9.75 ו-19.74 ב-100 ו-200 לטייסון גיי באליפות ארה"ב/ הרגע: בלקהאוקס אלופי ההוקי!/מנחם לס

ארה"ב מוכנה שוב לקרוע את העולם

(הפעם באליפות העולם  בא"ק ברוסיה באוגוסט)

 ****************************************

ממש הרגע: שיקגו בלקהאוקס כבשה שני שערים ב-1:58 דק' האחרונה, וגברה על הבוסטון ברוינס 3-2, ו-4-2 במשחקים, וזכתה בסטנלי קאפ בהוקי קרח אחרי משחק לפנתאון!!!

 

****************************************** 

אליפות ארה"ב בא"ק – שלושת הראשונים לאליפות העולם ברוסיה

לא נשבר אף שיא עולמי באליפות ארה"ב שנערכה באוניברסיטת שהסתיימה אתמול, אבל נישברו שיאי אליפות ושני שיאים אמריקאים. מה שחשוב יותר היא העובדה שברוב המקצועות האמריקאים נראו קרובים לכושר שיא כבר עתה, מוקדם בעונה. הסיבה? אליפות העולם. שלוושת הראשונים בכל מקצוע ישתתפו ברוסיה.

לגבי דידי הדבר הנפלא ביותר שקרה היתה החזרה של טייסון גיי . הוא נמצא היום במקום טוב פיזית ומנטלית. לראשונה מאז זכה באליפות העולם ב-2007 בדאבל – 100 ו-200 מ'- הוא חופשי לחלוטין מפציעות. הירך החדשה שלו (ניתוח בן שנה) מתפקדת מצויין, והוא טען אחרי התחרות ש-"מעולם לא הרגשתי כל כך טוב ובריא".

עם תוצאות של 9.75 ו-19.74 – הטובות בעולם השנה – הוא שלח מסר ברור ליוסיין בולט: טייסון גיי חזר, אבל טייסון חדש, זה של פעם (שבולט אפילו לא מכיר)!

גיי טוען שהוא לא עוקב אחרי יוסיין ואחרי מה שהוא עושה: "אני מתרכז רק בעצמי. אני רוצה להיות הכי טוב שאי-פעם הייתי.

בגיל 31? האם אצן יכול להיות טוב יותר בגיל 31 מאשר היה בגיל 25? גיי מאמין שכן: אני מרגיש חזק יותר, והעיקר אין לי כל ISSUES של פציעות!".

נקווה. כי טייסון ג'יי תמיד מוצא דרך להיפצע. הוא יודע שבולט טוב ממנו: "הוא האצן הגדול שאי-פעם היה והוא יהיה מוכן. אני לא מתחרה נגדו. אני מתחרה נגד הזמנים המהירים ביותר שלי!".

גיי ניצח העונה כבר את בולט, אבל מי שמכיר את הג'מאייקני הזה יודע שהוא מתעלה בתחרויות הגדולות, וככל שהתחרות יקרתית יותר, ככה הוא משתפר, והתחרות היחידה החשובה יותר מאליפות העולם היא האולימפיאדה, הווה אומר שמדובר על תחרות שיוסיין בולט יגיע אליה מוכן כפי שהוא תמיד מוכן לאולימפיאדה ואליפות העולם.

***

הריצה המעניינת ביותר בין הנשים היתה ה-200 מטרים בין קימברלין דאנקן שכבר ניצחה העונה את האלופה האולימפית אליסון פליקס. בגמר אליסון הובילה משך 180 מטרים, וקימברלין – הגבוהה ממנה ב-12-15 ס"מ – עברה את האלופה בפיניש נפלא. הזמנים – 21.80 ו-21.85 הם הטוביעם ביותר העונה. פליקס אמרה אחרי הריצה שהיא בכוונה לא הגיעה לשיאה בכושר גופני כי בתכניתה להגיע לשיא בזמן. טוב, יש לה חודש זמן לעשות זאת.

דואן סולומון, האמריקאי שהפתיע במקום שני באולימפיאדה בריצת 800 מ' נראה בכושר נפלא כשהוא מסיים את הריצה ב-1.43:27, זמן מצויין.

ריצת ה-200 מ' היתה הטובה השנה כשהרץ השני, אייזיה יאנג, סיים ב-19.86 שנ'. קורטיסב מיצ'ל הגיע שלישי עם 19.96.

בריצות המשוכות ל-110 מטרים הנשים והגברים קבעו את תוצאות השנה.
 

 

קמברלין ריאן מנצחת את האלופה האולימפית אליסון פליקס בזמן השנה, 21.80. אליסון – 21.85

 

 

הוקי קרח: בוסטון ברוינס 2 –  שיקגו בלקהאוקס 3 (2-4)

בוסטון הובילה 1-2 עד 1:58 דק' מהסוף, ולפתע שיקגו הישוותה, ועם 58 שנ' ניצחה!

הסטנלי קאפ חוזר לשיקגו!!!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. קראתי איפשהו שבריצת ה9.75 של גיי הריצה הייתה עם כיוון הרוח ורוח חזקה במיוחד של 2.5 קמ"ש, הווה אומר שזה.

    אבל פרט לזה האמריקאים באמת נראים טוב, מי שאני אישית מחזיק ממנו וחושב שהגיע הזמן שלו לעשות את הפריצה זה דווקא גאטלין(שאולי גם ינצל את הפציעה של בלייק והעובדה שהוא מגיע ישר לאליפות העולם כדי לעבור אותו ואולי את בולט שבעצמו ניצח לפני כחודש).

    אבל התחרויות האלה לא אומרות כמעט כלום. באמריקה מתייחסים ברצינות לאליפות אמריקה כי מגוון הרצים גדול מאוד וזו תחרות יוקרתית.

    בג'יימקה לעומת זאת המבדקים האלה לא אומרים כלום. בולט בא כדי לעשות, להעביר כרטיס במשרד בלי יותר מדי אימרות(אגב מי שראה אטת הריצה שלו ראה זינוק איטי במיוחד, יותר ממה שבדרך כלל הוא מרגיל אותנו, וסיום כהרגלו כמעט הליכה מהירה במטרים לפני הקו).

    1. "ייקרתיות"? הייתי אומר. שלושת הראשונים לאליפות העולם. אין הנחות. אני לא יודע כמה הן יקרתיות, אבל הן על כל הקופה, ובכמה מקצים הן קשות יותר מאליפות העולם.

  2. תמיד אומרים את זה, והאמריקאים תמיד לוקחים את רוב המדליות. שהג'מאייקים טובים יותר בריצות הקצרות? אני יודע. אבל הפעם יהיה להם קרב הרבה יותר קשה מאשר בלונדון, ונשות ארה"ב הפעם ינצחו את הספרינטריות מג'מאייקה.

  3. מנחם, זה היה 1:16 לסיום שראיין ביקל קיבל מסירת אומן מהקפטן והביא את השיוויון ו 18 שניות לאחר מכן (0:58 לסיום) דייב בולנד סגר את הסיפור.

    תוך 18 שניות הם הפכו להם את המשחק.

    UNBELIEVABLE

  4. ואו! אני כבר לא רואה הוקי מאז חזרתי לארץ אבל ב18 שניות מהפך בגמר?! מרשים ביותר. מה עם מונטריאול איך הם היו השנה?

    1. קנדיאנס קיבלו פעמים 6:1 – מאוטווה סנטורס בפלייאוף ונכנעו ללא תנאי 😀

      (4-1) בסדרה

      אומנם היתה עונה מקוצרת לאללה השנה, אבל בגדול היה פלייאוף פנטסטי, עם גמר מהאגדות!

      באמת שלא יכלנו לבקש יותר מהסדרה הזאת של בוסטון שיקגו.

      i love this game

  5. תודה, יונתן
    אני הייתי מבולבל לחלוטין ב-18 שניות הללו. מזמן לא ראיתי משחק מהיר כזה, מאד פיירי, אבל פגזים לגדר שלא נדע! אחד המשחקים הטובים ביותר שראיתי, ועם הלונג איילנד איילנדרס בשנות ה-80 ראיתי מאות ממש!

  6. מנחם גאטלין סיים שני לפי מה שראיתי.
    אצל הנשים יש לאמריקאיות סיויים טובים להשתלט שוב על הריצות הקצרות לפחות ב200 וב4X100 בעיקר בזכות ההיעדרות של קמפבל בראון. ב100 תגיע שלי אן פרייזר להגן על התואר. ב110 משוכות הייתה תוצאה יוצאת דופן של רצה צעירה מהמכללות רולינס שמה וצפוי פייט מצוין בינה לבין האוסטרלית פירסון. גם במשולשת יהיה קרב אמריקאי בין קליי לטיילור. גם הקרב בין לשון מריט לקיראני ג'יימס יהיה מעניין מאד. אגב סניה ריצ'רדס האלופה האולימפית ב400 לא צלחה את המבחנים ותישאר בבית.
    אגב טייסון גיי כל שנה פותח את העונה בכושר פנטסטי אבל נפצע בהמשך. אני מקווה מאד שיצליח להישאר בריא פעם אחת ויתן פייט לבולט

  7. To locate the iphone sim card, you must tilt the iphone a little for you to see the very top. You'll notice three objects within the leading of an iphone, a tiny depression that is the headphone jack, a slim oblong shaped door which has a tiny pinpoint and a smaller black oblong with the side that is the energy button. The middle element could be the slim silver "door" using the pinpoint. That is exactly where your iphone sim card is hidden.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט