אני נכנס לדרייב אין וישר שומע את אוהדי הפועל שרים שירי שואה ומקללים בצורה שאין לה מקום בכדורסל. היריבות היא די חד צדדית. סיקור המשחק נמצא בהמשך.
מה שחוויתי הערב, הן בתור אוהד כדורסל והן בתור אוהד מכבי ת"א, היה…יוצא דופן. מי שמכיר אותי יודע שכדורסל זו אהבת חיי. כדורסל ישראלי זה גם משהו שאני מאוד אוהב. לצערי, הערב איבדתי הרבה מאהבה שלי לליגה הישראלית.
השירים שאוהדי הפועל שרו על מכבי והמילים שבהם השתמשו, אין לזה מקום בכדורסל או בכלל. גרוע מכך, לא נראה שהפועל יודעים איך לטפל בבעיה של הקהל. אני, דור שלישי לניצולת שואה, פשוט לא יכולתי להפנים את מה שראיתי ושמעתי הערב.
אוהדי הפועל זרקו חפצים על הפרקט ללא הפסקה ועצרו כל מומנטום צהוב. גם הכרוז של האדומים ביקש מהם לא לזרוק חפצים, כמובן שזה לא עזר. להתנהגות כזאת אין מקום בעולם הספורט.
עכשיו לסיקור המשחק.
רבע ראשון: 13:21 להפועל
המשחק נפתח בצורה מאוד מבולבלת, אבל ג'ייק כהן העלה את הצהובים ל- 2:0. תומר גינת עם שלשה השווה ל- 8:8. מייקל רול השיב עם שלשה והעלה חזרה ל- 3. גינת היפך והוסיף עוד שתיים במתפרצת. הפועל סיימה את הרבע ביתרון 8.
רבע שני: 36:44 להפועל
סקוטי וילביקין צימק ל-3 עם שלשה, אבל האוול הגיב עם 5 נקודות רצופות והחזיר ל- 8. ג'ון דיברתולומיאו ואנג'לו קלויארו נכנסו לעניינם וצימקו שוב ל- 3, 29:32 עם 4:11 להפסקה. עד ההפסקה, ג'רל מקניל וחבריו חזרו להוביל ב- 8.
רבע שלישי: 52:61 להפועל
גם ברבע השלישי, האדומים עצרו כל ריצה צהובה. גינת ומקניל המשיכו בשלהם ונתנו לאדומים יתרון מבטיח עם 10 דקות לסיום. כמובן שגם לאוהדים מגיע קרדיט גדול על זריקת חפצים אל המגרש.
רבע רביעי: 88:88
ריצ'ארד האוול עם אנד וואן קבע 70:81 לאדומים עם 4:13 לסיום. מנגד וילביקין שהיה האיש של הצהובים ברבע האחרון עם 25 נקודות ברבע, קלע ללא הכרה מכל מקום על המגרש ואף סחט עבירה ל-3, אבל קלע רק 2 וצימק ל- 83:86. האמריקאי הוסיף עוד שתיים וקבע שוויון 86 עם 23.4 שניות לסיום. לאחר שתיים של רביב לימונד מהקו שהחזירו את לצד האדום, וילביקין סחט עבירה עם 0.2 שניות לסיום וקבע הארכה.
הארכה: 94:104 להפועל
מכבי שהרבתה לזרוק מחוץ לקשת, שוב לא פגעה. ים מדר במהלך יפה נתן לאדומים יתרון 90:93 ואליי אופ גדול של מקניל לדבון אקון-פרסל קבע 92:101 שגמר את הסיפור.
אצל האדומים הצטיינו גינת והאוול עם 18 כ"א. בצד הצהוב בלט וילביקין עם 36 (7/15 ל-3) נקודות. יובל זוסמן שמשחק מצוין בתקופה האחרונה, לא הצליח לייצר מהלך טוב בלי דאבל טים של האדומים והסתפק עם 0 נקודות.
נתון מעניין: הצהובים זרקו 47 פעמים ל-3 וקלעו 15 מהם. האדומים קלעו רק 6/22.
b
21 ינו 2019 11:12:13סיקור שמבזה את האתר הנפלא הזה
שי בוקר
21 ינו 2019 11:27:03לא מנסה לבזה בשום צורה. זו אמת שצריכה לצאת. אם יש לך בעיה, אתה לא צריך לקרוא את הכתבה.
מולי
21 ינו 2019 11:44:17שי מצהיר שהוא אוהד מכבי תא ומספר בחלק הראשון על חוויותיו ככזה.
מה הביזיון?
הציפור הנדירה
21 ינו 2019 23:42:02אתה מבזה בתגובתך את האתר הנפלא הזה בדיוק כפי שאוהדי הפועל מבזים את הכדורסל וקודם כל את עצמם.
אלון
21 ינו 2019 12:01:27ים מדר יכול להתפתח כגארד עם הרבה כשרון משהו בקלילות רגליים שלו ובכדרור מראות שיש תקווה לגארד איכותי סופסוף.
ינון יבור
21 ינו 2019 12:19:10תודה שי.
מהטלוויזיה זה לא נראה כמו משהו בעייתי או חריג, מלבד קונפטי שנזרק לתוך המגרש תוך כדי קליעות עונשין – ובזה השופטים טיפלו מצוין כשנתנו לווילבקין לזרוק שוב את זריקת העונשין, ואמרו (שמעו במיקרופון ששמו להם) שמבחינתם הוא יזרוק שעה עוד זיקה ועוד זריקה עד שלא יעופו דברים לפרקט.
לי זה נראה שבמהלך 3 הרבעים הראשונים לא כל כך שרקו לעבירות מגע של ההגנה של הפועל, אבל כן שרקו בצד השני. ברבע הרביעי ובהארכה זה די התאזן.
מכבי בסוף הגיעו בדיוק לאן שרצו – הארכה אחרי יצירת מומנטום וסגירת הפער, וכמובן הוצאה בעבירות של הגארדים האדומים. אני מאוד מתחבר למה שהמאמן שלהם אמר בסוף המשחק, שהשלשה בפוזשן הראשון של ההארכה היתה חשובה מאוד מנטלית, כי היא באה אחרי הגנה מצוינת של מכבי לאורך 24 שניות ושלשה עם יד על הפרצוף – וזה נתן להפועל רוח גבית שתידלקה אותם ל-5 הדקות הנוספות. עם זאת, שחקני מכבי משום מה כשלו בפעולות סופר פשוטות בהארכה, כמו לייאפ של קאלויארו, מסירות קלות שהולכות החוצה, או שלשות חופשיות שלא נכנסות.
לדעתי פערי הרמות ברורים, וכל הכבוד להפועל שהצליחו להעלים אותם במשחק הזה.
תומר
21 ינו 2019 12:29:54חבל לי קצת שלא הצלחת להתגבר על האכזבה ולהוציא סיקור ברמה הרגילה שלך (נאמר – ברמה שהיית כותב אם מכבי היו מנצחים)
.
בשורה התחתונה, כן קונפטי לא קונפטי, כן שירי שואה לא קהל ברוטלי (לכאורה) או כרוז, בהפרשי רמות כאלה לא היה צריך להיות משחק צמוד אפילו. לפרטים ר' תולדות מכבי כרך ב (שנות השמונים והתשעים) מאת ש. מזרחי וש. מחרובסקי בהוצאת מוני פ.
שי בוקר
21 ינו 2019 12:37:08תשמע, יש אמת שצריכה לצאת. אם לא הייתה אווירה כל כך לא נעימה, תיהיה בטוח שהכתבה הייתה יותר טובה. אין קשר לאכזבה. עזוב ערכי כדורסל כאוהד מכבי, אני דור שלישי לניצולת שואה. זאת כתבה חוויתית. אפשר לומר שלא נהנתי מהאווירה הזאת, אבל ידעתי למה אני נכנס. מקווה שהבנת.
תומר
21 ינו 2019 13:29:35לא, מודה שלא הבנתי. מה האמת שצריכה לצאת ולמה דווקא האמת הזו היא מה שעמדה בינך לבין סיקור ברמה של משחק יוצא דופן כזה.
הייתי בחיי במספיק משחקי כדורסל שבהם הקהל שמנגד התנהג כמו בהמות, תאמין לי שיותר גרוע מ"שתהיה שואה למכבי", כדי שאדע להפריד בין הדברים.
את העניין עם ציון יום השואה הבינלאומי אני בכלל לא מבין. מי בכלל זוכר את היום הזה חוץ מאוהדים שרוצים להכניס לקבוצה השניה?
.
בסופו של דבר, הפרשי הרמות בין הקבוצות הם עצומים, לאפסט כזה – ועוד אחרי שתי הארכות – מגיע יותר, הרבה יותר ממה שהקצית לו.
יגאל
21 ינו 2019 12:54:28כפה הארכה ולא קפא…בטלוויזיה פחות שמעו את השירים, כן הרגיז מאוד הקהל של הפועל עם זריקת
דברים. היה משחק פשוט לעילא, שוב הכל דרך הטלוויזיה בלבד.
אייל
21 ינו 2019 13:20:50היה אחלה משחק
ירון
21 ינו 2019 13:35:01מוזר. לפי התמונות ששלחת ישבנו אחד ליד השני אבל היינו במשחקים אחרים. כן היו קצת קללות ואולי שיר שואה או שניים וזה נורא. אבל, הקהל של מכבי גם קילל וגם שר שירים גזעניים אבל את זה לא שמעת. מעניין למה. סיקור מוטה וחד צדדי לחלוטין. ההפסד כואב. אני יודע. מתרגלים גם לזה.
שי בוקר
21 ינו 2019 13:45:52שים את ההפסד בצד, הקהל של הפועל שרו כל המשחק או שירי שואה, או שמזרחי התאבד או קריאות גזעניות לרגב פנאן. אין להם בושה? למכבי לא הגיע לנצח את המשחק הזה, בזה אני מודה. אם יש לך בעיה שהייתי עסוק במה ששרו אוהדי הפועל, אז תעשה משהו לגבי זה. ומה לא ציינתי? שדחפו אותי ללא סיבה כשניסיתי לרדת במדרגות. באתי נטרלי לגמרי. האוהד יתנצל.
אסף
21 ינו 2019 20:34:55לא היית בדרבים עם שירי אמסלם ההומו הא שי?? שכחת את פניני ושולדבראנד או קריאות גזעניות כלפי זר שחור של הפועל מצד הקהל של מכבי בדרבי ? (נדמה לי שזה היה כלפי דזמונד סטיט ז"ל) אני מסכים אתך שי ואני אוהד הפועל שלשירי השואה או השירים לרגב אין מקום וזה אבל שאוהדי מכבי יפסיקו לשחק אותה צבועים. כנ"ל השלט על הפיינל פור, בליגה זה לא בסדר אבל שבשיטה הזו אפשר לקבל סיכוי לקחת אליפות יורוליג אז הכל טוב כן? אז אין בעיה…
בתור חבר עמותה מהיום שהיא קמה במשעולי ליגה ב' הניהול שלה והקהל שלנו ממש לא חפים מבעיות אבל אלו דברים שכל הזמן מנסים להתמודד אתם אם על ידי הסברה ואם ע"י פעילויות ספציפיות מול אוהדים. זה חלק מהמורכבות של אוהדים שהם בעלים , לקבוע שלא מטפלים בזה זה ממש לא נכון.
Zivke
21 ינו 2019 13:54:49נראה לי שהיה עדיף פשוט להעלות טור ביקורת על אוהדי הפועל (שלא חידשו כלום אתמול, אבל אם ממש חשוב לך…), בלי להוסיף לזה סיקור של 2 שורות על כל רבע במשחק (שמאוד נהנתי לראות, בתור מי שלא ממש עוקב אחרי הליגה).
ולדי קוגן
21 ינו 2019 14:11:02תודה שי שאמרת מה שאתה מרגיש. הפועל באמת הרוויחו את השנאה אליהם, והבעיה לא תטופל כי את הקבוצה מנהלים אוהדים. מה שהיה הוא שיהיה
שי בוקר
21 ינו 2019 14:19:21זה עצוב עד כמה שאתה צודק
Nir
21 ינו 2019 14:12:58תודה רבה שי על הסיקור.
אתם חבורת ליצנים מגעילים.
אני לא אוהד מכבי. אוהדי הפועל שנים מתנהגים כתתי אדם, גם בכדורגל וגם בכדורסל.
וזה שאתם תומכים בהם, רק מראה מאיזה חומר קורצתם.
שי בוקר
21 ינו 2019 14:18:24אני תומך באוהדי הפועל? כלל או כלל לא. אני מגנה את כל הדברים שהם עשו אתמול ובכללי
Nir
21 ינו 2019 20:02:17שי, התכוונתי למגיבים האחרים
חרש עץ
21 ינו 2019 14:39:12ידוע שלהפועל יש את הקהל הכי פח בארץ הן בכדורסל וכדורגל. למה? כי הם גרועים ושקבוצות גרועות יותר ויותר רפי הבנה מגיעים למגרשים. אז מכיוון שעל המגרש הם כלום בשני הענפים אז ככה הם מעסיקים את עצמם בלעשות פרובוקציות בלאגן וכל מיני חרטא ברטא של אנדי המגל עם צה גאוורה. גם אוהדי ים לפני שהתחילו להצליח היו קרובים מאז שהם מנצחים זה נעלם. שאין יכולת איכשהו צריך להעביר את הזמן במגרש ולהתלהב פעם במאה שנה מנצחונות עונה סדירה על מכבי עם הסהר והמגל.
בכדורגל הם כבר בדרך לליגה השנייה.
סכין בגב האומה
21 ינו 2019 14:45:35"הקהל של הפועל" – זה בסדר להיות אוהד של קבוצה ששיחקה ביום הזכרון, שהיו"ר שלה הורשע בשוחד לשופטים והוציא בצורה "מופלאה" כל מיני רוצחי ילדים (לפעמים גם את האמא, כמו עם קלגסבלד) לחופשי, ושהקהל שלה מקלל ושר שירים גזעניים בדיוק כמו קהלים של קבוצות אחרות, אבל לפחות תדייק בעובדות.
הרוב המוחלט של הקהל של הפועל לא שר שירי שואה, רובנו גם שורקים בוז כשחלק מהאולטראס שר את זה.
חוצמזה, מכבי זה כזה בור של חרא מכל כך הרבה בחינות (מה שרשמתי למעלה זה אפילו לא הקדמה), שלא הייתי ממהר ללמד קהלים וקבוצות (לא רק של הפועל) איך להתנהג…
חרש עץ
21 ינו 2019 15:15:01LOL אתה ממש אוכל את הנרטיב של הסהר המגל וצה גאוורה אה?
דון שימון הוא עו"ד וזה העבודה שלו. הוא עו"ד בכיר אז הגדולים הולכים אליו. לא שונא מרופא המציל מחבל שבא לרצח חיילים.
איזה רוצחי ילדים? מה התאונה? יודע כמה אנשים שפוגעים בתאונות יוצאים בלי כלום ועם עבודות שירות? דון שימון קשור גם לזה? זה המדיניות של בתי המשפט.
אבל אם פגעת בבן של שופט או השלכת נעל על שופט עצמו אז באמת אכלת אותה ואפילו דון שימון לא יעזור.
דורי קלגסבלד לא צריך את דון שימון, תאמין לי, דון שימון פשוט היה המייצג שלו אבל דורי פי 1000 יותר מקושר מדון שימון והוא אולי העו"ד מס 1 בארץ עם כל הקליקה המשפטית שחברים שלו. אם אתה חושב שהוא לקוח רגיל, טעות בידיך.
אין יותר בור חרא מהפועל ת"א כדורסל וכדורגל, האוהדים הכי אלימים וגרועים ביי פר.
סכין בגב האומה
21 ינו 2019 17:26:39מה הקשר לסהר, מגל וצ'ה גווארה
לגבי שימון- יש הרבה עורכי דין בכירים שלא הורשעו בשוחד לשופטים. כנ"לגבי הדחת עד לעדות שקר (רוצה קישור? זה דווקא אירוע שלא נחקר). ושוב, מישהו צריך לייצג רוצחים, הוא פשוט לא צריך לקבל פרס ישראל ולהתחיל לחנך אחרים.
הקהל של מכבי הוא פח זבל גזעני לפחות כמו בית"ר ולדעתי גם יותר. כנ"ל לגבי אירועים אלימים.
אסף
21 ינו 2019 20:43:37אוהדי מכבי גם מאמינים לשימון ופדרמן שלא ידעו על הבנק שמוני ניהל להם בחדר הלבשה פחות או יותר… מה שלא רוצים לראות לא רואים…
וכן אני אוהד הפועל וכתבתי למעלה העסק לא חף מבעיות אבל שריקות הבוז למשל ועוד כמה דברים שקורים במהלך השנים שהפחיתו את הקריאות האיומות הללו מראות שכן מנסים לטפל אבל הכי קל לזרוק שלא עושים כלום…
Mbk
21 ינו 2019 15:56:39תודה רבה שי
לדעתי ההתנהגות של חלק מהקהל של הפועל תל אביב מזעזעת אני טוען תקופה ארוכה שהיחס אליהם הוא בכפפות של משי
אני מסכים מאוד עם הנהלת הקבוצה שסירבה לטקס
לדעתי אין לזה מקום באולמות הכדורסל
כפי שלא משחקים בערב יום הזכרון ובערב יום הזכרון לשואה יש דרכים לכבד את האירוע
מה שמפריע לי זה ההתנהגות של הקהל לרגב פאנן
שי בוקר
21 ינו 2019 16:01:49גם למזרחי מפריע לי. אפשר לעשות דקה דומיה. במשחקים של הפועל אי אפשר וזה עצוב.
Mbk
21 ינו 2019 16:06:22במקרה של שמעון מזרחי הוא לא טלית שכולה תכלת
חלק ממעשיו מעוררים אנטיגוניזים
בשלהי שנות ה 80 הוא שיחד שופט תעבורה עם כרטיסים למכבי
זה שהוא מערבב את חייו כעו״ד ומנצל חלק מזה לטובתו בעזרת מכבי זה פסול
אסף
21 ינו 2019 20:37:52וד"ש גם מסמי בכר… אגב מישהו חושב ששחקן הפועל היה מקבל שריקה הפוכה בשנייה אחרונה כפי שווילביקין קיבל אתמול נניח?
דובי
21 ינו 2019 16:30:12שמע שי, מודה שסיבכת אותי.
מצד אחד אני לא אוהב לבקר בנאדם שהתאמץ והיה במשחק והשקיע נסיעה וזמן בכתיבה. בנוסף, אתה אוהד וכתבת מה שהרגשת, מה שנקרא מנהמת לבך.
אז מבאס לבאס.
מצד שני, כתבת סיקור חד צדדי באופן מוחלט, ולכן גם מוטה ברמה לא סבירה, שבוודאי לא מביאה את מה שהתרחש באולם באמת.
מהיכרות עם האוהדים הזכים והתמימים של מכבי… וכו'. אבל כבר מספיק קיבלת כאן בראש מאוהדי הפועל ואחרים.
ממליץ בחום, ומתאר לעצמי שהעורכים גם ידרשו ממך, להחליט בפעם הבאה מה אתה רוצה לכתוב, טור דעה של אוהד או סיקור מהמגרש. שני אלה לא יכולים להתערבב.
וכשמנסים לערבב, התערובת נפיצה. ואת זה כבר הבנת.
שי בוקר
21 ינו 2019 16:37:20הייתי כותב אותו דבר גם אם לא הייתי אוהד מכבי. פעם הבאה אכתוב טור. מודה שהתעסקתי יותר במה שקרה ביציעים, כל אחד והבחירה שלו.
דובי
21 ינו 2019 16:40:47כל אחד והבחירה שלו כשאין עליו אחריות לסקר.
הבאת את הדיווח מהמגרש כסיקור של כתב הופס. עם כל הכבוד לרגשות האוהד והאדם, מהאחריות הזאת התעלמת.
שחר
21 ינו 2019 17:42:56זה תמיד נושא טעון
מכבי עשתה הרבה מעשים שלא יעשו בשנות ה 80 וה 90 כאשר עוד היתה ליגה טובה.
זה מה שבנה את ההתנגדות למכבי שתימשך הרבה זמן. לא שאני תומך כמובן בשירי שואה וכו', אני לא במגרשים אז פחות מכיר את המאטריה.
שירים של אוהדים זה בדרך כלל לא משהו, אפשר להביא הרבה דוגמאות מכל הקבוצות.
בכל אופן, משחק שמסקרים והיה מותח ודרבי וטעון ודרמטי, זה הדבר העיקרי שצריך לעבור, אבל אפשר להבין שבתור מישהו שאוהד את הקבוצה שהפסידה במשחק, היה קשה להעביר את זה נקי, זה מובן
מנחם לס
21 ינו 2019 17:55:40כאחד שלא ראה ולא ידע על המשחק, הדבר היחיד שיש לי לומר שכבר בשנות ה-80 כשבהפועל ת"א כדורגל שיחקו אחלה שחקנים כטורק, נמרוד דרייפוס, וכל האחרים, חלק מהקהל שלהם היה דרום תל אביבי שהרס כל חלקה טובה והיה איום ממש. היתה סכנת נפשות להימצא בסביבתם ולאהוד את היריבה. אולי חלק מזה נשאר.
ובקשר ל'כפה' במקום כפא, שי בוקר היה ילד שגדל בבוסטון, והעברית שלו בשיפור מתמיד.
שי בוקר
21 ינו 2019 18:47:54תודה על החלק האחרון.
א.מנור
21 ינו 2019 18:46:46שי. ראיתי את כל המשחק ואני מסכים איתך עם כל מילה. ההתנהגות של "הקומץ" המגעיל של אוהדי הפועל חייבת להפסק. גם רק קונפטי ושירים מגעילים זה התנהגות חוליגנית ודוחה שאין לה מקום במדינה עם תרבות ספורט מודרנית ושאיפה לנהל ארגון של מצויינות וערכי קהילה.
הקהל השפוי של הקבוצה וההנהלה הרפויה ביחד עם המשטרה צריכים להבין שלהגן על האנשים האלו זה כמו להצטרף אליהם.
אין לי בעיה אם הסיקור המכביסטי. גם אתה,כאוהד, מבין שמכבי לא היו טובים מספיק אתמול כדי לנצח והגיע להפועל המשחק.
סתם הפציצו שלשות ולא שמרו. זה בקטנה אם ינצחו את פאו בחמישי. KEEP UP THE GOOD WORK .
זיו פנמה
21 ינו 2019 19:34:01סיקור מוטה ומיותר
היה אפשר בכמה מילים לתאר את ההתנהגות המבישה של הקהל של הפועל ולהוסיף בכמה מילים על קהלים דומים בספורט הישראלי שלא רחוקים מבחינת ההתנהגות
ואז לתקצר את המשחק בצורה נייטרלית.
בזבוז
גל
21 ינו 2019 19:39:48יש לי רק שאלה קטנה.
איך בתור אוהד מכבי אתה יושב ביציע אוהדי הפועל כשבמפורש כתוב על הכרטיס שאסור לאוהדי מכבי לרכוש כרטיס לשם?
שי בוקר
21 ינו 2019 21:22:22זה אשמתי שיציע העיתונאים מחובר? לא חושב. וכשאני מסקר אני לרוב נטרלי. אני סיקרתי את מה שראיתי. וגם אם לא הייתי אוהד מכבי, מבטיח לך שהייתי כותב אותו דבר.
צחי זופרן
21 ינו 2019 20:10:44סיקור מביך, אם נתחיל למנות את כל הרעות החולות שמכבי הביאה לעולם הכדורסל הישראלי, לא נצא מזה…
תן סיקור ענייני או אל תיתן בכלל, אם אתה לא מסוגל להתנתק. לכל הפחות, אם זה כה בוער בך, תכתוב פוסט נפרד.
פרנקו עשה בית ספר לצהובים שבלי אחוזים לא הגיוניים של מה-שמו, יוצאת משם מובסת למרות שגם החמישיה השניה שם מרוויחה יותר. בקיצור, שאפו לאדומים
amitlahev
21 ינו 2019 21:01:36תודה רבה שי. שואה וגזענות זה טאבו ולא משנה את מי אוהדים. החבר'ה האלה ששרים שירי שואה , מתעללים ברגב פנאן או משמיעים נהמות גזעניות צריכים להיות מורחקים לכל החיים. אפס סבלנות. אני מסכים עם מה שכתבו למעלה, שהיה כדאי לפצל את הטור לסיקור נייטרלי ואז להעלות על הכתב את כל רחשי לבך בטור נפרד, בדיוק כפי שמנחם עושה לפעמים וגם חברי צוות נוספים. לומדים מכל דבר. תמשיך לכתוב ולהתקדם ותתייחס לאלה שכן כתבו פה ביקורת בונה. בהצלחה.
סולי
22 ינו 2019 00:27:51חחח זה מגוחך – זה לא סיקור משחק ולא פוסט של אוהד, וזה הכי גרוע לדעתי, נראה שפשוט חזרת ממש מאוכזב מההפסד ויצאת מידי חובה.
באמת חושב שעדיף שתכתוב ותסקור את החוויה בתור אוהד מכבי סובייקטיבי על כל המשתמע מכך (ואני אוהד הפועל) – ה"בין לבין" הזה לא עושה שירות טוב.
תודה בכל זאת על הפוסט ונקווה לעוד הרבה דרבים כאלה בהמשך:)
The bird
22 ינו 2019 06:31:08לא מבין את הדחף של אנשים להגן על החוסר אנושיות הזו,
תתעלו על האהדה והשנאות שלכם ותהיו בני אדם,
זה מה שאתם רוצים שגם הילדים שלכם ילמדו,
את השירים שישיאו לכל מי שלא בא להם טוב בעין.
זה פשוט גועל נפש של התנהגות,
מותר לקחת אחריות בסיסית על התנהגות אנושית.
מבלי להיות קשור לאיזה קבוצה לאהוד
סולי
22 ינו 2019 11:29:35שום דחף להגן – כולם מסכימים כאן שהקריאות ושירי השואה הם גועל נפש שצריך להוקיע ממגרשי הכדורסל.
פשוט כשאדם שתפקידו לסקר את המשחק והא במקום זאת בוחר לכתוב פוסט נרפה כשהוא מגנה צד אחד ומתעלם למשל מקריאות "הפועל חיזבללה" יש לזה טעם לפגם, וכמו שכתבתי מקודם – לכתוב פוסט בתור אוהד מכבי שבו הוא יבטא את שלל תחושותיו הסובייקטיביות זה לגמרי דבר לגיטימי ואפילו מתבקש, אין עם זה בעיה, פשוט צריך להחליט מה נושא ותקיד הפוסט שלך, לדעתי לפחות.
The bird
23 ינו 2019 00:27:31זה לא נראה שכולם מסכימים.
ולא ראיתי את אותם מזדעקים כשאחרים כותבים משהו לפי ראות עיניהם
אפשר לגנות ולסלוד ממשהו
מבלי לקחת צד ספורטיבי
או לכל הפחות התנהגות אנושית בסיסית,
בסוף זה ספורט ונראה שיש כאלו ששכחו את זה
שלהבת
22 ינו 2019 10:32:05https://www.one.co.il/Column/28/328430.html
זיו פנמה
22 ינו 2019 15:41:54ועוד הערה קצרה לאחר עיון מחודש בפוסט הזה:
בחירת התמונה לפוסט היא מגמתית, מוטה, ומציגה באופן הברור ביותר את המקום ממנו הגיע הכותב לסקר את המשחק.
נ.ב.
התנהגות חלק מהאוהדים מבישה ומצריכה טיפול משטרתי קשוח ביותר כמו גם חלק מהרפרטואר המוזיקלי הדוחה.
יחד עם זאת, התמונה רחבה יותר מאשר ההתמקדות בזווית הספציפית הנ"ל, חמורה ככל שהיא, והיא אכן חמורה.
Dan Dan
23 ינו 2019 18:46:03אני אוהד מכבי
לא הגיע לנו לנצח את הדרבי הזה לצערי – משחק זוועה של מכבי
בין זה לבין התנהגות אוהדי הפועל אין כלום, וההצדקה החד משמעית או המשתמעת של האוהדים ה"טובים" של הפועל רק מנציחה את התהתנהגות החולנית
כל הקשקושים על מכבי של שנות ה- 80 או על מי שמעון מזרחי ייצג כעו"ד לא רלוונטיים.
בשורה התחתונה, אני הולך עם הבן שלי להמון משחקי כדורסל, לדעתי נגד כל קבוצה בליגה הוא כבר היה, כולל משחקי חוץ. אבל אחרי 2 משחקי דרבי שלקחתי אותו החלטתי שלדרבי הוא כבר לא יבוא. חצי משחק אני צריך לנסות ולהסביר דברים שאין לי הסבר אליהם ושילד בן 10 לא מתליח להבין אותם.