1. תודה גדולה לגולשים וכמה אנשי הצוות שתרמו לשליחת אלעד דהאן לאול-סטאר!
הגענו לסכום שקבעתי – $800 – שיספיק (אני מקווה) לכיסי ההוצאות של אלעד דהאן לאול סטאר. הוא יצטרך לשהות במלון בדאונטאון שרלוט לפחות 3 לילות. ביום ראשון אקפוץ מהחווה של קני, בנה של גייל, לבקרו במלון לפני המשחק. כיסוי אול סטאר הוא עבודה קשה, האמינו לי. הסיפוק אדיר, אבל הריצות לראיונות, למפגשי מדיה עפם הקומישיונר, ועוד ועוד – – עשיתי זאת כ-30 פעם וזה לא דבר שהייתי יכול לעשות יותר. אז דהאן מגיע מקליבלנד ונאחל לו הצלחה, בילוי נעים, וכיסוי על הכיפאק!
2. נפייר לקרול ולנצחון על דנבר שהופך את הנטס לקבוצה רצינית מאד בבית!
3. הפליקנס סרבו להצעה מטורפת על AD. הלייקרס יורדים ממנו!
תראו מה הלייקרס הציעו לפליקנס אתמול בערב:
Lonzo Ball, Kyle Kuzma, Brandon Ingram, Josh Hart, Ivica Zubac, Kentavious Caldwell-Pope ועוד שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון, עבור AD וסולומון היל!
(הם מטורפים, הלייקרס, והפליקנס מטורפים לסרב להצעה)
הפליקנס סרבו (https://latimes.us10.list-manage.com/track/click?u=f089ecc9238c5ee13b8e5f471&id=d8e9a57142&e=e7cbb79c16
הלוס אנג'לס טיימס כתב הבוקר:
Are you kidding me? All that for two guys. Eight players? Six from the current team? For two guys? Yes, Davis is a great player, but one is worth tearing apart your team like that for. Maybe Michael Jordan in his prime. Maybe.
לפי כתב העתון Dylan Hernandez הלייקרס מבינים שהפליקנס עצמם לא יודעים מה הם רוצים, והלייקרס החליטו לרדת מהמרוץ אחריו עתה, או בעתיד.
4. אם אין אליפות העונה, איינג' ניכשל!
הבוסטון סלטיקס נראים כאילו הם 'ON A ROLL'. הם מנצחי 9 מ-10 משחקיהם האחרונים והם עלו עד למקום שלישי במזרח.
אבל מה בקשר לעתיד, או כמו שהחברים שלי משוק בצלאל, מכנים 'LONG TERM'?
לבוסטון היו שני שבועות מחורבנים. לא על הפארקט, אלא בהצהרות.
הצהרה אחת: קיירי אירוינג חזר בו מהצהרתו שהוא חותם עם הסלטיקס חוזה ארוך-ימים הקיץ.
הצהרה שנייה: לפי הדיווחים, אנטוני דייויס הגיש רשימת ארבע קבוצות שהוא יסכים לחתום איתן חוזה ארוך-ימים, והרשימה לא כוללת את הסלטיקס. זה קרה כמה ימים אחרי שאביו חבט באחורי הסלטיקס כשאמר שהוא “never want (his) son to play for Boston”.
הסיבה? הצורה שהסלטיקס התנהגו עם אייזיה תומאס.
האב אמר: "אני לא רוצה שבני ישחק בארגון שעשה טרייד על שחקן שהביא אותם כמעט בעצמו לפלייאוף, ושיחק איתם משחק פלייאוף יום אחד אחרי שאיבד את אחותו. זהו ארגון מוחרם בעיני". אבל הוא הוסיף שזאת דעתו, ו"בני מבוגר מספיק להחליט בעצמו".
אז עכשיו עולות על פני המים שאלות נוספות.
האם איינג' ניכשל לנצל כראוי את הטרייד החד צדדי כל כך עם הברוקלין נטס ב-2013? (https://ftw.usatoday.com/2017/05/nba-draft-lottery-2017-boston-celtics-why-lottery-pick-awful-trade-brooklyn-nets-kevin-garnett-paul-pierce-breakd
הטרייד ששלח לברוקלין את קווין גארנט ופול פירס הביא לסלטיקס את ג'יילן בראון, ועם הטרייד על בחירת מרקל פולץ את ג'ייסון טאטום. בחירת דראפט של הנטס העונה (שתהיה די גבוהה) נשלחה לקאבס עבור הדיל של קיירי אירוינג.
זאת אומרת שעבור קווין גארנט ופול פירס, הסלטיקס קיבלה את ג'יילן בראון, במזל גדול את טאטום (כי הסיקסרס היתה זו שרצתה את מרקל פולץ בכל מחיר, והיא אכלה אותה), ועתה את קיירי אירוינג שבקיץ לא יישאר.
אלא אם כן הסלטיקס לוקחת העונה אליפות. כל דבר אחר ייחשב כשלון כי בעונה הבאה קיירי לא יהיה.
כל מהלכי העבר של דני איינג' ייחשבו ככשלון כי בעונה הבאה הוא יישאר ללא קיירי אירוינג, ו-AD ירעה בשדה אחר.
מה היו הטעויות – עכשיו זה ברור, בדיעבד כמובן – של איינג'?
1)פול ג'ורג' היה מוכן ומזומן (בכיף גדול!) לעבור לבוסטון סלטיקס אם איינג' היה נותן לאינדיאנה את הבחירה השלישית (שהיתה טאטום). פול ג'ורג' היה היום שחקן הסלטיקס אילו איינג' חשב בכיוון.
2)דמרכוס קאזינס היה מוכן ומזומן לעבור לסלטיקס מהקינג, במקום לפליקנס. דני איינג' חשב בכיוון של שחקנים חופשיים במקום בחירות דראפט, ולכן הלך על גורדון הייוארד במקום קאזינס, והוא, כמובן, אכל אותה. הפציעה של הייוארד היא יד הגורל כמובן, אבל זאת החוכמה של הגדולים: לדפוק את הגורל כשהוא שלילי!
במילים אחרות, הסלטיקס יכולה היתה לעלות היום עם קיירי אירוינג, טרי רוזייר(או מרכוס סמארט), פול ג'ורג', אל הורפורד (או מוריס) ודמרכוס קאזינס, ובעונה הבאה עם קיירי אירוינג, טרי רוזייר, פול ג'ורג', אנטוניט דייויס, ודמרכוס קאזינס, כשעל הספסל מרכוס סמארט, מוריס, הורפורד, וכאלה.
5. דניס סמית לא יכול לחכות לשחק נגד דאלאס
אתמול הוא אמר למייק וורקונוב מה'אתלטיק' (https://twitter.com/MikeVorkunov/status/1092995024751656960) :
“I just want to play them. They wanted to package me, DJ, and Wes and send us over here. I just wish they would’ve did it before we didn’t play them anymore.”
הוא מתכוון לזה שלרוע המזל הניקס לא ישחקו יותר העונה נגד דאלאס. במשחק האחרון בין דאלאס לניקס הוא שפך טריפל דאבל על הניקס. הוא לא יכול לחכות לעשות אותו דבר נגד דאלאס בעונה הבאה.
6. אני לא יודע מה יקרה כשאשן, אבל מרק גאסול היה אמור לעבור ביום ד' בערב לשרלוט
A source close to Marc Gasol says he anticipates ending up with the Hornets. The player obviously doesn't make that final call, but it's indicative, at least, that this is still running in the direction of a deal before Thursday's 3 p.m. deadline.
— Rick Bonnell (@rick_bonnell) February 6, 2019
7. לבאר בול מכניס ללייקרס מכל הכיוונים
LaVar Ball tells ESPN that if Lonzo Ball is traded, he wants his son to go to Phoenix: “We want to be in LA. But if he’s traded, I don’t want Lonzo in New Orleans. Phoenix is the best fit for him. And I am going to speak it into existence.”
— Ohm Youngmisuk (@NotoriousOHM) February 4, 2019
ועל "לא מפחד מלברון והריאקציה שלו לדבריך?" הוא ענה:
Afraid of Lebron? I’m not afraid of Jesus! I’m having a good time over here in Europe. What is Lebron going to do to me? I’m old enough to be his father! And i can give him some advice.
8. תמונות כדורסל
יובנטוס נגד קנריאס, 1970:
פיט מרביץ'
9. כיצד מזהים GERENUK?
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 03:25:40..He goat my vote
.
https://www.google.com/amp/s/lonzowire.usatoday.com/2018/08/26/lavar-ball-odds-to-become-president-of-united-states/amp/
עידן
7 פבר 2019 03:50:44זה יהיה ענק
מנחם לס
7 פבר 2019 04:01:32את הבחירה שלי כבר יש לו.
ראס א שטן
7 פבר 2019 04:59:25איסה אהבל הדמפס הזה חח dummps
איינג בסוף יוריד לו את התחתונים 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
לדעתי אבל יהיה בסוף טרייד בדקה האחרונה אבל אם לא יש מצב לברון מבקש טרייד בקיץ אם לא ישיג אולסטארים 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ראס א שטן
7 פבר 2019 05:00:54הלייקרס נתנו בול את החבילה שלי מהרגע הראשון. אפשר לחלץ מהם עוד 2 בחירות דראפט. דמפס אהבל רציני אם לא יסכים לזה בסוף.
מנחם לס
7 פבר 2019 05:15:39הלייקרס גמרו עם הפליקנס ודמפס
נזיר הנשמה
7 פבר 2019 08:50:38יש פה ענין של התחשבנות. הלייקרס בשיטת הטמפרינג שלהם , יצרו את כל הבלאגן. לגבה לא הייתה כל כוונה לבקש טרייד. הוא הוסת ע"י הסוכן שמייצג את לברון. הסוכנות רוצה כמובן לגזור קופון. האינטרס של הגבה ממש לא מעניין אותה.
כשונא לייקרס אני מרוצה (צריך לחכות עוד מספר שעות) שהם בדרך להכשל. יש שם חבורת אפסים מנהליים בראשות מגיק. הם מנסים לחזק את הלייקרס ע"י פגיעה בקבוצות אחרות, ע"י שידול שחקנים לפוצץ חוזים ולהגיע אליהם.
מבחינת הלייקרס זה לכבוש את ההר או למות. אם יצליחו לבצע טרייד , הם יהיו בדרך להרכיב סופר טים. קבותה בה משחקים לברון והגבה , היא מקור משיכה לכוכב על נוסף. השחקנים עליהם הם רוצים לוותר, הם כולם ביחד לא יכולים (ללא לברון) להביא קבוצה אפילו לפלייאוף. חלק מהם ראה לונזו בול יחפשו הזדמנות ראשונה לברוח מהפליקנס.
מציעים לפליקנס כוס יין טוב מלא ברעל.
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 09:29:271+
הנקמה – לפגוע בכימיה של הלייקרס ע"י כך שיורידו להם את המכנסיים ובסוף הם יתקעו עם קבוצה שלמה של שחקנים ממורמרים.
ראס א שטן
7 פבר 2019 10:39:12ממש הוצאת את הגבה טמבל כאילו הוא לא יודע כלום ומוסט חח.
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 11:22:57הגבה אכן טמבל ואפילו לא קולט איך שהסוכן שלו מסובב אותו לטובתו ולטובת לברון ולא לטובת הגבה.
ראס א שטן
7 פבר 2019 10:41:58על לונזו ואינגראם אפשר לקבל בחירות דראפט מקבוצות אחרות ולהדחיל אותם לכמה בילי קינגים בליגה. אף אחד לא בונה עליהם.
בוא תן לי חבילה טובה יותר על דיוויס. ניסיתי למצוא תאמין לי ואין. רק בוסטון בקיץ התנאי שדיוויס מתחייב להם מסוגלים ויתנו יותר.
יוסטון יכולה לתת 8 בחירות דראפט קאפלה וגורדון וחוזים נגמרים על דיוויס והולידיי כמקשה אחת אבל על כל אחד בנפרד נא תקבל חבילה טובה יותר מלייקרס ועוד קבוצה.
מנחם לס
7 פבר 2019 05:16:34הפליקנס ביקשו את 8 בחירות הדראפט הבאות של הלייקרס…
ראס א שטן
7 פבר 2019 06:06:43יקבלו גם 6 ולברון יציע להם בדקה האחרונה אחרי עוד שערה לבנה
ברוך רובין
7 פבר 2019 07:59:43לא יקבלו זה חבילה לא אנושית שלא הייתה בהיסטוריה כל הציעירים 4 בחירות דראפט ראשונות 4 שניות הפליקאנס לא רצו טרייד ,הם יצאו סתומים שחקן שנשאר לו פחות מעונה וחצי לחוזה, דמפס יצא דפוק הוא יכול לחלום לקבל חבילה קרובה לזה בקיץ, כל התקוות שלו תלויות בקרי שלא יעזוב את בוסטון, במקרה שקיירי עוזב הוא גמר את תפקידו בליגה.
ראס א שטן
7 פבר 2019 08:03:56תמיד יש פעם ראשונה. לברון יתן כמו גדול
ראס א שטן
7 פבר 2019 08:04:46אם הוא לא עושה את הטרייד הזה הוא צריך להיות מפוטר עוד היום.
נזיר הנשמה
7 פבר 2019 08:55:30איזה בחירות יקבלו מסופר טים? 25-30 . מה יעשו עם כל כך הרבה שחקנים בינוניים?
בחירות דראפט זה אשליה טובה. צריך המון מזל כדי שיצא מזה משהו.
אם אני בפליקנס אני מבקש שחקנים שידוע כבר עכשיו שהם טובים. ולא מתעסק יותר מידי באשליות דראפט, שבמילא יברחו בהזדמנות ראשונה.
קרע במיניסחוס
7 פבר 2019 05:17:43I’m going to speak it into existence
הבן אדם משורר עם תסביך אלוהים
תודה רבה מנחם
מעיין
7 פבר 2019 10:17:50זה ביטוי ידוע באנגלית, הוא לא המציא אותו.
עידן הרחוק
8 פבר 2019 06:25:50אבראקאדאברה
אברא כדברא או איך שכותבים את זה .. סליחה 😉
מנחם לס
7 פבר 2019 16:14:20אתה מדבר על לבאר?
Smiley
7 פבר 2019 05:29:29בוסטון הוכיחו שהם מסוגלים להרבה גם בלי קיירי (ראה העונה האחרונה). קיירי הולך אז רוזייר נשאר כנראה.
עדיין לבוסטן יש מלא נכסים וצעירים עם פוטנציאל כדי להעמיד קבוצה טובה וגם נותנים אופציות לאיינג' לרקוח איזה מהלך או שניים.
במידה ודייויס נוחת בסלטיקס (וקיירי נשאר), דייוויס יבין לאיזו סיטואציה וארגון הוא נפל וירצה להישאר. לגבי הדיבור על תומאס, עם כל הכבוד לנאמנות, אין אחד בליגה שאם הייתה לו האופציה להחליף את תומאס ולקבל את קיירי, הוא היה מסרב. יכולים לקשקש על זה עד מחרתיים ועניינים כבוד אבל כולם היו נוהגים כמו איינג' באותה הזדמנות
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 07:01:28חולק עלייך בעניין איי טי.
.
נתן עונה רגילה מטורפת + הטרגדיה
.
שילוב שמעט מאוד Gmz היו יכולים
להתבונן דרכו באופן צלול למציאות בעיניים.
כי אני זוכר שאפילו אני הייתי בטוח שאיינג'
הולך לעשות טעות ולסנדל עצמו למקס'.
.
ואלה שמות הפוטנציאליים :
.
הסטטיסטיקאי
הלוגו
יוג'ירי
.
ואולי עוד1 או 2.
Smiley
7 פבר 2019 08:12:52לא הבנתי לגבי IT. אני לדעתי טוען שאיינג' עשה נכון (וכל אחד היה עושה אותו הדבר בסיטואציה כזו), כי אם כל הכבוד לתומאס ולמה שעשה ונתן הוא לא קיירי ולא הפוטנציאל של קיירי.
בציר הזמן מתברר שאיינג' לא רק צדק, אלא גם ראה את הנולד (ולראייה מה שקרה עם תומאס שיכול לחלום על הברינקס של אילן קופרמן-סגל)
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 08:17:06ברור שהוא צדק.
.
רק שמעט מאוד מנג'רים היו לוחצים על ההדק
בסיטואציה שנוצרה שם.
הם אפילו לא היו שוקלים טרייד על איי טי.
מנחם לס
7 פבר 2019 16:14:51צודק
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 06:34:44המטרה של דמפס הייתה אחת – להשפיל את הלייקרס כמה שאפשר ולראות כמה נמוך הם יכולים לרדת לפני שהוא יורק להם בפרצוף.
וטוב שכך.
זה כבר מוגזם לגמרי הבחישות של לברון וקלאץ'.
הגבה עשה טעות קשה כשנתן לשני הנחשים האלה לתמרן אותו למצב שהוא נמצא בו כרגע.
על טעויות משלמים.
ראס א שטן
7 פבר 2019 06:38:19דמפס יתן עת הגבה בדקה האחרונה אם לא הוא טמבל גמור מי יתן לו חבילות כאלו? איינג יוריד לדביל הזה את התחתונים.
אם אין טרייד והייתי הבעלים של הפליקנס הייתי מפטר אותו מיידית. לייקרס יציעו גם את ה8 בחירות 🤣
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 06:41:05יש פה עניין עקרוני שמעון. החלה תנועת המרי נגד התאגיד.
ראס א שטן
7 פבר 2019 06:55:37הלוואי. יש לי תחושה שדיוויס וביל בלייקרס בסוף היום
ברוך רובין
7 פבר 2019 08:03:13מה עקרוני, מפגר לגמרי הלייקרס לא יריבה ישירה שלו הוא צריך לעשות מה שטוב לקבוצה, איינג יכניס לו את כל הלקרדה בקיץ אם הוא חושב שהוא יקבל הצעה כזאת. הוא לא ייקבל את כל הצעירים ואת כל הבחירות דראפט לעשור הקרוב זה טמטום
נזיר הנשמה
7 פבר 2019 08:56:36מסכים איתך , הם בפרינציפ לא יעשו עסקה עם הלייקרס.
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 06:39:02ושלא תבינו לא נכון, אלה אותן בחישות שניסה להעיף את קיירי מקליבלנד תמורת בלדסו (שגם בקלאץ') וג'ורג', שזו הסיבה העיקרית שקיירי עזב.
גיא רוזן
7 פבר 2019 06:45:53פייק ניוז, אשך. תבדוק את עצמך –
לברון הוא הסיבה שהטרייד טורפד
(סירב להתחייב להמשיך בקאבס).
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 06:50:30פייק ניוז גיא – גילברט הסכים לטרייד שלברון רקח אבל רצה בתמורה התחייבות שלברון נשאר.
לברון לזה לא הסכים והטרייד נפל.
גיא רוזן
7 פבר 2019 06:55:31שוב –
תבדוק את עצמך. מה שרשמת פשוט לא נכון.
.
היו דיווחים ש"מחנה קיירי" חשבו שלברון מאחורי ניסיון הטרייד,
אבל אחר כך האמת יצאה לאור.
ה-"סולחה" המתוקשרת בין לברון לקיירי, היא בדיוק על רקע העובדה שלברון לא זאת שלא "רקח" טרייד של קיירי לסאנס או לאיפה שזה לא יהיה,
הוא גם ניסה למנוע טרייד של קיירי בכלל.
בשלב הזה, כבר היה נתק מלא בין לברון להנהלת הקאבס.
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 07:04:01הסולחה היא ספין/אינטרס
שלא ברור כרגע מה עומד מאחוריו.
.
זה לא שפתאום האינדיאני
התחיל לגדל מצפון.
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 07:04:35לא נכון. ה"סולחה" היא רק כלי בידי קיירי להפעיל לחץ ולעשות מניפולציות לברוניות על החבר'ה שלו בבוסטון.
הוא השתמש בציניות בלברון בכלים שלו עצמו.
לא שאני בעד זה, ירד לי לגמרי מקיירי מכל ההתנהלות שלו לאחרונה.
ראס א שטן
7 פבר 2019 07:05:40ברור חח ובטח לא רושם מכתב כזה פומבית. סה היה התנאי של התאגיד להצטרף ללייקרס ולחברו הטוב דיוויס
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 06:39:43זוהי דרכו של השיקוץ ולכן זכה בשמו.
ראס א שטן
7 פבר 2019 06:57:07אני מודיע לכם פה שאם לברון עד יולי לא ישיג 2 אולסטארים הוא יבקש טרייד מהלייקרס. תזכרו איפה שמעתם זאת לראשונה.
ראס א שטן
7 פבר 2019 06:59:55עד אוגוסט הכוונה כי ביולי רק מתחיל
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 07:09:38מה שחשוב לו כרגע זה הוליווד.
הוא לא יעזוב את העז החולבת.
והוא לא יעזוב את הסאקרית היחידה שנותנת לו לעשות בה כרצונו, בחסות מג'יק.
המקל היחיד ששמים לו זה עיכוב בבעיטה של וולטון, וגם זה כבר כמעט נגמר.
ראס א שטן
7 פבר 2019 07:22:48הוליווד הוא יכןל לעשות מכל מקום. תסכור מה אני אומר לך אם עד אוגוסט אין 2 אולסטארים הוא מתחיל לבחוש לטרייד
מנשה
7 פבר 2019 15:27:27איזה דה ז'ה וו…. כל חודש אתה דואג להזכיר לנו שללברון יהיו 2 אולסטרים וכל חודש ממשיך לטעות איזה כיף שאפשר לכתוב מה שרוצים כמה שרוצים בלי קשר למציאות הה?
מנחם לס
7 פבר 2019 16:15:57!!!
ראס א שטן
7 פבר 2019 06:59:10מספיק דלברון לא היה מדבר דיוויס היה מזמן בלייקרס תמורת פחות. עכשיו יש עליו לחץ ציבורי חח. אם אין טרייד הוא כזה אהבל אבל. הם לעולם לא יקבלו כלום יותר טוב מהחבילה של הלייקרס כלום
יניב
7 פבר 2019 07:00:31איזה בוקר מבאס. הכי מצחיק ש׳מפס מעדיף לחכות לאיינג. כאילו לא למדת שאין אחד שעשה טרייד עם איינג ויצא מרוצה. יש בליגה לא מעט מנהלים שאיינג חסום אצלהם ואתה מעדיף לחכות לו מאשר לקבל את ההצעה של הלייקרס
ראס א שטן
7 פבר 2019 07:03:45איינג יוריד לו את התחתונים. דמפס אבל יעדה טאייד בשעה 9:58 אתם תראו יקבל עוד בחירות דראפט. נראה לי דיוויס וביל אצלכם
עידן
7 פבר 2019 07:34:57שמעון זה עניין עקרוני.כל המנהלים של כל הקבוצות מתקשרים כל היום לדמפס ונותנים לו גב.
יש כרגע מלחמה של כל בעלי הקבוצות ומנהליהם נגד לברון וריץ פול.המטרה פה היא להשפיל את לברון והלייקרס.את אותה ההצעה שהלייקרס מציעים עכשיו הם יציעו גם בקיץ ולפליקנס אין צורך עכשיו בשחקנים כי הם בטנקינג.יכול להיות שמחר פתאום יהיה טרייד וכל מה שנכתב שווה לאפס אבל זה הדיבור בימים האחרונים
עידן
7 פבר 2019 07:47:50כולם עושים טמפרינג אבל לברון ממש השתין מהמקפצה והתגאה בזה.
זה ממש מלחמה של בעלי הקבוצות בלברון.אם יהיה מחר טרייד לברון ניצח ואם לא בעלי הקבוצות ניצחו
ראס א שטן
7 פבר 2019 08:03:06נותנים גב עלאק הם הראשונים שידימו לו סכין בגב 🤣🤣
אם הוא מאמין למנגרים אז הוא אהבל רציני
k_700
7 פבר 2019 08:26:31מה הקשקוש הזה?
אם לא יהיה מחר טרייד(אצלכם היום), אז אין מנצחת אבל יש מפסידה- הפליקנס.
או אם לדייק, ההתקרבות למכתב הפיטורים שדמפס יקבל.
כי בקיץ דיוויס יעבור ולכל קבוצה שתעז להציע לו משהו(נניח מה-4 שהוא אזכר) ההצעה תהיה מגוחכת ביחס למה שדמפס קיבל עכשיו.
דמפס כנראה גם לא יזכה לראות את זה, הוא יפוטר במקביל.
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 09:32:02100+
ראס א שטן
7 פבר 2019 08:07:37הם לא יציעו בקיץ כי פופ רונדו זובאץ חוזים נגמרים וכבר מאבדים נכסים. בקיץ לייקרס אולי יחתימו 2 אולסטארים אחרים ואז דמפס נשאר עם גיילן בראון וזין ביד בלי תחתונים.
אם הוא לא עושה את הטרייד עם הלייקרס הוא צריך להיות מפוטר היום בשעה 10. הוא מזיק לקבוצה שלו. מלונסו ואינגראם הוא יכול להוציא מלא בחירות דראפט בטרייד המשך בקיץ.
עידן
7 פבר 2019 08:32:29פופ ורונדו לא קשורים.
ההצעה לונזו אינגראם קוזמה הארט זובאץ(חופשי מוגבל) ובחירות דראפט
עידן
7 פבר 2019 08:36:41ללייקרס יש מקום לחוזה מקס אחד ואת האולסטאר השני הם יכולים להביא רק על ידי טרייד על הצעירים.אם הלייקרס חותמים עם 2 אולסטארים אחרים אז דייויס חותם בבוסטון מרצון כי הדרך ללייקרס נסגרה.
הלייקרס ינסו לעשות את הטרייד על דייויס שוב בקיץ אם לא יעבירו אותו היום והמחיר יהיה הצעירים פלוס בחירות דראפט כמו היום
k_700
7 פבר 2019 08:43:29בחיים לא,
אין סרט שבקיץ הם מקבלים את ההצעה שהוא כביכול דחה היום(כביכול, אני עדיין צריך לראות את זה קורה בעיניים בדד ליין).
ראס א שטן
7 פבר 2019 08:53:44פופ ורונדו אחד מהם קשור כדי להשלים למשכורות אחרת אין השלמה. הם לא יקבלו אותה חבילה בקיץ כי אז לברון יגיד אחכה עד פברואר עונה סדירה לא בוער לי. ואז בפברואר…נותר חודשיים לחוזה ואם ילך טוב ללברון יחכה עד הקיץ או יקבל חצי ממה שהוצע היום. שכח מזה.
הלייקרס יכולים להשיג גם 2 אולסטארים אחרים. מציעים לך היום את ההכי טוב, אתה לא דוחה את זה בשביל שאולי תקבל אותה ההצעה, האם לעשות דווקא שווה את הסיכון? מאת כמנג'ר היית לוקח את הסיכון הזה?
עידן
7 פבר 2019 08:55:02שכחתי.הלייקרס גם הציעו לקחת מניו אורלינס את החוזה הגרוע של סלומון היל שניו אורלינס מנסה להיפטר ממנו
The Lakers were going as all-out as you can to try to get Anthony Davis.
Their latest offer before they backed out: Kyle Kuzma, Lonzo Ball, Brandon Ingram, Josh Hart, KCP, Ivica Zubac, 2 1st-round picks and taking on Solomon Hill’s contract… WOW.
עידן
7 פבר 2019 09:00:41יש עד 10 בערב אצלנו.יכול להיות שהבעלים של המועדון יתערב ויקח את ההצעה.מה שקרה עד עכשיו שדמפס מנסה להשפיל את הלייקרס ולא לקח אפילו את ההצעה האחרונה
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 07:11:09עניין עקרוני ומוצדק.
לא להסכים לרצחת וגם ירשת של לברון, לייקרס וקלאץ'.
ראס א שטן
7 פבר 2019 07:21:44אז אתה אדם בחיים שמעדיף lose lose מאשר win win?
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 07:28:48בעניינים עקרוניים כן, בהחלט.
k_700
7 פבר 2019 08:30:40מה זה עניינים עקרוניים?
הבן אדם השמיד את ניו אורלינס במשך שנים עד שגרם לכוכב היחיד שאי פעם דרך בפרנצ'ייז שלו לרצות לעבור.
מהרגע שזה קרה בווליום הוא צריך לחשוב על טובת קבוצתו ורק על טובתה.
הצעת אול אין שכוללת הכל חוץ מאיזה סרט עם הפי אנדינג של ג'ני ולברון הוא לא יקבל בקיץ ייותר, כלומר לא יקבל כבר שום דבר שמתקרב לזה על דיוויס.
דיוויס יעזוב, הוא לא ישאר שם.
אם לא היום אז בקיץ, הם לא ישאירו אותו לסוף החוזה, זה לא קורה בחיים.
וכשהוא יעזוב זה יהיה בחצי ממה שיכול היה לקבל.
אז איזה עקרון יש פה?
אם הוא מספיק מטומטם כדי לשחק את הפוקר ככה הוא מקבל בעיטה בתחת בקיץ וערך בויקפדיה של הGM הכי אהבל בהיסטוריה של הספורט הזה(וזה חתיכת הישג בין כל האהבלים שעבור במחוזותנו).
איך GM יכול לחשוב שהוא מלמד פה מישהו לקח חחח או נלחם עאלק את המלחמה של בעלי הקבוצות.
אתם באמת מאמינים לקשקושים האלה?
k_700
7 פבר 2019 08:40:26אגב,
אתה חוגג פה כאילו הוא כבר באמת סירב לזה.
אני חייב לראות את זה בעיניים שלי קורה, כלומר את הדונג של הטרייד דד ליין עובר עם ההצעה הזאת על הקו שלא מתקבלת כדי להאמין שמנג'ר בליגה הזאת יכול להיות כל כך אהבל כדי לא לקחת הצעה שבחיים לא הוצעה ולא תוצע על שחקן שנמצא שנה וחצי לסוף החוזה ובוחש מהקיץ בטמפרינג עם הסוכן שלו(לברון) כדי להסתלק מהקבוצה.
אני באמת צריך לראות את זה בעיניים קורה, אני לא מאמין שדבר כזה באמת יכול להתרחש.
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 08:46:39כל מה שאתה רואה כרגע
זה ניהול המו"מ הגרוע ביותר
בתולדות הליגה
תוצרת מג'יק&פלינקה.
דקסטר
7 פבר 2019 09:10:28לאשך,
אין כזה דבר עניינים עקרוניים.
עקרונות אלו מגבלות שאנשים שמו לעצמם.
בתי הקברות מלאים באנשים עם עקרונות, לשכות התעסוקה מלאים באנשים עם עקרונות וחברות ענק נפלו בגלל שעמדו על העקרונות.
העולם בשנת 2020 הוא עולם גמיש יותר ודינמי. מי שלא מתאים לרוח התקופה נשאר מאחור.
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 09:39:13K אתה מקשקש על דברים לא קשורים.
גרוע או לא בעבודתו, זה כבר משהו אחר לגבי דמפס.
העניין העקרוני הקטן שנסתר מעינייך זה שלברון וסוכנות הצללים שלו זורעת הרס וחורבן בכל קבוצות השוק הקטן, רוכבת על הגל של השחקנים שמפרים חוזה ודי מחסלת כל התנהלות היגיונית ומוסכמת חוזית בליגה.
לא מאפשרת לאף קבוצה משוק קטן להחזיק בכוכבה שבחרה בדראפט.
אינטרסים משמשים בם בעירבובייה, כשלברון יכול לבחוש מאחורי הגב בשחקנים בזכות הקלאץ' ספורט שלו, שזה ביזיון שמאפשרים לזה להתקיים.
הליגה לא תאפשר זאת והגיעה פרשת קו המים, הליגה היא של כל הקבוצות והן הולכות לצייר קו בחול.
נותר לו ולאוהדי לייקרס שפוטים רק להתבכיין.
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 09:43:07דקסטר, על חוזים שמעת?
.
בסופו של עניין הכל מגיע לכסף. אצל מי הכסף? אצל בעלי הקבוצות, שמרכיבים את הליגה הזאת.
יש גבול לכמה אפשר לפגוע בכיס שלהם דרך הפירצה הדוחה של המעורבות של לברון בקלאץ' ספורטס.
הם הולכים לשים לזה סוף.
.
אגב, מבחינתי אני לא יודע מה עדיף, לראות את הלייקרס מושפלים ונשארים עם המכנסיים למטה או לצפות בחורבה שתישאר שם אחרי שהטרדתם קבוצה שלמה תמורת בוש 2.0.
k_700
7 פבר 2019 09:50:56אשך,
אני שוב חוזר לעניין הזה של העקרון.
איזה עקרון הוא בדיוק מצדיק פה?
הוא ישאר מובטל אם הוא הולך לקיץ בלי לקבל את ההצעה הזאת.
סבבה,
לדעתך לברון חצה פה את הגבול בטמפרינג.
אני לא יודע, איזה מ10000 המקרים האחרים של טמפרינג בין שחקנים בליגה יותר חמור.
זה קצת פחות מעניין אותי כשאני כבר למציאות הזאת שזה קיים בליגה.
ועדיין GM צריך לחשוב בכל רגע איך לקחת את הקבוצה שלו צעד קדימה או לפחות לעשות הכי טוב שאפשר למען העתיד.
לדחות הצעה כזאת מטעמים של עקרונות… או נסיון לסאבוטז' פנימי בלייקרס כמו שהציע הלשון החומה של לברון בתקשורת.
תחליטו אתם איזה צעד יותר מטומטם אם אתה GM של מועדון מקצועי בליגה הדפוקה הזאת.
דמפס יצר בשטתיות את המצב הזה שדיוויס בזבז 6 שנים מהחיים שלו בפרנצ'ייז הכושל הזה ורוצה לעזוב, שלא בטעות נחשוב שלברון נכנס שם והרס איזה אידיליה…
שוק קטן וכל הבלבולים הריגשיים האלה לא מעניינים את הביצה.
דמפס או GM כושל שבשטתיות בנה קבוצות כושלות ומינה מאמנים מעפנים לכשרון שהיה כבר מזמן צריך להיות אחד לדור והתבזבז שם.
אין ספק שההצעה של מג'יק היא בזיונית וניהול המשא ומתן מצידם עוד ידובר רבות בצורה המעפנה שהוא נוהל, אבל לא לקבל הצעה כזאת?
שוב, אני אצטרך לראות את זה קורה בלייב בדד ליין כדי להאמין שזה אמיתי ולא בלוף.
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 11:19:53חוזים, K!
העיקרון הבסיסי שמאפשר בכלל לליגה (ולחברה שלנו – חוקים) להתקיים.
הכל היה בסדר אם הגבה היה מסיים את החוזה שלו ואז עובר לאן שהוא רוצה.
אפילו את ירידת המדרגה שכוכבים עשו בשנה האחרונה – הפעלת לחץ בעונה האחרונה – הוא שבר.
זה הוא שבחר לחתום על החוזה הנ"ל, שמכניס לו עשרות (מאות?) מיליונים.
אף אחד לא הכריח אותו לעשות זאת.
אתה רוצה שכל החוזים בליגה יהיו שווים לתחת וכל שחקן יעשה מה שבא לו?
איך הליגה תיראה?
.
לא שאני מת על השיטה הזאת של שימוש בשחקנים כסחורה, אני ממש נגד זה.
היה פה דיון פעם על הנושא ואני הייתי בעד חוזים רגילים של שוק עבודה, עם סעיפי יציאה לשני הצדדים כראות עיניהם ולפי הסכמתם בעת החתימה. ובלי טריידים בכלל, אלא אם זה בהסכמה מלאה..
השחקנים מעדיפים לחיות בכלוב של זהב הזה שבו החוזים שלהם מובטחים.
ולהיות סחורה עוברת לסוחר בתמורה.
הם לא יכולים לאחוז במקל משני קצותיו.
צריך לשמור על החוקים. לברון שובר אותם עם הקלאץ' המחורבן שלו, שאני לא יודע איך נתנו לזה להתקיים (כנראה כמו כל דבר שמאפשרים לבייבי של הליגה).
ברוך רובין
7 פבר 2019 08:06:24טמטום, עיסה עקרון משלמים לו לעשות את הדבר הטוב לקבוצה שלו, הוא יחתום בלשכת האבטלה בקרוב, כל המנגרים האחרים כולם נחשים שיתקעו לו סכין בגב, מקווה שדמפס לא עד כדי כך מטומטם ויסכים להצעה כיוון שהוא יוביל את הפליקאנס שאולה עם לא, החבילה שהוא קיבל מהלייקרס מדהימה.
ראס א שטן
7 פבר 2019 08:08:58יתקעו לו בגב ויסובבו את הסכין גם.
לדעתי 9:58 הטרייד עובר הוא פשוט נהנה עד הרגע האחרון שלברון מאבד שיער 🤣🤣
ראס א שטן
7 פבר 2019 08:10:18זה חבילה חלומית. ואם הוא לא מאמין בלונזו ואינגאאם תמיד בקיץ אפשר לדחוף אותם לבילי קינג אחר תמורת עוד בחירות דראפט
לא מבין איך יוסטון לא הולכים על הולידיי?
נזיר הנשמה
7 פבר 2019 09:03:00יש וין רק ללייקרס. מציעים לפליקנס ערימה של זבל.
ראס א שטן
7 פבר 2019 07:02:47ברדלי ביל על הדוכן בנזיד עדשים איפה באקס ראפס דנבר פורטלנד? יושנים בעמידה
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 07:13:09יש דיווח מעורפל שהם ישאירו אותו
יוסי
7 פבר 2019 07:17:31ביל לא יעבור עכשיו רק בקיץ שיהיה יותר קונים .
הפליקנס צריכים קבוצה שלישית שתיקח את בול , אם מצליחים להעביר אותו לפיניקס תמורת ג'קסון ואולי עוד איזה בחירה או שחקן , צריכים לסגור עכשיו תעסקה עם הלייקרס .
בכל מקרה בול לפליקנס לא יגיע עם כל הבלגן של לאב
ראס א שטן
7 פבר 2019 07:20:55חחח אם גקסון מגיע תמורת לונזו אתה רוצה גם בחירת דראפט אתה עושה איינג לבילי קינג גיא ועידו?
יוסי
7 פבר 2019 07:26:55הכוונה נותן לפיניקס
מנחם לס
7 פבר 2019 07:22:42לילה טוב
ברוך רובין
7 פבר 2019 08:08:30דבר נוסף שאני מבקש פה , גיא תכתוב בבקשה על הלוחמים שאליפות בטוחה שייקחו בפן פו אנד פו, אני מאמין מאוד בקללת הרשע, בארבע מילים הפלת את דנבר לקרשים, הפכת את יאנג וקולינס לנגרים, ורק תראו את הלילה של סקרמנטו .
ראס א שטן
7 פבר 2019 08:12:31חחח לגמרי גיא ומנחם בפוסט שהליגה סגורה פו פו פו פו קל ואין שום תחרות. זה הסיכוי היחיד מול שיקוצי המפרץ
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 09:46:08ותראה מה הוא עשה לפיניקס ברגע שהתחיל לאהוד אותם… (אגב המקום היה גן עדן טרופי לפני 🙂 )
אין חזק מקללת הרשע
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 08:44:07Lol
.
לייקרסניישן בפאניק מוד..
לדמפס יש מספיק זמן עד הדד ליין
לנגן לכם על קצות העצבים.
עדכון
על כמה עומדת בדיוק ההצעה האחרונה
של הלייקרס לפליקנס ?
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 09:47:24כל הקבוצה
ג'יני מזדיינת עם קוף
מג'יק תוקע חזיר
שני דגלי אליפות
הפסל של קארים
עשרים שערות מראשו של לברון
עידן עופר
7 פבר 2019 08:52:12ענק מנחם, תודה !
ממליץ לכולם להסתכל הסרטון פה – https://twitter.com/rachel__nichols/status/1093335045459316736
בריאן ווינדהורסט אומר כמה דברים מעניינים.
ראס א שטן
7 פבר 2019 08:55:11זה התאגיד שלח אותו לומר את זה למקרה שלא יהיה טרייד שלא הוא רוצה להעביר אותם 🙂
עידו גילרי
7 פבר 2019 08:56:41קשה באמת לקחת ברצינות את מה שאומר שופרו של לברון למרות שמן הסתם יש כאן גרעין של אמת. הפליקאנס רוצים לחכות לקיץ זה משתלם להם והלייקרס יהיו באותו מצב בדיוק.
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 09:00:44מה ההצעה האחרונה של הלייקרס ?
ראס א שטן
7 פבר 2019 09:01:29Lonzo Ball, Kyle Kuzma, Brandon Ingram, Josh Hart, Ivica Zubac, Kentavious Caldwell-Pope ועוד שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון, עבור AD וסולומון היל!
ראס א שטן
7 פבר 2019 09:01:52אפשר לסחוט עוד כמה בחירות דראפט עד 9:58
עידו גילרי
7 פבר 2019 09:06:01קשה לדעת עם כמות הדיסאינפורמציה שיש מסביב. מן הסתם צריך לחכות לדדליין ולראות מה יהיה.
ראס א שטן
7 פבר 2019 09:09:03כן שני הצדדים זורעים ספינים זה המשחק
עידן
7 פבר 2019 09:11:02צודק.כל מה שכתבתי זה על פי התוכניות האהובות עלי ועל אדיסו באי אס פי אן ופוקס 1 אתמול.חוץ ממה שאומרים שם אין לי באמת יכולת לדעת ולפי מה שנאמר שם אתמול אז הרוב המוחלט אמר שהעסקה לא תתקיים מחר(היום)אלא בקיץ ואנתוני דייויס יושבת עד לסיום העונה(עוד חודשיים).כלומר שיחק כבר את משחקו האחרון בניו אורלינס
ראס א שטן
7 פבר 2019 09:00:45הם לא.
קח מצב קיירי חותם בלייקרס. עד פברואר אין לחץ הלייקרס רצים יפה עם לברון וקיירי ואז בפברואר נותרו חודשיים לחוזה של AD. אתה חושב שלברון יתן עבור חודשיים אותה חבילה שהוא מציע היום? החבילה היום היא הכי טובה וחוסכת סיכונים מיותרים לשני הצדדים (ללברון אם אף אחד לא יגיע ולפליקנס אם עוד אולסטאר/אולסטארים יגיעו ללייקרס).
לא כדאי לקחת סיכונים כאלו, מילא היה לקיחת סיכון עבור חבילה טובה יותר אבל לקחת סיכון עבור אולי אותה חבילה? בשביל מה? אגו של מנגר?
לדעתי יהיה טרייד ב9:58. אהיה בהלם אם לא.
אם אכן לא יהיה תזכרו טוב, דמפס ישאר בלי תחתונים ויפוטר בפרק זמן של שנה-שנה וחצי
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 09:06:29קשה לי להאמין שקיירי יבוא לפני שהעניין עם דיוויס נסגר.
ככה שהלוח זמנים שלך הפוך..
ראס א שטן
7 פבר 2019 09:10:16היה קשה לי להאמין גם שיהיה בכלל דיבור על קיירי מחוץ לבוסטון אז? ועכשיו יש כזה
אצל התאגיד עד שהגברת השמנה לא שרה זה לא נגר
מגיק עכשיו בטח מוצלף בשוט
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 09:15:11טוב.. אם אתה הולך ככה, אז אפשר להגיד הכל, לכאן או לכאן.
.
"קשה לי להאמין שחדי קרן קיימים,
אבל הנה בדאלאס התגלתה חוות יוניקורןZ.
עידו גילרי
7 פבר 2019 09:08:50דיוויס לא ישאר בפליקנס אחרי הקיץ כך שהסיטואציה אתה מתאר לא סבירה בעליל. קיירי שחקן מרכזי אבל בוסטון חזק בתמונה.
ראס א שטן
7 פבר 2019 09:10:58לאו דווקא פליקנסד כל קבוצה שהוא לא מתחייב להאריך חוזה. מי יכולה לתת עבור דיוויס לשנה חבילה טובה יותר?
עידו גילרי
7 פבר 2019 09:13:35הסלטיקס וגם הקליפרס מתקדמים בבנית החבילה שלהם. אתה שמבין בספינים צריך להבין שהדיבור על אי התחייבות הוא הספין הכי גדול בסיפור הזה. כל GM בליגה מודע לזה. חתימה או אי חתימה של דיוויס בסלטיקס תלוייה רק בשחקן אחד שההחלטה שלו כנראה תגיע לפני.
ראס א שטן
7 פבר 2019 08:56:53עידן אני מופתע שאתה מאמין לתאגיד. הוא בכלל לא רצה להעביר את כולם זשה הפליקנס עושים הדלפות חחח
ויינדורס ניקולס אומרים=לברון אומר, רשם להם מייל
עידן
7 פבר 2019 09:03:43ראיתי את זה אתמול ביוטיוב.
אם אין עסקה הצעירים עושים ללברון אינדיאנה עד סוף העונה.תכלס ממש מעניין אם תהיה עסקה.רוב הפרשנים שראיתי אמרו שלא ורק בקיץ
מנחם לס
7 פבר 2019 16:18:44תודה עופר. ראיתי על הבוקר.
ולדי קוגן
7 פבר 2019 09:02:56אני רוצה שהטרייד יקרה רק בשביל שלונזו יעוף ולבאר הדביל יאבד את זה סופית. נמאסת כבר, הבן שלך לא יכול להישאר בריא אפילו, ועוד חושב שהוא יקבע איפה הוא ישחק?.בסוף לא נראה את הטרייד היום כנראה, ובקיץ איינג ישחיל את הפליקנס אם יקבל את הצ'אנס
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 09:20:10קאפקייק, אז בעצם מה שאתה אומר לי,
זה שאף אחד לא יודע מה החבילה,
אבל כל אחד יודע שדמפס מטומטם
אם הוא לא לוקח אותה ?..
.
מהיכרותי החד מימדית עם הנפשות הפועלות
באתר הופס, זה נשמע לי הגיוני בהחלט…
עידו גילרי
7 פבר 2019 09:22:19אז לא הבנתי מה אתה רוצה ממני. כמו שהקאפסנייק אמר היום – grow up!
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 09:28:17ממך אני לא רוצה כלום..
.
מצחיק אותי שאף אחד לא יודע
פרטים מדוייקים לגבי ההצעה,
אבל דמפס צריך להיות מפוטר אם הוא
לא לוקח אותה, כשיש לו בדיוק
עוד 12 שעות לקבל החלטה, ועל הדרך
אולי לאסוף עוד צעיר/בחירה/מקום התקרה
או פשוט… לסרב בנימוס…
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 09:29:28לגבי ה להתבגר – זה כבר לא יקרה.
משה פ.
7 פבר 2019 09:27:55כל מה שקורה עם הטרייד שלא קורה על אנתוני דיוויס כבר מזמן ירד ממחוזות הרציונאליות ועבר לפסים אישיים, מה שקצת מזכיר את מקרה סן אנטוניו-קוואי. נראה שכל אחד מהצדדים פשוט מנסה להשפיל את הצד השני ברמת העקרון.
אפשר להאשים רק את ריץ' פול בענין. הוא חשב שבזה שהוא מודיע לכולם על רצון דיוויס בטרייד ורמז על הלייקרס, הוא מעלה את מחירו. בפועל זה גורם בדיוק ההיפך – כיון שכולם יודעים שהוא רוצה לייקרס, אז לאף אחד אין אינטרס למהר. ניו אורלינס מנסים (ובעצם מצליחים) לשחק אותה בריונים גדולים, אף קבוצה אחרת כמעט לא מסוגלת להציע תמורה הולמת ולכן גם קבוצות שאמורות להיות במשחק (יוסטון, טורונטו) – לא שומעים מהן כלום, הלייקרס מתאבדים בלי שקורה משהו. ודייוויס? אם לא יקרה טרייד הוא כנראה ישב על הספסל כדי שחס וחללה לא יפצע עד הקיץ, ואילו יקרה טרייד אז יש סיכוי שברמת העקרון ישלחו אותו לסוף העולם שמאלה או ימינה, רק לא ללייקרס.
ובתוך כל הקלחת הזו לא דיברנו על בני אדם, אתם יודעים – כל הצעירים המסכנים של הלייקרס שיודעים שהקבוצה עושה הכל, אבל הכל, כדי להעיף אותם ממנה. מה הם צריכים להרגיש עכשיו שהם עולים למגרש לשחק? אם אתם חושבים שאין לזה חשיבות, אז את התשובה קיבלתם במשחק האחרון. אי אפשר לנתק את תוצאות המשחק (ההשפלה הכי גדולה של לברון אי פעם) מכל מה שקורה. והכי מצחיק, שהם למדו את הטריק הזה מלברון בעצמו, בתקופה שהוא היה עושה סדנאות חינוך /שביתות איטלקיות לבלאט.
בקיצור – גועל נפש. בתור אוהד (אמנם לא של הלייקרס) בא לי להקיא.
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 11:03:33מילים כדורבנות
מנחם לס
7 פבר 2019 16:19:44צודק ב-100%
עידן
7 פבר 2019 09:45:03עזבו שטויות לברון חברון.
אלונה ברקת עוזבת את הפועל באר שבע והולכת לפוליטיקה להיות מספר 3 ברשימה של בנט ושקד.עכשיו רק צריך שחוגג יפשוט רגל ונקמת הפועל חיפה הושלמה
אור
7 פבר 2019 09:57:29למי אכפת
דה שוט
7 פבר 2019 10:08:09תודה מנחם, אחלה מעורב
לברון נלחם בבעלי הקבוצות, צריך לחזק את ידיו. האורגזמה הקולקטיבית על הטרייד הזה בקרב הגולשים, הפרשנים, העיתונאים והמנהלים – כאילו לא מדובר בבני אדם, כאילו לא לועגים לאומללים בלייקרס במשחק באינדיאנה, כאילו דיוויס שהוא שחקן-על לא הפך לקורבן של הנסיבות, כאילו כולם כאן הם סחורה – זה גועל נפש. לברון חושף את הגועל, שם אותו על השולחן – מה רע בטמפרינג? זה נקרא "רצון חופיש".
קדימה לברון – תשבור אותם, פאואר טו דה פיפל ! המוסר שלו במקום הנכון
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 10:19:18Lol
.
בגלגול הקודם היית פטריית הזייה.
.
🍄🍄🍄
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 11:04:561+
אפלטון
7 פבר 2019 10:53:10דה שוט ובדרך לדרוס כל מי שלא טובתו בעיניך?
לברון לא נלחם בבעלי הקבוצות, גם אני פרגנתי לו על זה בהתחלה. אבל לברון דואג רק לעצמו ובדרך מחרב קבוצות, יחד עם שחקנים פחות 'אטרקטיביים' ולא מקורבים לצלחת קלאצ'.
לברון הוא הגולם שקם על יוצרו, ועושה זאת בדרכים שגורמות לליגה לאבד איזון וכיוון לגמרי.
אני מקווה שיש כאן פרנציפ של דמפס עם הגב של בעלי הקבוצות.
הליגה זה לא שוק חופשי אלא מערכת סגורה שבנויה בצורה מצוינת להיטיב עם כולם בתוך המערכת, ולכן יש בה תנאים והגבלות. ברגע שמכופפים את ההגבלות האיזון נשבר וזה מה שקורה היום.
עידן
7 פבר 2019 10:58:30סוף סוף חברת לחברה הטובים.אני זוכר בתחילת דרכי פה אתה גיא ועגל חוץ מסומסום הייתם הגרעין הקשה של לברון למרות שגיא אוהד פיניקס ואתה ועגל את יוסטון.עכשיו רק נשאר להעביר את גיא ועגל צד.
ראס א שטן
7 פבר 2019 11:00:54את גיא אין סיכוי.
עגל קרוב מתמיד כמו לטרייד כמו דיוויס
אפלטון
7 פבר 2019 11:04:28לגמרי עברתי צד.
המעבר ללייקרס ובעיקר החיבור לקלאץ' עשה את זה בשבילי.
זה יחד עם ההשלכות על שחקנים אחרים כמו דוראנט וקיירי וזה שכל כוכב עושה מה שבזין שלו, ובסוף הכל חוזר ל'החלטה', שלא ראיתי אותה ככזו נוראית בהתחלה, ועכשיו אני מבין שהיא היתה יריית הפתיחה בשבירת האיזון בליגה.
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
7 פבר 2019 11:20:00אני די בטוח שאם תעשה את המלאכה הסיזיפית, טיפשית, חסרת ההיגיון, של לספור כמה תגובות יש לי השנה על הלייקרס/לברון,
וכמה על (לפי סדר יורד) הסאנס/מילווקי/הארדן,
תגלה שלברון כבר לא גבוה בסדר העדיפויות שלי.
.
לא שזה אומר שהפסקתי לאהוד אותו כשחקן,
אלא שהעובדה שהוא בלייקרס רוקנה את הרוח מהמפרשים שלי.
.
לעצם העניין –
אני לא מסכים בכלל עם אפלטון.
בדיוק כמו שלא הסכמתי אתו בנוגע לביקורת על מעברו של דוראנט למפרץ.
.
לברון, בחש, בוחש, ויבחוש, גם בעתיד.
הוא לא הראשון, ולא האחרון, שעשה את זה.
הוא פשוט עושה את זה בווליום גבוה יותר.
איך כריס פול הגיע ליוסטון עם לא על ידי טמפרינג?
מספיק לעקוב אחרי לוחות הזמנים בשביל להבין שלקליפרס לא היה סיכוי.
אני לא זוכר גלים של ביקורת על אותו טמפרינג, בזמן אמת (או בדיעבד).
.
ההבדל בין הקליפרס לפליקנס הוא שהקליפרס חיפשו למקסם רווחים, ולא "להעניש" את יוסטון.
לטעמי, עשו בשכל –
בנו לעצמם סיטואציה לא רעה בכלל.
.
אישית?
אני לא סובל את העובדה ששחקנים "דורשים" טריידים,
אבל,
אם חוזרים לרגע לדיון –
זו לא רעה חולה מבית היוצר של לברון.
הוא סיים כל חוזה שלו עד הדקה האחרונה.
אם כבר, אני זוכר מלא ביקורות על כך שהוא "לא נתן סיכוי" לקאבס לקבל פיצוי.
אני זוכר כמה וכמה חברי "ללל", משבחים את בחירתו של קיירי
(מה ההבדל בין מה שקיירי עשה לבין מה שדייויס עושה?).
אין לי מושג מה התרחש מאחורי הקלעים,
אבל יש בהחלט סיכוי שהדיווחים שהבקשה המקורית של דייויס הייתה דיסקרטית, ושמי שמציף הכל לתקשורת בכל רגע נתון, אלו הפליקנס,
הוא דיווח נכון (לא שאני באמת מאמין לכל מה שכתבי החצר/כתבי הצהובונים מספרים).
במצב שכזה, אני לא מבין את התלונות,
לא כלפי לברון,
ולא כלפי דייויס.
בעיקר מצד מי שחגגו את מעברם של קיירי או של ג'ורג'.
.
השורה התחתונה?
לא באמת אכפת לי מה יעשו או לא יעשו הלייקרס עד הדד ליין.
עובדתית, הם ירו לעצמם ברגל (ואין ספק שללברון חלק לא קטן בנזק שנוצר),
וזה בהחלט יהיה משעשע לצפות בהם מנסים לאסוף את השברים בהמשך העונה.
אותי מעניינות יותר הדקות של אייטון, ג'קסון, בוקר, וברידג'ס ביחד (לצד מנה הגונה של "ג'ה ווישפול…"),
ואיך ישחקו מילווקי (שיש להם 0 סיכוי לשנות את התוצאה הבלתי נמנעת של העונה – אלי-פו-פו-פו-ת של הגולדן בויז) עם התוספת החדשה בהמשך העונה.
עידן
7 פבר 2019 11:40:59נאמר בהומור.גם ששלושתכם הייתם הארדקור לברון תמיד הייתם מהאהובים עליי באתר ואני נהנה מהידע שלכם ואפילו אתה הכנסת אותי לפוטבול לפני 3 עונות.
זה סתם מרתק אותי לראות את השינוי שהבן אדם עבר
יש גם צד הפוך.אני זוכר את שי אבן צור בשנתיים הראשונות לשושלת ממש מעודד את גולדן סטייט גם מאי אהבת לברון ובשנה השלישית שדוראנט הצטרף הפך לפתע לחובב לברון.השנה אין לי מושג מה דעתו
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
7 פבר 2019 16:43:03אותי מעניינת היכולת הכדורסלנית, הרבה פחות אכפת לי מה קורה מעבר לפרקט. כלל אצבע – אף אחד שם לא צדיק גדול.
מי עשה מה ומי בחד באיזו עסקה, כל הטרייד מאשין הזה לא מעניין אותי. הייתי מעדיף שלא תהיה תנועה בכלל של שחקנים אבל מה לעשות זה מה שיש.
דה שוט
7 פבר 2019 11:29:37"הליגה זה לא שוק חופשי" בדיוק – זה שוק עבדים, לברון העז להגיד את זה, מדהים.
"גולם שקם על יוצרו" ?! לברון היה יכול לבחור בכל תחום שירצה – והיה מגיע לאן שהגיע – בפוטבול, בפוליטיקה, באקדמיה (לא במוזיקה) – הוא עשה לאנ בי איי טובה שהוא משחק שם. עיניים להם ולא יראו…
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 11:04:04LeGM סחר בשחקנים יותר מכל Gm בליגה.
.
והוא בכלל לא Gm…
הוא זונה שהתחפשה לסרסור.
.
"האומללים בלייקרס" אומללים בגללו.
.
רילוקיישן זה לא משהו שהמציאו ב אן בי איי.
.
טריידים זה טראפיק זה כסף לכיס השחקנים.
דה שוט
7 פבר 2019 11:20:55בארנס קיבל הודעה בנייד שהוא עובר קבוצה, באמצע משחק!
ואני על הזיות?
לברון ינצח את כולם, יחרב את המערכת הרקובה והמושחתת הזאת, ואז יקום משהו יותר טוב, יותר מוסרי ופחות גזעני (לצערי עדיין ללא הגנה, כן גילרי, אני יודע שאני זקן)
בינתיים תמשיכו לאונן על הטריידמאשין, יש אפילו פוסט מיוחד בשביל זה, זה יותר מעניין מהספורט עצמו (בעצם זה גם ספורט, ברומא קראו לזה גלדיאטורים)
דה שוט
7 פבר 2019 11:24:55תיקון – בארנס לא קיבל את ההודעה בנייד (כמובן)
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 11:30:38בארנס קיבל באמצע העבודה
הודעה שהוא עובר לסניף עבודה אחר.
עצרו את הכל !
יש לנו פה רילוקיישן.
כשהייתי נער וחילקתי דואר באזור מסוים
קיבלתי הודעה לביפר באמצע העבודה, שאני עובר לחלק באזור אחר.
זה היה חלק מהסכם בו חתמתי עליו.
מה שלא היה כלול בהסכם זה כל הפליירים, ומודעות הפרסומת שזרקתי בלב שלם ומצפון נקי, לפח הזבל..
ככה סיימתי את סבב המכתבים ב3 שעות במקום 8…
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 11:34:50ובארנס עושה 20 מיליון דולר
בגלל עולם הטריידים.
כי אם לא היו טריידים, סיכוי קלוש
שקבוצה היתה לוקחת סיכון על עב"ם כזה.
הועברתי בטרייד עדיין לא יודע לאיפה...
7 פבר 2019 12:39:10חח
אתה בטוח שזה היה "דואר"?
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 12:48:08כן.
באותה תקופה הייתי יותר
בעניין של מעטפות אנתרקס.
הרבה לפני שגיליתי את
הפוטנציאל הגלום
בשוק הסמים.
ראס א שטן
7 פבר 2019 12:50:14דה שוט הגלאדיאטורים האלו מרוויחים מיליונים. לא רוצים יכולים למצוא מקצוע אחר.
דה שוט
7 פבר 2019 13:08:26גם הכדורגלנים באירופה, אף אחד לא סוחר בהם
ראס א שטן
7 פבר 2019 15:13:59חחח השייח הקטארי לא הפך את ניימר לעבד שלו?
פלורנטינו לא הכריח את רונלדו לחתום על הסכם סודיות שאסור לו לומר למה עזב את ריאל והוציא לו מהאוב הטרדות מיניות כתנאי לעזיבה?
פלורנטינו לא מנגב את התחת עם קיילור נבאס?
גונזלו היגוואין לא עובר בטריידים כמו דלבדובה?
ובכדורגל זה הכי גרוע.
השיטה בnba היא הכי טובה בעולם. אני בכלל הייתי יותר תקרת שכר קשיחה אבל גבוהה כי בעולם של היום 110 מיליון לסגל של 14 שחקנים זה בדיחה ולא ריאלי באמת.
תקרת שכר קשיחה של 150 מיליון ללא שום הגבלות ומגבלות למשל כמו אחוז מסויים מסך השכר שמותר לשחקן לקבל ותק וחרטוטים אלא בלי שום מגבלה. ותרכיב מה שבא לך.
אי אפשר לעבור אותה בשום מצב אבל אז הליגה מפסידה ים כסף בגלל שאין יותר קנסות אז לא ריאלי.
בכדורגל הייתי עושה ליגה של 20 קבוצות סופר ליג ודראפט ואס למשל אם בארסה בוחרת ראשונה היא בעלת זכות לקנית איזה שחקן שבא לה למשל מולנסיה שלא בליגה שלה אם בחרה ראשון שחקן משם. ואם ולנסיה ביקה 100 ציליון ובארסה לא משלמת הזכות עוברת למספר 2 וכו
האווי לאסוף
7 פבר 2019 10:45:59עוד פחות מ12 שעות, וכל הטלנובלה הזו מאחורינו. עכשיו אם אפשר לסדר ללאבאר איזו סדנת וויפאסנא של 3-4 שנים, זה יהיה מוש.
תודה רבה מנחם
עידן
7 פבר 2019 10:51:50שאלה בקשר לניקס לאלו שמבינים בנושא השכר.
אני יודע שזה ניקס ודולן האידיוט אבל תנסו לענות לי אם זה אפשרי גם בגלל שמארק סטיין פרסם שהניקס במקום שווה ללייקרס מבחינת דייויס וגם אתמול בתוכניות האמריקאיות שאני ואדיסו אוהבים לראות היו איזה 2 רמיזות שקיירי הכי רוצה ניקס
לניקס אחרי כל החוזים הנגמרים בקיץ ואחרי הפינוי של הארדווי לדאלאס יהיה מקום ל 2 חוזי מקס.נניח הם מחתימים את קיירי ודוראנט
הנחה 2- הניקס זוכים בבחירה הראשונה בדראפט ובוחרים בזאיון וויליאמסון
שכר של רוקי שנבחר במקום הראשון הוא מעל 8 מיליון דולר
קווין נוקס פלוס נטקילינה פלוס דניס סמית גוניור=כמעט 12 מיליון דולר
פלוס החוזה של לאנס תומאס של 7 מיליון שישאר לו עוד שנה בחוזה רק בשביל להשוות את הערך הכספי של הטרייד
וכמובן עוד 2 בחירות דראפט עתידיות
האם אנטוני דייויס במצב כזה מבחינה כספית(לא מבחינת ההסכמה של ניו אורלינס) יכול לעבור לניקס ובכך יהיו להם 3 חוזי מקסימום?והאם אחר כך הם יוכלו למלא את הסגל בשחקנים של 5 מיליון ופחות כפי שגודלן סטייט עשתה בעבר והלייקרס היום עם סטיבנסון מקגי וביזלי?
ראס א שטן
7 פבר 2019 11:02:09תפסיק לחרמן את דובי
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 11:08:01חחח דובי שפך את זרעו לשווא
ראס א שטן
7 פבר 2019 11:04:21יש יותר סיכוי שאם אין 2 אולסטארים בלייקרס לברון הולך לניקס 🤣🤣🤣 ומביא את קיירי לשם. בניקס הוא ישלוט ביד כמה ויד כבר מאמן שחור אבל לא לגמרי
עידן
7 פבר 2019 11:09:31חח זה לא מופרך.אם הוא לא יקבל עוד סופרסטאר או שניים עד הקיץ הוא באמת יבקש טרייד לניקס
ראס א שטן
7 פבר 2019 11:13:53ברור שלא מופרך. התכוונתי ברצינות אפילו רשמתי את זה מקודם. אם עד אוגוסט אין בלייקרס 2 אולסטארים לברון מבקש טרייד.
עכשיו לגבי מה שאמרת על הניקס הפעלתי סטטיסטיקה מתקדמת לסיכויי ההסתברות ויצא שלמרקל פולץ יש סיכוי להיות mvp עונה הבאה מאשר התרחיש שלך.
משה פ.
7 פבר 2019 11:25:40אני חושב שהמשפט האחרון שלך הוא בדיוק התשובה והכיוון היום של קבוצות – ליצור סופר-טים עם בערך 3 חוזים סופר יקרים ואז להקיף אותם בשחקנים מאד זולים: ותיקים, צעירים, נגרים, פצועים – הכל הולך. עם זאיון + 2 שחקני על שיגיעו מתוך ה- 4k (ביטוי חדש שתבעתי עכשיו – קליי, קיירי, קווין, קוואי) אני מניח שיפטרו מכמה שחקנים שהזכרת.
אפשר להתווכח שזה הופך את המשחק לפחות תחרותי, פחות יפה וגם מאד קיצוני, כי בעצם זה יוצר שתי קבוצות בתוך כל קבוצה – אחת של הכוכבים והשנייה של המחליפים והפערים ביניהן מאד גדולים (תראו מה קורה היום לווריורס, לייקרס ויוסטון ומה היה בקליבלנד בזמנו כשהכוכבים לא על המגרש בגלל מנוחה או פציעה), אבל הי זה עובד בינתיים אז מי יודע…
המודל השני הוא של בוסטון וסן אנטוניו, ובמידה מסויימת טורונטו – כוכב אחד או שניים, שמשאירים מספיק מקום בשכר למגוון שחקנים טובים מאד סביבם, ואתה מקבל קבוצה מאוזנת שמסוגלת לנצח גם כשהכוכבים יושבים בצד.
לגבי השכר – הרי זו רק שאלה של כסף, בסוף יש הכנסות מצד אחד והוצאות (שכר+מס חריגה על התקרה) מצד שני. כל עוד הראשון יותר גדול מהשני אין בעיה. ולניו יורק כסף זו הבעיה האחרונה.
דדי
7 פבר 2019 11:48:45בלי להיכנס לדקויות ולאי דיוקים, הסיכוי לכזה דבר הוא לגמרי תיאורטי ולא ממש מעשי, ואיך שהוא קשור להחתמה של מישהו כמו לוק קורנט על חוזה מקסימום 🙂
אבל זה פשוט לא יקרה, כי כל הצעה שלהם שאין בה את הבחירה הראשונה בדראפט היא פחות טובה ממה שהלייקרס או הסלטיקס יכולים לתת, ואם הם במקרה ישיגו את ציון – הוא לא הולך לשום מקום…
Smiley
7 פבר 2019 11:59:23במידה והניקס זוכים בבחירה הראשונה בדראפט הם ישתמשו בה כדי להביא את דיוויס (ואז יחבור לדוראנט, אם וכאשר…). הבעיה אצל הניקס שיותר מדי כוכבים בשמיים וגורמים אחרים צריכים להסתדר להם וזה פשוט לא קורה.
מצד שני, בניקס תמיד חולמים בגדול וניו יורק עדיין השוק הכי גדול בעולם
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 11:16:29אני חושב מה היה יכול לעשות את הדד ליין
יותר פסיכי, עם אלמנטים קרקסיים
שיכולים להכניס הרבה כסף לליגה
ולגרום לאנדרלמוסיה מוחלטת.
.
למשוך עד ה 1 באפריל, כולל.
עידן
7 פבר 2019 11:32:15הלוואי בשבילי זו חגיגה.גם כך חצי מהקבוצות בטנקינג ורוב המשחקים משעממים.
ראס א שטן
7 פבר 2019 12:58:09רעיון מעולה 🙂
הציפור הנדירה
7 פבר 2019 11:26:38לגבי הסלטיקס אתה לא צודק בטענותיך, לפחות חלקן, מנחם, כי במצבו, עם כל הסימפטיה, קיירי עדיף בהרבה על ת'ומאס. רק בגלל ההקרבה של אייזיאה בוסטון לא צריכים לפגוע בעצמם ולהיות עם שחקן פצוע שלא יכול לתרום.
לגבי הייוורד, איינג' לא היה צריך לדעת מראש על הפציעה הקשה והוא העדיף לקחת את שהיה שחקן חופשי ובריא וכוכב גדול ומטובי הס"פ ובעל אופי טוב על לתת שחקן איכותי בעבור שחקן עם אופי בעייתי כמו קאזינאס אף שהוא ציר מעולה.
ומפני שיש את הייוורד, אז לא צריך את פול ג'ורג' שגם אם הוא טוב עוד יותר, עדיין הייוורד היה לפני הפציעה כוכב גדול. ולכן הטענה בעניינו אינה טענה ואין כאן את הטעות המיוחסת לו כי הוא לא צריך לדעת שהייוורד יפצע. באותה מידה קאזינאס היה יכול להיפצע קשה במשחקו הראשון בסלטיקס.
לכן הטענה בעניין זה אינה טענה כלל!!!
הציפור הנדירה
7 פבר 2019 11:30:52בפסקה השנייה ("לגבי הייוורד…") בשורה השלישית צ"ל "לקחת את הייוורד.,."
Yaniv Knoll
7 פבר 2019 11:46:27דמפס מתנהג בצורה ילדותית, ה"גב" ששאר הקבוצות נותנות לו שווה לכלום.
הרי ברור ששווה להם שהטרייד הזה לא יצא לפועל ולא עולה להם לתמוך בו, זה לא יעזור לו בעתיד והוא לא מקבל על כך נקודות מאף אחד.
אם הוא לא מקבל את ההצעה של הלייקרס הייתי מפטר אותו מיידית, לא לפני שהייתי שם לו יד על הכתף ומברך אותו על כך שהתנהג כמו "גבר".
הלייקרס ולברון גם מתנהגים בצורה ביזיונית, לא ברור מה עזר להם להפוך את כל הסיפור הזה לקרקס,
המורל בקבוצה בקרשים ול"מזלם" לוח המשחקים שלהם הולך להפוך הכל להרבה יותר פיקנטי.
דדי
7 פבר 2019 11:53:22ההחלטה בכלל לא מתקבלת ברמה של דמפס.
דמפס זה ההגדרה ל dead man walking
מה שיותר מעניין זה שג׳נרל מנג׳רים אחרים שלא לומר אפילו מאמן של קבוצה יריבה, ״מייעצים״ לפליקנס מה לעשות – אבל זה לא טמפרינג…
הליגה השתגעה לגמרי.
עידן
7 פבר 2019 11:55:11גם פופוביץ התקשר לחברה בניו אורלינס ואמר להם בשום אופן לא לעשות עסקים עם הלייקרס והזכיר את מקרה קוואי שלא הטריד אותו ללייקרס
Yaniv Knoll
7 פבר 2019 12:46:56למה הוא כל כך מתנגד לכך באופן אישי? בגלל אווירת ה"טמרפינג"?
ראס א שטן
7 פבר 2019 12:48:01בגלל שלקחו לו את קאווי חח
אפלטון
7 פבר 2019 13:09:14לא סתם טמפרינג. אני חושב שהמעבר של דייויס לסוכנות קלאצ' וחודש אחרי זה כל הפיאסקו הזה הוא הגורם העיקרי לסלידה של בעלי הקבוצות והג"מים, יש כאן חציית גבול אדום אצל הרבה מאוד גורמים.
דדי
7 פבר 2019 15:49:51איזה פיאסקו ?
שחקן הודיע לקבוצה שלו שהוא לא הולך לחתום על חוזה הסופרמקס בקיץ הזה, ולא מתכוון להישאר בה אחרי העונה הבאה והיה מעדיף שיטרידו אותו.
איך אפשר להיות יותר בסדר מזה ?
לעשות לברון 2010 – לא להגיד כלום ואז לעזוב ולרסק פרנצ׳ייז ?
כן, יש לו עדיפות לאן הוא רוצה ללכת. אסור לו ?
מה לא בסדר שהסוכן שלו מודיע לקבוצות אחרות שהוא לא מתכוון להישאר שם יותר ממה שהוא חייב ולא כדאי להם לוותר על הכל עבורו ?
הוא מתכוון לעמוד בחוזה שלו, רצה לשחק כבר אתמול, והפליקנס הם אלה שקבעו שהוא לא ישחק (והוא מתכוון לתבוע אותם על זה דרך אגב).
אז מה אתה בדיוק טוען שהוא עושה לא בסדר ?
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 12:01:46הנה, הוא כבר יודע..
.
האיש שלחש לנו כי הטרייד עובדה מוגמרת עוד בתחילת השבוע, בזכות כל אותם מקורות,
קובר את דמפס במקום את ה gm המפגר שלו
שבכלל הפך ל Gm הלייקרס, בזכות זה ששדד אותם עם החוזה האחרון של קובי.
רפיקי
7 פבר 2019 11:48:00מישהו יכול להסביר מה הפלקינס יעשו עם כל כך הרבה שחקנים?
הרי יש הגבלה ל12
עידן
7 פבר 2019 11:53:45ממתי יש הגבלה ל 12 שחקנים.יש 15 או 16 בכל קבוצה פלוס שחקנים 2 way שמשחקים גם בקבוצה הבכירה(יש להם כמות מוגבלת של משחקים שמותר להם לשחק) ואת השאר בקבוצת ה d league של המועדון
דדי
7 פבר 2019 11:56:06ההגבלה היא ל 15, וסתם נמנעים מלפרט שחקנים אחרים שהפליקנס יעבירו בחזרה כמו פרייזר, קלארק ודיאלו כי הם לא ממש מזיזים את המחט מבחינת הערך בטרייד והאם הוא יקרה או לא.
דדי
7 פבר 2019 12:38:09על לא דבר רפיקי.
ראס א שטן
7 פבר 2019 12:47:31יסחרו בהם לטריידים. הליגה מלאה בבילי קינג. יריצו את לונזו ואינגראם בניפוח סטט לחצי עונה בשיטה של גנטרי ויורידו את התחתונים לאיזה אורלנדו
עידן
7 פבר 2019 12:00:22מעניין אם במשחק הקרוב בין הספרס ללייקרס פופוביץ ולברון יתחבקו כפי שהם עושים כל משחק אחרי ש פופוביץ הוא אחד ממפעילי הלחץ על ניו אורלינס לא להעביר את דייויס ללייקרס
ראס א שטן
7 פבר 2019 12:42:48לפופ אין באמת שום השפעה, סתם מנפח את עצמו. אם דמפס מקשיב לו הוא אהבל רציני ויזכר כיותר בדיחה מבילי קינג. לא רק שלא הצליח לבנות כלום סביב דיוויס גם חרבן אותה בעתיד ונשאר בלי תחתונים שאיינג יקח לו בקיץ. אם הוא בונה על מילה של שני הנחשים איינג ופופ חחח
פופ לא היה במצב שלו. לפופ אמרו לבחור 2 מבין לונזו אינגראם וקוזמה חח על קוואי לייקרס חשבו יש להם סטארים ביד LOL. תמורת החבילה של הלייקרס פופ היה מעיף את קאווי ללייקרס על מי הוא עובד?
איינג הבטיל לדמפס את טייטום? LOL כי בלי טייטום החבילה של בוסטון לא שווה יותר משל הלייקרס
אסף
7 פבר 2019 12:10:41לא מצליח להבין את דמפס והסירוב …ממי יקבל יותר מזה?
מה עומד ממול? להפסיד את הגבה בלי כלום??? או שבגלל יש איזה סיכום עם איינג' לקיץ?? (למרות שהגבה די נתן מספיק אמירות שלא יאריך שם חוזה)
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 12:13:38מי אמר שהוא מסרב ?
.
אף אחד עוד לא יודע, מי שיגידו לך אחרת משקר.
.
זה יכול להיות סירוב, וזה יכול להיות
משחק צ'יקן עד הרגע האחרון על עוד נכסים.
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 12:17:19נכון, ובכל מקרה הלייקרס אכלו אותה 🙂
Zivke
7 פבר 2019 12:13:05בעצם הלייקרס במין מעגל קסמים – בגלל שהמועדון כבר כמה שנים קצת מעורער, הנהלה, אוהדים, ציפיות, סיקור במדיה וכו', השחקנים הצעירים מתקשים לפרוח, ובגלל שהצעירים מתקשים לפרוח אי אפשר לעשות עליהם מהלכים משוגעים/נואשים של מועדון מעורער (תוסיפו לזה מלך בלתי-מעורער, ותקבלו את השבוע האחרון…)
דקסטר
7 פבר 2019 12:17:45פופוביץ זה החרטטן הכי גדול.
עם כל הכבוד לדיוויס הוא לא גיים צ'נג'ר.
בתור הכוכב השני זה מעולה. בתור כוכב ראשון אנחנו רואים איפה הפליקנס נמצאים.
הוא עושה זאת ממניעים אגואיסטיים לחלוטין.
גם בקיץ בוסטון לא יוכלו להציע יותר. לא הם ולא אף קבוצה אחרת
ראס א שטן
7 פבר 2019 12:38:15לא גיים ציינגר?? עזוב את העונה האחרונה שהוא בטנקינג לטרייד, אל תסיק מהעונה הזאת כלום תאמין לי. עד עכשיו היו לו מאמנים זבל ושחקנים זבל. עלאק לא גיים ציינגר לכן אתם רוצים את כל הקבוצה בשבילו אה. שחקן מושלם בלי חסרונות לביג מן. אם הוא היה בספרס הוא כבר היה עם כמה טבעות.
אפשר לחשוב לברון עם שחקני נ"א היה עושה יותר בעונות קודמות, אולי טיפונת יותר לא מעבר בעונה סדירה.
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 12:53:53"אם הוא היה בספרס הוא כבר היה עם כמה טבעות"
.
בדיוק כמו אולדריג'.
ראס א שטן
7 פבר 2019 12:55:58לא אותה רמה של שחקן בכלל אולדריג לא מדגדג אותו
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 13:02:02אולי..
אבל אתה קצת שוכח מה
אולדריג' היה לפני שהגיע לספרס.
דקסטר
7 פבר 2019 13:17:46כן הוא לא גיים צ'יינג'ר תתעורר
לא כל סופרסטאר הוא כזה.
דיוויס וחבורת נגרים שווים בדיוק כמו סופרסטאר וחבורת נגרים.
יאניס\לברון\דוראנט\קרי\הארדן הם כאלה.
שווים קבוצה שלמה.
כל השאר הם תוספות לכוכבים האלה. תת סופרסטארים.
בטח דיוויס שהוא גבוה ובליגה של היום גבוה טוב הוא לא מצרך חובה.
הצורך בלמלא את עמדות הגארד ובסמול בשחקנים טובים דחוף יותר.
תוסיף על זה שהוא שחקן שנותן לך 65 משחקים בעונה מתוך עונה של 82
אור
7 פבר 2019 13:41:26אני חושש שאתה צודק, ובכל זאת כאוהד הלייקרס הייתי רוצה לעשות את הטרייד בשביל האפשרויות שהוא פותח במלחמת העולם שיש במערב. לצערי עם הצעירים והחוזים שיקבלו בעתיד לא נגיע לכלום.
כך או כך אני לא כזה מחזיק ממג'יק אבל נשפוט אותו לאחר מינימום סיום הקיץ הקרוב.
יניב
7 פבר 2019 14:10:58לא מסכים איתך הוא בהחלט גיים צנגר.זה שדמפס האדיוט לא השכיל לבנות לו מעטפת מנצחת זה סיפור אחר.אבל שחקן כמוהו שנותן לך הגנה מעולה+התקפה היסטורית וכן למרות שזאת ליגה של גארדים ופוורודים ברגע שיש לך גבוה שיודע לשחק את המשחק המודרני והוא בהחלט יודע זה גיים צנגר בהחלט.
תהיה בטוח שאם הוא היה למשל ביוסטון במקום הארדן אז מורי היה יודע לבנות סביבו קבוצה שתמצא את כל הכישורים שלו.
דקסטר
7 פבר 2019 15:50:53יניב תתעורר חצי מהליגה נותנת מספרים היסטוריים.
זה בית שימוש.
השאלה היחידה היא כמות הניצחונות ששחקן מביא ולא המספרים.
זאת הססטיסטיקה החדשה
ראס א שטן
7 פבר 2019 17:08:35רגע דקס שנה דעברה הוא לא הביא נצחונות? סנה דעברה הוא לא עבר סיבוב? איסה נצחונחת לברון מביא במערב בלי 2 אולסטארים? למה אתה קורא נצחונות לברון היה מקום 5 הארדן מקום 6 ראס לקח עת אוק למקום 4 ו6 ב2017 מה הכוונה במביאים נצחונות תסביר לי. דיוויס הביא עת פליקנס עם חבורת פסחים למקום 6 וסיבוב 2 בפלייאוף. דמיאן לא מביע נצחונות? מקום 4 במערב. הסנה דיוויס שובת בכוונה מהרגע שחתם בקלאץ אל תשכח את זה הוא ניסה להעביר רמזים דרך ההגנה שדמפס לא הבין. אתה שופט אותו על שנה שהוא עושה טנקינג. מי לא מביא נצחונות? הוא עד עכשיו כל הקריירה שיחק עם פסחים וגם הם היו פצועים. דיוויס הוא שחקן של אליפויות בסגל נורמלי. מי מהחברים שמנית היו עושים עם הסגל של נא?
דקסטר
7 פבר 2019 13:23:24בכל מקרה הליגה התחרפנה לגמרי ואיבדה שליטה.
לא רק במקרה דיוויס אלא בכלל- חוזים, שחקנים, בעלי קבוצות, שופטים, חוקי שכר
בכל מקום שבו המסגרות רופפות הארגון יגיע למצב ג'ונגל.
עם כל הכוונות הטובות של אדם סילבר צריך מישהו שיכניס סדר ויהיה האיש הרע. הוא יותר מדי נחנח
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 13:27:13"הכוונות הטובות של אדם סילבר"
.
😀😁😂🤣😃😄😅😘😍😎😋😊😉😆😗😙😚☺️🙂🤗🤔😐😑😶🙄😏😣😥😌😴😫😪😯🤐😮😛😜😝🤤😒😓😔😕🙃🤑😲☹️🙁😖😧😦😭😢😤😟😞😨😩😬😰😱😳😵😡😠😷🤒🤕🤢🤧👿😈🤓🤥🤡🤠😇👹👺💀☠️👻👽👾🤖💩
דקסטר
7 פבר 2019 14:00:38זה הוציא ממך הכל אני רואה חחח
אשך טמיר המקורי
7 פבר 2019 14:39:17חיסלת אותו
ראס א שטן
7 פבר 2019 14:57:30חחח אחלה משפט זה דקסטר הכוונות הטובות של אדם סילבר.
באותה מידה יש כוונות טובות של התאגיד
דקסטר
7 פבר 2019 15:49:48אתה יודע למה התכוונתי.. 🙂
אלי לס
7 פבר 2019 13:50:04לדעתי אם ניו אורלינס לא סוגרים עם הלייקרס לפני הדד ליין זה רק בגלל שיש להם הצעה נגדית ומשתלמת יותר מבוסטון שמחכה להם בסוף העונה, אחרת אין שום הסבר או סיבה לסרב להצעה כזאת.
דקסטר
7 פבר 2019 13:58:02יש הסבר.
דל דמפס אידיוט שפועל מהרגש
אור
7 פבר 2019 14:05:38למה כולם פה מניחים את זה? זה שכמה אנשים באתר הופס רושמים משהו לא עושה אותו נכון.
יניב
7 פבר 2019 14:13:04כי הוא לוקח סיכון עצום.הוא מקבל פה באמת הצעה מטורפת בשביל שחקן והוא מניח שבקיץ ההצעות יהיו טובות יותר אבל לא בטוח בכלל.אם דיוויס מתעקש לא לחתום אצל בוסטון מי אמר שאיינג ייתן לו את אותה הצעה שהוא יכול לקבל מהלייקרס.בסוף אני מניח שהוא יעביר אותו לקבוצה אחרת שלא יהיה איכפת לה שהוא לא יתחייב אבל התמורה תהיה הרבה פחות ממה שהוא יכול לקבל עכשיו
אור
7 פבר 2019 14:48:04אז בוא נחליט שהוא אידיוט שפועל מהרגש עוד לפני שדייויס עבר.
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 14:17:07עד עתה הבונקר של דמפס הוציא ממכם
הצעות שכל אוהד לייקרס היה דוחה על הסף ביום הראשון, השני והשלישי כשהתחלתם לכנות אותו אידיוט, והוא המשיך לדלות מכם הצעות משודרגות.
.
מה יהיה בהמשך.. אף אחד עוד לא יודע.
יניב
7 פבר 2019 14:55:11כמו שכתבת נהיה חכמים ב22:00 בלילה.אם הוא מסכים לטרייד אז הוא יצא תותח וגאון והצליח לכופף את כל הלייקרס על הברכיים(חוץ מאת לברון שזה המצב שהוא אוהב מעיפים את כולם ומתחילים להביא שחקנים שהוא רוצה),אבל אם הוא מתמיד בסירוב שלו אז כן הוא יהיה אדיוט
ראס א שטן
7 פבר 2019 15:01:19לברון אוהב ריבילידינג. שהוא מקבל קרדיט מוחלט על הכל. אם הוא לא היה מדבר והכל היה בשקט הלייקרס היו מביאים את דיוויס מזמן בחצי מחיר. אבל התאגיד ככ רצה להתגאות במהלך שלו ששם באז מטורף ולחץ ציבורי על דמפס שלא כשיר ללחצים כאלו בלואיזיאנה.
שיר מוקדש לדמפס
https://youtu.be/ZFo8-JqzSCM
ראס א שטן
7 פבר 2019 15:03:36אני הבנתי מה התאגיד עושה תוכנית פינוי בינוי בלייקרס
יניב
7 פבר 2019 15:08:24גדול 🙂 בדיוק התוכנית הנכונה.לא מתאים לו תמ"ע 38 הוא רוצה אשכרה פינוי בינוי
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 15:10:34אם הוא מסרב, אנחנו מחכים לקיץ
.
הליגה דינמית מדי מכדי שאתה כבר תוכל לכנות אותו אידיוט.
ראס א שטן
7 פבר 2019 15:16:22מעכבים את העבודות לקבלן
יניב
7 פבר 2019 15:18:11הכינוי אידיוט לא נובע רק מהסיפור הזה.אתה יכול לשאול את יוסי על מעלליו של דמפס בשנים האחרונות ועל כל העסקאות הגרועות שהוא ביצע .הוא זוכה ליחס הזה הרבה בזכות העבר שלו וזה רק תוספת
הממזר של סטוקטון
7 פבר 2019 15:22:31מה הוא עשה בעבר לא רלוונטי.
.
אנחנו מתדיינים על העסקה הנוכחית.
בוחבוט
7 פבר 2019 14:50:29הליגה הזו מתדרדרת בתקופת סילבר
הוא פשוט איש חלש מוטה ומנהל גרוע..
לברון שחקן פצוע בשלהי קריירה.
להעמיד קבוצה על לברון זו התאבדות.
לבחור יש ברך גמורה , לא מתמחה במפשעה ולא סיפורים.
ראס א שטן
7 פבר 2019 15:18:58וואלה היה מתאים מצלמה נסתרת עכשיו על מגיק ולברון בדעות שלפני הטרייד 🤣🤣🤣
ראס א שטן
7 פבר 2019 15:24:11https://www.google.com/search?q=bron+junior+gif&rlz=1C1CKMB_enIL499IL586&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiIwfTj26ngAhXSjqQKHSAgCqEQ_AUIDigB&biw=1920&bih=938#imgrc=Mp9ccB6UCrx7xM:
ראס א שטן
7 פבר 2019 15:27:27הושגה הסכמה בין נ"א ללייקרס!
נ"א קיבלו את הדבר האחרון שמנע עסקה עד כה
https://me.me/i/sorry-son-the-pelicans-want-you-too-rt-dailysnark-oh-989b50b2b2014db38ec7f4ff528e9f71
דקסטר
7 פבר 2019 16:03:45בתל ההתנהלות של דמפס אי אפשר שלא לבקר את מג'יק+פלינקה. לא יודע מי יותר דומיננטי אבל הצמד הזה עושה את כל הטעויות האפשרויות במשא ומתן עם דיוויס ולא קורא נכון את המפה ולא קורא נכון את האנשים המעורבים.
זה נראה חובבני ומפוזר ואפילו די תמים.
וגם אם חצי מזה לא נכון כמות ההדלפות שיוצאת לא מתאימה לניהול עניינים כזה רגיש.
האמת שמהצד הם נראים די קלולס שימכרו את אמא שלהם בשביל עסקה.
היה אפשר למנוע את הפיאסקו הזה עם דד ליין מאוד ברור ושהם יפסיקו לענות לטלפונים אבל מרוב שהם נואשים כל פיפס גרם להם לחזור לשולחן הדיונים במקום לתת לצד השני להתבשל במה שעשה.
הכוח היה אצל הלייקרס וכעת עבר לחלוטין לצד השני.
זה יגרום לטריידים עתידיים עם הלייקרס להתנהל באותה רמה של קרקס
מנחם לס
7 פבר 2019 16:25:37אתה צודק דמפסטר
אור
7 פבר 2019 18:58:121+ למרות שההדלפות הן מהצד השני
מנחם לס
7 פבר 2019 16:24:45וואווו. לא זכור לי מעורב שקיבל 200 תגובות.
הסיבה היא לא המעורב שלי. הסיבה היא שהליגה השתגעה.