קללת מגרש מס' 1 בוימבלדון (היום הראשון) / עידו מוריה

ווימבלדון 2013 – קללת מגרש 1

הבטחנו טורניר מלא בהפתעות? לא היינו צריכים לחכות אפילו יום!

המשחק הראשון הפגיש את מוניקה פויג עם שרה אראני הגמדה העצבנית. מדורגת 5 בעולם הנשים. הרופא שלה הואשם שנה שעברה שסייע ללאנס ארמסטרונג לעשות מה שעשה, שרה אראני פיטרה אותו מייד, אבל גוף לתפארת נשאר לה. הקטע שלה זה כושר רצחני שמנצח את שאר הכוסיות בסבב. מה שחיכה לה זה לא משהו שהיא תרצה לזכור.

תנו לייק להופס בפייסבוק (תלחצו על הקישור)

מוניקה פויג היא פורטוריקנית שגרה במיאמי ועושה את צעדיה הראשונים בסבב הטניס. ווימבלדון 2013 הוא המייג'ור הראשון שלה. מה שיש לה … זה הכל! כף יד, גב יד, סרב, דרופס, מהירות רגליים בעוצמות מטורפות. היא חבטה את שרה אראני אל מחוץ למגרש פעם אחר פעם לנצחון ב-2 מערכות קלות. ברגעי הכסף שצריך לנעוץ את הסכין היא לא מצמצה והלכה על הגרון.

גולגולת ראשונה תלויה על הגדר.

בתזמון מושלם המשחק בין פויג ואראני הוכרע שהמלך רוג'ר עולה למגרש המרכזי. המפגש בין המגרש המרכזי של ווימבלדון לרוג'ר  היה… כמו שאבא בא הבייתה מהמילואים והולך להגיד שלום לאמא… או שארתור רובינשטיין מוריד את הגבס מהיידים ויושב על הפסנתר אחרי חודשיים לנגן משהו.
רוג'ר והמגרש המרכזי של ווימבלדון הם צמד מושלם רוג'ר מכיר כל מילימטר במגרש המרכזי והמגרש המרכזי מחזיר לרוג'ר את חדוות הנעורים. משחק מושלם של הצמד בעוד אשתו של רוג'ר יושבת ביציע.

רוג'ר מוסיף גולגלת לגדר.

לקראת סיום האקט בין רוג'ר והמגרש המרכזי קיבלנו את ההרוג הראשון ממגרש 1. הברך של אזראנקה. בכי קורע לב. באמת. אני שומע את זה עכשיו ודמעות עולות לי לעיניים.

http://youtu.be/NvrjEZTbHCE

http://www.youtube.com/watch?v=NvrjEZTbHCE

היריבה של אזראנקה הצליחה להפסיד ואז הגיע הדבר הבא:

http://www.youtube.com/watch?v=6f1YyGnldJk

נאדאל השחקן עם מאזן הנצחונות/הפסדים הגבוה בהיסטוריה נגד סטיב דרסיס. אולי בהשפעת יום הדרדסיס סטיב דרסיס ניסה משהו חדש. הגש ורוץ לרשת, מכות העברה ורוץ לרשת, דרופס ורוץ לרשת, סלייס בכל הזדמנות –  וזה עבד. הוא דרדס את ראפא הגדול. אם תשאלו אותי נאדל נתן את המשחק הרגיל שלו, וזה לא הספיק.

עוד גולגלת לגדר.

המשחק האחרון במגרש מספר אחד היה בן לייטון (גיבור האומה) במשחקו האחרון בקריירה בווימבלדון לבין וואוורינקה, שכותב המדור מחזיק ממנו שחקן שחקן. 3 מערכות חלקות לייטון עם טונה וינרים מנצח משחק פשוט, ושולח את כותב המדור לכתוב 1000 פעמים: "לא מספידים את לייטון יואיט".

גם הגולגלת של וואוורינקה נקשרת לגדר.

מה יש במגרש אחד שעושה אותו כזה?
טוד וודברידג' משידורי ערוץ 7 ושחקן זוגות לא רע מציעה את ההסבר הבא:

על המגרש המרכזי ומגרש מספר אחד לא משחקים משחקי מוקדמות ככה שהדשא מלא בלחותת ולא נרמס עדיין. לכן הכדור קופץ עליו נמוך ובחלק האחורי של המגרש יש המון לחות וחלקלקות.

זה מסביר את ההחלקה של אזארנקה, וההימור על סלייסים אצל דרסיס ולייטון שניצחו להם את המשחק.

במשחקים נוספים אצל יקירי המערכת ניצחה סלואן סטיבנס את המפטון 6:3 6:3 בדרכה למשחק הגמר הבלתי יישכח מול סרינה. וניקולס מהוט ניצח ב-3 מערכות בדרכו למפגש המפתיע מול אנדי מאריי.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. אתה טוען שנדאל הפסיד כשהוא בריא לחלוטין ונע על המגרש כמו תמיד ? פשוט לא צפיתי במשחק.
    איך הוא יכול להפסיד למקום 130 בעולם. זה לא נתפס על כל משטח.

  2. כבר שיחקה היום, משחק די רע, אבל ניצחה ב-3 מערכות. מה שפיקנטי לגביה זה שהיה לה חזה ענק ביחס לגופה הקטן, והיא עשתה הקטנה למען קריירת הטניס. בכל מקרה השנה הכי הרבה שתגיע זה לסיבוב רביעי, אבל אם היא תשפר את הסרב היא תהיה בעתיד טופ 10

כתיבת תגובה

סגירת תפריט