טור ההופס של לס ליום ד', ווימבלדון יוצאת מדעתה!

קווין גארנט

הענק הזה השקיע 18 שנים גדולות ונאמנות להופס. פתאום בן דרום קרולינה זה מוצא את עצמו בודד בעיר השעועית. מאמנו דוק ריברס הכניס זמבוק לקבוצה אותה אימן, ומי שקורא את עתוני בוסטון חש את הכעס והזעם על שהחליט לזנוח – לזנוח? למה לא "לברוח"? -את הקבוצה המתה הזאת, ולא לרצות להיות חלק מבנייתה מחדש. ועתה הרינונים על פול פירס. יש לו חוזה מובטח על 15.3 מיליון לעונה הבאה, והדבר החכם ביותר שבוסטון יכולה לעשות עד ה-30 ליוני, היום האחרון לטריידס, הוא לשלוח אותו למקום אחר.  לבוסטון הוא כמו כוס רוח למת. מה כבר הוא יכול לעזור? אבל לקבוצות העומדות על הסף עם תקווה לקחת את הכתר ממיאמי, הוא יכול להוות קש הצלה.

אז מה יהיה עם קווין אם גם פול פירס עוזב? בחכמתו הרבה הוא חתום על חוזה לשלוש שנים של 34 מיליון שהוא תקף עד 2014-15 עם NO TRADE CLAUSE, ז"א שללא אישורו מאומה לא קורה. הוא יכול לא לעשות כלום. לעלות בחמישייה בינונית בקבוצה בינונית, ולאסוף את כספו בדרך לבנק. הוא יכול לבקש טרייד, וקבוצה שצריכה ענק כמוהו לשנה-שנתיים עלולה להסכים למין סידור של תשלום שני שליש ממשכורתו כשהסלטיקס משלשת שליש. משהו כזה.

אבל לאן? אני לא מאמין שהוא יסכים ללכת לקבוצה שאינה קבוצת-על. הבעייה היא שבגלל אופיו הלוחמני הוא בטאקל גדול עם חצי משחקני ההיט שבוודאי יסרבו לקבלו. אותו דבר הניקס: גארנט הוא האוייב הגדול של קהל ניו-יורק, והיו לו טאקלים מתוקשרים עם כרמלו אנטוני. לספארס? הוא ודנקן שונאי נפש. ללייקרס? הוא יקר מדי. לת'אנדר הוא אופציה שעלולה לקרות, אבל הוא יותר מדי דומה לקווין דוראנט במשחקו.

לי נראה שהוא יישאר בבוסטון עם, או בלי, פול פירס.

ריי אלן

 

רשאד לואיס וג'יימס ג'ונס כבר חתמו עם מיאמי לעונת 2013-14. ריי אלן עדיין מחכה. למה הוא מחכה? נותרה לו עונה אחת של 3.2 מיליון אם ברצונו לממש אותה. הוא היה הגבור הגדול יחד עם לברון בתהלוכת הנצחון של ההיט ביום שני. אז מה, הוא קלע שלשה שהצילה את מיאמי מטביעה, ועכשיו הוא עוזב אותה לאנחות?

אני שואל את עצמי כמה מיאמי לוחמת כדי להחתימו. היתה לו עונה של יו-יו, ולמיאמי יש את שיין בטייה וג'יימס ג'ונס, אפילו אם היא מחליטה לעשות אמנסטי על מייק מילר. הוא לא חלק הכרחי, אבל עבור 3.2 מיליון מיאמי תשמח אם יחתום. הוא יכול גם לבחור להפוך ל-NON-BIRD EXCEPTION ל-4 שנים עם העלאת משכורת של 4.5% לעונה, סידור לא רע לשחקן בן 38 שיבטיח לו עתיד עד גיל 42. ככה זה: אנשים בריאים יותר, חיים יותר, ולא ירחק היום בו ישחק בליגה בן 50.

דוק ריברס

 

אתם חושבים שבבוסטון קבלו את עזיבתו של דוק ריברס כפרס על שרות טוב? אז לידיעתכם הוא מתואר כבוגד שבגד בקבוצתו. אבל מה יש לי לומר לזכותו? אימון זה מקצוע קר ואכזר. אם אתם לא מאמינים לכו תשאלו את וויני דל נגרו, ג'ורג' קרל, ליונל הולינס, וכל המפוטרים האחרים. אילו ריברס לא הבטיח את עתידו לשלוש השנים הבאות עבור 21 מיליון, דני איינג' היה מסוגל לתת לו מכתב פיטורין מחר. אז היום הוא אותו שפל ובוגד כפי שעשו מריי אלן. הוא לעולם לא יוכל יותר לטייל עם משפחתו בקווינזי מרקט, כפי שריי אלן לא יוכל.

הסלטיקס היו נהדרים אליו משך 9 שנים והוא עשה להם נה באוזן. היום נודע שהיה לו חוזה לחתום על 12 מיליון לשנתיים הבאות. אז למה הוא חתם בקליפרס? כי דוק עייף ולא מוכן להתחיל להקים קבוצה חדשה. הוא מעדיף לבוא אל המוכן ולקטוף פרות של אחרים. הסלטיקס היו סבלניים איתו אפילו ברצף 18 הפסדים, והם לא פיטרו אותו אחרי עונה של 58-24 כפי שנתן להם ב-2007. אני טוען (וטענתי) שדוק אינו מאמן מיוחד. וויני דל נגרו היה עושה יותר טוב עם הקליפרס העונה מאשר דוק יעשה. דוק יכול להוכיח את עליונותו על דל נגרו רק עם עונה של 60 נצחונות, שהוא בחיים לא יצליח לעשות. הקליפרס לא יהיו באחוז דפוק אחד יותר טובים משהיו בעונה שעברה, אבל ב-3 מיליון פחות עשירים כי דל נגרו היה מאמן אותם עבור 3.8 מיליון.

דוק מחק את כל הכבוד והערצה שהיו לו בסלטיקס ובעיר בוסטון. הוא הפך לבוגד, סורח, שקרן, וחונף. הוא הבן זונה של בוסטון והמועל הגדול. לדעתי הוא עשה שגיאה גדולה שתעכיר על הרזומה שלו עד סוף הקריירה שלו בכדורסל, אפילו אם יצליח בקליפרס. ואם ייכשל? הוא יצטרך לברוח ולהיחבא היכן שהוא עד סוף ימיו.

ג'ימר פרדט

 

מחר, לפני שנתיים בדיוק, כל יוטה התפללה שיוטה ג'אז תיבחר בג'ימר פרדט בדראפט. האוהדים התפללו שיוטה תעשה משהו לעלות את מיקומה בדראפט, או שהוא יישאר לבחירתם כשיגיע תורם. שני הדברים לא קרו ויוטה בחרו באלק בורקס, שהיה טוב עבורם. אבל עתה אחרי שנתיים של התבזות ובזבוז בסקרמנטו קינגס, הגיע הזמן להביאו הביתה. אני בטוח ומשוכנע שביוטה ג'אז הוא יהפוך לשחקן אחר לחלוטין, ויהיה אחד הקלעים הטובים בליגה. קית' סמארט היה מאמן גרוע ביותר בקינגס וסרב לתת לג'ימר צ'אנס. ביוטה האווירה והאטמוספירה הם-הם הדבר היחיד הדרוש לג'ימר. 

לפי השמועות הקינגס הולכת על פוינט גארד, וזה הזמן המתאים ביותר להביא את ג'ימר הביתה. לג'אז אין פוינט גארד עם חוזה לעונה הבאה. לא הייתי אומר שג'ימר טוב כסטפן קרי אבל הוא אותו סוג של שחקן, והוא יכול להיות מין 'סטפן קרי שני'.  היוטה גם סבלו מבריחה המונית של כרטיסים עונתיים, ואם ג'ימר מגיע, האולם יהיה מפוצץ עם תור למחכים עד הסולט לייק, כמה קילומטרים מהאולם.

הנה הצעתי: הקינגס  מקבלים את אלק בורקס ופול מילסאפ.

הג'אז מקבלים את טייריק אוואנס בסיין-אנד-טרייד ואת ג'ימר.

 

 מה קורה בוימבלדון? טרוף מחלט!

פדרר הפסיד אחרי 36 הופעות רצופות בטורנירים ברבע הגמר.

היציאה המהירה ביותר על משטחו האהוב!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 97 תגובות

  1. במה בדיוק גארנט דומה לדוראנט במשחקו? גארנט הוא גבוה שמקבל מטר מרחב מחוץ לצבע, דוראנט הוא הקלעי הכי טוב שיש כיום בNBA

    1. בס"ד

      בשיאו א"א היה לדעת לגארנט כל מרחב כמו שא"א לתת לדוראנט. תתחשב בכך שגארנט כבר מעבר לשיא ואחרי 18 עונות…

  2. "לא לוחמי ריבאונדים מי-יודע-מה"???????????????????????

    גארנט 10 בהיסטוריה ב- total rebounds. חוץ מהמראה הגמלוני הם לא דומים בכלום

  3. מילסאפ שחקן חופשי.. טייריק חופשי מוגבל.. יוצא שהג'אז והקינגס יכולים פשוט לעשות טרייד על ג'ימר וברקס ולהחתים בחופשיות את האחרים.

  4. אולי פעם גארנט ודוראנט טיפה הזכירו אחד את השני. היום אין ביניהם כלום.
    דטנקן וגארנט מתעבים אחד את השני..? למה?

  5. גראנט בטוח יותר טוב מקנדריק פרקינסון! נכון קצת מחסל תמשחק פנים. אבל סיפוק נקודות זה לא הבעיה העיקרית של אוקלהומה

    1. איזה משחק פנים יש לאוקלהומה? ההפך כך הרחבה תהיה יותר חופשית לחדירות של ווסט ודוראנט. דרך אגב לגביי דוראנט הוא לא כזה גרוע בריבאונד הוא טופס 7.9 שג'יימס 8 ואוקלהומה קבוצת ריבאונד יותר טובה ממיאמי(אבל זה סטטיסטיקה)

  6. אף אחד לא מתעב את דוק בבוסטון, כמו שדני איינג' אמר זה WIN-WIN-WIN. הקליפרס מקבלים TOP FIVE COACH, הסלטיקס לא חייבים לשלם משכורת עתק על מאמן שלא רוצה להיות שם ולאו דווקא יתאים לקבוצה צעירה, ודוק זוכה לאמן קונטנדר. בניגוד לסיטואציה של אלן, דוק נתן כמעט עשור בבוסטון, יש לו זכות להמשיך הלאה. אף אחד גם לא יכעס על פירס וגארנט אם הם יעזבו לקונטנדר, מגיע להם.

    עכשיו, אם הסלטיקס מעבירים את פירס למילווקי או קליבלנד, הם יכולים לקבל טרייד EXCEPTION, ולהביא שם חם בשוק. יש שמעות שיש להם SIGN AND TRADE מוכן על גו'ש סמית' מהכסף שהם יחסכו מפירס.
    חמישייה של רונדו- בראדלי – גרין – סולינג'ר – וסמית' זה לא צחוק. RUN AND GUN. יכול להיות קבוצה מלהיבה.

    1. בראזיל קצת איכזבה נגד אורוגאאי. קודם שספרד תנצח את איטליה. אם ספרד נגד בראזיל, אני הולך על בראזים, אם כי לקראת הגביע העולמי מוטב להם שיפסידו.

  7. איזה אכזבה מההפסד של פדרר…גם חיפה הפסידה את האליפות וגם מילאן עפה מול ברצלונה על סן אנטוניו אני בכלל לא מדבר…השנה הכי גרועה בספורט מבחינה אישית EVER !!!

  8. יום מטורף בוימבלדון
    שארפובה , פדרר , טסונגה, קרוליין ווסניקי ,אזרנקה
    אול אאוט
    הזדמנות היסטורית לזכיה שלא של הטופ 3 ( רוזר נובאק או נאדל )
    סרינה צריכה לשייט לגביע אצל הנשים ונזכה בתמונה נוספת של הישבן שלה באדיבות מנחם

  9. לדעתי גארנט יעשה הכל לעבור לקבוצה אחרת(אולי לנטס)מספיק שנים מבוזבזות היו לו במיניסוטה.
    לגבי אלן זה נראה שהוא רוצה שההיט יחתמו איתו לעוד שנתיים או שלוש מעבר לעונה הזאת,בגדול אם נזכור שהוא וויתר על כמה מיליונים במעבר מבוסטון וכמובן מי קלע את השלשה החשובה של מיאמי העונה אז בהחלט מגיע לו.
    לגבי הדוק אני מסכים עם מה שכתב תומר וזה נראה שאיינג' והסלטיקס שמחו להיפטר מהחוזה שלו וכדי למצוא חן בעיני האוהדים מפילים את התיק עליו.

  10. I've got primarily damaged rs gold a few times and yet experience really liked the feeling and then fashionth. They thought a bit rigid the first time I really painted rs gold however following on from the very first instance, these were superior. I could purchase a different partners at one point. Hoping this place very last a long time.

  11. Leaf Qin is a bit strange, these 2 people seem to be some to be afraid to he or she, but didn't care too much as well.After all the gold Dan middle monk, expect behind to the gold Dan there is some awes in the monk, this at fix fairyland is also normal.

  12. Lifestyle coaches educate self empowerment for consumers looking for to take their existence from the reins. Countless most people go on believing that existence is one thing that just washes more than them as they passively sit by and observe. The stage is always to begin actively carrying out some good in your personal existence, at least in incremental measures.

  13. This happens considering branded handbags are very only overpriced. Persons who see them carrying an actual signature purse would certainly feel Replica Louis Vuitton wallet that they have higher profiles given that they can afford such manufacturer. Really even so, signature handbags are undoubtedly not only regarding the cost..
    louis vuitton outlet http://www.tweblo.org

  14. Youre so cool! I dont suppose Ive read something like this before. So nice to find somebody with some original thoughts on this topic. realy thank you for beginning this up. this web-site is something that is required on the internet, a person with a small originality. valuable job for bringing something new to the web! cheap louis vuitton handbags http://glamourrunway.com/blogs/entry/Affordable-Handbags-Shop-Online-some-Strategies-For-Shoping-Low-Cost-Handbags-Online

  15. Can I just say what a relief to acquire somebody who essentially knows what theyre talking about on the internet. You definitely know the best way to bring an problem to light and make it critical. Alot more people today must read this and fully grasp this side of the story. I cant believe youre not alot more popular since you unquestionably have the gift. jordans for cheap

  16. Can I just say what a relief to uncover a person who in fact knows what theyre talking about on the web. You certainly know how to bring an concern to light and make it essential. Far more men and women should read this and know this side of the story. I cant think youre not a lot more favorite due to the fact you unquestionably have the gift. cheap jordans

  17. Nice post. I find out something additional difficult on distinct blogs everyday. It'll continually be stimulating to read content from other writers and practice somewhat some thing from their store. I'd prefer to use some using the content on my weblog no matter whether you do not mind. Natually I'll provide you with a link on your web weblog. Thanks for sharing. jordans free shipping

  18. This will be the suitable weblog for any individual who wants to discover about this topic. You realize so a lot its practically tough to argue with you (not that I in fact would want?-HaHa). You absolutely put a brand new spin on a topic thats been written about for years. Very good stuff, just superb! cheap jordans

  19. An impressive share, I just given this onto a colleague who was performing just a little analysis on this. And he in truth purchased me breakfast since I located it for him.. smile. So let me reword that: Thnx for the treat! But yeah Thnkx for spending the time to discuss this, I really feel strongly about it and really like reading much more on this subject. If attainable, as you become expertise, would you mind updating your weblog with far more details? It can be highly useful for me. Massive thumb up for this weblog post! cheap louis vuitton handbags

  20. Can I just say what a relief to locate someone who truly knows what theyre talking about on the net. You definitely know the way to bring an problem to light and make it critical. Additional many people really need to read this and comprehend this side of the story. I cant think youre not alot more preferred given that you certainly have the gift. jordans cheap

כתיבת תגובה

סגירת תפריט