מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1. נא להכיר: טרבור לאורנס. הקוורטרבק הגדול הבא!

הוא הקוורטרבק הפרשמן של אונ' קלמסון שעתה ניצחה את אונ' נוטר-דאם 3-30 בחצי גמר המכללות. רישמו את שמו. הוא-הוא הכוכב הבא של ה-NFL בעוד כמה שנים. זיכרו היכן קראתם זאת לראשונה!

2. אנא היכנסו לגרווטאר וצרפו תמונה לאימייל שלכם (יופיע רק באתר)

gravatar.com  שינו מעט את תהליך הכנסת התמונה שתופיע באתר יחד עם שמכם. זה מוסיף צבע לאתר ועושה ממנו יותר 'חגיגי'. זה לא עולה כסף, והתמונה תופיע רק באתר שלנו כשתיכנסו עם האימייל שלכם בו אתם נכנסים לאתר, ולא בשום מקום אחר.

מולי הכניס פוסט (כמעט יותר מדי מפורט!)  והוא כבר פורסם בהמשך (http://www.hoops.co.il/?p=144896). אנא היכנסו והכניסו תמונה חמודה ועזרו לנו  לעשות מהאתר יותר צבעוני ושמח!

3. קלמסון יוניברסיטי, לא ידועה במיוחד ודי נחבאת אל הכלים, היא בגמר המכללות בפוטבול שנה 3 מ-4!

 

מה אגיד לכם? לקוורטרבק הפרשמן בן ה-19 של קלמסון יוניברסיטי, טרבור לאורנס, יש LOOK ו- 'הרגשה' של אלוף מכללות. יש לו את היכולת, הסוואגר, הזרוע, הגובה. הכול. הוא החל את העונה כקוורטרבק שלישי של קלמסון, ואני מנבא כבר היום שהוא יהיה כוכב-על ב-NFL. זיכרו את שמו ופרצופו. הוא כתש את אונ' נוטר-דאם הגדולה והגאה – פעם מלכת הפוטבול של המכללות שהעונה עשתה חזרה לטופ עם רקורד מושלם של 0-12 – ב-3-30. איש לא ציפה להפרש כזה גדול.

למה אני כה גאה? נסו אוניברסיטה בה אני חבר פקולטה הנקרא 'ADJUNCT' (מחליף; משלים) – קוראים לי כשזקוקים לי – ואני או מלמד שם סמסטר או מדריך סטודנטים אינדיבידואלים לדיסרטציה ל-PH.D  או ל-MASTER THESIS, ב-RESEARCH METHODS בעיקר במחלקות העוסקות ב-HUMAN PERFORMANCE, מדעי הרוח, ומדעי הטבע.

או נסו אוניברסיטה יפהפיה (אחת המובילות בעולם ב-AUTOMOBILE RESEARCH ובינה מלאכותית למכוניות) השוכנת על שפת אגם הארטוול, כ-20 דקות מהבית, האגם בו אני דג פעם בשבוע, וקופץ לאסוף דואר הנשמר לי במשרד הפרופסורים שהם ADJUNCT כמוני.

*

 

*

*

מוטב שתהיה שחקן גולף לא רע על משטח הגולף היפהפה הזה של האוניברסיטה, אחר ממגרשי הגולף המועדפים לאליפות המכללות

*

*

האוניברסיטה ואיצטדיון הפוטבול שהוגדל ל-96,000 צופים

*

קלמסון, המדורגת שנייה במכללות, ניצחה היום את המדורגת השלישית, נוטר-דאם יוניברסיטי. ממש עתה אלבמה המדורגת 1 ואוקלהומה המדורגת 4 משחקות את חצי הגמר השני. תנו מבט בסרטון הקצר:

*

הנה הוא טרבור לורנס בן ה-19.  1.97 מ' עם שיחרור כדור מהיר שאתה פשוט לא רואה במכללות. בעורקיו זורם קרח שנמס ולא דם. משחק כאילו שהוא באיזה משחק בשכונה כשהיה בתיכון. אולי הוא צעיר מדי להבין את גודל המעמד. אני רואה בו כוכב-עליון שנדבר עליו ב- 15 השנים הבאות. איזו יד! איזה שחרור כדור! איזה דיוק! איזה מרחק! וגם ריצה טובה מאד עם הכדור.

ובנוסף לכל יש לו מה זה סוואגר של כוכב!

 

4. יש לי בקשה לכל מומחי הכדורסל: "אם אתם לא רג'י מילר או ריי אלן, שימרו את ההצעות שלכם לעצמכם. אני לא מבקש עצה מאף אחד HOW TO FIX MY SHOT. אוקיי?"

 

לקליי תומפסון נמאס לשמוע שמשהו קרה לקליעתו.

יותר נמאס לו לשמוע הצעות כיצד לצאת מהסלאמפ.

הוא מבקש מכולם שיעזבו אותו במנוחה, ושבטובם ישמרו את ההצעות לעצמם.

בסדר. הם הפסידו את משחקם ה-13, ועוד בבית, נגד הבלייזרס. זה נכתב לפני משחק שם הלילה. בעוד שקווין דוראנט וסטפן קרי היו די טובים כשקלעו יחד 55 נק', לתומפסון  היה עוד ROUGH NIGHT – כמו שאומרים החברים שלי מקרית חרושת – של 6 מ-19, והוא סיים עם 15. אם שמו היה דמפסטר בפרל או ברנרד ברקוביץ', היו כותבים 'משחק די טוב'. 15 נק' ב-33%  זה לא מכתיר MVP אבל הרוב הגדול של שחקני ה-NBA רק חולמים על 15 נקודות.

אבל לא קליי. עבורו 15 זה יום שואה.

אז שוב סובבו אותו העתונאים ושוב שאלו אותו "מה קרה? מה לא בסדר?"

האול סטאר הזה (4 פעמים) רק לפני עונה הוא קבר 44% מהשלשות שלו. העונה הוא ירד ל-33% מהטריי, וירד ב-5% מהפארקט, ועדיין הוא יורה אותן בקצב של מכונת יריה – 18.7 למשחק – יותר מאי-פעם. אולי הוא מנסה לצאת מהסלאמפ ע"י להיכנס ראש בקיר? לירות אותן כמה שיותר?
עיתונאי אחד הציע, "אולי כדאי שתזרוק פחות, ואז הדיוק יחזור?".

קליי רק תקע בו מבט מלוכלך ולא הוציא מילה.

הוא נשאל אחרי המשחק אם הוא מוכן להקשיב להצעות בקשר לסלאמפ בזריקה שלו, שפוגעת ללא ספק ביעילות הקבוצה.

תשובתו? "כן. אם אתה רג'י מילר או ריי אלן".

 

 

5. קהל אכזר במינסוטה. שרקו לו בוזים מעליבים אתמול. יש לו מה לומר בנידון.

בואו נגיד זאת כך: האוסטרלי הצעיר אנדרו וויגינס לא העריך במיוחד את שריקות הבוז שלשום, במשחק יום ששי בלילה.

לסווינגמן הזה של מינסוטה וולבס היה ROUGH NIGHT (אחרי שבמשחק הקודם הוא נראה כקליי תומפסון לפני הסלאמפ) בהפסד 123-120 בהארכה נגד אטלנטה האוקס. הוא סיים עם 16 בערב נשכח של 5 מ-14, אבל מה שהיה גרוע יותר היה ערב של 5 מ- 12 מקו המתנות. כשהוא החמיץ שתי מתנות שהפכו לשני אסונות ברגעי המחץ של סוף המשחק, בחירת הדראפט הרשונה הזאת החלה לשמוע את השריקות בטרגט סנטר.

הוא אמר לג'ו קרשנסקי מהאתלטיק:

 

 

וויגינס בן ה-23 הוא אכזבה גדולה העונה. תראו, 16.2 חיצים למשחק בדיוק של 40.2 זה לא רע כלל וכלל, אבל זה רע מאד לבחירת דראפט ראשונה שציפו ממנה לעשות מהוולבס קבוצה ש- 20,000 האגמים במדינתה יהיו גאים בה.

חשבו שהבעייה היתה ג'ימי באטלר. אבל עתה כשבאטלר עבר לפילדלפיה, באטלר נעלם אבל הבעייה נשארה.

6. אניס קנטר: ג'יאניס הוא תינוק מגודל!

קנטר היה PISSED OFF ברמות על טענת הגריק פריק שמרקו הזוניה מהניקס דרך עליו במשחק שלשום בכוונה בעת דאנק.

לפני המשחק נגד הבאקס בשבת קנטר אמר למדיה, ולמרק ברמן מהפוסט במיוחד (https://nypost.com/2018/12/28/enes-kanter-blasts-childish-greek-freak-nobody-bucks-coach/ ש'מה ש-PISSED ME OFF זה שאנטטוקונמפו הוא 'ילד הזהב' בליגה, ו (היי, תקראו בעצמכם)

 

“I was very pissed because what kind of player are you … did he not get any PR lesson?  You can’t say to the media, ‘I’m going to punch somebody in the whatever.’ If you’re the best player in the world or the worst player in the world, you can’t be talking about my teammate like that. It’s very childish of him. He’s an MVP candidate. He’s a cool dude and carrying that franchise, but you can’t be talking about my teammates like that.

“[Antetokounmpo is] the golden boy. He’s the golden child. I’m not trying to fight against superstars and All-Stars. It just happens. If it was something else, I would’ve gone after somebody else. Obviously he’s the golden child and they gave me two technicals. OK. Whatever? I’m going to leave the management to take care of all that stuff.”

מה יש לי לומר על הגריק פריק? לא יודע 'גולדן בוי' או לא גולדן בוי, הוא קולע 26.5 עם 12.8 קרשים למשחק (גם לאניס קרטר עונה טובה של 14.7 ו-10.8 אם כי לפני שבוע איבד את מקומו בחמישייה של הניקס עם הרקורד של 27-9).

 

הדבר שהכי אהבתי הוא שפרוז'ינגיס מיהר להתערב כשקנטר וג'יאניס היו קרובים אף-לאף! (https://larrybrownsports.com/basketball/kristaps-porzingis-upset-bucks-coach-darvin-ham/478410

 

7. תנו מבט בלונזו. מציל כדור ומסיים במסירה מאחורי הגב שרק מעטים יכולים.

מי שחזה במשחק אמש בין הקליפרס והלייקרס (לא אני. אחרי הרבע הראשון הלכתי לישון), ראה לפי הבנתי – אני מעתיק – – מ

Toward the end of the second quarter with the Lakers trying to increase their lead before halftime, disaster seemed imminent after the Clippers deflected a pass from Ball.

The 21-year-old somehow recovered it by tipping the ball away, diving for the ball and making a stunning behind-the-back dime to feed Tyson Chandler on a vicious slam dunk.

ללונזו יש את המג'יק הזה והוא יכול לעשות דברים מאד מיוחדים,  אבל כדורסל הוא סך כל הדברים, IF YOU KNOW WHAT I MEAN!!

8. קודם בוגדנוביץ' קובר את הלייקרס עם שלשה

 

9. ואז צוות השידור של הקינגס הולך 'BANANAS' כשמסתבר להם מה קרה…

 

 

10. יניר רובינשטיין – שלהבת שלנו – תופס את עוזר מאמן הבולס לראיון מצויין אחרי הניצחון על הויזרדס

*

 

11. לבאר בול מתנפל על בנו למלו אחרי משחק בליטא בו הילד בן ה-17 נכנס לקרב מהלומות (סרטון מלפני כמה חודשים שהתפרסם עכשיו. מסוג הסרטונים שחשוב לראות, לא משנה מתי!)

 

הנה מה היה כלול בצרחות של האב:

LaVar said:

“You a selfish mother(expletive). You get tapped in the head, I told your ass we can not (expletive) respond like that. You of all people, but you let me down. You (expletive) up my brand, you (expletive) up my game. We don’t win because your ass (expletive) [pretends to fight] ‘let’s go, what’cha wanna do?’ Son, I told your ass, I said you’re getting on my bad last nerve because you’re doing the wrong (expletive) over and over and over. I thought you had my back. You don’t care about nobody on the team. You don’t care about winning. You care about yourself. And I’m supposed to be calm.

“You new guys, I brought you over here to block a (expletive) shot … You might as well go back home. Come over here and play. I thought you ya’ll was hungry for a (expletive) job. Ain’t nobody getting no job playing like this. Ain’t nobody getting no job. But I tell you what, I blame this, this loss right here not on none of ya’ll. Cause ya’ll need to do your thing. I blame it on that raggedy (expletive) right there [pointing at LaMelo]. You changed the whole, the whole trip is (expletive) up now.”

לומר לבן "YOU MOTHER FUCKER"???

אחרי העימות לבאר הסביר שהוא עשה הכל עבור מטרה אחת: לראות אם הבן הוא TOUGH ENOUGH לקחת את ה- RANT (צרחות; התנפלות).

מה אגיד לכם?

דרך נפלאה לחינוך בנים!!!

12. היום לפני 39 שנה: וודי הייז המאמן הדגול מתאקל שחקן קלמזון. בזה הסתיימה קריירה של אחד ממאמני המכללות הגדולים ביותר!

נזכרתי בבול-גיים דומה מאד לבול-גיים שקלמזון שיחקה היום, לפני בדיוק 39 שנה. היום היא שיחקה נגד נוטר-דאם ב-COTTON BOWL בדאלאס. ב- 29 לדצמבר, 1979, קלמזון שיחקה ב- GATOR BOWL, אחד מארבעת משחקי הפוסט-סיסון העיקריים של המכללות, נגד אוהיו סטייט האדירה.

מאמן אוהיו סטייט היה וודי הייז. וודי היה דיקטטור ומאמן מהדור הישן: "MY WAY OR HIGHWAY". הוא היה מאמן מהסוג של אדולף ראפ, מאמן קנטקי בכדורסל, בר בריאנט, מאמן הפוטבול של אלבאמה, וודי הייז. בני הדור הישן. שמרנים מוחלטים באופיים, אם כי במשחק שאימנו שלושתם היו מהמחדשים הגדולים במשחק. אני גרתי ולמדתי באוהיו בשנים 1961 עד 1965, ווודי הייז היה ללא ספק האיש החזק והידוע במדינה, יותר ממושל המדינה ויותר מנשיא האוניברסיטה. וודי הייז היה אלוהים בשנים ההן: אליפויות… עונות ללא הפסד… (סיים קריירה עם רקורד של 62-278, והכל בביג-טן שהיתה אז בקונפרנס החזק במכללות ללא יריב).

סיום העונה. האלופה תיקבע בבחירה של AP ובחירה אחרת של מאמנים ועיתונאים (רק לפני שנים מועטות בלבד החל הפלייאוף בפוטבול כשאת ארבעת הראשונות קובעים בבחירה, אבל בהסתמך רבות על הדרוג). בשנת 1979 היה בטוח כמעט שהאלופה תהיה מנצחת הרוז-בול, אבל מאומה לא מובטח. אפילו למשחק הזה היה סיכוי קטן – אבל סיכוי – לקבוע את האלופה.

קלמזון הובילה נגד אוהיו סטייט בהפתעה עצומה 15-17. נותרו שתי דקות לסיום. הכדור בידי אוהיו סטייט המתקדמת לעבר חצי המגרש של קלמזון. עכשיו היא כבר בקו ה-40 . עוד עשרה יארד והם מגיעים לאזור של פילד-גול שינצח להם את המשחק.

פתאום אסון ל-OSU: הקוורטרבק של אוהיו סטייט מוסר מסירה לאחד הרסיברס שלו, וצ'רלי בראון, המידל גארד של קלמזון חוטף את הכדור, רץ צעד או שניים, ומהמומנטום של הריצה יוצא החוצה, בצד של ספסל אוהיו סטייט.

מאמן אוהיו סטייט וודי הייז – הוינס לומברדי של המכללות – כנראה מאבד דעתו מרוב ייאוש, תסכול, וכעס (הוא יטען עד יום מותו שדבר לא זכור לו מכל האינצידנט, ואני מאמין לו. פשוט מאמן מזדקן שלך תדע אם וורטיגו, או טירוף זמני משתלט עליו!), וכשבראון כבר מחוץ למגרש עם הכדור, הייז מתנפל עליו ומכה בו.

אז לא היו את המצלמות של היום וישנן דעות שונות על מה שקרה.

וודי הייז לא זכר מאומה.

בראון אמר ש'מישהו' חבט בו כמה חבטות אבל בגלל ששחקני קלמזון רצו לחבקו אחרי האינטרספשיון שקבע למעשה את התוצאה הסופית (לאוהיו סטייט לא נשארו טיים-אאוטס וקלמסון פשוט נתנה לשעון לרוץ לכיוון אפס) הוא "לא בטוח ב-100% שזה היה קוץ' הייז".

ג'ונתן ברוקס, דפנסיב אנד של קלמזון: "הייתי קרוב מאד. זה היה קוץ' הייז שחבט בו לפני שהפרידו".

אני זוכר את המשחק עד היום, והיה ברור לפי צילומי הטיווי שהייז חבט בבראון.

היתה שם מהומה שארכה 7 דקות. בסיומה השופטים שרקו נגד וודי הייז  'unsportsmanlike conduct penalty'.

וודי לא הופיע למסיבת העתונאים אחרי המשחק ושלח במקומו את עוזרו ג'ורג' היל שענה לשאלה: "הייתי קרוב מאד לבראון. היתה התקהלות גדולה. לא ראיתי את קוץ' הייז זורק מהלומות. הוא היה בתוך ההתקהלות אבל אולי הוא כנראה נדחף אליה כי הוא היה קרוב לבראון בזמן האינטרספשיון ומיד רצו שחקני קלמזון לעברו והיתה מהומה שלמה".

מאמן קלמזון דני פורד הגיב:

"I've got an idea what happened," he said, "but I'm not saying. I think my players conducted themselves on the field with class."s."

סוף עגום. וודי הייז כן חבט בבראון. וודי היה כבר בן 65, מאמן שהיה צריך לפרוש בעצמו אחרי שהפסיד בשלושת הבול גיימס האחרונים. אבל הוא היה המאמן הדגול, שיכול היה לפטר את נשיא האוניברסיטה. מאמן ברמת האלוהיות שהיתה לבר בריאנט מאמן אלבאמה.

וודי הייז היה המאמן שהביא לאוהיו סטייט חמש אליפויות מכללות, עם 4 עונות ללא הפסד. הוא היה המאמן המנצח ביותר במכללות ב-28 שנותיו שם.

לאוניברסיטה לא היתה ברירה אלא לפטר אותו למחרת היום.

יום אחרי המקרה העצוב SI כתב:

Woody Hayes's punch was the most shocking episode of a coach or manager attacking a player in American sports history.

וודי נשאר להפתעת רבים באוהיו סטייט במקום לפרוש לפלורידה, כמו כל המאמנים. הוא היה היסטוריון מלחמות ומאז הפיטורין לימד במחלקה להיסטוריה את הקורסים על מלחמות העולם. הוא נעלם לחלוטין מהפוטבול. סירב להופיע כאורח בטיווי והופיע – עד כמה שידוע לי – רק כשנבחר ל'היכל התהילה של המכללות' שלוש שנים אחרי משחק הפוטבול האחרון שלו.

הוא נפטר בביתו בקולומבוס, אוהיו, בגיל 73.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. מעצמה צומחת לה בקלמזון. הלוואי ויתנו משחק כמו זה שנתנו בעונת האליפות לפני שנתיים.
    להעפיל למשחק האליפות פעם שלישית ב-4 שנים, זה אכן הישג מרשים. בעיקר לנוכח התחרות במכללות.
    .
    הבעיה?
    .
    מולם, שוב, הקרימזון טייד.
    הם העפילו ל-7 מ-10 משחקי האליפות האחרונים (העפלה רביעית ברציפות),
    כאשר הם ינסו לזכות באליפות השישית האותה תקופה.
    הקרימזון טייד של ניק סבן הם אולי השושלת הגדולה ביותר שראינו בפוטבול המכללות.
    ניצחון במשחק מול משמעותו שלקרימזון טייד תחת סבן יהיו את אותה כמות זכיות שהיו להם תחת בר בראיינט האגדי,
    ושניק סבן יקפוץ לראש רשימת הזכיות עם 7 (יש לו אליפות גם עם LSU).
    .
    בעיה מס' 2?
    גם לקרימזון טייד יש קווטרבאק לא רע. טגואילוה נתן עונה לפנתאון (37 טאצ'דאונס, 4 אינטרספשינס, 11.4 יארד מרשימים למסירה),
    כולל משחק מצוין בניצחון הלילה.
    בהתחשב בעובדה שבחצי השני של השנה, ההגנה של הטייד שוב מזכירה את ההגנה המפחידה מהשנים הקודמות,
    אז קל, לקלמזון, לא יהיה..
    .
    אני בכל מקרה, כרגיל במקרי אנדרדוג, בעדם.
    תודה, מנחם.

    1. שתי אליפויות אלאבמה קיבלו במתנה, למרות שהפסידו במשחקים הקובעים במהלך העונה (בגמר מל LSU ובעונה שעברה), אבל אף אחד חוץ ממני לא זוכר את זה וגם אם כן, סייבן אגדה בדיוק כמו בראיינט אם לא יותר. כנראה שיש חניכים של בליצ'ק שיכולים להצליח…

  2. אחלה מעורב
    וויגינס יהיה לייט בלומר. לא יודע למה אבל הוא עדיין נראה לי כמו ילד שמשחק במשחק של "הגדולים".
    ואם וודי הייז היה מאמן היום הוא היה עובר לליגה הקטארית או משהו. במזרח התיכון החמים שלנו זו פעולה יותר מקובלת 🙂

  3. אני היחיד שמתגעגע לשטויות של לאבאר בליגה ?

    הסיפור של היום הוא ufc 232
    והניצחון של ג'ון "בונז" ג'ונס על אלכסנדר גוסטפסון
    אחרי שהיו צריכים להעתיק את כל האירוע לקליפורניה, בגלל שהועדה של Nevada היתה צריכה זמן לעוד בדיקות של ג'ונס שנתפס החודש, איך לא.. על חומרים אסורים.

  4. נוטרדאם היא לא קבוצה מפוארת.
    בכלל לא היו צריכים להיום שם , הקבוצה מספר 2 במכללות היא ג'ורג'יה כמובן שבגלל העובדה שהיא באותו בית עם אלבמה לא עלתה בפלייאוף.
    גמר המכללות האמיתי היה כמובן גמר ה sec
    נוטרדאם היא קבוצה בלי קונפרנס עם לוח משחקים חלש שמדי כמה שנים כש USC בתקופה חלשה מנצלת את זסה להיות בלתי מנוצחת ועולה לפלייאוף.
    דאבו סוויני בנה תכנית מאד יפה בקלמסון והם צריכים לנצל את זה כל עוד הוא שם, ברגע שניק סייבן בן ה 70 פורש , סוויני יעבור להיות מאמן אלבמה

    1. הפלייאוף צריך לכלול במינימום 6 קבוצות – אלופת כל ליגה של ה-P5 והקבוצה הטובה ביותר משאר הליגות. בכל קומבינציה אחרת נמשיך לקבל דירוגים שנויים במחלוקת.
      ולא, נוטרדאם לא קבוצת עילית יותר, אם היא רוצה שיתייחסו אליה ככזאת שתצטרף ל-ACC גם בפוטבול.

      1. דברתי יותר על העבר של נוטר-דאם. זוכרים? ג'ו מונטנה, ג'ו ת'אייזמן, אלן פייג', פול הורנונג, טים בראון, ג'רום בטיס, ועוד איזה 20-25 גדולים.
        ומאמנים? נוט רוקני, פרנק ליהיי, ארה פרסיגיאן, דייב דיביין, לו הולץ, – לאף מכללה אין ולא היו מאמנים כאלה, ולאף אחד לא היה ג'ו מונטנה.

  5. קליי מאכזב, מתלהבים שפעם ב-10 משחקים הוא מתפוצץ ושוכחים את השאר.

    לגבי הבלוג החי, לא בא לכם להוריד את הזבל סופסוף אם כבר חידשתם את האתר? למי אכפת מהגראווטר כשיש תגובות כאלה כאן.

  6. תודה רבה על המעורב האיכותי!
    וויגנס מתגלה כבלוף אמיתי העונה, עם משחקים חלשים מאוד וביניהם משחק ללא נקודות כלל.
    יש תחושה שמתפתחת יריבות רצינית בין יאניס לניקס אחרי שהזוניה השפיל את יאניס ודילג מעליו, ועכשיו קנטר מקנטר אותו.

  7. הוא אמר יו אר סלפיש מאדר פאקר, וזה שונה מיו אר מאדר פאקר. אבל כן, שפה לא משהו. המסר נכון, עם זאת.
    לגבי וודי הייז – איזה סיפור. תודה!

  8. לורנס נהדר, אחד הטובים שראיתי בגילו, אבל לקרוא לנוטרדאם קבוצה זאת קצת הגזמה.
    .
    הסיבה היחידה שהם שם זאת ההיסטוריה והשם שלהם. הם 0 מ-6 במשחקי בול של ה-NY6 ומוכיחים שנה אחרי שנה שהם לא קבוצה מובילה. יש שני דברים שחייבים לקרות אחרי המשחק הזה:
    1. להוציא אותם מהרשימה של ה-P5 ולהתעלם מהם בדירוגי הפלייאוף (אפשרי, אך לא סביר)
    2. להתחיל להתייחס ל-UCF (או כל קבוצה "קטנה") באותה מידה שמתייחסים לנוטרדאם (לא יקרה בחוזה הקיים).

    1. אני מסכים איתך ש ucf ודומיהם בעבר נדפקו בגדול מצד שני אני מרגיש שאתה מגזים נוטרדאם מקפידים על לוח משחקים תחרותי. אתה רוצה להגיד לי שלדעתך ucf שיחקו לו"ז קשה יותר? אני לא חושב ככה.

      1. מסכים שהם שומרים על לו"ז תחרותי – אחרי הכל הם לא רוצים לאבד את החוזה מול NBC. אבל בשורה התחתונה מלבד מישיגן במחזור הראשון הם לא ניצחו אף קבוצה ראויה (אני רוצה לתת את הקרדיט לנורת'ווסטרן, אבל הם עדיין לא שם). והם כמעט הפסידו ל-USC במחזור האחרון.
        .
        לגבי UCF, אני בטוח ב-100% שלמשחקי ליגה יש משמעות אחרת מאשר משחקים של קבוצות עצמאיות. יוסטון, טמפל, סינסנטי וממפיס הן באותה רמה של היריבות של נוטרדאם (זה שכתוב שלא פלורידה סטייט על החולצה לא משנה את זה). אנחנו רואים את זה בכל שנה שקבוצות בכירות מפסידות משחקים שהן לא היו צריכות רק בגלל שמדובר באותה הליגה. מסכים שהשנה קצת היה קשה להתווכח עם הדירוג בפלייאוף, אבל בשנה שעברה אלאבמה לא היתה צריכה להיות שם (וכן, הזכייה שלהם לא משנה את זה).
        .
        ניקח לדוגמה את היריבה הזהה היחידה בין הקבוצות – פיטסבורג. האייריש כמעט והפסידו את המשחק (נגמר 14-19) בעוד UCF הביסו אותם 14-45. הבעיה שאת האנשים שיושבים ובוחרים את הקבוצות זה לא מעניין וכל זה היה משתנה אם שם הליגה שלהם היה BIG EAST כמו פעם ולא האמריקן. כתבתי כבר למעלה, פלייאוף אמיתי יהיה עם 6 קבוצות – אלופת כל ליגה מה-P5 והמדורגת הגבוהה ביותר מיתר הליגות. אחרת כל מה שקורה כאן לא רלוונטי.

  9. תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
    לא דואג לקליי, יש תקופות ויש תקופות, בעיקר לשוטרז. במאניטיים הוא יתפקד, כמו תמיד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט