סיקור משחקי השבת \ איל רדושקוביץ'
כמה מועמדים ל MVP לא ביישו את הפירמה הערב, חלק ניצחו את הצפוי (אמביד, דיוויס) חלק הפסידו את האולי צפוי (הארדן ויאניס) וחלק לא יזכו אבל פשוט דפקו עוד יום במשרד (ההוא עם הקעקועים מס 2 ברפטורס, ההוא עם העיניים הכחולות במפרץ)
דנבר נאגטס (11-26)- 123 שארלוט הורנטס (20-18) – 110
אני רק שאלה: למה טוני פארקר חתם שם? כי הוא יקבל תפקיד גדול יותר מאשר מה שהוא היה מקבל בספרס? מה? 2 נק' ב-16 דק' הלילה, 18 דק' בד"כ בקבוצה שלא הולכת לשומקום? ולא קמבה, אם אתה חותם עונה הבאה אתה שם בשביל הכסף לא בשביל לגסי או שום מילת מילנייאלים אחרת.
הצרעות עקצו פה ושם, מינוס 2 בחצי, מינוס שלוש בתחילת הרביעי אבל נפלו חלל לחבורת הג'וקר.
סיבה להתרגש: מאליק מונק, יקיר הרינגר ופאנטזי קולג' קלע 16 נק' ב6-11 מהשדה.
לחתיכות הזהב: ג'וקר: 39 נק' 12 ריב' 6 אס' 4 חס+חט, מילסאפ והאריס קלעו 18 ו17 מהספסל, בזמן שמורי קלע רק 8 נק' (זה רק אני או שמורי הוא השחקן הכי וולטילי בליגה? תתבגר, אתה לקראת חוזה שיסדר את הנכדים שלך)
לצרעות: קמבה 20 באחוזים רעים ביומבו וווילאמס 16 נק' כ"א
לדף המשחק
גוקר מוסר ל9 אדום
גוקר מוסר למוכר מוולמארט
קמבה מזכיר לטוני פרקר איך נראה שחקן
דטרויט פיסטונס (20-17) – 105 יוטה ג'אז (20-20) 110
האם יוטה עושה את הקטע שלה וממריאה שוב בחצי השני של העונה?
הפיסטונס פתחו נפלע עם 31-13 ברבע הראשון רק כדי שדונובן מיצ'ל עשה דונובן מיצ'ל וקלע 24- מ26 הנק' שלו במחצית השנייה כדי לנצח את הפיסטונס.
בדקה האחרונה הגאז הצליחה לפתוח פער של 7, שלשות של בולוק ושל גריפין מצמצות את הפער לנקודה 12 שניות לסיום, הפיסטונס שלחו את רוביו לקו שקלע 2 כדי שגקסון (חוזה של 80 ל-5 שנים? סטן ואן גנדי מישו?) יאבד כדור בדרך לעוד הפסד.
לג'אז: רוביו 18 נק' אינגלס 16 נק'
לפיסטונס: בלייק עם 34 נק' 10 ריב' 5 אס' בולוק עם 19 נק' ב5-8 לשלוש ודראמונד עם 15 נק' 18 ריב' ו4 חט'+חס'
יוטה מעצבנים ומיטצ'ל עושה מה שמיטצ'ל עושה
גריפין בסוף המחצית הראשונה
קליבלנד קאבלירס (32-8) 98 – ניו אורלינס פליקאנס (22-18) 133
הקאבס הובילו עוד ב-4 נק' ברבע הראשון והיו בתמונה עם מינוס 2 ברבע הראשון ומינוס 7 במחצית אבל רבע שלישי של 37-20 לאורחים סגר את הסיפור.
לפליקאנס: דיוויס 20 נק' 10 ריב' 6 חט' + חס' הולידיי ורנדל 22 נק' כ"א
לקאבס: קלרקסון עם 23 נק' סקסטון וגיילן גונס (מי אתה?) עם 15 נק' כ"א
שחקן אולד סקול – גוליוס רנדל
מופע המחצית של קליבלנד, הדבר הכי טוב שהקאבס העלו הערב
מילווקי באקס (11-27) 116 – טורונטו ראפטורס (12-29) 123
מילווקי אחרי ניצחון מוחץ של הספרס איסט לשעבר (לא חוכמה, לקחו להם את המאמן ספרס איסט שהיה להם) משחקים מול הספרס איסט הנוכחים שהובסו מול הספרס ווסט לפני יומיים. אחרי מחצית שקולה של 57-56 למארחים, טורונטו פתחו פער של 9 בסוף הרבע השלישי. ריצה של 14-4 של הצבאים הורידה את ההפרש לנקודה כדי לצפות בלאנרד ושות גומרים את המשחק בריצה של 15-2 בדרך ל 110-98 5:12 דק לסיום.
לרפטורס: קוואי וסיאקם 30 נק' כ"א, איבקה עם 25 נק' ו9 ריב' וגרין עם 12 נק' ו9 ריב'
לצבאים: יאניס עם 43 נק' ו18 ריב' ברוגדון 15 נק' מידלטון ובלדסו עם 14 נק'
פאסקל!!! הצבאים נעצרים כאן (תרגמו את זה לאנגלית, גחכו, המשיכו בשגרת יומכם)
יאניס!!
פילדלפיה 76' (14-26) –106 דאלאס מאבריקס (21-18) – 100
לפני כמה ימים הסיקרס כמעט איבדו הפרש של 30 נק' לפיניקס שחתכו אותו עד ל3 נק', דאלאס חזרה על אותו הטריק שדונציץ עם שלשה חותכים יתרון 18 נק' במחצית ל-4 נק' דקה לסיום. אמביד עם זריקות עונשין הבטיח את הניצחון.
באטלר לא שיחק משחק שני ברציפות וגם לא הגיע למגרש (מזכיר לי שחקן רפטורס מסוים אקס ספרס??).
לסיקסרס: אמביד עם 25 נק' 12 ריב', סימונס ורדיק עם 20 נק'
למאבס: מתיוס עם 18 נק' דונציץ' עם 14 נק' פאוול וברונסון (שוהאדא?) עם 13 נק' וריאן ברוקרהוף (הא?) עם 15 נק'
מאמץ קבוצתי יפה, טיפוסי לקבוצת שמאומנת ע"י יוצא ספרס
הקדישו לו עמ'
סן אנטוניו ספרס (17-23) –108 ממפיס גריזליס (20-18)– 88
ממפיס במוד טנקינג. כמה טנקינג? ב15-8 לממפיס אחרי 4 דק' שהפרס נראים כאילו הם עדיין תקועים בלהבין האם דני גרין עשה סבואטז' או הומאז' ביום חמישי, ביקרסטאף מאמן הדובים הוריד את קונלי לספסל וגם את גאסול כדי שהספרס יעלו עד ל 26-22. כמה טנקינג? ככה שהספרס מתחילים את הרבע הרביעי ביתרון מיליון, וברגע שחבורת הלא נודעים של הגריזליס (מיז ה דילון ברוקס? מי זה דבון קרטר ולמה הוא נראה כמו דרק פישר? ) מורידה ל-10 הוא לא מעלה את קונלי כדי לנסות לעשות ריצה בדרך להשוות 6 דק לסיום, כמה טנקינג שאלתם? יואקים נואה.
הבחור שיחק.
הוא עשה אינסוף פאולים, טכנית אחת בזמן שהספרס במתפרצת (צעק על השופטים) והעז לזרוק פעמיים מהשדה. רטרו בהיכל.
חוצמזה? דרק וויט בסופרספרס מוד, הביא אותה בכניסות, אסיסטים, הגנה ומה לא, איום רציני על המקום של דז'ונטה מוריי בחמישייה שהנ"ל יחזור מפציעה, מצד שני אם השניים ישחקו יחדיו מדובר על שני מגנים מעולים ב1-2. אולדריג' התעלל בגאסול וכל שאר הירקות שניסו לשים גוף מולו, ולפולטל היו דק' שהוא עשה את החיקוי תיאגו ספליטר הכי טוב שיש לו.
2 לסיום: למרקוס נתן אסיסט בעודו יושב על הרצפה. היה עטלף באולם, הקויוטי של הספרס ניסה לתפוס אותו עם רשת, מאנו היה חסר.
לספרס: וויט 19 נק' 4 אס' 3 חס+חט, למרקוס 18 נק' 7 אס', דהרוזן 12 נק' 7 ריב'
לגריזליס: קונלי 21 נק' גקסון וברוקס עם 15 נק' כ"א גאסול עם 6 נק' 11 ריב' ו6 אס'
התחת של למרקוס
הדורבן העולה
דוב לא פצוע
פורטלנד טרייל בלייזרס (17-23) 110 – יוסטון רוקטס (16-22) – 101
אז הארדן לא קלע 40 נק', רק 38 נק' ב13-35 מהשדה ו 5-17 מהשלוש (יש עוד מישו בקהל שקצת חושב שזה בלון מנופח, רבאק הבחור זורק 400 זריקות למשחק, ווסטברוק על הרבה פחות חטף הרבה יותר), והרוקטס לא הצליחו להתגבר על רבע שני של 29-16 לבלייזרס. הם צמצמו עד 5 נק' 9 דק לסיום 88-83 אבל נכנעו לסיומת עדיפה של לילארד נורקיץ ומקולום.
הניצחון של הבלייזרס מבטיח להם יתרון אם הקבוצות יסיימו במאזן שווה (2:1 בסדרה בינהן)
לבלייזרס: נורקיץ עם 25 נק' 15 ריב'מקולום 24 נק' לילארד 17 נק' 12 אס'
מסתכלים ומסייעים: ריברס עם 21 נק' קפלה עם 13 נק' ו21 ריב'
ככה מנצחים זקנים
זקן בסיבוב
סקרמנטו קינגס (20-19) 123– גולדן סטייט ווריירס (14-26) 127
סקרמנטו עם מפגן איבודי כדור מרשים בדק האחרונה פספסה הזדמנות להפתיע את האלופה. הקינגס התגברו על רבע ראשון רע של 43-29 לטובת הלוחמים ברבע שני של 40-27. הרבע הרביעי נפתח ביתרון של 9 למלכים, אבל סטף בערב של 10-20 לשלוש (21-47 לווריורס בסה"כ) היו גדולים על המלכים.
במשחק נקלעו הכי הרבה שלשות אי פעם – 41.
לווריורס: סטף עם 42 נק', דוראנט עם 29 נק ו9 אס', קליי עם 20 נק'
לקינגס: הילד עם 32 נק' (8-13 לשלוש) וגסטין גקסון בשיר קריירה של 28 נק'.
סטף שובר שיאים
גקסון שובר שיאים
דורון
6 ינו 2019 08:28:34תודה על אחלה סיקור מצוין לרדו האהוב.
ודיע
6 ינו 2019 08:29:16כמות הזריקות של הארדן מתחילות לעצבן אותי..
שמעון
6 ינו 2019 08:29:43ערב די צפוי האמת בו המשחק הפתוח היחיד היה בין מובילות המזרח. התמונה מתבהרת ודי ברור מי יהיו בפלייאוף.
-יוטה יאבקו על כניסה לפלייאוף במערב ואולי הקינגס אם לא יפשלו ברצף הנוכחי מול אשפת המזרחי ויאספו איזה 8-9 נצחונות רצוף.
-במזרח מאבק על מי גרוע יותר על מקומות 6-8.
-מדהימה הקריסה של דטרויט מול פחי זבל אפילו ללא קשר ללילה, חשבתי שיהיה להם ביצים במזרח של העונה לסיים 6-7 לפחות,מסכן בלייק שמשחק נהדר אבל מסביב פשוט גופות. אם אני יוטה אני הולך על בלייק עם החוזה המפלצתי שלו, יכול לשדרג אותם ממש. גם כאינדיאנה הייתי הולך עליו. גם בתור פורטלנד הייתי הולך עליו. אלו 3 קבוצות שלדעתי הוא ישדרג פלאים.
-ממפיס סיימו את העונה, זה הזמן לטריידים על קונלי וגאסול כל עוד ערכם בשיא אבל הם מועדון די רפה הבנה ויתקעו איתם עד הפרישה.
-תחשבו איזה גאון קווין לאב שקיבל חוזה 30 מיליון, על מה ולמה? ומי נתן לו את זה? הקבוצה שהכי לא צריכה אותו ואפילו כערך לטרייד ערכו נמוך בגלל אורך החוזה והשכר? WTF? לא חושב שהם יצליחו להטריד אותו. מעניין מי הדביל שיגע בחוזה של לאב וכל הפציעות שלו. אולי לפיניקס היה שווה להביאו על ראיין אנדרסון ועוד גופה אבל אורך חוזה ל4 שנים זה מוות אפילו להם.
-היום 3 משחקים מוקדמים כולם זבל, באסה. לפחות נראה את לונזו איירבול נאכל עי זאבים.
-גימי פתח בשביתה באיגוד הנמלים? LOL
-סקרמנטו דייפרס זה השם החדש
-סטפן חוגג מול נמושות בטירוף
יניב
6 ינו 2019 10:07:15לצערי שנה הבאה אחרי שהלייקרס לא יצליחו להחתים אף אחד מהפרי אייגנט ואחרי שנ"א יעבירו את דיוויס לבוסטון אז תראה את 'ווין לאב מאחד כוחות עם לברון
חרש עץ
6 ינו 2019 10:17:31מה שיקרה זה: ראה מטה תגובתי למידן
Smiley
6 ינו 2019 10:09:04את תדאג ללאב… אוטוטו דנבר מחליפה אותו ראש בראש בחוזה הגמור של מילסאפ
חרש עץ
6 ינו 2019 10:16:50זה לא יקרה. לאב ויוקיץ בהגנה????? תביא כבר את איתי שגב וזהו
Smiley
6 ינו 2019 10:19:06הליגה מדברת התקפה ומילסאפ כבר לא המגן שהיה. לאב נותן להם הרבה אופציות התקפיות.
ראיתי איפשהו שדנבר חמים עליו, ככה שאני מאמין שזה יהיה במקום מילסאפ (ויהיה מצחיק עם ידחפו לקאבס חזרה את תומאס)
חרש עץ
6 ינו 2019 10:24:58לאב זה שחקן גמור גם בהתקפה, לברון השמיד אותו, הוא כבר לא זוכר כלום חוץ מקאץ אן שוט וגם בזה חלש לא יציב ולא אמין+פציע.
דנבר בחיים לא יגעו בו וגם לא אני.
Smiley
6 ינו 2019 10:29:08שמע… אני רואה שיש על זה דיבור לאחרונה שהנאגטס רוצים את לאב.
מניח שהם יעשו את זה אם הם ירגישו שיש להם סיכוי השנה ללכת ממש רחוק.
חרש עץ
6 ינו 2019 11:25:08זה יגמור את דנבר ואת לחוס לתמיד אם יקרה. אני מקווה שזה רק שמועות
Ljos
6 ינו 2019 13:28:39אם זה קורה, אני מתנדב למשמרת השמירה על מאלון.
דורון
6 ינו 2019 08:33:19איך השתננו: אהבתי ועקבתי אחרי נואה במכללות, שינו לרעה ושדידת הזמן שלנו, או מפוצץ סמים או איגו מנופח שעומד להתפוצץ, גם קוואי ובמיוחד נואה הפכו לרשעים. אין בעיה הקרמה תסגור איתם חשבון. אכזבה
דורון
6 ינו 2019 08:37:25סמים או איגו מנופח או השניים יחדיו, נואה היה חביב פעם. סיקור נהדר (פעם 2מודה מגיע לאיל : ) )
המשגיח
6 ינו 2019 08:39:31סיקור מעולה
Berch
6 ינו 2019 08:43:35תודה רבה על סיקור מצויין לפתוח אתו עוד שבוע. אחלה קטעי וידאו
🙂
דורון
6 ינו 2019 08:57:28במיוחד של הקאבס (ההומור הסאטירי האירוני של רדו) ובהחלט הכותרות שרדו מדביק להם. רדו הוא הכינוי שהדביקו כאן ומקווה שהוא בסדר אם לא אנא תקן אותי
Mbk
6 ינו 2019 08:59:38סיקור מעולה פורמט קולח עם טיוויטים בונבון
ה 20 ניסיונות של קארי מדאון טאון הם שיא עבורו
בטח קיבל השראה מה 23 של הארדן במשחק מולו
בקשר למילווקי – תסמין בודנהולצר מאטלנטה אנחנו ננצח (כמעט) את כולם חוץ מהחזקות
עידו גילרי
6 ינו 2019 09:09:22ווריורס, טורונטו (פעמיים), דנבר(פעמיים), בוסטון ופילדלפיה כשמהצד השני הפסדים לפיניקס, שרלוט, הניקס, מיאמי וממפיס לא בדיוק מדברים עם הסיפור הזה. אבל הרבה מעבר יש הבדל אחד מאד פריקי ומשמעותי בין ההוקס לבאקס. זה אחרת לגמרי כשיש לך סופרטאר שהקבוצה בנויה סביבו.
Mbk
6 ינו 2019 09:15:47דבר איתי במאי
שמילווקי תעוף בחצי הגמר
עידו גילרי
6 ינו 2019 09:18:59ברור שזה סימן השאלה העיקרי, אבל כרגע הם מנצחים גם קבוצות חזקות.
חרש עץ
6 ינו 2019 09:33:37הבאקס יעופו בחצי הגמר רק מול בוסטון. הם מנצחים את טורנטו ופילי
אשך טמיר המקורי
6 ינו 2019 10:02:03רק את פילי.
דירוג העוצמה בפלייאוף:
1. בוסטון.
2. טורונטו.
3. אינדי
4. מילווקי.
5. פילי.
חגי "התותח" ניסני
6 ינו 2019 12:04:36לא ברור לי הזלזול הזה במילווקי. מזכיר קצת את הזלזול שהיה כלפי הלוחמים לפני העלייה שלהם לגדולה גם אחרי שנתנו עונה מופלאה (אפשר לעבור על הפריוויואים לפני הסדרות שלהם ב2015 ועל התגובות) בשנתיים האחרונות הם נתנו פחות או יותר את אותם מספרים בעונה הרגילה ובפלייאוף – נכון שתמיד יש סימן שאלה שמרחף על המעבר מהעונה הרגילה לפלייאוף אבל למה זה סימן שאלה גדול יותר מטורנטו שהדיבור הרווח עליהם כאן הוא על כך שהם צ'וקרים? או בוסטון שלא כל כך מצליחים להתחבר? או פילי עם אי היכולת שלה לרווח את המגרש? או אינדי שיש לה אולסטאר אחד? יאניס היה מצוין בשתי סדרות הפלייאוף האחרונות שבהן שיחק ומידלטון היה מצוין בפלייאוף האחרון – נכון שאלו מדגמים קטנים ועדיין זו קבוצה עם שיטה שכרגע היא בלתי עצירה, ואם טורנטו לא באים היום עם אנרגיות מטורפות הם כנראה מפסידים גם היום אחרי שהפסידו להם כבר פעמיים העונה.
חרש עץ
6 ינו 2019 12:18:16הבאקס היו בבק טו בק אחרת לא היו מפסידים לדעתי. אתה צודק. יאניס גרר את בוסטון לגיים 7 עונה שעברה למי ששכח בלי מאמן על הספסל.
מה שכן אם הבאקס רוצים את כתר המזרח אחזור על מה שאמרתי מתחילת העונה להטריד את בלדסו או ברוגדון תמורת שחקן טוב. עדיף את בלדסו. קל לומר קשה לבצע, צריך למצוא קבוצה רפת הבנה. אני רק מתאר לי את סוויט לו במקום בלדסו…הייתי מהמר על הבאקס כאלופי המזרח
bobby
6 ינו 2019 10:58:29מסכים.
באטלנטה לא היה לבודנהולצר שום שחקן עליון. מילסאפ, הורפורד, טיג, קורבר.. כולם שחקנים חביבים, אבל כולם גם שחקנים שנופלים להגדרה של ״שחקן משלים איכותי״ ולא להגדרת ״סופרסטאר״.
הפריק הוא בהחלט סופרסטאר, אבל עכשיו רק נשאלת השאלה כיצד יתפקד בפלייאוף (עד כה לא נתן הופעה מרשימה מדיי בפלייאוף).
אבל זאת בטח נקודת פתיחה טובה יותר עבור בודנהולצר.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 ינו 2019 09:02:15מצוין איל, תודה רבה.
כשלמרקוס עם 7 אסיסטים על אפס איבודים, כולל אחד בישיבה, ודרק וייט בעוד תצוגה שגרתית קשה מאד לעצור אותנו. פברואר באופק, ואיתו שבועיים של מסע משחקי החוץ השנתי שלנו, אם נמשיך בקצב הזה בששת השבועות הקרובים אשכרה אפשר לראות יתרון ביתיות בפלייאוף.
באסה על סקרמנטו, היו קרובים.
מישהו יודע מה עובר על באטלר? מסתמן כלימון ולא כלימונדה.
נצחון יפה לספרס איסט.
Mbk
6 ינו 2019 09:07:16לגביי באטלר – לימון זה מחמאה
הבן אדם פשוט מגעיל אני מקווה שאף קבוצה לא תיגע בו
קוואי לפחות בא לעבודה בטורנטו
מסכנים פילדילפיה ,הלכו אול אין לפני הפלופ והקלפים החזקים שלהם לא שרדו
באטלר צריך להפנים שזאת קבוצה של באטלר כמו שבמינסוטה הוא היה צריך להפנים שזו הקובצה של KAT
חרש עץ
6 ינו 2019 09:28:54קאט לא מגיע רחוק מידי. באטלר לא צריך להבין כלום. באטלר אולסטאר לאולסטאר מסדרים תרגילים שהוא אוהב ויודע להפיק מהם נקודות. באטלר צריך iso ופיק אנד רול. לא לרוץ על חסימות בשביל סימונס ולהנות משאריות. בשביל זה היה לנו את קובינגטון.
תשאל את פופ מה האולסטארים שלו דרוזן אולדריג וקאווי רצו. קאווי מקבל בדיוק מה שרצה בטורנטו כל היום iso ומחליט הכל. אולדריג ריבל ליקוק פופ דכחתם שהוא ביקש טרייד?
מאמן דביל זו הבעיה היחידה בפילי. על הנייר הם קבוצה שיכולה לקחת את המזרח בטח עם טיפה תוספת בפברואר.
Mbk
6 ינו 2019 09:43:07שמעון
אתה אולי לא מקבל את זה אבל הקביל האמיתי פה הוא באטלר
שמעון
6 ינו 2019 09:53:45אני לא חושב ככה.
אבל קח החלטתי לפנק אותך שתהיה קצת אופטימי
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybbwe7f7
תוסיף את כרמלו ואתם אלופים 🙂
חרש עץ
6 ינו 2019 09:59:03יש רק מאמן אחד בכל הליגה הזאת שמותר לו להפוך אולסטאר לרול פלייר והוא מאמן את הלייקרס.
Mbk
6 ינו 2019 09:59:52שמעון זה טרייד זה ?
השארת את הלייקרס עם 3 שחקנים ודחלילים
גרמת גם לויזארדס וגם לפליקנס לקבל סחורה פחות טובה ממה שיש להם.
הלייקרס צריכים לעבור את העונה בשקט
לנסות ללכת על קוואי/קליי/דוויס בקיץ עם נזק מינימלי לרוסטר
חרש עץ
6 ינו 2019 10:14:25היום אתם עם שחקן אחד ודחלילים. אז תהיו 3 שחקנים ודחלילים ואת השאריות תחפש בקיץ. קאווי וקליי לא באים לשום מקום.
מלא זבל משלים תוכלו להביא בקיץ להשלים את הביג 3. כרמלו יגיע במינימום, גי אר יקבל ביי אאוט ויגיע במינימום, ניק יאנג יחזור הביתה, את רונדו תקבל חזרה בקיץ אחרי שישוחרר. זה טרייד מושלם אבל ווש ופליקנס צריכים להיות אהבלים רציניים.
יניב
6 ינו 2019 10:26:06אני קונה את זה עכשיו.ומצדי שעד סוף השנה ישחקו עם שלושה שחקנים וכל השאר השלמות מהG ליג
חרש עץ
6 ינו 2019 10:29:08ברור שאתה קונה את זה רק המנג'ר מידן "בילי קינג" לא קונה את זה 🙂
Smiley
6 ינו 2019 10:16:33פילי צריכים לנסות להחליף את באטלר בטוביאס עם הקליפרס (לא חושב שהקליפרס לוקחים טרייד כזה – מעדיפים את טוביאס הרגוע של ג'ימי טרבל מייקר).
האריס הרבה יותר מתאים לפילי מאשר ה-ISO של באטלר (למרות שבאטלר שחקן טוב יותר ומגן טוב יותר, אבל השיטה פחות מתאימה לו), ופילי הראו שהם הולכים עם אמביד וסימונס ובונים סביבם קבוצה
חרש עץ
6 ינו 2019 10:19:16יש מצב שאתה צודק. האריס יותר מתאים למרות שהוא שחקן פחות טוב אבל לא הייתי נותן לו מקס האמת.
חבל אני אוהב את באטלר, המנטליות שלנו זה כמו של פיניקס, סופט בייבי סופט
Smiley
6 ינו 2019 10:36:04הקפיצה הגדולה של שנה שעברה גרמה לך לחשוב שפילי מוכנים. שאמביד וסימונס הם "כאן ועכשיו", למרות שתן להם עוד 3-4 שנים להגיע לשיא שלהם (הם צריכים עוד ניסיון והשתפשפות ולשפר את המשחק שלהם).
כמו שהאריס משחק הוא יקבל ממישהו מקס (כנראה שהקליפרס או הניקס, לאחר שהתאכזבו מדוראנט). האריס גם צעיר יותר וציר הזמן שלו מתאים יותר לפילי.
באטלר גם לדעתי שחקן טוב יותר, אבל סגנון המשחק שלו שונה (ISO) ויש טובים ממנו בזה ב-NBA שבאמת לוקחים את הקבוצה שלהם רחוק (בשיקגו, במזרח, אם אני לו טועה הוא הגיע סיבוב ראשון ובטימברוולבס היה לו את הכישרון של KAT ו-וויגינס). בנוסף, מה שקורה איתו לאחרונה וכל הסיפורים האלה מכוונים אותו למקום אחד בו יש שחקן הרבה יותר גדול ממנו שיכול לאלף אותו – LA
חרש עץ
6 ינו 2019 11:15:54סמיילי אתה ממשיך בסולל בונה ובכאן בונים. המגדלים קורסים מהר. לפילי אין 3 ו-4 שנים, עד אז הכל יכול להשתנות, לוקחים מה שיש כאן ועכשיו את ההזדמנות. פילי מרחק קטן מלהיות אלופה, הבסיס ישנו, מכאן ואילך זה רק טעויות של ההנהלה. מה אתה חושב יהיה שונה עוד 3 שנים? ואם אמביד יפצע? אז ניתקע רק עם סימונס הנגר. מה יקרה עוד 4 שנים תסביר? סימונס יהפוך ללברון גיימס?
רדיק כבר לא יהיה כזה טוב ושוב יהיו לך חבורת פסחים. אתה לא מבין שהפרוסס תם. פילי הצליחו בו בגדול עם 2 אולסטארים+קלעי על כמו רדיק. הבעיה שהם לא יודעים איך להמשיך מפה….
Smiley
6 ינו 2019 11:44:08זה כדורסל ותמיד יכולה להיות פציעה (חס וחלילה). אבל פילי עם הבסיס של אמביד-סימונס בשנים הבאות והם רק מתחילים לגרד את הפוטנציאל שלהם.
הווריורס בנו בסבלנות סביב ההתפתחות של השלישיה שלהם (למרות הפציעות ולמרות שכל אחד מהם נכנס לליגה עם הרבה פחות הייפ מהצמד של פילי). זה גם יכול לקרות סביב הצמד של פילי.
בהנחה שאין פה פציעה, עוד 3-4 שנים אמביד וסימונס אמורים להתחיל את תקופת השיא שלהם בקריירה ורק ניתן לצפות לאיפה הם יגיעו אם כבר עכשיו הפוטנציאל והיכולת שלהם אדירים.
סימונס אולי לא יהיה לברון ג'יימס (מי כן?) אבל הוא עילוי שמשום מה רק אתה (כנראה) מתקשה לראות. אמביד כבר עכשיו מפלצת. הויתור המהיר על קובינגטון וסאריץ' כנראה לא הצליח (ועדיין מוקדם מדי להחליט כי באטלר בשיאו שווה את הטרייד).
אני עדיין לא חושב שפילי בנויים ובשלים לאליפות אבל הבסיס שלהם שם וצריך לפתח אותו. אין מה לעשות, סימונס ואמביד צריכים לקבל ניסיון והשתפשפות וזה לוקח כמה עונות טובות
חרש עץ
6 ינו 2019 12:11:52סימונס עילוי בדברים אחרים עם 0 קליעה, זה לא עוזר לקחת אליפויות. גולדן היא דוגמא חריגה וגם הם בסוף נהנו מפציעות של קיירי ולאב ומהצטרפות של דוראנט בעיר כמו סן פרנסיסקו. לא הייתי משליך מזה.
יודע כמה דברים משתנים ב-4 שנים? יבואו כוכבים חדשים אולי, סופר טים חדשה ומה אז? מכים בברזל שהוא חם, אם בונים על תוכניות לעוד 4 שנים..יודע מה אומרים? האדם מתכנן ואלוהים צוחק.
הזמן של פילי הוא עכשיו
Smiley
6 ינו 2019 13:20:34כנראה שאם היינו עכשיו בעונתו האחרונה של מארק ג'קסון בווריורס (או בעונות הראשונות של קארי עם הפציעות קרסוליים) גם היית שוחט אותם ומודיע שהם צריכים להרוס ולבנות מחדש. אבל הנה דוגמא לקבוצה שהייתה סבלנית וקיבלה בסוף שחקן על ועוד שני שחנים מצויינם לבנות סביבם ולקחו 3 ב-4 שנים ואולי עדיין ממשיכים בספירה.
אז כן, סבלנות ובנייה מחושבת הולכת ולא כל יומיים לפרק ולהרכיב מחדש. הדברים לא עובדים ככה ב-NBA, תשאל את בילי קינג שניסה לבנות מעכשיו לעכשיו קבוצת לאליפות. אפילו מיאמי של לברון לקח לה עונה להתחבר ובדרך להפסיד לנוביצקי
חרש עץ
6 ינו 2019 14:14:08אוקיי אני אומר פה שפילי לא תיקח אליפות אם סימונס לא קלעי סביר. ימים יגידו
עגל שסבור שיש לפרק את גוגל
6 ינו 2019 14:48:26אני די עם שמעון בעניין הזה.
אני עדיין מחזיק מבאטלר כוכב, ולכן צריך שגם יעבדו בשבילו, כלומר שימקסמו את היכולת שלו. זה לא עוד קובינגטון או סאריץ'.
Ljos
6 ינו 2019 15:27:56אתה עשר דקות במועדון, אחרי ששני מועדונים קודמים ויתרו על שירותיך בגלל הגישה שלך, המועדון די מצליח (ההתקפה במקום החמישי בליגה מאז שבאטלר הגיע על פי הציטוט הזה: https://twitter.com/rich_hofmann/status/1081292611074306049 ), ואתה דורש, באגרסיביות, קופץ מעל הראש של המאמן, כדי שיתאימו הכל אליך?
זה או אגואיזם כרוני או שחקן שמחפש את המספרים האישיים כדי להנכיח את החוזה הבא (מקס לחמש שנים לשחקן בן 30 עם היסטוריית ת'יבודו קשה). בשני המקרים – לא משהו שאתה רץ להתאים קבוצה אליו.
כרגע באטלר צריך להוכיח לפילדלפיה, ולשאר הקבוצות, שהוא יכול להיות שחקן שאפשר לבנות עליו. הוא בחר להוכיח את זה בשיטה שגרמה להרבה קבוצות להתעלם ממנו.
מי רוצה להתחיל ספירה מתי יתחילו השמועות שאמביד לא קשוח מספיק, לא עובד קשה, לא קשוח ובסך הכל לא קשוח מספיק בשביל שבאטלר יוכל לנצח איתו?
חרש עץ
6 ינו 2019 16:15:15לחוס-שני מועדונים לא ויתרו עליו, הוא ויתר על שני המועדונים.
דבר שני כל כוכב חשוב לו מספרים אישיים אחרת הוא לא כוכב אלא קובינגטון או בריאן פורבס.
יודע מה זה כוכב? זה חשוב לו מספרים אישיים ושהקבוצה תצליח תוך כדי זה שהוא מנפק מספרים אישיים, אחרת זה לא שווה להם.
ככה זה לברון, הארדן, דיוויס, אמביד, ראס, ליליארד וכולם, הצלחה קבוצתית כרול פלייר לא מעניינת אף כוכב, זה דבר אחד.
דבר שני הוא לא ביקש שהכל יעבור דרכו אלא שהוא לא יהיה רול פלייר, באטלר זה לא קובינגטון. אתה חושב אם לברון היה במקומו הוא היה מקשיב לבראון? היה נע ואולי מקבל כדורים?? לברון אם לא מעמיד את ה28, 8, 7 שלו סוקל את המאמן במקום ומנגב אותו. ככה זה הכוכבים הגדולים חביבי.
התקפה חמישית או לא הקבוצה חלשה מול קבוצות חזקות ומפסידה במאני טיים כי הוא לא מקבל כדורים. אתה לא הופך אולסטאר לרול פלייר, אפילו פופ לא יכל לעשות את זה.
לאולסטאר צריך להכין תרגילים, אין סיבה שבמאני טיים כדורים לא ילכו לבאטלר ל-ISO ולהחלטה שלו. השיטה של בראון כשלה מול הקבוצות החזקות ותכשל בפלייאוף. באטלר הובא לפילי בשביל לשדרג אותה לקונטנדרית, לא להיות קובינגטון. אתה לא יכול לצפות ממנו להיות קליי תומפסון. אם בראון רוצה את קליי שיביא את קליי, באטלר לא קליי.
באטלר צריך לקבל יותר ISO אמביד צריך לקבל יותר ISO ולטחון יותר בצבע.
אם סימונס יפגע שילמד לקלוע ולהנות אחרי זה מהפירות שזה יניב עד אז שישב בשקט. אמביד קשוח מאד ובאטלר קשוח מאד. סימונס הוא ר וחושב שהוא איזה כוכב והכי גרוע שהוא יבחר לאולסטאר מרוב שהמזרח זבל.
Ljos
6 ינו 2019 17:18:10שיקגו יכלו לרצות את באטלר, אבל העדיפו להעיף אותו. במינסוטה אולי לא ויתרו עליו (כי ת'יבודו אידיוט), אבל הוא דאג שאף אחד לא ירצה אותו שם. בוסטון ויתרו עליו. לייקרס לא רדפו אחריו. מיאמי בחרו בסוף להמשיך עם ריצ'רדסון. ואני בטוח שאף אחד מהם לא מתחרט.
.
אני מכיר את עיקרון "הזידאנים והפאבונים שיגידו תודה שנותנים להם לשחק ולא מוציאים אותם להורג בחצר" שלך. אף קבוצת כדורסל, או ארגון, או מדינה בעצם, לא יכול לעבוד ככה לאורך זמן. יעשו עליהם המהפיכה הצרפתית.
הכניסו שחקן דומיננטי לקבוצה מצליחה שרצה כבר זמן מה עם שני שחקנים דומיננטיים. הוא יכול היה לבקש תפקיד משמעותי יותר. אפשר היה לדבר עם שאר השחקנים ולנסות להגיע ביחד למשהו שיתאים לכולם. ואפשר היה להידחף כמו שור (לשעבר) בחנות החרסינה שהיא ערימת האגואים של קבוצת כדורסל. אחד מהם יכול להביא לתוצאות הרסניות, כמו בקבוצות הקודמות של באטלר.
אולי אגיד את זה בבומבסטיות יותר. אם באטלר נפגע, שילמד להיות חלק מקבוצה. עד אז שישב בשקט, אחרת ביי ביי סופר מקס. ואולי אפילו בכלל ביי ביי מקס.
חרש עץ
6 ינו 2019 18:05:57לחוס הקבוצה לא מצליחה. רק אליפות מזרח ומעלה נחשב הצלחה. מקום 4 במזרח זה אפילו כשלון. שאני עובר על הסגל של פילי על הנייר הוא טוב מטורנטו אינדי ומילווקי זה אומר שהמאמן לא בסדר. לייקרס ובוסטון לא רדפו אחריו אני לא יודע אגב אם זה נכון זה פשוט לא דווח בתקשורת אבל נניח שזה נכון בגלל שחושבים שיכולים להשיג טוב יותר יעני כוכב גדול יותר דיוויס קאווי וכו. זידאנס ופאבונס זה הכי nba. אפילו אצל פופ יש זידאנס. החזק והדומיננטי שורד.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 ינו 2019 19:48:33לג'וס אם הייתי באטלר הייתי מתנהג אחרת.
ועדיין, כצופה מבחוץ ועם כל מה שקורה בליגה הזאת, ואם להיות ריאלי, אני מוצא את עצמי מסכים עם מה ששמעון אומר.
דאמיט
מנצור שפיצר
6 ינו 2019 09:13:08טוב מאד
שבאטלר עושה עכשיו את הבעיות
שה76 לא יתנו ולא יתקעו איתו לחוזה מיותר ענק ל5 שנים
שחקנים טובים תמיד אפשר למצוא
לשידוך עם סימונס ואמביד
חרש עץ
6 ינו 2019 09:31:29בטח תמיד אפשר למצוא. אחרי הקיץ לא ישאר לך כלום ותתקע עם קובינגטון. פילי זה מקום שאף אחד לא יגיע מרצונו.
סימונס ואמביד גם לא עובד עד שאין קליעה. אמביד ככ מבוזבז בפילי שזה פשע. השחקנים טופ 15 כולם יהיו סגורים בקיץ. את מי אתה מתכנן להביא?
רק שאלה
6 ינו 2019 20:56:22קובינגטון+סאריץ >>>>> באטלר בן 29 לפני מקס ל-5 שנים
עידו גילרי
6 ינו 2019 09:24:43סטיב קר לקח קשה שריקת צעדים על סטפ בק של קרי:
https://twitter.com/ESPNNBA/status/1081799838000447488/video/1
חרש עץ
6 ינו 2019 12:03:36גולדן סטייט אובססיבים להארדן
עידו גילרי
6 ינו 2019 12:14:39לגמריי
Ljos
6 ינו 2019 12:22:22Now he's getting a tattoo
He's gettin' ink done
He asked for a '13', but they drew a '31'
ולדי קוגן
6 ינו 2019 09:25:46סיקור נהדר לערב מדהים. טורונטו באו לתת הצהרה, 4 שחקנים עם 20 ומעלה איזה יופי.
באמת הפתיע אותי שפורטלנד ניצחו, הייתי בטוח הארדן ישחיל עם 50. קבוצת עונה סדירה מעולה, אבל בפלייאוף זה כרגיל יתחרבן.
חרש עץ
6 ינו 2019 09:32:09אל תשכח היה בק טו בק לבאקס
עובר אורח
6 ינו 2019 09:29:08best.halftime.preformance.ever
אשך טמיר המקורי
6 ינו 2019 09:31:52תודה רבה!
שמעון קאט דה בולשיט
6 ינו 2019 09:35:47שמעון, עדיין מחכים לתשובה שלך.
אתה מספר כל הזמן ששני אולסטארים יצטרפו ללברון בלייקרס.
אתה יכול להסביר איך זה הולך מבחינת מספרים? כי יש דבר כזה, תקרת שכר.
אתה רואה חשבון, קטן עליך. קדימה.
Benjo
6 ינו 2019 09:45:14אחלה סיקור תודה רבה.
לגבי הארדן לא שינוי משמעותי מול המשחקים הקודמים . המון זריקות באחוזים לא משהו ושוב 40 נק' (38 זה סמנטיקה). ההבדל בין ההפסד לנצחון הוא שהפעם מול המשלים של הארדן בהתקפה (קאפלה – זה שחותך , פיק אנד רול ואוסף את הזבל מההחטאות) עמד סנטר אמיתי – נורקיץ'- ולכן העניין נסגר ככה.
דרך אגב מי שרוצה לבחור בו כ MVP זה לגיטימי. אני לא על העגלה הזאת.
לגבי ממפיס מעניין כמה גאסול עוד יסחוב את הפציעה שמציקה לו . זה המון זמן שרואים שהוא לא חופשי לגמרי בתנועה וזה לדעתי חלג מהירידה בכושר שלהם.. אולי זה משהו שעלול להיות גם מסיים קריירה?
עידו גילרי
6 ינו 2019 10:00:00קאפלה אסף 8 כדורים חוזרים בהתקפה כך שאני לא רואה איך זה "שהפעם מול המשלים של הארדן בהתקפה (קאפלה – זה שחותך , פיק אנד רול ואוסף את הזבל מההחטאות) עמד סנטר אמיתי – נורקיץ'- ולכן העניין נסגר ככה." היה כל כך משמעותי. מה שהיה יותר משמעותי הוא שהארדן קלע באחוזים נוראיים במיוחד בחצי הראשון.
Benjo
6 ינו 2019 19:29:16אתה משוה 29 ו 21 ל 13 ו 21? היתה חסרה המנת נקודות של קפלה כי עמד מולו נורקיץ ולא לוני.
גיא רוזן
6 ינו 2019 10:04:05יש בינינו חילוקי דעות על מה זה אחוזים טובים, ומה זה "לא משהו".
.
20 עונות הסתיימו עם שחקן שסיים את העונה עם ממוצע של 33+ נק'.
אף אחד מהשחקנים שסיימו עונה עם ממוצע נק' כזה, לא סיים אותה עם TS% גבוה כמו של הארדן העונה (61.8% להארדן העונה. 60.06% לג'ורדן ב-90', מי שמוביל בדרוג ה-TS מבין אותן 20 עונות).
האחוז האפקטיבי של הארדן, היה ויישמר, מציב אותו שלישי הרשימה אחרי קרארים 72', וג'ורדן 90'.
Benjo
6 ינו 2019 19:33:30גיא היינו כבר בסרט הזה . אולי לא איתך. ה TS מתקנן ל3 ולעונשין. מאותו רגע ששחקנים התחילו לזרוק מ 3 בלי הכרה קשה לשהשוות את הנתון הזה לנתוני עבר. שחקן שיהיה זורק בעבר 15 פעמים מ 3 במשחק היה מורחק מהשחק לצמיתות על ידי המאמן שלו.
לכן ככל שהשלשה נקלעת במיומנות גבוהה יותר וככל שהמינון שלה בסך הקליעות עולה ה TS ילך למעלה. כנל ה effective
גיא רוזן
6 ינו 2019 19:55:08בכוונה רשמתי הן את נתוני ה-TS, והן את נתוני האחוז האפקטיבי.
.
אי אפשר להחזיק לחובתם של קרי או הארדן את העובדה שהם מיומנים להפליא בלקלוע מטווח ה-3.
הטווח של קרי, זה לטעמי כמו הסקיי הוק של קארים. מהלך משנה משחק.
כך גם הסטפ-באק של הארדן מה-3.
להמעיט בערכה של מיומנות זו,
זה כמו למחוק את שאקיל מרשימת השחקנים הדומיננטיים בגלל שבתקופתו קל יותר היה לסנטרים לשחק בפוסט.
זה כמו להחזיק לחובתו של ג'ורדן את העובדה שבתקופתו אסור היה לשמור אזורית.
.
השורה התחתונה שיש מעט מאוד שחקנים שמסוגלים לקלוע כל כך הרבה נק', באחוז אפקטיבי כזה.
כמה כבר יש כאלו בליגה?
4?
קרי, דוראנט, הארדן, ולברון.
כולם זוכי MVP בעברם, כולם יהיו בעתיד HOF.
אשך טמיר המקורי
6 ינו 2019 10:08:47https://youtu.be/B0nIfdqOCho?t=4m37s
Benjo
6 ינו 2019 11:54:13ענק
אור
6 ינו 2019 10:13:12הספרס זה פלא עולם שמיני. מעניין איך יחזיקו מעמד בחצי השני של העונה.
Smiley
6 ינו 2019 10:17:44#אפילו_קונלי_לא_מסוגל_לסחוב_את_כספי_לפלייאוף
אוהד ס"א
6 ינו 2019 10:18:15הסיפור עם נואה עצוב במיוחד.
לחשוב שפעם הוא היה אחד הגבוהים הכי טובים (ואהובים עלי) בליגה, עם מקסימום תשוקה ומעט מאד יכולת פיזית (והתקפית).
צריך לדבר על באטלר,
המקרה של באטלר הוא מקרה מבחן לכל הליגה.
סופרסטאר מוכח, שחושב שהכל מגיע לו והוא נמצא מעל הקבוצה, המאמן וההנהלה.
זה עבד לו בשיקגו, זה עבד לו במינסוטה. זה לא יכול לעבוד יותר, גם לא בפילי.
או שהוא יתיישר, או שהוא יהיה בליגה הסינית. אף קבוצה לא תסכים יותר לגעת בסחורה המקולקלת הזאת.
החשיבות של מה שיקרה לבאטלר (ובאופן עקיף גם קאווי) תקרין על כל הליגה:
כרגע, זאת ליגה של שחקנים. כל שחקן יכול לשבור חוזה עם הקבוצה שלו ולומר: בא לי טרייד עכשיו, יישרף העולם.אני לא משחק, ותמיד תהיה קבוצה שתסכים לקחת אותו.
כישלון של טורונטו בפליאוף השנה (לא להגיע לגמר המזרח) + עזיבה של קאווי לקליפרס בתחילת השנה הבאה, יכולה לשנות את המגמה הזאת ולהעביר שוב את המשקל לבעלי הקבוצות.
מעניין לראות התנהלות שונה של מועדונים:
הספרס העדיפו לוותר על העונה שעברה, קיררו את קאווי כל העונה, שלחו אותו למקום הכי קפוא בליגה וקיבלו תמורה נאותה.
מיניסוטה לא היו סבלניים מספיק וקיבלו כלום ושום דבר (אבל לפחות נפטרו מהרעל).
טורונטו לקחו את קאווי, אבל בנו קבוצה שלמה ומצויינת גם בלעדיו. אם הוא הולך, הם יכולים להביא מישהו אחר. המכונה לא תקרוס.
לפילי, היה חסר שחקן אחד להיות קונטנדרית אמיתית. מסתבר שהם הביאו את השחקן הלא נכון. ינסו שוב להביא שחקן חופשי בשנה הבאה.
נ.ב.,
דרק ווייט עולה על כל הציפיות.
אני לא אוהב את השיטה של פופ לזמבר את הרוקיז' שלו חצי עונה ב- G LEAGUE לפני שהוא מכניס אותם לליגה:קורי ג'וזף, מילס, דני גרין (3 שנים), פורבס, ווייט, ועכשיו לוני ווקר. יש מי שיאמר שהשיטה עובדת.
אני טוען שאם השחקן טוב הוא יתרום וייתרם כבר תוך כדי תנועה.
לא דאנדרה ג'טרדן, לא דריימונד גרין ואפילו לא קאווי היו זקוקים לזה.
חרש עץ
6 ינו 2019 10:19:38נואה עשה אפקט כרמלו בגדול
חרש עץ
6 ינו 2019 10:23:10כל קבוצה בליגה תיקח את באטלר בחיבוקים ונשיקות. עלאק אף אחד לא יגע בו. יקחו אותו גם אם הוא יפשיל מכנסיים וישים חרבון לבראון באמצע הפרקט. באלר צדק בבולס כי שיחק עם לוזרים חסרי תקנה וצדק במיניסוטה כי שיחק עם רומוס ורומולוס לוזרים חסרי תקנה וצודק בפילי כי הוא משחק עם לוזרים חסרי תקנה (בראון וסימונס).
גיא רוזן
6 ינו 2019 10:32:57כל קבוצה בליגה.
חוץ מבוסטון, שכאשר היה זמין לטרייד (פעמיים) לא נקפו אצבע בשביל להביא אותו.
או הלייקרס, שבדומה לבוסטון, עבר פעמיים לא עשו ולו מאמץ מינימלי להביא אותו.
חרש עץ
6 ינו 2019 11:12:11כי לא רצו לתת דברים עבור חוזה נגמר בלי התחייבות מצידו. אל תתחכם. כל קבוצה אם באטלר מתחייב אליה הייתה חוטפת אותו.
לא אז לא נביא שחקן טופ 15, נביא את קובינגטון, LOL.
גיא רוזן
6 ינו 2019 11:18:04כאשר מינסוטה הביאו אותו, היו לו שנתיים בחוזה.
בוסטן ובלייקרס פשוט בחרו לא לנסות להביא אותו.
חרש עץ
6 ינו 2019 11:19:42אהה ואני רואה שהבולס ומיני ממש פורחים מאז עזיבת באטלר חח. שההנהלה רקובה הם מרקיבים גם את הקבוצה, ככה זה עובד הם כבר לא יודעים להבחין בין זהב וחרא. מי כמו פיניקס יודעים את זה
גיא רוזן
6 ינו 2019 11:26:04נתחיל בכך שהבולס שיחקו אותה, ובגדול.
באטלר היה עוזב תמורת כלום שנתיים אחרי הטרייד, או תמורת כמעט כלום, שנה אחריו.
במקום, הם הפכו שחקן שלא לקח אותם לשום מקום לבסיס לקבוצה חדשה –
כריס דאן, זאק לאווין, לאורי מארקנן.
.
הוויתור על באטלר היה הדבר החכם הראשון שהבולס עשו מאז פציעתו של רוז.
חרש עץ
6 ינו 2019 12:01:09נו לאיפה זה הביא אותם? אפילו לא פלייאוף במזרח. יודע כמה זה עלוב?
ברור שהם עשו טרייד נכון כי הוא לא רצה להיות בקבוצה זבל בלי שאיפות עם מאמן והנהלה רפת הבנה. אז היו צריכים להרוויח משהו.
מה התקרה של הבולס? מארקנן בשיאו יכול להגיע לרמה שלך באטלר ולאיפה זה יקח אותם? מקומות 5-8 במזרח ביום טוב?
אחרי פרוסס של 5 שנים הם יחזרו לאותו המקום שהיו עם באטלר? לא נראה לך מגוחך גיא?
גיא רוזן
6 ינו 2019 12:49:51אתה באמת היום הולך לשפוט איך הבולס ייראו העוד שנה, שנתיים או שלוש?
יש להם קו קדמי עם פוטנציאל אדיר,
יש להם מספר שחקנים עם תקרה לא ידועה.
אם באטלר, התקרה הייתה ברורה (בטווח הקצר- סיבוב ראשון בפלייאוף. בטווח הארוך – עוזב תמורת כלום).
.
אז לא, ממש לא נראה מגוחך.
.
אתה זוכר כמה ניצחונות היו לגולדן סטייט בשנה הראשונה של קרי בקבוצה?
כמה בשנה השנייה?
אתה זוכר כמה משחקים הוא שיחק בעונתו השלישית בליגה?
מה כתבו על "קרסוליי הזכוכית" שלו?
.
דירק נוביצקי, תנסה לרגע להיזכר בעונת הרוקי שלו –
כמה ניצחונות היו למבריקס, מה היו הצפיות מנוביצקי, או כמה עונות לקח לו לעזור להפוך את דאלאס לקבוצות פלייאוף.
.
אתה כותב היום בנחרצות על התקרה של קבוצות בעתיד,
כאשר אין לך, או לאף אחד אחר, באמת מושג מה התקרה של כל קבוצה שהיא.
מה שכן אפשר לשפוט, זה האם הקבוצה מנסה לבצע מהלכים שיגדילו את הסיכוי שלה להפוך לקבוצה חזקה בעתיד.
הבולס, חד משמעית, עושים צעדים בכיוון הנכון.
אשך טמיר המקורי
6 ינו 2019 10:35:34אף אחד לא ייגע בבאטלר וגם עכשיו אף אחד לא רצה לנגוע בבאטלר חוץ מהקבוצה הרקובה של פילי.
הם ראויים זה לזה.
Smiley
6 ינו 2019 10:39:02סימונס ממשיך להראות לך שאתה טועה לגביו. הבנאדם הוא שחקן על שלומד את המשחק ומנצל את היכולות שלו במגרש והגוף הגדול שלו כדי לקחת יריבים לפוסט. שלא לדבר שהוא מגן איכותי על כל החמש עמדות.
הוא בדרך להיות מכונת טריפל דאבל, אבל יעילה, שלא כמו חברך בתמונת הגראווטר.
אשך טמיר המקורי
6 ינו 2019 10:50:29סימונס זה המעצור בגלגלים של פילי.
הלוואי שלא יעזוב אותם לעולם.
Smiley
6 ינו 2019 11:49:03רק הזמן יוכיח מי מאיתנו צודק ומי טועה. יתכן שסימונס זה בלוף (אני לא חושב ככה), אבל צריך למדוד את זה בעוד כמה שנים ולא בעונה השנייה שלו.
גם חברך המורמוני לא להיט העונה, אז נתייג אותו כבאסט (אני מגזים) אבל אני מאמין שגם הוא יהיה עוד יותר טוב בעונות הבאות.
שחקני כדורסל מתפתחים עם השנים ולכן דרושה פה סבלנות.
גיא רוזן
6 ינו 2019 11:03:00צודק ב-100%
האכזבה מכך שסימונס לא מנסה לפתח יכולת קליעה במחוץ מובנת,
אבל זה לא משנה את מה שסומונס כן עושה על הפרקט –
מנהל משחק מוכשר,
שחקן שלא לוקח על עצמו יותר מדי, לא לוקח זריקות שהוא לא יודע לקלוע,
שחקן הגנה יוצא מן הכלל, לא רק בעמדת הרכז, אלא גם בחילופים על שחקני הכנף.
חרש עץ
6 ינו 2019 11:09:41ממשיך להראות לי שטועה? חכם על נמושות. חכה בפלייאוף איזה חרבון הוא הולך להביא מול בוסטון, מילווקי, טורנטו.
זה שהוא רוקד על וושינגטון וקבוצות פח שלא יודעות ולא מנסות לשמור אותו זה לא חכמה. דבר שני הגנת עונה סדירה זה לא הגנת פלייאוף. חכה תראה כמה הוא יהרוג אותנו בפלייאוף.
Smiley
6 ינו 2019 11:46:39פלייאוף הרבה פעמים זה ניסיון ולסימונס חסר את זה והוא יקבל את זה בעונות הבאות.
כמו שקבוצות ילמדו את סימונס, הוא ילמד איך להתמודד עם השמירות השונות עליו ואני מאמין שכן יפתח קליעה ובנוסף יהיה עוד יותר בלתי עציר בחדירות לסל.
אין מה לעשות, צריך סבלנות
חרש עץ
6 ינו 2019 11:51:55אם יהיה לו קליעה סבירה הוא סופרסטאר ואני מסכים איתך. בלי קליעה זה מה הוא שווה. לכן נראה עונה הבאה, אם הוא חוזר בלי קליעה שוב אפילו מחצי מרחק אני חושב שצריך להטריד אותו.
Smiley
6 ינו 2019 12:06:10אני מאוד מקווה שיפתח קליעה כי בסופו של דבר בכדורסל מנצח מי ששם יותר נקודות.
אבל גם ללא קליעה הוא ישתפר ויהיה עוד הרבה יותר טוב, התפקית והגנתית.
גם יאניס עדיין לא ממש פיתח קליעה, אבל הוא לפחות מנסה. אבל ההתפתחות של יאניס היא אדירה משנה לשנה גם ללא השיפור המטורף בקליעה.
חרש עץ
6 ינו 2019 12:12:58אל תשווה את יאניס, יאניס הוא פריק. גדול יותר, חזק יותר, עוצמתי יותר, אתלטי יותר, זה ליגה אחרת.
חרש עץ
6 ינו 2019 12:14:27ישתפר כנראה שכן אבל אליפות הוא לא יביא בלי קליעה ואני מסתכל רק אליפות. כל דבר אחר פרט לאליפות הוא כשלון לקבוצה עם 2 שחקני טופ 15+קלעי על+שחקן פוטנציאל אולסאר.
שמעון קאט דה בולשיט
6 ינו 2019 10:48:36כן, באטלר הוא כזה ווינר, לעולם לא נשכח את רגע התהילה במשחק הכי גדול בחייו:
https://www.youtube.com/watch?v=Lswi2Y7L58M
ארון
6 ינו 2019 12:23:03שמעון תיאורי החירבון שלך והתחת מתבקשים להפסיק, זה מגעיל לקרוא
מוטי
6 ינו 2019 16:13:53+100.
עולם האסוציאציות של השמעון הזה באמת מגעיל.
האווי לאסוף
6 ינו 2019 10:49:40אחלה סיקור, תודה רבה
יואל יצרן בובות מדופלם
6 ינו 2019 14:48:11ארון יקקה צהובה מי שואל אותך,שמעון תמשיך עם תיאורי הקקי פיפי,בוא לכפר,ויחי התאגיד הרקוב
איתי קדם
6 ינו 2019 12:06:49תודה על סיקור נהדר!
עידן עופר
6 ינו 2019 12:16:33אחלה סיקור רדו, תודה רבה !
Ip
6 ינו 2019 12:35:00תודה על הסיקור. למי שלא ראה – ציון וויליאמסון, טנק מעופף, עם דאנק מהלילה. https://youtu.be/LDysliA7HqI
עידו גילרי
6 ינו 2019 12:36:09הוא עצמו לא התלהב, היה נותן לו רק 7 -8…
נחכה ל9-10
ניר
6 ינו 2019 12:35:21סיקור נהדר , תודה רבה.
חרש עץ
6 ינו 2019 13:00:41עוד מהאובססיבים
עם שלשה בסטפ בק בסגנון ג'יימס הארדן, שבוטלה אחרי שריקה של השופטים לצעדים. מיד אחרי השריקה סטיב קר התנפל על השופטים, וקרי סימן בידיו את המספר 13 – מספר הגופייה של הארדן, שמבצע את אותו מהלך על בסיס קבוע ולא נפסקים צעדים לחובתו.
בסיום המשחק קרי עקץ את השופטים ואת הארדן, ואמר ש"כבר ראיתי את המהלך הזה פעם או פעמיים, אז ניסיתי איתו בעצמי. השופטים היו מבולבלים, כנראה. הם ידעו שמדובר במישהו אחר, אז הם שרקו צעדים. כמדובר במישהו אחר, כנראה שהמהלך הזה בסדר".
מצחיק מי המתלוננים, הארדאון יושב להם חזק בראש תפס נדלן יוקרתי בסן פרנסיסקו
עגל שסבור שיש לפרק את גוגל
6 ינו 2019 15:05:51חחח
אשכרה אובססיביים
Ljos
6 ינו 2019 13:07:58אוף.
היה סיפור נחמד השנה בליגה. מתח בכל משחק. משהו לחפש כל בוקר, דבר ראשון שאתה קם.
ודווקא, דווקא דנבר הייתה חייבת להיות הקבוצה שהורסת את עונת ה-Even Steven של שארלוט?
.
למי שעדיין לא מצליח להבין מה מיוחד בהתקפת ה"לקרוא ולשרוף" של דנבר":
https://streamable.com/js27b
תראו איך הקבוצה כולה, בשיטתיות וביסודיות, האנד-אוף אחרי האנד-אוף, יוצרים פערים קטנים בין המגנים לתוקפים. פערים שגדלים וגדלים, וגם אי דיוק קטן במסירה לא מצליח להוציא את הקבוצה מאיזון. וכל זה כאשר הגרביטציה של יוקיץ', החושב המהיר במערב, ומונטה מוריס, האיש שגורם לאיינשטיין לאכול את המילים שלו על אנשים שמעולם לא טעו, על הספסל. כשחמישה שחקנים חייבים להיות אגרסיביים בכל רגע, משחקים ביחד ולומדים לחשוב כל הזמן על הפעולה הבאה, אין ממש להגנה דרך להתמודד עם זה. אפילו כשהם כבר מצליחים לחסום את הזריקה, יש קבוצה אחת שכבר יודעת מה לעשות ונמצאת כל פעם צעד קדימה בדרך לסל.
ליעד
6 ינו 2019 14:38:53שמעון הזה מתיש….
יואל יצרן בובות מדופלם
6 ינו 2019 14:50:39ליעד לך תמצוץ בננה
ארון
6 ינו 2019 16:15:12כמה לשעה בתל ברוך של גרמניה יא אוכל בתחת, השפה מורידה את ערך האתר, דש ותביא לינק בלילה כמו פעם
יואל יצרן בובות מדופלם
7 ינו 2019 01:36:34ארון במיוחד לכבודך הרגע שלשלתי צהוב דביק ,בוא ממי supper is served יחננה