הת'אנדר מרשימים, הרוקטס מתאוששים, ממפיס מפתיעים ובטורונטו וג"ס עסקים כרגיל ביום שישי הגדול / דור בלוך

אז הפתעות גדולות לא היו לנו בערב שאפשר לקבוצות עם שאיפות לשפר את הפורמה שלהן, וזאת למעט ממפיס שממשיכה להראות יכולת משופרת דרמטית לעומת השנה שעברה כשהיא מנצלת את היעדרו של מיטשל, אז בואו ניגש לאקשן!

וושינגטון וויזארדס (7-1) 111 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-4) 134:

מה שמרשים באוקלהומה הוא שגם כשהקבוצה הייתה בפורמה לא טובה, עדיין התחושה הייתה שבסופו של דבר הם יהיו קבוצה טובה, יגיעו לפלייאוף ויעשו לכולם את המוות בדרך לשם. ואמנם ניצחון על וושינגטון העלובה זה לא הישג מרשים בשלב הזה של העונה, אבל אוקלהומה התפוצצה על היריבה במשחק חוץ אחרי תקופה לא טובה וזה בהחלט מעודד לקראת הבאות.

אחרי רבע וחצי צמוד היו אלה השחקנים המשלימים ולא הכוכבים של אוקלהומה כמו דיאלו ופטרסון שעזרו לפתוח פער דו ספרתי ברבע השני שמשם רק הלך וצמח, כאשר וושינגטון מפגינה את אותו המשחק הנרפה שאפיין אותה בשבועות האחרונים כשהיא מאבדת יותר כדורים לוקחת פחות כדורים חוזרים והפעם עם טוויסט – 30% משלוש לעומת 47% של היריבה.

ביל היה מצויין עם 27 נקודות אבל לא היה טעם לשתף אותו יותר מ-31 דקות. גם וול קלע באחוזים טובים וניפק 19, כשדווייט הווארד החוזר מפציעה סיפק 20 ו-2 חטיפות אבל גם 4 עבירות ו-3 ריבאונדים. הקושי העיקרי של הוויזארדס היה עם הספסל כאמור, כשהיחיד שקלע מעל 7 היה קלי אוברה אבל 14 הנקודות שלו לוו ב-0 מ-6 משלוש.

בצד השני שרודר היה נפלא מהספסל עם 16, כשנואל מוסיף 9 ופטרסון מסיים עם 8. מבחינת שחקני החמישיה שנחו דקות ארוכות כשהמשחק כבר היה גמור בתחילת המחצית השניה, ווסטברוק הוביל עם 23 ו-12 אסיסטים כשהוא זורק רק פעם אחת משלוש. גראנט הוסיף 22 וג'ורג' סיים עם 17.

יוטה ג'אז (4-4) 100 – ממפיס גריזליס (2-5) 110:

יוטה ממשיכה לא להרשים בעוד ממפיס ממשיכה להיות אולי הפתעת העונה עד כה. המשחק היה צמוד לכל אורכו כאשר ההגנה של ממפיס חונקת את יוטה נטולת דונובן מיטשל. הג'אז סיימו עם 39% בלבד משלוש. קונלי שלט במשחק והוא סוף סוף נראה כמו השחקן שהיה לפני הפציעה שחיסלה לו ולקבוצתו את העונה שעברה, אבל הייתה זו שלשה של גאסול שהעלתה את ממפיס ליתרון דו ספרתי, לראשונה במשחק, משם ליוטה כבר לא היו תשובות.

הג'אז עם הסגל הקצר שלהם קיבלו 18 נקודות מקראודר שהיה מצוין מהספסל, 22 מרוביו ו-19 מאינגלס אבל כאמור היה חסר להם כלי התקפי משמעותי בערב הזה וההגנה שלהם לא הצליחה להגביל את ממפיס מספיק כדי לפצות על כך. גובר סיים עם 16 ריבאונדים ו-9 נקודות בערב אופייני.

בצד השני וכאמור זה היה הערב של קונלי. הפוינט גארד הוותיק סיים עם 28 נקודות באחוזים טובים כשגאסול מוסיף 17 וגם 10 ריבאונדים. מאק עלה מהספסל, שיחק 33 דקות ונתן תרומה יפה של 19 נקודות. כספי שיחק 7 דקות קלע 4 נקודות והוסיף 3 ריבאונדים ואסיסט לפני שירד לספסל עם פציעה בברך.

גולדן סטייט ווריורס (1-9) 116 – מיניסוטה טימברוולבס (5-4) 99:

במשך 3 רבעים היה נראה שתיתכן הפתעה. גולדן סטייט עלתה למשחק טוב יותר והובילה בהפרשים קטנים אבל ברבע השני מיניסוטה איזנה את המשחק ואת הרבע השלישי היא סיימה ביתרון 4. משחק מפוזר של הווריורס עם 16 איבודים למול משחק שמרני מאוד של מיניסוטה שאיבדה 5 בלבד סייע לוולבס להישאר במשחק, אבל יתרון ענק בריבאונד לווריורס (39-61) הדביק את מיניסוטה בסופו של דבר כשברבע הרביעי הווריורס השתלטו לחלוטין על המשחק, עצרו את מיניסוטה על 12 והבטיחו ניצחון קליל על יריבה שאינה באמת בליגה שלהם.

הוולבס יכולים להיות מעודדים מ-15 של אוקגי מהספסל, אבל בחלק הטרגי של הערב רוז שיחק רק 5 דקות לא חזר לאחר מכן כשהוא סובל מכאבים בקרסול השמאלי, כל זאת אחרי ערב של 50 נקודות לפני שני ערבים ואם זאת לא מטאפורמה מושלמת לקריירה של הפוינט גארד אני לא יודע מה כן. וויגינס סיים עם 22, באטלר הוסיף 21 ב-0 מ-8 משלוש, וטאונס סיים עם 13 ו-11 ריבאונדים אבל איפשר הפקרות מוחלטת מתחת לסל.

בצד השני עסקים כרגיל. הספסל של הווריורס נראה רע מאוד כשאף אחד לא קולע מעל 8 אבל הכוכבים השתלטו על העסק כשדוראנט מסיים עם 33 ו-13 ריבאונדים, קארי מוסיף 28, 7 אסיסטים ו-9 ריבאונדים בערב קליעה פושר (4 מ-12 משלוש), וקליי תרם 22 משלו.

אורלנדו מג'יק (7-2) 95 – לוס אנג'לס קליפרס (4-5) 120:

הקליפרס לא התקשו מול אורלנדו החלשים שסבלו מערב קליעה גרוע כמו גם מנחיתות מוחלטת מתחת לסלים, והקליפרס החלו לפתוח את הפער בסוף הרבע הראשון ולא הסתכלו אחורנית. ווצ'ביץ' סיים עם 22 ו-11 למפסידים כשפורנייה מוסיף 19. למנצחים לו וויליאמס מהספסל תרם 28 כשהאריס מסיים עם 21 משלו.

ברוקלין נטס (7-3) 111 – יוסטון רוקטס (5-2) 119:

במשחק הפכפך בברוקלין כריס פול פשוט לא היה מוכן לאפשר להתרסקות של יוסטון להימשך. ברוקלין הובילה לאורך כל המחצית הראשונה כששלשה של פול עם הבאזר לרבע השלישי נותנת ליוסטון מומנטום לקראת דקות הסיום אבל גם ברבע הרביעי ברוקלין עוד נשארה במשחק לפני שנכנעה סופית. לוורט המשיך להרשים עם 29 ב-30 דקות עבור ברוקלין. מלו עלה מהספסל ונתן תצוגה קלינית עם 28 כולל 6 מ-9 משלוש, אבל הערב היה שייך לכריס פול שסיים עם 32 נקודות כאשר קפלה עם 22 וגורדון עם 21 סייעו ליוסטון להשיג את הניצחון החשוב בתקווה שהוא יוציא אותם לדרך חדשה.

שיקאגו בולס (7-2) 105 – אינדיאנה פייסרס (3-6) 107:

סל של קוליסון לקראת הסיום סידר לאינדיאנה ניצחון קשה מאוד מול שיקאגו החלשה, ובדומה לניצחון של יוסטון הצהובים יקוו שהניצחון יחזיר אותם למסלול. הבולס היו אלה שפתחו חזק והובילו ב-15 הפרש ברבע השני אבל ריצה של אינדיאנה השוותה את המשחק עוד לפני  תחילת השלישי. מכאן התנהל משחק צמוד והפכפך שכאמור הוכרע בשניות האחרונות על ידי קוליסון. שיקאגו קיבלה 22 נקודות מבלקני, הרוקי מראה יכולת יפה בשבועות האחרונים והוא בהחלט הפתעה מהנה. לווין קלע 20, והולידי הוסיף 19 משלו למפסידים. בצד השני אולדיפו הוביל עם 25 ו-14 ריבאונדים בערב קליעה חלש כאשר טרנר מוסיף 18.

דאלאס מאבריקס (7-2) 106 – ניו יורק ניקס (6-3) 118:

עצרו את מכבשי הדפוס, הניקס מנצחים! זה היה הערב של הרוקיז עבור ניו יורק כאשר טרייר שעומד על 9.3 נקודות למשחק מסיים עם 23 מהספסל עבור הניקס. רובינסון עם 4 בממוצע למשחק פתח הפעם, שיחק 34 דקות ונתן 13 נקודות ו-10 ריבאונדים עבור המנצחים. בדאלאס אפשר להתלהב מהמסירות של דונצ'יץ' והיו כמה יפות, אבל הרוקי שסיים עם 18 נקודות לא מצליח לסחוף את קבוצתו כרגע במה שנראה כמו עונת טנקינג בהתהוות. סמית' הוביל את דאלאס עם 23.

פיניקס סאנס (7-1) 98 – טורונטו רפטורס (1-8) 107:

זה היה צמוד יותר ממה שהקנדים היו רוצים אבל רבע שלישי חזק אפשר להם ליצור הפרש קטן מפיניקס וריצת 2-14 ברבע הרביעי הבטיחה שהם יצליחו גם לשמור עליו עד לסיום. הסאנס בבירור רצו את זה יותר ושלטו בריבאונד אבל בנקודה הזאת בחיי הפרנצ'ייז פשוט אין להם את היכולת. כל החמישיה של הסאנס קלעה בספרות כפולות כשכנען מוביל עם 19. בצד השני קוואי הוביל את הרפטורס עם 19 משלו, כשהגבוהים של הקנדים – ולנצ'יונס עם 16 ואיבאקה עם 14 מהספסל מסייעים לו להבטיח את הנצחון.

וזה נכתב לפני המשחקים:

יום שישי שמח לכולם, מקווה שאלו מכם שהיו במפגש נהנו, ומי שלא נהנים מהסופ"ש שלהם, מהקפה והעיתון של שישי בבוקר, מזמן עם המשפחה ומשני ערבים של NBA בשעות הקטנות של הלילה ללא רגשות אשמה.

הלילה מתאפיין בעיקר בקרבות קצוות עם כמה מהגדולות של הליגה שפוגשות את הנמושות שלה, אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

וושינגטון וויזארדס (6-1) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-3) 2:00:

וושינגטון פתחה את העונה מזעזע, אבל גבירותיי ורבותיי הכל הולך להשתנות עכשיו כי סופרמן מגיע העירה! דווייט הווארד יעשה את הופעת הבחורה שלו במדים של וושינגטון במשחק הביתי מול אוקלהומה.

סתם.

וושינגטון מגיעה למשחק הזה אחרי 4 הפסדים רצופים שמה שהתבלט בהם בעיקר הוא ההתבטלות ההגנתית המוחלטת שלה כשהיא חוטפת 122 נקודות בממוצע מול קבוצות כמו ממפיס, הקליפרס וסקרמנטו. הקבוצה גם מפסידה את קרבות הריבאונד בהפרש ממוצע של 12 כדורים חוזרים, כך שבתיאוריה סנטר מוביל הוא בדיוק מה שחסר לה, אלא שהשאלה היא באיזה מצב צבירה דווייט מגיע לעונה הזאת. וזה סימן שאלה גדול מאוד.

וושינגטון נראית כמו קבוצה בדרך לפירוק, כשמסתכלים על המספרים של וול וביל וגם על היכולת שלהם, בעיקר זו ההגנתית, אפשר להבין שהאווירה לפחות כרגע היא אווירה של ייאוש מהניסיון רב השנים לבנות סביב הקו האחורי של וול וביל קבוצה שלפחות תעשה גמר מזרח, כן, את הרכבת הזאת עושה רושם שהחמיצו בוושינגטון והם יצטרכו לעשות את הדרך הארוכה של הבניה מחדש.

מי שדחתה את הגורל הזה במהלכי הקיץ שלה היא אוקלהומה שהצליחה להשאיר את ג'ורג', נפטרה מכרמלו אנתוני ואחרי פתיחה מגומגמת לעונה, ניצחה את שלושת משחקיה האחרונים, כדי להעמיד את עצמה במצב שניצחון חוץ היום יעלה אותה למאזן של 50%. כמו שהמערב נראה כרגע כמעט לכל קבוצה יש הזדמנות ללכת עד לגמר המערב ולהפסיד 0-4 לגולדן סטייט, ואוקלהומה אם לא תסבול מפציעות בהחלט יכולה לעשות את זה.

מעבר לעניין שווסטברוק מייצר תמיד, סטיבן אדאמס נותן עוד עונה של קשיחות ואפקטיביות והמאבק בינו לבין הווארד צפוי להיות מעניין וגם להשפיע מאוד על התוצאה הסופית.

הימור: אוקלהומה ב-5.

יוטה ג'אז (3-4) – ממפיס גריזליס (2-4) 3:00:

אצל לא מעט מומחים בקדם העונה יוטה הייתה המועמדת המובילה למקום ה-3, וגם בעלת סיכויים לא רעים להפתיע את יוסטון, אבל עם היכולת הטובה של ניו אורלינס בתחילת העונה והפתיחה הפושרת של יוטה דומה שיש התקררות מסויימת של ההתלהבות מסביב לג'אז. ודווקא אחרי 3 נצחונות רצופים נאים, בה הפסד למיניסוטה במשחק הזה של דריק רוז, והחזיר את יוטה לקרקע המציאות. ההבדל? בארבעת המשחקים שקדמו להפסד הג'אז ספגו כ-95 נקודות בממוצע, מול הוולבס התוצאה הסופית עמדה על 125-128.

ממפיס בצד השני, ולפחות כרגע היא מההפתעות הנעימות של העונה. אחרי ההתרסקות של העונה שעברה, ממפיס חזרו לשחק את הכדורסל שאפיין אותם בעשור האחרון. הקבוצה ספגה 100 נקודות בממוצע למשחק, בעונה שבה כל הליגה הולכת לסגנון משחק שמאפיין בד"כ את משחק האולסטאר, וההגנה הקשוחה והחריגה הזאת שולחת אותם למאזן חיובי בשלב המוקדם הזה של העונה כמו גם לכמה נצחונות יוקרתיים, כולל מול יריבתם הלילה.

במשחק הקודם בין השתיים ההגנה של ממפיס החזיקה את יוטה על 25% מהשלוש ו-84 נקודות כשמיטשל ואינגלס חוברים ל-2 מ-14 מחוץ לקשת. יוטה בבית, תצטרך, וסביר שתקבל תרומה משמעותית יותר מהקו האחורי שלה, השאלה אז תהיה האם לממפיס יש דיי כלים התקפיים, מעבר לקונלי וגאסול, שיצליחו להביא אותה מעבר לקו הגמר במשחק שבו היא לא יכולה להחזיק את היריבה על פחות מ-90 נקודות.

הימור: יוטה ב-12.

גולדן סטייט ווריורס (1-8) – מיניסוטה טימברוולבס (4-4):

מעבר לעובדה שכל משחק של גולדן סטייט הוא מומלץ ליג פאס מבחינתי, כי יכול לקרות בו משהו חריג כמו נגיד שקארי יחטיא שלשה, עם ה-50 נקודות של רוז במשחק האחרון נוסף עוד היבט לסטורי ליין המרתק שהוא המיניסוטה טימברוולבס. אם עד עכשיו דיברנו על הרצון של באטלר לעזוב, על הספק לגבי מיצוי הפוטנציאל של וויגינס וטאונס או על אסופת שרידי שיקאגו שנאספה תחת ת'יבס עכשיו אפשר לדבר על האם אנחנו רואים את תחייתו מחדש של רוז או שמה מדובר באירוע נקודתי, ובעיקר, האם הגארד יצליח להישאר בריא הפעם.

אותו משחק 50 נקודות מחבר רצף של 2 נצחונות רצופים למיניסוטה והביא אותה למאזן של 50% בנקודה הזאת של העונה. השאלה הגדולה היא לאן מיניסוטה תלך מכאן, האם להתרסקות שכולם ציפו שתקרה, או שאת מה שבאטלר לא יכל לעשות – מתן מנהיגות חיובית שתחבר את הקבוצה ותעלה את השחקנים האחרים רמה אחת למעלה, יעשה רוז. לא זה המשחק שיתן אינדיקציה לגבי העניין הזה, אבל אם מיניסוטה שסופגת עד כה 119 נקודות תצליח להישאר במשחק מול גולדן סטייט זה בהחלט יכול לתת לה עידוד להמשך הדרך.

בצד השני יש משהו סופר מרשים במקצועיות של גולדן סטייט. תגידו שכשיש לך 3 שחקנים שיכולים לקלוע 50 נקודות בערב נתון מתוך המשחק הקבוצתי זה לא בעיה, תגידו שזה הסגל המוכשר ביותר שנאסף אי פעם, תגידו מה שאתם רוצים, אבל אחרי שתי אליפויות רצופות להחזיק את המאזן שגולדן סטייט מחזיקה כשהיא גם משחקת הגנה דיי סבירה ביחס לאקלים בליגה בנקודה הזאת, זה בהחלט לא טריוויאלי. אחרי ששיקאגו היה המשחק של תומפסון ונגד ניו אורלינס קארי לקח על עצמו את מלאכת הקליעה, האם הלילה הוא הזמן של דוראנט?

הימור: גולדן סטייט ב-15.

המשחקים הנוספים:

אורלנדו מג'יק (6-2) – לוס אנג'לס קליפרס (4-4) 1:00:

הקליפרס פתחו יפה את העונה הזאת, הראשונה בעידן שאחרי ההתנקות המוחלטת מהלוב סיטי, אבל שני משחקים בהם ספגו 125 נקודות בממוצע בדרך להפסדים לאוקלהומה ופילי החזירו אותם לגודלם הטבעי – קבוצת שולי פלייאוף במערב. יש שיטענו שזה המקום הכי גרוע להיות בו בליגה. בצד השני נמצאת קבוצה שיודעת בדיוק איפה היא נמצאת בליגה. בירכתיה. עם לא מעט כישרון צעיר פוטנציאלי אורלנדו מפסידה הרבה, 3 ברציפות נכון לנקודה הזאת, ומקווה לעתיד טוב יותר. יש לציין שאומרים את זה בפלורידה מאז שדוייט הווארד עזב.

הימור: הקליפרס ב-8.

ברוקלין נטס (6-3) – יוסטון רוקטס (5-1) 1:30:

הרוקטס ממשיכים בצניחה חופשית עם פתיחת עונה רווית פציעות, המשמעותיות שבהן של פול והארדן, ועם כרמלו אנת'וני והשפעתו הידועה על ההצלחה הקבוצתית הרוקטס חייבים למצוא דרך להתחיל להיחלץ מהבור שקברו לעצמם. הארדן יהיה בספק הלילה ובלעדיו ההתקפה של הרוקטס התרסקה ל-106 נקודות בלבד לערב כשהיא גם סופגת לא פחות מ-116. רצף ההפסדים הרצופים שלה כבר עומד על 4 והיא צריכה להרגיש שהיא יכולה לקטוע אותו, הלילה מול ברוקלין, חלשה יותר מכל אחת מהקבוצות להן הפסידה הרוקטס לאחרונה. הנטס בצד השני קטעו רצף של 3 הפסדים עם ניצחון על דטרויט והם נמצאים בראשיתו של תהליך בנייה מחדש שצפוי להיות ארוך וכואב.

הימור: יוסטון ב-7.

שיקאגו בולס (6-2) – אינדיאנה פייסרס (3-5) 2:00:

אינדיאנה הייתה הדארלינג של השנה שעברה, אבל העונה היא לא מצליחה להתניע בקצב שהביא אותה לאתגר את קליבלנד בסיבוב הראשון בפלייאוף. חלק מהסיבה לכך היא ההאטה בקצה המטורף של אולדיפו, תוצאה צפויה של הפוקוס הרב לו הוא זוכה העונה בניגוד לעונת הפריצה שלו. 22 נקודות לערב ב-48% זה לא מעט, אבל זה כבר לא מספרי הפרנצ'ייז שהיו לו בשיא כושרו. משיקאגו לעומת זאת אף אחד לא מצפה לכלום ולא הייתי מתלהב מדי ממספרי הפרנצ'ייז שמציב זאק לווין בקבוצה שכל מה שמעניין את שחקניה הוא לצבור מספרים. שתי הקבוצות עם סגנונות הפוכים השנה כשאינדיאנה היא הסמן הההגנתית של המזרח וסופגת 102 למשחק, בעוד הבולס סופגים 118 אבל קולעים 110, לא רע לקבוצת טנקינג מובהקת.

הימור: אינדיאנה ב-9.

דאלאס מאבריקס (6-2) – ניו יורק ניקס (6-2) 2:30:

אחרי התלהבות אדירה מדונצ'יץ בתחילת העונה דומה שהעסק קצת נרגע בדאלאס, זה מה שקורה אחרי 5 הפסדים רצופים, כולל אחד מביך למדי לאטלנטה. בסופו של דבר לא צריך לצפות להרבה מדאלאס של השנה, זאת קבוצה שצריכה לבדוק מי יכול להתאים מסביב לעילוי הסלובני, ולהיפרד מצורה מכובדת מהאיש שהיה הפרנצ'ייז הזה ב-20 השנים האחרונות. בצד השני הניקס היא קבוצה שדיי מבאס לדבר עליה עם 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים היא כצפוי בעיקר מביכה את אוהדיה ומאפשרת לטימי הרדוואי ג'וניור להכין את הדרך לחוזה מופרך איפשהו בליגה, אם ההיסטוריה מלמדת על משהו, כנראה שבניו יורק.

הימור: דאלאס ב-5.

פיניקס סאנס (6-1) – טורונטו רפטורס (1-7) 4:00 (שידור חי ב-5 לייב):

אחד ממשחקי הקצוות הקיצוניים של הליגה כשפיניקס האיומה תארח את טורונטו שפתחה את העונה פשוט נהדר ומסתמנת כקבוצה שבאמת יכולה לאתגר את בוסטון, גם אם זו תגיע לגמר המזרח בריאה לחלוטין. הלילה צפוי להיות לא יותר ממשחק אימון משודרג עבור קוואי והחברים.

הימור: טורונטו ב-20.

לפוסט הזה יש 394 תגובות

  1. תודה על הפריוויו

    שלושת המשחקים הראשונים ממש לחכות להם. השאר זה קבוצה חלשה מול חזקה בגדול…די צפוי.
    צריך לתת ברוז יותר אמון.

    1. הוא מתכוון לפסקה הזו:

      "אוקלהומה מגיעה למשחק הזה אחרי 4 הפסדים רצופים שמה שהתבלט בהם בעיקר הוא ההתבטלות ההגנתית המוחלטת שלה כשהיא חוטפת 122 נקודות בממוצע מול קבוצות כמו ממפיס, הקליפרס וסקרמנטו. הקבוצה גם מפסידה את קרבות הריבאונד בהפרש ממוצע של 12 כדורים חוזרים, כך שבתיאוריה סנטר מוביל הוא בדיוק מה שחסר לה, אלא שהשאלה היא באיזה מצב צבירה דווייט מגיע לעונה הזאת. וזה סימן שאלה גדול מאוד."

  2. כולם אומרים שדרק רוז למד מהפציעה והתפתח.
    מבחינתי, אם יקלע 20 נקודות יעילות למשחק, בלי להיפצע, זה אומר שהוא למד. 50 למשחק זה מאמץ מיותר עד הפלייאוף.

      1. ב-1412 דונטלו סיים פסל מעץ של ישו הצלוב ופנה לחברו, ההנדסאי ברונלסקי (האיש שפתר את הבעיה בלשים כיפה על הקתדרלה של פירנצה), שיביע את דעתו. לברונלסקי הייתה רק שאלה אחת: למה שמת איכר על הצלב?
        כמה חודשים אחר כך ברונלסקי חשף את הגרסא שלו ודונטלו הודה בטעות והכריז על היצירה החדשה כנס.

  3. מעולה דור יום מלא משחקים

    וושינגטון- אוק+3 (וויזארדס)

    אוק תסריח את הפרקט ותחטוף הרבה נקודות מפחוני וושינגטון. רכבת ההרים הפעם תדהר למטה.

    יוטה – ממפיס (אין ליין כרגע) ממפיס

    דונובן מיצל לא ישחק הלילה ובלעדיו יהיה משחק נגרות שבו ממפיס תנצח במשחק צמוד.

    אורלנדן+3 – קליפרס (קליפרס)

    יחזרו למסלול הנצחונות מול קבוצה שבקרוב תחל בטנקינג השנתי (הן באופן מכוון והן גם אם לא ירצו בכך)

    ברוקלין+4 – יוסטון (ברוקלין)
    הארדן בחוץ הלילה ובלעדיו איך אומרים? אין מה למכור. הנטס מנצחים

    בולס+7 – אינדיאנה (אינדי)

    הבולס בזבזו הרבה אנרגיה מול דנבר אבל זה לא עזר להם להם, הם יבואו שבוזים ויפסידו מעל הליין.

    מאבס – ניקס+6 (מאבס)

    דונציץ יחייך הלילה עם משחק טוב ונצחון אחרי הרבה זמן.

    גולדן – מיני+11 (גולדן)

    ההצגה השנתית של הקרי תמשיך, מטווח מכל הכיוונים, בלואו אאוט קל.

    סאנס – ראפטורס (אין ליין כרגע) (טורנטו)

    בלואו אאוט קליל לקנדים

    מאזן עונתי

    51 מ-105 (48.6%)

  4. מעולה תודה רבה.
    ממפיס בהחלט הפתעה נעימה.
    וושינגטון סרט אימה איך הם מצליחים להיות כל כך מסריחים עם כל כך הרבה כישרון?! אוקלהומה לא רחוקים מהם בעניין הזה. כמה שאומרים שזו ליגה של שחקנים רואים כמה מאמנים חשובים

  5. משחקים ככה ככה.
    מלבד 3 משחקים ראשונים הכל זוועה על הנייר.

    אוקי סי שוב תתן לנו לעלות לרכבת הרים סייקלון שבו כל אוהדיה יקיאו את נשמתם והפעם הם יצליחו לגרד ניצחון.

    ממפיס ויוטה ישחקו בנגרייה וממפיס תפתיעה עם יצירת נגרות טובה יותר

    ג"ס תבוא כשהפעם גרין הוא זה שיעשה היסטוריה עם 15 שלשות 🤣🤣🤣 האמת שזה משחק ששווה רק בגלל הטלנובלה "באטלר עושה קונצים במיני" והחזרה מהמתים של השושנה בין החוחים.

    יוסטון והאוברייטד פול סופסוף ינצחו ..

  6. תודה רבה דור.
    סופשבוע רגוע יחסית. ממפיס יוטה יהיה מעניין. הפסד נוסף של יוסטון יסבך אותם יפה.

  7. תודה רבה
    אוקלהומה וושינגטון קבוצות די דומות.הרבה כישרון ואי ניצול אפילו של 20 אחוז מהפוטנציאל שלהם גם בגלל מאמנים גרועים אבל לא רק.מישהי תהיה חייבת לנצח היום.

    1. אין לו הרבה ברירה – זה או וולטון או… מג'יק עצמו… אבל קשה לי להאמין שוולטון יפוטר בקרוב, ומאותה סיבה – זה ישאיר את מג'יק כמועמד מרכזי להדחה בקיץ… אז עדיף למג'יק לדחות את קיצו של וולטון ובכך גם את קיצו שלו.
      אני אולי קצת מגזים… אבל זה נראה לי הסבר הגיוני.

        1. כי לפרסם בטוויטר שלו את השם של בנאדם בCAPS זה יעשה רק רע. ולראיה ההוכחה שמישהו פירסם את הפרטים של הבית ספר מיד כדי שכל מי שיוכל לראות את זה יתקשר לשם. משם הדרך קצרה לאיומים על חיי אדם.
          מזכיר שלמיטצ'ל יש כמעט 400K עוקבים, והוא בטוח ידע שמי שעוקב אחריו יפרסם פרטים אישיים אחרי שהוא צעק כביכול את השם. מיותר להזכיר את הכוח של הרשת החברתית.

          ד"א לא מצדיק את ההתנהגות של המאמן בכלל, אבל מיטשל היה יכול לטפל בזה בצורה יותר פרטנית.

          1. ממש לא נסחפתי. במיוחד לא במדינה כמו ארה"ב, אני לא צריך לפרט פה על סטט' של שימוש בנשק אישי של אזרחים נגד אזרחים.

          2. בוא נגיד שהנשיא של המדינה עשה מספיק שיימיניג הרבה יותר גרוע והרבה פחות מוצדק למספיק אינדיבידואלים. כך שנראה לי שאף אחד לא הולך לקחת אקדח לקצור את המאמן בגלל דונובן מיטשל.

  8. אלוהים ניסיתי אתה יודע שניסיתי כאחד שהתחיל לראות נבא בסוף שנות ה 80 כשמגיק השחקן האהוב עליי אחר כך בשנות השפל עדיין תמכתי ואפילו אדי ג’ונס היה אחד השחקנים האהובים עליי(אל ואן אקסל פחות התחברתי) ואז באו שאק וקובי וקובי הפך לאהוב עליי ביותר עד שפרש.שנה לפני פרישתו של קובי באו הוורירס והעיפו לי את החושים עם תצוגות משחק שאפילו בדימיונות שלי לא חשבתי שאפשר לשחק כך.בו זמנית כשאני על העגלה של הוורירס עוקב מהצד אחרי הלייקרס פוסט קובי.וולטון הביא את הקצב מהווריירס והצעירים התחילו להתקדם וא בא לברון.במשך 15 שנה השחקן השנוא עליי בליגה.בסוף עונה שעברה השנאה ירדה קצת ואמרתי בוא נראה מה יהיה.
    מה שקורה הוא שלברון בן ה 34 חודש הבא לא יכול לעמוד בקצב המשחק המטורף של הלייקרס בהגנה הוא נח וכל יום בתקשורת האמריקאית לונזו אשם קוזמה אשם וולטון אשם.כפי שהיה עם קיירי ולאב בקאבס וכל הדרמה מסביב כפי שהורגלנו אליה.הלייקרס מנצחים זה בזכות לברון,הלייקרס מפסידים זה בגלל קוזמה לונזו …
    התהליך עם לוק וולטון היה נכון.הלייקרס כבר שנה שעברה נראתה לא רע בכלל בדרך לעוד קפיצה השנה ואז בא לברון.
    הטעות הראשונה הייתה עם רנדל.
    עכשיו עומדת לבוא הטעות הבאה והיא פיטוריו של וולטון בין אם זה יקרה בשבוע הבא או עוד שבועיים-שלושה.
    אם זה יקרה לא רק שהלייקרס יהפכו מהקבוצה האהודה עליי ברוב השנים(עד 2014-2015) לקבוצה השנואה עליי.אני עדיין ארצה ברעתם גם אחרי שלברון יעזוב ומגיק יהפוך אצלי לשנוא יותר מלברון.כן אותו מג’יק שבזכותו התאהבתי בנבא.
    תמיד ישאר לי קובי שאותו אוהב לנצח
    רק חבל לי על כל הצעירים המוכשרים שאני כל כך נהנה לראות אותם טסים על המגרש שיפגעו מהגעת לברון בין אם זה שינוי קצב המשחק בין אם זה שחלקם יוטרד בעתיד כדי להתאים לצרכים של לברון המזדקן ובין אם זה כל השחיטות שהם עוברים בתקשורת בגלל שצריך לשמר את הנראטיב שמי שמביא את הניצחונות זה לברון ומי שמפסיד זה החברה לידו.
    עוד דעה אישית שלי לברון כיום הוא אוברייטד לעומת הסיקור שהוא מקבל.
    אפשר להגיד שקוויו דוראנט יותר טוב ממנו כיום
    אפשר להגיד שאנתוני דייויס שחקן יותר טוב ממנו כיום
    אפשר להגיד שקוואי יותר טוב ממנו כיום
    והכי חשוב אפשר להגיד שסטף קרי יותר טוב ממנו היום.לא רק כקלע.
    פשוט שחקן יותר טוב

    1. וואי וואי וואי…..
      תגובת השנה עם סיכויים גבוהים בתחרות על תגובת העשור.
      וואי וואי וואי….
      וואי…
      וואי וואי…
      (ולפני שהופכים אותי שוב ללברון הייטר אני מצהיר שאני לא אבל התגובה הזאת חזקה ביותר)

    2. היה צפוי שהתאגיד יבשל את הנרטיב. זו רק ההתחלה חכו שהמצב יהיה יותר קשה זה יהפוך ליותר אגרסיב. לברון ישיג את שני האולסטארים שלו שיסכימו להיות תחת צילו של המלך ויתן תחרות ברמות הגבוהות. מה חשבתם שהוא בא לאל איי לביים סרטים ולנוח? סרטים הוא יכל לביים גם מקליבלנד. עכשיו הוא מביים את הסרט הכי טוב באל איי סיפורם של שפחות. לברון יכול להיות רק רכז בגילו גם אם תפקידו הרשמי הוא sf. ככה הכדור יהיה אצלו והוא רכז אדיר. רונדו ולונזו זה רק עניין של זמן עד שיעופו משם. לברון בדרכו ידע להביא נצחונות במיוחד במזרח הוא ינסה את אותה השיטה והוא חייב 2 אולסטארים בשביל זה והוא גם במערב ככה שגם זה עלול לא להספיק. לקראת פברואר יהיה מסע לחצים אינטנסיבי ואגרסיבי מבית התאגיד על כל אורגניזציית הלייקרס שיגרום להם להנחית מישהו אחד לפחות כאן ועכשיו. שיגיעו האולסטארים יגמר גם הסיפור של אינגראהם. קוזמה היחיד שמראה השתלבות מיטבית בהתקפה לצד המלך והוא גם אמור לחתום בתאגיד בקרוב ככה שהוא לדעתי יהיה זה שימשיך. אני מאמין שלאנס גם ימשיך. לברון ינסה אותו על דוראנט משחקים פסיכולוגים. ימיו של וולטון יהיו כמו ימיו של בלאט ייתכן ובדרך נס ישרוד העונה אבל שנה הבאה יגמר הסיפור. לברון בגיל 34 לא יכול לעשות חיתוכים לרוץ במערב בקצב מסחרר ולהתמודד כל משחק בשיא המאמץ וגם לתת הגנה ולכן הוא יבנה את השיטה שלו שתעצים ותגדיל את הנרטיב של המלאך המושיע. הקינג עדיין מסוגל בשיטה שלו לנצח משחקים והוא בהחלט בטופ אבל במערב הוא יאכל קש. צעירי הלייקרס שחלמו על להיות אולסטארים יודעים שהסרט נגמר ואיש מהם לא יגיע לשום אולסטאר תחת המלך והם לא יתאבדו בשבילו בהגנה לכן המלך יביא את הפועלים שלו. שני משחקים קרובים סה פורטלנד וטורנטו. בהצלחה קינג. שהוא יגיע לפלייאוף יהיה נרטיב שהוא עשה את הלא יאמן ובכושר אדיר והוא הmvp אל תדאגו.

    3. פשוט תגובה לעניין.
      זה מדהים לראות איך כלי תקשורת משלבים את לברון במאבק על mvp למרות פתיחת עןנה לא כ"כ טובה, ואיך מפילים את כל האחראיות על מה שקורה בלייקרס על אחרים, ולא שואלים למה הפסיקו את התהליך.

    4. העברתי את זה מהמעורב לכבוד הפליצה המהלכת,שהולכת לקבור את הלייקרס לחצי עשור😁
      יפה לראות שהמפגש עושה טוב לכולם,
      ובעניין אחר
      "לוק וולטון על הכסא החם. מג'יק ג'ונסון נפגש עם המאמן בנוגע לפתיחה הרעה של הלייקרס. על פי הדיווחים מג'יק הסכים שוולטון ישאר בתפקידו בתנאי שהקבוצה תראה "שיפור משמעותי".הפתק הורוד בדרך,רק חסר הצבע,השביתה האיטלקית # 101 של הפליץ,תיגמר אחרי הבעיטה לישבן של לוק,עד לדרמה הבאה,ברוכים הבאים לעולמו של פלול.
      https://twitter.com/billoram/status/1058438849859268608?fbclid=IwAR3LjGsnFgUwUoSAV0Uw7o39PgNbe7FBvLZ80nuQvXHvK2fZzFP76YKtIV8
      שיגיד למג'יק show me the money😂😂😂

  9. הסיר רותח ,לברון כבר העביר על כמעט מקסימום את הלהבה.
    למה כל מהדורות הספורט מלקקים לזין הזה הקורא לעצמו קינג?????

  10. אני רואה אוק דורסים אדיסו וגון וולה עם 5 נק האם זה כי הוא מחוסל עי ראס או מקרי לא ראיתי עד כהף? קאוורד חזר חח. אוק עוד מסוגלים לחרבן את זה למרות 20 הפרש

    1. הם משחקים הגנה מצוינת ,כולם ובמיוחד הספסל שנתן את הפוש הראשוני.
      ראס משחק הגנה טובה מאוד ועושה זאת כמה משחקים הוא לא עוזב את השחקן שלו כמו פעם,מקווה שימשיך ככה,הוא יכול להיות אדיר בהגנה .

  11. חוזר על הטרייד שלי
    פילי – מקבלים את ביל
    וויזארדס – מקבלים את באטלר
    טימברוולבס – קובינגטון ופולץ'.

    חייבים לעשות איזה שינוי פה

      1. חייבים לשנות שם משהו.
        משהו פשוט לא עובד אצלם בשילוב הזה. אולי דווקא כנגד כל הסיכויים באטלר יתחיל להעיף שם סטירות לאנשים וזה יתחבר איתו

        1. אתה מזריק רעל קטלני לאדם גוסס.
          זורק רימון לתוך מפעל זיקוקי דינור.
          מכניס ערימת כרישים לתוך טורנדו.
          חדר הלבשה של וול, באטלר, ריברס והווארד? אתה מתעסק פה עם ערימה כל כך ענקית של אגו שברירי ואלים שאני לא רואה שום דרך שזה נגמר יותר טוב מנוטוריוס ביג וטופאק.

  12. יש לנטס השנה יכולת מיוחדת להצליח להפסיד משחקים.
    במיוחד משחקים שהם מפתיעים ונצמדים לירידה טובה יותר.
    יש לתופעה הזו שם. זה נקרא, הדראפט.

  13. מה שמקונדו עשה זה פשעים נגד מדינת אריזונה, איך שחקן כמו אייטון לא מקבל רכז לידו שיפעיל אותו, כבר היום עם רכז שיכניס לו כדורים הוא שחקן של 25 נקודות בלי לדבר.

  14. פשוט משגע אותי כמה פיניקס מטומטמים שלא מנצלים את אייטון, הוא הרבה יותר גדול ופיזי מאיביקה ולא מקבל כדורים

  15. כאילו כולם שמעו שבאטלר רוצה להעלות את המניות שלו…

    וויגינס החליט להעיף כל כדור שמגיע אליו, גיבסון התחיל לזרוק שלשות וג"ס בכלל באו חדים מהתחלה

    #בהצלחה_ג'ימי

  16. הניקס כנראה מרגישים שיש סיכוי במזרח… ניצחו בדאלאס.

    המאבריקס כנראה יחכו לחגוג לנוביצקי דקות ראשונות כי הם לא נראים טוב.

        1. אין לי מושג כמה הוא עולה. כנראה יותר מדי.
          רכז אם קליעה בעייתית, שלא באמת יודע ליצור לעצמו מצבי קליעה (בטוח כאשר זה מול הגנות סבירות), ולא באמת יודע לנהל משחק –
          כבר יש לנו.

        2. דרך אגב, במסגרת טיוליו של איש בליגה,
          הוא גם שיחק עונה בסאנס.
          היה בינוני מינוס (ה-"הבינוני", זו מחמאה. לא היה מסוגל באותה עונה לקלוע מבחוץ, גם אם חייו היו תלויים בזה).

          1. הקליעה לא משהו, זה נכון,
            אבל אם לעשות משהו שאני לא אוהב
            כמו להסתמך על סטט' של העונה שעברה,
            היתה לו עונה כאמור סולידית + ב24 דק' משחק.

            ולנהל משחק הוא בהחלט יודע,
            לא גאון הדור, אבל כאמור סולידי.

            הכל עניין של מחיר.

            יש לך משהו יותר טוב ?

            ובכלל, אני מונע מהאינטרס אישי, מצידי שתשלחו את כל העתיד של הקבוצה למכירת חיסול, העיקר שתהיו במאבק פלייאוף איכשהו.

          2. זו הייתה השיטה של מקדונו –
            להמר על בינוניות בשביל הצלחה מהירה.
            הוא הביא לקבוצה את תומאס, נייט, בלדסאו.
            טרייד עושים עבור שחקן שיש סיכוי שהוא באמת ישפר את הקבוצה.
            כנען, כבר יש לנו. מספיק אחד כזה.

            בכל הנוגע לקליעה שלו. פחות מעניין אותי כמה זריקות הרכז לוקח,
            יותר מעניין אותי כמה איום הוא מהווה כאשר הוא על הפרקט.
            בעונה שלו בסאנס, סמית קלע שלשה אחת ב-71 משחקים. שלשה אחת מ-23 ניסיונות ב-71 משחקים.
            נכון, זו כנראה חריגה סטטיסטית, אבל גם הנתונים שלו בעונה וקצת האחרונות הם חריגה סטטיסטית.
            ככל הנראה האמת היא ה-30% שיש לו בקריירה מהשלוש.
            בכדורסל של היום, אי אפשר לשחק עם רכז של 30% מהשלוש.

          3. מה אכפת לי איך הוא היה בסאנס.. זה היה לפני 3 שנים.
            זה לא אותו רוסטר, לא אותו מאמן, לא אותם צעירים, וכ"ו.

            לזה אתה עושה סטט', ולעונה האחרונה שלו, לא ?

            מה רצית שאני אתן לך את קארי ?

            תביא שם אחר, דילון רייט גם רעיון.

          4. למה לי לרצות שהסאנס בכוח ישלמו עבור שחקן בינוני?
            יש לנו כבר מהסוג הזה מספיק.
            דלון רייט,
            הוא לא עקבי עם הקליעה שלו, וזו אחת הסיבות שהוא שלישי ברוטציית הרכזים של טורונטו.
            יש לו המון אנרגיות, יש לו הגנה טובה. כך שכשחקן מחליף, הוא אחלה.
            אבל קבוצה שרוצה להצליח חייבת רכז שהוא איום אמתי על הסל.

          5. זה יפה שאתה רוצה לקבוצה שלך רכז סוג' א
            גם אני רוצה… אבל אין כפרה.
            מה אתה חושב שאיש סמית' זה השם הראשון שעולה לי כשאני חושב על רכז נורמלי ?..

            כולה מחפש מישהו שידחוף כדורים לסנטר הדנדש שלכם,
            זה כבר לבד יפתח לבוקר, אריזה, אנדרסון ואחרים את הקשת.
            לא צריך את הקליעה של איש סמית בשביל זה.

            ולא דיברנו בכלל על כמה הוא עולה ולכמה זמן החוזה שלו, שזה בכי חשוב, אחרת כל הדיבור הזה בעלמא.

            עזוב.. חכה לדראפט.

  17. מישהו פעם אמר לוויגינס שבחירת הזריקות שלו לא להיט בכלל…

    וויגינס עם 3 מ-10, באטלר בתחרות להעלאת המנייה עם 6 מ-12. KAT נשאר עם חמש זריקות כמו גיבסון ועם אחת פחות מג'ונס

  18. טיבודו הקצב היה צריך לתת לרוז לנוח היום אבל במקום זה הוא נתן לו לשחק והתוצאה כמה מפתיע היא שרוז סיים את המשחק להיום

  19. אחד הדברים שאני מת עליהם אצל קארי-
    לא משנה כמה אתה חוטב עצים או גמלוני…
    חדרת לסל ואתה אפילו קצת פנוי? תקבל אסיסט לקרש סל תמיד.
    כולל תוך כדי תנועה מול שמירה פנימה.

      1. ולמרות זאת. לא מאמין שהוא יקבל הצעות גבוהות. אולי המג'יק יכולים לעשות איתו משהו.

        אולי הסאנס יחליטו להמר עליו.

        אבל בסוף הטימברוולבס יחליטו לשלם עליו בכל מקום כדי לתקוע את עצמם בתקרת השכר

        1. זה בעיקר תלוי אם איכשהו ת'יבס ישרוד עד שנה הבאה.
          שנה הבאה יש הרבה קבוצות עם מקום פנוי ולא כל כך הרבה שחקנים טובים פנויים כמו שהן מקוות שיש. זה הימור.
          וגם אם זה התכנון, למה לא להיפגש רק כדי לדעת לאיזה סכום השחקן מכוון אליו? לפי הדיווחים לא היו שום דיבורים.

          1. הוא באותה סיטואציה כמו רוזייר (ולדעתי רוז'ייר טוב ממנו) ורג'י ג'קסון בזמנו.
            רכז מחליף שהוכיח שמגיע לו יותר מההזדמנות שהוא מקבל. אולי לא להוביל חמישייה אבל מגיעה לו ההזדמנות

  20. מינסוטה עם 10 פוזשנים רצופים שנגמרים בכלום אירבולים זריקות מוזרות צעדים אף התקפה נורמלית
    איזה קבוצה רעה ולא מחוברת
    לפרק לפרק לפרק

  21. המאבס הפסידו לניקס נגמר הסרט שלהם עם הפסדים להוקס ניקס וסאנס לא מגיעים לפלייאוף מי שחשב שהם יעשו פלייאוף ברוכים הבאים למציאות. הדבר הבטוח היחיד זה שהסאנס המאבס הקינגס והוולבס לא יהיו בפלייאוף. השאר הכל פתוח

      1. לא ישתה כלום כי KAT שונא את תיבס ואת באטלר ולא שם זין וגם לא מנומל נכון ולכן ישבות איטלקית.

        באטלר שם זין על הקבוצה וזורק לבד בשביל לעלות ערך טרייד ותיבס מאפשר לו.

        וויגינס סתפ פלופ שהם נתקעו איתו עם חוזה מטורף. אתן לך להחליט איזה חוזה גרוע יותר של וול או של וויגינס

  22. קאט הוא נמושה דומיניקנית חסרת ביצים ,ילד קאקא .
    פשוט שונא את רוב שחקני המילניום האלה ששמים ז כי מישהו החליט לפזר עליהם בגיל כל-כך צעיר מאות מליוני דולרים.
    על הזבל הרקוב וויגינס אני בכלל לא רוצה לדבר.

    1. אין מה להשוות התקרה שונה לגמרי …. קאט פוטנציאל הול אוף פיים יש לו הכל הוא רק לא זורק זין … ויגינס אולי אול-סטאר במקרה הכי טוב וגם זה בספק. שחקן טוב אבל לא מה שחשבו שהוא

  23. בן ממזר,
    התשובה לשאלה שלך היא "ג'ון וול".
    עליו הייתי מהמר.
    לי יש את התחושה שהוויזרדס מרחק 2 הפסדים מהתפרקות.
    טרייד עליו, למרות החוזה הגדול (גדול? עצום) עליו הוא חתום, זה הימור שהייתי שמח אם הסאנס היו עושים.
    מדובר על שחקן בן 28, מנהל משחק ברמה גבוהה מאוד, עם הגנה מצוינת.
    שחקנים ברמתו לא מגיעים לסאנס בשוק החופשי.
    הדרך היחידה להנחית שחקן שכזה זה דרך טרייד –
    היות והשנה הוא מרוויח רק 19 מיליון, לסאנס יש המון כלים בשביל טרייד שכזה.
    אני מנחש שג'וש ג'קסון + בחירות דראפט + חוזים נגמרים, עלולים להיות המחיר.
    לטעמי, זה מחיר שישתלם.

      1. אני לרגע לא חושב שוול שחקן מושלם חף מטעויות.
        הבעיה?
        קרי לא מגיע לסאנס. אפילו לא כריס פול.
        רכזים שהם החבילה השלימה, לא יגיעו לאריזונה על דעת עצמם,
        לא יימצאו עצמם חשופים לטרייד.

        וזה אומר ש –
        או שנמתין לרכז איכותי שיגיע בדראפט,
        או שנחזיק אצבעות שמישהו יסכים לחתום בשוק החופשי,
        או שנשתדל לתפוס הזדמנות שתצוץ להשיג שחקן דרך טרייד.
        לי יש את הרושם שיש סיכוי שוול יהיה זמין בקרוב.
        כאמור, זה הימור. הימור גדול.
        אבל אני אוהד, ומבעד לעדשות הווישפול ת'ינקינג שלי,
        אני מדמיין התקפה עם קו אחורי אדיר של וול + בוקר,
        עם סנטר דומיננטי שמקבל מספיק כדורים, שמקבל הזדמנות לפרוח.

        כזה אני, ווישפול ת'ינקר…

        1. ואין שום דרך לגרום לך לעשות ווישפול על איש סמית'?
          אתה באמת רוצה את וול סופר את הזריקות של אייטון ועומד עם סטופר כל פעם שבוקר עם הכדור?
          חייבות להיות אופציות אחרות. מה רע בלתת לבנדר לרכז?

          1. אני מחזיק מוול יותר ממך. ראיתי אותו הופך את גורטאט לשחקן NBA לגיטימי.
            בניגוד לדעה הפופולרית, על הפרקט הוא רחוק מלהיות שחקן אנוכי.
            התחושה שלי, שלצד בוקר ואייטון, הוא יכול לפרוח.

            איש סמית', הוא שחקן ספסל. לא יותר, לא פחות. כזה כבר יש לנו, תודה.

          2. ואני ראיתי אותו הופך את גורטאט לשעיר לעזאזל. ואז את ביל. ואז את פורטר. ואז את אוברה. ואז את כולם כי הם חלילה שיחקו טוב בלעדיו.
            הוא שחקן שבאופן מסורתי לא משחק מספיק חזק בליגה ומאשים את כולם סביבו.
            וכל זה כן נראה גם על המגרש.
            עדיף שחקן ספסל חביב על פני מישהו שימוטט לכם את הפרוייקט לפני שהתחיל.

          3. אני מקווה שזו הדעה הרווחת ברחבי הליגה.
            זה יוריד את המחיר שלו.

            חסרים שחקנים שהיו סימני שאלה ענקיים שריחפו מעל ראשם בכל הנוגע לאישיות שלהם?
            ראשיד וראנדולף הם דוגמאות מצוינות.

            אישית, אחרי שיצא לי לצפות בלא מעט שעות וול,
            אני חושב שהוא שווה את חוזה המקס עליו הוא חתום.
            אני גם חושב שבמיטבו, מדובר על שחקן עם משחק קבוצתי להפליא.

          4. לא חסר. גילברט ארינאס, לטרל ספריוול. יש מספיק.
            וגם אם אתן לך הכל, אסכים שיש סיכוי שהוא לא ימוטט וישרוף את המועדון כי הוא הדוגמא הקלאסית לגבריריות – "משחק קבוצתי להפליא" זה סטרץ' גם בהכי ווישפול שאני מסוגל להבין. משחק קבוצתי להפליא זה מה שהיה להם שנה שעברה בלעדיו.

          5. איזה קבוצתי איזה…

            מתהלך על הקשת בנונשלנטיות של נמר מנומנם ומשועמם, תוך כדי מזמוז לא פוסק של הכדור.
            רפד סטט' מדופלם.

            על כל הד קייס שהחלים, אפשר להביא מניין שהתפתחו לסינדרום ירושלים ופיתוח סינדרום שטוקהולם קבוצתי כלפיו.

            בהצלחה למאמן הרוקי וניל האירופי הראשון בליגה באכיפת סדר ומשמעת..

            והטיים ליין שלכם בכלל לא חופף את הטיים ליין שלו.

            חכה לדראפט. חיכית מעל עשור, חכה עוד שנה.

          6. איסלנדי,
            בשנה שעברה הוא היה פצוע. ואין לי בכלל וויכוח אתך לגבי איך שהוא נראה מהרגע בן הוא חזר.
            לכן זה הימור.
            אבל –
            להזכיר איך הוא נראה בריצה שלהם לפלייאוף עונה קודם לכן?

            לטעמי, לשפוט שחקן בן 28 , כזה שלא עבר פציעה בלתי הפיכה, רק על סמך העונה האחרונה שלו, זו טעות.
            צריך לזכור, גם הארגון בו הוא משחק, לא ידוע כ-"סמל הבריאות".
            וושינגטון חורקים, ואין ספק זה גם בגלל וול.
            אם זו לא הייתה הסיטואציה, אז הסיכוי לשמץ של סיכוי להנחית שחקן כזה בטרייד היה 0.

          7. שוב, בוא נניח שהטרייד עובר, והוא אפילו מצליח מקצועית,
            חוץ מלדפוק לכם את הסיכויים לבחירה גבוהה, כמה רחוק זה יקח אותכם, לפלייאוף ? דפקת את הבחירה שלך ועפת סיבוב ראשון.

            מה בדיוק וול עשה בקריירה ? עבר סיבוב מול אטלנטה בשנות הפריים שלו ? הוא לא ראה גמר קונפרנס בשנים הכי חלשות של המזרח החלש. אז במערב, הוא הכי הרבה ידפוק לכם בחירות דראפט לשנה שנתיים הבאות.

            המטרה של ארגון כמו פיניקס לטווח ארוך היא אליפות. לא כולן זוכות, אבל זו המטרה, מה תעשה אחרי ה4 שנים, כשהוא יהיה בן 32, תציע לו מקס ? הרי ב 4 שנים האלו מבטיח לך שאתם לא מתקרבים איתו לגמר קונפרנס מערב.

            מה ההגיון להביא רכז בן 28 על חוזה ענק
            לשלד צעיר בממוצע גילאים של 20 ?
            הפזם שלו לא חופף את הטיים ליין שלכם. זה כזה פשוט.

            ההיגיון היחיד להביא אותו זה אם אתה חושב שהוא שם אותך בתמונת אליפות. והוא לא.

          8. לא דיברתי על איך וול נראה בשנה שעברה.
            אבל אני לא רוצה לפתוח שוב את הדיון, אז אסגור אותו מהצד שלי עם הסכמה על דראגיץ'.

        1. אתה מודע לעובדה שהוא בן 28?
          שהפציעות שהוא עבר הן לא מהסוג שמסיים קריירה?

          וול מרוויח מקסימום, בגלל שמשחקו שווה מקסימום.
          הוא רחקו מלהיות שחקן מושלם,
          אבל שחקנים מושלמים לא מגיעים לפיניקס.
          הלברונים, דוראנטים, וקרים של ה-NBA,
          כאשר הם מגיעים לשוק השחקנים החופשיים, הם לא סופרין את הסאנס.
          הם גם אף פעם לא מגיעים למצב בו הם נשלחים בטרייד.
          וזה אומר שבשביל לקבל שחקן שבאת שווה מקס, צריך להמר.
          לסאנס סגל שבנוי ככה שהחוזה של וול לא ייפגע בהם בהמשך. חוזה המקס היחיד שצפוי להגיע בהמשך יהיה של אייטון, ואז החוזה של וול יגיע לסיומו.

      1. יש סיבה למה וושינגטון לא עושה פלייאוף במזרח, אז במערב.

        הוא מתקוטט עם ערסים כמו ביל.. מבט אחד לתלוש משכורת של אמיגו הצעיר עם החלב על השפתיים, הוא תולש לו את הכנפיים.

        1. אתה ראית את תלוש השכר של וול?
          37 מיליון בשנה הבאה. 47 מיליון ב-22/23

          ברור לי שוול מביא לקבוצה אופי בעייתי משהו.
          2 דברים גורמים לי לחשוב שזה יכול לעבוד:
          בוקר הוא ההפך מביל.
          וטרייד על וול, זו סטירת לחי מהסוג שלפעמים מעיר שחקן.
          הוא לא הערס הראשון שהתנהגותו הובילה לטרייד.
          יש כאלו שהמעבר היה בדיוק מה שהם נזקקו לו בשביל להתיישר.

          1. חחח… זה שגוי בכל כך הרבה מובנים.

            וולוו לא מעניין אותו החוזה שלו, כמה ירוק או יותר נכון ירוקים הדשא של השכן. אחד שרב עם כל העולם, ונמצא ב מוד פרישה,
            אתה באמת רוצה להמר על כל הפרוסס שלכם, או הטיים ליין כמו שאתם קוראים לזה בשביל דיווה על חוזה ענק ?
            הוא יעשה מהצעירים שלכם פירה. אחרי גורטאט , החמודים שלכם זה נשנוש ערב.
            עוד דבר, מתישהו אייטון גם יצטרך לפגוש את החוזה מקס שלו, 3 חוזיי ענק, אם אתה מתכוון ללכת לתהליך עם וול ולהמשיך איתו מעבר ל 4 שנים. סגרת את הקבוצה עם פלומבה.

            חכה לדראפט כפרה, או לצלצול טלפון של הסוכן של איש סמית…

          2. כבר חשבתי מזמן על טרייד של וול לפיניקס רק לא האמנתי שמישהו יזרום איתי על הרעיון .
            וול רכז מצויין עם ביצים , נראה שמיצה את וושינגטון ואולי באמת פיניקס תוכל להרים אותו לגבהים חדשים , בוקר איטון בסיס מצויין שיכול להשתלב עם סגנון המשחק שלו .
            אני אומר שווה תסיכון 4 שנים בדיוק אז איטון יכנס לחוזה מקס .
            לרוב שקבוצות מתחילות לרדוף אחרי בחירות במקום להתחיל לבנות הן הולכות לאיבוד , ראה מינסוטה .
            אמרתי כבר שהטעות של פיניקס שהם לא בנו סגל עם חמישייה ברורה , הימרו על כולם ועל סוסים מתים מאוד תמוהה העניין .

  24. מקווה שוושינגטון ופניקס ימשיכו להפסיד מה שיפתח מקום לשינויים בטרידים והחלפת מאמנים .
    לא הקבוצות יש נכסים טובים שיכולים לשפר מאוד קבוצות אחרות עם יקבלו דקות ואמונה .

    1. היום זה כבר לא יקרה , היו צריכים בערב הדרפט לסגור טרייד עם סקרמנטו או ממפיס , אם אטלנטה ויתרו על דונציץ בשבילו אז הם מאמינים בו בצורה רצינית ועכשיו שהוא הוכיח שהוא לא באסט אז לא יוותרו עליו

  25. הייתי מציע לוושניגטון טרייד עם הפליקנס
    ביל פורטר וטרוי בראון תמורת הולדי מירוטיץ/רנדל היל ובחירת סיבוב ראשון
    טרייד מצויין לשתי הקבוצות

  26. אתה כותב "הג'אז סיימו עם 39% בלבד מהשלוש" …
    זה דווקא מצוין- שם אותם במקום 5-6 בליגה, מעל הממוצע שלהם השנה (37.5) או שנה שעברה (36.5) …
    הבעיה לא היתה הקליעה שלהם אלא שממפיס תפסה ערב של 13 מ-26 …

  27. תודה דור סיקור מעולה.
    היום יוסטון שיחקה הגנה למשך 2 רבעים שלמים. הישג כביר.
    טאקר המסכן צריך לשחק 40 דקות בערב כדי שההגנה תחזיק מעמד.
    נראה איך הרגליים יחזיקו היום כשהארדן חוזר.
    לגבי דאלאס, משהו שם לא מתחבר.
    כבר נתתי את הנתונים של דניס סמית' עם דונציץ לעומץ בריאה עם דונצ'יץ', פשוט לא זורם עם שני הצעירים על הפרקט. גם דיאנדרה נראה מנותק מהקבוצה וחושב רק על הסטטיסטיקות שלו.
    אמנם מוקדם טילים אבל אם אני דאלאס אני מתחיל לדאוג מההתאמה של דונצ'יץ' וסמית', או בכלל מההתאמה של סמית' שכרגע הוא נטל יותר מתועלת.

      1. האמת שדגדג לי להזכיר טרייד אבל זה כבר באמת מוקדם מדי.
        סך הכל הג'וניור עם יכולות אתלטיות משובחות ודווקא הנוכחות של דונצ'יץ פותחת לו את הדרך לסל.
        דונצ'יץ' מצידו יכול להסתדר טוב מאוד עם פוינט גארד זריז לצידו, ראה ג'יי ג'יי בריאה.
        אבל כמו שזה נראה כרגע, אז צריך באמת לחשוד ולחשוב ואולי טרייד כל עוד המניות של סמית' למעלה יכול לעשות טוב לקבוצה. אבל מצד שני נדיר מאוד שעושים טריידים כל כך מהר על שחקן בחוזה רוקי שסך הכל מממש את הפוטנציאל ההתקפי שלו.
        נראה לי ששווה להם לנסות לגרום לזה לעבוד עם מבט בוחן לקראת פברואר

        1. למה להטריד ולא להשתמש בעונה הזאת לראות אם הם (ובארנס) מסוגלים לשחק ביחד?

          דווקא הייתי מנסה לקבל על מת'יוס משהו.

          1. מתיוס ובארנס פחים. זה טוב עוד בחירה גבוהה בדראפט יכול מאד לסדרם. אוק בחרה 3 דראפטים בגצף את דוראנט ראס והארדן אולי גם המאבס יבחרו 3 טובים 3 דראפטים. אין שום לחץ על המאבס או על הסאנס. בחירה גבוהה זה נפלא עבורם

  28. תודה רבה דור.
    זה נראה שיוסטון עושים שינויים בצורת ההגנה כך שהם מנסים לבנות הגנה מתוחכמת יותר בה החילופים הם לא אוטמטיים זה דורש המון תיאום ואני יכול להבין למה הם מתקשים עד עכשיו אם זה באמת התכנית ואם הגנה שכזו באמת תצליח להתייצב והם יגיעו לתיאום הנדרש זה יכול להיות מפחיד וחונק עבור יריבות (וקצת מזכיר את בוסטון). אם לא הם יריחו את הפלייאוף מלמטה. אגב כרמלו בהחלט מצליח להשתלב ביוסטון ושינה גישה לגמרי – הוא וויתר על הרבה זריקות מידריינג' וזורק הרבה יותר בסגנון יוסטוני.

  29. תודה רבה דור

    נכון לעכשיו מחוץ לפלייאוף במערב – ניו אורלינס, לייקרס, יוסטון ואוקלהומה. בפלייאוף – ממפיס, סקרמנטו וממפיס

  30. דור אחלה סיקור רק למה כתבת שלא היו הפתעות רציניות? יוסטון ניצחה אם לא שמת לב … 🙂
    טוב קצת מסקנות משתי המשחקים שראיתי הערב.. ראשית פיניקס:
    1. איטון כרגע מועמד ברור לרוקי העונה ואין בכלל ספק שיש לו איכויות שצריכות לקחת קבוצה למקומות הכי רחוקים שיש .הלילה היה טוב גם בהגנה. השילוב שלו עם בוקר יהיה אחד הטובים בליגה.
    2. אין רכז אז חשבנו שאולי אוקובו יהיה פתרון . הוא לא. אחרי צפיה הדוקה של כמה משחקים התחושה שלי היא שאפילו טיילר יולוס היה יעיל יותר ואין דבר יותר מבאס שאפשר להגיד על רכז מהמשפט האחרון. ניתן לו את מנת החסד הנדרשת אבל זה הרושם שנוצר כרגע.
    3. קוקושקוב בנתיים אכזבה ענקית. אני לא יודע כמה הוא חופשי בבחירת הדקות של השחקנים שלו אבל: לריאן אנדרסון אסור לראות פרקט מבפנים רק מבחוץ הוא נוראי ובדקות שהוא על המגרש זה 5 נגד 4. העובדה שעדין לא ראיתי מתחילת העונה את ההרכב הזה באיזה שהוא שלב של המשחק ביחד היא מצערת מאוד: בוקר (בפוינט) וורן ברידג'ס ג'קסון ואיטון. בעייני זה שווה ניסוי. אריזה לא בראש שלא לא בחשק שלו ואין לא מושג איך הוא תקוע שם במדבר וככה הוא גם משחק.
    5. ג'וש ג'קסון – כל פעם שאתה מתייאש ממנו (אחרי שלושה משחקים שבהם החליף את בוקר בהרכב בהם שיחק זועה וזה תיאור אחרי הנחה) הוא חוזר. הלילה נתן כמה מהלכים כולל דאנק ושלשה שלא מהעולם הזה. מה שכן אהבה גדולה בינו לבין בוקר אין. וורן כרגע ללא ספק טוב יותר למרות שבעייני הפוטנציאל של ג'קסון הוא יותר גבןה וכרגע כנראה שאם יהיה טרייד על רכז ג'קסון הראשון ללכת.

    לגבי המשחק השני שראיתי הלילה סטיב קר הוכיח לי לפחות שלנהל משחק הוא יודע היטב. זה היה לילה כזה שסטף לא במיטבו (קורה) ההתקפה לא פגעה ואז הוא החליט ללכת על הגנה . הוריד את סטף והעלה את החמישיה ההגנתית הכי טובה שיש ברשותו (איגי דוראנט קליי דריימונד ומקיני) והחמישיה הזאת פשוט חנקה את ההתקפה של מיני וריצה של כמה דקות שבהם מיני לא הצליחה לקלןע סל סגרה את המשחק.
    ועוד מסקנה . כמה סטף של השנה ענק? זה היה ערב גרוע שלו ובכל זאת סיים אותו עם 28 9 ו 7. הוא הולך להיות mvp השנה גם של העונה וגם של הגמר. הוא נמצא בשלב התפתחות במשחק שלו שישים אותו בסופו של דבר כאחד הגדולים בהיסטוריה . אני לא זוכר משהו דומה לו. כזה דבר עוד לא היה.

      1. הכונה שלי היא לא מבחינת התפוקה דוק אלא יותר הדרך. מייקל היה האתלט הכי גדול והקומפטיטור הכי גדול (וגם השחקן הכי גדול לטעמי). לקארים היה כלי נשק אחד הסקיי הוק שהיה סוג של טרמינטור שאין מה לעשות מולו … לברון הוא רכבת – בא עם עוצמות אדירות ומחסל אותך . סטף מה שיש לו שלא היה לאף אחד ברמה שלו – סטף הוא הוירטואוז. והוירטואוז תמיד חייב להיות אחד מהגדולים ביותר. בדרך שלו הוא עושה דברים שאף אחד לא עשה לפניו בהרבה מובנים הוא המציא משחק חדש. זה חייב לשים אותו בלבל הכי גבוה של כל הגדולים אבר.

        1. מצטער שאני נטפל לקטנות –
          להגדיר את קארים רק על סמך הסקייהוק שלו,
          זה כמו להגדיר את קרי רק על סמך הקליעה שלו מבחוץ.

          כמו שקרי הוא הרבה יותר מהשלשה
          (התנועה המתמדת, היכולת ליצור מצבים לחבריו גם כשהכדור לא בידיו, יכולתו להפוך אובר פליי עליו בגלל איום הקליעה מבחוץ בשביל להגיע בקלילות לצבע, או בשביל למצוא מישהו פנוי לעוד ליי אפ קל),
          כך גם קארים היה הרבה יותר מהסקיי הוק.
          קארים בהתקפה ידע להניע כדור. ידע לנצל את ההתמקדות של ההגנות בשמירה עליו.
          בנוסף, הוא היה אחד משחקני ההגנה הגדולים (תרתי משמע) ששיחקו ב-NBA.

          1. מסכים עם כל מילה גיא לגבי קארים ויתר האיכויות במשחק שלו כמו גם סטף .
            אבל בסוף בסוף צריך לשים כדור בסל . וקארים עשה את זה עם הסקייהוק סטף עושה את זה עם שלשה ומייקל ולברון פשוט שמים לך על הראש – אתה שם או לא שם – זה לא משנה.

        1. כן ראיתי את החפירות שלכם.
          עקרונית הלב אומר לי לא אבל מעשית אני חושב שאתה צודק.
          דעתי בנושא כבר ידועה – תזיזו את התחת ותביאו לי את דראגיץ'.

          1. דראגיץ'…

            הצלחת להתעלות על הרשע בלהציע רכז שלא קשור לתהליך שלכם.

            כשאתה אומר " מעשית" למה אתה מתכוון ?

          2. דראגיץ' מתאים מצוין. הוא פיתרון לשנתיים הקרובות שלא רוצח את תקרת השכר ומאפשר לחפש פיתרון עתידי בעמדה.

          3. אנחנו לא יכולים לעשות טנקינג לנצח. צריך לשחק כדורסל. קוקושקוב הכניס שיטה התקפית אבל חסר רכז . אנחנו צריכים להסתכל קדימה לא לדראפט.

          4. אין לך כרגע מה להסתכל קדימה אם הקבוצה באופן טבעי, ולא מאולץ שווה מקום אחרון.

            אם היית מציע איזה טרייד על רכז צעיר בטווח גילאים של השלד הצעיר, לא הייתי מתווכח, אבל דרגאיץ' כבר בן 32 להביא אותו רק בשביל לסתום חורים, שיבזבז לכם בחירת דראפט טבעית, לא טנקינג מאולץ, זה בזבוז.

            שנים סיפרו לי שהסיוט הכי גדול של אוהד סאנס זה מקום 9-10 בקונפרנס.

            חכה שנה תאסוף רכז בדראפט, או תחליף עבור הבחירה.
            הכי פשוט בעולם.

          5. אהה אהה. ואיזה רכזים מחכים לנו שם בדראפט? לא הרבה.
            אתה מסיק מפתיחת עונה על המקום הטבעי. נדבר בינואר.

          6. לא יודע איזה רכזים יש, אם אין תרקח טרייד על הבחירה.
            הבנתי שמסתובב שם איזה ציון אחד שתמורתו אפשר להשיג הכל.
            על רכז טוב לא מתפשרים במערב.

            מאחל לכם לעשות פלייאוף עוד העונה.

          1. בהחלט יכול להיות.
            לא בגלל הכישרון של וול –
            בגלל הסיכון לפגיעה במרקם הקבוצתי.

            לקבל החלטה להביא את וול בטרייד (אם וכאשר) דורש ממקבל ההחלטה אמונה ביכולתו של קוקושקוב לשלוט בחדר ההלבשה.
            אני ניזון רק מהתקשורת, כך שדעתי בנושא לוקה בחסר עקב חוסר במידע רלוונטי.

            דבר אחד ברור לי –
            נמאס לי מסאנס שמפסידים המון. הלוואי ומשהו יקרה, ונזכה לראות רכז אמתי בקבוצה.
            (מזל גדול שאני לא מקבל ההחלטות בקבוצה. סבלנות, זו תכונה קריטית להצלחה של GMים ב-NBA)

          2. גם לי נמאס שהם מפסידים אבל צריכים לחכות לפתרון נכון יותר (כספית וגם מבחינת אורך ההתחייבות וגם מקצועית) . אין לי פתרון יותר טוב כרגע (דראגיץ' זה סבבה אם יקרה) צריך לחכות להזדמנות)

        2. אם כבר אתם בכיוון של שחקן כמו וול שאפילו אני התייאשתי ממנו, ואני נאמן כפייתי, למה שלא תלכו על קמבה?
          גם אופי טוב בהרבה, שחקן יעיל בהרבה והרבה יותר מוצלח ליד שחקן כמו אייטון.

          1. קמבה זה הפתרון הכי טוב והשנה הוא פשוט נהדר. הבעיה איך גורמים לשרלןט לוותר עליו. שנה שעברה נראה היה שזה קורה אבל יושרו שם ההדורים ככה זה נראה עכשיו

          2. קמבה בשנה האחרונה לחוזה.
            כל מה שהוא צריך להגיד זה שהוא לא הולך לחתום שם מחדש ובפיניקס צריכים להיות מוכנים להציע לו חוזה מקסימום שזה גם לא מובן מאליו.
            כמובן שהם גם יכולים לחכות עד הקיץ אבל יהיה להם קשה למכור את עצמם לשחקנים חופשיים כשהם נראים כמו שהם נראים.
            יש להם אינטרס להיראות כמו קבוצה עם עתיד רציני בליגה כבר השנה.

      1. ברור שקרי מוחלף אבל במקרה הזה החמישיה שקר העחלה היתה סופר הגנתית. עובדתית מה שהחזיק את מיני במשחק עד לאותה נקודה היה איבוד כדור אחד לאורך כל המשחק. קר הבין שהבעיה היא ההגנה ולכן עלה עם חמישיה כזאת והיא באמת הצליחה לעצור סוף סוף את מיני.

  31. ממפיס חזרו לעשות את הדבר שהם מתמחים בו, כדורסל איטי (יחסית) והגנה חונקת. אנדרסון וג'קסון ג'וניור מוסיפים לא מעט במימד ההגנתי.
    ולשאלת היום: מתי וושינגטון נפרדים מברוקס לשלום???

  32. תודה על הסיקור.
    תרומתי לדיון על קאט – מבוססת על חוק בן סהר הראשון (חוק שחוקקתי לפני אי אילו שנים, לימים נחקק גם חוק בן סהר השני)
    לשון החוק : "ספורטאי מקצועני מגיע לקליבר שלו עד גיל 19"
    פירוש החוק – למעט מקרים בודדים (סטף קרי, אולי זידאן), כל גדולי הספורט זוהו ומוקמו בקליבר הגבוה ביותר לפני גיל 19. כולם ידעו מהרגע הראשון לאן מייקל או לברון עשויים להגיע, כנ"ל לגבי מסי ורונאלדו, או ג'מצ'י, קטש, קוקוץ' ודומיהם). כאשר שחקן עובר את גיל 20 ועדיין לא פרץ לתודעה ככוכב על – הוא כנראה גם לא יעשה זאת. יכולות להיות טעויות בכיוון ההפוך – שחקן מזוהה בקליבר גבוה ו-"צונח" בהמשך הקריירה, זו לא באמת צניחה כי הם עדיין מקצוענים ומתפרנסים בכבוד מאוד, פשוט בדרגה יותר נמוכה (בן סהר, יותם הלפרין, אורטגה הארגנטינאי) – אך פריחה מאוחרת היא מחזה די נדיר וגם כשזה קורה, דרגה – הקליבר – של השחקן היא זו שבה היה בגיל 19 (לו וויליאמס, טוני פארקר – שהוא מקרה גבולי ומרתק).
    בשורה התחתונה – , ברמה האישית או במעמדו בליגה – קאט לא יגיע הרבה יותר רחוק מהמקום שאליו כבר הגיע. פריצה דרמטית לקו הראשון של כוכבי העל בליגה – לא תבוא.

    לסקרנים שבכם – חוק בן סהר השני נחקק לפני מספר שנים, והוא חוק מקומי :
    "שחקן ישראלי לא יקלע שתי זריקות רצופות מחוץ לצבע"
    לחוק בן סהר השני נוסף תיקון לפני כשנתיים, שמחיל אותו גם על אירופה כולה :
    "שחקן אירופאי ביורוליג לא יקלע שתי שלשות רצופות, למעט כאשר המשחק כבר איננו חשוב"

        1. ראה תגובה למטה
          שניהם נבחרו בגיל צעיר מהמכללות, קאוואי אכן עלה לדרגת כוכב מעל למצופה ואולי יהיה חריג – למרות שאינני רואה אותו בסיכום קריירה ברמה של סטף, לברון או דוראנט.
          ג'ורג' נבחר 10 והיה אולסטאר בגיל 23, דווקא הוא מוכיח את החוק כיוון שהגיע לשיאו בגיל 21-22 ועדיין לא התעלה מעל זה (הלוואי שיעשה זאת אצלנו).
          בוקר שלך הוא דוגמה מעניינת – סומן ככוכב על על תפר הדרגות כבר בשלבים מאוד מוקדמים. אולי עוד ישתלם לכם.

        2. עם כל הכבוד לג'ורג' – ויש כבוד – אשתקד היה זקוק לפציעות כדי להשתחל לאולסטאר – וזה כשהוא אמור להיות בשיאו! לא רואה את זה קורה לגדולים הרשומים על פי החוק (לברון, קיידי, סטף, ראס, איידי, הארדן, קיירי, נוביצקי הצעיר, ווייד הצעיר, וסליחה מכל מי ששכחתי)

          1. נוביצקי, הארדן. ממש כולם ציפו שיהיו מגדולי האומה. גדול אתה. ווייד הצעיר? להזכיר באיזה גיל הוא הגיע לליגה?
            ואפשר להמשיך ללכת אחורה.

  33. נאש דוגמה מצויינת – עדיין לא ייזכר בגודל של סטף קרי.
    סטוקטון דוגמה טובה מאוד, אבל יכול להיות גם דוגמה הפוכה! בכל מקרה הוא לא ייכנס לשורה הראשונה, אפילו לא לשנייה (למרות שהיה מוסר גאון ושחקן אדיר), אבל אולי לו היה מסומן כגאון מהתחלה עם באז של כוכב על – היה מגיע רחוק יותר (למרות שהגיע כמעט עד הקצה).
    בן וואלאס היה שחקן הגנה – אלה תמיד ישתכרו פחות וייזכרו ברמות הנמוכות יותר (רודמן חריג וגם הוא לא נכנס לדיון על חמישיות המאה וכד')
    באטלר עדיין צריך להוכיח את עצמו ובינתיים מוכיח שיש לו תקרת זכוכית (טכנית או מנטלית, לא משנה כרגע). כרגע הוא פועל במסגרת החוק.
    בלי קשר – תמיר בלאט הוא הנפגע העיקרי מחוק בן סהר השני

    1. ברשימה הסובייקטיבית שלי,
      גם נאש, וגם סטוקטון, הם ברשימת "גדולי הספורט". 2 מהמוסרים הגדולים שהמשחק ראה.

      1. הם אכן "גדולי הספורט", על כך אין ויכוח,
        השאלה היא עד לאן מגיעה הרשימה (הם כמו מייקל ולברון? לארי ומג'יק? ווילט וקארים?)

  34. ווייד היה כוכב מכללות, הוביל את המכללה שלו לשיאים שלא הייתה בהם עשרות שנים והוביל לאליפות בגיל 24, אחרי ששאקיל זיהה בו את הפוטנציאל וחבר אליו. ממש דוגמה מעולה, תודה לך.
    הארדן התייחס לעצמו ככוכב על כשדרש חוזה מקסימום, ויוסטון התייחסה אליו ככזה כבר בגיל 23
    נוביצקי שיחק בבוגרים בגרמניה בגיל 16 ופתח בחמישיה בגיל 17-18, שנה אחר כך סומן בליגה ועשו עליו עסקה סיבובית עודלפני שנבחר.
    חנקת לי את הויקיפדיה, אתה מוזמן לבדוק בעצמך לפני שאתה מעלה עוד שמות. חוק זה חוק

    1. ווייד כיכב במכללות? גם ג'ימר פרדט ואדם מוריסון. אמרת לפני גיל 20., או לא אמרת?
      נוביצקי שיחק בבוגרים וואוו. גם דראגן בנדר. מה הקשר?
      אני חנקתי לך את הוויקפדיה? אתה חונק את המציאות בכל תגובה.
      בסדר הבנתי כבר שלא יעזור להתווכח. חוק זה חוק יאללה שיהיה.

      1. בשורה התחתונה – חוק בן סהר לא מאפשר לקאט להוביל קבוצה לצמרת הגבוהה. גם קאוואי עדין כפוף לחוק, פולץ כפוף לו לחלוטין. סימונס נהנה ממנו, לונזו מחפש בו פרצות.

      2. אני חייב לדעת מאיפה הגעת לתובנה ההזוייה הזאת, יש עשרות כוכבים בהיסטוריה שהיו פשוט מקרים של פריחה מאוחרת, יתרה מכך 3 מ5 השחקנים הטובים בעולם כיום הם מקרים של פריחה מאוחרת, יאניס קוואי וקרי.

        1. לא דיברתי עלייך עידו אלא לדה שוט.

          ראיתי את פיניקס בפעם הרביעית העונה והמחסור ברכז צועק לשמיים,עם זאת אני ממש נגד להביא את וול שלדעתי יקבור את הקבוצה ,אני גם לא רואה רכז איכותי בדראפט הנוכחי אלא יותר ווינגים אז הדראפט לא הפתרון.
          מה אתה חושב על הסיכוי להביא את פולץ? הוא יכול להיות מושלם לקבוצה,וטרייד כזה לדעתי יתאפשר עכשיו לפני שהמנייה שלו תעלה לשמיים .
          גם רונדו יכול להיות אחלה שחקן בחוזה לעונה אחת אצלכם.

          1. הגבת לתגובה שלי…
            לא רוצה את פולץ. בעיקר כי אני רוצה רכז מוכוון מסירה ולא סקורינג. מה גם שלא ברור באיזה עולם הוא נמצא עכשיו מנטלית.

        2. יאניס וקאוואי נמצאים על הגבול האפור של החוק ולא מן הנמנע שייפלו ברשתו.
          קרי הוביל קבוצה לאליפות.
          קאוואי לא הוביל (עדיין) קבוצה לשום מקום. אמנם אסור לי לדבר עליו כאן כי הוא יקיר האתר (ביחד עם דייוויס שנהנה מחסינות של שמעון), אבל תאכלס, לקח FMVP בתור כנף רביעית (ראויה אמנם בהחלט), שלא היה הראשון שהתכוננו לקראתו בווידאו לפני המשחקים. חובת ההוכחה לגמרי עליו.
          יאניס כמעט בן 24, אם לא ישתלט על המזרח בקרוב, תהיה לו בעייה להכנס לדיון על הגדולים ביותר.
          שמתי לב שרוב אלה שניתנו כאן בדוגמאות היו בחירות דראפט בין 10 ל-20. חשוב לקחת בחשבון שיש הבדל גדול בין המכללות וה-נ.ב.א וחוק בן סהר חוקק בבסיסו על כדורגלנים, אצלם אין פער מהותי בין הליגות של גיל 18-20 לאלה שמעל. אז אולי צריך להכניס תיקון לחוק בעניין ה-נ.ב.א ולהחיל אותו אחרי שנת הרוקי. לא מעבר לזה.
          אה, כן, ובאיזה עולם יאניס וקאוואי הם טופ-5? דוראנט, קרי, לברון, דייוויס, הארדן, ראסל, אפילו קיירי – לא נופלים מהם.

      1. זקן? אני אפילו לא סגור עם עצמי איך מבטאים את השם שלך… אם כבר עולם ביזארו – חוק בן סהר המורחב יכול לחול על תחומי חיים שונים ורבים, לאלה מאתנו שהם הורים לילדים – כדאי לקחת את זה בחשבון. הידעת, למשל, שמדליית פילץ במתמטיקה (ה"נובל" של המתמטיקאים) – ניתנת עד גיל 41. בפועל, כדי לזכות בה צריך לסיים תהליך של שנתיים בממוצע מה שאומר שהמתמטיקאי צריך לקבל את ההכרה בו בגיל 39.

        1. ובגלל זה מיכאל גרומוב או אנדרו וויילס הם לא מתמטיקאים טובים?
          אתה יודע למשל שאלן ריקמן התחיל לשחק רק בגיל שלושים והשיג את הפריצה שלו רק אחרי גיל 40?

          1. אין מישהו שמפריך את החוק יותר מאשר הסופר האהוד עליי:
            גבריאל גרסיה מארקס כתב את "100 שנים של בדידות" בגיל 39. לפניו הוא היה חסר פרוטה.
            יש אנשים שלוקח להם זמן "להתבשל". לא חסרים דוגמאות של אמנים דגולים שהפריצה שלהם הגיעה אחרי גיל 40.

  35. אוי ואבוי וול או דראגיץ'.

    צריך לחכות עוד קצת בסבלנות לראות מה קורה עם קמבה, לונזו, פולץ. אולי אפילו ברוגדון.

    1. פולץ עבור ג'וש ג'קסון יכול להיות משעשע… כמו טרנזקציה בין ילדים:
      "אופססס… התבלבלנו"
      "אופססס… גם אנחנו"
      "יש חרטות? אפשר החלפות?"
      "טוב, בוא נחליף, אתן לך גם את הקלף של פיזנטי"
      "טוב, החלפנו"
      "בלי חרטות"

        1. שמעון מטריף אותי איך אתה מחליט שהוא באסט כזה מהר, לא כתבת אותו דבר על פולץ שהוא באסט לפני שבועיים? גקסון רחוק מלהיות באסט עדיין אין לו מהלכים התקפיים אבל הוא רחוק מלהיות באסט.

          לגבי פולץ בראון פשוט מחסל אותו עם האי רצון לשחק פיקאנדרול, הוא עובד על הקליעה שלו באופן תמידי ואין לי ספק שישפר אותה הוא חייב להוריד שוב בשרירים ולחזור להיות הרכז הזריז כברק שהיה.

          עם אני פילי אני הרבה יותר מודאג מסימונס מאשר מפולץ שפשוט מפחד לזרוק לסל ומנסה מסירות הזוייות.

          1. כתבתי שפולץ באסט בפילי ושיש לו סיכוי לפרוח בקבוצה אחרת.

            באסט ביחס לבחירה. בחירה 4 זה אולסטאר והוא לא יהיה אולסטאר. אם יתפתח לאיזה אריזה סבבה לו עדיין באסט. באסט הכוונה ביחס לציפיות ולא אנתוני בנט דווקא.

  36. תרומתי הצנועה בענין פניקס:
    הבעיה הדחופה שלה היא שצריך לזרוק אפילו חצי חינם או לאירופה את אריזה ואנדרסן.
    לא צוחק.
    אחד לאוליפיאקוס ואחד למכבי.
    הם נטל מקצועי ןמורלי על המועדון.
    חסרי יכולת וחסרי מוטיבציה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט