פינת הגולש הצעיר: סיקור המשחק בין בני הרצליה להפועל באר שבע / יהלי אולמר

צילום: אלן שיבר, באדיבות מינהלת ליגת העל

שלום לכולם.

במשחק הקודם הרצליה הפסידה (יותר נכון הרצליה הצליחה להפסיד) באילת, כשהמקומיים מנצחים 81:75 לאחר יתרון מבטיח של 16 נקודות של הרצליה במחצית. הקבוצה שוב נראתה נורא בקליעת השלשות (3/19 מהשלוש במשחק), אך בריבאונד ניצחה בהפרש של 3 את אילת. ג'ף אדריאן (12 ריבאונדים) וכרם משעור קלעו 20 נקודות כל אחד. לאומי קלע הפעם רק נקודה בתשע דקות אחרי שנקלע לבעיית עבירות מוקדמת.

בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה, היא יצרה יתרון נאה במחצית הראשונה וירדה איתו להפסקה, אולם בסיום המשחק, חזרה לחדר ההלבשה כשהיא מובסת. נקווה שהמאמן פוטוצ'ניק יוכל להשתפר בגזרה הזאת של ניהול המשחק. אור לאומי יצטרך להיות יותר מרוכז הגנתית כדי שיוכל לתרום התקפית. כרם וג'ף צריכים ויכולים להמשיך בכושר הטוב שלהם. על מנת שהרצליה תנצח (לא רק מחר, אלא כל קבוצה), היא חייבת לשתף את כל השחקנים בכדור ולהגיע לזריקה הנוחה ביותר, דבר שלא ממש יצא לפועל העונה. כדאי להרצליה לנצח את המשחק מחר, ואם לא, היא תישאר בתחתית הטבלה, דבר שמוריד את כל המועדון.

אז מה קרה במשחק?

לא במפתיע, הרצליה שוב הצליחה להפסיד 84:75 מול באר שבע. הקבוצה לא הרשימה בכל המשחק ואכזבה ברבע הרביעי, למרות משחק צמוד בשלושת הרבעים הראשונים כשהיתרון עובר כמו נדנדה מצד לצד. אור לאומי סיים עם 9 נקודות (2 שלשות) ו-4 אסיסטים. לג'ף היה משחק פושר של 10 נקודות ו-8 ריבאונדים וכרם קלע 13 נקודות והוריד 7 ריבאונדים. סם סינגר היה מאוד חיובי ובדקות שקיבל הוא תפקד כמוח מאחורי ההתקפה המקרטעת של הרצליה. חבל שקיבל רק 12 דקות. הקבוצה הפתיעה והבריקה בקליעת השלשות כשסיימה עם 6/16 מהטווח.

לדעתי, ההתקפה של הרצליה לא מרווחת מספיק, עם דגש על הסנטרים. ביר-כץ וארמסטרונג כבדים מאוד, ולא יכולים לעשות דבר חוץ מלשים נקודות בתוך הצבע. אפשר להגיד שדרוש סנטר איכותי, ואם הוא דומה לאחד מהשניים הנ"ל, אז שיביא איתו הגנה אם אפשר. אולי חזרתו המתקרבת של גייב לוין המתאזרח תשנה את התמונה (או במילים אחרות, יש תקווה!)

משחק הבית הבא של הרצליה יהיה ביום שלישי 13/11 מול אלופת ישראל והקבוצה המעוטרת בארץ, מכבי תל אביב. אאחל לקבוצתנו האהובה לצאת בזול…

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 6 תגובות

    1. לפני שנה ושנתיים הרצליה השתתפה במפעל אירופי- היורופקאפ (מעיו הליגה האירופית של פיב"א). והתמודדה לפני שנתיים מול הקבוצה של קורמנד ההונגרית שגאשפר היה מאמנה. אם אני לא טועה אז ההונגרים ניצחו אותנו פעמיים. אקוניס היה בקשר איתו אחרי המשחק והקיץ הרגיש שזה נכון להביא אותו.

  1. יופי יהלי. המשך לכתוב ולאט לאט תצטרף קהילה קטנה שעוקבת אחרי הקבוצה שלך. ואל תתבייש להופיע בתור כתב צעיר של הופס!

  2. תודה רבה יהלי!

    צריך הרבה סבלנות בשביל לראות את בני הרצליה בעונות האחרונות. קשה לעקוב אחרי השינויים.

    איך נראה לך כארם משעור? נרפא מהצהבת?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט