ניצחונות נאים ליוטה ואינדיאנה, הפסד מפתיע לדנבר ביום שישי הגדול! / דור בלוך

מיאמי היט (6-5) 102 – אינדיאנה פייסרס (5-8) 110:

אחלה משחק במיאמי, כאשר הקבוצה הביתית הובילה לאורך המחצית הראשונה, רק כדי לראות את היתרון שלה נמחק בשניה ומשחק צמוד מתפתח ממש עד השניות האחרונות. שלשה של בוגדנוביץ' דקה לסיום המשחק העלתה את אינדיאנה ליתרון ונתנה לה את המומנטום לו היא הייתה זקוקה כדי להגדיל את היתרון ולהבטיח את הניצחון עד הסיום.

אינדיאנה נקלעה ליום חלש מחוץ לקשת עם 35% מהטווח, אבל פיצתה בהגנה חזקה שהגבילה את מיאמי ל-45% מהשדה, וכפתה עליה 24 איבודים לעומת 18 בלבד של הקבוצה האורחת.

אוליניק עם 20 ב-21 דקות הוביל את המפסידים, כאשר טיילר ג'ונסון הוסיף 15 בערב מצוין לספסל של ההיט. ווייטסייד עליו דיברנו ערב המשחק אכן הוכיח חוסר יציבות מרשימה וסיים עם 20 ריבאונדים ו-4 חסימות אבל גם 5 עבירות ו-11 נקודות בלבד.

בצד השני אולדיפו הוביל את קבוצתו עם 22 אבל ב-1 מ-5 מהשלוש, קוליסון וסבוניס תרמו 17 כ"א ובוגדנוביץ' הוסיף 16 כולל 3 מ-4 מחוץ לקשת שסייעו לקבוצתו להבטיח את הניצחון.

 

יוטה ג'אז (6-6) 123 – בוסטון סלטיקס (5-7) 115:

תצוגה התקפית נהדרת במחצית השניה אפשרה ליוטה לברוח ליתרון 20 ברבע השלישי. בוסטון לא וויתרה, נלחמה ונתנה קאמבק נאה עד 5 הפרש בשניות האחרונות, אבל שלשה של ג'יי קראודר וקור רוח של יוטה מהעונשין אפשרה לקבוצה לשמור על הניצחון היוקרתי שלה על פיינליסטית המזרח של השנה שעברה, ניצחון שביוטה יקוו שיזניק אותם למומנטום מחודש.

הניצחון הושג במידה רבה אודות לקשיחות של יוטה בשני צידי המגרש. הג'אז הלכו חזק לצבע וסיימו עם 56% מהשדה, וגם שלטו בריבאונד (28-45), מה שאפשר להם להשתלט על המשחק בשלבים מסויימים שלו לפני ניסיון הקאמבק ההירואי של בוסטון, שכמעט הפכה פיגור גדול לניצחון זה המשחק השני ברציפות.

גורדון היוורד היה חלש במשחק החזרה שלו ליוטה, וסיים עם 13 נקודות באחוזים רעים והוסיף 7 אסיסטים. רוזייר היה הטוב בקבוצתו עם 22 באחוזים טובים, וטייטום סיים עם 21 עבור בוסטון שחסרה את קיירי ארווינג שנעדר בשל הלוויית סבו.

בצד השני זה היה הערב של ג'ו אינגלס שסיים עם 27 נקודות ב-5 מ-9 משלוש והוסיף 7 אסיסטים. מיטשל הוסיף 21 משלו בערב גרוע מהשדה (5 מ-14), וקראודר סיים עם 20 מהספסל.

 

סקרמנטו קינגס (5-7) 121 – מיניסוטה טימברוולבס (9-4) 110:

מיניסוטה ממשיכה להיראות נורא העונה, כשהיא מפגינה חוסר מוטיבציה בולטת מול הקינגס שממשיכים להחזיק במאזן חיובי ולהראות שיפור ניכר לעומת העונה החולפת שלהם. המשחק היה צמוד עד סוף הרבע השלישי אז סקרמנטו התחילה לברוח והפער לטובתה צמח עד 15 בתחילת הרבע הרביעי. דריק רוז וטאונס הובילו קאמבק לקראת הסיום והזאבים כבר צמצמו עד 2, אבל סקרמנטו שמרה על קור רוח מהקו והבטיחה לעצמה את הניצחון.

טאונס היה עם משחק מפלצתי של 39 נקודות ו-19 ריבאונדים, אבל צריך לדבר על ההגנה שלו שאפשרה לקאולי סטיין, לא בדיוק ההגדרה של סנטר בלתי עציר, לחגוג עם 25 נקודות ב-11 מ-16 מהשדה. רוז פתח וסיים עם 21, באטלר היה גרוע מאוד עם 13 בלבד ב-3 מ-12 מהשדה וחוסר רצון בולט.

בצד השני מלבד קאולי סטיין שכאמור חגג בצבע, בייליצה הוסיף 14 למארחים, שאמפארט סיים עם 17 באחוזים איומים, ופוקס והילד הוסיפו 16 ו-15 בהתאמה, בערב שבו הספסל של סקרמנטו כולל באגלי לא ממש תרמו.

 

אורלנדו מג'יק (7-5) 117 – וושינגטון וויזארדס (9-2) 108:

העונה המסוייטת של וושינגטון נמשכת, על אף קאמבק שהחזיר אותה מפיגור 23 לקראת סוף הרבע השלישי לשוויון דקה לסיום אבל שם נגמר לוויזארדס האוויר והמג'יק שייטו עד לניצחון הביתי. ביל קלע 27 למפסידים, בעוד וול מוסיף 19 ב-0 מ-3 משלוש. בצד השני ווצ'ביץ' הוביל את קבוצתו עם 21 ו-14 ריבאונדים, גורדון הוסיף 20 ומו במבה היה טוב מאוד מהספסל עם 15 ב-17 דקות.

 

פילדלפיה 76'ס (5-8) 133 – שארלוט הורנטס (6-6) 132:

דרמה ענקית בפילדלפיה אפשרה למקומיים להשיג את ה-W בהארכה מול שארלוט במה שהפך להיות הן בסיום הרבע הרביעי והן בסיום הארכה לקרב זריקות עונשין בו המארחים שמרו על קור הרוח. קמבה ווקר הוביל את קבוצתו עם 30 אבל גם 3 מ-14 משלוש, לאמב הוסיף 17 וטוני פרקר שיחק 14 דקות בלבד. אבל עם כל הכבוד הערב הזה היה כולו אמביד שסיים עם 42 נקודות, 18 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חסימות. סימונס הוסיף 22 ו-13 אסיסטים.

 

אטלנטה הוקס (9-3) 109 – דטרויט פיסטונס (5-6) 124:

אלוהים אטלנטה היא קבוצת כדורסל איומה. דטרויט שלטה במשחק לכל אורכו וקלעה 40 נקודות ברבע הראשון כדי להבהיר לאן הערב הזה הולך. לין סיים עם 19 מהספסל לאטלנטה, פלאמלי וספלמן הוסיפו 14 כ"א ויאנג סיים עם 16. בצד השני ג'ונסון עלה מהספסל ל-22 בערב מצויין, דראמונד הוסיף 23 ו-11 ריבאונדים וגריפין בערב חלש במיוחד סיים עם 6 מה שכאמור לא הפריע לפיסטונס לנצח בקלות.

 

דנבר נאגטס (3-9) 110 – ברוקלין נטס (6-6) 112:

פלואטר נפלא של לוורט 0.3 שניות לסיום הבטיח לברוקלין ניצחון חוץ יוקרתי מול יריבה חזקה ויהיה מעניין לראות האם דנבר חוזרת למימדיה הטבעיים או שהריצה הנהדרת שלה בפתיחת העונה תימשך. יוקיץ' במשחק נהדר הוביל את המפסידים עם 37 ו-21 ריבאונדים אבל גם 6 איבודים. מארי הוסיף 16, כשגארי האריס סובל מיום קטסטרופה עם 1 מ-11 מהשדה. בצד השני ראסל הוביל את קבוצתו עם 23 כשאלן מוסיף 18 ולוורט מוסיף 17 כולל כאמור סל הניצחון.

 

וזה נכתב לפני המשחקים:

יום שישי שמח וברוכים הבאים ליום שישי הגדול לקהילת הופס, מישהו רוצה לבדוק לי מתי לאחרונה מכבי תל אביב הפסידה משחק בית וגולדן סטייט הפסידה משחק בכלל באותו הלילה?

למרות ההפתעה בהפסד של הווריורס (והפחות הפתעה בהפסד של מכבי), הליגה פחות או יותר מסתדרת כפי שציפינו עד כה – במזרח טורונטו ובוסטון, ובמידה פחותה מילווקי ופילדלפיה נראות כ"קבוצות לנצח", ובמערב גולדן סטייט בפער גדול מעל כולם כשמתחתיה דבוקה גדולה של קבוצות שלא באמת יכולות לאתגר אותה נכון לעכשיו. נכון, היכולת של יוסטון מאכזבת באופן קיצוני, אבל מצד שני הניקס גרועים אז עולם כמנהגו נוהג.

הלילה, נקבל משחקים של כמה מהגיבורות של פתיחת העונה הזאת, עם דנבר המרשימה, וושינגטון ומינסוטה המאכזבות, פילדלפיה ואינדיאנה שעדיין לא ברור לאן העונה שלהן הולכת, ומשחק גדול אחד כאשר יוטה תארח את בוסטון, אחרי הקמבאק הגדול של האירים מול פיניקס.

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

מיאמי היט (5-5) – אינדיאנה פייסרס (5-7) 3:00 (5 לייב):

משחק בניחוח שנות ה-90, כשמיאמי שמתאוששת מפתיחת עונה שנראתה לא טוב, פוגשת את אינדיאנה שבחלק הראשון של העונה משחקת כדורסל של שנות ה-90 (באופן יחסי כמובן).

מיאמי קטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים לקבוצות שאינן מהעילית של הליגה, כאשר היא חוטפת 125 נקודות למשחק עם ניצחון בהארכה על דטרויט, וניצחון מרשים על סן אנטוניו כאשר ההגנה שלה מראה שיפור משמעותי, ואי אפשר לדבר על שני המשחקים האלה בלי לדבר על חאסאן ווייטסייד.

אז נכון, סן אנטוניו היא קבוצה שמורכבת מדרוזן, אולדרידג' וחבורה של אנשים שלא ידעו שהם שחקני כדורסל עד שפופוביץ' זרק עליהם גופיה של סן אנטוניו ואמר להם: "שחקו", אבל 29 נקודות, 20 ריבאונדים ולא פחות מ-9 גגות הם שורה סטטיסטית מאלפת. הבעיה היא שאנחנו כבר מכירים את הסחורה, חוסר היציבות של ווייטסייד היא אגדית ואין לדעת מה תקבל ממנו בערב נתון.

בצד השני אינדיאנה מחזיקה במאזן חיובי בעיקר אודות לעובדה שהיא מחזיקה את היריבות על 102 נקודות למשחק, הקבוצה השמינית בליגה ביעילות הגנתית. עם התקפה שהיא במקום ה-14 ביעילות התקפית אינדיאנה מריחה מבינוניות והיא תמשיך להיות כזאת כל עוד אולדיפו לא יעשה את הקפיצה. נכון להיום הגארד קולע 24 נקודות למשחק, נאה, אבל לא היכולת העילאית שלו מהשנה שעברה.

להערכתי נראה את מיאמי ממשיכה עם המומנטום שלה, וה-W יהיה שלה, אבל צפו למשחק מזרחי קשוח קלאסי.

הימור: מיאמי ב-5.

 

יוטה ג'אז (6-5) – בוסטון סלטיקס (4-7) 4:30:

המשחק המרכזי של הלילה, ובפער לא קטן יפגיש את בוסטון, שמגיעה למשחק הזה בגב אל גב, עם יוטה ג'אז ובמוקד חזרתו של גורדון היוורד ליוטה.

הג'אז בינתיים מאכזבים למדי, בעיקר בצד ההגנתי, שם הם חוטפים 109 למשחק. כאשר במקביל מיטשל לא מצליח לשחזר את היכולת מסוף השנה שעברה (22.4 למשחק באחוזים פושרים), מקבלים מאזן שלילי של יוטה בשלב המוקדם הזה של העונה. רחוק מאוד מהציפיות לפיהן יוטה אמורה לסיים במקום ה-2 או ה-3 במערב שנחלש.

הג'אז קטעו רצף של 4 הפסדים רצופים עם ניצחון על דאלאס, כולל דאנק מפלצתי של מיטשל, אבל קשה להשתחרר מהתחושה שהותירו הפסדים לטורונטו, דנבר, ממפיס ומיניסוטה – שיוטה אינה קבוצת עילית בשלב הזה של חייה כמועדון.

בוסטון גם כן פתחה את העונה בצורה פושרת, והיא נחלצה בקושי והודות לקאמבק הרואי מהפסד מביך לפיניקס העלובה, ומרצף של שלושה הפסדים רצופים. עם הנצחון הזה, הסלטיקס, הבריאים בינתיים, מקווים לצאת לדרך חדשה. יהיה מעניין לראות איך סטיבנס ינהל את הדקות במשחק באק טו באק, אחרי שהמשחק הראשון מהשניים הלך להארכה.

לדעתי האוהדים של בוסטון לא צריכים להיות מוטרדים בשלב זה, בוסטון היא במובן מסוים קבוצה חדשה, והיא מנסה לסדר מחדש את ההיררכיה שלה, כשיש לכך גם קורבנות (טרי רוזייר שהדיווחים מדברים על רצונו לעזוב לאור מיעוט דקות), ולכך יוקדשו החודשים הראשונים של העונה. כל עוד בוסטון נשארת בחצי העליון של תמונת הפלייאוף במזרח, הם ירגישו בסדר עם עצמם.

לגבי המשחק הלילה, זה משחק קשה מאוד להימור. בוסטון איכותית יותר, אבל מגיעה עייפה וליוטה יש את הביתיות. למרות זאת, אני מתקשה להשתחרר מהתחושה שבוסטון תרצה להראות שהיא הקבוצה שצריך לנצח במזרח, במשחק בפרופיל גבוה.

הימור: בוסטון ב-7.

 

סקרמנטו קינגס (5-6) – מיניסוטה טימברוולבס (8-4) 5:00:

משחק מסקרן בין שתי קבוצות שהן סיפור שונה לחלוטין.

אם הייתי מספר לכם שסקרמנטו תהיה במאזן חיובי אחרי מספר דו ספרתי של משחקים כנראה הייתם צוחקים עליי. אבל משהו בחבורה הצעירה הזאת מתחבר יפה ועל אף הפסדים לאריות המזרח בשני המשחקים האחרונים, הקינגס יכולים להיות שבאי רצון מהיכולת באדי הילד, ד'ארון פוקס וגם מרווין באגלי השלישי, ממנו מצפים לאפסייד משמעותי בהמשך הדרך.

זה ברור שסקרמנטו היא לא קבוצה של באמת העונה, ואני מניח שהם יהפכו לדלעת בהמשך, אבל בינתיים הכדורסל שלהם כיפי כשהם לכיוון ה-120 נקודות לערב בשני צידי המגרש, ויש להם מספיק שחקנים שמעניין לעקוב אחריהם כדי להיות קבוצה מעניינת לעקוב אחריה בתקופה זו של ראשית השנה.

בצד השני מופיעה אולי הקבוצה הטראגית בליגה. מיניסוטה מציגה אולי את היחס כישרון-מוטיבציה הגרוע בליגה, אבל אם אתם מתעקשים להתעלם מההתנהלות של וויגינס וטאונס בעיקר בהגנה, מחוסר הרצון של באטלר להישאר ומסימני שאלה סביב ניהול הרוטציה של ת'יבס תוכלו למצוא פה את אחד מסיפורי הפיל גוד הטובים של העונה, והוא עונה לשם דריק רוז.

בחמשת המשחקים האחרונים ה-MVP לשעבר קלע 50, 3, 0, 21 ו-31. רכבת ההרים הזאת שנבעה מפציעה, הופכת אותו לאטרקציה מידי ערב, אבל בעיקר בעיקר לראות את רוז קולע מעל 30 בערב אחרי כל מה שהוא עבר, היא עדות לכך שאפשר להתגבר על כל קושי, אני אישית מקווה לראות אותו שוב בתפקיד שיועד לו בשנה שעברה – וטראן שמהווה את התוסף של הדלק של קבוצה גדולה שרוצה לעשות ריצה אמיתית על התואר.

שתי הקבוצות ירצו לעצור את רצף ההפסדים שלהם – סקרמנטו עם 2 ומיניסוטה עם 4, אני מתקשה שלא ללכת כאן עם הכישרון העודף של מיניסוטה על אף שדווקא סקרמנטו נראתה טוב יותר עד כה.

הימור: מיניסוטה ב-9.

 

 

המשחקים הנוספים:

 

אורלנדו מג'יק (7-4) – וושינגטון וויזארדס (8-2) 2:00:

המשחק הזה בין שתי קבוצות חלשות מאוד, שתיהן ניצחו 3 ו-2 משחקים בעשרת המשחקים האחרונים, לא נראה כאטרקציה גדולה, אבל מי שאוהב לראות תאונות רכבת לא יכול להרשות לעצמו לפספס אותו. ההתרסקות של וושינגטון היא פשוט מדהימה, כאשר בכל משחק אתה מצפה שאולי הנה, הקו האחורי הנהדר שלה יוציא אותה מהבוץ ושוב זה לא קורה. ההפסד האחרון היה משפיל במיוחד עם הפסד 19 לדאלאס. מהמג'יק, על שלל הצעירים המעניינים שלה אף אחד כבר לא מצפה לכלום אבל בערב נתון היא יכולה להתפוצץ כמו בנצחון על הספרס.

הימור: אורלנדו ב-12.

 

פילדלפיה 76'ס (5-7) – שארלוט הורנטס (5-6) 2:00:

הסיפור של פילי העונה הוא מאזן הבית לעומת מאזן החוץ. עם 0-6 בבית, היא בהחלט מרגישה בנוח בפילדלפיה, ובמשחקה האחרון היא השיגה ניצחון חוץ ראשון כך שהיא יכולה להיות מעודדת לקראת ההמשך שלה. שארלוט מנגד היא קבוצה טובה מכפי שהמאזן שלה מראה. הפלוס מינוס שלה עומד על 8+, אבל שורה של הפסדים במשחקים צמודים שמו אותה במאזן בינוני, אין צורך להיות מופתעים, בינוניות הפכה לשמם השני של ההורנטס.

הימור: פילי ב-3.

 

אטלנטה הוקס (8-3) – דטרויט פיסטונס (5-5) 2:30:

עם 27 נקודות למשחק גריפין מראה ניצוצות, אבל דטרויט בינונית מאוד ולא נראה שהיא הולכת לעשות משהו השנה מה שמעורר שאלות לאן הקריירה של בלייק הולכת. בצד השני אטלנטה עומדת ביעדיה היטב ומתרסקת כל הדרך לתחתית עם 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים, ואין סיבה להניח שהיא לא תשיג הפסד נוסף הלילה.

הימור: דטרויט ב-15.

 

דנבר נאגטס (2-9) – ברוקלין נטס (6-5) 4:00:

המשחק הזה כמעט נכנס למומלצי הליג פאס ולא אכעס עליכם אם תעדיפו אותו על המשחק של מיאמי עם אינדיאנה. הסיבה לכך היא כמובן ההצלחה השקטה, ואולי הלא מדוברת מספיק של דנבר בפתיחת העונה הזאת. הגנה נהדרת, משחק אינטילגנטי, חלוקת דקות ונקודות שוויונית ויציבות מרשימה שמה את דנבר במקום השני במערב, עם כמה נצחונות נאים כולל על בוסטון ויוטה. ברוקלין תנסה להקשות על דנבר, כשהיא מגיעה עם שני נצחונות רצופים, 3 ב-4 האחרונים וסוג של הייפ מסביבה, כך שהמשחק צפוי להיות מהנה, גם אם עם סיום צפוי.

הימור: דנבר ב-8.

לפוסט הזה יש 295 תגובות

  1. מצוין דור תודה רבה
    רק הערונת קטנה: סטטיסטית השורה של מיטשל כמעט זהה לשנה שעברה – הוא קולע טיפה יותר מוסר טיפה יותר מדייק טיפלה פחות אבל זו סטטיסטיקה שמשחק אחד טוב משווה אותה לגמרי לשנה שעברה.

  2. אני בהחלט מודאג כאוהד סלטיקס כמעט 40 שנה ורואה איך הקבוצה המועשרת מפסידה לאורלנדו ומעט שוב לסאנס. כשמעל 40 דקות במצטבר 4 שחקני חמישייה עם 0 מ 14 אז אני מודאג אבל מותר להיות מודאג…

    1. רזי לבוסטון יש בעיה של עשירים היא מאוד עמוקה בכל העמדות למעט הסנטר ובנוסף וגורדון עדיין לא חזר לעצמו . אני חושב שבוסטון תשתפר בהמשך העונה לדעתי אם היא רוצה לרוץ עד הסוף השנה כדאי לעשות טרייד ולהביא מספר 5 איכותי

  3. תודה רבה דור
    הסלטיקס אומנם מגיעים אחרי ההארכה אבל חוץ מקיירי ששיחק 41 דק, בראון קיבל 38 דקות, הורפורד 32, טייטום 29 והיוורד 23. סטיבנס יכול בכיף לתת לקיירי 30 דקות ולקבל את רוזייר וסמארט במקום.

    דנבר – נטס סבבה של משחק, הנטס קבוצה מהנה לצפייה עם הקפיצה של לברט. גם פילי – שארלוט נחמד, ניצחון של שארלוט יכול לתת להם בוסט להמשך והרבה ביטחון.

      1. לאף 1 אין באמת מושג.

        מבחינת רייטינג זה המפגש הכי צמוד נראה לי שהיה
        מקום 1 נגד מקום 2 כשרק 3 נק רייטינג מפרידות בינהם.

        מעשית קרלסן הוא המנוסה עם יתרון ברור במפגשים בינהם במקצביי הזמן השונים מהקלאסי ועד הבליץ.

        אבל קרואנה מגיע בפורמה מצוינת, מניח שזה דירוג השיא שלו, אחרי קרבות המועמדים, ואולימפיאדת השחמט.

        בקרב הראשון והנוכחי, קרלסן מפתיע קצת שבוחר בשחור
        ב "הגנה סיציליאנית"

        קרואנה קוטע את ההכנה הביתית שלו על ידי כך שנכנס ל
        "הגנה סיציליאנית, הסתעפות רוסולימו"
        גרסה יותר סגורה של הסיציליאנית.

          1. להערכתי במסע ה 45, זה הולך להיות תיקו. אכזבה מסוימת לקרלסן שיכל היה לנצח, אך פספס כאשר גם לו היתה בעית זמן לקראת המסע ה 40

  4. אחלה דור. ערב די משעמם נישן טוב עד שהילדים יעירו למחציות השניות של המשחקים המאוחרים.

    פילי- שארלוט+6 (פילי)

    אורלנדו+2 – וושינגטון(מגיק)

    הוקס+5 – פיסטונס (פיסטונס)

    היט – אינדי+1 (אינדי)

    דנבר – ברוקלין+9 (קשה אבל דנבר מעל ההפרש)

    יוטה – בוסטון+5 (בוסטון)

    סקרמנטו+3 – מיני (סקרמנטו)

    מאזן הימורים עונתי

    82 מ152(53.9%)

  5. תודה דור.
    לא מסכים איתך לגבי אולדיפו, אני חושב שהוא נותן עונה אדירה, אפילו טובה יותר מהעונה הקודמת.
    להבדיל מהשנה שעברה שבה הוא היה הפתעה מסויימת, היום הוא הכוכב של הפייסרס, וקבוצות יריבות בהחלט מתכוננות אליו, להבדיל משנה שעברה שדי הגיבו אליו בספקנות.
    מעבר לזה שהוא נהדר בהגנה, גם בהתקפה הוא לא מכריח יותר מדי ונראה שהוא קולט את הנק' שלו די בנונשלנטיות.

  6. לא ברור מאין הביקורת על אולדיפו, הנתונים שלו זהים כמעט לגמרי לאלה של שנה שעברה. למעשה הוא קולע השנה נקודה אחת יותר למשחק.

  7. המגיבים מעליי צודקים.
    אולדיפו לא פחות טוב מבעונה שעברה,
    אם כבר, הוא טוב יותר (בכל מקרה זה פער מינימלי).
    כמעט אותו זמן משחק, נקודה יותר, אחוז אפקטיבי דומה, אותה כמות אסיסטים, יותר רב'.
    מוביל את הפייסרס באופנסיב רייטינג,
    חמישי בקבוצה (ראשון מבין שחקני החמישייה) בדיפנסיב רייטינג.

    היה ונשאר שוטינג גארד שנותן תרומה מכרעת ב-2 צדי המגרש,
    למעשה, לטעון שעד כה העונה, הוא השוטינג גארד מס' 1 בליגה,
    זה לא מופרך בכלל (איזה עוד שוטינג גארד נותן העונה תמהיל שכזה –
    התקפה, הגנה, הצלחה קבוצתית, השחקן המוביל של קבוצתו?)

    1. שלא לדבר על תרומתו עד כה בקלאצ' –
      ב-21 דקות קלאצ' העונה הוא קלע 36 נק' (11 מ-18 מהשדה, 7 מ-12 מהשלוש, 7 מ-8 מהעונשין).
      זה לא רק מרגיש שהוא תותח במאני טיים, הנתונים מגבים את התחושות.

      לצורך השוואה –
      לקליי, קרי, ודוראנט, יש 16 דקות קלאצ' (כל אחד).
      הם ביחד קלעו באותן דקות 7 מ-19 מהשדה, 2 מ-8 מהשלוש.

      טוב, להכניס את החברה של גולדן סטייט להשוואה, זה מהלך שנגוע בקצת דמגוגיות. מדגם כל כך קטן, צריך לקחת עם קורט מלח.

      זה לא משנה את העובדה שאלדיפו נהדר השנה,
      ובמאני טיים, הוא פשוט תותח.

  8. דנבר – ברוקלין זו חגיגה אישית פרטית שלי. שתי קבוצות שמראות שעם מתן הזדמנות, שחקנים יכולים להוציא הרבה יותר משכולם חשבו. מי ראה את העלייה של דינווידי שנה שעברה? או מעמד הסופרסטאר של כאריס השנה? ומי בכלל חשב שיוקיץ' יכול להיות שחקן כשהוא נבחר?
    דנבר היום פוגשת קבוצת הגנה ממוצעת, מהסוג שההתקפה שלהם עדיין לא למדה איך להתמודד אלא אם מרי מפגיז כמעט חמישים.
    מקווה שנזכה ללפחות שתי דקות חסד של פאריד היום נגד דנבר. מגיע לו.

    1. זה end game ממוצע עם מגנוס על הלוח..

      אם להשוות לתחום אחר אז טכניקת הסיומים,
      היא המקבילה השחמטאית לגראפלינג ולוחמת הקרקע כמו bjj והיאבקות בmma.

      מגנוס הוא ממש החאביב נורמגמדוב של ה64 משבצות..

      זו אחת מהשיטות המפורסמות של קארלסן, הוא גורר אותך לסיום, ושם כמו אנקונדה לאט לאט כורך עצמו סביבך תוך כדי התשה מנטלית מתמשכת, עד החנק הבלתי נמנע.
      גם אם המשחק נגמר בתיקו יש לכך השפעה פסיכולוגית ופיזית מצטברת. בובי פישר היה גם מאוד נודע בכך.

      במקרה הנוכחי, בשלב האמצעי, מגנוס פספס יתרון פוזיציוני, דבר שהוא די אופייני בו בשנים האחרונות, חוסר היכולת לדייק כשהוא בעליונות מסויימת על היריב, ולכן מפצה או מנסה לפצות על כך בסיום.

        1. מה לא היה טוב ?

          מה שניסיתי להעביר זה את תחושת הבטחון שיש לאמני לחימה או אמני שחמט, כאשר הם יודעים שיש להם לאן "ליפול"

          שלב הסיום/קרקע בשביל מגנוס או חאביב
          זו טריטוריה שלהם.
          אזור הנוחות.
          פתח המילוט כשדברים משתבשים.
          שם הם כריש בבריכת קרפיונים מדממת.
          וכאן הם חותכים עניינים.

          1. אתה רוצה מעולם הפוקר שלך ?

            סטו אונגר מכיר ?

            אז הוא היה היחיד בעולם, באייטיז של המאה הקודמת באלף הקודם, עם היכולת "לירות" אחרי הפלופ, אחרי ת'ורן, ואחרי הריבר עם 7&2 אוף סוטד. זו היתה הטריטוריה שלו הרבה לפני שכל הפוחזיי אינטרנט כמו טום דוואן ואיסילדור1 השתלטו על המסך עם הימורים אבסורדים על ידיים אבסורדיות עוד יותר טרום פלופ.

  9. פולץ באמת לדעתי עם פוטנציאל להפוך לשחקן טוב, אבל זה שרדיק עולה במקומו מהספסל ופילי פתאום נראים כמו קבוצה, זה ממש עוול בשבילו.

    כשפולץ וסימונס במגרש פילי חייבת לשחק סופר מהר כדי שהם יבואו לידי ביטוי אחד ליד השני

    1. אבל סימונס לא כ"כ מתאים למשחק סופר מהיר. פילי בפלונטר.

      באשר לוושינגטון – חשדתי שהם עושים סבוטאז'. עכשיו אני רואה שהם סתם איומים.

      1. ליד סימונס כל הזמן צריך להיות בתנועה והוא כבר ימצא את השחקנים. יש לו את ראיית המשחק לתת את המסירות הזה, בגלל זה כולם מתלהבים ממנו.
        ברבע השלישי הוא שיחק כ-PF עם פולץ ב-PG, ופשוט משתמשים בגוף שלו להוריד אותו לפוסט או לנהל את המשחק בפינת העונשין.

        וושינגטון… כל מילה מיותרת. מסכים לגמרי עם החשדות שלך לשביתה איטלקית. זה פשוט לא נראה טוב

  10. יורדים פה הרבה על סימונס אבל תגידו מה שתגידו הבנאדם יודע להשיג נקודות ועושה עוד הרבה דברים אחרים כמו אסיסטים וריבאונדים ובעיקר הגנה. פולץ לעומת זאת לא ברור לי מה תפקידו בקבוצה. כרגע עם כל הצחוקים על בול הוא הרבה יותר טוב מפולץ

    1. אני אקח את זה קצת יותר רחוק.
      סימונס, כמו לברון ואנטטקומפו, הגיע לליגה בלי קליעה ויקח לו זמן לשפר אותה. אבל לראות למה השניים האלה נהפכו ואפשר לומר שסימונס בדרך הנכונה

        1. יש להם מול ההיט ועוד אחד מול המג'יק ואז הקאבס.
          הארבע משחקים (כולל ההפסד למג'יק) היו אמורים להיות ארבע ניצחונות… אבל השנה בוויזארדס זה סיפור אחר לגמרי

  11. פולץ' בכלל לא רלוונטי בדקות המכריעות (או ברבע הרביעי) אצל פילי. לא רואה מגרש, לא בשביל התקפה ולא בשביל הגנה

  12. שרלוט פילדלפיה זוועה, הסוף וההארכה הכי מתישים אי פעם, לא איכפתי מי ינצח רק שייגמר הסיוט. שרלוט זה רק קמבה כמו בשכונה. מי שמגיע לשם אידיוט. מליק מונק משליך לבנים ונכנס כמה שניות לסוף לתוך יער של ידיים כדי לאבד כדור קלאצ', אין תכנון, אין כלום, רק תנו את הכדור לקמבה וזהו. MKG אפילו לא ברמת יורוליג.
    בפילדלפיה זה אמביד עם מספרים יפים אבל זה מסתיר משחק התקפה נורא, חצי מהנקודות זה קליעות עונשין, בסוף המשחק כל התקפה של פילדלפיה היתה קליעות עונשין בגלל כל בנאדם שנשף על אמביד ולפעמים על סימונס. משחק סיוט סיוט סיוט עם 17 אלף פסקי זמן בין קליעות העונשין. לא החמצתם כלום.

  13. חייבים לבטל את החוק הזה שאפשר למסור לחצי השני של המגרש. גם ככה כל החוקים מעודדים התקפה והחוק הזה בכלל נותן יתרון אדיר מול ההגנה

    1. אם אני איינג' אני עושה עליו טרייד תמורת כנען ובחירות.
      כנען גם קלעיטוב יותר משלוש ואת זה בוסטוו צריכה ממש.

  14. ואן גנדי עם אחת מהצעות החוק המוצלחות!!! שחקן שמתגרה בהתקהלות של הקבוצה השנייה, אזי רשאי לחטוף מכה

    חחחחח

    1. זה קראב גם בכיוון השני
      השיפוט בליגה זה זוועה מתמשכת
      אתמול ראיתי את הארדן עם שלושה צעדים ברורים כשמש. אין מקום להתבלבלויות ולא כלום ועדיין קיבל שריקה לטובתו.

  15. דנבר מקום 2 במערב קולורדו אולי. סתם קבוצה נחמדה, גג הדחה נעימה בסיבוב ראשון, נקסט. מה שכן יש להם עוד סיכוי לנצח את אריות ברוקלין בבית, השופטים שוב שורקים על כל זבוב שנכנס לפריים.

      1. אבל הוא כן שומר. הוא כן מתאמץ ומנסה בהגנה.
        הוא פשוט לא מגן סל טוב ולא זריז מספיק.
        עם החוכמה שלו והידיים המהירות הוא כן מצליח לעמוד עם ההגנה ברוב ההתקפות. הוא לא נטל הגנתי.

          1. אתה יודע, כמו קרי, קיירי, לילארד. הוא בטווח הזה ואפילו יותר טוב (יותר קרי, שגם מקבל שם של מגן גרוע כשהוא לא, מאשר קיירי ולילארד).
            בסופו של דבר דנבר איתו כן מסוגלת לשחק כדורסל הגנתי טוב. אפילו שנה שעברה ראינו כזו כשההתקפה בראשותו עוד תפקדה.
            אז כן, הם צריכים לחשוב קבוצתי ולא בבודדים, אבל עד השנה זה היה הכוח של דנבר.

  16. מרחץ דמים בדנבר.
    לברק, דניס, דלינבובליל, הולי-מולי, גרבובסקי ועוד כל מיני שמות שאף אחד לא זוכר, כמעט איבדו את זה מול הפייבוריטית למקום 2 במערב קולורדו.

  17. תותחים, ברוקלין.
    כיף לראות חבורת שחקנים שהכיף הכי גדול שלהם זה להוציא אצבע משולשת לכל מי ש-זרק/לא בחר אותם.

  18. טוב, דנבר הפסידה פה לגמרי בגלל השיפוט.
    השיפוט של מאלון בבחירת ההרכב וההתקפה.

    ברוקלין ממשיכים להיות אדירים. הקבוצה הכי כיפית לצפייה. לוקחים כל שחקן זרוק בליגה וביחד מרימים אחד את השני.

  19. אמביד משחק כמו MVP , חבל רק שאף אחד חוץ מקצת סימונס לא עוזר לו.
    הייתי מחתים את קמבה ווקר שנה הבאה , זה בדיוק מה שפילי צריכים בדקות האחרונות

  20. פילדלפיה שרלוט, 81 זריקות עונשין, 66 עבירות, שריקה לעבירה כל 48 שניות.
    דנבר ברוקלין, 76 זריקות עונשין, 52 עבירות, שריקה לעבירה כל 55 שניות.
    ולא היתה אף עבירה מכוונת לזריקות.
    השיפוט החדש זוועה.

  21. מגוון המהלכים של אל הורפורד:
    מקבל כדור בטופ אוף דה קי, פעם אחת ידיים למעלה, עוד פעם, לפעמים זורק, לפעמים חצי צעדים לכיוון ימין, ורק לכיוון ימין. LOL

    1. החרא הזה הסכים לחתום בפילדלפיה ואז ביטל בגלל שדיבאץ עשה טלפון לאבא שלו בסרביה

      שחקן מצוין , היה עוזר הרבה לפילי

      1. אחד הדברים המופרכים שאמרת זה שהוא יהיה קוואי הבא.
        הבנאדם מחמיצן ליי-אפ סדרתי (בניגוד לטייטום שהחטיא שניים שלא מתאימים לו).
        אפשר ממש לסמוך עליו שיחטיא זריקה חשובה מתחת לסל.
        בנוסף הקליעה שלו משלוש לא אמינה בעליל.
        העיקר שהוא נותן דאנק במינוס 20 ועושה stare.
        לבעוט עם רוזיר.

        1. הוא יכול להיות אבל לא בבוסטון. גם אמרתי שזה לא יקרה בבוסטון. הוא צריך להיות בקבוצה שהוא יהיה שחקן מהותי שעושה הכל ולא רול פלייר. שים אותו למשל הקבוצה כמו ניו אורלינס או ספרס ותראה אם הוא לא קאווי.

  22. הבעיה של הסלטיקס שכל פעם שהם צמצמו ל-4, הם העדיפו להעיף שלשות במקום ללכת לסל. יותר מדי זריקות לשלוש בדקות האחרונות.

    זה רק מראה כמה הנוכחות של גובר מרשימה

  23. היוורד איש קריות מסיים עם הפסד ובדיוק 13 נקודות.
    זה משמיים, מצווה לצלוב את הבוגד בכנסיה הקרובה, ויש תחרות קשה אצל המורמונים.

  24. הסטטיסטיקה של אינגלס מדהימה באיכותה
    מי קולע 27 ב 10/14 מהשדה? שחקני עילית שבעילית!
    תוסיפו 5 ריבאונדים ו 7 אסיסטים וזה שחקן עילית לכל דבר ועניין.

  25. ניצחון נהדר של יוטה. בוסטון הוכיחו אופי, אבל היו להם נפילות במהלך המשחק שהם לא יכולים להרשות לעצמם, במיוחד שיש להם סגל רחב.

    אינגלס בעונה חלומית

  26. אני אתן פה קרדיט לקינגס שממשיכים להיראות טוב.

    אבל עדיין, מתישהו מישהו במינסוטה צריך להבין שהתמהיל הזה עם באטלר רק גורם לנזק

    1. עם באטלר, בלי באטלר… באטלר זה רק התסמין.
      הרעל האמיתי זה תיבודו.
      חיסל קבוצה צעירה ומבטיחה כמו שהשיקוץ יעשה בלייקרס.

      1. ת'יבודו כנראה יחזור לתפקידו כעוזר מאמן מוערך שמתמקד בהגנה.

        מרגע לרגע המניות שלו כמאמן (שלא לדבר על GM) פשוט מתרסקות

  27. בליגה הזו יש אויום אחד בלבד על הלוחמים מן המערב והוא מגיע מסקרמנטו. יללה אמן יעשו פלייאוף על חשבון קבוצות המגיע לי

  28. אחרי כל פעם שאני צופה בפוקס מהקינגס משחק,
    אני לא יכול שלא לחשוב שהטעות הגדולה ביותר של מקדונו הייתה לבחור בג'וש ג'קסון לפניו.

  29. אוקובי הזה הוא נקודת האור היחידה בטימברוולבס, אולי יחד עם ג'ונס וטוליבר – היחידים שרוצים באמת לשחק בכל הבלאגן הזה.

  30. לא מבין איך ת'יבודו לא רואה שבאטלר עושה לו שביתה איטלקית על המגרש.

    כאילו הוא מעניש אותו שהוא משאיר אותו במשחק ובאטלר מחזיר לו שהוא מסתובב בחוסר מעשה ולא מנסה כלום

  31. מי היה מאמין שדיבאץ' המושמץ יצליח להרכיב קבוצה סימפטית. כל הכבוד לסקרמנטו שממשיכה להיות ההפתעה הנעימה של פתיחת העונה.

  32. הלילה צפיתי בפעם הראשונה בקינגס ובנטס (וואלה לא ידעתי שדאדלי השרברב עדיין משחק) .
    2 הקבוצות נחמדות ,לוחמות ולא מוותרות ,לקינגס יהיה קשה להשתחל לפלייאוף המערבי אבל לנטס יש סיכוי לא רע.

  33. נותר רק לדמיין איך מינסוטה יכלו להיראות תחת בלאט למשל, עם וויגינס וטאונס מחויבים, הגנה, דאן, מרקנן, לווין, רוביו, בייליצה…

    1. בלאט היה בין המועמדים הסופיים לפני שהלכו על הקצב.

      את ההשפעה של הקצב על הקבוצה חזינו לפני, בזמן אמת.
      הבנאדם לורד שיווה, המחריב.

  34. טאונס שחקן מעולה במערכת דפוקה עם מאמן דפוק ואינטריגות עם שחקנים. נכון הוא לא שומר והוא לא יהיה סופרסטאר אבל הוא אולסטאר פלוס בליגה הזאת מבחינת כשרון ויכולת בקבוצה נורמלית הוא היה מפציץ. תארו לכם אותו תחת פופ. אני מקןוה שלא ירקב במיניסוטה עד סוף קריירה אבל הוא נראה לי טיפוס של כסף גדול ואחכ לשים זין גדול. הפלופ אמיתי זה וויגינס. שומר גרוע יותר מטאונס בלי קליעה ובלי אייקיו ובלי יכולת מסירה סתם אתלט

    1. שחקן מעולה – הבעיה אצלו זה האופי או היעדר האופי. משהו אדיש במשחק שלו, כאילו לא מעניין אותו לשחק אלא אם כן הדברם הולכים בדרך שלו

      1. זה בדרך כלל קורה במערכת חרא שלא טוב לשחקנים שם והם לא מאושרים. גם על שרודר אמרו שהוא חור הגנתי הפלא ופלא הוא שומר נהדר בקבוצה עם קצת מטרות

    1. שמעון,
      שחקני מקס שקבוצתם רוצה להעביר בטרייד זה לא משהו שבאמת קיים.
      יש שחקני מקס שדורשים טרייד, אבל אז הסאנס הם אף פעם לא היעד המבוקש, ואותם שחקנים הם בדרך כלל שנה לפני סוף חוזה.

      זה משאיר לסאנס 2 אפשרויות להשיג רכז איכותי ששווה מקס –
      בשוק השחקנים החופשיים.
      בדראפט.

      נתחיל עם הדראפט –
      זה דורש המון מזל. המון. אנחנו בזבזנו את מנת המזל שלנו.
      ושוק השחקנים החופשיים?
      לצערי, שחקני מקס פשוט לא רוצים לבוא ולשחק בפיניקס (לא שאני מאשים אותם…)

      אז מה נשאר?
      איך אפשר בכל זאת להתחזק?
      אחת הדרכים היא להמר. לחפש טרייד על שחקן שיש לו פוטנציאל מקס,
      אבל בשל בעיות (בדרך כלל, בעיות אישיות) נוצרה הסיטואציה לטרייד שכזה.

      האם הייתי מעדיף, נגיד, שקרי יגיע לשחק בסאנס?
      ברור שכן.
      אבל זה יהיה בזבוז זמן שאפילו מי שלוקה בווישפול ת'ינקינג קרדינלי (כמוני) לא מטריח את עצמו לשרוף.

      השורה התחתונה –
      אני לא ניהנה לזרוק לאוויר תרחישים פנטזיונים חסרי היגיון פנימי (נגיד, דנבר תביא שחקן מקס. או הלייקרס יביאו 2 שחקני מקס לצדו של לברון כבר העונה),
      אני מעדיף את הווישפול ת'ינקינג שלי מחובר לסיכוי ראלי.
      וול לסאנס, זה בגבולות האפשרי, וזו משוואת סיכון/סיכוי רציונלית.

      1. יש חמישה PG שאני חושב שאיכשהו הם רלוונטים לסאנס:
        בדרג הראשון – קמבה ווקר או ג'ון וול. טרייד על אחד מהם. כמו שהוויזארדס נראים וול אופציה יותר ריאלית. אם כי בשארלוט תמיד יכולים להפתיע.
        דרג שני – רוזייר וטיוס ג'ונס (או טיג). לעשות עסקה עם בוסטון זה מסוכן אבל דברים יכולים להתפתח שם ואני לא חושב שיש עשן בלי אש עם הפרסומים שרוזייר לא מרוצה מדקות המשחק שלו.
        במינסוטה יש שני PG, שאחד מהם מיותר עם הכושר הנוכחי של דריק רוז, וכמות הדקות שת'יבודו מעניק לו.
        ההימור – מרקל פולץ'. הסיטואציה בפילי לא נראית עד עכשיו מתאימה לו ונראה כי הוא מאבד את עצמו שם. אם אני פילי אני לא לחוץ להיפטר ממנו אבל גם שם הכל אפשרי

      2. וול בעיניי זה אופצייה מאוד רעה בשביל פיניקס יהרוס לכם את כל הכימיה. מי אמר שאתם צריכים רכז כוכב? יש לכם את בוקר ואייטון ואתם צריכים איזה רכז אחראי סטייל בברלי שייאזן את זה. אם תמצאו בנוסף כוכב פורוורד זה רק יעזור אבל זה יקרה רק אחרי שתראו שאתם שווים משהוא.
        יש לדנבר רכז מחליף, מונטה מוריס. הוא שווה הרבה יותר ממה שהוא מקבל מאחורי מארי ותומאס כשיבריא. הייתי הולך עליו ונותן לו את הרכז הפותח. אם לא הוא יש הרבה הרכזים שיכולים לתת הגנה לוחצת וניהול משחק אחראי וזה 2 הדברים הכי קריטיים בשביל פיניקס כרגע.

  35. אחלה יום קיבלנו פה. יוטה מצליחים להוציא נצחון חשוב, מראה לכל מי שחשב שאפשר לעשות טרייד על קיירי כי יש רוזיר. באמת.
    וושינגטון קבוצה פתטית, לפרק. החוזה של וול יגמור אותם, איש לא יקח את הזוועה הזו.

  36. די לחרטט, הבעיה של מינסוטה זה לא באטלר ולא KAT, אלא מאמן בינוני מינוס שאולי היה רלבנטי לפני 10 שנים, והאהבה היחידה שהוא יודע לתת לשחקנים שלו זה TOUGH LOVE, מה שרק מעודד את ההתנהגות של באטלר ומכבה לגמרי את טאונס. ההחתמה של תיבס עולה לזאבים מאות מיליונים ואפשרות לשנים חיוביות שהלכו לפח. התקשורת בארה"ב כנראה מעריכה/מפחדת ממנו ולכן נוח לה לדבר כל הזמן על השחקנים במקום על זה שהמאמן הוא עירום!

  37. מגיק? זה הזמן שלך!
    וושינגטון עם מאזן 2-9!!! בארדלי ביל? למה לא
    מיניסוטה 4-9 עם חגיגה של שביתות. גימי באטלר? למה לא

  38. ראיתי את המשחק של פילי מול שארלוט, ראיתי את סימונס ופולץ פשוט מסרבים ברוב הזמן לזרוק מחוץ לקשת ובמקרה סימונס אפילו מחוץ לקו העונשין אז מתוך סקרנות הלכתי ובדקתי מה עושה צמד הגארדים הפותח של פילי מחוץ לקשת העונה.
    בן סימונס מסתבר ב-12 משחקים שבהם נמצא בממוצע 31 דק' על המגרש טרם זרק העונה שלשה אחת לרפואה!!!
    מרקל פולץ ב-12 משחקים וכמעט 25 דק' בממוצע על המגרש זרק 13 שלשות בכל המשחקים והשחיל 4. בחמשת המשחקים האחרונים שפתחו את חודש נובמבר השניים טרם זרקו ביחד שלשה אחת!
    רק לשם המחשה הסנטר של פילי אמביד זורק בממוצע כמעט 3.5 שלשות במשחק וקולע באזור 30% אחוז (לא מזהיר אבל סביל).
    מישהו זוכר מקרה דומה כזה של צמד גארדים פותחים????

      1. היי זו גם דרך להיכנס לספרי ההיסטוריה… האמת שפשוט הסתקרנתי בעיקר סביב פולץ ושלל הדיבורים על כך שעבד על הקליעה שלו קשה הקיץ.
        האמת שלא חפרתי עד כדי כך לבדוק כמה דקות משותפות על הפרקט הצמד הזה חולק בערב.. אם למישהו הנתון אשמח לדעת

  39. תודה דור. גורדון היוורד לא חזר לעצמו עדיין, הוא נראה רזה וחלש פיזית וגם הניתור לא שם כמו בעבר. כרגע זה נראה לא טוב מבחינתו. שארלוט נראית נהדר אני מקווה שקמבה לא נפצע בצורה משמעותית במהלך האחרון במשחק, חסר להם שחקן אחד טוב בשביל להיות בטוחים בפלייאוף…. וג'ו אינגלס ענק

  40. לא מבין מה רוצים מוול. נותן אחלה עבודה בהתקפה ושחקן הגנה טוב מאוד, בכל המספרים.
    דווקא ביל נראה לא טוב בהגנה, הייתי מעביר אותו.

  41. רוזיר היה מחריד עם מדד +/- של מינוס 18.
    טייטום היה מזעזע עם מדד +/- של מינוס 17.
    מי שהיה טוב בסלטיקס זה מרקוס סמארט עם +/- של פלוס 10 ועשרה אסיסטים ( לעומת 3 של רוזיר).

  42. תןדה דור אחלה סיקור.
    באסה ליוקיץ' שדווקא במשחק כזה ענק הקבוצה שלו מפסידה.
    אני זוכר ששאלו אותו בעונת הרוקי לגבי הנקודות שלו והוא אמר שהוא לא מבין איך במשחק שהוא קולע 8 נק' והקבוצה מנצחת אומרים שהוא איכזב ובמשחק שהוא קולע 30 נק' אבל הפסידו חוגגים את זה כאילו עשה משהו גדול.
    מעניין איך הוא מרגיש היום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט