הקליפרס נגד המאבריקס והגריזליס בפילדלפיה בראשון / רועי ויינברג

מחזור נוסף של הליגה הטובה בעולם בפתח, כאשר המשחקים המעניינים של היום כוללים מפגש בין דאלאס והקליפרס החמות, קרב בין מארק גאסול וג'ואל אמביד ומשחק בין הספרס לבלייזרס.

*

02:00-דאלאס מאבריקס (10-10) – לוס אנג'לס קליפרס (6-15)

המשחק של הלילה. דאלאס מגיעה אחרי הפסד ללייקרס, אבל עם 7 ניצחונות מתשעת המשחקים האחרונים שלה. בתקופה הזאת ההגנה מתואמת ונמצאת במקום השלישי בליגה בכמות הנקודות של היריבה הודות לסמית'ס (דניס ודוריאן-פיני, לא מוריסי) ולדיאנדרה ג'ורדן.

ההתקפה שלהם לא מהירה במיוחד, אבל אחת היעילות בליגה. כאן נכנס לוקה דונצ'יץ'. הרוקי העצום הזה משחק כמו אול סטאר עם 18.5 נקודות לצד 6.6 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים העונה ולצד האריסון בארנס המצויין וג'יי ג'יי בריאה הבלתי נגמר הם עושים חיים קשים לכל יריבה. בתקופה הזאת הם פגשו את בוסטון, את הלייקרס, את יוטה, יוסטון, אוקלהומה, גולדן סטייט וממפיס, אבל הקליפרס קבוצה טובה יותר מכל אלה.

החבורה של דוק ריברס, אולי מאמן העונה, ניצחה 9 מ-10 משחקיה האחרונים ומשיגה נקודות – מונטרז הראל בלתי ניתן לעצירה בצבע והשילוב של גלינארי והאריס יעיל גם כן. ההגנה של דאלאס אולי תוכל להתמודד איתם, אבל זה לא יהיה קל. שני פורוורדים שיכולים ליצור לעצמם סל דרך חדירה, כדרור או פיק-נ'-רול, נוסף על קליעה ממסירה, זה איום על כל קבוצה.

בארנס ודונצ'יץ' שחקני הגנה טובים, כך שהם ישמרו על גלו והאריס. השאלה מי ישמור על הדון (צ'יץ') – גלינארי או לוק מבאה א מוטה שחוזר לכשירות. גלינארי לא מרשים עד עכשיו בצד השני של המגרש ויכול לראות שנראה משהו ניסיוני עם שיי אלכסנדר, פטריק בברלי ואייברי בראדלי לצד הראל והאריס בדקות מסוימות כך שאחד הגארדים ישמור על הסלובני. זאת אולי השאלה הגדולה של המשחק, נוסף לקצב – דאלאס לא נותנת ליריבות שלה לרוץ וזה משהו שהקליפרס אוהבים. אם יהיה פה משחק עומד זה ישחק לטובת המאבס, למרות שהקבוצה מאל איי יכולה להסתדר גם במשחק כזה הודות להראל וללו וויליאמס. העומק שלהם מפחיד.

קשה להעריך לאן המשחק הזה יתפתח, אבל יש לי הרגשה שיהיה משחק איטי, דבר טוב לדאלאס. מה שלא משחק לטובתם זה היתרון של האורחת במאני טיים ולכן יש לי הרגשה שתהיה כאן הארכה וניצחון חוץ של הקליפרס עם הופעה של וויליאמס במאני טיים.

*

01:00-פילדלפיה 76' (8-16) – ממפיס גריזליס (8-13)

הקבוצות נפגשו ב-11.11 במשחק שנגמר בניצחון של ממפיס בהארכה. לא היה אז לפילדלפיה את ג'ימי באטלר ששינה את הקבוצה. 7 ניצחונות מתשעת המשחקים האחרונים, אמנם מול יריבות חלשות יחסית, החזירו את הסבנטי-סיקסרס לדיון על המקום הראשון במזרח.

ההתקפה שלהם מצויינת בפרק הזמן הזה עם כמעט 120 נקודות במשחק באחוזים טובים. אמביד מככב עם 27 נקודות למשחק כשמאחוריו באטלר, רדיק וסימונס משחקים בתיאום בולט מבלי שאף אחד זורק יותר מדי. באטלר לוקח את הקבוצה על עצמו בדקות הקלאץ', בשביל זה הביאו אותו הרי, וזה עובד עד כה.

הם עדיין לא פגשו קבוצת הגנה טובה כממפיס. מארק גאסול יכול לעצור את אמביד על הנייר, הפיזיות של מייק קונלי תקשה על בן סימונס לחדור ובאטלר יתמודד מול קייל אנדרסון, אחד משומרי ה-1 על 1 הטובים בליגה. הם היו עם 3 הפסדים ברצף לפני ניצחון על הנטס כשהרוטציה הקצרה מורגשת. בארבעת המשחקים האחרונים שותפו עשרה שחקנים בלבד, גאסול קיבל 40.7 דקות בערב וקונלי 37 והם השניים היחידים, לצד ג'ארן ג'קסון, שקולעים בספרות כפולות.

יהיה קשה להמשיך ככה לאורך עונה שלמה. הם נכנסים לרצף משחקים קשה (פילדלפיה, קליפרס, פליקנס, לייקרס ודנבר) ולמרות ההוספה של ג'ואקים נואה הם יכולים לסיים את הרצף הזה עם מאזן של 50% הצלחה פחות או יותר. ה-Grit-n'-grind עדיין נוכח, אבל המובילים שלו בני 33 ו-30. היה אפשר להרגיש את השחיקה ברצף ההפסדים הקצרצר הזה. יהיה מעניין לראות אם מדובר בירידה חד פעמית או התחלה של משבר. לצערי אני חושב שהאפשרות השנייה יותר קרובה לאמת ולכן המשחק הזה יגמר בניצחון ביתי של פילדלפיה.

*

02:00-סן אנטוניו ספרס (12-10) – פורטלנד טרייל בלייזרס (9-13)

משהו בסן אנטוניו לא עובד. הם מרחק משחק מהמקום השמיני במערב אבל עם 3 ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים, כשקולעים מולם ב-51% מהשדה, הנתון הגרוע בליגה. ההגנה מזעזעת וגם ההתקפה לא מרשימה כשהם לא זורקים מספיק שלשות או תומכים בדמאר דרוזן האיכותי. הגיל נותן את אותותיו בלמרקוס אולדריג' והריווח שבראיין פורבס מספק משמעותי, אבל לא שווה את הנזק בהגנה.

אם יש מישהו שיכול לתקן את זה הוא גרג פופוביץ'. אולי החלפת פורבס במרקו בלינלי או העלאת דיוויס ברטנס לחמישייה כגבוה שיכול לייצר נקודות וריווח לאולדריג' ודרוזן, נוסף על ניסיונות יותר אגרסיביים להכניס את למרקוס למשחק. במערב הצמוד הכל יכול לקרות וכבר ראינו שאסור לקבור את ס"א.

קבוצה שרובנו קברנו לפני תחילת העונה ובינתיים מפתיעה את כולם היא פורטלנד. הם מגיעים למשחק במומנטום רע משלהם עם 5 הפסדים מששת המשחקים האחרונים וגם אצלם ההגנה רופפת וההתקפה מתבססת יותר מדי על כוכב בקו האחורי, רק שאצלם יש שניים כאלה.

החולשה המשמעותית של ההגנה של הבלייזרס בתקופה הזאת היא ההגנה על קו השלוש. הם סופגים 13 שלשות למשחק ב-40.1%. לא סביר שזה יגרום לספרס העיקשים להתחיל לזרוק, למרות שזה מה שקבוצה חכמה הייתה עושה. בכל מקרה סביר שיהיה כאן משחק מאוד משוחרר. ניצחון ספרסי יסבך את המערב עוד יותר, אבל בהתחשב בנסיבות קשה להמר נגד פורטלנד. לכן לא אעשה זאת, הם ינצחו.

*

22:30-לוס אנג'לס לייקרס (9-13) – פניקס סאנס (18-4)

משודר בספורט 5.

יש 5.5 משחקים בין הראשונה במערב למקום ה-14, נכון לעת כתיבת שורות אלה. 6 משחקים מפרידים בין המקום ה-14 ל-15, פניקס סאנס, שנראים בדרך הבטוחה לציון וויליאמסון או כוכב אחר מהדראפט המתקרב. פניקס עם שני ניצחונות מ-13 המשחקים האחרונים, כאשר הדבר הכי מעניין שם הוא התפקוד של דווין בוקר כרכז. בשבעת המשחקים האחרונים הוא מוביל הכדור המרכזי עם 28 נקודות ו-6 אסיסטים במשחק, כאשר לצידו דיאנדרה אייטון וטי ג'יי וורן נותנים מספרים יפים. הרוקי אלי אוקובו קונה לאט את מקומו ברוטציה ואפשר להיות מעודדים מפניקס. בהתקפה.

ההגנה שלהם אף פעם לא הדהימה וגם המעבר של בוקר לחמישייה, על הנייר מהלך שמאפשר להם לשים עוד שחקן הגנה טוב בהרכב הפותח (מייקל ברידג'ס), לא הופך אותם לקבוצת הגנה טובה במיוחד. הם יתקשו מול לייקרס שניצחה 9 מ-12 משחקיה האחרונים בהנהגת לברון ג'יימס הבלתי נגמר. ברגעי ההכרעה של משחקם מול דאלאס הם שיחקו בלי מוביל כדור נוסף ל-MVP לשעבר, הרכב מעניין שיכול לראות דקות הערב. סביר שנראה כאן לא מעט מקייל קוזמה אגב כך שאין לסאנס אף פאוור פורוורד שיכול להתמודד איתו בהגנה. בשני המשחקים האחרונים לוק וולטון צמצם משמעותית את הרוטציה ויהיה מעניין לראות אם הפעם, מול יריבה חלשה על הנייר, יותר מ-8 שחקנים יזכו לדקות משמעותיות. בכל מקרה יהיה כאן בלואו-אאוט חד-צדדי לטובת הלייקרס.

*

00:00-שרלוט הורנטס (11-11) – ניו אורלינס פליקנס (12-11)

המשחק הזה מפגיש בין 2 קבוצות מאוד דומות, עם סטאר שמחזיק את הקבוצה והגנה מפוקפקת. ההבדל ביניהן הוא שניו אורלינס במערב, כי במזרח הם היו חזק בתמונת הפלייאוף. אנטוני דיוויס אדיר אבל הפתיחה המושלמת נראית כמו זיכרון רחוק כשהם עם ניצחון אחד מששת המשחקים האחרונים ומתבססים על התפוצצויות התקפיות וימים טובים של ניקולה מירוטיץ' ושות' כדי לנצח. ג'רו הולידיי ואטואן מור קולעים, אבל בלי הגנה אתה לא תגיע רחוק.

לשרלוט יש הגנה סבירה לפרקים ואת קמבה ווקר, אחד הרכזים הטובים בליגה, בשיאו. הבעיה שלהם היא דקות ההכרעה והעדר היוצר המשני ליד קמבה. הם מוציאים את המיטב מסגל די מוגבל אבל קשה לראות אותם מנצחים היום. משחק בלי הגנות וניצחון של ניו אורלינס.

*

01:00-מיאמי היט (13-8) – יוטה ג'אז (12-11)

הג'אז, אחרי לוח משחקים לא קל, מתחילים לחזור לעצמם. ההגנה צריכה עוד עבודה אבל בארבעת המשחקים האחרונים ההתקפה נראית טוב מאוד. קייל קורבר הגיע לספסל ותרם בניצחון על שרלוט, ג'יי קראודר חזר לקלוע וג'ו אינגלס עדיין מככב. בהתחשב בכך שיש להם דצמבר יחסית קל, מלבד משחק מול אוקלהומה, הם יכולים לסיים את השנה חזק מאוד בתמונת הפלייאוף.

זה משהו שקשה להגיד על מיאמי. אחרי החזרה של כל הפצועים הם עם שני ניצחונות משבעה משחקים. זה אותו סגל שניצח 44 משחקים בשנה שעברה, אבל נראה שחסרה להם מוטיבציה. ההתקפה אף פעם לא הייתה הנקודה הפוקלית של ההיט וההגנה חלשה גם היא למרות היכולת האישית הגבוהה של ג'וש ריצ'רדסון. יהיה מעניין לראות את המצ'-אפ שלו עם דונובן מיטשל בשני צדדי המגרש, אבל פערי האיכות אומרים שזה יהיה משחק שכולו יוטה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 134 תגובות

  1. בתור אוהד פילי, כי ףלשמוע שהם בדיון על ראשות המזרח, אבל נדמה לי שזה מוקדם. הם עדיין בוסריים, חלק מהמובילים צעירים מדי, ומתבססים בעיקר על יכולת אישית ופחות על תרגילים וארגון על המגרש. אין להם פוינט אמיתי חוץ ממקונל והמאמן עדיין מתרכז בעיקר בשילוב כל הגורמים האינדבדואליסטים לכדי קבוצה ומציאת ההרכבים עם הרבה ניסוי ותעיה, ולא הרבה מעבר לזה. עוד שנה שנתיים אפשר להיות יותר אופטימיים.
    אמביד, כמו יאניס, זה עדיין מוקדם בשביל להוביל קבוצה עד גמר הליגה (אשמח להתבדות לגבי יאניס), צריך עוד קצת הבשלה

    1. פילי מתבססים על יכולת אישית?? הכדורסל שלהם הוא אולי הכי קבוצתי בליגה. הנעת כדור אינסופית מי שפנוי לזריקה הכי טובה לוקח אותה ומשלבים את כולם.

      לפילי יש 3 בעיות. בן סימונס נכון לעכשיו ששם תקרה ברורה ברמות הטופ לקבוצה. ברט בראון שבא עם חילופים מהבית ובמאני טיים לא יהיה לו ביצים להושיב את סימונס על הספסל בפלייאוף.
      פילי מאבדת הפרשים גדולים תוך כדי משחק טבמיוחד ברבעים אחרונים והרבה בגלל הקבעון של בראון.
      לבראון יש יתרונות רבים וכמו הקבוצה אולי יום אחד הוא יוכל להתפתח איתה.

      הגנה שדי רכה ודי מאכזבת נכון לעכשיו אבל שבאטלר ישתלב היא אמורה להיות מאד חזקה.

      מי שמשווה בין יאניס וסימונס-אין קשר ביניהם. סימונס לעולם לא יוכל להיות יאניס כי יאניס יותר גדול, יותר חזק, יותר מפלצתי, יותר אתלטי.

      סימונס לא מתאים לשחק 4. סימונס מתאים להיות רכז בלבד והוא חייב לעבוד על הקליעה שלו שתהיה סבירה, לא חייב להיות צלף. קליעה סבירה הופכת אותו לנשק קטלני ומשדרג את פילי.

      לא הייתי מטריד אותו כרגע תמורת שום שחקן למעט קרי דוראנט ליליארד.

      אם שנה הבאה הוא חוזר שוב ככה עם 0 קליעה אז טרייד ישר.

      לפילי אין 6-7 שנים כמו שאנשים חיים פה בסרט. הזדמנות לוקחים עכשיו ולא כל מיני משחקים שמי יודע מה יהיה בעתיד. פילי מאד קרובה להיות קונטנדרית אמיתית. יש שני שחקני טופ 15 בליגה ואחד טופ 10 כנראה. יש צלף ותיק (רדיק) שיש לו יורש (שאמט), יש ספסל בסדר גמור ויש מאמן סבבה אם כי לא עלית.

      מספיק השנה למשל אם היינו מנחיתים את מירוטיץ' ומרקיף מוריס במקום מוסקאלה ופולץ האפסים היינו יכולים לקחת את המזרח.

      פילי קרובה להשלמת הפרוסס והקבוצה התקדמה עם הטרייד של באטלר לרמה הבאה וסימונס נשאר מאחור כי הוא היחיד שלא התקדם.

      נראה מה יהיה עם סימונס עונה הבאה.

      1. מסכים עם הרוב
        זה גם התקרה שסימונס מציב וגם תהליך של התחברות ואפילו בגרות של חלק מהשחקנים ושל הקבוצה.
        זה נכון שהם מניעים כדור עד לזריקה טובה, ומחוברים אחד לשני, אבל אין שום תרגיל מתוחכם בהתקפה מעבר לדברים בסיסיים, וגם ההגנה עוד לא התחברה. קולעים עליהם בכיף. נראה איך זה יהיה שנה הבאה.
        בפלייאוף, טורונטו ובוסטון הן כבר קבוצות בשלות עם שלם הגדול מסכום חלקיו (בפילי, הוא קטן מסכום חלקיו, זה טוב…יש אפסייד), אז כנראה טור' או בוסטון יהיו בגמר. הכל טוב, נראה עוד שנה

        1. MORE IS LESS. אין מה להתחכם יותר מידי, כדורסל הוא משחק פשוט ומוכרע ביכולת אישית של שחקנים גדולים בסוף. התרגילים של פילי בהתקפה נהדרים

  2. תודה על הפרוויו!
    יש לי הצעה לטרייד מעניין ודי מסוכן בין פילי לסאנס
    מרקל פולץ תמורת דארגן בנדר.
    אין לסאנס רכז ובנדר אם יתאפס על עצמו יכול להיות מעולה לפילי כפוואורד קולע.

    1. אפילו אני, שלוקה בווישפול ת'ינקינג חסר תקנה,
      לא מאמין שיש אפילו שבריר של סיכוי שפילי מסכימים לטרייד שכזה.

      למעשה, הסאנס כבר וויתרו על בנדר. הם וויתרו על אופציית השחקן שלו, כך שבשנה הבאה הוא יהיה שחקן חופשי (חופשי למצוא קבוצה באירופה, או אם יתמזל מזלו, חוזה מינימום ב-NBA).

      1. רק בשביל להרחיב עד כמה תפקידו של בנדר בשורות הסאנס משמעותי:
        העונה הוא משחק 26 דקות, וקולע 4 נק'.

        לא, לא למשחק.
        במצטבר.
        הוא שיחק רק ב-6 ממשחקי הקבוצה, וקלע 0 מ-4 השלשות שניסה באותם משחקים, 2 מ-4 הניסיונות מהעונשין.

        כאמור –
        הסאנס כבר וויתרו על בנדר. התפקיד היחיד שנותר לו העונה זה להיות חוזה נגמר במקרה של טרייד פוטנציאלי.

    2. פניקס זה ברור שהולכים על טאנקינג ועל ציון, הם לא מנסים השנה למקסם השגים מהפוטנציאל שיש להם עם בוקר, אייטון והאחרים. במובן מסוים הם צודקים, בחירת הדראפט שווה את זה, לעלות במערב 3 מקומות לא היה נותן להם הרבה

    3. פילי צריכים עוד רכז, לפחות ברמה של מקונל.
      להחליט מה עושים עם פולץ, טרייד? אירופה?
      להחליט בשנה הבאה אם הולכים עם סימונס עד הסוף או טרייד עם תמורה גבוהה.
      הם צריכים גם להחליט לגבי המאמן. בראון סביר ונחמד, ולא יודע אם יש אופציות יותר טובות, אבל זה יכול הגביל אותם.
      את כל זה צריך לעשות לפני שאמביד מתקרב לסוף החוזה שלו.
      וכמובן להחתים את באטלר ל 3 (אם צריך אז 4) שנים בקיץ. ואת רדיק לשנה שנתיים.
      אגב, חמישיה שניה יש להם בסדר גמור, עם התוספת של שאמיט, קורקמאז וכו'

      1. אם מקונל ישחק במאני טיים בפלייאוף מול בוסטון/טורנטו/מילווקי במקום סימונס פילי יכולה לקחת את המזרח השנה. הוא רכז חביב ולא מתבלט וקולע מה שצריך ומנהל את הרבעייה מסביב.

        הקטע שהוא ממש לא ישחק

        1. הוא לא צריך לשחק, בעוד 3 שנים אתה תתבייש בכלל שחשבת על זה.

          שים לב למה שהמאמן וג'ימי באטלר אומרים , לבאטלר ובן סימונס יש כימיה יוצאת מהכלל על ומחוץ למגרש , באטלר אמר שהוא לקח אותו תחת חסותו והוא עוזר לו בהגנה,בקליעה ובכל דבר שקשור איך להיות שחקן קשוח שלא מפחד מכלום.
          מאז הטרייד פילי 8-2 וזה רק ימשיך

  3. ערב מצוין, תודה רועי.

    מעניין אותי איך יקבלו היום בקליפרס את דיאנדרה.
    הוא היה השחקן הכי ותיק שלהם, עזב בסה"כ בהסכמה, ויהיה בכלל מגניב אם הוא יקלע שם איזה 10 מ-10 מהקו.

  4. מומלץ מתישהו להסתכל על נתוני הקליעה של סימונס מול יאניס.
    סימונס מושמץ מאוד. אבל תכלס אין הבדל גדול אם בוחנים את התפלגות מרחקי הקליעה.

    יאניס מחריד משלוש וצמצם מאוד את הקליעה משם, סימונס נמנע לגמרי. לא בטוח מה עדיף. אולי כן, עדיף להזמין את יאניס לזרוק.

    בטווח הקצרצר, עד 3 פיט, שניהם לוקחים כמות דומה של זריקות (או דאנקים), באחוזים קרובים. סימונס חצי מהזריקות ב-60 אחוז, יאניס 58 אחוז מהזריקות ב-49 אחוז.

    בטווח היחידי של קליעה ממש, מ-3 פיט עד 10 / 10 עד 16 / 16 עד הפרימטר, אז:
    סימונס עם: 41, 30, 32
    יאניס עם: 33, 33, 35

    לא כזה שמיים וארץ. דומים מאוד. האפקטיב של סימונס 55, של יאניס 53 (השנה זינק ל-58).

    אולי סימונס צריך לוותר על תפקיד הפוינט ולעבור להיות פורוורד של ממש.

    1. מסכים עם הרבה ממה שכתבת. שניהם (מאד)מוגבלים בשלב זה של הקריירה בקליעה. יאניס יותר עוצמתי ויכול לשחק קרוב לסל ולהיות שחקן מטרה בהרבה יותר מצבים. השאלה מי מהם, אם בכלל, יפתח קליעה טובה. כרגע יאניס בגלל זה עוד לא במדרגה שלברון היה בה בתחילת הקריירה בקליבלנד, אם נהיה לארג'ים אז אולי דומה לזה. יש מצב שהוא עוד ישפר קליעה, ראיית משחק וכל מה שצריך, כי רק כניסות לסל זה מוגבל מדי בשביל להוביל קבוצת קלעי שלוש לאליפות או קרוב לזה. אבל הם בתהליך בניה, זה ילך וישתפר.
      סימונס זה יותר עניין, כי הוא עילוי בראית משחק, כח מתפרץ וכו, אבל הקבוצה מוגבלת כשהוא פוינט. ואם ישחק 4, הכדור לא יהיה אצלו ולא בטוח שזה יזרום

      1. אולי צריך להפנים, שאין פוינט (פורוורד) בלי קליעה טובה.
        לא במקרה התפקיד הזה הוא נדיר במיוחד. לארי לג'נד ולברון, זהו בערך. אולי קצת מיהרו עם סימונס. אולי זה לא יקרה איתו.

        פיליפדיה עם פוינט (גארד) טוב תהיה קבוצה אדירה.
        אני עושה נניח טרייד עם מיאמי על דראגיץ'. מעמיס על פילי את החוזה של דיון וויטרס, כי אף אחד לא ייתן את דראגיץ' בחינם. שולח מפילי למיאמי את פולץ, צ'נדלר, ואולי איזה זאהיר סמית' או שאמט. זה מסתדר כספית

        פילי עם חמישיה של דראגיץ', רדיק, באטלר, סימונס ואמביד היא קבוצה אדירה.

          1. זה פנטזי. דיימו אוהב את פורטלנד, וגם אין לך איך לשלם. ירצו את אחד משני הסטארים בתמורה בתור התחלה. המקסימום לפילי זה פוינט גארד טוב אבל לא בשורה הראשונה ממש, מקבוצה חסרת כל עניין בליגה. מיאמי מקום טוב, יש גם איך לפתות אותה.

          2. נותן את סימונס ועוד כמה. אבל כן לפורטלנד יקח זמן להבין שהם לא הולכים לשום מקום עם הסגל הנוכחי כמה שנים.

  5. יאניס מוסיף ומשתפר כל עונה וגם לא מפחד לזרוק מפעם לפעם מה3.
    סימונס חזר אותו הדבר מעונה שעברה,לא הוסיף כלום ומפחד לנסות לזרוק חצי מטר מהטבעת.

    מזה ההשוואה הזו תגידו לי?
    כל הקטע הסטטיסטי לא באמת מספר את הסיפור,פשוט צריך לצפות במשחקים בשביל להבין את ההבדלים הגדולים ביניהם.

      1. יאניס בלי מוח,
        קאוויי סמרטוט.

        הצהרות גדולות, וחסרות כל קשר למציאות.

        יאניס הוא אחד השחקנים שיכולתם להשתפר מעונה לעונה, בכל חלקי המשחק, היא מהמרשימות שיש.
        "מפלצת נטולת מוח" בחיים לא הייתה מגיעה למקום עליו הגיע יאניס.

        1. אני אמרתי קאווי סמרטוט? הוא קאפקייק לא מעבר. יאניס אין לו אינטליגנציית משחק כמו לברון או סימונס. בשבילי הוא בלי מוח אבל כוח תמיד מנצח בליגה

          1. 😂😂 לראס דווקא יש מוח. לפעמים החמצן לא מגיע לשם אס יש תקלות.😂 אבל מפלצתיות זה חשוב הרבה יותר ממוח בשביל להצליח בליגה הזאת. גם לדוראנט יש לקות מוחין אבל זה לא באמת מעניין.

          2. ברוך,
            אם לראסל הייתה המשמעת העצמית של יאניס,
            והמחויבות שלו בהגנה,
            הוא היה סופר, לא רק עוד פרסי MVP, אלא גם טבעות אליפות…

            יאניס הגיע ל-NBA בוסרי לחלוטין. הדרך שהוא עבר מרגע הגעתו, עד למשחקו כיום, זו דרך כמעט חסרת תקדים.
            6 שנים ברציפות, הכל עונה הוא משפר את ממוצע הנק' למשחק שלו.
            6 שנים ברציפות, בכל שנה הוא משפר את האחוז האפקטיבי שלו.
            6 שנים ברציפות, בכל שנה הוא משפר את ממוצע הרב' למשחק שלו.
            6 שנים ברציפות, בכל שנה הוא משפר את ממוצע האסיסטים למשחק שלו.
            הוא שימש כשחקן פותח בעמדת השוטינג גארד, הסמול פורוורד, הפאוור פורוורד, ואפילו הפוינט גארד.

            אחת התכונות החשובות לדגולי השחקנים, זו היכולת ללמוד, היכולת להתפתח.
            ראו את זה אצל הגדולים ביותר.
            ורואים את זה בענק אצל יאניס.

            לכנות אותו "מפלצת חסרת מוח", זו שטות גמורה.

          3. + מיליון גיא.
            הוא אמנם לא השחקן הכי אסתטי אבל הוא עם עקומת למידה מעולה ועם אינטליגנציית משחק נהדרת – גם אם יכולת המסירה שלו עוד צריכה להשתפר

          4. גיא הוא הגיע NBA בגוף של ילד , שעבר גדילה פיזית עצומה, יכולת המסירה שלו והקליעה לא השתפרה עם השנים, מה שהשתפר זה האתלטיות החד פעמית שלו, וזה שהוא מבין איך לשלוט בה, סוף סוף יש מאמן שמנצל את החוזקות שלו, אם תסתכל עליו במרוצת השנים הוא כמעט ולא הוסיף שום אלמנט טכני למשחקו. אין דרך בעולם להתמודד עם הפיזיות שלו ואתלטיות שלו ב1 על 1.

  6. אגב מסכן קאווי הוא בכלל לא בדיבורים על אמויפי. במשחק בין לייקרס ומאבס דיברו על זה והראו 4 מועמדים. כמובן התאגיד אחכ קאפקייק יאניס ואמביד. עכשיו איך התאגיד וקאפקייק לפני קאווי שמוביל את קבוצתו למקום 1 שומר בהרבה יותר טוב ועם סטט של מעל 25 נק? אין כמו הנרטיב

    1. דוראנט מדהים וגם התאגיד, אבל אם יתנו נכון להיום את הפרס למי ששמו אינו יאניס /אמביד, זה יהיה השוד הגדול בהיסטוריה, אין בכלל שאלה או מקום לוויכוח.

  7. תודה רועי לא מצליח להבין איך אתה עושה את זה מהצבא…
    פילי עם נט-רייטינג לא משהו בכלל יחסית לפוזיציה שלה וניצחה כמה וכמה משחקים צמודים השנה שכנראה עוד יתאזנו וישאבו אותה למקום קצת יותר נמוך ממה שהיא עכשיו.

  8. תודה רבה רועי.
    פריוויו מצויין, כרגיל אצלך..

    אם המשחקים לא היו בשעות הבלתי אפשריות 1:00 ו-2:00- פילי-ממפיס וקליפרס-דאלאס בהחלט שווים צפיה.

  9. פריוויו מצוין ללילה של משחקים לא רעים בכלל… איתך בתחזיות. פילי עד עכשיו מנצחת למרות שלא מחוברת ומגובשת. יהיה מעניין לראות את הקבוצה הזאת בעתיד הקרוב

  10. רבע ראשון מזעזע של הלייקרס ושל לברון שנראה ישן על הפרקט (4 איבודים ברבע רק שלו).
    החמישיה הזאת של הלייקרס פשוט איומה, לברון מנסה לתת לשאר השחקנים להיכנס למשחק ונראה שזה פשוט לא טבעי ולא לפי קצב המשחק.

    1. "אחלה שחקנים"
      יש להם את טרוי דניאלס, בנדר, ג'קסון (היחיד שעוד אני בסדר איתו שהוא לא טוב מספיק), אריזה, ריאן אנדרסון.
      ממש קבוצה טובה.

      1. בנדר נורא וקיבלנו את התשובה שחשבנו עליה לפני שנים, אייטון ובוקר בהחלט כוכבביםג'קסון אנחנו מסכימים, אריזה נסיון מנטור והגנה

        1. כן רק שאריזה כבר לא נותן כלום. היחידים שצריך להשאיר לשנה הבאה שם זה בוקר, אייטון, ברידג'ס והולמס. וורן סימן שאלה כי אני חושב שהוא בשנת חוזה.

          1. אנחנו אולי היחידים באתר שלא מחזיקים מאריזה, יוסטון עשתה טוב, כתבתי את דעת הרב כאןשמבין פה,כי אני מכבד ומחזיק מהם, אולי זו שירת הברבור שלו

  11. אני יודע שאיני מחדש דבר, אבל הסאנס לא נראים כמו קבוצה. לא הגנה, לא התקפה. לא איכפת לי שיהיו קבוצה רעה, אבל הם לא קבוצה. זה לא היה אמור להיראות ככה בעידן קוקו, אפילו בשלב המוקדם הזה.

      1. אין לי תשובה משכנעת. שנים של ניהול ואימון כושל ופלירטוט עם טנקוק בודאי לא עזרו.
        ולדעתי עם באדי אנחנו בתמונת הפלייאוף. אבל אנחנו לא עם באדי 🙁

  12. הזהרתי ואיימתי מהשדידה של האיגו את האדם, הגבה מאז שהכריז שהוא הכי טוב בנפילה, לירות לעצמך ברגל, תיהיה הכי טוב מצידי ותצטנע או אז תצליח

  13. תודה רבה רועי, אחלה פריוויו.
    פיניקס עושים את הדבר הנכון – יגרילו כוכב שלישי ויתחילו לרוץ.
    סומך על לילארד שיקרב גם אותנו לאיזה וואן אנד דאן מדיוק.

  14. לגבי הדיון הקודם,
    זו שאלה אחת לדבר על למי מגיע MVP
    ושאלה אחרת זה עם איזה שחקן היית מתחיל לבנות קבוצה, ומי יקח אותך הכי רחוק בפלייאוף.
    השאלה השניה לדעתי יותר מעניינת, ושם זה עדיין לברון/דוראנט/קארי ואולי גם קוואי

    1. פילי שהם רוצים יכולים לשחק הגנה מפחידה. ההתקפה שלהם שנעה בלי כדור והקלעים ביום טוב זה קשה לעצור.

      תנועה בלי כדור ליד סימונס והוא כבר ימצא את השחקן. ראיית משחק יחודית

      1. פילי צריכה להיות קבוצת ההגנה מהטופ. אמביד ובימונס בשנייה שיעלו את הרמה שלהם בהגנה וגימי זה הגנה אדירה.

  15. כרגע חוץ מדרוזן הקבוצה נראית הרבה יותר טוב.
    יותר מאמץ והכיף מכדורסל חזר.
    אי אפשר לשחק כשאתה לא נהנה מזה.

    1. נו הוא לא בירד הבנו את זה. המאבס היא מערכת מסודרת ויציבה עם בעלים ומאמן נהדרים. לוקה נמצא במקום טוב שידעו להפיק ממנו את המקסימום הקיים בו. המאבס צריכים להעיף את דניס סמית בטרייד כל עוד יש לו ערך כי מיום ליום הוא מתגלה כפחון סטייל לונזו פולץ ורק מפריע לוניל. גם האריסון בארנס לא חובב את הוניל ורואים את זה בכל משחק של המאבס הוא בקושי מוסר לו ולא שמח שלוקה מככב הייתי מטריד גם אותו עכשיו שערכו טוב. גי גי בריאה חזר בגדול משנת 2011.

    1. איך אתה סתם מלכלך עליו. השחקן היחיד אצלכם עם אולדריג שלא יורוקאפ. כל הזמן נותן בראש. הצוות המסייע שלומזה נגרונים ופחונים מארץ נפחים.

להגיב על קלמנטה לבטל

סגירת תפריט