מעורב הופס ליום חמישי: תודה לתורמים/ הלייקרס ירדו מ-AD/ או אליפות לסלטיקס או כשלון לאיינג'! / מנחם לס

1. תודה גדולה לגולשים וכמה אנשי הצוות שתרמו לשליחת אלעד דהאן לאול-סטאר!

הגענו לסכום שקבעתי – $800 – שיספיק (אני מקווה) לכיסי ההוצאות של אלעד דהאן לאול סטאר. הוא יצטרך לשהות במלון בדאונטאון שרלוט לפחות 3 לילות. ביום ראשון אקפוץ מהחווה של קני, בנה של גייל, לבקרו במלון לפני המשחק. כיסוי אול סטאר הוא עבודה קשה, האמינו לי. הסיפוק אדיר, אבל הריצות לראיונות, למפגשי מדיה עפם הקומישיונר, ועוד ועוד – – עשיתי זאת כ-30 פעם וזה לא דבר שהייתי יכול לעשות יותר. אז דהאן מגיע מקליבלנד ונאחל לו הצלחה, בילוי נעים, וכיסוי על הכיפאק!

2. נפייר לקרול ולנצחון על דנבר שהופך את הנטס לקבוצה רצינית מאד בבית!

3. הפליקנס סרבו להצעה מטורפת על AD. הלייקרס יורדים ממנו!

תראו מה הלייקרס הציעו לפליקנס אתמול בערב:

Lonzo BallKyle KuzmaBrandon IngramJosh HartIvica ZubacKentavious Caldwell-Pope ועוד שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון, עבור AD וסולומון היל!

(הם מטורפים, הלייקרס, והפליקנס מטורפים לסרב להצעה)

הפליקנס סרבו (https://latimes.us10.list-manage.com/track/click?u=f089ecc9238c5ee13b8e5f471&id=d8e9a57142&e=e7cbb79c16

הלוס אנג'לס טיימס כתב הבוקר:

Are you kidding me? All that for two guys. Eight players? Six from the current team? For two guys? Yes, Davis is a great player, but one is worth tearing apart your team like that for. Maybe Michael Jordan in his prime. Maybe.

לפי כתב העתון  Dylan Hernandez  הלייקרס מבינים שהפליקנס עצמם לא יודעים מה הם רוצים, והלייקרס החליטו לרדת מהמרוץ אחריו עתה, או בעתיד.

 

4. אם אין אליפות העונה, איינג' ניכשל!

 

הבוסטון סלטיקס נראים כאילו הם 'ON A ROLL'. הם מנצחי 9 מ-10 משחקיהם האחרונים והם עלו עד למקום שלישי במזרח.

אבל מה בקשר לעתיד, או כמו שהחברים שלי משוק בצלאל, מכנים 'LONG TERM'?

לבוסטון היו שני שבועות מחורבנים. לא על הפארקט, אלא בהצהרות.

הצהרה אחת: קיירי אירוינג חזר בו מהצהרתו שהוא חותם עם הסלטיקס חוזה ארוך-ימים הקיץ.

הצהרה שנייה: לפי הדיווחים, אנטוני דייויס הגיש רשימת ארבע קבוצות שהוא יסכים לחתום איתן חוזה ארוך-ימים, והרשימה לא כוללת את הסלטיקס. זה קרה כמה ימים אחרי שאביו חבט באחורי הסלטיקס כשאמר שהוא  “never want (his) son to play for Boston”.

הסיבה? הצורה שהסלטיקס התנהגו עם אייזיה תומאס.

האב אמר: "אני לא רוצה שבני ישחק בארגון שעשה טרייד על שחקן שהביא אותם כמעט בעצמו לפלייאוף, ושיחק איתם משחק פלייאוף יום אחד אחרי שאיבד את אחותו. זהו ארגון מוחרם בעיני". אבל הוא הוסיף שזאת דעתו, ו"בני מבוגר מספיק להחליט בעצמו".

אז עכשיו עולות על פני המים שאלות נוספות.

האם איינג' ניכשל לנצל כראוי את הטרייד החד צדדי כל כך עם הברוקלין נטס ב-2013? (https://ftw.usatoday.com/2017/05/nba-draft-lottery-2017-boston-celtics-why-lottery-pick-awful-trade-brooklyn-nets-kevin-garnett-paul-pierce-breakd

הטרייד ששלח לברוקלין את קווין גארנט ופול פירס הביא לסלטיקס את ג'יילן בראון, ועם הטרייד על בחירת מרקל פולץ את ג'ייסון טאטום. בחירת דראפט של הנטס העונה (שתהיה די גבוהה) נשלחה לקאבס עבור הדיל של קיירי אירוינג.

זאת אומרת שעבור קווין גארנט ופול פירס, הסלטיקס קיבלה את ג'יילן בראון, במזל גדול את טאטום (כי הסיקסרס היתה זו שרצתה את מרקל פולץ בכל מחיר, והיא אכלה אותה), ועתה את קיירי אירוינג שבקיץ לא יישאר.

אלא אם כן הסלטיקס לוקחת העונה אליפות. כל דבר אחר ייחשב כשלון כי בעונה הבאה קיירי לא יהיה.

כל מהלכי העבר של דני איינג' ייחשבו ככשלון כי בעונה הבאה הוא יישאר ללא קיירי אירוינג, ו-AD ירעה בשדה אחר.

מה היו הטעויות – עכשיו זה ברור, בדיעבד כמובן – של איינג'?

1)פול ג'ורג' היה מוכן ומזומן (בכיף גדול!) לעבור לבוסטון סלטיקס אם איינג' היה נותן לאינדיאנה את הבחירה השלישית (שהיתה טאטום). פול ג'ורג' היה היום שחקן הסלטיקס אילו איינג' חשב בכיוון.

2)דמרכוס קאזינס היה מוכן ומזומן לעבור לסלטיקס מהקינג, במקום לפליקנס. דני איינג' חשב בכיוון של שחקנים חופשיים במקום בחירות דראפט, ולכן הלך על גורדון הייוארד במקום קאזינס, והוא, כמובן, אכל אותה. הפציעה של הייוארד היא יד הגורל כמובן, אבל זאת החוכמה של הגדולים: לדפוק את הגורל כשהוא שלילי!

במילים אחרות, הסלטיקס יכולה היתה לעלות היום עם קיירי אירוינג, טרי רוזייר(או מרכוס סמארט), פול ג'ורג', אל הורפורד (או מוריס) ודמרכוס קאזינס, ובעונה הבאה עם קיירי אירוינג, טרי רוזייר, פול ג'ורג', אנטוניט דייויס, ודמרכוס קאזינס, כשעל הספסל מרכוס סמארט, מוריס, הורפורד, וכאלה.

5. דניס סמית לא יכול לחכות לשחק נגד דאלאס

אתמול הוא אמר למייק וורקונוב מה'אתלטיק' (https://twitter.com/MikeVorkunov/status/1092995024751656960) :

“I just want to play them. They wanted to package me, DJ, and Wes and send us over here. I just wish they would’ve did it before we didn’t play them anymore.”

הוא מתכוון לזה שלרוע המזל הניקס לא ישחקו יותר העונה נגד דאלאס. במשחק האחרון בין דאלאס לניקס הוא שפך טריפל דאבל על הניקס. הוא לא יכול לחכות לעשות אותו דבר נגד דאלאס בעונה הבאה.

6. אני לא יודע מה יקרה כשאשן, אבל מרק גאסול היה אמור לעבור ביום ד' בערב לשרלוט

 

7. לבאר בול מכניס ללייקרס מכל הכיוונים

עד עתה – הפתעה! הפתעה! – לבאר בול מילא פיו מים בכל מה שקרה, קורה, או יקרה בלייקרס.
*עד עתה. אבל עתה הוא התפרץ.בראיון עם (http://arizonasports.com/story/1830885/lavar-ball-rips-lakers-wants-lonzo-and-his-brothers-to-team-up-on-suns/הוא אומר שבנו לא ישחק בפליקנס אם זה חלק מהטרייד על AD."פליקנס זה לא מקום לבני. המקום לבני הוא פיניקס סאנס. יש להם קבוצה צעירה, מאמן שמבין עניין, וזה המקום שלונזו, GELO ו-MELO ישחקו"הוא המשיך בקריעה כוללת של הלייקרס, לוק וולטון, ולברון ג'יימס.הוא סיכם:“It’s time for something new. The Ball boys! We’ll change the whole culture over there.”מה אגיד לכם? לונזו כבר הוכיח את עצמו. GELO צמח ל-1.93 מ' והוא מדורג מס' 33 לדראפט הבא. MELO הפך לגבוה בין האחים כשבן ה-17 צמח לפוינט גארד בגובה 1.95 מ' העושה שמות ביריביו בתיכון כשחקן ב-PILOT INSTITUTE.

 

ועל "לא מפחד מלברון והריאקציה שלו לדבריך?" הוא ענה:

Afraid of Lebron? I’m not afraid of Jesus! I’m having a good time over here in Europe. What is Lebron going to do to me? I’m old enough to be his father! And i can give him some advice.

8. תמונות כדורסל

יובנטוס נגד קנריאס, 1970:

פיט מרביץ'

 

9. כיצד מזהים GERENUK?

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 209 תגובות

  1. איסה אהבל הדמפס הזה חח dummps

    איינג בסוף יוריד לו את התחתונים 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    לדעתי אבל יהיה בסוף טרייד בדקה האחרונה אבל אם לא יש מצב לברון מבקש טרייד בקיץ אם לא ישיג אולסטארים 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  2. הלייקרס נתנו בול את החבילה שלי מהרגע הראשון. אפשר לחלץ מהם עוד 2 בחירות דראפט. דמפס אהבל רציני אם לא יסכים לזה בסוף.

    1. נזיר הנשמה

      יש פה ענין של התחשבנות. הלייקרס בשיטת הטמפרינג שלהם , יצרו את כל הבלאגן. לגבה לא הייתה כל כוונה לבקש טרייד. הוא הוסת ע"י הסוכן שמייצג את לברון. הסוכנות רוצה כמובן לגזור קופון. האינטרס של הגבה ממש לא מעניין אותה.
      כשונא לייקרס אני מרוצה (צריך לחכות עוד מספר שעות) שהם בדרך להכשל. יש שם חבורת אפסים מנהליים בראשות מגיק. הם מנסים לחזק את הלייקרס ע"י פגיעה בקבוצות אחרות, ע"י שידול שחקנים לפוצץ חוזים ולהגיע אליהם.
      מבחינת הלייקרס זה לכבוש את ההר או למות. אם יצליחו לבצע טרייד , הם יהיו בדרך להרכיב סופר טים. קבותה בה משחקים לברון והגבה , היא מקור משיכה לכוכב על נוסף. השחקנים עליהם הם רוצים לוותר, הם כולם ביחד לא יכולים (ללא לברון) להביא קבוצה אפילו לפלייאוף. חלק מהם ראה לונזו בול יחפשו הזדמנות ראשונה לברוח מהפליקנס.
      מציעים לפליקנס כוס יין טוב מלא ברעל.

      1. אשך טמיר המקורי

        1+
        הנקמה – לפגוע בכימיה של הלייקרס ע"י כך שיורידו להם את המכנסיים ובסוף הם יתקעו עם קבוצה שלמה של שחקנים ממורמרים.

      2. על לונזו ואינגראם אפשר לקבל בחירות דראפט מקבוצות אחרות ולהדחיל אותם לכמה בילי קינגים בליגה. אף אחד לא בונה עליהם.

        בוא תן לי חבילה טובה יותר על דיוויס. ניסיתי למצוא תאמין לי ואין. רק בוסטון בקיץ התנאי שדיוויס מתחייב להם מסוגלים ויתנו יותר.

        יוסטון יכולה לתת 8 בחירות דראפט קאפלה וגורדון וחוזים נגמרים על דיוויס והולידיי כמקשה אחת אבל על כל אחד בנפרד נא תקבל חבילה טובה יותר מלייקרס ועוד קבוצה.

      1. ברוך רובין

        לא יקבלו זה חבילה לא אנושית שלא הייתה בהיסטוריה כל הציעירים 4 בחירות דראפט ראשונות 4 שניות הפליקאנס לא רצו טרייד ,הם יצאו סתומים שחקן שנשאר לו פחות מעונה וחצי לחוזה, דמפס יצא דפוק הוא יכול לחלום לקבל חבילה קרובה לזה בקיץ, כל התקוות שלו תלויות בקרי שלא יעזוב את בוסטון, במקרה שקיירי עוזב הוא גמר את תפקידו בליגה.

    1. נזיר הנשמה

      איזה בחירות יקבלו מסופר טים? 25-30 . מה יעשו עם כל כך הרבה שחקנים בינוניים?
      בחירות דראפט זה אשליה טובה. צריך המון מזל כדי שיצא מזה משהו.
      אם אני בפליקנס אני מבקש שחקנים שידוע כבר עכשיו שהם טובים. ולא מתעסק יותר מידי באשליות דראפט, שבמילא יברחו בהזדמנות ראשונה.

  3. בוסטון הוכיחו שהם מסוגלים להרבה גם בלי קיירי (ראה העונה האחרונה). קיירי הולך אז רוזייר נשאר כנראה.
    עדיין לבוסטן יש מלא נכסים וצעירים עם פוטנציאל כדי להעמיד קבוצה טובה וגם נותנים אופציות לאיינג' לרקוח איזה מהלך או שניים.

    במידה ודייויס נוחת בסלטיקס (וקיירי נשאר), דייוויס יבין לאיזו סיטואציה וארגון הוא נפל וירצה להישאר. לגבי הדיבור על תומאס, עם כל הכבוד לנאמנות, אין אחד בליגה שאם הייתה לו האופציה להחליף את תומאס ולקבל את קיירי, הוא היה מסרב. יכולים לקשקש על זה עד מחרתיים ועניינים כבוד אבל כולם היו נוהגים כמו איינג' באותה הזדמנות

    1. הממזר של סטוקטון

      חולק עלייך בעניין איי טי.
      .
      נתן עונה רגילה מטורפת + הטרגדיה
      .
      שילוב שמעט מאוד Gmz היו יכולים
      להתבונן דרכו באופן צלול למציאות בעיניים.
      כי אני זוכר שאפילו אני הייתי בטוח שאיינג'
      הולך לעשות טעות ולסנדל עצמו למקס'.
      .
      ואלה שמות הפוטנציאליים :
      .
      הסטטיסטיקאי
      הלוגו
      יוג'ירי
      .
      ואולי עוד1 או 2.

      1. לא הבנתי לגבי IT. אני לדעתי טוען שאיינג' עשה נכון (וכל אחד היה עושה אותו הדבר בסיטואציה כזו), כי אם כל הכבוד לתומאס ולמה שעשה ונתן הוא לא קיירי ולא הפוטנציאל של קיירי.
        בציר הזמן מתברר שאיינג' לא רק צדק, אלא גם ראה את הנולד (ולראייה מה שקרה עם תומאס שיכול לחלום על הברינקס של אילן קופרמן-סגל)

      2. הממזר של סטוקטון

        ברור שהוא צדק.
        .
        רק שמעט מאוד מנג'רים היו לוחצים על ההדק
        בסיטואציה שנוצרה שם.
        הם אפילו לא היו שוקלים טרייד על איי טי.

  4. אשך טמיר המקורי

    המטרה של דמפס הייתה אחת – להשפיל את הלייקרס כמה שאפשר ולראות כמה נמוך הם יכולים לרדת לפני שהוא יורק להם בפרצוף.
    וטוב שכך.
    זה כבר מוגזם לגמרי הבחישות של לברון וקלאץ'.
    הגבה עשה טעות קשה כשנתן לשני הנחשים האלה לתמרן אותו למצב שהוא נמצא בו כרגע.
    על טעויות משלמים.

    1. דמפס יתן עת הגבה בדקה האחרונה אם לא הוא טמבל גמור מי יתן לו חבילות כאלו? איינג יוריד לדביל הזה את התחתונים.
      אם אין טרייד והייתי הבעלים של הפליקנס הייתי מפטר אותו מיידית. לייקרס יציעו גם את ה8 בחירות 🤣

          1. ברוך רובין

            מה עקרוני, מפגר לגמרי הלייקרס לא יריבה ישירה שלו הוא צריך לעשות מה שטוב לקבוצה, איינג יכניס לו את כל הלקרדה בקיץ אם הוא חושב שהוא יקבל הצעה כזאת. הוא לא ייקבל את כל הצעירים ואת כל הבחירות דראפט לעשור הקרוב זה טמטום

  5. אשך טמיר המקורי

    ושלא תבינו לא נכון, אלה אותן בחישות שניסה להעיף את קיירי מקליבלנד תמורת בלדסו (שגם בקלאץ') וג'ורג', שזו הסיבה העיקרית שקיירי עזב.

      1. אשך טמיר המקורי

        פייק ניוז גיא – גילברט הסכים לטרייד שלברון רקח אבל רצה בתמורה התחייבות שלברון נשאר.
        לברון לזה לא הסכים והטרייד נפל.

        1. שוב –
          תבדוק את עצמך. מה שרשמת פשוט לא נכון.
          .
          היו דיווחים ש"מחנה קיירי" חשבו שלברון מאחורי ניסיון הטרייד,
          אבל אחר כך האמת יצאה לאור.
          ה-"סולחה" המתוקשרת בין לברון לקיירי, היא בדיוק על רקע העובדה שלברון לא זאת שלא "רקח" טרייד של קיירי לסאנס או לאיפה שזה לא יהיה,
          הוא גם ניסה למנוע טרייד של קיירי בכלל.
          בשלב הזה, כבר היה נתק מלא בין לברון להנהלת הקאבס.

          1. הממזר של סטוקטון

            הסולחה היא ספין/אינטרס
            שלא ברור כרגע מה עומד מאחוריו.
            .
            זה לא שפתאום האינדיאני
            התחיל לגדל מצפון.

          2. אשך טמיר המקורי

            לא נכון. ה"סולחה" היא רק כלי בידי קיירי להפעיל לחץ ולעשות מניפולציות לברוניות על החבר'ה שלו בבוסטון.
            הוא השתמש בציניות בלברון בכלים שלו עצמו.
            לא שאני בעד זה, ירד לי לגמרי מקיירי מכל ההתנהלות שלו לאחרונה.

  6. אני מודיע לכם פה שאם לברון עד יולי לא ישיג 2 אולסטארים הוא יבקש טרייד מהלייקרס. תזכרו איפה שמעתם זאת לראשונה.

    1. אשך טמיר המקורי

      מה שחשוב לו כרגע זה הוליווד.
      הוא לא יעזוב את העז החולבת.
      והוא לא יעזוב את הסאקרית היחידה שנותנת לו לעשות בה כרצונו, בחסות מג'יק.
      המקל היחיד ששמים לו זה עיכוב בבעיטה של וולטון, וגם זה כבר כמעט נגמר.

      1. הוליווד הוא יכןל לעשות מכל מקום. תסכור מה אני אומר לך אם עד אוגוסט אין 2 אולסטארים הוא מתחיל לבחוש לטרייד

    2. איזה דה ז'ה וו…. כל חודש אתה דואג להזכיר לנו שללברון יהיו 2 אולסטרים וכל חודש ממשיך לטעות איזה כיף שאפשר לכתוב מה שרוצים כמה שרוצים בלי קשר למציאות הה?

  7. מספיק דלברון לא היה מדבר דיוויס היה מזמן בלייקרס תמורת פחות. עכשיו יש עליו לחץ ציבורי חח. אם אין טרייד הוא כזה אהבל אבל. הם לעולם לא יקבלו כלום יותר טוב מהחבילה של הלייקרס כלום

  8. איזה בוקר מבאס. הכי מצחיק ש׳מפס מעדיף לחכות לאיינג. כאילו לא למדת שאין אחד שעשה טרייד עם איינג ויצא מרוצה. יש בליגה לא מעט מנהלים שאיינג חסום אצלהם ואתה מעדיף לחכות לו מאשר לקבל את ההצעה של הלייקרס

    1. איינג יוריד לו את התחתונים. דמפס אבל יעדה טאייד בשעה 9:58 אתם תראו יקבל עוד בחירות דראפט. נראה לי דיוויס וביל אצלכם

      1. שמעון זה עניין עקרוני.כל המנהלים של כל הקבוצות מתקשרים כל היום לדמפס ונותנים לו גב.
        יש כרגע מלחמה של כל בעלי הקבוצות ומנהליהם נגד לברון וריץ פול.המטרה פה היא להשפיל את לברון והלייקרס.את אותה ההצעה שהלייקרס מציעים עכשיו הם יציעו גם בקיץ ולפליקנס אין צורך עכשיו בשחקנים כי הם בטנקינג.יכול להיות שמחר פתאום יהיה טרייד וכל מה שנכתב שווה לאפס אבל זה הדיבור בימים האחרונים

        1. כולם עושים טמפרינג אבל לברון ממש השתין מהמקפצה והתגאה בזה.
          זה ממש מלחמה של בעלי הקבוצות בלברון.אם יהיה מחר טרייד לברון ניצח ואם לא בעלי הקבוצות ניצחו

          1. מה הקשקוש הזה?
            אם לא יהיה מחר טרייד(אצלכם היום), אז אין מנצחת אבל יש מפסידה- הפליקנס.
            או אם לדייק, ההתקרבות למכתב הפיטורים שדמפס יקבל.

            כי בקיץ דיוויס יעבור ולכל קבוצה שתעז להציע לו משהו(נניח מה-4 שהוא אזכר) ההצעה תהיה מגוחכת ביחס למה שדמפס קיבל עכשיו.

            דמפס כנראה גם לא יזכה לראות את זה, הוא יפוטר במקביל.

        2. הם לא יציעו בקיץ כי פופ רונדו זובאץ חוזים נגמרים וכבר מאבדים נכסים. בקיץ לייקרס אולי יחתימו 2 אולסטארים אחרים ואז דמפס נשאר עם גיילן בראון וזין ביד בלי תחתונים.

          אם הוא לא עושה את הטרייד עם הלייקרס הוא צריך להיות מפוטר היום בשעה 10. הוא מזיק לקבוצה שלו. מלונסו ואינגראם הוא יכול להוציא מלא בחירות דראפט בטרייד המשך בקיץ.

          1. ללייקרס יש מקום לחוזה מקס אחד ואת האולסטאר השני הם יכולים להביא רק על ידי טרייד על הצעירים.אם הלייקרס חותמים עם 2 אולסטארים אחרים אז דייויס חותם בבוסטון מרצון כי הדרך ללייקרס נסגרה.
            הלייקרס ינסו לעשות את הטרייד על דייויס שוב בקיץ אם לא יעבירו אותו היום והמחיר יהיה הצעירים פלוס בחירות דראפט כמו היום

          2. בחיים לא,
            אין סרט שבקיץ הם מקבלים את ההצעה שהוא כביכול דחה היום(כביכול, אני עדיין צריך לראות את זה קורה בעיניים בדד ליין).

          3. פופ ורונדו אחד מהם קשור כדי להשלים למשכורות אחרת אין השלמה. הם לא יקבלו אותה חבילה בקיץ כי אז לברון יגיד אחכה עד פברואר עונה סדירה לא בוער לי. ואז בפברואר…נותר חודשיים לחוזה ואם ילך טוב ללברון יחכה עד הקיץ או יקבל חצי ממה שהוצע היום. שכח מזה.

            הלייקרס יכולים להשיג גם 2 אולסטארים אחרים. מציעים לך היום את ההכי טוב, אתה לא דוחה את זה בשביל שאולי תקבל אותה ההצעה, האם לעשות דווקא שווה את הסיכון? מאת כמנג'ר היית לוקח את הסיכון הזה?

          4. שכחתי.הלייקרס גם הציעו לקחת מניו אורלינס את החוזה הגרוע של סלומון היל שניו אורלינס מנסה להיפטר ממנו

            The Lakers were going as all-out as you can to try to get Anthony Davis.

            Their latest offer before they backed out: Kyle Kuzma, Lonzo Ball, Brandon Ingram, Josh Hart, KCP, Ivica Zubac, 2 1st-round picks and taking on Solomon Hill’s contract… WOW.

          5. יש עד 10 בערב אצלנו.יכול להיות שהבעלים של המועדון יתערב ויקח את ההצעה.מה שקרה עד עכשיו שדמפס מנסה להשפיל את הלייקרס ולא לקח אפילו את ההצעה האחרונה

          1. מה זה עניינים עקרוניים?

            הבן אדם השמיד את ניו אורלינס במשך שנים עד שגרם לכוכב היחיד שאי פעם דרך בפרנצ'ייז שלו לרצות לעבור.
            מהרגע שזה קרה בווליום הוא צריך לחשוב על טובת קבוצתו ורק על טובתה.
            הצעת אול אין שכוללת הכל חוץ מאיזה סרט עם הפי אנדינג של ג'ני ולברון הוא לא יקבל בקיץ ייותר, כלומר לא יקבל כבר שום דבר שמתקרב לזה על דיוויס.

            דיוויס יעזוב, הוא לא ישאר שם.
            אם לא היום אז בקיץ, הם לא ישאירו אותו לסוף החוזה, זה לא קורה בחיים.
            וכשהוא יעזוב זה יהיה בחצי ממה שיכול היה לקבל.

            אז איזה עקרון יש פה?
            אם הוא מספיק מטומטם כדי לשחק את הפוקר ככה הוא מקבל בעיטה בתחת בקיץ וערך בויקפדיה של הGM הכי אהבל בהיסטוריה של הספורט הזה(וזה חתיכת הישג בין כל האהבלים שעבור במחוזותנו).

            איך GM יכול לחשוב שהוא מלמד פה מישהו לקח חחח או נלחם עאלק את המלחמה של בעלי הקבוצות.
            אתם באמת מאמינים לקשקושים האלה?

          2. אגב,
            אתה חוגג פה כאילו הוא כבר באמת סירב לזה.
            אני חייב לראות את זה בעיניים שלי קורה, כלומר את הדונג של הטרייד דד ליין עובר עם ההצעה הזאת על הקו שלא מתקבלת כדי להאמין שמנג'ר בליגה הזאת יכול להיות כל כך אהבל כדי לא לקחת הצעה שבחיים לא הוצעה ולא תוצע על שחקן שנמצא שנה וחצי לסוף החוזה ובוחש מהקיץ בטמפרינג עם הסוכן שלו(לברון) כדי להסתלק מהקבוצה.

            אני באמת צריך לראות את זה בעיניים קורה, אני לא מאמין שדבר כזה באמת יכול להתרחש.

          3. לאשך,
            אין כזה דבר עניינים עקרוניים.
            עקרונות אלו מגבלות שאנשים שמו לעצמם.
            בתי הקברות מלאים באנשים עם עקרונות, לשכות התעסוקה מלאים באנשים עם עקרונות וחברות ענק נפלו בגלל שעמדו על העקרונות.
            העולם בשנת 2020 הוא עולם גמיש יותר ודינמי. מי שלא מתאים לרוח התקופה נשאר מאחור.

          4. אשך טמיר המקורי

            K אתה מקשקש על דברים לא קשורים.
            גרוע או לא בעבודתו, זה כבר משהו אחר לגבי דמפס.
            העניין העקרוני הקטן שנסתר מעינייך זה שלברון וסוכנות הצללים שלו זורעת הרס וחורבן בכל קבוצות השוק הקטן, רוכבת על הגל של השחקנים שמפרים חוזה ודי מחסלת כל התנהלות היגיונית ומוסכמת חוזית בליגה.
            לא מאפשרת לאף קבוצה משוק קטן להחזיק בכוכבה שבחרה בדראפט.
            אינטרסים משמשים בם בעירבובייה, כשלברון יכול לבחוש מאחורי הגב בשחקנים בזכות הקלאץ' ספורט שלו, שזה ביזיון שמאפשרים לזה להתקיים.
            הליגה לא תאפשר זאת והגיעה פרשת קו המים, הליגה היא של כל הקבוצות והן הולכות לצייר קו בחול.
            נותר לו ולאוהדי לייקרס שפוטים רק להתבכיין.

          5. אשך טמיר המקורי

            דקסטר, על חוזים שמעת?
            .
            בסופו של עניין הכל מגיע לכסף. אצל מי הכסף? אצל בעלי הקבוצות, שמרכיבים את הליגה הזאת.
            יש גבול לכמה אפשר לפגוע בכיס שלהם דרך הפירצה הדוחה של המעורבות של לברון בקלאץ' ספורטס.
            הם הולכים לשים לזה סוף.
            .
            אגב, מבחינתי אני לא יודע מה עדיף, לראות את הלייקרס מושפלים ונשארים עם המכנסיים למטה או לצפות בחורבה שתישאר שם אחרי שהטרדתם קבוצה שלמה תמורת בוש 2.0.

          6. אשך,
            אני שוב חוזר לעניין הזה של העקרון.
            איזה עקרון הוא בדיוק מצדיק פה?
            הוא ישאר מובטל אם הוא הולך לקיץ בלי לקבל את ההצעה הזאת.

            סבבה,
            לדעתך לברון חצה פה את הגבול בטמפרינג.
            אני לא יודע, איזה מ10000 המקרים האחרים של טמפרינג בין שחקנים בליגה יותר חמור.
            זה קצת פחות מעניין אותי כשאני כבר למציאות הזאת שזה קיים בליגה.

            ועדיין GM צריך לחשוב בכל רגע איך לקחת את הקבוצה שלו צעד קדימה או לפחות לעשות הכי טוב שאפשר למען העתיד.

            לדחות הצעה כזאת מטעמים של עקרונות… או נסיון לסאבוטז' פנימי בלייקרס כמו שהציע הלשון החומה של לברון בתקשורת.
            תחליטו אתם איזה צעד יותר מטומטם אם אתה GM של מועדון מקצועי בליגה הדפוקה הזאת.

            דמפס יצר בשטתיות את המצב הזה שדיוויס בזבז 6 שנים מהחיים שלו בפרנצ'ייז הכושל הזה ורוצה לעזוב, שלא בטעות נחשוב שלברון נכנס שם והרס איזה אידיליה…
            שוק קטן וכל הבלבולים הריגשיים האלה לא מעניינים את הביצה.
            דמפס או GM כושל שבשטתיות בנה קבוצות כושלות ומינה מאמנים מעפנים לכשרון שהיה כבר מזמן צריך להיות אחד לדור והתבזבז שם.

            אין ספק שההצעה של מג'יק היא בזיונית וניהול המשא ומתן מצידם עוד ידובר רבות בצורה המעפנה שהוא נוהל, אבל לא לקבל הצעה כזאת?
            שוב, אני אצטרך לראות את זה קורה בלייב בדד ליין כדי להאמין שזה אמיתי ולא בלוף.

          7. אשך טמיר המקורי

            חוזים, K!
            העיקרון הבסיסי שמאפשר בכלל לליגה (ולחברה שלנו – חוקים) להתקיים.
            הכל היה בסדר אם הגבה היה מסיים את החוזה שלו ואז עובר לאן שהוא רוצה.
            אפילו את ירידת המדרגה שכוכבים עשו בשנה האחרונה – הפעלת לחץ בעונה האחרונה – הוא שבר.
            זה הוא שבחר לחתום על החוזה הנ"ל, שמכניס לו עשרות (מאות?) מיליונים.
            אף אחד לא הכריח אותו לעשות זאת.
            אתה רוצה שכל החוזים בליגה יהיו שווים לתחת וכל שחקן יעשה מה שבא לו?
            איך הליגה תיראה?
            .
            לא שאני מת על השיטה הזאת של שימוש בשחקנים כסחורה, אני ממש נגד זה.
            היה פה דיון פעם על הנושא ואני הייתי בעד חוזים רגילים של שוק עבודה, עם סעיפי יציאה לשני הצדדים כראות עיניהם ולפי הסכמתם בעת החתימה. ובלי טריידים בכלל, אלא אם זה בהסכמה מלאה..
            השחקנים מעדיפים לחיות בכלוב של זהב הזה שבו החוזים שלהם מובטחים.
            ולהיות סחורה עוברת לסוחר בתמורה.
            הם לא יכולים לאחוז במקל משני קצותיו.
            צריך לשמור על החוקים. לברון שובר אותם עם הקלאץ' המחורבן שלו, שאני לא יודע איך נתנו לזה להתקיים (כנראה כמו כל דבר שמאפשרים לבייבי של הליגה).

        1. ברוך רובין

          טמטום, עיסה עקרון משלמים לו לעשות את הדבר הטוב לקבוצה שלו, הוא יחתום בלשכת האבטלה בקרוב, כל המנגרים האחרים כולם נחשים שיתקעו לו סכין בגב, מקווה שדמפס לא עד כדי כך מטומטם ויסכים להצעה כיוון שהוא יוביל את הפליקאנס שאולה עם לא, החבילה שהוא קיבל מהלייקרס מדהימה.

          1. יתקעו לו בגב ויסובבו את הסכין גם.

            לדעתי 9:58 הטרייד עובר הוא פשוט נהנה עד הרגע האחרון שלברון מאבד שיער 🤣🤣

          2. זה חבילה חלומית. ואם הוא לא מאמין בלונזו ואינגאאם תמיד בקיץ אפשר לדחוף אותם לבילי קינג אחר תמורת עוד בחירות דראפט

            לא מבין איך יוסטון לא הולכים על הולידיי?

  9. ביל לא יעבור עכשיו רק בקיץ שיהיה יותר קונים .
    הפליקנס צריכים קבוצה שלישית שתיקח את בול , אם מצליחים להעביר אותו לפיניקס תמורת ג'קסון ואולי עוד איזה בחירה או שחקן , צריכים לסגור עכשיו תעסקה עם הלייקרס .
    בכל מקרה בול לפליקנס לא יגיע עם כל הבלגן של לאב

  10. ברוך רובין

    דבר נוסף שאני מבקש פה , גיא תכתוב בבקשה על הלוחמים שאליפות בטוחה שייקחו בפן פו אנד פו, אני מאמין מאוד בקללת הרשע, בארבע מילים הפלת את דנבר לקרשים, הפכת את יאנג וקולינס לנגרים, ורק תראו את הלילה של סקרמנטו .

    1. חחח לגמרי גיא ומנחם בפוסט שהליגה סגורה פו פו פו פו קל ואין שום תחרות. זה הסיכוי היחיד מול שיקוצי המפרץ

    2. אשך טמיר המקורי

      ותראה מה הוא עשה לפיניקס ברגע שהתחיל לאהוד אותם… (אגב המקום היה גן עדן טרופי לפני 🙂 )
      אין חזק מקללת הרשע

  11. הממזר של סטוקטון

    Lol
    .
    לייקרסניישן בפאניק מוד..
    לדמפס יש מספיק זמן עד הדד ליין
    לנגן לכם על קצות העצבים.

    עדכון
    על כמה עומדת בדיוק ההצעה האחרונה
    של הלייקרס לפליקנס ?

    1. אשך טמיר המקורי

      כל הקבוצה
      ג'יני מזדיינת עם קוף
      מג'יק תוקע חזיר
      שני דגלי אליפות
      הפסל של קארים
      עשרים שערות מראשו של לברון

    1. עידו גילרי

      קשה באמת לקחת ברצינות את מה שאומר שופרו של לברון למרות שמן הסתם יש כאן גרעין של אמת. הפליקאנס רוצים לחכות לקיץ זה משתלם להם והלייקרס יהיו באותו מצב בדיוק.

        1. Lonzo Ball, Kyle Kuzma, Brandon Ingram, Josh Hart, Ivica Zubac, Kentavious Caldwell-Pope ועוד שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון, עבור AD וסולומון היל!

          1. צודק.כל מה שכתבתי זה על פי התוכניות האהובות עלי ועל אדיסו באי אס פי אן ופוקס 1 אתמול.חוץ ממה שאומרים שם אין לי באמת יכולת לדעת ולפי מה שנאמר שם אתמול אז הרוב המוחלט אמר שהעסקה לא תתקיים מחר(היום)אלא בקיץ ואנתוני דייויס יושבת עד לסיום העונה(עוד חודשיים).כלומר שיחק כבר את משחקו האחרון בניו אורלינס

      1. הם לא.

        קח מצב קיירי חותם בלייקרס. עד פברואר אין לחץ הלייקרס רצים יפה עם לברון וקיירי ואז בפברואר נותרו חודשיים לחוזה של AD. אתה חושב שלברון יתן עבור חודשיים אותה חבילה שהוא מציע היום? החבילה היום היא הכי טובה וחוסכת סיכונים מיותרים לשני הצדדים (ללברון אם אף אחד לא יגיע ולפליקנס אם עוד אולסטאר/אולסטארים יגיעו ללייקרס).

        לא כדאי לקחת סיכונים כאלו, מילא היה לקיחת סיכון עבור חבילה טובה יותר אבל לקחת סיכון עבור אולי אותה חבילה? בשביל מה? אגו של מנגר?

        לדעתי יהיה טרייד ב9:58. אהיה בהלם אם לא.

        אם אכן לא יהיה תזכרו טוב, דמפס ישאר בלי תחתונים ויפוטר בפרק זמן של שנה-שנה וחצי

          1. היה קשה לי להאמין גם שיהיה בכלל דיבור על קיירי מחוץ לבוסטון אז? ועכשיו יש כזה

            אצל התאגיד עד שהגברת השמנה לא שרה זה לא נגר

            מגיק עכשיו בטח מוצלף בשוט

          2. הממזר של סטוקטון

            טוב.. אם אתה הולך ככה, אז אפשר להגיד הכל, לכאן או לכאן.
            .
            "קשה לי להאמין שחדי קרן קיימים,
            אבל הנה בדאלאס התגלתה חוות יוניקורןZ.

        1. עידו גילרי

          דיוויס לא ישאר בפליקנס אחרי הקיץ כך שהסיטואציה אתה מתאר לא סבירה בעליל. קיירי שחקן מרכזי אבל בוסטון חזק בתמונה.

          1. לאו דווקא פליקנסד כל קבוצה שהוא לא מתחייב להאריך חוזה. מי יכולה לתת עבור דיוויס לשנה חבילה טובה יותר?

          2. עידו גילרי

            הסלטיקס וגם הקליפרס מתקדמים בבנית החבילה שלהם. אתה שמבין בספינים צריך להבין שהדיבור על אי התחייבות הוא הספין הכי גדול בסיפור הזה. כל GM בליגה מודע לזה. חתימה או אי חתימה של דיוויס בסלטיקס תלוייה רק בשחקן אחד שההחלטה שלו כנראה תגיע לפני.

    2. עידן אני מופתע שאתה מאמין לתאגיד. הוא בכלל לא רצה להעביר את כולם זשה הפליקנס עושים הדלפות חחח

      ויינדורס ניקולס אומרים=לברון אומר, רשם להם מייל

    3. ראיתי את זה אתמול ביוטיוב.
      אם אין עסקה הצעירים עושים ללברון אינדיאנה עד סוף העונה.תכלס ממש מעניין אם תהיה עסקה.רוב הפרשנים שראיתי אמרו שלא ורק בקיץ

  12. אני רוצה שהטרייד יקרה רק בשביל שלונזו יעוף ולבאר הדביל יאבד את זה סופית. נמאסת כבר, הבן שלך לא יכול להישאר בריא אפילו, ועוד חושב שהוא יקבע איפה הוא ישחק?.בסוף לא נראה את הטרייד היום כנראה, ובקיץ איינג ישחיל את הפליקנס אם יקבל את הצ'אנס

  13. הממזר של סטוקטון

    קאפקייק, אז בעצם מה שאתה אומר לי,
    זה שאף אחד לא יודע מה החבילה,
    אבל כל אחד יודע שדמפס מטומטם
    אם הוא לא לוקח אותה ?..
    .
    מהיכרותי החד מימדית עם הנפשות הפועלות
    באתר הופס, זה נשמע לי הגיוני בהחלט…

      1. הממזר של סטוקטון

        ממך אני לא רוצה כלום..
        .
        מצחיק אותי שאף אחד לא יודע
        פרטים מדוייקים לגבי ההצעה,
        אבל דמפס צריך להיות מפוטר אם הוא
        לא לוקח אותה, כשיש לו בדיוק
        עוד 12 שעות לקבל החלטה, ועל הדרך
        אולי לאסוף עוד צעיר/בחירה/מקום התקרה
        או פשוט… לסרב בנימוס…

  14. כל מה שקורה עם הטרייד שלא קורה על אנתוני דיוויס כבר מזמן ירד ממחוזות הרציונאליות ועבר לפסים אישיים, מה שקצת מזכיר את מקרה סן אנטוניו-קוואי. נראה שכל אחד מהצדדים פשוט מנסה להשפיל את הצד השני ברמת העקרון.

    אפשר להאשים רק את ריץ' פול בענין. הוא חשב שבזה שהוא מודיע לכולם על רצון דיוויס בטרייד ורמז על הלייקרס, הוא מעלה את מחירו. בפועל זה גורם בדיוק ההיפך – כיון שכולם יודעים שהוא רוצה לייקרס, אז לאף אחד אין אינטרס למהר. ניו אורלינס מנסים (ובעצם מצליחים) לשחק אותה בריונים גדולים, אף קבוצה אחרת כמעט לא מסוגלת להציע תמורה הולמת ולכן גם קבוצות שאמורות להיות במשחק (יוסטון, טורונטו) – לא שומעים מהן כלום, הלייקרס מתאבדים בלי שקורה משהו. ודייוויס? אם לא יקרה טרייד הוא כנראה ישב על הספסל כדי שחס וחללה לא יפצע עד הקיץ, ואילו יקרה טרייד אז יש סיכוי שברמת העקרון ישלחו אותו לסוף העולם שמאלה או ימינה, רק לא ללייקרס.

    ובתוך כל הקלחת הזו לא דיברנו על בני אדם, אתם יודעים – כל הצעירים המסכנים של הלייקרס שיודעים שהקבוצה עושה הכל, אבל הכל, כדי להעיף אותם ממנה. מה הם צריכים להרגיש עכשיו שהם עולים למגרש לשחק? אם אתם חושבים שאין לזה חשיבות, אז את התשובה קיבלתם במשחק האחרון. אי אפשר לנתק את תוצאות המשחק (ההשפלה הכי גדולה של לברון אי פעם) מכל מה שקורה. והכי מצחיק, שהם למדו את הטריק הזה מלברון בעצמו, בתקופה שהוא היה עושה סדנאות חינוך /שביתות איטלקיות לבלאט.

    בקיצור – גועל נפש. בתור אוהד (אמנם לא של הלייקרס) בא לי להקיא.

  15. עזבו שטויות לברון חברון.
    אלונה ברקת עוזבת את הפועל באר שבע והולכת לפוליטיקה להיות מספר 3 ברשימה של בנט ושקד.עכשיו רק צריך שחוגג יפשוט רגל ונקמת הפועל חיפה הושלמה

  16. תודה מנחם, אחלה מעורב
    לברון נלחם בבעלי הקבוצות, צריך לחזק את ידיו. האורגזמה הקולקטיבית על הטרייד הזה בקרב הגולשים, הפרשנים, העיתונאים והמנהלים – כאילו לא מדובר בבני אדם, כאילו לא לועגים לאומללים בלייקרס במשחק באינדיאנה, כאילו דיוויס שהוא שחקן-על לא הפך לקורבן של הנסיבות, כאילו כולם כאן הם סחורה – זה גועל נפש. לברון חושף את הגועל, שם אותו על השולחן – מה רע בטמפרינג? זה נקרא "רצון חופיש".
    קדימה לברון – תשבור אותם, פאואר טו דה פיפל ! המוסר שלו במקום הנכון

    1. דה שוט ובדרך לדרוס כל מי שלא טובתו בעיניך?
      לברון לא נלחם בבעלי הקבוצות, גם אני פרגנתי לו על זה בהתחלה. אבל לברון דואג רק לעצמו ובדרך מחרב קבוצות, יחד עם שחקנים פחות 'אטרקטיביים' ולא מקורבים לצלחת קלאצ'.
      לברון הוא הגולם שקם על יוצרו, ועושה זאת בדרכים שגורמות לליגה לאבד איזון וכיוון לגמרי.
      אני מקווה שיש כאן פרנציפ של דמפס עם הגב של בעלי הקבוצות.
      הליגה זה לא שוק חופשי אלא מערכת סגורה שבנויה בצורה מצוינת להיטיב עם כולם בתוך המערכת, ולכן יש בה תנאים והגבלות. ברגע שמכופפים את ההגבלות האיזון נשבר וזה מה שקורה היום.

      1. סוף סוף חברת לחברה הטובים.אני זוכר בתחילת דרכי פה אתה גיא ועגל חוץ מסומסום הייתם הגרעין הקשה של לברון למרות שגיא אוהד פיניקס ואתה ועגל את יוסטון.עכשיו רק נשאר להעביר את גיא ועגל צד.

        1. לגמרי עברתי צד.
          המעבר ללייקרס ובעיקר החיבור לקלאץ' עשה את זה בשבילי.
          זה יחד עם ההשלכות על שחקנים אחרים כמו דוראנט וקיירי וזה שכל כוכב עושה מה שבזין שלו, ובסוף הכל חוזר ל'החלטה', שלא ראיתי אותה ככזו נוראית בהתחלה, ועכשיו אני מבין שהיא היתה יריית הפתיחה בשבירת האיזון בליגה.

        2. גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!

          אני די בטוח שאם תעשה את המלאכה הסיזיפית, טיפשית, חסרת ההיגיון, של לספור כמה תגובות יש לי השנה על הלייקרס/לברון,
          וכמה על (לפי סדר יורד) הסאנס/מילווקי/הארדן,
          תגלה שלברון כבר לא גבוה בסדר העדיפויות שלי.
          .
          לא שזה אומר שהפסקתי לאהוד אותו כשחקן,
          אלא שהעובדה שהוא בלייקרס רוקנה את הרוח מהמפרשים שלי.
          .
          לעצם העניין –
          אני לא מסכים בכלל עם אפלטון.
          בדיוק כמו שלא הסכמתי אתו בנוגע לביקורת על מעברו של דוראנט למפרץ.
          .
          לברון, בחש, בוחש, ויבחוש, גם בעתיד.
          הוא לא הראשון, ולא האחרון, שעשה את זה.
          הוא פשוט עושה את זה בווליום גבוה יותר.
          איך כריס פול הגיע ליוסטון עם לא על ידי טמפרינג?
          מספיק לעקוב אחרי לוחות הזמנים בשביל להבין שלקליפרס לא היה סיכוי.
          אני לא זוכר גלים של ביקורת על אותו טמפרינג, בזמן אמת (או בדיעבד).
          .
          ההבדל בין הקליפרס לפליקנס הוא שהקליפרס חיפשו למקסם רווחים, ולא "להעניש" את יוסטון.
          לטעמי, עשו בשכל –
          בנו לעצמם סיטואציה לא רעה בכלל.
          .
          אישית?
          אני לא סובל את העובדה ששחקנים "דורשים" טריידים,
          אבל,
          אם חוזרים לרגע לדיון –
          זו לא רעה חולה מבית היוצר של לברון.
          הוא סיים כל חוזה שלו עד הדקה האחרונה.
          אם כבר, אני זוכר מלא ביקורות על כך שהוא "לא נתן סיכוי" לקאבס לקבל פיצוי.
          אני זוכר כמה וכמה חברי "ללל", משבחים את בחירתו של קיירי
          (מה ההבדל בין מה שקיירי עשה לבין מה שדייויס עושה?).
          אין לי מושג מה התרחש מאחורי הקלעים,
          אבל יש בהחלט סיכוי שהדיווחים שהבקשה המקורית של דייויס הייתה דיסקרטית, ושמי שמציף הכל לתקשורת בכל רגע נתון, אלו הפליקנס,
          הוא דיווח נכון (לא שאני באמת מאמין לכל מה שכתבי החצר/כתבי הצהובונים מספרים).
          במצב שכזה, אני לא מבין את התלונות,
          לא כלפי לברון,
          ולא כלפי דייויס.
          בעיקר מצד מי שחגגו את מעברם של קיירי או של ג'ורג'.
          .
          השורה התחתונה?
          לא באמת אכפת לי מה יעשו או לא יעשו הלייקרס עד הדד ליין.
          עובדתית, הם ירו לעצמם ברגל (ואין ספק שללברון חלק לא קטן בנזק שנוצר),
          וזה בהחלט יהיה משעשע לצפות בהם מנסים לאסוף את השברים בהמשך העונה.
          אותי מעניינות יותר הדקות של אייטון, ג'קסון, בוקר, וברידג'ס ביחד (לצד מנה הגונה של "ג'ה ווישפול…"),
          ואיך ישחקו מילווקי (שיש להם 0 סיכוי לשנות את התוצאה הבלתי נמנעת של העונה – אלי-פו-פו-פו-ת של הגולדן בויז) עם התוספת החדשה בהמשך העונה.

          1. נאמר בהומור.גם ששלושתכם הייתם הארדקור לברון תמיד הייתם מהאהובים עליי באתר ואני נהנה מהידע שלכם ואפילו אתה הכנסת אותי לפוטבול לפני 3 עונות.
            זה סתם מרתק אותי לראות את השינוי שהבן אדם עבר
            יש גם צד הפוך.אני זוכר את שי אבן צור בשנתיים הראשונות לשושלת ממש מעודד את גולדן סטייט גם מאי אהבת לברון ובשנה השלישית שדוראנט הצטרף הפך לפתע לחובב לברון.השנה אין לי מושג מה דעתו

        3. עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

          אותי מעניינת היכולת הכדורסלנית, הרבה פחות אכפת לי מה קורה מעבר לפרקט. כלל אצבע – אף אחד שם לא צדיק גדול.
          מי עשה מה ומי בחד באיזו עסקה, כל הטרייד מאשין הזה לא מעניין אותי. הייתי מעדיף שלא תהיה תנועה בכלל של שחקנים אבל מה לעשות זה מה שיש.

      2. "הליגה זה לא שוק חופשי" בדיוק – זה שוק עבדים, לברון העז להגיד את זה, מדהים.
        "גולם שקם על יוצרו" ?! לברון היה יכול לבחור בכל תחום שירצה – והיה מגיע לאן שהגיע – בפוטבול, בפוליטיקה, באקדמיה (לא במוזיקה) – הוא עשה לאנ בי איי טובה שהוא משחק שם. עיניים להם ולא יראו…

    2. הממזר של סטוקטון

      LeGM סחר בשחקנים יותר מכל Gm בליגה.
      .
      והוא בכלל לא Gm…
      הוא זונה שהתחפשה לסרסור.
      .
      "האומללים בלייקרס" אומללים בגללו.
      .
      רילוקיישן זה לא משהו שהמציאו ב אן בי איי.
      .
      טריידים זה טראפיק זה כסף לכיס השחקנים.

      1. בארנס קיבל הודעה בנייד שהוא עובר קבוצה, באמצע משחק!
        ואני על הזיות?
        לברון ינצח את כולם, יחרב את המערכת הרקובה והמושחתת הזאת, ואז יקום משהו יותר טוב, יותר מוסרי ופחות גזעני (לצערי עדיין ללא הגנה, כן גילרי, אני יודע שאני זקן)
        בינתיים תמשיכו לאונן על הטריידמאשין, יש אפילו פוסט מיוחד בשביל זה, זה יותר מעניין מהספורט עצמו (בעצם זה גם ספורט, ברומא קראו לזה גלדיאטורים)

        1. הממזר של סטוקטון

          בארנס קיבל באמצע העבודה
          הודעה שהוא עובר לסניף עבודה אחר.
          עצרו את הכל !
          יש לנו פה רילוקיישן.
          כשהייתי נער וחילקתי דואר באזור מסוים
          קיבלתי הודעה לביפר באמצע העבודה, שאני עובר לחלק באזור אחר.
          זה היה חלק מהסכם בו חתמתי עליו.
          מה שלא היה כלול בהסכם זה כל הפליירים, ומודעות הפרסומת שזרקתי בלב שלם ומצפון נקי, לפח הזבל..
          ככה סיימתי את סבב המכתבים ב3 שעות במקום 8…

          1. הממזר של סטוקטון

            ובארנס עושה 20 מיליון דולר
            בגלל עולם הטריידים.
            כי אם לא היו טריידים, סיכוי קלוש
            שקבוצה היתה לוקחת סיכון על עב"ם כזה.

          2. הממזר של סטוקטון

            כן.
            באותה תקופה הייתי יותר
            בעניין של מעטפות אנתרקס.
            הרבה לפני שגיליתי את
            הפוטנציאל הגלום
            בשוק הסמים.

          1. חחח השייח הקטארי לא הפך את ניימר לעבד שלו?

            פלורנטינו לא הכריח את רונלדו לחתום על הסכם סודיות שאסור לו לומר למה עזב את ריאל והוציא לו מהאוב הטרדות מיניות כתנאי לעזיבה?

            פלורנטינו לא מנגב את התחת עם קיילור נבאס?

            גונזלו היגוואין לא עובר בטריידים כמו דלבדובה?

            ובכדורגל זה הכי גרוע.

            השיטה בnba היא הכי טובה בעולם. אני בכלל הייתי יותר תקרת שכר קשיחה אבל גבוהה כי בעולם של היום 110 מיליון לסגל של 14 שחקנים זה בדיחה ולא ריאלי באמת.

            תקרת שכר קשיחה של 150 מיליון ללא שום הגבלות ומגבלות למשל כמו אחוז מסויים מסך השכר שמותר לשחקן לקבל ותק וחרטוטים אלא בלי שום מגבלה. ותרכיב מה שבא לך.

            אי אפשר לעבור אותה בשום מצב אבל אז הליגה מפסידה ים כסף בגלל שאין יותר קנסות אז לא ריאלי.

            בכדורגל הייתי עושה ליגה של 20 קבוצות סופר ליג ודראפט ואס למשל אם בארסה בוחרת ראשונה היא בעלת זכות לקנית איזה שחקן שבא לה למשל מולנסיה שלא בליגה שלה אם בחרה ראשון שחקן משם. ואם ולנסיה ביקה 100 ציליון ובארסה לא משלמת הזכות עוברת למספר 2 וכו

  17. האווי לאסוף

    עוד פחות מ12 שעות, וכל הטלנובלה הזו מאחורינו. עכשיו אם אפשר לסדר ללאבאר איזו סדנת וויפאסנא של 3-4 שנים, זה יהיה מוש.

    תודה רבה מנחם

  18. שאלה בקשר לניקס לאלו שמבינים בנושא השכר.
    אני יודע שזה ניקס ודולן האידיוט אבל תנסו לענות לי אם זה אפשרי גם בגלל שמארק סטיין פרסם שהניקס במקום שווה ללייקרס מבחינת דייויס וגם אתמול בתוכניות האמריקאיות שאני ואדיסו אוהבים לראות היו איזה 2 רמיזות שקיירי הכי רוצה ניקס
    לניקס אחרי כל החוזים הנגמרים בקיץ ואחרי הפינוי של הארדווי לדאלאס יהיה מקום ל 2 חוזי מקס.נניח הם מחתימים את קיירי ודוראנט
    הנחה 2- הניקס זוכים בבחירה הראשונה בדראפט ובוחרים בזאיון וויליאמסון
    שכר של רוקי שנבחר במקום הראשון הוא מעל 8 מיליון דולר
    קווין נוקס פלוס נטקילינה פלוס דניס סמית גוניור=כמעט 12 מיליון דולר
    פלוס החוזה של לאנס תומאס של 7 מיליון שישאר לו עוד שנה בחוזה רק בשביל להשוות את הערך הכספי של הטרייד
    וכמובן עוד 2 בחירות דראפט עתידיות
    האם אנטוני דייויס במצב כזה מבחינה כספית(לא מבחינת ההסכמה של ניו אורלינס) יכול לעבור לניקס ובכך יהיו להם 3 חוזי מקסימום?והאם אחר כך הם יוכלו למלא את הסגל בשחקנים של 5 מיליון ופחות כפי שגודלן סטייט עשתה בעבר והלייקרס היום עם סטיבנסון מקגי וביזלי?

    1. יש יותר סיכוי שאם אין 2 אולסטארים בלייקרס לברון הולך לניקס 🤣🤣🤣 ומביא את קיירי לשם. בניקס הוא ישלוט ביד כמה ויד כבר מאמן שחור אבל לא לגמרי

        1. ברור שלא מופרך. התכוונתי ברצינות אפילו רשמתי את זה מקודם. אם עד אוגוסט אין בלייקרס 2 אולסטארים לברון מבקש טרייד.

          עכשיו לגבי מה שאמרת על הניקס הפעלתי סטטיסטיקה מתקדמת לסיכויי ההסתברות ויצא שלמרקל פולץ יש סיכוי להיות mvp עונה הבאה מאשר התרחיש שלך.

    2. אני חושב שהמשפט האחרון שלך הוא בדיוק התשובה והכיוון היום של קבוצות – ליצור סופר-טים עם בערך 3 חוזים סופר יקרים ואז להקיף אותם בשחקנים מאד זולים: ותיקים, צעירים, נגרים, פצועים – הכל הולך. עם זאיון + 2 שחקני על שיגיעו מתוך ה- 4k (ביטוי חדש שתבעתי עכשיו – קליי, קיירי, קווין, קוואי) אני מניח שיפטרו מכמה שחקנים שהזכרת.

      אפשר להתווכח שזה הופך את המשחק לפחות תחרותי, פחות יפה וגם מאד קיצוני, כי בעצם זה יוצר שתי קבוצות בתוך כל קבוצה – אחת של הכוכבים והשנייה של המחליפים והפערים ביניהן מאד גדולים (תראו מה קורה היום לווריורס, לייקרס ויוסטון ומה היה בקליבלנד בזמנו כשהכוכבים לא על המגרש בגלל מנוחה או פציעה), אבל הי זה עובד בינתיים אז מי יודע…

      המודל השני הוא של בוסטון וסן אנטוניו, ובמידה מסויימת טורונטו – כוכב אחד או שניים, שמשאירים מספיק מקום בשכר למגוון שחקנים טובים מאד סביבם, ואתה מקבל קבוצה מאוזנת שמסוגלת לנצח גם כשהכוכבים יושבים בצד.

      לגבי השכר – הרי זו רק שאלה של כסף, בסוף יש הכנסות מצד אחד והוצאות (שכר+מס חריגה על התקרה) מצד שני. כל עוד הראשון יותר גדול מהשני אין בעיה. ולניו יורק כסף זו הבעיה האחרונה.

    3. בלי להיכנס לדקויות ולאי דיוקים, הסיכוי לכזה דבר הוא לגמרי תיאורטי ולא ממש מעשי, ואיך שהוא קשור להחתמה של מישהו כמו לוק קורנט על חוזה מקסימום 🙂

      אבל זה פשוט לא יקרה, כי כל הצעה שלהם שאין בה את הבחירה הראשונה בדראפט היא פחות טובה ממה שהלייקרס או הסלטיקס יכולים לתת, ואם הם במקרה ישיגו את ציון – הוא לא הולך לשום מקום…

    4. במידה והניקס זוכים בבחירה הראשונה בדראפט הם ישתמשו בה כדי להביא את דיוויס (ואז יחבור לדוראנט, אם וכאשר…). הבעיה אצל הניקס שיותר מדי כוכבים בשמיים וגורמים אחרים צריכים להסתדר להם וזה פשוט לא קורה.
      מצד שני, בניקס תמיד חולמים בגדול וניו יורק עדיין השוק הכי גדול בעולם

  19. הממזר של סטוקטון

    אני חושב מה היה יכול לעשות את הדד ליין
    יותר פסיכי, עם אלמנטים קרקסיים
    שיכולים להכניס הרבה כסף לליגה
    ולגרום לאנדרלמוסיה מוחלטת.
    .
    למשוך עד ה 1 באפריל, כולל.

  20. הציפור הנדירה

    לגבי הסלטיקס אתה לא צודק בטענותיך, לפחות חלקן, מנחם, כי במצבו, עם כל הסימפטיה, קיירי עדיף בהרבה על ת'ומאס. רק בגלל ההקרבה של אייזיאה בוסטון לא צריכים לפגוע בעצמם ולהיות עם שחקן פצוע שלא יכול לתרום.
    לגבי הייוורד, איינג' לא היה צריך לדעת מראש על הפציעה הקשה והוא העדיף לקחת את שהיה שחקן חופשי ובריא וכוכב גדול ומטובי הס"פ ובעל אופי טוב על לתת שחקן איכותי בעבור שחקן עם אופי בעייתי כמו קאזינאס אף שהוא ציר מעולה.
    ומפני שיש את הייוורד, אז לא צריך את פול ג'ורג' שגם אם הוא טוב עוד יותר, עדיין הייוורד היה לפני הפציעה כוכב גדול. ולכן הטענה בעניינו אינה טענה ואין כאן את הטעות המיוחסת לו כי הוא לא צריך לדעת שהייוורד יפצע. באותה מידה קאזינאס היה יכול להיפצע קשה במשחקו הראשון בסלטיקס.
    לכן הטענה בעניין זה אינה טענה כלל!!!

  21. דמפס מתנהג בצורה ילדותית, ה"גב" ששאר הקבוצות נותנות לו שווה לכלום.
    הרי ברור ששווה להם שהטרייד הזה לא יצא לפועל ולא עולה להם לתמוך בו, זה לא יעזור לו בעתיד והוא לא מקבל על כך נקודות מאף אחד.
    אם הוא לא מקבל את ההצעה של הלייקרס הייתי מפטר אותו מיידית, לא לפני שהייתי שם לו יד על הכתף ומברך אותו על כך שהתנהג כמו "גבר".

    הלייקרס ולברון גם מתנהגים בצורה ביזיונית, לא ברור מה עזר להם להפוך את כל הסיפור הזה לקרקס,
    המורל בקבוצה בקרשים ול"מזלם" לוח המשחקים שלהם הולך להפוך הכל להרבה יותר פיקנטי.

    1. ההחלטה בכלל לא מתקבלת ברמה של דמפס.
      דמפס זה ההגדרה ל dead man walking

      מה שיותר מעניין זה שג׳נרל מנג׳רים אחרים שלא לומר אפילו מאמן של קבוצה יריבה, ״מייעצים״ לפליקנס מה לעשות – אבל זה לא טמפרינג…
      הליגה השתגעה לגמרי.

      1. גם פופוביץ התקשר לחברה בניו אורלינס ואמר להם בשום אופן לא לעשות עסקים עם הלייקרס והזכיר את מקרה קוואי שלא הטריד אותו ללייקרס

          1. לא סתם טמפרינג. אני חושב שהמעבר של דייויס לסוכנות קלאצ' וחודש אחרי זה כל הפיאסקו הזה הוא הגורם העיקרי לסלידה של בעלי הקבוצות והג"מים, יש כאן חציית גבול אדום אצל הרבה מאוד גורמים.

          2. איזה פיאסקו ?

            שחקן הודיע לקבוצה שלו שהוא לא הולך לחתום על חוזה הסופרמקס בקיץ הזה, ולא מתכוון להישאר בה אחרי העונה הבאה והיה מעדיף שיטרידו אותו.

            איך אפשר להיות יותר בסדר מזה ?
            לעשות לברון 2010 – לא להגיד כלום ואז לעזוב ולרסק פרנצ׳ייז ?

            כן, יש לו עדיפות לאן הוא רוצה ללכת. אסור לו ?
            מה לא בסדר שהסוכן שלו מודיע לקבוצות אחרות שהוא לא מתכוון להישאר שם יותר ממה שהוא חייב ולא כדאי להם לוותר על הכל עבורו ?

            הוא מתכוון לעמוד בחוזה שלו, רצה לשחק כבר אתמול, והפליקנס הם אלה שקבעו שהוא לא ישחק (והוא מתכוון לתבוע אותם על זה דרך אגב).

            אז מה אתה בדיוק טוען שהוא עושה לא בסדר ?

      2. הממזר של סטוקטון

        הנה, הוא כבר יודע..
        .
        האיש שלחש לנו כי הטרייד עובדה מוגמרת עוד בתחילת השבוע, בזכות כל אותם מקורות,
        קובר את דמפס במקום את ה gm המפגר שלו
        שבכלל הפך ל Gm הלייקרס, בזכות זה ששדד אותם עם החוזה האחרון של קובי.

    1. ממתי יש הגבלה ל 12 שחקנים.יש 15 או 16 בכל קבוצה פלוס שחקנים 2 way שמשחקים גם בקבוצה הבכירה(יש להם כמות מוגבלת של משחקים שמותר להם לשחק) ואת השאר בקבוצת ה d league של המועדון

    2. ההגבלה היא ל 15, וסתם נמנעים מלפרט שחקנים אחרים שהפליקנס יעבירו בחזרה כמו פרייזר, קלארק ודיאלו כי הם לא ממש מזיזים את המחט מבחינת הערך בטרייד והאם הוא יקרה או לא.

    3. יסחרו בהם לטריידים. הליגה מלאה בבילי קינג. יריצו את לונזו ואינגראם בניפוח סטט לחצי עונה בשיטה של גנטרי ויורידו את התחתונים לאיזה אורלנדו

  22. מעניין אם במשחק הקרוב בין הספרס ללייקרס פופוביץ ולברון יתחבקו כפי שהם עושים כל משחק אחרי ש פופוביץ הוא אחד ממפעילי הלחץ על ניו אורלינס לא להעביר את דייויס ללייקרס

    1. לפופ אין באמת שום השפעה, סתם מנפח את עצמו. אם דמפס מקשיב לו הוא אהבל רציני ויזכר כיותר בדיחה מבילי קינג. לא רק שלא הצליח לבנות כלום סביב דיוויס גם חרבן אותה בעתיד ונשאר בלי תחתונים שאיינג יקח לו בקיץ. אם הוא בונה על מילה של שני הנחשים איינג ופופ חחח

      פופ לא היה במצב שלו. לפופ אמרו לבחור 2 מבין לונזו אינגראם וקוזמה חח על קוואי לייקרס חשבו יש להם סטארים ביד LOL. תמורת החבילה של הלייקרס פופ היה מעיף את קאווי ללייקרס על מי הוא עובד?

      איינג הבטיל לדמפס את טייטום? LOL כי בלי טייטום החבילה של בוסטון לא שווה יותר משל הלייקרס

  23. לא מצליח להבין את דמפס והסירוב …ממי יקבל יותר מזה?
    מה עומד ממול? להפסיד את הגבה בלי כלום??? או שבגלל יש איזה סיכום עם איינג' לקיץ?? (למרות שהגבה די נתן מספיק אמירות שלא יאריך שם חוזה)

    1. הממזר של סטוקטון

      מי אמר שהוא מסרב ?
      .
      אף אחד עוד לא יודע, מי שיגידו לך אחרת משקר.
      .
      זה יכול להיות סירוב, וזה יכול להיות
      משחק צ'יקן עד הרגע האחרון על עוד נכסים.

  24. בעצם הלייקרס במין מעגל קסמים – בגלל שהמועדון כבר כמה שנים קצת מעורער, הנהלה, אוהדים, ציפיות, סיקור במדיה וכו', השחקנים הצעירים מתקשים לפרוח, ובגלל שהצעירים מתקשים לפרוח אי אפשר לעשות עליהם מהלכים משוגעים/נואשים של מועדון מעורער (תוסיפו לזה מלך בלתי-מעורער, ותקבלו את השבוע האחרון…)

  25. פופוביץ זה החרטטן הכי גדול.
    עם כל הכבוד לדיוויס הוא לא גיים צ'נג'ר.
    בתור הכוכב השני זה מעולה. בתור כוכב ראשון אנחנו רואים איפה הפליקנס נמצאים.
    הוא עושה זאת ממניעים אגואיסטיים לחלוטין.
    גם בקיץ בוסטון לא יוכלו להציע יותר. לא הם ולא אף קבוצה אחרת

    1. לא גיים ציינגר?? עזוב את העונה האחרונה שהוא בטנקינג לטרייד, אל תסיק מהעונה הזאת כלום תאמין לי. עד עכשיו היו לו מאמנים זבל ושחקנים זבל. עלאק לא גיים ציינגר לכן אתם רוצים את כל הקבוצה בשבילו אה. שחקן מושלם בלי חסרונות לביג מן. אם הוא היה בספרס הוא כבר היה עם כמה טבעות.
      אפשר לחשוב לברון עם שחקני נ"א היה עושה יותר בעונות קודמות, אולי טיפונת יותר לא מעבר בעונה סדירה.

      1. כן הוא לא גיים צ'יינג'ר תתעורר
        לא כל סופרסטאר הוא כזה.
        דיוויס וחבורת נגרים שווים בדיוק כמו סופרסטאר וחבורת נגרים.
        יאניס\לברון\דוראנט\קרי\הארדן הם כאלה.
        שווים קבוצה שלמה.
        כל השאר הם תוספות לכוכבים האלה. תת סופרסטארים.
        בטח דיוויס שהוא גבוה ובליגה של היום גבוה טוב הוא לא מצרך חובה.
        הצורך בלמלא את עמדות הגארד ובסמול בשחקנים טובים דחוף יותר.
        תוסיף על זה שהוא שחקן שנותן לך 65 משחקים בעונה מתוך עונה של 82

        1. אני חושש שאתה צודק, ובכל זאת כאוהד הלייקרס הייתי רוצה לעשות את הטרייד בשביל האפשרויות שהוא פותח במלחמת העולם שיש במערב. לצערי עם הצעירים והחוזים שיקבלו בעתיד לא נגיע לכלום.

          כך או כך אני לא כזה מחזיק ממג'יק אבל נשפוט אותו לאחר מינימום סיום הקיץ הקרוב.

        2. לא מסכים איתך הוא בהחלט גיים צנגר.זה שדמפס האדיוט לא השכיל לבנות לו מעטפת מנצחת זה סיפור אחר.אבל שחקן כמוהו שנותן לך הגנה מעולה+התקפה היסטורית וכן למרות שזאת ליגה של גארדים ופוורודים ברגע שיש לך גבוה שיודע לשחק את המשחק המודרני והוא בהחלט יודע זה גיים צנגר בהחלט.
          תהיה בטוח שאם הוא היה למשל ביוסטון במקום הארדן אז מורי היה יודע לבנות סביבו קבוצה שתמצא את כל הכישורים שלו.

          1. יניב תתעורר חצי מהליגה נותנת מספרים היסטוריים.
            זה בית שימוש.
            השאלה היחידה היא כמות הניצחונות ששחקן מביא ולא המספרים.
            זאת הססטיסטיקה החדשה

          2. רגע דקס שנה דעברה הוא לא הביא נצחונות? סנה דעברה הוא לא עבר סיבוב? איסה נצחונחת לברון מביא במערב בלי 2 אולסטארים? למה אתה קורא נצחונות לברון היה מקום 5 הארדן מקום 6 ראס לקח עת אוק למקום 4 ו6 ב2017 מה הכוונה במביאים נצחונות תסביר לי. דיוויס הביא עת פליקנס עם חבורת פסחים למקום 6 וסיבוב 2 בפלייאוף. דמיאן לא מביע נצחונות? מקום 4 במערב. הסנה דיוויס שובת בכוונה מהרגע שחתם בקלאץ אל תשכח את זה הוא ניסה להעביר רמזים דרך ההגנה שדמפס לא הבין. אתה שופט אותו על שנה שהוא עושה טנקינג. מי לא מביא נצחונות? הוא עד עכשיו כל הקריירה שיחק עם פסחים וגם הם היו פצועים. דיוויס הוא שחקן של אליפויות בסגל נורמלי. מי מהחברים שמנית היו עושים עם הסגל של נא?

  26. בכל מקרה הליגה התחרפנה לגמרי ואיבדה שליטה.
    לא רק במקרה דיוויס אלא בכלל- חוזים, שחקנים, בעלי קבוצות, שופטים, חוקי שכר
    בכל מקום שבו המסגרות רופפות הארגון יגיע למצב ג'ונגל.
    עם כל הכוונות הטובות של אדם סילבר צריך מישהו שיכניס סדר ויהיה האיש הרע. הוא יותר מדי נחנח

    1. הממזר של סטוקטון

      "הכוונות הטובות של אדם סילבר"
      .
      😀😁😂🤣😃😄😅😘😍😎😋😊😉😆😗😙😚⁦☺️⁩🙂🤗🤔😐😑😶🙄😏😣😥😌😴😫😪😯🤐😮😛😜😝🤤😒😓😔😕🙃🤑😲⁦☹️⁩🙁😖😧😦😭😢😤😟😞😨😩😬😰😱😳😵😡😠😷🤒🤕🤢🤧👿😈🤓🤥🤡🤠😇👹👺💀⁦☠️⁩👻👽👾🤖💩

  27. לדעתי אם ניו אורלינס לא סוגרים עם הלייקרס לפני הדד ליין זה רק בגלל שיש להם הצעה נגדית ומשתלמת יותר מבוסטון שמחכה להם בסוף העונה, אחרת אין שום הסבר או סיבה לסרב להצעה כזאת.

        1. כי הוא לוקח סיכון עצום.הוא מקבל פה באמת הצעה מטורפת בשביל שחקן והוא מניח שבקיץ ההצעות יהיו טובות יותר אבל לא בטוח בכלל.אם דיוויס מתעקש לא לחתום אצל בוסטון מי אמר שאיינג ייתן לו את אותה הצעה שהוא יכול לקבל מהלייקרס.בסוף אני מניח שהוא יעביר אותו לקבוצה אחרת שלא יהיה איכפת לה שהוא לא יתחייב אבל התמורה תהיה הרבה פחות ממה שהוא יכול לקבל עכשיו

      1. הממזר של סטוקטון

        עד עתה הבונקר של דמפס הוציא ממכם
        הצעות שכל אוהד לייקרס היה דוחה על הסף ביום הראשון, השני והשלישי כשהתחלתם לכנות אותו אידיוט, והוא המשיך לדלות מכם הצעות משודרגות.
        .
        מה יהיה בהמשך.. אף אחד עוד לא יודע.

        1. כמו שכתבת נהיה חכמים ב22:00 בלילה.אם הוא מסכים לטרייד אז הוא יצא תותח וגאון והצליח לכופף את כל הלייקרס על הברכיים(חוץ מאת לברון שזה המצב שהוא אוהב מעיפים את כולם ומתחילים להביא שחקנים שהוא רוצה),אבל אם הוא מתמיד בסירוב שלו אז כן הוא יהיה אדיוט

          1. לברון אוהב ריבילידינג. שהוא מקבל קרדיט מוחלט על הכל. אם הוא לא היה מדבר והכל היה בשקט הלייקרס היו מביאים את דיוויס מזמן בחצי מחיר. אבל התאגיד ככ רצה להתגאות במהלך שלו ששם באז מטורף ולחץ ציבורי על דמפס שלא כשיר ללחצים כאלו בלואיזיאנה.

            שיר מוקדש לדמפס

            https://youtu.be/ZFo8-JqzSCM

          2. הכינוי אידיוט לא נובע רק מהסיפור הזה.אתה יכול לשאול את יוסי על מעלליו של דמפס בשנים האחרונות ועל כל העסקאות הגרועות שהוא ביצע .הוא זוכה ליחס הזה הרבה בזכות העבר שלו וזה רק תוספת

  28. הליגה הזו מתדרדרת בתקופת סילבר
    הוא פשוט איש חלש מוטה ומנהל גרוע..
    לברון שחקן פצוע בשלהי קריירה.
    להעמיד קבוצה על לברון זו התאבדות.
    לבחור יש ברך גמורה , לא מתמחה במפשעה ולא סיפורים.

  29. בתל ההתנהלות של דמפס אי אפשר שלא לבקר את מג'יק+פלינקה. לא יודע מי יותר דומיננטי אבל הצמד הזה עושה את כל הטעויות האפשרויות במשא ומתן עם דיוויס ולא קורא נכון את המפה ולא קורא נכון את האנשים המעורבים.
    זה נראה חובבני ומפוזר ואפילו די תמים.
    וגם אם חצי מזה לא נכון כמות ההדלפות שיוצאת לא מתאימה לניהול עניינים כזה רגיש.
    האמת שמהצד הם נראים די קלולס שימכרו את אמא שלהם בשביל עסקה.
    היה אפשר למנוע את הפיאסקו הזה עם דד ליין מאוד ברור ושהם יפסיקו לענות לטלפונים אבל מרוב שהם נואשים כל פיפס גרם להם לחזור לשולחן הדיונים במקום לתת לצד השני להתבשל במה שעשה.
    הכוח היה אצל הלייקרס וכעת עבר לחלוטין לצד השני.
    זה יגרום לטריידים עתידיים עם הלייקרס להתנהל באותה רמה של קרקס

להגיב על דקסטר לבטל

סגירת תפריט