המועד האחרון לביצוע עסקאות עד תום העונה חלף. אנתוני דיוויס יישאר בפליקאנס עד תום העונה בזמן שמארק גאסול עבר לטורונטו וניקולה מירוטיץ' למילווקי. גם הסיקסרס התחזקו בג'ונתן סימונס תמורת הבחירה הראשונה בדראפט לשעבר – מרקל פולץ.
בזוית המקומית הדדליין מביא איתו גם בשורות לא משמחות. ממפיס שנאלצה לפנות מקום כדי לממש את כל הטריידים שביצעה חתכה את עומרי כספי הפצוע. כספי יצטרך לקוות שאחת הקבוצות בדרך לפלייאוף תזדקק לשירותיו.
*
טורונטו קיבלה את שחקן ההגנה של העונה לשעבר, מארק גאסול מהגריזליס. יונאס ואלניוצ'אס, דילון רייט, סי ג'יי מיילס ובחירת סיבוב שני ב-2024 יעשו את הדרך ההפוכה.
גאסול העונה עם 15.7 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים במשחק. ואלניוצ'אס עם 12.8 נקודות ו-7.4 ריב', רייט עם 6.9 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ומיילס עם 5.5 נקודות בערב.
*
הבחירה הראשונה בדראפט 2017, מרקל פולץ, עובר מפילדלפיה לאורלנדו. ג'ונתון סימונס יגיע לפילי יחד עם בחירת סיבוב ראשון מאוקלהומה. פולץ, ששיחק ב-33 מ-136 משחקים אפשריים בקריירה, עם 8.2 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים העונה. סימונס עם 6.9 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בערב.
*
ניקולה מירוטיץ' יצטרף למוליכת המזרח, מילווקי באקס, בתמורה לג'ייסון סמית', ארבע בחירות סיבוב שני וסטנלי ג'ונסון שיגיעו לניו אורלינס. ג'ונסון מגיע מדטרויט שתקבל תמורתו את ת'ון מייקר בטרייד שדווח אתמול.
העונה מירוטיץ' עם 16.7 נקודות ו-8.2 ריבאונדים במשחק. סמית' קולע 3.7 נקודות עם 3.1 ריבאונדים וג'ונסון עם 7.5 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים במשחק. ראוי לציין כי 2 מארבעת הבחירות יהיו של וושינגטון (2020, 2021), אחת היא של דנבר ב-2019 והאחרונה של הבאקס ב-2020.
*
מייק מוסקלה עובר מהלייקרס לקליפרס תמורת מייקל ביזלי ואיביצה זובאץ שיחצו את הכביש ליריבה העירונית. זובאץ עם 8.5 נקודות ו-5 ריבאונדים במשחק העונה, ביזלי שישוחרר עם 7 נקודות בערב ומוסקלה עם 7.4 נקודות ו-4.3 ריבאונדים. המהלך הזה פותח ללייקרס מקום בסגל. זה הטרייד הראשון בין שתי הקבוצות מאז 1983.
*
ממפיס העבירה את ג'מייקל גרין וגארט טמפל לקליפרס תמורת אייברי בראדלי. גרין עם 9.8 נקודות ו-6 ריבאונדים במשחק, טמפל עם 9.2 נק' ובראדלי עם חצי שעה של כדורסל בערב.
*
השחקנים הבאים צפויים להיות משוחררים מקבוצותיהם ולהצטרף לקבוצות פלייאוף: רובין לופז, ווסלי מת'יוס, אנס קנטר, מרצ'ין גורטאט, מילוש תאוסודיץ', מייקל ביזלי, גרג מונרו, זאק רנדולף ו-ווין אלינגטון.
מת'יוס צפוי להצטרף לפייסרס. הגארד קלע 13.1 נקודות למשחק העונה בדאלאס, ממנה הועבר לניקס בטרייד של קריסטפס פורזינגיס.
*
גרג מונרו עבר מטורונטו לברוקלין בנוסף לבחירת סיבוב שני. הוא קלע 4.8 נקודות עם 4.1 ריבאונדים למשחק העונה כגבוה השלישי של הקנדים. מונרו ישוחרר מהנטס.
*
בוסטון פתחה מקום בסגל כשהעבירה לאטלנטה את ג'בארי בירד שלא שיחק במדי הסלטיקס העונה והואשם באלימות כנגד חברתו.
*
וויד בולדווין וניק סטאוסקאס שהגיעו לאחרונה ליוסטון הועברו לאינדיאנה בנוסף לבחירת סיבוב שני. בולדווין שותף ב-16 משחקים העונה וסטאוסקאס קלע 6.1 נקודות בערב בבלייזרס, ממנה הועבר לקליבלנד ומשם לרוקטס. הם ישוחררו מאינדיאנה במהלך שמוריד את יוסטון מתחת לסף מס המותרות.
*
סקאל לביסייר הועבר מסקרמנטו לפורטלנד תמורת קיילב סווניגן. הם שיחקו 13 ו-18 משחקים העונה (כל אחד).
*
שלבין מאק, 7.9 נקודות ו-3.4 אסיסטים במשחק, עובר מהגריזליס לאטלנטה וישוחרר. טיילר דורסי עושה את הדרך ההפוכה.
*
על פי שאמס צ'ארנייה מהאת'לטיק היוסטון רוקטס מעבירים את הפורוורד ג'יימס אניס לפילדלפיה סבנטיסיקסרס תמורת הזכות להחליף בחירות סיבוב שני ב-2021. המהלך מאפשר לרוקטס לחתוך עוד 2.4 מיליון ולהתקרב עוד יותר אל מתחת לסף המס.
*
על פי שאמס צ'ארנייה מהאת'לטיק, הוושינגטון וויזארדס שולחים את מרקיף מוריס לניו אורלינס פליקאנס בתמורה לווסלי ג'ונסון. הוויזארדס מעבירים בנוסף גם את בחירת הסיבוב השני שלהם ב-2023. החוזים של שני השחקנים מסתיימים בקיץ אבל ההפרש במשכורות ביניהם מאפשר לוויזארדס בשילוב עם העסקה ששלחה את פורטר לבולס לרדת מתחת לסף המס והימנע מלשלם מס מותרות חוזר.
*
ע"פי שאמס צ'ארניה מהאת'לטיק – דאלאס שולחת לסקרמנטו את האריסון בארנס תמורת ג'סטין ג'קסטון וזאק ראנדולף. הקינגס ינסו כנראה להגיע לסיכום על המשך הדרך עם בארנס שיכול לצאת בקיץ מהשנה האחרונה בחוזהו. החוזה המסתיים של ראנדולף וההפרש במשכורות הטרייד יאפשרו לדאלאס לפנות מקום מתחת לתקרה כדי להיות אקטיביים בשוק השחקנים החופשיים. כדי לפנות מקום ברוסטר שיאפשר את הטרייד המאבס חותכים את הסנטר סלאח מז'רי.
דאלאס צפויה לשחרר את רנדולף, מהלך שיהפוך אותו לשחקן חופשי בלתי מוגבל. הוא צפוי להצטרף לקבוצת פלייאוף.
*
עפ"י ווג׳ מ-ESPN- יוסטון, קליבלנד וסקרמנטו מבשלות עיסקה שתשלח את אימאן שאמפרט לרוקטס. קליבלנד תשלח את אלק ברקס לקינגס ותקבל מיוסטון את ברנדון נייט, מרקיז כריס ובחירת סיבוב ראשון מוגנת.
קליבלנד תשלח לרוקטס גם את ניק סטאוסקס עם ווייד בולדווין שהגיעו אליה לפני יומיים מפורטלנד במסגרת הטרייד על רודני הוד.
הרוקטס חוסכים מעל 6 מיליון במס מותרות ומקבלים במהלך שחקן כנף ותיק שיוכל לתרום להם במאבקי הפלייאוף.
*
עפ״י שמאס צ׳ארניה מהאת'לטיק, וושינגטון וויזארדס שולחים את אוטו פורטר לשיקגו תמורת בובי פורטיס וג׳בארי פארקר. הוויזארדס יקבלו גם בחירת סיבוב שני מוגנת ב-2023. הוויזארדס חוסכים במהלך 5 מיליון במס מותרות ומורידים מהספרים את החוזה הגדול של פורטר לשנתיים הבאות. פורטיס יהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ ופארקר נמצא על חוזה עם אופציית קבוצה שמן הסתם לא תמומש.
*
לפי שרלוט אובזרבר, מרק גאסול אמור לעבור בטרייד לשרלוט הורנטס, וברגע האחרון נתקלו בבעייה שמקווים לפתור.
*
פיניקס סאנס ומיאמי היט סיכמו ביניהן על טרייד שיעביר את טיילר ג'ונסון יחד עם וויין אלינגטון לסאנס תמורת ריאן אנדרסון. לג'ונסון ואנדרסון נותרה עוד עונה אחת לחוזה בה כל אחד מהם ירוויח כ-20 מיליון לעונה. אלינגטון שנמצא על החוזה הנמוך ביותר מבין השלושה מסיים את חוזהו בתום העונה ועשוי לקבל שחרור מהסאנס. מיאמי חוסכת במהלך 8 מיליון דולר של מס מותרות.
*
טורונטו ראפטורס העבירו את הגארד מלאכי ריצ'ארדסון לפילדלפיה סבנטיסיקרס יחד עם בחירת סיבוב שני ב-2022 והזכויות חסרות המשמעות לאמיר פרלג'יץ הבוסני תמורת מזומנים. המהלך מאפשר לראפטורס לפנות מקום ברוסטר ובאותו זמן לחסוך קצת גם במס המותרות שהקבוצה משלמת.
*
מילווקי באקס ודטרויט פיסטונס החליפו ביניהם את הסנטר ת'ון מייקר והפורוורד סטנלי ג'ונסון. מייקר התקשה למצוא את עצמו בקבוצה תחת בודנהולצר וביקש טרייד. הבאקס נענו ויקבלו תמורתו את ג'ונסון שהתקשה לקיים את ההבטחה שהפיסטונס ראו בו בבחירה ה-8 של דראפט 2015. אם הבאקס יבחרו בכך ג'ונסון יהפוך לשחקן חופשי מוגבל בקיץ בעוד שלמייקר נותרה שנה אחת על חוזה הרוקי שלו.
יאללה לייקרס תעשו משהו
יאללה לברון איפה התאגיד??
פילי צריכים עוד גארד ? למה זה טוב ?
הם צריכים איזה נגר טוב, שיחזק את הספסל שלהם….
🙂
בשביל בחירת דראפט.
יאללה אני מחכה לבאלגן
מה הקטע עם אלינגטון?
כנראה משחררים אותו. הדיבור כרגע הוא על אחת מהלייקרס/ פילדלפיה/ אוקלהומה/ טורונטו
סבבה אבל מה ההיט (או הסאנס) עשו בזה? יכלו אולי להשיג עליו משהו, בלי קשר לכמה שקלים שהם חסכו במס
אני איתך, לא מובן לי הטרייד הזה. נפטרו משני שחקנים סבבה עבור שחקן גמור וכמה גרושים.
לאנדרסון מובטחים רק 15.6 מיליון בעונה הבאה.
חלק מרכזי בשיקולים של ההיט בטרייד…
מה הדיבור בלייקרס כרגע
כמה נמוך זה נמוך מדי בלהוריד את המכנסיים, והאם הפליקנס מבינים שהם הצפרדע לעקרב של דני איינג׳…
מה שבאמת מעניין זה שרק בן אדם אחד עוסק במשא ומתן הזה – מג׳יק ג׳ונסון.
אף אחד אחר במערכת לא מעורב. אפילו לא פלינקה. מג׳יק לבד וקלאץ׳ שבוחשים עצמאית בקדירה מכל כיוון אפשרי, ולא ממש ברור אם הם מועילים או מזיקים לעניין.
אלינגטון יכול להגיע ללייקרס. שיחק שם בתחילת הקריירה למי שלא זוכר. אחוז טוב מהשלוש, זה מה שצריכים אצל מג׳יק/פלינקה
התאנדר צריכים לכוון לכיוון ניקו מירוטיץ ,הוא יהיה מושלם לקבוצה
שישלחו את פטרסון ואברינאנס
עידן, שכחתי לאחל לך חג שמח ! 🍾😎🎂
אוטו פורטר בבולס
אוטו פורטר לשיקגו בולס עבור גבארי ובובי פורטיס
על פי שיימס
טרייד של וושינגטון עם שיקגו:
The Washington Wizards are sending Otto Porter to the Chicago Bulls for Bobby Portis and Jabari Parker, league sources tell
הוויזארדס מצליחים להיפטר מהחוזה העצום של פורטר
הביקורת ברחבי הליגה שאוטו פורטר עם החוזה שלו טוב לקבוצה טובה אבל נוראי לקבוצה גרועה, וזה המצב של הבולס
שיקגו אוספים חוזי מקס שהקבוצות שלהם התחרטו עליהם.
לדעתי טעות לשלם כל כך הרבה גם ללאבין וגם לפורטר אבל יצאו שם קבוצה צעירה ומעניינת
זה טעות,אבל מצד שני שחושבים על זה..איזה שחקן מקס בדיוק יבוא לבולס? גם אם יש להם קאפ ספייס,עדיף להסתפק בפורטר ולאבין.
חמישייה עכשיו:
קריס דאן,זאק לאבין,אוטו פורטר,לאורי מארקנן ו-וונדל קרטר גוניור.
נחמד מאוד
טרייד נפלא לוושינגטון בכל פרמטר.
עדיין צריכים עוד טרייד קטן לפני הדד ליין לרדת מתחת למס ואני מאמין שזה יקרה.
שמישהו אחר ינסה להסביר את שיקגו.
בהצלחה.
להטריד את האוורד אופציה? חוזה של 5 וחצי מיליון,אם יש קבוצה נואשת לחיזוק בעמדת הסנטר אפשר להשיג ממנו משהו.
וושינגטון מרוויחים סיבוב שני ב2023 בנוסף.
פילי מתחילה למלא את השורות בספסל
יוסטון קליבלנד וסקרמנטו בטרייד משולש על פי ווג
טרייד "השאריות"….
Houston, Cleveland and Sacramento completing a three-way deal that will send Iman Shumpert to the Rockets, league sources tell ESPN.
Sources: In Sacramento/Cleveland/Houston three-way deal, Sacramento is trading Iman Shumpert to Houston, Cavs sending Alec Burks and second round pick to Kings, and Brandon Knight and a pick to Cleveland
עסקאות על טהרת המזרח, לקבוצות 8 seed ומטה
נא לדווח ולהתדיין ב "אירועי דיומא"
.
תודה.
חחח
טילמן פרטיטה ממשיך להתקמצן.
בזבוז בחירה על חוזה נגמר והתקווה שאולי שאמפרט יהיה טיפה שמיש
זה לא פרטיטה – הוא דווקא נותן יד חופשית למורי לנהל לפי דעת עצמו.
כל מה שמורי עשה מאז הקיץ זה נסיונות להוריד בשכר ובמס המותרות.
זה לא שלס אלכסנדר הבעלים הקודם היה כזה פזרן, אבל דרך הפעולה של מורי לגמרי מראה שהכיוון כאן הוא חיסכון ולא חיזוק.
את החיזוק יחפשו בשוק הפשפשים/ביי אאוטס
זה פחות או יותר מה שנשאר להם אחרי שסתמו את עצמם עם החוזה של פול.
אין להם גם יותר מדי נכסים. הם היו מוכנים "להתאבד" על באטלר אבל הטימברוולבס לא היו מוכנים.
לדעתי זה בזבוז של בחירה שהיתה יכולה להיות על טרייד עם קצת יותר בשר אבל מי אני שאחטט בכיס של הבעלים
אותו אריזה באריזה אחרת.
הבחירה היא בשביל להיפטר מברנדון נייט והחוזה של 15M אליו היו צריכים להתחייב בעונה הבאה.
מרקל פולץ על הכוונת של ההוקס ושל המג'יק.
פילי יכולים לעבות את הספסל שלהם באיזה רוס/סימונס/אוגוסטין ולנסות לקבל חבילה יפה תמורת כתף וחצי…
https://m.youtube.com/watch?v=uvxagNIBVLU
Cleveland will send Nik Stauskas and Wade Baldwin to the Rockets in the three-way deal, league source tells ESPN. Cavaliers acquired those two guards in Sunday's trade with Portland that sent Rodney Hood to the Blazers.
גם הרוקטס מתחילים לרכוש קלעים לספסל
וזה סותם לרוקטס את הרוסטר. למרות שהופך את הטרייד לקצת יותר מעניין.
השאלה מי הולך להיות מפונה כי בטוח ירצו להשאיר מקום לביי אאוטס.
בא לי שססטאוסקס ישאר, נראה לי יכול לפרוח אצל דאנתוני
מחכה למפץ מכיוון פרסטי
בינתיים על הכוונת הוא פרינס מאטלנטה
The Dallas Mavericks are finalizing a deal to trade Harrison Barnes to the Sacramento Kings, league sources tell @@TheAthleticNBA @WatchStadium.
פחד אלוקים.
כמה זמן כבר Run של דיוואץ' יכול להימשך ?..
The Kings are trading Justin Jackson and Zach Randolph to the Mavericks for Harrison Barnes, league sources tell ESPN.
The Kings want to make a long-term play to keep Barnes, who has a player-option on his $25M deal for the 2019-20, sources tell ESPN.
The Kings are trading Justin Jackson and Zach Randolph to the Mavericks for Harrison Barnes, league sources tell ESPN.
The Dallas Mavericks are finalizing a deal to trade Harrison Barnes to the Sacramento Kings, league sources tell
טרייד טוב של המאבס זהו נפטרו מכל האויבים של לוקה (איפה כל אלו שאמרו שאין שום בעיות וכו ביניהם?…אמרתי לכם בארנס לא אהב ותו)
משיגים חוזה נגמר טוב ורוקי סביר
טרייד לא משהו לקינגס אבל בארנס נגמר עונה הבאה אז אפשר להיפטר ממנו אם יפריע לצעירים. אם ישתלב יביא סקורינג שהקינגס צריכים.
לקחו סיכון זעום, מובן לחלוטין.
זאק לואו:
1. Gets the Mavs back into major free agency this summer.
2. Kings have been looking for a big wing the whole season.
3. I wonder if Barnes ends up agreeing to opt out of $25M next season (final year of deal) and sign a new longer-term deal w/ Kings
אין סיכוי שהוא מוותר על 25 מיליון. ואני לא חושב שסקרמנטו ירצו אותו לטווח ארוך
לדעתי הם מפנים לעצמם גם מקום לקיץ לשוק השחקנים
הנה הקינגס מנסים להביא לעצמם SF נורמלי אחרי שפיספסו את פורטר
יש להם מזל שלא קיבלו את פורטר…
פורטר נותן להם לדעתי הגנה וקליעה טובה יותר, ובמיוחד שחקן שמשחק ללא הכדור (ליד פוקס ובוגדנוביץ'), להבדיל מבארנס.
בארנס זה פשוט חוזה נוח יותר
מטורף הקינגס קבלו את בארנס ובארקס
הולכים חזק על הפלייאוף
זה נראה טוב, אבל לבארנס יש יכולת לא מבוטלת
לדפוק את השטף והזרימה שלכם.
נכון אבל הימור זעום
יותר מזעום.
המשחק של הקינגס זורם בשצף רצף
נהדר של מפל הניאגרה.
.
אתה זורק לשם נעל כמו בארנס,
וזה עלול להיגמר
בסתימה של אסלת ניאגרה.
מסכים עם הממזר.
כמו שהיה ברור שממפיס תיפול אחרי שהחתימה את נואה (כי יש גבול למזל), ההבאה של בארנס עלולה להרוס את המרקם שנוצר שם
2+
פלייאוף הם לא היו רואים בכל מקרה נם פישלו יןתר מידי אז בארנס יכול רק להועיל ואם לא יטרידו אותו בקיץ כחוזה נגמר לא קרה כלום
אני לא מאמין שמירוטיץ הולידיי ורנדל עדיין בנ"א
ניו אורלינס בחרם צרכני על כל הליגה.
לוקה עשה טיהור אתני במאבס 🙂
קיובן.
.
אם זה לא חד קרן לבקן, אל תטרח לחייג.
הספור של הטרייד הוא גסטין גקסון שראו לו לרדת מהמגרש שניה לפני שהמשחק מול יוסטון התחיל.
הוא שחקן טוב הוא לא מספיק לפלייאוף וההימור כנראה שווה אבל עדיין חבל.
ג'סטין יכול להתפתח לשחקן סבבה במאבס. SF של 3&D ליד לוקה
הטריידים האלה קצת משפיעים על השחקנים , הקינגס פחות טובים הלילה, משחקים בפחות אינטנסיביות.
בעיקר ששני השחקנים היו חלק מרכזי מהרוטציה
נכון
ג'סטין מתאים יותר לשחק לצד לוקה מאשר בארנס
פיניקס תלמדו איך מפקידים הכל בידי פרנצייז לא הקבוצה המפגרת שלכם
הפסד של סקרמנטו זיו. יכול להיות שזה טוב לטווח הקצר (להשנה- אולי יגיעו לפליאוף) אבל גם לא בטוח כי תלוי מה זה יעשה למרקם החברתי שם. ג'סטין אחלה שחקן היום ופוטנציאל מצוין קדימה. בארנס מביא קצת יותר נסיון והוא טוב יותר מבחינת כדורסל נכון להיום , עם זה אני מסכים איתך אבל הוא נוד נפוח בדיוק הסוג של השחקנים שהקינגס הצליחו להיפטר מהם כדי לבנות קבוצה נורמלית וגם נחנק קבוע בקלאץ.
טרייד מצוין לדאלאס, ג'קסון חיית משחק.
סאק אכלו את הלקרדה עם בארנס המבאס.
חיסול ממוקד ומוצדק לשני המפגרים ששמו מקלות ללוקה וחשבו שהקבוצה עוד שלהם – סמית' ובארנס.
קצת חבל לי על סאק.
לא אכלו כלום.
בארנס וטריי בארקס כדורסלנית הם שדרוג על גסטין גקסון ושאמפרט
מעדיף את האפסייד של בארנב על האפסייד של גקסון
הקינגס הפכו הלילה לקבוצה שיכולה לעשו צרות בפלייאוף כבר השנה.
מעדיף את החבילה שלח בארנס על האפסייד של גקסון.
סיכון כדאי לכם עם נזק מינימלי במידה ובארנס יחרב. רק אל תתנו לו כדור בקלאץ
ג'קסון שחקן צעיר ומבטיח שמשתלב היטב במרקם הקבוצתי.
בארנס מביא עימו סטטיסטיקה יותר טובה שלא מועילה בכלום, אפס השפעה על הישגים קבוצתיים, וכוכב בעיניי עצמו בלבד.
אני מעדיף את ג'קסון.
מדויק ב-100%
+100
The Wizards are trading Markieff Morris to the Pelicans, league sources tell @TheAthleticNBA @WatchStadium.
Wesley Johnson is heading to Washington for Markeff Morris.
Sources: The Wizards have moved off Otto Porter and Markieff Morris tonight to go under luxury tax threshold — but have no plans to move All-Star Bradley Beal before the deadlne.
הפליקנס מקבלים מוושינגטון גם בחירת סיבוב 2 ב2023
יאללה פילי תמו את פולץ על טאנס רוס ותנו בחירות דראפט על מירוטיץ ומרקיף לפליקנס ויש קבוצה לאליפות.
סימונס רדיק באטלר האריס אמביד
מקונל רוס קורקמז מירוטיץ בובאן מרקיף גונסון
מרקיף סוחב פציעה רצינית. לא בטוח שהוא יחזור השנה לשחק
להחתים לעונה הבאה הכל טוב, עם פציעה מחירו יהיה 5 מיליון, שווה לגמרי
אז למה לתת משהו עבורו? תחכו לקיץ.
נכון לחכות לקיץ התכוונתי. לא ידעתי שהוא פצוע
כדאי מאד ללייקרס ללכת על ברדלי ביל בנזיד עדשים גם לפורטלנד האימפוטנטים
שמעון אתה עדין חושב שביל על המדף? לדעתי אים מצב. וושינגטון עשו את הלא יאומן נפתרו מהחוזה של פורטר. עכשיו הם יכולים לשמור את ביל בכייף.
פורטר זה לא כזה לא יאמן, הוא צעיר ויכול להיות טוב (לא בזבל כמו הבולס). קבוצה כמו פורטלנד למשל הייתה צריכה ללכת עליומ עם סיכון מודע, הוא יכל לשדרג אותם לעומת הSF שיש שם עכשיו
הם צריכים להיות מפגרים בשביל לשחרר את ביל אבל מה אני יודע.
טוב נראה.. יש עוד רק את היום ונדע. הצעות בטוח לא חסרות אז אם הם ירצו טרייד הם יעשו אותו היום.. זה ברור. לדעתי לא יהיה עליו טרייד כי הוא כבר לא על המדף (אבל מה אני יודע 🙂 )
דנבר יושנים בעמידה אפשר להדיג את ברדלי ביל בנזיד עדשים
הכי מצחיק בדעה 10 לייקרס מנחיתים את דיוויס וביל 😄😄😄
Lakers are interested, but Trevor Ariza and Washington Wizards remain in each's future plans, league sources tell ESPN. Ariza is enthusiastic about re-signing with Washington. Wizards' trades creating financial flexibility that'll make it easier to bring Ariza back on new deal
שחקנים ראו איך לברון מעיף בשניה שחקנים מסביבו . כל הרול פליירס האלה סטייל אריזה פשוט מעדיפים לא להגיע.
טרייד בין שיקגו לוויזרדס הוא לא ברור. וושינגטון הצליחה להעיף את החוזה הכי מעיק שלה חוץ מוול. לדעתי זה אומר שביל כבר לא על המדף מבחינתם. ישמרו אותו.
הוויזארדס כנראה יודעים שוול גמור לפחות לעוד שנה ואולי ינסו לבנות משהו סביב ביל (שכרגע הוא השחקן פרנצייז שלהם)
מסכים. חוגגים שם היום לדעתי גם הם לא מאמינים שהצליחו ככה להיפטר מהחוזה של פורטר . פתח להם המון אפשרויות קדימה. וול גמור לשנה שנתיים הבאות הם חייבים להשאיר את ביל אין מצב שיהיה עליו טרייד.
הבעיה שבייל אמר שלא רוצה להמשיך שם ומה יש להם להציע לו? טנקינג ואחר כך וול גמור אחרי פציעה שתוקע את השכר?
אם הם לא הולכים פול ריבילד זו טעות.
מתי הוא אמר את זה? חבל לוותר על השחקן הכי טוב שלך כשאין לך איך באמת לעשות ריבילד. מה הם יוכלו לקבל עבורו?
המצב השתנה מאז. וול פצוע פורטר בחוץ . יש מצב ששינה את דעתו מבין שהוא זה הפרנצ'ייז פייר. בכל מקרה יש דיווחים שכרגע מבחינתם הוא כבר לא על המדף.
בנג'ו, השאלה אם הוא רוצה להיות פרנצ'ייז בקבוצה שמשלמת 45 מיליון דולר לשנה עד 22-23 לוול ששנה הבאה לא ישחק ולא ברור איך יחזור (לא שנראה שהם נהנים יחד קודם).
המצב בוושינגטון לא נראה טוב, אבל ביל אחלה נכס ויש להם בחירות סיבוב ראשון של עצמם.
למה לא להעביר אותו בטרייד ולקבל עוד בחירת סיבוב ראשון וטנקינג עד סוף השנה ושנה הבאה?
יש שמועה שהניקס והקליפרס קיבלו לאחרונה בחירות. הקליפרס אולי בונים על שני מקס, אבל ביל אחד ביד יכול לשכנע אחרת, הוא בשיא, מצוין ועל חוזה לעוד שנתיים ב-28 מיליון ולא 35-40 של שחקן מקס.
יש יותר ויותר קבוצות עם מקום לשחקנים חופשיים, התחרות תהיה קשה, ביל פרס מוצלח.
מה שאתה אומר נשמע על פניו הגיוני. הבעיה עם תהליכי הבניה האלה היא שיש קבוצות שיוצאות לתהליך הזה ונשארות תקועות למטה שנים. אתה מוותר על כוכב מוכח תמורת איזה משהו עלום מהדראפט. אתה מתפתה לקחת בבחירה מספר 4 שלך את בנדר וכ'. לא חסרות דוגמאות.
לקבוצה שהשתתפה בשנים האחרונות קבוע בפליאוף קשה לקבל החלטה כזאת לדעתי.
ובכל מקרה לביל יש עוד שנתיים בחוזה שלו שהוא בכל מקרה לא קטן 25 מ'. אז לאן יש לו למהר?
נראה לי הוא נשאר שם.
כמו שכתוב ב-"המדריך ל-GM המתחיל" :
!REMEMBER THE BENDER
עוד משהו .. ברור שמנקודת ראותו אם הוא מחפש להצטרף לקונטנדרית, ללברון בלייקרס וכ' הם יכולים לקבל עליו הרבה פוטנציאלים , אינגרמים כאלה אבל האינגרמים האלה או שלא יצליחו להתפתח או שאם באמת יתפתחו לא יתחילו לחפש בעצמם את החוזים כשירדו מהחוזי רוקיז? ואז מה?… אתה נשאר אם אותה בעיה רק שעכשיו יש לך משהו מוכח ביד עם חוזה נוח.. לא יודע ככה נראה לי.
גיא ועל זה נאמר …. אוי בנדר בנדר… 🙂
אתה יודע מה… אפילו יש דוגמאות מצויינות לצד ההפוך… נניח שבחרת הכי מעולה בדראפט… לדוגמא מקרה היפוטטי שלא קרה אף פעם אבל יכול היה לקרות: נניח שאתה פוגע כל כך מדויק בדראפט שאתה מחזיק בקבוצה אחת את קוין דוראנט ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן. ואז הארדן בא ואומר לך לך אני רוצה עוד מליון דולר בחוזה ולהיות שחקן חמישיה. ואז אתה מוותר עליו. אז אתה נשאר עם דוראנט וראסל . נשמע מספיק לא? כנראה שלא כי איכשהו בסוף דוראנט לוקח אליפות אבל לא בקבוצה שלך….ואתה רוצה טבעת אבל אין. מקרה היפוטטי אבל גם דברים כאלה יכולים לקרות לדעתי.
בדרך כלל הייתי מסכים איתך, ריבילד/טנקינג זה תהליך שאני לא אוהב כי הסיכון גדול בהרבה מהסיכוי (אוקלהומה היא היוא מהכלל, לא הכלל ופילדלפיה סבלו כל כך הרבה שנים וגם עכשיו נראים כמו קבוצה עם תקרה) ובדרך אתה הורג את האוהדים. הרבה פעמים זה סוג של מוצא קל ל-GM שמוריד מעצמו אחריות לשלוש-ארבע שנים.
וושינגטון יחסית יוצאת דופן בגלל וול והפציעה.
העונה ועונה הבאה די גמורות וגם אחריהן לביל יש רק עונה אחת וקשה לבנות על וול, אז על מה מוותרים פה? על האפשרות לסיים מקום 10-11 במזרח שנתיים ואולי עונה אחר כך סיבוב ראשון בפלייאוף?
חוץ מוול וביל יש לוושינגטון דף נקי ב- 20/21, הם יכולים להעמיס חוזים רעים ולהביא בחירות, יש להם את הבחירות שלהם. הם בעיני במצב שבו אתה כמעט לא מוותר על כלום ובנקודת פתיחה טובה.
הכל נכון חוץ מדבר אחד שנשכח: אתה מוותר על ביל.תזכור שהוא רק רק בן 25. יש לו לפחות עוד 7-8 שנים בליגה.
אני לא הייתי מוותר עליו אלא אם כן הייתי חייב. כמובן שהוא יוכל ללכת בסוף החוזה אם ירצה אבל יהפך לפרנצ'ייז פלייר יש מצב שירצה להישאר והם ימצאו דרך לשלם לו למרות המקס של וול.
דאלאס הולכים חזק על לשמור אצלם את הבחירה השנה (מוגנת טופ 5 לאטלנטה)
טרייד טוב של דאלאס, יהיה מעניין לראות איך תראה הקבוצה בקיץ. בנתיים לוקה ממשיך להדהים.
מה אתם אומרים על טרייד כזה בין פיניקס לפילי: טי גי וורן תמורת פולץ?
לא מגיב פה כמעט אבל היום חשתי צורך להגיד תודה על האתר הנהדר ונטול הפרסומות הזה! אתר הספורט המוביל בארץ בשבילי:)
מחבב מאד את הטרייד של סקרמנטו ודאלאס, לשתי הקבוצות.
שתיהן הראו מוכנות ללכת אול אין, סקרמנטו על פלייאוף ודאלאס על קונטנדריות.
יכול להתפוצץ, דאלאס יבחרו 6-7 והבחירה תשאר אצל אטלנטה ולא יצליחו להחתים מישהו רציני אבל בשני המקרים זה לא נורא.
בארנס בכל מקרה לא היה השחקן שיעשה את השינוי אז הויתור אפסי.
סקרמנטו, כמו שציינו פה, בארנס לא הכי מחודד ואם הקבוצה זורמת, זה יכול לתקוע, אבל, ג'קסון לא מהליבה של הקבוצה.
במצב האידיאלי יש פה הצלחה אדירה לדאלאס, טנקינג ובחירה טופ 4 השנה, ג'קסון הופך לשחקן רוטציה טוב והחתמה של פרי אייג'נט שישלים שלישיה ליד לוקה ופורזינגיס, מניח שילכו בכל הכוח על קליי תומפסון, אבל היופי הוא שלוקה ופורזינגיס נותנים גמישות, אפשר להביא לידם שחקן לכל עמדה, אולי חוץ ממוביל כדור דומיננטי (ווקר למשל) אז הכי הגיוני בעיני ללכת על שחקן צעיר יחסית, רוזייר יכול להתאים ליד לוקה.
סקרמנטו – בארנס לא מושלם אבל קצת מזלזלים בו, הוא יותר טוב ממה שנתנו ויכולים להגיע לפלייאוף אחרי שנים בלי, זה משמעותי.
רוזיר = דניס סמית'
נכון, כמה הבדלים שאני בכל זאת רואה- רוזייר הראה יותר בהגנה ונראה כמו שחקן חכם יותר, דניס סמית' כנראה עשה בעיות ברמת האישיות (קשה לדעת), רוזייר הוכיח יותר בקבוצה מנצחת.
בכל מקרה, לא אופציה ראשונה, כמו שכתבתי הרבה שחקנים יכולים להתאים, רוזייר אחד מהפרי אייג'נטס היותר צעירים כך שיכול להתאים חלוקה ופורזינגטס.
קצת יותר טוב ממנו, קצת יותר שומר וקצת יותר חכם. לא בהרבה.
אותו שטאנץ' של שחקן. לא מתאים להם לחזור אחורה.
יותר קשה מלעקוב אחרי הטריידים זה לעקוב כמה קבוצות עם 2 מקומות לשחקני מקס יהיו בקיץ. אני מרגיש ניחוחות של קיץ 2016 באוויר
אתה צודק.
יום מעניין מאוד ועדיין לא התחיל. בהחלט נעקוב
למה לא העבירו את האריסון בארנס לליקרס??
הרי הוא בשחקן שלברון הכי חייב לו על הטבעת שסידר לו בקליבלנד
+5/36 (האחוזים של בארנס במשחקים 5-7)
לוקה זה בן סימונס עם קליעה
לוקה כ"כ הרבה יותר טוב מסימונס…
לוקה גאון כדורסל. זה ניכר במיליון פעולות קטנות מעבר לקליעה נטו.
סימונס הוא אחד הטובים שראיתי מול סל ריק.
+ +++
אשך תמשיך לאכול את הלב
וללכלך
סימונס שחקן ענק
לראות אותו זה הנאה
לא סתם אתה אוהד קבוצה מגעילה שמאז ומתמיד
שנאו אותה כולם…
אחלה טרייד לקינגס הצעירים, אם יעשו פלייאוף הנסיון של בארנס יכול לשחק תפקיד חשוב. בארנס אמנם עם חוזה קצת מנופח, אבל סה"כ שחקן טוב שלא מתיימר להיות מה שהוא לא (תכונה סופר חשובה בליגה היום, טוביה האריס באותה קטגוריה), ויכול להגיע לסקרמנטו בלי לתת לפוקס ובאגלי תחושה שהצניחו להם מישהו על הראש
נ"ב – תודה רבה לכל חברי הצוות שעושים עבודה מדהימה בסיקור השוטף של הטרייד דד-ליין המשוגע הזה
הקינגס לא סיימו…, מנסים לעשות טרייד על סטיין, מקלמור וקופוס
עבור רכז מחליף ושחקן פנים.
כמו כן כנראה שיחתימו את טרוי וויליאמס שחתום על טו ווי קונטרקט על חוזה עד סוף השנה כי התפנה מקום והוא טוב.
יאללה תנו ריצה לפלייאוף במקום הקליפרס
זה הולך להיות הערב של הגריזליז לדעתי.
אני לא אתפלא אם כל הסגל חוץ מג׳קסון ופארסונס יוטרד…
גם כספי??
כרגע ממש יבש, אבל משנים עברו אני זוכר שהכל קורה ממש ברגע האחרון, כמו עם קליבלנד שנה שעברה שהטרידה חצי קבוצה
Nearly 3 hours away from the NBA's trade deadline and … the Lakers-Pelicans talks on Anthony Davis are dormant, league sources tell ESPN. No communication, nor an expectation that they'll even speak today. Pelicans seem content to run out the clock.
Sources: Houston is trading James Ennis to Philadelphia.
מה צריך את הפח זבל הזה. למה לבזבז בחירה שיכלה ללכת על מירוטיץ
Rockets traded James Ennis for swap rights to a 2021 second-round pick, sources tell @TheAthleticNBA @WatchStadium.
אחרי שבנו חמישייה אדירה פילי מתחילים לחזק את הספסל עוד לפני הבייאאוטים
גיימס אניס לא חיזוק לכלום. יורוקאפ. טרייד גרוע🐱🐱
היה טוב בממפיס.חיזוק טוב לספסל
אתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר
במחשבה דנייה עדיף על קורקמז🤣
עדיין יורוקאפ יש לו מקום במכבי.
שמעון זה בשבילך
LaVar just said that LeBron will not win a title in L.A. without Lonzo
https://twitter.com/YahooSports/status/1093554549707677696
עוד קטע שבו לאבר אומר שלונזו יותר טוב מלברון https://twitter.com/undisputed/status/1093552042340057089?s=21
חחח חיככנו ידיים בציפייה לקראת העונה של הלייקרס אבל הבית משוגעים שם מתעלה כל כל הציפיות, ומה שמדהים זה שהגרוע מכל עוד לפנינו.
חחח לגמרי חכו איזה פה לאבר יפתח שלונזו יעוף על לברון. זה עוד בקטנה הוא לא רוצה להרוס ועדיין מפחד מלברון אבל שלונזו לא יהיה שם חחח יהיה אש לזה חיכיתי חצי עונה כל השאר שטויות🤣
ואז עוד יש את שארית העונה עם השחקנים הממורמרים… קרבות בין צעירים לותיקים… קרבות בין ותיקים למאמן… תבוסות… ההדחה של וולטון שמסר את פסלון החסינות לקוזמה ועשו לו כיפה אדומה… לברון לא עולה לפלייאוף ומוציא את כל הפאסיב אגרסיב… לברון יושב בתירוצים שונים כדי שהאשמה לא תידבק בו… כל זאת ועוד בהמשך המוקומדיה של "מוטרדי אל-איי".
לונזו נראה לי הולך להיות מוטרד היום בלי שום קשר לאנטוני דייויס ואם הם לא יכולים להטריד אותו בגלל הפציעה הוא הולך להיות מיובש עד סוף העונה
יש עוד מלא קטעים.תיכנסו ל undisputed בטוויטר או ביוטיוב
אתה חייב להפסיק עם התוכניות טראש האלה. כלומר אתה לא חייב אבל אתה יותר מדי קונה את כל מה שמוכרים לך שם.
אני לא מוכן לראות את סקיפ ביילס גם אם ישלמו לי..
לא קניתי כלום.סתם רואה את המופע של לאבר.את מה שאני קונה אני קונה בדרך כלל מאנשים שמשתתפים בתוכניות הללו כמו כריס ברוסארד והם אנשים רציניים ופוגעים באחוז גבוה בהערכות שלהם
זה בדיוק מה אתה קונה…. המופע שלו=טראש.
מסכים שזה טראש אבל לאבר זה ה פלאזר גילטי שלי
צפיתי עכשיו… ואני מתחרט על זה.
אני אוהב את התוכנית ואת העניין שלבאר הכניס בעבר אבל בשלב הזה הוא לגמרי ברמת ההוזה והחולה נפש… אני רק מרחם עליו. סוג של פריק שואו, להביא אדם חולה ולעשות מזה שואו.
הוא לא חולה עוסה לעצמו באזז חכה אם לונזו בפיניקס לאבר הופך את אריזונה למקום כיפי 🤣🤣🤣
דדליין יבש
גם אם יקרה משהו זה יהיה החל מ-8 וחצי 9 כנראה
יבש רצח האמת. סיימתי עכשיו ריצה של 40 דק אמרתי אני אחזור אראה חם מהתנור משהו הולידיי מירו קונלי לפחות לדיוויס אני מחכה רק ל9:58 אני לא לחוץ כמוכם.
מתי פורטלנד יבינו שיש להטריד את מקולום? פורטלנד קבוצה בלי מוח שחקן כמו הולידיי יכול לשדרג אותם רצח
באסה נאאה לי מירו נשאר בפליקנס לא יאמן איך קבוצות כמו אוק דנבר פורטלנד יוסטון פילי לא הולכות על מירו בנזיד עדשים של בחירת דראפט סיבוב שני
מילווקי?
באמת מעניין. איך אתה חושב שאפשר להעביר שחקן על חוזה של 12.5 מיליון תמורת בחירת סיבוב שני. או על זה שאתה מתפלא שקבוצות לא רצות לזרוק נכסים על שחקן עם חוזה מסתיים שנפצע כל שני וחמישי (ופצוע גם כרגע).
הנה קיבלת, אפילו לא היו צריכים לתת בחירה דראפט עבורו.
ראית איזה נזיד עדשים? אפילו לא יורוקאפ ליגה אדריאטית
עידו נו מכניסים פנימה עוד נגרים וחוזי זבל
אתה רצית לזרוק בחירות פנימה – הבאקס אפילו את זה לא נתנו. עסקה טובה מאד בשבילם.
נתנו הבאקס 2 בחירות
4 לפי סטיין.
מירוטיץ במילווקי
שמעוןןןןןןןןןן.מירוטיץ במילווקי Sources with Zach Lowe: Nikola Mirotic to Milwaukee.
יווווו איזה גניבה בני זונות תותח בודנהולצר וואו בוסטון בצרות לא רואה אותם בלי חיזוק מנצחים את הבאקס בלי ביתיות מירו סה בדיוק החתיכה הקטנה דיכולה לקחת אותם לגמר. פאשלה של בראנד היה חייב לתת עליו בחירות דראפט למי לעזאזל שמרו אותם
Bucks will send Jason Smith and Stanley Johnson to Pelicans for Mirotic, per source.
או נזיד עדשים פילי יצאו טמבלים זה שחקן שהיה מוסיף המון במקום זה יוסיף לבאקס עוד צאקות
טוב בסוף נראה שבאקס אכן שילמו – בארבע בחירות סיבוב שני. דמפס לא כל כך מפגר אחרי הכל.
מעניין מה ההצעות האחרות שהיו לו.
טרייד נפלא למילווקי
הסיבוב הראשון במזרח הולך להיות משעמם אבל הפיינל פור עם טורונטו בוסטון מילווקי ופילי הולך להיות אש
1+
יכולנו לקבל גם פיינל פייב אבל אולדיפו נפצע
נכון
אש לגמרי פוטנציאל 7 משחקים בכל הסדרות. היום אני עם גיא 3 מ4 הקבוצות החזקות בליגה במזרח. פילי באקס ובוסטון. רק גולדן מעליהן
אני לא מבין למה אתה מזלזל בטורונטו.
הצעירים הכי טובים בליגה כבר שנה שנייה קוואי דני גרין איבקה ואלנצונאס מונרו סנטר שלישי.עד שלא יעשו טרייד על לאורי לא תשתכנע?
רק שיוטרדו לאורי יונאס ויגיעו קמבה ועוד מישהו אז אשתכנע ועדיין לדעתי הם פחות מהשלישייה של המזרח לדעתי. בסדרת פלייאוף הם הקבוצה הכי חלשה לטעמי. גם הם מפחדים מלאורי חחח לא סתם רצו להטרידו. סורי לא תופס מהם
New Orleans-Milwaukee trade will include Pistons and send multiple second-road picks to the Pelicans for Mirotic, league sources tell ESPN.
מצחיק אם ישאירו סביב דייויס שחקני ג'י ליג ואז יחזירו אותו לסגל.
הקטע שהתכנון של ניו אורלינס היה להשבית את דייויס עד סוף העונה אבל היום קראתי שהוא יתבע אותם אם הם יעשו את זה.הוא רוצה לשחק והוא החלים מהפציעה אז אם לא יהיה טרייד היום הוא ישחק בניו אורלינס עד סוף העונה ובקיץ הוא יעבור בטרייד
מי אמר שזה התכנון שלהם? הכי הרבה שהם אמרו זה שהוא מושבת עד סוף הדדליין מסיבות מובנות.
ישחק חח ירוץ על המגרש אל תצפה להגנה חחח
תוך יומיים מילווקי הפכו את מייקר למירוטיץ'.
יהיה מעניין מאוד במזרח השנה.
פילי נרדמו חבל היו חייבים להשיג אותו.
איך דנבר לא עושה כלום הם מפחדים כמו לחוס לכו על הולידיי או משהו רבאק.
למה העבירו את מירו בחינם?
העיקר דייויס רצו את כל הלייקרס
מטומטמים רצח דמפס חחח דמפסטר😁😁🤣🤣🤣🤣
לא בחינם.שני שחקנים ומלא בחירות דראפט סיבוב שני.גם כך הם הולכים לבניה מחדש והוא מסיים חוזה בסוף העונה
חינם חינם מה הסיכוי שיצא מהם משהו למתקרב למירו?
בכל זאת זה חודשיים שהוא יהיה אצלם, אל תגזים
ואז יכול לחתום שם. למה שלא יחתום. אין כמו להביא שחקן בשנת חוזה אתה יודע שיתן הכל סה למה פילי שיחקו אותה עם האריס ובאטלר אני יודע שבעיות מוטיבציה לא יהיה להם
סבבה, רק מה עפתם עליו? לא כזאת "גניבה" כולה מירוטיץ' לחצי עונה
מירוטיץ' בריא תפור על הבאקס ויכול להיות פקטור משמעותי.
ואתה מסכים איתי ששילמו מחיר בהתאם? זה לא שהפליקנס הפסידו פה את עסקת חייהם
ממש לא הפסידו. בהתחשב גם בכך ששתיים מהבחירות הן של הוויזארדס יש מצב שהם גם יהיו גבוהות יחסית.
כן, אולי ייצא מזה איזה מירוטיץ…
ואם יקבל לדוגמה 4 בחירות מהלייקרס יהיו מיליון בחירות כל דראפט בזמן הקרוב
עידן זה חינם 2 אדריאטים ובחירות זבל של סיבוב 2 זה חינם תאמין לי. פילי היו חייבים ללכת עליו חייבים לא רק שלא הגיע אלינו אלא הלך ליריבה שלנו
4 סיבוב שני בנוסף
פילי היו צריכים לתת את פולץ על מירו והם היו מסתפקים בזה ואם היו מתעקשים בחירת סיבוב 2 בנוסף
טרייד נפלא של הבאקס. מירוטיץ' ממש מתאים כמספר 3 ויהיה שחקן חמישייה לדעתי כשיאניס חוזר לסמול פורוורד. הוא מוסיף עוד למשחק הטוב גם ככה שלהם ומאפשר להם לשחק עם יאניס סנטר ליד מירוטיץ', מידלטון, ברוגדון ובלדסו – משהו שאליאסובה לא יכל לתת.
מוכן לקחת את איליאסובה לפילי עכשיו גם
יאללה, מה הלאה. עם כל הכבוד לא התכנסנו כאן בשביל מירוטיץ'
תכלס, מה נסגר עם הלייקרס.
שיביאו מישהו כבר. לברון לא יהיה מחוץ לפלייאוף שכחו מזה
תכנונים של שנה שלמה קורסים ברגע האחרון. זה היה תהליך מאוד מסודר המעבר ל LA ההחתמה של AD בקלאץ' … הכל מתפרק כי איזה GM מניאק החליט שהוא לא משתף פעולה. מעניין אם יש תוכנית גיבוי או שהלכה העונה הזאת?
העונה הזאת הלכה בכל מקרה
אם דיוייס בא יש ביתיות
הסימן שאלה לגבי מירוטיץ' זה הכשירות שלו. אם הוא יצליח להישאר בריא הוא יהיה ערך מוסף אדיר בבאקס. אני חייב להגיד שאני בספק לגבי זה.
אפשר לומר זאת גם על קרי😁
סטף ישב 10 משחקים בחוץ על פציעה אחת. מירוטיץ' כבר החמיץ 20+ על 4 פציעות שונות (לפחות).
Houston is trading Nik Stauskas and Wade Baldwin to the Pacers, league source tells ESPN.
יוסטון שולחים גם סיבוב שני וכסף.
מעניין את מי הם משיגים פה
יורדים מחת לתקרת המס.
סטסקאוס כבר עבר 3 קבוצות השבוע.מפורטלנד לקליבלנד אחר כך ליוסטון ועכשיו לאינדי
עושה רידנאור.
חח.לוק
יאללה נשארו הולידיי קונלי חבל עליהם
קונלי חייב לעבור היום.או לטורונטו או ליוטה.שתיהן רצו אותו
עם איך שה-nba נראה בשנים האחרונות, ב-2 דקות ל-10 נגלה שדיוויס עבר לגולדן סטייט תמורת גרין וליווינגסטון
חחחח
מתחיל לעבור כח למזפח
ן3 מ4 הקבוצות הטובות בליגה במזרח כעת פילי באקס בוסטון
מסכים
מירוטיץ' זה אולי לא טרייד "סקסי" כמו דייויס,
אבל הוא משמעותי (בטוח שלעונה הקרובה) הרבה יותר.
.
לבאקס ההגנה מס' 1 בליגה, וההתקפה מס' 4.
ועכשיו הם הם הפכו תרומה זניחה של מייקר וסמית', למירוטיץ'.
אני לא חושב שמירוטיץ' שיחק קודם לכן בקבוצה שתפורה למידותיו כמו הבאקס.
אני לא חושב שהוא שיחק תחת מאמן שמתאים למידותיו כמו בודנהולצר.
.
אני אופטימי.
.
אהה, כן –
אבל שלא יהיה ספק!
האלי-פו-פו-פו-ת היא של הגולדן בויז.
חחח כמעט נפלט לך😁 חסר לך פו אחד בשם גיא שזה יהיה רציני. אפילו בשם הכנסת ווישפול🤣
לגמרי מסכים איתך מירו היה הכי תפור לפילי באקס ודנבר
מסכים לגבי הניתוח .
יש בליגה כבר כמה קבוצות שיוכלו להסתכל ללוחמים בלבן של העיינים (כלומר יפסידו בג'נטלמן סוויפ ולא בסוויפ).
למרות הניחוס…
נראה לי אפילו זה לא יעבוד במקרה של הלוחמים.
אני מנסה לשחזר את ההצלחה של קמפיין 2016
הוא "הביא" אליפות לקבוצה שלי בפוטבול (הברונקוס), שבדרך הדיחו את הפטס, ובסופרבול ניצחו את סופרמן.
הוא "הביא" אליפות לקאבס שניצחו את גולדן סטייט בפיינלס.
.
אולי "ההישג" הגדול ביותר שלי…
.
http://www.hoops.co.il/?p=68454
ענק גיא…. :))))
האמת שזה נראה באמת הישג שיא. לא חושב שמישהו פה אי פעם יתקרב לזה. אם תצליח גם השנה תהפוך להיות המייקל ג'ורדן של המנחסים (נראה לי זה גם יכול להיות הישג בקנה מידה עולמי). :)))
לגמרי, מייקר נעלם השנה, מירוטיץ זה שדרוג רציני לקבוצה עם שיטה שגם ככה מרשימה
פורטלנד חייבים להנחית את הולידיי האימפוטנטים האלו. שיביאו להורנטס 4 בחירות דראפט סיבוב 1 וחוזים נגמרים או קצרים יותר. תיליארד מקולום הולידי אמימו נורקיץ קבוצה אש שיכולה עם מאמן טוב להגיע לגמר מערב. מה יש להם להפסיד?
פורטלנד חלשים לא עובד הפלייאוף לא משנה מי תביא
טרייד נפלא של מילווקי(מירוטיץ)
איפה האקשן? שעתיים לגונג
אינדי תשחרר את סטאוקס ובולדין. מעניין אותי אם זה סוף הדרך של סטאוקס בליגה או שיש קופצות? (שחקן שעד היום לא הבנתי מה הוא עושה בליגה חוץ מהבלחה חד פעמית של איזה שבוע בפורטלנד).
אם מירוטיץ בריא, טרייד מדהים! עוד שחקן גבוה שקולע שלשות ושאי אפשר לא לשמור עליו, יוצר למילוואקי אפשרות להקיף את יאניס בקלעים כל הזמן, ומירוטיץ יכול לעשות המון נקודות ליד יאניס
אין ספק.
האמת אני פה די כוסס ציפורניים . הרוב פה מתעסקים בדברים שברומו של עולם (ה NBA לצורך העניין) אותי מעניין רק דבר אחד. שהלונזו לא יפול על פיניקס (אפילו שגיא חושב שזה רעיון טוב) . גם ככה זו קבוצה קשה לצפיה עם לונזו זה יהפוך לסיוט.
יש לי רק עוד 1:40 שעות להיפטר מהחרדה הזאת.
פור דה רקורד – גם אני חושב שזה רעיון טוב.
פור דה רקורד – לא חשבתי שיהיה משהו שאני חושב שלא תחשוב הפוך ממנו. 🙂
תדע לך שאני ממש מודאג מהעניין. לא צוחק.
חוץ מהקטע של לבאר.לונזו יפרח בפיניקס ואייטון יפרח לצידו
מתי ראית לאחרונה משחק של פיניקס? … הם חייבים פוינט גארד. כלומר גארד שיהיה גם גארד / רכז אבל גם יודע לקלוע. זה מה שחסר לקבוצה הזאת – לא עוד air balls… (תאמין לי שלא חסרים שם קלעים מהסוג הזה כולל ג'וש ג'קסון שפשוט זורק גרוע מהשלוש ). לונזו שחקן טוב בהרבה פרמטרים אבל הקליעה ? … גם ככה הסאנס לא תמיד זה מחזה נעים לצפיה.
ראיתי שניים שלושה משחקים שלהם
לונזו יהיטה פח בכל מצב. יש כמוהו עוד אלפים בליגה. זה יהיה מוות לפיניקס אבל לאייטון לפחות יהיה כנראה טוב 🙂
שמעון איטון נראה לי הטיפוס הזה שאוהב לנצח יותר מהסטטיסטיקה האישית שלו. זה ממש מעצבן אותו כל ההפסדים האלה רואים את זה עליו…
אז לא בטוח שיהיה לו טוב 🙂
Memphis has traded Garrett Temple and JaMychal Green to the Clippers for Avery Bradley, league sources tell ESPN.
Toronto is nearing an agreement to land Marc Gasol, league sources tell ESPN.
מנסים לשמור על כספי מרוצה כנראה
או – כספי שוב בוחש מאחורי הקלעים..
חחח
לא לא לא, זה הכל אנטישמיות כדי לשמור את עומרי מחוץ לפלייאוף. זה הנגטיב של לחתוך אותו – לחתוך את כל הקבוצה.
https://youtu.be/U7fjDS0jKiE
מיתולוגי
כספי עושה לברון…ינחית את דיוויס בסוף.
אד דיוויס
הקליפרס ויתרו סופית על הפלייאוף כדי לא לאבד את בחירת הדראפט
יפ כמו שחשבנו בהימורי פתיחת העונה. גם פציעה של גאלו, הם הולכים לשקוע. יוטה הנהנית הגדולה. לייקרס קינגס יאבקו על עוד מקום
מארק גאסול בטורונטו.
בוסטון אין דיפ שיט.
על JV, דלון רייט, CJ מיילס ובחירת סיבוב שני ב-2024.
טוב מקווה שגאסול ארז בגדים חמים
עשו לאיינג כיפה אדומה חחחחחחחחחחחחחחח
Toronto is planning to send Jonas Valanciunas, Delon Wright, CJ Milles and a 2024 second-round pick to the the Grizzlies for Gasol, league sources tell ESPN.
יופי נפטרו מיונאס חחח. עכשיו נשאר להעיף את לאורי
לדעתי מחיר קצת גבוה עבור גאסול.
בוסטון תלויה בקיירי שהולך לקבל הגנות כמו שלא ראה עדיין בחיים בפלייאוף דאבל טימים ואז אחרים יצטרכו להתעלות. קוואי הולך לקבל אותו דבר ונראה את האחרים מנצחים. הקבוצות לא רק טובות הן גם ירצחו בהגנה בפלייאוף. יהיה הקזת דם במזרח.
עוד פחות משעה לדד ליין
חושבים שבוסטון תעשה צעד אחרי שקבוצות שמתחרות נגדה עשו?
לא. עשו לאיינג כיפה אדומה. השיער השופע שלו יהיה קרחת תכף
איזה טרייד דדליין משוגע. לא זוכר כזה הרבה זמן.
וואו כל המזרח מתחזק בטירוף כי נפתח חלון להגיע לגמר, ומהגעה לגמרהשמיים זה הגבול. ובמערב כולם בורחים מג"ס ומתכוננים לעתיד. מקווה שדנבר או יוטה יפתיעו ויתחזקו
דנבר עם הזין ביד מפחדים לעשות שינויים וסומכים על האריס הפורצלן
האריס יותר גרוע מגאלינרי מבחינת הפציעות.שניהם הסקוררים המובילים של הקבוצות שלהם ושניהם מחמיצים מלא משחקים כל עונה.שנה שעברה בגלל הפציעה של האריס דנבר פספסה את הפלייאוף וסיימה 9 אחרי מיניסוטה שלזכותה גם היא סבלה מפציעה של באטלר לקראת סוף העונה והתדרדרה למקום ה 8
יש לי הרגשה שהאריס יפצע לדנבר ולא יהיה גם בפלייאוף הזה
למה יוסטון לא מתאבדים על הולידיי?? יאללה מורי נתת 4 בחירות על באטלר אין הרבה הבדל ביניהם תרים את הכפפה תן הזדמנות להארדן
יאללה פרסטי תתעורר תביא עוד איזה קלעי, לא מבקשים הרבה
נשאר לו ביזמור או טרנס רוס
מה זה טוב?
גאסול פצוע (סוחב פציעה) לדעתי כבר מלא זמן . זה לא מחיר יקר מידי עבורו?
אחי אול איןןןןןןןןןן למה מחכים? קוואי עוזב בקיץ, זה עכשיו או לעולם לא
כן אבל גאסול פצוע. רואים את זה עליו בכל משחק מתחיל לסחוב רגל בשלב מסוים.
העיקר שיהיה בפלייאוף עד אז שינוח יסתדרו בלעדיו
איזה מחיר, ואלנצ'ונס ושאריות? טרייד מצוין.
הוא פצוע לדעתי.
אם הוא בריא וישחק זה אחלה טרייד. זה ברור.
נותן לך קרדיט שאין לי מושג אם הוא פצוע, מזמן לא ראיתי משחק של ממפיס
4 בחירות סיבוב שני על מירוטיץ' בחוזה שנגמר זה קצת מוגזם לא? כאילו הם פגעו עם ברוגדון אז למה לוותר על הסיכוי הלא רע בכלל למצוא אותו בשנים הבאות בדראפט עבור החוזה הנגמר של מירוטיץ'? מן הסתם אם הם רוצים להשאיר אותו אז יצטרכו לוותר על שחקנים אחרים כי יש שם הרבה חוזים נגמרים ברוגדון מידלטון לופז ובלדסו כלומר כל החמישייה למעט יאניס. לא ברור.
רק אחת שלהם.
לא מוגזם מה זה נגמר? למה שלא יחתום שם? מה קבוצות לא יאמינו בעצמן שיחתימו אפילו את מירו וקונטנדריות?
אתם לא מבינים המנגרים הבינו שאין סולל בונה, אמרתי לכם אתמול והולכים אול אין.
הבאקס חייבים להביא ליאניס הכל שלא יעשה דיוויס עוד שנה. טורנטו מרגישים שקאווי בורח ועושים אול אין
פילי מבינים שהפרוסס תם
אול אין, זין על העתיד, לטנקק אפשר תמיד על אליפות יש הזדמנות של פעם בחיים עבור הרוב
למה שהוא לא יחתום שם שוב? כי הוא יוכל לקבל יותר כסף במקום אחר לדוגמא.
איזה יותר כסף? רק אם יפציץ בפלייאוף ומילווקי ישמחו להפצצה שלו. מירו לא יקבל מאף אחד יותר מ15 מיליון במקסימום.
דבר שני זה סיכון שאתה לוקח.
מה הקשר בין הטרייד עליו עכשיו לאיפה שיחתום בקיץ?
אל תבלבל את שמעון. אם הוא על 12.5 עכשיו בטוח שזה מה שהבאקס יציעו לו בהמשך.
למה שיאניס יעשה דיוויס? הוא בקבוצה הטובה במזרח עם סיכוי די טוב להגיע לגמר הליגה. ולא פילי לא יותר טובים מהם גם אחרי שהביאו את האריס. הכל בנוי מסביבו וזה נראה שהוא די מרוצה. אם הפליקנס היו השנה תחרותיים יכול מאוד להיות שדיוויס היה נשאר.
הוויתור על 4 בחירות סיבוב 2 דווקא נשמע הגיוני אחרי ההסבר של עידו כי זה אומר שישארו להם את הבחירות שלהם.
לגבי אין סולל בונה אתה עוד חייב לי הסבר מאתמול על זה שכוכבים פשוט ילמדו להסתדר + איזה קבוצה לקחה אליפות לא בסולל בונה למעט הקבוצות של לברון + סלטיקס 2008?
בחיית שמעון תפסיק להשתמש ב"אמרתי לכם" אתה יורה על אוטומט אז ברור שמתישהו אמרת משהו
גולדן סטייט עת אליפויות 17 ו18 עם דוראנט לא סללו כלום דטרויט 04 הלייקרס של שאקובי
למעשה רק גולדן וספרס סללו ובנו הרוב כושלים ראה אוק . בכדורגל זה כל הקבוצות סיטי באנגליה צלסי שרומן הגיע יובה באיטליה בארסה וריאל קבוצות אינסטאנט לרוב. בארסה עם הנוער היו חריג
הרבה מאד ממה שאמרתי קורה. מי כל העונה אמר שלאורי ויונאס לוזרים עובדה שיוגירי ניסה להיפטר משניהם.
מי טען עוד לפני שהעונה החלה שהפרוסס בפילי נגמר ויש ללכת על אליפות.
מי טען שלברון יעשה את כל מה שעושה בלייקרס עוד שהיה בקאבס. אמרתי גם 2 אולסטארים וזה יקרה לא עכשיו אבל יקרה.
הנה קח עוד משהו אם טייטום לא יהיה הסטאר שהוא אמור להיות בוסטון יהיו בצרות צרורות בפלייאוף.
פיטורים של ברט בראון גם יקרו מתישהו. נקווה כמה שיותר מהר ולא עוד שנתיים.
יאניס מרוצה אולי? אבל זה כי הביאו לו מאמן טוב ומנסים להביא לו שחקנים. בוא נראה את הפלייאופים הקרובים. גם יאמיס ירצה עיר טובה אם לא תהיה לו קבוצה קונטנדרית אמיתית וגם אז לך תדע…
לא יודע איך זה שניסו להטריד את לאורי ויונאס הופך אותם ללוזרים.
אם ההבאה של דורנט לקבוצה מושלמת זה אינסטנט אז אנחנו באמת לא על אותו גל.
להגיד שמתישהו זה יקרה – זה לשחק לא פייר – תגיד מתי, לפחות בגבולות גזרה כלשהם מצחיק שאתה הופך את התחזית של לברון שדי פיספת בה לטובתך איכשהו
יכול להיות שבראון יפוטר אחרי שקייסי פוטר (בצדק) הכל יכול להיות. גם סטיבנס וקר יכולים למצוא את עצמם בבית, אז מה?
"בחיית שמעון תפסיק להשתמש ב"אמרתי לכם" אתה יורה על אוטומט אז ברור שמתישהו אמרת משהו.."
הבעיה איתו שהוא לא מפסיק לומר משהו
בחירות סיבוב שני לא משחקות בכלל באיזה 60% מהפעמים. נראה לי עדיף לקבל מישהו מוכח שתורם מיידית על הסיכויים האלו. שיאניס לא יעשה דיוויס סטייל ויבקש טרייד כי משאירים אותו לבד
חגי אתה בסולל בונה שהזהב נמצא מולך. אתה באמת רוצה לחכות בעוד שנה ושנתיים שתמצא יהלום בבחירה 56? במקום להתחרות על תואר?
אם הוא בריא זה אחלה טרייד. ברור.
איזה מרוץ חימוש במזרח.
השנה חצי הגמר במזרח וגמר המזרח הן חובת צפייה.
ומחכים לנו לפחות 19 משחקים!
עוד פחות משעה לדד ליין
JV שחקן טוב אבל לא שיחק מלא זמן בטורונטו ונראה להם שהסתדרו בלעדיו. גאסול זה הימור, הימור גדול אפילו, אבל אם ישחק בכושר רגיל שלו זה שדרוג רציני. אם לא, הפסידו מעט מאוד
כן.עדיין יש את איבקה ומונרו
ניק נרס הפך את המשחק של הראפטורס שהעביר את איבקה לסנטר (והוא פורח שם בסמול בול) ושם לידו את סיאקם. JV עשה צעד (רציני) אחורה השנה והטרייד הזה לדעתי יחזיר אותו לרלוונטיות כי הוא שחקן טוב.
בכל מקרה גאסול זה שדרוג על הליטאי. חבל רק על דילון רייט שעבר מקבוצה שתלך רחוק לקבוצה שבה הוא ינפח סטטיסטיקה (נורמן פאוול הרוויח פה)
50 דקות.
לברון עכשיוו התעורר משנת צהריים הכל יהיה טוב לא לדאוג
אחלה טרייד לקליפרס.
נותנים עבודה חבל על הזמן.
הלוגו יכניס את הלייקרס שלך לפלייאוף עם המהלכים שלו. זה נראה כאילו יש לו הבטחה מקוואי לקראת שנה הבאה, ובעזרת קוואי הוא ידוג עוד שחקם חופשי רציני (דיוויס?)
כבר אמרתי שזה יהיה הערב של הגריזליז…
3 שחקנים and counting
נשאר לך קונלי…
הפלייאוף במזרח יהיה כזה צפוף ושקול, שרק ידגיש את הסמרטוט שנהיה המערב
כל הצמרת המזרחית שועטים קדימה.
ורק בוסטון יושבים על הגדר, וממתינים לגבה.
.
http://images4.fanpop.com/image/photos/23400000/Patrick-Star-spongebob-squarepants-23418153-500-320.gif
.
(בתמונה: "מכאן ומכאן")
מרוץ החימוש בצמרת המזרח הופך לגרעיני.
רק בוסטון מתעקשת להילחם עם מאצ׳טות.
אין להם ממש ברירה. הם חייבים לשבת עד הקיץ.
אני חושב שהם היו חייבים להטריד את הייורד תמורת חוזים מסתיימים, גם במחיר של בחירה או שתיים שהן לא הבחירה של ממפיס.
זה היה נותן להם פיתרון לפחות אפשרי למצב שבו קיירי עוזב והם שוקלים להביא את דייויס – היה מקום להביא עוד כוכב.
כרגע, אם קיירי עוזב, כל עניין דייויס גמור.
(לא משנה שלדעתי לא ילכו עליו בכל הכח בשום מקרה, אבל לפחות עם קיירי יש סיבה לפחות להסס לרגע לפני שמבינים שאסור לעשות את זה…
אני חושב שאיינג' סומך על הישארות של קיירי והולך ויודע שהוא חייב הכל כדי ללכת על דיוויס.
The Clippers are waiving center Marcin Gortat, sources tell @TheAthleticNBA @WatchStadium.
קלטו שלא שייך לענף. יאללה ליורוקאפ
לא קשור.הם רוצים לפספס את הפלייאוף כדי לשמור על הבחירת דראפט
אולי נראה את גורטאט בקבוצת פלייאוף אפילו כסנטר מחליף אחרי שנחתך
רק שלא יגיע לפילי
היו צריכים מקום בסגל לטרייד עם ממפיס
גורטאט ילך לסיים קריירה במג'יק. הוא כבר דיבר שזה מה שהוא רוצה
חח לא יודע אם זה יעזור להם להפסיד כמו שהם רוצים או לנצח, היה גרוע השנה
40 דקות להתרסקות כל ההבטחות של "המבינים", שטירחנו פה אלפי פוסטים על הטריידים של הלייקרס, רק מהמוח הקודח.
ו- 41 דקות לתחילת הפוסטים שמסבירים למה הם בעצם ידעו הכל.
קאט דה בולטיש.
לברון מטפל בזה
יש עוד הרבה אופציות, כל הדיבורים על יוטה, דנבר, אטלנטה, והלייקרס כמובן, מה קורה?
סבלנות
The Clippers are trading Mike Muscala to the Lakers for Michael Beasley and Ivica Zubac, league sources tell ESPN.
למה לוותר על זובאק?????? לא מבין את זה
גם אני לא הבנתי
The deal opens a roster spot and gives the Lakers a chance to sign a player in the buyout market. Muscala gives Lakers some shooting too.
מה כבר יש בשוק הבייאאוט בעונה אבודה שכזאת
חחחח מייק מוסקאלהההה חחחחח. הלבן הרכרוכי הזה הולך להיות העבד של התאגיד 😀
דיאנדרה ג'ורדן ומת'יוס הולכים להיכנס אליו. לא אתפלא אם גם אייברי בראדלי יגיע לשם כדי לשחק בפלייאוף
רציתם לייקרס.. קיבלתם
אם זה הטרייד שהלייקרס יסיימו איתו… איזה בלאגן ירוץ בטוויטר :/
זהו ויתרו רשמית על AD ?
טרייד של 10-12 שחקנים לא קורה בשעה האחרונה של הדד ליין…
The Kings have traded Skal Labissiere to the Blazers for Caleb Swanigan, league source tells ESPN.
טרייד מרעיד קונפרנסים 🤣🤣🤣
איזה דיכאון בינתים מגיק תעשה לנו קסם
לא חבל עז זובאק? דוקא עשה עבודה טובה לאחרונה
The Lakers plan to evaluate the full buyout market once it takes shape, but Carmelo Anthony is expected to be among the considerations too, league sources tell ESPN.
לא…
זה החלום שלי. באסה לונסו נשאר בלייקרס😑
רואה מכבי ולא מפסיק לרפרודוקציה פה. מבאס רצח הדמפס הזה. כמה רציתי את ad
רפרש
גם אני חחח.
עוד לא 9:58. דמפס מרחק 20 דק מלהיות המנגר האהבל בהיסטוריה חחח יהיה מצחיק שישאר בקיץ בלי תחתונים. בילי קינג עומד להיות מודח מההיסטוריה 😀
The Grizzlies have traded guard Shelvin Mack to the Hawks, league sources tell ESPN.
4 and counting
לא מוותר לך על קונלי…
https://twitter.com/wojespn/status/1093592360934694912
לייקרס נפרדים מביסלי וזובאץ לסלטיקס
קליפקס* ואני איטי רצח חח
הקליפרס פשוט רוצחים את הדד ליין.
איזה יופי של מהלכים.
ג'רי ווסט.
תזכיר לי שוב למה לייקרס לא לקחו אותו?
אפשר פירוט? אני מבין שהם נפטרים מנכסים בשביל להפסיד ולשמור את הבחירה שלהם ומפנים מקום לקיץ, אבל יש עוד משהו?
The Grizzlies are keeping Mike Conley, league sources tell ESPN. Memphis discussed deals with multiple teams, but ultimately decided to hold onto their franchise point guard.
טמטום מצידם
כנראה לא קיבלו הצעות שנראו להם.ינסו שוב בקיץ
היו צריכים לדעתי ללכת על הדיל של יוטה ולקבל את רוביו, אקסום ועוד איזו בחירה
לפי השמועות קונלי עצמו לא שש ללכת ליוטה…
מסכן
חופשי מסכן. מת לעבור למזרח להיות סוף כל סוף אולסטאר
באמת רק חסר כרמלו ללייקרס.. אפילו בניקס יצחקו עלינו
התחלתם עם AD סיימתם עם כרמלו.
די משעשע למען האמת. 🙂
חחח במקום ad קיבלתם ac 🤣🤣🤣
son bum ass magic johnson
קונלי לא הולך לשום מקום ,מסכן נשאר הוא ומוזיאון פרסלי
חחח התבאסתי עליו ועל הולידיי
עושה נוביצקי – דובי פור לייף
הטריידים של גאסול ומירוטיץ' יכולים לקבל את הכינוי אפקט טוביאס??? טורונטו ממש הולכים פה אול אין עם גאסול וקאווי . מירוטיץ' יוסיף עוד כח אש מהספסל בבאקס…
בוסטון היחידה שלא התחזקה בטרייד דדליין בצמרת המזרח ,
ממפיס ביממה פעילה+++
איסה זרנוק לברון קיבל מדמפסטר 🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
בהצלחה במאבק על הפלייאוף🤣🤣🤣
בפלייאוף הוא יהיה אחרי שקליפרס ויתרו.כרגע המאבק שלהם רק עם סקרמנטו
לא בטוח הצעירים ימכרו אותו יכול להיות הם יודעים שילכו בקיץ. לא ישמרו בשבילו. מאד אופתע אם כן.
Orlando is trading for Markelle Fultz, league source tells ESPN.
מעניין מה עם שלחו עליו
קשה להקדים אותך
וואו. יש קבוצה שלקחה אותו.
הלך עליו סופית.
פילי מחזקים את הספסל. אני חושה שהם קיבלו את ג'ונתן סימונס. מקווה שפילי יצליחו להוציא את טרנס רוס גם כן
פולץ לאורלנדו
פולץ באורלנדו
סוף סוף נפטרנו ממנו מה קיבלנו? מקווה את רוס
Sources: Orlando is sending Jonathon Simmons to the 76ers for Markelle Fultz.
וגם בחירה סיבוב ראשון!! של המגיק! אחלה עסקה בעיני לסיקסרס
כמעט.. אבל כן עשו טרייד יפה
של אוקייסי, אבל עדיין אחלה טרייד בשביל פולץ
טרייד מעולהההה יששש
Orlando is sending Jonathon Simmons, OKC first-round pick, and Cleveland second-round pick for Fultz.
וואו. מה השתגעו שם באורלנדו?
וואו פשוט מטורף מ3 הקבוצות במזרח עשו. בכל מקרה הכי אהבתי את יוצרי ובראנד שלא מפחדים והולכים על הכל או כלום הלוואי ויצליחו. שאפו
כל הכבוד לפילי על המהלכים בדדליין הזה. אם כבר דאגנו לספסל…
מהלכים אדירים
בראנד בהתחלה מבטיחה בתפקיד ה-GM. פועל בשקט ונותן מהלכים טובים. אם הוא מצליח לנהל את הקית של פילי ומשאיר את הסגל הזה הוא nnmc t, gmnu f-GM rmhbh chu,r
מגיק תרחם עלינו תזרוק איזה משהו נורמלי
כרמלו🤣🤣
עוד 10 דקות
דמפסטר המנגר הדביל בהיסטוריה חח לא מאמין שלא לקח את ההצעה של לברון lol הקשיב לפופ ואיינג 🤣🤣🤣🤣
תם הטקס, סליחה – הפרוסס.
בונא. דד-ליין פסיכי
האמת שזה באמת מזעזע להתחיל עם AD ולסיים עם כרמלו. 🙂
Wesley Matthews will agree to a contract buyout with the New York Knicks, and the Indiana Pacers are frontrunners to sign Matthews, league sources tell @TheAthleticNBA @WatchStadium.
למה מכולם מת'יוס בחר בפייסרס?
קבוצת פלייאוף שהוא כנראה ייכנס לחמישייה
יכול להיות… אבל לפחות שינסה להתמודד על אליפות ולא לעוף בסיבוב הראשון
סליחה על בדיחת הקרש מראש- אבל החמש דקות האחרונות בחלון הן גם דקות קלאץ' (הסוכנות)
דווקא אהבתי.
Orlando Magic president Jeff Weltman and GM John Hammond consider the Fultz acquisition as a low-risk, high-reward proposition. Magic will proceed with his arrival as long-term project and like chances w/ Steve Clifford and his staff getting to work with the former No. 1 pick.
נכון. המגיק יחד נא דטרויט היו מהקבוצות הבודדות ששווה להן לקחת סיכון. סה לא שגונתן סימונס היה מביא להם אליפות. לא ימותו גם בלי הבחירות דראפט. הם יודעים שרוב הביכויים זה דפולץ יהיה פלופ וגופה אבל טם.פתאום משהו יקרה דיחקו אותה. זה מה שנקרא סיכון זעום
סימונס לדעתי גם ככה לא היה נשאר שם בסיום החוזה ופולץ הוא עדיין פוטנציאל לא ממומש ככה שהמג'יק עשו אחלה טרייד. לדעתי נשאר להם רק להיפטר מוויצ'יביץ' וגורדון כדי להתחיל עם הקבוצה הצעירה שם.
מירוץ החימוש של ה-4 הראשונות במזרח מרתק, לא בטוח אבל שזה הקונפרנס לעשות בוא all in במקום לבנות לכמה שנים- לפחות הם לא השקיעו יותר מידי נכסים.
למה לא? הזדמנות מצוינת להגיע לגמר כשאר אין אף קבוצה מוכחת שהיא פייבוריטית ברורה. אם לא עכשיו אז מתי?
אחרי התצוגה של הלוחמים מולנו היום, זה פשוט נראה שהשנה זה שלהם. כמעט לכל אחת מה-4, למעט טורנטו (שסחתיין על המהלך ולקיחת הסיכון, אולי זה ישאיר את קוואי) יש אופציה לבנות שושלת לכמה שנים (בתנאי שהכוכבים יסתדרו כולם בשורה אחת) ואני מאמין שהתהליך הזה הוא רגיש ולאו דווקא עובר דרך החלון של פברואר בניסיון ל-all in. מצד אחד הן יכולות להצליח, מצד שני תסתכל על מינסוטה
כן אבל הגעה לגמר יכולה לשנות פרנצ'ייז. אגב במילוואקי זה ממש עלות קטנה, טרייד גאוני אם מירו בריא.
בטורונטו זה מסוכן אבל גם ככה קוואי יכול לעזוב.
פילי עדיין יכולים לשמור על הבסיס שלהם גם עונה הבאה
כן אני מבין, משם נבע הסייג בסוף התגובה הראשונה. מן הסתם הנקודה שציינת חשובה, וזה בא לידי ביטוי יותר בהתייחס למילווקי וטורונטו. עדיין- רציתי רק להעביר את הרעיון שאולי הקבוצה שבחרה לא להתפרע, ולעשות מהלך שמסתמן כמשנה מאזני כוחות, תסתכל על ההחלטות שלה עוד כמה שנים כמנצחת בתחרות על כס המזרח פוסט לברון.
Reporting with @IanBegley: The Knicks and center Enes Kanter are working on a separation that could be completed as soon as today.
בוסטון החליטו שזה עוד לא הזמן שלהם, יש כמה סיבות אפשריות להחלטה הזאת:
1. קיירי עוזב בקיץ, אז הם צריכים לחזור אחורה קצת.
2. בוסטון מאמינים שהם ישיגו את דיוויס בקיץ למרות הכל.
3. בוסטון מאמינים בצעירים שלהם יותר מאשר בשאר הסגל.
4. בוסטון יודעים שגם ככה אין השנה אליפות, ובניגוד לקבוצות המזרחיות האחרות, שוק השחקנים החופשיים הבעל"ט פחות מאיים עליהם, ואולי דווקא מספק הזדמנות (חוזה יותר נוח להורפורד אולי).
או שבוסטון יודעים שעדיין יש להם סגל מצויין ששווה גמר למרות כל מה שקורה מסביב (וההתחזקות של הראפטורס, פילי והבאקס).
הלייקרס מכנסים מסיבת עיתונאים. להבהיר מדוע נאלצו לדחות את תכניתו המפורטת של שמעון טבדי
via GIPHY
New Orleans confirms it has kept Anthony Davis past the trade deadline, pushing talks into the offseason.
אני חושב שהחודשים הבאים עשויים להיות חודשים של גיהנום עבור הפליקנס.
ריץ׳ פול ירצה להראות משהו לבוסטון…
לא מבין למה ניו אורלינס לא לקחו את החבילה שהוצעה להם .. אינגרם,בול,קוזמה,הארט,זובאק ועוד שתי בחירות סיבוב ראשון…לא חושב שיוציאו יותר טוב מזה בקיץ .
בטח אחרי שגם אביו וכנראה כמו שאמרת דדי גם הסוכן שלו לא רוצים לבוסטון ויעשו כנראה הרבה שלא יילך לשם.
חשבתם על זה שלא מחזיקים מהשחקנים האלה? "לונזו בראש הרשימה", שמענו עליך דדי.
מאינגרם גם אני פחות מחזיק אבל קוזמה כבר מממש חלק מהפוטנציאל שלו, לונזו יכול להיות אחלה השלמה כמנהל משחק לצד הולידיי הגאנר, זובאק מראה פוטנציאל במעט מדי לטעמי הזדמנויות שמקבל (ועכשיו בקליפרס יקבל גם יותר). הארט אחלה שחקן משלים ובעיקר פאקינג שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון!!! ויתור על דיוויס אומר הליכה לבנייה מחדש וכל הנ"ל נשמעים לי ככאלה שיכולים לתרום לעניין .
לא אמורים להחזיק מהם. הם באמת גרועים אבל אתה יכול למכור אותם בטרייד המשך לרפי הבנה שיתנו עבורם הרבה.
רק קוזמה והבחירות דראפט זה טוב להם. היתר זה נכסים לטריידים לדחןף לאחרים.
מה אתה חושב איינכ יתן לו?😂😂
את טייטום? דיוויס יאריך חוזה בבוסטון על גופתו של לברון. לברון ידאג לזה שהוא ימרר לדמפס את החיים בכל מומ חכה. התאגיד רק יחכה לנקום. פה נכנס אגו אישי עכשיו.
לברון יהיה יותר זמן בליגה ממה שדמפס יהיה
אסף אל תנסה למצוא הגיון בשגעון. זה היה אגו של דמפס וזהו על חשבון הקבוצה והגאווה שלו. הלך לlose lose. נראה מה יקבל בקיץ הטמבל.
טאטום אחד (כרגע) שווה יותר מכל זה
טייטום כן אבל מי יתן אותו? לא איינג תהיה בטוח אלא אם דיוויס סוגר אצלו ל5 שנים וסה יקרה על גופתו המתה של לברון
טאטום מוריד לדעתי את גודל החבילה של בוסטון. אבל הוא השחקן הכי איכותי של הסלטיקס כרגע על המדף.
עדיין הכל תלוי בהחלטה של קיירי, שלא יתן לאיינג' ברקס
יתחיל בעוד ארבע שעות:
with the first pick of the 2019 allstar draft LEbron James is taking….
קיירי אירווינג רק בשביל לעורר מהומת אלוהים וחרושת שמועות לקיץ ..
וואי זה יהיה ענק
קיירי ארווינג ואיינג יאבד עוד שערה.
לברון נראה לי איבד את כל השיער מההשתלה
יצא מצוין לליקרס. העונה הזו ממילא לא רלבנטית לכולם במערב.
דיוויס יגיע ל-LA ובמחיר הרבה יותר נמוך. אחרי קיץ עם עוד הרבה כוכבים באוויר שיעשו תזוזות. הפליקנס שוב הוכיחו שהם הארגון הכי דביל בליגה, ומצדיקים את ההחלטה של AD לברוח.
מי אמר שיגיע ללייקרס? אני שם את הכסף על בוסטון.
הלוגו עורב בפינה… אם הוא מביא את קוואי אין סיבה שהגבה לא יסכים ללכת אליהם
*אורב
One factor in the Grizzlies not trading Mike Conley: They value him as a mentor for Jaren Jackson Jr., a 19-year-old being groomed as the future face of the franchise. Conley was not eager to leave Memphis.
יש גם שמועה שלא רצה ללכת ליוטה … העדיף לנדוד מזרחה
The Hawks are waiving former Celtics draft pick Jabari Bird, sources tell @TheAthleticNBA @WatchStadium.
Sources: Toronto is trading Greg Monroe and a second-round pick to Brooklyn.
אני לא בקי בכל הסיפור.
מישהו יכול להסביר לי למה הפליקנס לא רצו את הטרייד עם הלייקרס?
הרי ברור להם שדיוויס לא יישאר.
זה כדי להטריד אותו בקיץ לסלטיקס?
כדי לנסות, וגם אז הלייקרס עדיין יהיו במשחק.
תודה.
אבל אני עדיין לא מבין.
הייתה להם הצעה מדהימה מהלייקרס, כ"כ הרבה שחקנים, חלקם עם פוטנציאל גבוה, וגם בחירות דראפט.
זה כמו למצוא חבילת סופרגול.
הם ויתרו על כל זה בשביל הסיכוי הקטן שדיוויס יתחרט על בקשתו לטרייד עד הקיץ?
אתה לא יודע מה באמת הוצע להם. יש כאן המון דיסאינפורמציה. בוסטון וכלו להציע להם בחירות דראפט יותר טובות וכנראה גם שחקנים יותר טובים. הלייקרס עדיין יוכלו להעלות את אותה הצעה גם בקיץ כדי לנסות להתחרות.
מי הדחקנים היותר טובים? טייטום? נראה לך איינג אהבל שבלי התחייבות של דיוויס הוא יתן את טייטום? ודיוויס יתחייב על גופתו של לברון דיראה להם מאיפה הגג ממשתין. רוזיר כבר יהיה חוזה גמור מי נשאר היוורד בראון ובחירות דרטפט?
אוקיי, תודה. עכשיו אני מבין קצת.
אבל דיוויס לא יעשה עכשיו חצי שביתה עד הקיץ?
כן שמעון, ברור שטייטום ואיינג' ייתן אותו כמו גדול (אם קיירי נשאר).
ארבל, דיוויס דווקא רוצה לשחק. לפליקנס עדיף שלא. מה אכפת למישהו שדיוויס ישבות?
Detroit will be among the most aggressive teams in trying to sign guard Wayne Ellington in the buyout market, league sources tell ESPN.
מקווה שאלינגטון יצמא את עצמו בקבוצה נורמלית ולא בפיסטונס
https://twitter.com/jyoptimistprime/status/1093603608329805825?s=21
דמפס
שמעון זה הרגע שאתה כותב: "גיא, סליחה טעיתי ללברון לא יהיו שני אולסטארים העונה. אולי בעונה הבאה."
אאאאאהההההוווווווווווווו (פיהוק)
.
מה הולך ?..
גיא, סליחה טעיתי ללברון לא יהיו שני אולסטארים העונה. אולי בעונה הבאה
לא ממש טעית..
.
זה לא שהוא לא ניסה, הוא פשוט נכשל.
שורה תחתונה קובעת ברור שהוט ניבה היה אמור להיחת גורג ודיוויס אבל לא קרה בפועל. לא נורא יהיה בקיץ ואם לא הוא יבקש טרייד בעצמו 😂😂
👏👏👏
שיט!
אוקלהומה לא במשחק!
יאללה מה היתה הבעיה להביא את מירוטיץ?
ענק!
רגע השיא של הטרייד דן ליין!!
{מדמיין את גיא מוריד בקבוק באיזה בר חיפאי נידח…}
https://twitter.com/jyoptimistprime/status/1093603608329805825?s=21
דמפס
חחחח
Lol
ענק…. אחד החזקים באמת. LOL
אני מצפה מגיא וגילרי ממך גם "שמעון צדקת אנחנו בפברואר ולברון לא בפלייאוף כמו שאמרת. אמרת שגם יגיע חילוץ. החילוץ אמנם לא הגיע בדרך של אולסטאר אבל הלוגו חילץ חבל על הזמן"
א. לא זוכר שאחד מאיתנו הצהיר בוודאות מוחלטת שבשלב זה של העונה הוא יהיה במיקום לפלייאוף או אפילו בסופה.
ב. לברון היה פצוע כמעט 20 משחקים.
גיא רצה להתערב שהלייקרס טופ 3 במערב או משהו כזה. חוץ מזה אני לא יודע על מה שמעון מדבר
נו גילרי תהיה גבר ותודה. גיא התערב פה עם אנשים שלייקרס יסיימו 3
אז שיהיה לו בהצלחה…
במה אתה רוצה שאני אודה?
יום עצוב ללייקרס, בו התברר שה"נכסים הצעירים" לא באמת שווים הרבה. אני לא רואה איך הגבה מגיע בקיץ אלא אם הוא אומר במפורש שהוא לא יחתום על הארכת חוזה בבוסטון לא משנה מה.
בדיוק ככה הוא יגיע אור, המקורבים לו וכנראה שתי דמויות שמשפיעות עליו בעיקר (אבא, סוכן) די אומרים בפירוש שלשם הם לא רוצים שיגיע. מניח שיש לזה משמעות ..
העובדה שדמפס לא קיבל את ה"הצעה הנדיבה" מראה אחרת.
דמפס יצא האהבל חכה תראה
יש סיכוי ש"יתקפל" או יפוטר ומחליפו יקבל הצעה של הלייקרס, אבל לדעתי הוא ממש מעדיף לסגור עם בוסטון אם דייויס לא יהרוס את זה.
לא שווים גבה אחת… אולי היו צריכים לנסות לדוג איתם שחקנים אחרים
אף אחד לא מדבר על זה שלברון ברח למערב הרצחני העונה – גאוני מצידו. פתאום כולם מסכימים שבמזרח קבוצות טובות יותר חחח
רובין לופז יוצא המנצח הגדול של הערב:
"I feel bad for Niko. He has to play with Brookie. You know what’s even worse? He already got the superior experience of playing w/ me. And now he has to go and play w/ Brook. It’s like living in Fresno and having to move to Clovis."
מעולה. כל מטאטא יורה.
ראיתם את הראיון של לאבאר
לסקיפ והדחליל של לברון ?
.
קומדי גולד עם הרבה רגש..
פששש מי האמין שהלייקרס יסיימו את הדד ליין עם מייק מוסקלה.. אלוהים
קיבלתם את הזבל שלנו חח רוצים את בולדן?
אם כרמלו חותם אני מת
וואו גאסול יכול לעשות את ההבדל במזרח בדרך הוא עשוי לפגוש את חברו לשעבר לנבחרת הספרדית מירוטיץ שעשה את הדרך למילווקי זו כותרת היום .
Joseph McCarthy, do you think that when.you'll go to hell they'll let you take your favorite pair of pink panties with you
PS
you should read Joel Cohen's script for Hail cæsar!
וממפיס חותכים את עומרי.
סיכוי לא קטן שהוא סיים את העונה.
באסה, סיכוי אפסי שיחתימו אותו
מירו בבאקס וגאסול בטורונטו זה חיזוקים מעולים לקבוצות הללו שרוצות ויכולות להגיע עד הסוף. מה שבתור אוהד בוסטון מאוד מדאיג אותי. לא נראה שהקבוצה תגיע לגמר המזרח ככה וזאת אכזבה גדולה!
https://twitter.com/YahooSportsNBA/status/1093600424739901440
אחד הטובים 🙂
קאפקייק, אם אתה עוד פה.. שמעון צדק לעניין ה 2 אולסטארים של לברון.
.
הכדור אצלך ואצל גיא, אני יותר מאשמח לייצג את שמעון בעניין זה..
.
שמעון, תקרב ת' אוזן.. (בלחישה – מעכשיו אתה סותם ת'פה, נותן לי לדבר, ולא מפליל את עצמך)
אני מקשיב.
כמו שאמרתי.. הכדור אצלך ואצל הרשע..
.
אתה תביא את הפוסט שלך, ואני אביא את הפוסט שלי
.
ברמיזה – אם אתה מסתכל על התוצאה הסופית, אז שמעון טעה.
2 האולסטארים לא הגיעו.
אבל שמעתי שאתה דוקטור למטמתיקה (ככה רושמים את זה ?)
מהטכניון או משהו כזה..
ואם יש דבר אחד ויחיד שאני זוכר והפנמתי
מהמורה לחשבון בכיתה א', עוד לפני ההברזות,
ומהבגרות ליחידת מטמטיקה 1 (שגם אליה לא ניגשתי)
זה ש "הדרך יותר חשובה מהתוצאה"
.
שמעון צדק כמעט לאורך כל הדרך.
אתה באמת מחפש להתווכח…
איך אני אגיד את זה באופן מספיק ברור: הוא ה-ב-ט-י-ח. שיגיעו שני אולסטארים בקיץ ברגע שלברון חתם. אחר כך זה הפך לאולסטאר והנה עכשיו גם זה לא קורה. ברור שהכוונות לשפר עמדות היו ויהיו. אבל למרות שהסבירו לו שבמקרה הכי טוב עד סוף העונה יוכל להגיע רק אטלסטאר אחד הוא התעקש. אחר כך הוא ה-ב-ט-י-ח שדיוויס יעבור בדדליין למרות שהוסבר לו שלדמפס יש את כל הסיבות בעולם לחכות לקיץ.
אז בסדר אתה רוצה להגיד שהוא צדק. סבבה תהיה עגל. צדק הפך למילה כל כך סתמית כאן אז שיהיה.
ברור שאני מחפש להתווכח… כדורסל לא מעניין אותי בשיט.
.
נק' התורפה של שמעון ידועות לי – ההבטחות, הבטחון העצמי מופרז, היכולת לדלג..
.
אפשר להסתכל על העטיפה, ואפשר להתבונן בתוכן.
.
כמו שאמרתי : 2 אולסטארים ללברון – זו התוצאה הסופית
והוא כשל בה.
אבל התוצאה היא חלק יחסית זניח מתיאור התהליכים הגדולים אותם הוא זיהה.
.
"ברור שהכוונות לשפר עמדות היו ויהיו" – זה לא היה כזה ברור.
.
להבטחה שלו שדיוויס יעבור בדד ליין, אני לא מתייחס, זה לא חלק מהתחזית המקורית.
קצת קשה להתעלם כי שמעון הוא בעיקר העטיפה.
פה, אני קצת חושש שאתה לוקה באובססיית "עגל" רק הפוך
במקום "צדק" – "טעה"
.
שמעון מביא גם לי את הסעיף מדי עם כל השטויות שלו,
אבל אם אתה מבודד את הטראש
אז יש דברים מעניינים, ששווה להקשיב להם.
.
דוגמאות מהנושא הנוכחי : שלא תגיד שאני אמורפי מדי :
.
א. לברון לא בא לשחק עם הצעירים
ב. לברון יעשה הכל כולל הכל כדי להנחית אולסטארים
ג. האפשרות להנחית 2 אולסטארים היא ברת קיימה.
.
אז נכון, במבחן התוצאה הוא נכשל,
אבל כשאתה מסתכל על כך שאחרים טענו שלברון בא לפרוח עם הצעירים,
ולהיות עוד איזה שחקן ברוסטר שממלא את תפקידו, בלי לבחוש בקלחת,
בלי להיות הבולדוזר שהוא, ואיך לא היה חסר הרבה שדיוויס באמת ינחת
בלייקרס תמורת כל העתודה בערך + העתיד, וכל זה נפל על התעקשות היסטורית
שלא היתה כמוה בתולדות הליגה, ושמאוד קשה לחזות אותה, אז נראה לי
שאני מעדיף להסתכל על זה מאשר על התוצאה – כן יגיעו או לא יגיעו 2 אולסטארים.
אני לא לא הולך להתייחס לכל היריות בתוך הנגמ"ש של לייקרסניישן. אני מתייחס לויכוח שהיה לגיא בעיקר וקצת גם לי (אבל השארתי את זה לו כי בעיקר נמאס לי) על זה שאין שום אפשרות ריאלית להביא שני אולסטארים עד לקיץ הקרוב. שזה דרך אגב נקודת ציון די ריאלית לשינוי מהותי בסגל שגם הוא וגם אני הסכמנו עליה. אז אם נתמקד בטיעון שלך: לא ג. לא היה בשום שלב ריאלי. כל השאר זה כבר שמעון בלופים עם עצמו שרק הופכים אותו יותר ויותר לבדיחה בכל פעם שהבטחה שלו לא מתממשת ואז הוא אומר אוי סליחה מה כבר קרה – טעיתי.
כפרה עליך, אני יושב על הפוסט… אני יודע בדיוק איך זה התחיל.
(כרגע שומר לעצמי את הזכות לא לפרסמו, על מנת להיות בעמדת כוח עם יתרון פנורמי.. טריק שלמדתי מדמפס..)
.
זה התחיל מכך שגיא שלל את העניין שלברון מעוניין לשחק רק עם אולסטארים.
הוא טען שלברון עושה בדיוק ההפך, ושמדובר בסוג של הזיות דמגוגיות.
.
אנחנו כמה שעות אחרי הדד ליין, בוא ראינו את לברון זורק הכל
מלבד כיור המטבח בשביל הגיע לאותם אולסטארים.
זה המאקרו, אם זה אפשרי, לא אפשרי, אני לא יודע.
אבל אני יודע שלברון עשה הכל כדי להגיע אליהם, אם יש אפשרות הוא ינסה אותה
אם אין אפשרות הוא ינסה ליצור אותה.
בניגוד גמור לטענה שהוא הולך לבנות משהו עם הצעירים, במערב הפרוע.
אני באמת לא זוכר ממה הדיון התחיל אני רק מתמקד בנקודות העובדתיות ששמעון תמיד שמח להתעלם מהן. לגבי ספקולציות שהוא ,גיא אתה או אני עשינו לגבי הכוונות של לברון אפשר להמשיך להתווכח עד מחר. אני מצטער אבל לא קראתי את הפרוטוקולים של זקני אקרון. אתה רוצה להגיד שלברון דוש, אתה תגיד את זה מה שלא יקרה ואני לא מתכוון לנסות למנוע בעדך. גם ככה הנפח מדיוני האתר שלברון תופס הוא עצום. אני רק רוצה להזכיר שלהשיג עוד אולסטאר או שניים או דיוויס זה גם לגמרי באינטרס של הקבוצה ומנהליה. אבל זה לא רלבנטי לנקודה שלי לגבי שמעון.
אני תמיד שמח להגיד שלברון דוש.. אבל זה לא האישיו.
.
האישיו הוא כזה,
נאמר שלברון הולך לסוג של בנייה, ושהוא לא מפחד מהמערב.
שמעון אמר לא ולא, הוא הולך על אולסטארים,
והוא כתב בפירוש שלברון לא מתכוון לבזבז זמן ולשחק עם אינגראם&בול ושות'
עכשיו, אתה רוצה להיצמד לפרט הטכני שלברון לא יכל ריאלית להביא 2 אולסטארים ?
סבבה.. אני איתך. הוכח. שמעון זורק שטויות מבלי לבדוק את הפרטים.
אבל זה לא המהות, בטח לא במחיר שהלייקרס התכוונה לשלם,
והכוונות של לברון לעשות הכל כדי לשחק עם אולסטארים ולא צעירים.
לדבר על האינטרס של ההנהלה, כשאנחנו כבר יכולים לנחש את מידת המעורבות של
לברון והסוכנות שלו, בה דיוויס חתום, והסולחות אאוט אף דה בלו עם הסרנדות שהוא שר לקיירי,
זו קצת היתממות.
עזוב ממזר לא תשכנע אותו
מה קורה עם שחקן כמו סטאוסקאס שהיה תוך 48 שעןת ב 4 קבוצות במרחק אלפי קילומטר אחת מהשניה.
הוא צריך להגיע לכל תחנה ולדפוק כרטיס או שהוא יושב בשדה התעופה בפורטלנד ומחכה לפיינל דסטיניישן?
מחכה לפיינל דסטיניישן.
דרך אגב – בהחלט יכול לחכות לפיינל דסטיניישן בישיבה לא חייב לעמוד או משהו אחר.
מופיע בעמוד 86 בספר חוקים של הליגה.
אם תוך כדי כך מחליט לכסח את אשתו (בישיבה או בעמידה) מקבל מיידית פלגרנט 2 + 2 טכניות.
דדר אגב אין שיקול דעת לשופטים במקרה כזה (נניח כיסח חלש – עדין פלגרנט 2 למרות ששופטים יכולים לחשוב פלגרנט 1).
לאוהדי הלייקרס השפויים – הכל טוב.
שום דבר לא היה אמור לקרות העונה, וניצלנו מאוברפיי מטורף.
זה יקרה בקיץ, וזה יקרה במחיר הרבה יותר הגיוני.
Anthony Davis tweeted this on the day the Miami Heat defeated the Boston Celtics in 5 games lmao
Anthony Davis
✔
@AntDavis23
SEE U LATER BOSTON!!!!
147
10:18 PM – Feb 7, 2019
ניצלנו לא בזכות הלייקרס אלא בזכות דל דמפס.
זאת הנהלה שעד כה קשה לסמוך עליה
+1 דקסטר… מתחיל להראות שבעיקר מה שנהיה את מג'יק ופלינקה זה ההיסטריה מלברון…. שילכו לקחת קורס אצל ריילי
https://media0.giphy.com/media/l378Aotu8uRBKYWHe/giphy.gif?cid=3640f6095c5cba055944312f3681be18
אתה עושה יותר ספינים מביבי תחת חקירה.
אור, אמרתי השפויים.
אל תתערב.
חחח, אתה מדמיין חברים שמדווחים לך ואני לא שפוי.
ואיך אפשר לשכוח – לונזו בראש הרשימה, דמפס לא טיפש. או שעכשיו הוא כן?
מה לא ברור בזה שהתגובה הזו לא מיועדת אליך ?
זה לא המסיבות מהתיכון שלא היית מוזמן והגעת בכל זאת – תתקדם הלאה.
סבבה. ד"ש מג'יי-אר וריאן אנדרסון, אם רק היינו עושים עליהם את הטרייד הכל היה נראה אחרת.
דדי יודע-כל LOL
הגרסה הלבנה של שמעון
הטרייד של סווניגן וליבסייר. נראה כמו ווין ווין, שני שחקנים מאד מוכשרים שלא קבלו הזדמנות בקבוצות שלהם. ביגי סווניגן היה אחד השחקנים המועדפים עלי בכל הדראפט ואשמח אם הוא יפרוץ בקינגס. הקינגס צריכים מסה בצבע וזה מה שהוא מביא ביחד עם קליעה טובה משלוש ובסך הכל שחקן עם הרבה סקיל. לביסייר אחלה שחקן אבל חסר בטחון והוא ובאגלי על אותה משבצת ככה שזה חסר סיכוי. אשמח מאד אם הוא יצליח בפורטלנד. הקינגס שחררו את מקלמור ומחתימים את קורי ברוור לעשרה ימים.
היה ברור שסיים את העונה ברגע הפציעה.
יש שני שמעון בכדורסל שמעון באתר ושמעון כספי…
שניהם חיים בסרט…
שמעון כספי אין שכספי יהיה כשיר בתוך חודש…
הייתי שולח אותו לשון דאוסן שעם פציעה דומה יעשה שמונה חודשים…
קרע במיניסקוס זו פציעה קשה עשויה לסיים קריירה לשחקן.
וניתן להחתים ממנה במספר דרכים אך זה אף פעם לא מחזיר ל 100 אחוז.
לעבור ניתוח הכי גרוע.
אפשר להשתקם בלעדי ניתוח אפילו עדיף.
להיות אחרי ניתוח מזכיר מה ממפיס עשו לידיו צלמארס.
במקום עומרי הייתי תובע אותם על שש שנים קדימה.
פוקס, פרל, מייסון
באדי ,בוגי, בארקס
בארנס, קורי ברוור, טרויי וויליאמס
באגלי, סטיין,גיילס ,ביליצה, קופוס, וסווניגן
הגיעו, בארקס,בארנס, קורי ברוור,טרוי וויליאמס וסווניגן
ירדו- רנדולף ,שאמפרט, גסטין גקסון, לביסייר , בן מקלמור
קורי ברוור הגיע לעשרה ימים כנראה שישאר עד סוף השנה, טרויי וויליאמס היה על חוזה דו צדדי וכנרה שיוחתם
הרוסטר של הקינגס קבל צורה ועומק רב, אין יותר שחקנים בסגל(אולי חוץ מסווניגן בשלב הזה)שהם לא שחקני רטוציה לגיטימים.
השחקנים שהצטרפו נראים כמו שחקנים שבקלות השתלבו ברוסטר הקיים.
אני ממש אופטימי
פינגבק: מנצחים ומפסידים של דד-ליין הטריידים / רועי ויינברג – Hoops