן לשבור את השיא של ווילט אבל הוא כבר הגיע לרצף השני בהיסטואיה אז ינסה להמשיך כמה שניתן וזה ממש לא בא על חשבון קבוצתו.

            מי שאין לו רעב לשיאים לא יהיה כוכב לעולם. זה אחד המאפיינים של כוכבים גדולים דהם רוצים לשבור שיאים. הדברים האלו נרשמים בהיסטוריה.

          2. בירד היה כוכב על ולא ניפח סטטיסטיקות בכל מצב, גם על חשבון שיא או הישג מיוחד, וכמו שהביא כדוגמה "האווי לאסוף" ואני תיקנתי את דברי בירד.
            גם במשחק ה-60 נק', אם הוא לא היה בכושר קליעה מעולה כפי שהיה באותו משחק, לא היה ממשיך לזרוק בשביל הסטטיסטיקה.

          1. שלא תאשימו אותי בחוסר אהבה ללארי לג׳נד כן ?! למרות שמג׳יק חיים של מומי (ושלי) היה אהוב עלי יותר.. עדיין אני שרוף על לארי וחושב שהוא השחקן החכם אי פעם בליגה לדורותיה ואחד מחמשת הגדולים אי פעם !
            (קובי/מייקל/מג’יק/לארי/קארים!)(אמרתי לכם שאני רפה הבנה!)
            לארי לפני יציאה לסדרת משחקי חוץ במערב, אומר לחבריו הקלטים מבוסטון, שהוא הולך לקלוע ממוצע שלושים ו… לקחת X ריבאונדים ולחלק מליון אסיסטים .. די בבקשה ..
            מפאת כבודי כרפה הבנה, אציין שקל לטעון בשמעון שהוא רפה, אבל הוא כאן ומשתדל וכתב וממגיב.. בטח בחור חביב ..
            כולם ניפחו, מנפחים וינפחו..
            איזה שחקנים נפלאים ומדהימים זכינו ועודינו זוכים לראות ..
            אתם רוצים לקטרג על הארדן, ווסטברוק, קיי די, לברון וכו.. נו טוב ..

            אני נהנה מהם ומגדולתם היום וההיסטורית . אגדות של המשחק שכולנו אוהבים .

            (שופטים של התחת תמיד היו!)(לא קשור – אבל אמרתי )

    3. סטוקטון היום היה משדרג את עצמו בשלשות ועוד, קורע לחתיכות קטנות את ראס המזיק, משפיע על כל הקבוצה לאליפות ומשפר כל שחקן שלצידו, גאון שקשוח פיזית במאות החתכים בגופו פי 10 מראס שהוא טיפש שהורס ולא יזכה באליפות לעולם

    4. ברוך, בקשר לבובאן ש"לא מתאים לעידן הזה ב-NBA", אולי אתה צודק אבל הייתי שלשום במשחק בין פילי ובוסטון והיו שני רגעים שבהם האולם באמת נכנס לאקסטזה: 1. סל מקרי של בובאן 2. כשהמצלמה התמקדה בילד שמן שרקד ונענע את הבטן. שום שלשה של רדיק או דאנק של אמביד לא הביא תגובה גדולה יותר. בובאן הוא כוכב על כאן.

  3. מה שמצליח לאבו זקן לא הלך לאמביד = שומר עומד עם ידיים מונפות
    ואתה נכנס מתחתן ועושה קולות של אכלו לי שתו לי.
    תודה רבה דוק

    1. ממש לא הורפורד הכניס את היד לטריטוריה של אמביד זה לא אותו דבר אצל הארדן הוא רופץ לתוך המגן דהמכן לא מזיז ידיים לכיוונו עבירה 200 אחוס

  4. תודה מנחם
    דמפס וולטון חייבים להיות מפוטרים
    הילדותיות של דמפס תעלה לניו אורלינס בעתיד שלה
    השחקנים של הלייקרס לא רוצים לשחק עבור וולטון

    1. מידן הראשון שצריך לארוז ציוד הלייקרס זה מג'יק, רק שאין אף אחת או אחד בארגון בעל אומץ לעשות זאת…
      דמפס כבר שנים מזיק לשקנאים , אם לא פוטר עד כה כנראה שגם זה לא יגרום לפיטוריו . לפחות לא עד הקיץ בהתאם למה שישיג או לא על הגבה בסוף .
      מנחם תודה על המעורב ,אני הולך על טורונטו כמנצחי המזרח, גאסול תוספת אדירה לפלייאוף ,קאווי במודיעין הנכון, יש עומק ונסיון פלייאוף יחד, זמן טוב להפסיק לקרוס בפלייאוף.

  5. חברה תנו לי הצעות על בן סימונס בתור מנגרים אחרים. תפתו אותי הוא על המדף. עדיפויות לליליארד וקמבה

  6. מידן בן סימונס רדיק בראון ו2 בחירות דראפט על לברון לונזו שאני מוכן לקלוט אם בא לך וולטון יש טרייד?

        1. תתעורר מהנוסטלגיה. לראס יש MVP ועולה על סטוקטון בכל פרמטר. מה יש לסטוקטון?

          ממוצע קריירה של ראס 23 נק של סטוקטון 13. לא אותה ליגה בכלל. בפלליאוף ראס עם 25.5 נק למשחק סטוקטון עם 13.5 הם לא באותה ליגה חבר'ה צאו מהנוסטלגיה. סטוקטון לא מדגדג את ראס ולא את הארדן. רחוק מהם שנות אור הן בהישגים והן במספרים האישיים

          1. מה יש לסטוקטון ? מלך האסיסטים והחטיפות , מנהל משחק בערך הכי גדול בהיסטוריה, שומר יותר טוב.
            שני גמרי NBA בעשור אולי הכי אכזרי של הליגה מבחינת תחרותיות (ניינטיז).
            לך תבדוק את היעילות באחוזי קליעה ותראה מה יש לסטוקטון לעומת ראסל.
            יכולת להתנהל לצד עוד כוכב ולא להבריח אותו ממנו… והצוות המסייע של יוטה בשני המקרים לא היה טוב משל ראסל באוקלהומה בשנים של ראסל את דוראנט.
            להמשיך או לעצור פה שמעון???
            מה אין לסטוקטון? אתלטיות ונתונים פיזיים כמו של ראסל… הכל בעזרת אייקיו כדורסל נדיר

          2. סטוקטון ב-19 עונות:
            eFG%- 54.5 משלוש- 38.5%
            ראסל עד כה (10 עונות):
            %eFG%- 46 משלוש- 30.5%
            לא בדקתי כמות זריקות מודה.. ראסל אם כל אהבתי אליו זה האבא והאמא של מפעל לניפוח סטטיסטיקות.

          3. חחח הליגה הכי תחרותית? שנות ה90 היו הזבל של הליגה העידן החלש ביותר עם מלא שחקנים בינוניים ורוב הליגה הייתה אשפה שהיום לשחקנים האלו אין מקום בליגה. ליגה דגון סטארקס נחשב בה כוכב.

            מלך האס כי שיחק 20 ומשהו עונות ממוצע האס דלו בקריירה 10.5 של ראס 8.8 לא כזה רחוק ובנקודות ראס קולע ב10 נק יותר ממנו.

            הגנה שלו הייתה טובה כי הגארדים היו אז פח. הגארדים של היום היו מנגבים אותו בלי רחם. את מי הוא היה עוצר היום? דבר שני הוא צבט ועשה שטיקים דהיום הכל היה עבירות. העידן התחרותי בליגה זה מ2003 עד 2016 וראס עשה שם גמר וגמר מערב.

            יותר מזה אי אפשר לדרג שחקן שלא זכה בmvp מעל שחקן שזכה בmvp זה כמו לדרג מישהו בלי אליפות מעל מישהו עם אליפות כמספר 1. Mvp זה כמו אליפות אחרי אליפות כמספר 1 יעני התואר השני בחשיבותו.
            למעט דרק רוז כי שיחק 4 שנים בגלל הפציעה.

            להשוות שחקן של 13 נק לשחקן של 23 נק זה לא אותה רמה בכלל.

            שלא נדבר שראס עשה 3 עונות td שזה חולני. ויש לו עונת td עם מעל 30 נק למשחק !!!

    1. רשימת גארדים אקראית בשנות ה-90 בשביל שמעון:
      גארי פייטון, רג'י מילר, אחד אלוהינו ג'ורדן, קווין ג'ונסון,
      טים הארדווי, ג'ייסון קיד.. מה אני אגיד לך שמעון פחים לגמרי..תת רמה באמת…

  7. עדיף לפליקנס להושיב את דיוויס בחוץ-אם הוא משחק בלי חשק שיקנסו אותו..יש אוהדים באים לראות אותו משחק..מה זאת ההפקרות הזאת?!שחקן מרוויח עשרות מליונים בעונה ויעשה פוזות?!אני דווקא מחזיק מהדמפס הזה-אולי הוא לא גאון גדול,אבל צריך קצת עקרונות בחיים..הוא ראה אי צדק של הלייקרס ואמר תמות נפשי עם פלישתים..לפעמים צריך חוט שידרה בחיים למרות שזה ביזנס..

    1. מסכים איתך. לגבי דמפס הוא בעל עקרונות וזה מאוד בסדר.
      אם יש לי בוטיק בגדים , ויכנס לקוח וישתין באמצע החנות, לא אמכור לו בגדים. שילך עם הכסף שלו קיבינימט.
      הוא יקבל תמורה הולמת עבור הגבה לא לדאוג.יקח עוד כמה חודשים.בכל סיטואציה ובכל טרייד הקבוצה תשאר בינונית. לא רואה שום טרייד שחסידי הלייקרס שהתסכול שלהם בולט לעיין כל כך רוצים בו ההופך את הקבוצה למתמודדת על התואר, או אפילו הופך אותם לקבוצת פלייאוף.
      וולטון יפוטר בגלל ההימורים של מגיק, כמובן שיאשימו את הש.ג (לא מזלזל חס וחלילה בוולטון).

    2. לא ניתן להושיב את דיוויס בחוץ. הם רצו והליגה קנסה אותם. הוא חייב לשחק 25 דק עפי חוקי הREST שאיש לא ידע שקיים כזה דבר עד שהתאגיד מצא את זה בספר החוקים המשפטי והודיע לליגה 🙂

  8. ולגבי דירוג העוצמה-אני חושב שדווקא הקבוצות שיש להן פחות כוכבים יצליחו..מילווקי,טורונטו ואפילו אינדיאנה לדעתי יצליחו יותר מבוסטון ופילדלפיה..
    קבוצה חייבת שתהיה לה היררכיה ברורה..וקבוצות שהדברים האלה ברורים והם יותר קבוצתיות יצליחו בסופו של דבר..וזה רק לגבי המזרח..לא יודע אם פילדלפיה יכולים לדגדג את גולדן סטייט בסידרה וכך גם כל קבוצות המזרח האחרות..אולי מילווקי כן..אבל זאת רק דעתי..אם פילדלפיה מבחינה מנטאלית יסתדרו ולא יהיו חיכוכים,ברור שהפוטנציאל גדול..
    אבל יש בעיה של אופי עם סימונס,אמביד ובאטלר..

  9. הבאקס על בסיס יאניס לגמרי היו המאמי שלי במזרח, עד שהגיע משחק שבו הפריק לא השתתף. מה שראיתי גרם לי לבכות בשביל כל ויסקונסין. אשכרה כלום, נאדה. מחפיר ומפחיד. בלי אנטטטטטטטקומפו הסלוגן שלהם הוא laugh to the deer

  10. אחלה מעורב.
    פילי כרגע מתבססת על כשרון בלבד, לקחו חמישייה מוכשרת מאד וזרקו אותם יחד. ברט בראון לא מוסיף דבר, אם אני הייתי מאמן הם היו נראים ככה גם.
    מילווקי מצויינת ומקווה שיוכיחו שיש להם את היכולת ללכת עד הסוף.
    טורונטו טובה, אבל התחושה שלי שהבלון יתפוצץ בפלייאוף. אין שם המון כשרון ביחס למתחרות ואין שם רוח לחימה כמו באינדיאנה.
    אינדיאנה היא פשוט הדוגמה הכי טובה לקבוצת אופי. כזו המתבססת כבר כמה שנים טובות בעיקר על אופי לוחמני ווינרי. זה היה ככה עם פול ג'ורג', ועכשיו עם אולדיפו. הם יילחמו על כל כדור ויתנו את המקסימום בפלייאוף. לא מאמין שתהיה להם הצלחה מטורפת אבל די בטוח שייקחו חצי גמר מזרח למשחק 7 כמו שהם אוהבים.
    בוסטון, אוי בוסטון. כל כך הרבה כשרון מפוזר שם. איך שאני אוהב את הקבוצה ורוצה בהצלחתה. לדעתי הגמגומים יימשכו עד הפלייאוף אבל בפלייאוף הם יעלו הילוך ויצליחו להגיע לגמר.

    1. אחי הם 5 ימים בקבוצה 🙂

      תן קצת זמן אבל אתה צודק זה לא ישתה אצל בראון, שנינו יודעים זאת, מה שהיה הוא שיהיה

      1. תדע לך שלפעמים המאמן לא יכול להשפיע..
        לא כל אחד הוא פופוביץ',אדם שמכבדים אותו ובעל הישגים..תראה מקרה בלאט-אני בטוח שאם הוא היה מקבל טיפת כבוד מלברון ג'יימס עד עכשיו הוא היה שם..יש הרבה פסיכולוגיה מעורבת בתחום האימון,אפילו יותר מתרגילים מסודרים,מפני שכדי שיעשו תרגיל עד הסוף צריך להתבטל לדעתו של המאמן-בגלל זה סאן אנטוניו הצליחו עם דאנקן-האופי הוא מרכיב לא פחות מכישרון..קח לדוגמא את מסי-אם היה לו את המנטליות של רונאלדו הוא היה כובש כל משחק-רביעייה ומבשל עוד צמד..האופי של האדם הוא מאוד קריטי

        1. סן אנטוניו התאהבו יותר מידי בתדמית של בואו נשחק עם נגרים, זה לא מבטיח אליפויות. וגם פופ נכנע בסוף והביא 2 אולסטארים ומשחק ISO. הכוכב הגדול שלו ברח בגלל זה.

          ברור שפה באתר קל לדבר ואנחנו בעולם נייטרלי ומושלם בלי השפעות התאגיד. ויכול להיות שברט בראון גאון אבל השחקנים שמים עליו קצוץ. למרות שדווקא ברט בראון האיש החזק בפילי ספציפית, הוא קובע המון שם והוא מאוהב בבייבי סימונס שלו.

          לגבי מסי רונלדו מעדיף אפילו לא להתייחס לשטות שכתבת 🙂

  11. כל כך יש לי לכתוב על הלייקרס..
    קודם כל.. תענוג גדול לראות אותם..
    צריך להינות מהרגע, לפני שהליגה מפשילה שרוולים
    לשנס מותניים הם כבר שינסו..
    אבל עוד מעט יתחיל גם הקטע עם השרוולים.
    .
    המפוטר הראשון שצריך להיות מפוטר זה כמובן מג'יק
    הבא אחריו, הסוכן של קובי שגנב את הלייקרס עם אותו חוזה אחרון.. וזכה להיות שודד הבנק הראשון
    בעולם, שמתמנה למנהל הבנק אותו שדד.
    .
    הכל על שניהם. מהרוסטר ההזוי, חוסר היכולת
    להנחית כוכבים, ההשתלטות הרעילה של קלאץ' ספורט, אי הנחת גבולות ללברון, ניהול המומ הכי מופרע אי פעם, ועוד ועוד, בקיצור אנדרלמוסיה טוטאלית. אבל כאמור.. עוד מעט הליגה תתערב
    ותלבין לו את החיוך המפורסם.
    .
    מומ – ניהול מדא ומתן זה מקצוע, לומדים את זה, תורת משחקים, הרבה פסיכולוגיה, צוברים ניסיון,
    משתפשפים, אני לא מדבר רק על הלייקרס,
    אבל אצל הלייקרס זה היה הכי בוטה.
    לוקחים שחקן עבר עם חיוך וכריזמה סוג של,
    וחושבים שזה תחליף מספיק ראוי למקצוענות.
    ואלו אירגונים ששווים מיליאדים ששמים את כספם על קרן הצבי (ואז הם עוד דואגים להעביר בטרייד את הצבי..)התחושה היא שההכנה היחידה שמגיק עשה לפני שהרים טלפון לדמפס זה לצחצח שיניים בבוקר.
    .
    ראיתי את המשחק מול אטלנה, כאמור היה תענוג..
    לברון עם 16 אסס', מעניין אם מישהו ספר כמה אסס' היו ללייקרס בטוטאל.. ההפיכה לאל איי קאבלירס בעיצומה (אין טענות..) למעט רונדו וקצת בידודים של אינגראם אף אחד לא רשאי ליזום, זכור שבפתיחת העונה היה חשש של מגיק קובי (האירוניה) ובטוח וולטון מהתלות בלברון.. הם כבר מזמן הניפו דגל לבן,
    לא יודע איך וולטון כמאמן, אני יודע שאין לאף אחד
    יכולת לבטל את הלברון סיסטם, ולומר לשחק מדי פעם, לפחות בקלאץ' , טיפה הגנה, אבל יש מצב והוא חוזר על הטעות של בלאט כשהוא לא מניח את הקלפים על השולחן ואומר , עד כאן !
    לפעמים כשמהלכים בין הטיפות, נרטבים הכי הרבה.
    .
    דיוויס לא יגיע לאל איי בקיץ. זו התחזית שלי.
    דמפס יקח הצעה מכל קבוצה אחרת רק לא אל איי (אולי הקליפרס).
    דיוויס יגיע להוליווד כשלברון בן 36 והעתודה של הלייקרס ממורמרת.
    מבחינתי דמפס כבר עכשיו
    Gm המצטיין של העונה 😂😎😂
    .
    עוד מעט משחק בין השתיים..

    1. בדיוק. אבל תכלס אין לוולטון מה לצאת למלחמה מול לברון. הוא רוצה עתיד בליגה וראש שקט. הלברון סיסטם ידוע לכולם אז אם מביאים אותו צריך לארגן לו בהתאם, זה הדיל. רשימה עם הדרישות לקבל ולהתחיל ליישם

          1. למה שיעשה את זה? מה המציאה בוולטון מאמן, מגיק המנהל , והדובדבן בקצפת לברון?
            הייתי שמח לברוח משם.

          2. גם אני, נזיר. אני מעלה אפשרות היפותטית. יש יותר מדי כאלה מכדי לאפשר לו לשחק מולם. הכל יותר מדי מעורבב.

    2. תגובה אדירה
      לגבי הפיכת הלייקרס לאל איי קאבלירס במגרש זה אומנם מתרחש אבל מחוץ למגרש לא.משיטוט ברשת בחצי שנה האחרונה לברון לא כבש את לבבות אוהדי הלייקרס(אני לא מדבר על אלו שעל העגלה שאהדו את קליבלנד אחר כך את מיאמי בחזרה לקליבלנד ועכשיו את הלייקרס).לונזו בול פופולארי אצלם מלברון וכך גם רוב הצעירים.הלייקרס הוא המועדון המפואר בנבא ובניגוד לקליבלנד ואפילו מיאמי שתומכי לברון אמרו לאוהדיהם תגידו תודה שלברון משחק אצלכם אצל אוהדי הלייקרס זה הפוך.הם מרגישים שהם מעל לברון והמותג הלייקרס גדול מלברון והוא צריך להגיד תודה שהוא משחק אצלם.הם לא עושים לו שום הנחות ובניגוד לתקשורת שנכנסת בכל השאר הם נכנסים קודם כל בלברון

  12. בסוף העונה יהיה לא נעים במזרח. יש 5 קבוצות טובות במזרח (גם הפייסרס) .
    הבעיה 4 מהן לא יגיעו לגמר. ואז ירוצו האשמות.
    טורונטו לא מגיעה לגמר- החוזה עם לאונרד בסכנה.
    בוסטון- החוזה עם קיירי. קריירת האימון של סטיבנס.
    פילי- באטלר (האריס יחתום , הוא ירצה ובצדק להפטר מתווית הגורנימן)
    אינדי- מקום שלישי היום ,בוודאי שיש לקבוצה ציפיות לאליפות. בכשלון יגבר הלחץ להחתים כוכב נוסף, או לעשות איזה מעשה שטותי.
    הבאקס- מה שווה MVP אם אין בצידו הישג מיוחד. מאחר ויש המאזן הטוב בליגה.גם אי זכיה באליפות יכול לגרום לאכזבה.
    מה אגיד לכם העיקר הבריאות והתספורת (לנשים)

      1. די היססתי לגבי אינדי. אבל הם מקום שלישי. זו כנראה קבוצה עם אופי. העבירו את פול גורג המשיכו לנצח עם אולדיפו. אולדיפו נפצע והם מנצחים או נותנים פייט רציני.
        הם מוציאים מים מהסלע.
        אבל ריאלי גם גמר המזרח יהיה הישג פנטסטי. בספק אם ישיגו את זה.

  13. חבר'ה אנחנו יורדים על דמפסטר אבל זה הבעלים תכלס, ללא הסכמת הבעלים הוא לא יכל לעשות מהלך כזה. זה אומר שגם בעלי נ"א אהבלים רציניים

  14. מה שהכי בא לי זה שנ"א יקבלו בחירה 1 בדראפט, יבחרו את ציון ואז ציון יחתום בתאגיד. תחשבו איזה צחוקים יהיה

  15. ברשימת השחקנים של אינדיאנה שכחת את הצבר היחידי ב NBA טי. גיי. ליף. לאחרונה הוא מקבל קצת זמן משחק וגם קולע. לגבי ג'יימס הארדן אני לא מתפלא. גם ששיחק באריזונה סטייט הוא היה השחקן האהוב בחדר ההלבשה.

  16. מג'יק gm בדיוק כמו שהוא היה מאמן, קדחת אחת גדולה, אף אחד לא מתייחס לשם שלו ולהישגים שלו מפעם, כולם עושים ממנו צחוק, הוא נראה נואש ופתטי, ואפשר לראות שבשנתיים ומשהו שהוא שם הלייקרס נראים כמו פח אחד גדול, הטעויות הגדולות שלו הן:

    1)נפל בפח כמו gm גרוע ולקח את לונזו והאבא הדביל שלו,לונזו היום לא היה ב10 הראשונה אם היו עושים את הדראפט מחדש,הוא עשוי מפורצלן והתקרה שלו זה מייקל קרקטר וויליאמס עם הגנה יותר טובה,אני יהמר שאם הוא היה נופל בקבוצה אחרת לא היינו שומעים עליו בכלל, תוסיפו לזה את האבא האידיוט שלו שביחד הם הפכו את המועדון לבדיחה אחת גדולה,

    2)הפיתוח הגרוע של הצעירים-יכול להיות שזה על וולטון והצוות אימון, אבל גם הם כפופים למג'יק, לא יכול להיות שקוזמה ואינגרם, לא הולכים לשום מקום ותקועים במקום, תראו את דיאנג'לו(עוד טעות של מג'יק) ורנדל, זה לא דבר מקרי, למישהו יש ספק שאם אינגרם היה בבוסטון הוא היה הפוך לשחקן אחר לגמרי?

    3)הסגל- בלי שום תוכנית מסודרת,אוסף של שחקנים שחוץ מרונדו וצ'נדלר לא תורמים כלום, ויותר מזה לאנס וביסלי זה שחקנים שאתה לא שם ליד צעירים, הקבוצה נראית אסון,והפתרון הקל בשבילו יהיה לפטר את וולטון והפיל עליו את האשמה.

    4)טריידים- היה יכול להיות לו את ג'ורג' תמורת אינגרם ותוספות, יכול להיות שהתוספות הם לונזו, אבל בכל מקרה הוא בנה על ג'ורג' שיחתום, כמו שהוא בונה על קוואי, ואני חושב שכולם יודעים איך זה הולך להיגמר.

    מעניין אותי לראות מה הם יעשו בקיץ,הדומינו הכי גדול הוא קיירי, בהנחה שהוא עוזב דיוויס לא יעבור לבוסטון, אבל מצד שני קיירי בניקס ואולי עם בחירה 1 בדראפט יעשו טרייד עליו.

    מה אז לברון יעשה, באטלר לא יבוא,קמבה לא יבוא, לא דוראנט לא קיירי לא קוואי לא קליי,בוגי זה הפיתרון שלהם?, ויותר מזה, עכשיו על כל טרייד שהם ירצו לעשות כל gm בליגה יסחוט להם את הצורה כי הם יודעים שהלייקרס נואשים.

    אם ללברון ומג'יק אין תוכנית מסודרת אני יכול לראות את כל העניין לוקח תפנית חדה לפיצוץ.

  17. זה כל כך ברור שדמפס לא יכול לנהל את המומ בשביל הפליקנס, אבל זה מועדון טיפש אז בוודאי שהוא ישאר שם.
    פילי חייבים מאמן יותר טוב,בראון זה זה פשוט סקוטי ברוקס בתחפושת.יש לו את כל הכלים אבל לא יודע מה לעשות איתם

    1. בראון לא גרוע כמו סקוטי. יש לו פטיש לסימונס.

      סקוטי ככ גרוע שהיום רואים את זה יותר מאשר כל השנים באוק.

  18. תמיד סיפרו לנו על יצר התחרות המטורף של ג'ורדן ושזה היה הדרייב הכי גדול שלו,אז איך לעזאזל הוא לא מעט שנים כבר בעלים של קבוצה ולא מצליח להגיע לשום מקום,לא מסוגל אפילו להיות הגרוע ביותר על מנת לבנות סתם העמיד קבוצה שלא מעניינת אף אחד.איפה היצר תחרותיות המפורסם שלו לבנות קבוצה שתתמודד על אליפות ואם אתה לא מסוגל לעשות את זה איך לא לקחת GM תותח שיעזור לך להגיע לשם

    1. כי מייקל העמיד רף מושלם, ובלתי אפשרי לחיקוי, של הצלחה. ה-6 מ-6 וכל היתר. זה גם מרוקן אותו. שום דבר שהוא יעשה בחיים לא ידגדג את זה. אז הוא נהיה איש עסקים שפועל מכוח האינרציה. רחוק ממוקדי העניין הציבורי או הספורטיבי. האמת מבאס לראות את מייקל כזה נון-פקטור, כזה כבוי, בקריירה השניה שלו. איפה מייקל ג'ורדן הגדול??

      1. לא אמרתי לך להפסיק לגנוב שמות, קנאי?
        בחיים לא תגיע לקרסוליים שלי גם ככה, אז למה?? בגילך יש דברים חשובים יותר לעשות כמו ללמוד להחליף חיתולים מחדש.

          1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
            סומסום קרא למישהו אחר סטוקר
            חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
            גמר אותי
            חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
            לך תשחרר את הבעיות שלך באתר אחר. תפסיק להטריד את האנשים הטובים של הופס.

          2. שורת ה-חחחחח הטיפוסית שלך הסגירה. gotcha.

            האנשים הטובים של הופס מעולם לא סבלו. יש סטוקר אחד פה, ואתה כלוא בגוף שלו, מסכן. זבל עברייני חסר חיים בלי עתיד כמוך, שימשיך לחטוף. אהיה פה תמיד כדי להזכיר לך בפני העולם, כמה אתה מסכן.
            .
            זה מוציא אותך מדעתך. לכן תמשיך להגיב. תענוג.

          3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
            חסר החיים מאשים מישהו אחר שאין לו חיים
            חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
            ממשיך להיות סטוקר שמחליף שמות ומאשים אחרים
            חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
            כל פעם אנשי האתר אומרים לך שהם לא סובלים אותך. כמה הם לא רוצים אותך פה יותר. אבל אתה ממשיך לשקר לעצמך.
            אני רואה כמה אתה נהנה. כל פעם משתגע מאבד שליטה קצף יוצא לך מהפה כי אין לך מושג מי אומר לך מה ואיך יכול להיות שהאתר עוד לא סוגד לך? כיף לראות אותך סובל פה כל יום. אני כאן רק כדי לסובב עוד קצת את הסכין.
            אתה יודע איך הם רואים את מה שקורה פה? כל האנשים הטובים של האתר רואים את הקצף שאתה יורק ואת הסכין שאני מכניס לך כאילו אתה מדבר עם עצמך ומקיא על האתר. אפילו את השורה הזה הם יקראו כאילו שוב סומסום מנסה לעבוד על כולם ולא מצליח. כל מילה שאתה כותב וכל מילה שאני כותב רק מורידה אותך עוד ועוד למטה.
            אז תמשיך להיות חולה כלבת. תענוג.

        1. כמה חסר חיים יכול להיות בנאדם שיושב כל היום בבלוג כמו קפיץ מתוח ומחכה לתגובה שהוא יכול מייד לנסות "להגיב" לה? אתה באמת אדם אומלל. מאוד. עד כדי כך העולם שונא אותך? צא החוצה, תנסה ליצור קשרים. לך.

    2. יניב הצחקת אותי, רבים נופלים למלכודת של "יצר התחרות המושלם" וכל הבולשיט הזה. ל-100 אנשים אקראיים ברחוב יש יצר תחרות כמו של מייקל ג'ורדן המהולל. אני מכיר עשרות אנשים פייטרים, קשוחים ונחושים לא פחות. רק מה, למייקל היה גם את הגוף המושלם בשביל כדורסל. זה הכל. אני לא רוצה להגיד "כושי גדול" כמו שסומסום כתב (או המתחזה) אבל צריך גוף מסוים שלך ולי אין.
      הכישרון של ג'ורדן הוא מתחום הכדורסל. בעסקים הוא בתחתית של המדרג, דג קטן בים של כרישים. מעטים האנשים שהם בטופ של שני תחומים שונים.

      1. לא מדויק.אני זוכר לא מעט מקרים בהם בהעמידו למייקל אתגר בגין שחקן שדיבר שהוא יהיה יותר טוב ממנו או משהו כזה וג'ורדן היה טורף אותו.גם במבחן העין ראית שהבן אדם לא מעניין אותו שום דבר חוץ מניצחון ולהשפיל את היריב בלא מעט מקרים.
        לא מסכים גם שבעסקים הוא גרוע כי יש לו לא מעט כסף ומותג הנעליים שלו עדיין הנמכר ביותר.אני כן מסכים שהוא בעלים גרוע אבל אני לא מבין איך הוא לא עושה כלום בכדי לשפר את זה.יצר התחרותיתו שלו היה אמור לגרום לו לפעול לפחות אחרת ועל פניו זה נראה שהוא פשוט מסתפק בקבוצה בינונית בטירוף

        1. יניב הוא טרף את השחקן השני כי היו לו המון יתרונות פיזיים עליו (גובה, ניתור, זריזות, קואורדינציה). אולי בעסקים דן גילברט המושמץ עושה לג'ורדן בי"ס? יש לו לא מעט כסף? בין הבעלים בנב"א הוא אחד מאנשי העסקים הקטנים ביותר.

      2. עצרתי 100 גברים ברחוב ונתתי לכולם 38 מעלות חום. 93 נפלו על המקום והתחילו לבכות לאשתם ואמא שלהם שהם סמרטוט. שישה הצליחו ללכת לבד כמה מטר עד שמצאו מעקה להישען עליו. אחד הצליח להגיע למעקה בריצה קלה ואז התמוטט.

        1. די בחייך, רק החברים שלי מהצבא יותר קשוחים מכל אחד שמשחק בליגה הזאת של רכרוכיים עם גורמטים. הסיפור עם ה-38 מעלות הוא די קשקוש, אני לא אומר שלא שזה לא היה אבל יש כאן מיתוס שהולך ומתעצם כל הזמן, כל אחד שעושה קצת ספורט יודע שהגוף שלנו מעלה 1-2 מעלות בקלות. הרבה "מספורטאי סוף השבוע" שמתחרים כאן בארץ בתחרויות איזוטריות בשביל הכיף והאגו הם יותר קשוחים. לפני כמה שנים הארדן סיים משחק פלייאוף בבי"ח ואף אחד לא דיבר על זה כי זה לא mj. היו עוד 2-3 מקרים כאלה רק לאחרונה אבל כמובן שאני כבר סנילי אז שכחתי שמות.

          1. כוח טייגר של זמיר והטנק וחצי של קהלני הצילו לנו את הכנרת,
            וזה מקשקש לי על משחק כדורסל נושא פרסים עם 38.2 מעלות חום.

          2. אין מצב שראית את משחק השפעת. אין מצב!
            זה היה היום ששם את מייקל בהר ראשמור. עד אז הוא היה סתם השחקן הכי טוב בשטח.

        2. ה38 מעלות זה חרטא גדולה להאדרה עצמית. הוא לא היה עם שום 38, לא מאמין לשטות הזה לרגע. דבר שני הם מקבלים ככה הרבה קוקוטליים מיוחדים שגם אם היית חולה היית מרגיש סופרמן לשעתיים

          1. כן, ברור. ג'ורדן קם בבוקרו של משחק. חשוב בסדרת גמר מתישה והחליט שהגיע הזמן להאדיר את שמו עוד קצת בהמצאה חביבה על חום של מעל 38 מעלות.
            ביג דיל, קצת לעשות הצגות בחימום ובפסקי זמן ובסוף לשחק אותה יורד גמור מהמגרש על סקוטי פיפן.
            בקטנה.

  19. מעורב מעולה, תודה רבה.
    שאלה לי: הטרייד שהיה בין קבוצות האולסטאר, זו גם מזימה של קלאץ ספורטס? זה נועד להכשיר את כל הנושא הטריידים וכפייתם על הקבוצות, בבחינת 'תראו אוהדים כמה טריידים זה נחמד, לברון עושה את זה גם בחינם'?

    1. תודה הוואי ועידו, לא ידעתי, חזק מאד, לא התכוונתי לשמירה השקרית שלברון רואה את סימונס ולוקה בעיוורון מוחלט כשהקואלה תוקף

  20. הפליקנס בטנקינג כמו עוד לא מעט קבוצות כרגע בליגה ודווקא ההופעה הנוראית של דייויס עזרה להם הפעם.הם לא רצו שישחק בכלל עד סוף השנה.
    לגבי דמפס וגנטרי אם יפוטרו זה על סמך הכשלון העונה לא בגלל הטרייד.דמפס יצא המנצח הגדול של הטרייד.מעבר לעניין העקרוני של השפלת לברון והלייקרס בקיץ יהיו לו יותר אפשרויות בחירה כשעוד קבוצות יכנסו לתמונה ואם זה לא יצלח ההצעה של הלייקרס קוזמה בול אינגראם הארט וואגנר במקום זובאץ פלוס בחירות דראפט תהיה עדיין רלבנטית.אלו השחקנים היחידים שחתומים בלייקרס מעבר לעונה הזו חוץ מלברון כל השאר רונדו סטיבנסון מקגי צנדלר ושאר החבורה על חוזה עד יולי.

    ברט בראון היה צריך להיות מפוטר כבר בקיץ.כתבתי את זה גם עונה שעברה שהתפקיד שלו הוא כמו של מארק ג’קסון שהוביל את הווריירס בפרוסס שלהם אבל זו התקרה שלו.פילי צריכים את הסויה קר שלהם שיקח אותם לשלב הבא

    אני אוהב את קיירי וכאחד שעל העגלה של הוורירס הוא היחיד שפחדתי ממנו שהיה בקליבלנד אבל זה פחות מסתדר עם שיטת המשחק של סטיבנס של הנעת כדור וטייטום בראון ואפילו הייורד קופצים כמה מדרגות כשקיירי לא משחק אבל מצד שני הם לא מועמדים לאליפות בלי קיירי.בכל מקרה קיירי עוזב בקיץ לניקס ואז הבעיות של מציאת כוכבים ועוד כאלו שיכנסו לתוך השיטה ולא ישחקו בידודים יהיו הכאב ראש של איינג בקיץ
    עדיין יש עוד קצת זמן לשפר את זה קצת עד הפלייאוף.

    פול גורג נותן עונת mvp.
    בכל שנותיו באינדיאנה מעולם לא היה קרוב ליכולת שהוא מציג היום

    1. מרתק אותי הניסוי של קאווי בקליפרס דוראנט בגולדן קיירי נשאר בבוסטון קמבה חותם סופר מקס בשארלוט באטלר והאריס ממשיכים בפילי. נ"א לא מעבירים את דיוויס ללייקרס.

      מה לדעתכם יקרה? מה יקרה אם עד 1.10.19 הלייקרס עם אותו הסגל כמו היום?

  21. טעות סופר במעורב.
    פאו גאסול מוזכר במילווקי (סעיף 2).

    אולאדיפו לא גמר את העונה?
    זה לא מוזכר כלל בסיכום שלך של קבוצות המזרח.

    1. ושכחתי שאולדיפו גמר את העונה. אבל כמובן שזה בראש ולכן כתבתי שכל כך הרבה תלוי בקוליסון.
      תודה על שני האיזכורים. אולי אסור לי לכתוב כל כך מאוחר בלילה

    1. איזה קטע. בשנות ה-80 – נדמה לי שזה היה ידיעות (או חדשות?) – שנתתי להם את ה-STUBS של הכרטיסים שלי ושל רינה כדי שידפיסו אותם עם המאמר שלי. שכחתי מזה בכלל. וואללה אם הייתי שומר אותם אולי יכולתי למכור היום כל אחד באיזה 1000 דולאר

  22. מעורב כיפי. פילי באמת ההרגשה שהיא מוגבלת על ידי המאמן. כי יש לה חומר מעולה. ואצל הבאקס זה בדיוק ההיפך – מעבר לתלות המוחלטת ביאניס, מה שכנראה בלתי נמנע במקרה שלו – יש שם שיטה ואירגון ומאמן ששולט בחבורה וממקסם כל ניואנס. החיזוק של מירו זה בדיוק מה שהיו צריכים. מעניין להשוות את זה ליוסטון, גם שם הכל סביב הארדן, ויש שיטה ויש צוות מסייע ויש ניהול משחק, אבל יש לי תחושה שהיכולת של ד'אנתוני פחותה מזו של בודנהולצר. טורונטו כרגע מפחידים לגמרי – סיאקם הפך למפלצת, וזה תוך כדי שקוואי ממשיך להיות כה יעיל, והתוספת של מארק גאסול בהחלט יכולה להיות זאת שתביא את האליפות. לגבי בוסטון זה נראה שהכל תלוי בקסם שכולנו מאמינים שחבוי בסטיבנס על סמך העבר. כי יש סגל עמוק ומעולה (עם מגבלות מסויימות בסנטר אבל ראינו מהעבר שזה יכול להיות לא קריטי) אבל עוד לא נראה שהמכונה עובדת מספיק טוב ומתואם. נחיה ונראה.

  23. תודה מנחם.
    מייקל ג'ורדן מתכוון להיכנס בכל הכוח לניהול של שארלוט? אוי ואבוי, הלך עליהם באופן סופי
    🙂
    מי אמר שדמפס יפוטר? לפי מה שהבנתי דמפס היה מוכן לעשות את העסקה עם הלייקרס אבל זה בכלל היה הבעלים של נ"א שעצר הכל.

      1. הבעלים של נ"א בהחלט תמך במה שקרה ולא הסכים לטרייד זה בטוח. אחרת אם היה רוצה היה עושה את הטרייד בעצמו. דמפס עכשיו אולי מפעיל ספינים שזה לא הוא שלא יצא טמבל זה לא נדע אבל דבר אחד בטוח. בעלי נ"א היו מאחורי המהלך עם או בלי דמפס.

        1. מה זה תמך ?
          .
          תמך יכול להיות גם מתן גיבוי מוחלט לכל החלטה של דמפס, בלי התערבות כלשהי.
          .
          תביא לינק שאומר שהוא עצר מהלך.

          1. תמך יכול להיות גם מתן גיבוי מוחלט לכל החלטה של דמפס, בלי התערבות כלשהי.=נכון מאד זה נקרא תמיכה. אי התערבות משמע תמיכה במהלך.

        1. בדיוק כמו שחשדתי…
          .
          דדי בעצמו סותר את עצמו..
          כשמצד טוען שדמפס איש מת מהלך על
          אי קיום העסקה, ומצד שני טוען שזה כבר לא בידיים של דמפס אלא רמה מעליו.

          1. דדי לא מספיק?
            אני לא זוכר מעבר לזה. בכל מקרה ברור שישנו גיבוי של הבעלים והבעלים הוא מקבל ההחלטות הסופי.

  24. מעורב ממש טעים (וקצר).
    אני היחידי בעולם שלא מצליח להבין למה היה צריך להביא את גאסול לטורונטו.
    הוא ואיבקה זה לא רק ביזבוז כספים משווע, זה לא יעיל
    להביא שחקן בשווי 25 מיליון לעונה ששוה היום פחות מ- 15 נקודות בקבוצת תחתית, בשביל שישחק בתוך מחליף?
    כשאיבקה עולה 23M ונותן עונה נהדרת,
    כל זה שפאסקל סיאקם הוא הבאנקר שלך לעמדה 4 ויותר משמעותי משניהם.
    איך זה בדיוק אמור לסייע לטורונטו?
    הסיבה היחידה שאני חושב לא קשורה לכדורסל, אלא לניסיונות לשכנע את קאווי להישאר.
    ואתם יודעים מה? בתור ספארסי, אני לא מאמין בזה. הוא ילך בלי קשר למי שתביאו לשחק לידו.
    זה סתם לזרוק כסף לפח.

    1. קוראים לזה אול אין. כאן ועכשיו לא חושבים על עונות הבאות, עכשיו זה הזמן והולכים עם כל מה שיש כי הזדמנויות כאלו לא יחזרו.
      חוץ מזה גאסול חוזה נגמר עונה הבאה ככה שאם ירצו להיפטר ממנו יהיה סחיר מאד

  25. תתעורר מהנוסטלגיה. לראס יש MVP ועולה על סטוקטון בכל פרמטר. מה יש לסטוקטון?

    ממוצע קריירה של ראס 23 נק של סטוקטון 13. לא אותה ליגה בכלל. בפלליאוף ראס עם 25.5 נק למשחק סטוקטון עם 13.5 הם לא באותה ליגה חבר'ה צאו מהנוסטלגיה. סטוקטון לא מדגדג את ראס ולא את הארדן. רחוק מהם שנות אור הן בהישגים והן במספרים האישיים

    1. הנקודות של ווסטברוק מגיעות עם "תג מחיר". כל זריקה שהוא לוקח (וקולע ב-44% אפקטיבי), זו זריקה ששחקן טוב בהרבה לא לקח (נגיד דוראנט, לו יש 56% אפקטיבי בקריירה).
      סטוקטון?
      קודם כל, הוא קלע בקריירה 54% אפקטיבי, 38.4% מהשלוש. אחוזים שווסטברוק יכול רק לחלום עליהם.
      והא קלע "רק" 13 נק' למשחק, בגלל שהוא תמיד שיחק קודם כל בשביל הקבוצה שלו. היות ושיחק לצדו קרל מאלון, שקלע במשך עשור + יותר מ-27 נקודות למשחק ב-52% אפקטיבי – 56% אפקטיבי, אז הוא "שיחק עליו". ובצדק.
      .
      סטוקטון שכזה, זה בדיוק מה שהת'אנדר של 2012, ו-2016, היו צריכים. עם שחקן כזה, יש מצב שהייתה להם אליפות (אחת לפחות), ודוראנט לא היה נודד למפרץ סן פרנסיסקו.
      .

      1. גיא הלכתי לבדוק, ווסטבורק ממוצע קריירה של 18 זריקות למשחק ,סטוקטון חצי מזה 9 וקצת בממוצע קריירה. כנראה שהם היה זורק 14-15 היה זהה לממוצע של ראסל. בחירת זריקות קוראים לזה…לך תסביר את זה לשמעון

להגיב על ראס א שטן לבטל

סגירת תפריט