יומן הכדורגל השבועי מהארץ והעולם / ניר מועלם

 

שלום לכולם ושבוע טוב

היה לנו מחזור אמצע שבוע בליגות האירופאיות אך מפאת חוסר זמן ובעיות אישיות לא יכלתי לכתוב וגם הפעם הטור עולה קצת מאוחר לאתר מאותן סיבות . אשתדל להכניס בסיכום הנוכחי את מה שאירע בשבוע שעבר וגם בשבוע הנוכחי , הסיכום השבועי יהיה קצת שונה ויכיל שני מחזורים גם יחד , לכן הפעם אני אגע בקבוצות באופן פרטני מאשר במשחקים ספציפיים.

ליגת ג'פאניקה – מחזורים 15 +16 :

 

מכבי תל אביב – מקום 1 עם 42 נק' :

אז מכבי אירחה באמצע שבוע שעבר את הפועל באר שבע למשחק מאוד מכריע שיכול להגדיל את הפער מבאר שבע , דבר שיתן יותר ביטחון למכבי , לעומת זאת באר שבע ידעו שהפסד ככל הנראה יסיים את מאבק האליפות מבחינתם . אז מכבי הגיעה למשחק מוכנה מתמיד והביסה את באר שבע 3-0 משערים של : אופאדו , סבוריט וריקן(כובשים יחסית מפתיעים) ולקראת סיום אלחמיד עוד הספיק לקבל צהוב שני ולהשאיר את חבריו בעשרה שחקנים.  וביום שבת מכבי יצאה לאיצטדיון הלאומי לשעבר ברמת גן למשחק חוץ נגד רעננה שכל נקודה נגד מכבי יכולה להיות ברכה אך בפועל גם במשחק נוראי של מכבי הם הצליחו לנצח 2-0 משערים של שכטר ופרץ. אז נכון להיום מכבי בהפרש 16 נקודות ממקום 2 (בני יהודה) והפער מבאר שבע גדל ל-17 נקודות.

קצת חדשות ממכבי – אלי דסה חופשי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שהוא רוצה כי חוזהו נגמר עוד חצי שנה ובנוסף ניקוליץ שחתם במכבי מתח את השריר ויהיה בחוץ ככל הנראה שלושה שבועות , כך שהבכורה שלו תידחה במקצת.

 

בני יהודה – מקום 2 עם 26 נק':

קצת מאבדת גובה בשני המחזורים האחרונים אחרי שהשיגה רק נקודה מתוך 6 אפשריות , כאשר היא סיימה בתיקו 1-1 מול מכבי פתח תקווה , ולאחר מכן הגיעה הפסד למכבי חיפה המתקמבקת , כאשר חשוב לציין שבני יהודה שיחקה את שני המשחקים הללו בחוץ ואת שניהם היא סיימה גם בעשרה שחקנים כאשר סורו הורחק נגד פתח תקווה , וקונסטנטין הורחק נגד מכבי חיפה.

 

הפועל באר שבע – מקום 3 עם 25 נק' :

שבוע שעבר התחיל בצורה אופטימית לבאר שבע כאשר הם האמינו שיש להם מה למכור מול מכבי ושהפער יוכל להצטמק אך בפועל הם הובסו נגד מכבי 3-0 ונראו מאוד רע , דבר שהגדיל את הפער ממכבי ל-17 נקודות ולמעשה כמעט סוגר סופית את המרוץ לאליפות(היו דברים מעולם) , אך במחזור לאחר מכן הם הצליחו לנצח בקושי רב את אשדוד 1-0 ולשמור את הפער על 17. חשוב לציין שהפועל באר שבע נראית רע מאוד , ההגנה שלה לא טובה כמו שנים קודמות והרבה יותר קל להגיע נגדה למצבים , הקישור שלה מאוד רך וזה נראה שאוגו איבד קצת מחדוות המשחק שלו או מהיכולות(או גם וגם) , ובנוסף יש להם חוסר ביטחון בהתקפה , וכל זה מוביל לכך שהם ככל הנראה לא יזכו באליפות , אך לא מן הנמנע שבליגה כל כך חלשה הם עדיין יסיימו במקום ה-2.

 

מכבי חיפה – מקום 6 עם 22 נק' :

אז מרקו בלבול ממשיך לנצח ולהחזיר לאוהדי מכבי חיפה וליעקב שחר את החיוך עם עוד 6 נקודות והם כבר נמצאים במקום שמוליך לפליאוף העליון , והם רחוקים סה"כ רק 4 נקודות ממקום 2. בלתי נתפס שמכבי חיפה עם עונה כל כך חלשה הצליחה לצמק את הפער ממקום 2 ל-4 נקודות בעקבות רצף של 2 ניצחונות ליגה. זה רק מראה על הליגה החלשה שלנו. כרגע הדיבורים סביב הקבוצה מדברים על כך שאטיין ריינן כנראה יעזוב את הקבוצה בינואר לטובת אשדוד או סכנין , רמי גרשון נפצע(שוב) וייעדר שבועיים שלושה(כרגע) ויש עניין של חיפה בחלוץ יווני. כמו שזה נראה עכשיו מרקו עושה עבודה טובה אך נראה כיצד זה ימשיך כאשר בעוד שני מחזורים הם נוסעים לטרנר לשחק נגד באר שבע.

 

ביתר ירושלים – מקום 11 עם 17 נק' :

ביתר עברה כרגיל שבוע סוער , וזה היה אחרי ההדחה מול מכבי תל אביב וסביב הדיבורים על כך שיוסי בניון אולי יחתום בקבוצה(היום חתם רשמית) . באמצע השבוע היא שיחקה במשחק חוץ נגד הפועל חדרה כאשר שתי הקבוצות בכושר גרוע לאחרונה אך 2 הברקות של מאור בוזגלו הספיקו לביתר לעלות ליתרון מהיר של 2-0 ואז ביציאה למחצית השניה עוד שער של סילבסטר למעשה סגר את הסיפור סופית , ולאחר המשחק הזה עם ניצחון חוץ חשוב ביתר חזרה הביתה למשחק קשה ופיקנטרי נגד הפועל חיפה כאשר הסיפור סביב המשחק היה המאמנים , כאשר מאמן ביתר ניר קלינגר עזב באמצע העונה הנוכחית את הפועל חיפה לטובת ביתר ומי שהגיעה במקומו להפועל חיפה הוא שרון מימר , שהוא מאמנה לשעבר של ביתר ירושלים. לבסוף שני המאמנים הסתפקו בנקודה כל אחד כאשר המשחק הסתיים ב1-1 . אז כמו שנאמר בתחילת הסיקור על ביתר , יוסי בניון חתם רשמית בקבוצה עד לסוף העונה ובסופה הוא יפרוש ממשחק פעיל ויעבור לצוות המקצועי של ביתר. אני רק מקווה שיתנו ליוסי לשחק ולפרוש כמו שצריך. בנוסף היום פורסם בבוקר ששחקן הקבוצה אור אינברום נדקר לאחר הסילבסטר , על פי מה שהוא סיפר לחוקרים הוא חזר הביתה ב6 בבוקר(לא מקצוען לטעמי) ושם חיכו לו אנשים שאינו מכיר(לא קונה את הסיפור הזה) ולאחר ויכוח מסוים הם דקרו אותו ברגל. אני חושב שהסיפור הוא דמיוני לחלוטין ויש כאן משהו מאחורי זה שהשחקן מעדיף שלא לספר.

 


הפועל תל אביב – מקום 12 עם 16 נק' :

אז הפועל עם שלל בעיותיה נמצאת בכושר יחסית טוב בליגה כאשר היא לא מנוצחת כבר שלושה מחזורים והיא הגיעה למחזורים 15 ו-16 אחרי תיקו בליגה וניצחון בגביע ואז היא פגשה את הפועל חיפה בסמי עופר והצליחה לחלץ תיקו 1-1 נגד הקבוצה של שרון מימר ולאחר מכן הגיע סוף סוף הניצחון המיוחל והוא היה על בני סכנין בבית , כאשר הפועל לא ניצחה מאז המחזור השני ובכך סגרה 13 משחקי ליגה ללא ניצחון. בנוסף לכך היום חתם רשמית החלוץ נריוס ולאסקיס ששיחק בעונה שעברה בבני יהודה והיא נהדר במדיה , אך העונה שיחק במדי קבוצה תאילנדית , כך שלא ידוע באיזה כושר הוא מגיע לקבוצה. בנוסף לכל זה היום פורסם דוח המפרק של הפועל תל אביב והוא תובע את הבעלים לשעבר(מספר בעלים) בסכום של 80 מיליון שקל , אני לא אכנס לפירוט שהוא רשם אך הוא סיפק המון מידע על מה שקרה בהפועל בכל מיני תקופות.

 

שאלות לקוראים לגבי הליגה  שלנו:

  1. האם יוסי עשה נכון שחתם בביתר ולמעשה הודיע שיפרוש סופית בסוף השנה?
  2. מה דעתכם על מה שעושה מרקו בלבול במכבי חיפה? והיכן הם יסיימו את העונה?
  3. האם אלי דסה צריך לחתום על חוזה חדש במכבי או לנסות את מזלו באירופה( חגג בדצמבר 26) ?

 

 

פריימר ליג – מחזורים 19+20+21 :

 

מחזור 21 התחיל היום(שלישי) לכן אני אגע רק במשחקים שכבר שוחקו בו.

 

ליברפול – מקום 1 עם 54 נק' :

אז ליברפול ממשיכה בכושר המטורף שלה ומצליחה להגדיל את הפער מהמקום ה-2 ל-6 נקודות ובמחזור הקרוב (21) היא תפגוש את מנצסטר סיטי למשחק צמרת שיכול להרחיק את הסיטי מהאליפות או לפתוח את המרוץ לחלוטין. ליברפול אירחה במחזור ה-19 את ניוקאסל ופירקה אותה 4-0 , כאשר המשחק המרכזי שלה היא דווקא במחזור ה-20     כאשר היא אירחה את ארסנל ואחרי שפיגרה 1-0 כבר בדקה ה-11 , היא הפכה את התוצאה והביסה את את ארסנל 5-1 כאשר פירמינו כובש שלושער ומגיע מוכן למשחק נגד סיטי. אז כאמור , העיניים של כולם נשואות ליום חמישי בשעה 22:00 כאשר מנצסטר סיטי תארח את ליברפול למשחק צמרת.

 


טוטנהאם – מקום 2 עם 48 נקודות:

לטוטנהאם יש משחק אחד עודף כאשר היא שיחקה כבר את המחזור ה-21 היום. טוטנהאם הגיעה למשחקים השבוע עם רצף מדהים של ניצחונות והיא המשיכה אותו עם 5-0 מרשים על בורנמות , אך לאחר מכן הגיעה הפסד ביתי מפתיע מאוד 3-1 לסאותהמפטון אחרי שכבר הובילה 1-0. אז היום אחרי איבוד הנקודות החשוב ביום שבת היא שיחקה אצל קרדיף וניצחה אותה 3-0 ובכך עלתה למקום ה-2 לפחות באופן זמני עד המשחק של סיטי מול טוטנהאם , כאשר היא מקדימה את הסיטי בנקודה אחת.

 

מנצסטר סיטי – מקום 3 עם 47 נק' :

סיטי קצת נעצרה לאחרונה והיא הגיעה למחזור ה-20 אחרי הפסד ביתי מפתיע 3-2 לקריסטל פאלאס והיא יצאה למשחק חוץ לא קל נגד לסטר סיטי ממנו היא יצאה עם 0 נקודות ועם הפסד ליגה שני רצוף אך במחזור האחרון(20) היא הצליחה לנצח את סאותהמפטון 3-1 בחוץ והשאירה את הפער מול ליברפול על 6 נקודות לקראת המפגש הקרוב ביניהם ביום חמישי.

 

צלסי – מקום 4 עם 43 נק' :

צלסי הגיעה למחזור ה-19 אחרי הפסד ביתי מפתיע 1-0 ללסטר סיטי , והיא פגשה את ווטפורד במשחק חוץ קשה אותו היא ניצחה 2-1 אחרי שאת השער הראשון במשחק כבשה צלסי בתוספת הזמן לסיום המחצית הראשונה ואת שער השיוויון היא קיבלה באותה תוספת זמן , כאשר את אותו משחק סיים הזאר עם שני שערים. במחזור ה-20 צלסי יצאה למשחק חוץ נוסף הפעם נגד קריסטל פאלאס שניצחה לא מזמן את סיטי והיא הצליחה לנצח 1-0 קטן גדול שהשיג עבורם עוד 3 נקודות ועזר לה לפתוח פער של 2 נקודות מארסנל שבמקום ה-5.

 

ארסנל – מקום 5 עם 41 נקודות :

אפשר לומר שאת מחזורים 19-21 ארסנל תעדיף לא לזכור במיוחד כאשר היא פתחה אותם עם תוצאת חוץ חלשה נגד ברייטון של 1-1 , לאחר מכן היא יצאה לאנפילד והובילה 1-0 על ליברפול אך לאחר מכן ליברפול הפכה את התוצאה והביסה את ארסנל 5-1 ולקינוח ארסנל הצליחה להשיג סוף סוף ניצחון וזה קרה היום(שלישי) כאשר במחזור ה-21 היא אירחה את פולהאם והביסה אותה 4-1 . חשוב לציין שהפער של ארסנל מצלסי שבמקום ה-4 הוא 2 נקודות בלבד אך לארסנל יש משחק אחד עודף.

 

מנצסטר יונייטד – מקום 6 עם 35 :

אז לאחר שסולשיאר מונה למאמן יונייטד יש רוח של שינוי ואפילו אלכס פרגוסון הגיע היום לאימון הקבוצה ואפשר לומר שיש אופטימיות בקבוצה ומצב רוח מרומם לאחר שלטון האימה של מוריניו.  לאחר הבכורה המוצלחת של סולשיאר נגד קרדיף הוא הגיע למשחק ביתי ראשון כמאמן יונייטד והצליח לנצח את הארדספילד 3-1 עם שני שערים של פוגבה וביום ראשון השבוע במסגרת המחזור ה-20 הוא אירח את בורנמות וניצח הפעם 4-1 כאשר גם במשחק הנוכחי פוגבה כובש צמד. מחר יונייטד תשחק בחוץ נגד ניוקאסל כאשר ניצחון שלה יצמק את הפער מארסנל שבמקום ה-5 לשלוש נקודות בלבד.

סרייה א' – מחזור 18+19:

הליגה האיטלקית שוחקה באמצע שבוע שעבר וגם ביום שבת האחרון וכרגע היא יצאה לפגרה בת שלושה שבועות כאשר יובנטוס שוברת את שיא הנקודות לסיבוב ראשון(השיא הקודם גם כן שייך לה) ולא נראה שיש מישהי שתוכל לסכן את האליפות שלה גם העונה.

 

יובנטוס – מקום 1 עם 53 נק' :

יובנטוס יצאה למשחק חוץ קשה נגד אטלנטה שבכושר נהדר לאחרונה והצליחה לחלץ תיקו 2-2 אחרי שזפאטה הפך את התוצאה מפיגור 1-0 ל 2-1 לזכות אטלנטה אך מי אם לא רונאלדו הצליח להשוות את התוצאה ולהשיג נקודה יקרה ליובה שניצלה את ההפסד של נאפולי לאינטר והגדילה את הפער בנקודה נוספת. לאחר מכן במחזור ה-19 יובה אירחה את סמפדורה במשחק שערורייתי לחלוטין כאשר יובה מנצחת 2-1 בעזרת השופט אשר נתן פנדל שלא היה לזכות יובה(נעזר בVAR) ובנוסף גם פסל שער חוקי של סמפדוריה בתוספת הזמן(השופט טען לנבדל כאשר לדעתי הכדור בכלל הגיע משחק הגנה של יובה). אז יובה מסיימת סיבוב עם שיא נקודות ועם פער של 9 נקודות מנאפולי ועם רונאלדו כמלך שערי הליגה לבינתיים עם 14 שערים.

 

נאפולי – מקום 2 עם 44 נק' :

נאפולי יצאה למשחק חוץ קשה מאוד בג'וזפה מיאצה נגד אינטר והיא שיחקה חלש לאורך כל המשחק אך בדקה ה-88 היא כמעט וכבשה כאשר אסמואה הציל מהקו את הכדור של מרטנס , ובתוספת הזמן לסיום המשחק לאוטרו מרטינז העניק 1-0 יקר וחשוב לאינטר על נאפולי שאיבדה 3 נקודות חשובות מאוד , חשוב לציין אירוע מרכזי במשחק אשר נשמעו נהמות גזעניות אל עבר קוליבאלי , בלמה של נאפולי שאף ספג אדום עקב עבירה חריפה על שחקן אינטר. בעקבות הנהמות היו קריאות באיטליה לבטל את המחזור ה-19 ולפתוח בשביתה, דבר שלבסוף לא קרה. בנוסף לפני המשחק מול אינטר , אוהד נאפולי נדקר למוות ברחובות מילאנו. במחזור ה-19 נאפולי אירחה את בולוניה החלשה מתחתית הליגה והצליחה לנצח בקושי 3-2 בבית עם שער מאוחר של מרטנס בדקה ה-88.

 

אינטר – מקום 3 עם 39 נקודות:

אינטר לא נמצאת בתקופה טובה כל כך לאחרונה וממעטת לכבוש וגם את שני המחזורים האחרונים היא סיימה עם 1-0 קטן גדול על נאפולי ועל אמפולי. כמו שנרשם בפסקה על נאפולי , אינטר הייתה בכותרות השבוע , בעיקר בגלל אוהדיה שגם דקרו למוות אוהד נאפולי וגם קראו קריאות גזעניות אל עבר קוליבאלי שחקן נאפולי. בנוסף אינטר הייתה בכותרת עקב טרייד הולך ומסתמן בין ריאל לאינטר כאשר במסגרתו איקארדי יעבור לריאל ומי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא טוני קרוס. אני מאוד סקפטי לגבי הידיעות הללו , ואני לא חושב שאינטר יסכימו לטרייד אלה רק לכסף בלבד וגם זה תלוי בסכום.

 

לאציו – מקום 4 עם 32 נק' :

לאציו לא נמצאת בתקופה כל כך טובה לאחרונה והיא הגיעה למחזור ה-18 אחרי ניצחון על קליארי והיא יצאה למשחק חוץ קליל נגד בולוניה שמתחת לקו האדום והיא ניצחה 2-0 ולאחר מכן אירחה את טורינו למשחק ביתי מאוד קשה ומעניין אשר בסופו של דבר נגמר ב1-1 ועם איבוד של 2 נקודות יקרות ללאציו אשר מרוחקת כבר 7 נקודות מאינטר שבמקום ה-3 , אך לשמחתה מילאן שמתחתיה לא נראית כל כך טוב בעצמה.

 

מילאן – מקום 5 עם 31 נק' :

ג'נארו גאטוסו נמצא בתקופה מאוד קשה ולחוצה כאשר קבוצתו נמצאת בכושר גרוע ולא נראית טוב וכבר יש דיבורים על כך שהוא יסיים את תפקידו אך במחזור האחרון הוא הצליח לנצח סוף סוף ולהרגיע במקצת את הדיבורים סביבו. במחזור ה-18 מילאן שיחקה אצל פרוזינונה שנמצאת במקום הלפני אחרון ועשתה תיקו 0-0 בלבד ובמחזור האחרון היא אירחה את ספאל והצליחה לנצח 2-1 אחרי שספאל הוליכה 1-0 כבר אחרי 13 דקות. הדיבורים סביב הטרייד של היגוואין תמורת מוראטה גוברים וככל הנראה הוא יתקיים לבסוף אך עדיין אין להם אישור רישמי, חשוב לציין שאת שער הניצחון במחזור האחרון כבש דווקא היגוואין שמועמד לעזוב את הקבוצה.


אז עוד מאמן על הפרק בנוסף לגאטוסו והוא די פרנצסקו אך השבוע הוא הצליח להדוף במקצת את השמועות לגבי עתידו והוא הצליח לנצח פעמיים כאשר את המחזור ה-18 הוא ניצח 3-1 בבית את ססואולו כאשר זאניולו כובש שער אדיר לזכות רומא ואת המחזור ה-19 הוא מנצח 2-0 בחוץ את פארמה . חשוב לציין שבשבוע שעבר פורסם בתקשורת האיטלקית קלטת שמע של נאינגולן מאינטר אשר נשמע אומר שברצונו לעזוב את אינטר ולחזור לרומא ושהוא יעשה הכל כדי שזה יקרה , השאלה היחידה היא האם רומא מעוניינת בו בחזרה.

 

שאלות לקוראים – ליגות אירופאיות:

  1. מה לדעתכם תהיה התוצאה במשחק הקרוב(חמישי , 22:00) בין מנצסטר סיטי שתארח את ליברפול? האם ליברפול תצליח לנצח ולברוח לשאר הליגה או שסיטי יצליחו לעצור את הקטר מליברפול?
  2. האם יונייטד של סולשיאר מסוגלת לדעתכם להגיע למקום 4 ומעלה שמוליך לליגת האלופות?
  3. האם לרומא כדאי לקחת את נאינגולן בחזרה(בתנאי שאינטר תאשר את זה)?
  4. מה דעתכם על העונה הנוכחית של מילאן ורומא? האם הייתם מפטרים את גאטוסו ודי פרנצסקו עקב התוצאות הלא מחמיאות של המאמנים שלהם(רומא בשמינית גמר האלופות , מילאן עפה בבתים של הליגה האירופית)?

 

המשך שבוע מוצלח ונעים לכולם , ומזכיר לכם לצפות במשחק המסקרן ביום חמישי בלילה , בין סיטי לליברפול.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. וואו ניר טור ארוך מאד כל הכבוד …מכיוון שיש לי את המחלה הזו של האורך אני ממליץ לקצר .
    כך לימדני מורנו ורבינו הדוקטור הגדול מכולם .
    בכל אופן התשובות שלי

    בניון :
    עשה נכון בייחוד שהודיע על פרישה והמשך בצוות המקצועי .
    מקווה שיקבל את הכבוד לפרוש בצורה מכובדת הלוואי בפליאוף העליון .

    בלבול :
    הצלחה מרשימה אך התחרות לפליאוף העליון תימשך עד הסוף סביר מאד להניח שלמרות הצפיפות הוא יהיה שם אם יצליח אולי להגיע לאירופה ולהצליח בגביע זה יהיה בונוס גדול אבל הצלחה יחסית לנקודת הפתיחה בוודאי שתהיה .

    דסה שאלה טובה מאד ותלויה מאד במומנטום של החצי השני בעונה אם יחזור לכושרו מאשתקד ולאחר תואר ראשון (או יותר) דרכו תהיה סלולה לאירופה .

    לשאלות האירופאיות

    1. ראשית המשחק של הסיטי מול ליברפול משחק עונה אמיתי .
    כי זו באמת תוצאה של אליפות (בטח אם ליברפול תנצח).
    דווקא בגלל שזה משחק ביתי להיות או לחדול של סיטי וגם בגלל שהיא בכל זאת טובה יותר סיטי תנצח (לצערי).

    2. יונייטד קשה לי להאמין זה לא רק 8 ממקום 4 אלא גם 6 ממקום 5 …אם ראית את מאמרי על קצב הנקודות של טופ 5 באנגליה אז כתבתי שם שקצב צבירת הנקודות של טופ 5 העונה הוא גבוה בכל הזמנים ולכן קשה יותר לסגור פער שכזה.

    3. מכיוון שניתן לשחק באלופות ומכיוון שגם בליגה המקום הרביעי אפשרי הרי שלחלוטין כן

    4. בגדול לא הייתי מפטר
    גאטוסו במילאן שכבר החליפה יותר מדי מאמנים בשנים האחרונות ללא הצלחת ענק
    די פרנסיסקו ברומא עשה קמפיין נהדר באלופות אשתקד וגם השנה רבע גמר ומעלה בהחלט בהישג .
    יד .בנוסף גם בליגה טופ 4 עדיין בהישג ואיני רואה בשוק מאמן טוב יותר לרומא .

    1. אני יודע , זה יוצא כל שבוע ממש ארוך , אני מנסה תמיד למצוא נוסח אחר לטור כדי שיוכל להתקצר במקצת , עדיין לא עליתי על הדרך אבל בטוח שאמצא אותה , אז מקווה שתראו תוצאות קצרות יותר( 🙂 ) בקרוב.
      לגבי יוסי – יש לי 2 דברים פתוחים , הראשון אם הוא בכלל יפרוש בסוף העונה או שיחליט להמשיך , ומהצד השני האם קלינגר יכנס איתו לתאקלים או שלא. וזה עוד מבלי להזכיר את העניין שיוסי אמור להיות מנהל מקצועי בעתיד הקרוב , מה זה אומר על אוחנה ועל קלינגר?
      לגבי בלבול – אני רואה אותו מגיע לפליאוף העליון , השאלה היכן יסיים , לגבי גביע , יש לו סיכוי טוב מאוד , במיוחד שזה נוקאאוט.
      מסכים לגבי סיטי , לא רואה מצב בו ליברפול מנצחת , אלה אם כן יש איזה פנדל לליברפול בדקות הראשונות פלוס אדום לסיטי.
      לגבי הכתבה שלך על אנגליה , ראיתי והגבתי ( כתבה מרשימה , בתור אחד שאוהב מאוד נתונים וסטטיסטיקה) , הפער אתמול הצטמק ממקום רביעי לכדי 6 נקודות . אין ספק שכל הקבוצות באנגליה בקצב מרשים מאוד , אך צלסי וארסנל קצת צולעות לאחרונה.
      לגבי רומא ומילאן – את גאטוסו הייתי משאיר עד סוף העונה ואז נפרד ממנו , כי אני לא רואה ממנו איזה תרגילים או טקטיקות מיוחדות שיש למאמנים לפעמים , לגבי די פרנצסקו , לדעתי הוא מאמן ענק , אהבתי אותו עוד שהיה בססואולו , הוא סובל העונה מפציעות רבות ולדעתי זה מה שמקשה עליהם בליגה כרגע.

  2. תודה, איזו השקעה!
    קוליבלי הורחק בעקבות מחיאת כפיים לעבר השופט, לאחר שהתלונן בפני השופט שאינו מפסיק את המשחק עקב הקריאות הגזעניות. למרבה התדהמה השופט החליט לתת לו צהוב שני בעקבות כך. שערוריה גדולה לאחר מכן בתקשורת.

    1. קוליבאלי אכן הורחק לאחר המחיאות כפיים , זה קרה לאחר שהשופט שרק לעבירה ( שהייתה) לזכות אינטר.

      לגבי משחק רדיוס – מצאתי הודעה של ההתאחדות האיטלקית לגבי כך שאינטר קיבלו 2 משחקים בבית ללא קהל. חיפשתי מקור ישראלי לכך ולא מצאתי.

    1. אוי מנחם
      זה נכון אולי לגבי הכדורסל
      בכדורגל?
      מספיק לראות את מכבי של שנה שעברה עם קרויף ואת מכבי של השנה
      או גוורדיולה בסיטי וקלופ בליברפול
      פשוט לא חסרות דוגמאות עד כמה המאמן משפיע בכדורגל (גם אם לא על התוצאה הסופית, בטח שהוא יכול להשפיע ולהביא את הקבוצה שלו הכי קרוב שאפשר לניצחון/הפסד)

      1. לדעתי , מאמן תמיד משפיע , גם בכדורסל וגם בכדורגל.
        מסכים עם הדוגמאות שמשה נתן. גם לגבי כדורסל אני חושב שזה נכון , יהיה קל מאוד לראות את זה כאשר מינסוטה ו-וושינגטון יחליפו מאמנים( סוף סוךף) ואז זה ממש יבלוט , בנוסף יש את הדוגמה של ניו ג'רזי שעם מאמן יחסית אלמוני בליגה ושחקנים עזובים מצליחה לעשות קסמים במזרח.

  3. תודה ניר!

    יוסי בניון עשה נכון, נכון לנקודת הזמן הנוכחית.

    הוא היה עושה נכון עם היה פורש מזמן או פשוט מוצא את עצמו בקבוצה אחת, מתעסק פחות באגו

    אני באופן אישי הייתי רוצה לראות אותו מסיים את הקריירה בבאר שבע

    1. יוסי זו נקודה כואבת אצלי , אני גדלתי עליו וראיתי משחקים שלו באנגליה וספרד , אז בוודאי שאני שמח לראות אותו כאן בישראל. אני חושב שהוא שחקן נהדר שיכול לעלו מהספסל ולתת חצי שעה בכיף , הבעיה שלו שהוא חושב שהוא צריך לפתוח ולשחק 90 דקות כל משחק , והוא קצת שכח שבישראל הרבה מאמנים מחליטים לפי תקשורות + גיל השחקן.
      פתח תקווה הייתה מאוד מתאימה לו וחבל שעזב אותם , אני לא כל כך בטוח שיצליח בביתר , מקווה בשבילו שכן.

      אם אני לא טועה , הקהל בבאר שבע תמיד שורק לו בוז , וגם שם אין לו מקום ב-11 כרגע(למרות שהם חלשים מאוד).

    1. המעברים כל כמה זמן של בניון באמת מביכים , מקווה שזה יסתיים בצורה אחרת.
      בעד מי אתה? אני בכלל בעד ארסנל (חחח) אבל אני אשמח לראות את ליברפול זוכה לשם שינוי בליגה האנגלית . יורגן קלופ מאמן אחד הטובים שראיתי , ללא ספק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט