יאניס, לוקה, קוואי והארדן ביום שישי הגדול! / דור בלוך

יאניס, לוקה, קוואי והארדן ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ללא אף משחק גדול באמת אבל עם כמעט כל הכוכבים הגדולים של הליגה, ברוכים הבאים ליום שישי הגדול!

על ארבעה בנים נדבר היום –

חכם – עושה את הסטפבק הכפול בלי לספוג את הצעדים ומחייך מתחת לזקן

רשע – עושה את המוות לפופוביץ' ומקבל טרייד לארצות הכפור

תם – חושב שהוא יכול לקחת את דאלאס לפלייאוף

וזה שאינו יודע לשאול – או שהוא יודע אבל עושה זאת ביוונית

אז בואו ניגש לאקשן!

פילדלפיה 76'ס (15-27) – אטלנטה הוקס (29-12) 2:00:

הריצה של פילדלפיה נעצרה בוושינגטון, כאשר ה-76'ס חוו את אחת מקלישאות הספורט הוותיקות – קשה לנצח קבוצה פעמיים בתוך יומיים, וכך יום לאחר שנצחה את אותה וושינגטון ב-17 הפרש, ספגה פילדלפיה הפסד אצל הקבוצה מהבירה באותו ההפרש ממש. משחק התקפה מפוזר עמד במרכז ההפסד הזה עם 24 איבודים ואחוזי קליעה גרועים כאשר שניים משלושת הכוכבים של הקבוצה – אמביד וסימנס מאבדים 7 כדורים כל אחד. באופן מוזר דומה שעל שלישיית כוכביה הנהדרת, פילדלפיה תלויה כרגע מאוד באמביד, והחסרון שלו בשני המשחקים האחרונים משבש את הסכימה ההתקפית של הקבוצה.

בהקשר הזה מענין לעקוב אחרי הרוקי לאנדרי שאמט, היה לו משחק שיא במשחק הראשון מול וושינגטון עם 29 נקודות ב-8 מ-14 משלוש, אבל במשחק השני הוא לא מצא את הטבעת וקבוצתו לא מצאה אותו. שאמט סיים עם 1 מ-4 ויהיה מעניין לראות האם פילדלפיה תמשיך לחפש אותו או שזאת הייתה הבלחה חד פעמית.

וכאילו לפי הזמנה, פילי מקבלת את אטלנטה על מנת להתאושש, ההוקס השיגו בתחילת השבוע נצחון נדיר על מיאמי אבל מיד חזרו לסורם עם הפסדים לטורונטו וברוקלין.

הימור: פילי ב-20

שאלה לדיון: פידלפיה מדורגת 15 בליגה באחוזי קליעה משלוש ו-14 במספר נסיונות, האם קבוצה שאינה מהטופ בתחום הזה (יוסטון, מילווקי, בוסטון וגולדן סטייט מדורגות ראשונות בליגה) יכולה ללכת עד הסוף?

וושינגטון וויזארדס (25-17) – מילווקי באקס (11-29) 2:00:

אם אתם מסמנים בטופס נצחון קל למילווקי אני רוצה לנסות לאתגר את צורת החשיבה שלכם.

וושינגטון, מתחילה במשחקים האחרונים להיראות כמו קבוצה וזה לא רק העובדה שהיא נצחה 2 מ-3 המשחקים האחרונים שלה, אלא העובדה שהיא נצחה את פילדלפיה ואוקלהומה. בשני המשחקים האלה היא גילתה מאפיין חדש במשחק הכדורסל – הגנה. הקבוצה סופגת 116 נקודות למשחק, אבל בשני המשחקים האלה ספגה 98 ו-106. האם יהיה לכך המשכיות מול אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה?

סיבה נוספת לחשוב שהמשחק הזה יכול להיות תחרותי הוא מאזני הבית והחוץ. מילווקי מחזיקה במאזן מצוין, אבל מאזן החוץ שלה עומד על 7-10, סביר בלבד. וושינגטון אומנם עומדת על מאזן שלילי אבל בבית יש לה מאזן נאה של 7-12.

לצד וול שגמר את העונה, ודווייט הווארד וושינגטון תחסור גם את מוריס. במילווקי הפריק רשום כבספק למשחק היום מה שכמובן יכול לשנות לגמרי את הדינמיקה.

הימור: מילווקי ב-5

שאלה לדיון: האם וושינגטון צריכה לפרק את החבילה וללכת לבניה מחדש או להמשיך לנסות לסחוט את הלימון הזה שנקרא וול וביל?

ניו יורק ניקס (31-10) – אינדיאנה פייסרס (14-27) 2:30:

אלוהים כמה שהניקס קבוצת כדורסל גרועה. זה לא רק 9 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים, זה האופן שבו ההפסדים האלה הושגו, זה היעדר היומרה המוחלטת להתחרות, זה האווירה של כל אדם לעצמו בניסיון להציל חוזה סביר מהספינה הטובעת (הכי מעט אסיסטים בליגה).

הפייסרס לעומת זאת ממשיכים להיות האובר-אצ'יברים של הליגה, עם סופרסטאר אחד לגיטימי (וגם הוא הפך לכזה רק כשהוא הגיע לאינדיאנה ולא היה כזה קודם לכן), כדורסל קבוצתי והגנה אגרסיבית מאפשרים לאינדיאנה להיצמד לרביעית העילית של המזרח. עם זאת בשבועות האחרונים היא קיבלה מכת מציאות, כשפגשה שתיים מאותן קבוצות עילית והובסה הן מול טורונטו והן מול בוסטון. מזל שמשחקיה האחרים היו מול אטלנטה, שיקאגו וקליבלנד מה שמנע מומנטום שלילי.

מיילס טרנר וקוליסון בספק למשחק היום.

הימור: אינדיאנה ב-20

שאלה לדיון: האם אינדיאנה יכולה לעבור מישהי מבין בוסטון, פילי, טורונטו או מילווקי בסידרת הטוב מ-7?

טורונטו רפטורס (12-31) – ברוקלין נטס (22-21) 2:30:

המשחק החזק של הערב מגיע אלינו מטורנטו, כאשר הרפטורס המצוינים יפגשו את קבוצת הפיל גוד של הליגה – הברוקלין נטס.

טורונטו התאוששה מהערב שבו הספרס הוכיחו לקוואי שיש חיים אחריו, עם שלושה נצחונות רצופים שהוכיחו שהם הטים טו ביט במזרח. אבל כדי להמשיך את המומנטום הם יצטרכו לנצח קבוצה לה הפסידו כבר פעם אחת העונה. דאנג'לו ראסל כיכב עם 29 נקודות בנצחון של הנטס בהארכה, אבל האם הם יוכלו לחזור על הטריק הזה בקנדה?

התשובה תלויה במידה רבה בהגנה. הנטס נצחו בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלהם כשהם סופגים 100 נקודות בדיוק, והפסידו לבוסטון במשחק בו ספגו לא פחות מ-116 נקודות. כח האש של ברוקלין, לאחר הפציעות מהן סבלו פשוט לא מספיק כדי להישאר בקצב במשחקים של 120-130 נקודות. והרפטורס, אם מוציאים את המשחק מול אטלנטה שאינה קבוצה NBA, קלעו בשלושת נצחונותיהם האחרונים מעל 120 נקודות.

תשומת הלב הולכת באופן טבעי לקוואי, אבל שימו לב הלילה גם לפאסקאל סיאקם. הפורוורד הפליא מכותיו על מילווקי עם 30 נקודות ב-3 מ-5 משלוש, ועל הג'אז עם 28 ב-3 מ-4 משלוש. העומד של טורונטו ממשיך להיראות נהדר בעונה הסדירה, ממש כמו בעונה הסדירה, אבל האם השחקנים האלה יצליחו לתרום באותו אופן גם בסדרת פלייאוף?

הימור: טורונטו ב-12

שאלה לדיון: מי מהשחקנים המשלימים של טורונטו יכול לעשות את מה שהוא עושה כרגע גם בפלייאוף?

יוסטון רוקטס (17-23) קליבלנד קאבלירס (34-8) 3:00:

רוב השיח על יוסטון בשבוע האחרון נסוב סביב שאלות של שיפוט, החל מהשיפוט הביתי באופן מזעזע לטובת גולדן סטייט ועד היעדר השריקה לצעדים על הארדן והפוקוס שקארי שם על העניין הזה כשסימן את מספרו של הארדן לאחר שריקת צעדים (מוצדקת) כנגדו.

אולי הסחת הדעת הזאת היא אחת הסיבות לעצירת המומנטום של הרוקטס, שהיו במומנטום נהדר לפני שהפסידו שניים משלושת משחקיהם האחרונים – לפורטלנד ומילווקי. סיבה נוספת היא הפציעות מהן ממשיכה יוסטון לסבול. כריס פול צפוי להפסיד לפחות שבועיים נוספים ואריק גורדון שהקליעה שלו מהווה מפתח אמיתי עבור הרוקטס צפוי גם כן להחסיר את המשחק הלילה.

למזלם, המשחק הלילה הוא מול קליבלנד שהפסידה את 11 המשחקים האחרונים שלה.

הימור: יוסטון ב-20

שאלה לדיון: האם הליגה צריכה לשנות את החוקים לאור סגנון המשחק (בעיקר סחיטת העבירות) של הארדן, לחדד הנחיות קיימות או שבכלל הכל בסדר והסגנון הזה לא פוגע בליגה ואולי אפילו להיפך?

מיניסוטה טימברוולבס (21-20) – דאלאס מאבריקס (22-19) 3:00:

בכל משחק של דאלאס תשומת הלב הולכת ללוקה דונצ'יץ', בוודאי בכל הנוגע לאוהדי כדורסל אירופאים, אבל הלילה יש לפחות סיפור נוסף מעניין והוא המיני מומנטום של מיניסוטה.

הזאבים נצחו את שלושת משחקיהם האחרונים ועלו למאזן חיובי בעשרה האחרונים, ופתאום ביום בהיר אפשר לראות את הפלייאוף, ממרחק 2.5 משחקים, וכאשר סקרמנטו יוטה ולוס אנג'לס שמקדימות אותה לא ממש מצליחות להרשים, ועם המומנטום של החלפת מאמן, מיניסוטה הופכת להיות קבוצה שיכול להיות מעניין לעקוב אחריה. כי בסה"כ, הכשרון נמצא שם טאונס לא הפסיק להיות יוניקורן ענק, וגם וויגינס הוא כישרון, שעוד ינסה להוכיח את עצמו רגע לפני שהליגה מתייאשת ממנו סופית.

דאלאס מנגד אינה קבוצה עם שאיפות טווח קצר, אבל העתיד שלה נראה הרבה יותר בהיר בגלל שחקן סלובני צעיר אחד.

דונצ'יץ' נכנס לקצב בשני המשחקים האחרונים כשהוא קולע 27 ו-30 נקודות באחוזים מצוינים, האם המומנטום הזה יימשך הלילה?

הימור: מיניסוטה ב-5

שאלה לדיון: מה היא התקרה של דונצ'יץ'?

יוטה ג'אז (21-21) – לוס אנג'לס לייקרס (23-19) 5:00:

קבוצה נוספת שמנסה לייצר מומנטום שיביא אותה אל הפלייאוף היא היוטה ג'אז, והלילה יש לה מאבק ישיר מול הקבוצה שמדורגת במקום ה-8 במערב. עם שלושה נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים יוטה מנסה לייצר מומנטום, והיכולת שלה לעשות כן נשענת על איש אחד – דונובן מיטשל.

בשלושת המשחקים האחרונים שלו שחקן השנה השניה קלע 26,26 ו-33 בנצחון על אורלנדו ביום רביעי, והוא מתחיל להראות את האקספלוסיביות שהפכה את יוטה לאחת הסנסציות של הפלייאוף שעבר, ונתנה תחושה שהיא אחת מהקבוצות מהטיר שמתחת לגולדן סטייט ויוסטון לפני פתיחת העונה.

הלייקרס מנגד ממשיכים לסבול מאז הפציעה של לברון שצפוי לחזור בעוד כשבוע, בלעדיו הלייקרס היו בצניחה חופשית אבל לפתע פתאום השיגה שני נצחונות רצופים. בעונה הזאת שכל כולה אודישן אחד גדול של קח אותי לברון בעונה הבאה שבה הלייקרס אמורה כבר להתחרות ברצינות, מניות של שני שחקנים נסקו בעקבות אותם שני משחקים – קוזמה שקלע 41 נקודות בערב סופר יעיל מול דטרויט, ואינגראם שעם 29 נקודות הוביל את הלייקרס לנצחון על דטרויט.

הימור: יוטה ב-12

שאלה לדיון: מי צריך להמשיך בלייקרס בשנה הבאה לצד לברון וכוכב אחד או שניים נוספים שאמורים להגיע במעבר חופשי או טרייד?

פורטלנד טרייל בלייזרס (17-25) – שארלוט הורנטס (21-19) 5:00:

שתי קבוצות במומנטום הפוך יפגשו באורגון הלילה כאשר פורטלנד עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים שלה תפגוש את שארלוט שהפסידה 3 מ-4 האחרונים שלה (והנצחון היה על פיניקס מיינד יו…)

שארלוט של העונה היא סיפור של שחקן אחד – קמבה ווקר. שימו לב לנתון הבא – בחודשיים האחרונים שארלוט לא נצחה ולו משחק אחד שבו קמבה קלע פחות מ-21 נקודות. ובמהלך המשחקים האחרונים הקצב שלו הואט – 11 נקודות מול דאלאס, 20 מול דנבר ו-13 בלבד מו להקליפרס כשמה שבולט במיוחד הוא הקליעה מבחוץ שהתערערה לגמרי – בשלושת המשחקים האלה הגארד הסריח את הפרק עם 2 מ-17 משלוש.

לפורטלנד מנגד יש לא מעט כלים מעבר לפוינט גארד הכוכב שלה, לילארד בספק למשחק הלילה, אבל במשחקים פושרים של הכוכב כמו במשחק האחרון מול שיקאגו מקאלום יכול לקחת אחריות. הגארד קלע 24 נקודות ב-10 מ-14ועם 21 נקודות למשחק הוא ממשיך בממוצעים שאפיינו אותו בשנים האחרונות. עם זאת הקליעה שלו מבחוץ בירידה תלולה והוא עומד השנה על 33% בלבד לעומת סביב ה-40% בשלוש השנים האחרונות, כך שזאת נקודה שפורטלנד תצטרך לשפר.

הימור: פורטלנד ב-7

שאלה לדיון: האם הטריו של מקאלום, לילארד ונארקיץ' יכול להוביל קבוצה להתחרות בהינתן סגל מסייע מספק?

גולדן סטייט ווריורס (14-27) – שיקאגו בולס (31-10) 5:30:

המשחק האחרון של הלילה יפגיש את גולדן סטייט שממשיכה בקרוז קונטרול שלה עם שיקאגו שממשיכה עם הטנקינג המפואר שלה.

גולדן סטייט נצחה 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלה ויצרה סוג של מומנטום כשההתקפה שלה נכנסת לקצב בענק. עם זאת ההגנה שלה עדיין אל נראית כמו הגנה של אלופה כשהיא סופגת מעל 120 נקודות הן מול יוסטון והן מול סקרמנטו. מול קבוצה שקולעת 101 נקודות לערב אין סכנה גדולה שזה יקרה הלילה.

הימור: גולדן סטייט ב-25

שאלה לדיון: מי הקבוצה שהכי מותאמת לאתגר את גולדן סטייט של העונה? האם התשובה משתנה בהינתן שבוגי חוזר והוא כשיר ל-30 דקות לערב?

לפוסט הזה יש 119 תגובות

  1. ערב נוראי של חזקות מול נמושות. אני מהמר רק על הניקס שינצחו את אינדי.
    כל השאר יהיה כצפוי.
    מיני מאבס היחיד שמעניין ואני הולך על מיני גם.
    יוטה ינגבו את הלייקרס, החגיגה שלהם תמה. לברון האריך בעוד שבוע את החופשת חורף שלו? ממש מחכה שלוק יעוף אה?

    הארדן מול הקאבס זה פוטנציאל 60+ נק ללורד אוף דה דנס

  2. משחק אש בין יוטה ללייקרס.
    הלייקרס כמובן בלי לברון ורונדו ויוטה בלי שני הרכזים רוביו ואקזום.
    זה משחק שהלייקרס חייבים לקחת אם לא הם מסתבכים ויוטה מצמצמת את הפער למשחק אחד וללייקרס אמנם יש אחר כך 2 משחקים קלים נגד קליבלנד ושיקאגו בבית אבל לאחריהם יש להם לוז הרבה יותר קשה מיוטה ויש עוד את מיניסוטה וניו אורלינס שמזדנבות מאחור.
    לפי התחזית העדכנית של בסקטבול רפרנס יוטה אמורה לסיים במקום ה 8 עם תחזית ל 45.8 ניצחונות בגלל הלוז היותר קל והלייקרס עם תחזית למקום ה 9 עם 43.6 ניצחונות
    כל יום אבל התחזית משתנה בהתאם למשחקי הלילה אבל יוטה כבר כמה ימים רצוף במקום 8

  3. אחלה פריוויו ואחלה שאלות לדיון על ערב משחקים לכאורה לא מעניין. סטטיסטית תהיה הפתעה אחת הלילה אז מעניין מהיכן היא תגיע.
    לגבי השאלות:
    1) לא. אלא אם כן מדובר על קבוצה שלא זורקת המון אבל קולעת את מה שכן זורקת באחוזים מצויינים (ע"ע ספרס).
    2) כן. אם זה אפשרי מה שלא בטוח בכלל לצאת מהחוזה של וול. גם מפורטר הייתי נפטר כל עוד אפשר לקבל תמורה והמניות שלו בעליה. ביל רק אם יקבלו הצעה ממש טובה עבורו (נחזור לזה ב7)
    3) לא חושב, אבל יתנו פייט אמיתי.
    4) דני גרין?
    5) מבחינתי לגמרי. הייתי מעדיף גם שיחזירו את ההנד צ'ק וירחיקו את קשת השלוש אם כבר אנחנו בקטע.
    6) במילותיו של ג'ורדן:His ceiling is through the roof
    7) ברדלי ביל
    8) תיאורטית אין סיבה שלא. לדעתי יכולים להיות סוס שחור בפלייאוף דווקא בגלל שלא מסתכלים עליהם כאיום. נורקיץ' תוספת רצינית שהיתה חסרה להם.
    9) לדעתי יוסטון בהרכב מלא עדיין התחרות העיקרית לג"ס. אם קאזינס חוזר ונכנס לכושר אז אפשר לשכוח מתחרות.

  4. פריוויו ללקק את האצבעות אחלה שאלות לדיון.
    קשה לי לראות וושיגטון מצליחה לבנות מחדש עם החוזה הסופר לא סחיר של וול
    אני חושב שבול ואינגרם חייבים להיות חלק מטרייד אין מה לעשות גם אם לא עבור סופרסטאר אלא עבור שחקנים משלימים. הם לא בנויים לשחק ליד הקינג וזה צועק.
    לוקה נפלא באמת שאין מילים. השאלה האם אחוזי השלשות יתחילו מתישהו לצנוח ( ביורוליג היה בסביבות ה32% הגיוני שמתישהו האחוזים יצנחו).

  5. פרוויו ממש טוב דור
    השאלות לדיון ממש משובחות אבל יהיה קשה להתייחס לכולן
    לדעתי הפוטנציאל של פילי זה גמר מזרח לפחות וזה אפשרי
    אחוזים ל 3 עוד ישתנו
    אינדי יכולה להיות בטופ 4 ( מאמין שיכולים לעקוץ את מילווקי או פילי )
    וושינגטון צריכה לפרק ,וול או ביל או שניהם

  6. כמה נקודות על ג"ס

    אחרי שיקגו יש לה סידרה של 11 משחקים כנגד קבוצות שהחלשות שבהן הן דאלאס וניו אורלינס. מתוך זה יש לה 2 משחקי חוץ, משחק בית בק טו בק ועוד חמישה משחקי חוץ.

    קזינס רוצה לחזור מול ניו אורלינס. קר רוצה שיחזור משחק אחד אח"כ מול קליפרס. לא חשוב איך ישחק רק שישאר בריא.

    הסיבה למאזן החלש בעידו קר היא אחת. משחק ההגנה נחלש. זו לא ההגנה כנגד השלוש למרות שאפשר לקבל את הרושם הזה. זה החור במרכז ההגנה. מאז הפציעה של גונס הקבוצה משחקת ללא סנטר אמיתי. לוני יכול לשחק בעמדה כנגד חלק מהסנטרים ודאי כשחק מחליף אבל בשום אופן אינו סנטר פותח בנבא. כפועל יוצא קזינס אינו מותרות יתר אלא הכרח.

    תחזית הדקות של קאזינס: 6 דקות בתחילת הרבע הראשון ואז 6 דקות מנוחה, 6 בתחילת הרבע השני, 3 מנוחה ושלוש בסופו. כנל במחצית השניה אם אופציה שלא לחזור לשלוש הדקות האחרונות כי לא צריך או כי קר מעדיף את איגואדלה או לוני.

    התחזית האופטימית: קאזינס יתן תפוקה שתשותווה למה שזאזא, ווסט ומגי נתנו. הלחץ על גרין לקלוע בהתקפה ירד והוא ישפר את האחוזים. משחק ההתקפה של החמישיה השניה בתחילת הרבעים שני ורביעי ישתפר כשקאזינס ממלא את מקומו של ווסט (מוסר וקולע). ג" מנצחת 10 מתוך 12 המשחקים הבאים והסדר בליגה שב למקומו.

    התחזית הפסימית: קזינס לא משתלב, הוא איטי לקצב המשחק של 2018 ומאיט את כל הקבוצה. הוא תוקע את זרימת הכדור בהתקפה וכופה קליעות באחוזים נמוכים. התחזית ג"ס מפסידה 5 מתוך 12 המשחקים הבאים וסיר הלחץ מאים להתפוצץ

    התחזית הטראגית: קאזינס נפצע. במקרה הזה ג"ס חייבת סנטר. אופציה, חילוף של ליוינגסטן ברובין לופז משיקגו.

  7. תודה על הפריוויו המעולה!

    מיני-דאלאס זה מפגש קריטי מאוד עבור 2 הקבוצות, במיוחד כשיוטה חוזרים לכושר (בזכות מיטשל בעיקר), וגם בניו אורלינס מתחילים קצת לחזור פצועים.
    בשילוב הפציעות של לברון והפציעות ביוסטון, עדיין התחרות למקום בפלייאוף במערב צמודה וקיימת.

  8. תודה על הפריוויו המוצלח
    יוטה לייקרס משחק שלא יהיו בו יותר מדי נקודות אבל יוטה לא ממש פןגעים העונה בעוד שהלייקס כרגע לא ככה ולא ככה. אני הולך על יוטה במשחק צמוד צמוד (התיאור של מומי גס מדי).

  9. איזה ערב אפור. אהבתי את השאלות.לדעתי אינדי בהחלט יכולה להפתיע אחת מהארבע, התקרה של דונציץ זה אם וי פי, בלייקרס רק קוזמה שווה כל השאר אפשר להטריד, סיאקם לדעתי יתן השנה עבודה בפלייאוף.

  10. קדימון מצוין לערב פושר של חזקות מול חלשות. קשה לענות לכל השאלות, לדעתי אינדי תוכל להקשות על כל אחת אבל לא הייתי בונה על הפתעה מרעישה (גמר מזרח).
    מי משחקני טורונטו יכולים להתעלות בפלייאוף? לדעתי כולם.

  11. אחלה פרוויו
    יותר מדי נקודות לדיון…
    הדבר היחיד שיש לי לומר זה שבכלל לא בטוח שקאזינס יהיה כוכב על כשהוא יחזור…. לא מבחינת יכולת ולא מבחינת דינמיקה קבוצתית…..
    זהו
    🙂

  12. שעמום טוטאלי
    ללייקרס יש סיכוי להרחיק את יוטה שדבוקה לה לגב.
    אני מאמין שיעשו זאת עם עוד הצגה של קוזמה ואפילו לונזו יתן משחק אולראונד תיפוסי

  13. פילי ללא אמביד זה תרנגולת שחתכו לה את הראש ואת הכנפיים. בפלייאוף ישחטו אותם כל עוד בראון מאמן וסימונס ללא קליעה, עצוב לראות קבוצה עם באטלר ואמביד ( שפצוע היום) לא משחקת פיקאנדרול .

  14. קרלייל בוהה בקבוצה שלו חוטפת 13-0 ממינסוטה עד שהוא נזכר לקרוא טייםאאוט. בחיי שהחתול שאין לי היה עושה עבודה טובה יותר.

    1. בלי אמביד אנחנו יורדים ליגה. אמביד mvp.

      בריאן סקלבריני דפק עלינו 29 נק חחחחחח שחקן שלא שייך לענף בכלל.

      לוקה מנגב את טאונס. רוקי השנה בכיס. אחלה שחקן טעיתי לגביו.

      אם רק גון וול היה נפצע בתחילת העונה פציעה מסיימת קריירה יחד עם דוויט ווש היו קבוצת פלייאוף. לא שאני מאחל לו אבל נראה לי שווש מאחלים לו לגמרי.

      1. מסכים עם הכל אבל לא בטוח בכלל לגבי הסקלבריני חחחח
        הבחור עשה דברים ממש ממש יפים וחלקם היו בדרגת קושי גבוהה, בקלאץ'.

  15. לוקה בעונת רוקי הכי טובה שאני זוכר מאז שאני רואה NBA בלייב (משנת 98).

    לברון נתן עונת רוקי טובה מאד אבל זה היה במזרח מול זבל שהיה אז בשיא הזבל.

    לוקה עושה זאת במערב החזק אי פעם.

      1. לא מסכים טימי לא היה כזה דומיננטי והיה בקבוצה הרבה יותר טובה מהמאבס. אבל נותן תחרות בהחלט.

        הייט אייברסון היה ב97 רוקי אבל פילי שלו סיימה 14 במזרח. בכל מקרה לא נחשב בל לוקה יותר מרשים מוביל את המאבס במערב החזק אי פעם

  16. יופי של תוצאות מהלילה, פילי ממשיכים בצלילה, ווש נרפאים מהסרטן, ונילה אייס ממשיך במסע ההופעות, והפייסרס ממשיכים להצדיק את האמון שלי בהם בטופ 4.
    תוצאות שכיף לקום אליהם ואז עוד לראות את הדאנק והחסימה של מיצ'ל

          1. נו בדיוק צריך לזרוק את בראון. באטלר עד היום לא מקבל את תפקיד מס 2 של פילי. התפקיד הזה של סימונס אחרי אמביד. באטלר מס 3. לא הבנתי מה רצית

  17. לונזו בול עם 0-3-2 ב-20 אחוז מהשדה, אבל עושה הרבה דברים שלא רואים בסטטיסטיקה
    וגם לא רואים על המגרש, אבל זה קורה איפשהו, בטוח

  18. טוב אני מתנצל רשמית בפני לוקה, הוא לא גינובילי ולא גלינארי, הוא הולך להיות סופרסטאר חבלז. המאבס שיחקו אותה. פיניקס יהפכו את אייטון לטאונס למרות שאני חושב שלאייטון פוטנציאל גדול יותר. מודה שטעיתי.

    לגבי יאנג עוד יש לי תקווה…

    1. שמעון,
      יכול להיות שלא ראית כדורסל ב- 20 שנים האחרונות?
      מאנו היה פאקינג מגה סופר סטאר!
      להזכיר לך, יש לו טבעות כמעט על כל אצבע ואם לא הוד ממבה (סר קובי בשבילך), למאנו הענק והעצום והאדיר, היה כנראה גם קוק רינג.
      בקיצור של נעלך, כשאתה כותב על גלינארי החביב, באותו משפט עם מאנו האלוהי!
      אמן שלוקה הנפלא יהיה כמו מאנו !
      אני מאחל לו בהחלט !
      הילד ענק! אני שמח בשמחתו וחופשי ובכיף קופץ על העגלה..
      תענוג של ילד ..

  19. קליי דפק 20 שלשות העונה מול שיקגו במחצית וחצי
    כנראה שהדיון מי יותר גדולה שיקגו או גולדן סטייט הדליק לו את האצבעות ביד הזורקת

  20. JVG סופסוף אומר מה שכולם רואים, "לונזו בול מביא אנרגיה וריבאונד, אבל יש לו בעיה, הוא לא מצליח לשים את הכדור ברשת. אתה לא יכול להיות פוינט גארד עם פחות מ- 40 אחוז מהשדה, ואחוזים גרועים מהקו, אם הוא בכלל מגיע לקו"

    1. תפסיק לקשקש הוא עוד ילד. מהרגע שהורידו אותו מהמגרש הלייקרס לא היו מסוגלים ליצר התקפה אחת נורמלית וכל ההפרש של יוטה נעשה בזמן שהוא יושב.

  21. לייקרס קבוצה גרועה
    אין קליעה בשיט, עקבי גרוע מכל הטווחים, שלוש, 2 ועונשין
    בסקטבול IQ שאיכשהו מגיע לתלת ספרתי, כל החמישיה ביחד
    רק אנרגיות והתלהבות אבל זה לבד לא מביא לשום מקום
    קבוצה סבירה ושקולה כמו יוטה עושה מהם צחוק

  22. העקיצות הגדולות בהיסטוריה האמריקאית:
    1. מנהטן נמכרת ב-400 דולר
    2. אלסקה נמכרת ב-7 מיליון
    3. לונזו בול נמכר בתור בחירה מס' 2

    1. עצוב כזה אפס, הוא לא רכז פותח בליגה אפילו לא קרוב איפס יכולת יצירת מצבים לעצמו, אפס יכולת קליעה נטל התקפי והגנתי

      1. ברוך הכל זה בראש. תחשוב ככה ואתה אפילו תהיה שמח.

        קוזמה בחירה 2-אחלה בחירה
        לונזו בחירה 28- לקחתם רכז שמפתיע לטובה.

        הכל יחסי בחיים.

        1. קוזמה נפלא לבחירה 28, הדבר היחיד שלא מובן לי למה הוא גורם להארדן קרי ולברון להיראות שחקני ההגנה של העונה לידו, אני די בטוח שהוא המגן החלש בליגה וזה אפילו לא קרוב.

    1. דווקא מסירה ויכולת ניהול משחק יש לו, אבל הוא לא מסוגל לעבור קונוס ב1 על 1 הוא לא אתלטי אז אפשר לשמור על החברים לקבוצה כשהוא על הפארק , הקליעה שלו כל כך שבורה שאז הוא לא יכול ליצור לעצמו כל מה שהשומר צריך זה לתת לו מטר, ללא כדור הוא גם נטל כיוון שהוא ללא קליעה וללא יכולת חדירה, הגנה חלשה פשוט עצוב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט