לילה בלי כוכב – הפליקנס בפורטלנד / ראובן בראל , אורן מנור

Pay Back – זה סיפור המשחק שהיה לנו בראש עבור המשחק הערב. השחקנים וצוות המאמנים אולי לא מודים בזה, ולפני המשחק אמרו שזה בסך הכל משחק רגיל, אחד מתוך רבים בעונה ארוכה. אבל זה רק טבעי שתהיה אקסטרה מוטיבציה לנצח דווקא היום, במשחק שישודר ב-NATIONAL TV. הרצון של הבלייזרס לנצח ולנסות להחזיר ולו רק במעט לפליקנס, על ההשפלה בסיבוב הראשון בעונה הקודמת, חייב לבעור בכל מי שהיה שותף לאותו הפסד. לבלייזרס יש את הכלים לעשות זאת הערב. בעונה הקודמת הפליקנס ניצחו את הסדרה ע"י נטרול לילארד, מקולום ונורקיץ'. העונה הספסל של הבלייזרס לוקח חלק גדול יותר בעומס, השילוב של סטאוסקאס נראה מוצלח, זאק קולינס עשה קפיצה משמעותית וגם לטרנר נמצא תפקיד בו הוא מרגיש בנוח – פוינט פורוורד של קבוצת המחליפים.

בפליקנס הכל קם ונופל על AD. בארבעת המשחקים הראשונים הוא נתן הצגות ברמת MVP שהובילו לנצחונות ואת מולי לתפירת חליפות. אח"כ הוא החמיץ 2 ואתמול לא כל כך הסתדר מול ההגנה של הווריורס.

לפני המשחק AD ולילארד נראו מיודדים, יכול להיות שבאמת אין יריבות?

הנה התמליל הדמיוני שלי למה שהלך שם:

לילארד: "AD, זוכר את עונת הרוקי שלך? באיזה מקום נבחרת בדראפט? ראשון, לא? ומי היה רוקי העונה באותה שנה?"

דייויס: "לא רציתי לפתוח את זה אבל בגלל שהתחלת אני רק אגיד, סוויפ ולא הגעת ל-20 באף משחק".

 

View this post on Instagram

 

Friends for now..

A post shared by Portland Trail Blazers (@trailblazers) on

שעה וחצי לפני המשחק וג'נטרי עדיין לא יודע עם AD ישחק או לא. לפני שהוא מדבר על המשחק הוא ממש נוזף בכתבים של ניו אורלינס ומאשים אותם בחוסר מקצועיות. הוא לא אהב את הפרסומים על כך שהיה ויכוח בינו ובין דיוויס לבין קאזינס אחרי המשחק מול הווריורס. הוא אמר שהשיחה היתה ידידותית, שהם איחלו לקאזינס בהצלחה ושיחזור בהקדם לשחק ולא הבין מאיפה הגיעו הדיווחים על מריבה.
גם הוא חזר על המנטרה שמה שהיה בשנה שעברה לא חשוב ושתי הקבוצות מתרכזות בלנצח ולהעפיל לפלייאוף.

בטופס המשחק AD מופיע כאקטיב, היעדרות שלו תוציא את העוקץ מסיפור הנקמה. נחכה לשריקה.

רשימת השחקנים הפעילים – דייויס בפנים, פייטון והארקלס בחוץ

הכרוז מכריז על החמישיות: בסנטר 11'6 מ…דיוק ג'אליל אוקאפור, דיוויס בחוץ. טוב, גם להולידיי היה חלק גדול בהשפלה והוא כן משחק. אולי בכל זאת נראה יריבות על המגרש.
המשחק התנהל ללא מאמץ מיוחד בהגנה. הבלייזרס החזיקו ביתרון קטן לאורך כל המשחק כשג'וליוס רנדל שומר את הפליקנס במשחק,
לא שינה לו מי שומר עליו, נורקיץ', קולינס, אמינו או ביגי. את כולם הוא לקח לסל עם הרבה כוח וייצר נקודות. הנה דוגמא אחת לעוצמות שהוא הפגין:


מג'יק בוודאי רואה ומצטער שלא השאיר אותו. בכל מקרה זה הספיק לשלושה רבעים. ברביעי הספסל של פורטלנד פתח פער מול החבורה העייפה של ניו אורלינס. מישהו צריך להגיד לג'נטרי שקצב מהיר + סגל קצר לא יעבוד לאורך זמן.
היריבות אגב הגיעה ממקום לא צפוי – לילארד מול טים פרייז'ר.

 

View this post on Instagram

 

It’s cool, they’re friends.

A post shared by Portland Trail Blazers (@trailblazers) on


השניים חברים טובים מחוץ למגרש עוד מהתקופה בה פרייז'ר שיחק בבלייזרס. על המגרש זה נראה אחרת כניסות אחד על אחד, הקנטות, טראש ותלונות לשופטים.
אחרי המשחק שמענו את שניהם מדברים על מה שהיה ועל החברות שלהם.

ההערות שלכם על הסאונד בראיונות מהמשחק מול הספרס נלקחו ברצינות והערב השתדרגנו בציוד deluxe. דריוס מילר שלא שיחק הערב בגלל פציעה זכה להיות המרואיין הראשון שיבדוק את הציוד החדש. הוא סיפר על 2 העונות ששיחק בבאמברג ועל הצפי לחזרה שלו.

עד כאן מפורטלנד, stay tuned להמשך הדיווחים שלנו. לברון בשבת (אורן), נקווה שזו לא תהיה הנקודה בה הוא יאבד את הסבלנות שלו אחרי האיום בתחילת השבוע. הגריק פריק מגיע בשלישי (ראובן).

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. ספר איך היה הלווין בפורטלנד?
    פורטלנד זכורה לי מאד לטובה במיוחד ממסיבות ההלווין בפאבים. הדבר היחידי שמצער אות באותי מאותו הזמן שהייתי שם בכנס מדעי בן שבוע היא העובדה שלא נשארתי עוד יומיים להופעה של DEVO, אבל מנהטן קראה לי….
    ברחוב הראשי ולא זכור לי שמו יושב העיתון של פורטלנד ושם על החלון ראווה היה הגליון של 1977 עם הזכייה ההיסטורית של פורצי הדרך באליפות ה NBA. זה הייה ביל וולטון שלקח גם MVP עם פורטלנד. זוכרים את ביל וולטון?? איזה סנטר נהדר הוא היה כשהיה בריא. סיים קריירה בבוסטון ומגיע לא פעם, גם היום, למשחקים של הסלטיקס

    1. Halloween היה נהדר , ללא ספק צריך לאמץ אותו ולשלב בלוח היהודי.אשתי התאהבה ב Pumpkin Carving – הכינה 5 כאלה ושוקלת הסבת מקצוע . כתוצר לוואי אכלנו כל השבוע דלעות בכל מיני צורות : מרק,לחם , מאפינס…
      כולם פה השקיעו מאוד בקישוט החצרות ובתחפושות . הבן שלי אסף קילו וחצי ממתקים שהולכים ישר לרופא שיניים במרכז לידנו . הוא קונה מהילדים את הממתקים ב 3$ לפאונד .
      למסיבה לא הלכנו אבל זה נכנס ל to do list של השנה הבאה .

      1. מרק דלעת עם ירקות ושמ זיית זה מעדן מופלא אבל צריך לדעת להכין. מי שלא ממש יודע מקדיח את התבשיל.

      2. שנה שעברה היינו לא רחוק בסיאטל בהלווין הכי טוב שראינו, ושמענו שבפורטלנד אפילו יותר מגניב.
        משקיענים שם בצפון מערב

      1. יוסל'ה הם נהדרים והתאחדו שוב לפני כ 10 שנים.

        אם יש נונסס במוסיקה, הם מדור המייסדים (ה RESIDENTS עשו את זה לפניהם בסביבות 72 וממשיכים גם כיום מינוס הארדי פוקס שנפטר לפני יומיים לדאבוני הרב) כמו ש-מונטי פייתונס הכניסו את הנונסנס ליצירת טמבלוויזיה ולסרטים.
        הקטע אולי הכי אייקוני שלהם הוא המצאת כובע ENERGY DOME יותר מטומטם מזה אין אבל מסתבר ש…. ONLY IN AMERICA
        ולכובע הזה יש שוק והוא נמכר ורץ לא רע אפילו באי ביי
        בעיקרון מאחורי הטקסטים המטומטמים שלהם כוונה ורק צריך להבין שלפעמים גם טקסטים כאלה מופרכים יכולים לבוא עם מסר מוכמן שגם חכמים לא תמיד מבינים, אלא עם היוצר מגלה.

        1. אגב הם מאקרון אוהיו אז יש להם איזשהו קשר….
          למי שלא זוכר 🙂 השיקוץ????
          והאמת הם התפרקו והתאחדו בשנות התשעים אבל ההצלחה האמיתית חזרה שוב מסוף העשור הראשון של המילניום.

        2. ל-RESIDENTS יש אלבום בשם God in Three Persons שהאזנתי לו אולי מליון פעם בגיל ההתבגרות, משהו מהפנט, מוזר ומפחיד ברמות. בגלל ההבדל הניכר באוירה ובטון אף לא חשבתי עליהם בהקשר של DEVO, פתחת לי את הראש.

          1. בין הרזידנטס לדיבו יש קשר ארוך שנים. שתי הלהקות הושפעו זו מזו.
            בשישי שמעתי ברכב 2 דיסקים של הרזידנטס, אחד זה ה Mole show המפורסם והשני אוסף של קטעים מ 71 עד 91 שנקרא Daydream
            אחרי שהארדי מת בסוף השבוע מסרטן במח החלטתי שאני צריך לשמוע את הדיסקים האלה. אגב חומר שלהם מוצג ב MOMA במנהטן בקומת המרתף. אגב, התמונה החביבה עלי שם היא זו של רנה מגריט The Menaced Assassin

  2. אחלה סיקור ראובן .השנה הספסל של פורטלנד יותר טוב אבל כדי ללכת חזק בפלייאוף הם צריכים לדעתי לעשות טרייד על משולם

  3. משחק פרווה קיבלתם…
    נקווה שמול הבאקס יהיה יותר אקשן. אם יוצא לכם להחליף כמה מילים עם סת קרי זה יהיה נהדר. מעניין יהיה לשמוע ממנו על ההתמודדות עם הפציעה דווקא כשנראה היה כשביסס את מקומו בליגה. מפתיע גם שהוא לא מקבל יותר קרדיט למרות יד מעולה מבחוץ.

  4. אחלה סיקור. אחד הדברים שהכי מסקרנים אותי בבלייזרס השנה זה הספסל אחרי שרובו עבר לברוקלין בקיץ. בינתיים הם עושים עבודה די סבירה – זאק קולינס לקח צעד קדימה מהספסל, ניק סטאוסקאס בעונת קריירה ואוון טרנר ממשיך בקו מהשנים הקודמות. עבודה יפה של טרי סטוטס שממשיך לפתח שחקנים היטב שנה אחרי שנה.

  5. ראובן ואורן, בלי ששמתם לב עשיתם "FIRST": אף פעם לא קבלנו שני אישורים לאותו משחק להופס. אז עשיתם הסטוריה!!!

  6. לבלייזרס יש אחלה קבוצה השנה (וגם הייתה להם שנה שעברה), נקווה שיסיקו מסקנות ממה שקרה להם מול הפליקנס.

    יש ספסל ועושה רושם שהוא מקבל דקות (קארי, סטאוסקאס , קולינס). גם נורוקיץ' פתח לא רע את העונה ועוד קיבלו אותו על חוזה משתלם יחסית.

    לילארד כמו תמיד נותן את שלו ודווקא ההרגשה שמקולום לא נכנס טוב לעונה אבל יש לו מספיק ביטחון כדי לצאת מזה.

    אחלה עונה הולכת להיות לך שם.

  7. תודה ראובן ואורן, הסאונד בהחלט משופר, כל הכבוד על ההשקעה.
    לילארד נראה שהוסיף אלמנטים חדשים למשחק שלו ומשחק יעיל בטירוף ואפילו עם עוד יותר ביטחון אם זה בכלל אפשרי.
    גם אם אני עדיין לא בטוח לגבי השילוב שלו עם מקולום, נראה שהוא עבר עוד רמה השנה להיות עם העילית שבעילית.

    1. מידן
      גם הבירה המקומית נהדרת.
      לנתי שם 5 לילות בדאונטאון פורטלנד לפני 9 שנים בדיוק וזה היה בד בלי ברקפסט, והכנס (הגדול בו הייתי אי פעם) שכלל כעשרת אלפי מדענים מכל העולם וכמעט 1000 הרצאות בעשרות מושבים כלל אמנם מנזה בצהרים אבל אני וויתרתי וקניתי אוכל בחוץ. שתיתי שם 10 סוגים שונים של בירה תוצרת מקומית ובטקס הסיום עוד 4 סוגים נוספים.
      מה שהכי הדהים אותי זה המחיר של הג'נק פוד בפורטלנד. המחיר הזול היה מגוחח. להסיר ספק, לא נגעתי בזבל הזה אבל התורים להמבורגר הזול היו אבסורדיים….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט