3 משחקים בלבד הערב, בהשפעת ערב המשחקים העצום של יום מרטין לות'ר קינג מחר והגמרים האזוריים ב-NFL. יש לנו קרב בין הקליפרס והספרס המצויינות, נוסף על משחק בין אינדיאנה ושרלוט שיכול להיות משחק בסיבוב הראשון במזרח והזדמנות לראות את כל הכישרונות הצעירים של מינסוטה ופניקס. 2 מ-3 המשחקים משודרים.
02:00-סן אנטוניו ספרס (20-27)-לוס אנג'לס קליפרס (21-24)
שידור: ספורט 5.
היה ניתן לראות סימני דעיכה בסן אנטוניו אחרי הריצה המדהימה של דצמבר עם 3 הפסדים מ-4 משחקים לשרלוט, ממפיס ואוקלהומה, אבל מאז הם ניצחו שני משחקים ברצף. זאת לא התקפה של 120 נקודות למשחק בתקופה הזאת, האחוזים של רוב השחקנים ירדו משמעותית, אבל החזרה של רודי גיי העניקה לספרס יצרן נקודות שיכול לסייע להתקפה בימים רעים. הוא מאוד משמעותי העונה ובזכותו הספרס הצליחו לנצח במינסוטה בלי דמאר דרוזן. דרוזן בספק הערב בשל הכאבים בקרסול ויהיה מעניין לראות איך ישחקו בלעדיו. הם פתחו עם פאו גאסול במקומו כדי לנסות לשלב עוד שחקן יוצר וזה עבד לא רע, אבל הקבוצה חזקה בהרבה כשהיוצר מגיע מהקו האחורי ואולדריג' מצליח להגיע לאזור הנוחות שלו בצבע. ההגנה נשארת יציבה גם כשהשחקנים לא פוגעים, וזה המפתח שלהם הערב.
הקליפרס הפסידו חמישה משחקים ברצף. היו להם יריבות קשות (דנבר, יוטה, גולדן סטייט) ומול כולן ההתקפה שלהם לא הרשימה. הם הצליחו להגיע לזריקות טובות ולקלוע באחוז נאה, אבל הם משחקים כדורסל איטי יחסית ומאבדים לא מעט. יחד עם הגנה חלשה, שאף פעם לא הייתה נקודת החוזק של המהדקים, הם לא יגיעו רחוק. בתקופה הזאת לו וויליאמס וטוביאס האריס לא רעים בכלל, אבל החמישייה מזעזעת – דנילו גלינארי לא פוגע, שיי אלכסנדר פגע בקיר הרוקיז, אייברי בראדלי ומרצ'ין גורטאט מזעזעים גם הם. כשהחמישייה כזאת חלשה אתה לא תגיע לשום מקום.
יכול להיות ששינוי בחמישייה הוא חלק מהפתרון – העברת מונטרז הראל להרכב הפותח במקום גורטאט, או הזזת בראדלי לספסל והכנסת בברלי במקומו. דוק ריברס חייב לחשוב על משהו בסגנון לפני שהפלייאוף יהיה רחוק מדי (נכון לעת כתיבת שורות אלה הקליפרס במקום התשיעי). מבחינת המשחק יהיה מעניין לראות איך הם ישמרו על אולדריג' והמעבר של הראל לחמישייה יכול להיות צעד נכון בכיוון, בהתחשב בפיזיות של הראל שיכולה להקשות על אולדריג' לקבל כדור בפוסט. הספרס יכולים להסתדר גם בלי הנעת כדור, כך ששמירה אישית תהיה חשובה כאן ואלכסנדר יקח תפקיד מרכזי במידה ודרוזן ישחק והוא יתבקש לשמור עליו. אם סן אנטוניו תשחק עם שני גבוהים יהיה מעניין לראות את התגובה של הקליפרס – סמול-בול עם מייק סקוט כסנטר, או הרכב עם שני גבוהים שזה משהו שלא ראינו כמעט בכלל העונה. בכל מקרה, אני מאמין שיהיה כאן ניצחון חד-צדדי לטובת סן אנטוניו.
01:00-אינדיאנה פייסרס (15-29)-שרלוט הורנטס (23-22)
שידור: ספורט 5+לייב.
לוח משחקים מאתגר פגע במאזן של אינדיאנה, אבל הם עדיין מציגים הגנה אגרסיבית וההתקפה השתפרה גם היא. בשנה האזרחית החדשה הם במקום ה-10 בליגה ביעילות ההתקפית כשויקטור אולדיפו ודומטאס סאבוניס ממשיכים בעונות אישיות מצוינות ות'ד יאנג עושה הכל מהכל.
הערב הם פוגשים בשרלוט בינונית למדי. ההתקפה שלהם משתפרת והם ניצחו 3 משחקים אחרי 3 הפסדים, אבל שניים היו מול פניקס והקינגס שבצלילה חופשית (השלישי היה ניצחון מרשים בסן אנטוניו). בתקופה הזאת ג'רמי לאמב משחק כמספר 2 לכל דבר של קמבה ווקר, אבל חוסר היציבות שלו והאנמיות של האחרים בעייתי.
השאלה הגדולה של היום היא איך ישמרו על ווקר. במשחק הקודם בין הקבוצות הוא לא זרק יותר מדי וסיים עם 11 אסיסטים ו-10 זריקות, אבל שחקני המשנה סגרו את הסיפור. אני לא חושב שהם יוכלו לעשות זאת שוב הערב הודות להגנה של אולדיפו וחבריו, ולכן למרות הסיכוי לסנסציה נחזה בניצחון של אינדיאנה בתוצאה נמוכה.
02:00-מינסוטה טימברוולבס (24-21)-פניקס סאנס (36-11)
בואו נדבר על מינסוטה של ראיין סונדרס. מאז שהמאמן החדש מונה הם ב-3-2, אבל לוח משחקים לא קל (אוקלהומה, דאלאס, פילדלפיה, ניו אורלינס וסן אנטוניו) השפיע על זה. הוא נותן דקות לדריו שאריץ' וג'וש אוקוגי שיכולים להתפתח לרול פליירס מצויינים ליד טאונס ו-וויגינס ומאמין ברוטציה רחבה כש-7 שחקנים מקבלים בין 20 ל-30 דקות במשחק. העדרו של רוברט קובינגטון משפיע וחזרתו יכולה להוביל להרכב דינמי יותר, יתכן שעם שאריץ' בחמישייה.
השינוי לא מורגש במיוחד, אבל לפחות שם יש שינוי – הסאנס הפסידו 8 מ-10 האחרונים כשהם ניצחו במפתיע את דנבר וסקרמנטו. ההגנה שלהם חזרה לסורה אחרי שיפור באמצע דצמבר אבל דיאנדרה אייטון, מייקל ברידג'ס וקלי אובורה לא רעים. אי אפשר להגיד את זה על דווין בוקר כשהוא משחק ועל ג'וש ג'קסון, אבל יכול להיות שהם יתחברו מתישהו. יכול להיות שחמישייה עם בוקר, ברידג'ס, אובורה, וורן ואייטון היא הפתרון חרף ההגנה החלשה של הבחירה הראשונה בדראפט.
היום הוא יצטרך לשמור היטב את קארל טאונס, כפי שעשה במשחק הקודם בין הקבוצות העונה. המשחק ההוא היה ניצחון של הסאנס עם תצוגה מרשימה של בוקר וקרופורד. זה לא משחק שישפיע יותר מדי על אף אחת מהקבוצות ולכן אלך עם סנסציה קטנה בדמות ניצחון נוסף של פניקס.
Berch
20 ינו 2019 16:46:51פרוויו מעולה
תודה רועי
🙂
האווי לאסוף
20 ינו 2019 17:10:14מילא יום קצר, אבל למה אין אף משחק בשעה מוקדמת? מה קרה, דטרויט עסוקה הערב?
בלי קשר לתלונות (אנוכי פולני, זה בדיפולט), תודה רבה על הפריוויו
עידו גילרי
20 ינו 2019 17:17:03אתה באמת רוצה להשחית את הזמן שלך על פיניקס-מינסוטה?
היום גמר חטיבות בפוטבול. ה-NBA מוריד את הדגל לחצי התורן מראש.
מנחם לס
20 ינו 2019 17:42:02פריוויו מצויין ליום של NBA, החייב להתחבא כמו קטן בגלל אליפויות ה-AFC וה-NFC. עדיין, המשחק בין הספארס והקליפרס טומן בחובו המון!
תודה רועי שלמרות הצבא אתה עם האצבע על הדופק!
John
20 ינו 2019 18:37:05רועי – מעניין מה שכתבת על הקליפרס. הארל אכן יכול להפריע לאולדרידג', אך זה גם יכול להיגמר רע מכיוון שאולדרידג' למרות היעדר ניתור הוא מאוד פיזי וארוך וחשוב להעמיד מולו אורך כדי להפריע לזריקות שלו. שחקן נמוך יחסית כמו הארל יכול דווקא לעזור לו.
.
אינדיאנה זה פסיכי. אולדיפו מראה רגרסיה בכל הכשור לקליעה ונקודות אך בעיני הוא השתפר מנטאלית משנה שעברה. רק אחרי שראיתי כמה משחקים הבנתי את זה. ההגנה שלו עדיין מצויינת ויש לו רגעים שהוא משתלט על המשחק. אבל הוא למד גם היכן לא להפריע. הוא נותן את המושכות לאחרים כשצריך ומאפשר להם לפרוח כשהוא לא פוגע. אם שנה שעברה הוא נע בין משחקים של 5-20 מהשדה ל-15-20, השנה הוא למד להשתמש בכלים השונים שיש לפייסרס. המזרח חזק יותר השנה וזה מבאס כי הפייסרס של עכשיו נראים טוב בהרבה מאלו שכמעט הכניעו את לברון ב-7 משחקים. השנה הם חייבים לדחוף בכל מחיר לא לסיים במקומות 4-5 כי כל יריבה שתיפול לשם תהיה קטלנית עבורה (בוסטון, פילי או כל אחת מטופ של המזרח). אחרי 5 קבוצות המזרח נופל בצורה תלולה.
מינסוטה הלילה במשחק שאם היא מפסידה אותו עלולה להתדרדר עוד מקום ב"תחתית" המערב. אני ככל הנראה אמות על ה"אי" של אנדרו וויגינס כי כבר די בודד שם ואפילו אין חשק לצוד מזון. משחק אחד הוא נראה שוב כמו מייפל ג'ורדן ומשחק אחר דוריס ברק נכנסת בו במונולוג שכולו הטלת ספק בכך שיש בחזהו לב פועם.
סכין בגב האומה
20 ינו 2019 19:14:55ב-3 שנים הבאות מיניסוטה הולכת לשלם לוויגינס + סנטר מחליף דועך בלי קליעה מבחוץ 40-47 מליון לשנה. אם אני ה GM של מיניסוטה אני מחפש טרייד על קא"ט תמורת צעירים מבטיחים ובחירות דראפט (משהו שכולל את ג'יילן בראון וכמה בחירות דראפט מבוסטון למשל ) ויוצא לפרוייקט טנקינג. אף אחד לא יקח את וויגינס, ולבנות סביבו וסביב קא"ט לא יכול אפילו להכניס אותך לפלייאוף במערב.
עידו גילרי
20 ינו 2019 19:22:02בשנתיים הבאות אבל כן החוזה של ג'נג הוא בהחלט משקולת כבדה על הצואר.
Benjo
20 ינו 2019 23:57:07והחוזה של וויגינס?
משקולת כבדה על הצוואר הראש הכתפיים הרגליים והביצים.
משהו שהולך להטביע אותך ואין שום סיכוי להשתחרר אפילו אם קוראים לך הודיני.
סכין בגב האומה
21 ינו 2019 00:26:55צודק, הכללתי גם את השנה. למרות שכמו שבנג'ו רשם, הבעיה האמיתית היא וויגינס, ולו יש עוד 4 שנים
המשגיח
20 ינו 2019 19:56:05תודה רועי.
תכלס? באסה לשחקנים שבטח רוצים לצפות בעצמם בפוטבול.
אלכס דוקורסקי
20 ינו 2019 20:01:50תודה רועי. סקירה מצוינת ומעניינת כהרגלך.
Mbk
20 ינו 2019 20:12:40יופי של פריוויו
מוזר שאין משחק מוקדם
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20 ינו 2019 20:44:04תודה רבה רועי, מצוין.
למיטב ידיעתי גם הקליפרס פצועים הלילה – גלינארי ולו-ויל כנראה לא משחקים, נכון?
עידו גילרי
20 ינו 2019 20:50:23גאלו מוטל בספק (מה שאומר שרוב הסיכויים שלא ישחק) סוויט לו בסימן שאלה.
אצל הסאנס בוקר שוב לא ימסור לאייטון כשהסנטר המוכשר ישב בחוץ עקב פציעה בקרסול.
יוסל'ה שוחמכר
20 ינו 2019 21:28:55אתה סתם מכפיש. אני אומר שאייטון יקבל כדור-שניים גם כשהוא לבוש על הספסל.
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
20 ינו 2019 22:34:43תודה רועי על קדימון קצר ולעניין.
היום מינסוטה יוציאו את העצבים על הסאנס. אלא אם כן הם לגמרי איש הפח, חסרי לב לחלוטין.
Benjo
21 ינו 2019 00:31:27תודה רועי וכל הכבוד על הכתיבה מהעמדה.
האמת שזה די מפגר מצידי לקום ב 2 בלילה לראות משחק כדורסל שמה שמעניין אותי בו זה שחקן מחליף בקבוצה הכי עלובה בליגה פחות או יותר שמשום מה הגעתי למסקנה שהוא שחקן מעולה (עדין לא השתכנעתי שלא . להיפך אני יותר ויותר משוכנע שכן).
מאז שההוא עם הסרט על הראש (אלוהים אדירים כמה פתאטי אפשר להיות) שלוקח 30 זריקות מהשלוש כל משחק וקולע 32% די עלובים מהן – חזר לשחק הסאנס שוב מפסידים ברצף (אחרי שזה שאני חושב שהוא שחקן מעולה פתח במקומו ואז הם נצחו 2 (דנבר וסקרמנטו) מתוך 3). אבל ההוא עם הסרט על הראש חזר משודרג מתמיד ועוד עם סרט על הראש שיש עלין גם סמל של ה nba ( אלוהים אדירים כמה פאתטי אפשר להיות… אההה כבר אמרתי את זה) ואני נאלץ לצפות בו (הארדן משונמך כזה – בלי הסחיטת פאולים- ואני די לא סובל לראות את המקור אז למה אני סובל החיקוי – ההוא עם הסרט על הראש?)… (אלוהים אדירים כמה פתאטי אפשר להיות… אההה כבר אמרתי את זה פעמיים). (דרך אגב אני מתקן את אלוהים לאלוקים – הבנתי שגם מזה יש כאלה שנעלבים פה).
טוב בקיצור:
ההוא עם הסרט דוקא נתן במשחק האחרון משחק טוב מאוד התקפית אבל הוא כזה חרא בהגנה (סליחה גילרי , סליחה גיא) שבעצם אין לסאנס באמת שום סיכוי.
ההוא שבשבילו אני קם כבר מתחיל לצאת מדעתו התחיל להרביץ לשחקנים ומקבל פלגרנט בכוונה , שיחק במשחק האחרון גרוע אבל כשהוא משחק הוא רבאק באמת אחד הדברים הכי סבבה שיש לליגה הזאת להציע . לדעתי זה שאני קם בשבילו שכולם כבר הגיעו למסקנה שהוא באסט – בקרוב יעוף בטרייד (לא אם ישאלו את קוקושקוב – לדעתי הוא כבר מזמן מבין שהוא השחקן הכי טוב שיש לו ברוסטר אבל ביננו כולנו יודעים שאף אחד לא ישאל את קוקושקוב) והקבוצה שתיקח אותו בטרייד תעשה עליו וויבר אז אני מציע אם יש פה מישהו שמקושר למכבי לשים לב אליו יכול להיות שהם יקבלו מתנה.
מצד שני – זה עם הסרט על הראש שאיתו הקבוצה בעיקר מפסידה – יספור בשנים הקרובות את המליונים שיורידו אצלו בכספת המשאיות של הבריקנס ובעוד 5 שנים (בסדר 6) כשיסתיים החוזה שלו הוא יהיה כזה שמנמלו שאפילו קבוצה גרועה כמו פיניקס לא תרצה לקחת אותו והוא ינופה מהליגה.
טוב. אחרי שפרקתי (נא לא לקחת אותי ברצינות תהומית מידי גילרי – אני בן אדם לא רציני) אני מתחיל להתכונן לסיוט הלילי שיתחיל שוב ב 2:15 am. אני חושב שאני אכבה את התוצאות ואז אראה את המשחק בדיליי – סוג של הנחה שאני עושה לעצמי – כי הגעתי למסקנה שזה מיותר השעות האלה.
בקיצור כל הבלבול מוח הזה והחפירה היתה כדי להגיד לך רועי… שלא: פיניקס לא ינצחו הלילה את (נגד מי הם משחקים? וואלה אין לי מושג אני כבר לא זוכר אבל זה ממילא זה לא משנה). בקיצור איתך בהימורים רועי על שני שליש מהמשחקים הלילה.
לדעתי ללכת איתך על 2/3 מהמשחקים זה אחלה פירגון שבעולם ויצאתי איתך בסדר. אני פשוט רואה יותר מידי סאנס לאחרונה ויותר מידי את ההוא עם הסרט על הראש מכדי להסכים איתך .
(לא אני לא הייטר שלו. אני חושב שהוא שחקן מעולה. אולי הוא עדין צעיר והדברים שמעצבנים אותי אצלו יעברו אבל בנתיים – לא זורם איתו. סורי).
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 ינו 2019 00:35:36כמו שברץ' אומר – הרגתותי :-))))
יוסל'ה שוחמכר
21 ינו 2019 00:51:25🤣
.
חולה על הקבוצה הזאת. שילכו לעזאזל.
עידו גילרי
21 ינו 2019 01:26:52מה שבאמת הזוי אצלך הוא העובדה שהגעת עם התזה המוכנה מהבית שג'וש ג'קסון השחקן הכי טוב בסאנס. מאותו רגע בוקר הוא האויב שלך.
אהה כן הסרט ראש פתטי אפילו יותר מזה של ג'ימי באטלר.
Benjo
21 ינו 2019 04:26:36תגיד אתה רואה את המשחק? אני רואה. פיניקס 96 וולבס 97. תחילת רבע רבע רביעי. זה עם הסרט? נותן משחק לא מפתיע שקורה לו הרבה לאחרונה. 7 מ 15 מהשדה 1 מ 6 מהשלוש. 18 נק ב 30 דקות. הוא החליט להרגיע את הזריקות. מזל ענק של פיניקס שהוא קיבל חמישית עכשין יורד לספסל . ג'קסון ב 21 דק 15 נק 5 ר ו 2 אס. 4 מ8 מהשדה עם 1מ 2 מהדלוש עם פלוס מיהוס הכי גבוה ביי פאר במגרש. שחקן הכי טוב שלהם הערב בחד משמעחת בזכותו הם במשחק. ובגלל הפאולים של בוקר ג'קסון מחליף אותו עכשיו אז יש סיכוי שינצחו
@השחקן הכי טוב של פיניקס
Benjo
21 ינו 2019 04:32:17איזה טמטום שהחזיר אותו. דקה אחרונה הוא מאבד כדור ועושה פאול. איפשר לוולבס להשוות 30 שניות לסוף. חבל שלא עשה עבירה שישית.
Benjo
21 ינו 2019 04:33:53יצא מפסק זמן 30 שניות לסוף ואיבד !!!! עוד כדור.במצב של שיוויון
Benjo
21 ינו 2019 04:37:29והנה הוא עלה להם במשחק .
0.6 שניות לסוף רוז קובר 2 סוף הסיפור. חד משמעית הפסד עליו. חבל שאיגור הכניס אותו בסוף.
גיא רוזן
21 ינו 2019 04:32:53גם אני רואה את המשחק.
לגבי המשחק הלילה –
אוברה חולק על דעתך.
Benjo
21 ינו 2019 04:41:57אם באמת ראית את המשחק … אוברה אכן אכן ייצר נק 18 ו ם ר קצת יותר מג'קסון אבל ג'קסון כשמדחק ןבוקר לא נמצא הוא המנןע של הקבוצה הוא זה שמנהל את המשחק. יש לו לוס מינוס של 12 חיובי וזה במשחק שהם הפסידו!! הבא אחריו בסאנס זה מלטון עם 4 . אוברה? 1 חיובי. זה עם הסרט ? הכי גרוע בקבוצה מינוס 11!! מי בא עם דיעה קדומה ??? מי גילרי אני או אתם???
גיא רוזן
21 ינו 2019 04:50:42גדול.
(+/-) של משחק בודד לא אומר כלום.
ג'קסון השיג את רוב הנק' שלו ברבע השלישי, אז אלו היו הוא, ואוברה, שהפכו פיגור ליתרון (10 או 11, לא זוכר).
הריצה הזו, שבזכותה הסאנס המשיכו להיות צמודים עד לסיום?
לא פחות "על שמו" של אוברה.
.
בוקר אכן עשה טעויות בדקות הסיום. טעויות שעלו במשחק.
אני כבר המון זמן כותב –
הסאנס חייבים רכז. חייבים שחקן נוסף שיאפשר הובלת כדור, שישפר את קבלת ההחלטות בקבוצה.
Benjo
21 ינו 2019 04:53:44גיא לך תחפור קצת בנתונים כמו שאתה רגיל. הבעיה שהלילה הם כל כך ברורים שגם אם תחפור עוד שעה לא תמצא בהם מזור לתיזה שלכם.
אני אומר לך משהו . התעייפתי מהויכוחים איתכם תחשבו מה שאתם רוצים. אני נשאר איתן בדעתי שג'וש ג'קסון הוא השחקן הכי טוב של פיניקס כשנותנים לו לשחק כמו הלילה. לשמחתי הרבה אי אפשר לסתום את הפה לאנשים פה אז אני אמשיך להגיד את מה שאני חושב. זה בסדר לא מצפה שלכנע אתכם (גילרי הזוי בזה שהוא חושב שבוקר האוייב שלי לא אני הזוי.איזה ניסוח OMG. בוקר אויב שלי? מה הוא עשה לי משהו? אני אפילו רואה בו ידיד הוא פשוט לא שחקן כדורסל כזה מוצלח.לפחות לא השנה. אני בהחלט רואה בו פוטנציאל גדול מאוד וחושב שהוא שחקן טוב אבל לדעתי .. ג'קסון שחקן טוב ממנו.זכותי.
Benjo
21 ינו 2019 04:58:49הפטור היחיד שאני עדין נותן לכם זה שבאמת אין להם רכז. אז עדין וש אפשרות לשינוי למרות שמלטון עושה כרגע עבודה לא רעה. זה משחק בודד אבל זה משחק שהם כמעט ניצחו ומצטרף לעוד 2 נצחונות מ 3 משחקים כשבוקר לא שיחק אז בעייני זו כבר מגמה . ברור שג'קסון טוב מבוקר אבל אני לא מצפה לא ממך ולא מאף פה או המקום אחר להסכים איתי כי בוקר הוא ה"כוכב" ואנשים מתרשמים מהשטויות האלה בדרך כלל. אני משתדל להתרשם ממה שאני רואה לא ממה שאנשים אומרים. ומה שאני רואה זה שג'וש ג'קסון הוא השחקן הכי טוב בקבוצה שלהם ולא חסכתי ממנו בכלל ביקורת בשנה שעברה כשהוא היה ראוי לה.
גיא רוזן
21 ינו 2019 04:59:48נמשעשע, ונוגע ללב. הנאמנות העיוורת לג'קסון.
בלי קשר למשחק הלילה (בו משום מה בחרת להתעלם מכל מי שהוא לא בוקר/ג'קסון),
יש נתונים אובייקטיביים.
ג'קסון קולע 44% אפקטיבי השנה.
44%
האחוז שלו מהשלוש הוא 29.8%
אלו נתונים רעים בכל קנה מידה.
.
ואם אתה צפית השנה בסאנס משחקים, אז אתה יודע שרמת הקושי של השלשות אותן בוקר זורק (וקולע באחוז טוב יותר) היא גבוהה בהרבה.
אתה יכול להאשים, להתפלפל, להמציא נרטיב, לשנוא. כמה שמתחשק לך. בכיף. את הנתונים זה לא ישנה.
Benjo
21 ינו 2019 05:11:57ג'קסון לא קלעי טוב מהשלוש למרות שהוא משתפר כי פעם הוא היה זועה. אבל בוקר עם ה 32 אחוז שלו לא הרבה יותר טוב . להיפך הוא הרבה יותר גרוע כי הוא לא מפסיק לזרוק בעוד שג'קסון זורק מעט. למה הכל צריך להיות ממוקד שם. יש דברים אחרים. מה אתה לא רואה שכשהוא מוביל את הקבוצה (בזמן שבוקר לא על המגרש הוא די מנהל את ההתקפות של פיניקס .. ממלא תפקיד דומה למה שבוקר ממלא כשהוא על המגרש) הקבוצה פשוט נראית יותר טוב? תראה את ההגנה שלו לעומת בוקר זה שמים וארץ. חוץ מזה שאני לא מבין את המושג שנאה שאתה וגילרי משתמשים בו. אני בפירוש לא שונא את בוקר אמרתי לכם 100 פעמים שהוא שחקן טוב. זה שאני חושב שג'קסון וזה שאני חושב שבוקר לא טוב השנה זה אומר שאני שונא אותו?? הוא מצחיק אותי זה אולי יותר נכון להגיד . אתם פשוט לא מוכנים לקבל שום ביקורת עליו ואין לכם שום פתיחות מחשבתית. אתם באתם איתו ארוז מהבית ופדוט אטומים לדיעה אחרת ולדעתי גם למה שקורה על המגרש. הוא גורם לקבוצה שלכם להיות קבוצה מפסידה אין לו הגנה בשיט ואתם ממשיכים ללכת איתו ולא מוכנים לקבל שום דיעה אחרת. העובדה היא שהוא הסחקן המוביל בפיניקס ופיניקס פשוט גרועה.
ושוב אני מבין שהם בלי רכז וצעירים ולכן סה צפוי במידה מסויימת. זה לא שסתמתי את הגולל עליהם. יתכן שזה ישתנה אבל להזכירך הוא כבר 4 שנים בליגה ומשנה הבאה מקס אז בגדול הכל עליו ובנתיים ההכל שם זה בעצם כלום. עליו מה לעשות.
גיא רוזן
21 ינו 2019 05:40:41בנג'ו, אתה לא שונא את בוקר? סבבה.
רק שתדע שזה מרגיש ככה מקריאת התגובות שלך.
.
דעתך היא שג'קסון טוב יותר?
סבבה.
דעתי שונה. אני לא חייב לקבל את דעתך בדיוק כמו שאתה לא חייב לקבל את שלי.
.
כל הרעיון של הופס שזו זירה לוויכוחים ודיונים.
בדרך כלל, אני משתדל שלא להיגרר לתגובות לגופו של כותב, לפעמים "מתפלק לי"
(מצטער על זה. לא ישנתי דקה הלילה בגלל הפוטבול,
ולראות את בוקר מצד אחד, ואת בריידי מהצד השני, לא עשה לי טוב…),
רוב מוחלט של התגובות שלי כלפיך משתדלות להיות ענייניות.
.
לגבי המהות –
אתה כותב "בעוד שג'קסון זורק מעט".
השלשות הן לא העניין.
העניין הוא כמה נק' כל זריקה של שחקן שווה. גם יאניס קולע באחוזים מחרידים מהשלוש, אבל בממוצע כל זריקה שלו היא מהיעילות שיש.
וג'קסון?
לא שם. אפילו לא קרוב.
אתה יודע מה האחוז האפקטיבי הממוצע בליגה?
52%
זה כמובן כולל גם ליי אפס, וסלים קלים אחרי מתפרצת.
לכן, כלל אצבע –
הגבול בין שחקן עם ממוצע סביר, לשחקן עם ממוצע גרוע, הוא משהו כמו 50% אפקטיבי (גם בגלל שזה מספר עגול. כאלו אנחנו, חולים עלך מספרים עגולים)
(אנחנו – הלוקים ב-OCD…)
ג'קסון?
הוא קולע 44% אפקטיבי. זה אחוז רע, חד משמעית.
לונזו בול. הוא מקבל המון ביקורת על אחוזי הקליעה שלו. ה-מ-ו-ן.
לו יש 48% אפקטיבי.
33% מהשלוש.
זה רק קנה מידה לעד כמה האחוז של ג'קסון לא מרשים.
.
אתה כתבת לא פעם שלבוקר "אחריות" על דרך המשחק של ג'קסון,
אבל האמת היא שה-2 משחקים מעט דקות ביחד. רוב הדקות של ג'קסון הם בתפקיד של בוקר, כאשר זה על הספסל.
ומה לעשות, למרות שאת הדקות האלו ג'קסון משחק מול הרכבי משנה, הוא לא אפקטיבי כמו בוקר.
הוא קולע פחות טוב, והוא מנהל משחק בהפרש פחות טוב.
.
דבר אחד בו אתה צודק ב-100%
ההגנה (או לצורך העניין – העדרה) של בוקר. הוא ללא ספק חייב להשתפר בנושא.
היסטורית –
יש יותר שחקנים שהפכו ממגנים גרועים לסבירים,
משחקנים שהפכו מקלעים גרועים לסבירים.
גם קל יותר לכסות על הגנה בעייתית, מאשר להשלים פוזשנים חסרים בגלל קליעה (ובחירת זריקות) גרועה.
.
השורה התחתונה?
ברור לי שדעתך איתנה.
וזה באמת סבבה.
רק על תיקח ללב כאשר כותבים לך דעה אחרת.
על תיקח ללב כאשר מציגים לך נתונים.
בגלל שאם היית אחד מהטרולים שרצים להם באתר לאחרונה,
סביר להניח שתגובותיך היו נותרות יתומות.
.
(גם על תתפלא שהמוזר עם ה-OCD מגיב בפראות אחרי תגובה שכוללת משפט כמו "אם באמת ראית את המשחק".
בלתי נשלט, ה-OCD הזה…)
Benjo
21 ינו 2019 21:56:15גיא היי.. רק עכשיו כי היה יום ארוך… בכל מקרה ברור לי שאין כוונה רעה .. כששאלתי אם אתה צופה במשחק הכוונה כמובן היתה אם אתה ממש שם לב לא אם אתה צופה… ברור שאתה מכור כמוני (אפילו יותר).
לגבי הקליעה של ג'קסון הממוצע האפקטיבי שלו משקר. למה ? כי אתה עושה ספליט לפי שבועות אתה תראה בעצמך שהוא הרבה יותר קרוב ל 50 אפקטיבי מאשר ל 44 צריך רק לנקות את עשר המשחקים שהיו באמצע העונה שבהם הוא עשה 35. זה ממש הוריד לו את הממוצע. אני חושב שאלה היו המשחקים שבוקר נעדר בפעם הראשונה והקבוצה רק הפסידה ובהמון כי לקח להם זמן לייצר הררכיה חדשה בלעדיו. (זו דעתי לפחות). אני דרך אגב מסכים לחלוטין שנקודת החולשה העיקרית שלו היא הקליעה הוא חייב לייצר קליעה יציבה יותר וזה לא ממש בטוח שיקרה מסכים איתך שיותר סביר ששחקן ישפר הגנה מקליעה. בגלל שהקליעה שלו לא טובה הוא לא יכול להיות אולסטאר מה שבוקר כן יכול להיות (למרות שכמו שאמרתי היא הולכת ומשתפרת והוא יותר קרוב ל 50 מאשר ל 44 בלי אותם עשרה משחקים) . שוב הטענה העיקרית שלי נגד בוקר זה המשחק שלו שהוא יותר מידי סוליסטי ואנוכי לטעמי (וכמובן ההגנה הוא עם דיפנסיב רייטינג ממש בן האחרונים בקבוצה). הטענה שלי היא לא נגד היכולת שלו ככדורסלן הוא שחקן טוב לטעמי כמו שאמרתי אבל זה שהוא מתייחס לעצמו כסטאר שהכל חייב לעבור דרכו זה הבעיה העיקרית.
בכל מקרה בלי רגשות שליליים. אני בטוח שמי שבאמת דפוק פה זה אני שכמו שכתבתי מבזבז זמן על צפיה בשחקן מחליף בקבוצה בין הגרועות בליגה בהחלט לא יכול להיות יותר דבילי מזה 🙂 אבל בתור אוהד אמיתי אני בטוח שאתה מבין את זה. הכל טוב יאללה שיהיה בהצלחה לפיניקס אני איתכם 🙂 באמת . וגם עם בוקר. לא נגדו.
אשך טמיר המקורי
21 ינו 2019 02:49:56הקליפרס מנגבים אותנו. יש להם איזה טורף בשם מוטלי שלידו הארל נראה כמו חתלתול קטן.
ההגנה פרוצה לכל דיכפין ודוחפין לנו אותה עם האלמנט.
אשך טמיר המקורי
21 ינו 2019 02:52:20מוטלי הזה נראה ומתנהג כמו חיית בר נגועה בכלבת. האוסטרי שלנו מפחד לגעת בו שלא להינשך
אשך טמיר המקורי
21 ינו 2019 02:54:13האריס עושה עלינו את הנקודות הקלות בקריירה
אשך טמיר המקורי
21 ינו 2019 03:00:51יאללה ספרס מלחמה! רק אל תשכחו להתחסן לפני
אשך טמיר המקורי
21 ינו 2019 03:10:24אנחנו במשחק. צריך רק לעלות עם רעל לחצי השני. (רעל עכברים)
אשך טמיר המקורי
21 ינו 2019 03:38:08קרובים רחוקים מאוד
אשך טמיר המקורי
21 ינו 2019 03:45:18היחיד שמנסה לנצח היום זה מרקו
אשך טמיר המקורי
21 ינו 2019 03:49:09אי אפשר לחזור כשלא עושים עצירות.
ההגנה של התקופה השחורה חזרה.
אשך טמיר המקורי
21 ינו 2019 04:04:34זה לא יקרה כבר היום. no show של הספרס.
Smiley
21 ינו 2019 04:35:15קלאץ' של דריק רוז
Smiley
21 ינו 2019 04:35:32מרוויח עוד כמה קולות לאול-סטאר
שי אבן צור
21 ינו 2019 07:30:35הקטע של הספרס מבאס אותי
ניצחונות יפים לצד הפסדים מעצבנים
צעד קדימה ואחד אחורה
שניים קדימה ואחד אחורה
תנו ריצה כבר, רבאק!
אשך טמיר המקורי
21 ינו 2019 07:56:57הבלוג החי מת
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 ינו 2019 08:12:16ראיתי רק מספר דקות בהתחלה, אבל מסתמן ששובו של הדרוזן לא היטיב עימנו – מעט קליעות והרבה איבודים. פורבס כנ"ל. הם עשו הגנה, המהדקים, או שסתם היינו ביום גרוע? הפסד בעייתי – בבית, מול מתחרה מערבית, חבל.
פינגבק: פורטלנד באוקלהומה ביום שלישי / גלעד – Hoops