היפוך שעון החול – לקראת מחזור 11 ב- NFL / פריים-טיים זק

 

עברנו כבר חצי עונה ב – NFL, ואפשר כבר להתחיל להסתכל קדימה לכוון הפלייאוף ולהעריך למי יש סיכוי להגיע לשם כפונקציה של המאזן הנוכחי והמשחקים שעומדים לפני כל אחת מהקבוצות הרלוונטיות.

חלק מהתמונה כבר ברורה – ב- AFC יש ארבע קבוצות שעד כדי פציעות משמעותיות או התמוטטות מוחלטת יגיעו לפליאוף (כמעט) בוודאות – הפטריוטס ששולטים (שוב…) בבית ה- AFC מזרח, הסטילרס שהשתלטו על בית ה- AFC צפון ולא נראה שיהיה מי שיעצור אותם (בלטימור בלי פלאקו וסינסינטי שמובסת מול כל הגדולות לא יצליחו לאתגר אותם) ובנוסף שתי הקבוצות שרצות ראש בראש בבית ה- AFC מערב – הצ'יפס והצ'ארג'רס.

בבית ה – AFC דרום יש לטקסנס יתרון של משחק אחד על טנסי אבל כיוון שיוסטון הפסידו במשחק ביניהם בתחילת העונה, ניצחון נוסף של הטייטנס במשחק ביניהן בשבוע 12 יכול להעלות אותם לראשות הבית. לשתי הקבוצות לו"ז לא מאד קשה בהמשך (יוסטון פוגשת בין היתר את קליבלנד,וג'קסונוויל בבית ומשחקת אצל הג'טס, טנסי פוגשת את ג'קסונוויל והג'טס בבית, מתארחת אצל הג'יאנטס ויש לה שני משחקים מול הקולטס) כך שסביר ששתיהן יגיעו ל-10 נצחונות ויעלו לפלייאוף. אם אחת מהן תיכשל, מי שתשתלט עם המקום הפנוי תהיה כנראה סינסינטי (שגם לה לו"ז סביר, עם משחקים מול דנבר ואוקלנד בבית, שניים מול קליבלנד ומשחק השבוע מול בלטימור ללא פלאקו). מיאמי ואינדיאנפוליס ינסו לארוב להזדמנות ולהשתחל פנימה גם כן (עם סיכוי מעט טוב יותר למיאמי שיש לה שני משחקים מול בפאלו, ומשחק בית מול ג'קסונוויל אבל גם שני משחקים קשים מול הפטריוטס והויקינגס, כך שסביר שלא ישיגו יותר מ- 8-9 נצחונות).

ב- NFC התמונה קצת יותר מסובכת וחוץ מהסיינטס והראמס אין עולות בטוחות. לוושינגטון יש יתרון של שני משחקים בראשות הבית שלה וצריכה עוד 3 נצחונות להבטיח עליה – היא חייבת להמשיך לנצח חלק מהמשחקים בתוך בית ה- NFC מזרח, ובעיקר להוציא לפחות ניצחון אחד משני המשחקים שנותרו מול פילדלפיה. היריבה העיקרית שלה על ראשות הבית תהיה דווקא דאלאס שהלו"ז שלה קל יותר מזה של פילדלפיה (שכבר עם 5 הפסדים ויש להם משחקי חוץ מול הסיינטס והראמס, בנוסף למשחקים אצל דאלאס וושינגטון). האיגלס כנראה כבר לא ישיגו ריפיט השנה.

בית ה- NFC צפון נראה גם הוא סבוך אבל לשיקגו יש יתרון ואת הלו"ז הקל ביותר (עם משחקים מול דטרויט, הג'יאנטס והניינרס) והיא צריכה בעיקר לנצח את אחד משני המשחקים שנותרו מול הויקינגס כדי להבטיח את ראשות הבית. סביר שגם אחת מקבוצות הווילד קארד תבוא מהבית הזה ובעיקבות ההפסד של הפאקרס ביום חמישי (ראו בהמשך) אלו יהיו כנראה הויקינגס, שעדיין צריכים לא למעוד במשחק מול גרין ביי בשבוע 12. קבוצת הווילד קארד השניה תהיה כנראה קרולינה שהלו"ז שלה יחסית קל והמאזן שלה טוב משאר המתמודדות על הכרטיס. סיאטל ינסו לארוב להזדמנות אבל יש להם לו"ז משחקים קשוח שיקשה עליהם להשאר בתמונה.

כך שעכשיו כל משחק הוא חשוב וכל מעידה גורלית. כבר השבוע היו קבוצות  – כמו ג'קסונוויל ואטלנטה, ואולי גם מיאמי – שההפסדים שספגו סתמו את הגולל על סיכויי הפלייאוף שלהן. גם השבוע יש לפנינו כמה משחקים קריטיים לחלק מהקבוצות, כגון הקאובויס, האיגלס והבנגלס שאם יפסידו יקטינו משמעותית את סיכויי ההגעה לפלייאוף. זאת בנוסף לעימות הישיר על ראשות ה- NFC צפון בין שיקגו למינסוטה ולקינוח – הממתק בדמות המשחק בין הראמס לצ'יפס שלא ישפיע על זהות העולות (כיוון ששתיהן יעלו בוודאות) אבל יכול להשפיע על סדר הקבוצות בפלייאוף (SEEDING ) הן ב – NFC והן ב- AFC, כך שלמי שעוד נשארו ציפורניים בשלב זה של העונה מוזמן להתחיל לכסוס אותן…

אחרי רצף שבועות מוצלחים בשבוע 10 סבלתי כמו רוב הפרשנים משבוע פחות טוב שנבע מכמה הפתעות והצלחתי בקושי לגרד מאזן חיובי של 7- 6, מה שמביא את המאזן השנתי ל – 91- 46. גם אני מקווה לחזור השבוע לרמות ההצלחה מהשבועות הקודמים.

אחד מאותם משחקי הזדמנות אחרונה (במקרה זה לשתי הקבוצות המעורבות) נערך כבר ביום חמישי והתוצאה שלו היתה סיאטל סיהוקס (5-5) – גרין ביי פאקרס (4- 5- 1) 27- 24. גרין ביי התחילו את המשחק בתנופה, חטפו את הכדור כבר במהלך הראשון והובילו ברבע הראשון 14- 3 (למרות החטאת שער שדה), אבל הסיהוקס העקשנים לא ויתרו והצליחו לחזור למשחק כאשר לקראת סיום המחצית הם כבר הובילו 17- 14. כאן ביצע רוג'רס את אחד הדרייבים המפורסמים שלו נגד השעון בסיומו שלח מסירה לט"ד לארון ג'ונס שהוריד את הקבוצות למחצית בתוצאה 21- 17 לפאקרס. במחצית השניה ההגנות השתלטו על המשחק כאשר ברבע השלישי לא הושגו יותר מ-100 יארד לשתי הקבוצות יחד והכדור עובר מצד לצד. ברבע הרביעי כל קבוצה הבקיעה שער שדה לפני שמסירת ט"ד של וילסון לדיקסון חמש דקות לסיום נתנה שוב יתרון לסיאטל שאותו הצליחו לשמור על-ידי עצירה נוספת של התקפת פאקרס ושמירה על הכדור עד לסיום. סיאטל שומרת על שביב תקווה להגיע לפלייאוף והפאקרס נמצאים בעמדה לא טובה בתוך הבית שלהם ועשויים להחמיץ את הפלייאוף גם השנה – דבר שעלול לגרור שינויים בצוות האימון.

זמני כל המשחקים לפי שעון ישראל.

מקום בצמרת – משחקי השבוע (לשריין ביומן!)

  1. וושינגטון רדסקינס (6- 3) מול יוסטן טקסנס (6- 3) (וושינגטון, ראשון ב-20:00)

משחק חשוב מאד לשתי מוליכות הבתים הללו. וושינגטון שמתקשה לאחרונה מאד בהתקפה הצליחה לנצח את טאמפה ביי במשחק מוזר בו ההגנה הצליחה פעם אחר פעם לעצור את הבאקנירס קרוב למטרה (ולאפשר להם לייצר 3 נקודות בלבד בחמישה (!) ביקורים ברד-זון) אבל ההתקפה שוב לא הצליחה לעבור את סף 20 הנקודות, אפילו מול ההגנה החלשה של טאמפה. אלקס סמית ואדריאן פיטרסון לא נראים טוב כמו בתחילת העונה ומעבר לבעיות בקו ההתקפה אולי גם הגיל מתחיל להשפיע… הם ביתרון של שני משחקים בראשות הבית כך שיש להם קצת מרווח למעידה. יוסטון לעומתם חוזרת אחרי שבוע החופש שלפניו השיגו שישה נצחונות רצופים אבל טנסי נמצאת מיד מאחוריהם ועם משחק קריטי בין שתי הקבוצות בשבוע הבא ליוסטון אסור להפסיד כאן. הגנת יוסטון השתפרה מאד אחרי הפתיחה הנוראית ומדורגת כבר שלישית בליגה (וראשונה נגד הריצה) כך שלאדריאן פיטרסון לא יהיה קל השבוע. דשון ווטסון והתופסים שלו (בראשות דאנדרה הופקינס הנפלא) גם הם משתפרים משבוע לשבוע, ולהגנת ושינגטון הבינונית יהיה קשה לעצור אותם.

ההימור שלי – יוסטון טובים יותר כרגע וצריכים את הניצחון – הם גם ישיגו אותו אחרי שיעצרו את וושינגטון על כ-15 נקודות וישיגו הרבה יותר.

דאנדרה הופקינס – יחגוג על הגנת וושינגטון?
  1. שיקגו ברס (6- 3) מול מינסוטה ויקינגס (5- 3- 1) (שיקגו, שני ב- 03:20, ספורט5).

קרב ראש בראש על ראשות ה- NFC צפון בין שתי קבוצות מצוינות. אחרי שבוע חופש, מינסוטה מגיעה לשיקגו שנמצאת במומנטום של שלושה נצחונות רצופים. ההגנה של שיקגו ממשיכה להיות הטובה בליגה בפער גדול ורמסה השבוע את התקפת דטרויט, אבל ההתקפה של מינסוטה היא אתגר ברמה הרבה יותר גבוהה. ההתקפה של הויקינגס השנה היא די חד ממדית ונסמכת על המסירה של קירק קאזינס לחבורת התופסים המצוינת שלו (בראשות אדם ת'ילן, ששנה אחר שנה שובר את תקרת הציפיות ממנו). משחק הריצה של הקבוצה הוא בין החלשים בליגה ולכן יש להניח שחליל מאק וחבריו ישקיעו את כל המאמצים ברדיפה אחרי הק"ב של מינסוטה והם יצליחו כנראה להגיע לקאזינס תוך שהם חודרים את קו ההתקפה של מינסוטה שהוא אמנם לא רע אך כבר איפשר 24 סאקים – אחד המספרים הגבוהים בין קבוצות הצמרת בליגה (הקו של ניו אורלינס איפשר עד עתה 9 סאקים בלבד, בתור השוואה). טרוביסקי נתן משחק טוב בשבוע שעבר, ויש לצפות לנסיגה מסוימת השבוע מול ההגנה של מינסוטה שמתחילה לחזור לעצמה ומדורגת כבר במקום השביעי בליגה.

ההימור שלי – בשתי ההתקפות יש בעיות ולכן תנצח הקבוצה עם ההגנה הטובה יותר שהיא גם הביתית במשחק – ניצחון לברס שיתבססו בראשות הבית.

קירק קאזינס – יצליח לעמוד מול הלחץ של הגנת שיקגו?
  1. לוס אנג'לס ראמס (9- 1) מול קנזס סיטי צ'יפס (9- 1) (לוס אנג'לס, שלישי ב- 03:15)

איזה משחק במאנדיי נייט! שתי הקבוצות שמובילות כל אחת את החטיבה שלה, עם ההתקפות הטובות בליגה שהפסידו עד עכשיו רק משחק אחד כל אחת במפגש ראש בראש בפריים טיים. למרות המאזן המצויין שתי הקבוצות מראות סימני האטה מסוימים שהם כנראה טבעיים אחרי הפתיחה המוחצת של העונה. הראמס ספגו הפסד בכורה לפני שבועיים (לסיינטס) וגם הניצחונות שלהם בשבועות האחרונים (על הפאקרס והסיהוקס) היו קשים ולא מאד משכנעים. ההתקפה ממשיכה לתקתק במלוא הקצב אבל ההגנה מתקשה ומדורגת כעת רק במקום ה-20(!) בליגה. הפאס ראש עדיין מאד אפקטיבי וארון דונלד וחבריו משיגים הרבה סאקים אבל הם סופגים המון יארדים שמושגים ע"י הרצים של היריבות ומאפשרים הרבה נקודות שמשאירות את המשחקים צמודים, שלא כמו בתחילת העונה. הם ישאפו להגביל את מהומס ע"י לחץ מסיבי אבל ייצטרכו להיזהר ולא להיות אגרסיביים מדי כדי לא לקבל בראש מקארים האנט. אצל קנזס סיטי דווקא ההתקפה מתחילה לרדת קצת בתפוקה (השיגו "רק" 26 נקודות מול אריזונה השבוע) אבל ההגנה מתחילה להשתפר ולהשפיע על המשחקים וזו דווקא בשורה טובה לאנדי ריד וצוות האימון שלו לקראת הפלייאוף – עם זאת ההגנה כנגד הריצה היא עדיין הגרועה בליגה וזו בשורה טובה לטוד גרלי שגם לו יהיה כנראה יום גדול. ההשלכות של המשחק הזה משמעותיות לגבי תמונת הפלייאוף והסיכוי של כ"א מהקבוצות להשיג ביתיות לכל אורך הפלייאוף או לפחות שבוע חופש כך ששתיהן ייקחו את המשחק מאד ברצינות, למרות שמיקומן בפלייאוף כבר מובטח.

ההימור שלי – יהיה משחק צמוד בו ישלטו ההתקפות (עם יותר מהלכי ריצה משני הצדדים מכפי שהורגלנו לקבל מהקבוצות הללו) ויושגו הרבה נקודות. בקרב כל כך שקול, הביתיות תכריע ולוס אנג'לס ישיגו ניצחון חשוב.

ארון דונלד בפעולה – יצליח להגביל גם את מהומס?

כמו כן דורגו – מוקדי עניין נוספים (לראות, אם יש זמן פנוי)

  1. בולטימור רייבנס (4- 5) מול סינסינטי בנגלס (5– 4) (בולטימור, ראשון ב– 20:00)

קרב חשוב בתוך בית ה – AFC צפון. בעוד הסטילרס השתלטו על ראשות הבית וכנראה יישארו שם עד סוף העונה, שתי הקבוצות שלפנינו שאיבדו הרבה גובה בשבועות האחרונים ינסו להישאר בתמונת הווילד קארד הצפופה של ה – AFC. הרבה מתוצאת המשחק הזה תלויה בשאלה עם ג'ו פלאקו יישחק או לא (הוא סוחב פציעה ואמור לעבור ניתוח) אבל גם איתו הרייבנס ממש לא הבריקו בשבועות האחרונים ונמצאים בתוך רצף של שלושה הפסדים כאשר ההתקפה מגמגמת כבר זמן רב ומשיגה רק כ-20 נקודות למשחק בממוצע במהלך כל החודש האחרון (אחרי שהיו מאד יעילים בחודש הראשון של העונה) כך שאולי מתן המושכות ללאמאר ג'קסון הצעיר והמלהיב יכול דווקא להזריק חיים חדשים לקבוצה… ההגנה בסה"כ עושה את שלה ומדורגת חמישית בליגה. אחרי שבוע חופש (בו אני בטוח שבולטימור עשו הרבה עבודה עם ג'קסון בעמדת הק"ב) אולי הם יכולים להפתיע. סינסינטי מגיעה אחרי תבוסה ותצוגה איומה מול הסיינטס וגם היא אחרי חודש בו הפסידה שלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה, כך שגם כאן צריך לקרות מהפך כדי להחזיר אותה לכושר המשחק הטוב של תחילת העונה. היות וההגנה האיומה שלהם לא מראה שום פוטנציאל שיפור, אנדי דלטון צריך לקחת עליו את המשחק בלי הסיוע של איי-ג'יי גרין הפצוע ולהתמודד עם ההגנה החזקה של בולטימור.

ההימור שלי – סינסינטי נמסים תחת לחץ והרייבנס, אחרי שבוע החופש, יגיעו רעננים ויפתיעו אותם עם או בלי פלאקו. ניצחון שעשוי להציל את העונה של בולטימור ויבסס את הסטילרס בראשות הבית.

לאמאר ג'קסון – האם יכולותיו המיוחדות יכריעו את סינסינטי?
  1. ניו אורלינס סיינטס (8- 1) מול פילדלפיה איגלס (4 – 5) (ניו אורלינס, ראשון ב- 23:25, METV ).

ניו אורלינס נראים כרגע כקבוצה הטובה ב – NFL ולא נראה שמישהו יכול לעצור אותם. אחרי הפציעה של דז בריאנט (שלא הספיק לשחק במדיהם) הם צרפו השבוע את ברנדון מרשל כדי לחזק את נקודת התורפה היחידה שלהם בהתקפה שהיא התלות במייקל תומס כתופס העיקרי. קו ההתקפה הוא הטוב בליגה ונותן המון זמן לבריס למצוא את המטרות שלו (ולהשאר על אחוזי השלמה שנושקים ל-80%) – למרות שהשבוע ישחקו בלי הטאקל הפצוע טיירון ארמסטד המצוין, שהם מקווים שיחזור לפני הפלייאוף. ההגנה של ניו אורלינס מצטיינת בעיקר נגד הריצה, מה שלא יהיה רלוונטי מול פילדלפיה שמאז הפציעה של אג'אי לא מציגה משחק ריצה משמעותי. ניו אורלינס יקוו שהסקונדרי המחודש יעמוד מול וונץ וחבריו כפי שעמד בשבוע שעבר נגד הבנגלס. פילדלפיה מגיעה למשחק הזה שהוא קריטי מבחינתה במצב לא טוב, אחרי ההפסד לדאלאס שפגע מאד בסיכוייהם להגיע לפלייאוף. ההגנה של פילדלפיה שהעונה היא לא יותר מבינונית ביום טוב, תצטרך להתעלות ולהזכיר את היכולת של העונה שעברה כדי למנוע מהסיינטס לתת את המנה הרגילה שלהם (הסיינטס עומדים כרגע על 37 נקודות בממוצע למשחק). לזק ארץ היה משחק מפלצתי של 145 יארד ושני ט"ד מול דאלאס והוא ייקווה לשחזר זאת גם השבוע מול ההגנה של ניו אורלינס אבל אחרי שזה לא הספיק מול דאק פרסקוט קשה לראות איך זה ייתן ניצחון לאיגלס בדום של ניו אורלינס.

ההימור שלי – כמו שכבר היה ניתן להבין מהכתוב, לאיגלס אין את הכלים המקצועיים לנצח והם צריכים התעלות מדהימה או נפילה כללית של הסיינטס (כמו שקרה השבוע לפטריוטס…) כדי לנצח. זה לא יקרה – הסיינטס ימשיכו ברצף ופילדלפיה תודח דה-פקטו מהמרוץ לפלייאוף.

דרו בריס – ימשיך להציג יכולת מדהימה ולרוץ לתואר ה-MVP?

בפינה לשיפוטכם – יתר המשחקים (למטיבי לכת / אוהדים שרופים)

אטלנטה פאלקונס (4- 5) מול דאלאס קאובויס (4- 5) (אטלנטה, ראשון ב- 20:00, METV ) –  לשתי הקבוצות מאזן זהה אך בעוד לדאלאס יש עוד סיכוי להדביק את הרדסקינס ולזכות בראשות בית ה- NFC מזרח, לאטלנטה  – בעקבות ההפסד לקליבלנד השבוע – כנראה אזלו הסיכויים לפליאוף כי היא לא תשיג את הסיינטס ומאזנה לא יספיק להגיע דרך הווילד קארד. העונה המצוינת של מאט ראין תלך לפח ועיקר הדגש להמשך העונה יהיה בהכשרת הפצועים וחיזוק נקודות תורפה לקראת השנה הבאה. עם זאת הפאלקונס עדיין ירצו לשמור על הכבוד ולא להפסיד בבית. דאלאס מקווה לרכב על המומנטום ועל זיק אליוט שמציג יכולת פנטסטית ולנסות להתגנב לפלייאוף. מול ההגנה החלשה של הפאלקונס הם ישיגו הרבה נקודות אבל ההגנה תצטרך להתחיל לייצר איבודי כדור כדי לייצר עמדות פתיחה נוחות יותר לדרייבים של ההתקפה. דאלאס צריכה את הניצחון והיא תשיג אותו בקרב לא קל.

ניו יורק ג'יאנטס (2- 7) נגד טאמפה ביי באקנירס (3- 6) (ניו יורק, ראשון ב-20:00) – משחק בין שתי קבוצות שסיימו מזמן את העונה. ניו יורק השיגו ניצחון נדיר בשבוע שעבר כך שהם יגיעו במורל גבוה למשחק מול טאמפה ביי שהציגה את אחת התצוגות ההתקפיות המוזרות בהיסטוריה עם 500 יארד בהתקפה וחמישה ביקורים ברד-זון שהביאו רק 3  נקודות (!!) – שילוב של איבודי כדור והחטאות של בעיטות. השבוע הם יצליחו יותר (ולו בגלל התיישרות הסטטיסטיקה…) מול ההגנה החלשה של הג'יאנטס ומנינג יחזור לסורו לא ישיג מספיק נקודות כדי להישאר במשחק. ניצחון לבאקנירס.

ג'קסונוויל ג'גוארס (3- 6) מול פיטסבורג סטילרס (6- 2- 1) (ג'קסונוויל, ראשון ב-20:00) – הסטילרס דוהרים קדימה ונראים מצוין לקראת הפלייאוף כשכל המערכים פועלים היטב. עננת ליבאון בל כבר מאחוריהם והם מרוצים מג'ימס קונר שמציג יכולת מצוינת. הגנת ג'קסונוויל שלמרות דעיכה מסוימת היא עדיין בין הטובות בליגה תאט אבל לא תעצור אותם וההתקפה עם בורטלס (שלשם שינוי היה לא רע בהפסד לקולטס השבוע) בוודאי לא תעמוד בקצב. ניצחון חוץ לסטילרס.

אינדיאנפוליס קולטס (4- 5) מול טנסי טייטאנס (5- 4) (אינדיאנפוליס, ראשון ב-20:00) – קרב חשוב בבית ה-  AFC דרום בין שתי קבוצות שמשחקות טוב ונמצאות ברצף ניצחונות – ושתיהן מקוות לנפילה של יוסטון שתאפשר להן סיכויי פלייאוף משופרים. המנצחת במשחק הזה תהיה בעמדה טובה לעשות זאת – במיוחד כשמדובר בטנסי שנראה שמצאה את עצמה אחרי פתיחת עונה מבולבלת. מריוטה סוף-סוף מראה יכולת טובה ויציבה, כשגם משחק הריצה מתפקד (150 יארד מול הפטריוטס השבוע). אינדיאנפוליס גם הם מפתיעים מאד – ההגנה קצת נסוגה ביכולת מתחילת העונה אבל לאק מזכיר את ימיו כקדם (משחק ששי רצוף עם 3 ט"ד או יותר!) וההתקפה משיגה מספיק נקודות כדי לנצח. משחק צמוד בו ינצחו הקולטס שינצלו את הדחיפה מהקהל הביתי כדי להישאר במרוץ.

דטרויט ליונס (3- 6) מול קרולינה פנתרס (6- 3) (דטרויט, ראשון ב-20:00) – קרולינה הושפלה השבוע ע"י הסטילרס אבל היה להם שבוע ארוך להתאושש והמשחק נגד דטרויט (שמעשית סיימה את העונה ומשחקת רע מאד גם בהגנה וגם בהתקפה) היא הזדמנות נוחה לחזור למסלול. ניוטון ומקאפרי לא יחמיצו את ההזדמנות לרוץ על הגב של אחת ההגנות החלשות בליגה וסטאפורד שסובל מהעדרו של גולדן טייט שהועבר בטרייד ייתקל בקשיים מול הגנת קרולינה שלמרות יכולת בינונית מפעילה הרבה לחץ על הק"ב היריב. קרולינה ינצחו במשחק קריטי לסיכויי הגעתם לפלייאוף.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (7- 2) מול דנבר ברונקוס (3- 6) (לוס אנג'לס, ראשון ב- 23:05) – דנבר התחילה את העונה עם המון ציפיות אבל בחצי השני של העונה תעסוק בהפקת לקחים לקראת השנה הבאה. ההגנה נמצאת בדעיכה ולמרות שמצליחה להפעיל הרבה לחץ על הק"ב, הם גרועים כנגד משחק הריצה. הציפיות הגדולות שנתלו בקייס קינום לא התממשו והברונקוס כנראה יחפשו ק"ב חדש בדראפט. בלוס אנג'לס הכל התחבר העונה ולמרות לא מעט פציעות ופתיחה מגומגמת הקבוצה רצה חזק לפלייאוף. הם ימשיכו לנצח גם השבוע  – בוודאי בבית.

אריזונה קרדינלס (2- 7) מול אוקלנד ריידרס (1- 8) (פניקס, ראשון ב- 23:05) – משחק חסר עניין בין שתי קבוצות שרק מחכות שהעונה תיגמר. אריזונה שיחקו סביר מול הצ'יפס (מה שלא מנע הפסד ברור) ודייויד ג'ונסון סוף סוף נתן משחק טוב. הם מראים רוח לחימה שזה יותר ממה שרואים באוקלנד המפורקת ולכן ינצחו בבית.

שבוע חופשי – בפאלו בילס, קליבלנד בראונס, מיאמי דולפינס, ניו אינגלנד פטריוטס, ניו יורק ג'טס, סן פרנסיסקו 49.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. ראיתי את ההילייטס של המשחק של הפקרס בסיאטל. רודג'רס נראה כמו מי שהולך לנצח את המשחק לבד לגמרי הגם שתוקל חמש או שש פעמים. אפשר רק לדמיין מה היה יכול לעשות מאחורי קו נורמלי. סיאטל מפתיעים (אותי). הייתי בטוח שהשנה הם יגמרו עם מאזן שלילי אבל כנראה שפיט קרול יודע גם להוציא מים מהסלע. הרנינגבק פני נראה מעולה (רוקי?).

    לגבי משחקי השבוע, אני מהמר שההיעדרות של קאפ עומדת להתברר כמשמעותית, בוודאי שמשמעותית יותר מחוסר ההתיחסות בפריוויו 🙂
    אתפלא אם הצ'יפס לא לוקחים בקלות.
    ובפינתנו – מדור ההפתעות: פילדלפיה מנצחת את הסיינטס וג'קסונוויל את הסטילרס (או שלא).

    1. עם כל החשיבות של קאפ (והוא חשוב!) הוא רק התופס השלישי בטיבו של הראמס ויש מי שימלא את מקומו. לא חושב שיהיה לזה אימפקט גדול מדי על המשחק. אגב, מהצד השני סאמי ווטקינס (עם בערך אותה כמות תפיסות ויארדים) גם כן פצוע ובסימן שאלה למשחק – אז אולי הוא מתקזז עם קאפ והקבוצות מתאזנות…

      1. זו לא הפציעה הכי נוראית שיש אבל תופס שלישי איכותי יכול לעשות את ההבדל בפלייאוף, במיוחד שלא ברור עד כמה גוף ימשיך ביכולתו הטובה כשההגנות מתהדקות.

  2. הויילד קארד באן אף סי מאוד פתוח, המנצחת בין הקאובויס ולפלקונס תהיה משחק אחד מהויילד קארד בסוף המחזור, גם סיאטל שם ויהיו הרבה קבוצות שהם שתי משחקים מהויילד קארד ויש לא מעט משחקים פנימיים בין הקבוצות.

    איך רואים את המאנדיי נייט? החיים בלי פוקס הולכים ונראים כלא חיים במיוחד

  3. תענוג של סקירה מפורטת וברורה, בזכותכם אני כבר לא טורח לבדוק באתרים אחרים.

    לאן הגענו שמשחק בין וושינגטון ליוסטון בשבוע 10 הוא מספר 1 במשחקים שיש לשריין ביומן 🙂

  4. בס"ד
    יש לכם טעות בתוך הקטע על מיניסוטה.
    ההתקפה של מינסוטה השנה מובלת על ידי קאזינס ולא על ידי קיינום(שעבר לדנבר)

    1. משחק העונה לוייקינגס.. לי באופן אישי לא ברור איך שמו על קאזינס 80 מיליון(אני צודק?)..זה מסוג המשחקים שהוא צריך לקחת על הגב ולהוכיח מדוע כל הפרנצ"יז מונח עליו. רשהליין ישמור עליי וייתן לואת ה2.3 שניות שהוא צריך..

      1. קאזינס מעט אנדרייטד. הוא מצוין עד עכשיו ומינסוטה שווה יותר משהמאזן הנוכחי מראה.
        הם היו חייבים QB בקיץ ועשו את העסקה הכי טובה שהם יכלו (האפשרות האחרת היתה אלקס סמית' שנחות מקאזינס לפחות בשתי דרגות)

  5. הייתי מקפיץ את דאלאס אטלנטה במקום בולטימור סינסי אבל זה כבר בקטנות.ראמס ציפס משחק עונה, מזל שלא ישחקו במקסיקו על מגרש מחורבן.יהיה כיף

  6. הצ׳ארג׳רס אלופים בלבעוט בדלי. להפסיד בבית לברונקוס האנמיים זה על הראש של ריברס. ואני מת עליו כקווטברק וכבן אדם.

  7. אני חייב להכניס מילה על הסיינטס –
    התקפה נהדרת.
    יש את אינגראם וקמארה עם משחק ריצה/תפיסה נהדר.
    יש קו התקפה באמת אדיר.
    ויש את בריס והרסיברים שלו.

    הקטע שבמסירות "כירורגיות" הוא שהן דורשות תאום מושלם בין הקווטרבאק והרסיברים.
    והוא דורש אמון של הקווטרבאק ביכולתם של הרסיברים לתפוס מסירות בלתי אפשריות.
    לסיינטס יש את השלוב של ה-2,
    ויש קווטרבאק מהגדולים ששיחקו פוטבול.
    התוצאה היא משחק שוטף ומהנה,
    אולי זו הקבוצה שהכי כיף לצפות בה משחקת העונה.

    1. מה שמדהים הוא שהתוצאה במשחק משקרת לטובת האיגלס…
      זו הייתה התעללות שגם בקולג'ים לא רואים כל יום.

    2. ובסך הכל גם ההגנה של הסיינטס עשתה עבודה מצוינת (האופנסיב ליין של פילדלפיה רחוק מלהיות גרוע ובכל זאת וונץ שיחק כל הזמן תחת לחץ. מדהים). קבוצה מאוזנת ומאומנת.

  8. וואו – 10 משחקים מתוך ה-12 נגמרו בהפרש של פחות מפוזשן (השניים האחרים היו בלואאוטים). לא מעט מהם גם הוכרעו בשניות האחרונות.
    איזה יופי!

    1. כל ה-10 נגמרו בהפרש כולל של 27 נקודות! ממוצע של פחות מפילד גול.
      השניים האחרים הסתיימו ב-28 הפרש (יותר מהעשרה ביחד!) ו-41 הפרש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט