על שמעון ורועי / מנחם לס

בקשר לשמעון…

המעורב של אתמול היה מלא בתגובות על החלטת העורכים להוציא את שמעון מהצוות.

ברצוני להסביר בכמה מילים דברים שאתם לא יודעים.

אז ככה.

בואו נתחיל מזה שבשום אתר אחר לא היו 'מסבירים' לגולשים למה ומדוע מכניסים או מוציאים אנשים מצוות האתר אבל אני מרגיש שהאתר שלנו יצר מין קהילה, וחשוב לי להסביר כמה דברים.

ראשית וקודם כל – אני מחבב את שמעון. רציתי שתדעו זאת OFF THE BAT, כפי שאומרים החברים שלי משאר ישוב.

שמעון הגיע לאתר כסופת צונמי ומיד ניכנס לטאקלים עם כל מי שעמד בדרכו.

אבל אני ראיתי בו ניצוצות חיוביים ולמרות התנגדות רוב העורכים, הצעתי לו להיכנס כחבר צוות תוך כדי שאני מבטיח לעורכים שהוא יהיה תחת שליטתי האישית.

היו בשמעון כמה דברים שחיבבתי מהרגע הראשון וכמובן שהייתי ער לתרומתו לאתר כשהוא הוסיף צבע, צחוקים, גיחוכים, ודירוגים מהגיהנום ומגן העדן – הכל בעת ובעונה אחת. הוא הפך לאחד מחברי הצוות הפעילים והתורמים ביותר הן בכתבות והן בתגובות, אם כי ישנם דברים שאתם לא יודעים עליו, כגון הבטחות שהוא מבטיח ואז לא מקיים (כמו הבטחתו לעשות "יומן כדורגל אירופאי" שבועי, ולעשות פריוויו וסקירה על כל משחק מכבי ביורוליג שלא מסוקר ע"י חבר צוות במשחק עצמו, דברים שהוא עשה פעם או פעמיים ואז הודיע שהוא לא יכול, או שהחליט ש'אין עניין').

אני אישית מחבב אותו, ובמפגש התפלאתי לאללה שהוא, למעשה, בחור נחמד ונורמלי. הוא היווה לי (ולאחרים) הפתעה נעימה ביותר בנורמליות שלו כי ציפינו לאדם עם שלושה פיות (יותר נשמע לי 'שלוש פיות' אבל פה הוא ממין זכר אז כתבתי 'שלושה'. מולי יכול תמיד לתקן, אבל אולי כדאי להשאיר זאת לדיון לחכמים באתר).

אבל משך הזמן התעוררו בעיות וכמה מהעורכים ואנשי הצוות התלוננו על האגרסיביות שלו לגבי אנשי צוות אחרים, ודברים שכתב בענייני נשים וכו'. הזהרתי אותו כמה פעמים והסברתי לו כל פעם על מה המהומה. בסופו של דבר הצבתי אותו כחבר צוות הכותב תוך אזהרה.

הקש ששבר את גב הגמל היתה תמונת הזין. היתה זאת פאשלה שאפילו התאגיד לא יכול היה להצילו מפניה.

ה-NBA נכנסת לאתר שלנו לפחות פעם בשבוע, וכנראה מתרגמת מאמרים בשימוש גוגל טרנסלייט. הוזהרנו כבר פעמיים – אחת על מקרה שקרה עם חבר צוות שסיקר משחק מאחד מאולמות הקבוצות, ומקרה שני על תמונות שהכנסנו.

אילו התמונה של שמעון היתה נכנסת, ואילו ה-NBA היתה רואה אותה, זה היה הסוף שלנו עם ה-NBA. היום אנחנו אחד האתרים הידועים והמוערכים ביותר בליגה, ולי יש רושם שלקטי – האחראית על המדיה הבינלאומית באזורנו –  יש אפילו CRASH על עידן עופר שלנו. בשנה שעברה קבלתי מסר מפישר, הבוס הגדול של המדיה הבינלאומית, המודה להופס וכתביו, עם הוספה שאנחנו "האתר הבינלאומי הבלתי מסחרי הגדול והפעיל ביותר".

התמונה ששמעון הכניס היתה יכולה לחסל לנו את הכל. שמעון היה על אזהרה בקשר לשיקול הדעת שלו, והפעם זה עבר כל גבול. בנוסף החל גם חילוף דברים אגרסיבי ולא נעים בינו לבין מי שהיה נגדו, והגעתי למסקנה שאין לי ברירה אלא להוציא אותו מהצוות.

למרבית המזל רועי הצעיר גילה את התמונה ועל דעת עצמו החליט להסירה – וטוב שכך עשה.

כתבתי לכל הצוות שאני עושה זאת עם די כאב לב, אבל מחוסר ברירה.

אולי יבוא יום והוא יחזור לצוות (אם יבקש ואם ירצה) וייתכן שאז אדרוש שכל פוסט שלו עובר קודם כל בדיקה שלי לתקופת נסיון, אבל זה לעתיד. אני למעשה שמח לקרוא אותו בתגובות, ומקווה רק שבעתיד ישמור על איזון מסויים ושפה נאותה.

רועי ויינברג – סגן עורך כבר 8.5 שנים

היה מי שהגיב באירוניה וגיחוך על כך ש-"ילד בן 18 הוא סגן עורך עם יכולת למחוק תגובות" וכו'.

הכל נכון מלבד העובדה שרועי כבר בן 19 פלוס.

אף אחד לא מכריח את הפוץ להיכנס לאתר שלנו.

את רועי קלטתי כשהיה בן 10.5 או 11 והגיע עם אביו למפגש הופס בפ"ת. הילד מיד עניין אותי והוא החל להגיב באתר, והתחיל להציע את עזרתו בדברים שונים (זה היה כשהאתר עדיין היה בבעלות שרון סולומון ושגיא כהן אבל אני למעשה הרצתי אותו).

אחרי שהחלטתי לרכוש את האתר (שעמד ליפול ולהיעלם), רועי המשיך להיות קורא קבוע, תורם קבוע, והאדם אליו פניתי כשהייתי צריך עזרה בדבר זה או אחר. בגיל 11 הצעתי לו להיות סגן עורך שלי, וכזה הוא נשאר עד היום.

רועי היה איתי באתר הישן, והיה איתי כשהחלטתי לשנות את מערכת האתר לוורדפרס. היום לא רק שהוא מכיר את הוורדפרס ואת כל המערכת הטכנית של האתר טוב יותר מרובינו (אם לא כולנו), הוא גם הראשון להתנדב עם כל בקשה שישנה לי (עם בעיה קטנה שישנם מקרים בהם הוא לוקח על עצמו יותר מדי).

רועי תמיד כתב כדורסל, אבל בשנתיים האחרונות יכולת הראייה וההבנה שלו בכדורסל השתפרו והתייעלו פלאים, והיום האבחנה, הניתוח, והאנליזה שלו הגיעו לרמה כזאת שכדאי לקרוא אותו ולשמוע את דעתו על הקורה בליגה מבחינות רבות ושונות.

רועי גם מרגיש חלק מהאתר, הוא אוהב את האתר, והוא אחד מאנשי הצוות החשובים, נאמנים, ואהובים ביותר.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 203 תגובות

  1. תודה על ההבהרה, בתור קורא אדוק (מגיב לא אדוק)
    עד כמה שנחמד לפלפל לפעמים פוסטים עם תמונות וטקסטים שלא מתאימים לכולם…
    כמו שאמרו לפני with great powers come great responsibility
    וטוב ששומרים על התוכן כך שיתאים לכל המבקרים

  2. מנחם מה היה קורא אם הNBA היה קורא את הכתבות שלך על שחורים? "בטח שהוא מתרגם פעם בשבוע", מה היה קורא אם היו מתרגמים את הכתבה הזאת שלך איך הייתה מסביר להם את הגזענות אני באמת מנסה להבין.

    היה פה עליהום מהרגע הראשון על שמעון והתמונה כביכול הייתה הצדקה להעיף אותו, ותירצת את זה בכך שהNBA נכנס לאתר.

    לגבי רועי לתת לילד בן 19או 18 את הכוח להשתיק אנשים ולמחוק תגובות זה עצוב, לאף אדם לא צריך להיות את האופציה להשתיק מישהו אחר כל עוד או לא עבר את הגבול והתמונה של דריימונד גרין לא עברה את הגבול.

      1. ברוך גר באל איי לפי דבריו
        אולי כשיגיע לארץ נקבל ממנו את הארוחה שמגיעה לי
        למרות שאם יראה שתרם 200 שקל למרכז לנפגעות תקיפה מינית אוותר חו על החוב

      2. ממתי צריך לאהוב הכל? כל הקטע זה להשמיע דעות לא? אולי אני לא אוהב מה שאומרים על לברון? אז מה נעשה? זכותך לא לאהוב את דעתי בעניין. אני לא אוהב את הדעה של המושפעים ממי טו אז מה? הם עדיין ברשת. מי קבע שחייבים לאהוב הכל?

        1. זאת מדינה חופשית ואתה זכאי להשמיע את דעתך.
          זכותם של עורכי ומנהלי האתר להחליט שאין מקום באתר לחבר צוות הדוגל בדעות האלה.
          אגב, אומר לך בכנות שאני השמעתי קול צלול ונחרץ בעד ההחלטה בעקבות הדברים הללו שכתבת.
          בעיני, חבר צוות מייצג את האתר ואני סבור שזה הרסני עבור האתר להיות מזוהה עם הדעות האלה.
          מעבר לשיקול התועלתני הזה ישנו השיקול הערכי: לא הייתי מגייס אדם לעבודה אם הייתי יודע שהוא אוחז בדעה הנ"ל. מידת התאמתו המקצועית לבצע את התפקיד היתה הופכת ללא רלוונטית. זאת דעתי ויש לי זכות מלאה להחזיק בה.

          בנימה אישית: אתה יודע שאחרי הפוסט הראשון שלך וההתנצחויות בתגובות בינך לבין חלק מהעורכים סברתי שיש להדיח אותך מיד. בכל זאת, היית חדש דנדש והציפיה הבסיסית היתה שתיתן כבוד לותיקים ממך ותקשיב למה שיש להם לומר. סברתי שאם אתה מתנהג כך על ההתחלה אז צריך לעצור את זה במיידי. אמרתי את זה בקול ברור בתפוצת המיילים לצוות כשגם אתה עצמך היית מכותב.

          לאחר מכן היו לי מחשבות שניות שאולי הייתי נמהר מידי וכבר בפוסט הבא שלך – שהיה טוב בעיני – הגבתי לך בצורה חיובית ועודדתי אותך להמשיך באותה דרך.
          מאז הייתי ענייני בקשר אליך ואף החמאתי לך לא מעט על כמה וכמה פוסטים שהסבו לי עונג גדול וגם צחוק גדול.

          האמן לי שלא היה לי דבר נגדך. נהפוך הוא.

          התגובה הזאת הרסה הכל מבחינתי. בתגובה הזאת איבדת אותי לגמרי.

          חבל לי.
          חבל לי כי אני חושב שאתה "גבר" שלא מאבד עשתונות וגם בויכוחים הכי נוקבים אתה לא יורד לפסים אישיים ונשאר ענייני. מאד מעריך אותך על כך.
          חבל לי כי מאז שהצטרפת היית אחד הכותבים הפוריים אם לא הפורה מכולם – חלקים מהתוצרת היו סבירים וחלקים אחרים היו ממש ממש כיפיים.

          מקווה שתבין על מה כולם מדברים. זה רק יועיל לך.

          1. מה קשור דעות של אדם פוליטיות וחברתיות באתר ספורט, לא מדובר על עיתון פוליטי או מפלגה. גם די מגוכח שלא הייתה מקבל אדם עם הכישורים המתאימים אם הדעות שלו לא תואמות את שלך. כבוד עובד לשני הצדדים עצוב שאדם שכותב כמה שנים יצפה לכבוד בעוד הוא לא מפגין אותו.

          2. שמעון הביע דעה בעד ניצול מיני ע"י בעל שררה
            מישהו אחר יביע דעה בעד רצח רבין
            אדם שלישי יביע דעה התומכת בנאציזם
            וכו' וכו'

            אז אתה טוען שכל אלו הן בסה"כ "דעות" ואני לא אמור לייחס להן חשיבות? באמת? בוא נסכים שלא להסכים.

            איפה לא הפגנתי כבוד ברוך?

          3. שי. לא הבעתי שום דעה כזאת. זה בראש שלכם. רק ציינתי שזה הדיל וזה מה יש. ניצול מיני שאתה מרוויח ממנו 30 מיליון זה לא סיבה לבכות אחרי 30 שנה. מדובר בנשים בוגרות שלקחו החלטה מודעת ומחושבת. אמרתי שבחיים איש לא נותן כלום בחינם. בטח לא 30 מיליון ותהילה בחינם. אתה אגב מביע דעה בעד להעליל על גברים בטענות שונות ומשונות ושהאישה היא ייצור חסר תבונה אשר הכל נכפה עליה ואין לה צד בעניין. תמשיך להאמין בזה. אותי זה מצחיק הדעות האלו. אישה יכולה להיות טייסת לוחמת מנכלית ראש ממשלה אבל בחדר המיטות היא ללא תבונה ומסכנה בלי פה שצריך לרחם עליה. בחייאת חברה תתעוררו. לא להמציא עלי פייק ניוז לפחות.

          4. שמעון, זה מה שכתבת:
            "
            רוצה 30 מיליון? רוצה אחוזות? חיי פאר? תהילה? דורות מסודרים? מסיבות? סמים? צריך לסבול קצת אי אפשר לקבל הכל על מגש של כסף, ראית פעם מישהו נותן משהו בחינם?.

            הסבל זה הזין הקטן והרופס של הארווי.

            לא רוצה? הארווי לא גרר בכוח בשערות והצמיד אקדח לראש תגידי לא מתאים ולכי תחפשי תפקיד אצל מישהו אחר.
            "
            אם זה לא ניצול מיני ע"י בעל שררה אז אין לי מושג מה כן.

            נסה לחשוב על על אותה סיטואציה עם דמויות שונות:
            – אם חד הורית וחסרת השכלה שבסה"כ רוצה לפרנס את ילדיה בכבוד
            – בחורה צעירה מבית חסר אמצעים שרוצה מילגה למוסד אקדמי יוקרתי

            ע"פ מה שכתבת הן פשוט יכולות לקום וללכת או שיסבלו את ה"זין הקטן והרופס של X".

            סורי, לא המצאתי שום פייק ניוז.

          5. נו שי איפה הבעת דעה? איפה כתוב לדעתי או אני בעד? ציינתי שזה המצב הקיים. שזה הדיל שיש על השולחן והן לוקחות אותו. אפילו אשתו של הארווי לקחה את הדיל הזה. אני לא הבעתי שום דעה ובטח שאני לא בעד ניצול מיני אבל אני גם נגד היתממות מהצד הנשי. נשים השתמשו משתמשות וישתמשו במיניות שלהן בשביל להשיג המון דברים כמו שגברים ישתמשו בכסף ומעמד שלהם. הוליווד היא המקום הקלאסי לזה. הדעה היחידה שהבעתי זה שהזין הקטן והרופס של הארווי זה מחיר זעום לעומת התמורה שהן קיבלו.

          6. שי בשנה ד מישהו שאל את המרצה באוניברסיטה שהוא אגב סטנדאפיסט מפוספס עם איזה בעל מקצוע הוא היה רוצה שהבת שלו תתחתן הוא אמר עם מי שיש לו הרבה כסף😂😂 זה קצת הזכיר לי

          7. לשמעון: זה שזה המצב זה לא עושה זאת טוב או לגיטימי. זהשהן מרוויחות מיליונים רבים, לא אוצר שהן צריכות.לקבל התנהגות כמו של הארווי שהיא התנהגות מגעילה ומכוערת ולא לגיטימית ופלילית. גם אםהן היו מרוויחות מיליארדים אין הצדקה למצב כזה ולהתנהגות כזו.

          8. שי, שמעון צודק בעניין הזה, יש המון נשים שמשתמשות במיניות שלהן כדי להתקדם בחיים, ואני בטוח שהנשים האלו לא תמימות, אבל הן יודעות שזו ההזדמנות הגדולה שלהן להתקדם בחיים, אם הן יסרבו (והן רשאיות לסרב), הן יכולות למצוא את עצמן עובדות כמלצריות כל החיים, או מתגלגלות לתעשיית הפורנו על מנת להרוויח כסף, האם אתה חושב שאין שחקנים שמנוצלים באותה צורה על ידי במאיות/מפיקות/מלהקות? ברור שיש, אבל אף אחד מהם לא תמים, והם יודעים שאם הם שחקנים לא מספיק טובים, אז זו הדרך הכי טובה שלהם להתקדם.
            אגב, אני בטוח שאם תשאל הרבה מאוד אנשים שעובדים בשביל משכורת מינימום בעבודה מאוד קשה פיזית, אם הם היו מוכנים להתחלף עם השחקנים מהוליווד, אם זה אומר שבדרך הם היו צריכים לשכב עם איזה מפיק או איזה במאית, הם היו לוקחים את זה בלי למצמץ,, האנשים שעובדים בפרך בשביל משכורת מינימום הם הרבה יותר מסכנים מהשחקנים בהוליווד, למרות שהם לא מנוצלים מבחינה מינית.

          9. השחקנים היו מתים להיות מנוצלים ע"י במאיות/מפיקות/מלהקות. הם מנוצלים ע"י במאים מפיקים ומלהקים 🙂

            קווין המפליק ספייסי (שחקן ענק אגב) זה בקטנה

          10. תלוי איך הן נראות, אם מדובר באיזו זקנה בת 60-70, אז לא כל כך בטוח, ואני עדיין די בטוח שהם היו עושים את זה, אם הם יכולים להרוויח מיליונים מההחלטה הזו.

          11. בנות 60 בשביל 30 מיליון אפשר לסבול 😂😂 לא מאמין שמישהו פה היה מסרב אם הייתה הצעה כזאת לפניו גם בלי להיות שחקן0😁

          12. בדיוק מה שאני אומר, וזה תקף גם לגברים וגם לנשים, כי עובדתית יש המון נשים צעירות שיוצאות עם מיליארדרים זקנים נטו בשביל הכסף, ואני לא רואה אף אחד שיקרא לזה "ניצול מיני", יותר כמו ניצול הדדי.

    1. קודם כל, הקטע האייג'יסטי – מה בגיל של רועי מונע ממנו לבצע את התפקיד? בגרות? הוא הוכיח, הרבה לפני שאני ואתה הגענו לכאן, שהוא בוגר מספיק בשביל האחריות הזו. אני מבוגר ממנו באיזה עשור, ואני לא חושב שאני סומך על עצמי יותר מאשר עליו.
      הלאה. חופש ביטוי. לא הייתה פה השתקה. חופש הביטוי מדבר על החובה של הממשלה לאפשר גבולות שיח רחבים. כל החוקים מדברים על איסור של גורם ממשלתי למנוע מאדם להביע את עצמו, כדי שהממשלה לא תוכל להשתיק נושא שהיא לא אוהבת. החוק לא מדבר בשום צורה על גופים אחרים בעלי סמכות. אם תצעק על לקוחות בעבודה שלך, אף אחד לא מחוייב להמשיך להעסיק אותך. אם קיבלת פלטפורמה לדבר בה, ככתב או מגיב, אין לגוף שום חובה להמשיך לתת לך את הבמה הזו. והגוף יכול להחליט על כל סיבה שהיא לקחת את החופש.
      גם חופש ביטוי הוא לא הזכות הכי חשובה. לפני שבוע חתמתי על הסכם סודיות. כי מישהו החליט שבמקרה כזה זכות היוצרים חשובה יותר מחופש הביטוי. אם אחליט לנסות לנצל את חופש הביטוי שלי, מישהו אחר ינצל את חופש תביעת התחת שלי.
      בסוף כל המלל הזה יורד למשהו פחות קשור. מנחם, ומגיבים אחרים, פרסו בפניך את כל הסיבות שהיו לו ולעורכים (אף אחד לא שאל אותי, אל תדאג) להוציא את שמעון מהצוות. אתה יכול להסכים איתו או לא, אבל אין שום סיבה שתחשוב שמישהו מנסה לסבן אותך. אף אחד פה הוא לא שחקן NBA שמנסה לסובב סיפור כדי להאדיר את עצמו.

      1. ניסו לצנזר את חופש הביטוי שלי בגדול פשוט לא הצליחו לרוב. היו מתלוננים למנחם כל שני וחמישי. למשל המשפט העביר אותו סדנת אונס זה משפט לגיטימי ללא בעיה. כמה רגישים מme too פה נפגעים מזה בנפש העדינה שלהם. היו לי על זה ויכוחים עם מנחם במיילים. ניסו יעני להוציא אותי עם שפה אגרסיבית שאין שום אגרסיביות למעט בראש של כמה רגישים.

        1. שמעון, אני לא פה כדי לדון במקרה שלך.
          אני אתמצת:
          לאתר מותר לצנזר תגובות וכתבות. האתר הזה בוחר כמעט ולא לצנזר תגובות. יש מקרים נדירים. בכתבות יש פחות חופש ודרישות אחרות.
          אף אחד לא מנסה לסבן פה אף אחד. אין משהו מעבר או טינה אישית. אתה יכול להסכים עם הטענות או לא, אבל מה שאומרים זה מה שיש.

        2. שמעון אתה מבלבל בין דברים. בשום שלב לא ניסו לצנזר את חופש הביטוי שלך אלא להתאים את התוכן שאתה מעלה לסטנדרטים מסוימים. אתה מצידך די התעלמת מאותם סטנדרטים שהאתר ובעליו ניסו להכתיב. לקרוא לזה אחר כך צנזורה זה די מעליב כי למרות ההתעלמויות החוזרות ונשנות שלך נתנו לך כאן יד חופשית להמשיך ולפרסם.

      2. http://www.hoops.co.il/?p=84140
        איך בדיוק מסבירים לאמריקאים את הגזענות פה?

        אני ממש אבל ממש לא מסכים עם התגובות של שמעון על הMETOO לדעתי הם דוחות ומגעילות על הניצול המיני שלדעתו זה בסדר וגם אני חולר מאוד על הדעות של קרמר.

        ,אבל אני כפטריוט ישראלי ואמריקאי אגונן בחירוף נפש על הרצון להשמיע תגובה, גם אם היא לא לטעמי. אני בכלל מנסה לחשוב איך הNBA יקבלו את הטורים של מומי שיש בהם קונטציה מינית (אהבתי אותם מאוד והם נפלאים אבל עם הNBA יתרגם אותם האתר בבעיה) ואני בכלל לא מדבר על תגובות הנאצה נגד לברון.

        גם אם התמונה עברה את הגבול (לדעתי האישית הייתה מצחיקה נורא) אין שום סיבה להעיף את הכתב, האתר הזה הפך לקהילה כה גדולה ונפלאה משום שאפשרו לאנשים להביא את דעותיהם בחופשיות,

        1. באמת, התגובות נגד לברון והכינויים שלו פה יכולים להיות קצת בעייתיים אבל בכל אתר של חובבי NBA נותנים שמות לשחקנים ובעיקר ללברון, אבו זקן ודוראנט.

        2. עידו למצוא לך כתבות של מנחם שבהם הגזענות מודגשת? לא צריך יותר משתי דקות באינטרנט, בטח עם ארכיון התגובות

          1. תגיד אתה קורא בכלל מה שאני כותב? זה שההגיון שעומד מאחורי ההחלטה שגוי וזה שמנחם כותב דברים לא פחות חמורים לא עומד בסימן שאלה מבחינתי. אבל כבר הסברתי לך שזה לא נכנס לשיקול דעתו.

    2. לא עברה את הגבול ב pornhub לא באתר כדורסל שרוצה להיות נגיש לגברים, נשים, ילדים, דתיים, חילוניים. מעבר לתמונה, התגובות האגרסיביות בדיון אח"כ מזמן עברו כל גבול.

    3. תמונה של אבר מין היא בעל מקרה לא במקום ולא לגיטימית, ובוודאי לא באתר מכובד שמוערך מאוד בליגת הנב"א!
      מנחם לא כתב דברים גזעניים על שחורים. דברים גזעניים הם דברים של יחס שלילי לאנשים בגלל גזעם, וזה לא מנחם!!!

  3. היה עדיף להשאיר אותו ולהעביר את הכתיבה שלו מסננת. גם עליך מנחם הייתה האחריות בתור משגיח שלו.
    בכל מקרה הכלל בדברים האלו הם שלא מוותרים על עובד /מתנדב טוב.
    יש עוד טווח של אפשרויות לפני וויתור.
    והדבר הכי חשוב . מי יעשה לנו דירוגי עוצמה של הרוקי ???
    מתחילת העונה אני מחכה לזה …

  4. תודה על ההבהרה!

    אוח ברוך פשוט שתוק-ילד לא ילד, רועי כותב בצורה מעולה ואם אינני טועה הוא פשוט ביקש משמעון שיוריד את התמונה, רחוק מלהיות השתקה. אבל בכבוד, לא מתאים לך קח את עצמך ולך למקום אחר.

    1. http://www.hoops.co.il/?p=84140
      איך בדיוק מסבירים לאמריקאים את הגזענות פה?

      אני ממש אבל ממש לא מסכים עם התגובות של שמעון על הMETOO לדעתי הם דוחות ומגעילות על הניצול המיני שלדעתו זה בסדר וגם אני חולר מאוד על הדעות של קרמר.

      ,אבל אני כפטריוט ישראלי ואמריקאי אגונן בחירוף נפש על הרצון להשמיע תגובה, גם אם היא לא לטעמי. אני בכלל מנסה לחשוב איך הNBA יקבלו את הטורים של מומי שיש בהם קונטציה מינית (אהבתי אותם מאוד והם נפלאים אבל עם הNBA יתרגם אותם האתר בבעיה) ואני בכלל לא מדבר על תגובות הנאצה נגד לברון.

      גם אם התמונה עברה את הגבול (לדעתי האישית הייתה מצחיקה נורא) אין שום סיבה להעיף את הכתב, האתר הזה הפך לקהילה כה גדולה ונפלאה משום שאפשרו לאנשים להביא את דעותיהם בחופשיות,

      1. מסכים שיש באתר דברים בעייתיים אחרים.
        אבל – באופן כללי, לחופש הביטוי יש מגבלות. הרבה מגבלות.
        אף אחד לא מונע משמעון להגיב ולהביע את דעותיו (בתיאוריה זה בסדר מצד האתר להחליט שאדם לא מגיב יותר בו, אבל אנחנו ממש לא קרובים לשם עם שמעון).
        רק החליטו להוציא אותו מהצוות. אתה לא יכול להכריח את עורכי האתר לקבל אותו בכוח בשם חופש הביטוי.

        1. הוציאו אותו והשאירו אחרים, למרות שהם גם עברו על חופש הביטוי והם מתרצים את זה בטענה הזאת שNBA יעיף אותם, מה יקרה אם הוא יקרא את הכתבות של מנחם בנוגע לשחורים ? הייתה פה מעל שנה קנוניה להעיף את שמעון מהיום שכף רגלו דרכה באתר. אני לא צריך יותר מ10 דקות כדי למצוא לך עשרות כתבות שבעל האתר וכותבים פה השתמשו בגזענות, מילים לא נאותות… אין שום בעיה בלשון ציורית שמוסיפה עניין לאתר די ברור שיש פה מגמה נגד שמעון וכביכול התמונה היוותה קו אדום.
          לא צריך לחזור יותר משבוע אחורה שבה חיפשו את שמעון על המושג "הסריח את הפרקט". אין מה לעשות מול צרות-עין של אנשים, וסלידה מהשונה.

  5. רועי ויינברג מלך. יש לאנשים נטיה לחנך את הצעירים גם שלא צריך. אותם אנשים שכל כך הזדעזעו מהכתבות של יונתן שגב פתאום מגינים על שמעון.

  6. מסכים מאה אחוז.
    שמעון לא צונזר בתגובות.
    הוא מצונזר בכתבות. הגיוני שאתר מתנדבים ישים לעצמו גבולות.

    לפעמים עדיף להיות חכם מצודק, כמו שאומרים, גם אם שמעון צודק בכל הטענות שלו, הוא לא חכם בהתנהגות. הייתה דרישה מרוב חברי הצוות ומלא מהתגובות (הכי הרבה שראיתי עד עכשיו בכתבה אחת בכל השנים שהייתי פה), אפשר לקבל את הבקשה, להבין שיכול להיות שאתה פוגע באנשים, גם אם לדעתך זה לא פוגע, ופשוט להמשיך הלאה. כמה זה מפריע לפריוויו שלו שלא תהייה התמונה, ומדוע צריך להתנצח בתגובות על כך, ולעשות בלאגן לא קשור.

  7. לפני שניכנס לפלפולי הצדק וחופש הביטוי במקרה הזה, מבחן התוצאה יתן את התשובה הפשוטה ביותר:
    כל פוסט של רועי כולל אבחנות כדורסל חדות וידע עצום, עטופים בכתיבה ברמה גבוהה ובשפה מעודנת ונעימה לקריאה. יחד עם זעפרני ומידן אלה הפוסטים שאני הכי מחכה להם (ויש עוד רבים וטובים). העובדה שרועי עוד לא בן 20 אינה עומדת לחובתו אלא לזכותו, אם לא הייתי יודע לא הייתי מאמין שהוא אדם ללא 15 שנות ניסיון של כתיבה מקצועית.
    לעומת זאת, כל פוסט של שמעון משאיר בי טעם חמוץ. אם זה לא גסות או תוקפנות, זאת פשוט תהיה תחושה של מאמץ יתר ליצור סגנון יחודי ולא איכותי. לא איכותי בשפה, לא איכותי בהומור, ולא איכותי בניתוחים. בסה"כ מרגיש כמו נער מתבגר שקיבל במה ושכח שמהותה של במה היא בין היתר הקהל הצופה בה.
    לכן, הוצאת שמעון מהצוות פשוט מתבקשת, ואני בטוח שרוב הקוראים מרגישים הקלה מסוימת, קצת כמו הרגע שבו מי שיושב מולך בארוחת הצהריים מנקה את כתם הרוטב מהלחי שלו אחרי שבהית בו במשך רבע שעה והתלבטת אם להעיר.

    ואם בכל זאת נתייחס למקרה הספציפי, שמעון התנהג בצורה מפגרת בהעלאת התמונה, אבל עבר להתנהגות פשוט מחפירה ההתנהלות שלו בתגובות.

    אין פה סתימת פיות. יש פה החזרת האתר לכיוון הנכון, שהפך אותו לביתם של הרבה מאוד עכברי נבא קוראי עברית

  8. לשמעון היו דווקא כמה יציאות לא רעות בפריוויואים, אבל באופן אישי התכווצתי בכסאי (מטאפורית, רוב הפעמים אני שרוע על הספה..) כשקראתי את תגובותיו כנגד metoo וכו'.

    רועי הוא תותח. באמת. פוסטים ברמה גבוהה ותמיד ותמיד מגיב לעניין גם כשמנסים להתנגח בו או לרדת מתחת לחגורה. סגן עורך ראוי ביותר!

  9. I don't know how and when you are going to die. I don't know if they'll cut your head off. Idon't know whether they'll boil you like a lobster or fry you like a chiken. I do know this: History willput the finger on you when they ask who's responsible for the fall of the one-before-last empire.

    Of course when it does, you will be long gone.

  10. הייתם צריכים לייצר פייק משבר בין חברי הצוות, כמו בגולדן בויס? 😀 האמת, לא יודע לגבי רועי/דוראנט, אבל שמעון הוא דריימונד גרין קלאסי…
    וברצינות, אני סומך על האתר ועל ההתנהלות בו, וכמי שנחשף לפוסט המדובר בלייב, גם לא מצאתי שום פגם בתגובה של רועי (פחות מחצי מגילי, בטח כפול בבגרות מנטלית).
    תודה לשמעון על הכל, ואני מקווה שהוא ימצא את הדרך להמשיך ולתרום, במסגרת הגבולות שמתאימים לאתר ובעליו

  11. מנחם תודה על הכל. התמונה של הזין לא ידעתי שהיא אסורה והעחיתי אותה רק מתוך כוונה להצחיק כי זה הצחיק אותי. לא ידעתי שהאןביאיי עוקב אז טעות שלי. לגבי כל היתר מעולם לא הייתי אגרסיבי עם איש אלא רק אותי פה אנשים תקפו ולי אין כוחות לריב אני מעל השטויות האלו וכותב בכיף על כדורסל. שימוש במילים אונס זין כוס לא הופך אדם לאגרסיבי אם יש פה עדיני נפש שקשה להם עם מילים כאלו שיתמודדו. הם עסוקים להיות אליטה ולתור אחרי שטויות של כבוד ואלוהים יודע מה וזה פוגע והמילה הזאת פוגעת זה שטויות. הם מבוגרים שיכילו את זה כמו דברים אחרים שהם מכילים בחיים. גם לא אמרתי שום דבר פוגעני על אף אחד ולאף אחד שלא כתגובה כלפיי. יש באתר צנזורה יותר מידי כל אחד מתחיל להתלונן זה לא בא לו טוב וההוא לא בא לו טוב. מעניין אם בעבודה שלהם הם גם ככה או כמו דגים. מי שלא רוצה לקרוא מישהו מסויים לא חייב אף אחד לא מכריח אותו. השאלה למי יש כוח לשבת עליך שנה שלמה על הוריד להעיף אותי. רק על ההתמדה מגיע להם. אני בלי קשר אליהם נהנה מהאתר מאד ואמשיך להנות עד שישבו עליך גם לסנן את התגובות שלי 😂 רוב האנשים פה סבבה לגמרי וזורמים. כבדים ואליטה תמיד יהיו אבל אני מכיל אותם גם הכל טוב.

    1. יאמר לזכותך שלא תקפת מגיבים
      אבל מצד שני היו מיקרים שיצאת על הפרצוף
      השימוש במילים שמנית לא הופכים אותך לאגרסיבי וגם לא לחכם גדול מומי זה פארודיה אתה לעומת זאת בדיחה שלא תמיד מצחיקה

    2. הרבה מילים שמנסות לכסות על זה שאתה כותב תת רמה.
      ומהתסכלות על הטוקבקים האחרונים שלך מסתבר שאתה גם בן אדם תת רמה.

    3. מודה ועוזב ירוחם. יאללה, נקסט. שמעון, תמשיך להגיב. ועזוב אותך ממילים כמו ׳אליטות׳ ו׳עדיני נפש׳. אנחנו כולנו פה קצת כאלו, מה לעשות. בואו נתקדם.

    4. שימוש במילים כאלו הופך את האדם לגס רוח ומגעיל. אלו מילים מגעילות ומכוערות ואנטי מוסריות.
      מי שמשתמש בשפה כזו, אז זו בדיוק הרמה שלו כאדם. תרבות הדיבור היא חלון הראווה של האדם ודרך דרך הדיבור אדם מראה את הערך האנושי והערכי והמוסרי שלו. ומי שמשתמש במילים גסות וניבולי פה אז זו הרמה האנושית והמוסרית והערכית שלו, ברמה של המילים האלו.

      1. אם אתה מאמין לעצמך זה טוב. אתה בכלל לא מכיר אותי ומסיק עלי דברים מהאינטרנט חח. המילים האלו אולי גורמות לך לאי נוחות כי לימדו אותך שזה לא בסדר?

        1. זה לא עניין שלהאמין לעצמי, אלא להאמין לאמת הנצחית שהמילים האלו הם מילים גסות ומכוערות ומגעילות ובלי להכיר, שימוש במילים כאלו מעיד על שחיתות מוסרית כשלא מבינים מה הבעיה עם מילים כאלו.
          אכן לימדו אותי שהמילים האלו לא בסדר והרבה פחות מלא בסדר, כי זה מה שנכון וזו האמת!
          מי שתרבות הדיבור שלו עם מילים כאלו, אז זו הרמה שלו, הרמה של המילים האלו.

          1. התגובה שלך מוכיחה שאתה שטוף מוח של השחיתות המוסרית החילונית ואתה המקובע.
            להשתמש במילים כאלו לא יכול להעיד על רמה מוסרית נעלה ואי אפשר להגדירן מילים יפות ומקסימות…

    5. שמעון בניגוד להרבה אחרים וכמו הרבה אחרים מאוד אהבתי אותך גם אם לא כל פוסט היה מדהים. אתה בעיני דמוי מנחם והרבה מאלו שמבקרים אותך מקבלים באהבה גידופים וקללות ותת רמה של בעל האתר. אבל זה מנחם לס האגדי ואתה רק שמעון טבדי. מהצד זה הרגיש לגמרי שהחברה הטובים לא אהבו שהכניסו להם ערס שהוא לא בדיחה על ערס. אבל הי – זה אתר תקין פוליטית ותקן הפרח כבר תפוס על ידי מנחם ומומי.
      ובנימה אחרת לגמרי – בשביל מה דחפת לפה תמונה של זין יא דפוק? ברור שצריך להעיף אותך על זה… מקווה שתחזור מהר

    6. +1 שמעון
      לא ראיתי את התמונה המדוברת אז לגבי זה אין לי דעה…אבל גם אני לא אוהב התייפיפויות ולא חושב שיש בדברים ששמעון כתב משום תמיכה בהטרדות מיניות וכו. ברור שזו לא כוונתו. לגבי הופס מדובר באתר ישראלי ובעל ״וייב״ ישראלי ששונה מאוד מהנבא המעונבת לטוב ולרע (בעיקר לטוב לדעתי). בוודאי שאם יש בחינה של המלל באתר ע״י הליגה שקשורה במתן אקרדיטציות וכדומה חשוב ללכת בין הטיפות אבל ההתנפלות כאן על שמעון מוגזמת בעל קנה מידה.

  12. מנחם תודה על ההבהרה. שמעון אכן היה פיל בחנות חרסינה ויש לו כמה דעות שגם המרשתת בקושי סובלת . . .
    אבל הוא תורם נהדר בתגובות, עם המון טראש טור והומור (אגב התמונה של דריימונד פשוט לא היתה מצחיקה), ועד שלשום הוא גם לא נגרר להאשמות אישיות.
    לא כל אחד צריך להיות חבר צוות. חבר צוות זו גם אחריות על התוכן שמתפרסם ועל השפה. שמעון וכל אחד אחר יכול לתרום גם ״מהצד״ ואם יש לו טור מעניין לבקש שיפורסם.

    ורועי? הוא מלך

  13. שימון לא ידע שתמונת זין פוגעת בכל אתר, הכי טיפש בעולם! קרמרים כיער את האתר מאהבלות, הוא לא רע, אולי קצת מרושע וכאן בשביל התשומת לב, שרוט דפוק

    1. זו השפה היחידה ששמעון מבין, גסות וערסיות, בשפתכם היפה הוא מזלזל עקשן להשאר בדעת טיפש יחידי באתר, חחח אתם כאלו תמימים, הוא לא ישתנה לעולם

  14. אתם כנראה לא מכירים אותי כי לא הגבתי פה כמעט אף פעם.
    אני עוקב אחרי האתר כבר כמעט שנתיים ונהנה ממנו עד מאוד. ללא התייחסות למקרה שקרה מכיוון שלא נחשפתי אליו כמעט רציתי רק לנצל את ההזדמנות כדי להגיד תודה לשמעון שלפי דעתי לפחות הכניס צבע נהדר להופס ונהניתי לקרוא דברים רבים שלו.
    תודה

  15. אני לא ממעריצי ההומור של שמעון, ועדיין אני מרגיש שנעשה פה עוול. לא בגלל ההחלטה אלא בגלל הדרך. בעיני, הדיון לעיני כל לגבי איכות כתיבתו והתנהלותו לא מכבדים, בטח כשזה בא מצד עורכי האתר, שנתנו לו את הבמה. קודם כל, הייתי מצפה שהדברים יעברו תחת עיני העורכים לפני הפרסום, כך שאם הדברים לא ברמה מתאימה, תחסכו מהבנאדם את המבוכה. שנית, אם כבר החלטתם שלא מתאים שיכתוב – תוציאו הודעה לקונית, ופה נגמר הסיפור. אין צורך לכבס בחוץ את הכביסה המלוכלכת. זה לא מוסיף כבוד לאף אחד.

  16. להוציא את שמעון מהצוות – לגיטימי. כתבה נגדו ואמבוש בתגובות – ממש מגעיל. הבנאדם תרם מלא לאתר הזה, גם אם היו כאלה שלא אהבו את הסגנון שלו.

    1. הכל טוב. אני לא אחד שנעלב ובכלל קשה להעליב אותי. גם מי שמקלל ומטנף מוסיף צבע. לפעמים אפילו אותו סומסום רנדי דן חסכן קאט סה בולשיט זה אותו אדם אגב? כנראה שכן מעלה חיוך בהתמדתו אני מודה שהוא כמו ספייק לי.

      1. הרי אתה דיכאוני כמו הבעל הבית שמתאווה ללייק, את החחח למדת כאן להראות כאילו אתה תמיד צוחק ומעל כולם, אתה הבכיין הדיכאוני שמנסה לרצות את כולנו בשביל מילת חיבה, חיזוק חיצוני, כי בפנים אין לך כלום, כמו מנחם, תשען על החיצוני ותיפול תמיד, בפנים תמיד בדיפרסיה, מרחם עליך ועל מנחם שימכרו את אימם בשביל לייק

        1. אתה טועה לחלוטין לגבי מנחם. הוא יותר רציני מזה.
          לגבי שמעון איני יודע, אך לגבי מנחם אתה טועה לחלוטין.

  17. קראתי סגנון יותר גס מהכותבים האחרים (גם שלך מר לס)
    פשוט יש כאן כמה שלא אוהבים את שמעון וסגנון הכתיבה שלו והם הולכים במהחשכים לבכות לסבא לס שירחיק את "הנגע" הזה הנקרא שמעון שהורס לפי דבריהם את העתיד של האנושות כולה 😂😂.
    אחלה שמעון,אל תתקפל תמשיך להיות אתה והם ימשיכו להיות פייק ורגישים.

    1. ואתה שכתבת לחוץ כמו נרתיק של בחורה, והגעלת אותנו מאד, אאלט, הייתי שובר לך את הראש וגם לא היית עם בחורה אף פעם שזה לא בושה

    1. אתה אחלה, וכל מה שחשוב לך הוא הלייק רועי, לא בטוח שמעניין אותך המגיב ומי הוא ומה הוא מרגיש, רק החיזוק שהוא נותן לך, עוד שנים תודה בזה, אתה הרבה יותר טוב משמעון ומנחם שהלייקים מציליםלהם את החיים העגומים שלהם אך הוכחת לי לא פעם שלא איכפת לך מהקוראים וחייהם ומה יש להם בפנים, רק הלייק ונהגת לעניין אם שימון/פורנו

      1. אין לך כל מושג לגביהם ואינך מכיר את האנשים! תגובותיך יכולות להעיד שמה שחשוב לך זה תשומת הלב. דבר כזה אי אפשר להבין מהתגובות של מנחם ורועי!!
        מה שכיער את האתר הן תגובות אנטי יהודיות ואני הגבתי עליהן בהתאם.

  18. הרי אתה דיכאוני כמו הבעל הבית שמתאווה ללייק, את החחח למדת כאן להראות כאילו אתה תמיד צוחק ומעל כולם, אתה הבכיין הדיכאוני שמנסה לרצות את כולנו בשביל מילת חיבה, חיזוק חיצוני, כי בפנים אין לך כלום, כמו מנחם, תשען על החיצוני ותיפול תמיד, בפנים תמיד בדיפרסיה, מרחם עליך ועל מנחם שימכרו את אימם בשביל לייק

  19. מנחם
    זה האתר שלך וזכותך לקבל את ההחלטות
    ובלי שום קשר,
    הטהרנות הצבועה של קליקת הכותבים הוותיקים למול שמעון שקצת פרק עול
    היא פשוט דוחה ומעוררת ..

  20. מסכים עם כל מילה של שמעון.

    איזה חארות העורכים האלה שמשקיעים שעות על גבי שעות במשך שנים באתר ורוצים שהוא יהיה ברמה גבוה.

    איזה חרא רועי, שמגיל 10 הוא כותב באתר בהתנדבות, עורך פוסטים, מתקן, עובד על הנראות של האתר, עוזר לכתבים צעירים אחרים (וגם למבוגרים), מטפל בבעיות טכניות ואז גם מתלונן על זה שהוא חושב שצריך לכבד את המקום שבו כותבים.

    איזה חרא מידן שדואג שאנשים יסקרו ויכתבו, משמש כסדרן עבודה, נמצא בכל פינה ובכל מה שקורה באתר הזה, כותב עשרות טוריםשכותב פארודיה במשך שנים תוך עבודה קשה לא לפגוע באף אחד ולהיות בכל זאת פוליטקלי קורקט ואחרי כל זה מעז להתלונן על חיקוי לא מוצלח שלו שלא שם זין על אף אחד (וכן, גם בפעם שהוא שם זין בפוסט, הוא לא שם זין על אף אחד)

    איזה חרא אני שמשקיע 3 שעות בכל סופ"ש (רק בכתיבה) ועוד חצי שעה בממוצע ביום בדיומא, רק כדי להראות שאפשר גם אחרת בתקשורת הספורט הישראלית, אפשר לכבד את הקוראים ולהתייחס אליהם כמו האנשים האינטלגנטיים שהם ואז מתבכיין על מישהו שמשתמש במילים גסות כמטאפורות וחושב שאונס ונשים שמתלוננות על הטרדה מינית זה מצחיק.

    באמת, אנחנו חבורה של זבלים, מתנשאים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת וכבר חמש שנים לפחות כל אחד מאיתנו משקיע באתר הזה בלי לקבל שום בתמורה ועוד אנחנו מעיזים שתהיה לנו דעה, מעיזים להרגיש בעלות על האתר ומה שקורה בו ומעיזים לצפות שבן אדם שבא לפה לפני חצי שנה יכבד את מה שאנחנו מנסים לבנות פה.

    מגיע לנו ששמעון עוזב אותנו, חארות כמונו צריכים להישאר לבד

  21. שמעון אני מוריד בפניך את הכובע תגובה של קינג שאתה מבין שיש כאלה שזה מפריע להם אפילו שאתה לא מבין מה מפריע, ואגב me too (לא מבין מה יש להם)אבל הוכחת עכשיו שאתה מעל לשטויות האלה ומכבד את ההחלטות ולא ברחת כמו איזה (שכל אחד ישלים מה שהנפש שלו חושבת) אתה בעיני בנאדם גדול שיודע לכבד וזה משו דיי נדיר אני ממש שמח שיצא לי לקרוא את הכתיבה שלך ואת הפוסטים שלך

  22. לשמעון:
    ״כך דרכם של בעלי גאווה, שאינם מטים אוזן אלא לדברי שבח״.
    – אנטואן דה סנט-אכזופרי (מתוך הספר "הנסיך הקטן")

    שמע לי, כאחד מה״קשישים״ באתר: נתת לאגו (מנחם כותב את זה איגו, כמו באנגלית) שלך להשתלט על העניינים. טעית, הוכחת על כך ואתה עדיין מסרב לקבל את הביקורת העניינית מבלי להיכנס לפסים אישיים. מה שהכי חרה לי בתגובות שלך היא העובדה שציינת שאישתך צחקה יחד איתך מהפוטושופ המאוד לא מוצלח של דריימונד גרין. מבלי להיכנס לפסיכולוגיה בגרוש, נראה לי שכדאי לך לעשות בדק בית פנימי רציני ביכולת לקבל ביקורת, להפנים אותה ולהמשיך הלאה.
    ואני דווקא צידדתי בהשארתך אחרי תקופת צינון בעוון פלייגרנט פאול 2. גם ההשתלחות שלך ברועי-מחמל נפשנו, שהוא צעיר מדהים ורווי כשרונות, לא הוסיפה לך נקודות.
    הבוטום ליין: Chill out, man וכנס לפורמה של האתר המדהים הזה, שמורכב כולו, להזכיר לך, ממתנדבים שמושקעים בו יום וליל במשך שנים ארוכות.

  23. חחח.. איזה בולשיט !

    להדחה של שמעון אין שום קשר לתמונה או פוסט כזה או אחר.

    זו רק התקרנפות של חבריי צוות + מגיבים.

    1. להדחה יש קשר ישיר והדוק ובוא אני אפרט. מי היחידי שמדיח? מנחם. עכשיו מנחם באמת אוהב את שמעון אבל הוא גם חושש שיום אחד שמעון יעשה משהו שיפוצץ את הקשרים של האתר עם הליגה.
      אתה אולי רוצה לטעון שיש רבים בצוות שרצו את שמעון בחוץ וזה כנראה נכון ורבים מהם לא הסתירו את זה. רק על תערבב בין שני הדברים.

      1. זה מה שמכרו לך ? יא נאיבי..

        אין בן אדם שיכול לפוצץ את הקשרים יותר מהדוק עצמו.

        תשלח לגוגלטרסלייט של קטי NBA את הפוסט ששולח את
        לברון לקטוף כותנה..

        נראה איך תגיב החמודה..

        זה תירוץ עלוב.

        1. מן הסתם נכון ולא לא סותר.
          תאמין לי שאני מכיר את הנפשות הפועלות קצת יותר טוב ממך.
          עזוב תירוץ אנחנו מדברים על מה גרם למה. אתה באמת חושב שמישהו יכול להשפיע על מנחם?

          1. ברור, שיכולים להשפיע על מנחם, מה הוא קיר ?

            גם קיר תטפטף עליו יומם ולילה, שזה מה שקרה מרגע ששמעון נכנס לעסק, (והדוק כתב זאת בעצמו לפני איזה כמה חודשים טובים), יתחיל
            להירקב.

            אני מכיר מספיק טוב.

            וכאמור אם התמונה או דיבורי הנשים הם אלו שהביאו למפץ הגדול, אז כאמור מדובר בצביעות.

            לא ראיתי את כל המקהלה הקקופונית הזאת מתחילה לזמר כשהדוק הביע את דעתו המפוקפקת בענייני נשים, ומה זה בדיוק "אונס".
            (אני יכול לפרט)

          2. לדאבל סטנדרט כבר התרגלתי,
            העניין הוא שבזמן האחרון נשברים פה שיאים חדשים.

            ולצערי חבריי הצוות והמגיבים מיישרים קו עם הבולשיט הזה,
            ומספרים לעצמם תירוצים.

            התקרנפות.

            אין מילה אחרת.

          3. מה עניין התקרנפות וישור קו? יש בתוך הצוות ובתגובות ספקטרום רחב של דעות בנושא.
            ההחלטה להוציא את שמעון התקבלה פה אחד ואתה יודע בדיוק של מי הפה הזה. בתור אחד שעבר את אותו תהליך פעמיים לפחות רק בלי ההופלה מסביב אני יודע בדיוק איך קבלת ההחלטות הזו עובדת.
            זה שיש דאבל סטנדרד זה ממש לא חדש וגם לא ישתנה בקרוב.

          4. בבקשה : מתוך הפוסט עצמו

            "אבל משך הזמן התעוררו בעיות וכמה מהעורכים ואנשי הצוות התלוננו על האגרסיביות שלו לגבי אנשי צוות אחרים, ודברים שכתב בענייני נשים וכו'. הזהרתי אותו כמה פעמים והסברתי לו כל פעם על מה המהומה. בסופו של דבר הצבתי אותו כחבר צוות הכותב תוך אזהרה.
            הקש ששבר את גב הגמל היתה תמונת הזין. היתה זאת פאשלה שאפילו התאגיד לא יכול היה להצילו מפניה."

            אתה כותב כאילו ההחלטה הזו נפלה באיזשהו וואקום –

            "אתה אולי רוצה לטעון שיש רבים בצוות שרצו את שמעון בחוץ וזה כנראה נכון ורבים מהם לא הסתירו את זה. רק על תערבב בין שני הדברים."

            "אתה באמת חושב שמישהו יכול להשפיע על מנחם?"

            עובדה.
            עניין התמונה כפי שעולה מהדברים של מנחם עצמם,היא רק תירוץ, הטריגר האחרון. כי בכל הדברים האחרים ששמעון היה מעורב בהם, אפשר ליחס לחלק מהצוות שחטא בהם בעצמו כולל מנחם.
            ויש דברים אחרים יותר גרועים שנעשו על ידי הצוות ומנחם, ולמעט כמה בודדים, אף אחד לא עשה מזה עניין, לעיתים גם בודדים לא היו.

            זו ההתקרנפות. וזו הצביעות.

            תרשה לי להמר שאם אדם אחר מן הצוות היה מפרסם את התמונה
            זה לא היה נגמר בהרשעה גורפת.

          5. מנחם כותב הרבה דברים. אני אומר לך כאן את דעתי האישית. אם לא הייתה התמונה שמעון היה יכול לכתוב עוד מיליון פוסטים שיעצבנו מח שאתה רוצה בצוות. הדבר היחיד שגרם למנחם לפעול היה החשש שלו מפגיעה באתר ( לא מתווכח איתך בכלל שזה חשש חסר בסיס).
            נעשה כאן הרבה עניין על הרבה דברים. במקרה של שמעון זה מתנפח כל פעם בגלל הלעומתיות שבה הוא מגיע לכל סיטואציה .
            אדם אחר היה מוריד את התמונה בלי להוסיף מילה.
            אתה כועס אני מבין וגם אני לא מסכים עם ההחלטה הזו אבל על תוציא את זה על הצוות כמכלול. אתה רוצה לפנות למישהו אישית תעשה את זה בתגובה אליו. כשאתה מתייחס אל הצוות כגוף אחד זה לא פחות מציק.

          6. אז עכשיו גם הדברים שנכתבו על ידי בעל האתר לא קבילים ?
            אז למה בדיוק אתה רוצה שאתייחס ואגיב ?
            אתה די מיתמם פה. אם לא היתה התמונה היו מחפשים טריגר אחר.

            אם מנחם היה מפרסם את השמות של חברי הצוות שלחצו כל הזמן, הייתי כותב את שמותיהם. זה לא שאין לי ניחוש טוב..

            כל חבר צוות שטפטף למנחם במשך כל הזמן, וגם אלו שעמדו מנגד ולא עשו כלום, יכולים לראות את הפוסט כהפניית אצבע אישית.

          7. עידו אתה פשוט מיתמם, לפני שציינו שהסיבה של מנחם להדחה היא שקרית ומצוצה מאצבע אף אחד לא התייחס לזה, אף כתב מצוות הכתבים לא הגן על שמעון, הדבר היחיד שהם עשו זה ללכלך מאחורי הגב במשך חודשים עד שלמנחם נשבר והוא השתמש בתמונה כטריגר להעיף אותו מאתר.

            שמעון לא עשה שום דבר שהיווה סיבה להדיח אותו, בטח שבעל האתר וחלק מהעורכים כתב כתבות הרסניות הרבה יותר שבמידה וNBA כביכול מתרגם אותם פעם בשבוע לא הייתם מקבלים אקרדטציה לעולם.

            אז כן אפשר להמציא תירוצים מפה ועד הודעה חדשה למה שמעון היה חייב לעזוב, אבל האמת הפשוטה היא פשוט בריונות של חברי צוות לכתב שונה מהם.

          8. אתה שוב משתמש בלשון רבים כשמדובר בהחלטת יחיד.אבל עזוב התעייפתי.
            עמדו מנגד ולא עשו כלום? אין לך מושג על מה אתה מדבר. יש מספיק חברי צוות שהשמיעו קולות אחרים. חוץ מזה מה ציפית שיעשה. מי שלא מוצא חן בעיניו הסגנון והתוכן והתלונן זו זכותו המלאה להביע עמדה לגבי האתר שהוא חלק ממנו. אם הוא מרגיש שזה פוגע באיכות המוצר שהוא שותף להגשתו מה אתה מצפה שיעשה?

          9. אני לא מיתמם ברוך. אני אומר את דעתי כמו שאני מבין אותה מהיכרות קצת יותר מעמיקה עם הגורמים המעורבים.
            מה שאתה עושה זה להשמיץ את הקבוצה הדי גדולה של אנשים שעסוקים בלספק לך את התוכן באתר כאן יום יום.
            בריונות לא הייתה כאן וקולות נשמעו מכל הכיוונים. אתה לא נמצא בתקשורת הפנימית של הצוות אז על תפנה אצבע כשאין לך מושג.

          10. אל תהיה מצחיק.

            אני משתמש בלשון רבים כי מנחם בעצמו השתמש בלשון רבים.
            הרי ברור לכול שלא מדובר באדם בודד

            ומן הסתם הדברים שלי לא מופנים כלפי אנשים שתמכו בדמיון.

            ויברטור שזה האתר של מנחם והחלטה שלו, אבל כמו שאתה מצביע על כל פיפס שלא מסתדר לך בעין באתר, כך גם אני.

      2. כן ולהאשים את התקשורת וNBA בהדחה של שמעון אחרי שהוכחנו לכם שזה לא ככה , התגובות של חלק מעורכים שמעמידים אותו בראש חוצות לתלייה ומנסים לשים לו מקלות בגלגלים חודשים , עידו זה בדיוק המשמעות של בריונות, מאכזב מאוד.

        1. עזוב אותך אם הלוגיקה נכונה או לא. זה מה שכתבתי לקאפקייק: מנחם הוא הקובע וזה בהחלט מה שהניע אותו להחלטה (מסכים איתך שזה מוטעה מהיסוד).
          לשים לשמעון מקלות בגלגלים? זה כבר האשמה פראית. יש בצוות כאלו שלא רצו בו מלכתחילה כחלק וזו זכותם המלאה להרגיש ככה ולהביע את דעתם. גם שם ההחלטה חהכניס אותו לצוות התקבלה פה אחד.
          מעמידים אותו בראש חוצות לתלייה? קצת נסחפת. שמעון מהרגע הראשון שם זין על כל העורכים גם בראש חוצות בתגובות. הוא גם התחיל את כל הדיון הנוכחי בתגובות תוך כדי הפניית אצבע מאשימה.

        2. מטפטפים למנחם כמ חודשים שלא רצו אותו, שולחים למנחם עשרות מיילים שיזרוק אותו, מתלוננים על כל מילה שיוצאת לו מהפה ברוב הפוסטים אתה לא צריך לחזור יותר משבוע כדי לראות את התלונות על המילים "הסריח את הפרקט" ,זה חוסר פרגון משווע.

          תן לי סיבה אחת מוצדקת להדחה שלו מצוות הכותבים ואני אסכים איתך. רק אל תמציאו סיבות פיקטיביות כמו להרוס את הקשרים עם הNBA.

          1. עשרות מיילים זה רק בשבוע 😂 מנחם היה מבקש ממני לפעמים דברים ככ מצחיקים שזה בא רק מהדרישות מהם כי אלו הדברים האחרונים שמעניינים את מנחם 🤣

          2. אני לא מנסה להצדיק את ההרחקה מה גם שאני לא מסכים איתה. אני רק מנסה להסביר לקאפקייק מה גרם לה.
            אם לאנשים מפריע הסגנון זה לגיטימי להעיר על כך. זה גם לא הופך את זה ליותר פשוט כששמעון מתעלם מכל מה שאומרים לו ומתריס במכוון.

          3. טוב, עייפתי מלהסביר רק שלקרוא לזה בריונות זה ממש מגוחך ולגבי התקרנפות אין לך מושג על התקשורת בתוך הצוות אז כדאי שתיקח את הדברים חזרה.

          4. אני אגיד את זה בפעם האחרונה: מנחם נלחץ ופחד ששמעון עוד יעשה משהו שיפגע בקשרים של האתר עם הליגה.

          5. האמאמאמא של ההתקרנפות.

            אני לא צריך לקרוא את התשודורת המוצפנת שלכם בשביל להבין את זה. מספיק לעיין בתגובות ובפוסטים.

            חבר צוות אחד שולח מגיב להתאבד, ועוד מטיף מוסר לאחרים.
            עורך אחד מפרסם פרטים אישיים של מגיב בלי שום סיבה חוץ ממרמור.
            בעל האתר מרייר על אמא של אחד המגיבים, ואף איש צוות לא שואל. להפך כמה זורמים עם הדאחקה.

            אבל שמעון הרס את הסטנדרט…

            הייתי ממשיך בכיף אלמלא הייתי בפלאפון.

          6. אני מבזבז לך את הזמן? אני ממש לא מיתמם כבר סיכמנו שיש דאבל סטנדרד ברור. עזוב שנינו רק מתעצבנים מזה. אני חותך.

          7. ברור שאתה מיתמם, מבזבז זמן, וגם כותב דבר שקר

            אני יודע בוודאות כי שנתיים עברו למשל אחרי המקרה שאיש צוות כתב למגיב להתאבד וגם כשעימתתי אותו עם זה הוא לא הבין את הבעייתיות שבזה אז איזה תגובה ואיזה הפקת לקחים

            מקרה חמור פיאלף מהתמונות פוטושופ של איבר מין ודונקי.

          8. אתה רוצה לריב בכח? מי דיבר על הפקת לקחים?
            אתה טוען שהצדיקו אותו אז? ברור שיש הרבה דברים לא תקינים וסה משתנה בהתאם לעיניים של המתבונן. תעשה לי רק טובה אחת גדולה ועל תקרא לי שקרן כי אחרת למרבית צערי הדיאלוג ביננו יצטרך להיפסק באופן קבוע.

          9. הדאבל סטנדרט הזה הוא כתוצאה של ההתקרנפות.
            אם בשתיקה ואם בהסכמה.
            הרי היא לא היתה יכולה לצאת לפועל אם לא היה פה איפה ואיפה בין המגיבים והכותבים השונים.
            ברגע 'לאחד מותר מה שלאחר לא בדברים שכאלו, לאורך זמן, והפרופרציות משתנות בהתאם לכתב, אז די ברור שהדברים האלו השתרשות בהתאם למעמד וכיוצא בזה והשאר פשוט שוחים עם הזרם.
            לא כולם. אבל מספיק כדי שזה יתקבע.

            תגובות? איזה תגובות היו 1 אולי 2
            כשנוח לך 1 או 2 זה מערך צוותי,
            וכשאני מעביר ביקורת אותה אני מפנה בפירוש למי שעמד מנגד, אתה טוען אני עושה הכללה.

            הנק' היא שאין שום פרופורציות בין המקרים והתגובות
            במקרה הטוב זו תגובת כסתח.

          10. הנה הדאבל סטנדרט הצבוע.

            פעם אחת אני כותב שכתבת דבר שקר, ואתה מאיים לשרוף הגשר..
            העורך של האתר נכנס איתך ראש בראש על בסיס קבוע, על דברים הרבה פחות הוגנים, תוך כדי כתיבת השמצות, אבל הנהר ממשיך לזרום והגזר עומד.

            זכותך כמובן.

          11. דאבל סטנדרד? חשבת אולי שזה בגלל שאת מערכת היחסים הזו אני מחשיב קצת יותר? אז כן ממנו אני לא מצפה ליותר אבל ממך כן. אם אתה חושב שאני שקרן או אומר דברים לא כפי שאני רואה אותם אז באמת אין מקום לדיאלוג. על מה אנחנו שופכים כל כך הרבה מילים.

          12. כי זה שקר.

            אני לא אומר שאתה שקרן. כולנו משקרים
            או כותבים שקרים לפעמים.

            כשאתה כותב לי בנושאים אחרים שאני מיתמם, אתה בעצם כותב שאני משקר רק בשפה יותר נקייה.

            אז אתה לא משקר, אתה רק מיתמם.

            עכשיו תעשה עם זה מה שבא לך.

            סיימתי לשפוך מילים.

          13. טוב זו הבהרה חשוב כי בעצם אתה אומר שלדעתך זה לא נכון. שקר מכיל בתוכו גם כוונה לא לומר את האמת. לגבי היתממות זה משהו שכולם עושים מדי פעם וכשאני כותב לך את זה זה באמת מתוך מחשבה שאני חושב שבאותו רגע אתה מתעלם ממשהו באופן מכוון.
            אם אתה חושב שאני מבחירה מתעלם מעובדות שידועות לי אז מבחינתי זה כמו להגיד שאני משקר. אני לא מיתממם כאן ואולי יכול היות שאני טועה זה קורה לכולנו (למרות שאני חושב שאתה טועה כאן).

          14. רק בשביל הדקדוק..

            "…או אומר דברים לא כפי שאני רואה אותם אז באמת אין מקום לדיאלוג."

            לעומת

            "לגבי היתממות זה משהו שכולם עושים מדי פעם וכשאני כותב לך את זה זה באמת מתוך מחשבה שאני חושב שבאותו רגע אתה מתעלם ממשהו באופן מכוון."

            זה כמעט אותו דבר. אותה גברת בשינוי אדרת.

          15. צודק אבל כשאתה אומר לי שאני מיתמם ואני באמת עושה את זה אז אני מודה שזה המצב. כאן אמרתי לך כמה פעמים מפורשות שאין שום היתממות.

        3. הם חבורת חארות עזוב אותך. אנשים עלובים. גירשו את היחיד בצוות שהיה לו קול שונה כי ככה זה הפלורליזם הפוסט מודרני – תדבר רק על מה שאני מסכים שתדבר. להקיא עליכם.

  24. לפני 2 לילות התעוררתי עם בחילות וחלחלות לדעתי זה היה
    בסביבות שלוש ווחצי בלילה , כהרגלי בקודש פתחתי הופס
    ונתקלתי בפריוויו שלך שמעון , האמת שהוא דווקא היה בסדר
    ואז נתקלתי בתמונה של דריימונד… האמת נחנקתי מצחוק אבל אז נפל לי האסימון שהנה הלך על שמעון רציתי לכתוב לך שתוריד כי זה מוגזם ויש הרבה קוראים באתר שלא יראו את התמונה בעין (בלתי מזויינת) טובה, וגם אף אחד עוד לא הגיב אז חשבתי שיהיה לך זמן לתקן/למחוק .אבל במקום הלכתי להקיא את נשמתי והתעלפתי עד הבוקר . כשנכנסתי שוב להופס כבר היה מאוחר מידי . זה אולי התגובה השלישית שלי בסה"כ בכל ימי כמכור לאתר הופס אבל אני נכנס להופס כמה פעמים ביום וקורא כמעט כל פוסט כבר למעלה משלוש שנים באדיקות ואני מרגיש חלק מהקהילה גם בלי להגיב .אז אני מרשה לעצמי לכתוב כאן שהעליהום על שמעון היה קצת מוגזם בערך מהיום הראשון שלו באתר ( גם כמגיב) ואני גם מרשה לעצמי להגיד לך שמעון שאתה אדיוט בגלל שלא קראת את הסיטואציה מסביבך נכון, וזה גם קצת מבאס שמעון כי אני לפחות נהנתי וצחקתי מהשטויות שלך והנה זה נעלם ( אני מקווה מאוד שתמשיך להגיב לפחות) .עוד דבר שהפריע לי שמעון נשמה זה חוסר היכולת להבין שהme 2 הזה ( עם כל הנשים שחלקן סתם רוכבות על זה כי זה טרנדי ) הוא חשוב מאין כמוהו . אני אקח דוגמא מאחת התגובות שלך שהכרזת שהמפיק שאני לא זוכר את שמו לא הכריח אף אחת עם אקדח לשכב איתו והן עשו את זה כי הן רצו להתקדם . עצם העובדה שבחורה צריכה לזנות בגופה כדי להתקדם בקריירה וזה שזה מקובל וידוע ……….ובכן פה בדיוק קבור העצם .
    נ.ב
    דר לס בפעם הבאה שאתה מגיע למשחק של מכבי בהיכל אני גר בשדרה מול האצטדיון מבטיח לשים קטנוע / פח / או אחד מארבעת הילדים שלי ולשמור לך חניה

  25. אני מגיב פעם בשנתיים. ולנושא עצמו יכול להיות שמעון מותח את הגבול לא מעט פעמים ואני מודה שגם אני לא אהבתי מהדברים שכתב. אבל הבחור בעל ידע רב חוש הומור ושימחה. שמחתי לקרוא את דירוג הרוקיז וגם את הפינה של הכדורגל מאוד.
    לזכותו יש לומר שהוא לא פוגע באף אחד אישית על אף כמה שרק מנסים לגרור אותו לשם.
    זה שהוא בעד או נגד נושא כזה או אחר שניבט בתגובות לא אמור לעניין אף אחד לדעתי. מה לגבי כמה כותבים שחס וחלילה בעד הפלות או נגד?
    יש כאן כל מיני כותבים ומגיבים צבועים לצערי שבמקום לכוון אותו אם זה אפשרי מנגחים אותו. זה יותר מטופש מכל פוסט מטופש שהוא כתב.
    שמעון עלה והצלח. שימחת אותי.

  26. אני לא חושב שלנגח אדם באופן פומבי, כמו שנעשה כאן בתגובות מעלי, מוסיף כבוד לאתר, לכותבים, או לעורכים והייתי שמח אם היינו יכולים להפסיק עם זה.

  27. לא מפריעה לי ה"הדחה", אבל די לצביעות ולסיפורים שהאתר הזה בעל סטנדרטים כאלה גבוהים ברמת השיח – לפחות בכל הקשור לתגובות. רוצה להדגיש – ברמת השיח והשפה (הפוסטים ברמת הכדורסל ושאר ענפי הספורט ברמה הגבוהה ביותר!). כמו שברוך ציין, גם למנחם לא חסר למרות שבשנה האחרונה בערך הוא כבר לא כותב טקסטים לא ראויים. אם ה-NBA עוקב באדיקות (חחחח.. ממש) לא נראה לי ששמעון או התמונה הזו זה מה שהיה מפריע להם כאן. בכל מקרה תודה לכל מי שמשקיע מזמנו ומרצו!

    1. הם עוקבים. אני גם חשבתי שאנחנו קטנים מדי בשבילם ואני יכול להעיד שקיבלנו יותר ממייל אחד עם הערות על תמונות, תוכן, ואפילו אזהרה חמורה אחת.

          1. זה לא ממש משנה לי ואני לא בן אדם שמאמין בלעבוד בהתנדבות, בראיית העולם שלי זה רק טוב לשמעון , שישקיע את האנרגיות והכשרון שלו במקום שמשלם לו כסף.

            אבל אין סיכוי שבעולם שה NBA עוקב אחרי האתר ומשתף פעולה(בעיקר אשרות כניסה לעיתונאים לפי מה שאני מבין) באופן קבוע ועובר בשתיקה על כל הפוסטים הגזעניים שבו משווים שחורים לעבדים וקוטפי כותנה.
            על דיבורים פחות גזעניים מפה לקחו לדונלד סטרלינג קבוצת NBA

          2. בכלל הייתם צריכים לעשות טרייד , שמעון תמורת מרקל פולץ , שמעון היה כל היום מבלה בפארטי באס של בן סימונס ,ופולץ היה עושה פה מה שהוא עשה כל הקריירה שלו , כלום.

  28. מנחם – התבונה שלך מעוררת הערצה.
    רועי – מבחינתי אתה יכול להיות גם בן 4. כותב נהדר, מבין בכדורסל, עורך מצויין (וגם משקיען כפי שמסתבר).
    שמעון – מה שאולי לא לקחת בחשבון הוא שהאכסניה הזו – עוד לפני שמדברים על ספורט – היא אסופה ייחודית ונדירה של כותבים משובחים. הסטנדרט פה מתחרה ב"הארץ" וציפיות הגולשים הקבועים גבוהות. רוצה לבוא בגסויות? סבבה. אבל אם לא תהיה סופר מתוחכם ומעודן ויודע אנדרסטייטמנט מהו – אל תתפלא שזורקים עליך לפעמים עגבניות. אני מאוד מקווה שתמשיך לכתוב כאן ותצא מהחוויה משופר ובמצב רוח טוב.

  29. אתם מחמירים מדי עם שמעון, כי הוא לא חבר במועדון הקריאה של קורמק מקארתי, בניגוד למה שאנשים פה אולי מספרים לעצמם.

    שמעון הגיע וניסה מאוד להתחבב על החבר'ה, זאת אומרת, הרוח החזקה שנושבת באתר, מכיוון מאוד מטונף ודומיננטי, ה-ללל המטומטם, אשך טמיר וכל להקת הגרופיות הנלעגת שלו, שמגיעה לכאן בכל לילה שני שבו לברון ג'יימס משחק, כדי להמאיס את השהות ולמלא את הפורום בקללות פיפי-קקה. כולל כמה מהעלק-אינטלקטואלים – כן סופר כושל, כן סוחר מצליח, הכוונה היא גם אליכם – שמפרגנים לחבורת הזבל בשם ההייטריזם המטורף שרץ פה. זה, ופוסטים שלמים על חרא וחידוני ציצי.

    אז מה ההיתממות עכשיו? במקביל לאנשים כמו רועי, זעפרני, גיא רוזן, אפלטון, מתן, עידו וכו' – אתם גם מטפחים פה דיבור מזוהם, נחות, טוקבקיסטי, מאוד אלים ושובניסטי. שמעון סה"כ ניסה ליישר קו מלמטה ומשלם עכשיו מחיר עבור אחרים.

    1. טהרן על הזמן. שמעון ואשך עולים עשרות מונים על כותבים כמו אפלטון ומתן ורוב השמות שציינת מהסיבה הפשוטה ששמים לב שבן אדם כתב ולא רובוט עייף. רוב הכתבות של מתן גילור ראויות לשמש כשיר ערש לתינוקות שמתקשים להרדם. רובכם חפרנים משעממים, שמחזיקים בדעות שקניתם בעיתון. איכס עליכם.

      1. מטרחן למוות על דאבל סטנדרט, אבל את הטינופת האמיתית על הצוות מוציא רק תחת כינוי חדש. יפה לך, מגנוס חזיזה.

  30. חורה לי שמעמידים את שמעון קשור בכיכר העיר לקול תשואות ההמון הזועם. אפשר פשוט להודיע לו שהוא מפוטר בשיחת טלפון או מייל אישי.
    מנחם, אתה מפסיד את היורש האמיתי שלך.

      1. לא רק זה שעייה… הכתב הבא שרוצה לכתוב עצמאית עם קול משלו. תלמד את הלקח של שמעון כי עלולים לצלוב אותך בכיכר העיר ולפטר אותך בפומבי שמנחם מקדיש לכם פוסט אישי.. וכל ארבעת סגניו מורידים עלייכם מכות של פחדנים מאחורי הגב. ועוד עשרות טוקבקיסטים אלמוניים כותבים עליכם בעילום שם. SAD

        לא שמעון הוא זה שצריך להפיק לקחים פה….

    1. זה מה שקרה בפועל.
      מה שהתחיל את כל הבלאגן מחדש הייתה התגובה של שמעון שהודיעה על סיום העסקתו בפומבי.

  31. ממעט להגיב באתר אבל קורא פה כבר כמה שנים טובות והפעם הרגשתי צורך להגיב.
    לא התחברתי לכל פוסט של שמעון אבל מצד שני אני לא תמיד מתחבר לכל הפוסטים של כל הכותבים פה (אולי חוץ מיאיר).
    יש כותבים עם בדיחות יותר חכמות, יש כותבים שמדברים יותר בלשון העם נקרא לזה, יש כותבים שלא משנה מה יכתבו הביקורת שיקבלו תהיה שונה. כל כותב והסגנון שלו וכמובן כל כותב והרזומה שלו וההיסטוריה שלו באתר.

    האתר מדהים ועצם זה שיש פה כאלה שמצדדים בשמעון כבר אומר שגם הוא הצליח לקלוע לחבר'ה שאולי ברגל פחות מתחברים לפוסטים היותר מתוחכמים במרכאות.
    האם זה נכון ששמעון יפסיק להיות חבר בצוות? מי שעוקב אחרי הנפשות הפועלות באתר (ותודה רבה על פועלם) מבין שזה לא משהו שהתחילו לדבר עליו שלשום. למרות הכל זה לא משנה מה דעתי. יש לאתר בעל בית והוא זה שמחליט.

    מעריך מאוד את פועלו של רועי אבל רועי מספיק מוכשר ומוערך והוא לא צריך פוסט שישבח אותו מחד ויציג מול כולם את שמעון בקלקלתו.
    בדיוק כמו שהיה ראוי להסיר את התמונה אני חושב שגם ראוי להסיר את הפוסט הנוכחי.

    תודה לכל חברי הצוות בהווה ובעבר (הקרוב והרחוק) על האתר.

  32. שמעון, אני מאד אוהב אותך, אבל
    האתר הוא לא לוח אינטרנט חופשי. בגלל זה יש לו צוות עורכים.
    ביקשו ממך להוריד את התמונה, תוריד את התמונה. אתה מתחיל להתפלפל בוויכוח מי צודק כשבסך הכל היית צריך להיות קצת חכם.
    ההתגוששות בתגובות על כל ביקורת שאתה מקבל והנסיון הנואש לצאת תמיד צודק גם לא משהו.
    Not cool
    חבל לי מאד על השתלשלות הדברים אבל אני תומך במנחם בקטע הזה.
    שמעון, אתה אולי חכם (כך זה נראה) אבל זה לא אומר ששאר העורכים טיפשים. לפעמים להקשיב יכול לקדם אותך יותר מלדבר.
    אבל יש לי תקווה ואמונה שאולי כשהדברים ירגעו תוכל להפנים ששום דבר לא נגדך, זה פשוט למען האתר. כפי שמנחם רואה אותו.
    ואם נגיע לשם אולי תחזור
    טוב יותר, משעשע יותר אבל גם קצת יותר צנוע.
    אני אופטימי. לא מצליח להיפטר מזה 🙂

  33. בתור קורא שקט
    מעל לכשנה,(הגבתי פחות ממה שאפשר לספור ביד 1)
    לא ברורה לי ההתנהלות של לכבס את הכביסה
    המלוכלכת בחוץ,
    שמעון בעיניי הוא כותב נהדר אחד מהטובים ביותר פה,
    הוא טעה עם התמונה ,
    (שלא ממש הבנתי מה מצחיק בה בפוסט על כדורסל)
    אבל בעיניי לא יותר מעוד כמה תמונות או הערות
    לא לעניין של כמה וכמה מהכותבים פה כולל מהכי גבוה פה.
    (זה לפי מיטב הבנתי חלק מהעניין באתר פה),
    לא ממש מצליח להבין אם ישנו מעקב ,
    איך הכותבים האחרים מרשים לעצמם כך ולשמעון לא,
    או לחילופין למה כל כתיבה של שמעון הפכה עוד לפני התמונה
    לעניין כל כך מעורר מחלוקת כשעד אז לא ראיתי משהו חריג
    באופן בולט.
    לי אישית נראה ששמעון לא בא בטוב לקליקה הקיימת של הכותבים,
    ורק חיפשו תרוץ להעיף אותו,
    חבל כי הוא הוסיף המון בדברים שאחרים פה בכלל לא בעניין לכתוב עליהם.
    ואין להבין שאני מסכים עם דעותיו לרגע,
    יש לי המון דברים שבעיניי אינם נכונים ששמעון כתב,
    אבל זה כמו עוד כותבים פה.
    חבל שככה מתנהגים מי שמתיימרים להיות כביכול לסוגה עילית ,
    זה יותר דומה לביריונות ילדותית של כיתה בבית ספר יסודי.
    פששש איזה מאמר יצא לי
    אחזור לקונכייה שלי

    1. סוגה עילית? בעיני עצמם בלבד, הם סה״כ חבורה שלא מודעת לעצמה, מתקרנפת ובהמית. כולם סוגדים למנחם שיש לו פה ג׳ורה.

  34. ועוד משהו קטן,
    מישהו כתב "שהסטנדרט פה מתחרה בהארץ"
    תרשה לי לגחך
    יותר מתנשא מזה אין צורך להסביר
    לא הארץ ולא פה, זאת דוגמה לאינטלקטואליות גבוהה,
    פה זה אתר כייפי על ספורט וכדורסל בפרט,
    אין צורך להתפלסף יתר על המידה ,
    ולהתנשא גם פה.
    זהו לא מגיב עד פסח לפחות (;

    1. כמנוי ותיק על הארץ אני סבור שהם יכולים לחלום על כותבים כמו יאיר זעפרני, גיא רוזן, מנחם, מולי, אמביגיי ועוד כמה

    2. זה חבורת פילוסופים פה, אוהבים את עצמם ואת זה שהם אוהבים את עצמם. אתם מאוסים לגמרי, את רובכם לא קורא בכלל, אין לכם כלום.

  35. לא מגיב בדרך כלל, אבל הפעם אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות למנחם.
    בעיניי הכתיבה של שמעון לקחה את האתר למקום מוגזם ובוטה מדי (גם עם הבוטות של מומי היה לי קצת קשה, אבל היא הייתה עדינה יותר ועם חן), וההחזרה של האתר למקום הראוי לו (ובעיניי יש מקום לשיפור נוסף) מבורכת.
    אני חושב ששמעון הוא מגיב בסדר גמור ותורם לאתר, אבל בתור כותב זה כבר מוגזם.
    רוצה לנצל את ההזדמנות להגיד תודה ולהביע את ההערכה לרועי שתורם המון לאתר, למידן וליאיר סגני העורכים שגם כותבים בצורה שכיף לקרוא, למנחם וכמובן לשאר הצוות.
    האתר הזה הוא אתר של גולשים, אבל לפני זה הוא אתר שמתיימר להיות איכותי, ואני חושב שההחלטה הנוכחית היא קו פרשת מים, ואני מקווה שהקו של האיכות ימשיך.

  36. רק לי הפוסט הזה עושה חשק למצוא את המייל של קטי מה-NBA, לשלוח לה לינק ל-"יומני האשך" ולחכות לראות מה קורה? :))

    1. אנשים לא מודעים לזה אבל האשך התפטר מחברותו בצוות ולמיטב הבנתי חלק מזה על רקע מה שאתה קורא "יומני האשך" וביקורת שהיתה על זה, אז מבחינה זו האתר כאילו מכוסה כלפי הנב"א

        1. אני זוכר יופי את "ההתפטרות" של האשך היחיד והמיוחד,זה היה על רקע הצביעות וחוסר הפתיחות לדיעות שונות ,היי אבל לא ביג דיל,יש פה עליהום מדהים של אנשי העגלות,האתר של הדוק שיעשה מה שהוא רוצה איתו,אני נהנה ממנו
          אוהב מעטים ומתעב כמה.
          ריספקט לדוק ולכל הכותבים,לא סובל את המרובעים השמרנים שחסרים חוש הומור מינימלי…..,ויש פה כאלה ,לא מעט.אההה ולסיום לציפור המפגרת לנורטון,רני וסומסום חולי הנפש….לקקו לי את הצהוב😂 של העכוז ,יחי האשך אהובי היושב ראש הדגול, ומנהל הכפר ,וסוטה עם גננות.

  37. וואו דה פאק איז שמעון? אני קורא את מנחם לס כבר יותר מ- 30 שנים! וזה עוד האתר שלו, אז איזה מקום יש בכלל לדיון?? אה, ורועי – כבוד ביותר 🙂

  38. המאמץ שלכם שיהיה כיף באתר, המאבק הזה יפה בעיני,
    השאיפה והמלחמה לאתר הוגן כדורסלנית ואנושית
    יפה מאד בעיני,
    תודה רבה

  39. האתר שבור מבחינה מוסרית.
    בגלל זה אני אישית עזבתי.
    אתר שמאפשר ומטפח טרולים, משחק עם איפה ואיפה ודאבל סטנדרט, וחלק ניכר מאנשי המפתח מתקרנפים, צבועים, צדקנים, טהרנים ומתנשאים – הוא שבור לצערי, ובאמת לצערי כי פעם הוא היה קרוב מאוד לליבי והשקעתי בו לא מעט.
    היום אני פשוט צרכן ומגיב ולא אתאכזב מכלום כאן יותר.

    שמעון לא חף מטעויות, יש בו שתי בעיות – שיקול דעת ונטייה להגזמה, ובעיית גישה.
    אבל בינו לבין המתקרנפים המתנשאים הצדקנים והצבועים אני בצד שלו.
    הוא אדם טוב הרבה יותר.

    שוב תודה לשמעון על תרומתו הניכרת.

    1. האמת אתה צודק 100%,אגלה לך סוד אשך שאתה כבר יודע,אי אפשר לנצח את הבינוניות ואת אנשי העגלות,הקופצים מוסרית מעגלה לעגלה,ואל תנסה גם.(תלוי אם אתה מזוכיסט🤢)
      אני מאוד אהבתי את הכתיבה של מומי,שמעון ושלך,האשך.
      יחד עם כל הידע המקצועי שהאתר נותן ……..גם צחוקים וגם עניין.

    2. האמת האשך מכולם הכי פחות נהניתי לקרוא אותך

      רק מהתרשמות מהתגובות שלך ומהכתבות מצטייר לי כבנאדם ממש מעפן
      שממש ממש ממש אוהב לשחק אותה

    3. מי שתגובותיו ופוסטי היומן שלו מלאו בתיאורים מיניים ופעילות מינית ואברי מין וכדומה, הוא השבור מוסרית!!!

  40. שלום
    ממי שכותב פעמים מעטות

    לא קראתי כמובן את כל הבלה בלה
    שמעון – ברגע שכתבת שמישהו מהאליטה "לא רוצה " אותך ושכמוך
    הפסדת אותי.

    נדמה לי שפעם עשית משהו על גיטרות והיה נהדר

  41. חלס, חפרתם, הבנו: גסות, אליטות, טהרנים, צנזורה, דאבל סטנדרד. יאללה!

    אם הטור הזה נכתב כדי לאפשר הוצאת קיטור, ניחא
    אם לא, אני לא רואה משהו שמישהו יכתוב (כן, כולל אתה) ש א) ישנה משהו למישהו, ב) עוד לא נכתב.

  42. תודה רבה על ההסברים.
    אני את התמונה לא הספקתי לראות, אבל אני מניח שהיא כנראה לא נחמדה מידי.
    בכל אופן תודה רבה לשמעון על כל הכתבות שהוא היה מעלה(אני לא הסכמתי עם הדעות שלו, בטח לא בדין ודברים שהיו בינו לבין שאר המשתמשים בפוסט המפורסם אבל עדיין, היה כיף לקרוא את הכתבות שלו)

  43. דעתי לא נוחה בכלל על הדחת שמעון.
    ולפני הכל יובהר שאיני יודע בדיוק מה קרה למרות מאמר זה של מנחם
    ובכל זאת
    יש לי הרבה מה לומר אומר בקצרה .
    1. כנראה שצריך לעבור משהו לפני שזוכים בתואר חבר צוות /סגן עורך וכו וייתכן שצריך ללמוד מכך להבא .

    2. את הנעשה בעניין זה אין להשיב אך פתרון של הדחה הוא לא הפתרון הנכון .
    לענ"ד היה צריך לכל היותר להשעותו לתקופה מסוימת ואז להחזירו .

    3. בנוסף כנראה שחשוב לקבוע תקנון באתר לא פרסונלי אלא שמחייב את כולם מה מותר ומה אסור ומי שעובר אליו ייענש ויושעה.
    אבל הדחה זה משהו שבעיני לא פרופרציונלי ולא נכון .

    4. אני מקווה שעדיין לא מאוחר מדי להחזיר את שמעון .

    5.זה לא אומר שאין בטענות נגד שמעון ממש אך זו לא הדרך .

    6. רועי תותח על מבריחי התיכון של האתר לענ"ד משך שנים לא יכול היה להתקיים בלעדיו .
    בן אדם נח ענייני ורודף שלום עם שיקול דעת יוצא מן הכלל והכל בענווה גדולה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט